CzechNEWS TV – StudioReport – 11.1.2015

cntv-reportEvropská vlastenecká asociace, Pegida a BPI žádají Stop islamizaci EU! – Britové se postavili diktátu Evropské unie a už jsou jednou nohou z toho bordelu venku! – MAĎARSKO: IMIGRANTI VTRHLI V NOCI DO NECHRÁNĚNÝCH DOMŮ S DOMÁCÍMI OBYVATELI – VELKÝ PROTEST PROTI ISLÁMU V KOLÍNĚ ROZEHNALA NĚMECKÁ POLICIE VODNÍM DĚLEM – ODJINUD: záběry z demonstrace, vyjádření jiných států EU, projev Róberta Fico – Konec europropagandy v Polsku. Polský prezident podepsal mediální zákon – Viktor Orbán: Maďarsko nepodpoří případné sankce EU vůči Polsku.



loading...

55 Komentářů k CzechNEWS TV – StudioReport – 11.1.2015

  1. Pepi napsal:

    Na zacatku vysilani je videt Zeme(vsechny kontinenty)ale jedna se tam jen o Islam a zlych muslimech/hodnych Evropanech.
    Porad dokola se omila to stejne.Agitka.“DAESH“naruby,nic jineho,tak to aspon vidim ja.
    Je ucelem techto „zprav“ vyhecovat poulicni boje nikoliv jenom mezi migranty a starousedliky,ale proste mezi bilymi a barevnymi(bez rozdilu nabozenstvi)?Jak Evropan rozpozna pristehovalce jestli je muslim nebo misenec Evropana/cernocha/araba apod?
    Na zadnou podobnou demonstraci nepujdu.Komu tohle vsechno slouzi?
    Proc je na transparentu preskrtnuta mesita?Jedna se o protest proti rizene masove migraci nebo vlastne o protest proti Islamu jako takovemu(ca.1miliarda lidi!)Kdyby slo o protest proti islamistum mohla by na transparentu byt treba preskrtnuta figura zakuklence(IS).
    Chapu to tak ze nejde o boj proti NWO,ale prave naopak o boj za jeho vitezstvi skrze nenavist a manipulaci(obou stran).

    • Benzin Petrolejovič Naftěnko napsal:

      Pepi,když Tě to nebaví,tak se ne to nedívej,kup si Blesk a aspoň se dozvíš,kdo teď šuká Borhyovou….

      • Marie napsal:

        Benzine, ale on nepise, ze ho to tady nebavi. Kdyby ne, tak tady nebude, ne? Ja bych radeji, kdybys poukazal na neco, co nesedi v jeho nazoru a rekl proc. To je predmetem diskuze, a ne, jestli nekomu doporucis Blesk…

      • Pepi napsal:

        Benzine P.Naftenko 11.1.2016(16.06)
        Blesk nepotrebuji.Proc cist o s….i Borhyove kdyz si mohu precist zdarma o 1000 muslimech kteri (skoro)s….i 500 zenskych na nadrazi v Koline?
        Oboji vyjde na stejno,oboji je manipulace.Samozrejme ze ti kdo obtezovali ty zenske jsou hovada a meli by je vyhostit z Nemecka jestli ze je vsechno presne tak jak je nam servirovano.
        Jenomze i kdyz je to obtezovani samozrejme neomluvitelne trestuhodne svinstvo,je to prece jenom klukovina vedle zverstev ktererych se „nasi spojenci“dopustili treba v Iraku(Faludja,Abu-Graib atd.)nebo vyvrazdeni celych rodin za pomoci dronu(Afganistan).Zachazeli snad US vojaci s vietnamskymi zenami rytirsky?
        Chovani zapadnich „spojencu“ mnohokrat prekonalo Lidice nebo Lezaky.Nikdo nebyl potrestan.Za naseho ticheho souhlasu souhlasu nebo dokonce s nasi pomoci.
        Divite se pak ze snami rovnez chteji zachazet jako s dobytkem?
        Zname vsechny podrobnosti masove migrace?Kdo to ridi?Nebo jak to opravdu bylo na tom Silvestru v Koline?Organizovani,role policie,atd?

        • weissbach napsal:

          „Jenomze i kdyz je to obtezovani samozrejme neomluvitelne trestuhodne svinstvo,je to prece jenom klukovina vedle zverstev ktererych se „nasi spojenci“dopustili treba v Iraku(Faludja,Abu-Graib atd.)nebo vyvrazdeni celych rodin za pomoci dronu(Afganistan).Zachazeli snad US vojaci s vietnamskymi zenami rytirsky?“

          Mýlíte se v tom, že směšujete dvě různé věci dohromady. Především dnešní znásilňování organizuje týž zločinecký syndikát jako Vámi zmiňované války.
          Z vnitřní logiky Vašeho příspěvku vyplývá, že si to ty ženy vlastně zavinily a jde vlastně o pomstu za Irák atd. Tak to samozřejmě není a z morálního hlediska to nemá špetku ospravedlnění.
          Jestli to bylo vymyšlené? O tom dost pochybuji, protože je to jen vrchol ledovce, zlomek toho, co se děje reálně a co se úspěšně daří tutlat. Viz můj odkaz na události v Rotterhamu. Vyvstává otázka nakolik to bylo organizované a kým. K tomu stačí málo, jen rozšířit mezi testosteronem „nadopovanými“ mladými muži hlášku, že se jde na to. To je jeden ze samohybných procesů, který vyplývá ze znalosti lidského chování atd. Co asi bude dělat 800 000 mladých mužů ve věku 20-35 let importovaných do kultury, kde ženy chodí samy po ulici atd…
          Tohle všechno ti šmejdi, kteří je sem nalákali velmi dobře vědí.
          Takže jednou vybombardují Vietnam, podruhé Irák, potřetí vyvolají chaos a válku v Evropě… Je úplně jedno jak to udělají, důležité je že to udělají a mají k ruce tisíce ochotných gaunerů nebo idiotů, kterým je jedno, že tím zničí stát, kulturu, národy, svět…. Ale ochotně budou ospravedlňovat jakékoli svinstvo, které jejich sponzoři spáchají. Stačí pustit ČT, otevřít Bakaloviny nebo Babišoviny /i když Babiš jakožto mazaný gangster už háže zpátečku, protože větří bublající tsunami/.

          „Za naseho ticheho souhlasu souhlasu nebo dokonce s nasi pomoci.“

          Vy jste s tím souhlasil? Ptal se Vás někdo?
          Pochybuji. Stejně jako většiny obyvatel v Evropě. Co říkají výzkumy veřejného mínění a média, to je vždy jen otázka zadání, aby se ospravedlnilo rozhodnutí těch nahoře-zločineckého syndikátu /množina obsahující FED, Bilderberg, CFR, Vatikán, EK, CB, Pharma atd…./

          • Pepi napsal:

            weisbach11.1.2016(19.02)
            Vzdyt ja s Vami s vetsinou Vaseho prispevku souhlasim.
            Nekdy mi mozna uplne nerozumite,ale na tom nesejde.Snazim se pripadne ctenare vyprovokovat k premysleni,probudit je.
            Neobhajuji obtezovani v Koline,at uz to delal kdokoliv a za jakymkoliv cilem a navrhuji potrestani(vsech viniku!)
            Nikde netvrdim ze ty zenske si za to muzou.Rovnez netvrdim ze jde o pomstu,ale opravdu srovnavam zminene ohavnosti.
            „Predevsim dnesni znasilnovani organizuje tyz syndikat jako Vami zminene valky.“Naprosto presne,plny souhlas a prave proto tyto veci srovnavam.Bohuzel si to neuvedomuji dnesni stvaci proti muslimum vseobecne.
            „Vy jste s tim souhlasil?Ptal se Vas nekdo?“
            Dobre otazky.1.Nesouhlasil.2.nikdo se me primo neptal ale aspon jsem hlasoval proti clenstvi v EU.
            I ja a kdokoliv jiny kdo plati dane mame svuj podil na zlocinech NATO a EU.Neprijemne ale je to pravda.

        • Ivana napsal:

          Pepi
          tak si nejsem zcela jistá, kdybys měl cizí prst ve své zadní dírce, jestli by ti to ještě stále připadalo jako klukovina.

          • Pepi napsal:

            Ivano 11.1.2016(23.08)
            cetla jste co jsem psal co udelat s temi co se zucastnili „akce v Koline“???“Potrestat a vyhostit.“
            „potresatat vsechny viniky“.
            Ale Vam to asi nestaci mel bych navrhnout lamani kolem,tahani na skripec,ctvrceni,kastrovani,plynovani aby se Vam to libilo.
            Vubec nepisu o strkani prstu nekam,to jsou pouze Vase(freudianske?) fantazie.
            Srovnavam pouze obtezovani zen(ozralymi cizinci na Sylvestru za podivnych okolnosti) s genocidou ve valkach.Kvuli jednomu se lide chteji rvat v ulicich,druhe(masakry,genocida,zlociny proti lidstvu) zustaly bez potrestastani.

            • Ivana napsal:

              Pepi, reagovala jsem na váš komentář v 18.35, kde píšete, že je to klukovina ve srovnání se zvěrstvy…
              Ty ženy z Kolína říkaly,že měly najednou prsty ve všech tělních otvorech. Tak by bylo jen dobré, abyste si to uměl představit, jak jim ta klukovina asi připadala.
              Potrestat a vyhostit, s tím jasně souhlas.

        • Jaris napsal:

          Za naseho ticheho souhlasu, Pepi? Tak to ne! Ja jsem svuj nesouhlas vyjadrila okamzite napsanim dopisu australske vlade a se dvema „pro americkymi kamarady podporujici tohle svinsvo“ jsem se rozesla ze dne na den.

      • Pepi napsal:

        Benzine,jen tak na okraj.Radite mi abych se na to nedival,a mozna Vas i potesi ze ja se na to OPRAVDU nedival.
        Staci videt jedno video a videl jsem je vsechny(nekdo rekl neco podobneho o pornu,ale tato veta je dost vystizna nejen ke zminenemu oboru).
        Nekritizuji tyto stranky (NWOO) ale nemusi se mi libit vsechny clanky a mohu se k tomu vyjadrit.O jinych clancich se vyjadruji pochvalne(napr.vegan rap atd.)

        • Marie napsal:

          Vyprdni se mu na provokaci, vyzvi ho, at ti oznaci z toho, co jsi napsal, ze neni pravda a doda protiargument. A mas to. To neudelal ani jeden z tech tvych kritiku.

          A s tim primerem, ze kdyz se clovek podiva na jedno porno, videl je vsechny, souhlasim. Je to porad na jedno brdo. I tady to zamereni te Ortekovy televize. Proti islamizaci je to o nicem, proti valce a nasemu vrazdeni je to o necem. Koho vlastne budou islamizovat, kdyz nas stihnou nejdriv vyvrazdit a vyhnat….Svedi utikaji ze zeme ve velkem. Proste porad se nejde k reseni…

      • contumax napsal:

        Pepi

        1***

        Rozumím Tvé řeči, trefil jsi naprosto přesně…!!!

        Hodní evropani západních hodnot :

        potraty v milionech každým rokem – legální vraždy vlastních dětí…!!!

        Kontaminovaný potraviny…!!!

        Morální devastace obyvatel…

        Chemtrails…

        Podpora vedení nespravedlivých válek…

        Juvenilní justice…

        Nezaměstnanost…

        5 milionů prázdných domů v EU…

        Miliardáři exekutoři v ČR…

        Vymahatelnost práva… se rovná nule…

        Úpadek školství…

        Zvrácená kultůra, tzv. amerikanismus…

        Homosexualizace obyvatelstva EU…

        Atd. atp.

        • weissbach napsal:

          contumax
          Jenže to není podpora, ale známka degenerace, následek vymývání mozků, intoxikace jedy, ztráta pudu sebezáchovy, schopnosti rozlišovat a bránit se.
          Podpora je něco zcela jiného…

        • Marie napsal:

          Contumaxi: legalnost potratu je v poradku, protoze postarat se o dite zustava na zene, nikoliv na muzi. Tudiz je plne na jejim rozhodnuti, zda to muze nebo nemuze zvladnout s ohledem na vsechny spolupusobici faktory. A pro dite je lepsi, kdyz se nenarodi, nez aby bylo po narozeni trapeno, at uz jakymkoliv zpusobem.

          A za situace, ze doslo k poceti znasilnenim, povazuji potrat za naprosto v poradku a az za samozrejmost.

          Je povinnosti obou rodicu se postarat, aby jejich potomek mel zajisten zdravy rust a vyvoj. Neni-li to splneno, nema smysl privadet dite na svet.
          To si vyrikej s panbozkom, proc pri sve udajne laskyplnosti to zaridil tak, aby plozeni bylo jako curani, docela obycejna potreba naplneneho vaku, ktery je potreba vylit. Pak takovi jdou a pouziji nasili na zenach a ani si to nevycitaji…kdyby je aspon stvoril dostatecne silne se ubranit, ale ani to..

          K ostatnimu, co jsou vypsal, nemam protipripominky.

          • Pepi napsal:

            Marie 12.1.2016(1.07)
            Legalni abort asi v poradku neni,hlavne kdyz se obavate o osud evropskeho typu lidi.
            Aborty se totiz konaji hlavne v Evropskych zemich,ve Skandinavii a vubec v zemich s vysokou zivotni urovni.Nic proti abortu v pripade znasilneni nebo v pripade ohrozeni zivota zeny.

          • Jaris napsal:

            V tomhle s Tebou Marie nesouhlasim. Pokud si nekdo chce uzit srandu v posteli, musi vzit na sebe zodpovednost! Dnes je na marketu tolik antikoncepcnich prostredku, ze by potraty nemusely byt. Kolik zdravych bilych jedincu bylo utraceno kvuli lehkovaznosti zen i muzu. Jsou to zeny,ktere se rozhodnout zdrave dite zabit. pokud bydite bylo vysledkem znasilneni, coz se stava malokdy, muze dite nechat adoptovat hned po narozeni. Je tolik bezdetnych paru, ktere by si dite radi vzali za vlastni. Udelala bych akorat vyjimku, kdyby dite bylo hodne poskozene s vyhlidkou zoufaleho prezivani a rodice by se na potratu v takovem pripade dohodli.

    • oskar napsal:

      Začínám to vidět podobně, jde o vysokou manipulaci s lidmi. Pokusím se stručně vyjádřit. USA v arabském světě stvořila arabské jaro a to stvořilo IS. USA se nepodaří zavléct EU do války s Ruskem, proto USA vyvolá válku (občansko-náboženskou)v EU a to pomocí evropského jara – probuzení fašismu, nacismu a radikalismu, tentokrát zaměřeného proti islámu (za 2.WW byli spojenci). Vše kvůli ekonomické situaci v USA. Toto pochopily jen vlády SK,PL a HU, proto se tomu uzavřením a ochranou hranic a nepřijímáním muslimských imigrantů vyhnou. My, jako nejslabší článek V4 (možná už ani nejsme jeho součástí) díky kolaboraci vlády a Bohouše (nedělá to zadarmo)se dostáváme na stranu západu a pokud si tu sami neuděláme zavčas pořádek, po právu to odsereme také. Že je to řízené tajnými službami v Německu, mi dochází po zhlédnutí jak nového roku, tak potírání demonstrace v Kolíně. A jako lidé dole nemáte možnost se z toho vymanit, vtáhnou vás do děje násilím na vás a vašich blízkých (ze strany muslimů), takže vás donutí pozvednout zbraň. My ještě máme možnost – přidat se na stranu V4 (ale ne s touto vládou), západ už je za bodem zlomu.

        • weissbach napsal:

          A proč by se nesešli. Měli, mají a budou mít zelenou ve všem co škodí autochtonnímu evropskému obyvatelstvu a jeho státním útvarům. S korektním náhubkem a připosr…stí se to žije…
          http://www.quintus-sertorius.net/news/politicky-korektni-zlociny-divky-ne-starsi-nez-11-let-znasilnovali-nescetni-pachatele-toto-zneuzivani-pokracuje-dodnes/

        • Pepi napsal:

          Oskare 11.1.2016(16.24)
          Dekuji za zajimavy clanek na Orgonetu.Tak nejak bych si to rovnez predstavoval.Nikdo z nas nezucastnenych presne nevi jak to opravdu bylo,ale daleko od pravdy na Orgonetu nejsou…

        • weissbach napsal:

          Ten článek je s prominutím hloupý. CIA to organizuje v Kolíně, Bernu, Hamburku, Helsinkách, Malmo..? A ženy na zadání NSA podávají trestní oznámení za roztrhané spodní prádlo a zhmožděné bradavky….
          Jen v mozku jednoduchém se líhne představa o tom, že tajné služby pracují takto.
          Pracují zcela jinak, stačí procesy nastartovat a dohlížet na jejich fáze. O ostatní se postará logika věci.
          Dejte dohromady sexuálně vyhladovělé mladíky zvyklé akorát na náhodně potkanou zahalenou ženu se skupinou více či méně odhalených žen /na jejich poměry/ a nemusíte nic dělat. Jen je „dostat mezi lidi“.
          Nebo dejte dohromady muslimy s křesťany a bezvěrci, pořádně je rozdrážděte a chvíli počkejte. To, co vás jako tajnou službu bude zajímat je to, jak jim dodat materiál k vzájemnému vyhubení a hlídat profit.
          Dokud nemáte na místě dostatek lidských zdrojů, není ve vašem zájmu něco jiného.
          Takže podtatný je cíl a to je v tomto případě mela v Evropě a rozvrat fungujícího systému /i když z našeho pohledu blbě/. Mrkněte na Ukrajinu, Libyi, Sýrii. Tam to šlo snadno, protože bylo dost ochotných ten plán provést doma. Tady je ochotných si podřezat větev nedostatek, tak se prostě přivezou. To je celé.
          Takže pokud se nemýlím a uvažuji logicky, bude celý tyjátr vesele pokračovat, Frontex bude dál „hlídat“ hranice a dostane víc peněz a lidí na převoz zblblých davů, neziskovky budou dál pumpovány, aby transporty probíhaly hladce a bez přerušení a Turecko dostane další peníze na výcvikové tábory a logistický přesun prchajích bojůvek před Rusy, Kurdy a syrskou a iráckou armádou. Teď už jich taky dostatek evakuovali do Libye, tudíž se dá na jaře čekat další a větší vlna.

          • Pepi napsal:

            weisbachu (19.27)
            nikdo z nas nezna uplnou pravdu.Vsechny podrobnosti o tom jak pracuji tajne sluzby/spolecnosti nezname,pokud tam nejsme pracovniky cleny a vetsinou ani oni nemaji uplny prehled(leva ruka nevi co dela prava).
            Proto nemozno ocekavat uplne a dokonale odhaleni v nejakem clanku,byt zakladni myslenka muze byt OK.“Pacuji zcela jinak,staci procesy nastarovat a dohlizet na jejich faze.“Docela pravdepodobne,ale vyjde to skoro na stejno jako obsah clanku.Jak rikam,nezname podrobnosti,jiste vsak je ze neco tady poradne smrdi.

          • Marie napsal:

            Weissbachu: tato akce rozhodne byla organizovana, protoze se odehrala prave na silvestra, kdy je hodne lidi v ulicich v noci a cekaji na prichod noveho roku, popiji se u toho, takze nahoda to nebyla.

            A aby se domluvilo tolik lidi najednou, to mozne neni, protoze pokud by byli privandrovalci v rozdelenych ubytovnach, tolik by se jich nedomluvilo. To nebyla spontanni zalezitost.

            To nekdo zorganizoval a na velke zakladne, kde jsou prave uz navybirani tihle mladi a pohromade, proste se to dohodlo a sli si zaradit. Vic jak 500 zalob ohledne okradeni? A urcite nepodali zalobu vsichni. Takze proste akce byla sirokoucelova, to je znat.
            Co myslis, vidim to spatne?
            Jinak, pokracovat to, samozrejme bude, naprosto to vidim stejne, jak to pises v celem odstavci.

            • weissbach napsal:

              Organizované je to vše od úplného začátku. Jestli zrovna tahle silvestrovská akce potřebovala nějaké speciální organizování a převoz bojůvek ze základny? Spíš v tom Kolíně existuje nebo je poblíž asylové centrum /nebo jak tomu říkají/. Tomu odpovídá i blízkost nádraží. Podle mě se nemuselo nic extra organizovat, protože města na Silvestra obvykle mají hromady lidí ukájejících se nad feurwerky. Možná úplně stačilo rozhlásit, že tam bude spousta ochotných žen a přání otcem myšlenky… Zvlášť když bublají hormony. Z toho pohledu je ten článek na Ogonetu blábol. Vždyť k zadělání průšvihu stačilo refugees welcome. To samo o sobě vytváří milión příležitostí jak z toho těžit a jitřit a rozeštvávat. Že to celé slouží ke konfliktu, že se štvou proti sobě náboženství, rasy, sociální skupiny v duchu ordo ab chaos. To je jisté. Obvyklé teze-antiteze-syntéza. Problém je v tom, že se lidské vědomí neustále tříští na jednotlivostech, aby nevidělo celek. Jak to bylo se ukáže vždy s určitým časovým odstupem, neboť něco vždycky prosákne.

              • weissbach napsal:

                Celá ta věc prostě nemá žádné dobré řešení. Snad jedině to, že budou postupně repatriováni, ale to je za daného stavu věcí sci-fi. Takže realně vzato bude zabíjačka vté či oné formě. Z tohoto úhlu pohledu to těm osnovatelům vyšlo. Evropa bude ve sr….ch tak jako tak i když v různých částech budou mít různou podobu. Ve Francii a Německu budou nejhorší. Ekonomické dopady jsou jasné. Chaosem v Německu to bude dominový efekt, protože na to je navázána ekonomika ostatních států, včetně naší. Prostě dvacátá a třicátá léta na entou…

      • Ivana napsal:

        Oskare
        myslím, že jsi to vystihl naprosto přesně. Vtáhnou nás do toho, pokud se nepřidáme na stranu V4, a jak jsi správně podotkl, s touto vládou to nepůjde.

    • bačova fujara napsal:

      presne tak Benzine…neplatí za to a ešte sa mu to nepáči…a čo majú hovoriť tí, čo za to platia a nemôžu to pozerať aby sa z toho nepovracali (napr.ČT )

      • Marie napsal:

        Prosim te, byl by tak laskav a sdelil nam, s cim v jeho prispevku nesouhlasis a proc misto vypisovani svych domnenek, ze tady Pepi neplati? Jak to vis, ze neposila zadne prispevky? Vidis to, jak jsi sprosty? A jeste to davas na odiv nam vsem ostatnim…

    • Marie napsal:

      Velice vystizne, Pepi.

      Jde o to dostat lidi proti muslimum jako celku, pricemz na IS se upira stale mene pozornosti, a uz vubec se nikdo neorientuje na to, kdo jsou, kdo je plati, kdo je chrani, kdo jim poskytuje lecbu pri zraneni, kdo je pohrbiva, nic o jejich rodinach, proste cim dal vetsi tabu a hlavne, ze se bojuje proti islamizaci Evropy, coz muze byt kazdemu u zadku, protoze bude mrtvy… o toto jde.

    • OtvoreneOko napsal:

      Ked ti bude nejaky african znasilnovat tvoju priatelku/manzelku alebo dceru pred tvojimi ocami tak mozno pochopis o co sa jedna, ked is tak milujes tak si ich vezmi tak zo dvatsat domov do mesiaca zmenis nazor.

      • Pepi napsal:

        Otvorene Oko (20.02)
        no a to mam kvuli tomu sednout na lep?Poprat se s prvnim cernochem ktery se mi priplete do cesty kvuli tomu ze by mi teoreticky mohl znasilnit dceru/manzelku?
        Nebo se prat s policajty v nesmyslnych demonstracich?
        Aby se na me nekdo treti dival na TV a vyzival se(nebo dokonce se tomu smal treba nejaky illuminat?)
        Dekuji,nechci.
        Mnoho jinych uzitecnejsich veci je mozne delat.Treba se presunout s partou pratel nekam na bezpecnejsi misto a sazet brambory.

        • OtvoreneOko napsal:

          Takze podla teba najlepsie riesenie je cakat a pozerat co sa bude diat? To mi chces povedat? Skoro jeden a pol tisic rocia sme pro nim bojovali a teraz ich tu prijimame aby nas podla tvojho „Treba se presunout s partou pratel nekam na bezpecnejsi misto a sazet brambory.“ vystahovat sa z domova a poskytnut im nase pozemky aby tam byvali napr. ako v Kosove? zacinas sa zdat ako clovek co but to nema paru co sa deje alebo vie presne co sa deje a je vpodstate jednym zo spoluucastnikov toho co sa deje.

          • Pepi napsal:

            Otvorene Oko(v trojuhelniku nad pyramidou?) 11.1.2016(20.23)
            Cekat ne,jednat ano.
            Jenomze jednat nemusime nasilne.Odpor by mel byt zameren proti organizatorum,nikoliv proti loutkam.
            Odmitam se podilet na umele vyvolanem konfliktu 3.stranou a rovnez to nikomu nedoporucuji.
            Ale kdyz uz tolik touzite po nasili,je to Vase vec,Vase zodpovednost.
            Ale ne mym jmenem.Kdyz uz,tak jmenem toho jesteriho oka v tom trojuhelniku.

  2. Pepi napsal:

    Pekne napsano,dekuji Marie.

  3. Marie napsal:

    K vysilani televize:

    Demonstrace proti islamizaci Evropy je nesmysl, protoze islam existuje na vsech svetadilech a jenom tim muslimy postvete proti sobe. Jsou jenom dve moznosti: bud je do zemi pustit a pak jim nelze v jejich vire branit a nebo nevpustit.

    O to, aby nebyli vpusteni je potreba bojovat s vladou ultimatem k jejich neprijeti a v pripade nedodrzeni je proste potrestat, treba i nasilim, kdyz to jinak nepujde. Zadna jina varianta neni.

    Pokud nekdo prijme do sveho domu nekoho, nemuze mu zakazovat jeho viru a kazdy se chovame podle toho, cemu verime. Proste tak to a pokud si nekdo mysli, ze ma pravo diktovat jim, tak nema. Pravo ma ho neprijmout. Dalsi debata o tomto je naprosto zbytecna, protoze si muzete nadiktovat cokoliv, ale respektovano to nebude.

    Camerona nema cenu rozebirat, ten jede jenom populismus, jako Zeman. I kdyby k referendu doslo, zmanipuluji ho jako v Irsku. Britanie neodejde z EU. V soucasne dobe posila zbrane i vojska na Blizky vychod, a naklady na to ponese cela EU, takze toho se Cameron nevzda. Ale populisticky bude lidem mazat med kolem huby, ze se snizi davky privandrovalcum, coz se nestane. A nanejvys se do medii vyprdne, ze tomu tak je. Proste je nutne se divat na veci seshora, ne zezdola..

    Madarsko: tak lidi jsou vyhaneni privandrovalci z domovu, a jeste v noci a oni maji vyhodu, ze maji podporu u Orbana??? Musim se hlasite smat, ikdyz to k smichu neni. Ta je jim tak platna v takove situaci, zrovna tak jako nam ta Zemanova. To je postavene na hlavu, ze to vubec tady rikate, pane Ortek.
    To je hmatatelne ohrozovani naroda, stav valky, to je jedno, jestli je vyhaneji se zbrani v rukou nebo bez nich.
    A rikate, ze je jen otazka casu, kdy to prijde na Slovensko? A do Ceska, myslite, ze ne? Bude to uplne vsude, pane Ortek. Doufam, ze je vam znamo, ze celkovy pocet, naplanovany, je 50 milionu.

    Matejka: k cemu jsou zase ty vase reci, ze Zeman rekl pravdu, ze zeme je nase, kdyz se ten narok nasich lidi na zemi neuplatnuje? K cemu jsou porad kecy o tom bez skutku? To vime i bez vas, nepotrebujeme, abyste nam to jenom rikal, potrebujeme, abyste zasahli!
    V Nemecku policie vyzve lidi, aby opustili namesti, pak jim zablokuje odchod, aby se na nich mohla vyradit pomoci vodnich del.

    A ja se ptam, blbci, mate to zapotrebi ze sebe dobrovolne delat terce, kdyz vite, ze cilem je vase likvidace??? Kdo je blby, tak at chodi ze sebe delat terc. Kdo neni, tak obejdete sousedy a zacnete se domlouvat na ty, kteri temhle policajtum davaji za to prachy a prikazy k tomu. NIC jineho nema smysl!!

    Potycky s policajty, nadavky? Policajti si brani sve platy, to je cele..
    Pane Ortek, na toto zvete lidi do demonstraci? Aby z te studene vody onemocneli nebo je proud zranil pri padu na zem a pripadne koupil obuskem ci byl zatcen?
    Ja vim, ze se vam nelibi, co pisi amohu byt smazana za stavkokazicstvi, ale ja to musim rict, protoze je pravdou, historicky overenou, ze demonstrace nefunguji a nic jimi nedocilite.

    Konvicka zacal dobre: Takova vlada, ktera necha ublizovat lidem a kdyz proti tomu protestuji, tak je potresta… a ted jsem cekala, ze to pojmenuje, co s ni… a on rekl: „takova vlada nema byt“!

    Pane Konvicka, ja to za vas reknu: Takova vlada musi byt okamzite potrestana za vlastizradu. Ani na radne pojmenovani jste se nezmohl. TECKA.

    FICO: preco si neadresny? Ktori ludia to odsuhlasili? Ty ich nepoznas? Poznas, ale bojis sa ich menovat.

    To je zase cesta polopravd. Tak on da penize, ale bude chtit, aby se jich pouzilo na ochranu hranic? Populisticka hra. Jakmile je da, uz nema sanci o nich rozhodovat, kam pujdou, na to ma EU paky ve smlouvach, ktere jsou podepsane a kdovi, jestli je FICO vubec cetl nebo rozsifroval ty pravnicke formulace. Fico: ty mas za povinnost se postarat, aby Slovaci nekapali hlady a nezivorili a ne davat penize na migraci. Tady je zakopany pes, hrajes hru na to, ze kopes za lidi, ale nekopes. A jeste se ptas, jak zastavime ty lidi? Ty se ptas? Ty musis vedet, ze jedine oficielni zakaz vstupu to zastavi a tresty za poruseni. Hlavne ze informujes lidi, ze OSN mluvi o 3 milionech migrantu a denne tisic az 14 stovek prijde navzdory zime.
    Tady je problem v tom, co jim bylo slibeno. Za tim oni jdou. O tom informuj sve lidi, kdyz uz hrajes si na poctiveho. Zabranit chces nedovolenim vytvoreni muslimske komunity? Vtipalku. To, co k nam jde, nejsou muslimove, ale vrazi, a ti kaslou na to, jestli tam bude mesita ci nebude. Zase jde o odklon od jadra problemu, Fico. Neverim ti ani to, ze jsi Slovak…
    Rict: Vyhlasujem, ze nebude ziaden cudzi migrant prijaty pokial v nasej krajine bude zit jeden chudobny clovek!
    Na to nema koule, populista…
    Nebude delat zadne opatreni, ktere by vedly ke vzniku muslimske komunity je zase unik hada…

    A na Polaky jsem zvedava, zda to dotahnou, zacatek je dobry..

    A Orban, ze nepodepise sankce proti Polsku? Tak proc podepsalo Madarsko ty proti Rusku?

    • weissbach napsal:

      Samozřejmě, že je blbost bojovat s islámem. Bojovat se musí s těmi kdo ho sem lifrují aby vyvolali konflikt. Islamizace Evropy je ovšem zcela zřejmý nástroj k vyvolání tohoto konfliktu. Takže jediným správným řešením je nezvat a nepouštět, nevytvářet podmínky k jeho šíření. To, co není ještě dostatečně pochopeno je neslučitelnost islámu s jinými doktrínami, protože je to kromě náboženství i ideologický systém, podobně jako bylo ve středověku křesťanství v podání „církve svaté“, potažmo varianty šaría hlídek v podání inkvizice a jezuitů /ostatně ten společný modus operandi se nezapře/. Takže je tu střet ideologický, kulturní, rasový a také sociální. Prostě all in one v úhledně zabaleném balíčku strýce Soroše a ostatních chapadel „lidskoprávní“ krakatice.
      Proces probíhá takto: Nalákaní dostanou pozvání, přijdou, dostanou zelenou k záboru území, dostanou ochranu a sociální výhody, dostanou podporu ve svých požadavcích na další a další nutné potřeby, už neodejdou. Pokud je jich mnoho, odejdou ti druzí. Nic jiného jim nezbyde. Tedy pokud nepřijmou filozofii Borgů: „Vzdejte se, budete asimilováni“ /islamizováni/. Pokud se ti druzí vzbouří, nastane chaos. Obojí je v souladu s cíli Krakatice. No není to „úžasné“?
      Sedět doma a čekat až rozhodne Juncker s Dienstbierem je nejen non sens, ale i pitomost první kategorie. Nezdá se Vám? To je pouze signál, že trpělivě čekáme až začnou jezdit vlaky a autobusy a těšíme se na pracovní příležitosti při stavění mešit. Další možnosti jsou po domácku provedená eutanázie i s celou rodinou, abychom si ušetřili zbytečné utrpení.
      Chtělo by to do Vašich příspěvků více přehlednosti, stručnější formát a méně pěny u úst. Jinak dobrý…

      • Marie napsal:

        Diky za podnetnou odpoved, vynasnazim se..

        Jinak, pokud jste cetl vice mych prispevku, tak vite, ze ja agituji k aktivite, ne k sezeni doma a cekani..

        Tvrdim, ze lidi museji obejit pratele, zname ci sousedy, zacit tim, co kdo na to rika z hlediska reseni a koho kdo zna,lidi,kteri jsou v ozbrojenych silach do toho pujdou, kdyz bude jisteni, a to se neobejde bez pomoci Ruska. Kde je vule, je i cesta…

        Odstranit se musi organizatori a ne se prat s privandrovalci, to je sebevrazda.

        Vlady musi zmizet, protoze jde o zivot, to resit jako prvni. Vsechny privandrovalce vyhnat ( s vyjimkou tech co jsou skutecni utecenci pred valkou, a to jsou zeny, deti, stari) a nedovolit nikomu vstup. Nekompromisne.

        Kdyz to udela jedna zeme, ostatni budou nasledovat a bude to vyresene. Majetky vlady zabavit a pouzit na deportace prinadrovalcu do jejich zemi.

        Vim, ze je to slozite, ale jit to musi, a hlavne zadne dodrzovani Ustavy ci zakonu ze strany lidi, to nejde. Nejake volby a pravidla, vsechno vyskrtnout z hlavy, neplati nic, kdyz jde o zachranu zivota, musi se resit veci tak, jak jdou, aby se zachrany docililo.

      • who cares napsal:

        taky si myslim ze je naplanova absolutni polarizace spolecnosti jako ve ww2 nemecku.lidi by meli bejt fest opatrny aby je zas nejakej magor neposlal chcipnout na moskvu… zaroven je tohle docela gamble pro globalni mafii,protoze kdyby prisel skutecnej vudce,mohl by se jim vymknout z rukou jako stalin nebo putin,coz by z evropy udelalo supervelmoc,protoze jak znamo nic neztmeli narod tak silne jako spolecnej nepritel.

  4. Pepi napsal:

    Marie 11.1.2016(19.34)
    1***

  5. Jaris napsal:

    Asi takhle. Muslimove pro svou neprizpusobivost,agresivitu a aroganci patri pouze do muslimskych zemi. Usetrilo by se tim mnoho problemu. V Japonsku to takhle praktikuji a radovy(ten hodny)muslim muze zapomenout na nejake usidlovani v jejich zemi, modleni se v pracovni dobe, ci dokonce staveni mesit! Jestli se muslim preci jen ocitne v Japonsku, tak je to pouze na urcitou dobu a musi dodrzovat japonske zakony. Japonsko tudiz zadne problemy s muslimy nema a pokud vim, islam je tam zakazan. Proc to nejde jinde na svete? Protoze za tim hnusnym maglajzem stoji chazarsti jewrejci a jejich slouhove. TAM, je spociva cely problem a krivak Donutil povida detem pohadku o multikulti „Snehurka a sedmdesat trpasliku v televizi jak Snehurka nemela rada sve pihy a vzala si cernocha a meli spolu kupu deti, ktere byly barvy kavove a nikdy pihama uz netrpely. Za to si Donutil zaslouzi vyhazov.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!