911 – Missing Links, Chybějící články k 11. září – CZ titulky

Missing_Links

Chybějící články: Konečná pravda o 9/11: Od samého začátku, ono hnutí, nazvané „Hnutí za pravdu o 9/11“, neboli také hnutí těch, kteří říkají, že George Bush a jeho pomahači spáchali 9/11, bylo toto hnutí vedeno a kontrolováno přesně těmi, kteří tyto zbabělé útoky provedli.


Samozřejmě, poté co Mossad a Židé vyhodili do vzduchu dvoj-mrakodrapy a budovu č.7, použili hlavní mediální zdroje, které jsou pod jejich kontrolou, aby svedli vinu na nějaké trhany, žijící v jeskyních, na Araby ozbrojené nožíky na řezáni krabic, kteří jsou známi coby Al Quaida (neboli záchod).

Ale když i dnešní super-zblblý dobytek, známý pod názvem „američtí občané“ začal pochybovat o možnosti těchto nesmyslných pověstí, Židé zpanikovali a obrátili se na jejich vyzkoušenou a spolehlivou metodu „kontroly opozice“. Zahájili masivní kampaň o „9/11 spikleneckých teoriích“ a jejich pomahači, kteří se chopili vedení celého hnutí, byli připraveni hodit vinu na kohokoliv jiného jen ne na Israel, na Mossad, a na Židy.

Podívejme se na pár hlavních postav tohoto „hnutí“, které známe coby agenty disinformace, kteří ať už vědomně, či nevědomně, pracují pro Židy a pomáhají jim zastřít pravdu o tom, kdo skutečně byl za 9/11.

Alex Jones
Snad nejvýznamnější osobnost v tak zvaném „Hnutí za pravdu o 9/11“ Jones vyprodukoval mnoho košerovaných disinformačních filmů, jako např. „Terrorstorm“, „Endgame“, a „9/11 cesta k tyranii“. Tato bezvýznamná videa jsou všechna košerována, protože se v nich ani slovem nezmínil o Židech.

V rozhlasovém vysílání, které udělal v r. 2006, Alex Jones řekl, „přátelé, udělal jsem výzkum a zjistil jsem, že Israel tyhle (9/11) útoky nemohl provést.“

Jones má několik dobrých spojení, které jasně ukazují na které straně skutečně stojí. Prvně je zde tvrzení, že jeho manželka je skutečně Židovka. Toto samo může vysvětlit jeho zuřivé popírání přítomnosti Židů v těchhle machinacích. Za druhé, je dobře známo, že velká většina jeho podpůrců jsou Židé.

A za třetí, je zde šokující objev, že používá stejného právníka jako Holly Bronfman Lev, mladší sestra Edgara Bronfmana ml. Bronfmanovi jsou jedna z nejvýznamnějších židovských rodin ve světě.

Spojte toto s jeho vlastním přiznáním, že má „mnoho židovských přátel v Hollywoodu“, spolu s těžkou propagandou jeho pořadů v hlavních mediích, kde ho rovněž ukazují. Takže je to jasné, Alex Jones je agent Židů.

Jason Bermas
Jeden z výmluvných a význačných členů „Košer 9/11 pravda“ hnutí je tak zvaný info-válečník, Jason Bermas.

Tento šašek je Žid, který s vervou popírá existenci Židů. Pokaždé jsou to „globalisté“ nebo „Bilderbergova skupina“. Bernas je patetický chráněnec Alex Jonese a dostal od něho dokonce svůj vlastní pořad, na GCN. Bernas je rovněž spolu-producentem a výzkumným pracovníkem pro filmy „Loose Change“. Filmy, které jsou jasná židovská propaganda a nikde, v žádném ze tří těchto filmu není ani zmínka o Israeli, o Mossadu, nebo o Židech.

Tyto tři filmy, které byly udělány Bernasem ve spolupráci s Židem Dylanem Avery, byly spojeny s osobou Židovky Deborah Simon, která je propagovala a která se vdala do miliardářské židovské rodiny Simon z Minneapolis. Hlava této rodiny, Mel Simon měl pravidelná obchodní jednání s Židy Larry Silversteinem a Frankem Lowy, což jsou dva zločinní domácí z WTC, kteří nesmírně finančně získali z 9/11.

Bermas a jeho košer-rádce Alex Jones byli již mnohokrát odhaleni kvůli zveřejňování lživých, anebo naprosto nesmyslných historek na jejich internetové stránce a ani jednou se neobhájili tím, že by jejich výmysly potvrdili, anebo vysvětlili.

„Kupte si tyto nové znělky na zahnání nového světového řádu (NWO).“ – Jason Bermas.

Webster Tarpley
Další centrální osobnost v košerovém hnutí za pravdu je Tarpley, který napsal knihu, nazvanou „9/11 Syntetický teror: Vyrobeno v USA.“ Tarpley je stálý podpůrce košerové verze pravdy, což je, že Bush & Cheney provedli 9/11, a v jeho práci není ani jedna zmínka o Israeli a o Židech.

Tarpley se mnohokrát objevil na Židy-kontrolovaných hlavních mediálních sítích, jako jsou CNN, FOX, a NBC. Jakmile se někdo objeví v hlavních mediích, je to jasné znamení že Židé souhlasí s jeho názory.

Luke Rudkowski & My jsme ta změna (We Are Change)
Jeden z nejvíc propagovaných osobností ve „Hnutí za pravdu o 9/11“ je Luke Rudkowski a jeho organizace „My jsme ta změna“. Rudkowski je Žid, který byl jeden z hlavních činitelů, kteří posledních 4-5 let odváděli světovou pozornost jiným směrem a to tím, že do nekonečna křičeli, že „9/11 byla domácí záležitost.“

Napadáním politiků kvůli jejich přítomnosti na Bilderbergských schůzích, tento šašek je znám tím, že nedovolí na jeho stránku přístup lidem, kteří se zmíní o Židech. Je to blízký spolupracovník Alex Jonese a „Drobných změn“, což obojí jsou židovští agenti disinformace a on sám se k nim přesně hodí.

Takže složení Židy-ovládaného nesouhlasu se sestává z Alex Jonese, který vede s pomocí obou pořadů, „Drobné změny“ a „My jsme ta změna“ jako dvě křídla. Dole pod nimi jsou hordy oblbnutých fanoušků-přisluhovačů, kteří sezobou všecko, co jim tyhle volavky dovedou vykouzlit a ještě pak tyhle nesmysly papouškují do světa.

Určitě budou držet lidi v nejistotě, přikované k nedůležitým námětům, ještě celá léta.

Mike Berger
Tento tak zvaný aktivista za pravdu o 9/11 je jeden z hlavních Židů, který se pokouší kontrolovat opozici od samého začátku. Je členem vedoucího výboru košerové stránky 911truth.org

Berger a jeho pomahači zkoušejí odvést lidi od důkazů o Israelsko-židovské účasti na útocích a na demolici tvoj-věží a budovy č. 7.

Berger byl v Jonesově pořadu jako host, když Alex prohlásil, že Israel tyto útoky nemohl provést. Jak toto řekl, Berger byl slyšen v pozadí, jak se směje. Berger byl rovněž coby host na epizodě pořadu „CNN Showbiz Tonight“ když Webster Tarpley a Alex Jones rozebírali prohlášení Charlie Sheena o 9/11.

Jon Gold
Tento židovský aktivista „za pravdu“ je členem poradního výboru internetové stránky 911truth.org a byl také zakladatelem další košerové stránky, 911blogger.com

Jon Gold kontroluje opozici už pěkně dlouho a vydává směrnice jak by pravda o 9/11 měla vypadat. Stejně tak popírá jakoukoliv roli Israele a Židů v 9/11.

Oznámil svůj odchod ze stránky 911blogger.com kvůli „mnoha diskuzím“ ohledně kontrolované demolice coby příčiny pro zkolapsování dvoj-věží a budovy č. 7.

Zde je Youtube stránka tohoto Židy kontrolovaného lháře:
youtube.com/user/Gold9472

Zde je další historická záležitost, o které vás Jon ‚Gold‘ a jeho židovští komplicové nechtějí za žádnou cenu informovat:
theholohoax.com/

Jonathan Elinoff
Tento „My jsme ta změna“ aktivista z Colorada je výrobcem filmového seriálu, nazvaného „Podstata korupce,“ kde údajně dokumentuje celosvětové spiknutí.

Tyto filmy těžce zmenšují roli, kterou Israel a Židé sehráli v 9/11 útocích a nezmiňují se ani o 1/10 důkazů, o kterých mluvíme my. Tento idiot přiznává, že pochází ze židovské rodiny a napadá každého, kdo mluví o Židech jako o pachatelích světových zločinů.

Elinoff rověž napadl tento pořad, „Chybějící články“ a jeho tvůrce pomocí záplavy vulgarizmů, které byly namířeny na jeho nic netušícího podporovatele, který se pouze zeptal na důvod, proč důkazy, předložené v „Chybějících článcích (Missing links)“ nejsou uváděné v „Podstatě korupce.“

Elinoff rovněž píše patetické články na záchranu situace, v nichž napadá Michaela Collins Pipera a jeho skvělou knihu „Poslední rozsudek,“ která dokazuje, že zavraždění presidenta Kennedyho byla akce Židů a Mossadu. Elinoff má dobré styky s Alex Jonesem a s klanem, který vytvořil filmy „Loose Change“; v jisté době byl webmaster jejich internetové stránky.

Jim Marrs
Dlouhodobá osobnost ve „spikleneckých“ hnutích a populární autor mnoha knih o těchto námětech, počínaje zavražděním presidenta Kennedyho, přes UFO, tajné spolky, až k 9/11. Je značně propagován Alex Jonesem a objevil se v jeho rozhlasových vysíláních mnohokrát za tím účelem, aby kontroloval nesouhlas.

Byl také mnohokrát ve vysílání „Coast to Coast AM“ s George Noorym. Marrs si nedovolí odbočit od oficielní 9/11 verze, která zastává „domácí práci“ a trpí silnou zapomnětlivostí když přijde na Židy. Nikde, v žádné z jeho knih si neudělal ani chvilku času aby tento námět probral.

Marrs je autorem knihy, která je nesmyslná židovská propaganda a jmenuje se „Vznik čtvrté říše,“ která propaguje nesmyslnou myšlenku, že Nacisté nebyli zničeni během 2. světové války, ale že od jejího konce pomalu získávají kontrolu nad Amerikou s pomocí význačných rodin, tajných spolků a finančních institucí, aby mohli přeměnit svět na jejich vlastní fašistickou mocnost.

Tato kniha je ten poslední hřebíček do rakve pro Marrse, neboť tento je zjevně nástrojem, který pomáhá zastírat židovské machinace.

Dave von Kleist
Jaksi prominentní člen „Hnutí za pravdu o 9/11“ v posledních asi 7-8 letech, von Kleist je naprosto a totálně košer.

Jeho vstupenkou k slávě byl 9/11 film, nazvaný „In Plane Sight“, který tvrdí, že president George Bush a jeho banda jsou zodpovědni za tyto útoky. Jeho popírání židovské účasti mu získalo tu čest, že může být nazýván bezděčným nástrojem Židů.

Samozřejmě, jsou zde tucty dalších, kteří ať už vědomně či nevědomně pracují pro Židy, anebo jim aspoň pomáhají zakrýt Israelsko/židovské 9/11 útoky. Bohužel, je jejich tolik, že je všechny nemůžeme uvést.

Zdroj textu: https://vimeo.com/42349298




103 Komentářů k 911 – Missing Links, Chybějící články k 11. září – CZ titulky

  1. Jan Jinsky napsal:

    Teda pane Koral, sice s vasimi nazory nesouhlasim, ale ze jste antisemita jsem netusil.
    Ted uz chapu, ze tu jsou vitane existence typu Montesan s Calembredaine.

    • admin napsal:

      Nejdřív si zjistěte, co to pojem antisemita znamená, pak možná by se dalo uvažovat o nějaké diskuzi. Avšak vzhledem k vašeho trvalému demoagogickéhu přístupu je to nabídka pouze řečnická, nikoliv reálná.

      • Jan Jinsky napsal:

        Nemyslim si, ze jsem demagog. Jen mam jiny nazor na demokracii nez tento web. A ten clanek je fakt zameren prvoplanove na nejnizsi pritizidovske pudy.

        • Václav Vezsenyi napsal:

          Tak Tak, pane Jene!!! IDIOCIE tedy neschopnost VĚDOMÍ proniknout do PROBLÉMU potažmo do jeho ŘEŠENÍ je přesně TO co ONI TITO TVOŘI neumějí ZŘÍTI a tak nejsou schopni uznat SVÉ CHYBY. AVŠAK je velice žádoucí je NEUSTÁLE BUDIT, buď UZŘÍ či NEUZŘÍ!!! Kdo však POCHOPÍ budou ČTENÁŘI!!! V.

        • Duro Trulo napsal:

          Milý Jene!
          Demokracie je opravdu pro všechny i pro podvodníky ,zloděje, vrahy a otrokáře.
          Mají bohužel stejný hlas a stejná práva jako slušní a poctiví občané, a proto je demokracie zločinem proti lidskosti, protože umožňuje si koupit právo, pravdu i lež. Demokracie v dnešním pojetí je odporná prodejná kurva, vysmívající se morálce, pravdě a lidskosti!!!!

          • Jan Jinsky napsal:

            A proto je demokracie to nejlepší z toho co mame.
            Jinak by musel byt arbitr, kdo bude hodnotit který je otrokar atd. A kdo bude hodnotit arbitra? Takhle vede cesta do pekel a k vudcovskym rezimum.

          • Václav Vezsenyi napsal:

            Milý BLBEČKU, až pochopíš ze tzv DÉMOkracie FUNGUJE POUZE V PŘÍTOMNÉM ČASE, tedy v momentě ZNALOSTI PROBLÉMU a participacích na jeho řešení TAK UZŘÍŠ že tzv. DEMOKRACIE ZASTUPITELSKÁ je PROTIMLUV a nikdy nemůže PLNIT HODNOTU PŘEDSTÍRANÉ FUNKCE!!! Tedy neznáme BUDOUCÍ PROBLÉM a NEZNÁME KONSEKVENCE SE K NĚMU VVÁÁŽŽÍÍCCÍÍ!!! Tedy jde jen o ČIRÉ poblouznění DAVŮ vynášením UMĚLÝCH PROBLÉMŮ na světlo KTERÉ NAVÍC jaksi dopředu NĚKDO VRHÁ NĚJAKÝM SSSMMMĚĚĚRRREEEMMM!!! ROZUMÍME SI TAKTO!!! NEBO SI „PREJEŠ“ VÍCE SVĚTLA??? V.

        • Valduk napsal:

          Ty jsi hlavně ten trotl nebo jak ti to tu říkaj, Honzyku …

          • JJ49 napsal:

            I kdybych byl úplnej idiot, kterej neví co ta demokracie vůbec žere, nebo jestli se to maže na chleba, tak už jenom proto že to Jinskej chválí, tak to nechci ani zadarmo!

        • jaris napsal:

          …a co vubec mate proti antisemitum? Toto slovo je dnes velice zneuzivano a pouziva se jako mocne zaklinadlo, kdyz si nekdo troufne poukazat na neciste praktiky zidu v historii i dnesni dobe. Beda tomu, kdo si to dovoli! Hned je ostemplovan jako antisemita ikdyz ma treba pravdu. Tak jako ve stredoveku, kdyz mel nekdo jiny nazor na cirkev, popripade ji kritizoval a zadal napravu, take dostal stempl – prozmenu jako heretik.

        • Cico Ciciak napsal:

          Ty hlupák džinsky, židia si môžu za anti-chazarizmus len a len sami mafiánskou podstatou svojej existencie!!! Nie nadarmo sa hovorí, že židia to sú najstaršia svetová mafia!!! Aj keď si zoberieme tzv. „ruskú“ mafiu, tak to je samý ŹID, ŽID, ŽID!!! Rozumieš ma džinsky???!!!

        • Kartouzian napsal:

          Jak, imbecilní hovado, můžeš mít „názorů na něco co NEEXISTUJE! Píšu jak o tzv. antisemitismu (ještě tak se v těh tvejch pejzatejch filconosech nějaký tý „semitský krve“ dořezat, co? By ani Hilsner nedokázal!:)), tak o mantře tzv. demokracie, což je krycí název pro židovládu korupce a lhaní!
          Nejdřív si ty hovado nastuduj dějiny, ty vole starej, ať vůbec tušíš hovne, vo čom je vůbec vlastně řeč! Třeba i od toho vašeho Cibulky, když tak nesnnášíš „Rusáky“, blbe – https://srsen.wordpress.com/2010/03/07/zajimavy-a-ctivy-clanek-o-dejinach-zidu-v-evrope/

      • Václav Vezsenyi napsal:

        DEMAGIGIE=NESMYSL, Ze starořeckého MA GUIS/SÍLA DUŠE tedy MAGOG čili SVĚTITEL nebo deMAGOG ZATMÍVAČ!!! Magog jméno Bushe seniora v SKULL AND BONE’S, tedy pane Korál trvalý deMAGOGICKÝ přístup je JASNĚ UKAZUJÍCÍ PRINCIP!!! A může Vám ukázat kdo JAKÉ VYZNÁVÁ HODNOTY A PRINCIPIÁLNÍ FUNKCE, tedy buď se jeho názor tzv. ODVÍJÍ nebo ZAVÍJÍ popřípadě TRVÁ!!! Neboli 9. 6. 8.!!! Polib PRDEL kosům!!! Tak staň SE!!!

    • Justass napsal:

      Ten kdo je antisionista, obzvláště pak antisionista teritoriální nemá co společného s antisemitou. To ale trollové sionistů mohou jen těžko pochopit :-)

      • Justass napsal:

        Zato se ale právě oni dva holoubci jedni nosatí demaskovali jako jediné dvě potrefené husy:-)

      • Masrtin napsal:

        Správně, ale Jinský možná není troll, on bude spíše vol, tedy vůl.

        • Jan Jinsky napsal:

          A to proc? Krome nadavek by nejaky argument byl? Nebo jen tupost a nadavky?

          • Valduk napsal:

            Antismeiti jsou Izraelci, ty hovado! Nejdřív semitům ukradli identitu a začli se za ně vydávat a pak když jim to nezbaštili, tak je ty kurvy chazarský turkotaarský šmrnclý Germánem i Slovanem začli masakrovat! Za vyslovení termínu „antisemita“ by měl každý kurvě chazarský hned zdřevěnet jazyk! To by bylo ticho v Káni galilejský, což?

          • Justass napsal:

            v případě trolla argumentů netřeba- ba jsou dokonce kontraproduktivní :-)

        • Robo napsal:

          Masrtin: nepochybujem, že náš maskor je troll a aj vol..

      • Václav Vezsenyi napsal:

        Takže ANTISEMITÉ jsou ti HIKSOSČÍ UCTÍVAČI SAT-ANa čili v staroegyptštině PÁNA TEMTOT(odtud princip ILUMINACE tedy osvícení=MAGIE/MAGOGIE či temnění deMAGOGIE!!! Kdežto antiSIONISTÉ jsou právě TI které se snaží TITO SKUTEČNÍ ANTISEMITÉ podrobiti či eliminovati!!! A teď buď tak LÁSKYPLNÝ a tzv. FALZIFIKUJ či VERIFIKUJ mé TVRZENÍ!!! Pakliže toto nejsi schopen DEJ POZOR NA TO CO ČINÍŠ A S JAKÝM ZÁMĚREM!!! Princip METAMARACE funguje tak že tě NUTÍ opakovat SVÉ CHYBY za účelem POCHOPENÍ!!! Tedy stupňuješ-li SVÉ CHYBY stupňuje se i MÍRA NATLUČENÍ SI ÚST!!! V.

    • agata napsal:

      Tak jsem si narozdíl od Vás, dala tu práci a video jsem celé viděla. Neprávém obviňujete admina a podsouváte mu něco, co vychází přímo od těch, které obdivujete a to z USA.

      Příště bych Vám doporučila, nejdříve vidět a pak soudit, ale taky chápu, že do admina se lépe kope, do USA už se Vám to nehodí.

      • Václav Vezsenyi napsal:

        Bla bla blablablé sakrblé, všichni MOUDŘÍ VĚDÍ že KONSPIRACE je jen TZV. KRYCÍ LEGENDA a pravda je vždy schovaná přímo NA OČÍCH. To že někdo vidí a někdo jen tupě NAZÍRÁ je veliký rozdíl!!! A že se ZRZEČEK JENIČEK KORÁL snaží Nás přesvědčit o své CHARAKTERNOSTI a přitom si ani není schopen uvědomit jakých se dopouští chyb vypovídá hlavně o něm NÉ o nás!!! My o něm již VÍME SVÉ!!! A jsme připraveni to kdykoliv dokázat!!! Né jen TVRDIT ALE I PODAT FAKTA K OVĚŘENÍ JEHO MOTIVACE!!! V.

        ČAS KDY TYTO DŮKAZY BUDOU ZVEŘEJNĚNY SE JIŽ KVAPNĚ BLÍŽÍ!!! V.

  2. Bogus Sobotka napsal:

    Hlavne to cele Koralovo „hnuti“ a tento server cerpa a opici se po Alexi Jonesovi a jeho hnutim o 9/11. Ucastnili se spolecne na protectech proti Bildebergu ve Svycarku a s Lukem Rudkowskim dokonce delal i rozhovor a ted jsou pro nej Zidovsti agenti :D

    • Justass napsal:

      To je celkem jedno z čeho čerpá. I ONI na sebe vykecají, ve snaze kamuflovat hodně užitečného pro jejich demaskování. Takže ať čerpá :-)

    • Valduk napsal:

      No a? Poslouchej ty zmrdáku ty máš taky nějaký hooodně podezřelý nick! Nebudeš ty taky nějaký to chazarský lejno? Cooo?

  3. Bogus Sobotka napsal:

    „Jakmile se někdo objeví v hlavních mediích, je to jasné znamení že Židé souhlasí s jeho názory.“

    Pripomenu, ze pan Koral se objevil v hlavnich mediich uz 2x.
    Copak na to asi rekne?

  4. Michal napsal:

    Další filmy k tématu 11. září 2001:
    http://www.mustwatchtv.cz/7-9-11/

  5. Václav Vezsenyi napsal:

    Tak pane KORÁL, jak se máte??? Co Vy a Váš předstíraný boj proti REKATOLIZACI a POROBNOSTI který vedete v duchu NECHCEME MARIÁNSKÝ SLOUP!!! Už víte KDO???KDY???PROČ??? Nechal zen PIETNÍ SYMBOL postavit??? Odpovíte KDO financuje Vaše PROSTORY v Tomášské ulici(naproti parlamentu), kolik máte členů a KDO jimy jsou??? Proč nám neukážete DOKUMENTY které předkládáte jako stížnosti na radu ČT. Proč prostě nekonáte to co REKLAMUJETE, PROČ jen čeříte veřejnost??? Kdy se vydáte ke sněmovní komisi pro dohled nad ZPRAVODAJSKÝMI SLUŽBAMI s transparenty kde je budete volat k ODPOVĚDNOSTI za nečinnost B.I.S. která svým NEZÁJMEM zapříčiňuje SERVILNOST a tím GENOCIDU kterou ČT páchá na obyvatelích??? Ty si OPRAVDU MYSLÍŠ že ještě MÁTE KAM??? Jestli Ti to ještě nedošlo HRA SKONČILA A MÍČ MÁTE V BRANCE!!! V.

    • Robo napsal:

      Václave, doriti, chvíľu som si myslel, že si len blázon, ale na správnej strane.
      Asi málo čítam příspěvky tu na nwoo..

    • rur napsal:

      tak ty si dobrej magor, ja myslel ze takovi magori jako ty jsou jen v pocitacovejch hrách typu wolfstein :-)

      • rur napsal:

        proste doubek

        • Václav Vezsenyi napsal:

          Že bys třeba byl tak slušný a POUČIL MNE??? Ale zatím jaksi nemáš ani TO se podepsat. V.

          Já se NEMÁM za co stydět, a TVOR který sice UMÍ titulovat ale už NEZNÁ TERMÍNY a ani neumí vést POLEMIKU mě nemůže ani urazit natožpak mne snad ROZBREČET poznáním. Ale mohu to ZPŮSOBIT JÁ TOBĚ PŘEJEŠ-LI SI STAČÍ „poprosit“. V.

          • Robo napsal:

            Václave, dlho sme diskutovali o Biblii a na moje argumenty si argumentoval (podľa mňa) dosť nepresvedčivo, budiž.
            Že tu v podstate hájiš i sionistov, Ťa ale dáva do rovnakého ranku s našim maskotom a jemu podobným a Tvoje slová to vážne znevažuje..

          • Valduk napsal:

            Ty budeš asi nejspíš podle všeho co tu slintáš nějakej ten zasranej flanďák! Potřeboval bys „poučit“, ale pořádnou železnou tyčí přes tlamu!

          • Václav Vezsenyi napsal:

            Valduku, jsem na 607133667 či Doubek 166. Troufneš-li si ZAVOLEJ či PŘIJEĎ!!! Kdyby se ti ta tyč NEVEŠLA do dopravního prostředku S RADOSTÍ ti nějakou půjčím!!! V.

          • Valduk napsal:

            Dík Venco! Když bude potřeba – zavolám. Zatím mi stačí pozorovat co jsi ač a zatím vůbec netuším, vočem tu furt meleš:)

          • Václav Vezsenyi napsal:

            Věř že až to jednou pochopíš UKAPNE TI SLZA A HLAVOU TI BUDOU ZNÍT VŠECHNA TVÁ SLOVA!!! V.

    • Jana Karásková napsal:

      Prostor v Tomášské snad byl prostor, který někdo poskytl sdružená Ne základnám.

      NWOO pokud vím nemá žádné členstvo, protože jsme se nikdy nedohodli, že založíme občanské sdružení.

      Možná je i lepší nebýt organizován. :)

  6. Václav Vezsenyi napsal:

    A s kým JSTE diskutovali??? Kde se KOHO zastávám??? Argumentovat PŘESVĚDČIVĚ či NEPŘESVĚDČIVĚ se NEDÁ, ARGUMENTY SE BUĎ VERIFIKUJÍ/POTVRZUJÍ či FALZIFIKUJÍ/VYVRACEJÍ jaksi NAPŮL TI NEJDE!!! TAKŽE ZA PRVÉ: Kdo??? Kdy??? JAK(v jakém jazyce napsal bibli) A PROČ??? ŽE ANI NETUŠÍTE!!! A CO MĚ JE DO TOHO VY hlupci z rozumu předstírající VÁŠEŇ starých časů. Co kdybych Tě požádal požádal požádal o NÁVŠTĚVU „všesinosímvesvýhlavě“ na FB. AŽ POTÉ VRAŤ A MUDRUJ!!!

    • Robo napsal:

      Václav, kto diskutoval? Ja a ty cez maily, už si nespomínaš? To zabúdaš skoro.
      Na ten Tvoj FB Ti kašlem, už som Ti to povedal desaťkrát.
      A o Biblii s Tebou MOŽNO budem diskutovať, až mi odpovieš napríklad na otázku, jak sa mám zmieriť s tým, že nejaký debilný koncil okolo roku 550 n.l. z nej vyňal pasáž o reinkarnácii.
      A až sa vnútorne stotožním s tým, že „to nevadí, že minimálně časť z nej znetvorili, aj tak je to „božia“ kniha“.
      Veľký prd.

      • Václav Vezsenyi napsal:

        Už SIS NASTUDOVAL pojem HEREZE a co se jím ROZUMÍ??? Mohu ti KLIDNĚ DOLOŽITI TVÁ VLASTNÍ TVRZENÍ!!! Asi by bylo dobré KDO A PROČ NÁM ZAČAL VYKLÁDAT BOHA JAKO NAŠEHO PÁNA!!! My sami i vše kolem jsme jedna ENTITA která se touží pochopit!!! To že u Nás lidí se NĚKDO snaží NÁS UDRŽET v nevědomosti a touto NÁS SVÁZAT NEPOCHOPENÍM je JASNÝ DŮKAZ NAŠÍ LIDSKÉ BOŽSKOSTI!!! To že nám NĚKDO vkládá FALEŠNÉ VYSVĚTLENÍ „PROZŘETELNOSTI“ NÁS MÁ UDRŽET V NEVĚDOMOSTI!!! KDYBYS BYL ALESPOŇ trochu UPŘÍMNÝ přiznáš JAK SI BYL V PRDELI Z TOHO CO JSEM TI PSAL A JSK SI MI FURT MUSEL POSÍLATI RO či ONO abys mi ukázal že tzv. CHÁPEŠ. Nesčetněkrát jsem ti psal že PRAVDA SE NEDÁ SDĚLIT ČI PŘEDAT!!! Pokaždé jsem ti psal že ti mohu jen ukázat a OBJEVIT MUSÍŠ TY SÁM. Ale jak se bavit s NEVĚDOMÍM ČLOVĚKEM když se není schopný ani NALOGOVAT NA FB a bojí se používat své jméno ve VEŘEJNÉM PROSTORU INTERNETU!!! A také si PŘELASKAVĚ vzpomeň že jsem TĚ musel OMEZITI v psaní mi. Několikrát jsem ti navrhoval aby ses podíval, nikdy ses ani nekouknul!!! A já mám brát VÁŽNĚ někoho kdo se nezajímají neumí podepsat a ani PROSTUDOVAT navržené prameny??? Jseš BLAZEN nebo OPRAVDU ČEKÁŠ že Tě budu brát Vážně??? V.

        • Valduk napsal:

          Ji krajně podezřelej! To číslo je k vám na vrátnici? Bohnice?

          • Václav Vezsenyi napsal:

            Kdybys byl tak laskav a zavolal VĚDĚL BYS!!! Ještě k tomu výše, nechtěl bys mi v SMS poslat kam se mám dostavit. Chtěl bych poznat TOHO co rád TYČE??? Slibuji že NEUTEČU

      • Václav Vezsenyi napsal:

        Ještě mi prosím OCITUJ KDE SE ZA KOHO A ČÍM STAVÍM!!! V.

  7. Definitiva napsal:

    Jinský sa prebudil. Asi ho niečo veľmi bodlo pri srdci, až tak, že jeho nervy to nevydržali a prehovoril. K obsahu jeho produkcie nemá význam ani okom mrknúť, žumpa ako vždy.

    • Václav Vezsenyi napsal:

      Milá DEFINITIVO!!! Svým projevem si se právě DOPUSTILA tzv. trollování!!! Nikde v Tvém komentu nevidím přínos k TÉMATU a ani ARGUMENTACE žádná!!! Tedy pouze osobní impertence na adresu toho kdo se SLUŠNĚ VYJADŘUJE A PODEPISUJE!!! To jestli má nebo nemá PRAVDU je v tuto chvíli podružné, tebe musí zajímat FAKTA a né FORMA či SLOH. V opačném případě jsi jen NARUŠITEL DISKUSE a tedy TROLLUJEŠ!!! A CO VÍC, ANI SI TO VE SVÉ NEUVĚDOMĚLÉM ROZUMU NEJSI SCHOPEN UVĚDOMITI!!! V

  8. Jan Jinsky napsal:

    Musím říct, že jsem nechtěl vyprovokovat diskusi o mně. Jen jsem řekl, že ten článek je protižidovský a napsaný tak, aby Židy urážel. Překvapilo mně to, protože jsem si o panu Korálovi nemyslel, že je antisemita (nebo antisionista popř. doplňte správný termín).

    Bohužel reakce zde opět ukázaly, že se nehovoří k tématu, ale napadá se ten, kdo nevyje s NWOO stádem. Na web, který chce být nezávislý a propagovat lepší budoucnost, je to smutné.

    K 9.11. se nevyjadřuji. Od doby, co tu byl článek o tom, že pád budov byl způsoben atomovými bombami je mi jasné, že rozumná diskuse o tomto tématu je zde nemožná.

    • Valduk napsal:

      Комментарии к статье:

      Посетители
      Koukni, tohle napsal na diskusi jeden Rus:

      Пишет: trel25 марта, 01:03

      Евреи с покон века натравляли народы друг на друга. Лишь бы замутить, создать хаос в мире. За счет всех исторических потрясений, евреи вылезли в олигархи, в так называемую „мировую элиту“. По сути дела – евреи шагают по трупам к мировому господству.

      Pokud umíš krapet rusky – věřím že jsi nezapoměl, tak v tom názoru odpovídá na všecky tvoje „dotazy“! Prostě to tak je a dokud tenhle vobřezanec dělá ty svnstva, tak o jaký to „lepší budoucnosti“ je řeč?

    • Justass napsal:

      Jinský: „K 9.11. se nevyjadřuji. Od doby, co tu byl článek o tom, že pád budov byl způsoben atomovými bombami je mi jasné, že rozumná diskuse o tomto tématu je zde nemožná.“

      Jasné ovšem trolle je, že pád budov nebyl způsoben tak jak je popisováno v „oficiální vládní verzi“ Jisté je, že se jednalo o řízenou demolici. Výbuchy v podzemí budov popisuje příliš mnoho svědků, včetně hasičů. To jestli byly nosníky v podzemí odpáleny tunami klasických výbušnin, nebo elegantněji, násobně méně hmotnými jadernými náložemi, není vůbec podstatné. I když naměřená radioaktivita trosek, roky po pádu budov spíš napovídá, že za „bé“ je správně.

  9. weissbach napsal:

    Útoky 11.9. provedli agenti utajovaného spojenectví Saudské Arábie a Izraele za podpory a krytí vysokých funkcionářů vlády USA a bezpečnostních složek. Pokud člověk sleduje krvavou stopu od tehdejších událostí až k dnešním událostem na Ukrajině a na Blízkém východě, těžko dojde k jinému názoru. Je dobře, že celá ta hromada lží praská ve švech spolu s tím, jak se iniciátoři zoufale snaží akcelerovat NWO za pomoci rozvratu a chaosu celého světa, aby mohli zahladit stopy a dosáhnout vytčených cílů globální vlády.
    Jednou se na tuto dobu bude vzpomínat jako na nejtemnější období novodobých dějin lidstva.

    • Václav Vezsenyi napsal:

      Co kdybyste se ZNOVU VYJÁDŘIL K MARIÁNSKÉMU SLOUPU!!! Už víte KDO KDY A K JAKÉ UDALOSTI HO NECHAL VZTYČIT??? A hned poté mi LASKAVĚ vysvětlete kde v ňom SPATŘUJETE SYMBOL POROBENÍ A REKATOLIZACE, jen taková otázečka: JAK MŮŽE BÝTI SAKRÁLNÍ ARTEFAKT SYMBOLEM REKATOLIZACE??? V.

      • weissbach napsal:

        Diskutovat na toto téma nehodlám, protože mariánský kult je výtvorem katolické církve a nejsem katolík. Obecně by bylo dobré energii spíš upřít na ochranu před przněním současných stojících památek a historických enkláv moderní výstavbou apod.
        „Vzorem pražského sloupu (stejně jako například vídeňského z roku 1648) byl mariánský sloup postavený roku 1638 v Mnichově kurfiřtem Maxmiliánem I. jako díkůvzdání za zachování města během švédské okupace za třicetileté války.“ /wikipedia/
        Je to jednoznačně symbol rekatolizace českých zemí a porážky reformace, ať už se to zdůvodňuje jak chce.
        Jeho zbourání bylo sice vandalství ale snaha o jeho znovupostavení je přinejmenším podezřelá.
        „Poprava sedmadvaceti českých pánů začala 21. června 1621 v Praze na Staroměstském náměstí….
        Bezhlavá těla byla předána rodinám, které ostatky svých příbuzných se všemi obřady pohřbily. Dvanáct hlav Mydlář uložil do železných košů a bidly je připevnil na Staroměstskou mosteckou věž. Lebka Jáchyma Ondřeje Šlika na četné prosby jeho vdovy, hraběnky Šlikové, mohla být sňata již květnu 1622 na příkaz Karla z Lichtenštejna a byla pochována k jeho tělu. Zbylých jedenáct hlav zde viselo až do vpádu saského vojska v listopadu 1631…
        Většina rodin byla zruinována konfiskací a zdrcena neúspěchem povstání. Manželky popravených doživořily zbytek života v bídných poměrech doma nebo v exilu, některé se znovu vdaly či dokonce konvertovaly ke katolictví (jako například vdova po Kryštofu Harantu)….
        Exekuce byla pouze jedním z důsledků stavovského povstání, které dopadlo neúspěšně. Dalšími důsledky byla dědičná držba české královské koruny v rukou Habsburků, což znamenalo dalších téměř 300 let jejich nadvlády. Dalším zásadním důsledkem byla následná rekatolizace, a protože většina Čechů byla protestantského vyznání, znamenalo to velkou emigrantskou vlnu (což byla většina české inteligence) a obrácení těch, kteří zůstali. Německý jazyk byl plně zrovnoprávněn s českým, takže došlo i ke germanizaci celkového obyvatelstva, nejen šlechty, která byla vlivem konfiskace majetku nucena sloučit se s novou cizí šlechtou a tím pádem se germanizovala, italizovala a hispanizovala. Šlechta se tak stala mrtvým údem národa, protože se tak smísila s cizími feudály nejrůznějších národností, až se úplně odnárodnila. Exekuce tudíž znamenala radikální změnu v sociálních poměrech stavovské obce….“ wikipedia
        http://otta.cechove.cz/popravy.htm
        Z hlediska významu a dopadu na tuto zemi bych se spíš podílel na výstavbě památníku obětem doby pobělohorské.
        Druhá pobělohorská doba právě probíhá a s tím se opět objevují snahy celou historii přepracovávat a drze se mstít za oprávněné odejmutí moci Habsburkům a Vatikánu.
        Vrcholem a záměrným ponížením našeho národa byly církevní restituce schválené /a jsem přesvědčen, že nikoli náhodně/ parlamentem za podivných machinací a kupčení s hlasy dne 8.11. 2012 v den výročí bitvy na Bílé Hoře.
        Co kdybychom začali stavět památky, které tady zničili např. jezuité v boji proti kacířům? Navrhuji abychom pak poslali vyúčtování Vatikánu.

        • weissbach napsal:

          Nehledě k tomu, že tento článek s Mariánským sloupem nijak nesouvisí. Nechápu, že se nemůžete smířit s tím, že si ostatní nepřejí obnovu katolických symbolů v této zemi. Jistě se najde hodně lidí, kteří smýšlejí podobně jako Vy, ale to neznamená, že je to povinné pro všechny a všichni to s Vámi musí sdílet. Neustále s tím přihnojovat každý článek, který se tady objeví, je tak trochu opruz!

          • Václav Vezsenyi napsal:

            Minule jste PSAL ŽE VY V NĚM SPATŘUJETE SYMBOL REKATOLIZACE!!! Dnes zas že jde o KATOLICKÝ KULT!!! Co kdyby jste si v tom UDĚLAL JASNO!!! V.

        • Václav Vezsenyi napsal:

          Co kdyby sis TOTO NASTUDOVAL!!!

          http://marianskysloup.info/historie/

          Vezsenyi Václav

  10. jaris napsal:

    Pane Koral, diky za clanek. Nekde tam zacina pravda o nestastnem jedenactem zari. Sama jsem videla hned na zacatku po spadnuti tech baraku reportaz o filmovani teto katastrofy ze strechy jednoho mrakodrapu. Stalo tam asi pet kameramanu. Proc asi? Aby filmovali vrabce? Nemyslim. Dole pak rozjareni mladici skakali radosti a objimali se – vsichni zide. Byli zatceni polici a zjistilo se, ze jsou z Izraele. Byli na zadost sveho statu propusteni a poslani zpatky do Izraele. Podruhe uz jsem zadnou zminku o tehle podivne historce nevidela ani neslysela.

  11. Slovan napsal:

    Veszenyi a Jinský dvě velmi podivná příjmení zřejmě ze skupiny CIA,jenž mají za úkol kompletně rozložit jakoukoliv zdejší diskuzi.

    • Jan Jinsky napsal:

      K tomu opravdu CIA netřeba. Vy se tu rozložíte sami. Nadávky a urážky jsou jediné, co vám jde, bohužel.

      A ten koment se skákajícími a radujícími se Židy – už je pak nikdy nikdo neviděl. Že by proto, že neexistovali?

      • hel napsal:

        bohužel existovali, rozhovory s nimi byly na youtube..

      • jaris napsal:

        Jinsky, existovali, protoze jsem ten dokument videla na vlastni oci. Samozrejme, ze takove dokumenty se ve zkoumani pravdy ‚odborniky‘ jaksi nehodi do kramu. Ja na vasem miste bych se nad tim alespon zamyslela. Duvodem toho nestesti bylo dostat Ameriku do valky. Jak snadne bylo vinu svest na muslimskeho Bin Ladina! Ten osobne prohlasil, ze s tim nema nic spolecneho. Ovsem to nevadilo Americe obratit svuj hnev na Husseina o kterem si vymysleli bachorku o nicivych zbranich. Ani rozhodnuti OSN, ze Hussain zadne zbrane hromadneho niceni nema, nepomohlo. Pokud vite, byli to leta dobri kamaradi a spojenci a najednou se postoj US obratil vuci nemu o 180 stupnu. Duvod? Hussain chtel zacit prodavat ropu za jine meny. Slo tedy o zachranu petrodolaru a nikoli demokracii, kterou tak mate rad. Co si to ten Hussain dovolil, bylo a je pro bankere nepripustne a proto musel padnout za kazdou cenu. Samozrejme obycejni a naivni Americani o tehle figlech a pricinach nemaji potuchy. Ti videli pouze utok na jejich suverenitu a pychu. Dodnes vidim ony hystericke Americany rvouci na odplouvajici vojenske lode do Iraku: „Give them hell! Kill them all!“ A ze zidi hrali v tom ulohu? Na to muzete vzit jed!
        Boj o dolar je boj o existenci a probiha uz delsi dobu. Byl to Gadafi, ktery take zaplatil za svou ‚drzost‘ take zivotem, protoze take chtel obchodovat s ropou za jine meny. Byl to take v minulosti Kennedy, ktery chtel zavest novy statni dolar nezavisle na FEDU a tim proti sobe postval predevsim mocne zidovske bankere. Ted je na rade Putin, ktery se take postavil proti monopolum dolarovych lichvaru. Jde o nebezpecnou hru aneb ‚Nechod Janku s pany na led’.

    • Václav Vezsenyi napsal:

      Buď tak laskav a zadej mé jméno na FB, v záhlaví mého profilu uvidíš STARY RODOVÝ ERB. A když budeš umět číst HERALDICKÉ SYMBOLY uzříš že Náš rod si jaksi své ostruhy v ochraně KŘESŤANSKÝCH HODNOT již vydobyl!!! Mě neurazíš, jediné co se ti jakž takž daří je ZESMĚŠŇOVÁNÍ SEBE SAMA!!!
      V.

      • Justass napsal:

        No – Václave Vez. ochrana křesťanských hodnot je dost ošemetná věc. Co to je?? Třeba v podání katolické církve je to žumpa plná ohlupování- honby za mamonem -krve – intrik – křížových výprav se stamilinony mrtvých – pedofilie a jiných sraček.

        • Václav Vezsenyi napsal:

          Není KŘESŤAN jako KŘESŤAN!!! Nebo už jsi NĚKDY slyšel o těch kdož chrání ODKAZ. Už jsi slyšel o tzv. OPUS DEI. Víš kdo to jsou JOHANITÉ JAKOBÍNI. Kde se dle tebe OBJEVILA tzv. HIERARCHIE VELENÍ či. HODNOSTI. Kdo toto přinesl na světlo boží. Opravdu si myslíš že ZDE PO TOMTO SVĚTĚ NECHODÍ TI ODPOVĚDNÍ, co kdybych ti PROZRADIL že existují JISTÉ DUCHOVNÍ CENTRA A TYTO JSOU NA STRÁŽI JIŽ PO STALETÍ!!! Co víš o těch PRAVÝCH BOŽÍCH MLÝNECH, každou noc je můžeš SPATŘIT NAD HLAVOU. Co kdybych ti prozradil že VĚDOMÍ JE NEHMOTNÉ a TAK i TVÁ DUŠE JEDNOU POZNÁ!!! Co kdybych ti řekl neexistuje ani ZLO a ani DOBRO. Co kdybych tě upozornil je i TY SÁM jsi již zažil tzv. ZLO které se jen plynutim doby a TVYM pochopením ZMĚNILO V DOBRO. Nechtěl by sis už konečně uvědomit že jsi stejný jak já či kdokoliv jiný že k pokroku tedy zkvalitňováni nemusí docházet jen rozporem a novou zkušeností ale též láskou a harmonizací čili splynutím. Už jsi někdy přemýšlel CO JE TO TVÉ JÁ, jestli to jen není DÍLEK VĚTŠÍHO MY VŠICHNI VŠECHNO a naším údělem je se SJEDNOTIT V LÁSCE A POCHOPENÍ SEBESAMA JAKO CELKU. Proč Nám někdo tvrdí že bůh je Náš PÁN??? Bůh jsi sám sobě jako kdokoliv jiný taky sám sobě jest bohem. Ber to prostě tak že existuje TVÉ JÁ JEN DÍKY TOMU ŽE TY SÁM CHCEŠ, AŽ JEDNOU POCHOPÍŠ ŽE KDYŽ POMÁHÁŠ BUDE I TOBĚ POMOŽENO pak pochopíš co je to skutečná láska tedy splynutí ducha s duší čili záměru s TVŮRCEM. Ale zatím neumíš ani UCHOPIT TÉMATA O KTERYCH BYS TAK RÁD HOVOŘIL, vím ze to není Tvá chyba, že není lehké PROHLÉDNOUT že málokdo v sobě najde KONEC který ho donutí se osvobodit od UMĚLÝCH POUT NÁBOŽENSTVÍ A tzv. VĚDY!!! Věř že nejsem tvým nepřítelem, a zároveň tě prosím o pochopení že POLEMIKA není souboj OSOB anóbrž myšlenkových proudů. Tedy jde o pochopení si umět přiznat toto neznám poučím se uchopím prověřím a posléze NEZRADÍM. K tomuto Vás mělo vést ZVĚSTOVÁNÍ o Ježíši, avšak byli jste oblouzněni BOŽÍM PŘÍZRAKEM. Bůh to jsme MY všichni a VŠECHNO!!! Tedy cokoliv mě ČINÍTE jako sobě by jste činili, neboť i co Já činím Vám činím především sám sobě!!! Tedy EXISTENCE/VEŠKERENSTVO/VŠEHOMÍRA se jen třístí na ČÁSTI tak aby bylo schopno vnímat sebesamo a NAŠÍM ÚKOLEM JE PROJÍT TÍMTO ZJIŠTĚNÍM S CELOU HLAVOU!!! V.

          • Robo napsal:

            No vidíš Václave, čo keby si TAKTO ďalej na těchto stránkach písal namiesto obviňovania kdekoho z kdečoho??
            Konečne som v tomto komentári spoznal „starého“ Václava, jak si pamatám..

          • Václav Vezsenyi napsal:

            Buď tak laskav, a netykej mi. Jednou jsem BLÁZEN a jednou zas téměř SVATÝ. Jestliže nerozumíš tomu co píši budeto asi tím že se v tom NEVYZNÁŠ. A to že znám Korála osobně/tedy byl jsem s ním v jedné místnosti a viděl jsem jeho projev na VLASTNÍ OČI a nejen jeho projev!!! To mi jaksi dává právo MÍTI svůj NÁZOR na p. KORÁLA. Já díky VLASTNÍ ZKUŠENOSTI VÍM CO JE ZAČ kdežto ty si jen myslíš na ZÁKLADĚ TOHO CO SE TI SNAŽÍ LÍBIVĚ PODSUNOUT!!! V.

          • Robo napsal:

            To je možné, pána Korála inak nepoznám a úprimne – ani ho nemienim súdiť.

            Avšak Tvoja mienaka o našom maskotovi (JJ) viackrát v posledních pár príspevkoch prezentovaná, mi dáva nárok na vážne pochyby o Tvojej rozlišovacej schopnosti.
            OK, nebudem sa s Tebou dohadovať, to možeme max v súkromí, tu to nemá cenu.

            A len na okraj – nečakáš hádam, že ja Ti začnem vykať a Ty mi budeš naďalej tykať? Pracuje ego?
            Na to, že sa tváříš „prebudene“, tak sa tak na moj vkus příliš často nechováš. Príde mi to schizofrénne a hlavne preto mám o Tebe mienku nie úplne zdravého duševného vývoja. Moj názor..
            Ak sa Ťa to však dotklo, máš moje ospravedlnenie.

          • Václav Vezsenyi napsal:

            Buď tak laskav TY DÉVO NIŽŠÍ 4.(slovy čtyrky) a ukaž mi KDE V TETO DISKUSI JE p. Jan tzv. MIMO MÍSU??? PROSTĚ MI PODEJ DŮKAZ, PAK PŘIDEJ ARGUMENT POSTAVENÝ NA FAKTECH A TÍM DOSÁHNEŠ tzv. FALZIGIKACE(tedy shodíš jeho postulát) JEHO SLOV. PAKLIŽE MĚ OSOČUJEŠ ZA MÉ TITULACE A PAK SE „PROJISTOTU NEMIENIŠ“ ZABÝVAT NĚČÍM PROJEVEM TAK ABYS MOHL VYNÉST SOUD, TAK SE LASKAVĚ VRAŤ DO MATEŘSKÉ ŠKOLKY!!! A ŽE TI TY TVORE PÍŠU V tzv. STŘEDNÍM RODĚ NEZNAMENÁ ŽE PRO MNE MÁŠ JMÉNO, TEDY TI NETYKÁM. PRO MNE JSI NIKDO, A TAK TI NIKDY NEBUDU MOCT TYKAT NĚKOMU KDO PRO MNE NENÍ JMENÝ TVOR. JSI JEN IMBECIL KTERÝ NEMÁ ANI NA OVĚŘENÍ SI PŘEDLOŽENÝCH FAKTŮ, CO POTOM S TAKOVÝM??? NIC JEN TOČIT DOKOLA ABY NEZABLOUDIL!!! A TED PROSIM TY FAKTA O p. Jenovi a jeho HLOUPOSTECH. V.

          • Robo napsal:

            Prečo by som sa mal zaoberať jeho hlúposťami?
            POčkaj si na jeho nejbližší komentár a zamysli sa sám, pracuj samostatne.

            Ničmenej, keď si zoberiem príklad z jeho výsosti Václava V. prvého, TAK STAČÍ PÍSAŤ TAKTO VŠETKO VEĽKÝMI PÍSMENAMI A POTOM MÁŠ NEOCHVEJNÚ PRAVDU A MOŽEŠ KAŽDÉHO URÁŽAŤ A NAD KAŽDÝM SA VYVYŠOVAŤ.

            Nebudem už s Tebou strácať čas, páľ do Prčic.

          • Justass napsal:

            No ale to jsi mi neodpověděl, jakéžeto zásluhy o křesťanské hodnoty Tvůj rod vykonal. To co jsi tady pracně vypotil je samozřejmost. Já se v životě řídím dvojím:
            1/ „nečiň jinému co nechceš aby nebylo činěno
            tobě“
            2/ „v čemž si nepomohu sám, v tom mi žádný bůh
            nepomůže“

            To jsou normální lidské samozřejmosti. Asi společné pro všechny neznabohy i všechna náboženství, takže to křesťanství bych nijak nevypichoval. Křesťanství není zásluha. A už vůbec ne to současné- zmutované. Kdy křesťané si z kříže sundali Ježíše a přibyli na něj dolar.

    • rad napsal:

      neztrapnuj nas. CIA, no to by si vybrali.. Tenhle web nikoho nezajima, stejne jako nikoho nezajima cela CR. Da se rict, ze tu maji vsichni leharo a proto bych si tipnul, ze jsme zeme, kde se tak leda vsichni schazeji na kaficko. Zadni placeni diskuteri tu nejsou, protoze sem chodi porad jedni a ti sami pane boze.
      A co se monitoringu aka nalad ve spolecnosti tyka, tak to je pro zpravodajce samozrejmost. Ale opakuju, my jsem v EU, jsme klidna zem, tady proste nemaji potrebu ovlivnovat trapny diskutze. a proc, kdyz na to jdou od lesa- pres politiky

  12. Aleš K. napsal:

    Někdy dávno jsem četl, že demokracie je stav, kdy se rozdílné názory rozchází v přátelství. Jak vidno, u nás by se rozcházely také, ale jejich nositelé s nožíky v zádech…

    A co jít na to přes pojišťovny? Kým a u kterých pojišťovacích společností byla Dvojčata pojištěna, a na kolik?
    A při té příležitosti se badatel mohl podívat, kým byl darován pozemek na svavbu budovy OSN a kolik USD dluží na příspěvcích OSN? A budeme doma, ne?

    • Aleš K. napsal:

      Na stavbu…

      • Václav Vezsenyi napsal:

        Tak tak Aleši, jen bych DODAL že ti kdož si tzv. HRAJÍ NA ŽIDY a těmi kdo jimi skutečně jsou je HÓÓÓÓDNĚ VELKÝ ROZDÍL. V.

        • Robo napsal:

          problém je, Václave, že tu (na Zemi, minimálne na západnej pologuli) sa nesmie ani slovkom otrieť o Sionistoch / Satanistoch = práve tých, ktorí sa vydávajú za Židov.
          Mislím, že vačšina diskutujúcich tu toto veľmi dobře chápe a práve toto majú na mysli. Taktiež sa nediv, že sme už všetci zdravo nasratí (zdravo = konštruktívne – my na to tentokrát nedoplatíme).

          • Václav Vezsenyi napsal:

            Problém je od toho aby byl POCHOPEN!!! Né udržován NEVĚDOMOSTÍ nedokonalého vědomí!!! To za prvé, za druhé PROBLÉM VŽDY VZNIKÁ NEDOSTATKEM LÁSKY/TOUHY/POCHOPENÍ!!! Tedy není nutné aby se problém VŮBEC VYSKYTL!!! Pakliže budeš SÁM PŘEMÝŠLET A SÁM PÁTRAT PO SOUVISLOSTECH vždy DOSTANEŠ ODPOVĚĎ. VŽDY TI INTUICE ODPOVÍ, VZDY KDYŽ BUDEŠ PROJEVOVAT LÁSKU A TOUHU POZNAT. ALE TAKÉ PLATÍ ŽE VŽDY KDYŽ SE NECHÁŠ NAPÁLIT BUDEŠ NUCEN PROJÍT STEJNÝM BODEM TAK ABYS MOHL DOJÍTI POCHOPENÍ A TÍM NAPRAVITI SVŮJ OSUD!!! V. jen na to POCHOPENÍ máš jen jeden ŽIVOT!!! A VĚŘ ŽE I JEDEN ŽIVOT STAČÍ K POCHOPENÍ NEKONEČNA!!! V.

  13. Cico Ciciak napsal:

    Bohesť, a ja že prečo až cez 60 príspevkov v diskusii a to len zase hlupák džinsky perlil!!! Skúsim to nejako preskakovať!!!

  14. Cico Ciciak napsal:

    A. Jones je vraj vysoko-postavený mason!!! Je súčasťou systému!!! Je to len užitočný idiot!!! Je súčasťou celej tej dez-info-wars, ktorá má za úlohu ešte viac zmiasť gojímov!!!

    • Cico Ciciak napsal:

      Keby hovoril tlsťoch jones pravdu, tak už je dávno hore bruchom!!!

      • Václav Vezsenyi napsal:

        Až jednou POCHOPÍŠ že stačí vzít obyčejného IDIOTA jako jsi ty sám, dát mu pocit výjimečnosti a zahltit ho DEZINFORMACEMA. Tak on sám se již postará o OPRAVDOVÝ A NEFALŠOVANÝ projev INSIDERA!!! Tedy jeho TOUHA je pravdivá jen jaksi ZPYCHNUL a podlehl své výjimečnosti a přestal PROVĚŘOVAT kdo a s jakým účelem mu PŘEDÁVÁ INFORMACE. Pak už je to jen REKLAMA!!! V.

  15. jura napsal:

    Ten článek mě přijde zbytečně senzacechtivej. Dokonce mi přijde napsany jako na objednavku vládou Usa, aby hnutí za pravdu 9/11 rozložil.

    Ze Alex Jones a spol to vedli ve směru, inside job …. Vždyť víme, ze zidi maji vládu USA ochocenou a řízení akce by stejně museli provádět pres tuto svoji pobocku …. Takže inside job to je tak jako tak.

    Je složité něco říkat proti židům, nevidim nic spatneho použít tedy jen linii inside job, která kdyby politický praskla povede k rozkryti celého spiknuti.

    Ten článek povazuji za dílo tajných služeb diskreditujici cele hnutí.

  16. rad napsal:

    Alexe jonese sleduju pravidelne a at uz je jakej chce, porad je zdrojem spousty nepohodlnych informaci, ktery predava. A je mi uplne jedno, ze se diky tomu stal da se rict milionarem a podnikatelem s vyzivovymi doplnky. Nekdo ho evidentne zainvestoval- studio, zamestnanci, suplementy- vyvoj atp… ale porad je pro spoustu lidi nepohodlnej
    A i tento server 100x psal o tom, ze Amerika a bildenberg a ja nevim kdo muze za 9/11 a co to znaci?
    Tohle uz je rypani do vsech a to k nicemu dobrymu nepovede.
    A co saudska Arabie? Protoze ta ma nejvetsi zajem, aby staty sly do kopru

  17. rad napsal:

    Nechci do toho kecat, ale kdyby techto nebylo, nebyly by vubec zadne „alternativni“ informace. Jen ofiko TV. Prave oni to rozjeli a nasrali vsechny kolem. Sundejte ty kecy, tohle je des!

  18. rad napsal:

    Nevim kdo koho mystifikuje agendou typu reptiliani a david Icke apod. Tohle se mi fakt nelibi.

  19. rad napsal:

    Nevim kdo koho mystifikuje agendou typu reptiliani a david Icke apod. Tohle se mi fakt nelibi. Ten clanek na disidentech nelze.
    A kdyz zacinam uvazovat nahlas: Kde se berou prachy (tech par tisic neni ani na slanou vodu co se vyberou PREd zdanenim). Prekladaji se videa (jasne dobrovolnici), pomocnik za bura mesicne a to vsechno, kdyz si srovnam s tim, ze jeste pomerne nedavno pan Koral becel, ze to bude muset tady pustit, kdyz neposlem prachy. Napadlo me uz vicekrat, ze to jsou mimikry, kdy uz davno mel financovani zajistene.
    Plus tady jeden silenec v diskuzi pise o nejakych kancelarich na prominentnim miste v Praze.
    Nebylo by od veci se zacit pomalu k tomu vyjadrit. Netvrdim, ze mam pravdu, ale instinktivne citim, ze je neco divne a cekam nejake vyjadreni. Brat si do huby alexe, kterej dela OBROVSKEJ kus prace a da se rict nema ve svete obdoby. to uz je moc. On je da se rict na pul cesty od ofiko zurnalistiky a NEMUZE si dovolit jen tak brat do huby zidy jak vy tady. Schvalne si jeho kritiku na Izrael budu vsimat vic, ale celou jeho praci shodit, tak to tedy ne!
    A po tomto zacnu byt zde kriticky na jakekoli dezinformace o reptilianech a jinych UFO pabitelich. Ale i to se tu lepsi, ovsem jeste nedavno- opravdu se tomu clanku na disidenti nedivim

    • Jana Karásková napsal:

      “ okancelarich na prominentnim miste v Praze.“

      Ty prominentí místa jsem poznala osobně – nic moc vlhká místnost myslím trochu pod úrovní ulice v Tomášské, kterou využívala organizace Ne základnám – byla jsem tam na pár setkáních zástupců altermédií.

      Honza Korál ani nikdo jiný z NWOO rozhodně tyto prostory nesponzoroval.

  20. Jura napsal:

    Podle mě je za tímto útokem na hnutí za pravdu o 9/11 snaha o provalení vazby únosců na Saudskou Arábii.

    Aby se tyto tlaky znevěrohodnily, útočí někdo tak, jako kdyby chtěl rozkrýt „pravdu“ ještě více … tj. kromě Saudů za to může i jejich tajný spojenec Israel a židi. …. a ten útok je veden slovně tak antisemisticky, že většina lidí vychovaná 70-letým vymýváním mozků o holocaustu to odmítne, i kdyby o 9/11 pochybovali. … a spláchne se tím celá předchozí práce do záchodu.

    • rad napsal:

      No uz nam nikdo neodpovi, jak to neni na prvni strance…Tak funguje dneska svet, kdyz se to vezme kolem a kolem. Co nepise idnes na titulku, novinky a dalsi, jak kdyby nebylo :)

      • Jura napsal:

        JJ, a to jsem ještě nedokoukal celý dokument.

        To co je v něm uvedeno se navíc od článku liší.

  21. Jana Karásková napsal:

    Knihu Bollyna Missing Links znám od roku 2009.

    Docela zajímavé pro mne bylo, že největší křikoun „za 911 můžou židi!“ na tehdejším pochodu – pamatuji se, že jsem mu řekla, že by si asi měl dát pozor, protože tam bylo víc doprovázejících policistů než lidí v průvodu – který mne dodnes „nemusí“ a dal si mne do bloku i na fb, asi o rok později už psal do diskusí „Souhlasím, že Mossad v tom nebyl“.

  22. Cico Ciciak napsal:

    Anatomie 11. září 2001
    ——————–
    http://leva-net.webnode.cz/news/anatomie-11-zari-2001/

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!