Novorusi začisťujú Debalcevo

plennye_specnaz_vsu_0Novoruské jednotky dnes začali operáciu na začistenie kotla v Debalceve, v ktorom sa nachádzajú zvyšky demoralizovaných ukrajinských vojsk. Bojovej operácie sa osobne zúčastnil aj líder Novoruska Zacharčenko. Ukrajinskí vojaci sa začali vzdávať, vojaci, ktorí sa vzdali obdržali ošetrenie, jedlo a teplé nápoje. V kotle utrpeli ťažké straty 40. brigáda a 101. brigáda

Na videu sa nachádza začisťovanie Debalceva, ktorého sa zúčastnil aj Zacharčenko. Nachádza sa tam skupina 9 hladných ukrajinských vojakov, ktorá sa pod vedením 20 ročného poručíka vzdala a zachránila si tak životy. Niektorých zo zajatých Ukrajincov Novorusi trošku zmlátili, pretože sa potrebovali vyventilovať a zbaviť sa tak tlaku z mŕtvych civilov v Donecku a okolitých osadách, ktorých povraždili príslušníci ukrajinskej chunty.

17.02.2015 - východný čas

Zdroj: http://rusvesna.su/news/1424122698 ; http://rusvesna.su/news/1424114178




44 Komentářů k Novorusi začisťujú Debalcevo

  1. Jirik napsal:

    Сводки от ополчения Новороссии
    17.02.15. Видео от НМ ЛНР и казаков Козицина.

    "На сегодняшний день город Дебальцево, постепенно переходит под контроль ополченцев, которые с двух сторон вошли в город и теснят украинских нацистов. Отрезанные от снабжения и полностью деморализованные военнослужащие ВСУ массово сдаются в плен. Многие сдавшиеся в плен с удивлением узнают об объявлении перемирия. Сейчас украинская артиллерия проводит обстрелы с внутренней стороны котла. Под ударами "Градов" и миномётов гибнут мирные жители. Вооружённые силы народных республик полагают, что артиллерийская обработка проводится силовиками перед новой попыткой прорыва "дебальцевского котла". Народная Милиция ЛНР и казаки Козицина вошли в Дебальцево и планомерно проводят зачистку города. На позиции приезжают монахи и молятся вместе с ополченцами о победе над силами сатанинских преспешников и освобождении Новроссии от их оккупации."

    PŘEKLAD:

    Shrnutí milice New Ruska
    02.17.15. Video HM LC a kozáci Kozitsina.

    "K dnešnímu dni, město Debalceve, se postupně dostávají pod kontrolu milicí, které se obě strany vstoupily do města a nedaleko ukrajinských nacisty. Odříznutá od zásobování a kompletně demoralizován vojáků APU vzdávat masově. Mnozí se vzdal Vězeň byl překvapen, když se dozvěděl, vyhlášení příměří. Teď ukrajinská dělostřeleckou palbu drží vnitřek kotle. Pod údery "Grad" a malt zabíjely civilisty. ozbrojené síly republik lidí se domnívají, že bezpečnostní síly provedly ošetření dělostřelecký, než se snaží zlomit "debaltsevskogo kotel." milice lidí a kozáci LC Kozitsina vstoupil Debalceve a systematicky provedl zatáčku města. Poloha mnichů přišli a modlili společně s milicí vítězství nad silami Satana a uvolnění prespeshnikov Novrossii jejich povolání. "

  2. kočkodlak napsal:

    A kde jsou ti žoldáci ze zemí NATO? Už by o nich museli vědět

  3. martin bareš napsal:

    taky mne to kočkodlaku zajímalo. To budou protřelí profíci, žádná ořezávátka.
    Skrývají se? Utekli? Vytvoří různé teroristické skupinky - v tom se vyznají?
    Snad je pochytají jak škodnou a postřílejí, nic jiného si tito opravdoví teroristi nezaslouží.

    • Majer napsal:

      Kde by asi ti žoldáci byli. Uvažujte, musí mít lepší spojení a tak okamžitě věděli, že mohou být obklíčeni. Okamžitě vzali do zaječích, vzhledem k tomu, že budou mít lepší válečné zkušenosti než obyčejní ukrajinští vojáci. Těžko si dovedu představit, že by namyšlenému americkému žoldákovi - vrahovi, zavelel zkorumpovaný ukrajinský důstojník, aby dále bojoval.

      • kočkodlak napsal:

        Jak utekli, opolčenci měli únikové cesty pod kontrolou, kontrolovalo se vše co jelo ven i dovnitř. Ukro velitele co prchali převlečení za civilisty zastřelili

        • Montisan napsal:

          No to právě mohlibejt oni! Mrtví už nepromluví. To víš, to není jako Atta nebo Said, či "ruští žoldnéři", aby u sebe měli pasy nebo vojenský knížky na svý pravý jméno a nechávali je na místě činu kvůli lepší identifikaci:)))

          • Jan Jinsky napsal:

            Takže, když tam nikoho nechytí, tak tam přesto byli. Nejdřív byli tak pitomí, že se tam nechali obklíčit. A pak utekli, i když byli obklíčeni.

            To je ale logika... Prostě tam byli a už tam nejsou. To, že tam byli se jednou řeklo, tak je to pravda do kamene tesaná... zdejší logika je neprůstřelná a vždy sprvně ohebná!

          • Tomax napsal:

            Pro Jinský:
            Podle představitelů Ukrajiny žádný Děbalcevský kotel neexistuje, takže tam nejsou vojáci ATO ani NÁTO. Tedy o čem to vlastně mluvíš?

          • Jan Jinsky napsal:

            A vy se srovnáváte s ukrajinskou vládou? Já měl dojem, že se tu snažíte o pravdu. Pokud tu jen kydáte lži z druhé strany, tak pak se omlouvám :)

        • brano napsal:

          nato zmrdi zdrhli v tej autobusovej kolone medzi civilistami v case rokovani v Minsku co vysla z Deblaceva. Aj kvoli tomu prisla hitlerina a hovnlland do Bieloruska rokovat. nato zmrdi zaliezli do autobusov a kryli sa civilmi. Este tam ale nejaki fesaci mozu byt. Podla mna by sme mohli mat stastie a nejakeho zmrda s nato krajin by sme mohli na videu uvidiet s vyrazenymi zubami a odkopnutymi ladvinami :-)

          • Jára napsal:

            Články o 2200 vojácích NATO v kotli u Debalceva byly až po odjezdu té kolony. Oslíci si při čtení zprávy zahýkali a když tam nikoho nenašli, tak se vymýšlí náhradní konspirační teorie a jak z toho ven. :D

  4. rudi napsal:

    nemali ich zmlátiť, mali ich rovno podrazať ako prašivých psov, svine fašistické si nezaslúžia žiť!!!

    • Dušan napsal:

      Ale ale,

      lepšie je odpustiť. Začať riešiť spoloČenské veci (rozmýšľať ako odstrániť oligarchov, vplyv SŠT (Spojených štátov teroristických)). Odstraňovať tuposť.

      ALE NEZABUDNÚŤ.

    • brano napsal:

      Podrezes iba raz. Mozes ale zbit 10x a az potom podrezat :-). Ale nie, teraz bez zartu - to by bolo kontraproduktivne podrezavat ich - ak by ukrosi zistili ze ich zabijaju, tak by sa nechceli vzdavat a bojovali by dokonca, to by znamenalo zvysenie obeti na Novoruskej strane. Takto vedia - ak nie som z praveho sektora, azova alebo z delostreleckej jednotky co ostrelovala Donbas a nemam ziadne zlociny proti ludskosti na svedomi a vzdam sa - dostanem asi po hube, ale potom mi daju najest, napit, pripadne osetrenie a zachranim si zivot. A mozem srat na porosenka, jacenjuka, usa a inych hajzlov, hlavne ze sa vratim domov.....Lukrativnejsie ako zdochnut za zaujmy fucksa na ukrajine....

  5. Dunčo napsal:

    uf pozrel som si na aeronet.cz článok o Banderovcoch, jak mrzačili deti a ženy fakt odpornè zločiny. A k tomuto odkazu sa hlásia ukropi? Novorosijci nech ich bez milosti pobijú a dajú im tak rovnakú možnosť ako dali oni svojim obetiam.

  6. Dunčo napsal:

    Už vidím čo to je fašizmus a prečo do nás neustále hustili (za sociku) akè je to zlo.Teraz plne chápem protifašistických bojovníkov.Toto Európa neobíde, tak tieto zverstvá tak vehementne bránila Mrkalová a spol.?Tu môžeme vidieť, že stať sa to u nás nikto sa nás nezastane. Nemám ďalších slov,premohla ma strašná bolesť a hnev.

  7. Miroslav84 napsal:

    LIKVIDOVAT!

  8. Dunčo napsal:

    A tá pani? Tak rozprávajú ludia, ktorí museli strašne bezmocne trpieť, vyplakanè úprimnè oči, krátkè slová vďaky, modlidba na perách. Ďakovala Rusku a nie SSA či EÚ. Pozdravovala blízkych, všetci sme živí! Krutè, predstaviť si tak naše matky a ženy.

    • Radbůza napsal:

      Musejí hodně protrpět, ale jsou stateční jak civilní obyvatelé, tak hlavně bojovníci. Je zcela mimo normální chování, to že kyjevská "demokraticky zvolená" Chátra provádí likvidaci lidu i jeho měst a obcí. Přesně v rámci přístupu a prostředků té světové elitní Chátry, která si tak hýčká tu ukrajinskou. Je to jedna banda, která nezná hranic a po staletí i víc, ničí vše co stojí v cestě k jejich světovládě, ať to stojí, co to stojí, vždyť jim není nic svaté. Ale přeci jenom něco se najde-peníze a moc, pro kterou jsou schopni všeho nejnižšího a nejnedůstojnějšího, lží, slibů, přetvářky, pokrytectví, mravokárství, malosti i velikosti, násilí i konejšivosti, však nic z toho co činí není upřímné, ale z vypočítavosti. Navenek hezcí uvnitř prohnilí. Kolik už zničili životů - ani jeden ale nevytvořili. Není to tak dávno, co roznášeli to jejich pseudo křesťanství mečem a lží,kam jen dosáhli, špinavýma a krutýma rukama. Doba se mění, ale někteří lidé ne.

  9. Věra napsal:

    Říkáte zastřelit,nebo podříznout,myslím už jen to že je zajali je dost velká potupa a oni s tím budou muset žít po zbytek života a myslím,že mnoho z nich bude mít i noční můry a špatné spaní.Domobranci by se tímto postavili na úroveň těch bestií a to asi nechtějí,krve a mrtvých bylo už dost a je třeba klidu na práci,té je tam až,až.
    P.S.Pochytat Ajarovce a Azovce to by bylo něco jiného tam by to bylo na místě,ale jak jsem napsala,pak by byli stejní jako ti fašisti a to oni určitě nechtějí.

  10. Vydra napsal:

    ...odpustiť ALE NEZABUDNÚŤ se lehce řekne někomu kdo si tím neprošel, nepřišel o členy své rodiny, známí prostě neviděl všechny ty zvěrstva a nebojuje za vlastní přežití, klobouk dolu před těmi kluky a chlapy od rodin a i kdyby ty ukrofašisty chtěli "zkrmit v ZOO" tak na to mají právo

  11. Jirik napsal:

    Shrnutí milice New Ruska
    02.17.15. 23:04. Poslal dobrovolník s volacím znakem "Rog".

    "V Debalceve už začal úklid. Dokonce i pod plnou kontrolou našich východních sousedů, a boje se děje v soukromém sektoru. DRG nepřítel přiblížil Maloorlovke a Novoorlovke a udeřil se minometný útok na naše pozice. Nepřátelské síly nadále zmenšovat ve středu kotle! Místní plocha výztuže hemžící se APU ! kotel je v tuto chvíli 4000 nepřátelských bojovníků. Přišli asi dva a půl tisíce mužů + vězeň se vzdal 350 bojovníků dnes. V Chernukhin a Debalceve mini kotle. Nyní je mini-sweep obou kotlů. "

  12. Jan Jinsky napsal:

    Tak jsem zrovna koukal na CT24 - byl tam Ransdorf. Komentátor se ho ptal, odkud má informaci o 2000 vojácích NATO v Dělbaceském kotli. Ransdorf neodpověděl...
    Pak si stěžujte na špatné informování. Plácáte blbosti a když se někdo zeptá na důkazy, ak se uhnete nebo neodpovíte. Nedivte se pak, že před ambasádou USA každou středu demonstrovalo do patnácti lidí... Pokud budete jen křičet, jak je vám ubližováno a důkazy nikde, pak budete k smíchu.

    • Pája5 napsal:

      Zase generalizujete? A co vaše důkazy? Pod posledním článkem jste mi stále neodpověděl a stále čekám... Vy neuhýbáte? Takže kdo je tady k smíchu, když to stavíte takto? Ukrajinská strana zúčastněná v konfliktu zase tvrdila, že žádný kotel není a přitom se už přes 70 vojáků vzdalo. To vás nijak nevyvádí z míry?
      www(tečka)youtube(tečka)com/watch?v=FY_Z-c4dmcg
      Informovala o tom taky vaše ČT24? Nebo pro ni taky kotel neexistuje?

      • Jan Jinsky napsal:

        Nevlastním ČT 24 a musím říct, že jsem neslyšel o tom, že by ČT zpochybňovala existenci obklíčených jednotek. Ale i kdyby... tento web se honosí tím, že sděluje pravdu, takže by měl být lepší než ČT.
        Vy se tady vymlouváte na to, že druhý je ošklivý, tak já budu taky. Pak je to mainstream naruby...

        • Pája5 napsal:

          Já vám dám mainstream naruby...
          Tak si to shrňme... Co byste věděl ze zpravodajství mainstreamu o konfliktu na Ukrajině? Že ukrové pozabíjeli skoro polovinu elitních jednotek Armády RF, připravili je o bezpočet těžké techniky,kterou rozstříleli do posledního šroubku, tudíž důkazy nejsou žádné, a že uctívání bandery a fašistické slogany jsou romantickým folklórem. Informování o ostřelování nevinných civilistů a jejich následné zvěrské vraždění je podle vás mainstream naruby? Dále... vymlouvejte se na co chcete, ale melete páté přes deváté... Není to tak dlouho, co jste poukazoval na to, že tady přispěvatelé pytlují židy (dávají do jednoho pytle, vy jste vinu samozřejmě házel na web) a co vlastně děláte vy? S tím vašim komentem z rozhovoru ČT mi to přijde tak, že pouze provokujete. A pokud tedy skutečně říkáte, že: "Vy se tady vymlouváte na to, že druhý je ošklivý, tak já budu taky." Neměl byste být lepším když to vezmu vaší logikou?(Viz. ČT vs. NWOO) No, a můžeme se opět vrátit k tomu, že pouze odbíháte od tématu a nikdy neodpovídáte na mé otázky.
          P.S. Tento web je 100% lepší než nějaká poblázněná a zaprodaná prostitutka ČT. Myslím, že váš komentář byste měl směřovat p. Ransdorfovi... A mimochodem, odkud víte, že na sešlosti před ambasádou US bylo 15 lidí? Díval jste se z okna?:-) A už jste koukal na kanál A. Šarije, jak fungují ukrajinská média, které citují a jejichž zprávy přebírají čeští presstituti?

          • Jan Jinsky napsal:

            Nesouhlas Pajo. Tento web je 100% prorusky orientovany.
            A opet jste se vykroutila z otazky - jake jsou dukazy o tech 2000 vojacich statu NATO? Ze by snad zadne?

            Dobrou noc

          • Jan Jinsky napsal:

            Mate pravdu, kolik lidi bylo pred USA ambasadou nevim. Ale jak sleduji nacka Bartose, tak by ty davy nafilmoval.
            Mozna, ze tam bylo 30 lidi. Ale to na situaci moc nemeni - porad je to nula nula nic. A je to tak dobre.

  13. Contumax napsal:

    Podle Božích zákonů, může vítěz darovat zajatcům život... je na vítězi, zda ušetří zajatce či ne, podle míry jejich provinění ...!!!

    • Jan Jinsky napsal:

      Bozi zakony ... a ktereho Boha mate na mysli? Krestanskeho, muslimskeho, zidovskeho nebo jineho?

      • Radbůza napsal:

        Jinský, náš Bůh a jeho Božští přátelé nemají s těmi vašimi zdegenerovanými náboženstvími nic společného. Ale co budu vyprávět někomu, kdo není schopen rozlišit dobro a zlo a neustále si je plete. Naslouchej dál svému rabínovi, či kardinálovi, my zas dál budeme zbožně naslouchat svým srdcím.

      • Contumax napsal:

        JJ
        Ano Boží zákony jsou nad lidskými... !!!

  14. Pája5 napsal:

    J.Jinský: Prorusky orientovaný... Jen proto, že se zde ukazují videa z Novorossie a zprávy z Ruska? Tzn., že zde není pravda? Jak jsem již psala, jediní Rusové pobíhají po frontách a točí reportáže, ukrové lepí a přetvářejí zprávy, které někdo napíše na soc. síti nebo manipulují s rozhovory s obyvateli okupovaných oblastí ukrajinskou armádou.
    Dnes mě pobavilo, když na Novinkách psali o dronu, který jakoby sesřelili ukrové u Mariupolu... www(tečka)youtube(tečka)com/watch?v=7J69sJic6ZM. A považuju za skandální, aby Česká veřejnoprávní televize přebírala videa od fašistického batalionu Azov, ke všemu ani neokrojili či nerozmázli jejich logo - vlčí hák! Batalionu, který se svou ideologií nijak netají, tady něco málo k tomu videu, které v TV pouštěli: www(tečka)youtube(tečka)com/watch?v=73bS5h5VGQ8
    Vůbec sem se nevykroutila z otázky, tak činíte pouze vy... Otázku ohledně 2000 tisíc vojáků jste mi nepoložil...Psala jsem vám, ať ji směřujete na p. Ransdorfa... Ale pokud vás zajímá můj názor na věc, pochybuju, že by v kotli nějací byli, možná tak idealisti... žoldáci a velení NATO a ATO dle mého prchlo jakmile vědělo, že začíná Novoruská ofenzíva. Viděl jste záběry kolon směr Ukrajina, těsně předtím, než začala? Dokazuje to i to, že vojáci, kteří se vzdávají, nad sebou nemají velení a nikdo jim nedával příkazy, prostě je v tom nechali. Toť ctnostná ukrovská povaha. A co se týká těch žoldáků, místní z Debalceva o nich hovořili...
    Ale vy přeci víte kolik tam bylo lidí... Psal jste do 15...A vy máte důkaz, že pan Bartoš je nácek? Nebo tak pouze soudíte na základě nějakého seznamu? Víte, nejde o kvantitu, ale kvalitu. Pokud jsou pořádané akce, kde "demonstranti" (velký počet) vztyčí transparenty s přeškrtnutým Che Guevarou, vlajky EU+duhovou+ukrajinskou, tak to na mě vůbec nepůsobí jako hlas lidu, nýbrž peněz. A vždy je dobré začínat od píky, protože když je pevný základ, tak se nemusíte bát, že by se dům zhroutil, což se o těch "spontánních rudokartářských akcí" říct nedá.

    • Justass napsal:

      To: Radbůza a Pája5 - tak je potřeba odpovídat placenému Trollovi. Jen je možná dobré zvážit zda mu vůbec odpovídat.
      Za každou reakci na jeho trolovský blábol má on jidášský dolar a Vám zůstane jen ta ztráta času.

    • Jan Jinsky napsal:

      Pájo, neobhajoval jsem ukrajinské vojáky v tom kotli. Je zjevné, že jejich velení je naprosto neschopné. Co jsem psal, je že tento web zásadně čerpá z prorusky orientovaných médií a nekriticky to bere za pravdu.
      Chtělo by to přemýšlet i nad ruskými zprávami a nebrat je apriori za pravdivé.
      Viz těch 2000 vojáků NATO. Někdo řekne ptákovinu, která není podložena a okamžitě se rozvine diskuse o tom, jak je to hrozné. Přitom se komentuje nesmysl. Teď nemyslím vás, vy máte argumenty racionální, i když s vaším viděním světa nesouhlasím.

      No a k ostatním, co mně pořád podsouvají to, že jsem placený jen tolik, že to je ten nejlacinější argument, když argumenty došly.

      • Pája5 napsal:

        Takže tedy chcete říct, že kdyby tento web přebíral lživé zprávy z CNN či ukrovského ministerstva pravdy, tak by to bylo v pořádku a byl by nestranný a pravdivý?
        S jistotou vám mohu říct, že bych nepřekládala brífink s Lysenkem, páč je to hrůza. Podívejte, problém je možná v tom, že dělíte lidi, národy. Myslím, že přesně toto se vám na "temné" a pro vás nešťastné době před 25 lety nelíbilo. Hledání třídního nepřítele, to přesně děláte.To, co je z Ruska je nepodložená propaganda, i když se snaží neustále informovat lidi o tom, co se tam děje. To, co je z našeho mainstreamu podle vás asi taky není úplně ok, ale s tím nic nezmůžete, že? Takže co navrhujete? Chcete být lhostejný vůči osudu nevinných lidí z Donbasu, kteří si přejí žít život podle svého? Nechat je tam pomřít zvěrským způsobem a nevšímat si toho, protože vaše "pravda" je někde asi možná uprostřed nebo ji nehledáte? Vyžeňte si z hlavy toho ukra co tam máte. Skutečně si myslíte, že Rusko je nepřítel Ukrajinců? Nebo je prostě postavili proti sobě? Skutečně si myslíte, že Rusko chce Ukrajině pouze ubližovat a hlavně mediální válkou? V Rusku není ministerstvo pravdy, které by cenzurovalo média. A jak víte, že tam těch 2000 vojáků nebylo? Máte důkaz? Trochu jsem hledala, poslední dobou mám tolik práce, že mi sem tam něco uniklo... Článek o žoldácích tu byl 11. 2. 2015, nepletu-li se. To je týden, jak s jistotou víte, že tam skutečně nebyli? Vždyť se podívejte na Mariupol, tam jsou taky a obyvatelé je natáčí. Co budova SBU v Kyjevě? Tam pro CIA vyklidili celé patro, teď už je to možná celá budova. Skutečně si myslíte, že se vojáci NATO neúčastní bojů, tréninků ukr. vojáků atd.? Tak co dělal potom na Ukrajině Rasmussen, když Ukrajina není v NATO? Jel jen pozdravit majdanovský kluky?
        Co o vás říkají ostatní je mi jedno... Nicméně také jsem vám předložila spoustu argumentů a častokrát jste se jim vyhnul. Tady jsme v článku: "Novorusi začisťujú Debalcevo" a vy jste vytáhl Ransdorfa a zapytloval všechny přesně tak, jako se vám to nelíbí u jiných, to byla z vaší strany jasná provokace.

        • Jan Jinsky napsal:

          Nechci, aby se tu překládala CNN. Jen tu chybí kritičnost. Prostě se tu věří a nepochybuje.
          Lidi nedělím na národy. Rusové mně nijak nevadí. Co mně vadí je jejich styl vlády - autoritářský, o kterém si myslím, že není správný model pro nás.
          Je jasné, že preferuju západní model demokracie - ať už tomu tady říkají třeba fašismus. To jsem nikdy neskrýval.
          Ale to neznamená, že tleskám všemu americkému.

          • geronimoh napsal:

            Jan Jinsky :
            Kdyby tu na webu byli lidé, kteří věří a nepochybují, tak sedíme u ČT24 a máme stejné smýšlení jak tvrdíš, že máš ty. My jsme se sem dopracovali přes pochybnosti o mainstreamovém zpravodajství. Když používáš slovo demokracie, tak bez přídavných jmen. Demokracie. A ta nikde není. Ty to dobře víš, tak nelži. A v Rusku je stejný způsob vlády jako na západě. Putin nemá takovou moc, jak se tvrdí. Je to běžný prezident. Bez podpory obyvatel nezmůže nic.

          • Pája5 napsal:

            Spíš mi přijde, že by bylo nejlepší, aby se nepřekládalo vůbec nic... Aby obyčejní lidé nebyli slyšet a jejich utrpení nebylo vidět. A jak správně píše geronimoh, kdyby tu lidé nepochybovali a věřili všemu, tak skutečně sedíme před ČT24 a tupě věříme všemu jako po roce 89.
            Skutečně lidi dělíte, na proruské a prozápadní, z vašeho komentáře je to zjevné. A za socialismu se vám to nelíbilo a teď děláte to samé. Říká se: Odříkaného největší kus.
            Rusové mají takovou vládu, jakou si zvolili. Bylo to přání jejich lidu, tak respektujte jejich volbu i směřování. Je to naprosto jejich věc a my nemáme žádné právo se do jejich volby vměšovat. Přesně tak, jako to dělají Číňané, řeší si svoje vlastní domácí problémy a nestrkají nos kam nemají, jako to soustavně dělá světový četník nebo spíš karatel. Ani si nepamatuju, že by nám Rusové vnucovali svůj politický model, nebo naléhali, abychom jeli podle jejich šablon, to opět dělá pouze světový četník. Takže si myslím, že si z Ruska nemusíte dělat hlavu. Nebo si i vy skutečně myslíte, že Rusům jde o naši půdu a potřebují ji okupovat?:D A co se týká toho fašismu/západní demokracie,jak jste zmiňoval... Nikdy nebudu uznávat takový model demokracie, který bezostyšně vraždí nevinné lidi pro svoji vlastní kapsu, to je zvrhlé a morálně pochybné. Zamyslete se nad svými lidskými hodnotami.

    • Justass napsal:

      To: Pája5 - nenechte se zmást "lichotkami". Jinak: Trolové neargumentují, Trolové trolují - takže není co vyvracet:-)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!