Migranti v Maroku: Evropa nás chce

maroko

Ukrajinský novinář Anatolij Šarij je nyní v Maroku, kde se shromažďují Afričané z celého kontinentu s nadějí, že se dostanou do Evropy. Reportér natočil rozhovor se dvěma z nich, jejichž názory ukazují absolutní iluzornost představ o vlastní úspěšné budoucnosti v Evropě. Nezodpovězena zůstává vtíravá otázka, jak je možné, že tyto iluzorní představy získaly najednou milióny Afričanů a Arabů?


74 Komentářů k Migranti v Maroku: Evropa nás chce

  1. dj napsal:

    Jak je možny že tychle predstavy ziskali najednou milionu Africanu a A rabu,tady to jenom potvrdzuje že Rotshildove,Illuminati jsou pouze stupinkem v pyramide moci,ta moc je velice inteligentni a neni pozemska,je to biblickej souboj mezi temnotou a svetlem.Muže to skutečne dojit do suženi ktere človek tady ješte nezažil.

    • Frantisek1 napsal:

      Já rozhodně nepochybuji o proroctví sv. Jana z ostrova Patmos.

      • Marie napsal:

        A vis o tom proroctvi, kolikrat bylo prubezne upravovano?

        A kym?

        • archa napsal:

          Tak povídej,
          /jsem tak trochu z oboru/.

        • Antimarie napsal:

          Neúspěšně upravovaný proroctví, všechna proroctví se do puntíku splnila ač chceš nebo ne a můžeš lízt třeba po zdi )))

          • Marie napsal:

            Vsechna, to je nic nerikajici blabol. Vyjmenuj proroctvi, ktera se splnila a i nesplnila a kdo je rekl.
            Diky.

            • Jaris napsal:

              Marie, nepodcenuj Bibli. Ja bych byla rada, kdyby sis nechala na ni sve nazory pro sebe.
              Proroctvi se skutecne plni. Do puntiku. Tak napriklad bylo predpovezeno zniceni Babylonu, ktere bylo sve doby nejmocnejsim centrem tehdejsiho sveta.Presto mu byla predpovezena totalni destrukce s tim, ze nikdy Babylon obnoven nebude. Pokouselo se o to mnoho vladcu a mezi nimi byl Alexander Veliky a posledni Saddam Hussein. Dnes zbyly z kdysi slavneho kralovstvi Babylonu akorat ruiny, ktere nikdy nebudou obnoveny.(Jeremias 50:13,23,39).Tohle bylo predpovezeno v dobe(cca r.580 pr.n.l), kdy byl Babylon na vrcholu sve existence. Medove a Persani dobyli Babylon behem jedne noci odvedenim proudu reky Eufrat 5.10.539 pr.n.l.pod velenim Cyruse Velikeho a slava mesta touto noci skoncila. Odvedenim toku se dostali nepratele jednoduse az k branam nedobytneho Babylonu a nasledoval totalni konec pysneho mesta.
              Tech proroctvi jsou kopce a staci se na ne podivat take z historickeho hlediska, ktere tvrzeni Bible vzdy potvrdi.

              • Marie napsal:

                No dokud bude rec o Bibli ( tak ji nezacnu ), ale vyjadrovat se budu nadale. Kdyz jsi ji vzpomnela, tak mi rekni, kdy podle Bible prijde Jezis a nebo aspon to, jaka tam byla proroctvi pro 20. stoleti a 21.stoleti a konkretne.

                Zatim, co mam zkusenosti s lidmi, co mi proroctvi predkladali, nebyla konkretni. Ani ten Babylon se presne nevyplnil, ze nepovstal, to neni divu.

                Ja ti dnes prorokuji, ze Izrael skonci a uz nikdy nebude obnoven. A samozrejme ti nemohu dat rok, ale bude v tomto stoleti urcite. A dela to ze mne proroka?

                Budoucnost se predpovidat da podle dlouhodobeho vyvoje a stadia vyvoje a znalosti, ze historie se stale opakuje, a to je dusledek toho, ze lidi jsou porad stejni, neexistuje evoluce toho, co je cloveku dano, a to jsou pudy, jimiz se ridi a ridit bude…
                Navic, do Bible byly a jsou prubezne delany zmeny, o tom se vi. Neni tady na to misto, ale da se najit o tom informaci vice.

                Kdysi mi nekdo predcital Sibylu nebo Sybilu, nevim jak je to spravne. A jeji proroctvi se taky neplni.
                Pry po treti svetove valce zbude v Evrope lidi pod vozovou plachtu. Uz ted vime, ze je to hloupost.
                Mam znameho, a je to inzenyr, a veri na cestovani casem, tedy i do budoucnosti, a ze se takto da zjistit, co se na zemi odehraje. Je to kravina.
                A zadny konec sveta taky nebude. Proste jsme jedna z mnoha planet a bude tady dal, jak byla vzdycky. Predpovedi o konci Slunce, a dokonce ze Mesic odraz, proste lidi maji fantazii… a ja jim ji neberu, ale ty o bozich jsou nanejvys skodlive, jak sama vidis na vlastni oci okolo sveta.

                Bez viry v boha by bylo na svete lip, protoze by ubylo duvodu k boji mezi lidmi a kazdy by si zivota vazil, protoze by se nespolehal na nejakeho panbicka.

                Kdyz se nad tim dukladne zamyslis, tak nemuzes poprit fakt, ze pokud by na 100 procent existoval buh, tak ma cenu se co nejdrive zabit, abychom mohli do raje a neplahocili se tady a nezivorili a netrapili a neplakali atd.. logicke?

                • Jaris napsal:

                  Ach Marie! Predpoved na dnesni dobu napriklad popsal Jezis Kristus v Matousi – cela kapitola 24 dava nahled na konec systemu, nikoliv konce sveta jak prednasi mnoha nabozenstvi.Existence Zeme byla Bohem vytvorena a bude existovat dal, nebude znicena jak mnozi ucenci i prorokove tvrdi. Nepritelem lidstva neni Buh, ale lide sami. Raj bude opet obnoven na Zemi a nastane postupne vzkriseni lidi, kteri zemreli. Zni to jako sci-fi, ale predstav si, ze by ses ocitla najednou 1000 let zpatky a vysvetlovala tehdejsim lidem jak funguji automobily, ze muzes litat letadlem a byt z Mexika v Evrope za par hodin. Predstav si, ze bys jim mela vysvetlit funkci mobilu, kamery a treba samotne elektriny. To vse bylo tehdy nemyslitelne a nesmyslna fantazie. Neco podobneho se bude tykat budoucnosti lidstva. Zatim zde probiha konflikt tisice let mezi Bohem a Satanem, ktery ma na svedomi predevsim to, ze lide umiraji a vsechny zla, ktere se na Zemi od vyhosteni Adama a Evy odehravaji. Od te doby ma Buh neustalou opozici, ale take lidi, kteri stoji za nim a ja se k nim pocitam.
                  Jinak proroctvi o Babylonu se vyplnilo do slova a do pismene. Muzes si to proverit v sekularni historii. Skutecne tam zbyly dnes pouze sutiny.
                  Zminujes se o zmenach v Bibli. Byly nalezeny uchovane svitky, jak jiste vis a mezi nimi byl nalezen cely svitek obsahujici knihu Izijase. Hned se na to vrhli odbornici a historikove a porovnavali texty dnesni s texty svitku. Byly nezmeneny az na nejake zanedbatelne drobnosti s cimz se dalo pocitat, jelikoz kniha byla prepisovana ze rucne. Co se zmenilo je, ze spisu bylo vyjmuto jmeno Boha Jehova/YHWH, ktere se v puvodnich textech vyskytovalo temer 7000x(!) a bylo postupne nahrazeno slovem PAN/HOSPODIN/LORD/KYRIOS prave cirkvi. V dnesnich modernich vydanich jmeno Boha nenajdes.
                  Neni nezajimave, ze prave Bible prekonala a stale prekonava nescetne utoky. Palili ji, zakazovali ji, zesmesnovali ji a ona je stale s nami a dokonce v rekordnich nakladech. Kterapak kniha je starsi a za takovych podminek se uchovala az do dnesnich dnu? Zadna.

                • charakter napsal:

                  Marie ! Jasně , že máte pravdu :-) … Jednou jsem četl něco o těch proroctvích ! … Je to prý stejné , jako přesně uhádnout jaký obrazec asi utvoří prachové částice při dopadu na zem , ovšem při silném větru který neustále fouká :-) Vždyť vše je v pohybu !!! Nic není konstantní … Všichni přece znaj tu příhodu s těmi motýlími křídly :-) ( Prý i mávnutí motýlími křídly může způsobit zemětřesení kdesi …)

                  Co je mávání křídel motýla proti činnosti mysli člověka :-)

              • sog napsal:

                S tými proroctvami treba byť opatrný. Existuje metóda vaticinia ex eventu, čiže „veštenie“ toho, čo sa už stalo. Je to vlastne manipulačná technika, ktorá má dodávať autoritu posvätným textom. Autor „veští“, to o čom má informáciu, že sa to stalo, ale tvrdí, že to proroctvo bolo prorokované už dávno v minulosti v tej a tej posvätnej knihe.

                Iné majú manipulovať človeka ku konaniu, ktoré chce autor proroctva. Židia často používajú túto techniku: Múdri ľudia konšpiráciám o židoch neveria. Neznalý nechce byť považovaný za hlupáka, a tak neverí. Sú to samonaplňujúce sa proroctvá. Tú slávnu apokalypsu sa možno snažia vytvoriť samí kresťanskí fanatici, ktorých je v Amerike kopa, pretože ak by sa to nesplnilo, Biblia by nemala pravdu. Toto treba brať vážne.

                Iné majú za úlohy vytvárať strach, aby sa ovce dali ľahko ovládať. Jehovisti furt strašia s koncom sveta, zachrániť sa údajne môžete len tak, že vstúpite k Jehovistom.

                Môžu existovať aj pravé proroctvá od vyššej moci, len treba rozlišovať.

                • Ekklesian napsal:

                  Pochybuji, že to tu bude ještě někdo číst, … ale rád bych myšlnku trochu doplnil.

                  Nejen, že zlý a démoni aktivně pracují na vytváření situací aby se lidské dějiny hýbaly směrem kterým chtějí (například Fátimské zjevení a poselství), ale jak bylo uvedeno přesvědčují i lidi k tomu aby tak sami a přímo jednali.

                  Dále bych chtěl vyslovil názor, že zlý ani démoni lidi ve významném počtu přímo nezabíjejí. Budou za to souzeni, vědí to, chovají se obezřetněji než většina z vás.

                  Pracují tak, že lidi poštvou proti lidem (a bodují hned několikrát). Nebo jim přímo dovolíte/přikážete aby vyplnili vaše přání (tedy smrt díky nemoci pravděpodobně nepadá na jejich hlavu).

                  To nejdůležitější ale nezaznělo.

                  Jednak se evidentně musíte naučit rozlišovat mezi proroctvím (od Boha) a věštěním či jasnozřivostí (není od Boha, tedy šílená mysl či démoni). Jedině Bůh je všemohoucí a vševědoucí.

                  Nejzávažnější je ale to, že se necháváte kvůli proroctvím odvádět od podstaty, od vykupitele a spasitele Ježíše, v něhož když věříte máte přislíbený život věčný.

                  Snažil jsem se vás na to upozornit i v minulosti. Je jedno jestli vás odvádí víra v jiné svaté, být posedlý zákonem a starozákoní dobou, nebo cokoli co může přinést orientace na proroctví.

                  Pokud se nepřimknete k Bohu co nejblíže a nebudete mu tedy i věřit, obstojíte? Vyvolení z vás jistě, ale obstojíte i vy jenž jste uvěřili jejich slovu? Ne se svým přístupem!

                  Deuteronomium 18:9-22 (Bible21)

                  Až vejdeš do země, kterou ti Hospodin, tvůj Bůh, dává, neuč se jednat podle ohavných způsobů oněch národů. Ať se u tebe nenajde, kdo by svého syna či dceru provedl ohněm! Stejně tak žádný věštec, jasnovidec, hadač, čaroděj, zaříkávač, vyvolávač duchů, věštkyně ani ten, kdo se radí s mrtvými.

                  Každý, kdo páchá něco takového, je pro Hospodina ohavný! Právě kvůli takovýmto ohavnostem je Hospodin, tvůj Bůh, před tebou vyhání. Buď cele oddán Hospodinu, svému Bohu.

                  Národy, které ovládneš, totiž poslouchají jasnovidce a věštce, ale tobě to Hospodin, tvůj Bůh, nedopouští.
                  Hospodin, tvůj Bůh, ti zprostřed tvých bratrů vzbudí proroka, jako jsem já – toho poslouchejte.

                  Přesně to jsi žádal od Hospodina, svého Boha, na Orébu v den shromáždění, když jsi říkal: „Ať už neslyším hlas Hospodina, svého Boha, a nevidím ten veliký oheň – jinak zemřu!“

                  Tehdy mi Hospodin řekl: „Dobře to pověděli. Zprostřed jejich bratrů jim vzbudím proroka, jako jsi ty. Vložím svá slova do jeho úst a on jim poví vše, co mu přikáži.
                  Kdokoli neposlechne má slova, která promluví mým jménem, s takovým zúčtuji já sám.

                  Kdyby se však nějaký prorok opovážil promluvit mým jménem slovo, které jsem mu nesvěřil, takový prorok ať zemře stejně, jako kdyby mluvil jménem cizích bohů.“

                  Můžeš si říci: „Jak poznáme, že to slovo nemluví Hospodin?“ Nuže, jestliže prorok řekne Hospodinovým jménem něco, co se nestane, pak to slovo nemluvil Hospodin. Onen prorok mluvil opovážlivě. Neboj se ho.

                  P.S.
                  Nenechte se unášenými kdejakým poryvem učení, lidskou prohnaností a vychytralým sváděním k bludu. Místo toho mluvte pravdu v lásce a v každém ohledu rosťte v Kristu, který je hlavou. (Efezským 4:14-15, Bible21)

                  Veškeré Písmo je vdechnuté Bohem a je nanejvýš užitečné. Vyučuje nás a usvědčuje, napravuje a vychovává ve spravedlnosti, aby byl Boží člověk dokonale připraven a vybaven ke každému dobrému dílu. (2 Timoteovi 3:16-17, Bible21)

            • Antimarie napsal:

              Pcha zjisti si to sama)))

            • Anna napsal:

              Proroctví se historicky plní s mimořádnou přesností. Ale je vždy nutno oddělit zrno od plev, tj., věnovat pozornost osvědčeným jasnovidcům.

      • Contumax napsal:

        František a dj

        Přesně tak přesně tak…!!!

        • Marie napsal:

          ty jsi dobry, napises presne tak, ale nikdo tady nevi, co mas na mysli. Proc to proroctvi neni ocitovano, kdyz uz je o nem rec???

      • Marie napsal:

        Ono vis co, pro ostatni neni podstatne o cem nepochybujes, ale to, o cem mluvis, a to proroctvi jsi sem nenapsal. Proc?

      • proud napsal:

        :-) Neresim bludy jmenem proroctvi ;-),njn,nejlepsi kseft je holt se strachem a s nadeji,zivna to puda pro proroctvi :-))))))))

    • to je jedno napsal:

      komplexní problém: když se EU chová asi nějak takto https://derkritischekommentator.files.wordpress.com/2016/01/multikulti.jpg

    • Pepi napsal:

      dj 9.1.2016(13.49)
      Zminujete se o Rotchildovi a mate pravdu.Tady na clanku o Africanech je vhodne tez zminit prosluleho Illuminata a zednare Cecila Rhodese,jednoho z architektu NWO.

    • Marie napsal:

      Vis co, o zadne predstavy nejde, protoze to bylo jednoduse oznameno v nekolika mistech, odkud se to proste dozvedeli dalsi a az se zacali sunout, uz o tom byly zpravy vsude, televizi najdes i v Maroku u lidi, takze zadne predstavy, ale informace.

      Tady ti pripomenu jednu vec: Proc nezacali lidi verit v Alaha nebo Jezise jen podle predstavy, ale museli se vyslat jezuite po svete, aby to sirili? Vidis?

      Takze zadna intuice ani predstavy.

      Neco ti reknu: Pred nekolika lety se mi na Skype dozadovali prijeti do kontaktu mladi kluci z Maroka. A hned nekolik, v prubehu jednoho roku, pak to ustalo. A ja se jich ptala, co se deje v Maroku, ze vsichni chteji pryc. Oni si kupovali hodiny internetu ve verejnem internetu, zadny z tech, co se ozval, nemel svuj pocitac a internet. Takze si to odvod. Vsichni shodne nabizeli sexualni sluzby za bydleni a stravu. To take meli vnuknuti? Urcite ne. Nejspis se v te tzv. internetove kavarne objevil nekdo, kdo jim rekl nasel v USA praci jako gigolo a dalsi to zkouseli.

  2. petr366 napsal:

    Houby ufouni.Blbci z neziskovek je zpovykovali a nabulíkovali jim ty klíny do palice.Televize jim i tam ve stupidních seriálech zkresluje život v Evropě a Americe a taky internet jim zjednodušil dostupnost informací o tom jak se tam dostat.OVŠEM VSE ZAČALO BLBOU CÍRKVÍ.Ti mamasi misionáři jim zakázali se požírat navzájem a tak vyžrali celou Afriku a namnožili se do obludných počtů.Antibiotika snížila porodnost .A teď tu máme co jsme si jako civilizace nadrobili.

    • Pepi napsal:

      petr366 9.1.2016(14.17)
      „namnozili se do obludnych poctu“=blbost.Jedina prelidnena zeme Afriky je mozna Nigerie.
      V Africe je mista vic nez dost a je tam spousta neobdelane pudy!!!Afrika by mohla zivit svet,a ne naopak!Chybi pouze dobra vule…
      Rovnez je dostatek vody v Afice,mimo jine z obrovskych podzemnich zdroju.
      Cernosi jsou zamindrakovani,perou se mezi sebou a tak do Afriky miri Cinani…
      I Saharu je mozno promenit v produktivni oblast(jak to zacinal delat Kadafi).Penize na to jsou,vule ne.

      • Marie napsal:

        Pepi: Zidi si je na nas vymysleli jako vrazedny nastroj.

        Do kazde zeme dali vyvesky, ze Evropa vas vita, dostanete 2 tisice eur na mesic a uz to bylo!

        Ja to poslouchala od nich na videich. Kdo by nesel, ze?

        Ja a tisice a tisice lidi nemaji ani zivotni minimum a nase vlada si dovoli zvat privnadrovalce?

        Ta nabidka je podvod a oni a z to nedostanou, tak si to vezmou nasilim. S tim se naprosto pocita!

        Vzij se do jejich kuze. Vsechno posledni prodaji, zaplati si cestu a zpatky pujde kam? Bez penez, kdyz je nedostane?

        • Pepi napsal:

          Marie 9.1.2016(15.07)
          „Nejvetsim zlocinem proti narodum jihu,ktereho se Evropane dopustili,je to ze znicili jejich sebevedomi“.Eike Braunroth,nemecky spisovatel/eko.farmar.
          A v tom ma Eike 100%pravdu.
          Afrika neni vubec prelidnena,“Afrika“ bude prelidnena teprve az se presune do Evropy.
          Cernosi potrebuji vratit sebevedomi a vlastenectvi,podobne jako Cesi.Kadafi jim v tom pomahal.
          „Boj“ proti masovemu presidlovani do Evropy by mel probihat na zaklade informaci zamerenych k tamnimu obyvatelstvu.Ne vyhrozovani ani nadavky.Naivni?Mozna.Neni ale nejmene stejne naivni domenka ze se podari zastavit mozny konflikt v zapadni Evrope nasilim/provokacemi/vandalismem?
          Od ceho mame internet?Proc nesirit realisticke informace o Evrope mezi Africkym obyvatelstvem.Byt „slunickarem“zam yslel bych se jaky uzitek vlastne Africane budou mit z migrace do Evropy.Podle me ve forme masove migrace vubec zadny.Povede to pouze k odcizeni migrantu,nejen kvuli rozdilum v kulture,diskriminaci ale i klimatu.Znici to posledni zbytek jejich sebevedomi.Nekteri migranti jsou skutecne doktori nebo inzenyri,kteri praci v Evrope nedostanou a v Africe budou chybet!Tento problem uz mnohe staty diky migraci vzdelanych maji.
          Dialog mezi lidmi je nevyhnutelne nutny,jinak bude konflikt a Evropa se promeni budto v novou Rwandu,nebo totalitarni koncentrak,nebo v oboji zaroven.
          Takze mame na vybranou…

          • Anna napsal:

            Bílý muž je vždy vykořisťoval, ekonomicky zneužíval, plundroval jejich země, naučil je na alkohol apod. svinstva, protože tak lehce a lacině dosáhl svého. To, jak je bídný život, nevzdělanost a odpudivé vztahy na mnoha místech Afriky, se stalo velkou měrou vinou Západu. No ale co s tím máme společného? Vždyť nás také kdekdo bráno historicky vždy jen okupoval, vraždil a drancoval! Není to nic jiného, než dělali v Africe. Jen my jsme byli vzdělaní a inteligentní, tak jsme vždy tak nějak přežili. Ať s tím vším jde slavný chytrý, nadutý – a hlavně zrádný „Západ“ do pr*ele. My s tím nemáme nic, tak proč bychom měli na tu jejich nenažranost jakkoli doplácet. Ať nám dají konečně pokoj!

            • Marie napsal:

              Andulko: my s tim nemame zhola nic spolecneho, to naprosto souhlasim.

              Ja jenom po zkusenostech zivota mezi barevnymi lidmi vidim, ze oni si tu nenavist k bilym predavaji z generace na generaci… takze na nas se jim dostane satisfakce… v tom je problem. Jen mluvim o pohledu na bile z jejich strany.

              Co je v cloveku zakorenene, to se mu vymluvit neda. To vidite u vericich, at uz v boha, ci satana ci Jehovu, to je uplne jedno. Proste v tom vyroste a zije tim.

              Takze dojde k potrestani nevinnych, ale jim to za to stoji uz jen z hlediska pomsty za stara prikori…

      • Marie napsal:

        Pepi: V Africe je opravdu dost mista, jenze pudu ti lidi zadarmo nedostanou. Afrika je zkolonizovana, kdo vsechno jsou majitele ( co ji nakradli ) se ani neda zjistit.

        Ja ti rikam, ze cernosi bile nenavidi uz od dob, kdy je zidi natahali do USA jako otroky. Do Afriky si jezdily zrudy odzkouset kdejake chemicke svinstvo a umele nemoci, jako je AIDS. Ti lidi se nam ted pomsti. Zaplatime i s urokem za cizi viny.

        To se musi resit a hned, nic neni vic dulezite, nez toto useknout!

        • Justass napsal:

          Marie

          …. “ Zaplatime i s urokem za cizi viny.“…

          100% pravda a souhlas! Ale je nutné ty „Cizí“ pojmenovat. Kdože pak to kolonizoval Afriku
          (i Asii ovšem )No byl to Západ. Země západní Evropy, posléze Amerika, které byla ta moc Anglány předána, teď zkolonizovala i Evropu. Slované žádné kolonie, které by vysávali neměli. To není v jejich letoře!. Takže pokud to chceme useknout, musíme se nutně ale nutně spojit coby Slované s Ruskem. Je za minutu dvanáct. Nečekejme až bude čtvrt na jednu. To by nás už tady spousta nemusela být.

          • martin bareš napsal:

            tak to Marie a Justassi je.
            Afrika byla revírem pro lovnou zvěř – černochy. Nejhorší byli Holanďani, jen o malá prsa zpět Britové. Obchod zkvétal a zisky rostly.
            Jižní Amerika – dojná kráva expandující USA. Poté, co ji připravili a zotročili jiní kolonizátoři:
            Kristianizace Indiánů a jejich vybíjení nezůstávalo pozadu před tím ani fanatické katolické a misionářské Španělsko, výborní mořeplavci pod portugalskou vlajkou a Belgie taky.

            Takže dnes: v Belgii mají přistěhovalci výborné podmínky. Dostávají peníze, byty, lístky na kulturní programy – jsou „civilizováni“. Dokonce si belgiská vláda dovolila vyhlásit, že bude muslimy vychovávat (?!?!).
            Nemluví se o tom, že Belgičané mají špatné svědomí z minulosti. Belgické Kongo není totiž ani dnes výkladní skříň Afriky, i když diamantů má stále dost.

            My špatné svědomí mít nemusíme jako ta západní pakáž. Spojit se s Ruskem je jediná cesta.
            To je můj příspěvek k vaším komentářům.

            Naše media se tváří, jako že my tady v tý EU musíme táhnout za jeden provaz a níst to břímě společně.
            Ne: fakovat tuhle ideologii a šíření tohohle svinstva.
            My Češi jsme v historii v podstatě chránili tu naši kotlinu a to je nutný vzít za východisko. A nemít nějaký pocity malosti, zbytečnosti a vzhlížení a obdivu (F.Peroutka k Hitlerovi s pliváním na E.Beneše) a Havel a celá ta zrádná pro sudetoněmecká klaka zde. Ani za K. Gottwalda a komunisty se nemusíme styďět. Je třeba odvahy tohle říkat nahlas.

            • Justass napsal:

              Přesně tak Martine. Za co se máme stydět je ta současná klaka ( jak správně píšeš ), která nám vládne. Tož začněme u ní. Krok první silný tlak na urychlené vystoupení z NATO. Za ušetřené peníze (za iluzi o funkčnosti čl.5 Smlouvy. Vybudovat vlastní armádu ( branné povinnosti se nevyhneme), alespoň poloviční než jsme měli za tzv. totáče. Do tohoto procesu zapojit státy Východní Evropy, které do toho marasmu spadli společně s námi. Pohrozit důsledně vystoupením z EU jako krok druhý. Pokud se tato bude jevit a chovat jako dosud, tedy jinak než tak jak jsme do ní vstupovali ( já osobně jsem pro vstup nehlasoval – páč to bratříčkování se Západem, ze kterého nám v historii přicházelo jen zlo, mně činilo opatrným. :-)

            • contumax napsal:

              Martin Bareš

              Správně Martine…!!!

          • Marie napsal:

            Tady to video Bila genocida shrnuje, jak bidne na tom bila rasa je v ruznych castech nasi matinky Zeme.

            Svuj nazor na vyreseni jsem napsala pod nim…

            https://www.youtube.com/watch?v=-Vr0xMfkdCw

          • to je jedno napsal:

            Někdo by těm černochům měl vysvětlit, že my Slované jsme měli podobný osud… Slovan = Slave což v mnoha západoevropských jazycích zmanená otrok! Srb = serbe = serve a servis!

        • Avero napsal:

          Já se celou dobu divím, že když jde přes půl planety stavět ropovody a plynovody, tak proč ještě nejsou v Africe vodovody? Zavlažení celé země, práce s odpařovaním vody a soli s následným zpětným zkapalněním bez soli by se mohl naučit kdejaký Afričan..Zbytečně se na Africe šetří a využívá se jako zdroj a pojem chudoby pro drastičtější manipulaci s citlivým davem na zemi … bůh ví, kdo ví ..

      • NgareM napsal:

        Ale houbelec. Dobré vůle jsou plné vaky. Jediné co opravdu chybí v Africe jsou PRACOVITÍ obyvatelé!

        • Marie napsal:

          Ano. Nemaji nekteri ani zakladni vzdelani a vetsina nicim neni, neumi nic delat. Zivi se pastevectvim a lovem. Dokonce na svou nohu chytaji hady v dirach, videla jsem o tom video. Strasne. Necim si nalepi, ovaze a az se mu had zakousne do nohy, tak ho kamaradi vytahnou, hada zabiji a snedi. Takove lidi muzes tezko z niceho nic postavit k praci.
          Afrika je velice ruznoroda, na jihu ziji i belosi.

          Nejhorsi je to, ze utikaji ti, co doma nemaji jak prezit, tedy nepracuji. Takze ti budou ochotni jit do armady EU, to si povime behem 1 roku.

          Tak jako v USA, nejvice sli do armady pristehovalci a Mexikum se za to nabidlo obcanstvi a sli…proto nikomu nevadi, ze prichazeji nelegalove. Nez aby se vraceli, pujdou do armady. Misto loveni zvirat, budou lovit a zabijet lidi, kdyz k tomu dostanou dostatek drog, bude jim to jedno. S timto vsim se pocita…

          • to je jedno napsal:

            tací lidé se na kanonenfutr hodí, ale jinak bych je jako generál nechtěl… jazykové bariéry v rozkazové linii mohou napáchat škody…

          • Antimarie napsal:

            Na vzdělání nesejde, spousta lidí jej má a skončí v pokladně v Tesku )))

            • charakter napsal:

              Antimaruš ! Něco na tom je , co píšeš . Můj názor je ten , že čím více jsou děti rozptylovány (filmy , iphony , PC , atd.) tím více se snižuje jejich IQ … O tom je degenerace , o totální „rozptýlenosti“ .

              Pokud je známo , tak vědění souvisí se soustředěností !

        • Paul Durham napsal:

          1*****

        • proud napsal:

          Velice spravne!

      • Flamenco napsal:

        Třeba je to právě o té půdě.
        Třebas zrůdičky potřebují vyklízet Afriku???
        Jen spekulace…

        • pražská vlaštovka napsal:

          Flamenco:
          tohle mně už také napadlo víckrát a samozřejmě ne jenom mně…
          jaká spekulace ?to je fakt! chtějí další hektary,další úrodnou anebo nedotčenou půdu..
          vymlátit , anebo nějakým jiným způsobem likvidovat ty černý pitomečky , není tak složitè…a zblbnout tenhle typus
          chudáka,který mà ještě převàžně o sobě hodne vysokè mínění(je to neuvěřitelné,ale je to opravdu tak)je snadnè …
          a pak :
          pŕesně podle pravidel:“ když se dva perou ,třetí se směje“..
          je to prosté..
          jituš

          • proud napsal:

            “ chtějí další hektary,další úrodnou anebo nedotčenou půdu..“ :-)))))))))))))))))))))),ehm,uz jsi je nekdy videla delat na poli o svy vuli??! :-))))))))))))))))))))

        • who cares napsal:

          uplna blbost,cerny se mnozej takovym tempem ze kdyby sem prijizdeli po 10ti milionech rocne tak jich nebude ubejvat

          • pražská vlaštovka napsal:

            ..who cares
            …hm-to je taky pravda…
            j.

          • proud napsal:

            Cim to tedy jenom muze bejt ze to zradlo pro lvy jeste neovladlo uplne celou planetu za ty tisice let?,who cares,me to teda zajima a staram se,jak vidis,abych uvedl tvuj hloupej vtip na pravou miru :-)))))))))))))

    • Marie napsal:

      Podivej: zbytecne se nerika, ze sex je jedina radost chudych a u tech barevnych lidi musis pricist jejich temperament, tudiz vzdy a vyssi plodnost nez u bilych, ale nepochybuji o tom, ze priroda to neresi. Resi sama, vyssi porodnost rovna se vyssi umrtnost. Proc to rikam? Z biologickeho hlediska maji nejvyssi sanci na preziti potomci, ktere zena porodi mezi 15 a 25 rokem zivota. S dalsimi lety se rodi deti slabsi, mene odolne, protoze clovek do sveho tela sbira po dobu zivota nezdravoty, rekneme jednoduse chemii, ktera to zpusobuji. ( samozrejme jsou vyjimky, ale je to vysledkem dlouhodobych lekarskych studii). Konkretne v CR uz je kazde tehotenstvi po 35. roce zeny povazovano za rizikove. Cetla jsem studii profesora Zdenka Bruneckeho z Brna, to uz je pomalu 40 let, na tema geneticke zateze u potomku pokrevne pribuznych, a ten psal, ze u nich je riziko poskozeni ditete predevsim prenosem chorob dvojnasobne nez u uplne cizich lidi. ( pro zajimavost u cikanu je velke mnozstvi invalidnich duchodu a zidi maji v dusledku jejich bezneho incestu dokonce nulovy populacni narust). Takze co se tyka cernochu, ikdyz maji hodne deti, umrtnost je vysoka.

      K premnozeni na planete nemuze nikdy dojit, to si priroda zaridila uz davno a bez nas. Hlad je vysledkem socialnich vztahu pouze, to jest ze jsou tem lidem prostredky k zivotu ukradeny.

      Dalsim nezanedbatelnym vlivem jsou drogy. Lidi zdegeneruji, drive umiraji a pachaji pod jejich vlivem nejvice vrazd i sebevrazd. Proste prelidnenost je lidsky vymysl.

    • proud napsal:

      „Houby ufouni.Blbci z neziskovek je zpovykovali a nabulíkovali jim ty klíny do palice.“…..velice spravne,tak je to prosty.K tomu dostali jasny prikazy.

  3. Pepi napsal:

    dj 9.1.2016(13.49)
    No je to presne tak:“Jak je mozny ze tyhle predstavy ziskaly najednou miliony Africanu a Arabu,tady to jenom potvrzuje ze Rotshildove,Illuminati jsou pouze stupinkem v pyramide moci,ta moc je velice inteligentni a neni pozemska,je to biblickej souboj mezi temnotou a svetlem.“
    Zcela spravne!A proto je nutne nenechat se vmanipulovat do konfliktu s temi lidmi(migranty).Jsou podvedeni,stejne tak jako my ostatni.Meli bychom se vsichni spojit a znicit Illuminaty a Rotchildy i ty stupne pyramidy nad nimi.Jinak klid nebude nikdy.
    Konflikt je prave to o co jim jde!
    Dobrym zacatkem muze byt sireni informaci mezi migranty nejlepe uz v jejich domovskych zemich.Oni totiz vlastne taky tou migraci nakonec vubec nic neziskaji,budou nakonec jenom casti konfliktu.
    Ta nepozemska moc,dj,zije z negativnich emoci/energii nas lidi,valky a utrpeni ke sve existenci nezbytne potrebuje.
    Kdyz nenavidime(treba muslimy,cernochy,zidy,slunickare,sebe navzajem,sebe sami)vlastne udrzujeme tu nepozemskou moc pri sile.
    Doporucuji navstevu nektereho ze seminaru Davida Icke,ktery se chysta na prednasky po celem svete(2016/17): http://www.davidicke.com

    • dj napsal:

      Maš naprostou pravdu Putin rekl.Laska všechno zdola.Všichni jsme obeti manipulace,naše negativni emoce jsou pro ne energie.

  4. 1918 ! napsal:

    Komu neni lhostejny osud nasi země, neboji se a rad by něco podnikl. Máte rádi čechy takové jaké zatim jsou? Stačí napsat na tento mejl praacovni@gmail.com
    Az přijde ta správná chvíle seznámím všechny s mojí kampaní. Nic násilného, pouze otvírání očí lidem skrz nějaký prostředek. Čas plyne, jednejme rychle

  5. Miloslav Dědek napsal:

    Řešení všech problémů, které jsou vyvolané množstvím uprchlíků, se soustřeďují pouze na řešení následků přítomnosti uprchlíků. Rozvoj zemí, odkud hromadně utíkají migranti, bude zřejmě základem komplexního řešení všech problémů způsobovaných uprchlíky.
    Zatím bohužel na světě neexistuje organizace, která by umožňovala efektivně řešit podobné globální problémy. Jednu možnou variantu vzniku takovéto organizace popisuje článek: http://miloslav7.blogspot.cz/2015/01/otevreny-dopis-vsem-lidem-na-planete.html

  6. jan napsal:

    Když si vzpomeneme,jak museli otrokáří tvrdě nahánět,převážet otroci do USA,teď jim stačí mávat dolarama před očima a jdou sami.Jenže,jak i píše Marie,bude problém donutit je pracovat,když té práce tolik není,tak opravdu jenom to střílení jim půjde.

    • weissbach napsal:

      Neblázněte, oni pracovat v 90% nechtějí a neumějí. Kdo zná život v Africe nejen z cestovních kanceláří, ten ví, že na tomto kontinentu pracují hlavně ženy, nikoli muži.

  7. contumax napsal:

    Je to stejný model, i nám se snaží vnutit, že žijeme v demokracii…!!!

  8. contumax napsal:

    Předloni jsem našel přes satelitní mapu na Sahaře zajímavý úkaz, vypadalo to jako vojenský stavby se satelity, cestami…

  9. Paul Durham napsal:

    Jak je možny že tychle predstavy ziskali najednou milionu Africanu a Arabu ?

    Jak je možný, že tisíce českých důchodců koupilo vysavače, matrace, hrnce a jiné píčoviny za 10x vyšší cenu než v krámě ?

    Esli vono to nebude tím věřením místo myslením.

  10. proud napsal:

    Clovej nepremejsli a neshani informace,proto mu unika ze jeho psychu znaj nejlip podvodnici a s pomoci „presvedcovacich“ metod(medii,skolenejch odborniku) si s nim delaji co chteji.Kdyby to clovek vedel,nemeli by sanci.Jak se rika,dej mi cas,jak zacnes naslouchat,udelam si s tebou co jen budu chtit,kazdej je ukecatelnej,(a kazda:-)))))))))) ),kdyz se to umi!

  11. Vladislav napsal:

    Slované Afriku ani Střední Východ nekolonizovali. My Africanum tedy nic nedluzime. Ma-li někdo zaplatit za zločiny „bílého muže“, ať jsou to ti, jehož předkové je prováděli. My to nejsme a rozhodne jsme spíše na stejne lodi s Ruskem, než se Západem, který v nás historicky neviděl o nic menší podlidi, než jak vnímal barevne.

    • Pepi napsal:

      Vladislave,presne tak.Patrime k Rusku,jenomze podlizame zapadu a stali jsme se cleny EU za „prachy“,ocekavani vyssi zivotni urovne(stejny duvod jako ekonomicti migranti) no a ted zklizime co jsme zaseli.Slozitejsi to neni.

  12. Carlos IV napsal:

    Weissbach – ne tak docela. Samosebou je to individualni zkusenost. Asi pred 7mi lety jsem mel maly projekt v Angole, behem ktereho jsem potreboval narychlo upravit nejakou kovovou konstrukci pro vlastni zarizeni a pozadal jsem o svarece. Dostal jsem 3 cernochy z Jizni Afriky, nemusel jsem jim nic vysvetlovat, material byl po ruce dal jsem jim jen nakres a druhy den byla konstrukce nejen svarena, ale i natrena. Je to spis otazka…tech cernozelenych. Stejne jako v tom videu.

  13. Avero napsal:

    Tu samou otázku si pokládám už dlouho..někdo těm nebožákům nakukal že tu v EU zbohatnou, je to jako princip Trojského koně..ale v takovém počtu? Uff. Alternativně je to funkční plán jak vymazat střední ekonomickou třídu a nastolit tak 1/10, tedy desetina lidí co vládne 90% penězům a lidu, oni nechtějí střední třídu, chtějí vládnout. Je to neskonalá touha po moci a neskonalé množství času co tito lidé mají a čím se zabývají, nejen věci finanční ale často i okultní a těžko uvěřitelné. Hold je to tak. Tož tak. :)

  14. Carlos IV napsal:

    Vladislav to je presne to. V r. 1989 jsme se dostali do skupiny dobyvacnych zemi ktere mely kolonie (krome Nemecka – samozrejme, coz je take ta nejvetsi dnesni ironie v souvislosti s pristehovalci!) a jejich zpusob mysleni a chovani jsme zacali prebirat, aniz si to mnozi uvedomuji. Tim nechci rict ze Slovane jsou nebo byli bez chyb, ale tohle byl druhy nejvetsi posuv za strasne dlouhou dobu – na mentalni rovine. Tim prvnim byl presun majetku ktery nastal po r. 1989 – a jak rikal muj tata, takovy ta zeme nepamatovala of Bile Hory (1620).

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!