Rothschildi se stěhují do Ruska – závěr

WAG57025c_pogr3V jaké lhůtě proběhnou výše zmíněné události?

Zde nejsou důležitá data, ale následnost událostí. Válka na Ukrajině začne po skončení topné sezóny (zimním vrcholu spotřeby) v Evropě, pak bude možné riskovat poškození plynovodu na území Ukrajiny (obě strany se samozřejmě budou snažit je udržet v provozu, ale může náhodně explodovat jeden z páteřních proudů). Nyní se první trasa Severního proudu používá na 50 % (podle energetické dohody EU, která bude smetena ze stolu, pokud vznikne reálná hrozba energetického nedostatku); pokud ji naloží na 100 %, pak Německo vydrží i následující zimu a pak už bude dokončení druhé trasy na obzoru. A ostatní Rumuno-Poláci budou běhat s vypoulenýma očima a nakupovat zkapalněný plyn z Kataru nebo USA – třeba drahý, ale hlavně že nebudou muset všechno předělávat na uhlí.

Dále na zorganizování a provedení opravdových bojů, na základě nichž mohou USA „bezpečně“ prohrát válku, je potřeba alespoň půl roku. To znamená, že ekonomická krize v USA nebude dříve jak v srpnu až září, ihned po vojenské a politické kapitulaci (objeví se fakta nejen o sestřeleném malajsijském letadle nad Donbasem, ale i o jihokorojském boeingu – úder na pověst USA bude kombinovaný). Dále je potřeba vyčkat, než všichni potřební specialisté odjedou z USA do nějaké „normální země“ za „normální“ plat a pak bude možné probudit Yellowstone, Kalifornský zlom nebo nějaké ; jiné „Big-Bada Boom“.

K útoku DAIŠ na Turkmenii dojde po skončení plynovodu do Číny.

DAIŠ zajde i do Saúdské Arábie, aby „pomohl“ potlačit povstání šíitů, k němuž dojde v důsledku nějaké provokace mezi Íránem a Saúdy – a v sunnitských oblastech už zůstane.

Írán se stane spásou šíitů okolo Perského zálivu a zároveň si zabere produkci ropy. Rusko zas bude spasením ne zcela neutrálních Turkmenů před hlavořezy z DAIŠ nebo Talibánu.

Dále ex-USA bude „pirátit“, kde se dá, od břehů Číny až do Perského zálivu a Írán přijde na geniální myšlenku o severní trase transportu ropy a plynu. A tak se severní cesta stane nejbezpečnější dopravní tepnou světa.

V Rusku nejprve oživnou vzpomínky na SSSR, pak proběhne 20 – 30 let adresné propagandy a i Finsko-Polsko vzpomene na šťastný život v Ruském impériu; země RVHP vřele zavzpomínají na etapu „stagnace“. Mongolsko bude „16. republika“. Slovanská jednota! Korejci, Vietnamci, Kuba – nejlepší přátelé SSSR! Aljaška byla prodána nezákonně! Árijští staří Rusové a Írán. Sanskrt – starověký jazyk Praslovanů a hinduistů. Tibet – bratrský region Burjatů a Kalmyků. Německo je na starých územích západních Slovanů – Lutičů, Venedů, Obdritů a vůbec – východní Němci, to jsou přece poněmčení Slované! Sýrie, Jordánsko, Izrael – svatá země pro všechny křesťany. Souvěrci Koptové z Egypta. Berberové a Skotové – migranti ze starověké Skýthie (kratčeji – staří Rusové). Frankové, vládci Galie, to přece také byli Slované. Etruská stará Itálie – „eto-russkie“. A tak dále až do Antarktidy…

A vy, obchodní žraloci, pochopili jste všechno? V jaké zemi a v jakých oborech bude možné v brzké době vydělávat?

A vy, školáci a studenti, můžete se vykašlat na studium cizích jazyků, pokud ovšem nechcete pracovat v nějaké italské filiálce ruského módního domu. Nebo ve vedení VAZ v Německu.

A vy, liberálové, brzy se splní váš sen, ale ne tak, jak jste si přáli.

A vy všichni ostatní občané Ruska, zůstaňte poctivými a spolehlivými lidmi, až vám na hlavu spadne bohatství a sláva.

 

PS:

Některé repliky jsou možná veselé. Ale opravdu jen některé.

Času na prezentaci svých myšlenek jsem strávil hodně, skoro celé zimní prázdniny. Takže bitvy komentářů se zúčastňovat nebudu, i když ji budu sledovat.

Nikomu nevěřte, ani mně – Rothschildi možná osobně nikdy do Ruska nepřijedou. Byl to marketinkový titulek a zapracoval, ne? Chcete-li si však být tímto vším jisti, ověřte si zde uvedené informace osobně. Přeju hodně štěstí!

Zdroj: http://cont.ws/post/177768

 

První část: http://www.nwoo.org/2016/01/18/rothschildi-se-stehuji-do-ruska-test-medenymi-trubkami-cast-1/

Druhá část: http://www.nwoo.org/2016/01/19/rothschildi-se-stehuji-do-ruska-test-medenymi-trubkami-cast-2/

Třetí část: http://www.nwoo.org/2016/01/20/rothschildi-se-stehuji-do-ruska-cast-3/

Čtvrtá část: http://www.nwoo.org/2016/01/21/rothschildi-se-stehuji-do-ruska-cast-4/

Pátá část: http://www.nwoo.org/2016/01/22/rothschildi-se-stehuji-do-ruska-cast-5/

Šestá část: http://www.nwoo.org/2016/01/23/rothschildi-se-stehuji-do-ruska-cast-6/


109 Komentářů k Rothschildi se stěhují do Ruska – závěr

  1. Robo napsal:

    Pravda s tými Slovanmi, aj keď to tu vyzerá trochu ako irónia.

    • kolkobudeszit napsal:

      Vďaka za článok, rozhodne je tam viac pravdy jako v ktoromkoľvek „oficiálnom médiu“, alebo koľko vychádza z úst politikov, „tiež vedcov“ či i akýchkoľvek i přítomných podpidosníkov – aký pekný a slušný názov pre pomocníkov vrahov. Budeme čakať, čo sa splní naša Sibylka. Ale, že ruštinu sa oplatí učiť už vedia niektorí 20 rokov!

  2. Jan Jinsky napsal:

    Jo, jo… svatá pravda v tom článku. Tohle všechno se stane. Pokud bz se to náhodou nestalo, tak za to nemůže autor, ale zlí Američané, kteří se o článku dozvěděli a rozhodli se autorovu reputaci zničit. A to tím, že neprohrají válku.

    Teda, jaký slinty se tu předkládají je fakt na pováženou.

  3. Josef Švejk napsal:

    Nejen Aljaška, ale celá severní i jižní Amerika patří Rusku. I malé dítě dneska ví, že Amerika byla osídlena starými Rusy před 10 000 lety přes Beringovu úžinu. Evropa by se měla připravit na repatriaci svých občanů, neboť co bylo ukradeno, musí být vráceno (jak by poznamenal feldkurát Duka)!

    • Bogus Sobotka - hkz f2f napsal:

      Nejen Aljaška, ale celá severní i jižní Amerika patří Rusku. I malé dítě dneska ví, že Amerika byla osídlena starými Rusy před 10 000 lety přes Beringovu úžinu.“

      To je preci jasny, oni ti americti indiani od Aljasky po Ohnivou zemi vsichni vypadaji jako rusti Slovane :D

      • to je jedno napsal:

        To nechápete, že dnes je taková doba? Když se to hodí všichni jsou zlí židé. Když se to hodí, všude bylo Rusko a všichni byli Slované či Rusové, popřípadě obyvatelé tisíciletí vyspělé bájné úžasné Slovano-védské Tartárie. Když se to hodí, už staří Egypťané byli vlastně Ukrové – ba i Ježíš byl Ukrajinec! Nově Kryštof Kolumbus nebyl Ital, ale určitě Katalánec! Když se to hodí všichni běloši jsme potomky Atlanťanů… Když se to hodí, i Tibeťané byli potomky bájné Árijské rasy… Co na tom, jestli to má hlavu a patu. Lidé mají prostě své sny a tak nějak falešné historické nostalgické vzpomínky,kterými si kompenzují bůhvíco. Netvrdím, že historie běžela dle scénáře reprezentované dnešní historii, neb jak víme, historie je jen jedná velká iluze psaná vítězi, kteří mnohdy historii celých národů úplně vymazali. Ale určitá historická tvrzení musí mít nějakou logiku a musí být ta tvrzení doložitelná. Švejkovu poznámku však neberu vážně ale jako klasickou švejkovinu… :-)))

        • Jan Jinsky napsal:

          Kdepak, Švejk to myslel vážně. Každý přece ví, že Indiánům se říkalo Rudoši. Někteří se mylně domnívají, že to je odvozeno od barvy kůže. Ale není tomu tak – jsou to Rusové – předchůdci sovětských komunistů.
          Asi o tom napíšu osmidílné pojednání, které dokáže, že svět opravdu patří Rusům. A konečně mně tu začnou mít rááááádi.

          • MartinT napsal:

            dobrý džouk, pane Jinský,ale vy to tu máte tak špatný, že snad jen si to odkroutit na Donbase 1 rok natvrdo bez vesty:-)

    • Robo napsal:

      Pane Švejk, budú tej dobroty a nebudú nám tu predvádzať ich nevzdelanosť.

  4. Bogus Sobotka - ekonomicky analytikpp napsal:

    „A vy všichni ostatní občané Ruska, zůstaňte poctivými a spolehlivými lidmi, až vám na hlavu spadne bohatství a sláva.“

    Tyvole, kde si mam v tom Rusku stoupnout, aby mi na hlavu spadlo bohatsvi a slava?

  5. Jarek* napsal:

    Zůstanu v pozici autora, přečtu komentáře, bez reakce. Článek je jaký je a vypovídá, co vypovídá.

    • Marie napsal:

      Ja uz jsem to okomentovala u predchoziho dilu – prislis siroky zaber a nespojene nitky, takovy pokus o zavery stylem “ kdo s kym o cem pro koho“, ale to zavery nestaci. Chovani dementu se predvidat neda. A ze se ke kormidlum ve svete dostali v poslednich 2 tisicich letech dementi, je zcela viditelne ve vysledku: vsechno postavene na hlavu, logika, na ktere ma vse fungovat, vygumovana z hlav lidi pomoci zabavy a prehlceni.

      Vratit se k logice znamena vzdat se pohodli, a to se mnohym nechce, takze radeji nechaji proudit a prudit ty postavene proti logice, kteri svet dotlaci, uz potreti, ke celosvetove valce.

      Rozezrani parazite se vzajemne vylikviduji a zacne dalsi kolobeh u prezivsich, ktere sama priroda vrati k logice. Vsichni budou spolecne pracovat na uspokojovani zakladnich potreb k preziti a az zacnou vytvaret zasoby, opet si neuhlidaji parazity, a cele se to zopakuje do dnesni podoby, dokolecka dokola, se nase zeme toci….

  6. Bogus Sobotka - ekonomicky doomsday :D napsal:

    „To znamená, že ekonomická krize v USA nebude dříve jak v srpnu až září, ihned po vojenské a politické kapitulaci (objeví se fakta nejen o sestřeleném malajsijském letadle nad Donbasem,“

    Ja mam takovy pocit, ze sem minuly rok cetl, ze krize bude v roce 2015.
    Rok pred tim,ze v roce 2014 atd.
    Kazdy rok sem netrpelivy, mam ve sklepe konzervy a pul tuny zlata (vykypuji zlate retizky u Turku) a porad nic :)

    „31.10.2014

    Globální systémová ekonomická krize 2015: Prchá svět na Východ?

    Ač oficiální média nad touto informací ani v nejmenším nezvedla obočí, tak náš tým si myslí, že jde o historickou událost: US už totiž není největší světovou ekonomickou mocností, a to nevyhnutelně změní vše!

    Oba tyto indikátory nám umožňují vidět začátek bodu zvratu obracejícího to k rozvoji globální systémové krize: převracení US světa na čínský svět…(ha ha ha)

    Evropa s Ruskem – spouštění Marshallova plánu v čínském stylu.
    V současnosti je čínský ministerský předseda na oficiální návštěvě v Evropě a v Rusku (3). Kapsy má plné kontraktů, investičních projektů a podnikatelských záměrů (4), tedy skutečný Marshallův plán pro Evropskou a Ruskou ekonomiku částečně poškozenou Ukrajinskou válkou (5)… je to samozřejmě neodolatelný plán. Jsou pro nás ale podmínky takové, že bychom při tom měli být dost opatrní, abychom si udrželi svou nezávislost na této nové mocnosti? Pamatujte, že Marshallův plán pomohl uvázat poválečnou Evropu k US.“

    http://www.nwoo.org/2014/10/31/globalni-systemova-ekonomicka-krize-2015-prcha-svet-na-vychod/

    • to je jedno napsal:

      Já bych se na Rusko skrze prsty nedíval. V té zemi historie a vše ostatní kráčí po úplně jiných stezkách logiky než u nás. Teď to tam díky kombinaci sankcí a nízké ceny ropy i dalším faktorům (nacisté na Ukrajině, co do Ruského hospodářství kopou, kde můžou, i za cenu, že si sami škodí…) nevypadá dobře. A bude záležet na vládě, jak to skrze reformy zvládne. Obecně má k tomu ale silný mandát od mužiků a tak v roce 2016 již hospodářství může začít oživovat. A pak vystřelit do nebes. Ohledně Ruska bych však nic raději nepredikoval. Byli zde jiní borci a lepší borci na předpovědi – a mýlili se… Za mě – tamní lid má jen a jen můj obdiv.

      • Leviathan napsal:

        To, co musel vydržet ruský národ, nemusl vydržet žádný jiný. Proč se asi hovoří pouze o jednom a nikoli největším holocaustu?

        • Marie napsal:

          Presne tak. Zahynulo vice nez 20 milionu Rusu, a kde jsou jejich reparace od Nemecka a dalsich spojencu? Nikde.

          Zid si vymyslel akorat dokonaly zpusob trvaleho vydirani a ve sve podstate to melo poslouzit predevsim na podporu vzniku jejich samostatneho statu. A to cislo je z jejich priblble nabozenske knihy, kde jim bylo „prorokovano“, ze budou mit svou zemi, az bude 6 milionu obeti! Proto se toho tak drzi. Kdo jim napada tu pohadku o vyhlazeni 6 milionu, ve skutecnosti jim napada ten jejich blud, kteremu po lajne viry podlehaji uz od detstvi…

  7. viliam napsal:

    …kde vsade sa bude este humanoid s kratkym obrezanym chvostikom stahovat…

    • Marie napsal:

      no prave pro to jeho prodlouzeni se tak aktivne natahuje vsude a az zpoza oceanu :-)

      • Jan Jinsky napsal:

        Marie, a co si potřebuješ prodlužovat ty, když píšeš až z Mexika?

        • Marie napsal:

          nema obrezany chvostik a ani zapotrebi, takze nic a hlavne ja jsem turistka s ceskym obcanstvim, takze ja mam narok se vyjadrovat k domovu…on ne. At se stara o poradek v USA, dle sveho obcanstvi ….

          • Jan Jinsky napsal:

            Ty jsi hlavně velká kecka vobecná :D

            • Marie napsal:

              Nezajem, jak mi rikas, uz jsem ti psala, mam imunitu na zidy a jejich vypady…

              Co pisi, vzdy mam cim dolozit, na to uplne zapomnel Kulik bogusek sralbotka…

              • Jan Jinsky napsal:

                Jenže já nejsem žid, takže proti mně imunní nebudeš. A kecy, co tu předkládáš jsou lži. Viz tvoje burcování, že pokud lidé nesvrhnou vládu do konce roku 2015, tak bude všemu konec. Není…

                A ty jsi podle svých slov v Mexiku s českým důchodem, potřebuješ operaci, na kterou nemáš. Proč nejdeš do Čech?

                Prostě jsi průhledná lhářka. Jo, a můžeš napsat F/U – i když nemáš čím :)

                Asta la vista babo

                • Marie napsal:

                  Co je ti do toho, zmrde.

                  A kdyz uz chces pouzivat spanelstinu, tak spravne…tady se asta la vista nerika :-)

                • gk napsal:

                  Jajteles, co žvaněj, dyk z nich židovina leze jako sláma z gumáky.

          • Marie napsal:

            chybi mi tam „m“ tedy spravne : nemam

            • Sycak napsal:

              Marie, proc mu odpovidas? VZdyt jim tema odpovedma delas sluzbu. Chce to trochu sebezapreni a neodpovidat.

              • Marie napsal:

                Pravdu rikas, jsem blba, a musim to zvladnout toho zmrda ignorovat. Kdyz reaguji, tak jedine kvuli ostatnim, aby si nemysleli, ze kdo mlci, ten svedci… ale musim to zlomit a hodit na nej bobek uz konecne…

                • Sycak napsal:

                  Dekuju, taky jsem se driv hadal, pac mne vytocili. Pak jsem zjistil, ze mnne to neprospiva. Sem chodi vetsina znalejch lidi a je ty blaboly od JJ a BS nerozhodi. Hodne optimismu.

      • viliam napsal:

        …takze cau mexico…

      • viliam napsal:

        …ako vie ze pises z mexika…

        • Marie napsal:

          Ja to tady napsala, jmeno, prijmeni, i email, aby si lidi mohli cokolic overit, zeptat se na veci, ktere se na foru neresi, nebot nejsou k tematu, cokoliv.

          Nemam se ani za co stydet, ani co skryvat a ani se niceho nebojim, neni ceho.

          Kdo ma strach, to jsou tady ti obrezani chvosti, uz kvuli tomu si stale meni jmena, aby je nekdo nevypatral a nedal jim do drzky..:-)

          • Bogus Sobotka - hkz f2f napsal:

            Marusko, co se stalo s tim Novym Zelandem?

            Na novinkach si psala, ze USA je odporna zeme a jedes na Novy Zeland.
            Jsem celkem prekvapen,ze si skoncila v Mexiku.

            • Leviathan napsal:

              New Zealand je nadherné souostroví s nádhernou přírodou a kupodivu i většinou skvělými lidmi, jak evropského, tak místního původu. Jenže ti lidé jsou natolik indoktrinovaní a líní to vnímat, že nechápou, čím komu jsou a že to je lidsky nedůstojné.

  8. Marie napsal:

    Jeste k USA: ty uz davno skoncily tim, ze jsou neschopne samostatne existence a sobestacnosti. Bez okradani druhych zemi by nemely zadnou sanci si tu smrtelnou agonii prodlouzit.

    Predstavte si, ze je odevsad vykopnou, zadne zakladny, zadne podhodnocovani meny, zadne obchodni smlouvy, poserou se ze dne na den, nebot nemaji zbudovany prumysl a ani zdroje.

    Rusko bez ostatnich prezije, a to je podstatny rozdil.

    Hrat si na pana sveta – skutecne – nekdo s tiskarnou na penize, vydiranim a rincenim zbrani nemuze, a snazit se o nemozne muze jenom dement…asi tak.

    Jak jsem pred par mesici napsala ( siozidovske zrude jmenem Sabatova, ktera se muze pretrhnout obletovanim privandrovalcu ), nebude problem ty nespokojene ci podvedene sliby, nasmerovat na ne primo, staci jim dat adresy…

    Porad sioni ziji predstavou, ze jim donekonecna bude vychazet osvedceny trik, ze dostanou jedny do boje proti druhym a oni se budou jen divat a pocitat zisky. Nebudou. Nesmime se ale k tomu nechat zmanipulovat. Nas hnev musi jit k organizatorum, ne k robotum…

    A tim, ze se do vsech vysokych funkci zidi nacpali, jako terce se perfektne zviditelnili, takze o to to pujde snadneji je pochytat.
    Staci, kdyz to zacne v jedne zemi, a pojede to jak lavina v ostatnich.

    Cim dal casteji se objevuje na diskuzich po internetu a v ruznych jazycich veta: holokoust nebyl, ale bude….

    Nevymyslela jsem zakon akce a reakce ja, ale priroda, a ta to zaridi, ze bude fungovat, tak jako fungoval i v minulosti. Zadna boure netrva vecne….

  9. Marie napsal:

    A jeste k clanku:
    V Rusku nejprve oživnou vzpomínky na SSSR, pak proběhne 20 – 30 let adresné propagandy a i Finsko-Polsko vzpomene na šťastný život v Ruském impériu; země RVHP vřele zavzpomínají na etapu „stagnace“.

    Tohle je skutecne usmevne, nebot za takovou dobu uz nebude nikdo z tech, kdo pamatuje RVHP, zit. A dnesni mladi maji o teto organizaci zcela zkreslene predstavy.
    Vzajemna hospodarska pomoc skutecne fungovala na pricipu rovnovahy.

    Vzpominam si na jeden rok, kdy byla neuroda brambor a musely se dovezt. Tehdy stalo kilo 1,80 Kcs. Cekalo se, ze cena bude o dost vyssi, a ona zustala stejna :-).

    Socialismus byl zatim nejlepsi system, protoze o cloveka bylo postarano od narozeni az do smrti, nikdo neznal slovo hlad, bezdomovec, nezamestnany, zeme byla bez dluhu a bez valek.

    Trochu podrobneji:

    Bez podílu cizího kapitálu, jen z domácích zdrojů a s omezenou zahraniční pomocí, při úplném vypořádání se se znárodněnými zahraničními majiteli po Únoru´48, při spuštěné Železné oponě a mezinárodní blokádě, bez vrácení celého zlatého pokladu a nesplacených válečných reparacích se československým dělníkům, zemědělcům, vědcům, inženýrům, zaměstnancům i intelektuálům podařilo při udržení slušné životní úrovně a životních jistot naprosté většiny občanů vybudovat: 4 atomové, 23 tepelných a 26 vodních elektráren, téměř 400 km dálnic, elektrifikovat železniční tratě, postavit hutní, strojírenské, chemické, potravinářské a jiné podniky a továrny, zmodernizovat zemědělská družstva a dosáhnou téměř 100% soběstačnosti v základních komoditách, provozovat flotilu námořních lodí, položit stovky a tisíce kilometrů energovodů, plynovodů a ropovodů, zavést zcela nové výroby niklu, hliníku a umělých hmot, postavit a provozovat jesle, školky, školy, odborná učiliště, polikliniky, nemocnice, kulturní a společenské domy, sportovní stadiony, rekreační střediska. Od základu bylo území republiky pokryto TV signálem, ne sice ideálně, ale přesto se udržovaly kulturní a historické památky, podporovaly se divadelní a umělecké soubory a soubory lidové tvořivosti. Vybudovala se podstatná část pražského metra s 38 stanicemi, obrovské prostředky se vynakládaly na industrializaci zaostalého Slovenska. Postavily se stovky obytných sídlišť s 200.000 panelových domů a 1.200.000 byty, což představuje 55% všech bytů a 30% veškerého bytového fondu. Dekrety na tyto byty se předávaly rodinám bezplatně. Ve zbrani byla udržována 200 tisícová armáda v mnoha desítkách vojenských útvarů, 16 výcvikových prostorech s 407 bojovými letadly, 101 vrtulníkem, 4.585 tanky, 4.900 obrněnými transportéry a BVP, 3.445 děly a raketomety a 77 zařízeními odpalovaní raket. Pro případ války a v rámci Civilní obrany byly vybudovány objekty, které by dnes bylo naprosto nemožné postavit. A ještě zbylo dost prostředků pro zahraniční pomoc rozvojovým zemím. Nízké platy byly vyváženy dotovanými cenami potravin, bydlení, hromadné dopravy, lékařské péče, kultury, umění, sportu a mnoha jiného. V roce 1989 měla SBČs k dispozici 105 tun měnového zlata v hodnotě 15 – 17 miliard Kčs, hotovost ve výši 85 mld. Kčs a žádné vnitřní dluhy. Státní dluh činil pouhých 24,2 mld. Kčs, v roce 1993 již 158,8 miliard a letos astronomických 1.412.900.000.000 Kč! Ani za tisíc let se nepodaří ho splatit. Ne vše se dařilo, ne všechno se dělalo správně, ne všeho bylo vždycky dost, také jsme nebyli se vším spokojeni…

    • who cares napsal:

      Spravne,to nam nechali nasi dedove.My zas nasim detem dame 300kkc dluh na hlavu pri narozeni,zem infikovanou negrama,nato+eu a zadnej duchod.

    • Leviathan napsal:

      Kdyby ta rovnováha neskřípala, tak by šikovní lidé u nás klidně konstruovali a vyráběli to nejlepší, co svým úsilím stvořili. Říká vám něco projekt Škoda 1500? Nejhorší je zatloukat vyčnívající rovné hřebíčky na roveň ostatních pokroucených…

    • Justass napsal:

      …“Socialismus byl zatim nejlepsi system, protoze o cloveka bylo postarano od narozeni az do smrti, nikdo neznal slovo hlad, bezdomovec, nezamestnany, zeme byla bez dluhu a bez valek.

      Trochu podrobneji: ………

      ANO MARIE !!! Tak to je a tak to bylo. Navzdory přepisovačům historie a mýtům, které současná úpadková kapitalism propaganda hojně šíří.

      • Paul Durham napsal:

        „Socialismus byl zatim nejlepsi system, protoze o cloveka bylo postarano od narozeni az do smrti, nikdo neznal slovo hlad, bezdomovec, nezamestnany, zeme byla bez dluhu a bez valek“.

        Jo, jo, třeba o mne se postarali tak, že jsem nesměl studovat. Úplatek to spravil, strana zamhouřila oko a soudruh byl taky spokojený. Takže mám úplně jiný pohled na ten váš nejlepší obřezaný systém na světě číslo 2.

        V ekonomice jste jistě slyšel pojem „státní kapitalismus“ , že ? A v neekonomice pojem „mafie“, že ?

        Jo, jo, o lidské zdroje se ten „socialismus“ postaral hezky rovně , tak nějak po bolševicku. Jako o prasata, jak dosáhnou jateční váhu, tak na jatka, ale hlavně spokojeně.

        • Justass napsal:

          Paule – tak to je právě o těch mýtech, nemýlím-li se. A v tomhle se nemýlím.

          • Paul Durham napsal:

            Ne, co se týče mýtů, tak jim věříte, copak vám není jasné, že to byl pouhý sociologický experiment na objednávku , který taky skončil na přání objednavatele. A rozhodně ne kvůli strachu objednatele z úspěchu „systemu“.
            Lid s tím neměl vůbec nic společného, až na to udávání se navzájem.
            Řekl bych, že objednatel z toho výsledku byl nadšený, potvrdilo se mu, že lidské zdroje udělají přesně to, co se jim nakáže. Zažil jsem dost, a tohle nikdy více. Byl jste někdy v severních Čechách v osmdesátých letech ? Nebo na ostravsku ? Ústí nad Labem 1987 ? Prostě zemský ráj to na pohled.
            A žádné poučení – proto nyní vládne stejná parta. Stačilo pár let a obce rozkvetly, a nyní už zase chátrají- a lidé se znova nechají okrádat o své životy a práci. Kašlete na ideologii , podívejte se kolem sebe.

            • Justass napsal:

              Na ideologii kašlu – to s tím ale nemá nic společného, vážený.
              Byl jsem všude. Na Ostravsku i na Ústecku i jinde. Práce stavaře mi to umožňovala. Jo a ty obce rozkvetly i mezi rokem 1948 a 1989 a bez dluhů. Teď rozkvetly také, ale jaksi na dluh – že. A to je sakra rozdíl. A že to nebylo pro lidi, že s tím neměli nic společného – copak je tohle za blábol. Lidé se měli lépe, byla plná zaměstnanost, nebyli bezdomovci, nebyli exekutoři, nebyli megazloději. A že se životní úroveň nivelizovala? Úplně tak to nebylo – no a i kdyby, tak co? Lépe nivelizovat, než se dívat na to jak jedna rodina živoří a druhá neví co roupama – že.

              Prožil jsem 20 let budování socialismu a stejně dlouhou dobu svého aktivního života jsem strávil budováním kapitalismu. Přitom za toho budování kapitalismu jsem se měl finančně mnohem lépe cca sedminásobek průměrného platu. V obou systémech, resp. režimech jsem ale měl oči aby viděli a uši aby slyšeli Takže si myslím, že o mýtech i propagandě mě nikdo vyučovat, či přesvědčovat nemusí.

              • Paul Durham napsal:

                Ne, vy jste přesvědčený. to je fakt. Já taky a to je taky fakt.
                Víte co byl největší zločin toho státního kapitalismu ? Pokrytectví rasové a tzv. třídní , a za to skončil ten „socialismus“ na takovou figurku jako hejvl přesně tak, jak si zasloužil.

                • Justass napsal:

                  Jasně Paule. Každý máme své zkušenosti a z těch zkušeností plyne i naše přesvědčení. Díky bohu za to že je to přesvědčení ze zkušeností, nikoliv z mozko-výplachů propagandy ( alespoň u mě určitě). Stejně ale myslím, že ten současný zmutovaný kapitalismus už bude brzy rovněž končit. Takže ten démonizovaný socialismus přežije o nějakého čtvrt- max půl století. A to není opravdu moc. Pokud bude zdechat jako ten socialismus, tak zaplať pánbů za to. Snad nás to zdechání kapitalismu nedokope k Argamedonu. To bych si přál.
                  Nicméně POTOM musí nějaký systém fungovat a může fungovat jen ten, který přivře podstatně ty nůžky mezi chudobou a rozežraností ( jak jednotlivců, tak i států ). No a jsem přesvědčen, že při budování toho nového systému se budou muset v mnohém oprášit tlusté knihy Káju Marxe. Tedy alespoň v těch statích ve kterých jsou ty nůžky řešeny. A těch je hodně – tuším.

        • Marie napsal:

          Paule, ja kdybych Ti vypravela problemy, co jsem mela s tzv. komunisty ( ja jim rikam Ukomunisti ), tak by ses divil. A ze se mne snazili umlcet i tim, ze mne chteli natahnout do strany, marne. Ja kopu za pravdu a ne za stranictvi, a je mi jedno, jak se tomu rika. Ovsem ani tech par hajzlu mne neodradilo od toho, ze jsem socialismus uznavala jako dobry, protoze o vsechny lidi bylo postarano. Moji sestru taky neprijali na konzervator, protoze vetsina absolventu pusobila jako ucitele v Lidovych skolach umeni a my jsme byli nabozenska rodina. To ale porad neni nic proti tomu, ze ta podstata zustavala, a ja hledim na vetsinu, ne na par prikladu poskozeni, ktere se odehraly, tak jak pises.

          Proto bych se primlouvala, abys se nedival na veci jen ze sveho pohledu, ale pohledu celku. Jsme na jedne lodi.

          A jeste dodam, ze nejdulezitejsi, uplne ze vseho, byla jistota miru.

          K cemu je ti, ze si treba vydelas vic nez ostatni, kdyz zhebnes a tvoje deti taky kvuli kapitalisticke valce, coz je jejich zakonnitost. A duvod je jeden: je to nejvyssi mozny zisk! Neni vynosnejsiho byznysu!

          • Paul Durham napsal:

            Víte, kdo se nepoučí z minulosti, ten si ji zopakuje.
            Celý ten „socialismus“ byl podvod postavený zejména na zlodějně z let 1938 – 1958 a řízený zvenčí.
            Když to byl takový bezva systém s bezva partou kariérních komoušů, proč musely být kolem ostnaté dráty a kulomety ? Ještě mi tu začněte zkazky s imperialistickými diverzanty.
            Možná , že pro člověka, který celý život leje beton, či svařuje panely, nebo rube uhlí v dole a pak to veze do vysokejch pecí a pak to železo přetaví na ocel a odveze ji do slovenských zbrojovek na tanky, aby visel na nástěnce brigády socialistické práce, nebo aby tzv. uživil rodinu, je takový život ideálem a evidentně sere na ty ostatní, kterým žití v koncentráku nevyhovuje. Protože většina že ?
            Jenže diktaturu blbé většiny máte teď taky a kupodivu nyní se nelíbí.
            Vychcané partičky schované za ochočenou a vychvalovanou většinu. Ne, ne , zažil jsem to a zažívám to stále, tu komedii většiny na provázcích loutkovodičů, a nikdo mi nebude věšet bulíky na nos, ani tehdy ani nyní, ani o komouších ani o obřezancích ani o „evropanech“. Každý , úplně každý má bližší košili, než-li kabát . A ten kdo říká, že ne, lže.

            • Paul Durham napsal:

              Jo a byl jsem v ČSLA , dobře vím k čemu to bylo, v kasínu bylo 120 tanků, když se vyjíždělo při poplachu, tak se pohlo dohromady 20 kusů , ostatní leda tak do šrotu, bo vrstva barvy zalepila lauf i motor. Jediná funkce byla v zkrácení parůžků dorůstajícím srnečkům.
              Vždycky jsem se divil, že to lidským zdrojům nevadí, že je jim plánována životnost v boji cca 6 minut. Jde to nad jejich niveau – guláš a pivo.

              • Paul Durham napsal:

                A proč se tedy v mrazu v listopadu a prosinci 1989 scházely ty statisíce lidí v Praze, to chtěli zachovat Tuzexy, výjední doložky , pouliční komoušské práskače a kádrováky ?
                A víte co ? Ti dnešní bezdomovci by za komoušů bručeli v base za příživu.
                A že pro ně není práce , je věcí voličů , těch voličů, kteří dělají křoví kriplům stbáckým už čtvrt století. Pěkně si je vycvičili za husáka, to tedy, klobouk dolů.

                • Marie napsal:

                  Ty lidi sli zvonit klicemi proto, aby meli vice svobody, konkretne mohli cestovat na Zapad, protoze to zbozi bylo lakave vypadajici ( ovsem nekvalitni ) a HLAVNE uverili lzim ze Zapadu, ze se budou mit jeste lepe!
                  Byl to podvod, nic vic! Naleteli na sliby!

                  Podivej se na Kubu: Proc ty USA tak dusi tu zemi? Protoze maji vztek, ze ji nemohou vlastnit.
                  Nejen embardo poskozuje lidi, ale to lhani, jak je v USA lepe. HOVNO!

                  A rekni mi, proc ten kapitalismus tak bojoval a bojuje proti socialismu? No protoze nechce, aby se rozsiril a musel se ten system za ty prachy, co od lidi vybere o ne postarat.

                  Proc nesmi nejen obcane USA, ale dokonce i drzitele americkych viz na Kubu??? Za to je pokuta 28 tisic dolaru nebo kriminal na dva roky!
                  A jdou tak daleko, ze hlidaji na Cancunu nebo v Montrealu lidi, co jdou na letadla, ktera litaji na Kubu a legitimuji lidi, kteri vypadaji jako amici? Co to je? To je ostnaty drat bez toho, aniz by byl viditelny!

                  A jeste perlicku: Kdyz cizinec bude pracovat v USA a splni narok na duchod, tak je mu zabaven po dobu, kterou stravi jako turista na Kube a pokud by tam zil, tak ho nedostane vubec! To same plati na Koreu. Co to je? Podle tebe svoboda?

                  Horsi diktat nez komunisticky! A vis v cem? V tom, ze ti komunisti se tim netajili, netvrdili lidem, ze maji svobodu cestovat, kdezto v USA se o te svobode lze!

            • Marie napsal:

              Proc byly ostatnate draty a kulomety?

              Protoze lidi si zadarmo vystudovali ( pozor, ne zadarmo, z dani ostatnich ) a pak chteli utect na Zapad to vzdelani zpenezit ). I takovy ucnovsky obor stal penize, a nikdo neutikal po zakladni skole, kazdy neco umel.

              Proto ten ostnaty drat. Byly rodiny, ktere se vystehovaly, protoze si o to pozadaly a byly tady duvody, ze je ani Ceskoslovensko doma nechtelo, nebot nepotrebovalo, aby lidi ovlivnovaly proti systemu. Potkala jsem takove rodiny v USA, a mohu vam rict, ze litovaly odchodu. Jeden z nich, jmenoval se Sifran, dokonce sedel za Novotneho a ani to ho pak neodradilo od toho, aby psal do Halo Novin a varoval lidi pred kapitalismem po roce 1989.

              Jak rikam, je to o mire sobectvi. Jestli se divam na zivot jen ze sveho osobniho prospechu, tak jsou samozrejme lide, kterym novy system vyhovuje. Pritom ale nejsou prece slepi, aby nevideli, ze lidi kolem nich umiraji, ze nemaji na zubare, na bryle, ze si nemohou zatopit, kdyz je jim zima, nemaji na autobus, aby navstivili svou rodinu atd. to jsou veci, ktere mne dnes a denne zerou..

              Vite, co by bylo zajimave udelat? Rozdelit republiku na pul, kde by na jedne strane si zili kapitalisti a na druhe socialisti s tim, ze prestup je nemozny.

              To byste se mozna divil, ale ta kapitalisticka cast by se vymlela uvnitr, protoze by se poprali o to, kdo bude makat a kdo bude sefovat.

              Az bude v kapitalismu dve tretiny zajistenych lidi z hlediska zakladnich zivotnich potreb, tak zacnu uvazovat, ze by mohl byt dobry. Zatim, at si vezmu kteroukoliv kapitalistickou zemi, je tam dobre nejvyse 20ti procentum. Jestli nekdo zije na dluzich, tak ti patri k nuzakum a ne bohacum, a v USA je to 90 procent lidi, dluh je tam dokonce povinnost, abyste si zbudoval tzv. kredit a pak si mohl dovolit pronajmout bydleni. Bez toho to nejde.

              • Paul Durham napsal:

                Vite, co by bylo zajimave udelat? Rozdelit republiku na pul, kde by na jedne strane si zili kapitalisti a na druhe socialisti s tim, ze prestup je nemozny.

                No a to je ten rozdíl mezi námi. Já jsem pro volný přestup.

                • Marie napsal:

                  Fajn. Ale zase jsme u toho problemu, ze by si lidi zadarmo vystudovali v jedne casti a do druhe prisli na tom vydelat. To jsme porad dokolecka dokola u toho, ze to takto nelze, rozumite mi?

                  Ten prestup teoreticky je, tj. vratit prijate, ale to by nikdo pri prestupu neudelal, toto je presne uzakonneno na Kube, a nikdo to nedela proc?

                  Reknete mi sam: Vezmete si zenskou, vsechno ji date, a ona se pak sebere a odnese celou vasi drinu nekomu jinemu? Jak by se vam to libilo?
                  To je principielne uplne stejne.

                  Logicky byste prece cekal, ze si to budete spolecne uzivat a ze si ta zena vas za to bude vazit, ne?

                  To je stejne s tim socialismem. Dostanes bezplatne vzdelani, vracis to praci pro ostatni, nebot za jejich dane jsi vystudoval.

                  Pripomenu; za socialismu jsi skoncil vysokou v 25 letech a do triceti jsi mel dum, 2 deti a zasazeny strom.

                  Co ma clovek ve 30ti v USA? S bidou dostudovano, kdy mezitim musi pracovat a zaplatit si ji, konci s dluhem 200 az 300 tisic dolaru, ktery musi splacet s urokem a zije vetsinou u rodicu, protoze na vlastni bydleni nema…

                  Nevim, kde zijes, ale v USA to takto je…a pritom by to mela byt nejvyspelejsi zeme… To ona je, ale jenom ve lhani a zlodejine, to ma tedy prvenstvi rozhodne.

                • Paul Durham napsal:

                  pro Marie 19:46 :

                  Reknete mi sam: Vezmete si zenskou, vsechno ji date, a ona se pak sebere a odnese celou vasi drinu nekomu jinemu? Jak by se vam to libilo?

                  To „odklonění“ mám „úspěšně“ komplexně za sebou. :-) A přesto mám ženy stále rád , některé :-)

                  Podívejte , oba systémy byly řízeny z jednoho centra. Socialismus i kapitalismus, od toho mají tajné služby.

                  Když chtěli urychlit vývoj německého militarismu, řekli Adolfovi , aby porodil SS k wehrmachtu ( předtím SA a SS ) , – tedy pokud chcete nějaký proces s lidmi urychlit, koncipujte 2 protichůdné týmy do „soutěže“ , kýžený výsledek ( absolutní zbraň -atomová bomba ) se dostaví . Dnes díky bombě jsou navždy v pozici brahmánů, navždy.

                  EU je totéž jako RVHP , nelíbí se vám/nám, ale se slzou v oku vzpomínáte na RVHP. Jsme jako dva mikrobi v petriho misce, hádáme se o to, který kus agaru je lepší a výzkumník nás zatím nese do sterilizátoru. Ostatní se žerou vzájemně – ti v kapitalistickém agaru ekonomicky, ti v socialistickém agaru politicky.
                  Mezitím se míchá staronovýnový agar – náboženský, ten spolehlivě zklidní překotný růst kolonie bakterií v misce.
                  Já jen nechápu ty vaše iluze.

          • Marie napsal:

            Jeste neco dodam: Vzijte se do situace po druhe svetove valce: Spousta lidi prisla nejen o zivoty, ale i o vsechny prostredky k zivotu. A tehdy si kazdy byl schopen uvedomit, ze valka je vysledkem zlodejiny, proto nebylo potreba lidi do komunisticke strany lakat, sli sami a byli poctivi, leta poctivi, a proto taky se vybudovalo!

            To az pozdeji se do strany nacpali nefachcenka, kteri brali penize za buzerovani druhych pomoci organizovani zbytecnych skoleni, ruznych tiskovych referentu a dalsich darmozracskych funkci. Tam udelala KSC velikou chybu a zaplatila za to odklonem lidi od jejich politiky, ikdyz ta podstata byla dobra.

            Ale zase se dalo tomu pomoci zakonu vyhnout, nebylo to tak tezke se na veskere stranicke vzdelavani vybodnout, ja nebyla ani na jednom, nikdy…

            • Paul Durham napsal:

              Proboha , podstata byla je i bude pejzatá ! Tady s „Robo“ fantazírujete o rodových statcích apod. , a zrovna ty byly první v řadě komoušských likvidačních sviňáren, teoreticky i prakticky. Ony ty rodové statky totiž existovaly stovky let v tom nesvobodném Rakousku-Uhersku. Tenhle marx a jeho nohlsledi jsou pradědeček toho dnešního nástupu NWO, tak neomlouvejte, děláte strašlivou věc. Nepochopitelnou.

              • Marie napsal:

                Paule: nezlob se, ale mas tendenci se divat rozdelujicim zpusobem, tj. ne na celek. Jak chces po valce nakrmit cely narod jinak, nez ze das vse dohromady, aby se to co nejvice zurodnilo? Tehdy to byla nutnost a ne nejaky komousky napad. Prece i Gottwald byl zid, ale to neznamena, ze mu slo o okradeni lidi. Nejde to tak brat.
                Nebo se podivej na takoveho Fidela. To je taky castecny zid. Vsechno, co zeme vydela, jde zpatky lidem, vzdyt tam ani neplati dane. A jsou jedni z nejzdravejsich na svete. Vem si, ze maji nejnizsi kojeneckou umrtnost, to prece vypovida o tom, ze je o jejich zdravi kvalitne pecovano. Ja tam jezdim od roku 1982, mohu ti rict, ze ti lide maji svobodu a velkou, vubec si to neuvedomuji. Zaslepuje je nalestena bida zapadu, jmenovite jim jde o auta, ktera nemaji. Vymenit zajisteny zivot za kopu plechu a stres, to je sakra spatny kseft, nemyslis?

                Proste znovu, ja se divam na celkovy balik, ne na detaily. Nic na svete neni idealni, protoze ani my nejsme idealni.

              • Robo napsal:

                Paul, po vražde Stalina sa moci ujal Chruščov a ten (+ tí po ňom) poslal celý socialistický svet doprdele. Skoro dokonale. Hlavne plánovane.
                Tých 10 rokov, čo po vojne ešte stibol Stalin vybudovať, stačilo na to, že to naozaj na poslednú chvíľu chytil do rúk Putin.
                Chýba Ti povedomie o pravých dejinách.

                Kto nepozná svoju minulosť, nemá budúcnosť!

      • Justass napsal:

        a ještě bych dodal. To celoplošné pokrytí TV signálem bylo u nás provedeno v roce 1953 ve „vyspělém“ kapitalistickém Rakousku až v roce 1956.
        A k tomu vybudovanému jsi ještě zapomněla na obrovské stavby jako je Metro, desítky přehrad a vodních elektráren, vodní dílo Gabčíkovo ( v evropských poměrech lze srovnat s čínskými Třemi soutěskami )

        No a k té armádě … Zajímavé, že ti ruští „uchvatitelé“ nám nechali vybudovat a provozovat tak obrovskou armádu a nekladli si otázku, že by se také mohla někdy postavit proti nim. To ovšem američtní uchvatitelé a kolonisté už jak známo nepřipustili. Dovolili nám směšné trosky (cca desetinu ) která je ještě navíc povinna účastnit se jako kanonen futer jejich misí. Čili bojovat za jejich zájmy – ne naše !

        • Jan Jinsky napsal:

          Ono to Rakousko má poněkud více hornatý terén. A pokud srovnám Rakousko a ČSSR – obě země měly cca stejnou startovní pozici, tak Rakousko bylo na tom ekonomicky podstatně lépe. Tady byl průmysl bohužel zaostalý a jen pár fabrik bylo schopno vyrábět něco, co bylo opravdu konkurenceschopné.

          • proud napsal:

            Rakousko hlavne nikdy nebylo uplne „kapitalisticky“,jak se rado cpe do povedomi,je to hodne socialni stat,Jinsky,a ma par dobrejch zakonu,napriklad „cizi“ podnikatele drzi hodne u drzky co se majetku a podrejvani Rakouska tejka.

            • Jaris napsal:

              Vsimla jsem si, ze porazena velmoc se ma vzdycky lepe nez vitezna velmoc. Cim to asi je?

              • Jan Jinsky napsal:

                Jaris, jen na okraj – Rakousko ani ČSSSR nebyly velmoci

                • Jaris napsal:

                  Samozrejme, ze Rakousko-Uhersko velmoci bylo a ne jen tak nejakou! Dodnes je videt, ze tam bylo hodne penez, ze se tam soustredil obchod i nakonec umeni. Zatimco Praha byla pouze nedulezitym provincnim mestem Rakouska Uherska a penize na ni moc nezbyvaly,tak ve Vidni se bouraly stare budovy a misto toho stavely nove domy, lepsi a modernejsi. Jak se rika, vsechno spatne na neco dobre. Praha je dnes po strance architektury daleko zajimavejsim a cennejsi diky tomu, ze na ni nezbyvaly penize. Proto se dnes muze pysnit ruznymi styly architektury od romanskeho stylu pres barokni az po secesni obdobi. Co jsem vsak chtela rici, ze si Rakousko po rozpadu sve bohatstvi ponechalo, a to byla pro nej vyhoda.
                  Nemecko prohralo valku. Rusko, ktere melo hlavni zasluhu v porazce fasistickeho Nemecka,presto jako vitez trelo bidu s nouzi, zatimco v Nemecku vzkvetal neobycejny blahobyt o kterem si Cesi a jine staty(take vitezove) mohli nechat jenom zdat.

      • Marie napsal:

        Jak uz jsem napsala: Dulezite je, jestli se dokazeme divat na veci jenom za sebe a nebo i za druhe. Tj. z pohledu celku. Ja se od ostatnich neoddeluji, neznam zadne stranictvi, a to po cely zivot. Za socialismu jsem nechodila volit ne proto, ze bych byla proti systemu, ale protoze neuznavam hrani si na blbecka. Proste volit znamena si vybirat a ne potvrzovat predvolene. Snazili se mi kvuli tomu sahnout na premie, a to byl mazec, ze se to resilo az na UV KSC a budes se divit, dali mi zapravdu. Proc? Protoze jsem znala zakony a omlatila jim je o hlavu: nebyla povinnost volit, pouze pravo a ja jako svobodny clovek se mohu rozhodnout, zda sveho prava vyuziji nebo ne.
        Lidi byli ale prideni i tehdy se ozvat, bali se vycnivat. Pritom nebylo ceho a ani dnes neni. Kdo ma strach, to jsou ti, co maji o co prijit!

  10. Leonardo napsal:

    Ve skutecnosti bude blizka budoucnot velmi podstatne ovlivnena vyvojem, ktery velmi brzy nastane v oblasti rizeni statu a ekonomiky podle noveho objevu, ktery odstrani deficitni rozpocty a zajisti trvaly rozvoj bez nutnosti honby za vyssim HDP. Dojde k ukonceni globalizace (coz je vlastne nova forma kolonialismu) a k zamereni na lokalni rozvoj uspokojovani potreb obcanu. Dojde k odklonu od spotrebniho zpusobu zivota k duchovnim hodnotam, culture, sportu a navratu k prirode. Dojde k reorganizaci OSN a celosvetove politiky. To vse nastane nejen proto, ze je to zadouci, ale hlavne proto, ze to nove paradigm umozni. Jeho autori dostanou Nobelovu cenu, zmizi podstatna cast motivace k valkam atd. atd. … Pujde to!

    • boem napsal:

      podľa akého objavu

      • Robo napsal:

        V RF napríklad znovu „oprášili“ anorganickú ropu, ktorá sa veľmi rýchlo obnovuje. Ešte za sociku toto zmietli zo stola, teraz už to zas žije a prežije..

    • Marie napsal:

      Kdy se ti tento sen zdal?? Promin, ale vidis na vlastni oci honicku za zdroji uspokojovani materialnich potreb a ty vidis duchovno? Davno zniceno v lidech. Se podivej, jak se k sobe chovaji lide i v rodinach, to je priserne…

    • Jaris napsal:

      To nenazrany zid nikdy nedopusti. U nej je hlavni motivace hromadeni penez, protoze s penezi roste moc. Zname motto stareho Rothschilda: „Dejte mi kontrolu nad penezi a nebude mne zajimat kdo pise zakony“.

  11. Leviathan napsal:

    Nám, Slovanům, to nenucené bratrství bude opět silnou motivací v rámci znovuobjevování vlastních kořenů a smyslu existence. Jiné cesty není a i onen skotský krásně hrčivý rrradbech hezky nenuceně říká, kde ty kořeny hledat. Otevřenost nahradí patentové nesmysly, každý bude moci užít i zdokonalovat, bude lhostejno, kdo přijde dříve na soběstačnou energii a kdo ji rychleji uvede v běžnou praxi. Peníze budou sloužit směně a nebude možné je vlastnit. Život v pohybu nahradí živoření v křeslech a židlích, protože robotizace člověka bez parazitů nezotročí, ale osvobodí. To není sen, to je budoucí realita, chceme-li.

    • proud napsal:

      Penize ze je budouci realita?:-))))))))))))))))))Dostals me na doby:-)))))))))))))))))))))))

      • weissbach napsal:

        Potáhnete za sebou čuníka a kozu na výměnu?

        • proud napsal:

          A proc bych mel cokoliv za cokoliv vymenovat a vubec kseftovat? Neni lepsi proste jenom vyrabet a podle potreby rozdelovat? Neni to i hospodarnejsi?Veskery ksefty jsou tu jen od toho aby mel nekdo vic nez druhej,jinej ucel nemaji.

        • proud napsal:

          Namitnes ze kdyz budu lidem davat co potrebujou,nebude se jim chtit delat,ohrana pisnicka:-),moje odpoved je ze bude,budou delat,a radi,proc?Protoze budou mit zivotni jistoty a budou moct delat to na co v zivote nikdy nemeli penize,ani by je nemohli nikdy vydelat a usetrit.Budou delat mnohem min nez museli za almuznu,a to je duvod proc budou delat i lip a radeji.Existujou totiz jisty terminy: NUDA a pocit potrebnosti,uznani!,“priserny veci“ :-)))………dal o tom porozmejslej sam :-)

          • proud napsal:

            Nabizim lidem moznost zacit konecne ZIT!Nejen preziti miliardam,aby mohlo skutecne ZIT nekolik set,mozna nekolik tisic.Paklize se takovymu jejich zivotu v jistym strachu z tech miliard da rikat opravdovy ZITI.Nechce to nic vic a nic min nez jen pochopit a jit za tim.

          • Marie napsal:

            Dik, ze jsi zminil pocit potrebnosti a uznani!!

            To se neda nicim nahradit, ani vycislit v penezich ci jinem majetku, to je vnitrni bohatstvi, ktere neustale ziskavas, kdyz lidem pomahas a spolupracujes. Je to nepopsatelna energie, zivotni energie, kterou nejen ziskavas, ale i vyzarujes, a mohu ti zodpovedne rict, ze se na mne kvuli tomu lepili lidi v USA po celou dobu.

            Presne jak rikas, oni se nudili, ac meli nekteri vsechno, nemeli nic a porad mi zavideli, aniz by to umeli pojmenovat. A jeste se u toho vysmivali: proc mas mazdu s razenim na podlaze, to je nizka uroven.

            Ja kazdymu kaslala na to, co mi rikal. Auto s rucni prevodovkou ma mensi spotrebu a zajezdis si s nim, i o tom to je. Automat do kopce skuci a kopne tam rychlost kolikrat, ze to s autem cukne. S tim autem je potreba komunikovat, radit ve spravnych otackach a pak dobre slouzi. A je to blbe auto, o ktere vubec nejde, jde o pristup k zivotu.

            Ten proste meli lidi za socialismu uplne jiny nez v USA, protoze oni nebyli vychovani ke spolupraci.
            Kazdy si musi vybrat, jestli je spolupracujici nebo souperivy, a podle toho se k zivotu stavet a stat, ne jen zaujimat postoje, podle toho, co je pohodlnejsi.

            Prace na sobe samem je praci nejtezsi, ale vyplati se.

  12. proud napsal:

    Asi je nacase zabejvat se „volnou energii“,cimkoliv topis,nebo generujes elektrinu,za vsechno platis,dela te to zavislym.Podle toho taky jednas a topis,kdyz se nenechas nachytat na ekotopeni plynem a dotace na kotel,zustanes vernej nejlacinejsimu topeni ktery prece jen neni tak uplne na kohoutek,kterej te necha zmrznout,co topi uhlim,topi i drevem a stepkama ;-).Kdo je na plynu,je MRTVEJ! Nejlepsi byovsem byla elektrina,paklize se podari aby kazda domacnost byla z hlediska el.energie nezavisla,pak s ni muze i topit,vyhrejvat sklenik,varit na ni,pripadne i jezdit,nic jinyho neni potreba.Energie je vsude kolem nas habakuk,vsak se z ni vlastne skladame,vsehno je v neustalym pohybu.Ovsem my se upiname k jeji vyrobe,misto toho k tomu jak si ji proste jen umet vzit!:-)

    • Jan Jinsky napsal:

      Jo, zcela souhlasim. Jen vedet jak :)

      To zatim jakci neto, netento – nefunguje. Asi se ta volna energie nechce nechat spoutat.

      • proud napsal:

        Je to jenom otazka casu.Myslim ze cim dal vic lidi dostalo ten napad energii NEVYRABET,kdyz je hotova a k mani,a jdou po zpusobu jak si ji brat,eventualne jen premenovat.Podle me je to klicova vec.Navic abych byl uprimnej,jsem toho nazoru ze se „vynalejza“ uz vynalezeny!Jen se to lidem,z parazitum pochopitelnejch zasadnich duvodu,nechce dat!!!

    • Marie napsal:

      Umime si ji vzit, ale neni nam to dovoleno. A proc to neni dovoleno? Protoze by „nekomu“ unikly zisky, jez jsou podstatou ovladani druhych. O nicem jinem to neni…

  13. proud napsal:

    Znarodni a dej vsem lidem planety veskery prirodni zdroje a mista planety………a je po valkach,razem budou jiny starosti,jak si to vsechno uzit a vystridat se,to vsechno jen za trochu prace :-)

    • proud napsal:

      Razem budou chtit vsichni kdo navstivej kouzelny mista nasi planety,aby to videly i jejich deti,razem bude naprosto jinej postoj k prirode a zivotu!

  14. nick y napsal:

    Volná energie- paraziti z pochopitelných důvodů nechtějí připustit ani náznak možnosti používání funkčních zařízení, která by tak zajistila jistou nezávislost plebsu na dluhové spirále zelených (a podobných) papírků. Ta blokace vývoje zařízení na volné energie jde až tak daleko, že neposlušní badatelé a technici jsou fyzicky likvidováni , např. pan Stan Mayer se svým způsobem užití vody. Jistě znáte sami víc příkladů, z poslední doby je to pan Tewari z Indie, na druhém konci světa pánové Barbosa/Leal v Brazílii , Dr.Rossi z Itálie, spousta dalších nadšenců, teoretická vysvětlení v přednáškách šíří p. Nassim Haramein – velmi zajímavé, vřele doporučuji ! Je ovšem otázka, co my ostatní, ten lid, který je držitelem veškeré moci , co my dokážeme se svými rozdílnými názory, se svým skepticismem a obyčejnou hloupostí , neschopností se soustředit na opravdu podstatné věci, které jsou důležité pro nás všechny ? Kdy se probudí tolik lidí, aby to znamenalo pověstné krritické množství ke změně , která je nezvratná i přes snahy a zločiny těch mnoho papírků vlastnících zločinců ? Které už i díky informacím na netu povětšinou umíme i pojmenovat ale nedokážeme jim dosud vzdorovat i v tak závažných věcech jako válka a mír ? Jsme opravdu druh Homo Sapiens (Sapiens) ?

    • Jan Jinsky napsal:

      Jak je možné, že nikdo ještě přesvědčivě nedemonstroval přístroj na získání volné energie? Jak je možné, že pokud to někdo opravdu umí, tak nedá svůj vynález k dobru, aby se šířil mezi lidmi?

      • proud napsal:

        Odpovim otazkama.Jak je mozne ze lidi vyvolavaji valky a zabijeji se? Jak je mozne ze jsou taci co chteji zit lip nez ostatni na ostatnich ukor? Jak je mozny ze lidi bezohledne porusujou zakladni pravidla souziti? Odpovez si a mas odpovedi i na volnou energii.

        • Jan Jinsky napsal:

          Protože bohužel lidé jsou tvorové nejen mírumilovní, ale i agresivní. Ale proč se nepodařilo utajit takový složitý vynález, jako je atomová bomba a toto se daří?

          • proud napsal:

            To jsou,k agresi ovsem potrebujes duvod,jinak jsi zralej na Bohnice.K mirumilovnosti ho nepotrebujes,je samozrejma,paklize se nezavda duvod k agresi :-).Je to hodne o premejsleni,cim primitivnejsi,tim agresivnejsi…..

      • proud napsal:

        A mimochodem,nejenom jeden demonstroval!!! A jak dopadli? A proc?…..

        • Jan Jinsky napsal:

          Proude, viděl jsem pár demonstrací na videu. A vždy to je velmi, velmi nepřesvědčivé.

          • proud napsal:

            Prijde na to jak dalece jsi odborne pripravenej k tem demonstracim,navic,ty „opravdovy“ jsi celkem jiste nevidel a zrejme nikdo z nas,leda by tu byl nekdo kdo u toho primo osobne byl,protoze videt je osobne znamena znat a opakovat,protoze ten kdo skutecne na neco prisel je bud po smrti,nebo zastrasenej,nejcasteji koupenej. :-)

            • Jan Jinsky napsal:

              Co jsem viděl, tak byly vždy nějaké motory na stole a k tomu připojená žárovka nebo tak něco. Nevypadalo to super komplikovaně.
              Na netu jsou teoretické práce, jak takový generátor sestrojit. Ale kde nic, tu nic. Fakt je to spíš z říše pohádek. Kdyby něco takového existovalo, tak to nějaký boháč zrealizuje a začne energii prodávat. Ale zjevně tmu ta není.

              Nicméně tohle je je spíš o pevném přesvědčení než o důkazech, takže se dohodneme, že se nedohodneme.

    • Josef Švejk napsal:

      Ne. Člověk vřele doporučující např. volnou energii, nebo Nassim Harameina pochopitelně není homo sapiens. V takovém případě jde spíše o nevzdělané, nepřemýšlející a nemoudré trdlo s kterým si zločinci s papírky poradí levou zadní.

      • proud napsal:

        Samozrejme,protoze ostatni debilni trdla jim to dovolej!Proto je potreba oddebilit a odsvejkovat populaci.

  15. solim napsal:

    Ďakujem autorovi za články.Mám ich uložené.Pekne to spracoval.Ešte raz ďakujem.Sú to obsiažne spracované myšlienky.Máte pravdu,na poznámky nereagujte.Škoda Vášho drahocenného času.Z nevedomými sa nedá polemizovať.Mne to dalo veľa,a komu nie nech sleduje šport.

  16. Bobo Glück napsal:

    Marie – chcel by som ti vyjadriť moje sympatie a povzbudiť ťa v písaní tvojéch komentárov, ktoré si vždy rád prečítam a s ktorými v mnohom hlboko súhlasím. V jednom by som si dovolil poopraviť, alebo upresniť tvoje vyjadrenia, alebo názory na Židov. Pod mojím príspevkom je link na prednášku vo francúzštine od izraelského rabína k atentátu 13. 11. 2015 v Paríži. Mnoho čitatelov týchto komentárov francuzsky nevie, preto v krátkosti uvediem jeho vyjadrenia z hodinovej prednášky. „Daeš (ISIL) bol vytvorený tajnými službami SŠA. Globalizácia a presadzovanie NWO je úsilým a dielom svetovej finančnej oligarchie, ktorá ju presadzuje prostredníctvom sionistov, medzi ktorými sú najaktívnejší neokonzervatívci, v skratke neokóni. Dnešní ortodoxní Židia sa necítia od Boha vyvoleným národom, pretože Boh prostredníctvom Abraháma si vyvolil všetky národy sveta, ktoré sa budú k nemu obracať o jeho požehnanie. Globalizácia, usilujúca sa o zrušenie národov, národných kultúr, jazykov a národných hraníc, nie je dielom Božím, ale dielon Diabla. Dnešné vedenie Izraelu sú vrcholoví predstavitelia sionistov a neokónov, ktorí sú pripravení obetovať 85 až 90 percen obyvateľstva Izraelu v úsilí o dosiahnutie globálnej moci svetovej finančnej oligarchie.“ Rozhodne si neželám, aby židov znovu postihol holokaust, lebo by to bolo opeť ako v 2. sv. kedy židovská verchuška spolupracovala s Nemcami, hlavne v Maďarsku, kde v polovici r. 1944 jednoznačne vedeli židovskí vodcovia, že koncentráky v Osvienčime sú tábormi smrti a cez to všetko presviedčali svojích chudobnejších, neznalých a jednoduchých spoluvercov, že sa im tam nič zlého nestane. Tak vyviezli z Maďarska bez odporu okolo 400 tisíc Židov. Zato mohlo s nemeckým súhlasom na jar 1945 odcestovať z Viedne do Švajčiarska okolo 1500 prominentných maďarských Židov.
    Poznámka pre Jána Jínskeko – učňa nižšieho stupňa, ktorý sa trolovaním usiluje dosiahnuť hodnosť tovariša. Verím, že seriál článkov ťa poučil o pôvode „Východo-europských židov“ aškenázskeho rítu. Tvoje tvrdenie že nie si žid, bude zrejme pravda, lebo pre židov všeobecne a pre európskych židov zvlášť, je Chazarský pôvod aškenázských židov všeobecne príjmaný, pretože je historicky podložené, že Chazari prijali okolo roku 860 hebrejské náboženstvo, za štátne náboženstvo. Rusi teda správne nazvali Židov Jevreji, nie ako Západ a medzi nimi aj my, ktorí ich voláme Židia, čo znamená Júdejci.
    http://www.agoravox.tv/actualites/international/article/rav-dynovisz-on-le-sait-aujourd-52098

    • Marie napsal:

      Dekuji Ti, Bobo.

      Co se tyka zidu, tak je nehazi do jednoho pytle, uz jsem mockrat psala, ze mam i sve oblibene, dokonce kamaradku, za kterou dam ruku do ohne, ze je poctiva. A ona je taky ortodoxni. Oni jsou odlisni, a ty ja pisu s velky Z. Ty, co pisi s malym z, to jsou sioni a jejich poskoci, zkratka ty zrudy.. a falesny jinsky k nim patri, to neni o krvi, to je o vychove a umele soudrznosti v cemkoliv spatnem. On moc dobre vi, jaka je pravda, ale za kazdou cenu se snazi lidi udrzovat v klidu, neprotiveni se, jeho formulace jsou zidovske taktez…
      siozidovske… ja jsem lina to sio tam porad psat…

      Jevreji je spravne, jak to rikaji a i zpivaji Rusove.

      Jejich vira, vychova a v neposledni rade zmrsena genetika z nich udelala to, co jsou. Bezcitne zrudy, ktere si libuji v ublizovani druhym. Nedokazi jim odpustit, ze zdegenerovali lidi pres takove mnozstvi dementnich bludu, bohy pocinaje, vzdyt je to tak pruhledne: poslusnost a vyvolenost, za kazdou cenu rozdelovat lidi, sebrat jim uplne vse a vyradit se na nich jako zvirata, pardon, omluva zviratum, ta to nedokazi… Problem je v tom, ze se dostali do vlad a hodili lidi do horsi pozice nez jsou ta zvirata.

      Ja je nepotrebuji vrazdit, ale zneskodnit. To je naprosta a nevratna izolace od zdravych lidi. Zidi, kteri jsou protisionisticti a neskodi, ti jsou zdravi, ty neni potreba obklicit a izolovat. Jen parazity…. asi tak.

      • tečka napsal:

        Majko !

        Jinský není Žid ! Jak jsi na to vůbec přišla ? :-) … On přece ví , že násilí a výzva k násilí je cesta do PEKEL ! Proto píše tak jak píše :-)

        Což pak v tobě není nic dobrého , Maruš ? Jen touha zavraždit ty , které považuješ za své „utlačovatele“ ???

  17. Sycak napsal:

    Ja jsem si vzdycky myslel, ze s trollama se nema cenu bavit, a zkousel jsem to tady mockrat napsat. Nekdo neodpovida. Jiny ustedri ustepacnou/ napul urazlivou poznamku – tim prohravate, protoze jste se pres ten blabol JJ a BS neprenesli. Proste jste se nachali vyprovokvat, nebo vam to dela dobre je poslat nekam. Ale tu negativni energii JJ a BS jste tim zdojnasobili. A o tom jim jde. Ja nevim, jestli jsem to dobre vysvetlil, ale tyhlety dva nici diskuzi a vy jim v tom pomahate. Je to zaklad trollovskych pravidel. Prosim zkuste je ignorovat.

    Mirek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!