Rakouská politička pod palbou za souhlas s tím, že „Židé za sionistickými penězi jsou globální problém“

WinterRakouská zákonodárkyně Susanne Winter se minulý týden dopustila něčeho, co nejspíš neměla. Začalo to tím, když kdosi jménem Oehlamnn Hans – Jörg napsal na Facebookovou stránku Winter následující: „Židé za sionistickými penězi jsou globální problém. Evropa a zvláště Německo teď od sionistických Židů dostávají, co si zaslouží, zvláště od bohatých sionistických Židů v USA, za tu staletí se táhnoucí persekucí Židů v Evropě. Podle sionistů by Evropa, zvláště Německo měly být vyřazeny jako ekonomičtí konkurenti US.“

Ač není zcela jasné, o čem se tam Hans – Jörg pokoušel konkrétně komunikovat, tak celkové poselství vypadá jasně a Winter jej zjevně podporuje. Zde je její odpověď:

„To je ohromné. Vzal jsi mi ta slova přímo z úst. Existuje spousta věcí, které psát nesmím. Proto mě o to více potěší odvážní, nezávislí lidé.“

Teď, je jasné, že když vám veřejnost svěří zákonodárnou pravomoc, tak existují určité věci, které prostě říkat nesmíte bez ohledu na to, jak cítíte, že je váš názor ospravedlněný. To není pokus o podporu náhubku pro politiky, ale když jste veřejný činitel, tak musíte slova filtrovat, a návrh, že kdybyste mohl, tak byste byl zuřivý antisemita, je tím druhem věcí, za které vás mohou vykopnout z úřadu. A opravdu, právě tohle se může paní Winter stát. Zde to je od AP:

Činitelé rakouské pravicové Strany svobody se sejdou kvůli tomu, zda vyloučí jednu svoji zákonodárkyni poté, co na Facebooku podpořila příspěvek s antisemitskými sentimenty.

Susanne Winter trvá na tom, že není antisemita. Ale Strana svobody na pondělí svolala schůzi v reakci na příspěvek z minulého týdne, kdy podpořila Facebookové prohlášení jednoho z jejích příznivců, který řekl: „Židovstvo světa je problém.“

Winter reagovala: „Pěkné, že jsi mi vzal slova z úst,“ s dodaným usmívajícím se a mrkajícím emotikonem. Později oba příspěvky smazala a nahradila to jedním prohlašujícím „antisemitské sentimenty se mi hnusí, hnusily a vždy hnusit budou.“

Tak to máš, Susanne.

V té minutě, kdy ti Hans – Jörg „vzal slova z úst,“ tak je tvoje kariéra v sázce a to, co Hans řekl, „se ti hnusí a hnusit bude.“

Určitě nejsme zastánci vykřikování bigotních světových názorů, ale když už se do toho jednou dáš, tak aspoň měj tu kuráž přiznat, co říkáš, když začnou lidé klást otázky.

Submitted by Tyler Durden on 11/02/2015 16:51 -0500

Zdroj: http://www.zerohedge.com/news/2015-11-02/austrian-politician-under-fire-after-agreeing-zionist-money-jews-are-global-problem

 




113 Komentářů k Rakouská politička pod palbou za souhlas s tím, že „Židé za sionistickými penězi jsou globální problém“

  1. Drak napsal:

    Když je někdo Čech a je to debil, tak je debil. Když je žid debil, tak není debil?
    To už jsme takoví poserové, že se budeme bát říkat pravdu?

    • Paul Durham napsal:

      Cituji J.T.Hawks , Poutník, str.19, vyd.Knižní klub v r.2006:
      Proč má cikán právo krást : Když Římané ukřižovali Ježíše, měli přichystaný zlatý hřeb, že ho zatlučou Spasiteli do srdce. Nějaký cikán - už zřejmě ve starověkém Jeruzalémě zjevně byli cikáni - jim ale hřeb ukradl, a proto dal Bůh cikánům svolení, že mohou krást až do skonání věků. Konec citátu.
      Imho implikace v literatuře:
      Když si přečtete tu sionistickou žumpu zvanou "bible" , tak pochopíte , že všichni jsou debilové, kromě žida.

    • kurt napsal:

      To asi ne, ale je rozdíl říkat že nějaký národ nebo rasa je problém. Protože to není pravda. To co je problém je sionismus jakožto agresivní rasistická ideologie, podobně jako komunismus nebo nacismus. Jenže ne každý Žid je sionista a ne každý sionista je Žid. Navíc sionismus je v jádru vynález anglosaských protestantů, teprve po jeho vzniku ho podpořili Rothschieldové a využili jej mimo jiné k prosazení státu Izrael. ale i jinde. Např. Trockij byl absolutní militantní sionista, který během bolševické revoluce v Rusku sám prohlašoval, že konečně slovanská chátra zakusí krutost a nelítostnost sionismu.

      • Josef Švejk napsal:

        V dějinách se neustále opakuje, že "ne každý je..." Každý spravedlivý by měl vždy brát ohled na toho jednoho, či dva kteří "nejsou" a politicky korektně tedy říkat "skoro každý je..."

      • OldNoe napsal:

        Áno. A Islam je mierumilovná kultúra.

        • Marie napsal:

          Islam je odvozenina od judaismu. A musime jim priznat mirny pokrok, protoze v islamu je stanoven vek devcatek, kdy je mozno s nimi mit sex na 9.

          Tora nestanovuje zadny vek, nebot devcatkum do tri let naroste panenska blana zpet. Je to pry jako kdyz strcite prst do oka, tak tecou slzy a kdyz ho pak znovu tam strcite, ty slzy prijdou znovu.
          Talmud uz pokrocil v tom, ze ten vek stanovil na 3. A neni ale zadny trest za nedodrzeni toho veku. Pokud blana zpatky doroste, tak nejde o zadne zpusobeni skody tomu devceti.

          Toliko citace z dila zidovske profesorky Rachel Adler v roce 1988.

          V Italii pred par lety pochytali bandu zidu, kteri si vzali male deti ze sirotcincu a nataceli na videa sex s nimi, vcetne jejich usmrceni a prodavali tato videa do USA za 20 tisic dolaru kus.
          Nejaky novinar je natocil na kameru a dal to do televise a predstavte si, ze zidovska komunita v Italii se proti tomu durazne ohradila!

          Divime se ale cemu, kdyz jsou vsichni vychovani v tom, ze na tom neni vubec nic spatneho tohle provadet, Je to v souladu s jejich milovanou Torou ci Talmudem.

          Strasne. Ale je potreba se z toho poucit. Jestli nekdo ceka, ze oni se zmeni nebo si vubec uvedomi, co provadeji, tak je na velkem omylu. Naopak, kdyz jim to vyctete, tak jim ublizujete vy.
          Proto rikam, ze reseni je jedno: Jejich totalni izolace od zdravych a normalnich lidi.

          Maji znacne poskozenou genetiku incestem, coz melo za nasledek psychosexualni poruchy 6x vyssi nez u ostatnich narodu ( tento udaj je z zidovskych lekarskych knih, ktere pojednavaji I o obrizce jako puvodnim zdravotnim problemu, z ktereho si nakonec udelali ritual, aby to zakryli, neco ve stylu z nouze ctnost).

          Smichanim se zdravymi jedinci ale tyto poruchy ustupuji pomalu. Ke snizeni o 1 % je zapotrebi 100 generaci. O tomto problemu hovoril I Herzl a prosazoval, aby jakkoliv postizeni nemeli deti. To ovsem prosadit nejde, protoze oni se nemocnymi neciti, naopak sve choroby vydavaji prednosti, viz homousi a pedousi...

      • Marie napsal:

        Spravne to rikate. Proto je velice dulezite, aby se lidi nenechali nachytat na rozdelovani se podle pravice, levice, stranictvi, taktez vsechny -ismy jsou zamerne vytvorene za ucelem spatneho rozdelovani lidi.

        Existuje jenom jedno spravne: Krade a nekrade. I ten kdo lze, to dela za ucelem zisku, ikdyz nemusi byt financni. A valka neni nicim jinym nez vystupnovanim zlodejiny.

        Rozdelovani lidi je nastroj. Podivejte se, ze doslo I na takovy paskvil, jako je " umirneny terorista ci umirneny rebel". Strasne. Vse za ucelem zmatku v hlavach lidi.

        Totez je s muslimy. Skutecny verici je muslim, ten brani svou rodinu a nepujde do Evropy v milionech, protoze je to proti jeho vire. To jsou, az na vyjimky, nemuslimove, zlatokopove, co se hrnou za penezi, za ktere budou ochotne rezat hlavy lidem, neb jim byla slibena doslova beztrestnost a vidite sami, jak uz se zakony pro ne protlacuji. Nikdo neni potrestan za kradez, znasilneni a ani vrazdu. Naopak, obeti si nesmi stezovat! Za to je trest!! Kuwa, toto jak dlouho jeste chcete snaset?

    • Marie napsal:

      Prave. Hezky jste to napsal. Rodil je jen v tom, ze o Cesich to rekne par lidi, kdezto o zidech to rika 4/5 zemekoule. Protoze to zidi nechteji poslouchat a jsou narvani ve vetsine vlad v Evrope ( a nejen), tak vydali zakon, ktery I sebeopravnenejsi kritiku a I dukazem podlozenou kritiku, zakazuje a shrne uplne vse pod kravinu zvanou antisemitismus. Pritom je k smichu to, ze zide, kteri tyto zakony vydavaji, ve skutecnosti semity vubec nejsou. Kazdy Palestinec vam presne rekne, kdo jsou semite a da se to lehce zdokladovat.

      Zid neni kritizovan za to, ze je zid, ale za to, ze dela svinstva, samozrejme.

      ...Nemecko ted dostava od sionistickych Zidu, co si zaslouzi...rika??

      Vidite, jak se projevuje, kdo vlastne ridi tu imigraci ( lepe receno genocidu) v Evrope? Samozrejme, ze oni.

      Nemohou zapomenout na to, jak jim Hitler posbiral vsechny falesne tituly I s diplomy a oni pachali sebevrazdy, nebot prace je jim odpornejsi nez smrt. Hitler nedelal ani obchody pres banky, takze si neskrtli, a nikdy to nezapomenou.

      Zidovka Sabatova se tak drave ujala svych vojaku, ano, vim co rikam ( pristehovalci budou armada), ze z nich dela stejne nedotknutelne! Dokonce prisla s tim, ze za ne bude podavat zaloby na disktiminaci!!!

      jedna jedna jsou dve. Za celou tou genocidou Evropy jsou sionisticti Zide a Soros uz se tim ani netaji!

      Jeste maly dodatek: Nenapadlo nikoho, proc by se nase zidovska vlada tak chtela starat o araby, ktere viditelne na Blizkem vychode nejen nenavidi, ale po desitky let likviduje??
      Svym vrahum musi bez reptani Evropane odevzdat svuj majetek, deti, zeny, ktere kdykoliv znasilni a zabiji. Tak to probiha v Nemecku, Norsku, Svedsku a bude I u nas, pokud ty krysy, co nam vladnou, nezlikvidujeme. Je mi lito, ale jinak to nepujde. Kdyz to propaseme, tak zlikviduji o ni nas a bez nejmensiho mrknuti oka, nebo jsou, narozdil od nas, na to zvykli. Takze tak..

  2. pavel napsal:

    No kazdopadne jsou to jasny sociopati a nektery i psychopati.:-)

  3. Roman napsal:

    Největší rasisté jsou židé .Je třeba si dávat pozor a to velký na tyhle parazity !!!

    • Marie napsal:

      Davat si na ne pozor nemuzete, protoze oni jsou ulisni jak hadi a jen se otocite, vrazi vam kudlu do zad.

      Ty je potreba skutecne oddelit od ostatnich, tak jak to rikal Hitler. Chtel je svezt na Madagaskar a je velka skoda pro nas, ze k tomu nedoslo. Nakonec souhlasil s jejich statem tam, kde je Izrael.. Takze ted to musime udelat my, nebo jinak nas zlikviduji.

      • Jan Jinsky napsal:

        Heil Hitler!! Marie, jsi ozdobou diskuse.

        • Pepi napsal:

          Pane Jinsky.
          Taky se mi zda ze diskuse na tema Zide je dost nevyvazena.Viz muj prispevek dole.Ale Zidum krivdi take ti kdo povazuji Izrael za jedineho skutecneho reprezentanta Zidu.Tim neni.Nabozni Zide povazuji Izrael za satanovo dilo(vyhledejte si neturei kartu).Mnozi sekularni zide jsou odpurci Sionismu.Obdivuji zidovskou mladez,odmitajici vojenskou sluzbu a mnozi emigruji treba do Indie nebo do Jizni Ameriky.
          Mordechai Vanunu,Izraelsky vedec,to je ten SKUTECNY DISIDENT(ne jako Havel)ten riskuje svobodu i zivot.Klobouk dolu pred nim!PROC MU ZADNA ZEME NENABIDNE POLITICKY AZYL????

          • Jan Jinsky napsal:

            Pepi, jen jsem reagoval na Marii. Zastává velmi militantní názory a je velmi nesnášenlivá.
            Židi jsou jako jakýkoli jiný národ na světě. Jsou mezi nimi hajzlové i dobří lidé. Ale házet je všechny do jednoho pytle a obdivovat Hitlera je prasárna.

          • Marie napsal:

            Mluvila jsem pred par lety s partou kluku z Izraele na letisti v Havane. Leteli jsme stejnym letadlem do Mexika a hodne si popovidali. Byli to student a vsichni do jednoho nadavali na Netanajhu a planovali odchod z Izraele. Jeden z nich dokonce rekl, ze Izrael bude znicen.

            Je pravdou, ze Netan z Yahoo vyhani z Izraele zidy, kteri nesouhlasi s okupaci Palestiny a ze jsou tam dost velke potycky v parlamente ohledne uzakonneni povinne vojenske sluzby I pro ortodoxni zidy, kteri odmitaji a nemuseli. Nevim, jak to dopadlo, zda to proslo nebo neproslo ten zakon.

        • Marie napsal:

          Uz zase se na mne lepis, sionisto zasrany? Na popreni mnou vyrceneho nemas koule? Tak je dej jako ozdobu na vanocni stromecek, pardon, zidi vanoce neslavi. Ty ozdobo. Nikdy se nenaucis nenapadat lidi, protoze mas zidovskou vychovu, a ja jsem na to zvykla, takze mne nenaseres. Dlouho jsem se musela mezi nimi pohybovat, takze kazdeho poznam, aniz ho vidim, staci kdyz promluvi. Jak jsi mne nazval carodejnici,tak ses podepsal.

          Nikde nechvalim Hitlera, ale konstatuji fakta, ktera si muze kdokoliv v jeho dilech precist. A nejen v jeho dilech, taktez v dobovych novinach.
          Nade mnou zadny zid nikdy nevyhral, ac se snazili mne dostat nescislnekrat v Kalifornii do vezeni. Ja mam na vsechno dukazy, takze ja pouze konstatuji, a s tim hochu neudelas, kdybyses na ocase tocil.

          • Jan Jinsky napsal:

            Marie, možná je to neuvěřitelné, ale nejsem Žid. Jen komentuju co tu píšeš. Jsi zatím vítěz v soutěži o nejodpornější stvoření. S tebou se nemůže měřit ani takový psychopat jako je Calembredaine.

            Zajisté si byla vystavena obrovskému útlaku v Kalifornii... Marie, jsi čarodějnice. A nemyslím to tak, že bych tě chtěl upalovat. Jen že si baba jeduplná :)

            • Robo napsal:

              zareaguješ na Mariine argumenty vecne? Nielen ja vidím, že na to nemáš čo povedať..

              • Jan Jinsky napsal:

                Nelze věcně reagovat na nesmysly Robo. Marie lže.
                Uvádí nepodložené informace, plete si biliony s triliony atd. Takže těžko věcně reagovat.

                • Robo napsal:

                  Nečakáš hádam, že by ti veril niekto, kto sem chodí hľadať informácie alebo do spoločnosti podobných ľudí (teda všetci okrem trolov), však nie?
                  Anglické označovanie čísloviek, ak navyše vieš, že žije x rokov v US ako dôkaz? Mal som ťa za všetko možné, len nie za až tak hlúpeho.
                  Je dosť možné, že sa to ale s tebou zhoršuje i v tomto smere.

                • Jan Jinsky napsal:

                  Robo, klidně hledej informace. Tady jich najdeš pomálu. Ale to je fuk. Dál mně měj za hlupáka.

                  Ale s takovouto čtenářskou základnou pan Korál svět ani malé Česko nezmění.

                • Robo napsal:

                  Možno je to pre teba novinka - i jeden Človek dokáže zmeniť svet.

                  Pre teba veľmi znepokojivé, chápem.

                  Mimochodom, Človek je "čisto nahodou" i prezident RF.
                  Prusvih, však? :-)))))))

                  HonzYčku, už to vyzerá, že tvoje dobré časy už boli.

                  Ja verím, že naše sú "za dvermi".

                • Jan Jinsky napsal:

                  Však jo, Putin je člověk. Neobdivuju ho, protože je to diktátor.
                  A pokud je tvůj čas za dveřmi, tak hledej klíč. Zatím to vypadá, že jsou ty dveře pevně zavřené a budí na ně velmi málo lidí.

                  Budu se opakovat - pokud chcete něco změnit, musíte se snažit víc. Výrazně víc...

                • Robo napsal:

                  nieje človek ako Človek.
                  28.9.2015, pamätáš?

                  ..úplne stačí, ako píšeš "snažte sa.." miesto "snažme sa..". Si priehľadný, jak čelné sklo v autobuse.

                • Jan Jinsky napsal:

                  Ne, na ten den se nepamatuji. Ničím speciální nebyl. A jestli jsem napsal, abyste se snažili změnit současnou podobu systému v Česku, pak jsem to tak opravdu myslel. Já vám v tom pomáhat nebudu. Byl by z toho koncentrák Robo. Máte tu patent na pravdu a to je vždycky velmi nebezpečné.

              • Marie napsal:

                Robo, to je marne...:-) Jinsky, jak si rika, nikdy k mym vyrokum nedodal protiargument. A ja na to cekam. Mohu Te ujistit, ze si to dobre hlidam, abych cokoliv napisi, pro to mela dukazy. Tim se chranim. On klidne napise, ze lzu, ale nenapise uz v cem.
                Kdyby chtel dolozit, ze si neco pletu, tak to ma tady pekne zkopirovat, aby mne uhonil, ale to on neudela, chuda male...
                Kdybych tady mela vypsat uplne vse, co vim a zazila jsem, tak to nerozchodi.

                Jiste je, ze kdokoliv se rozhledne, kdo nam to vladne a co na nas nachystali ( genocidu ) tak ani nepotrebuje nic dalsiho vedet. To samo o sobe staci a svedci...

                • Jan Jinsky napsal:

                  Zkus doložit to o té Itálii a natáčení sexu s dětmi. Pleteš se v řádech u dluhu USA, dáváš sem kecy o Izraelcích v Havaně atd. Marie, Marie....

                • Robo napsal:

                  " ....ani nepotrebuje nič ďalšieho vedieť" - súhlasím.
                  Sú ľudia, čo netušia, čo je s-vedomie, a tí dokonca aj "opravdivo" budú furt žiadať nejaké dôkazy, bo nič nedokážu rozlíšiť. To však prípad toho šaška tu nebude, i keď bez s-vedomia je i on..

                • Jan Jinsky napsal:

                  Robo, pak mluvíme o víře. Tam důkazy netřeba. Takže jsme se dostali tam kam minule. Není to o důkazech, ale o přesvědčení.

                • Robo napsal:

                  nepotrebujem dôkaz, že sa Marie bavila v lietadle s niekým..napríklad. Naopak ho potrebujem na iné veci...

                  Diskusia s tebou nikam nevedie, ako vždy. Svoj prídel odo mňa si zas na dlho vyčerpal.

              • Marie napsal:

                Robo, hledam to video, kde natocili do televize ty ksichty pedofilske. Zatim jsem nasla stranku, kde se o tom, ze zidi vedou v pedofilii pise, je to v anglictine, ale je tam toho dost.

                350 jich zavreli a zachranili 400 deti. A jeste vedou obchod s lidskymi organy, to by ti povedeli I lidi z Mexika.

                • Robo napsal:

                  Marie, snáď to ani nehľadaj.
                  Čítal som raz celkom detailný priebeh jedného rituálu (tentokrát nie u Židov, ale u kresťanov) a stačilo mi na celý život.
                  Je to potreba okamžite zastaviť. ..takze vlastne možno to sem i dávaj..len ja už to otvárať nebudem..

                • Marie napsal:

                  Jeste jsem ho nenasla, protoze si nepamatuji ten nazev a mohlo byt soucasti video nazvaneho uplne jinak. Ale kdyz si da nekdo do vyhladavace jewish pedophilia, vyjedou I videa o historii jejich kanibalismu a incestu. Tady jsem narazila na video, kde byl potreba autobus na ty parchanty, co obchodovali s lidskymi organy a meli tu smulu, ze jeden z nich je udal. Rika se tomu spolupracujici svedek, hehe. Ten skandal se uz nedal utajit, vydelavaji na tom desitky milionu dolaru a lidi maji oci, ze..

                  https://www.youtube.com/results?search_query=jews+arrested+for+pedophilia+and+murder+of+children+in+Italy

                • Jan Jinsky napsal:

                  Marie, tam se mluví o korupci a o tom, že někdo chtěl prodat jednu ledvinu.
                  A k tomu odkazu výše - jednalo se o natáčení porna s mladšími 18-ti let.
                  Obojí je prasárna a po zásluze je zavřeli. Nicméně tam není nic o sirotčincích, ani o zabíjení dětí.

                  Takových korupcí a prasáren se dopouštějí lidé napříč všemi rasami a náboženstvími.

            • Marie napsal:

              Nejsi prvni Zid, ktery se k zidovstvi nehlasi. Vetsina to zapira, a proto take si meni jmena!
              Chces dukazy? Nejen politici a herci.

              Proto take jsou nalezli I mezi krestany, byvaly knez a dnesni ministr kultury, zmrd Herman. Nebo Duka. Proc si nenechaji sva skutecna jmena?

              A mimochodem, tve jmeno je take falesne tady na foru. Pouzivas I jina na jinych webech.

              Vis, jak se to pozna? Podle stylistiky....a na co reagujes nejvice.

              • Jan Jinsky napsal:

                Nikoli Marie, používám stejné jméno. A Žid nejsem. Ani Židy nijak neobdivuju.
                Jen říkám, že házet všechny do jednoho pytle je výrazem hlouposti.

                No a k tobě - jsi zahořklá Marie, co asi v USA nikdy nebyla.

                • Marie napsal:

                  Jeste mam zelenou kartu, blbecku, ktery si hraje na chytreho...

                • Jan Jinsky napsal:

                  Máš zelenou kartu, všude si byla a k tomu si důchodkyně co tře bídu s nouzí. Nějak mi to nesedí dohromady Marie :)

              • Jan Jinsky napsal:

                Jo, a reaguju na hloupost, nenávist a zabedněnost. A ty jsi takové tři v jednom :)

                • Marie napsal:

                  A ci zasluhou myslis, ze jsem o vsechno prisla, hadej...muzes trikrat.

            • Bogus Sobotka napsal:

              "Zajisté si byla vystavena obrovskému útlaku v Kalifornii…"

              Tahle ta Marie je nebetycna KRAVA.
              Jmenuje se Marie Dikyova a zila nekolik let v Thousand Oaks, Kalifornii. cistila tam bazeny (co by ta krava taky jineho delala ,ze?)
              Strasne zakomplexovana stara pyyyca :D
              Chtela se vetrit na Novy Zeland,ale nastesti ji kopli do prdele :D

              • Marie napsal:

                Doloz dukazy, ty ubozaku. Navstivila jsem 23 zemi a odnikud mne nevykopli. Takze cekam na dolozeni vsech tvrzeni.

              • pravda napsal:

                Možná , že máš pravdu :-) Styl vyjadřování je stejný i když poněkud mírnější . Je evidentní , že se její psychický stav s přibývajícími léty zhoršuje ... A zapomněla tam tehdy dopsat ty kdo za vše můžou :-)

                "Marie Dikyova, Thousand Oaks, California

                Pondělí, 1.srpna 2011, 04:44:34 | Souhlasím | Nesouhlasím | +256

                Lukáš Nekvasil, Kolín

                Pondělí, 1.srpna 2011, 04:24:05 | Souhlasím | Nesouhlasím | Nahlásit | 1

                Na co lide český, na co už vlastně čekáš?

                vvvvvvvvvvv

                Lukasi: cesky narod byl vzdy narodem trpelivym. A proc ceka?
                Vetsina stale doufa, ze vlada si uvedomi, ze uz lide nemaji za co zit a neco s tim udela, tedy zastavi to. To je cele.

                NEZASTAVI. Instrukce jsou ji dane zvenci a jenom podle nej jede, velice dobre vi, co dela.

                Az lidem docvakne, ze jde skutecne o planovanou likvidaci lidi, pak se zvednou, ale to uz bude pozde."

  4. Michal napsal:

    před pár týdny mě napadlo přesně to samé, že příval Arabů organizovaný zámořskými židy za obrovského aplauzu českých židů je snaha potrestat český národ za to, že se k nim zase nechoval v minulosti až tak úplně špatně

    • Marie napsal:

      Samozrejme. Casto rikam: za vsim hledejte penize. Kdo to financuje!
      Kdyz vidim ty cernochy, tak mne nikdo nepresvedci, ze si cestu zaplatili, ty mobily a laptopy a pozadavky na bydleni s klimatizaci, to rozhodne v Africe nemeli.

      Pred par dny jsem se divala na videa z Afriky. Pastevci. Lovci. Dokonce tam byl natoceny lov hada. Tri cernosi prijdou k dire. Jeden si necim olepi nohu a zavaze ji hadrem a znovu olepi. Pak ji vsune do diry. Had se mu do te nohy zakousne a on v tu chvili da povel tem dvema a oni ho vytahnou I s hadem, ktereho pak zabiji a sezerou.

      Takze kdyz takovemu nabidnete barak, auto a 2 tisice eur mesicne v Evrope, a k tomu uplnnou beztrestnost za cokoliv, co myslite, ze to s takovymi lidmi udela?

      Na Skype casto se objevuji holky, ktere se nabizeji. Nejvetsi mnozstvi z nich je prave z Ghany a naopak muzsti, kteri se snazi pres Skype seznamit, jsou ponejvice z Maroka. To jsou me zkusenosti za nekolik let.

  5. Ďuro Trulo napsal:

    Abych mohl exaktně posoudit zda jsou židé rasisty nebo jinými "isty", musím nejdříve exaktně definovat pojem "žid"!! A to je obrovský problém, protože není jasné zda se jedná o rasu, národ, etnikum (kmeny) nebo sektu, nábožeské uskupení nebo sociální kastu!! Asi to bude z každého rožku trošku a tedy pokud to má být rasa tak, která? Národem nikdy nebyli, ikdyž mají společný jazyk (hebrejštinu), který ovšem ukradli původnímu obyvatelstvu Sinaje po jeho vyvraždění. Etnikum by mohli být pokud uvažujeme původní čtyři kmeny (JUDA, další názvy neznám), ale nějak jim tam falírují židé aškenázi, což jsou etnicky CHazaři (bratři AZARÚ, bratranci AVARÚ a TATARÚ).
    Sektou by mohli být , protože jejich náboženská dogmata jsou tajná (tora, talmud) a jejich obřady tajné a temné (zkrátka "košér"), ale tomu zase falíruje diaspora(roztroušení židů v populaci západního světa, umožňující obsadit mocenské posty (úžerník-bankéř, obchodník-zloděj, učitel-manipulátor dětmi nepřátel, umělec-mediální lhář, politik-manipulátor historie, pravdy a hlavně budoucnosti). Nejspíše budou náboženskou fanaticky militantní skupinou, která se dle učení talmudu podle metodiky protokolů sionských mudrců snaží zákeřně ovládnout svět a z nežidů - goimů udělat totální otroky (pracoše, vojenská zombí, dárce orgánů)! Už se jim to po druhé světové skoro povedlo, protože vytvořili židovský stát a zotročili USA a ostatní tupé anglosasy, kteří jim nyní slouží jako zombíci na rozpoutání poslední bitvy o vlasnictví světa i gojimů v něm. Jedinou naší "gojimskou" obranou je šíření úplné pravdy o židech t.j. co jsou zač, co chtějí a co již dosáhli a jakým aktivitami zničili náš svět (války - napoleonská, 1. světová, 2. světová,...revoluce - VŘSR 1917, Maovy rudé gardy, polpotovy rudé gardy, barevné revoluce v arabském světě a majdan na ukrajině,... úžera - MMF, FED, centrální banka EU, centrální banky jednotlivých států). Potom se každý slušný člověk (goim) při setkání s židem otočí a odejde pryč a nechá jej jeho osudu, nebude židovi posluhovat, otročit, za něj bojovat a dávat mu jako výpalné svoje děti a svoje orgány. židé jsou chytří a vychcaní, ale nekonečně zdechlí a technicky nemyslící. Vše co mají ukradli (koupili) od gojimů a sami ani nechtějí pracovat a tvořit, protože jsou od mala učení vládnout , ovládat, okrádat, rabovat a tyranizovat. Nedejme jim tu možnost toto na nás dělat. Nepřibližujme se k nim, nezdravme je, nejednejme s nimi o ničem, nic jim neposkytujme a oni sami vychcípají na svoji neschopnost a podlost.
    Osobně jsem zvědal na úroveň cenzury na NWOO, a tedy zda bude příspěvek zveřejněn a jak dlouho na vebu vydrží a jaké to bude mít důsledky. Sám jsem spíše skeptik, ale rád se nechám pozitivně překvapit.
    Přeji pohodový den a slunce v duši!! Ďuro

    • Guldur napsal:

      Souhlas, výstižně řečeno Ďuro.
      Guldur

    • Marie napsal:

      Ja s Vami souhlasim az na jedno: Nelze s nimi nejednat. Nezapomente, ze jsou vsude na uradech, ktere potrebujete.

      Zastupitelstva, banky, pojistovny, realitky,pravnici, doktori.

      Ty je potreba opravdu oddelit od normalnich lidi, protoze jinak skodit budou.

      Tak jako fauna ma sve parazity, ma je I lidstvo a s jako takovymi s nimu musi zachazet, nebo jinak ty ostatni sezerou. Bohuzel je to tak a zakon prirody je nutno nasledovat. Vzdyt lidi v sobe potlacuji uz I pud sebezachovy, kdyz je nechavaji likvidovat ostatni!!

  6. Preppetr napsal:

    Dík za příspěvek, je pro mně obsažný.

  7. jjozef napsal:

    Co je dovolene Panom Plutorise,
    nie je dovolene ich vojacikom,politikom.
    Co moze hovorit,pisat,sef "tienovej CIA",top strateg sucasneho Washingtonu /napriklad/,to nesmie nejaka poslankyna z Rakuska.
    Sef tienovej CIA,madarsky zidovsky emigrant, vo svojich bestselleroch ako refren opakuje/po Kissingerovi a inych/,ze pre americke vodcovstvo je najdolezitejsie nedopustit spojenie zdrojov Ruska a "europskeho polostrova".Nedopustit spojenie ruskej pracovnej sily a nemeckej technologie...

    Friedman vysiel aj v cestine.
    Politici si teda aj v kniznych bestseleroch mozu precitat,co strategovia Imperia,"Zidia" Kissinger /Velky Henry/,Friedman atd.pisu - nesmu vsak o tom verejne hovorit!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Robert Fico pred vyse rokom:
    mam informacie z Nemecka,ze v Europe s vysokou,70 percentnou pravdepodobnostou hrozi velka vojna.Bol som poziadany,aby sme na Slovensku zorganizovali mierovu konferenciu.Bude v Kosiciach...
    Aj Fico,aj sef zahranicneho vyboru Blaha,aj ini verejne,v priamom prenose /lebo agentury a "analytici" to ignoruju/hovoria o strachu nemeckych politikov pred tretim sektorom a pred mediami...
    STRACH POLITIKOV PRED TRETIM SEKTOROM A PRED MEDIAMI
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Prave som si na PL precital nieco podobne od p.Sobotku z ODS,on ma na mysli ceskych politikov,niektorych.
    http://www.parlamentnilisty.cz/politika/poslanecka-snemovna/Jsme-ve-valce-Invazi-imigrantu-nekdo-velmi-promyslene-ridi-aby-znicil-evropske-ze

    Majdansky prevrat /a cela udesna zidobanderovska diktatura v US rezii/ je ruskymi politologmi aj mnohymi diskutermi!! na blogoch vnimany prave ako uspesny pokus zdevastovat rusko-europske vztahy,zasadit uder aj Moskve,aj Nemecku /celej konkurujucej EU/.
    Mozete,politici,kludne mozete to tak vnimat,nesmiete vsak o tom hovorit.Verejne nesmiete!!!

    Politici su povinni len papouskovat propagandu.

    Tak je to na Zapade Europy.
    NWO v celej ozrutnej nahote.
    V Madarsku,V Cesku,na Slovensku,nie sme az tak zotroceni.
    To nas zavazuje zodpovednosti.

  8. Jaris napsal:

    No to si ta pani vypije! Pujde za trest slouzit do nejake zidovske rodiny. A ze bude mit v Rakousku vyber!
    Ne, vazne. Dnes se veskera zloba soustredi na muslimy. Na ty muzete nadavat az vam dojde dech.Nenechte se mylit! Za touto invazi nechtenych lidi stoji v zakulisi zidaci. Ovsem pokud je zacnete kritizovat, treba jen naznakem, to je jako poradne slapnuti na kuri oko. A je zle! Tato moudra veta je myslim od Voltaire: "Toho, kdo ti vladne poznas podle toho, ze ho nesmis kritizovat."

    • Marie napsal:

      Jaris, nemam o ni obavy, penize jsou mocne....

      Tak tak, veskera zloba je smerovana na muslimy a ja to nebrala a kvuli tomu nekolikrat vycinila Ortekovi. Zapomen na slovo muslim, to neni o islamu, tak jako ten nazev Islamsky stat je zavadejici a ja rikam, ze je to izraelsky stat, nebo jsou za tim vsim skutecne siozidi.

      Nepristupuji na zavedeny rozdelovaci a zevseobecnovaci matrixovy system ( ktery zavedli prave zidi, tim svym zakonem Rozdel a panuj). Zrovna tak je spatne, kdyz se rika, ze USA bojuji s tim a nebo s tim, to nejsou Staty, kdo bojuje, to je par vsivaku, co je ovladaji, a I ten Obomba je obycejna loutka, stejne tak jako ten nas Zeman, kteremu lidi very a vychvaluji ho, ze za narodem stoji...

      Dnes vic jak kdy jindy je dulezite se oprostit od rozdelovani vseho podle linek a od cernobileho videni zivota ci sveta!

      • Jaris napsal:

        Nemohu s Tebou, Marie , tentokrat souhlasit. Staci se podivat jake maji postaveni zeny v islamske spolecnosti a je mi z toho nanic. O vzdelani se muslimove take vetsinou moc nezajimaji. Koran sice umi odrikavat nazpamet, ale jako spolecenstvi lidi jsou velmi primitivni a do krestanske spolecnosti se neintegruji, vytvareji ghetta, kde se mnozi jako mysi na statni utraty. Muslimove by meli emigrovat do muslimskych statu, jelikoz jsou jim blizsi a sdileji stejnou nabozenskou kulturu.

  9. Pepi napsal:

    Jste nespravedlivi vuci Zidum.Nejzasadnejsi ODPURCI IZRAELE JSOU ZBOZNI ZIDE.Viz.napr. Neturei karta.Ti respektuji krestany a chteji Palestinky stat!Podporuji demonstrace Palestincu!
    A mnozi krestane jsou naopak sioniste,kteri miso Krista uctivaji stat Izrael.

    • Robo napsal:

      Tiež verím, že nieje žid ako žid. Rovnako tak kresťan ako kresťan. To isté s muslimami.
      V poradí, jak som ich vymenoval (pričom po kresťanoch dlho nič a až potom moslimovia) však už napáchali a ešte páchajú Veľa zla.

      Aby som nechodil ďaleko, tak viď zachadzanie so slovenskými lesmi a rituálne bestialne zneužívanie detí (tá istá partaj).

      Zlo existuje, nie že nie. A je nutné nebáť sa ho otvorene pomenovať.

      • Marie napsal:

        Robo, opravdu neni zid jako zid. Mam kamaradku zidovku, a klidne za ni dam ruku do ohne. Ovsem ji ani zidi nemaji radi, protoze nechce mlcet nad svinstvy a poradne se s ni rozhadali kvuli holofauxu. Nekrade a neskodi, je to byvala ucitelka, ma postizenou dceru a pracuje ve velkem sanatoriu, kde umiraji lidi na rakovinu. Jsou I dalsi skveli zide, jako je napr. Chomsky.

        Ver tomu, ze vsechno je to jejich virou, oni si nepripousti prave pod vlivem te viry, ze delaji nejake zlo. Proto jsem vysvetlovala, ze zlo neexistuje, protoze to je pojem pouze. A neda se mezi dobrem a zlem udelat hranice, proto to rozdeleni nema skutecnou platnost. Samozrejme jsou veci, ktere vetsine lidem ublizuji, tak je nelze povazovat za spravne ci chces-li dobre. Jde o uhel pohledu na vec.
        Kdyz beres nekomu svobodu, tak je to proste proti prirode, nebot se rodime svobodni. Ti, co vyrostou v te vire, ze jsou vyvoleni a sam buh jim dal ostatni za otroky na urovni zvirat, ty nikdy nepresvedcis, ze brat druhym svobodu nebo I zivot je neco spatneho. Pro ne je to dobre.

        Kdyz muzes presvedcit ci donutit nekoho, aby se nenadrazoval a druhou bytost bral za rovnocennou, pak odpadne deleni na dobro a zlo, protoze nikdo nebude druhemu delat, co jemu nedela dobre. Bude I druhemu delat dobre. Snad mi rozumis, nebo jsem to vysvetlila moc kostrbate?

        • Robo napsal:

          Marie, čo si popísala v poslednom odstavci, je zhruba moje chápanie dobra. Vieš, čo myslím pod pojmom "s-vedomie"? TO je u mňa dobro. A vôbec, čím viac do minulosti nás, Rusov (slovanov/rassenov/tartarov/vedrussov/...) idem, tým viac dobra nachádzam.

          Podľa môjho presvedčenia je veľmi nebezpečné popierať, že dobro a zlo neexistuje. Potom to práve vedie k strate s-vedomia.

          Takže ak to zjednoduším - dobro - život so S-VEDOMÍM a podľa neho (vid naše pravé predzidokrestastke dejiny) a zlo - život bez S-VEDOMIA (kam nás zidokrestania v novodobej minulosti už asi 5.000 rokov tlačia).

          Poprieť zlo a dobro je ako poprieť lásku. Potom už nezostáva nič, prečo sa snažiť tvoriť.
          Toto je vec, kde s Tebou nikdy nebudem súhlasiť, Marie (že dobro a zlo neexistuje).

          • Robo napsal:

            ovšem každá vec má x-pohľadov. Podľa jednej teórie si ľudia Pôvodných Prameňov túto cestu vybrali vedome s cieľom ešte viac zdokonaliť svoj vytvor. Z toho pohľadu fakt dobro a zlo neexistuje. Ibaže takto sa môžeme baviť, až naplníme to, prečo sme na tomto svete práve teraz, keď sa k Pôvodným Prameňom vraciame.
            Žijeme v úžasnej dobe a zároveň si zaslúžime veľký obdiv, že v tejto s.urvenej dobe na kraji priepasti (do ktorej ovšem tentokrát už neprepadneme) dokážeme prežívať.

          • Marie napsal:

            Spravne jsi to pojmenoval. Je to svedomi, co by ti melo rikat co je spravne a co spatne, neboli co je dobro a co zlo. Vetsina lidi to vnima spravne.
            Ja jsem jen delala rozbor tech slov prave z pohledu zniceneho jak svedomi, tak vedomi. Tam proste nelze hledat rozdeleni mezi dobrym a spatnym, protoze pro lidi bez svedomi je dobre vse, co delaji.
            A kdyz si k tomu pridas, ze tim nekdo zije cely zivot, tak s tim nejde nic udelat.
            Spravne jsi vzpomel I lasku. To je stejny problem, protoze pro kazdeho je laskou neco jineho. V USA nikdo nechape, co laska je, protoze tam neni jine meritko v lidech nez prospech ci krasa ( vzhled ). Pritom laska je obdiv souhrnu hodnot vnitrnich, ktere jsou konstantni, je to trvala pritazlivost, ne jen nejaky sex. To je jen navic, ale casto se to zamenuje prave u lidi, kteri jsou vychovani ve falesnych hodnotach. A Slovane ty hodnoty stale maji zakoreneny, vidis to v tom Rusku, jak pomalu, ale jiste je protlacuji a ty falesne vytlacuji. Proto se branim pouzivani tech slov dobro ci zlo, protoze je to proste rozdelovani na zaklade pohledu, stejne tak je to s tou laskou. Verim na lasku ci neverim. To taky nelze takto rozdelovat. Kazdy ma svuj pohled na to, co je laska. V tom je ten problem.
            Reknu ti priklad. Zachranila jsem klukovi zivot. Sel po kolejich a najednou se objevil vlak. On misto aby uskocil, tak ztuhl. Ja na nej zarvala, a on nic. Byla jsem blizko, tak jsem ho strhla pryc. On potom stale tvrdil, ze mne miluje, a ze mi patri jeho zivot. Ani jedno, ani druhe. Laska neni vdecnost, ikdyz se muze vdecnost povazovat za velke pouto. A uz vubec neni laska, kdyz ti nekdo oddane patri. To je spatne a vetsinou takto uvazuji krestane, protoze jsou pod vlivem te oddanosti bohu, kterouzto povazuji za lasku.

            Je to sirsi proste zaber, a proto mi nevyhovuje to rozdelovani na zlo a dobro, neb tvrdim, ze pokud nelze stavit meznik, je spatne to pouzivat. Laska, nelaska, nenavist.

            Mne tady jeden troll, vsem znamy, co si rika Jinsky neustale vnucuje, ze jsem nenavistna. Taky je vedle :-).

          • Marie napsal:

            Presne ,ROBO! PERFEKTNI.

            Ted jsi rekl uplne nejlip, jak to jde. Mne to neslo spravne definovat, ale presne tak se stavim k otazce dobra a zla.

            Zivot s S-VEDOMIM a zivot bez S-VEDOMI !!!

            • Marie napsal:

              Nevim Robo, jestli se sem jeste vratis, abychom to dokoncili :-).

              Chci jeste dodat, ze vsichni se rodime se svedomim a deti ho maji neporusene. Pripomenu video maleho devcatka, ktere sedi nad veceri a pta se, co to je na tom taliri. A maminka ji rika, ze to je nakrajena chobotnicka. A ona zacne plakat, ze nechce jist zabite zviratko, ze ona je ma rada. Tak ji mama nechala snist jenom to, co chtela, tedy ryzi.

              Toto je priklad jeste nicim nezniceneho ci ovlivneneho svedomi. Az pozdeji nastupuji ty ruzne vlivy, cemu clovek uveri. Treba tomu, ze bez masa nebude zdravy, totez plati o vsech tech lidem do hlav nacpanych poucek z ruznych zump, jako je napriklad bible. Uveri sve nadrazenosti, kdyz je odmalicka v tom veden. Nadrazeni nejsou jenom zide, I krestane a dalsi. Vidi v sobe vic nez jsou a vidi v ostatnich, ze jsou mene, protoze jsou neverici. A tady to cele zacina. A zrovna tak se pravicaci nadrazuji levicakum ( kdyz se rekne levicak, tak uz hned se mnohym vybavi socka, jak se jim casto rika), tzv. uspesni neuspesnym ( to dalsi hloupe deleni). Ted si kazdy mysli, ze ta jeho vira je ta nejlepsi a maler je na svete. Lide souperi misto toho aby spolupracovali. Pak uz je jen otazkou casu, kdy se to vyhroti.
              Pri hledani videi jsem narazila na jedno, kde rabin vysvetluje do kamery, ze za pedofilii si mohou sama ta decka. Pry od peti let mysli 24 hodin jen na sex. A nemaji sex s nim, ale s Jahvem!
              Tam pod tim videem byly vsechny komentare tak silne, ze ani jeden z mych, co jsem kdy tady napsala, nebyl az takovy, klidne I deset slov fuck a odvozenin v jednom odstavci.

              A dalsi mne doslova soklo: V Kalifornii uz je pry pedofilie legalni. Tady ta divka to v tom videu rika, ze je to zamontovano do zakona ohledne homosexuality. Uvadi tam ten zakon, tak ja si ho nejdriv proctu, abych si byla jista, ze to tak je.
              Pedofilove se ale o sva prava hlasi, taky rikaji, ze maji jen jinou sexualni orientaci. To jeste dojde na nekrofilii a polygamii a proste co ty zrudy napadne, neb nejsou vlastniky uz zadneho svedomi.
              Dam sem ty odkazy, abych nebyla podezirana, ze si vymyslim.
              https://www.youtube.com/watch?v=1rHegysVZVE
              https://www.youtube.com/watch?v=oeJaNBFNBb0

              • Marie napsal:

                Takze jsem ten zakon 1172 procetla. Neni tam uvedena primo pedofilie, ale je tam formulace ...pocitovana sexualni orientace, coz muze zahrnovat I pedofilii.

                V kazdem pripade pokud to pujde timto tempem dal, tak NWO prinese absolutni cochcarnu...

              • Robo napsal:

                Marie, v tomto sme sa teda zhodli (v otázke, čo môžeme považovať za "dobro a zlo"). Veď vidíme, kam život s potlačeným svedomím vedie.. Okrem iného máme bordel aj v základných pojmoch, ako napríklad láska.

                Hovorieval som, že z Ruska sa sloboda rozšíri jak lavína do celého sveta. Možno by som mohol upresniť - z Ruska sa S-VEDOMIE rozšíri zas do celého sveta, jak lavína!

    • Jaris napsal:

      ...a Pepi, kolik jich je tech "sedm statecnych"??? Patnact, petadvacet, sto? Procentuelne je to minimum, ktere nestoji za rec. Sice jsem videla jakysi protest v Izraeli, ale tech zidu tam bylo opravdu malo. Zato budu mit v pameti ony "mirumilovne" zidy, kteri kdyz se bombardovala Gaza, nelenili a vylezli na nejblizsi kopec, aby neprisli o tu nadhernou podivanou. Pritom si sebou prinesli zradlo a chlast a pri kazdem vybuchu si pripijeli na zdravi. Hnus, hnus, typicky zidovsky hnus. Svet dnes mlci, jakoby se nikdy zadna tragedie se stovkami zabitych Palestincu vcetne deti, neodehrala a jede se dal. Umis si predstavit, ze by se neco takoveho melo odehrat v Izraeli ze strany Palestincu??? To by byl povinny narek a lomeni rukama 4x do roka po celem svete! N E, zidum neverim! Hraji totiz vzdy na obou stranach.

      • Jaris napsal:

        Je to proste zidovska verbez....a ne nadarmo byli vyhosteni vice nez 100x z hostitelskych zemi.

      • Pepi napsal:

        Jaris;kolik je Zidu odmitajicich vojenskou sluzbu to nevim,ale diky za kazdeho z nich.
        Zidaci zerouci popcorn,pijici kolu kdyz se koukaji na bombardovani Gazy,neco mi to pripomina:
        Cechacky na Dnech NATO.Koukaji se na nase "kloucky"spojence a na vrazedne masiny urcene pro Rusko a zerou pritom burgery a chlastaji kolu nebo pivo.
        No a kolik lidi protestovalo v CR proti prujezdu "spojencu"?1?2?

        • Jaris napsal:

          Pepi, Cesi svetu neskodi, oni skodi sami sobe a v tom je rozdil. Cesi jsou nejednotny narod,jeden druheho podrazi. Ne nadarmo se rika, "jednoho nestesti druheho potesi". Zatimco zid zida podpori.To je snad jedina vec, kterou jim zavidim.

  10. Boyar napsal:

    az prijde Roman reknetemu ad dotahne nejaka videa(odkazy) od Venouska o zidech jech rodinach a jak s edeli a budete se divit kolik toho o zidech nevime oni nam to z izraele zamlcuji kdyz se nekdo v evrope popere zprava obleti cely svet v Ct muzete videt jak nejaky nigercan ukradl chleba ale o tom co s edeje ve skutecnosti v izraeli a jak jsou zide rozdeleni vime malo a Venousek ma dost informaci o nich ..

    mistni admin vi kdo je Roman a Roman dobre zna Venouska ..
    osobne to mam k nemu daleko (par tis km) a je to nemozne v tento cas ..
    sam toho moc v pameti nemam a jeste bych to popletl
    zkoumejte hledjte neni totiz zid jako zid izraelita jako izraelita a sionista jako sionista

  11. Robo napsal:

    http://czechfreepress.cz/ladislav-kasuka/co-chtel-vlastne-doopravdy-stalin-a-jaka-nas-ceka-budoucnost.html

    Dve veci. DEJINY a Staroslovienska Bukvica. V týchto dvoch veciach je VŠETKO.

    Ohľadne dejín (ukážka, jak to myslím), pozrite napríklad na odkaz na článok pána Kašuky na CFP a ohľadne Bukvice...pochopíte tiež z poznania dejín, ako to myslím.

  12. Michal napsal:

    Marie, s vašimi názory souhlasím, stačilo mi, když jsem díky Bartošovu seznamu významných židů zjistil, kdo z těch, kdo tu řídili privatizaci, k nim patřil. Potom už mi bylo jasné, proč ta privatizace dopadla tak, jak dopadla. Já na ..... bráchu a ..... brácha na mě. Ti lidé se vzájemně znají a podporují se a tahají se vzájemně nahoru. Já například za celá léta nevím, že ten, co se mnou sedí v kanceláří, je žid, ale on naprosto přesně ví, že já nejsem žid a ví přesně, v které kanceláři u kterého stolu sedí další žid. Žid Havel bohužel do všech významných státních funkci najmenoval židy a ti zase tahali nahoru další židy a to, aby se tato republika dostala zase do správných proporcí, bude trvat dvě generace. Za dob vlády Rakušanů u nás byli židé nositelé germanizace,téměř všichni měli německá jména a doma mluvili německy, to až po druhé světové válce si tato jména nechali měnit na česká a zapoměli doma mluvit německy.

    • Marie napsal:

      Ano, a z Nemecka ti, co odchazeli do USA, si zase menili jmena. Ne vsichni, zalezelo do ktere oblasti se stehovali.

      A Havel uplne nejdriv prisel s tim heslem "nejsme jako oni", aby ovlivnil lidi, protoze se mnozi obavali trestu. Na jednu stranu komunisty prohlasili za zlocince, ale ti, co zahodili knizky, tak najednou zlocinci nebyli.

      Havel je nejhorsi zruda, ktera nas mohla potkat, protoze svymi kecy o lasce a pravde a sliby o vyssi zivotni urovni lidi opravdu ovlivnil, ze se stali jeho ovcemi, navic slepymi.
      Nechal oddelat Karla Kryla, protoze se bal, ze lidem rekne o tech cirkevnich restitucich. Karel byl nekdo, byl idolem nasi generace, na lidi mel velky vliv.

      Dal tu informaci do sve pisne Demokracie, pamatujete?

      ...." farar vam slibi nebesa a ceka na majetky "....

      Moje maminka v roce 1990, kdyz se stal presidentem, plakala a rikala: Vy jeste zazijete svetovou valku, vy vubec nevite, co to je za cloveka.

      A mela pravdu. Zazila 2.svetovou a vypravela nam, co jeho rodina za valky provadela....

    • Paul Durham napsal:

      1++

    • Marie napsal:

      Jeste, Michale, pripomenu, ze v ramci tzv. odskodneni za perzekuci minuleho rezimu byly vyplaceny obrovske castky lidem treba za to, ze byli potrestani za nezakonne opusteni republiky. Znala jsem kluka, ktery byl chycen na hranicich, dostal jen nekolik mesicu a odskodneni za to bylo 250 tisic korun! A jeste nutno pricist ty, kteri za to berou navysene duchody! Ani pocet tech lidi, ani castky z Duchodaku nedostanete, neodpovi. A je to jejich povinnost, nebot je to placeno z nasich dani.
      Mohu ale smele rict, ze je to hodne, protoze jinak by se nikdy prumerny duchod nemohl vysplhat na 11 nebo 12 tisic, kdyz vetsina lidi bere v prumeru 8 tisic. Restituce byly vecne a penezni, ti, jejich udajny majetek uz neexistoval v roce 1989, tak dostali financni odskodneni na dluh pro ostatni obcany!

      Proste zadna sametova revoluce, ale docela sprosty majetkovy prevraz zorganizovany siozidy.
      Adam Bartos nema duvod lhat, taky jsem cetla jeho spoustu clanku.

      Kdyz to shrneme, tak nejdrive totalni rozkradacka, pak dalsi rozkradacka budoucim generacim ( zadluzovanim) a ted dokonce nase likvidace, a to jeste za nase penize!

      Jestli mi chce nekdo nadavat, ze rvu, tak to sice muze, ale tim ten fakt neukrici a dostihne nas behem nekolila mesicu az roku.

      Sabatove ( zidovka sabesova) prosazuje volebni zakon, ktery jeste letos zahrne privandrovalce!
      To znamena, ze si chteji zajistit vladu pres jejich hlasy.

      Proto nam nezbyva jina cesta nez rucne strucne s nimi.
      Zadna tzv. demokraticka a mirna neni mozna, neb se nalezame ve fasisticke diktature.

  13. Definitiva napsal:

    Prosím, nereagujte na Jinského, čím viac reagujete, tým je jedovatejší a zničujúcejší. Strácate čas a energiu, ktorú môžete využiť aj užitočnejšie. Jinský je minulosť, ktorá zaniká spolu s anglosaso židovskou otrokárskou Západnou civilizáciou reprezentovanou USA svetovým terorizmom.

    • Jan Jinsky napsal:

      A Marie je budoucnost :D

      • Jaris napsal:

        No Jinsky, rozhodne se clovek dovi vic od Marie, nez z Tvych plytkych nicnerikajicich komentaru.

        • Jan Jinsky napsal:

          To je fakt. Spoustu lží se dozvíte. když vám to vyhovuje, proč ne.

          • Marie napsal:

            Jdi uz konecne do riti, sione. Podle sebe soudis druhe. Jenze tady jsou, narozdil od tebe lidi schopni myslet logicky. Takze lez je nastroj zisku. Jaky zisk ja bych tady mohla mit z lhani? Zadny. Ten mas ty, neb jsi placen prave za to, abys rozbijel vecnou debate, proto ses na mne nalepil.
            Nedojde ti ani to, ze ti lide tady maji moznost I jinde si overit, ze to, co rikam, je pravdou.
            To, ze jsem na tom mizerne a jeste v ohrozeni zivota je prace vyhradne siozidu, kteri maji na svedomi uz 4 cleny me rodiny, takze mi jde jedine o to lidi informovat a varovat, aby neskoncili stejne.
            Bohuzel pokud se nevzeprou nasi zkurvene siovlade, tak dopadnou vsichni jako ja, a proto jsem tak durazna a tvrda. NIC JINEHO NA VAS TOTIZ NEPLATI.
            LIDE SI POTREBUJI UVEDOMIT, ZE HAJZL POCITA SE SLECHETNOSTI DRUHEHO.
            AZ ZACNES ROBIJET MA TVRZENI PROTIARGUMENTY, PAK TEPRVE BUDES MIT NAROK HODNOTIT MOU OSOBU. TY TO DELAS PRESNE NAOPAK. GFY.

            • Jan Jinsky napsal:

              Marie, jsi zahorkla zenska, tak tu nadavas.
              Cernosi co lovi hada, jsou beztrestni, zidi jim plati cestu a nakonec z nich bude silna armada proti Rusku.
              Pokud tohle tady nekdo ocenuje jako pravdz, pak je tu odbocka Bohnic...

              • Marie napsal:

                TVUJ SOUKMENOVEC PRASACENKO PODEPSAL DNES ZAKON NA PRIJIMANI CIZINCU DO UKRAJINSKE ARMADY! MUZES SI TO OVERIT V UKRAJINSKYCH NOVINACH. TAKZE Z NICH BUDE ARMADA PROTI RUSKU.

                • Jan Jinsky napsal:

                  No vidíš, to jsem zase zaspal. Nevšiml jsem si, že by se migranti hnali po tisících na Ukrajinu. Marie, ty meleš všechno dohromady, jen aby ti z toho vyšlo to, o čem jsi přesvědčená.

    • lubajs napsal:

      S lidmi to máte těžké. Byť ví, že v případě nějakého Jínského se jedná o trolla, tak stejně málo který odolá pokušení mu to za ty jeho blbé provokace tzv. "nandat". Lidi si neuvědomují, že odpovídáním trollovi na provokace v podstatě přistupují na špinavou hru režírovanou právě tím trollem. Přitom je tak jednoduché se otravného trolla zbavit nadobro. Stačí jen ho absolutně ignorovat, protože když trollovi nikdo neskočí na špek, tak troll ztratí smysl své existence.

      • Marie napsal:

        TO JE PRAVDA! Tento hajzl mne tady napada a tvrdi, ze lzu, soplak jeden. Mne nejde o to se s nim bavit, ale o druhe lidi, aby si nemysleli, ze mlcim na to proto, ze to tak je, co rika. Na nej ja zvysoka hazu bobek.

        • Jan Jinsky napsal:

          Však ano Marie, lžeš a vyléváš si tu svojí nenávist.

          • Marie napsal:

            JENOM NADRAZENY ZIDOVSKY SOPLAK SI DOVOLUJE TYKAT STARSIM LIDEM A JESTE JE URAZET. JDI DO RITI, KSINDLE.

          • Marco napsal:

            Jasný, všichni si tu vylévají svou nenávist, jen ty tu rozdáváš dobro:o)))))))))))))))))))))))))))))

            • Jan Jinsky napsal:

              Přesně tak to je. Jsem jediný, co to myslí dobře a chce spasit celý svět :)

              Já vám jen trošku kecám do toho zaprděného židobijectví a nenávisti ke světu :)

              • Marco napsal:

                To si ale hochu myslíš jen ty!!! To, že si tu parta lidí chce udělat dobře a popovídat si s názorově blízkými, ještě neznamená, že z nás čiší nenávist a flustrace. Mnozí z nás jsou v dnešním světě i velmi úspěšní ale patříme asi mezi jiný druh, jelikož pro nás kariéra a úspěch neznamená alfu omegu bytí na tomto světě. Sám jsem kdysi podnikal ale měnilo mě to na zrůdu a tak jsem přestal. Každý, kdo říká, že vás úspěch nezmění, lže. Já prostě nechci být sobec myslící jen na sebe ale bez této "ctnosti" vás převálcuje první konkurent, na kterého narazíte. Samozřejmě ale mění i prostředí. Polovina mé rodiny podniká a nemám si s nimi co říct, ti lidé jsou úplně někde jinde a nevylepší je ani jachta na moři, máme v rodině celkem 2kusy zakotvené v Chorvatsku.

                • Jan Jinsky napsal:

                  Ale o tom vůbec nemluvím. Mluvím o zdejší nenávisti. Přečti si ty komentáře. Svět, který by byl podle zdejších diskutujících by bylo hodně ošklivé místo. Asi s koncentráky, bohužel.

                • Marco napsal:

                  Já ty komentáře čtu dnes a denně. Připadají mi úplně v pořádku, však říkám, že jsi sluníčko a celý svět musí být sluníčkový. Ve tvém světě nikdo neřekne, že by zabil svého psa nebo svého souseda a realita je taková, že to tajně provede kdykoliv. Nechápu, co na tom nechápeš! Kdykoliv si půjdu popít do sklepa ke kotli s někým takovým, který mi řekne na férovku, co si myslí a že k tomu použije dle tebe sprostých slov, nooo bóže. Ty prostě patříš do té druhé skupiny, kde si nasazujete každý den na svůj ksicht masku a hrajete si na sluničkový svět.V Americe se mi z takových dělalo zle, tam jsou všichni úspěšní a realitu poznáš až na počtu jejich složenek nebo na obnošeném šatstvu nebo na podfinancovaném autě, na plnou hubu "jsem v prdeli" ti tam nikdo neřekne. Já jsem sympatizant té "čarodejnice", která se snaží vyložit davu, že tu krávu chtěla vyléčit a ty jsi ten, který řve upálit, jelikož je dotyčná sprostá žena rasistka. Přestaň hodnotit ostatní a začni u sebe, jelikož já tu nic než hodnocení jiných od tebe ani nevidím. To, že si tu někdo zanadává ještě neznamená, že veme hůl a půjde to uvést v realitu, to si myslíš jen ty.

                • jana 123 napsal:

                  pan Jinsky, precitajte si knihu od Solzenicyna
                  Dvesto rokov spolu a snad pochopite o com je zidovstvo - Solzenicyn je zid, perzekuovany v Rusku, tak si ho nik nedovoli obvinit z antisemitizmu, dokial kritizoval Rusov a Gulaky, zapad ho vynasal do nebies, ked napisal hore uvedenu k nihu, tak ju v krajine slobody a demonkracie zakazali vydat. obvinujete tu ludi, ze by zriadili koncentraky, avsak tu je jedno etnikum, ktore tvori cca 1% populacie a mysli si - a presviedca o tom svet - ze vlastni 90% zdrojov a chce zriadit jeden koncentrák celosvetový. tito ludia su geneticky iny, su to psychopati a keby im nascenovali mozog a skumali funkciu ich amygdaly
                  - neprejavia sa u nich zmeny pri emocne vypatých situáciách tak, ako u empatickych ludí.

  14. Definitiva napsal:

    Snažím sa chápať židovstvo z pohľadu dejín.

    Židia sú selektom ľudí po nútenom pobyte v púšti, starí vymreli a mladým sa dostalo židovskej ideológie. V púšti putovali a neumreli, lebo vždy z neba padla "manna".
    "Po odchode izraelitov z Egypta putoval národ štyridsať rokov po púšti. Spočiatku mali pri odchode z Egypta izraeliti nejaké zásoby jedla zo sebou. Zásoby sa minuli. Boh na dôkaz starostlivosti o svoj národ zosielal chlieb z neba svojmu vyvolenému ľudu, aby nehladoval. Izraeliti sa doteraz s takýmto pokrmom nestretli a nazvali ho "manna". Údajne slovo manna v hebrejčine značí Čo je to.
    Ľudia jedli iba to, čo im dal Boh - mannu."

    Židovská ideológia to je Tóra, Talmud, Kabala. Nebudete mať iného boha odo mňa, budete vládnuť svetu, všetci vám budú slúžiť, alebo zomrú. Židovské náboženstvo je najrasistickejšia ideológia sveta.

    Po príchode z púšte židia začali vyhladzovacie vojny, padli celé mestá, majetky ulúpené, ľudia zabití. Preto sú židia už tisícky rokov prenasledovaní a vyháňaní, preto boli originálni židia, hebrejci, zabíjaní, až na malé výnimky zmizli z populácie. Títo pôvodní židia, hebrejci, Sefardi, podľa genetických výskumov tvoria asi 5% populácie židov. Sefardi sú v Izraeli utláčaní, sú menejcenná rasa.

    V tejto situácii prijali židovské náboženstvo Chazari v Chazarskom kaganáte, zbojníci a výpalníci kdesi od Čierneho a Kaspického mora, teda asi majú Slovano Árijské gény. Po zničujúcej vojne Rusov a Byzancie proti Chazarom sa títo rozutekali do sveta a od vtedy ich máme všade za chrbtom. /Kaganovič bol vládca nad Berijom a Stalinom. Robert Kagan, politik USA, jeho manželka je Viktoria "fuck EU" Nuland./ Z toho plynie poučenie, ak niečo robíš, tak to rob poriadne, aby ti to negniavilo chrbát.

    Chazari konvertovaní na židovstvo tvoria asi 95% populácie židov, nikdy v Palestíne nežili.

    Sionizmus je ideológia, ktorá háji štát Izrael. Sionisti sú aj nežidia.

    Od pobytu v púšti ubehlo pár tisíc rokov, Chazari sú nežidia a ľudia hlásiaci sa k židovstvu nie sú všetci zvrhlíci, je tam veľká skupina humánne mysliacich ľudí, tí sú zaznávaní a potláčaní, hlavne v médiách v USA a Izraeli.

    Tzv. židia, chazarskí konvertiti tvoria v spoločnosti vždy úspešnú skupinu ľudí. Židovstvo podporovalo len úspešných, neúspešní sa prestali hlásiť k židovstvu, konvertovali inde. Židovské náboženstvo urobilo tisícročnú selekciu na úspešných, neúspešní jedinci sa z populácie dobrovoľne vytratili.

    Tzv.židia sa dodnes dobrovoľne segregujú od väčšinovej spoločnosti, vždy mali svoje štvrte, ulice, svoje školy, svoje obchody, žid židovi požičiava bez úroku, nežidovi s úrokom, nikdy sa neponížili k fyzickej práci, v spoločnosti, v štáte vždy obsadzovali riadiace posty a použili spoločnosť vo svoj prospech.

    Židovstvo nie je náboženstvo, je to V HISTÓRII NAJÚSPEŠNEJŠIA IDEOLÓGIA NA PREŽITIE skupiny ľudí. Žiaľ to, čo je na prospech tejto skupine ľudí, nikdy nie je na prospech väčšine spoločnosti, v ktorej žijú. Ford- automobily, bol svetoznámy antisemita a dnes jeho fabriky vlastnia židia.

    V Starovekom Egypte kňazi splodili ideológiu sociálneho parazitizmu a za tým účelom aj biblický projekt na ovládnutie a uposlušnenie ľudí. Vznikajú biblické náboženstvá, kresťanstvo, islam a vedúcu úlohu na ovládnutí ľudstva má židovstvo. Židovská ideológia teda slúži svetovláde, globálnemu prediktorovi, sociálnemu parazitovi, na ovládnutia ľudstva, na jeho zotročenie, na vytvorenie technosféry a získanie neobmedzenej moci na Zemi.

    Židia, aj tí humánne zmýšľajúci, boli a sú zneužitý na nehumánne zištné ciele svetovlády, ktorá sa dejinne spája s cirkvou, dedičnou mocou, finančnou oligarchiou a ich mafiami. /Pápeži sa zdravia satanským pozdravom, klaňajú sa židovským mocipánom, dnešný pápež je jezuita, t.j. cirkevná tajná polícia a verejne presadzuje záujem svetovlády, napr. LGBT, migráciu, agenda 2030...ako jezuita je osvedčený zaviesť v kresťanstve zmeny prospešné globálnemu prediktorovi, sociálnym parazitom, otrokárom ľudstva.

    Kresťanstvo je veľmi mladá ideológia, biblia bola napísaná a x-krát prepisovaná podľa potreby cirkvi. Biblia a biblické náboženstvá nemajú nič spoločné s Bohom, sú to produkty zvrhlých ľudských duší, egyptských kňazov. Biblický príbeh opisuje pravdivé udalosti vzniku Zeme a stvorenia človeka a do tohto deja je prepletená ideológia globálneho prediktora na výrobu nevzdelaných poslušných, pracovitých, bezduchých otrokov, kresťanov, islamistov a židov.

    Pred bibliou bol opísaný vznik Zeme a stvorenie človeka u Sumérov, Suméri sú mediálne tabu, lebo ľudstvo sa nesmie dozvedieť pravdu. Celé dejiny ľudstva sú sfalšované. Veľká Tartária známa ešte koncom 18.stor., zmizla z povrchu Zeme a z myslí ľudí, Slovanské dejiny boli spálené, skutoční Slovano Árijskí bohovia a pohanské náboženstvo boli použité v kresťanskej ideológii, ale len v miere poslušnosti a nevedomosti voči svetovej moci. Rusko je Západnou civilizáciou ničené stovky rokov, Romanovci sú dedičnou mocou Západu. Socializmus je ideológia na objednávku klanu Rothschild a bola použitá v Rusku a u Slovanov, VOSR... na zničenie priemyslene vyspelého Ruska na vykradnutie surovinových zdrojov. Romanov odmietol Rothschilda a jeho centrálnu banku Ruska..."a za to bude kruto potrestaný".

    Z posledných niekoľkých storočí ruských dejín iba Stalin a Putin sú vodcovia, ktorí obhajujú záujem krajiny a lepší život ľudu. Chruščov, Brežnev, Gorbačov, Jelcin, boli poslušní sluhovia Západu, konali bez rozumu a v záujme Západu. Užitoční idioti.

    Po zvyšok dejín bolo Rusko-ZSSR pod výkonnou mocou USA a Británie, ktorá sa realizovala cez ruskú "bielu" elitu, dnešných miliardárov.

    Sme svedkami vojny civilizácií, večnej vojny sociálno parazitickej otrokárskej, anglosaso židovskej, Západnej civilizácie reprezentovanej skrytým globálnym prediktorom a krachujúcim realizátorom, tandemom Británia USA, proti civilizácii Slovanskej, humánnej, odmietajúcej otroctvo, chrániacou zdroje Zeme na prežitie ľudstva a rešpektujúcou Vesmírne zákony a existenciu ľudstva.

    Z uvedeného si každý vyvodí svoju morálku. Ale šancu na prežitie má len jedna morálka, morálka humanity, prežitia človeka na Zemi a v Kozme. Taký je Vesmírny zákon, či sa to ľuďom páči, alebo nie, on funguje nezávisle od vôle človeka a jeho Boha a náboženstiev.

  15. Paul Durham napsal:

    http://www.novinky.cz/krimi/385292-za-brutalni-vrazdu-historika-potvrdil-soud-28-let-vezeni.html

    je pozoruhodné jak vrchní pražský soud dělí oběti na židy a nežidy,
    jakoby sám skutek pachtelův byl jinak omluvitelný, další pozoruhodnost justice jest nevyslovení trestu doživotí za zjevný terorismus vůči skupině obyvatel bytového domu, komu to slouží ?

  16. Ďuro Trulo napsal:

    Definitivo do písmene souhlasím s Tvým textem a máš můj odiv za odvahu a exaktnost příspěvku!
    Ďuro

    • Definitiva napsal:

      Ďuro, ďakujem! Držím sa hesla: Čítaj, lebo osprostieš. Dnešná svetovláda na nás navliekla režim, v ktorom človek maká na svojom prežití a nemá čas, ani záujem unikať vlastnej "sprostosti". Ak by ľudia viac čítali pravdivé dejiny, tak by brali viac rozumu, vedeli by v živote správne voliť svoje priority aj politikov.

      • Marie napsal:

        Souhlasim! Lidi nejen nemaji cas, ale hlavne rikaji, ze se v tom nevyznaji. A to je taky umyslne delane, zahlcovanim.

        Na to je reseni: Jen zapremyslet, kdo z ceho ma prospech. Jestlize citim, ze jsou nam predkladany zakony, ktere nas zbavuji nejen svobody, ale I vsech prav, tak otazka nestoji proc to vlada dela, ale pro koho to dela.
        Napr. tolik diskutovany Zeman.
        On rekne: nikdo je nezval, to vypada jako invaze... a takove libive kecy.
        Budi dojem, ze je na strane lidi. A ti pak uz dal nesleduji, co skutecne dela.
        Leti do USA, a jde na shromazdeni AIPAC, coz je vlastne vladni struktura USA, nikoliv sasci v Bilem dome. A tam rika uplne neco jineho, z cehoz je videt, komu ve skutecnosti slouzi.
        Kope vyhradne pro siozidy v USA. Ta jeho tzv. orientace na Rusko je k smichu a velice pruhledna.

        Dukazem bude Temelin, na kterem si obrovsky vydelaji prave ti jeho soukmenovci z USA.
        Kdyz Necas vyhlasil, ze bude verjna soutez, ve ktere se zucastni Rusko, tak letel...

        Jednoduse divat se na veci seshora dolu, nikoliv naopak.

        Kdo chce ovladnout svet? Siozidi z USA a Izraele, nikoliv muslimove. Ale lidem se predhodi, ze jsou to oni a oci se uprou k nepravemu vinikovi, coz ti radoby svetovladci potrebuji.
        Privandrovalci budou pouze pouziti, a ne ze budou vladnout. A lidi se boji budoucnosti s muslimy, misto aby si uvedomovali, ze jsou bezprostredne ohrozeni na zivotech a zadna budoucnost nebude, pokud to nezastavi. A nezastavi se to protestovanim, je treba jednat, a ty, kdo to ridi, okamzite sejmout.

  17. Definitiva napsal:

    Každá vaša reakcia na Jinského je služba Satanovi proti ľudstvu.

  18. medved napsal:

    Jinsky,daj si už konečne spiatočku,pripominam ti 17 rokov naspäť,už teraz ťa mrazi ,že? Boh otec pamäta všetko,...stiahni chvost a neprovokuj.!

    • Jan Jinsky napsal:

      Tak už jsem i ve službách Satana a cosi strašlivého jsem provedl v roce 1998.
      A nebo vás spíš jen štvu, protože nesežeru i s navijákem kdekterou blbinu, která se tu vydává za zlato a drahé kamení.

  19. Definitiva napsal:

    Jinský, sluha Satanov, čo prahne po ľudskom nešťastí. Služba Satanovi sa nezakladá na pracovnej zmluve, ale na nízkosti a podlosti ducha ľudského.

    • Jan Jinsky napsal:

      Z čeho si usoudil, že prahnu po lidském neštěstí? Naopak tady komentuju nenávist - jiní tu píší o vraždění, strkání celých skupin lidí do jednoho pytle atd. Definitivo...

  20. pražská vlaštovka napsal:

    Já obdivuji Definitiva takè ,ale nejen jeho i ostatní (Marii,Jarise,Medvěda,Roba,Hel,Śvejka ,Weissbacha a Martina atd.)
    prostě tenhle web mà úroveň,neb je otevřený opravdu svobodnèmu mínění a takè to se mi líbí,že se respektují i opoziční síly ;-) i když často dostanou na pamětnou..
    Jinak souhlas s analýzou judase od Definitivy a Marie..
    Posílàm všem :-****)
    jituš

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!