Prosba o finanční podporu

Vážení čtenáři, koncem června letošního roku jsem vás požádal o finanční podporu a snažil jsem se vám vysvětlit, že bez vaší podpory není dost dobře možná činnost ani rozvoj této stránky. Mnozí z vás jste to pochopili a poskytli jste tak dostatečnou motivaci k naší práci na poskytování informací veřejnosti. Bohužel v poslední době se vaše podpora poněkud snížila. Několik málo z vás jste zadali trvalý příkaz, avšak z celkového počtu čtenářů, kterých je každý den cca  10-15.000, je to stále málo. Zkuste tedy zvážit, zda-li vám zdejší obsah stojí za to, abyste zaplatili každý měsíc alespoň  100 Kč. Pokud by vás bylo pouze 100, tedy 1% ze všech čtenářů, hned by se s tím dalo žít a pracovat snadněji. Věřím, že se mezi vámi najde víc těch, kterým záleží na tom, aby dostali informace, které v mainstreamových médiích obvykle nenajdete.

Proč potřebujeme vaši podporu?
Pokud chcete přispět na provoz našeho webu a aktivit, můžete zaslat podporu na náš transparentní účet: 2600454961/2010
Pro platby ze Slovenska použijte:
2600454961/8330
Pro anonymní podporu:
2000527223/2010
Adresa na Bitcoiny:
1DPi8ixaLqDDPYveMGCisj3hQJuQhi6q5R

Platba přes PayPal:
                  

Děkujeme

P.S.: Nekonstruktivní a urážlivé komentáře budu jako obvykle v tomto případě mazat.




46 Komentářů k Prosba o finanční podporu

  1. rochňa napsal:

    Treba zobrazovať aktuálny stav príspevkov a koľko potrebuje. Poriadne sýtymi farbami. Je to psychologický nátlak a funguje. Pozrite sa na http://www.slobodnyvysielac.sk . Zaslané príspevky budú zohľadňovať zaujímavosť prinášaných informácií.

    • admin napsal:

      Ano, už o tom delší dobu uvažuji a asi to tak udělám.

      • Citatelka zo SK napsal:

        Ad: Pro platby ze Slovenska použijte:
        2600454961/8330

        To je účet vedeny v SK banke, v eurach, ano? Dakujem.
        Info tu su pre mna veľmi prínosné, nájdem tu vždy prehľadný súhrn aj z iných web stránok, takze chcem prispieť na zachovanie tejto web stránky…rovnako odporúčam inšpirovať sa v motivovaní čitateľov aj platiť – nielen citat- v systéme, ktorý má SV.
        Držím palce, nech sa Vam darí !

        • admin napsal:

          Ten účet na platby ze Slovenska sice není v eurech, ale jedná se o specialitu FIO banky – je to de-facto jeden účet spolu s tím českým v Kč, ale je možné na něj na Slovensku převádět euro a za převod pak nejsou žádné poplatky. Je to právě kvůli usnadnění česko-slovenských finančních transakcí.

      • jirka napsal:

        no nevím chlapi, ale máte v to velký chaos – v těch informacích. žádný link na bránum jen mnoho textů, nic víc. Asi ne.

  2. Klára napsal:

    Jasně, pár stovek pošlu. Chystám se poslat už více než měsíc, občas je potřeba nás čtenáře trochu popohnat. Budu platit čtvrtletně.Díky moc za informace zde a za vaši práci!Ze všech alternativních serverů vás mám nejraději, protože i když je realita občas hodně tvrdá, u vás vždycky najdu nějaký článek, který mi dodá naději, hlavně kolem ukrajinské války.Super jsou taky vaše přeložená videa.

  3. Antitroll napsal:

    Přestaňte podporovat klerofašisty=prostě fašisty napojené na západní neonacistické síly jako je NPD z klausistických pseudoalternativ,viz.NÁRODNÍ DEMOKRACIE a má podpora bude nejen finanční…

    JO NAPSAL JSEM I KOMENTÁŘ PANU STWOROVI, KTERÝ NEUVEŘEJNIL, PROTOŽE PRAVDA JE NEPŘÍJEMNÁ POD JEHO APELEM!!!
    I NĚKTERÉ SFÉRY Z ALTERNATIV(=PSEUDOALTERNATIV) NERADI DISKUTUJÍ!
    Komentář zní:
    Diskuze
    12 příspěvků ( 12 nových)
    Takto bude váš příspěvek zobrazen
    Ověřte si, zda souhlasí. Můžete ještě provést změny dole ve formuláři.
    dnes 2014-10-10 16:49:42
    Titulek.VŽDYŤ JSTE ZE STEJNÉ LÍHNĚ, STŘEDOVĚK!!!
    Antitroll 78.?.?.?
    V rychlosti připomenu hlavní rysy dnešních aktivit majdanských konzervativců:

    Podporují rodinu: bere na sebe různé formy, nejčastěji je to slepá podpora gayů a lesbiček, jejich glorifikace a tvrzení, že i oni (ony) jsou plnohodnotná rodina, útok na roli otců a mužů vůbec, zpochybňování jejich potřebnosti, feminismus a různé pseudo-obory jako genderová studia, kde se popleteným dívkám vysvětluje, že na vztah mužů a žen nutno pohlížet třídně, a že jsou ony – dívky – vykořisťovány a zneužívány muži, a podobné ………;>>>>MAJDANISTÉ JAKO FAŠISTÉ USILUJÍ O TOTÉŽ

    Podporují národ: Slovo národ dnešní politik jen okrajově vypustí z úst a když už, tak spíše v negativním mínění. Národnictví se nahrazuje slovem nacionalismus a většinou se k němu přidává přívlastek extrémní nebo se alespoň tak myslí. Slovo národ získává pomalu pejorativní význam. Razí se globalizace, ………….;>>>>ZAJÍMAVÉ, V TOM SE PANE STWORO S MAJDANISTY TAKÉ SHODNETE

    Podporují víru: Teď to trošku pominulo, od doby, co máme nového papeže, plně ve službách NWO, ale dříve neminul téměř týden, aby se v novinách nepřetřásal případ zvrhlých kněží a služebníků Božích, jejichž – zdá se – jediným posláním je osahávat malé chlapečky. Znevážení církve je široce medializováno;>>>>NÁBOŽENSTVÍ JAKO ZÁKLAD

    Podporují tradice: Opět je to spíše skryté, nic oficiálního. Ale pusťte si televizi a sledujte trendy. Mládí vpřed. Sledujte energické, uřvané mladé moderátory. Obecně zaznamenávám nedostatek úcty ke stáří, neochotu naslouchat starším lidem. ………>>>>VRACÍ SE KE SVÝM TRADICÍM

    PODEJTE SI S NIMI RUCE, USILUJÍ O STEJNÉ HODNOTY, A TY PROSTŘEDKY JSTE VŽDY MĚLI STEJNÉ, JEN SI TO NECHETE PŘIZNAT…

    BOJUJI PROTI VŠEM FORMÁM ÚTLAKU!!
    ANTITROLL….
    _____________________
    díky za znovuzveřejnění na NWOO!!!

    • Calembredaine napsal:

      To je nemožné a odporuje svobodě! Nelze si kupovat svobodu slova, za tu je třeba bojovat názorem. Je jisté, že flanďáci jsou předchůdci žiozednářských struktur a současně konkurencí v boji o světovládu, o tom žádná. Ale jako zdroj informací o těch druhých je potřeba z nich čerpat! Tay nejsem nadšenej z adorace zločinů inkvizice a plivání na Žižku autory Protiproudu, na druhou stranu jsou jejich články plné zajímavých odkzů a spojitostí, které je dobré přečíst k pochopení jiných věcí. Proto čtu a čerpán i ze stránek Spiknutí proti církvi a větu, kde je popsána do podrobna činnost židozednářských struktur. A naopak! Sem tam zajdu na Cibulku, ne abych studoval mekty o siderickým kyvadle, to rozhodně ne, ale je tam kvalitní popis flanďáckých zločinů a jejich pokusu o ovládnutí světa, včetně činnosti dominikánů, františkánů, jezuitů a jiných misijních řádů! Je to taktéž potřebné pro pochopení vývoje světa a uchopení naší z něj plynoucí reality. Proto si klást podobný podmínky a zdůvodňovat to něčím tak ubohým jako co spojuje ty s oněma považuju za scestný a fašismu rovný! Nakonec proč by se měl Majdan mýlit? Hergot, tam bylo i vlastenci, co chtěj osvobodit Evropu od EU a USA! Ne že bych jim fandil – je to třeba Jaroš, ale nelze je spojovat tak přímočaře se skutečnejma hajzlama a agentama siozednářů a Říma, jako jsou ti různí Porošenci, Timošenkové, Kolomojšové, Kličkové a „Yatsové“! Jsou prostě jiní, jsou svý,hlásaj re-conquistu Evropy. A proč by nemohli? U nás se s nima kamarádí DSSS. Já je volit nebudu, ale bojovat za to, aby mohli hlásat co chtěj určitě a vždy! To jediné je třeba Americe závidět – skutečnou svobodu slova! Kde lidi mohli klidně blahopřát Breivikovi a to beze strachu že budou obviněni ze sprofanovaného „schvalování atentátu“ jako u nás ….

  4. Žabák napsal:

    Poslal sem vám kilo a přimlouvám se za jednoduchý účetní prvek na vaše stránky. Kolik máte a kolik potřebujete. Ještě vám tam chybí darovací SMSka. Slobodný vysielač začíná někde na 1 Éčku, takže SMSka za 30Kč 1x za měsíc nemůže dělat nikomu problém. Chce to lidi častěji „buzerovat“ aby věděli, že maj něco poslat. Pokračujte v dobré práci, čau.

  5. Divenká Prostá napsal:

    Právě jsem přispěla. Omlouvám se že jsem na to zapomněla jako na …. kalouska :-)

  6. Báša napsal:

    Něco jsem posledně poslal, a Vaší novou žádost si vykládám jako… no, radši nic.
    Proč:
    - Náklady na hosting a doménové jméno – ročně max. 3000,- Kč
    - Náklady na WordPress – 0,- Kč
    - Náklady na design – 0,- Kč (bezplatná šablona – a i kdyby nebyla, jednorázove 2000,-)
    - Překladatelé a autoři (hlavně u rádoby vědeckých článků) zřejmě neplacení
    - Výnosy z reklamy cca 40-70 tis. Kč/rok
    - Náklady na práci admina – 1hod/den
    —————————————–
    Sečteno podtrženo, připadáte mi dost… zvláštní, takže tentokrát nic.

    • admin napsal:

      Výnosy z reklamy 40-70 tisíc? :-O Na to jsi přišel jak? To opravdu ne :-/
      Práce admina? Nemáš tušení, co všechno to obnáší. A nejedná se jen o práci kolem webu, ale i v terénu.
      Dobrých 6-8 hodin denně v tom je. Často víc. Občas, když mám nějakou akci přes den, nebo potřebuju odpočinek, tak toho moc nestihnu, ale i tak jsou to minimálně 2h KAŽDÝ den.
      Do toho je za tím OBROVSKÉ množství několika let práce, které samozřejmě nikdo neplatil.
      Něž si začneš vymýšlet nesmysly, tak si to zkus, ať víš, jak to funguje.

      • Báša napsal:

        Dva takový (a větší) weby provozuju. Kombinace WP, PHP-BB a zakázkové práce. Takže vím, která bije. Tejdně 4 hodiny práce.

        • Jan Jinsky napsal:

          Tak tady bych se zastal admina. Nejde o technické provozování serveru, ale o shánění příspěvků, organizaci okolo atd. To nějaký čas zabere.

          • Radbůza napsal:

            Souhlas a pro Bášu – když dva dělají totéž nemusí to být totéž.

          • Mirda napsal:

            Ani se ti nedivím, nastrčenej TOPáckej slizoune. Stejně tě admin vyhodí, trolly nemá nikdo rád.

          • Jan Jinsky napsal:

            Mirdo… copak jsem zase napsal špatně? Takže souhlasíš s tím, že se admin pakuje z reklamy a mámí tady z lidí prachy na snadné žití?
            Podívej se nejdřív co píšu než začneš nadávat.

            Napsal jsem, že s provozováním serveru je spousta práce. Není to pravda?

        • Tomáš napsal:

          Akože to je fakt sila. Ľudia, spamätajte sa. Prečo niekto žiada finančnú podporu keď má na webe reklamy ???
          Nehovoriac o tom, že kopec článkov tu má pofiderné zdroje.
          Takže súhlasím s Bášou.

  7. Jaroslav Schwarz napsal:

    Zdravím. Také se přimlouvám za zveřejňování příjmů a výdajů jako to mají na slovenském slobodném vysielači. Dík za práci, kterou děláte. Někdo to dělat musí, jinak by si havlističští pravdoláskaři mysleli, že jejich názor je jediný rezonující ve společnosti. Jinak jsem se přesvědčil, že i inteligentí lidé, kteří jsou tímto systémem celkem dobře placeni již také začínají pochybovat o udržitelnosti současného systému a odvrací se od mainstreamu. Nejhorší pro pluralitu je když hrstka křiklounů, která má přístup do veřejnoprávních médií vytváří dojem celospolečenského názoru.

  8. Janhonza1 napsal:

    Já bych se přimlouval za dárcovské esemesky. Je to snadné a HLAVNĚ to ve vyúčtováni od operátora dám do nákladů za telefon. Takže podporuju a zároveň snižuju základ daně. Potom je mi jedno, jestli SMS pošlu jednou za měsíc, nebo desetkrát podle nálady a kvality článků. Jinak jsem přispěl také.

  9. Pája napsal:

    Já jsem se už taky pochlapila:-) Každopádně, chce to víc připomínat nebo lepší viditelnost na stránkách, protože co je nalevo nebo napravo se často nedívám (a ne, že mě někdo bude chytat za slovo;) viz. pan Jinský, ale ten tuhle rubriku určitě nečte:D), stejně tak je i špatně viditelná sbírka pro Donbas.

    • Jan Jinsky napsal:

      Zdravím Pájo. Umím se koukat na obě strany :o) A přispívám na jiné věci. To je každého volba.

      • Pája napsal:

        Taky zdravím:-) Na obě strany nebylo myšleno na vás osobně, ale abyste se toho nechyt na moji osobu:-) Však neříkám, že musíte přispívat, to je každého věc, nicméně souhlasím s tím, že organizace atd. čas zabere, mně osobně se líbí venkovní akce a následná dokumentace, protože do Prahy to mám daleko.

        • Jan Jinsky napsal:

          Nechme diskusi k jinému článku. Tady jde o to, sehnat podporu na provozování serveru, s čímž souhlasím.
          napadnu vás zákeřně z boku u jiného tématu :o))

          • Calembredaine napsal:

            Měl jsem tě za rozumnýho člověka, Honzyku, kterej ví že chazarské sionácky je třeba bít, bít, trhat holýma rukama! A ty jsi zrádce, fašoun! (viděl jsi Zítra ráno vstanu a opařím se čajem? – tak přesně jak ten Honzyk – pilot tam!). Je válka Honzyku, a kdybys stál vedle mě a plkal ty svý pacifistický velezrádný pindy, tak hochu – asi bys byl nucen políbit lopatu a poděkovat (viděls Krev zmizelého?) a pak bys dostal dávku v jámě co by sisi tou lopatou předtím vykopal ….

  10. mm napsal:

    Já bych rád přispíval více ale zatím to je takové placení za zajíce v pytli. Máte sice transparentní bankovní účet ale není z toho nikde vidět za co naše peníze utrácíte. Vidím tam spoustu položek za výběr z bankomatu. Zajímalo by mě na co peníze používáte. To chce nejen transparentní účet ale hlavně transparentní účetnictví, kde uvidíme rozepsané veškeré vaše výdaje, jinak nemá cenu přispívat a lidé se pořád budou ptát, za co vlastně ty peníze utrácíte.

    • admin napsal:

      Obecně řečeno jsou to peníze na živobytí. Protože kvůli tomuhle opravdu nemám čas na to, abych dělal nějakou jinou placenou práci.
      A pak platby občas za nějakou techniku nebo službu spojenou s provozem.

      • ricimach napsal:

        Darcovská DMS – Dárcovská SMS není co řešit,mám tak 10 týpků kteří by přispěli….rici

      • Martina Franzová napsal:

        Slovo chlapa (ikdyž jsem ženská) zvýšila jsem své měsíční příspěvky ze dvou stovek na tři…Vídávám pana admina na všech důležitých demonstracích, dělají se videa pro lidi, co nejsou z Prahy. Překlady určitě taky stojí dost a tu spoustu práce si dovedu představit, nevím o čem tu diskutujeme? A už vůbec nevím, co bych četla a na co koukala, kdybych byla odkázána jen „iděs“ lžitelevizi (kterou taky proti své vůli platím, neb je na to zákon!)

  11. Antiputler napsal:

    A copak, podpora od pravého majitele webu a objednávatele všech článků byla rozkradena po ceste nebo až na ruském konzulátu?

    • Pepa napsal:

      Tu nemoc byste měl jít léčit než bude pozdě ;-)

    • Calembredaine napsal:

      To je šmejde cvhazarsej tím, že pan putin nikomu platit nemusí, spoléhá na Slovanskou duši a čest – dvě věci který tvý zkurvený vobřezaný loutkovodci posrádaj! Ti maj jen vypasený prdele a prkenice nacpaný potištěným papírem od FEDu! A my jim ty prdele pořádně nakopem. Se špínou tvýho ražení si své kozácké šavle špinit nebudem – před smrtí dobytku jen poděkuješ a políbíš lopatu …

      • Calembredaine napsal:

        A jinak jen mez náma – on ten Putin co tvý psiskovodce furt po nocích straší je taky krapet Chazar! My ho tam necháváme jen dočasně a až přijde Den, pak uvidíš, šmejde, co se bude dítk, ale věru líbit se ti to a tobě podobnýmu pjezatýmu zeměplazu nebude! – http://rusimperia.info/

        • Jan Jinsky napsal:

          Chlape, ty jsi fakt zralej na psychiatrickou léčebnu.

          • Calembredaine napsal:

            A ty na ten svůj rohlík, Honzyku ….

          • Jan Jinsky napsal:

            Kdepak, já čekám, že mi koupíš tu lopatu. Milej zlatej, jsi fakt případ pro doktora.

          • ricimach napsal:

            Calembredaine:lhář,pomatenec koktavec,psycho
            žena nebo muž?Ale hlavně,disinfo…
            Nastrčený mužík NSA nebo Bis…
            Lže jako pomatený.Je to disinfo agent…
            Vymýšlí si Calembredaine:
            Ten člověk má rozdvojenou osobnost,totální antisemita,vyznavač Adolfa Hitlera,pozor masturbuje před obrázkama,těhle pošuků ..
            To je český ubohý masturbační teploušský:
            Calembredaine… Uč se synku
            Calembredaine je opravdu,nebo znamená podpalovač..disinfo etc..rici

        • Antiputler napsal:

          Chazar „pan“ Putler? Myslíš, že KGBák tělem i duší věří v nějakou slovanskou duší a čest? Aby ses nedivil!

        • Kluk napsal:

          Ten „pejztatý zeměplaz“ mě dostal :-D

  12. varachamichara napsal:

    I nemocnej má názor.)))

  13. Alfa napsal:

    Rozhodně dobrý web a lidi co za ním stojí bych pochválil. Určitě by neškodil rozpis projektů na které financování jde, protože argument o fungování tohoto webu může vzbuzovat jistou pochybnost. Osobně bych uvítal nějaké podkageorie na příspěvky se stanovenými limity – např.:
    Základní provoz webu (3000 kč / do 1.11.14) – naplněno z 90%
    Tisk letáků (10.000 kč) – naplněno z 40%
    Odměny spolupracovníkům, … atd.

    Takto by si každý vybral na co chce přispívat a kolik zbývá k dosažení cíle. Nedívím se že tu panuje jistá nedůvěra v tom jak využijete peníze, neboť jsme celý život zvyklí na to jak se nás snaží někdo okrást.

    • admin napsal:

      Ano, tato připomínka je na místě. Jde o to, že tento web začínal jako čistě amatérský projekt a tak akorát dochází k postupné profesionalizaci, která bude nutně obnášet i jasnější identifikaci příjmů a výdajů.
      Plán bude v novém článku na toto téma.

  14. Ondřej Dvořák napsal:

    NWOO stránky jsou místo, kam se čas od času vracím podívat se, pravidelný čtenář však už nejsem. Když jsem urgoval zveřejnění informací o Bostonském bombovém útoku a výbuchu v továrně na hnojiva v Texaském Westu, nedočkal jsem se ani zdvořilostní odpovědi. O střelbě ve škole Sandy Hook tu je jeden malý článek. Boston a Sandy Hook, a pravděpodobně Texas jsou přitom klíčové události posledních dvou nebo tří let. Usvědčující důkazy proti americké vládě. A NWOO je z nějakého záhadného důvodu úplně pominul a pomíjí. Proč je mi záhadou. Z nejčerstvějšího dění je to trojí zfalšované podřezání … viz https://www.youtube.com/watch?v=aDbiiCgVd0Q

    Nechci nijak znevažovat NWOO.ORG, jen píšu jak se věci mají, a také, že globální politika už se mi zajídá. Je to 100.000x stále totéž dokolečka.

    • admin napsal:

      V těchto případech jde o to, že se tomu jednak věnovala řada jiných serverů a pak že nebyl k dispozici dostatek originálního materiálu, který by stál za publikaci. Tím myslím to, že kdybych dostal smysluplný text, příp. video ke zveřejnění, tak by nebyl problém ho vystavit.

      To je právě příklad odkazovaného videa. Sice zajímavá myšlenka, ale je třeba ji okomentovat a podložit důkazy.

      To, že někdy nezvládám odpovídat na všechny emaily, je skutečnost, se kterou toho bohužel moc nenadělám. Prioritou je komunikace na téma obsahu webu týkající se připravovaných článků a videí.

      A když se zdá, že z nějaké zprávy nic v brzké době perspektivního nekouká, tak to odložím na později, nebo nechám být. Jinak to bohužel nelze zvládat.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!