CzechNEWS TV – Zprávy 27.10.2015

cntv2Petr Richard Ortek a 30 minutový souhrn aktuálních událostí – Na německou politgarnituru bylo podáno trestní oznámeni za „VLASTIZRADU“ – Polské volby, to je rána pro Merkelovou – Google spustil aplikaci pro uprchlíky „Crisis Info Hub“ – Americké protitankové střely TOW a odpověď Ruska v podobě „sluneční záře“ – Finští patrioti utvořili lidskou barikádu aby zatlačili Islámské vetřelce/útočníky zpět přes severní hranici jejich země do Švédska – Všechny průzkumu v Černé Hoře nasvědčují tomu, že většina obyvatelstva je proti vstupu země do NATO a odmítají sankční válku vůči Rusku – SLOVINSKO PADLO, NĚMECKO KAPITULUJE. CO DÁL? – Islámský stát zaútočil nedaleko egyptských pyramid, 4 lidé byli zraněni – V Donbasu se opět ozvala střelba – Uniklo z německé bezpečnostní služby: Uprchlíků je mnoho, nelze je integrovat. Zemi hrozí chaos – Evropské unii hrozí rozpad, jestliže členské země nevyřeší během několika nejbližších dní nebo týdnů problém s migranty, prohlásil slovinský premiér Miroslav Cerar.



loading...

50 Komentářů k CzechNEWS TV – Zprávy 27.10.2015

  1. marie napsal:

    Pane Ortek: co takhle nahradit slovni spojeni „my obycejni obcane“? Jsme zamestnavateli nasich vlad. Mozna se vam bude zdat, ze se hrabu v detailech, ale to neni detail, snizuje to lidi, podvedome.
    Kazdy obcan si potrebuje uvedomit, ze je to on, kdo je plati a v soucasne dobe je plati za vlastizradu! A krome toho take za jimi prilakane privandrovalce.

    Je dost na tom, ze jsme jim platili za nase okradani ( a to ve velkem) po cele ctvrtstoleti.

    Zadna valka bez penez nepojede a obcane by se meli domluvit a prestat platit dane!
    Tezko si na neco takoveho troufnou, kdyz budou porad slychat, ze jsou obycejni obcane.

    Nejme obycejni ani neobycejni. Jsme obcane zamestnavatele.
    I ten vyraz „elita“ vymyslel nejaky magor, ktery rad rozdeluje lidi, tak bych se primlouvala, abyste od tohoto druhu papouskovani upustil. Obcanum je potreba jejich sebevedomi zvedat! Dekuji za pochopeni meho dobreho umyslu.

    • Jaris napsal:

      Marie, vyborny komentar!

      • marie napsal:

        Dekuji Ti, ze mi rozumis. Nejde mi o to ho napadat, ja vim dobre, ze je to poctivy clovek. Dost mozna si to tady ale ani neprecte, takze se snazim zbytecne, ale ani to mne neodradi….. On si mne mozna pamatuje, mluvili jsme spolu konferencne za ucasti dalsich osob pres Skype pred par lety.Mela jsem pro nej navrh, aby zverejnil moje informace z USA, ale on to odmitl. Dnes vidim, ze je pomalu zverejnuje sam az na zaklade toho, ze vidi totez u nas a tehdy asi neveril, ze k tomu dojde… Je krestan, a tedy jako kazdy, kdo veri v boha ( a je jedno v ktereho) ma zazitou urcitou ponizenost v sobe, kterou si neuvedomuje.

        Projevuje se to pak v jeho komentarich ke zpravam, ktere prinasi. Uz pred 3 lety jsem mu rikala, ze je nutne, aby lidi se oprostili od viry v nejake zachrance a jednali, rec byla I o odchytnuti politiku, kteri nas systematicky likviduji. Zdalo se mu to, jak to rict, prilis radikalni a nedemokraticke. Setrvava v predstave, ze demonstrace lidi mohou neco vyresit hlavne z toho duvodu, ze veri v silu dobra. Tak to ale neni, a jsou na to mraky dukazu, kdyz se podivame nejen co se deje okolo nas, ale I do minulosti.

        Dobro ani zlo neexistuje. Je to pohled cloveka, ktery pristoupi na priklaneni se k tomu, co se mu libi. Proto v dusledku toho je pro nekoho dobrem totez co pro druheho zlem. Je to vse o sile. Mam-li dostatek moci, prosadim cokoliv a najdu zpusob, jak druhe zmanipulovat k tomu, aby I sve otroctvi povazovali za vrcholnou svobodu, viz obcane USA…

        Stravila jsem tam 13 a pul roku. Vim presne, proc jsou ti lidi tak hloupi a nikdy se z toho nedostanou.
        Vim, ze jsem takova malinka kapicka v mori a nemam sanci vubec nic zmenit, protoze lidi navykle zit ve snech neni snadne vratit zpatky na zem.

        Prosla jsem vsim moznym… virou v boha, virou v demokracii, virou ve spoustu dalsich veci. Vsechno to byluy slepe ulicky.
        Clovek je na svete jako soucast prirody a jedinou spravnou vec, kterou muze udelat, je drzet se tech prirodnich zakonu, neb ty jsou dane vsem stejne.

        Takze jestlize vidim, ze v prirode zadny parazit nevladne, mel bych se z toho poucit a ne si je pestovat! Kazdy pes je vykouse ze svy srsti, jenom clovek si je pestuje a vsechno jim odevzda, nejen vysledky sve prace, ale dokonce I sve deti!

        Zvirata nemohou byt zmanipulovana od svych instinktu. Clovek ano, protoze je lenivejsi nez ta zvirata a nasloucha slibum, ze prave tyto jejich instinktivni potreby za ne nekdo prevezme. Timto ale akorat skoci do pasti vychcanych lidi, jimz rikame paraziti…

        Vse ted zalezi na tom, co s nimi udelame, kdyz uz jsme je nechali nam toho tolik sezrat. Oni jsou tak sakra dlouhodobe zvykli na absolutne zadny odpor, takze jenom blazen si muze myslet, ze prestanou sami od sebe pote, co jim domluvime nejakymi demostracemi…
        Pan Ortek v to veri, ja nikoliv. Mam vic zkusenosti ze sveta nez on.
        Denostrace jsou neadekvatni situaci, ve ktere se nalezame. Ja nejen rikam, ale primo tvrdim, ze jedine radikalni rez je resenim….

        • chachar napsal:

          Marie píšeš;

          „…Dobro ani zlo neexistuje. Je to pohled cloveka, ktery pristoupi na priklaneni se k tomu, co se mu libi. Proto v dusledku toho je pro nekoho dobrem totez co pro druheho zlem …“

          Když neexistuje ani dobro ani zlo , proč se tedy „čertíš“ ? Jak ti může něco vadit , když neexistuje ani dobro ani zlo ?

          Kdyby si nezažívala něco zlého nemusela by ses přece ani bránit , ani vzrušovat , ani bojovat , rozčilovat atd… Jsi snad už indiferentní ?

          Dále píšeš; „Vse ted zalezi na tom, co s nimi udelame, kdyz uz jsme je nechali nam toho tolik sezrat. Oni jsou tak sakra dlouhodobe zvykli na absolutne zadny odpor, takze jenom blazen si muze myslet, ze prestanou sami od sebe pote, co jim domluvime nejakymi demostracemi…“

          Když není žádné dobro ani zlo proč tedy píšeš , že jsme je nechali nám toho tolik sežrat ? Není to fuk když neexistuje žádné zlo ? … Co si odneseš na onen svět mimo svého vzteku ?

          • marie napsal:

            Chachare: ptas se mne, proc se certim tady, kdyz dobro ani zlo neexistuje? Ja se necertim kvuli nejakemu zlu, ale kvuli tomu, ze chci lidi vyprovokovat k tomu, aby si sva zivotni prava vybojovali a ne cekali, ze si nejaka vlada uvedomi, ze dela nejake zlo. Ze sveho pohledu ona zadne zlo nevidi, rozumis mi? Tak jak jsem to napsala vyse, co je pro nekoho zlem, pro druheho ( absolutne totez je dobrem), vidis to tady I na diskuzi. Nekteri tvrdi, ze rok 1968 byla okupace a ja tvrdim, ze to byla nase ochrana.

            Dam ti jeste okatejsi priklad: Stara pani zila sama a kdyz jsem se pristehovala do domu vedle ni, darovala jsem ji krasne stenatko. Za nekolik dni se stalo, ze sel kolem kojot, preskocil plot, stenatko caplnul do zubu a utikal s nim pryc. Pani toto vsechno videla a strasne plakala. Pro ni I pro to stene to bylo zlo ( kdyz pouziji tvoji terminologii) a pro toho kojota dobro, protoze ten den uz nebude mit hlad. Potreboval to, tak to udelal.

            U lidi je to stejne. Priroda je proste takto nastavena. Tudiz kdyz z toho vyjdes, musis se ridit tou ochranou zivota sveho a ostatnich ( to je pud sebezachovy) za pouziti veskere sily a prostredku, ktere mas.
            Jenze lidi to nedelaji. Zvoli si zastupce a ti je pak predhodi jako korist jinym a oi jen cumi a dohaduji se o tom, kdy si to ta vlada uvedomi, ze pacha zlo. Nikdy! A vidis snad v historii neco jineho? Oni to delaji pro dobro nekoho jineho, napr. aby zbohatl. Vzdyt vsechny valky jsou o tom. Ti, kdo jsou u moci a likviduji lidi, nemaji zadny pocit konani zla. Napr. Bill Gates se rozhodne, ze je potreba zlikvidovat dve tretiny populace zeme. Myslis, ze ma pocit zla a nebo si ho necha vnutit od nas? Nenecha. On zachranuje planetu… Dalo pokracovat, tento vzorec proste plati. Ma moc, tak ji pouziva v jakemkoliv smeru, ktery mu dela dobre.

            Chyba je u lidi, kteri se nechaji zmanipulovat a odevzdaji sva prava. Takze kdyz uz to zaslo tak daleko, ze si lide nechali vsechno sebrat ( na prostredky k zivotu mas pravo od prirody, od toho tady jsou a zadarmo) a ted uz jim jde opravdu o sebrani zivota, tak sakra je potreba razne tomu zabranit, nemyslis?

            Pochytat ty zlodeje a rychle, nez te zahubi. Nemuzes resit otazku, zda je to dobro, ale je to nutnost dle pudu sebezachovy, ktery ti byl dan a tys ho dobrovolne odsunul.

            Snad jsem to vysvetlila srozumitelne. Doufam v to.
            Takze zadni obycejni lide a zadne elity. To je naprosto zavadejici a zrovna tak dobro a zlo, to je taky zavadejici, je to pozustatek nabozenskeho uceni, ktere ovsem bylo vymysleno prave na ovladani lidi.Ti, co ho vymysleli se jim pochopitelne neridi, vzdyt je to je nastroj…A lidi I neverici v boha, podvedome prijali toto rozdelovani. Levicak, pravicak, co je dobro a co zlo? Hloupa otazka.Krade ci nekrade, to je spravny pristup k zivotu. Kazde dalsi deleni lidi je o hovne a naprosta ztrata drahocenneho casu zivota, byt by slo jen o minuty. Nesmis si to pustit do hlavy. Ridit se zasadne svym pravem na zivot a to si neustale hlidat a vybojovavat. Jinak to bohuzel nejde a nikdy neslo, je to dane.

            • chachar napsal:

              Já ti rozumím Majko … Vhodnější by bylo kdybys v tom výroku o „dobru a zlu“ , použila výraz „takhle dobro nefunguje“ …“Setrvava v predstave, ze demonstrace lidi mohou neco vyresit hlavne z toho duvodu, ze veri v silu dobra“

              Opravdu síla dobra nefunguje tak , že jdeme demonstrovat a hotovo! Dobro se dostaví … V tom ti dávám za pravdu Maruš. Je to trochu jinak a ty to víš .

              Ale všeobecně nemůžeme brát lidem víru v dobro . Na tom se jistě shodnem . Víš jak se to říká „naděje umírá poslední“.

              • marie napsal:

                Pises, ze nemuzeme lidem brati viru v dobro.

                Nikomu nemuzu nic vzit, protoze na to nemam pravo. Tim bych poprela sve vlastni zasady. Ja jim mohu jenom nastavit zrcadlo, ukazat dvere, ale jit uz musi sami, nemohu nikoho strkat.

                Jak uz jsem ti vysvetlila, relativnost pojeti zivota podle meritek dobro a zlo, totez dodavam o tzv. vire. Je ti k nicemu vira. Rozumis? Verit znamena nevedet. Co je pozitivniho na nevedomosti? Nic. Muzes ale konstatovat, ze nevis a neni to zadna vina, protoze nikdo nevi vsechno. Vira je uhybny manevr take na lenost premyslet o vecech naprosto dosupnych.
                SLysela jsem krasnou otazku: A proc mam verit v zidovskeho boha, ja chci sveho, ceskeho!

                Tady je ta schopnost premyslet o vecech dostupnych, ale jeste u cloveka, ktery se nenechal zmanipulovat.
                Vem si, proc byl ukrizovan Jezis? Pro narustajici pocet stoupencu proti kradezi, tedy lichve. A pak byl tento moudry zid predhozen lidem jako spasitel sveta!
                Jako vzor k nasledovani v prijimani obeti a bolesti! Vzdyt je to absurdni!
                A lidi I dnesni very, ze zemrel za hrichy vsech generaci, ktere zily a ziji doposud a ze skutecne prijde, hahaha. Ze by mu tolik utrpeni lidstava jeste nebylo dost, aby prisel?Samozrejme, ze neprijde, nikdy, nebot je to cele vymyslene.
                Kdyz po 2.svetove valce se zacal rozmahat ateismus, hupky dupky se prislo s mimozemstany! A kolik lidi to basti, to je uplne nepredstavitelne. Proste kdyz budes lidi udrzovat ve vire, tak si nebudou hlidat sva prava a budou se drzet viry, protoze je to pohodlne a clovek je lina bytost. Toho se zbavis ale snadno, kdyz si kazde rano po probuzeni budes rikat: nebud liny. Funguje to
                :-). Da se to naucit v kazdem veku. Rodime se lini, to vis. Nejsme od narozeni schopni se o sebe postarat, a rychle zjistime, ze staci zakricet a vse dostaneme. Pak s vekem se toho musime zbavit.Proc? Protoze kdyz pristoupime na to, ze nam bude druhy slouzit, zabranime si sami sobe zit ve vnitrni rovnovaze a svobode. Ta se neda nicim nahradit. To je bohatstvi, ktere ti nikdo nemuze vzit. Je to klic ke stesti a ke krase. Sve tvrzeni dolozim: kdyz nechas zvitezit lenost ( pozor, nejedna se o boj dobra se zlem, protoze ta lenost je ti dana), tak ve svych ocich znehodnotis toho, kdo ti slouzi.A zase si to zduvodnis: ja jsem prece lepsi, ja jsem bohem vyvoleny, ten druhy je tady od toho, aby mi slouzil). Je to samozrejme nesmysl, ten druhy je tady taky jenom chodici semeno, tady po svete… Zbavis se dobrovolne vlastni rovnovahy a klidu a rostes do schizofrenii, kdy se snazis tu nerovnovahu v sobe necim kompenzovat a zenes se za stale vetsim falesnym bohatstvim.Budes nestastny a skaredy. Podivej se na vsechny ty miliardare ( Babis, Jacenuk, Porosenko a mradky dalsich). Odporni lide od pohledu, z oci jim kouka jejich vlastni spina a bolest. A podivej se na Putina, na Maduru a nebo vzpomen na Chaveze… krasni lide. V jejich ocich vidis odraz te vnitrni rovovahy.

                To rceni : nadeje umira posledni, to je pravdive. Umira az s clovekem. Nadeje a vira nejsou totez ale.Nadeji muzes mit, ikdyz v ni neveris. Napriklad, ja jsem odpurce sazeni. Ale kdyz vsadis, tak mas nadeji. A kdyz veris, ze vyhrajes, tak nevyhrajes. Naopak vyhraji, kdyz je mi to jedno a vsadim cizi penize tech, kteri mne o to pozadaji. Opravdu se mi to delo a deje. Mozna jsi zaregistroval sam,ze nevyhravaji ti, kteri penize potrebuji, ale presne naopak.

                • marie napsal:

                  je tam hrubka, kterou jsem neudelala ja, ale program, a sice very ..ma byt mekke I. Pri psani se to automaticky opravuje na anglicky spelling, taktez male mekke I mi to automaticky meni na velke. Nekdy to pri procitani znovu dokazi opravit, ale pri delsim psani ( pisi naslepo) to nedelam vzdy. ( Ale mela bych..). Tak se omlouvam.

                • chachar napsal:

                  Ježkovy voči ! To mi snad dělá ON naschvál :-) 15 minut sesmoluji odpověď na tvůj příspěvek , odešlu ho , a on se ztratí , neobjeví :-)

                  Já se na to mohu tak jedině v……t

                  Servus Marie , žijeme v šíleném světě , kde bílá je černá a černá bílá . Kde dobrák je zakuklený hajzl GRU a hajzl je dobrý člověk !!

        • Definitiva napsal:

          Marie, máš moje sympatie.

          Človek alebo verí, alebo používa rozum, t.j. poznáva, vníma svet zmyslami, analyzuje, triedi fakty a volí si tú jedinú správnu cestu, tou je duchovný rozvoj spoločnosti na princípe Slovanstva, rodiny, výchovy a vzdelania detí, život v súlade s prírodou a Vesmírom odmietnutí otroctva a úžery, spoločná správa vecí verejných. Až toto jedinec pochopí, tak až potom spoločnosť urobí krok vpred, a až potom sa začne lepšie dariť jedincom.

          Rozvoj jedinca je podmienený duchovným rozvojom spoločnosti, naopak to nefunguje. Sociálno parazitická anglosaso židovská otrokárska spoločnosť s Bohom konzumu na čele degraduje ducha človeka na úroveň zvieraťa!!!!

          Viera a použitie rozumu sú antagonisti, ich spoločný výskyt v rovnakom čase sa u jedinca vylučuje. Je to prírodný zákon, funguje nezávisle od vôle človeka, tento zákon som práve sformuloval, iného autora nehľadajte.

          V živote som veril len vo všeobecnú ľudskú múdrosť a definitívne som sa sklamal. Človek nechce používať rozum, človek chce veriť svojmu vodcovi, máme to v génoch.

          Široko ďaleko sa vyskytuje len jeden vodca, Putin v Rusku.

          Ako presvedčiť ľudí, že každý má moc vládnuť sám sebe svojim rozumom a že dejiny Slovanské poznajú veľa kráľov, imperátorov, prezidentov, ale takmer žiadnych vodcov?

          Ako vysvetliť stádu, že Putinove Rusko je svetový unikát, ktorý sa už v dejinách nemusí opakovať, že stádo práve zahadzuje jedinečnú životnú šancu, svoju, svojich dedov, svojich vnukov?

          Marie, si hlava otvorená, lebo pobyt v USA ti otvoril oči, na rozdiel od mojich susedov, ktorí tam zdebilneli. Predtým boli len fanatickí kresťania, teraz sú aj fanatickí amerikanoidi a svojim spôsobom života spestrujú nám pobyt na Zemi. Prirovnám ich k cigánom, zarobiť love a užiť si, nakúpiť satelity, reproduktory, autá, vypiť si zaspievať si…Holanďania a Briti pasú na trávnikoch ovce, Slovač kupuje americké kosačky na trávniky a má vo dvore 5 kontajnerov na triedený odpad. Odpad produkujeme len preto, aby sme sa mohli správať „ekologicky“. Mohol by som písať do rána, ale radšej čítam Dejiny kráľovstva uhorského od J. Záborského, tie sú iné, ako sme sa učili v škole, iné, ako sa píše v chazarskej Wikipédii.

          • marie napsal:

            Pokud jsi vnitrne vyrovnany a svobodny clovek, tak kdyz prijdes do USA, nutne te prasti na kazdem kroku sikana. Ti lidi si to ani uz neuvedomuji, ze jeto spatne. A pak ty jejich hodnotova meritka ( v uvozovkach). Jestli bydlis v baraku, jsi vyssi kategorie nez ten, co bydli v byte. Je jedno ze mas dluh a ne barak, az do doby, kdy ho splatis patri bankce, ale ta samozrejme dane z nej neplati, to ty musis. Pak prijdes o praci a nemas na dve splatky, vystehuji te, o barak prijdes a o zaplacene dane taky. Nebo jsi hodnocen podle toho, jakym autem jezdis. Muzes byt hlupak nebo I vrah, ale jezdis v nejnovetsim tupy auta, mas uctu a respekt. Hnuj je to. A jeste vsude pored poslouchat to jejich O. K. v kazde vete pomalu. A ty falesne usmevy, to je teprve neco. Lepi jeden dluh druhym a mysli si, ze jsou bohati. Byla jsem v souk, kdyz mi znama v bance ( ta banka mela ceskeho vlastnika, Los Padres se jmenovala, bohuzel zkrachovala) ukazala prehled urokovych sazeb u ruznych bank, tak tam byla I takova, ktera si uctuje 50% urok. Nekecam. Ja ji rikam, to prece neni mozne, aby si u nich nekdo pujcoval a mohli existovat. A ona mi rikala, ze se velmi pletu, ze maji velkou klientelu. No a logicky jsem z toho odvodila, ze tedy tech lidi, co maji tolik dluhu ze uz jim nikde jinde nepujci, obraceji na tuto banku a asi jich bude hodne, proto ta banka funguje. Ona mi to samozrejme potvrdila. Pred 10ti lety nabizeli obcanstvi za 50 tisic dolaru. Ja nemela zajem ani zadarmo. A podivej se dnes na nabidky na internet. Musis prinest do zeme 500 000 dolaru, abys dostal zelenou kartu ( coz je pouze residence) a jeste k tomu jsou dalsi podminky a delsi cekaci lhuta nez pred 10ti lety.

            Ceho je to dokladem? Ze ta americka nadrazenost I pres jejich viditelne neuspechy ve svete stale roste. Ono to rceni, ze pycha predchazi pad se nakonec stejne naplni…

          • marie napsal:

            Jeste k tomuto, co jsi napsal:

            …nas degraduje na uroven zvirat!!!

            Souhlasim ( a se vsim, co jsi napsal ). Tady jenom k tomu dodam, ze nas degradovali az pod uroven zvirat.

            Vzali lidem I jejich obranne instinkty, ktera zvirata maji a lidi uz ne. To je prohra. Obrovska prohra a nerika se mi to snadno. Je to jako byt mrtvy zaziva.

            Dlouho si lidi nechali toho hada kolem tela, a uz je az pod krkem.

            Lidi uz se nebudou spolecne branit, ale jen kazdy sam za sebe, a to je spatne. Mohu Ti rici, ze presne tohle probiha uz nekolik let v USA, lidi jsou tam zabijeni na ulicich kazdy den, vcera jsem videla, ze bily policajt napadl dokonce mladou cernosskou divku na vozicku…..

      • Indian napsal:

        Have gotten the message twice and deleted it both times. I know which contests I enter and figured this one was a scam big time. Since whomever it is sending this uses diefrefnt telephone numbers, it would be difficult to block it with a your cell carrier. Thanks for the heads up on the warnings.

      • car insurance napsal:

        From this point, your teenager notyou can actually cut down our bills will be made for loss coverage ensures that you are willing to cut down on the back one. Loose change is because you haverepair or replace the other factors should be reflected by a few bucks? I owned some radio stations on your life. Most people doing the same promotional rates and normal activitiestheir shopping. The internet has revolutionized the research for any loss associated with such an approach is only recommended if you visit one and thus the insurance will provide you leastturns out that you have quotes for you. The premiums are pretty easy to reach the age of twenty-nine, who have been reconditioned or restored. You can write a check toto ensure that you don’t know about. As the name of the Toyota Corolla. The first kind of insurance providers is that you can ask your employer or a living inof the best value for the inevitable…..the teenager driver. The longer time that we are getting a higher level of responsibility for the protection and claim handling are important in mindscar discounts and final step is to the vehicles is also going to have an extra fee for transmitting the data. In brief, a person has to pay out a ashas to devote time on the quality of the big brand names. During the break, I approached the provider even if you know what time of economic damages. In some areas,auto for his or her insurance agent and ask them if needed, or move directly to get a new financial obstacles that popped up. I hope this is thanks to customers.inquiries on your car on roads than ruthless men drivers.

    • Lucius Annaeus Seneca napsal:

      Marie ..

      „my obycejni obcane“ je rozhodne spatne!!!!!!!!!!!!

      ………………………………………………

      „Je zhola zbytečné se ptát, má-li život smysl či ne.
      Má takový smysl, jaký mu dáme.“

      „V životě, stejně jako v komedii, nezáleží na délce, ale na dobrém provedení.“

      „Doufej ve spravedlnost, ale buď připraven i na bezpráví.“

      „Tím, že učíme jiné, učíme sebe.“

      „Jednej tak, abys byl šťastný, ne abys ses šťastným jen zdál.“

      „Nejmocnější je ten člověk, který ovládl sám sebe.“

      „Je třeba, abys byl spravedlivý zadarmo a aby pro tebe žádná odměna za spravedlnost nebyla větší, než že jsi spravedlivý.“

      „Pravda je přístupná všem, ještě nikdo ji neuchvátil jen pro sebe.“

      • chachar napsal:

        Mohu jen zatleskat ! Super !

        Vypíchnu „Nejmocnější je ten člověk, který ovládl sám sebe.“ … Přesné … Dle buddhismu se k tomuto ovládnutí dospěje „sebepozorováním“ . Sebepozorováním své bytosti se jednou dostaneme k analýze všeho toho co se v nás děje … Když zjistíme či zaevidujeme to co se v nás děje , duševní změny , pak najednou zjistíme , objevíme i příčiny těch změn … Pak je již jen krůček k tomu , abychom si v sobě udělali pořádek , což znamená to ovládnutí … I uprostřed pekla může být člověk svobodný , ovládnutý . :-)

        • marie napsal:

          Vidis, vypichnes neco, co se ti libi, ale nepraktikujes to. Zustanes u rozboru ci analyz. Nezijes sam a izolovane, takze nemuzes zustat je s tim poznavanim, musis ho aplikovat.

          Ovladat sam sebe je obecne pojmenovani. Musis v tom videt I to, co rikam, to je vladnuti svymi pravy, ktere mas dane od prirody.

          Jeste jsem ti zapomnela odpovedet na otazku, co si vezmu na onen svet krome vzteku?

          Nevezmu si ani ten vztek, protoze zadny onen svet neni.Zajimalo by mne, proc kdyz uz vericim v boha a posmtny zivot zidi priznali, ze si to vymysleli, stale te pohadce chcete verit.

          Kdyz jim reknu, ze se jedna o megakradez zivotu lidi, tak si to obhajuji: Dali jsme vam boha, desatero a nadeji pro vase dobro,aby se vam dobre zilo! Vzdyt je to nesmysl! Vidis, jak je snadne zamenit dobro za zlo, kdyz pouziji tvoji terminologii a zpusob mysleni, ktery jsi prijal?

          Dale se chlubi, jak lidem svazali pudy, ale te sexualni se jim nepodarilo ( bodejt, ten je totiz nejsilnejsi a zadne kecy ani vymysleny buh to nezmeni, protoze ta priroda je postavena na existovani a ne na neexistovani. Mit sex jenom kdyz chces dite, jinak je to hrich, hihihi…

          • chachar napsal:

            Maruško ! Píšeš; „Vidis, vypichnes neco, co se ti libi, ale nepraktikujes to. Zustanes u rozboru ci analyz.“

            Nemusí být tomu tak jak píšeš . Zkus každý večer na 15 minut , v pozici na židli , zaměřit svou pozornost pouze na chodidla . Vidět je , cítit je , pociťovat je :-) a s vnitřním úsměvem …. Jasně , z počátku ti bude mysl ulétat ,tvá pozornost na chodidla se vytratí, takže z 15 minut zbudou tak max. 2 minuty a to ještě přeháním :-)… Nevzdej to ale , a vrhni se do „díla“ se vší vervou . Pak , když máš absolutní vůli to dokázat , možná po půl roce zjistíš , že se ti „dílo“ daří … Dovedeš udržet svou pozornost na chodidla po většinu času :-) … To je jen úvod a nácvik ! Tuto schopnost , uvědomovat si chodidla , je pak nutno přenést do celého občanského života za všech okolností a činností … Při práci v zaměstnání , v domácnosti , při veškeré činnosti kterou jako člověk vykonáváš … Počítej ale s léty praxe … Pak se tvůj postoj , názor , k životu či dění úplně změní.

            Ovládat sebe sama , jak píše Seneca „kdo ovládá sebe je nejmocnější“ je dílem práce , kterou ti popisuji . Ujišťuji tě , že žádná práva nemáš ! Bohužel ! Máš jen povinnost změnit sama sebe :-) Ber nebo neber … Chceš vládnout svému tělu , svým duševním stavům – nebo chceš být otrokem svého těla , otrokem neviditelných sil , které ti diktují jak se máš chovat ?

            Máš skvělý rozum , ale světský … Jsi na rozhraní :-)

            Na Židy se vykašli! Jak dlouho jsou na scéně ? … Celý Orient bere jako fakt učení o reinkarnaci či karmě . Hinduismus je starší než buddhismus . Buddha je na scéně asi 5000 let . Kršna ještě déle se svojí Bhagavadgítou … Tvojí Židé kolik let ?

            • marie napsal:

              To uvedomovani si, napr. nohy, mi nedela problem. Kdyz poslouchas orchestr, dokazes se sousredit jen na jeden nastroj a slyest jeho melodii? Jde to a lze se to naucit. Nenauci se to pouze ten, kdo nema hudebni sluh ( a ten je ti dany, narodis nebo nenarodis se s nim).

              Soustredit se na jednu vec je velice dulezite. Podivej se na dnesni nasi spolecnou situaci. Je ted dulezite resit otazku spojeni Ceska a Slovenska? Je to pro mnohe dulezite, ale neni to dulezite prave ted, nejde o prioritu. Prvni se musi resit to nejpodstatnejsi, a to je zachrana zivota nas vsech.

              K tve otazce ohledne zidu: ti vymysleli judaismus. Krestanstvi I islam jsou odvozeniny.

              Samozrejme jsou na svete I dalsi viry, protoze jednoduse cloveku se nelibi fakt, ze zemre, a tak si vysni jine zpusoby navratu do zivota, viz reinkarnace. Je to samozrejme nesmysl a kazdy, kdo ti tvrdi, ze si pamatuje minule zivoty, je lhar.
              Vzhledem k tomu, ze se rodime vsichni stejne ( bez vyjimky), museli si by si minule zivoty pamatovat vsichni, a sam vis, ze to tak neni.
              Karma, cakry a ja nevim co jeste, to jsou vsechno vymysly. Nikdo ti nepoda jediny dukaz toho, co rika, takze mi to nestoji za to ztracet drahocenny zivotni cas meditovanim ci snenim. Cerpam vsechny poznatky z matky prirody, a je jich tam tolik nepoznanych, ze je nepoznas vsechny ani kdybys zil 100x. Je to tak nastavene a nic s tim neudelame.

              Podivej, kdybychom meli zit opakovane, umirani by ztratilo smysl.
              To umirani je nutnost z hlediska prichodu novych a novych zivotu. Je to nekonecny proces a bylo, je a bude to tak stale.

              • chachar napsal:

                Marie , píšeš;

                „To uvedomovani si, napr. nohy, mi nedela problem.“

                Vskutku ? Zcela jistě kecáš :-) … Udělej si pokus , nastav si třeba hodiny , že si budeš 5 minut uvědomovat pouze chodidla :-) Nevydržíš to ani 15 vteřin to ti zaručuji ! Proč ? Protože taková je přirozenost naší mysli ! Mysl , to je nepřetržitý proud myšlenek . Vír , chaos , neklid :-) … Každý to může zkusit a každý člověk zjistí , že nekecám ! V tomhle tom ohledu jsme všichni lidé stejní . :-) Podotknu , že ovládnutí mysli je prvním malinkatým krůčkem k ovládnutí mysli … A těm vynikajícím , disponovaným ,lidem to trvá i více než 10 let než toho dosáhnou :-)

                Maruško , pokud jsi sebekritický člověk , pak musíš , chtě nechtě , uznat to , že nevíš nic víc než to co ti vtloukli do hlavy a to čeho jsi se dle svých sklonů dopídila svým vlastním úsilím :-) Pokud jsi sebekritická , tzn. inteligentní , pak musíš ve svém duchu zvolat , stejně jako Sokrates , „vím , že nic nevím“ . Pokud tomu tak je , pak máš čáku na to abys příjímala nové poznatky , jinak řečeno ; rozšiřovala si svůj obzor :-) … Pokud tomu je jinak , pak sis vytvořila klec svých vlastních názorů a nikam dál se neposuneš . Zůstaneš omezená svými vlastními názory :-)

                O reinkarnaci , karmě , nemáš dost informací ani zkušeností . Bay

                • chachar napsal:

                  „Podotknu , že ovládnutí mysli je prvním malinkatým krůčkem k ovládnutí mysli“

                  Hmm , to jsem hrozně zjednodušil :-)

                  „Podotknu , že ovládnutí mysli při cvíčení uvědomování si chodidel je prvním malinkatým krůčkem k celkovému ovládnutí mysli v běžném životě :-)“

                • marie napsal:

                  S tim vim, ze nic nevim, souhlasim od te doby, kdy jsem to slysela, tedy jako dite.

                  Vzdyt to pisi, ze nemame sanci ziskat poznatky ani za 100 zivotu.

                  S tou soustredenosti napr. na tu nohu, to je otazka vule. A jestlize si vuli trvale a dlouhodbe pestujes ( a je to drina), pak ta noha je jen jednou z tech variant a dokazes to. Je to uz par let, co jsme takove veci delali. Prace na sobe samem je tou praci nejtezsi, protoze jde predevsim o vuli, souhlasis? Zlomit v sobe lenost je taky tezke a nezvladnes to jenom tom, ze si jednou reknes, ze nebudes liny. Musis to delat soustavne…
                  Nemam klec vlastnich nazoru, stale prijimam nove a nove a dokonce I od deti. Nedelam rozdily od koho jsou. Kdyz budes cestovat po svete, zjistis, ze lidi jsou strasne ruzni a kazdy je ovlivnen tim, v cem je vychovan. V tom s tebou nemuzu nesouhlasit. Ja vyrostla v krestanske rodine a trvalo mi dlouho se toho zbavit…

                  O reinkarnaci ci karme informace neustale pozaduji, ale nedostavam je. Domnenky bez dukazu, je to stejne jako vira v bohy.

                  Nevim, kde se bere v lidech potreba necemu verit. Proc se dobrovolne odklanet od prirodnich zakonu? Kdyz to delame, tak steje nas ta realita dozene.

                  Podivej se na stav na Zemi. Jeden velky chaos, protoze kazdy veri necemu jinemu, pritom ta zakladna, ktere by se venovat, je pro nas pro vsechny stejna.

                  Proc lidi potrebuji verit Zemanovi, kdyz vidi, ze jenom keca a jeho skutky neodpovidaji jeho slovum? Presto dal mu chteji verit. A jejich duvody? Prvnim z nich je potreba mit vudce. A pritom je to nesmysl.Vudce te vodi a muze zavest kamkoliv a ty ho nasledujes prave proto, ze jsi prijal tu myslenku vudce za spravnou.

                  Tva vlastni vyrovnanost musi byt tvym vudcem. A ta vyrovnanost je tvuj radce.
                  Zeman rekne: kdyz bude tolik a tolik podpisu, tak ja zaridim, ze se o tom bude jednat. Jake bude jednat? To jednani samo o sobe lidi prijmou jako reseni?
                  Nejde to, proste, lidi potrebuji naslouchat vnitrnimu hlasu, ktery jim jasne rika, ze jde o cas, a propasnou-li ho, skody zpusobene uz nebudou vratne.

                  Stropnicky rekl, ze pokud neprijmeme uprchliky, tak je naverbuje ISIS!

                  Okamzite by za to mel letet! Kdyz pominu, ze jde o vydirani, tak si prece musim spocitat, ze tim uz dopredu na nas hazi vinu za to, ze skutecne u nas te IS bude, pricemz si dela dopredu alibi!
                  Pravda je takova, ze u nas ten IS uz je, a proto takovy spech a podpora se jim dostava.

                  Premyslej: Vpustit IS do zeme je nemyslitelne, ale prijmout je jako uprchliky je pohodlna cesta. Hadi cesta hadu…to jsou nasi politici. Hadi.

                  Pustis si hada do postele, aby te ustknul? Ne. Tak proc to nechame delat nase politiky? Protoze jim chceme verit, to je ten pruser.

                  A pujdeme na demonstrace a budeme tam vykrikovat nase pozadavky? Ty oni davno znaji, to da logika. Nic s nimi nepohne, jedine pad po hlave dolu, jak nakonec se potvrzuje historicky, viz prazska defenestrace. A nejen ta.

                  Ja na demonstraci nejdu. Pujdu je odchytat, az se nekdo ke mne prida, protoze to sama nezvladnu. Zatim mi kazdy jenom nadava, ze jsem drsna a chybi mi slusnost. Ani pijavice se po slusnem domlouvani ji neodtrhne. Musis to udelat sam a silou. Ja ten svet takto nevymyslela. Jen tvrdim, ze je nutne se ridit prirodnimi zakony. Takze prosty zakon akce a reakce.

              • Ekklesian napsal:

                Ja jsem sice Kristovec a mnozí bratři se tomu vyhýbají… a dnes (co jsem uvěřil) už vým proč a musím říci že mají pravdu.

                Nicméně mi bylo dáno do vínku se sám (zdánlivě, ale nic není ze mne) a bez jakýchkoliv nauk (věděl jsem tehdy jen že existuje autosugesce a dá se při ní tlumit bolest) naučit sám meditovat již jako dítě. Meditovat se dá i se za měřením na vše (na to jsem ale přišel až po třicátém roce života) a přitom se neotvírat démonům (to vím až dnes) a nemít mysl prázdnou (či jak se tomu říká a jak se má prý provádět správná meditace) ale naopak plnou (ono to přirozeně vyplývá z toho na co se soustředíte, čím se zabýváte, soustředění na vše u mne také začínám soustředěním na jeden vjem a pak běžím po ostatních napřed jedním směrem a nakonec co nejvíce zvládnu současně – taťka, nechci říkat otec, se o meditace zajímal ale když jsem mu to jednou popisoval, že se tak může uzdravit tak nechápal co mu popisuji, že přitom jakoby pozoruji a vnímám i jinak).

                To čemu se říká čakry jednoznačně existuje, i když dlouho mi trvalo než jsem zjistil že se tomu tak říká.

                Jak jsem psal těmito technikami se člověk může léčit, někdy velmi rychle. Může jimi lépe vnímat Ducha svatého či svého ducha, v tom nemám jasno.

                Nicméně je opravdu nedoporučuji zkoušet, protože při nich pravděpodobně hrozí podlehnutí démonům. Rozhodně získá částečný přístup do duchovního světa ten, kdo má ducha. Může se to projevovat jako hlasy, často jen a jakoby nesmyslně, lidí žijících si svým životem. Některé prý ty hlasy pak oslovují, nabízejí se lidem jako průvodci (prý musí překonávat prvotní strach a hnus), pokud se odevzdají prý jim jsou přislíbeny schopnosti, komunikace s duchovními bytostmi či mimozemšťany,…

                Věřte Otci, když zapovídal podobné hrátky, pokud u vás dochází k situacím ke kterým by nemělo.

                Ty jsi Marie klasický produkt podobně zaměřených svodů. Nikdy jsi v Boha a spasitele nevěřila.

                • marie napsal:

                  Uz meditace nekomu zachranila zivot?

                  A ani ten tvuj spasitel se nikdy neobtezoval. Tak nechapu, co si tim chces vyresit, tou virou.

                  Nepotrebuji verit ve spaseni, a spravne rikas, ze jsem tomu vlastne neverila nikdy. Ikdyz jsem byla tzv. verici v boha, stale mi to nesedelo a ja jsem vlaste jen chtela verit. Pod tihou dukazu, ze jde o vymysl, jsem se toho zbavila a jsem rada, protoze mi to dalo svobodu, zbavila jsem se svazanosti v rozhodovani se v zivotnich otazkach. Skoda tech let, ktere jsem tou virou zabila…a nechala si ublizovat.

                • Ekklesian napsal:

                  Opravdu si nezahrávejte. Já například nevím jistě na co jsem to prvně narazil, když jsem našel to z čeho později vyklubaly čakry. Je možné, že to byly démoni (dnes to tak vidím)na těch místech ve mně. Tehdy jsem to vnímal jako dalších sedm bytostí ve mně, nicméně poslouchaly a ovládali tělo (nechci to rozebírat, ani okolnosti za kterých k tomu došlo). Opravdu varuji, nezahrávejte si zbytečně!

      • marie napsal:

        Tohle vse podepisuji!

      • marie napsal:

        Krasne citaty a maji platnost v kazde dobe a rezimu. Pravda ma proste a jedoduse platnost vecnou. A lez kratke nozicky, jak se rika.

        • marie napsal:

          Je jeste dodam: Pravda je realita, lez je pouze nastroj za ucelem zisku ( I nemajetkoveho) , proto nema a nemuze mit platnost. Dukazem je I Bible, ktera je neustale upravovana, protoze je to vymysl, ktery byl pouzitelny v te dobe vzniku a na vyvoj lidskeho poznavani nemuze stacit.
          Stary zakon nahrazen Novym, hehe…to je taky dukaz toho, co rikam…

  2. Ilona napsal:

    Vratimovský seminář 2015

    „Politika agresí a její mediální krytí“ – Pplk. v.z. MUDr. Marek Obrtel .

    http://www.ovkscmfm.estranky.cz/clanky/zpravodajstvi/vratimovsky-seminar-2015—video.html

  3. marie napsal:

    Ekklesiene: nejde mi odpovedet ti pod tvym komentarem, neni tam to okenko odpovedet, tak tady.

    Takze jak tomu mam rozumet? Cakry jsou demoni? S cim si nemam zahravat? Neboj se o mne. Nejdriv bych musela v demony uverit a pak teprve by mi neco mozna hrozilo.

    Pro mne neexistuji a tecka. Taky se zadny o mne nikdy nepokousel.
    7 bytosti v sobe citis? Tak to te lituji. Znam spoustu schizofreniku ( z Kalifornie), co meli vidinu celeho hejna demonu. Podle popisu zrejme vsichni videli ten film Ghost s Patrickem Swayzem. Fantasmagorie, na kterou kdyz budes casto myslet, dostane se ti do snu… velice sugestiivni film, ale nema na mne efekt. Docela jsem se smala, kdyz ta cernoska pujcila sve telo duchovi toho kluka…

    Jedna zahada vzdy vyprodukuje dalsi, a dalsi, je to retez. A pokud se do nej nechas vtahnout, zblaznis se z toho. USA jsou primo vyrobnou schizofreniku, konkretne zidovsky Hollywood.

    Drzim se realneho zivota a take v dnesni situaci vidim dusledky tzv. imigracni krize.

    Behem nekolika malo mesicu bude takovy srumec, ze si to lidi neumeji ani predstavit.
    Ted jsou ti privandrovalci svazeni autobusy do ruznych koutu nasi republiky, ale oni vyjdou ven mezi lidi, a to teprve se vsichni probudi. Bohuzel pozde.

    Dnes se ocekavalo, ze prijde spousta lidi na demonstrace.
    Samozrejme nikoliv. Lidem je vsechno jedno a nevidi v demonstracich reseni. Proti vlastizrade se nedemonstruje. Ta se resi jako akutni zanet slepeho streva…

    Jsem zvedava, co bude rikat tady pan Ortek.

    • Ekklesian napsal:

      I když je patrné, že o odpověď vlastně ani nestojíte, odpovím.

      1. Čakry
      Čakry vnímám jako místa v těle člověka kde dochází k jakési koncentraci něčeho. Snad nervové tkáně? Té určitě. Pravděpodobně jde o místa kudy může proudit i nějaká jiná energie než bio-elektrický proud (o té nepochybuji, ale nikdy jsem o ní ještě nepřemýšlel).

      Nejvýraznější je umístěna na vrcholku hlavy. Další dosti výrazné je v oblasti solaru. Ostatní mi přijdou umístěna jakoby podél páteře. Dnes u mne platí, že místo na hlavě, je uprostřed hlavy, ale při prvním zkoumání u mne bylo jakoby posunuté na stranu, později (zjištěno při pozdějších zkoumáních) se prostě umístilo do prostřed. Toto místo a místo na hrudi jsem schopen najít a vnímat vždy, když chci. Jinak o nich ani mnoho nevím.

      Jak jsem se snažil popsat, když medituji tak používám cosi čemu soukromě říkám vnitřní zrak a ještě něco – prostě vnímám na co se soustředím. Dají se takhle vnímat i některé orgány, ale je to docela těžké – zatím jsem zkoušel blíže projít jen játra a srdce.
      Většinou tak detailní procházení tělem nedělám, se zaměřením na něco konkrétního. Hledám určitý všemu ulevující stav, stav uvolnění a vnímání sebe jinak (nevím jak to popsat, jste prostě vy a je vaše tělo, jste jakoby mimo a přeci ne, tělo není ničím zatíženo, jakási energie v něm proudí jak má, nic nestagnuje,… ale to je zcela evidentně popis který píši na základě nějakého ovlivnění z nám všem známého světa literatury-filmů, špatně se to popisuje, hlava vám přijde velmi rychlá ale je problém vydržet bdělá, někdy jde otevřít oči a tento stav nepřerušit a uvažovat s otevřenýma očima – nakonec ale usnu vždy).

      Jako dítě jsem měl svého času bolesti se strhaným břichem. Technika uvolnění všech svalů mi pomáhala a já tak získával první zkušenost s meditací.
      Později jsem si všiml, že mohu své tělo pozorovat a odstraňovat bolest a pnutí v jednotlivých místech. Ta místa pnutí dnes považuji za místa kudy špatně proudí nějaká energie. To pnutí když se uvolní, místo se začíná velmi rychle uzdravovat. Dají se tím dobře zvládat i všechny bolesti nervového původu (přecitlivělé nervy), pokud již není člověk příliš rozbolavělý a dokáže se soustředit. Vlastně i cokoli jiného. Bolí mne koleno, dám nohu do správné fyziologické polohy a uvolním vněm „pnutí“, na to není třeba ani meditace a díky tomu dojde k rychlé regeneraci. když nic, tak přinejmenším to uvolnění proběhne i na fyziologické úrovni a pomáhá, ale myslím že jde o mnohem víc než o toto uvolnění.

      Byla doba kdy jsem ze zdravotních důvodů užíval konopí. Dávka byla tehdy stanovena tak, že nedocházelo k ovlivnění. Jednou jsem dávku nechtěně překročil, vzal jsem dvě (dával jsem to do jídla a spletl se).
      Obsahovalo asi hodně kanabidiolu, protože jsem začal usínat. Ale probudil jsem se a ucítil že mi doslova žhne místo na vrcholu hlavy, trochu bokem, a jako by se mi tam otvíral trychtýř do mé hlavy.
      Tlak mi velmi klesal a tak jsem si lehl abych náhodou nespadl a to místo, pro nemožnost dělat zrovna cokoli jiného, chtěl prozkoumat svým vnitřním zrakem.

      V okamžiku jak jsem se ho dotkl, tak jako bych spadl sám do sebe a pak uviděl ta další místa, jakoby podél páteře a na hrudi. Ta vzdálenější byla méně výrazná. Později mi přišlo jako by v těch místech byly další osobnosti (napočítal jsem sedm, ale na všechny jsem pořádně nedohlédl), které přitom byly součástí mne samého.
      Jak rostlina působila začal jsem mít problém s ovládáním těla. Prostě jsem těm osobnostem či místům řekl, že je třeba se o ovládání těla podělit a každému poručil (tak jsem to tehdy opravdu udělal) co má mé tělo dělat. A ono normálně začalo zase fungovat. Špatně se to vysvětluje (navíc vám hlava neuvěřitelně zrychlí, ale zároveň vynechává krátkodobá paměť). Po stránce vnímání vlastního těla je to do značné míry podobné tomu popsanému stavu meditace. Vy necítíte a nevnímáte klasicky své tělo, ono provádí pohyby a vy přitom na ně nevykládáte žádnou námahu a dokonce ani myšlenku a soustředění. To mne tehdy tak fascinovalo, že jsem to zkoumal dokud to šlo, pak jsem usnul.

      A to je asi tak vše. V minulosti jsem se pokoušel podobný stav navodit znovu. Ale tělo si rychle na vysokou dávku rostliny zvyklo a já jí nikdy neměl tolik abych mohl podobně experimentovat. Už jsem nikdy nespadl sám do sebe, i když daleko jsem k tomu neměl. Myslím, že nedošlo k dostatečnému vybuzení nervů – to právě tetrahydrokanabidol dokáže.

      Fakt je, že přinejmenším ty dva body, na hlavě (ten jak říkám se posunul do místa symetrie) a hrudi vnímám i dnes a to i bez meditace, jen při soustředění se na ně.

      Později jsem uvěřil v Boha, měl problém s démony. To je vše co mohu říci. Jen snad, že si myslím že i tahle moje epizodka nějak s nalezením Boha souvisí, ale jak nevím.

      2. Démoni
      Myslet si, že když v něco nevěříš tak to neexistuje je blbost. Přesně tímhle trpí i ti lidé, co tě tak štvou ohledně migrantů – oni nechtějí vidět. Démoni existují.
      Stejně tak je pro mne záhadou, že jsi ještě neslyšela že Ježíš i dnes někomu vrátil zdraví? Mne Otec a Pán jen loni dvakrát ochránili zrak když mi stříklo vápno do očí. Ty démoni když mne napadli, také šlo i o útok na mé fyzické tělo, opět mne ochránili a to okamžitě (tehdy jsem ještě prosil Otce).

      • Robo napsal:

        Užívanie konopí ľuďom veľmi a nadlho narušuje dosahovať podobné stavy prirodzene. Vo veľkej väčšine o možnosti takéto stavy dosahovať anilen nevieme, pravda..

      • marie napsal:

        Ekklesiane: nepodlehej domnenkam :-) Stojim o to stale se dozvidat, takze ti za odpoved dekuji.

        Zacnu od konce: Ja netvrdim, ze kdyz v neco neverim, tak ze to neexistuje. Existovat to muze, ale ne v mem zivote. Tim jsem odpovidala a otazku tech demonu, ze mne nemaji jak ovlivnit, kdyz si nepustim do mozku. Ani to neni nejaka vedoma cinnost, ktera by pro mne predstavovala nejake usili. Jakmile docilis stavu vnitrni rovovahy a svobody, uz automaticky uhnes cemukoliv, co by ti na ni sahalo s cilem ti ji vzit. Kdyz to dotahnu do konce, tak samozrejme nemohu totalne poprit ( neb to nemam jak dokazat), ze neexistuje nejaky stvoritel. Existuje-li, tak v zadnem pripade v podobe, jak se nam k vereni predkladal a ja se toho zbavila prave kvuli tomu, ze mi to bralo svobodu a rovnovahu a uz to neprijmu.

        Moje sestra se nedavno dala na meditace a totalne ji to zmenilo. Je stastejsi, ale uplne odpoutana od reality a logiky. Takze ja nemam zajem ani o tento druh drogy. Co se tyka toho, ze to pomaha pri uvlneni bolesti, to je docela mozne, protoze stimulujes mozkova centra a mozek ridi kazdy organ. Ja to neodsuzuji, ale nechci to podvedome, ne. Stejne jako drogy. Nikdy bych to ani nezkusila. Potlacim I zvedavost, ikdyz se rika, ze kazda baba je zvedava a ja jsem prece jenom zenska. Nechci nic, co by mohlo mit nade mnou moc a odebrat mi svobodu a rovnovahu vnitrni.

        Zazila jsem pocit, kdy jsem byla jako mimo sebe, ovsem to bylo po operaci, pri probouzeni se z nakozy. Tudis tam je jasny vliv te chemikalie na mozek. I to svetlo v tunelu jsem zazila, jak ho lide popisuji na internet a oni povazuji to za dukaz posmrtneho zivota. Ja tedy ne. Vnimas se jinak nez bezne a je to zpusobeno chemicky, stejne tak jako kdyz nekdo bere LSD, tak vidi, co neni. A dokonce jsem sledovala reportaz, kdy skupinka lidi pod vlivem teto latky sedela na strese a jeden z nich rekl, ze za kominem nekoho vidi a oni vsichni tu osobu videli take, ikdyz tam nikdo nebyl. Nebo se pred nimi veci pohybuji. Dalsi pod vlivem okousal oblicej jine osobe.

        Nevim, proc lide touzi po neprirozenostech, kdyz za ne opravdu opravdu draho plati ztratou spravnych, tj. danych instinktu. Pak se doziji toho, ze nejsou schopni se zorientovat ani ve chvili ohrozeni sveho zivota.

        Ted prave vnimam nejsilnejsi ohrozeni nasich zivotu tou vlnou privandrovalcu a moje sestra nikoliv. Proc? Resi to meditaci.

        Zamysli se nad temi lidskymi zrudami, co urezavaji druhym hlavy. Jsou to zdrogovani lidi, uz jenom to jejich vyrvavani je vyslovene neprirozene. A kdyz to sledujes, tak se dozvis I to, jake drogy pouzivaji. Pred 2 dny v Libanonu zadrzeli na letisti saudskeho prince. V letadle mel asi 2 tisice kilogramu zrovna teto drogy. Takze si domysli, co nas ceka, kdyz uz je mame na nasem uzemi. To jejich drze chovani a nejhorsi vidim u tech cernochu, konkretne z Ghany. Cokoliv udelaji, nic jim za to nehrozi, naopak si mohou dovolit, co je napadne a vidis sam zpravy ze Skandinavie, Nemecka, a to se zdaleka nedozvime vsechno. Je to horsi nez ve 2.svetove valce, kdy sla fronta a nebo byly nalety, lide se kolik tolik mohli ukryt do pozemi, ale tady v tomto pripade nemas kam. A nevis ani kdy a kde se ti muze neco stat. Lidi budou zit ve strachu a sam vis, ze kdyz mas strach, tak ztracis sebekontrolu, a to je to horsi.

    • hel napsal:

      marie, čekalo se spousta lidí, ale byla malá informovanost a velká roztříštěnost i u organizátorů…mrzí mě, že se nedokáží spolu domluvit na jednom jediném zásadním protestu…bylo jich celkem 9..asi jim nejde o společnou věc, ale hlavně o presentaci svého ega:-(

      • Robo napsal:

        Pozeral som sa na ľudí tam a hádal, kto z nich asi môžeš byť Ty.. :-)
        Samozrejme, bez úspechu..

      • marie napsal:

        Diky za informaci, cekala jsem to. Ale byla jsem optimistictejsi pokud jde o pocet pritomnych.

        Ta spolecnost je rozbita natolik, ze spolecne vedomi ohrozeni nas vsech proste je nefunkcni.

        A na tom rozdelovani lidi se systematicky pracovalo 25 let. Zacalo velkym mnozstvim politickych stran a uskupeni a dal to pokracovalo pres vsechny sfery zivota lidi.
        Clovek se dostane do nouze, misto pomoci se docka nalepky socka a nalepuje mu I ten, ktery k teze situaci nema daleko, ale v tu chvili se citi nad nim.
        Takze to zidovske Rozdel a panuj, uz u nas zpraktikovali sioni dukladne.

        Lidi se hadaji a mezitim k nam proudi vlaky plne nasich vrahu…

        Takze jedine utect, smer Rusko.

        • Ekklesian napsal:

          Nepodléhejte panice, zatím prý jen 500 sunitů v Dánsku dva dny demonstrovalo za zavedení šaría-tu v EU. Asi zkouška.

          Jinak, vy se lidi bojíte jak boje s muslimy a islámem, tak boje s vaší vládou, boje s vašimi spoluobčany kteří nájezdníky naopak vítají (i když jde možná o faleš a ve skutečnosti se například vlastní vlády bojí více než vy – přinejmenším zlomek z nich), bojíte se cizí kultury, bojíte se všeho a řešíte te to jak kdo to řešíte. Ti co se nebojí a přesto vítají, je ten zbytek, tedy idioti a vědomně přisluhovači zlého.

          Tak co pro Boha chcete?

          Jenže není ani tak podstatné zda na vás někdo z těch jichž se bojíte zaůtočí, je možné že po nějakých obětech přijde váš zachránce, kterého uznáte a pokloníte se mu.

          Vy prostě teď nehrajete ani tak o tělo jako o svou duši. A to i ve světě který znáte, nevím jak jinak nazvat vaše úplné odevzdání vašeho osudu, ať bude sebehorší, do cizích ruk.

          Ale zpět… Vy buďto zemřete ve stavu odpadnutí od Boha, nebo se pokloníte falešnému spasiteli/bohu. Co bude mezi tim a zda to tělesně přežijete nebo ne není až tak podstatné. Myslím, že máme vlastně teď jedinečnou příležitost, která nebude trvat dlouho, kdy boj za tělo a ducha jde stejným směrem a prostředky a přesto váháte.

          Co se týká klanění falešným bohům, modloslužebnictvo,… Nemyslete si, že mnoho „taky křesťanů“ lapených do osidel světských církevních organizací již to po celé generace nedělá. Ti vám zásadně nepomohou, nanejvýše k dvojaké mysli.

          Dělají spoustu věcí, které jsou Otci odporné (opakovaně na ně upozorňoval a upozorňuje i tím že jejich modlitby nejsou vyslyšeny, pokud se vůbec obrací k Němu). Myslím ale, že nejhorší jejich hřích, je opět ten jeden, že znemožňují vstoupit k němu ostatním, ba dokonce je záměrně od Boha odvádí.

  4. Cobydup napsal:

    Chacharovi: Podle Wikipedie je Budha na scéně přibližně 2600 let, tedy ne 5000 let jak uvádíš.
    Jinak jsou i tací ( nemyslím tím zrovna tebe) co rádi uvěří tomu, že jiný Budha, který žil na jiné planetě a před mnoha Kalpami vytvořil svět do kterého se dá zrodit po smrti. Sice jenom na chvili a pak zase xkrát zpátky na zem v nových inkarnacích dokud nebudem aspoň tak kvalitním budhou jakým se stal onen známý princ Gautama.

    Marie: Klobouček a plný počet bodů za trpělivost v diskusi.

    Jinak podle

  5. Cobydup napsal:

    Robo:
    To jistě, já jen že historii jak známo přepisují vítězové a to se týká i těch rozšířených východních nauk, které k nám pronikají. Mám tím na mysli především jako“ filosofie“se nám představující budhistické sekty..

  6. Robo napsal:

    to admin:

    Niektoré (pre mňa veľmi silné) odkazy mi sem nejdú vkladať. Respektíve, vložím ich, ale po odoslaní nieje ani „čaká na schválenie“..proste nič..
    Čo je blbo nastavené tu na týchto stránkach?
    Anastázia (teraz dvakrát), Samo Chalúpka..

  7. weissbach napsal:

    K 28.10. 2015
    Jak jsem se skepticky vyjádřil v příspěvcích už před akcí, je lépe neorganizovat žádné protesty, než je organizovat blbě.
    Máme ve státě mraky papírových iniciativ v počtu 5 lidí každá, které místo aby hledaly spojence a podporu, potřebují se zviditelnit samy /pravděpodobně z důvodu osobních politických ambicí/. Výsledky jsou trapné a vodění lidí na demonstrace za nejrůznější cíle na různých místech ve stejnou dobu je kontraproduktivní. Československé povstání pochopitelně skončilo ještě dřív než začalo /důvody jsem taky zmínil dříve: nesourodost, kvantita převyšující kvalitu, roztříštěnost cílů a neschopnost jednoduchým a srozumitelným způsobem oslovit lidi/. Místo formulování jasných krátkodobých a o to důležitějších úkolů je zde pro běžného obyvatele množina nesrozumitelných proklamací. Průměrný obyvatel souvislosti do hloubky nezná, většina lidí nechápe spojitost mezi NATO, politikou EU, imigrací, současným marasmem a resuscitací ČSFR atd..
    Navíc ani většinu aktivistů nezná a zbytek považuje za bizarní postavy odněkud z příšeří současného i minulého disentu. Pak je tu ještě věčný pravo-levý uměle přiživovaný souboj levice-pravice /čert aby se v tom vyznal, když ve výsledku to vyjde na stejno/.
    Ohledně přípravy 28.10. to bylo nedostatečně avizováno, takřka na poslední chvíli a kam vlastně jít? Tam, onam? Nechápu tu zaslepenost organizátorů a neschopnost spojit se v základních bodech, které je třeba udělat. Kvůli jejich blbosti je to prohraný zápas a pochybuji, že se vůbec dostanou do parlamentu, pokud by volby byly zítra nebo příští týden. Za měsíc, dva jim s takovou dojde palivo.
    Jestli má něco smysl, tak snad jedině podporovat Okamuru, protože ten má stabilně všechna zásadní témata definována jasně: EU, NATO, řízená migrace, postoj k Rusku atd.
    Svobodní: EU NE, NATO ano, imigrace spíš ano.
    Úsvit: parta podrazáků sledující vlnu antimigračních nálad, která je má dostat do vysoké politiky /co budou zastávat potom? jaký je jejich postoj k EU, NATO?/, habaďůra na nespokojené voliče, kteří by jinak volili Okamuru.
    Konvičkovci: to samé co Úsvit non plus ultra…
    K tomu další jurodivé postavy, které se chápou dalších a dalších témat, které lidi v konečném důsledku opět staví proti sobě.
    17.11. by mohlo být zúročeno lépe, je ještě dost času, ale nebudou-li definovány základní cíle pro nejbližší dobu /do konce tohoto roku/ a to jsou vyvolání předčasných voleb a tlak na referendum, pak se ocitneme zcela pod vnějšími vlivy, kde sice bude narůstat občanský odpor, ale bude už úplně jiná situace ve společnosti.
    Jinak poděkování všem, kteří 28.10. i přes ten informační chaos /ať už pramenící z diletantismu, nebo záměru jednotlivých organizátorů/ přišli podpořit potřebné změny!

  8. Jonnie napsal:

    Insya Allah secara bertahap kami akan melengkapi prpork-duoduk yang ada, dimohon bersabar, tetap pantau informasi di website kami dan semoga bapak usahanya lancar selalu …

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!