Rothschildi se stěhují do Ruska – část 6.

WAG57025c_pogr3Přehled

Celou situaci shrneme na mapě Euroasie (uvnitř článku). Modrými šipkami jsou znázorněny dopravní toky, fialovými směr exportu ropy a plynu. Černou barvou jsou obkreslena území nestability s islámským faktorem (DAIŠ – IS, Talibán atd.), která se možná zvrhnou ve středověké klerikální státy bojující se všemi. Obecně jsou to místa nestability a válek v příštích letech. Světle zelenou je vyznačen budoucí stát Kurdů. Tmavě zelenou je budoucí Írán a jemu podřízená území.

Hranice jsou vyznačeny nepřesně, protože se mohou měnit na tu i na druhou stranu. Podstatou je, že Íránu bude znemožněno exportovat ropu a plyn kamkoli jinam než do Ruska.

Aljaška bude možná dost rychle vrácena Rusku, jsou na to všechny potřebné dokumenty. Navíc v jisté době Abramovič, budoucí gubernátor Čukotky, získal na světě největší stroj na hloubení tunelů. Něco mi říká, že tunel pod Beringovou úžinou je už téměř hotov.

Podívejte se ještě jednou na mapu a uvidíte, že Rusko je křižovatkou všech obchodních cest Evropy, Afriky, Asie i Ameriky. Má všechno, co potřebujete k založení impéria Země.

eurasie

Putin

Za koho tu je on?

V podstatě na tom nezáleží. Existuje tu mnoho pravděpodobných gradací, ale výsledek bude vždy tentýž (samozřejmě za předpokladu, že Putin je rozumný člověk).

1. Celou svou duší si – stejně jako OP-kartel – přeje vytvořit z Ruska světovou velmoc. Klidně může být dokonce i součástí pyramidy řízení OP-kartelu.

nebo

2. Nechápe, proč se Rusku (narozdíl od 90. let) tak dobře daří. Prostě jen dělá svou práci (maje při tom nápadnou pomoc od OP-kartelu) a vlastní úspěšnost přičítá náhodě a boží pomoci.

nebo

3. Chápe, co chce OP-kartel, vidí v budoucnosti nebezpečí, ale alternativu pokládá za ještě horší. Řídí v proudu a přijímá rozhodnutí podle aktuální situace.

nebo

4. Ví o plánech OP-kartelu a tyto plány se mu velmi nelíbí. Má alternativní plán, ale kdykoli chce udělat nějaké rozhodnutí, je rázně zahnán do pevných hranic naplánovaného směřování. Zahánějí ho a odřezávají všechny možné alternativy: demonstrují masové oběti – sestřelení a výbuchy letadel, teroristické útoky atd. (s jasným poselstvím, že obětí může být daleko víc). Zemi sice vede po této slepé koleji, ale stále čeká na šanci, kdy by bylo možné z ní seskočit; stále má na paměti, že OP-kartel sní o jeho fyzickém odstranění a záměně jiným, povolnějším prezidentem Ruska (sekáček v lebce Trockého b yl jasným signálem Stalina na konfrontaci). Ale OP-kartel umí svou práci. Nyní je v Rusku za Trockého rozmytý koncept. Trockých je tu hodně. Někteří z nich se dokonce snaží stát těmi hlavními:

Čubajs u hrobu Trockého v Mexiku

Čubajs u hrobu Trockého v Mexiku

Vážení čtenáři, když uvidíte masový „sekáček“ nad Ruskem – všechno pochopíte. Potom buďte připraveni na opravdu složitou dobu. Ale pokud k tomu nedojde, pak všechno půjde podle plánu.

V každém případě s možnostmi OP-kartelu ohledně financí, vlivu na média a masovou kulturu se jeho plánu, aby se Rusko stalo nejbohatší a nejvlivnější zemí světa a stalo se základem světového impéria, nikomu a ničemu nepodaří zabránit.

A dále už všechno závisí na Rusech: jestli se změní a OP-kartelu se podaří dosáhnout toho, co si naplánoval už před tisíciletími, anebo peníze a sláva z nich neudělají nafoukané, nestoudné a lhostejné pindosy. Pak Země bude mít ještě šanci stát se světem poledne a ne půlnoci.

A na závěr, jak jsem slíbil, se ještě vrátíme k Ukrajině

Válečný oheň na Ukrajině se rozhoříval velmi špatně, zejména zpočátku. Pokud si pozorně zanalyzujete jednotlivé události nechávající za sebou oběti a žhavící vášně a vzájemnou nenávist, pak všude zahlédnete žoldáky OP-kartelu. Lidé, kteří vyšli v Mariupolu beze zbraní proti obrněným vozům byli přesvědčeni, že do nich střílet nebudou, stejně tak i mítingující na Kulikově poli nevěřili, že budou zaživa upalováni. A vzpomeňte si, že v Oděse část ultras i pravoseků přišla sice nacisticky opojená, ale když uviděli budovu v plamenech, dokonce se pokoušeli pomoci těm, kdo se snažili utéct okny – ale druhá, malá část dorážela zraněné, kteří skočili z oken na druh é straně průčelí. Obyvatelé Donbasu zpočátku šli na obrněnou techniku s pěstmi a holemi – a ukrajinské ozbrojené síly váhaly střílet do bezbranných. Ale vraždy lidí z jedné i z druhé strany zafungovaly jako spouštěcí mechanismus a začalo ostřelování obydlených oblastí měst Donbasu, masové vraždění civilistů, což potom dovedlo k Ilovajskému a dalším kotlům. Mírumilovnost člověka do té doby, než zabijí jeho přítele, souseda příbuzného nebo spolusloužícího se razantně změní po utrpěné ztrátě.

Doporučil bych hledat zaměstnance zahraničních soukromých vojenských oddílů mezi obránci majdanu, mezi těmi, kdo upalovali a doráželi lidi v Domě odborů, mezi prvními „strelkovci“ a mezi prvními „dobrobaty“ (členy dobrovolnických batalionů). Stojí za zmínku, že obě strany – i opolčení Donbasu i OSU hovořily o „třetí straně“ střílející ze zálohy na oba protivníky. Zpočátku se OP-kartel bez nich neobešel, ale když se oheň války rozhoří, už se dál živí sám a začne pracovat systém „Za bratra!“, „Za kamaráda!“, „Za vlast!“ atd.

Když ukrobloggeři vykřikovali o zradě generálů, měli pravdu. V době, kdy opolčení Donbasu ještě nebylo armádou Novorossie, OSU společně s mnoha „dobrovolníky“ mohly Donbas zničit silou zbraní i počtem vojáků. Ale takový nebyl plán OP-kartelu, proto náčelníci OSU předávali (nikoli zadarmo samozřejmě) tanky, artilerii i další vojenskou techniku opolčencům a velitelé se navíc s opolčenci dělili o informace o rozložení vojsk OSU a „svidomých dobrovolníků“ a rovněž vyzrazovali strategické a taktické plány. Toho si všimli i samotní vojáci OSU, že jakmile se rozmístili v určitém místě, okamžitě na nich začaly „pracovat“ dělostřelecké systémy opolčení…

Strany jsou připraveny zabíjet jeden druhého ve vzájemné nenávisti, výzbroj armády Novorossie není horší než u ukrajinské armády, nu a bojovný duch je na tom dnes už lépe. A tak dál čeká Ukrajinu skutečná válka, válka s velkým počtem obětí a devastací.

Obyvateli centrální Ukrajiny, obracím se k tobě, protože na tvé schopnosti přemýšlet závisí, zda přežiješ ty a tvá rodina, nebo ne. Jakmile v televizi uslyšíš, že vláda pozvala NATO a USA (nejdříve samozřejmě „mírotvůrce“ OSN, a když oni to vzdají, tak NATO), aby „ochránily zemi před terorismem z Donbasu a Ruska“ – na nic nečekej, seber rodinu a okamžitě utíkej, nejlépe na východ Ukrajiny nebo raději hned do Ruska, a jestli jsi zapálený západěnec (hloupých lidí mi je také líto) – tak do Evropy, protože válka dojde i na západní Ukrajinu. Ale ve střední bude nejhorší. Západ (země NATO) nikdy neměl příliš slitování s civilními obyvateli – vzpomeň si na bombardování Dr ážďan a taky na Hirošimu. Ano, ani muslimové, kteří budou bojovat proti USA / NATO se nebudou nijak zvlášť zabývat rozlišováním obytného domu od štábu nepřítele. Není to jejich země, kašlou na místní, hlavně jim nesmí bránit zabíjet Američany, kterým se velmi potřebují pomstít za roky ponížení, kdy se museli ukrývat před drony v horách a pouštních doupatech. A na válkou zničené území potom odvezou občany Izraele „zachráněné“ před DAIŠ, plus obyvatele New Yorku (centra humanitární katastrofy).

Existuje ještě další varianta a já ji tu prozradím, i když její realizace není uvěřitelná, protože mozky lidí na Ukrajině jsou příliš zasviněné propagandou. Představte si, že lid Ukrajiny vyjde znova, tentokrát ale na opravdovou revoluci a změní svoji zemi na proruskou, a to krajně proruskou, která projeví zájem o vstup do EAS, nebo ještě lépe hned do sestavy Ruska, která odloví a ve vězeních usadí aktivní majdanisty a postřílí bandy pravoseků, utras a dalších extrémistů. Jedině tak se může Ukrajina zachránit před milionovými oběťmi, desítek milionů běženců a válkou zničené země. Putin, jak ukázaly minulé události, válku opravu nechce, ale jestli dojde k fyzickému ohrožení ; Rusů na Ukrajině, pak už  nějaké „mírotvůrcovství“ neprojde. OP-kartel si pak bude muset najít jiné místo, kde uspořádat válku, ale už to, Ukrajinci, nebude válka vaše. Opakuji však – bohužel velmi málo věřím v takový vývoj událostí…

A proto opakuji: občane Ukrajiny, uslyšíš-li od vlády „Amerika nám pomůže!“ – vezmi nohy na ramena. Lépe být živým běžencem, než mrtvým odvážlivcem.

Výše uvedené platí nejen pro Ukrajinu, ale pro všechny obyvatele zemí sousedících s Ruskem. Čím déle se budete bránit sjednocení s Ruskem a doufat v Evropu, „Veliké Turecko“ nebo „Velikou Čínu“, tím víc strádání a utrpení to přinese vašim občanům. Vliv OP-kartelu je dnes natolik silný, že porazit ho je možné jedině spojením se v jednu zemi rozměrem nemenší než Ruské impérium 19. století a s vlivem na světové procesy neustupujícím USA doby konce 90. let. Takové budoucí konfrontace nebudou vojenské ani revoluční, ale ideologické – čím více totiž na sobě zabijete komárů, tím víc ji přiláká zápach krve. Proto prostě – použijte repelent.

Jestliže v nynějších podmínkách moc Ruska si bude přát zbavit se vlivu OP-kartelu například tím, že provede stalinské čistky v politice, médiích a mezi obyvateli, ve výsledku to dopadne jako SSSR v letech 1937 – 39 – izolovaný od technologií a zdrojů, na kterých se za pár let potkají koalice zemí kontrolovaných OP-kartelem. To není zrovna optimistický scénář…

Zdroj: http://cont.ws/post/177768

První část: http://www.nwoo.org/2016/01/18/rothschildi-se-stehuji-do-ruska-test-medenymi-trubkami-cast-1/

Druhá část: http://www.nwoo.org/2016/01/19/rothschildi-se-stehuji-do-ruska-test-medenymi-trubkami-cast-2/

Třetí část: http://www.nwoo.org/2016/01/20/rothschildi-se-stehuji-do-ruska-cast-3/

Čtvrtá část: http://www.nwoo.org/2016/01/21/rothschildi-se-stehuji-do-ruska-cast-4/

Pátá část: http://www.nwoo.org/2016/01/22/rothschildi-se-stehuji-do-ruska-cast-5/

pokračování příště…


37 Komentářů k Rothschildi se stěhují do Ruska – část 6.

  1. Jan Jinsky napsal:

    Opět se musím ozvat. Rusko není křižovatkou obchodních cest. Naopak stojí dost stranou. Hlavní obchod běží po moři a pře Rusko skoro vůbec. Ale je to asi fuk – celá ta slátanina nemá ani elementární logiku.

    • Tykva Bukvatyr napsal:

      Pekne si svoj komentár, ale aj tvoje ostatné, ohodnotil na jeho konci. Drž sa toho.

      • Jan Jinsky napsal:

        Tykvo, co kdyby si zkusil napsat někdy i něco jiného než reakce na mé komentáře? Nebo vlastní názor nemáš?

  2. Jura napsal:

    Přidám se k Jinskému – tohle je slátanina.

    Autor(ři) neví vůbec nic o silách, které dostali Putina k moci a které mu pomohli zvednout Rusko.

    • Marie napsal:

      Je to prilis mnohostranna uvaha, jestli slatanina, to zas tak nevidim.

      Jista vec ale je, a to na 100%, ze je nutnosti se pridat k Rusku, protoze sam neuhraje dnes uz nikdo nic a Zapad s nami nema jinych umyslu, nez se nas zbavit, vymlatit.

      Nechalo se to prilis dlouho proudit a ta prevaha Zapadu je v jeho rozlezlosti a predevsim v neskutecne rozdelenosti lidi, ktere docilil, kamkoliv vlezl.

      Neni podstatne, zda je Rusko krizovatkou obchodu. Daleko nejdulezitejsi jsou jeho zdroje, bez kterych se svetovlada neobejde. Rozbombardovat Rusko proto neplanuje. Jede cestu obraceni sveta proti Rusku, a se nechava slyset, ze ma na sve strane jiz 76% sveta a stale veri v kapitulaci Ruska. Putin jasne rekl, ze je vydiran a zastrasovan.

      A vidime neskutecne rozjetou pomlouvacnou kampan proti Rusku, a to jak do minulosti, tak v soucasnosti. Putin pry je zodpovedny za situaci v Evrope a dokonce je pry na chlapecky…proste bezuzdna stvanice proti Rusku znamena pokus o jeho izolaci od ostatniho sveta.

      Touha po NWO je stara zalezitost, sioni davno vedi, ze bez ovladnuti Ruska je nerealny a pokouseji se o to jiz treti svetovou valkou. Pripomenu zavrazdeni carovy rodiny a majetkovy prevrat v roce 1917 v Rusku. Tam se ukazalo zretelne, ze se samotni organizatori NWO mezi sebou perou, a v kazde svetove valce taktez. Nakonec vznik socialismu po 2.svetove valce je toho dalsim dukazem. Neco jineho je domlouvat se spolecnem postupu ve valce a neco jineho je pak deleni koristi.. proto rikam, ze NWO nebude nikdy…

      Takze kdyz se vratim k clankum: Zaujal mne ten nadpis, ze se sionci Rothschildi stehuji do Ruska, a to je logicke, ale ty predpovedi a vyvody mi tak z 50 procent nesedi.

      • Bogus Sobotka - expert na ruske pohadky napsal:

        Marie
        „A vidime neskutecne rozjetou pomlouvacnou kampan proti Rusku, a to jak do minulosti, tak v soucasnosti.“

        A z ruskych medii vidime obrovskou pomlouvacnou kampan Zapadu, prevazne pomlouvani USA kvuli kteremu nainstalovali ruskou vladou placenou televizni stanici RT v USA.

        • martin napsal:

          MÁŠ SNAD POCIT ,ŽE to co za posledních 20 let USA elity zplodili je třeba nechat jen tak a jen následovat…říká ti něco wikileaks a jejich odhalení západní mašinérie?…že má Rusko svojí demokracii a způsob kapitalismu je jasné…a nikomu z evropy to necpou…ale tak jak píšou,že je Rusko agresor,který se chystá napadnout EU a USA,že sestřeluje letadla a chce ovládnou svět..to jsou prostě lži…že Putin je Hitler?… vždyt zabránil válce mezi indii a pakistánem i napadení Sýrie ze strany USA…a ta RT v USA udělá trochu větru v nudné politice ameriky:-)

    • Marie napsal:

      Podle tebe, Juro, ktere sily dostaly Putina k moci a kdo mel zasluhu na zvednuti Ruska?

      • Jura napsal:

        Tady byli docela blízko:
        http://leva-net.webnode.cz/products/o-putinovi/

        A svou roli sehrála zahrádkárská kolonie Ozero u Petrohradu.

        • Marie napsal:

          Juro: diky Ti za odkaz, je prinosny…

          Je tam spravne hodnoceni Putina na zaklade odpozorovani, a to je struna, na kterou slysim.

          TGim chci rict to, ze Putinova taktika rikat pravdu, je ukazatel sily, kterou lidi vnimaji, at jsou kdekoliv na kontinente. Je to proste jednim slovem pozitivni energie, ktera dobiji lidi ztracene v chaosu informacniho pole. Je vsak v pozici, kdy nemuze odkryvat karty z duvodu bezpecnosti, takze rika pravdu, ale nerekne vse. Pozorovatel si ji ale odvodi podle reci tela, kterou clovek, zvykly rikat pravdu, nezakryje.
          Tady poukazu na rozdil reci jeho tela, kdyz jedna s vladou, a kdyz jedna s armadou, a taky kdyz jedna napr. s Obamou nebo s medii.

          Kdyz najdes par videi a porovnas to, zjistis, o cem mluvim.

          Napr. o rozvodu Putinovych probehlo medii nekolik verzi, a samozrejme dominoval zabehnuty holywoodsky styl – nevera. Z toho, co on sam rekl, ikdyz to bylo malo a z jeho chovani pri tom, ja pro sebe odvozuji, ze to bylo z bezpecnostnich duvodu pro ni. Taktez se spekulovalo o jeho detech, proc neziji v Rusku, ale to by bylo uz daleko od veci…

          Lidi maji tendenci zamenovat zeme a osoby v tom smeru, ze pouzivaji nazvy zemi, ktere jsou spolu ci proti sobe, ale to je znacne zavadejici, protoze v zadne zemi na svete neexistuje stoprocentni jednota, proto by to tak byt nemelo.

          Delame to, pro zjednoduseni, vsichni, ale pritom nas to ovlivnuje k jednoduchym zaverum, a to je spatne.
          Vezmeme si napr. otazku sankci, ktere vyhlasily USA, Evrejska Unie dodrzuje, ale pro Izrael neplati, a duvodem je to, ze ten potrebuje penize za jakoukoliv cenu, I od Ruska. No a Putin je strateg, takze dela to, co prospeje jeho zemi.
          S embargem na Kube je to podobne. Nemecko zaplatilo velke pokuty za obchodu s Kubou, zatimco Spanelsko si tam vesele stavelo hotely.

          Dulezite je videt, ze nevladnou zadne principy, pravidla ci Ustavy na Zapade, ale vse je podrizeno vlade penez, protoze ty poskytuji moc. A mocni se mezi sebou perou, takze si „vyperou “ I vyjimky, podle pravidla vlivu, a to opet penezi. Obama muze slibovat lidem, co ho napadne, ale udela presne to, co mu prikazi ti, kteri ho financovali. U Putina tohle nefunguje, a proto ma prostor, aby pouzival svuj mozek, a dela to … a dobre.

      • Robo napsal:

        Marie, môžbyť aj tí, ktorí sú ešte stále (do času) v RF prenasledovaní…
        Všetko má svoj čas..

        • Marie napsal:

          Jasne, je to samozrejme slozitejsi a jednoduchy zaver se udelat neda. Vem si Putinovo: “ ja neridim, ja pracuji“. A kazdy si z toho odvodi, co je mu v jeho mysleni blizsi, tedy bud pro nekoho konkretne a nebo pro svou zemi.

          Neni dulezite, co si kdo odvodi, ale divat se na vysledky jeho pocinu. Jednoznacne vidime to, ze brzdi svetovou valku, co mu sily staci..

          Pripomenu vystreleni dvou americkych raket na Syrii ( ze Spanelska, udajne). Rusove jednu sestrelili a druhou presmerovali do more. No a do medii se napsalo, ze slo o testy izraelskych raket…
          Hadi, co ridi USA, nechteji otevrene napadnout Rusko, protoze by pak rozpoutani svetove valky na nej nemohli hodit. Povedou proxy valku tak dlouho, dokud to bude mozne, a proto take ta tzv. imigracni vlna do Evropy… proto take tvrdim, ze armada EU bude vytvorena z privandrovalcu, nicim jinym se tak obrovska pece o ne neda zduvodnit…

  3. Bogus Sobotka - expert na ruske pohadky napsal:

    Marie

    „Takze kdyz se vratim k clankum: Zaujal mne ten nadpis, ze se sionci Rothschildi stehuji do Ruska, a to je logicke, ale ty predpovedi a vyvody mi tak z 50 procent nesedi.“

    A ted nam Marusko prozrad kdy a jaky Rothschild zil v Rusku??
    Proc by se vubec nejaky Rothschild stehoval do upadajiciho Ruska?

    Rothschildi ziji na Zapade v Anglii, ve Francii, Nemecku atd co by asi v tom Rusku pohledavali? :D

  4. contumax napsal:

    Že bych se odstěhoval na protest do Izraele…???

  5. ignác napsal:

    Nějaké dílčí věci nejsou mimo ale jinak to považuji také za slátaninu. Vůbec věci, že Putin nechápe proč se Rusku daří je úplně směšné. Krok který Rusko provedlo v roce 1999, byl naplánován již v roce 1984 a Rusové rozjeli to, co mají velice dobře spočítáno a naplánováno. Hraje se nyní podle jejich pravidel a v USA s tím nepočítali, díky čemuž je jejich reakce na ruskou hru chaotická.

  6. Robo napsal:

    Autor vzal pár vecí, ktoré už sú nevyhnutné, pár vecí pridal a celému tomu dal negatívny náboj.
    Že smeruje Rusko, kam smeruje, ja negatívne vnímať nemôžem a nechcem. A táto snaha smrdí do ďaleka..

  7. Sycak napsal:

    proc se s tema trollama porad bavite?

  8. Jakub napsal:

    Zdravím,

    pročetl jsem si diskuze pod články a rád bych přidal podle mě jednu podstatnou věc, která všem unikla z očí.

    1) Autor článku vůbec nebere v potaz energetickou revoluci, která je již nastartovaná. Upřímně myslím, že proběhne dříve, než se tyto děje , které předvídá autor článku naplní. Kupříkladu koncept energie z vakua, který testuje doktor Haramein.V takovém případě, je naprosto bezpředmětný kontrolovat toky energie v podobě ropy a plynu. Může se to teď jevit jako hudba budoucnosti, ale podle mého mínění je možnost reálně vytvořit elektrárnu na vakuovém principu daleko blíže než si myslíme. Tento objev je onou černou labutí. Poté, všechny tyto události popsané stávají se neplatnými i když, jinak se mi články velmi líbily.
    2) Dále například ona svoboda internetu, díky které budeme moci sdílet poznatky s lidmi z druhého konce planety. Už teď se otevírá okno alternativního poznání kupříkladu nedávný důkaz existence planety Nibiru, objev Bosenských pyramid, 3D tiskárny a nové materiály do nich…. To vše vede k jinému světu, než který je zde popsán. Moc potomků chazarského kaganátu je založena čistě na neprobuzené lidské populaci, která zde byla posledních 2000 let. Toto období končí :-)

    Chtěl jsem dodat nějaký pozitivnější pohled na budoucnost, než jen, že 600km na východ od nás bude zuřit třetí světová válka se všemi důsledky z toho vyplývající (havárie jaderných elktráren, proudy běženců atp)

    Díky za přečtení

    • Jan Jinsky napsal:

      Jak změní svět objev deváté planety a bosenských pyramid? A energie vakua – říká vám něco pojem virtuální? Ona ta energie je virtuální. A Haramein je sice skvělý řečník, ale jinak výsledky jsou nula.

    • Sycak napsal:

      Jakube, Souhlasim s Vama. Nevim jestli to bude energie z valua nebo jina volna energie (a ze tech moznosti je realne vic), ale to neni dulezity. Lidstvo se probere, bude volna energie (nevim, co prijde drive) a tohleto popsany schema se asi pred tim nestaci zrealizovat. Takze ja koukam do budoucnosti s optimismem. Uz jsem to tu vickrat tajhle psal. Jsem rad, ze na to mas stejnej nazor jako ja. Diky.

      • Paul Durham napsal:

        Oni ti anunakové byli dost velcí parchanti, takže bych se na ně vůbec netěšil. Moc rád bych si přál, abyste měl pravdu. Lidstvo se neprobere ani s energií zadara ani bez ní. Lidstvo má každý den 24 hodin možnost se probrat.
        Je 24.1.2016 19:13 hod a jsem si jistý, že zítra ráno žádné lidstvo probrané nebude.

        • Sycak napsal:

          Ja verim tomu, ze se Lidstvo probere. Dneska se asi jeste neprobralo, tak treba zitra, nebo za 5 let. Kdovi. Ja jsme nikde nepsal nic o Anunakach. Podle toho, co jsem se o nich docetl bych Ti dal za pravdu, ze neni o co stat. Lidstvo ma moznost se probrat. Cim vic lidi bude tvrdit, ze to nejde, tim dyl zustaneme v tomhletom matrixu. Jak jiste vis, myslenka ma silu. A moje myslenky jsou o tom, jak tu zpatky udelame raj na zemi. Pokud Ti to prijde naivni, s tim ja nic neudelam, treba mas pravdu a treba taky ne. Cas ukaze.

    • Marie napsal:

      Dik za prispevek. Jen mi neni jasne, jak je to s dukazu o planete Niburu, a jaky to ma vyznam pro nas jako celek. Ja ten vyznam nevidim. Muzes to vic priblizit?

      Jinak moc chazarskych magoru je skutecne zalozena na vypestovane slepote lidi, ale zda konci, to take je sporne, protoze spousta lidi je odnaucena premyslet a jeste k tomu logicky. Prilis mnoho lidi naucenych povazovat sve sny a predstavy za realitu, jen se podivej, co je na svete nabozenskych magoru. Ti pak, napr. uvidi na obloze panenku Marii a zblazni se tak, ze uz jim nikdo nevymluvi, ze slo o hologram… takze misto, aby se probudili, naopak upadnou jeste do hlubsiho snu…

      Co se tyka pozitivniho pohledu na budoucnost: Kreativita je vzdy logickym dusledkem kazde valky a zacina radosti z preziti. Po poradne bouri se take radujeme, ze je opet krasne a verime, ze uz bude I nadale, obnovime zahradku.. ovsem prijde dalsi boure.. je to kolobeh.

      A s pyramidami? Je to opet otazka fantazie, jakou kdo ma..
      Ja je povazuji za pozustatek predchozich civilizaci, kter se znicily, tak jako probiha prave ted ta nase likvidace…jak muze nekdo dokazat, ze nedospeli dale nez ta nase? To, ze si nekdo predstavuje, jak otroci vytahovali kvadry egyptskych pyramid je jen jedna z variant opacneho konce pohleldu tech, kteri je pripisuji mimozemstanum..

      • Robo napsal:

        Marie, pyramídy nie sú dielom otrokov a ani mimozemšťanov. Tebe to ale vysvetľovať iste nemusím.
        Keď sme už ale pri nich, skús ísť po tej stope a možno vďaka ním pochopíš, že RKC aj na Tebe zanechala hlboké stopy. Zamietla si ju, to je dobre. Spolu s ňou si ale pochovala i kopec iných vecí. A ja si myslím, že tým u Teba a Tebe podobných RKC zvíťazila. Zamysli sa nad tým..

        Mimochodom, som úprimne rád, že Ťa tu vidím i v novom roku…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>