Norští biskupové otevřeli dveře sňatkům gayů v kostele, když se sklonili pod tlakem aktivistů

gay-wedding-lgbt-marriage-Reuters-640x480Norští biskupové poskytli volnou cestu ke sňatkům gayů poté, co přišel výzkum veřejného mínění, který kampanisté označili za „historický průlom“. Toto hlasování bude muset ještě na jaře odsouhlasit církevní synoda, ale otvírá cestu pro první sňatky gayů, které by se mohly v norských kostelech odehrát v roce 2017.

V pátek se 12 biskupů této země sešlo, aby odhlasovali vytvoření speciální liturgie pro sňatky párů stejného pohlaví a jednohlasně se rozhodli otevřít tomu volnou cestu, referoval The Local. Biskupka Helga Haugland Byfuglien presidentující norské Biskupské konferenci toto rozhodnutí oznámila tisku slovy: „Toto je pro církev velice důležitý den.“

Toto oznámení uvítali  kampanisté za sňatky gayů z Otevření církve lidu, kteří na takovýto výsledek tlačili. Vůdkyně této kampaně Sturla Stålsett to okomentovala: „Toto je historický průlom, když schůze biskupů jednohlasně doporučila rovnocenné sňatky v kostele.“

Norsko legalizovalo sňatky gayů v roce 2008, ale ponechalo na církvi, aby vypracovala oficiální liturgii, která by umožnila, aby sňatky gayů mohli probíhat v kostelích. Až dosud to na tom vázlo, protože vůdci církve nezvládali dosažení dohody o této záležitosti.

Když biskupové o této otázce naposledy v roce 2013 hlasovali, byli rozděleni osm ve prospěch přijetí liturgie, a tak se rozhodli podpořit jen službu jednoduchého požehnání jako kompromisu, aby se tak zabránilo rozkolu v církvi.

Ale v září celonárodní hlasování k výběru delegátů pro řídící orgán této církve známý jako Kirkemøte vyšlo s volebním výsledkem ohromné převahy delegátů, co jsou pro sňatky gayů, takže ti, co jsou pro sňatky gayů, přečíslili ty, co jsou proti, dva ku jedné. Tento výsledek byl z velké části kvůli Otevření církve lidu, která vedla kampaň ve prospěch delegátů, co jsou za sňatky gayů. Díky této kampani zaznamenala církev svou nejvyšší volební účast, k jaké kdy došlo, tj. 17 procent.

Ve světle tohoto výsledku svolali biskupové speciální schůzi, aby tuto otázku znovu projednali, a rozhodli se vyslyšet poselství od voličstva a otevřít dveře pro sňatky gayů v kostelích.

„Existuje odlišné vnímání sňatků párů stejného pohlaví jak uvnitř Norské církve, tak mezi biskupy. My však toužíme dosáhnout rozhodnutí, které by mohl mít sjednocující účinek,“ řekla zpravodajskému kanálu NTB Byfuglien.

Tuto záležitost bude třeba vyřešit ještě před Kirkemøte na jaře, po němž už bude připravena liturgie a předložena ke konzultacím. K prvním sňatkům gayů by mohlo dojít v roce 2017,“ předpovídá Stålsett.

Ač je v globálním kontextu neobvyklé, aby církev autorizovala sňatky gayů, tak Norsko v této záležitosti zaostává za svými skandinávskými sousedy: Švédsko autorizovalo náboženské sňatky gayů v roce 2009, zatímco Dánsko uzákonilo povinnost pro všechny církve, aby nabízely plnocenné sňatky stejného pohlaví už v roce 2012.

Jiný přeložený článek o pokrokovosti skandinávských křesťanských církví: Lesbická švédská biskupice chce z kostela sundat křesťanské kříže, aby potěšila muslimy

REUTERS/Gonzalo Fuentes

by DONNA RACHEL EDMUNDS 31 Oct 2015

Zdroj:  http://www.breitbart.com/london/2015/10/31/norways-bishops-open-door-gay-church-weddings-bowing-pressure-pews/




66 Komentářů k Norští biskupové otevřeli dveře sňatkům gayů v kostele, když se sklonili pod tlakem aktivistů

  1. Josef Švejk napsal:

    Kdo jiný by měl teplým spoluobčanům pomáhat, než proteplení bratři? A tak to má být, teplý teplému přece oči nevyklove.
    Ale trvalo jim to celých 2000 let, než se začali odkopávat. Možná si někdo konečně všimne, že už 2000 let se pokouší jakási prohřátá parta vykrmených budižkničemů řídit svět ku svému prospěchu.
    Všichni je dobře znáte - jejich grimasy, strach, zlobu, krutost, nenávist, zlomyslnost, lakotu, podlézavost, hloupost, škleb, lstivost, mazanost, potměšilost, devótně zdvižené pohledy, svatouškovské dojetí, jidášské polibky, lichvářská lakotu, prázdnotu, zbabělost, pokrytectví, opilství a nenažranost.

    • Paul Durham napsal:

      přesně tak !

    • Tartar napsal:

      Človeče ty najskôr študu a potom píš.
      1. Celibát v kresťanstve existuje len cca 1000 rokov.
      2. Protestanské cirkvy (cca od 15.-16. stor.) celibát nemajú, severské krajiny sú prevažne protestanské.

      • Josef Švejk napsal:

        Jen pár poznámek:
        1) - Nikde jsem se ani slovem nezmínil o celibátu.
        2) - Je dobré pokusit se po přečtení libovolného textu tomuto porozumět. Nepomůže-li jedno čtení je možné si to zopakovat libovolněkrát až se dostaneme do kýženého stavu - pochopení.
        3) - Teprve po té (pokud máme tu potřebu) jej můžeme okomentovat. Zde se ovšem předpokládá, že mluvíme k věci a nikoliv o koze. V opačném případě se vystavíme riziku zesměšnění.

        • marie napsal:

          Opet plati: za vsim hledej penize. Celibat je vysledkem zajmu o nedeleni majetku. Nic vic v tom neni!

          Zidi vymysleli boha, bibli a postupne jak cirkev nabyvala majetku,tak tam zamontovali celibat, aby se majetek nemohl tristit mezi manzele ci potomky.

          • host napsal:

            Naopak. Jde o úsporné opatření. Protože kdyby museli kromě kněze a mnichů živit i jejich početné rodiny, tak bychom neplatili desátky, ale jejich několikanásobek. A pokud by kněz musel živit rodinu vlastníma rukama, tak koli by mu asi zbylo síly a času na pastorační činnost? Protestanti se po staletí potýkají se všemi těmito problémy.

            A za druhé to znemožňuje hromadění osobního majetku, protože prakticky vše, co má kněz, mnich k dispozici je kolektivním majetkem církve, nikoliv jejich osobním majetkem. (a pak že komunismus a kolektivní vlastnictví vymysleli židé, cha)

            Holt novodobým ateistickým inkvizitorům chybí vzdělání a rozumové schopnosti v daleko větší míře než těm středověkým církevním inkvizitorům.

            • marie napsal:

              Tys mne pobavil dnes uplne nejvic!! Pry usporne opatreni, ja se poseru smichy. Cirkve a usporne opatreni? Odkud jsi spadl?

              .

              • marie napsal:

                Ty budes asi take obhajce 200 miliardove megazlodejiny cirkve, zvane restituce, ze? Jakpak nam cirkev takto zbohatla? Z desatku a usetrenych penez na celibate? To je gol..

                Cirkev nakradla tolik,a to nemluvim o valkach, ze by klidne uzivila z toho mohla platit fararum na obzivu jejich deti. Jenze v minulosti oni meli domy a v pripade rodin by doslo k deleni.
                Ty vychazis z doby socialismu u nas, kdy existovaly fary, ktere byly statni. A zenati knezi, kteri meli deti, dostavali I pridavky na deti, plat a nebyl problem, ze by je museli verici zivit! Ty desatku! Ted si cirkev nakradla desatky na nas na dluh pro dve generace nejmene a ty bydes neco vypravet o tom, jak cirkev byla usporna! Spis uporna ve zlodejine, vzdy a vsude. Se podivej za hranice.

                Mimochodem, normalne fungujici chlap na farare nejde, musi byt nejak poskozeny nebo uchylny a nebo ma nejaky complex. Zdravy chlap zije se zenou. Tak to je od prirody...
                Zadna cirkev to nezmeni.

                • Josef Švejk napsal:

                  A zdravá ženská má vždy poslední slovo. Tedy z těch svých 150ti předchozích. Příroda je holt mocná čarodějka.

          • Jaris napsal:

            Marie, celibat nevymyslela Bible, ale katolicka cirkev. Ano, jsou v tom penize a majetek. Ve Starem Zakonu se knezi(Levi) zenili a vetsinou knezske postaveni dedili z generace na generaci. O celibatu neni zminka a takove slovo v Bibli neexistuje. V Novem Zakonu se pise, ze prijdou takovi,kteri budou zakazovat, aby se knezi zenili.(1Timothy4:1,2).

          • Daniel napsal:

            Preto ich Boh so žiadosťami ich sŕdc vydal nečistote, aby si medzi sebou zneucťovali svoje telá, všetci tí, čo pravdu Božiu zamenili za lož, uctievali stvorené veci a im slúžili namiesto Stvoriteľovi, ktorý je požehnaný naveky. Amen. Preto ich Boh vydal nehanebným náruživostiam, veď ich ženy zamenili prirodzený styk s mužmi za protiprirodzený, a podobne aj mužovia zanechali prirodzený styk so ženou a rozpálili sa vášňou medzi sebou: mužovia s mužmi páchali hanebnosť a za svoje poblúdenie sami na sebe niesli odplatu, akú si zaslúžili. A keďže nepokladali za hodné zachovať si poznanie Boha, vydal ich Boh prevrátenému zmýšľaniu, aby páchali, čo sa nesluší: "naplnení všetkou neprávosťou [smilstvom], zlosťou, lakomstvom, zlobou, plní závisti, vraždy, sváru, ľsti, zlomyseľnosti; utŕhači," ohovárači, nenávistníci Boha, pyšní, spupní, chvastaví, výmyselníci zla, neposlušní rodičom, nerozumní, vierolomní, neláskaví, nemilosrdní. Poznali síce právny poriadok Boží, že tí, čo pášu takéto veci, zasluhujú si smrť, a predsa nielen sami ich robia, ale aj schvaľujú, keď ich pášu iní.
            Rimanom 1:24-32

    • weissbach napsal:

      vskutku...

  2. vyhroz napsal:

    Deviantní homosexuální pedofilní preláty je třeba vybít do posledního jako škodnou!

  3. Tartar napsal:

    Toto je už fakt proti Bohu a prírode. Za toto príde trest - novodobá Sodoma a Gomora.

    • marie napsal:

      Nezda se ten tvuj buh nejaky srac, kdyz neumi oddelit zrno od plev a tresta veskere lidstvo?

      Prej trest bozi, hahaha. Trestem je uz to se narodit, kdyz vetsina z nas je nechtenych, jenom protoze ujelo semeno. Jsme pouze chodici semeno a nic vic. Vyroste, prezraze, shnije. A prijde dalsi. A cele se to opakuje dokolecka dokola, hlava se mi toci ( z toho jsou pak ty pohadky..), vsechno se toci dokola jako ta zemegula :-).

      Jdete do prcic s bohy, jenom vzajemnou nenavist to zpusobuje, pritom jsme ze semene uplne vsichni a ne z ducha svateho. Nejvetsi problem maji lidi se srovnat s tim, ze nejsou nic a proto jsou ochotni uverit uplne kazdemu, kdo jim nastrci jejich fiktivni velikost.

      Kapicky v mori, co se vypari...Nedavno jsem cetla na internet taky vasnivou debate o bohu a jeden tam pripsal:
      Vy s tim sexem nadelate, vzdyt je to stejne jak curani. Potreba, kterou provadis a kdyz je z toho dite, tak se pak staras nebo nestaras, podle stupne lenosti. U zviirat je to taky tak. Takze zadny buh v tom nehraje roli. Jen ten pud. A az ho ztratis, tak se budes divit, co jsi delal za kraviny a jeste vic tomu, co jsi u toho nakecal.

      Zasmala jsem se tomu, ac to k smichu neni. Prestante si hrat na nejaka vyjimecna stvoreni, neb Pravda je takova, ze se neumite ani postarat o to, aby vase potomstvo mohlo zit, hlavne ze se budete hadat, kdo ma lepsiho boha. Opravdu k smichu, sodomy a gomory.

  4. Ngarem napsal:

    Boží trest je už tady: Islám v Evropě! No-go zóny s právem šaría ve Francii. Seveřani s blonďatými oběťmi znásilnění od gangů arabáčů a afričanů... Uprchlíky přetékající Německo (asi pomsta za obě světové války, útlak původních obyvatel protektorátů a prosperitu navzdory 2. válce)!

    • Josef Švejk napsal:

      Nesvádějte to na Boha, tak pitomý zase není. Na vymýšlení hovadin stvořil člověka a od té doby se jen báječně baví.

      • marie napsal:

        No jestli se bajecne bavi, tak je to sadista, hnusy a odporny sadista. Ja vlastne rikam toto I bez toho, aniz by se tim bavil. Tak to je. Pokud mame stvoritele, je to hajzl, a tecka.

    • marie napsal:

      Aha, uz rozumim. Trest bozi bezbrannym zenskym a detem, ktere to odnesou. No super boha tedy mas, to ti reknu. Tresta nevinne a posila na ne vrahy. Dekuji, nechci takoveho boha, at jde do riti.

  5. Max napsal:

    Je rozdiel medzi katolickou a luteranskou cirkvou , katolici sa distancuju od evanjelikov takze pripisuj to spravnym a nie vsetkym to je ako s upalovanim carodejnic 90 percent robili prave evanjelici v nemecku a okolo hore len sa to nosatými mlži a pripisuje katolikom prestuduj si viac a pis realitu nie bla bla

    • chachar napsal:

      Max!

      Jsem v těchle věcech , "zločiny" , církve dezorientovaný . Můžete mi pomoci ? Koukněte na následující odkaz pojednávající o zločiněch papežů v historii . Předpokládám , že to jsou vrcholní představitelé Katolické Církve . Nemůžu se s tím srovnat ... Zástupci Boha na zemi a takové hrůzy !!! Tomu se nedá věřit . To musí být jistě pomluvy !

      Zde je ten odkaz ; http://ateisti.sk/zlociny-krestanstva-cirkev/

      • - napsal:

        Chazarko,chazarko,tie zločiny Cirkvi sú ničím v porovnaní so zločinmi tvojich milovaných ateistov.

        • chachar napsal:

          No bylo by zajímavé vědět kolik zmařených lidských životů mají na svém kontě dohromady všechna "náboženství" . Koukni třeba na tohle video ovečko :-) http://www.novarepublika.cz/2015/10/co-nevime-je-zamlcovano-o-historii.html

          Říká v něm , profesor , že jen islám má na svědomí 270 000 000 lidských životů . Katolická církev jistě nebude o moc pozadu , když započítáme její vliv na všechno dění .

          • - napsal:

            Bavíme sa predsa o kresťanstve,chazarko.Okrem toho,to číslo hovorí o období 1400 rokov.Keby mali tvoji milovaní ateisti na svoju realizáciu také dlhé časové obdobie ako napríklad musulmani,tak tie čísla sú niekoľkonásobne vyššie.

            • marie napsal:

              Co komu udelali ateiste? Rada se poucim, nebo se nikam neradim, ani mezi ne. Dik za odpoved.

              • host napsal:

                Francouzská revoluce, oscvícenství, komunizmus, nacizmus, kapitalizmus, ...

                • - napsal:

                  Tam všude je v pozadí vliv církve.

                • - napsal:

                  Naozaj?Tak niečo bližšie k tomu vplyvu poprosím.A nie kadejaké báchorky,ale konkrétne fakty.

                • pozorovatel napsal:

                  re: "Francouzská revoluce, oscvícenství, komunizmus, nacizmus, kapitalizmus, …"

                  to neboli ateisti. Prakticky za všetkými týmito aktivitami stálo jedno iné náboženstvo - konkrétne náboženstvo istého "vyvoleného" národa...

                • marie napsal:

                  To neni zalezitost ateistu, ale zidu. Copak nevis, kdo toto vsechno vyjmenovane financoval a financuje nadale?
                  Vazne to nevis?

            • chachar napsal:

              Kdo je chazarko ???

              • marie napsal:

                no asi ty, kdyz je odpoved pod tvym prispevkem. Nemas to jedno, jestli chachar nebo chazar? Ani podepsat se neumis pravym jmenem, a radit bys tady chtel...

                • chachar napsal:

                  Já vím ! Čekal jsem ,že rozvede co mám společného s chazary... Tak ty bys chtěla znát moje pravé jméno? :-)

                • Jaris napsal:

                  Ve Slezku se rikalo chuliganum chachari.

            • chachar napsal:

              Proč píšeš "moji milovaní ateisti" ??? Co to má se mnou společné ? Já jen postl odkaz :-) Jsi normální ?

            • chachar napsal:

              Reč bola o katolíckej cirkvi a hrôzach, ktoré napáchala po dlhé stáročia :-)

              Někdy stačí uvolnit malý kamínek a spadne celá lavina ... V případě církve bylo tím kamínkem vypuštění učení o reinkarnaci ! To způsobilo spuštění obrovské laviny zla a to zlo , jak se zdá , se čím dál více rozrůstá .

              Bludy , tmářství , lakota , chtivost moci , farizejství , sexuální úchylky atd.atd.

              Nikdo nemůže popřít , že zásadní vliv na vývoj světa měla bílá rasa , která byla indoktrinovaná bludným učením katolické církve ... Za téměř všemi válkami v Evropě "stál" v pozadí , církevní vliv.

          • Jaris napsal:

            Nenechte se mylit! Nova Republika jsou zidovske listy z cenzurou na protizidovske clanky. Tam ja jiz davno nechodim.

        • Josef Švejk napsal:

          Zapomněl jste se svatý otče podepsat. A nenechte zbytečně zlost cloumat svým majestátem, lůza a chátra z ulice nikdy nepochopí výživnou sílu milosrdenství a lásky k bližnímu, kapající z církevních otců na jejich hlavy.

      • marie napsal:

        Clovece, az ted jsem si to precetla...

        Konecne chapu, o jaky ze to majetek se ta nase cirkev skrabala az si vyskrabala na nas 200 milliard! Ano. Odporne!

        Vsichni papezove byli zidi, proto take zidy od sebe odhaneli, ze strachu o majetek. Papez Frantisek je taktez zid a je jediny, ktery to verejne priznal.

        Vemte si jednu vec: Nemusite nic delat, topite se v bohatstvi, mate moc a k tomu jste schizofrenik. Jaky to muze prinest vysledek?

        Presne to, co se popisuje v uvedenem clanku.

        Srovnejte si v hlave: nasledujte Jezise, budte chudi, pripraveni obetovat zivot jako on, dodrzujte desatero a zpovidejte se nam. Bojte se boziho trestu.

        Nas samotnych, zastupcu boha na Zemi, se ovsem nic z toho netyka!

        Co vam z toho vyjde? Toho boha jsme vymysleli pro vas, abychom vas ovladali a vse o vas vedeli a my se nemame ceho bat, neb zadny buh neni.

        Dukaz? Nikdy v historii nebyl pro ne zadny trest ( a neni ani nyni), zadny Jezis neprisel a nikdy ani neprijde. Uz jenom to, ze Jezis byl zid, ani to vericim nic nerekne?
        Nejmene 10 zidu, se kterymi jsem o tom mluvila, mi to potvrdili a nekteri z nich dokonce rikaji, ze to byla hruza, kdyby si to vsichni verici na svete uvedomili, ale nastesti jsou dost blbi na to a zahledeni do odmeny za vse zle, co si nechali zpusobit, vecnym rajem.

        Proc si zidi rikaji bohem vyvoleni? Protoze se povazuji za nejsilnejsi rasu, ktera narozdil od ostatnich je pohotova v akcich, nic si nerozmysli, nezvazuje nasledky, udela vsechno durazne a rychle, aby druzi zustali stat a nemohli reagovat v dusledku zaskoceni, maji daleko vyssi predstavivost a absolutne zadne zabrany.
        Dale tvrdi, ze to, co delaji nezidum, se jim ve skutecnosti libi, protoze kdyby se jim to nelibilo, tak s tim neco udelaji.

        Takze kdyz se nad tim zamyslite, co s tim?

    • JJ49 napsal:

      Tohle je nejlepší důkaz toho, že žádná církev nemá s bohem nic
      společného!

      Ať už jsou to katolíci, luterání, židi, muslimové, protestanti, .... ,
      je úplně jedno jak se jmenují, všichni slouží jenom tomu, aby pro
      někoho v pozadí ovládali, řídili, vnášení nepřátelství a v důsledku
      toho vraždili lidi, což je pak vydáváno za trest boží!

      Bůh stvořil muže a ženu, aby z jejich lásky vznikl nový život!
      To je boží projekt! A ten je tvůrčí!

      A kdo se opovažuje tenhle projekt měnit, slouží temným silám bojujícím
      proti bohu!
      Ptal se někdo boha? Ne oni si rozhodli sami!
      Váš projekt není projektem života, je projektem smrti!

      Vy všichni kdo se jako berličky přidržujete něčeho, čemu říkáte písmo
      svaté sloužíte temnotě (tak jako ony církve), jste nemyslící stádo!
      Místo abyste poslouchali boha, přemýšleli co vám svým stvořením chtěl
      říci, čtete a oháníte se satanskou literaturou, které ve skutečnosti
      nikdo nerozumí, jen melete to co vám do kebule natlačil černoprdelník a
      to co černoprdelníkovi natlačili do kebule na bohoslovecké fakultě!

      Pohan!

      • chachar napsal:

        1* :-)

      • flajster napsal:

        JJ49...nech si robia čo chcú len nech si nehovoria že sú kresťania...ešte malú chvíľku a skončia ako tí v sodome...

        • Pavel napsal:

          To zcela jistě skončí. Jen abychom my neskončili s nimi. Oni se už s vlastní smrtí smířili.

          http://www.ragauian.cz/2000-let-papezstvi-historie-plna-zlocinu-proti-lidskosti/

          Hlavně jde o to abychom my nedopadli jako ovce vedené na porážku. Kam jinam nás vedou.

          Babylón skončil tak, že už armáda nebyla schopna tuto zemi vůbec bránit a chránit města. A úplně stejně dopadne Evropská Unie pod náporem uprchlíků. Za pár let tu budeme mít peklo na Zemi v přímém přenosu. Až uprchlíci nedostanou zdarma jídlo, tak nám vyhlásí džihád a půjdou rabovat.

          • marie napsal:

            Jidlo zdarma? To dostali a vyhazovali. Oni maji slibene byty a domy s klimatizaci a penize, za ktere vyziji nejen oni, ale I jejich rodiny.

            Kdo nema prijem 18 tisic, tak za praci bere min jak oni na hlavu! A jeste si z toho musis vse zaplatit, oni to maji jen kapesne. Snad si nemyslis, ze budou pracovat, kdyz na to nebyli zvykli a navic se nedomluvi nasi reci?

            Milion privandrovalcu nas zlikviduje. Nenechte se uspat, ze u nas bude jen par tisic, houno!
            Oni se budou pohybovat po cele EU, podle potreby. Peklo na Zemi uz je, a ne ze bude za par let. Jen se to vystupnuje a pomerne velmi rychle, pocitej radove v mesicich.

      • Josef Švejk napsal:

        Ano, přirozenou vlastností manšaftu je být blbý - pokud možno hodně. Něco se naučit, nad něčím se zamyslet je příliš namáhavé. Mnohem jednodušší je zakoupit si inteligentní mobil, čímž si kompenzuje všechny ruční šálky (handicapy).
        Má to výhody do budoucna. Až manšaft přejde na Islám a začne intenzivně bušit hlavou do země, neohrozí to vůbec výši jeho IQ.

        • marie napsal:

          Svejku, toho se nedozijeme. Budeme spolecne pozabijeni. Ve valce. Rozmasiruje nas Rusko, protoze nebude mit navybranou. Od nas se na nej bude utocit. Copak to nevidis? Vzdyt je to mala matematika.

      • uku napsal:

        cela pravda.

      • marie napsal:

        Schvalne, co ti rekl tim stvorenim? A nemluv jenom o lidech, jsou zde take zvirata, take jsou to tvorove citici. CO tim chtel docilit?

        A proc se neobtezuje komunikovat se svymi stvorenimi? K cemu ta hra na slepou babu u tak mocneho pana?

      • Jaris napsal:

        JJ49, tady ve svem clanku mas dve protichudnosti.
        1. Buh stvoril cloveka, muze a zenu, aby z jejich lasky vzniknul novy zivot. Souhlas, dokonce dodal, (parafrazuji) "Milujte se a mnozte se. Sveruji vam zemekouli, abyste se o ni radne starali." Souhlas.
        2.Presne toto je napsano v Pismech Svatych, ktere nazyvas berlickou nemyslicich pitomcu. Kde je logika?

        Dale, satanskou litaraturu nestuduji a do kostela nechodim. Bible si cenim jako knihu moudrosti, historie a proroctvi, ktera se naplnuji. Rozhodne jeji obsah nelze ignorovat. Dokonce ruzna vydani kolektuji a casto porovnavam texty. Tahle kniha (nebo sise svazek knih)ma moc uz v tom slova smyslu, ze jiz tolik lidi se ji za vsechna ta staleti co existuje, pokouselo znicit a ona stale vitezi v poctu rocnich vytisku ve vsech jazycich. Nevim jak vy vsichni, ale ja stojim na strane Boha Jehovy a jeho syna Jezise Krista.(Zalm 83:18)

        • JJ49 napsal:

          Jaris, vezmeme to popořadě!
          Kde je logika? To je dobrá otázka!

          Kde je například logika v tom, že církev svatá se řídí písmem svatým a přitom bylo období, kdy se toto písmo smělo kázat pouze v latině, které málokdo rozuměl, a nota bene bylo období, kdy byla bible přímo církví zakázána!

          Kde je logika v tom, že církev svatá, řídící se písmem svatým dokázala v době inkvizice umučit a upálit tolik lidí!
          Příkladů z historie by bylo spousta!

          Jenom z poslední doby: kde je logika v tom že katolická církev naplněná láskou k bližnímu, podle písma svatého, do dnešního dne neodsoudila fašismus a naopak v poválečněm období aktivně pomáhala zachraňovat ty, kteří mučili, stříleli a pálili lidi v pecích?
          Proč se ta láska k bližnímu vždycky projevuje jenom vůči bohatým a vůči gaunerům?

          Jestliže tato (RKC) i jiné církve se chovají tímto způsobem a přitom se, jak tvrdí, řídí písmem svatým, pak to přímo implikuje, že právě toto písmo je satanské!

          "Dale, satanskou literaturu nestuduji a do kostela nechodím."

          K satanské literatuře jsem se vyjádřil!

          A co se týká chození do kostela - když někoho baví modlit se (tedy mumlat mechanicky jakési texty) k mrtvému dřevu (které ještě navíc i smrt znázorňuje), no tak ať to klidně dělá, ale ať se nediví, že s ním bůh nemluví.
          Bůh je totiž tam kde je život! Tam kde je smrt je satan!

          Bibli v žádném případě nelze ignorovat - je to největší horror jaký jsem kdy četl - je to nebezpečná kniha!
          Protože jak je vidět v rukách nemyslících pitomců je!

          Bibli se pokoušeli zničit (podobně jako "Mein Kampf"), ale ona (on) tu pořád je!

          "Nevim jak vy vsichni, ale ja stojim na strane Boha Jehovy a jeho syna Jezise Krista"

          Nemáš v tom trochu zmatek? Při tvém studiu a porovnávání textů?

          Ježíš byl (podle pověstí) poslán pravým Stvořitelem na pomoc židovskému národu aby jej vymanil z rukou satana a ukázal jim správnou cestu!

          A ten tvůj Jehova (JHVH), není to ten co jej Ježíš nazval zlodějem, vrahem a "je to lhář ve kterém pravda není"?

          A vůbec, namísto bezduchého porovnávání textů si zajdi na zahrádku, nebo do sadu, nebo do lesa, nebo na pole, zasaď květinu, nebo strom a uvidíš jak s tebou začne tvůj Stvořitel mluvit - ty zasadíš strom a Stvořitel se postará aby vyrostl a dal plody tvým potomkům - to je pravá řeč Stvořitele! Tohle je tvůrčí projekt, který neslouží smrti a ničení, ale životu!

          A až bude zima a sníh, tak sedni a přečti si:

          http://uloz.to/xgY3W67K/zvonici-cedry-ruska-knihy1-10-pdf

          To je kniha života! Bible je kniha smrti!

          • Jaris napsal:

            JJ49,rozumim, ze cirkev si udelala z Bible vynosny byznys. Puvodni texty nebyly v latine, ale v aramejstine(Stary Zakon) a rectine(Novy Zakon). Pozdeji oboji bylo prelozeno do latiny. Je pravdou take, ze bylo zakazano Pisma Svata vlastnit pod trestem upaleni na hranici nebo zalare. V dnesni dobe je nad nebe jasne, ze se cirkev Bibli davno neridi a ze ji zneuziva ke svemu prospechu.
            Jezis byl poslan na Zem, aby vykoupil CELE lidstvo nikoli pouze zidy. Bible ma sve momenty hororu, ale tak se lide skutecne chovaji a Buh s tim nema nic spolecneho.
            Jezis se o svem otci Jehovovi vyjadroval vzdy s respektem. Krasne je to receno v Janovi 3:16, 17."Buh miloval svet natolik, ze dal svetu sveho jedineho Syna, aby kazdy, ktery mu uveri nebyl znicen, ale ziskal nekonecny zivot. Buh poslal sveho Syna na svet ne proto, aby soudil(trestal) svet, ale proto, aby svet byl skrz nej zachranen."
            Zkratka nevidim nikde, ze by byla Bible knihou smrti. Prave naopak, je knihou zivota.
            Jinak mam zahradku o kterou se staram a tesi mne kazdy novy kvet rododendronu a azalek, tesi mne i fialova kvitka brambor, tesi mne dozravajici tresne a zpivajici ptaci. Miluji zelen a prirodu, protoze vim, ze ta rozmanitost by bez tvurci sily Boha nebyla mozna.

            • JJ49 napsal:

              Jaris! Jehova nebyl otcem Ježíše! Ježíš byl poslán Stvořitelem jako židovský král (ne tvůj král a ne můj král ale král židů!) aby židy vymanil z vlivu Jehovy, který jim tloukl do hlavy, že jsou vyvolený národ a že mohou vyvraždit (jako klaté) libovolný jiný národ, na který jim ukáže!

              A to že Ježíš prohlásil, že "váš bůh je ďábel a lhář, ve kterém pravda není" (je pro znalce bible snadné dohledat, já se tím zabývat nebudu) potvrzuje to, že Jehova nebyl bůh Stvořitel tohoto světa, byl to někdo, kdo se za něho vydával (kdo??? toť otázka!)

              Jaris zkus si prosím, sama pro sebe poctivě odpovědět na mé otázky z předchozího příspěvku, nemá cenu tady rozvádět dlouhé komentáře, a třeba dojdeš i ty k názoru, že více boha a života je na tvé zahrádce a že můžeš rozmlouvat se svým stvořitelem kdy chceš a jak chceš dlouho, bez citátů z bible a bez církve, která si ze vší poctivé víry svých oveček dělá kšeft!

              A ještě jednou doporučuju přečíst svazek knih o Anastasii a o Zvonících cedrech Ruska!
              Myslím, že pak i ty uvidíš jed, který obsahuje tzv. Písmo svaté!

              Přeji ti co největší radost z tvého rozmlouvání se stvořitelem na tvé zahrádce! Tam je myslím daleko více moudrosti než v textech které hezkými slovíčky podsouvají člověku zlo!

              Všechno dobré Jaris! a bohatou úrodu!

              • Jaris napsal:

                JJ49, dekuji za odpoved. Mam za to, ze v podstate mluvime o tom samem a respektuji Tvuj nazor.
                Nicmene musim pro informaci dodat, ze osobni jmeno Stvoritele Boha Jehova(YHWH) bylo puvodne v Bibli temer 7000x. Zidi sami to jmeno z textu vyjmuli a prestali pouzivat, aby ho nezneuzili. Postupne i cirkev jmeno nahradila slovem Pan, cimz doslo k nesrozumitelnosti kdo je kdo. Ja v tom vidim perfektni praci Satana, ktery vzdycky byl v opozici Boha. Neni nahodou, ze jmeno praveho Boha zmizelo temer ze vsech Bibli a je dnes tezko k nalezeni.
                Jezis mnohokrat citoval primo v chramu verze z Tory a tudiz jmeno Boha vyslovoval.Prikladu je vic. To, ze Jezis rekl farizejskym "Vas buh je dabel a lhar...",rekl, ze jejich bohem je ve skutecnosti Satan. Proto se tak certili.
                V Matousi 4:10 stoji, "Jezis mu rekl:"Odstup Satane!Je psano,"Jehova je Buh, ktereho mame uctivat a kteremu nalezi veskera ucta".
                Nakonec, kdyby byl Jehova ten "zloduch", proc by byl delan rozdil mezi nim a Satanem od zacatku az do konce? V Bibli jsou oba dva jasne protipoly.
                Zdravim.

  6. weissbach napsal:

    Například ve Španělsku, na severní Moravě... pobavil jste mě....

  7. OldNoe napsal:

    Ak je tam biskupka, potom nejde o Katolícku cirkev. Úprimne povedané, ani sa ich kroku nečudujem. Celá reformácia bola zjavným predchodcom revolúcie. Napr., hnutie "novokrstencov", na čelo ktorého sa postavil O. Bodenstein (meno si pre istotu zmenil na "Karlstadt"), vyvolalo neskutočne kruté sedliacke povstania. A ako z článku vyplýva, "varenie žaby" pokračuje.

  8. Drak napsal:

    Aktivista- terorista. A že jich tady ,máme a ještě si je platíme. Nejsme blbí?

  9. pozorovatel napsal:

    Od gay pochodov ku gay totalite

    Gay pochody sú prvý krok v univerzálnej schéme, ktorý aplikujú homosexuáli po celom svete. Je to štandardizovaný postup a ani sa nenamáhajú ho prispôsobovať jednotlivým kultúram.

    1. prvý krokom je usporiadanie prvého provokatívneho gay pochodu. Rátajú s tým, že prvé 1-2 roky bude pochod zakázaný a následne pri prvom úspešnom pochode sa stretnú so silne negatívnymi reakciami. Na základe týchto vyprovokovaných negatívnych reakcií sa následne označia za utláčaných a prenasledovaných a začnú žiadať zákony na svoju ochranu.

    2. druhým krokom je prijatie anti-diskriminačných zákonov, ktoré chránia homo-lobby pred akoukoľvek kritikou druhej strany. To im uľahčí viesť ďalšiu kampaň, pretože už nebudú musieť riešiť argumentáciu protistrany.

    3. tretím krokom je požadovanie registrovaných partnerstiev, údajne za účelom zjednodušenia istých právnych komplikácií spolužitia. Štandardizované argumenty sú otázka dedenia a otázka informovania o zdravotnom stave partnera.

    4. ďalším krokom po schválení RP je požadovanie plnohodnotného homosexuálneho manželstva.

    5. Keď sa schvália homomanželstvá, začnú homosexuáli požadovať nárok na adopcie detí. Najprv budú žiadať osvojenie dieťaťa partnera, keď s tým uspejú, začnú žiadať adopcie detí z detských domovov. Samozrejme s antidiskriminačnými kvótami, aby sa nestávalo, že deti budú dávané prioritne normálnym párom. Pokiaľ neuspejú parlamentnou cestou, obrátia sa pomocou antidiskriminačných žalôb na súdy.

    6. Keď sú schválené homoadopcie, začnú žiadať nárok na umelé oplodnenie a náhradné materstvo. Ak im to povolia, v ďalšom kroku budú žiadať hradenie týchto úkonov zo zdravotného poistenia.

    7. Okrem umeleho oplodnenia a náhradného materstva vysoký dopyt po adoptovateĺných deťoch vytvorí biznis s adopciami, ktorý začne využívať praktiky juvenilnej justície na odoberanie detí normálnym rodičom aby mohli byť dané na adopciu homosexuálom.

    8. Pomedzi tieto kroky sa paralelne pretlačí do škôl sexuálna a homosexuána výchova, aby sa deti vyučovali “tolerancii” k sexuálnym menšinám. Zároveň sa bude tlačiť na čoraz nižší vek výučby sexuálnej výchovy – od základných škôl až po škôlky.

    9. Keď bude dostatočne presadená sexuálna výchova, otvoria debatu o znížení veku pre legálny sexuálny styk. 40% homosexuálov sú zároveň pedofilovia a po povolení adopcií sa budú intenzívne snažiť legalizovať sex s deťmi.

    10. Popri tom sa budú ďalej stupňovať antidiskriminačné zákony a všetkých kritikov homo-lobby budú najprv vyhadzovať zo školy, z práce, pokutovať a neskôr zatvárať natvrdo do väzenia alebo trestať odobratím detí.

    Objavujú sa dokonca snahy klasifikovať “homofóbiu” ako psychiatrickú poruchu, čo by v budúcnosti umožnilo homo-hnutiu zatvárať svojich kritikov na psychiatriu. Bez súdu, bez advokáta, bez možnosti odvolania…

    celý článok: https://diskuter.wordpress.com/2015/07/07/skutocne-ciele-a-strategia-lgbt-hnutia/

    • pozorovatel napsal:

      p.s.: čo ešte stojí z článku za zmienku je toto:

      3. Infiltrácia vplyvných štátnych inštitúcií

      Aby sa podaril kultúrny prevrat, potrebujú homosexuáli získať kontrolu nad najdôležitejšími inštitúciami v krajine. A to sú:
      – média
      – poslanci parlamentu
      – zamestnanci štátnej správy
      – justícia
      – školstvo
      – manažment veľkých firiem
      – polícia/armáda
      – cirkev

      Aby sa na tieto pozície dostali, používajú najrôznejšie taktikty.

      V prípade parlamentných strán sa rovnomerne infiltrujú do všetkých politických strán a keď sú náhodou zvolení, tak v parlamente vyčkávajú ako spiaci agenti, čakajúci na príkaz k akcii (napríklad k mediálnemu comming outu alebo k hlasovaniu za nejaký homozákon). Na západe je úplne bežné, že pri homozákonoch sa v každej strane náhle objavia “vzbúrenci”, takže je teoreticky možné ho presadiť aj proti názoru vládnej strany s pomocou opozičných poslancov.

      V prípade štátnej správy a manažmentu sa využíva stratégia kvót. Ako primárny krok sa schvália kvóty na počet žien, ktoré umožnia lesbických aktivistkám, aby obsadili tieto voľné miesta. Týmto spôsobom získajú lesbičky silný vplyv v úradoch štátnej správy a potom sa oň podelia s homosexuálmi. Podobne kvóty na počet žien v manažmente otvoria cestu lesbičkám do vedenia veľkých bohatých firiem. V ďalšom kroku títo homo-zamestnanci a homo-šéfovia začnú terorizovať ostatných zamestnancov a postupne ich budú z daných pozícií vytláčať v prospech svojich sympatizantov.

      V prípade armády a polície sa najprv začne presadzovať tzv. rovnosť prístupu, ktorý umožní prístup žien do danej sféry. Potom sa otvorí otázka “neskrývania” svojej orientácie, takže gayovia v armáde sa môžu otvorene hlásiť k svojej úchylke. To samozrejme znechutí množstvo normálnych vojakov, ktorí odmietnu v takom prostredí fungovať a armádu opustia – v prospech nových homosexuálov. Kontrola nad armádou a vojenský výcvik dáva homo-hnutiu veľmi nebezpečný potenciál do budúcnosti.

      Infiltrácia školstva má pomocou sexuálnej výchovy a nenápadnej psychologickej manipulácie získať kontrolu nad myslením mladej generácie. Zároveň to môže byť predpríprava k otovreniu témy legalizácie pedofílie.

      V prípade infiltrácií do cirkvi ide primárne o snahu paralyzovať jej fungovanie a diskreditovať ju v očiach verejnosti.

  10. host napsal:

    Ještě tam chybí pedofilní svatby.
    Ty ale vlastně nepotřebujeme, protože jsme si už i u nás odsouhlasili pedofilní adopce, které se skrývají za adopce homosexuálními páry.

  11. pozorovatel napsal:

    a širší kontext homo-hnutia podľa článku: https://diskuter.wordpress.com/2015/07/07/frankfurtska-skola-feminizmus-a-lgbt-hnutie-v-sirsom-kontexte/

    Východiska frankfurtské školy můžeme v podstatě shrnout následovně: dokud je jedinec přesvědčen, nebo alespoň pociťuje naději, že se díky daru rozumu dají vyřešit problémy společnosti, pak společnost nikdy nedosáhne stavu beznaděje a odcizení, které jsou nezbytné k vyvolání socialistické revoluce. Jejich snahou je tedy podkopat dědictví západní civilizace. Proto její stoupenci prosazují co nejničivější kritiku každé myslitelné oblasti života, která by mohla narušit společnost a rozložit to, co považují za řád „útisku“. Doufají, že se jejich myšlenky a postupy rozšíří jako virus, aby, jak to vyjádřil jeden z nich, „dílo západních marxistů pokračovalo jinými prostředky“[2].

    Frankfurtská škola, aniž by ostatním blíže odkrývala své záměry, prosazuje pro zdárný postup „sametové“ kulturní revoluce mezi jinými následující věci:

    1. zvláštní trestnost rasových zločinů;

    2. zavádění nového jazyka a změnu obsahu a vnímání pojmů;

    3. sexuální výchovu a šíření homosexuality mezi dětmi;

    4. podkopávání autority učitelů a školy;

    5. podporu přistěhovalectví ke zničení kulturního rázu země;

    6. rozšíření užívání drog;

    7. útok na náboženství;

    8. nejistý právní systém nastavený proti obětem zločinů;

    9. závislost na státu nebo státních příspěvcích;

    10. ovládnutí sdělovacích prostředků;

    11. oslabování role rodiny a její rozbití.

    Jedna z hlavních myšlenek frankfurtské školy navazuje na Freudovo pojetí sexuality a vykládá jej ve smyslu „pansexuality“ zahrnující nevázané ukájení pohlavního pudu, stírání rozdílů mezi pohlavími a překonání tradičních vztahů mezi muži a ženami. Proto jsou jejími dalšími záměry:

    a) útok na autoritu otce, odmítání rozdílných rolí otce a matky a uzmutí rodičům jejich práv jakožto hlavním vychovatelům dětí;

    b) odstranění rozdílů ve výchově chlapců a dívek;

    c) odstranění veškerých projevů zvláštního postavení muže, např. přítomností žen v ozbrojených složkách;

    d) prohlášení žen za „vykořisťovanou třídu“ a mužů za „vykořisťovatele“.

    Münzenberg shrnul úsilí frankfurtské školy následovně: „Západ zkazíme tak, až bude smrdět.“

  12. Rudolf napsal:

    No, jsem zvědav kdy ve vatikánské knihovně objeví důkaz, že Bůh stvořil Adama a Evanse. Nevím jak kdo, ale já už si raději stloukám na kopci loď.

  13. Daniel napsal:

    Preto ich Boh so žiadosťami ich sŕdc vydal nečistote, aby si medzi sebou zneucťovali svoje telá, všetci tí, čo pravdu Božiu zamenili za lož, uctievali stvorené veci a im slúžili namiesto Stvoriteľovi, ktorý je požehnaný naveky. Amen. Preto ich Boh vydal nehanebným náruživostiam, veď ich ženy zamenili prirodzený styk s mužmi za protiprirodzený, a podobne aj mužovia zanechali prirodzený styk so ženou a rozpálili sa vášňou medzi sebou: mužovia s mužmi páchali hanebnosť a za svoje poblúdenie sami na sebe niesli odplatu, akú si zaslúžili. A keďže nepokladali za hodné zachovať si poznanie Boha, vydal ich Boh prevrátenému zmýšľaniu, aby páchali, čo sa nesluší: "naplnení všetkou neprávosťou [smilstvom], zlosťou, lakomstvom, zlobou, plní závisti, vraždy, sváru, ľsti, zlomyseľnosti; utŕhači," ohovárači, nenávistníci Boha, pyšní, spupní, chvastaví, výmyselníci zla, neposlušní rodičom, nerozumní, vierolomní, neláskaví, nemilosrdní. Poznali síce právny poriadok Boží, že tí, čo pášu takéto veci, zasluhujú si smrť, a predsa nielen sami ich robia, ale aj schvaľujú, keď ich pášu iní.

    Rimanom 1:24-32

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!