Agnihotra je to, co země potřebuje

 

agni1Poprvé jsme o Homa zemědělství psali ve vydání časopisu Přirozené zahradničení [1] v čísle 2/2001 a pak znovu později v čísle 3/2008. Nyní přišel čas, ještě jednou aktuálně něco napsat, protože problémů v konvenčním zemědělství neubylo. Dokonce i ve standardním ekologickém zemědělství není všechno tak, jak by mělo být. Skandály, které se občas stanou to potvrzují.

Obrázek: Potřebné pomůcky pro Homa terapii – sušený kravský trus, přepuštěné máslo, rýže a měděná pyramida

Je potěšující, že se v současné době v oblasti ekologického pěstování dostávají do popředí zájmu i okrajové metody jako je třeba Homa zemědělství. Metody Homa zemědělství se používají k ošetření atmosféry, půdy, rostlin a hmyzu. Dále k prevenci nebo ošetření před škůdci a nemocemi. Dnes se s námi o své znalosti podělí Birgit Heigl z Homa-Hof Heiligenberg [2] u Bodamského jezera.

S metodou Homy se dá dosáhnout maximálního výnosu na minimální zemědělské ploše. Úrodnost půdy se zlepší, voda se udrží čistá a také atmosférické podmínky se pro pěstování stanou příznivější. Vědci zjistili, že Agnihotra popel obsahuje 94 stopových prvků.

,,Plánovali jsme jít dnes na demonstraci proti znečištění životního prostředí, ale pak jsme se rozhodli pro životní prostředí konečně něco udělat!“ S těmito slovy jedno odpoledne přijela skupina Švýcarů na Homa statek v Heiligenbergu, kde se Homa terapie používá, zkoumá a vyučuje víc jak 25 let. Švýcaři totiž slyšeli, že s Homa terapií je prý možné čistit zem, vodu, vzduch a atmosféru, kompenzovat záření, podpořit zdraví lidí, zvířat a rostlin, regenerovat psychiku a harmonizovat počasí…….

Stejně jako tito Švýcaři, navštěvují každý rok Homa statek stovky lidí, aby na vlastní oči viděli vliv Homy na zeleninu, ovocnářství a zdarma se naučili provádět Agnihotru.

Co je to Homa terapie?

Homa [3] neboli Yagna (vědecký přepis: Yajña, čti: jadžna) je obecný termín pro ohňové techniky k čištění ovzduší, jak je to popsané ve Védách. Védy jsou staré tisíce let a patří mezi nejstarší vědecké a duchovní spisy na zemi. Homa je ve Védách popsána jako proces, který se týká různých vědeckých oborů jako je bioenergie, medicína, klimatologie a zemědělství. Základní ohňovou technikou Homa terapie je takzvaná Agnihotra, která je velkým přínosem na řešení našich současných problémů. Účinně působí proti katastrofálnímu znečišťování životního prostředí. Agnihotra současně harmonizuje tělo, duši a ducha, takže mezi člověkem a přírodou může nastat znovu harmonie.

agni2

Obrázek: Každoroční letní setkání na Homa statku v Heiligenbergu

Homa statek Heiligenberg

V roce 1974 se Horst Heigl jako první Němec dozvěděl o Agnihotře. Pod jeho vedením byl v roce 1988 založen zemědělský statek Homa Hof Heiligenberg, který se nachází 18 km severně od Bodamského jezera. Asi 50 zájemců tehdy oficiálně založilo dobročinné ekologické ,,Sdružení pro Homa terapii“. Statek členové obdělávají jako neplacení dobrovolníci.

Když členové sdružení poprvé pole kultivovali tak zjistili, že půda je vyčerpaná a na pěstování zeleniny se nehodí. Kromě toho statek leží v nadmořské výšce asi 700 m nad mořem. Proti větrům, které se často mění, není vůbec chráněn. Za tak nepříznivých podmínek mohla Homa terapie nejlépe ukázat, co může zvládnout a co už ne. Členové obdělávali pole, pravidelně prováděli Agnihotru a další Yagny, jejich popel přidávali na poli do půdy. Překvapení nastalo v době sklizně. Nejenom, že všechno výborně vyrostlo, ale plodiny byly také velké, zdravé a dobře vypadaly. Nezúčastnění často nechtěli věřit, že se jedná o ,,bio“ produkty.

V průběhu let se tak nashromáždila celá řada zkušeností. Rostliny vyrostly většinou zdravé, silné a odolné vůči škůdcům. Velikost a vzhled plodin byl často výjimečný a co teprve chuť! Každý druh zeleniny měl zase svojí původní, jedinečnou chuť. Odolnost rostlin se výrazně zvýšila a vyžadují méně vody. Zjistilo se, že zvlášť zimní zelenina má výraznější a harmoničtější strukturu. Pokud se například rozřízne mrkev, tak se ukáže struktura, která připomíná mandalu plnou síly a harmonie.

Kdo s Agnihotrou teprve začíná zjistí, že v zahradě přibývají ptáci a užitečný hmyz, což je předpoklad zdravého ekosystému. Prostřednictvím Agnihotry se také obnoví život v půdě s bez počtem organismů a žížal. Tím vznikne živý, zkypřený, úrodný a zdravý humus.

agni3

Obrázek: Bohatá a pestrá úroda Homa zeleniny

Analýzy Agnihotra popela ukázaly, že obsahuje všechny prvky periodické tabulky. Potom obsahuje vysoké dávky pro zemědělství důležitých prvků jako je fosfor, draslík a hořčík, které jsou jinak obsaženy jen v silných průmyslových hnojivech. Popel je navíc extrémně zásaditý (pH asi 10,3), takže působí proti překyselení půdy. Výzkumem se zjistilo, že fosfor se v půdě prostřednictvím Agnihotra popela stane rozpustný ve vodě a tím je lépe dostupný pro rostliny.

Nejen popel, ale především ohňová technika sama o sobě rostlinám pomáhá. Vyčistí vzduch a obohatí ho o potřebné živiny. V procesu spalování vznikne malé množství uhlíku, takže rostliny ho mohou ,,dýchat“ přímo, což je posiluje a chrání. Někdy stačí pod nemocným stromem udělat několikrát Homa oheň, ten se potom uzdraví. Studie ukazují, že se prokazatelně povzbudila fotosyntéza. Rovněž se zvýšila klíčivost. Velmi zvláštní účinek se připisuje kouři, který během Agnihotry vzniká a jehož účinky mají dosahovat až do velké výšky. Spalováním předepsaných ingrediencí se zneutralizuje toxické znečištění v ovzduší a atmosféře, rovněž se zamezí šíření patogenů. Takže déšť nazpět přinese vyčištěnou, energeticky nabitou vodu zpátky na zem.

Královský princip

Horst Heigl spolu se svojí ženou Birgitt Heigl udělal úžasný objev. Během pěstování žampionů ve sklepě zjistili, že vždycky vyroste jedna velká houba, kterou ostatní houby napodobují. Pokud se taková houba sklidila, ostatní houby otevřely svoje klobouky a přestaly růst. Když ji naopak nechal dlouho stát dokud všechny ostatní houby neotevřely svoje klobouky, dosáhlo se tím maximální úrody. Největší houba se označovala jako ,,král.“ Na Homa statku se tento princip přenesl na pole.

Především u pomalu rostoucí zimní zeleniny se nechal ,,král“ v záhonu, než dozrály všechny plody určité odrůdy. ,,Král“ obvykle dosáhne pozoruhodné velikosti a v žádném případě nebude přezrálý, právě naopak. Z chuťového hlediska je totiž také králem!

Obrázek: ,,Král“ je na záhoně označený korunkou

Obrázek: ,,Král“ je na záhoně označený korunkou

Agnihotra, radioaktivita a záření

Po neštěstí v atomové elektrárně v Černobylu v okolí Grazu (Rakousko) byly naměřeny výrazně vyšší hodnoty radioaktivity. Všechny zemědělské produkty se musely přezkoumat. K velkému překvapení byl jeden zemědělský statek bez zvýšené hladiny radioaktivity [4], na statku se totiž pravidelně prováděly Homa ohně!

Na Homa statku jsme zjistili, že rostliny rostou a prospívají také na nevhodných místech jako jsou geopatogenní zóny nebo proudy podzemní vody. Někdy jsou rostliny možná zkroucené, nicméně se jim daří dobře. Agnihotra popel může vyrovnat záření z podzemních vodních toků, to ukázaly výsledky měření radiestezí.

 

Praxe s Agnihotrou

Provádět Agnihotru je jednoduché a trvá to jen asi 10 až 15 minut. Základem je měděná nádoba ve tvaru pyramidy, přesných rozměrů. Její tvar s matematicky přesným odstupňováním vytváří při procesu spalování speciální účinek.

Měď je dobrý vodič energií, má rovněž baktericidní vlastnosti.

agni5

Obrázek: Vyučování Agnihotry

K pálení se používá sušený kravský trus. Co se nám dnes může jevit jako zvláštní, byla dřív běžná praxe. Kravský trus byl používán jako účinný lék proti mnoha chorobám, nemocnice byly dezinfikovány a vykuřovány sušeným kravským trusem. Kravský trus obsahuje také obsahuje látku podobnou penicilinu [5], který působí desinfekčně. Dále Vacca bakterii, která obnovuje rovnováhu v imunitním systému a stimuluje produkci serotoninu (,,hormon štěstí“). Jako další složka k pálení se používá ghí, což je přepuštěné hovězí máslo a hnědá přírodní rýže. Ghí má čistící a léčebné účinky, které zvyšují životní energii. Zrnko rýže je symbolem čistoty a hojnosti.

Jednotlivé přísady pro Agnihotru mají velmi očistné vlastnosti a ve vzájemné souhře jsou neutrální. Rovněž čas, ve kterém se Agnihotra provádí, je svým způsobem také ,,neutrální“. Jedná se o východ a západ slunce. Přesně v takový okamžik podle védských textů vzniká mezi sluncem a Agnihotra ohněm jakýsi ,,energetický kanál“, kdy do okolí proudí ohromná záplava jemných energií.

Zatímco v Agnihotra pyramidě hoří oheň, zazpívají se určitá vybraná slova v sanskrtu (mantry). Je to speciální zvuková vibrace, která je přesně vyladěná na východ a západ slunce. Vysoká energie těchto zvukových vibrací proces posílí a je následně uložena ve zbylém popelu.

 

Jak Agnihotra působí

Agnihotra působí na principu rezonance. Ve starých spisech se píše následující: ,,Uzdrav atmosféru a uzdravená atmosféra tě vyléčí.“

Atmosférou zde není myšlen jen vzdušný obal okolo Země, ale také subtilní atmosféra, která ovlivňuje naši náladu a naše jednání.

Přeloženo s laskavým svolením autorky: Birgitt Heigl

 

Zdroj: http://www.homa-hof-heiligenberg.de/phocadownload/presse/2015/2015-02_Natuerlich-Gaertnern.pdf

 

Poznámky:

[1] Natürlich Gärtnern http://www.natuerlich-gaertnern.de/startseite.html

[2] http://homa-hof-heiligenberg.de/index.php?lang=de

[3] http://agnihotra-czech.webnode.cz/

[4] http://www.homatherapie.de/docs/Radioactivity.pdf

[5] http://www.welt.de/wissenschaft/article827839/Mikroben-aus-dem-Kuhmist-machen-Menschen-gluecklich.html

Odkazy:

Vědecký výzkum: http://www.homatherapie.de/

Návod na Agnihotru: http://agnihotra-czech.webnode.cz/agnihotra/navod/

Letáček ke stažení: http://Agnihotra-n%C3%A1vod.pdf

Video návod: https://www.youtube.com/watch?v=1bTNMMfs1jM

Agnihotra komunita: http://www.heal-the-atmosphere.com/index.php?lang=en

Kontakty: http://www.homaterapie.cz/kontakt/mezinarodni-kontakty/

Ke stažení: http://www.homaterapie.cz/ke-stazeni/

 


96 Komentářů k Agnihotra je to, co země potřebuje

  1. gandalf napsal:

    Ještě toho trochu a bude tady vymalováno!

    • trtkuss napsal:

      nepodcenoval bych Vedy…
      Mimochodem a pro zajimavost tyto spisy byly puvodne slovanske, coz oficialne uznali i samotni Indove…

      • ds napsal:

        odkaz, dukaz

        • Robo napsal:

          Prestuduj si indické védy, tam sa o tom dočítaš (neviem, či o agnihotre, ale o tom, že sme im ich poznanie dali my)..
          Inak, to máš jedno. Kto veriť nechce, nemusí. Ďalej môžeš veriť tomu, že 15 storočí dozadu sme ešte žili na stromoch a negramotní..

  2. soudce napsal:

    Dobrý článek :-) Ještě něco z buddhismu a pak tyhle stránky budou nejlepší :-)

  3. Paul Durham napsal:

    Ale sušený kravský trus je v některých zemích zcela běžným topivem ,
    takže jak by řekl dědeček Malého velkého muže : bílý muž to nepochopil a lidské bytosti mu nemohou pomoci.

  4. gandalf napsal:

    Neblbněte to jsou žvásty, který patří na jiný, pomatený, stránky. Jen jeden, nebo dva příklady – každý by měl vědět /kdo někdy něco pěstoval a chodil do školy/, že měď je jedovatá jak pro plísně, houby, tak i BAKTERIE – totálně. Dokonce i pro některé rostliny. I kdyby kravský hnůj obsahoval cosi jako penicilin, což je blbost, tak PO spálení je fuč. To, že se sušeným hnojem /nebo rašelinou/ topilo bylo z jiných důvodů. Nakonec až budete mít vy, nebo vaše děti pneumonii /zánět plic/ tak zkuste místo užívání ten penicilim kouřit /to není heroin proboha/ a potom ať sem pozůstalí napíší jak to dopadlo.
    To, co tady potřebujeme je kritické myšlení, ne bláboly pomatenců, kteří už nevědí kam všude psát! Admim by měl dělat svou práci a nerozpoušět tyhle stránky v blbostech.

    • proud napsal:

      Hlavne ty bys mel vedet,ze nez neco napises,mas si o tom udelat alespon zbeznej obrazek,kdyby sis ho udelal vedel bys,ze medenny naradi na rozdil od zeleznyho je pro pudu to nejlepsi!

      • Robo napsal:

        Ano!
        Len keby to bronzové nebolo tak kua drahé..

      • gandalf napsal:

        Zahradničím desítky let a žvásty pomatenců znám léta. Znám věci o kterých se ti ani nezdá. Tak mne laskavě nepoučuj. Na blbosti už reagovat nebudu, tak si ušetři písmenka /leda že bys měl potřebu, jako někteří, „vyrovnat“ pomyslné skóre/. Ostatním se omlouvám, ale tyhle pseudo metody mně fakt vždy spolehlivě nastartují.

      • gandalf napsal:

        Vyjímečně reaguju – to je BRONZ a ten má jiné vlastnosti. Bronz je slitina mědi s cínem, ale kromě cínu se přidává i zinek, olovo, železo, stříbro a další kovy. Dokonce se používá speciální hodinářský bronz …..

        • proud napsal:

          Je to MED!!! Bronz se pouziva proto,ze je tvrdsi a odolnejsi,jedinej duvod……..dovedo:-))))))))))).Rika ti neco jmeno Viktor Schauberger? Urcite nic,zemedelce.:-)))))))))))))

    • proud napsal:

      A kolik penicilinu a vubec aktivnich latek ti zustava napriklad v homeopatii?…………..a vidis,prokazatelne leci… ;-).A to si rikas „gandalf“ :-)))))))))))))

      • contumax napsal:

        proud

        Homeopatie je podvod do nebes volající…

        • proud napsal:

          Jo,no,mysli si to dal:-)))))))))))))))))))))))))))))))

        • contumax napsal:

          proud

          Tak si to prostuduj, co to znamená…

          Ředí se až na molekuly…

          Škoda, že u toho není zaříkavačka… to by jsi věřil ne, ale měla by být alespoň PhDr.

          • proud napsal:

            Pracuje na bazi energii,informaci,frekvenci………a hlavne,funguje to!

            Ale to jsou veci kterejm neveris,jak nejsi presvedcenej,ze v tom ma pracky panbicek,tak proc ti to vlastne rikam:-)

    • contumax napsal:

      Gandalf

      1 *******

    • Jaris napsal:

      Vidis, Gandaf, ja Ti dekuji za logicky prispevek. Jsem tak naivni, ze jsem chtela zacit shanet medenou pyramidu presnych rozmeru a susit kravince pro uzitecny penicilin. :-)

  5. Jan B.D. napsal:

    zdravím,
    pozorný čtenář si jistě pod článkem všimnul odkazu na výzkum britských vědců z univerzity v bristolu

    http://www.welt.de/wissenschaft/article827839/Mikroben-aus-dem-Kuhmist-machen-Menschen-gluecklich.html

    kteří přišli na to, že kravský trus obsahuje penicilinu podobnou látku tzv. vacca bakterii
    další vědecké pokusy okolo agnihotry provádí dr. ulrich berk spolu s indickými vysokými školami:
    http://www.homatherapie.de/

    nejpřesvědčivější jsou ale výsledky na záhoně, jestli to funguje….:-)

  6. Ekklesian napsal:

    Jen aby nebylo hlavní tajemství v té mantře…

    Oni takoví lokální démoni vám opravdu mohou být ku prospěchu, pokud budou ovšem chtít, nebo to dostanou nařízeno (třeba abyste vytrvali a šířili tento systém).

    Měli byste prozkoumat co a proč vyslovujete a zamyslet se před kým (pokud to něco nevidíte, já říkám že před duchovním světem, a to tedy může být Bůh, andělé, padlí andělé, mocnosti – přemýšlejte kdo je ovládá a jakým způsobem). Jo, četl jsem, „zvukové vibrace“…

    • Robo napsal:

      Faktom je, že tu čiastočne súhlasím. Rád by som poznal staroruskú verziu textu a aj jeho dostatočné vysvetlenie..

    • Robo napsal:

      Do tej doby zostanem u zhaňania brondzového náradia na obrábanie pody – to musí stačiť (+pár neocenitelných rád od Anastázie)..

      • contumax napsal:

        Pepi

        Padlí andělé umí vyléčit i rakovinu…

        Ale nenápadně vpraví skrytejší chorobu…

        Nebo proutkaři, jak může vědět proutek, když se ho proutkař ptá jak je hluboko pramen např. 6 m a proutek se ohne a tím mu dá najevo jak hluboko je pramen…???

        Ne neví to je to jen blbéj kus dřeva a nevěřím na nějaké bláboly o energiích a vibracích…

        To jsou babský povídačky…

        Energie není osoba, nemůže nic vědět ani se nerozhoduje…

        Moderní debilní pověry jako ve středověku…

        Dá se tomu vědecký název a vydává se okultismus za něco nového a přitom neviditelně pracuje démon…

      • proud napsal:

        Kde ho splasit nejlevneji vim,ale porad je to proste predrazeny a lumparnu nepodporuju……..
        Bejt to za rozumnou cenu,uz bych davno vsechno „zahradni“ zelezo vyhodil.

        • Ekklesian napsal:

          Musí to být kované, spíšu kuté, nebo stačí odlitek? Já tipuji že přinejmenším za studena vytažená hrana, podobně jako když se vyklepává (zkujňuje) železo.

          Obojí lze nechat udělat, odlitek bude pochopitelně levnější. Budete si možná moci i vymyslet přesnější složení.

          Podle mne bude takové nářadí muset být zbytečně masivní a tedy i těžší než železné.
          Ještě bych to tak pochopil u pluhu, tam práci odvede kůň.

          Být ale vámi všemi, tak se mědi spíše vyhýbám. Mědí je dnes postižena veškerá půda kde se hospodařilo podle současných a nedávných zvyklostí. Bude jí v půdě nadbytek a bude škodit. Staré vynohrady mohou být prakticky neúrodné i přes deset let.

          • proud napsal:

            Jsou to odlitky!

          • proud napsal:

            No,proste si najdi k zelezu a medi co se zahradniceni tejka,patricnou lioteraturu………doporucuju ti toho Viktora Schaubergera,vi toho hodne i o vode,vsechno potvrzeny praxi!

    • Pepi napsal:

      Ekklesian:mohou demoni prispivat k rustu rostlin,uzdravovat cokoliv,podporovat zivot jakymkoliv zpusobem?Neurazte se prosim,ale „nemalujete Vy certa na zed?“
      Ja myslel ze padli andele prispivaji k niceni zivota…

      • Ekklesian napsal:

        Jak ti napsal Contumax.

        Satan (odpůrce Boha) je pánem mocností ovládajících/řídících svět. Může mnoho, i pozměňovat život, nový však stvořit neumí i když se o to snaží (vždy to zatím skončilo zásadním průserem a skokem v dějinách lidí – Nephilim, Sodoma a Gomora, Noe a potopa, snad i Babylon? – tu již podle mne pracoval na svém osvobození). Snaží se o to i nadále, neustále.

        Nechápeš, že celou dobu nedělá nic jiného, než se soustředí na okamžik, kdy bude plně obnovena jeho moc (bude nakrátko propuštěn).

        Zlu, rozvratu, chaosu,… se dokáže vyhnout pokud chce či potřebuje. Tedy i zkrotit ty které vede.

        Efezským 6:12 (Bible21)
        Náš zápas totiž není proti krvi a tělu, ale proti vládám, mocnostem a světovládcům přítomné temnoty, proti duchovním silám zla v nebeských sférách.

        Koloským 1:16-17 (Bible21)
        Vše v nebi i na zemi bylo stvořeno jím (Ježíšem, obrazem neviditelného Boha, prvorozeným všeho Stvoření) – to, co se vidí i co se nevidí, trůny i panství, vlády i mocnosti. Skrze něj a pro něj bylo stvořeno vše a on je přede vším a jím všechno stojí.

        Koloským 2:8-11 (Bible21)
        Dejte si pozor, aby vás (věřící, následovníky Krista Ježíše) někdo neunesl prázdným klamem filosofie založené na lidské tradici, na principech světa, a ne na Kristu. V něm je tělesně přítomná veškerá plnost Božství, a tak jste naplněni v Tom, který je hlavou každé vlády a mocnosti.
        V něm jste také obřezáni, a to obřízkou, již nelze vykonat ručně; jde o odložení tělesné přirozenosti, o obřízku Kristovu.

        • contumax napsal:

          Ekklesian

          Satan dokáže způsobit i uragán, kniha Job je jasným důkazem, že může ovládat i přírodní živly…

          • Ekklesian napsal:

            No vždyť říkám, že je pánem mocností. Tedy dokáže ovládat i „živly“.

            Jenže je si třeba uvědomit, že on si nemůže dělat co chce. On slouží, podléhá řádu který ustanovil Bůh, tedy jeho autoritě.
            Proto jsem uvedl ty verše, které oznamují, že i my máme určitou moc skrze našeho Pána Ježíše.

            Co však může, je vyhovět našim lidským přáním. Způsoby, které sám uzná za vhodné.

            Démoni dostali příkaz (spolu s anděli) sloužit a pomáhat lidem. Proto také neustále poukazuji na ten mechanismus odpadání od Boha a rozhojnění zla v lidském srdci (třeba i za pomocí mocností – jiných než ovládajích živly), vyslovení lidské žádosti před duchovním světem,…

            • proud napsal:

              Toe kurrrrva naaaarez:-)))))))))))))))))))))))

            • soudce napsal:

              Jak se „koukáš“ , Ekklesian , na názor , že křesťanský Bůh je z hlediska hinduismu nejnižší z trojice „velkých“ Bohů … Brahma (otec stvořitel) , Višnu , Šiva … Považuješ i Góthamu Buddhu za démona?

              • Ekklesian napsal:

                Hinduismus ani Budhismus neznám. V duchu informací od Otce a Pána (z Bible) jde jednoznačně o dílo zlého, vytvořil spoustu náboženství a kultů. Ke kosmickému kristovi a královně vesmíru (i světa) to nemá daleko…

                K Budhovi se tedy nemohu vyjádřit, nemám dost znalostí.

                Pokud se ptáš na to zda to byl člověk spolupracující s démonem (ať již posedlý či ne), nebo démon v těle… nevím.

                I kdybych znal detaily, jako že je neznám a znát nepotřebuji, platilo a stále platí níže uvedené Ježíšovo vyjádření.
                Rozhodně bych ty detaily neuváděl, protože znám člověka a vím, že skrze pýchu by ho to lákalo ke zkoumání/poznání a tedy i hlubšímu pádu. Vše důležité již bylo uvedeno Otcem a Pánem, slabý by měl jít zavčas pryč od podobného poznávání (je naprosto k ničemu – neexistuje jediná pozitivní věc jakou by toto poznání mohlo přinést), protože mu hrozí že bude sveden a mine se cílem.

                Jan 3:12 (Bible21)
                Jestliže nevěříte, když jsem vám (Ježíš) říkal pozemské věci, jak uvěříte, budu-li vám říkat nebeské?

                • Ekklesian napsal:

                  Neznám. Mám však možnost pozorovat ovoce, které to přináší.

                  V našich končinách navíc málokdo skončí jen a jen u těchto nauk/náboženství. Přitom lidem vůbec nevadí, že plácají paté přes deváté a jde to mnohdy proti sobě.

                  Je to prostě svod, jeden z mnoha, kdy bylo vyhověno touze lidského srdce. Stále tedy ta stejná písnička.

                • Vladislav napsal:

                  Podle dostupných informaci začaly texty tzv. Nového Zákona vznikat nejméně jednu generaci po smrti Ježíše z Nazaretu, většina však az 50-100 let poté.
                  Jaké byly PODKLADY k sepsání těchto textu (kromě možného ústního podání případných pamětníků)?
                  Na základě čeho jiného mohly vzniknout?
                  Kdo a na základě čeho je sepisoval a schvaloval, kdo overoval jejich pravost, kde je záruka, ze si tam autoři těchto textu nevsunuli něco svého, popr. zcela nezměnili obsah?
                  Chci jasná fakta.
                  S vnuknutim samotného Ježíše na me nechod – Bush senior také tvrdil, ze mu myšlenku napadnout Irák vnuknul vás Bůh, z čehož múzou plynout jen dve věci:
                  1) Bush si to vsugeroval
                  2) Vás nejvyšší bůh je zločinec

                • soudce napsal:

                  Jaký je tvůj názor na to , že Ježíš byl vlastně jogínem , jenž nějakou dobu žil v Indii , který vhodnou , přiměřenou „mluvou“ učil pastevce , rybáře a tedy v celku primitivní lid , přiměřeně jeho možnostem chápání ! … Nemyslíš si , že Ježíš , který jistě znal víc než zjevil , je trochu podceňován ?

                • weissbach napsal:

                  „Jaký je tvůj názor na to , že Ježíš byl vlastně jogínem , jenž nějakou dobu žil v Indii , který vhodnou , přiměřenou „mluvou“ učil pastevce , rybáře a tedy v celku primitivní lid , přiměřeně jeho možnostem chápání ! …“

                  H.P. Blavatzky a Alistair Crowley jsou ty nejlepší autority pro podobná tvrzení, stejně jako jurodiví guruové zhmotňující cingrlátka před užaslými ovečkami ze zpitomnělého západu. Saj Bába by odpřisáhl, že si s Ježíšem běžně povídá u čaje…

                • Ekklesian napsal:

                  Nevím jak myslíš, že Ježíš je podceňován? Vždyť mimo něj není většího, vyjma Otce. Otec a Syn však jedno jsou, i když Otec je větší.

                  Co uvádí Bible, je dle mne pravda. Bibli „znám“ a nechávám si ji vykládat a potvrzovat. Učení Hinduismu by byla pro mne ztráta času, i toto samotné zkoumání nauky by byl svod, kterým se nehodlám nechat rozptýlit.
                  Jak bych tedy mohl proti pravdě již mi zjevené postavit „pravdu“ odlišnou? Ani jedno by pak nebylo pravdou a tedy oboje by byl něčí záměrný čin.
                  To je právě to co jsem se snažil vyjádřit (v předchozím příspěvku), když jsem hovořil o lidech věřích v Budhismus/Hinduismus i další náboženství – těm lidem nevadí, že neexistuje pravda (že učení různých nauk jde proti sobě), protože po něčem touží a je jim to nabídnuto (zlým v jeho učeních/svodech).

                  Ježíš jistě znal i učil mnohé věci. Jednak je otázka nakolik ho apoštolové (ti dostávali soukromé lekce, bez účasti dalších příznivců/fyzických následovníků v jeho době) pochopili a nakolik cítili potřebu (bylo-li jim to dovoleno) to zaznamenat a seznámit s tím veřejnost. O učení během 40-ti dnů po zmrtvýchvstání (k životu věčnému) a odchodu k otci není známo nic (nic co by nepocházelo jednoznačně od démonů).

                  Pokud chceš odpovědi, ptej se přímo Pána Ježíše, či se obrať na Ducha.
                  Já kdybych se ptal třeba na ten Hinduismus, tak se jím musím zabývat, a to nepotřebuji ani nehodlám. Navíc by to byl ode mne v podstatě hřích (či jeho náznak, a tak podobně), protože jsem na rozdíl od jiných již pochopil o co zlému jde a přesto bych se přes mnohá varování pustil do zbytečného poznávání (navíc můžeme myslet poznáním každý něco jiného, ty asi spíše zmíněné učení), které samo o sobě nemá sloužit k ničemu jinému než právě aby se stalo svodem či člověka připravilo o čas a pozornost (také druh svodu).

                • soudce napsal:

                  Wiessbachu ! :-) Chci si přečíst názor ekklesiana ne tvůj :-)

                • Ekklesian napsal:

                  Jinak jsem kdysi zkoušel přečíst Mahábháratu (Velký boj). Tehdy jsem ten hokej (démoni i božstva nalevo i napravo) přičítal jen lidské tvořivosti. Dnes to vidím jinak a myslím, že ta kniha opravdu podává docela slušný obrázek o aktivitách démonů a je možné, že zachycuje i strašlivou dobu, kdy Nephilim chodili po zemi v těle. Případně i době kdy na zemi vládl drak a dračí sémě (démoni v dračích tělech), což bylo ještě před příchodem člověka a což myslím že ještě moje maličkost znovu zažije.

                • Ekklesian napsal:

                  Jinak vlastně nevím co to znamená být jogínem. To jen tak pro úplnost, na tom co jsem napsal to ale nic nemění.

          • Ekklesian napsal:

            Co je to prosím tě přesně za pasáž/verš co máš na mysli? Zrovna to ne a ne najít.

            Díky.

      • Ekklesian napsal:

        Už jsi pochopil (vypozorovat to bude pro tebe nemožné, také málo čteš Bibli, posloucháš lidi,… a hlavně ne-věříš) jak „během několika set let vznikly lidské rasy“ či jaký by mohl být důvod že „žádný z testovaných účastníků (psychotronických dovedností) dosud nepřekročil stanovený pravděpodobnostní poměr, tudíž žádný z nich dosud neuspěl?

        Tohle je rýpnutí a provokace. Nechceš-li, nebo nemůžeš-li protože nechápeš o čem mluvím, nereaguj.

        Pokud se nepletu a na uvedé ses ptal ty…
        Říkám ti ale rovnou, že s Noem se pleteš, vše nastalo až po Babylonu.
        To proč zlý neukazuje svou moc je jeho věc. Já třeba myslím, že by mu to jednak znemožnilo činit zázraky až toho bude skutečně třeba, ke konci dnů před finálním svodem, jednak dnes pracuje na zapomenutí na sebe. Princip je jinak stejný jako pod tímto článkem uvedené, démon se podívá a poví člověku, nebo to učiní přímo člověk v duchu.

        Už jen tím, že lidské osoby po tom touží a démoni jim jejich tužby vyplňují jdou takoví lidé proti Bohu, páchají ohavnost.

        P.S.
        Jak jsem napsal pokud nechápeš, nech být. Píšito protože jeden špatný pozorovatel nechápe.

        • Ekklesian napsal:

          Neznamená to také, že satanisté a „čarodějové a čarodějnice“ nedělají v uzavřených společnostech soutěže s podobným zaměřením. Tito lidé již ale většinou vědí jaký je mechanismus takového působení.

          • Ekklesian napsal:

            Toto už není určeno tobě, ale když už tak zkouším…

            Ano kobylky (migranti) byly identifikovány přesně. Myslím si to celou dobu, ale čekal jsem kdy k tomu dojde i někdo jiný.

        • soudce napsal:

          Jóga , je učení o tom , jak se spojit s Bohem… Bhaktijóga – to je jako křesťanství , láska k Bohu , služba a obětování Bohu…Karmajóga – pracovat k poctě Boha a nic si nežádat…Radžajóga – ovládat všechny projevy bytosti vůlí…Hathajóga , cvičení pozic a dechu… Džnánajóga cesta rozumu , analýzy…

          • Ekklesian napsal:

            No vidíš.

            Měl jsem za to, že jde hlavně o to tělesné odříkání (ty hovoříš o ovládání všech projevů bytosti vůlí), askezi, za hlubokého rozjímání (předpokládám o učení jogínů).

            Jenže já tam automaticky vidím už i tu mantru a (přinejmenším) zbavení se kontroly nad myšlenkami.

            To nám (následníkům Krista Ježíše) je v podstatě zapovězeno (chceme-li obstát) a není to jen tak pro nic a za nic (útoky na naši mysl jsou běžná věc).

            Jinak můžeme dělat ledasco, i když by ti to mnozí křesťané nepotvrdili, neb nechápou a někde něco slyšeli…

            Ptal jsem se spíše proto, protože právě v uvedené knize žili často po jeskyních, lidé jim nosili jídlo. Když u nich došlo k osvícení (nebo jak se tomu říká) tak se mohli měnit ve zvířata, létat,… Myslím za nimi tu a tam přicházeli bohyně a jiné ne-lidské bytosti,…

            Některé věci přitom zmiňuje i Bible (mám teď zrovna na mysli Šimona který létal), vždy však šlo o aktivitu démonů.

            To už se ale dostávám k tomu, že východní náboženství mají cosi společného s Gnosticismem a to je také svod.
            Prostě člověk chce zaujmout místo Boha (nemůže přenést že by se měl podřídit Bohu a chce být sám sobě Bohem) a je mu to zdánlivě umožněno, přinejmenším ta cesta je mu nabídnuta. Odtud také všechny ty zkazky o Ježíši, jeho dětech a ženě,…

            Zkus si na mne vzpomenout, až budeš mít pocit že místo dnes zjevná pravdy je ti podstrčena nová skutečnost (označená za pravdu). Vzpomeň, že dvě pravdy nemohou existovat a jde o lež a tedy existuje svod.
            Zlý k tomu bude muset přistoupit, protože potřebuje náboženství sjednotit. Pokřiví mnohé dnešní nauky, otázka je zda to polapení lidé dokáží poznat. Vždyť démoni ovládající lidi znemožňují i to aby pochopili boží zvěst (kterou právě přinesl Ježíš), dokonce i jen to aby poslouchali či se zajímali.

            Pokud budeš mít to štěstí a budeš chtít tomu kdo tě obelhával utéct (někdy jsou lidé drženi strachem a násilím a ne jen od lidí), existuje jediná osoba, která tě může vysvobodit – Ježíš, jednorozený syn Boha všemohoucího, Stvořitele.

            Efezským 1:17-23 (Bible21)
            Kéž vám Bůh našeho Pána Ježíše Krista, Otec slávy, dá ducha moudrosti a zjevení, abyste ho znali. Kéž osvítí váš vnitřní zrak, abyste viděli, k jaké naději vás povolal, jak slavné je bohatství jeho dědictví mezi svatými a jak nepřekonatelně veliká je moc, jejímž mohutným vlivem působí vůči nám věřícím.

            Tuto moc dokázal na Kristu, když ho vzkřísil z mrtvých a posadil po své pravici v nebesích, vysoko nad každou vládu, mocnost, moc a panství i nad každé jméno, které se vyslovuje, ať už v tomto věku nebo v budoucím.

            Bůh „poddal všechno pod jeho nohy“ a jako hlavu všeho jej dal církvi (vyvoleným), která je jeho tělem, totiž plností Toho, který naplňuje všechno ve všech.

    • proud napsal:

      Proc kurva vas par pobouchanejch blaznu do vseho tahate ty svoje zparchanteli panbicky,demony a jiny vyplody chorejch mozku,uz me s tim zacinate opravdu hodne otravovat! Diskutujte k veci,paleni kravdskyho trusu a s blbejma poboznejma kecama fakt tahne te nekam kde to vam podobny pobouchanci ocenej,na nejaky sajty ruznejch sekt a panbickaru!Docela vazne,nebo si zacnu myslet,ze neprejete svejm „bratrum v kristu“,protoze kvuli vam zacnou trpet,tak me serete,ze brzo kazdyho kteryho potkam,zacnu prevracet k „nevire“ rucne,na vasi zodpovednost,pablbove!!!

      • proud napsal:

        Bejt vsichni verici takovy pomatenci jako vy a cpat to kazdymu na potkani,uz je davno obcanska valka a jste pribity na krizich,kdyz to tak milujete,jelikoz kazdymu co jeho jest,tak zacnete mit rozum a probirejte si picoviny tohohle razu privatne mailama!

        • proud napsal:

          Uz zacinam pomalu chapat,proc je historie plna krve a valek,kvuli takovejm idiotum,jako jste vy,casem jich ty normalni,i normalni verici zacli mit plny zuby,coz plne chapu,uz jo!!!

          • Petr napsal:

            Mas pravdu Proude. Ale aspon vime , prof svet je na tom jak me.

            • Petr napsal:

              Mam zkurvenou klavesnici. Snazi se prekladat do anglictiny. Proto ty chyby.

            • proud napsal:

              Proc,hm,no protoze lidi nejsou sami sebou! Porad se misto toho k nekomu rovnaj,nekoho poslouchaj,nekdo panbicka,jinej dabla a podobne,ale sam sebe nezna…….a je to velka skoda,kde uz bysme mohli bejt,njn.

  7. houbeer napsal:

    Zdravim v hospode bojovníků! Pane autor článku-NPK a stopove prvky plus mineraly,aminokys.atd se daji ziskat vselijakymi způsoby-eko,bio.pisete ze jsou v prumyslovych hnojivech jen v potrebnych davkach.ja vyuzivam hafec věcí,myslim ze se da na netu neco najit,ja hledal,studoval a pak pozoruval v praxi.takze kvuli chemicke kvalite rozhodne nejni tento popel nicim vyjimecny!a palit maslo a ryzi muze jen nekdo bohaty,ja s rodinou ne.a vubec-stejne se mi nelibi jakym stylem arijci znicili indickou civilizaci a vnutili jim hinduismus,vedy,kasty,atd.:)))

    • Vladislav napsal:

      My jsme indickou civilizaci neznicili. Než jsme Indům přinesli vedy, bylo jejich náboženství a styl života srovnatelné s lidmi v klimaticky podobných podmínkách Afriky – oběti krvavé „matce“, kanibalismus, obživa pouze primitivním lovem a sberem. Dnešní hinduismus je původní védské učení – navíc – možná už jen tak 10% arijskeho originálu.

      • weissbach napsal:

        To dává smysl. Původní indové jsou dílem tamilové na jihu Indie a na Srí Lance, dílem Romové.

        • houbeer napsal:

          Tak nevim jestli si to jeste prectete,ale kdyz mi to neda!- cetl jsem jednu knihu o dobe pred kristem,budhismem,jak doslo k zniceni rozkvetu!vite snad ze svet-chytri lide-nejsou od dob recka-alexandra ci tak neco!byly tu civilizace schopne zit v miru,obchodovat,a stavet dila ktera dnes ztezi by byly postaveny.arijci neprisli donest civilizaci barbsrskemu obyvatelstvu!to je jak od NWO zmrdu!presne tohle me vytaci nejvíc.původní bozstvo bylo siva-sakti,nikdy ne odděleni.princip spiraly ze zeme nahoru a z besmiru sem-dna…vite ze sivu-největšího z joginu-zakazali hned na zacatku!???chteli jen svoje bohy války.ale lid se vzbouril a tak ho zaradili mezi dva do trojice….mahabharata je kniha valky,popisuje dobyvani kontinentu vzletnymi frazemi,neco na styl humanitárního bombardování…to co ma hinduismus dobreho ma od puvodni kulturu indie,byl to kmen zaprodancu ti arijci co tam dosli. Tsk prosim studujte nez rasisticky odsoudite pane waisbach,jinak mam vase komentáře rad…

          • Robo napsal:

            Ahoj brachu, vidím, že o hindu niečo vieš.
            Skús si len tak pre zaujímavosť doplniť poznatky aj o nás, Slavianoch.
            Narazil som na jednu dobrú knihu – Potvrdenie knihy svetla. Je na ulozto v pdf.
            Zľahka sa tam dotýka aj témy, o ktorej píšeš. Je treba vidieť veci z oboch strán a zvlášť, keď ten druhý pohľad je tvoj RODný.

            Týmto komentárom nesudim, len ponúkam, čo ma zaujalo..

            O nás toho zatiaľ ešte nieje zverejnené dosť, o to viac sa každé kúsky mozaiky cenia..

            • houbeer napsal:

              Robo- šiva=živa a dalsi,ano lide se pohybovali po planete,ale dle meho valek a dobyvani nebylo,a vedeni vzkvetalo.nez prisel,priletel? Nekdo?kdo v stejnou dobu koupil par odnozi narodu a pak kain zabijel abela,lide spadli do blata krivd a podvodu…

          • weissbach napsal:

            Nevím co je na mém příspěvku rasistického. To je pouhé konstatování toho, co nastalo po ovládnutí Indie. Nevím jaké máte zdroje, ale podle mě to má jinou souvislost než naznačujete.

            • houbeer napsal:

              Jde o to ze tam nebyli jen 2 kmeny jak pisete,to jsem mel na mysli.ze kmenu bylo moc vsude-to ze nas dali do skatulky pod rodinu arijcu neznamena,ze vsichni byli arijci tam v tom rusku.ja v sobe citim rusko jako domovinu,zvlaste to jihovýchodní.miluji ty hory,reky,udoli,lesy ac jsem tam v tomto zivote nebyl.nicmene neverim ze valky jsiu tu odjakziva jak nam je nuceno a tlaceno do mozku nasich dětí. Robo-ok dik,kouknu se na to.ano o indii neco vim,mam zname indy,pouzivam ledasco-ayurveda-kuchyn apod.ale neupinam se na zadnou kulturu slovne,ci jak to rici,beru si to „dobre“ co je pro me urceno,tak jako hraji hudbu temer ze vsech koutu sveta,ci varim ruznorode,ci cerpam treba od indianu-zil jsem ores zimu s rodinou v typku atd.zkrátka nemam rad jednoduche zavery,ano ctu i anastazii,a vse zajimave co mi prijde pod ruku…

  8. houbeer napsal:

    To gandalf- to je super ze jste zahrádkář!ja nebyl ale nastesti uz pestuji a kazdym rokem se snazim více,hrozne me to baví,jak to roste,jak žijí ty rostliny…

    • gandalf napsal:

      Vyzkoušel jsem i buněčné množení rostlin /z meristemu/, doma mi roste a plodí i hydroponické chilli, pěstuju i exotickou zeleninu z Asie, sbíral orchideje i tillandsie v jejich domovině …

      • houbeer napsal:

        Hmm,ja uz vpodstatě vse jen venku,lampu jsem mel x let pred tim.-skoro vse se da narizkovat-morske rasy,mexicky zizali…tedkom mam nachystano na rouby,cistim 30-100let stare stromy,obkopat,zahnojit,mulc.-btw.vyborny je mulc z janovcu,takovy keře…jo take pouzivam popely ruzne d mych primesi-kvasu,micham ruzne druhy „hoven“ apod..hah,ted kde jsem,mi jedna povidala.tady ti toho moc neporoste,a hle i chilli,hipomea violacea-krasna plazivka s lsa v semenech,a dale,a vsechny mozny zeleniny….

        • weissbach napsal:

          Sázím na kopřivy a skleníky…

          • weissbach napsal:

            Dosáhnul jsem soběstačnosti v rajčatech, špenátu, mrkvi, červené řepě, cibuli, česneku, většině koření. Obilí kupuji do zásobníků. Problém mám s vlastními jablky, vlašskými ořechy a třešněmi. O ty jsem přišel.

            • Vladislav napsal:

              Jak velký mate pozemek? Mate i sklenik? Chováte i hospodářské zvirectvo?

              • weissbach napsal:

                0,45 ha+0,23 ha, skleník 3x8m plus folióvník 2×4, kromě záhonů /ljadovky/, truhlíky podél zdi domu /ohřev dle Holzera/ pouze slepice.

                • Vladislav napsal:

                  Tak to jsme na tom podobne. Ja jsem začal lesy, těch mám dnes cca 8 hektaru, koupil jsem to jako vytěžené holiny v Beskydech za babku.
                  Jinak mám 0,5 ha zahradu s 16 m studnou a vytapenym sklenikem (zatim elektrika, přejdu samozřejme na plyn). Něco to stojí, ale sklizeň je celoroční.
                  Zahrada je na jižní Moravě. Papriky, lilky venku, cca metrák každého. Rajčata tak 1,5 metráku. Brambory jenom rane, od června je vzdy sucho. Fíky – nevymrzaji. Spousta ořechu, kaštany.
                  Zvířata zatim nemám, ale chci zacit slepicemi, pak kozy a ovce „dojky“.

                • Vladislav napsal:

                  A jeste jsem zapomněl k tomu skleníku – mám úplne tu samou velikost, 3×8, polykarbonát 6 mm, někde 4 mm. Na zimu pritepluji bublinkou. Rusky, Volja. Výborný. Sice křivý, sem tam netesni, ale to jsem uz spravil. Mám tam i citrusy.

                • weissbach napsal:

                  To je slušný grunt. Blahopřeji!
                  Bublinkovou fólii taky používám a má s ní dobré zkušenosti. Jinak se snažím jít cestou co největšího využití přírody a co nejmenšího zasahování lidské ruky. Sedřít se není problém, ale nechat pracovat přírodu, to je umění. Nepoužívám žádná hnojiva, chemii. Pouze kompost. Co mi dělá problémy jsou hryzcia hraboši, kteří mi plení mrkev i když pěstuji smíšenou formou s řepou cibulí.

  9. jogín napsal:

    A hlavní je bio-bio zaříkávání se zpěvem ÓM.

  10. Pepi napsal:

    Trochu mi to pripomina biodynamicke preparaty,ve kterych se rovnez pouziva kravske lejno,kravske rohy,kremik, ruzne vnitrnosti zvitat(napr.jelen),a sedm bylin:preslicka,pampeliska,kopriva,dubova kura,hermanek,valeriana(kozlik).
    Preparaty se pouzivaji do kompostu nebo na postrik proti plisnim a houbovym nemocem.

  11. d napsal:

    Nemate nekdo nejlepsi odkaz v cestine na balkonove pestovani? Ale fakt jak ho pretvorit, aby to bylo co nejvic funkcni

  12. Vladislav napsal:

    Soudce: naopak, Ježíše vůbec nepodceňuju a rady jeho postojů si vážím. Za to, co z něho pozdeji udělali Zide (boziho syna), kteří potřebovali „založit“ křesťanství, Ježíš nemuze.
    O te Indii se v souvislosti s tímto mužem mluví často. Je fakt, ze nejmíň 15 let, než se objevil u Židů, o něm prakticky nebyla zmínka. Víc o teto etapě ale nevim.
    Nicméně pak se objevil ve východním Středozemi. Kterému, jako prakticky všemu od Britských ostrovu po severní Afriku a dnešní západ Sýrie, pevne dominoval Řím. Neexistovala vojenská sila, která by ho mohla porazit, a Zide to věděli.
    Takže přišly tzv. spasitelske kulty. Od Mithry a Dionýsa se čekalo víc, ale Ježíš zabral. Tímto bodem začala trvala expanze Židů a jimi instalovaných instituci do Evropy.
    Je to tisícilety proces, Soudce. Ty nebo ja uvažujeme možná v horizontu jednoho nebo několika životu – a naši potomci často poslapou to, co otcové vybudovali.
    Ale ONI jedou uz tisic let ten samy algoritmus. Mění jen prostředky a zbraně, které přitom používají.

  13. doktor napsal:

    doktor hlavně tomu pomůže to zaříkávání……

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!