Očitý svědek událostí v Kolíně nad Rýnem popisuje tak trochu jiný příběh, než popisují média

kolin

3 minutové video, na kterém německý (pravděpodobně) policista popisuje, jaký chaos a násilí vznikl před silvestrovskou půlnocí v prostoru nedaleko kolínského dómu. Konstatuje, že situace se podobala občanské válce a obává se, že k podobným událostem bude docházet i v budoucnu a budou eskalovat. Nejzajímavější je jeho přiznání o tom, jak si doposud myslel, že vše o konfliktních imigrantech je pouze propaganda, ale osobní zkušenost mu otevřela oči.


243 Komentářů k Očitý svědek událostí v Kolíně nad Rýnem popisuje tak trochu jiný příběh, než popisují média

  1. Dejavu napsal:

    Evropa v roce 2029:

    https://www.youtube.com/watch?v=Kw9ME-ThvVY

    Upozorňuji, že toto video je z r. 2009, tedy 7 let staré a dnes by tam mohlo být -10 let, Evropa r. 2019 ne-li dřív.

    • novapalo napsal:

      Vynikajúce video. Absolútne pravdivé video.
      Pán Kysucký vo svoje poslednej knihe aj o tomto píše – že islam zničí kresťanstvo, akokoľvek sa Západ a Vatikán bude brániť, budú zničení islamom. Majú len jednú šancu a možnosť odvrátiť toto globálne ničenie a vraždenie v západnej Európe a v USA – riešenie je podrobne rozobraté v tejto knihe……..
      Neveríte, že sa už rýchlo a nezadržateľne blíži koniec kresťanstva a bielej rasy na Západe ??, ak ……….. Zaujímavé, že nikto na internete neprišiel na základné ničivé princípy Západu a Vatikánu, ktoré ich zničia, len tento pán Kysucký. Ale nikto sa neodváži ho citovať, pretože sú šokovaní z hlúposti a zločinnosti Západu a Vatikánu.

    • Tachy napsal:

      Video je sice pravdive ale někdo kecá. Buď není z roku 2009 ale bylo nahráno později (viz 2:16 – 2:25) nebo video které bylo předkládáno jako přiliv imigrantů do Itálie cca před rokem https://www.youtube.com/watch?v=fX73ggsMNEI není pravdivé.

  2. Všudezdejší napsal:

    Je to vůbec možné!!!!!
    vláda má speciální webové stránky v angličtině a arabštině, kde přímo zve emigranty do ČR.

    Vláda nám sprostě lže…!

    Naše vláda má speciální webové stránky v angličtině a arabštině, kde přímo zve emigranty do ČR. A na tomto webu jsou přímo uvedené kontakty na takzvané v uvozovkách „neziskové“ české organizace pro podporu imigrantů, které jsou placeny touto vládou ČSSD, hnutím ANO a KDU-ČSL sta miliony korun z našich veřejných peněz. A hned na titulní straně tohoto webu se píší tato slova: „Hledáte azyl? Emigrujte do České republiky. Vítáme Vás“! Následně jsou na přiložených mapách dokonce nakresleny doporučené trasy, kudy se k nám mají ilegální imigranti dostat.

    https://emigratetoczechrepublic.wordpress.com/

    • Josef Švejk napsal:

      V ČEZku je všechno možné, zejména v posledních 25 letech. Zemský ráj to na pohled.
      Kvapem se blíží doba kdy budeme mít na výběr jen dvě možnosti: Buď se nechat zabít, nebo…

      • nazdar napsal:

        … nebo se nechat zabít! Oni totiž budou organizovaní a ozbrojení.

        • Marie napsal:

          Organizovani uz davno jsou a ozbrojeni budou nepozdeji do roka.V soucasne dobe jich nejvice proudi do Nemecka proto, ze tam je nejvice vojenskych zakladen. Pozdeji budou prerozdeleni, protoze je domluveno, ze budou brat stejne platy at jsou v kterekoliv zemi EU. Neni to vubec o tom, kde v ktere zemi jaky je system socialnich davek, to je uplne k smichu, ze nekteri Cesi spolehaji na to, ze k nam nebudou chtit. Pujdou, kam se jim rekne, jde o rec penez, niceho jineho…

          • proud napsal:

            Nabozenskej fanatismus je bohuzel horsi nez i ty prachy,jen o penezich to tentokrat neni,jen pro ty hlavni…..

          • Jan Jinsky napsal:

            Koukam, ze si prodlouzila termin o rok. Minuly rok si burcovala, aby lide odlo ili vladu a spol do konce roku, jinak ze bude amen.
            Nebyl, tak to das na dalsiho Silvestra. Mas podobne vestecke schopnosti jako maysky kalendar.

      • Contumax napsal:

        Josef Švejk

        Já to říkával, nejhorší je pátá kolona…

    • Jan Jinsky napsal:

      Tohle snad nesežere ani zarytý fanda NWOO. Ty stránky jsou fake fakovatej. Takovou stupiditu prohlídne snad i marie :D

      • Dejavu napsal:

        Co říkáš na první organizované hromadné útoky zdivočelých negrů a arabáků proti ženám po celé západní Evropě? Ty nejsou fejk, bylo to i v televizních novinách. Půjčil bys jim na chvíli svoji dceru k pohrání?

        • Jan Jinsky napsal:

          Je to svinstvo a ti, co to udělali by měli být okamžitě vyhozeni z Evropy. Viz dole. Ale to vám není dost. Vy byste vraždili všechny. Takže nemám dost radikální názory

          • Dejavu napsal:

            Jenže vyhoštěni nejspíš nebudou, zůstanou a budou čím dál drzejší a negrů bude dál přibývat. Je jen otázka času než začnou zabíjet původní obyvatele ve větším měřítku, že to už nepůjde tutlat jako dosud několik vražd důchodců imigrantem v jižní Itálii. Potom budou muset vzít právo do svých rukou občané a první výstřely by měly u nás být slyšet ve Strakovce a PSPČR..

            • Jan Jinsky napsal:

              Mám na tohle jiný názor. Podle mně je na čase ty, kteří neutíkají před válkou vrátit. A hlavně přestat měřit, kdo ho má delšího a zničit ISIS. To by pomohlo.

              Negři, jak jim říkáte jsou taky lidi a většina je slušných.

              • Dejavu napsal:

                Všechno nám ukáže blízká budoucnost. Většina negrů a arabů je možná slušná, ale ti zdivočelí je zastiňují. Nemám nic proti přirozené migraci při dodržení platných zákonů. Jenže to , čeho jsme svědky v poslední době je všechno možné, než přirozená migrace v mezích platných zákonů.

                • Jan Jinsky napsal:

                  Souhlas. Ale nevidím v tom Armagedon.

                • proud napsal:

                  Jsi slepej Jinskej:-),ty bys ho nevidel,kdybys byl primo uprostred nej.

              • proud napsal:

                „Negři, jak jim říkáte jsou taky lidi a většina je slušných.“……….a proto se jim rika negri? Co myslis? Ze to vzniklo jen tak z dlouhy chvile? Do Ameru s tebou,k nim do ghetta,na jednu jedinou noc,mozna by ses jeste pred brzkou smrti stacil probudit a prozrit!

              • Alenka v ríši divov napsal:

                Väčšina Nemcov tiez boli slušní ludia a vieme kde to jeden človek dotiahol s akými následkami počas druhej svet. Vojny

          • pavel jan napsal:

            Nikdo nikoho nechce vraždit, hysterko. Prostě ať do ČR nelezou. A pokud někdo z nich náhodou utíká skutečně před válkou, tak ať se obrátí na naše americké přátele, kteří rozpoutali všechny válečné konflikty na blízkém východě,v Africe i na Ukrajině.
            Jinsky, víte co je to užitečnej idiot? To je týpek, kterej je ochoten konat dobro, ale naprosto neschopen chápat, co se ve skutečnosti děje.

      • Marie napsal:

        Ty stranky nejsou zadne fake, ty zide prolhany…

        A tady se podivej, jak tvi soukmenovci se prozrazuji, ze v tom jedou, v te likvidaci lidi migracni vlnou! A jak to tupe a pruhleldne okecavaji, uplne stejnym dementnim stylem jako ty…

        http://www.hias.org/1000-rabbis-sign-letter-support-welcoming-refugees

      • sog napsal:

        Myslíš, že nejaký arabák bude rozlišovať, či je to fejk alebo nie?

    • Marie napsal:

      To jsi zjistil az ted? Tohle bezi uz nekolik let i z mnoha dalsich zemi. Jde o dlouhodoby plan zidovsky na likvidaci bile rasy. Zidi to organizuji a nase vlada neni nase, jak jsi napsl, ale je to samy zid, pocinaje presidentem, proto taky jedou plan a nam to jenom okecavaji. Mimochodem, ty znas nejakou zemi, kde vladnou zidi, aby lidem rikali pravdu?

      Mame bezdomovce, nezamestnane, zivorici duchodce a privandrovalcum se nabizi veskere zaopatreni zdarma! A to jeste neni vsechno. Maji slibenou uplnou beztrestnost, a ze nebudou nikterak diskriminovani.Maji slibeny volny pohyb po cele EU, tudiz cela ta hra o nejakych kvotach, je akorat pro hlupaky, kteri na to naleteli.Upozornuji te, ze EU planuje prijmout 50 milionu privandrovalcu! Jde o vytvoreni armady EU, ktera bude postavena proti Rusku.
      To, co se stalo v Koline je jenom nacvik, zacatek. Lide prijdou o penize, o sve domovy a o zivoty. Nebo veris tomu, ze se pro ne postavi 50 milionu domovu? Nikoliv.

      Zastavit se to da jedine svrzenim vlady a musi se to udelat co nejdrive. Potrebujeme dat dohromady co nejvice policajtu…

      Jeste neco ti reknu: mam dlouhodobe zkusenosti ze zivota mezi barevnymi lidmi. Oni bile nenavidi a predavaji si tu nenavist z generace na generaci. My jsme jim neublizili, ale oni se na nas vyradi za dlouhodobe kolonizovani, okradani bilymi v minulosti.

      Presne s timto faktorem zidi pocitaji ve svem planu na depopulaci planety.

    • Karel Fuchs napsal:

      To není web Vlády!!!!

      Přestože je mi z textů v něm obsažených špatně, musím zásadně nesouhlasit s Vašim tvrzením.

      Odkazovaný web je patrně dílem jedné osoby se značně pokřiveným chápáním slova „pomoc potřebným“.

      Naše vláda naštěstí přešlapuje na místě a spíše se občas chytne stébel, která jsou spojena s ochranou hranic (pomoc Maďarsku)…

      • Marie napsal:

        Ty jsi vtipny…. oni chudacci o nicem nevedi, ale odkud jsou placeny neziskovaky snad vis, ne???

        Jestli to nevis, kdo to organizuje, tak ten take narizuje tem nasim panakum, aby jenom hrali divadlo lidem, ze o nicem nevedi, nerozhoduji a ze jsou chudacci uplne a kompletne bezmocni…. tak hloupy urcite nejsi, abys to sezral…. doufam..

  3. dj napsal:

    Je to neuveritelni jak je to tady vše organizovano,nektery politici jsou jak bez svedomi.Merkelova,Sobotka ale co treba sefove policie a policajti,vzdyt oni je budou pomalu chranit i když vas zabijou.Vše je postaveno na hlavu,presne podle Samanu je to obdobi pachakuti,kde vše bude postaveno na hlavu,jak to vše dopadne a kde to až zajde,odhaleni matrixu je již za dvermi a proto tychle anorganicky bytosti Supaj,budou tady delat uplnej chaos.

    • Josef Švejk napsal:

      Musíme doufat, že se do devastace nezapojí vesmírní lidé pod vedením Ivo Aštara Bendy a Řecko! To by bylo v pr.eli už úplně všecko!

    • Marie napsal:

      Neboj, tech rozumnych policajtu je vic nez si myslis… uz se na tom pracuje… oni chapou, ze pro sve rodiny ochranky vsichni nedostanou a jde i o jejich problem…. proto rikam, ze jde o cas, protoze az budou privandrovalci ozbrojeni, tak uz si ani nasi policajti neskrtnou.

      Vsimas si, ze nikde nejsou zadne zpravy o proudeni privandrovalcu?
      Lidi se nechali opet opit rohlikem, ze Turecko dostalo 3 miliardy eur za to, ze prisun zabrzdi…. ha ha ha…
      Ty prachy sly ouplne na neco jineho.

      Na armadu EU to, co uz prislo, nestaci, ne vsichni jsou pouzitelni.

      • host napsal:

        Nepůjdou ti policajti se svými kvéry spíš domů, aby ochránili svoje rodiny? Stačí totiž, aby masivní nepokoje vypukly v 10 největších městech a celá státní struktura se zcela zhroutí !!
        Pak nastane totální anarchie.Ilumináti to mají dávno vymyšlené.

  4. dj napsal:

    Vidime tenhle svet jenom našima očima a veř tomu že tohle predstaveni tady sledujou bytosti svetla ktere to tady stejne usmernuji,jinak bychom tady již ani nebyli a svoji cestu nedokončili,je to proste trenažer,i když v matrixu,o to vic bude vedomi obohaceno.

  5. nazdar napsal:

    Podle mého to je na odvolání ředitele policie. Měl povolat posily, odvolat dovolené, použít slzák, tomfy, atd., atd. Neudělal nic, magor. Jak mluvil ten policajt, tak to bylo hustý, ale on to ve svém okolí zvládnul. Jednoznačná chyba velení. Nebo „chyba“ těch, kdo dali velení policie instrukce, nezasahovat. Ale to se samozřejmě nevyšetří, pokud konečně lidé masově nevyrazí do ulic.

    • Josef Švejk napsal:

      Už se stalo: „Šéf kolínské policie kvůli útokům končí…“ (zpravy.idnes.cz)
      Příští šéf pochybí zase příště…

      • nazdar napsal:

        … a do té doby, můžeme žít v nové naději :-)
        Není ta demokratická výměna politiků/funkcionářů, úžasná věc? Jak praví klasik, po očekávání nastává zklamání a tak stále pořád.

        • proud napsal:

          Presny,a na to se uplne normalne a vypocitave hraje,takhle nas dostavaji salamovejma metodama do chomoutu,aby nas v nem pak mohli pohodlnejc vyvrazdit.

    • proud napsal:

      A to je ten rozdil mezi evropskejma a US policajtama,proto tam oni maji v bezny kriminalite poradek a my tady bordel,zadny tomfy,proste jasny kriminalniky postrilet na fleku po prvnim neuposlechnutym vyzvani!

      • Robo napsal:

        Už mi a Tvoja amerikofilia lezie krkom, prepáč.

        Len jedna otázočka – koľko je tam ofiko nezamestnaných. A koľko ľudí tam žije na potravinových lístkoch??
        …vkastne dve otázky teda…

        • proud napsal:

          S tim musim zit :-)))),ahoj:-).Uprimne nevim,kdo chce delat,at na cerno nebo na bilo,uzivi se bez problemu!!! Statistikou se muzes ridit jen hodne orientacne,protoze lidi jsou zvykli pomahat si sami,navic statistika je volne pristupna,tudiz takova jaka se hodi ;-)

          • Robo napsal:

            Obišiel si v US všetky štáty, že si si taký istý?

            No nič. .. Ahoj. . :-)

            • proud napsal:

              Ne,zdaleka ne,ale existuje tam neco jako federalni zakon jak urcite vis,nadrazenej vsem ostatnim,takovej zakladni zakon,az od nej se odvijej statni zakony a mistni vyhlasky,zadna ho nesmi poprit,pouze rozvinout,z toho si lehce odvodis jeho priblizny zneni vsude a ve vsem ;-)

            • pražská vlaštovka napsal:

              Robo miláčik!:-)
              posielam Ti vzdušné bozky !:-*)!
              vlaštovka

      • Alenka v ríši divov napsal:

        A ty chlapček kolko mas rôčkov , ved si nevidíš ďalej od nosa

  6. proud napsal:

    Chybi mi tady jeden nazor,to je porad policie sem,policie tam,kazdej hleda,nebo postrada jakousi ochranu „od a u cizich“………..a nikdo neprisel s tim,ze ma zajem se branit sam, i svou rodinu a vubec ostatni,a co by proto mohl a mel delat a udelat………zajimavy,ze to nikoho nezajima…..

    • proud napsal:

      Treba takovy „Slovensky brance“,nebo naseho „Revoltu“ to zajima hodne,a maji recht!

        • sog napsal:

          Na Revoltu by som sa veľmi nespoliehal. Je to scientológ.

          • proud napsal:

            Mozna,ale delas onu typickou chybu,delis lidi.Vyprdni se na to co to je,hodnot ho jako cloveka.Myslim ze se charakterizuje dost sam ve svejch textech,na to se da rict jenom:kez by vsichni scientologove byli jako on.

            • sog napsal:

              Bohužiaľ v tomto s tebou nemôžem súhlasiť. Tiež môžem povymýšľať všelijaké dobré vyzerajúce texty a myslieť si pritom niečo iné. Potom aj sluníčkáři, židi a Jinský je v pohode, veď oni sú takí dobručkí.

              • proud napsal:

                Pak ale nemuzes ani me verit,ze co pisu je z my hlavy a taky to tak uprimne myslim:-),leda by sis to osobne overil,coz poladam za spravny,pak ale tezko muzes nasazovat na Revoltu,nebo konecne kohokoliv,protoze ho osobne neznas :-)

                • sog napsal:

                  Osobne nepoznám ani žiadneho žida, ani Rothshilda, ani Busha, ale určitý názor o nich si spraviť môžem. Čo si však mám myslieť, keď pozerám video o Seberevolte, kde sa dozviem, že to nie je a nikdy nebude komerčný projekt a potom v Revoltovom video klipe vidím reklamu na umelé doplnky výživy? A potom sa dozviem, že ich vyrába scientologická firma.

                  Ja netvrdím, že Revolta je zlý človek, ale ide o to, pre koho robí.

                • proud napsal:

                  Ber to tak,ze to neni uplne perfektni,ale taky musi z neceho zit:-).Hele,taky ho kdovijak neznam,ale zazil jsem s nim malej pribeh,kdy se do lidi pustili tezkoodenci a startoval jsem,on s jeho klukama beze slova a bez zavahani taky! To o nem reklo vic nez vsechny jeho texty ;-)

                • sog napsal:

                  Ako som povedal, netvrdím, že je zlý človek. Len tá scientológia mi nesedí. Dúfam, že ho nezmagoria.

                • sog napsal:

                  V súvislosti s udalosťami opisovanými v tomto články by sme sa však mali všetci Revoltom a jeho hnutím Seberevolta inšpirovať a začať cvičiť a dostať sa do formy.

                • proud napsal:

                  Ano,tak to bylo mysleny :-)

    • nazdar napsal:

      Pokud vím, tak platíme daně a za ně snad máme právo, po vládě požadovat zajištění bezpečnosti občanů. Alespoň doposud, to tak všichni chápali. Měli bychom to požadovat asi důrazněji, případně požadovat odvolání, nejspíš premiéra (vzhledem k novým uniklým informacím z emailů).
      Pro tu Vaši medicínu, bychom zase měli požadovat povolení držení automatických zbraní. Jako v USA. Jsou snad náš vzor?

      • proud napsal:

        „Pokud vím, tak platíme daně a za ně snad máme právo, po vládě požadovat zajištění bezpečnosti občanů. “ :-))))))))))))))))),nedala ti snad vlada naprosto jasnou odpoved zlikvidovanim armady/ :-))))))))))))))))

        • nazdar napsal:

          Asi dala, proto je třeba být zlý na vládu. Kdyby nebyla vláda zkorumpovaná, tak se stát s těmi čmoudy vypořádá levou zadní. I s dalšími problémy, jako je výběr daní, TTIP, atd., atd.

      • Jaris napsal:

        Nazdar, US neni nas vzor, ale v soucasne situaci v Evrope bych si poradnou nbouchacku obstarala nez to bruselske panstvo zakaze. A nejen to, naucila bych i deti se zbrani zachazet, aby z nich nevyrostli impotentni demokrate, jaci dnes Evropu obyvaji. Ten, kdo umi se zbrani zachazet je mensim nebezpecim, nez ten, kteremu se nahodne dostane do ruky zbran. Nikdo mi nikdy nevymluvi, ze clovek nema pravo se branit!
        Sakra ma a v dnesni dobe policie slouzi nikoli k ochrane obyvatelstva, ale k ochrane lumpu. Naucte se pouzivat zbran a naucte se strilet. Bude to potreba, protoze zadny policajt vam nepomuze!

        • proud napsal:

          Smozrejme ze neni,coz ale neznamena,ze se nemuzeme poucit i od nepritele,to by byla hloupost :-).Oni to prece delaji taky tak,je jim jedno od koho co je,paklize se to ukaze jako dobry,berou to.

    • contumax napsal:

      proud

      Mě tohle téma právě zajímá ale asi jsi moc nepostřehl, že mě to silně zajímá…

      • proud napsal:

        Nj ,jenze zrovna a prave ty jako silne verici clovek si nejdriv musis SAM SOBE zodpovedet otazku ceho jsi vlastne schopen,kam az jsi ochoten zajit,nebo natvrdo,kam az se snizit,abys prezil,a taky si svy ciny musis umet sam sobe oduvodnit,aby te nezabilo svedomi….

  7. OldNoe napsal:

    Scenáre sa opakujú. Toto bola zjavne „Krištáľová noc“. A ak Nemci niečo neurobia, pravdepodobne napokon skončia v lágroch. Asi ako prví…

  8. nechci židovskou diktakuru napsal:

    Lidé,jak se tak díváte a sledujete hlavní zdroje lžidomédií:
    Parazité národů obrací a přiznávají s nechutenstvím jimi vlastním částečnou pravdu.Je to úspěch,částečný.Ale nenechejme se ukolébat kabalou,teď je opravdový čas na ozbrojený útok na naše nikým neustanovené samozvané uzulpátory!Zničme je,pochytejme a ZABIJME!Vypalme jejich „mohyly“ pomyslné moci-vypalme úřady,které jednají od počátku proti Čechům a bílým původním Evropanům!!
    Utrácejme ten odpad a jeho přisluhovače na ulicích,v obchodech a vůbec v místech,lidské noze přístupných!
    Jedině strach našich vrahů je přáním všeho lidu a to je ta opravdová Demokracie!!

    • Jan Jinsky napsal:

      Zabijejme, zabijejme, vypalujme – Ať žije demokracie!!!!

      • nezávislý napsal:

        a Jinský je mrtvej už teď,duševně,za chvíli fyzicky.
        Nad tu svini není jiný prostředek.

      • Pepi napsal:

        Pane Jinsky,vitejte v diskuzi.I kdyz v necem (mozna v mnohem)nemusim s Vami souhlasit(kdyz na to prijde nesouhlasim 100% asi s nikym),diskuse je nesmirne dulezita vec,je dulezite videt veci z ruznych uhlu.
        Zabijeni+paleni=prasarna.

        • Jaris napsal:

          Pepi a co chazari delaji Palestincum? Co delaji zmetci chazarsti po celem svete a pouzivaji k niceni a vrazdeni jine lidi? Je to typycky zakerny zidak, ktery ma na svedomi obe svetove valky a revoluce. Podryvaji, provokuji, zrazuji sve hostitelske zeme. V dnesni dobe jsou jejich pekelne plany nad nebe jasnejsi. Pazoury maji ve vsem. Naoko jsou nejednotni, ale kdyz jim jde o svetovladu, tak se vzdycky spoji. Vyjimek je asi tak 2%. Ostatni jsou verbez. Kdyz se kaci les, litaji trisky. A k tomuto se schyluje. Chazarsti jevrejci take nedelaji rozdily mezi normalnimi lidmi.

        • nazdar napsal:

          A co bombardování, nebo dronování? To je OK?

      • miloš napsal:

        načo reaguješ? vidíš, že je to provokatér

    • proud napsal:

      DEBILE!!!

    • Marie napsal:

      Vzpominam si, jak rok pred tim, nez zidi rozjeli Ukrajinu, tak byl velky tlak ze strany Izraele na USA, aby zautocilo na Iran. Bibi byl tak na to nadrzeny, ze nechal slyset, ze kdyz USA se nemohou rozhoupat, ze on ten utok provede. To samozrejme zvedlo vlnu v Iranu a lidi psali do diskuzi, ze jen at to zkusi. Ze akce „zabij si sveho zida‘ uz je pripravena a pri prvnim utoku pojede jak lavina a at Izraelci nezapominaji, ze je jich 80 milionu na 5.

      Pak se otazka Iranu odlozila a misto toho rozjeli Ukrajinu, zrudy. Tam ti privandrovalci proudi taky a rovnou do armady. Prasacenko kvuli tomu vloni podepsal zakon, ktery umoznuje nabor cizincu do ukrajinske armady. To je taky proti mezinarodnimu pravu a nikoho to nezajima…

      • hel napsal:

        na ukrajině je proti mezinárodnímu právu úplně všechno, i sám prasačenko je představitelem chunty, nikoliv legitimní a legální moci….ovšem na celé věci je nejhorší reakce mezinárodního společenství, které včetně osn, prakticky legalizuje tento stav tím, že ho nepojmenovává správným jménem ve smyslu právním, ale jedná s prasačenkem coby představitelem státní moci…to já považuji za mimořádně nebezpečný precedens na hranicích evropy…( to, že smyslem bylo vrazit klín mezi rusko a evropu a vytvořit předpolí k útoku na rusko, víme)…pokud se nedokáže „zbytek“ světa postavit rovně vůči židáckým podrazům a fíglům, nezaslouží si přežít

  9. nezávislý napsal:

    Ničme vše,co proklamují oni jako zdroj Naší bezpečnosti.
    Zapalujme mýtné sledovací brány,městské kamery,ničme veškeré jejich systémy našeho sledování! Zabíjejme udavače a vlastizrádce,braňme se opravdovými relevantními zbraněmi! Braňme se olovem,a ne planými slovy a žvásty!
    Pověsme zrádce,zabijme je na místě.
    To není Demokracie,ale to je vláda LIDU!
    A Demo je pouze „jako“,to znamená jejich!!!
    Bijme je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Když ne,Češi,a bílí Evropané končí!!
    Všechny je zabijme včetně invazních negrů!
    Pověsme židem ustanovenou nucenou likvidační správu!
    Vypalme hnízdo EU!!
    Buď my,nebo oni!
    Zachraňme naše potomstvo a naši kulturu před plánovaným porobením a otroctvím!

    • Jan Jinsky napsal:

      Hele, a kolik těch přistěhovalců v ČR máme? A v Německu se zachovali jako prasata. Ti co to udělali vzít za flígr a vyhodit zpět do Sýrie nebo odkud přišli. To samé s vyžírky.

      Ale opět se tu zevšeoběcňuje. Prostě je to tu o nenávisti a zaprděnosti – nějak se to tu nemění.

      • Dejavu napsal:

        Počkej až nějakej špinavej negr nebo arabát protáhne tvoji dceru svým protahovákem proti její vůli, nebo ji nedej Bože při tom umlátí k smrti. To bys potom našel Boha, ateisto.

        • proud napsal:

          To bych nehledal boha,ale toho kdo to udelal,se zbrani v ruce.Do toho viru netahej,protoze kdybych ho nenasel,zacnu vrazdit kazdyho z nich,jedno koho,vsechny!

          • proud napsal:

            Bud,anebo by ho navalili sami!!! To je i odpoved Jinskymu na jeho slunickareni.Bud budou „hodny“,nebo nemusim bejt hodnej ani ja!

          • Dejavu napsal:

            Kolektivní vina není správná věc, oko za oko zub za zub mají jen Židi a víra v univerzální Božskou sílu patří úplně všude.

            • proud napsal:

              „Kolektivní vina není správná věc“,jsi si jistej ze za zadnejch okolnosti neni? Ja si tim nejsem vubec jistej.Co rikas na druhou svetovou,bylo spravny ze nacek prohral?A kolik nevinnejch Nemcu to odskakalo? Prohral by nacek kdyby se vsichni zdrzovali rozpocitavanim a zjistovanim vinnej-nevinnej?……..

              • Jan Jinsky napsal:

                Nejsme ve válce a těch imigrantů je cca milion. Takže to není druhá světová.
                Ale koukám, že jsem tady rozproudil diskusi a vede to opět do NWOO nikam… Prostě tady vládne xenofobie, kolektivní vina, závist. Podle toho se tu diskutuje.

                mějte se nádherně a dobrou noc

                • proud napsal:

                  Milion vojaku je uz zatracene slusna armada,vzhledem k tomu ze utika naprosta a drtiva vetsina mladejch chlapu kolem 30 let veku,Jinskej,ty proste nectes a nevis a dovolis si nas narknout z xenofobie? Nedej boze ze se pletes a tvou lidumilovnost na nespravnym miste zaplatej nasi ldi zivotem,pak te vlastnorucne povesim s tema „imigrantama“ !!! S tim snad spravedlive souhlasis,predpokladam!

                • proud napsal:

                  A ve valce jsme uz par let,coz ti samozrejme taky uniklo.

                • Jan Jinsky napsal:

                  Jo, jo – dovolím si to. Jste xenofobové. A kde mají zbraně? Ach jo, tohle je dokoečka dokola…

                • proud napsal:

                  Prihlas se ke me do kursu,naucim te zabijet se vsim co je tvrdsi,nebo jen odolnejsi alespon kratce nez lidska kuze!K tvymu hledani zbrani!

      • proud napsal:

        „Ti co to udělali vzít za flígr a vyhodit zpět do Sýrie nebo odkud přišli.“………….nemam nasili v lasce,ale slunickare v jeste mensi.Co si myslis ze se stane kdyz vyrazis jen ty co to udelali,pokud je vubec najdes? Povim ti to,udelaj to priste jiny atd.,donekonecna!Pokus se mi to vyvratit s tim co uz o „uprchlicich“ vis.

      • nazdar napsal:

        Nejvíc čiší nenávist z Vás, vůči ostatním diskutérům.
        Až Němci zruší královské dávky pro utečence, tak se porozhlédnou po okolí. Potom se k těm zaprděncům, asi rychle přidáte také.

        • Jan Jinsky napsal:

          Jak myslíte. Mně je jedno co si o mně myslíte. Jen bych nechtěl žít ve světě podle vašich představ. To by byl koncentrák.

          • Dejavu napsal:

            Tam budeš tak jako tak, buď v tom elekrotnickým plánovaným NWO, nebo v tom fyzickým, kde budou ultralevičáci s NM tvrdou fyzickou prací odčiňovat státu svoje hříchy. Tak asi raději zavčas uteč to USA..

          • nazdar napsal:

            To jste měl říci rovnou, že nechcete žít v koncentráku. To jsme na jedné lodi.
            Proč myslíte, že jsou k nám směrovány ty davy divokých (válkou prošlých) muslimů? Aby tu rozvrátili normálně fungující státy a mohl nám být (za našeho jásání) zaveden diktátorský režim, vláda korporací. S absolutní kontrolou, s minimem práv pro občany. Dnes ještě můžete říci, že to zní přehnaně, ale brzy to budete muset přiznat i Vy. Na Vás to dopadne ještě tvrději, neboť takové služebníčky, po splnění úkolu budou házet přes palubu, tj. mezi nás. P.K.

            • Jan Jinsky napsal:

              To myslíte něco jako režim v Rusku, kde co není podle vlády a prezidenta je špatně?

            • Contumax napsal:

              Nazdar

              Ta diktatura už tu je, právo je pošlapáno, zlegalizovaly se po vzoru mafie všelijaké machine jak finanční, tak i zaměstnanecké atd. atp. ….!!!

              • nazdar napsal:

                Contumax 9.1.2016 (11.02)
                Žádná diktatura tu ještě není legalizovaná. To nastane, až se nebudou kamuflovat za ústavou a jejím, že všechna moc patří lidu. Prostě tam dosadí, že prvotní, co společnost potřebuje, je pořádek. To ještě zatím není. Pak nastane to bezpráví, že si bez povolení „ani ruce neumyjeme“. P.K.

                • Jan Jinsky napsal:

                  Stačí dosadit vedoucí úlohu nějaké neomylné strany. Fungovalo to skvěle a dovedlo nás to na samý konec peletonu evropských zemí.

                • contumax napsal:

                  Nazdar

                  Bezpráví tady je a víš o tom moc dobře a zlegalizovaly se všechny svinstva, to víš taky, soudy jsou naprosto o ničem, vymahatelnost svého práva – rovná se nule, exekutoři kradou čím dál tím víc, a Ty se snažíš mě přesvědčit, že tomu tak není…???

                • nazdar napsal:

                  9.1.2016 (21.49) Contumax
                  O tom Vás nechci přesvědčovat. Chci říci, že se postupně kladou základy, na situaci ještě mnohem horší. Kdy také jakýkoliv nesouhlas bude mnohem obtížnější a riskantnější.
                  Oni mají plán a přivlastňují si všechny zdroje. Pustí-li lidem nějakou korunu, např. 40,-Kč, tváří se jako by prokazovali nezaslouženou milost. Nevím, proč k tomu nečinně přihlížíme. P.K.

      • proud napsal:

        „Kazdymu co mu nalezi“ a „jak se do lesa vola,tak se z nej ozyva“……nazyvas nenavisti??! To jsem si myslel ze mas v hlave prece jen trosku vic!!!

      • Pepi napsal:

        Jinsky8.1.2016(22.34)
        Kdyby nebylo EU a byly zachovany normalni hranicni kontroly,nebylo by problemu.
        Reseni existuji,nikdo one ale nema zajem je tu spis zajem manipulovat konflikty.Ti co chteji „palit mesity“jsou vlastne IS naruby(uplne stejna mentalita).Samozrejme je mozne vyhostit kriminalni pristehovalce ale chybi vule.

        • proud napsal:

          Bohate by stacilo nepohravat si s nejakou „integritou“,nybrz s lidskou pomoci pocitajici samozrejme s navratem domu! Tim by odpadli ti ekonomicti.A pak poradnejma kontrolama uprchliku a teroristu,par jich chytit,prokazat jim to zneuziti uprchliku a verejne je povesit pro vystrahu.Zlikvidovat „ilegalni“ utikani,vsechny evidovat aby se dali najit pozdejsi „kriminalnici“,zkratka bezny bezpecnostni opatreni.Kdyz jsem kdysi utikal ja,hlasil jsem se v uprchlickym tabore kde mi vzali automaticky otisky prstu a vyfotili si me,takze zadna ilegalita,zadny schovavani se!

          • Jan Jinsky napsal:

            Oni jim berou otisky dneska taky. A naštěstí je nevěší. Soudce lynč je soudce z nejblbějších, sice s potleskem, ale blb…

            • proud napsal:

              Mas to nejaky zpatlany dohromady,mluvil jsem o veseni teroristu,ne uprchliku,vzdyt to rikam porad ze nectes a nevis.K tem otiskum,berou,ale tem co pochytaj,sam se z nich nikdo nehlasi,naopak se i z lagru ztracej a neikdo nevi kam(tak to tvrdej,jisteze vedi).Nectes,nevis!!!

      • mrtvola Jinskeho napsal:

        Jinský,dávají si pozor na sebe,aby nebyla ve stoce nejen dějin,ale neštěkne po tobě ani pes!!!!
        Pro zločineckou organizaci PČR: hledejte „vrahy“ zavražděných žen,které jste jakoby nalezli v řekách- hledejte vrahy ve sklepeních nejbližších SYNAGOG!!
        Před Velikonocemi se opětmnoho bílých především žen,“ztratí“,jakoby.Vaši sponzoři hledají a potřebují krev bílou „kristovu“ pro jejich koláče a macesy!!
        Talmud,Schulchan Aruch aneb prostřený stůl!!!

        • Jan Jinsky napsal:

          Co na to říct.. snad jen, že jsi blb vobecnej :D

        • Dejavu napsal:

          Montisan alias Knapp?

        • Novus Svetovus Bordoelus napsal:

          Krestan chce vyhubit Sionistov -dobry vtip.
          Ziva mrtvola vs SioTerminator pohanany zivymi mrtvolami..
          Podla Matrixu sa potrebujute vzajomne.
          No ludia nepotrebuju nikoho z vyssie menovanych …

          Vsetkym Krestanom, preto prajeme aby ich ta kosacka na travu uz konecne prisla spasit …

          krv krtkova na maces -koser papanicko pre zombikov..

      • Ivana napsal:

        Jane
        zatím jich tady moc nemáme snad nějaké dvě stovky, pokud se nemýlím. Ale obávám se, že stačí, aby Německo řeklo stop a zavře své hranice. Oni si zatím vybírají mezi nima ty nejlepší. Jakmile zavřou hranice, tak nám sem začnou vracet ten odpad, který oni odmítli. Pak teprve začne to peklo u nás. Ti, kteří k nám přijdou z Německa, budou mnohem horší. Nezaměstnatelní, frustrovaní, nadržení. A oni přijdou, už brzy. Německo už začíná mít plno.

        • proud napsal:

          „zatím jich tady moc nemáme snad nějaké dvě stovky, pokud se nemýlím.“ Ta to se Ivano skutecne mylis,a myslim si ze se mylim uz i ja kdyz prohlasim,ze jich tu je zatim jenom cirka 12-15 set.

      • Marie napsal:

        Prasata se nemohou zachovat jako prasata, kdyz jimi jsou a delaji to vsude, ne jenom v Nemecku, a ty to moc dobre vis.

        Zidovskou taktikou polopravdy tady mezi nami neuspejes, tak se ani nesnaz.

        Az mi zajistis ( pro kazdeho, kdo ho nema ) aspon ty penize, co se cpou do privandrovalcu, tak pak teprve otevirej hubu na jejich obhajobu, a to jeste jenom zen, deti a starcu. Zbytek tady nema co delat!!! Maji si jit branit sve rodiny, ne? Moc dobre vis, ze 90 procent ze vsech prichozich jsou mladi chlapi a prasata, ktera rozjebou celou Evropu a znici ji.

      • Jaris napsal:

        Jinsky, zase ses minul cile. Tady nejde o privandrovalce, ale o zdroj, ktery je sem pousti. Nejde jen o CR, kde je udajne vandrovniku malo. tady jde o cele evropske spolecenstvi. Ty opravdu nevidis, ze Evropa je vzhuru nohama a ze je nejvyssi cas ji postavit zpet na nohy? Ty nemyslis na sve deti a jejich budouci potomky? Ty jsi presvedcen, ze je spravne chranit a prosazovat muslimske zvyky a podvolovat se cizakum pod zaminkou tolerantnosti? Uz davno mi rikala jedna Holandanka, ze spousta Holandanu chce emigrovat do Australie, jelikoz je Holandsko temer cerne a s tim jdou i vazne problemy. Ale radeji jdu hazet hrach na stenu nez bych Ti neco vysvetlovala.

  10. mrtvola Jinskeho napsal:

    Ty rozřezaní mrtví lidé BYLI VYKRVENI před smrtí!!!! Židovská rituální vražda!!

    • Jaris napsal:

      Vsechny tri knihy jsem cetla. I kdyby z toho byla jen polovina pravdy i ta by stacila na otreseni kazdeho normalniho cloveka. Osobne tem kniham verim.

      • Jan Jinsky napsal:

        Blbý je, že je to komplet vymyšlený. Take asi jako o Karkulce. Kdyby ten vlk žral lidi, tak by byl hnusnej. Ale on je nežral – oni to na něj jen vymysleli.

        • nazdar napsal:

          Pane Jinský, jak to můžete tvrdit. Vždyť jste toho vlka neviděl.

          • proud napsal:

            On urcite ano,to primo cisi z jeho komentaru,zadny mozna,asi,nebo navrh,ale samy jasny a suverenni tvrzeni reditele zemekoule co vsechno vi,zna,vsude byl a vsechno videl,navic odrika i jasnou budoucnost!!!

            • Jan Jinsky napsal:

              Jo, jo – s vlkem jsem mluvil. Stěžoval si, že lovil jen králiky a jednou strhnul srnku. Ale nechtěli ho poslouchat. Nadávali mu, protože neměl kožich jako ostatní.

          • Marie napsal:

            S zidem se nedohadas…to je zbytecne plytvani energii.

        • Jaris napsal:

          Jinsky, je znamo, ze vlci lidi zerou!

          • proud napsal:

            To se musim vlku zastat,neni to pravda,dokonce cloveka za normalnich okolnosti ani nenapadnou!Nenormalni okolnost je ochrana mladat.Mel jsem vlky ve volny prirode 15 metru od sebe,smecku,v zime a mrzlo az prastelo………….zadnej problem z jeji strany,kdyz me presel strach,uzil jsem si nadhernou podivanou co se kazdymu nepostesti.S tim zranim lidi je to tak,ze z mrtvoly cirka po tejdnu vyprcha cloveci pach a je k dispozici kazdymu masozravci……to te sezere i tvuj domaci pejsanek,mazlicek,kdyz bude hladovej,uz „nejsi“ clovekem,jinak by se na tebe vyprdnul:-)

            • Jaris napsal:

              Proude, zajimave. presto si myslim, ze kdyz hladova smecka nema co zrat, tak napadne i cloveka.

              • proud napsal:

                A to je prave to co me udivuje,ze ani v takovym extremu nenapadne,ale sezere mu treba psy.Proto u nich vzdycky musel bejt clovek a v ty zime spat s nima venku.

        • sog napsal:

          Kdyby ten vlk žral lidi, tak by byl hnusnej. Ale on je nežral – oni to na něj jen vymysleli.

          Kto chce veriť tomu, že táto rozprávka je o vlkovi, a že Ezopove bájky sú o zvieratkách, nech si tomu verí. Len nech sa potom nečuduje, čo si budem myslieť o jeho mentálnych schopnostiach.

    • Contumax napsal:

      Židovský rituální vraždy…???

      To je spíš žid nebo židé satanisticky založený…

      A i kdyby stejně neodsoudím, nebudu všechny hanit…!!!

    • sog napsal:

      Odporúčam pozrieť tiež film Abraham Lincoln lovec upírov.

  11. jjozef napsal:

    Idem od Vlka a….
    napisem tu,co mu chcem vykricat: predpoklada,ze lidrom tohto diania ide o udrzanie pokoja!! V Europe!!
    Presny opak je faktom!Vsetko usilie Plutocisara /Rothshildovcov/ smeruje k zniceniu kazdej konkurencie dolara!
    V tomto vedomi,prave v tomto vedomi, Moskva robi,co moze,aby branila vzniku vojen,megachaosu.

    Cisar /podla Stratforu vladne v USA,v Imperiu, „cisar“/ robi,co moze,aby rozputal co najhroznejsi chaos,casu ma malo,dolar sa trasie nad priepastou.

    Stetinu nemozno vnimat len ako sialenca,blazna,Stetina je riadenym agentom,militantnym realizatorom politiky Plutocisara,hovori a kona vedome i podvedome.Je tak aj hovorcom zamerov Plutokrata.Sialenych zamerov,vzdy boli brutalne.
    Podobnych Stetinov je vela,prevela.Riadia napriklad Kisku,sepkaju ceskej vlade…Velia medialnym agenturam.

  12. hostiger napsal:

    zdravim vsetkych diskutujucich,

    sledujem clanky a diskusie na tomto webe denne. A musim reagovat na diskutera menom „Jan Jinsky“. Tento je bud plateny troll ktory ma za ulohu provokovat alebo ide o totalne naivneho cloveka s vlastnostou neveriaceho Tomasa, ktory nechape hlbsie suvislosti, nevie ci nedokaze citat medzi riadkami a opija sa vlastnym naivnym presvedcenim.. Je nebezpecny sam pre seba.

    Len pablb pri sledovani toho co sa deje s nelegalnymi migrantami nepochopi, ze ide o priliv nesmierne obrovske nedostatku dobra! Bolo to tu uz X-krat vysvetlene..

    Chcel by som poprosit ostatnych diskutujucich nereagovat vobec na jeho prispevky, myslim hlavne tie s pomylenym naivnym nazorom.. a ak tak len okomentovat „no comment!“ co by naznacilo ze je mimo.. nech sa sprehladni diskusia. Dakujem

    • proud napsal:

      Mas samozrejme pravdu,njn,me to v noci chvili bavilo,tak jsem reagoval :-))

    • Jan Jinsky napsal:

      Ano, jsem troll, co vam v te vasi nenavistne zaprdene komurce vetra.

      Koraluv web se opravdu stal rezervaci nenavisti a tuposti. Vynikajici uspech :)

  13. jan napsal:

    Také se připojím.
    Naprosto souhlasím s tím,že jsou židé pro přijímání utečenců.Co potvrdil i komunista Dolejš a je úplně jedno ve které straně jsou,třeba i lidovec Bělobrádek.Také ta obec naších akademiků s velitelem Hořejší.Co je také divné,kolik je židů,na nejvyšších postech cirkví,hlavně katolické.

    • Jan Jinsky napsal:

      Presne – Zidi mohou za vsechno. To ze se vam nevede dobre neni vase vina. Za to mohou vzdy ti druzi. To je zdejsi mantra :D

      • proud napsal:

        No vidis ze to jde a sem tam z tebe vypadne i neco rozumnyho k veci :-))))

      • sog napsal:

        To ze se vam nevede dobre neni vase vina. Za to mohou vzdy ti druzi.

        Ale ale pán Jinský, pozerám, že vy ste antisemita. Vy tu normálne zosmiešňujete židovské názory.

        Vy tvrdíte, že za holokaust a pogromy nemôžu tí druhí, ale židia. Je mi to ľúto, ale to je na trest smrti. Vieme síce, že trest smrti tu neplatí, ale chápete antisemitizmus je antisemitizmus.

        • proud napsal:

          Muhehehe :-))))))))))))))))

        • Marie napsal:

          Hezku jste ho odvaril :-)))!

          • sog napsal:

            Židi vždycky svoje bludy projektujú na druhých. Takže ak niekoho židi obviňujú z rasizmu, šovinizmu alebo z používania barelových bômb, ako to tu prednedávnom robil Bogus Sobotka, môžete si byť istý, že to robia sami židi :)

            Zisťoval som si niečo o tých barelových bombách a zistil som, že ich vo veľkom používali Američania vo Vietname a vymysleli ich židi v 1948.

            • proud napsal:

              Klasika,vsimni se ze oni vymysleli,ale pouziva nekdo jinej,presne podle jejich zameru,oni nic,oni muzikanti a obeti.

              • sog napsal:

                Presne, oni sú furt obete a ešte aj z toho obviňujú iných :) Minule som čítal ako obviňovali Slovákov, že sa stavajú do roly obete vo vzťahu k Maďarom. Myslel som, že puknem od smiechu.

        • Jan Jinsky napsal:

          Koukám, že jsem to přehnal. Ironie je zde asi neznámým pojmem, protože se berete smrtelně vážně.

          Jak říkám, ještě že pro vás Král tenhle skanzen provozuje :)

          • sog napsal:

            Ako irónia je irónia, sranda je sranda, ale antisemitizmus je antisemitizmus. Vy tvrdíte, že ľudia obviňujú tých druhých, aby si ospravedlnili vlastnú neschopnosť. Židia obviňujú všetkých, že nenávidia židov len preto lebo sú židia. Takže vy tvrdíte, že židia sú kokoti. Mojich židovských bratov tu nikto urážať nebude!

    • Contumax napsal:

      Emigranti nejsou příčina…!!!

      Příčina je ve vládách…!!!

      Vládcové si zvykly být bez zodpovědnosti…!!!

      Spletli si zodpovědnost s despotitismem…!!!

      Kdo je tedy nepřítel obyvatelstva EU…???

      • proud napsal:

        Obyvatelstvo samo,my vsichni jsme si nepratele,dokud se neproberem a nezarazime to.

        • proud napsal:

          Radoby vladcu je jenom par a desej se toho okamziku,kdy prestaneme bejt jejich tvarnym materialem a obratime to opacne,tak aby byli pravejma zastupcema a ne diktatorama.

          • Marie napsal:

            Proude: nekde jsem tady psala, jak mi jedne zid vysvetlil, ze to, co nam delaji jim sami umoznujeme.

            Takze udelame totez: oni dali bezhlave pozvani privandrovalcum, aby nas znicili. Vyjdeme z jejich planu, ktery provozuji. Vime uz Turecka, Nemecka a USA, ze je tridi, testuji a rozdeluji. To znamena, ze do armady pocitaji s temi, co jsou ochotni udelat cokoliv. Z toho zbytku, ktery se bude citit podveden, ze 2 tisice eur bylo mysleno jen pro ty, kdo vstoupi do sluzeb sve nove zeme a toho se da vyuzit na nasmerovani je proti tem podvodnikum. Oni maji kapital ( vztek ) a my mame know-how. Bude stacit jim dat jmena a adresy a pujdou si vzit, co jim bylo slibeno. Zbavime se tak tech dementu. Za miliardy jenom Babise se v pohode vrati domu a jeste i na domecek zbude…

        • contumax napsal:

          proud

          To už asi nehrozí, že se obyvatelstvo probudí…???

          Tomuhle jsem proude opravdu skeptik…

    • proud napsal:

      To je ale porad jenom nasledek nasi nevsimavosti,a ne pricina,tou je ta nevsimavost.

      • contumax napsal:

        Nevšímávost je k tupý hlavě…!!!

        • contumax napsal:

          Holt žijeme v zajímavý době, vůbec mě to ani ve snech nenapadlo, že to bude tak zajímavá doba…!!!

          Vidím co všechno se děje a zírám co všechno se naopak neděje a dít by se mělo…!!!

          Fakt je to hodně zajímavý…

    • Marie napsal:

      Neni to divne. Zaplatili si vsechny mozne tituly a jsou vsude u penez a kde se neco rozhoduje.

      Pokud byste mel zajem se dozvedet, ze jde o naplnovani jejich planu na ovladnuti sveta, tak si prectete Protokoly sionskych mudrcu, jsou na internetu a tam uvidite, kolik bodu z jejich planu uz je splneno a ve ktere fazi se prave nalezame. Temer v konecne, a Evropa uz je zlikvidovana, jestli to nevidite.

      Ted uz jenom ty privandrovalce pouziji na valku proti Rusku, nebot to je hlavni prekazka jejich svetovlady..

      Docela se jim hodi, ze lide obraceji svuj hvev ke Spojenym statum, a to zcela chybne, protoze ty jsou zidovskou kolonii a pouzivany k cemukoliv, nebot jsou zidum zadluzeny natolik, ze bez dalsich dluhu od zidu by nemela ani podelana vlada na sve vlastni platy… Tak to je, neni problem si to overit.

      • Antimarie napsal:

        A co jezuité, to Tě chytrá horákyně nenapadlo?

        • sog napsal:

          A kto si myslíte, že sú jezuiti? Kto si myslíte, že je Ignác z Loyoly?

        • contumax napsal:

          sog

          Ignác z Loiloly byl démonem posedlý a vyučen k tomu aby založil na popud ďábla speciální “ boží vojsko “ k službám papeže či papežům, katolické církvi…!!!

          Iluminati založili jezuité, všechno mají pod svou účastí, jezuité pracují skrytě, a často se zdá, že tohle a tamto dělájí jednou židé, poté bankéři, anebo nějaké vnitřní rozvědky, těch a těch států… ve skutečnosti všechno řídí oni… Jezuité neboli Vatikán neboli papež neboli šelma ze země řízená samotným ďáblem…!!!

          • sog napsal:

            No veď hej. A nepripomína vám táto taktika niekoho? Ignác z Loyoly bol španielsky žid – stačí si pozrieť jeho obrazy. Bol to španielsky iluminát – alumbrado.

          • contumax napsal:

            Sog

            Na tom kurníku nemusíš stát sogu jako ostatní, to není rozhodující jestli byl či nebyl žid…!!!

            Důležitý je znát nepřítele a vědět jaký má s Tebou úmysly a jaké má zbraně a jaké musíš použít Ty proti nepříteli…!!!

            Taktika boje se moc za radu staletí nezměnila a dokonce sám ďábel moc taktiku nemění natož lidé…

            • contumax napsal:

              Sog

              Sic narazils na židy ale vždycky jsou vrcholní šéfové jezuité a tihle vojáci či jak je nazvat ani nevědí kdo je ve skutečnosti řídí, často žijí celoživotně v domění, že je to tak dobře a opravdu neví kdo je řídí, kdo je až na vrcholu, často se stává že i ve vnitřní utajenosti je ještě další okruh osob o kterých se vůbec nic neví… něco jako řetěz, jeden článek řetězu zná druhý článek ale o třetím už vůbec nemá potuchy…

              • proud napsal:

                Vzhledem k tomu Contumaxi,co uz vsechno o siozidech a chazarskejch vime,zda se ti prilis nepravdepodobny,ze se za ty tisice let dostali az uplne nahoru,i kdyby to bejvali nazacali? Prtijdou ti na to hloupi s tim vsim co uz dokazali a dokazujou? ;-)…….

            • Jaris napsal:

              Spravne, Contumaxi! Je treba znat nepritele a to jsou chazarsti zide, kteri sedi na vsech klicovych pozicich. Obama/zid po matce, Harper/zid, Cameron/zid, Merkelova/zid, Havel/zid, Dienstbier/zid, Sabatova/zidovka,Nulandova/zidovka, Porosenko/zid,Yatsenuk/zid,Schulz/zid….Uz mne to nebavi ty chazarske filcky vypisovat A ze je jich mraky, na to muzes vzit jed! Jsou skutecnym nebezpecim pro dnesni svet.

              • contumax napsal:

                Jaris

                A zase jsi i Ty vedle, jsi nepozorná, opět opakuji nedělají všechno jen židé, židé jsou jenom nástroj, zastírání Jezuity, to ti mají všechno v rukou, věř mi, dá se to dokonale zjistit na netu je toho opravdu dost a věř Jaris, že je to všechno pravda…

                Dokonce i tu se dají stáhnout knihy, např. Tajné dějiny jezuitů František Polák a spol.

                • Marie napsal:

                  Contumaxi: Jaris ti dodava dukazy, rika pravdu, kterou vidis, ne? Je uplne jedno, ze jejich sefikove jsou jezuite, je to jedna banda, spojena nadoba, v dusledku pro nas. Likviduji nas zidi, protoze maji v rukou nase penize a diktuji nam zakony, ktere nas paralyzuji.

                • Jaris napsal:

                  Samozrejme, Contumaxi, ze vse nedelaji pouze zide. Pokud ovsem pusti mezi sebe nejakeho gojima(=dobytka), ver mi, ze je jimi dobre jimi, aby jel podle JEJICH planu. Proto je dnes tolik zradcu na svete, kteri se prodali za chazarskych tricet stribrnych. Kennedy byl napriklad jeden z tech, ktery se americkym jewrejcum vymknul z ruky a zautocil na jejich vosi hnizdo – Federalni Banku. Nechal vytisknout nove americke dolary a mel v umyslu vyradit parazitickou zidovskou privatni banku vlastnenou, predstav si, zase zidy.To byl jeden z hlavnich duvodu, proc musel byt Kennedy fyzicky odstranen. Na Tvem miste bych chazarske zidy nepodcenovala. Jsou zapojeni vsude a tenhle soucasny svet se ocitnul v jejich pevnem sevreni a spolecnou silou ho nici fyzicky i ekonomicky. Viz US, EU a BV.

              • contumax napsal:

                Jaris

                Musíš znát i jejich tenata, který umí nastražit, prostě tohle musíš zvládat, je to válečný pole ať chceme či ne, jsme do toho zatažený…

                • Jaris napsal:

                  Contumaxi, vzdyt ja do nich vidim jak do hubene kozy. Nejlepe jsou ty jejich figle videt v serialech Mr.Bean. Rowan Atkins je mi sympaticky, ale presto nekdy i v nem vidim, ze si dela sprtouchlata s krestanskych hodnot, a to mi vadi.

                • Jaris napsal:

                  z krestanskych hodnot…

                • hel napsal:

                  u mr. beana mi nevadí šprťouchlata z křesťanských hodnot, ale někdy se mi nad ním zkrátka zvedá žaludek

        • proud napsal:

          A co jsou vlastne dnes jezuite,co je Vatikan,co jsou illuminati……….nejsou to nahodou uz vsechno,nebo temer vsechno siozidi??! Vzdyt jejich taktika infiltrovani je vlastne jejich existenci co existujou,at jde o narody,nebo o organizace,vzdyt to bije do oci!

          • sog napsal:

            Presne to som sa snažil contumaxovi vysvetliť. Ak sa pozriem na taktiky jezuitov, vidím v tom taktiky židov. Jeziti sú „kresťanská“ organizácia a ako vieme, kresťanstvo je mladšie ako judaizmus a to takzvané kresťanstvo vychádza z judaizmu. Ten Vatikán predsa zakladal farizej Šavol. Kedy vznikal Starý zákon, v ktorom sa píše toto: „Vtedy uvidíš a zažiariš, triasť a šíriť sa ti bude srdce, veď sa k tebe obráti bohatstvo mora, poklady národov prídu k tebe.“ Iz 60,5 Bolo to 1000 rokov pred narodením Krista alebo aj skôr. Preto pre mňa je viac pravdepodobné, že za jezuitmi sú židia ako naopak. No nevravím, že nemôže mať pravdu. Možno jezuiti prebrali ich doktrínu a nakoniec ich aj prekonali a ovládli. Ale to nie je až také dôležité. Ja síce často spomínam židov, pretože oni sú nositeľmi a proste sú to moji obľúbenci :) ale treba ísť hlbšie a zaujíma ma hlavne židovina. Je to istá mentalita alebo spôsob fungovania. Do istej miery je ňou nakazená väčšina spoločnosti a aj ja, pretože to, kde sme sa narodili je židovský svet. Je nutné ísť viac do hĺbky a nezameriavať sa len na židov ako na etnikum, to je pravda. Napríklad keď vytvorím antivirák, ktorý bude hľadať len vírusy s názvom vírus.exe, čo bude ten antivirák robiť ak sa vírus premenuje na program.exe, ale kód bude ten istý ako vo vírus.exe? Podobne, čo sa stane, ak by sme aj vyhubili všetkých židov a potom prídeme na to, že my sami sme už ako židia? Stále tu bude vládnuť židovina. Ako písal contumax diabol taktiku veľmi nemení. Základ sa veľmi nemení, ale mení sa to pozlátko na povrchu. A na tom často prepadávame. Preto sa musíme zameriavať na základné vzory.

            Tiež je možné, že aj nad židmi sú vyššie úrovne, či už Egypťania, GP, jezuiti alebo reptiliáni :) Uf, som sa nejako rozpísal.

        • Marie napsal:

          Jeduite a judaite – spojene nadoby. A chytrou horakyni si nech, jsem akorat clovek, ktery se neda ovladat a manipulovat, a povazuji to normal.

  14. sog napsal:

    Presne tak je dôležité poznať nepriateľa. Ja som nemal predsudky. Ale to ja nemôžem za to, že sa zaujímam o iluminátov a narazím na žida, zaujímam sa o jezuitov a narazím na žida, zaujímam sa o 2. sv. vojnu a narazím na žida, zaujímam sa o finančný systém a narazím na žida, zaujímam sa o boľševickú revolúciu v Rusku a komunizmus a narazím na žida atď.

    • proud napsal:

      Velice logicky! Dobre ze jsi to takhle napsal,nezda se to,ale malo lidi si to dava dohromady,malokomu ta souvislost „docvakava“.

      • sog napsal:

        Ja som sa kedysi tiež smial z tých, ktorí za všetkým videli židov. Potom som začal hlbšie študovať a čo som nezistil? Že tí, ktorých som mal za idiotov majú v podstate pravdu a idiotom som bol ja sám :) Ako som na to prišiel? Vykašlite sa na náckovské plátky a Mein Kampf. Študujte židovské zdroje – hlavne židovský Starý zákon. Paradoxne najlepší nástroj na vyrábanie takzvaných antisemitov je židovský Starý zákon :)

    • hel napsal:

      správně….a můžeme pokračovat: rozkradené( „zprivatizované“) jelcinovské rusko, rozkradené („zprivatizované“)havlovské a klausovské česko = výsledek židovské práce…a je mnohdy až k nevíře, jak důsledná ta „práce“ je a do čeho všeho dnes autoritativně mluví…

    • contumax napsal:

      Sog

      Starý zákon je Boží dílo, nenapsali to lidé… nemůžeš používat jeden verš a z toho vycházet…

      Židé jsou oproti Vatikánu jen :, účel světí prostředky…chápeš sogu, i to může být krycí manévr jezuitů, že použijí židy aby je celý svět nenáviděl… vnitřní kruh tajných jezuitů nezná vnější kruh tajných jezuitů…

      Vatikán je součást staré říše Římské, jen se to stalo pozvolna…

      Ve skutečnosti si narokuje Vatikán Jeruzalém a židy chce zcela z likvidovat i za 2. světový války v tom hubení židů v koncentračních táborech má svůj velký podíl Vatikán…

      O všem věděli a vše s Hitlerem zosnovali…
      Hitlera dotáhli k moci jezuité, finančně ho podpořili ve volbách, Hitler a celý jeho generální osazenstvo, vojáci generálové byli skoro všichni okultisté…na popud jezuitů bylo založeno speciální komando SS, hierarchie a předpisy převzalo SS dle hierarchie jezuitů…

      Takže sogu chtělo by to víc studovat kdo za tim vším vězí, je to satan, ten stojí za každým zlem, proto ho lidé nazvali : ten zlý…

      Jeuzité praktikují tvrdý 14 letý výcvik, podle toho k čemu se kdo hodí,někdo je špička v bankovnictví, jiný dokonalý zabiják, další armáda je v médiích, další ve vývoji počítačů, jiná tajná armáda je v nasazení v politice atd…

      P. S. Všichni presidenti mají poradce jezuity…

      A víme, už z pohádek, že rádcové vždy radí ve svůj prospěch…

      • contumax napsal:

        Jaris a hel

        I kdepak to nejde říkat, že to ke jedno kdo to je, zda židé nebo jezuité, to nedává smysl…

        Právě tohle smíchání je špatně, nesmíte ředit, míchat pravdu se lží…

        O to jim právě jde, aby celý svět věřil, že za vším vězí židovství..

        Často narážím na lid, který mluví o penězích, papeženci peníze nepotřebují, už mají celý svět, celý finanční svět ale jde jim o moc, o to aby vládli nade všemi obyvateli zeměkoule…

        • proud napsal:

          Mozna to tak jak rikas kdysi bylo,ale nemyslim si ze to plati jeste dnes,spis verim tomu,ze siozidi uz davno „sezrali“ svyho pana.

        • contumax napsal:

          I konspiračně založení lidé jako Alex Jones, si všimněte, že o Vatikánu nepíše a ani zmínka o něm a ještě další a další si to prostě nedovolí o Vatikánu psát…

          Položme si otázku…

          Proč se o tom toliko nepíše a proč ukazují na nepravého nepřítele…???

          Opět zastírání, zastírací manévr, odvézt pozornost jinam…

          Stará praktika, ukazovat tzv. viníka a sami být v pozadí a skrytě vše řídit…

        • contumax napsal:

          proud

          Je to tak jak píšu proude, pracují ve skrytosti, pomalu a opravdu jen hází po cestě falešný stopy k falešnýmu nepříteli…

          Mají to promyšlený, kdyby jsi četl Písmo, okamžitě si mozaiku poskládáš a pochopíš, že je řídí samotný ďábel, ten odvěký vrah lidstva…

          • proud napsal:

            A proc by to tak nemohlo bejt?? Jasne ze je to tak,siozidi jsou Vatikan a ridej svet i zidovstvo.Jen ten dabel mi do toho nepasuje,nezlob se :-))),vzdyt je videt ze je vymyslenym nastrojem :-)

          • contumax napsal:

            Iluminati, Jakobíni, Svobodné zednářstvo, a dokonce Mormoni i Jehovisté jsou založený, stvoření jezuitama…

            Toť vše…

            Zničit křesťanství, zničit protestanty, judaismus i islám …

            Všechno tzv. zředit aby nebyla známá pravda, u vrhnout všechno proti sobě… rozeštvat všechny proti všem, vytvořit chaos a válku či války a až bude lidstvo na kolenou a prosit všechny vlády na celým světě, něco už s námi udělejte, trpíte hladem a morem…

            Vlády budou zoufale hledat řešení ale nenajdou…

            Už teď si neví rady…

            Většina z nich nerozumí řízení státu…

            Řešení bude, že se odevzdá moc do rukou Vatikánu…

            A ten rozjede jakoby mír a pokoj ale nastolí ještě větší despotitismus a totalitu a bude vraždit a likvidovat všechny odpůrce…

            Tohle by mělo trvat 3 a půl roku, ten ďábelskéj totalitní systém ale potom se to zhroutí bez vnějšího zásahu a to bude konec všeho zla a vlády Vatikánu…

            Druhý příchod Ježíše Krista na zem…

            • proud napsal:

              „Tohle by mělo trvat 3 a půl roku, ten ďábelskéj totalitní systém ale potom se to zhroutí bez vnějšího zásahu a to bude konec všeho zla a vlády Vatikánu…“…………a ty sam nevidis co jsi napsal??! Predstav si ze uz konecne po tisiciletich snahy mas lidi kdes je chtel mit,jsi totalni a neomezenej vladce kteryho uz nic nemuze ohrozit!!!! a „ono se to samo zhrouti???????????“ :-))))))))))))))))),copak sam nevidis tu prisernou do oci bijici pitomost a oblbovani??! :-)))

              • contumax napsal:

                proude

                Ty znáš Boží moc a Jeho cesty…???

                Píšu co je v Písmu, nepíšu to ze sebe, je to tam napsáno, přečti si to…

                Bez lidského příčinění se to království satana a Vatikánu zhroutí, z venku, z nebe, z hůry …

                Bůh má všechno pod kontrolou…

                • proud napsal:

                  Pletes se,Buh nema z lidskyho konani pod kontrolou absolutne nic a ani nikdy nechtel mit! Dal nam zivot a ted sleduje co vyvadime a nikdy nezasahl a nezasahne,to by sel totiz sam proti sobe.To „lidsky bohove“ jsou jiny kafe:-))))))))))))),ti delaji vsechno co lidi chteji a nechavaji se vzyvat treba i Contumaxama:-))

          • contumax napsal:

            proud

            Nepasuje…???

            Ďábel Ti do toho nezapadá, ale kdo jim tedy radí… kdo je řídí…???

            Nezapomeň, že je to padlý anděl a že zná lidskou pýchu a je dobrý stratég, zná lidstvo hodně dobře, navíc má pár miliard svých pomocníků, démonů…

            • proud napsal:

              Ridi je a radi jim clovek,ten jedinej dokaze bejt horsi i vymyslenyho dabla!!! Kde ale ten clovek e,se me neptej,tady s nami ale zrejme neni,prestoze je zrejme na Zemi! Pisu zrejme,umyslne,protoze jde o moji teorii,tedy nepotvrzenou skutecnost,i kdyz velice pravdepodobnou.

          • Jaris napsal:

            Contumaxi, vatikan ridi take chazarsti zidi. Papez Franta je zid jak poleno. Co chces vic?

      • sog napsal:

        Nemusíš sa báť, naštudované mám toho hodne. Mal som obdobie keď som 2 roky v kuse študoval Bibliu, biblistiku religionistiku. Nevychádzam teda len z jedného verša, ale z celku. Môžem tiež povedať, že Biblia nespadla z neba a napísali ju ľudia. Môžeme sa samozrejme baviť, či tým ľuďom viedol ruku nejaký boh alebo nie. Ak je Starý zákon nejakým spôsobom Božie dielo, potom je ale bohužiaľ Satan Boh.

        Pochop, ja ti nechcem zobrať tvoj názor. Ja aj toto beriem do úvahy, akurát podľa môjho osobného názoru je viac pravdepodobný opak. Čiže židia stoja za jezuitmi. Judaistická doktrína je jednoducho staršia ako jezuiti.

        Ja zase môžem povedať, že židia odvádzajú pozornosť na jezuitov alebo že múdrejší židia vytvorili jezuitov, aby sa kryli a unikli pozornosti.

        Vieme, že kedysi cirkev chcela židov konvertovať, a preto vznikli takzvaní krytožidia. V Španielskú to boli maranos a v Turecku donmeh. Jedni sa tvárili ako kresťania a tí druhí ako moslimovia, ale v skrytosti vyznávali judaizmus. Židia radi operujú zločinmi inkvizície. Pozrite si preto všetci film Meč spravodlivosti, kto boli tí inkvizítori.

        Židia a jezuiti. Predstav si mesto, ktoré ovláda sicílska mafia. Všetci sú Sicílčania, ale sú rôzne klany, ktoré si často idú po krku a vyvražďujú sa, pretože si konkurujú. No či vyhrá ten, či onen klan, stále tam bude vládnuť zákon mafie – vydieranie, výpalníctvo, drogy, hazard a štetky.

        Z tohto dôvodu, ak boli počas vojny vyvražďovaní židia, neznamená to nutne, že boli za tým nežidia. Znovu prejdem k počítačom. Sú vírusy, ktoré sa dostanú s nejakým súborom do počítača. Súbor sa spustí, vytvorí proces, tento proces infikuje iný bežný proces, ktorý nebudí podozrenie a potom svoj materský proces a súbor zničí, aby zahladil stopy.

        Ohľadom radcov v rozprávkach si pozri ako vyzerali radcovia v Pyšnej princeznej.

        • contumax napsal:

          Sog

          Žel sogu, nechápeš a študoval jsi rozumem místo srdcem…

          Ale to už je jiná kapitola…

          • sog napsal:

            No ja viem študovať len rozumom:) Ako sa študuje srdcom? Tak, že nevnímaš všetky nepríjemné pasáže?

            • contumax napsal:

              sog

              Já to vnímám ale pokud jsi přesvědčený, že Bibli napsali lidé k vůli tomu aby ovládli jiné lidi, tak v tom máš chaos…!!!

              Nikdy nikdo takovýho moudra není schopen napsat…

            • Marie napsal:

              Velmi dobra odpoved! A soucasne naprosty souhlas s pripevkem vyse!

              Srdcem se skutecne nestuduje. Pouze rozumem, a ten jeste musi byt schopen logickeho mysleni.

              To je jako kdyz srdce plesa nad krasnou zenou, ale nediva se dovnitr. Rozum to udela, protoze skody zpusobene tou povrchni krasou mohou byt smetelne.
              Tak to je.
              Idealni je shoda rozumu a srdce, ale to jsou vzacne momenty v zivote.

        • contumax napsal:

          Sog

          No jo ale ta byla, ta Pyšná princezna točená v jakési socialistický ideologii, to snad chápeš… anebo ne…???

          • sog napsal:

            Bola iná doba, ale myslím si, že napriek tomu to bolo vystihnuté dobre. Pozri si fotky nacistických pohlavárov – Hitlera, Himlera, Goebbelsa, Hessa, Eichmana. Ak toto sú árijci, tak nech sa prepadnem do západného Nemecka.

          • Marie napsal:

            Pysna princezna nema se socialismem co delat. Tam je krasne nastaveno zrcadlo pricinam problemu na svete, a tou je chamtivost.

  15. JosefCZ napsal:

    Jinsky, Jinsky, klesáš do stále většího bahna ( slovy blb,rezervace nenávisti a tuposti ) a td. A to jsem tě měl za inteligentního oponenta. Pokud nedokážeš udržet nervy na uzdě, tak se raději 3x nadechni, než něco vypustíš z úst.

    • Jan Jinsky napsal:

      Tak, on to je fakt blb. Někdy to nejde jinak říct. A to, že to tu je o nenávisti, o tom není pochyb. Opravdu by bylo hrozné, kdyby e zdejší přispěvatelé typu Marie, Jaris a spol dostali k moci. Jsou zahořklé a plné jednoduchých receptů na lepší příští. Stačí zavřít ty, kteří s nimi nesouhlasí, zlikvidovat rasy a národy, které jsou podle nich špatné – a bude blaze.

      Jak jsem si původně o Korálovi myslel, že mu jde o alternativní pohled na svět, tak teď už jsme spíš přesvědčen, že je podporován naším bývalým Velkým bratrem…

      • contumax napsal:

        sog

        Matrix a Spilberg, to je jenom opět tah iluminátů, jezuitů…

        Nacpat lidem do hlavy chaos, vždyť je to na jednodolarovce napsáno : Ordo ab chao…

        Ten film I byl pěkný to ano, ale vycházím z jediný poučky, svět patří ďáblu a je v jeho rukou, lidé mu ho dobrovolně dali a pokud se jasně a srozumitelně neřekne pravda, není pravdou ať si jí míchá kdo chce jakými barvami jak chce…

      • proud napsal:

        Mas problem,tvrdis neco ze svy perspektivy jako uz hotovou vec,pritom je to lez!!! A to je celkem dost velkej maler,doufam ze nechodis na pivo,protoze pak bych mezi chlapama na tvoje zdravi nevsadil ani petnik:-)))))))))))))

      • proud napsal:

        Jedna vec,a ta druha,co tady ctes jsou nazory ruznejch lidi co jsou ruzne daleko ve svym poznavano.Vysvetli mi tedy co s tim a s tema lidma ma spolecnyho Honza krome toho ze ma sajtu kam chodime? To prave ty jsi takovej ten „soudce lynch“ co soudi druhy podle sebe a dava jim do ust co nepovedeli a s Honzy delas jejich sefa ac je casto ani nezna a nejradeji bys nas videl v base nebo viset:-)))))))))))))))))))))))).Chlape ty jsi tak pruhlednej,ze si az rikam,co jsi vlastne zac? :-)))

        • proud napsal:

          Kdo tady likviduje nstaty,nerkuli narody a zavira normalni lidi? Zrejme je ti kriminalnik(ve smyslu skozeni druhejm) a vlastizradce,nerkuli vrah,taky „clovekem“? Pak jsi tu ale spatne,protoze to jsou ti co se svyho lidstvi sami a dobrovolne vzdali,nebo ho prodali!!!Podle toho s nima ma bejt nakladano,nelibi se ti takovej pristup? Odejdi:-)))

        • Jan Jinsky napsal:

          Nikoho v base vidět nechci. Ono stačí, když se těmi názory prezentujete. Strháváte masy lidí, čítající až 100 jedinců.
          No a Korál výběrem článků jen pěstuje své čtěnářstvo, které se projevuje jako nesnášenlivá banda.

          Tak klidně dál pokračujte ve svém úsilí. Věřím, že na vás i nadále bude většina lidí kašlat. Problémem NWOO je, že neustále pojmenovává co je špatně a kdo za to může. Ale jak to řešit, o tom ani ň.

          • proud napsal:

            Jediny v cem se castecne shodneme je tvoje posledni veta :-)

          • sog napsal:

            Áno, sme jedná neznášanlivá banda. Tak si na nás radšej dávajte pozor a neserte nás.

            Ja som napríklad neznášanlivý bojovník proti antisemitizmu, šovinizmu a xenofóbii.

            Inak neviem prečo sa sťažujete, že nwoo len pomenováva problémy, ale nenavrhuje riešenia. Ak by navrhoval aj riešenia, tak to by ste už boli v prdeli.

      • Jaris napsal:

        …a dal? Co si porad na nas stezujes? Nechtel bys uz jit konecne, reknu to kulante…, k sipku?

    • contumax napsal:

      Sog

      Proč tam cpeš příměr k počítačovým virům, to funguje zcela jinak a tohle taky jinak, nemůžeš dávat počítač za příklad, to nedává smysl…

      Otázka…

      Co chce ďábel…???

      Třemi věcmi válčí…

      Jedna je, že dělá všechno pro to aby lidé nevěřili v jeho existenci…

      Druhá je absolutní kontrola mysli jedince…

      Třetí je zničení Bible, tedy ne tím, že jí spálí…

      Ale rozmělní Slovo Boží…

      Protože ví, že má málo času k tomu aby svedl co nejvíce lidstva na svou stranu…

      Docela se mu to daří…

      Ve všech institucích má svý oddaný slouhy, po celým světě rozsevají jenom chaos a utrpení ať je to trouba z obecního úřadu anebo generalita velké armády, či nejvyššího soudu…

      Nakonec je napsáno v Písmu Svatém, že všichni obyvatelé země půjdou ta tou šelmou, všichni mimo těch Božích, těch pravých Božích, to jsou ti, kteří zachovávají Boží přikázání a uvěřili v Ježíše Krista…

      • sog napsal:

        Prečo tu miešam počítače a vírusy? Prečo bol film Matrix o počítačovom systéme a strojoch? Prečo židovský režisér Spielberg natočil film AI: Umelá inteligencia? Pretože nie všetci ľudia na tejto zemi sú človekovia?

        S tým zničením Biblie by som aj súhlasil. Satan nepotrebuje, aby boli jeho plány zverejnené okrem istého uzavretého kruhu.

      • contumax napsal:

        Sog

        Jo jsou lidmi to stále jsou ale ztrácejí lidství, lásku, přestávají svým zlem být lidmi, nastává k jakési transmutaci, k poškození mozku k rozlišování dobra a zla…

        Lucieriani a všichni, kteří se zabývají okultismem tvrdí, že Lucifer je Bůh s velkým B, tvrdí, že on všechno stvořil, mají to převrácené, to je od dob Nimroda že starého Babylonu…

        Lucifer se snaží sebrat, ukrást Bohu všechny jeho atributy Božství a chce aby mu sloužilo lidstvo, vždy si hrál na falešného boha, spousta lidí si hraje na falešného boha, jestli jsi si toho nevšimnul sogu…

        Bůh ten pravý křesťanský Bůh

        • sog napsal:

          Súhlasím s tým, že Satan sa hraje na Boha aj s tým, že kresťanský Boh je pravý Boh. Akurát kresťanský Boh nie je židovský Boh.

          • proud napsal:

            Tos me prekvapil,protoze si myslim,ze Buh je jenom jeden a to STVORITEL,nikoliv policajt a nikoliv cokoliv „lidskyho“.Ale je videt jak kdosi dokazal s Bohem a bohama zblbnout lidstvo,zatim co sam bohate vyuziva toho ze vi pravdu jak to s Bohem a virou,nabozenstvim,skutecne je………..jak nas jima drzi krasne pod krkem pres svedomi,moralku,prikazani,bibli a ji podobny,aniz je sam cimkoliv z toho zatizenej protoze ON VI!!! A ja vas o tom nepresvedcim a podle toho dopadnete. :-)

            • sog napsal:

              Neviem teraz, či reaguješ na mňa alebo na contumaxa. Veľmi som to nepochopil. Ja to chápem tak. Kresťanský, či skôr Kristov je boh Otec Stvoriteľ. To, čo hlásajú súčasné cirkvi, nepovažujem za kresťanstvo. Predtým som písal, že Cirkev zakladal farizej Šavol, ktorého čosi osvietilo. To kresťanstvo nemá s Kristom okrem mena skoro nič spoločné. Je to zmes farizejského judaizmu s pohanstvom, aby sa ľahšie šírilo. Šavol zaviedol to, že Kristus nás svojou smrťou vykúpil z hriechov. Kristus vôbec neprišiel kvôli pohanom. Šavol týmto hokusom-pokusom urobil zo zločinu – ukrižovania záslužný čin. Židi tak už ukrižovaním nespáchali zločin, ale záslužný čin. Sila. Cirkev už k názvu Boh pridala aj slovo Pán. Ako môže byť Boh naraz aj otec a pán? Ani tí najväčší zmrdi na zemi nevyžadujú od svojich detí, aby ich nazávali pán a klaňali sa im. Židovský boh nie je Kristov boh – je to Satan.

              • proud napsal:

                To byla reakce na tebe sogu :-).Vis se mnou tezko muzes mluvit o Bohu,natoz o Kristovi :-).Bejval jsem ateista,ted uz viru mam,ale svoji,ve ktery lidskyho Boha,Krista,Satana a podobne rozhodne nezeru,natoz bibli at uz starej,nebo novej zakon,to jsou vsechno uz vyrobky nasich hlav.Staci mi k tomu vlastni hlava a novy poznatky fyziky napriklad Nassima Harameina,abych prisel na to,jak to cirka skutecne je s Bohem a nabozenstvim,a taky s k tomu patricim lidskym hladem po moci.

                • sog napsal:

                  No, každý máme svoje názory a skúsenosti. Neostáva ti nič iné, len sa s tým zmieriť :)

                • contumax napsal:

                  proud

                  Co blbneš, jaký kosmopole…???

                  Bůh je bytost a dal mě a ostatním, pokud se s tím ztotožní Boží desatero a potom přišel Ježíš Kristus Spasitel světa…

                  Kdo uvěří, že Ježíš Kristus na sebe vzal jeho hříchy, je spaßen, tudíž při vzkříšení budu jako Kristus čistý a Bůh mě nikdy nic nepřipomene…

            • contumax napsal:

              proud

              Ne není policajt, ani nic lidského to máš pravdu…

              To my se mu podobáme a ne On nám….

        • contumax napsal:

          Sog

          Souhlas a díky…

          Nebudu se přít, je Bůh všech, nedělá rozdílu mezi tím nebo tam tím, je to největší demokrat ve vesmíru, nikoho k ničemu nenutí…

          Chceš hřešit, hřeš si jak Tobě libo říká Bůh ale poneseš následky…

          Takže kdo lže, nechává ho Bůh ve lži, kdo krade nechává ho Bůh v jeho zlodějství…

          Vraždíš, mečem zajdeš…

      • proud napsal:

        „všichni mimo těch Božích, těch pravých Božích, to jsou ti, kteří zachovávají Boží přikázání a uvěřili v Ježíše Krista…“……pekny,dalsi vec na ktery ses chytil:-).Jestlipak vis jak pracuje infopole? Vsiml sis ze ve vsech prikazanich je NE- a to dalsi?Nepokrades,nesesmilnis atd. Jenze kosmos a infopole nerozlisujou ano-ne,tedy berou pouze ono sesmilnis,pokrades,zabijes atd. Ted si vydedukuj sam k cemu se vlastne tedy modlis a co do eteru posilas jmenem tvyho panbicka :-))),smeju se,ale myslim to docela vazne!

        • proud napsal:

          Kdopak asi a jaky vedomosti musel mit,kdyz vymyslil na lidi takovou past!!! Genius!

          • contumax napsal:

            proud

            To není past, je to naopak vědění proude…!!!

          • Jaris napsal:

            Proude, v cem je past v Desateru? Tam je jednoduchy navod, jak se vyhnout malerum v zivote.Jmenovat je nebudu, to si muzes precist sam, ikdyz vim, ze to cist nebudes (Exodus 20:1-17).

  16. vyhroz napsal:

    Skupiny zdivočelých špinavých negrů a fanatických arabů útočí v evropských ulicích a znásilňují osamocené ženy. Smrt, smrt, smrt!!! Všechny sodomizovat krumpáčem za plnýho vědomí do prdele, ufiknout čuráka rezatým tupým nožem a nechat vykrvácet. Allahu Akbar!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>