USA se bojí uveřejnění ruských satelitních snímků tragédie 9/11

9_11-Was-an-Inside-JobAmeričtí experti se domnívají, že nehledě na to, že vztahy mezi USA a Ruskem se dostaly na nejnižší stupeň za dobu studené války, Putin zatím připravil Obamovi jen drobné nepříjemnosti. Analytici se domnívají, že to je ticho před bouří. Putin se chystá udeřit jen jednou, ale bude to stát za to. Rusko připravuje zveřejnění důkazů účasti americké vlády a speciálních služeb na útoku z 11. září. V seznamu důkazů jsou satelitní snímky. Informuje o tom secretsofthefed.com.

Publikované materiály mohou dokázat zlý úmysl vlády ve vztahu k lidu USA a obrovskou manipulaci veřejného mínění. Útok plánovala americká vláda, ale provedla jej cizíma rukama. Tak, aby napadení Ameriky a lidu Spojených států bylo aktem agrese mezinárodního terorismu.

Motivem pro podvod a vraždy vlastních občanů byly ropné zájmy americkým státních korporací na Blízkém východě.

Představené důkazy budou o to přesvědčivější, že budou podloženy předchozími případy manipulování veřejným míněním kvůli dosažení sobeckých soukromých zájmů.

Rusko dokazuje, že Americe není cizí nastavovat a zabíjet své občany, aby bylo dosaženo záminky k vojenské intervenci v cizí zemi. V případě útoků z 11. září jako důkazy poslouží satelitní snímky.

V případě úspěchu budou důsledky putinské taktiky pro americkou vládu velmi zlé. Důvěra ve vládu bude podlomena a ve městech vypuknou masové protesty. Takový obraz malují američtí analytici.

A jak budou USA vypadat na světové politické scéně? Opodstatněnost pozice Ameriky v roli lídra v boji s mezinárodním terorismem bude podlomena, čehož okamžitě využijí protiamericky laděné země a mezinárodní teroristé.

A nenechte se zmást tímto špatným scénářem, protože skutečný vývoj situace by mohl být ještě daleko horší – varují experti.

Zdroj: http://www.pravda.ru/news/world/northamerica/usacanada/07-02-2015/1247485-0/


74 Komentářů k USA se bojí uveřejnění ruských satelitních snímků tragédie 9/11

  1. Robo napsal:

    Len do toho, Vladimír, máš našu podporu!

    • servus napsal:

      Je to nesmysl. Protestovat půjde několik desítek tisíc lidí. Politici odsoudí své předchůdce a slíbí dokonalé vyšetření případu. Pak vytvoří komisi, která bude 10 let posuzovat kauzu, aby dospěla k výsledku, že vlastně není jasné, co bylo příčinou. Mezitím se 3x změní vláda a ta poslední vydá totální amnestii na všechny zločiny starší jak 20 let. THE END

      • Robo napsal:

        blbosť. Až ľuďom dôjde, jak to bolo s 9/11, pochopia, že tí kreténi sú schopní fakt všetkého a už nebudú tak pochybovať.
        Veď každého hneď len napadne „prečo by to, preboha, robili, to nieje možné!“.. To sa prelomí.
        Už teraz je nás dosť, po zverejnení dôkazov už nás bude dosť PRE SKUTOČNÚ REFORMU, pre zmenu myslenia..

    • hkey napsal:

      Videa dokumenty expertov, výpovede konštruktérov a ľudí z demolačných firiem, ktorý tvrdenia vlád USA vyvracajú krok za krokom pomocou dôkazov a skúsenosťami prečo si myslia, že 9/11 bolo dielo tajných služieb. Medzi inými aj skutočnosť, že na rohu benzínky nasnímala kamera moment kedy bolo vidieť na zábere, že do pentagónu narazila raketa a nie lietadlo. (aj veľkosť otvoru v budove a tvar (kruhový otvor) nasvecuje, že do budovy v žiadnom prípade nemohlo naraziť lietadlo .. absencia trosiek lietadla, krídla zvyšky po lietadle atď. http://www.uloz.to/m/hkey/11-zari

  2. lima napsal:

    Takze, co tak asi uvidime? Lietadla, ktore mali namalovane okna a tvarili sa ako dopravne a v skutocnosti to boli vojenske bezpilotne napechovane palivom a nejakou tou trhavinou alebo uvidime realne rakety, ktore vsak boli do tv sprav digitalne upravene na tvar dopravnych lietadiel a podsunute sirokej verejnosti, ako unesene osobne Boeningy alebo neuvidime nic, len vybuch budov a zvysok v tv show bola len upravena verzia a la Hollywood? Sam som zvedavy. O podzemnych atomovych vybuchoch, ktore pohltili WTC 1,2 a 7 sa mozno tiez dozvieme. Hlavne, aby za touto spravou nestal 77.Batalion Britskej dezinfo armady.

  3. Kolemjdouci napsal:

    Kdy už si uvědomíte, že USA a Rusko slouží stejným zájmům? Drobně se liší způsoby jejich prosazování, ale obě kontolují stejní lidé a ti by pravdu o 11.září nikdy ven nepustili.

    Vlabi opět bravůrní článek. Gratuluji. Asi budete potřebovat nového Střelkova nebo Motorolu soudruzi.

    • abc napsal:

      uvedom si ze nemas pravdu Slovansky narod nikdy neklesne na uroven zapadniho smysleni o svete

      • Petr napsal:

        Sračkoidnejší komentář jsem dlouho nečetl, to je logika počátku 19. století

        • Marco napsal:

          Proč špatná logika? My jsme opravdu slované a vnímáme nejen svět i pořádek v něm rozdílně ale zároveň jinak myslíme, stačí se podívat na historické uspořádání slovanských kmenů. Anglosasové myslí i jednají jinak, není na tom tedy nic nelogického.

    • eM napsal:

      prý „Drobně se liší…“ to je nesmysl. Liší se diametrálně, a pokud nejsi slepý, je vidět ten rozdíl na první pohled i z vesmíru!
      Pokud chceš tvrdit opak, uveď prosím aktuální příklady (alespoň posledních 20 let) kdy Rusko:
      - udělalo na vlastní lidi false flag
      - poslali svoje vojáky na porážku
      - vyvražďovali v jiné zemi pomocí dronů nebo chemky
      - vyhrožovali někomu intervencí nebo sankcemi
      - někoho špiclovali

      Myslím, že důkazy nepředložíš, ale to je tu asi všem jasné.

      • Kolemjdouci napsal:

        to eM:
        - udělalo na vlastní lidi false flag:

        Privatizace státního majetku – 80% ruských multimiliardářů pochází z rodin s příbuzenskými vazbami na USA či Izrael.

        - poslali svoje vojáky na porážku:

        Poradci ve Vietnamu, Koreji v Afghanistánu dokonce vykráceli s druhosvětovou taktikou s vojáky základní služby.

        - vyvražďovali v jiné zemi pomocí dronů nebo chemky:

        Chlor a fosfor v Afghanistánu, dodávky jedovatých látek satalitům v různých regionech planety.

        - vyhrožovali někomu intervencí nebo sankcemi:

        Na sankce nemají sílu, intervence vzhledem k velikost své země nepotřebují.

        - někoho špiclovali:

        KBG v tom byla mistr, dnes FSB soupeří s CIA na celé planetě jen se o tom nemluví.

        Vidíte pořád v Rusku nějaký ráj. Ale očkují stejně, cenzurují stejně, vymývají mozky stejně, zbrojí stejně, potlačují vlastence stejně, podporují multikulti stejně, jsou pro imigraci stejně, muslimům lezou do řiti stejně, vykořisťují dělníky stejně, klaní se Izraeli stejně…

        Tak v čem se liší? Regionálníma drobnostma. Jinak je řídí stejný lidi jak zbytek světa. Lidi potřebují nějakého nepřítele. Tak Rusku to je Amerika, v Americe Rusko a je doma klid.

        Prober se

        • Pasant napsal:

          Tady buď někdo zaspal, a pořádně, anebo je otrokem demagogie. Doby SSSR skončily, řeč je o Ruské federaci!

        • Justass napsal:

          To- Kolemjdoucí – necítíte, že jste argumentačně zcela mimo mísu? Rozebrat Vaši argumentaci bod po bodu by bylo hračkou- nicméně takoví stejně nepochopí- takže s tím raději nebudeme ztrácet čas.

      • rob napsal:

        to-Kolemjdoucí,jsi diskutér na iDNES.cz,poznal jsem tě…
        Neumíš se maskovat,proč nediskutuješ na svém iDNES.cz – zprávy, kterým můžete věřit.Celá ta tlupa na tom iDNES.cz,je banda šílených a nasraných lidí na Rusko,Zemana atd.Jsou tam od rána do večera,kdoví čím se živí,hltají ty šílené rusofobní bláboly.Tam funguje klasický brainwashing….

        • Kolemjdouci napsal:

          Tak argumentujte… jen pindáte

          • Justass napsal:

            To: Kolemjdoucí – jak jsem řekl se zarytým rusofobem je to jen ztráta času. Ovšem ty Vaše argumenty jsou fakt směšné. Tedy proti těm co bych zde mohl nasázet coby vinu USA na životech
            víc jako 15 milionů lidí po celé planetě a to jen po II WW dodnes.

        • Justass napsal:

          to: rob – mimo terč!!! Přečti si raději mé příspěvky zde. Možná pochopíš, že s iDnes nemám co dělat. Nebo to považuješ za maskování? Tak to tě lituji!

    • novapalo napsal:

      Nezmysel. Aj malé decko vie, že porovnávať Rusko s USA je nezmysel. Rusko ako najschopnejší slovanský národ nemá nič spoločné s USA, ktorí vyvraždili indiánov. Ich duchovná karma ich v budúcnosti zničí, tak ako oni zničili pôvodné obyvateľstvo.
      My Slovania sme nielen duchovne na podstatne vyššej úrovni, ale aj geneticky sme najzložitejší a teda určite nemáme nič spoločné s USA primitívnym obyvateľstvom.
      Však si pozrite, aké primitívne filmy natáčajú v USA. Však takú tuposti a primitívnosti nedokážu u nás na Slovensku pozerať až ani 12 ročné deti. A oni to premietajú dospelým. Západná civilizácia je omyl.
      Naši Slovenskí predkovia žili na našom území už 3000 rokov pred Kristom, ale západ všetko sfalšoval, že vraj sme prišli otrhanci z nejakých Pripjaťských močiarov? , ha, ha. Prečítajte si knihu „Tajné dejiny Slovenska, Slovenov a Sloveniek od Oskára Cvengroscha. Potom budete vedieť, aký faloš, podvod a nízkosť duchovná vanie zo západu k nás Slovanom.

      • Romana napsal:

        Ahoj, souhlasím s tím, že dějiny Slovanů jsou uplně jiné než to co razí oficiální zdroje. Historie je totiž teorie vítězů a Slované byli dlouho jen národem porobeným…tudíž známe jen to co nám namluvili oni germánsko-anglosaští rádoby vítězové.
        Existuje, kromě oné jmenované slovenské knihy i kniha O SLOVANECH TROCHU JINAK, která vyšla někdy v roce 1993 a byla z českého trhu na pokyn tehdejší vlády Havel a spol. okamžitě stažena z trhu a celý výtisk spálen jako za inkvizice. Rusové tyhle skutečné dějiny Slovanů, znají a sepsány je stále někde mají. To co dělá Rusko nyní je renesance slovanské kultury a oni to jako jediní Slované také dokáží zatímco se my tady budeme lomozit v USA análních částech

      • nevedomy_svk napsal:

        porovnavat rusko a usa je nezmysel..v jednej krajine dominuje hamburger,v tej druhej saslik…nerozumiem preco by sa nedalo porovnavat?
        ohladne indianov-ked vzniklo usa bolo 98 percent americkych iindianov vyvrazdenych alebo inym sposobom zdecimovanych..najvacsiu zasluhu na tom niesli europske narody ako spanieli,anglicania,portugalci,francuzi….ale aj slovaci a cesi v radoch maximilianovej armady…
        ohladne kolemduceho…aj ked snim nemusim suhlasit,v istych veciach ma pravdu…ak sa pozrie na skutocnost a ozrejmi ju pravdivo,musi byt rusofob?ja som dost prorusky,no taktiez mi vela veci vadi..len cas ukaze ako sa situacia vykresli

  4. Jirik napsal:

    Něco k 11 září 2001
    http://www.komsomol.cz/?p=1588
    Pověřená vědecká instituce USGS zjišťovala následky kolapsu shromážděním odebraných vzorků prachu z 12 cm tlusté vrstvy z 35 míst Dolního Manhattanu, kam dolétl v obrovském pyroklastickém proudění ve formě aerosolu. V něm našli mnoho chemických prvků, ale i větší množství těch toxických a vzácně se vyskytujících jako baryum, stroncium, thorium, cesium, lanthan, ytrium. Rovněž i takové, které se vyskytují pouze v radioaktivní formě po výbuchu jaderné bomby.

  5. Zed napsal:

    Američani jsou většinou otupělý konzumem a pocitem vlastní výjumečnosti, k čemuž byli po generace cíleně vychováváni. Kromě toho SSA vláda má v záloze FEMA koncentrační tábory, kam ten zbytek prozřivších snadno a rychle uklidí. Ovšem v mezinárodním měřítku by to byl problém.

  6. Contumax napsal:

    Amíkum to nedojde, leda světu mimo, ale i ti mimo jsou pod vlivem myšlení, neboli amerikanismu SS….
    Takže co se bude dít po zveřejnění ???

    • gandalf napsal:

      Co se bude dít po zveřejnění – NIC! Západní média to budou ignorovat, nebo to prohlásí za ruskou propagandu. Na „naší“ televizi uspořádá Tvarůžková /nebo jiná/ besedu, kde vystoupí známé figury a pojede se dál.

  7. Emilly napsal:

    Nejvyšší čas začít lidem „otevírat oči“,snad to všechno dojde i těm nejvíce zabedněným a zmanipulovaným ovčanům. Trolly nevyjímaje, ty už totiž nebude mít kdo platit. :-)
    Němci zadrželi asistenta Victorie Nulandové, který je kromě toho zaměstnancem Vanguard Corporation, s téměř miliardou vysoce kvalitních falešných dolarů, začal VYPOVÍDAT……..
    http://orgo-net.blogspot.cz/2015/02/benjamin-fulford-zpravy-z-ruskych-zdroju.html

  8. Nosferatu napsal:

    Dôkazov o tom že 911 bol podvod je na nete dosť. Ak by Rusi uvoľnili ďalšie dôkazy tak americké médiá to rozhodne vysielať nebudú a ostane to zas len na nete. Takže sa toho moc nezmení. Väčšina ľudí proste nevie o tom že médiá nie sú médiami ale propagandou a pravdu o 911 si zisťovať nebudú, lebo nevzdelanci majú jeden večný a na všetko použiteľný argument: „to je príliš šialené a fantastické, to by predsa nespravili a preto to nie je pravda a preto si to ani nemusím overiť“

    • koloděj napsal:

      Přesně tak, kdo projevil snahu, seznámil se s tolika důkazy, že další už nepotřebuje. Kdo žere hambáč u sračkometu a zapíjí kolou, tomu je to šumák, i kdyby mu „důkazy“ někdo strčil pod nos. Jen ho to zdržuje od žraní .

  9. Contumax napsal:

    A co když ty false flak byly jen testovací zahřívací kola na lidstvo co všechno lidstvo snese a jak bude reagovat, protože si myslím, že mají v plánu “ vypustit Krakena „…..

  10. SI napsal:

    „Důvěra ve vládu bude podlomena a ve městech vypuknou masové protesty. Takový obraz malují američtí analytici.“

    :DDD Proboha.

    Jen idiot by uvěřil takovým a podobným článkům. Putin jasně o konspiracích 911 řekl, že to jsou úplné nesmysly. A ještě aby ne, když on sám nechal odstřelit paneláky v Moskvě a ví, že jakákoliv rétorika v tomto stylu by znamenala tvrdou odvetu ve formě zveřejnění důkazů držené protistranou. Drží se navzájem v šachu podobně jak s jadernými zbraněmi.

    Takových bulvárních nesmyslných článků bude ještě trilión. Ale posun vpřed vždy může dokázat jen občanská společnost a nebo vládní whistlebloweři, popř. někteří politici (kongresmani…)

    • gandalf napsal:

      S tou t.zv. občanskou společností bych byl opatrný. Právě tu nám chtějí podstrčit prostřednictvím různých neziskovek placených ze zahraničních grantů MZ USA. Čím více se ta společnost buduje, tím více přibývá kamer, odposlechů a šmírování na webu. Je to vějička, stejně jako lidská práva, demokracie a pod.

  11. Justass napsal:

    To: Jirik- tady je odkaz na video, který ty stopy radioaktivity v troskách po WTO zcela jasně vysvětluje
    http://www.nwoo.org/2015/02/08/911-odhaleno-co-se-skutecne-stalo-d-khalezov-a-teorie-nuklearnich-bomb-pod-wtc/
    To: gandalf- máte pravdu v západních médiích se to označí jako ruská propaganda, v našich médiích rovněž, navíc vystoupí ta bába socioložka, tuším Šiklová a pronese svou pamětnou větu “ Raději se budu mýlit s Obamou jako mít pravdu s Putinem“ a je zameteno. Ovšem mimo žumpu západních médií to ze zbytkem světa může dost zamávat. Tedy zbytkem je špatně ono to je 5/6 světa, tedy zdaleka ne zbytek

  12. Pavel napsal:

    Jen se nebojte když Rusové něco vymyslí tak to bude stát za to. Jen nevím jestli 800 FEMA táboru v Usa budou stačit…zatknou tě jen za to že budeš mít tričko rudé barvy…..

    • Justass napsal:

      To: Pavel- no nevím. Podle průzkumů 30% Američanů, to je obrazně cca 100 milionů!, věří, že 11.9.2001 bylo v režii americké vlády. Američané zblblí svou vlastní propagandou, věří ve svoji výjimečnost. Ale poněvadž jsou to jen ovce totálně závislé na konzumu, tak spíš tam bouchnou saze kvůli nebetyčným sociálním rozdílům a chudobě většiny populace. Pak nastoupí ne US army, ale alibisticky kontraktoři(soukromá armáda)- to si nakonec už odzkoušeli
      při tom šaškeci maratonu v Bostnu- no a pak přijdou pro vzpurné ovce na řadu ty FEMA lágry.

  13. Petr2 napsal:

    Tak to vypadá, že se konečně budou plnit FEMA koncentráky, po tisících.

  14. Pavel napsal:

    ještě vzít v potaz to že tam tak 30 milionu palných zbraní mezi lidma a to nemluvím o černém trhu….to tam časem dopadne jak na Verdunu a pokud ne tak se tlustému američanovi pokazil transportní vozík.Hrát si na falešného proroka nebudu. Hold přiznat si že kapitalismus nefunguje to na západě prostě neprojde :-(

  15. otazka napsal:

    proc rusi tyto dukazy nezverejnili driv?
    to pak maji take na rukou krev tech x milionu zabitych muslimu

    • Robo napsal:

      Všetko má svoj čas.
      Keby to boli zverejnili napríklad 1.10.2001, tak RF v dnešnej podobe by zrejme neexistovala.

  16. Pavel napsal:

    přesně tak rusko se muselo na to připravit vyvynout své tajné zbraně vytvořit BRICS najít na světě spojence a počkat jak černá huba naflaká nesplatitelný dluh…aby bylo veseleji.

  17. CandySan napsal:

    Vubec si to nedovedu predstavit. Dukazu uz je mnoho. Je dostatecne jednoznacne prokazano, ze v zadnem pripade nemohlo k tomu padu dojit tak jak popisuje vlada. Byly zavaznym zpusobem poruseny federalni zakony o nalkladani s dukazy – ve prospech znemozneni vysetrovani. Je natocena reportaz, ktera referuje o baraku, ktery jeste stal a pritom jej popisovali jako zhrouseny. Ten barak se sesunul typickym odstrelem. Byly zaznamenany sejsmicke otresy, ktere dle profiku na odstrely odpovidaly odstreleni zakladu, ktere jsou nutne pro samotne odstreleni budovy. Mame spoustu chemickych analyz, ktere jednoznacne potvrzuji konkretni pokrocilou trhavinu, ktere musely byt ty baraky plne. Vsichni videli typicke ostre sikme rezy jednotlivych trosek. Cely svet si dokaze spocitatrychlost volneho padu a i kdyby ty budoby byly jen z masla, nebo by to byl jen slopec vody a ne beron silne vyztuzeny celou ocelovou konstrukci, tak by to nikdy nemohlo padat rychlosti volneho padu…

    …a presto vsechno to drtivou vetsinu obyvatel nechava v klidu a veri oficialni povidacce proto, protoze amici jsou podle nich skveli, uzasni, jsou to nadlide bez jedine chyby, nebo moralni skvrnky a kdo si mysli neco jineho je blazen. A navic je cool byt na strane americanu, protoze oni prece prinaseji blahobyt a jistoty lidskych prav atd… kecy, kecy, kecy!

    Tihle tupci neutrati ani vterinu vlastnim premyslenim, ale klidne budou do zblbnuti znovu a znovu neunavne sdilet vsechnu propagandu co se mihne v jjich oblibene televizi. Dokonce i do ulic s cervenymi kartami nevahaji vyjit za „spravnou vec“. Jsou to skutecne odhodlani a nunavni lide, to se musi uznat! Jen myslet se jim nechce… toho se boji a neni to tak pohodlne jako prochazka… :-(

  18. CandySan napsal:

    Takze tihle lide asi nebudou potrebovat nejake „dukazy“ od „zlych rusaku“, takze si nedovedu predstavit, ze by nejake takove zverejneni mohlo byt jen cokoliv zmenit… ani vlnka na jiz klidne hladine se neudela :-(

    Ale snad si lidi zacnou postupne vsimat nahnedle vlady v UA a nahnilych valecnych snah ameriky, kdyz se ty valky priblizily az sem k nam…

    • Robo napsal:

      Keď tu pravdu vysloví prezident RF, tak to podporí mnohých, ktorí dnes rozprávať z rôznych dôvodov nechcú.
      Proste to spustí ďalšiu lavínku pravdy. Pravda je od roku 2014 hrozne silná, tak tá lavínka už môže byť pre tých kretenov osudová..

  19. pepe napsal:

    Kazdej system stoji za vykur prdel.jde o lidske zdroje a vykoristovani pracujicich lidi.priklanim se k teorii nepritel meho nepritele je muj pritel.co nastane potom vi jenom hrstka sionistickejch zmrdu kteri nam zivot nalajnovali do uplneho skonani.proto rikam do hor a masakrovat obe strany…kdyz chcipnem tak mozna lepe nez otrocit a myslet si ze neco dokazem.

  20. Pavel napsal:

    pepe: nebýt Ruska které nás ochraňuje před západem už tisíc let tak bys tu nebyl….neříkej obě strany anebo buď konkretní :-)

    • Robo napsal:

      pepe a spol. mi pripadajú ako nové druhy trollov na týchto stránkach.
      Nie sú takí priehľadni, bo hádžu špinu jednej strany na všetky..nepopieraju teda, že ti magori sú magori.

  21. pepe napsal:

    To je pouze prirozena rovnovaha.jak rikam neuznavam zadny system kde musim makat na sve pany…samo ze je mi rusko blize jsou to sousedi usa jsou banda nenazranych sion pakaze..akorat jestli si ruska vlada je vedoma ze jsou zde ve vlade usritolezci tak se pote muzem dockat jako kdyz vletli do berlina.ale to je jen ma uvaha.ja si radsi pojedu partizanskej boj.

  22. pepe napsal:

    Robo kdyz jsme s klukama behali s transparentama a tento web navstevovalo tak 20 lidi si jeste ani netusil ze jsme.proto nez zacnes nekomu rikat troll tak se zamysli.mam mit jednotne nazory nebo co?jestli se ti nepaci chod do…..

  23. petr366 napsal:

    Obávám se, že tomu stejně nikdo nebude věnovat pozornost. Lidi jsou ovce a jdou za beranem.

  24. pepe napsal:

    Vsak pisu svuj nazor.ale sere mi ze troll se stalo tak rado pouzivane slovo kterym nazivame kazdeho kdo si mysli neco jineho nez ten druhy.doprdele nejsme deti aby jsme za par let zivota nezjistili ze mysleni nebudem mit stejne.nazory mohou byt jine ze se nekdo nemuze zavdecit vsem.hledat a najit nejlepsi reseni neznamena ze v nom budou bsichni spokojeni.ale muzem si udelat zivot snadnejsi.a ver ze kdyz me doma budou ohrozovat dve armady tak budu cekat a pak sejmu viteze.co je na tom nepochopitelneho?nepokleknu pred nikym ani vdecny nebudu.

    • Robo napsal:

      nedávno som sa tu dohadal s Calembredainom potom, čo trochu viacej otvorene presadzoval svoje fašistické názory.
      Chcem tým iba potvrdiť, že ak sa ľudia naučia riadiť svojim srdcom a v každej okolnosti si za ním stáť, život na Zemi sa stane vo finále omnoho krajším a jednoduchsim.

      A čo sa Putina, potazmo RF týka – momentálne odtiaľ cítim najväčšiu slobodu na svete.
      Nie však tú, ktorá už neodvratne nastáva. Nieje zatiaľ moc vidieť, bo kreteni sa činia..

      • pepe napsal:

        Robo na planete je to vsude stejne.ver ze i v usa je desitky milionu lidi kteri se proti svym panum postavi.stejne je to i v rusku.proste jedna mince dve strany a nejde se zavdecit vsem.a ano souhlasim s tebou ze rusko je v tuto chvili mensi zlo a jsou mi blize nez ty za louzi…je evidentni ze putin ma vic rozumu nez cela ss vlada..

  25. Samo napsal:

    Ludia zobudte sa … polovica ameriky neveri oficialnej verzii uz davno (preto zakazali diskusie na tuto temu) a co sa udialo? nic:( neveria dristom ich medii aj v inych kauzach a co sa stalo … nic … par ludi boijuje za pravdu ale vacsina je leniva a je jej to jedno, mysliasi ze YES WE CAN a ze su najmocnejsia sila vesmiru tak im teda ajtak nikto nic nemoze. Skoda len ze vyriezvenie by bolo velmi bolestive, lepsie sa prebrat skor ako bude neskoro lebo boliet to bude nielen ich. Aj Hitler si myslel ze moze, dokonca sa mu to skoro podarilo, stacilo naozaj zopar faktorov a nezastavili by ho.

  26. mene tekel napsal:

    a teď bych přidal tu story s Timem Osmanem.Tak si představte,že tento člověk několik let plánuje tuto megaakci,nelituje obrovských finančních prostředků,použije veškerých svých organizačních schopností,nelituje námahy a soustředí skupinu sebevražedných fanatiků a provede útok.Vše u vyjde ne na 100%,ale na 1000%,protože ani taková hlava jako byl USÁma nemohl tušit,že když jeho letadla narazí do dvojčat,tak se dvojčata velmi rychle složí..on i kdyby zavolal architektu oněch dvojčat,tak on by mu sdělil,že budovy byly dimenzovány pro náraz ne jednoho,ale i více dopravních letadel.Takže USÁmovi vše dokonale vyšlo a jestli jste čekali že se od té chvíle bude USÁma na všechny strany chlubit se svým činem,že napíše deset knih,tisíce článků,poskytne tisíce rozhovorů,kde do nejmenšího detailu popíše jak ony věci naplánoval,tak to jste se zmýlili.Nevím to jistě,ale za celých deset let života které mu zbývaly,tak natočil jen asi čtyři videonahrávky a jen v jedné z nich se vyjádřil tak,že by se to dalo s velkou dávkou fantazie označit jako přiznání.Moc logické to není-co říkáte?

  27. pepe napsal:

    Ano jak rikas.v usss by jsi vlezl na takovej web jako tento a jdes jako terorista sedet.jelikoz s tim pocitali a udelali tah na sachovnici dopredu.

  28. pavelka70 napsal:

    No! Tak ten Robo, zde hází jednu perlu za druhou.Klučina má strach ze světového dění, a je schopen se pohádat i o kuličku na hraní. Myslím, že dětem by se měl zakázat přístup na nwoo.

    • Robo napsal:

      Už zas to tu skúšaš nezmyselne rozdeliť na starý/mladý alebo starý/ešte starsi?
      Aká je veková hranica spravodlivých? 70-73? Alebo 62,3-62,7?

    • Justass napsal:

      No! Ten kdo nemá obavy ze světového dění je buď naiva nebo hlupák bez schopnosti analyzovat informace.. Takže pokud je Robo klučina tak smekám. Nevím co máte za tu perlu co hází. Pokud je to myšlenka, že z Ruska je teď cítit největší svoboda, tak k tomu bych jen dodal, že ne až teď. Rusko mám dost procestované v r. 2008 „expedice“ autem 3 měsíce křížem krážem. Styk „s domorodci“ na denním pořádku. Skutečně se tam lépe dýchá jako v té naší západní žumpě. Pokud by mi bylo o takových 30 méně tak bych silně uvažoval.

  29. geronimoh napsal:

    Oficiální konspirační teorie o 11. září vysvětlena za 5 minut :
    https://www.youtube.com/watch?v=dIdJuAtGU54

    :)

  30. henryho napsal:

    náhodou jsem viděl jeden díl výměny manželek z ssa cca z roku 2003-5
    jedna z rodin muž v armádě-žena doma
    děti vychovávají v křesťanské ssa víře tzn. absolutní víra v ssa vlajku…děti rodiče oslovují pane-madam
    „musíme válčit všude po světě abychom měly doma klid-mír-pohodičku……“atd.

    pokud budou zveřejněny informace va „vysoké úrovni“ důsledky budou stejné jako když zveřejní rusové a další info o přítomnosti mimozemšťanů na zemi a pravdě o církvích

    pochybuji, že to zůstane jen u demostrací, lidem se zhroutí životy, mnozí stratí smysl života……jiní se probudí za začnou opaVDU ŽÍT

    všem co máte strach, je to pochopitelné vzkazuji, že sebevražda NIC neřeší
    přeji vám osvícení, probuďte v sobě „člověkaů a naplňte život lidstvím

    • geronimoh napsal:

      Tak úplně jiný následek by mělo zveřejnění informací o přítomnosti mimozemšťanů a jiný zveřejnění pravdy o 11.9.2001.
      O 11.9.2001 si už mohl každý udělat vlastní úsudek, neboť i v mainstreamu už se objevily informace o False Flag.
      Při potvrzení přítomnosti mimozemšťanů by veškeré vládní struktury ztratily autoritu.

  31. Metod napsal:

    Pár dní před útokem se v budovách vrtalo nebo prováděla nějaká rekonstrukce, pár dní před útokem si majitelé nechali připojistit budovy,v den útoku nepřišla hromada lidí do práce,v den útoku byl jeden atentátník zadržen na letišti ale na něčí zásah byl propuštěn,osazenstvo leteckého personálu na letištích v oblasti dostalo informaci že kdyby se dělo něco nezvyklého může to být součást voj.leteckého cvičení které bylo shodou okolností naplánováno na ten den. Na řídící věži civ.leteckého provozu v ten den čistě náhodou měl službu začínající letecký dispečer který měl jen malý zkušenosti s let.provozem takže bylo nepravděpodobné že okamžitě bude schopný správně zareagovat na mimořádnou situaci a když konečně zareagoval najednou selhala voj. ochrana vzdušného prostoru a stíhačky lítali jak splašený sem a tam a hoc jim byli dodány souřadnice podezřelých letadel, nemohli je najít zajímavý ? ale to mohla být taky náhoda že? Zajímavý je však že teroristi dvojčata našli bez problémů a strefili se do nich bez navádění hned na první šup. Možná jen další náhoda i když těch náhod je na můj vkus trochu moc. Nebo jen byli jednoduše lepší než piloti co mají nalítáno x hodin, trasu znají zpaměti a stejně jich musejí z řídící věže navádět na letiště. Možný je všechno,no nejvíc pravděpodobný mi připadá názor těch (a není jich málo) co si myslí že o atentátu tajné síly minimálně věděli a rozhodli se to využít v prospěch svých záměrů. Svědčí o tom aj fakt že dvojičky padli (řízená demolice,instalování náloží pod záminkou údržby klimatizace). Kdyby to byl jen obyč. ter.útok zůstali by stát ale to by nevyvolalo ten správný psychologický efekt.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!