Informace o Kotlebovi (ĽSNS) a Smer – SD ktorú vám média neukážu!

marian-kotleba-slovenska-pospolitost-slovenska-pospolitost-crop

18 minutové video z dílny Kotlebovy strany Naše Slovensko, které porovnává zkorumpovanou vládu slovenského premiéra Fica a jeho strany Smer-SD na vládní i regionální úrovni. Marián Kotleba a několik kandidátů strany Naše Slovensko prezentuje své názory na problémy Slovenska a jejich řešení.

Jeden komentář na FB shrnul situaci s Mariánem Kotlebou v tomto smyslu:

„Jejich program se mi líbí. Kdyby se vzdali oslavování Slovenského štátu, tak bych jim to tam hodil.“

To, že se minimálně někteří lidé ze strany Naše Slovensko k fašistickému Slovenskému štátu hlásí, je zřejmě pravda:

http://spravy.pravda.sk/domace/clanok/314156-kotleba-zneuzil-zupne-noviny-pred-eurovolbami/

Už dříve vedl Marián Kotleba stranu Slovenská pospolitost, která byla zakázaná v r. 2006 pro extrémismus:

http://www.cas.sk/clanok/372994/co-sa-stalo-so-slovenskom-kto-vlastne-volil-kotlebu-politolog-ma-upokojujucu-odpoved/

Tak si z toho vyberte….


138 Komentářů k Informace o Kotlebovi (ĽSNS) a Smer – SD ktorú vám média neukážu!

  1. gabor napsal:

    Slovensko je bankarmi a zap.spoločnostama uplne podmanene skolonizovane.
    Predseda SNS je zradca,ide jednat z SAS a Mostom o vytvoreni pravicovej vlady.Kotleba za tie roky dozrel a je dobre že je v parlamente.A FICO,po prvom zvoleni prisli na urad vlady čierne limuziny co može robit a čo nie,už si dovoloval pre ludi moc tak ho chcu odtavit.Fico sa musi spojit s kotlebom.Fasista je Kiska,je tu pozval Porosenka,kroty zabil na vychode Ukrajiny 6000 slovanou.

    • hel napsal:

      moc se na tom slovensku nevyznám, ale že je pokrytecký kiska pravý fašista, beru za prokázaný fakt…a je to právě on, kdo teď nejvíce křičí o fašismu jiných…jo, holt VŠECHNO JE JINAK a často úplně přesně naopak

      • tomek napsal:

        Toto hovori za vsetko co Kiska podporuje .https://www.youtube.com/watch?v=qiDNCq-Uh2M

        • fero napsal:

          Fico – „Nesúúhlasíím so sankciami voči Rusku!“ (skutočnosť – podpísal medzi prvými) … ďalej – „Na území Slovenska sa nebudú promenádovať cudzie vojská, to sme tu už raz zažili!“ (skutočnosť – promenádujú sa tu.. a jeho ministri to obhajujú a dokonca od nich aj nakupujú obstaróžnu vojenskú techniku vid Glvac a Black Havky) …..ďalej – „Vždy budem obhajovať záujmy Slovenska!“ (skutočnosť – ešte žiadny európsky politik okrem nášho ficiho sa nevyjadril, že je pripravený prijať zmluvu TTIP s americanmi a GMO otraviny)
          …..ďalej – „Grécka vláda je nedvôveryhodná a Slovensko už nebude
          platiť do €valu nič!“ (skutočnosť – už je dobre ..a ideme platiť tretí
          „záchranný balík“;) ….ďalej „Slovensko schvali zakladnu NATO len cez referendum “ (skutočnosť – vsetci jeho poslanci do jedneho aj on a jeho cela vlada suhlasila so zakladnou NATO vo Vajnoroch …a dokonca tých čo sa tomu bránia nazveme náckami a veškerým odpadom a ešte im cez 83 Kolesíkov nabúchame zákon o zákaze zhromažďovania sa a spolu s mostom hid aj protiteroristicky zakon!) a to nehovorim o Gabcikovskom referende ktore ignoroval a vytvoril precedens na prijimanie imigrantov do kazdej obce na slovensku napriek nesuhlasu obyvatelov.
          ……… Toto je ficiak – proste chameleon jak vyšitý, doma veľká huba a v Bruseli J&tackopentacka čivava so stiahnutým chvostíkom.

          • fero napsal:

            Tak je Toto je realita verzus reci Roberta Fica
            1.) Vláda Roberta Fica Smeru sd súhlasila so zriadením regionálneho veliteľstva NATO na území Slovenska. Na Slovensku bude pôsobiť tím vojenských plánovačov z NATO. Úlohou NFIU je uľahčiť nasadenie jednotiek veľmi rýchlej reakcie a jednotiek rýchleho nasadenia na uzemí Slovenskej republiky.
            2.) Obchodom roka bude nákup amerických vrtuľníkov Black Hawk za 261 miliónov dolárov. Postaral sa o to podnikateľ a minister obrany smeru sd Martin Glváč. Glváč poslušne prikývol.A po ňom poslušne prikývla aj Ficova vláda. Na tomto pochybnom obchode nebude profitovať len americký výrobca a americka zbrojarska loby, ale aj finančná skupina Penta.
            3.)Priemer Fico o TTIP..“Slovensko nemá žiadny zásadný problém s pripravovanou dohodou o voľnom obchode medzi EÚ a USA.“ Potvrdil to premiér Robert Fico. Ako poznamenal, únia už podpísala podobné obchodné dohody aj s inými krajinami. Podľa neho pripravovaný dokument pomôže obidvom stranám, teda Európskej únii aj Spojeným štátom. „V každej zmluve sú nejaké úskalia, ale ak sa tu pozrieme na výhody a nevýhody, tak výhody zďaleka prevyšujú nevýhody,“ reagoval pre TASR.
            4.) Keď 1. augusta 2006 slovenské Ministerstvo hospodárstva udelilo licencie na prieskum v Ruskej Porube, ani nie mesiac bol vtedajším ministrom hospodárstva Ľubomír Jahnátek zo strany Smer. Jahnátek v septembri roku 2007 ako minister hospodárstva zaštítil 2. ročník medzinárodnej konferencie českého záujmového združenia ťažiarov zvaného Ťažobná únia na tému Ťažba a životné prostredie v strednej Európe. Pre obyvateľov Ruskej Poruby predstavuje prieskum bridlicového plynu značné riziká, ktoré boli potvrdené množstvom nezávislých štúdií. Na Slovensku sa v dohľadnej dobe ani neplánuje zákon pre zákaz ťažby bridlicového plynu kvôli environmentálnym alebo zdravotným rizikám, na rozdiel od ČR, Bulharska, Francúzska, kanadského Québecu a ďalších. Ficova vlada pritom absolutne podporuje dohodu TTIP ktora sa potajomky kuje v Bruseli.

            • fero napsal:

              Tým, že aktuálna vláda SR Smeru sd a Roberta Fica povolila vybudovanie základne NATO v Prešove, spáchala odporný akt vlastizrady, pretože priamo ohrozila životné záujmy občanov SR.Pochybné obchodné aktivity ministra obrany smeru sd Glváča, teda nákup nepotrebnej vojenskej techniky za absolútne nevýhodných podmienok pre SR, znamenajú veľmi rýchlu cestu k závislosti SR na zbraniach z produkcie USA, čo vedie k likvidácii posledných zvyškov nezávislosti a kompletnej strate suverenity SR. Stávame sa ďalšou kolóniou USA pod diktátom z Bruselu.Na základe kontraktu na nákup amerických vojenských vrtuľníkov Black Hawk a vybudovanie výcvikovej základne pre tieto vrtuľníky, nič nebráni leteckú základňu v Prešove doplniť o nevyhnutné vojenské vybavenie pod pláštikom modernizácie. Pekne potichu, bez pozornosti verejnosti, v Prešove vznikne letecko – výcviková základňa pre útvar superrýchleho nasadenia armád NATO.Vláda Roberta Fica takto spravila podraz na občanov SR.
              Styčný integračný tím NATO vznikne na území Slovenskej republiky v roku 2016. Počas mieru bude NFIU podporovať plánovacie aktivity, dohliadať na prípravu, koordináciu a zabezpečenie HLADKÉHO PRÍJMU AMERICKÝCH VOJSK NATO V PRÍPADE ICH NASADENIA NA UZEMÍ SLOVENSKEJ REPUBLIKY. Ich úlohou tiež bude koordinácia cvičení medzi Ozbrojenými silami SR a NATO. Vláda Smeru sd súhlasila so zriadením regionálneho veliteľstva NATO na území Slovenska. Na Slovensku bude pôsobiť tím vojenských plánovačov z NATO. Prítomnosť príslušníkov ozbrojených síl členských štátov NATO z dôvodu ich pôsobenia v NFIU na území SR dnes odobrila jednofarebná vláda Smeru sd na čele s premiérom Robertom Ficom.

      • Narkool napsal:

        no pro-rusky s tym menom nemoze byt…

      • lojzo napsal:

        Jen když jsem KISKU uviděl,hned jsem pravil:To je jedna z fašistických ku.,rev!Ten rozdrbe celé Slovensko!Není se proč divit,že Slováci volili daleko menší zlo!

    • Pepa z Depa napsal:

      „Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít.“

      „Musíš se snažit vyhnout se svárlivým lidem a vyhledávat lidi soudné, držet se práce, na kterou nestačíš, a nepouštět se do takové, která je nad síly a schopnosti: co děláš, hleď dělat s největší péčí a nadšením. Budeš-li takto jednat, budeš, myslím, nejmíň volán k zodpovědnosti, v nesnázích najdeš nejspíš pomoc a budeš žít bez potíží a bez nebezpečí až do vysokého věku.“

  2. Justass napsal:

    Nevím – dění na Slovenské politické scéně mě sice zajímá, ale spíš okrajově. Vlastních starostí s tou svou „scénou“
    máme až až – že. Nicméně fungování Slovenska za Fica jsem hodnotil kladně – jak vnitřně(ekonomika), tak myslím bylo, v rámci možností mu daných, v pořádku i mezinárodně. Souhrně mi to za něho vycházelo o dost lépe jako u nás.

    Kotlebu zatím nehodnotím, skoro nic o něm nevím. Když ale o něm všichni p-politici mluví jako o zlu, je dost pravděpodobné, že to může být i dobro – řek bych.

    No a Kyska – co o něm vím, tak to bude nejspíš šmejd.

    Robo – zasvěť tápajícího vlastním rozborem – jde -li to

    • Robo napsal:

      Justass, pozri nejaký rozbovor s Kotlebom. Nie nadarmo sa ho blbečkovia boja.. Tomu ja zatiaľ verím, aj keď je kresťan.
      Kiska si zaslúži oprátku, nemýliš sa. Agent CIA, tipol by som.
      Ficovi som nikdy neveril, ale má aspoň pud sebazáchovy..

      Stačí takto? V podstate som len potvrdil Tvoje slová.

    • Robo napsal:

      Ešte trochu inak – Fico nemá vlastný názor, otáča sa po vetre.

      Kiska má úlohu pokračovať v našej genocíde, ktorú plní.

      Kotleba vidí pod pokličku a nahlas a otvorene o tom rozpráva. Okrem toho, ako župan BB kraja už mal možnosť i dokázať: – nemá len prázdne reči
      – má aspoň minimálne diplomatické schopnosti.

      • Justass napsal:

        Dík Robo

      • Ivana napsal:

        Robo
        nechápu, proč máš na Fica takový špatný názor. Já ho už aspoň jeden rok chápu jako jeden z pilířů V4. Vždyť to byl Fico, kdo za Slovensko odmítl přijímat imigranty, kdo jel (se Zemanem) i do Moskvy na oslavy.
        A to na rozdíl od našeho Sobotky, který se z toho asi posral.

        • Robo napsal:

          Ivanka, o Ficovi som napísal, že „sa otáča po vetre“ a že „má aspoň pud sebazáchovy“. A NEpísal som o ňom, ako o Kiskovi.
          Čiže antiimigračný postoj je z pragmatického pohľadu pre Fica jediný správny. Tak ho proste razí.
          Päť korún by som mu dobrovoľne ale nezveril…

        • lr napsal:

          Predvolebné divadlo. Tému „migranti“ prevzal od Kotlebu. Pravda by sa ukázala po voľbách, v prípade priaznivého výsledku. Ten však až taký priaznivý nebol (pre stranu pána premiéra)…

        • Robo napsal:

          On ten NAŠ prezident Putin spolu s nami nakoniec „donúti“ rozprúdiť nielen V4, my dospejeme aj k novej Rassénii (ak vieš, o čom rozprávam).

          A vlastizradcovia typu Kisky, ktorí sa novým okolnostiam neprisposobia, proste prestanú mať nárok na existenciu..

      • helena napsal:

        Robo, tvoje slová …Kotleba vidí pod pokličku a nahlas o tom rozpráva … veď to vidíme takmer všetci a hovoríme o tom bez škrupulí, ale tiež vieme, že to nezmeníme tliachaním a ani voľbami, ako sa ukázalo.

        A čo zmení Kotleba? Nič, absolútne nič. Ďalej bude iba rozprávať a možno už ani to nie.

        Lebo tí, čo sa k moci dostanú, Smer nebude schopný zostaviť vládu, sú oveľa oveľa mrzkejší ako ten Smer, čo už v minulosti i dokázali.

        Žiadne diplomatické schopnosti Kotleba nemá, hrá len svoju úlohu, ktorá mu pridelená bola.

        A jeho slová, to sú len plyny, ktoré vypúšťa i malé dieťa, ktoré nadúva.

  3. Co dodat? napsal:

    Zoufalé situace vyžadují zoufalá řešení. A zoufalost narůstá (a nejen na Slovensku).
    Kotlebova strana jako JEDINÁ jasně a nahlas podporuje vystoupení z EU a NATO. Je to antisystémová strana jak ji i novináři správně nazvali. A to je to i hlavní důvod proč pro něj tolik lidí volilo a hlavně proč jsou z něj ostatní systémoví politici zděšeni. Bojí se ho jako čert kříže.
    Nemá to vůbec nic společného s tím že by byli jeho voliči fašisté. Systémovým europolitikům fašizmus a nacizmus už dávno ani trochu nevadí viz. bratříčkování s ukrajinskými zločinci a o eurofašismu ani nemluvím.

    Ono by to asi chtělo sebrat pár schopných a slušných lidí a založit českomoravskoslovenskou stranu (v ČR a SR), která by měla za cíl sjednocení a vystoupení z těchto zločineckých spolků. Ale to je jen moje utopie. :)

    • Justass napsal:

      …“a nahlas podporuje vystoupení z EU a NATO.“

      Tak to bude dobrý člověk. Tedy alespoň v tomhle. Proto a asi nejen proto ten povyk p-politiků. Uvidíme.

      • Robo napsal:

        Nahlas rozpráva viacej veci. Nájdeš s ním pár rozhovorov – je už nad 5% = médiá sa mu teda nemohli celkom vyhnúť.

    • Ivana napsal:

      Náhodou je to výborný nápad. Možná by fakt stálo za to se tím trochu více zaobírat. Napadá mě, že toto by mohla být třeba dobrá platforma pro Okamuru na naší straně.

    • OldNoe napsal:

      Pre Co dodat.
      Nerozumiem tomu. V ČR by to bez Slovákov nešlo?

      • Robo napsal:

        V Slovanskej Únii by to bez Slovákov nešlo. Ani bez Čechov. Bez Bielorusov. Rusov. Ukrajincov. Srbov. ……
        Rassénia bude….ake sú to že moria na západe, východe, severe a juhu..?
        Chceš z toho vyčleniť Sloviensko? Onedlho (relatívne) budeš s týmto názorom veľký exot.

        • OldNoe napsal:

          Robo,
          pokúsim sa to ozrejmiť: moja otázka smerovala na (hypotetickú) českomoravskoslovenskú stranu. Chápem, že Slovanská únia (zatiaľ tiež hypotetická) je Vaša téma, ale v príspevku diskutujúceho Co dodat sa akosi nevyskytuje.

        • helena napsal:

          Robo a o akej Slovanskej únii rozprávate? Vy, obhajovateľ a možno i nasledovateľ Kotlebu.

          To si neviete zrovnať o čom bol Tisov Slovenský štát? To nebolo o Slovanoch. Slovania boli určení k likvidácii, Tiso posielal iné etniká do plynu a keby sa boli minuli, boli by nasledovali samotní Slováci.

          To nedokážete pochopiť?

          Nedokážete pochopiť, že voľbou Kotlebu ste zničili národ, ešte si potliachajte o nejakom Slovanstve, ešte to nejaký čas potrvá až vás vybijú, týmito voľbami ste ten čas opäť skrátili. Tak veľa zdaru na ceste do pekla!

          • Robo napsal:

            Začínam o Vás pochybovať, Helena.
            1. Moje názory neformoval Kotleba
            2. O Tisovi (rovnako ako o Hlinkovi) neviem nič. Bludy z médií a zo škôl neberiem!
            3. Za to niečo viem o Slavianoch a o našich dejinách a kultúre!

            ..a mám veľkú tendenciu podozrievať všetkých, čo prispievajú k našej pohane z ÚMYSELNÝCH nekalých úmyslov!

          • Standa napsal:

            Helenko, když už tady vzpomínáte Tisa tak Vám radím si trochu zapátrat v dostupných materiálech ohledně Slovenského Štátu. Ale v těch objektivních tj. ne v těch komunistických z minulého režimu ani v těch sionistických ze současnosti!!! Nehltejte „předmyšlené“ názory!
            Aby jste pochopila co se událo v první polovině minulého století na Slovensku musíte znát všechny historické souvislosti.
            A my Češi na tom všem neseme historicky nesmazatelnou vinu jak svou tehdejší deklarovanou nadřazeností tak i potlačováním slovenské národní identity počas První Republiky. Tím pádem máme svůj podíl na všech následujících událostech na Slovensku.
            Slovákům se tehdy naskytla historická příležitost legitimizace své existence jako národ, kterou jednoduše nemohli propást. A hlavně nezapomínejme že v době vzniku Slovenského Štátu většina „demokratické“ Evropy obdivovala Hitlera!
            Vřele Vám doporučuji si přečíst toto:
            https://beo.sk/historia/128-slovensky-tat-1939–1945–prva-slovenska-republika
            Celkem dobře to popisuje vývoj událostí a pochopíte, že tu není místo pro (dnes tak oblíbené) nálepkování.

            • Robo napsal:

              Standa, ďakujem. Tú zaujímavú prácu som si prečítal celú. Je tam pre mňa viacero informácií, o ktorých som doteraz nič nevedel.
              Jednako sa mi však zdá, že tam je jednostranne popisana úloha ZSSR u SNP a príliš jednostranne podaná aj úloha kresťanstva.
              Ak je to skutočne práca stredoškoláka (18-19 rokov), tak „klobúk dolu“.

              • Robo napsal:

                1. Píše tam totiž o ukrajinských divíziách ZSSR – podľa môjho názoru teda benderovci, vidíme to na Ukrajine i dnes. Stalin mal okolo seba obrovskú 5. kolónu. Rovnako, ako dnes Putin.
                2. A podľa všetkého sa spoliehali na pomoc Vatikanu. Kto vie, ako ich Vatikán podporoval už od začiatku. No a Vatikán už od doby jeho vzniku pracuje na našej genocíde.

                Tieto dva body by sa patrilo v tej práci hlbšie preskúmať..

      • Co dodat? napsal:

        Byli tací co nechopochopili…
        Kolik je Vám let?

        Československo byla soběstačná a ekonomicky silná republika. Proto ji naši západní „spojenci“ hned po převratu zlikvidovali. A všechny strategické podniky taky.
        A plánována byla i občanská válka. Viz. reportáž CNN v Makově: „Tu na tomto místě začne válka mezi Čechy a Slováky“ vysvětlovala jejich reportérka.
        Infiltrace západních zpravodajských služeb, ale tehdy nebyla až na takové úrovni aby to bylo hned možné. Nicméně rozdělení a vykradení stačilo, splnilo svůj účel.
        Pokud se chceme vymanit z dnešního bordelu, musíme začít tam kde jsme přestali, tedy v ČeskoSlovensku. Spolu budeme mít daleko větší naději na přežití.
        Že se EU přetvoří na Eurochalifát je už dnes jasné každému..
        Pokud tehdy ještě budeme její součástí, pak je navždy po našich národech.
        A už opravdu nezbývá moc času.

        • proud napsal:

          V jadru pravdepodobny,ale jak nastane eurochalifat budeme v haji i jako CeskoSlovensko,bohuzel.V tomhle bode je potreba divat se dal,prave po Slovanech(Slavianech,chcete li),protoze bez ostatnich nas i tak bude malo.

  4. zeus napsal:

    Pána Kotlebu som volil a v prípade predčasných volieb znovu budem.
    Tí, ktorí ho volili, dúfam necúvnu a tí, ktorí ho nevolili, dúfam otvoria oči.
    Len, či nie je dávno neskoro.

    http://www.instory.cz/2539-nemecko-ceka-nejhorsi-pruser-od-druhe-svetove-valky-a-bohuzel-nejenom-nemecko-jediny-kdo-to-zatim-zrejme-nepochopil-je-angela-merklova.html

    • tomek napsal:

      Kotlebovi som dal hlas a rozhodne nelutujem . Precital som si program kde mal vela rozumnych veci .a videl som aj par jeho videi a na zaklade toho som sa rozhodol .Slnieckari proti nemu uz dokonca boli protestovat . Hlavne ze zlodeji a zradcovia im vobec nevadia .

      • Ridge napsal:

        na programu cssd bylo take spousta hezkych veci, treba stop restitucim, a co udelali za ty dva, tri roky.. hovno.

        • lr napsal:

          U Kotlebu ale nejde len o sľuby. Je to čestný a priamy chlap, u ktorého sú slová a činy v súlade. Je už nejakú dobu županom v banskobystrickom kraji a snaží sa plniť, čo sľúbil. Však aj preto ho ľudia teraz volili.

    • Jozef napsal:

      Na slovensku rozpútali bezprecedentnú štvanicu. Vedia, že predčasné voľby skončia ešte horším výsledkom pre nich a tak chcú vohnať slovensko do občianskej vojny a naše média si ani neuvedomujú ako tomu napomáhajú. Kiska na ukrajine podporuje fašistov a doma ide moralizovať. 210 000 ľudí vyslovilo svoj názor vo voľbách. Tak kde je teraz ich sloboda slova a prejavu.

      • Anonym SK z Popradu napsal:

        Aj ja mám obavu, že dojde k občianskej vojne takýmto smerom…

        Vôbec netušia, čo sa týmto krokom stalo. Možno nepôjde 200 000 ľudí, ale stačí ak pôjde 20 000 a už bude problém. Stačí málo a potom sa už bude všetko posúvať automaticky ako lavína..

        Bez vetra sa ani lístok nepohne, oni rozohnali víchricu, povedal by som.

        Komentáre?

        • Anonym SK z Popradu napsal:

          Samozrejme, volil som pána inžiniera Kotlebu a budem znovu. Tak isto ako celá moja rodina a pozor, 30% voličov našej obce, kde je z 2800 obyvateľov 1200 rómov! Prvý bol smer a za pánom Kotlebom bol MOST-HID (v okrsku, kde nie je ani jeden róm bol pán Kotleba na 1. MIESTE!) v druhom okrsku, kde sú 80% rómovia bol 2.

  5. doktor napsal:

    Pakli-že na pana Kotlebu všichni „etablovaní politici“ včetně těch v ČR plivou, tak to bude správnej chlap.Jinak by se tak nesjednotili, kdyby jim nešlo o koryta. Jinak Rašín říkal „kudy chodil,tudy krad, sociální demokrat“ a historie ČSR,ČR a SR to plně dokládá.To že hraje p.Kotleba na národní strunu je jediná možnost – Slováky znám celkem dobře a na „Velké Slovensko“ slyší…a je to správné – člověk má být na něco hrdý,jinak se z něj stává zoopedohomomultikulti tak jak vidíme v EU.Každý má stejná práva a povinnosti a má práva končí tam, kdy začínají práva jiného a toho je třeba se držet (dle současného výkladu EU však byli francouzští osvícenci zřejmě fašisté,protože z hesla rovnost,svornost ,bratrství se nám vytratila rovnost,místo bratrství máme posluhování a místo svornosti máme poddansví..).

    • Jozef napsal:

      Citujem pár veršov z básne Mor Ho

      Pravda, bohy vydaná, káže nám Slovänom:
      pána mať je neprávosť a väčšia byť pánom.
      A človek nad človeka u nás nemá práva:
      sväté naše heslo je: Sloboda a sláva! —

      A ty mor ho! — hoj mor ho! detvo môjho rodu,
      kto kradmou rukou siahne na tvoju slobodu;
      a čo i tam dušu dáš v tom boji divokom:
      Mor ty len, a voľ nebyť, ako byť otrokom.

      Tiet verše sú dnes viac než aktuálne pre všetkých Slavjanov.

      • helena napsal:

        Jozef, tie teatrálnosti vynechajte a neotierajte sa o Chalúpkovu báseň, tá bola určená Slovákom, pravým Slovákom a nie Gottliebovi-Kotlebovi, ktorý pochádza z vyvoleného národa.

        Ten s postavami v tej básni nemá nič spoločné, to boli praví slovenskí junáci a nie nepodarení herci, najatí na rozvrat spoločnosti.

        • Boris napsal:

          Helena je mi ta strasne luto – eto vsjo

        • contumax napsal:

          Helena

          Nedej se…!!!

        • contumax napsal:

          Helena

          Opět úžasný…!!!

          1*******

        • Ivan napsal:

          Helena. Neviem, koľko máte rokov. Ja mám 80.Pamätám si Slovenský štát. Na Slovensku sa žilo celkom dobre. Až pokiaľ pár pomätencov nezačalo útočiť na Nemcov a nevzniklo SNP. Aj medzi partizánmi, boli aj čestní, ktorí bojovali proti fašizmu. Bolo tam aj veľa skrachovancov,
          z ktorých po oslobodení sa stali veľkí bojovníci za slobodu. Títo sa potom zaslúžili, že sme zažívali ten komunistický teror v 50-tych rokoch. Možno ani proti Nemcom nebojovali, ale najviac zásluh si pripisovali za oslobodenie od fašistov. Tí, ktorí položili životy, to boli praví partizáni, lebo bojovali za skutočnú slobodu z vlastného presvedčenia. Len ten, kto toto všetko zažil na vlastnej koži, ma právo porovnávať.
          Ja som bol na Kotlebovom mítingu. Tá besná kampaň proti LSNS, je dielo slniečkárov a proamerických riťolezov. Nehanbím sa za to, že som volil Kotlebu!!!

          • Standa napsal:

            Nemáte za co! Pan Kotleba nic špatného neudělal.
            A byl bych rád kdyby jste Helence (i ostatním) potvrdil co jsem napsal výše ohledně Slovenského Štátu.

    • Eschatolog napsal:

      vskutku

  6. zeus napsal:

    Áno Jozef, pokial náš p-rezident nepríjme demokraticky zvoleného zástupcu cca. 210 000 ľudí, tak demokracia už nie je. Ak sa niečo takéto stalo niekde vo svete za posledných 50 rokov, pošlite mi prosím odkaz.

  7. Petr napsal:

    Kdyby se Kotleba distancoval od Slovenského štátu a zejména od prezidenta Tisa, byl by pokrytec. Zde protikřesťansky dikutujícím bude zase pěnit krev, ale to jen dokáže, že nechtějí být objektivní ve všem. Tiso byl jednoznačně, nedostižně nejlepším prezidentem, který se v našich česko-slovenských dějinách od r. 1918 objevil. Jeho smrt byla justiční vražda a jeho zločiny výmyslem. Ostatně z období II. sv. války ještě nepatrným.
    Je škoda, že u nás nemáme svého Kotlebu. Vyvažuje ho katastrofa Kiska.
    Náhled na vládnutí SMERu si můžete udělat třeba z reportáží Martina Dano (GINN).

    • Radovan napsal:

      Ale máte svojho Kotlebu, je to Okamura. Hlavne sa nedajte oklamať prieskumami. U nás Kotlebovi dávali pred voľbami okolo 1 percenta a mal 8 percent. AKo aj Fico mal podľa prieskumov podstatne viac, aby si ludia mysleli, že šak načo pojdem voliť, šak má dosť. Celé je to bolo zmanipulované na oklamanie ludí aby vyhrala pravica.

  8. doktor napsal:

    doktor Slovenský štát byl klerofašistickým státem – prostě je to tak a nebýt SNP tak bylo Slovensko poraženým státem a platili a platili….(na ropzdíl od Německa). Takže bych se nevracel do minulosti, ale hleděl bych do budoucnosti…Aby jste bratia neprosrali budoucnost hádkami o minulost.

    • Justass napsal:

      Přesně – z toho mám taky obavy – za ně.

    • Eschatolog napsal:

      presne takovy je plan zmrdu, prosrat budoucnost dohady o nenavratnu, vzhledem ke slovenske povaze snadny cil

    • Robo napsal:

      Kto nepozná svoju minulosť, nemá budúcnosť.

      Už je to nejaká doba, čo sa snažím zabudnúť na VŠETKO, čo som sa naučil v školách, v bedni, v okolí.. Darí sa mi to a som rád. Snažím sa to vyprazdnene miesto zaplniť skutočným názorom.
      Napríklad o Hlinkovi neviem skoro nič, zatiaľ som na materiály o ňom nenarazil. Nie na také, ktoré boli pre mňa dôveryhodné. A priznám aj, že doteraz to ani nebla pre mňa priorita (Hlinka).

      Chcem len povedať, že blbečkovia veľmi dobre vedia, prečo vynakladali a vynakladaju toľko prostriedkov a úsilia, aby dejiny nahradili hisTóriou.
      Nielen to – aby prekrutilo aj súčasnosť.

      Takže OMYL chlapi – jedine POZNANIE NAŠICH PRAVÝCH DEJÍN NÁS OSLOBODÍ.
      Pretože nás spojí a pretože nám ukáže jasnú a krásnu cestu.

    • Jozef napsal:

      A Rumunsko, Maďarsko, Chorvátsko koľko platia?
      Pokiaľ nedôjde k objektívnemu zhodnoteniu Československých dejín v rokoch 1938-1948 nepohneme sa ďalej.
      Není všetko tak ako to opisovali Komunistický HisTÓRici.
      Skús si prečítať knihu Zamlčaná pravda o Slovensku alebo niečo od Profesora Dr. Milana Stanislava Ďuricu.
      do 1989 roku nám prednášali len jednu pravdu a teraz sa snažia ju prekrútiť. Viď napríklad o oslobodení Československa. Preto sa snažím hľadať aj iné zdroje od iných autorov.

    • Petr napsal:

      Máte to i dále, minulost je pro současnost a budoucnost nesmírně důležitá. Německo jako stát stojí na výsledku II. sv. války, stejně i s tím související integrace Evropských států (jejich zničení). Ne všechno, co stojí v učebnicích o II. sv. válce, je pravda. Pokud by to pravda byla, neexistovaly by zákony o verbálních deliktech.
      Evropskou integraci si dnes prožíváme, měli bychom vědět, kdo na ní má zájem a proč. Tím se dostanete k potřebě pochopit minulost. EU je prý mírový projekt, dokonce za to dostala Nobelovu cenu. Pokud si myslíte, že EU šíří mír „šířením demokracie“, pak Vás nemůže zajímat ani pravda o Tisovi.

    • helena napsal:

      doktor, presne, ako ste napísali.
      Kotleba vyznávač Tisa, masového vraha i vlastného národa, to správny a rozumovo vyspelý Slovák nemôže akceptovať.
      Oni tak veľmi prikrášľujú Tisove účinkovanie počas vojny, že je človeku na zvracanie.

      Kotleba poslúži nastupujúcim mocným, jeho gerilly budú masakrovať vlastných susedov, presne ako za Tisu.
      To isté preda už urobili na Ukrajine, to isté sa deje vo Švédsku, Nemecku, Francúzsku … masakrujú odporcov režimu, nie škodcov, ale tých, čo sa proti stávajúcemu režimu búria a rebelujú.

      • Jozef napsal:

        Takže pani alebo slečna Helena. Začnem od začiatku.
        V 1938 mocnosti ako Anglicko Francúzko Taliansko a Nemecko rozhodlo o osude suverenného štátu Československo. O nás bez nás. Vraj zachránili mier v Európe. Beneš ako prezident ČSR sa podriadil tomuto diktátu mocností ako aj dnešný politici sa podriaďujú Bruselu. V tej dobe mala ČSR jednu z najmodernejších a najlepšie vycvičených armád v Európe. Z rozprávnia mojich príbuzných viem, že slováci boli ochotný bojavať za ČSR aj keď nás Beneš nepovažoval za národ ale za české etnikum. V 1939 okupáciou zvyšku ČSR došlo zase len za rozhodnutia elit v Prahe a existujú o tom záznamy a dokumenty ako boli hitlerové vojská vítané v Prahe.
        Takže Beneš a celá československá vláda zdrhla do anglicka a nechala celý národ na pospas hitlerovi.
        Na Slovensku ostala dilema pre politickú elitu ktorej nebol osud obyčajných ľudí ľahostajný ako ďalej. Hitler povedal, že nemá žiadné záujmy na slovensku (samozrejme, že nemal malo ich Hortyovské maďarsko a Poľsko), tak začal vydierať buď budeme súhlasiť so spolupráou s nemeckom alebo nás nechá na pospas Hotyovskému maďarsku
        Okupáciou časti Sudet došlo aj k okupácii severnej a južnej časti Československa Poľskom a Hotyovským Maďarskom. Dnes už je dokázané čo stvárali bandevské bandy na Ukrajine voči Poliakom,Čechoslovákom, židom. Ešte aj známa SS dávala od nich ruky preč za ich zverstvá. A nehovoriac o tom čo stvárajú dnes na Ukrajine.
        Takže mal sa Tiso vykašľať na obyčajných ľudí a nechať ich na pospas maďarom 20 rokov po páde Rakúska Uhorska? (Ešte ani dnes sa nevedia zmieriť s Trianonskou dohodou)
        Alebo urobiť to čo urobil. Moj názor je a to mám aj z rozprávania príbuzných, ktorí v tej dobe žili na východe slovenska, že banderovci je len odvar voči tomu čo by sa tu bolo dialo a dnes by sa o Slovákoch písal v učebniciach, že tu na začiatku 20teho storočia žilo čeaské etnikum ktorý sa volali slováci.
        Takže Tiso zradil podľa čechov aj niektorých slovákov národ (zachránil milióny slovákov pred genocídou). Čo potom je Beneš?
        Nemienim glorifikovať ani Tisa ani slovenský štát. Nežil som v tej dobe. Prežil som socializmus ale ani ich vymývanie mozgov na mne nenechlo takéto pozostatky ako na niektorých ľuďoch, ktorý socializnus ani nezažili.
        Keď niekto nevidí, že toto je ich posledný útok na zničenie slovanstva tak je slepý a následký budú zlé (ešte horšie ako nás strašia kresťania už 1000 rokov)

        • weissbach napsal:

          1***
          Děkuji za příspěvek.

          • weissbach napsal:

            Kromě toho byly procesy na Slovensku po 1945 honem na čarodějnice a odsouzením Tisa k trestu smrti si zbabělci ospravedlňovali vlastní selhání. Kořeny Slovenského štátu jsou už v roce 1918, nikoli v 1938 a to díky neplnění dohod vůči slovenské straně, v idei čechoslovakismu /doteď s tím někteří blbnou/ a pražském centrismu, kdy se vůči Slovensku chovali jako ke kolonii Prahy. To je fakt.

            • Justass napsal:

              Josef

              děkuji za příspěvek. Zkopíroval jsem si – určitě rozšiřuje obzor pro chápání Tisa a jeho roli na Slovensku – té doby.

        • Ivan napsal:

          Už som reagoval na Helenu. Ja som pamätník, toho obdobia, ktoré popisujete veľmi podrobne. Musím sa Vám úprimne poďakovať. Takej Helene to aj tak nepomôže, má to v hlave vygumované.

      • contumax napsal:

        Helena

        Jsem stejného názoru…!!!

        • Robo napsal:

          Edo, v poslednej dobe si rovnakého názoru,ako všetci trollovia.
          Bez ohľadu na to, že Helena je možno len zmätená.

    • Dežo napsal:

      Povie sa Tiso a zhromáždenie tých čo len preberajů názory znechutene zabučí.
      Analyzovať dejiny? Veď na čo? Tak to povedali a tak to teda je!
      Jedno či to povedali včera komunisti a dnes ktosi iný.
      To už je naozaj všetko kritické myslenie minulosťou?
      Bojím sa že áno. Viď aféra z Facebookom a plánovaným onanovaním pred pražským orlojom. Dnes sa už jednoducho nerozmýšla, dnes sa len konzumuje informácia.
      Ale dejiny to nie sú len dátumy bitiek, ani citáty vládcov, ale celý kontext minulých událostí ktorý treba pochopiť.

      Odkazy pre tých ktorých myslieť nebolí.
      http://snn.sk/slovensky-stat-pravdivo-a-objektivne/
      https://beo.sk/historia/128-slovensky-tat-1939–1945–prva-slovenska-republika

      A uvedomte si že Wikipedia, SME, RTVS, apod. nie sú (a nikdy neboli) objektívnymi zdrojmi informácií.

  9. Moni napsal:

    Proti těm zaprodaným zlořádům v Bruselu a otevřené lačné tlamě USA platí jen a pouze takový postoj národa,jako voliči strany M.Kotleby. Jinak budou Slované zlikvidováni jako první!
    Ještě jste nepochopili, že nejdůlěžitjším nástrojem k likvidaci národů je multikulturní ideologie a podněcování, udržování válek???
    Okamžité vystoupení z EU a NATO, je pro nějakou záchranu naší vlasti, naprosto prvořadé!!!!

    • tomek napsal:

      Kotleba to rozhodne v programe ma . Pozrite si stranku o ich strane .

      • helena napsal:

        tomek, to ste tak naivný? Do programu si môže dať všetko i to, čo hlásala Matka Tereza, ale treba sa pozrieť na tú osobu, ktorá to prezentuje bližšie, treba sa pozrieť na okolie, ktoré ho obklopuje a v okolí Kotlebu sú tunelári, zlodeji a kadejaká iná háveď.

  10. V napsal:

    Normelne čumim, normalne sa tu vsetci nam tym neonacistom rozplyvate… , ooo aky ma program … , papier znesie . Nemam rad tuto vladu ani prezidenta ale podla mna Kotleba nieje o nic lepši. Uz raz bol takyto pan v 30 tych rokoch a nebolo to nic pekne.

    A nazyvat SNP pučom … za to by som ho dal pekne do plynovej komory pobafkat cyklon B
    Ludia su nepoucitelny a historia sa opakuje

    ps: dost sa podobaju Pravemu sektoru :)

    a teraz to tu bude :D

    • Petr napsal:

      Tady máte nechtěnou chvilku o Pravém sektoru z dílny ČT: https://www.youtube.com/watch?v=doKQBUXZ51g Zauvažujte nad paradoxy, které z toho vyplývají, když Kotlebu přirovnáváte k Pravému sektoru. Už i mainstream pouští film „Masky revoluce“ https://www.youtube.com/watch?v=LVvZ2sEVarw.

      Stoupenci nacistů, kolaboranti byli ve všech zemích a jsou i dnes (a nemyslím tím pomatence s holými hlavami, ale kravatáře, kteří se dnes zaklínají liberalismem a multikulturalismem, lidskými právy a tolerancí). Tiso nacista nebyl. Uveďte příklady odsouzení k smrti a počty obětí Tisa. Předem upozorňuji, abyste se nezdržoval nějakými transporty židů, raději si zjistěte, čí to byla odpovědnost a jakou roli tehdy Tiso zastával.

      Možná to myslíte dobře, ale máte jen vymytý mozek. Vymytý mozek mají všichni, jen někteří to pochopili a snaží se to napravit.

    • contumax napsal:

      Helena a V

      Oba máte pravdu, oba…!!!

    • Dežo napsal:

      Ďalší preberač komunistických a súčasných názorov.
      Ty si ako ten americký sudca čo odsúdil Irán za dvojičky pretože, mu povedali že tak to bolo!
      Staršie generácie na Slovenský Štát nedali dopustiť. To akože boli všetci nacisti?!
      Treba študovať históriu a nie len opakovať hotové názory ako papagáj!

  11. doktor napsal:

    doktor ad 9.51 Rumuni se přidali k Rusům, proto taky Jižní Moravu atd. osvobozovala z části Rumunská armáda.Maďaři přeběhli na samém konci též…Jak Chorvatsko nevím, ale odkaz Ante Paveliče tam (a jak koukám i tady) stále žije….

  12. helena napsal:

    Kotleba je zdatný manipulátor, je to učiteľ, zdatný rétor a ovláda psycholoógiu davu. Využíva demoralizáciu najmä u mladých, ktorí sú spoločnosťou prehliadaní a zaznávaní. Chápem ich rozhorčenie, ale nechápem chýbajúci zdravý rozum u strednej a staršej generácie, ktorá by to mala prehliadnuť.

    Jedna vec je program a druhá jeho reálnosť. Vystúpiť z NATO nemožno, bola by to krvavá kúpeľ, z toho spolku nemožno vystúpiť bez boja a SK nemá ani vlastnú armádu ani výzbroj.

    Rečičky a nič viac a Kotleba si toho je vedomý. Ale je to pôsobivé.

    Vystúpiť z EÚ, odindustrializovaná krajina, poľnohospodársko-potravinársky komplex nefunguje, ľudia by mreli hladom.
    Krajina zadĺžená, bez vlastnej meny, bez vlastných bánk … náprava by bola v trvaní niekoľko desiatok rokov a priniesla by hŕbu zbytočných obetí.
    To nestačí príklad Grécka? To ľudia už načisto potratili rozum, že veria takýmto chiméram, lenže Kotleba to veľmi dobre vie.
    V dnešnom zglobalizovanom svete takmer nemožné!

    Avšak i také klamstvá sú dobré, keď sa potreboval dostať do Parlamentu.

    On i jeho celá rodinná siuta idú do Parlamentu za takmer 4.000/mesačne + žup.plat, tak to na SK chodí a Kotleba to nevymyslel, len pokračuje. Nie je podstatné, čo robí, ale čo hovorí. Kritik je to zdatný, lenže robí presne to, čo kritizuje. To na ovce zaberá.

    Jediné, čo sa voľbou Kotlebu dosiahlo, tak to, že úžernícky scientológ a tí v jeho pozadí dosiahli to, čo potrebovali.

    Otvoria sa brány migrantom.
    Už sme to zažili minulosti tak i teraz, neexistencia pracovno-právnej ochrany pracujúcich, ako to už Sulík v minulosti vykonal, keď pracovníci v nočnej zmene 1 hodinu pracovali zadarmo. Otroctvo na vzostupe a ľudia si to zvolili.
    Zdaňovanie povinných odvodov. Povinne všetci do II.piliera, tým oslabenie priebežného (I.piliera), odkiaľ sa vyplácajú starobné, invalidné, sirotské …. dôchodky a tým ďaľšie zadlžovanie a nakoniec kolaps dôchodkového systému.
    Hlavne, že sa naplnia vrecká nadnárodným finančníkom cez II.pilier.

    Slováci si týmito voľbami vykopali vlastný hrob.
    Fico a spol nebolo žiadne terno, zaslúžili si dostať po prstoch, ale zvoliť ešte horšiu pakáž, ktorá sa ani verejne neštíti znevažovať obyčaných ľudí, tak to je nad normálne ľudské chápanie.

    Všetci voliči Kotlebu si museli byť vedomí, že ako opozičník nič nezmôže a na víťazstvo nemal. Prispeli k urýchlenému zničeniu národa.

    • Josef Švejk napsal:

      Také to tak vidím. Avšak Slovensko není jediný stát, který už léta, dobrovolně a neomylně volí stále tentýž vytoužený směr – směr kouřící hovno.
      Fico a spol. možná není žádné terno, ale leckdo z nás v ČEZku vám ho závidíme.

      • tomek napsal:

        Rozhodne nieje co zavidiet .

      • helena napsal:

        Pán Švejk, vďaka za názor.
        Sme kolónia a ako taká veľa na výber nemáme a to, čo sľubuje Kotleba sú v terajšom usporiadaní len reči a nič viac.

        Som nevolička a každý sa na mňa osopuje, aby som držala zob, keď nevolím. Lenže i ja musím odvádzať dane a financovať ľudí, ktorí pre krajinu nič prospešného nespravili a len ju ťahajú hlbšie a hlbšie do bahna. A mlčať nehodlám.

        Pôjdem voliť, keď si budem môcť vybrať odborníkov, ľudí s vysokou morálnou úrovňou, dôveryhodné osoby, ktoré budú uprednostňovať prosperitu a blaho národa a nie nastrčené osoby záujmových skupín.

        Nesúhlasím ani s Ficom, ale bol prijateľnejší a čitateľnejší ako títo, čo z volieb vzišli.
        Dovolím si tvrdiť, že veľa vecí vykonal, hoci sa mu to priečilo, ale asi nemal na výber. Tiež sa mi nepáčila jeho dvojtvárnosť, ale do zákulisa obyčajný človek nevidí.
        Myslím, že Fico čakal, že sa veci zvrtnú po víťaznom ťažení RF v Sýrii a tak naťahoval čas.

        • Standa napsal:

          Stranu pana Fica který u Vás vládl nazývají Vaši spoluobčané „ZDER“ jestli se nemýlím.
          Všem bral, sobě a svým dával.
          Váš nynější problém je že Slovensko je (podobně jako u nás) euro-oligarchie. A podobně jako na Ukrajině si Vaši oligarchvé mezi sebou vybavují účty. Všem jim ale vyhovuje aktuální politický systém a pokud jeden padne nahradí ho druhý. Promiňte ale vypadá že tenhle systém vyhovuje i Vám.
          Za každou slovenskou parlamentní stranou jsou finanční nebo mafiánské skupiny. Za každou kromě strany M. Kotleby, není to zvláštní?

    • gabor napsal:

      Zničeni narod bude ak sa nezastavi zadlžovanie a porodnost musi ist hore,ludia nemaju peniaze.Zastavit imigraciu a potrebujeme mesiac na vytlačenie Slovenskej meny,potom potraviny,vodu,teplo.K zničeniu naroda by prispeli keby Kotlebu nevolili,narod je už davno v likvidacii,ešte je čas to zastavit.

      • weissbach napsal:

        Souhlasím s Vámi.

      • helena napsal:

        gabor, ale prioritou nie je zastavenie zadlžovania, práve naopak, už Kiska sľúbil navýšiť odvody do NATO na 2%, ale NATO žiada 7% a dostane ich.

        Pôrodnosť upadá vo všetkých vyspelých krajinách. To nie je len otázka peňazí. Afričanom a Arabom chudoba nevadí?
        Pôrodnosť je v našich končinách kontrolovaná.

        A ako chcete zastaviť migráciu? Veď nemáme ani len zbrane.

        Prejsť na novú menu, si myslíte, že trvá mesiac? Kto ovláda finančný svet? Zobuďte sa!
        Gréci chceli svoju menu oživiť a to len ako paraleru k euru, aby lepšie sanovali dlhy a čo sa stalo? Rozkradli ich úplne.

        Potraviny sa musia vyrobiť, poľnohospodárska výroba je zničená. Musíte zasiať, zasadiť a čakať …to nie je rok, dva … to je na minimálne na 10 rokov.

        Sulík, Matovič, Procházka nie sú tí, čo zastavia zničenie národa, práve naopak, urýchlia ho. A Kotleba, ktorý ani Slovanom nie je, bude dozerať na neposlušných.

        • Robo napsal:

          „Pôrodnosť upadá vo všetkých vyspelých krajinách. To nie je len otázka peňazí. Afričanom a Arabom chudoba nevadí?
          Pôrodnosť je v našich končinách kontrolovaná.“

          Moje podozrenie sa už začína meniť na istotu. Takéto žvásty vo Tvojom prípade nebudú z neznalosti…tipujem..

          1. ak považuješ za vyspelé krajiny tie západné, tak sa prebuď – na tých prebieha genocida rovnako, jako na nás.
          2. ja zas za civilizovanú krajinu považujem RF! A tam porodnosť stúpa!

          Naštuduj si niečo o tom, kedy jako a prečo porodnosť v „civilizovaných“ krajinách“ stúpa alebo klesá…

        • contumax napsal:

          Helena

          Jsem při Tobě…!!!

          • J.P napsal:

            contumax

            Ty sa láskavo staraj o vasu politiku ked tej nasej nerozumies vobec o Maranovi Kolebovi nevies nic. Precitaj si jeho program a potom mozes suhlasit s helenou o ktorej sa ani vyjarovat nemienim.

    • weissbach napsal:

      Slovenský národ se buď vymaní nebo zahyne tak jako tak. Stejně jako ostatní. Takový je plán. Takže Vaše obavy a opatrnost jsou naprosto bez významu. Je to sice kruté, ale je to tak. Lhát Vám nebudu jen proto, že bychom se pak chvíli cítili lépe.

      • weissbach napsal:

        Nic pozitivního neočekávejte pokud půjdete cestou „menšího“ zla, což je ve skutečnosti jen cesta pomalejšího a trýznivějšího rdoušení. Pokud lidi nepodpoří ty, kteří usilují o změnu, jste mrtví… To je fakt. Budete jednotní, přežijete, budete se rvát mezi sebou a realizovat cizí zájmy, jste mrtví…
        Mnoho lidí si stále myslí, že si může vybrat menší zlo a nějak přežije. Omyl. A stav v jakém se země nachází je podle Vás čí chyba? Kdo za to může? Kotleba?

        • weissbach napsal:

          Co jsem napsal, platí samozřejmě i pro Čechy…

        • tomek napsal:

          Mas plus .

        • helena napsal:

          weissbach, Kotleba sa na zničení a porobe nepodieľal, nikto ho z terajšej situácie neobviňuje.
          Nemá možnosť niečo zmeniť, ale zvolením Kotlebu a či Kollára sa do sedla dostali tí, čo už našu krajinu okrádali, rabovali … teraz dielo dokonajú.

          Vieme, že nás chcú zničiť a budeme čakať. Však i tie ovce, keď zbadajú vlka, tak bľačú a Slováci si ešte tích vlkov i zvolia.
          Slováci nevyhynú úplne, len sa asimilujú. Z môjho okolia už nie jednotlivci, ale celé rodiny sú rozhodnuté opustiť krajinu, to je tak hrozná predstava, až mňa mrazí.

    • tomek napsal:

      Volbou Kotlebu uz nieje co stratit .Moze sa len ziskat , lenze v tom pripade ze narod bude jednotny .Staci si si vsimat tu dehonestujucu medialnu masineriu namierenu nanho , pochody slnieckarov uz sa vyhrazaju zrusenim strany , ignoracia prezidenta a ostatnych politikov .Za den nanho media vyprodkuju aj zo desat clankov z mnostvom spiny.Zaplateny politologovia ako siozid Meseznikov kvakal cosi o tom ze Kotlebu volili fasisti , tak to je uz moc silna kava aby takto ociernil 210 000 ludi .Pred volbami ticho , a po nich sa hned spustil pohon zo vsetkych stran ked si ho ludia zvolili.

      • weissbach napsal:

        Axiom: Volte ty na které média blijí nejvíc. To bude správná volba. V dnešní době je to axiom.

        • weissbach napsal:

          Každý Kotleba je pochopitelně démon, protože mu jde o něco jiného než majitelům médií. Kolik lidí už „nacista“ Kotleba upálil, vybombardoval? Kolik Slováků už umořil hladem, exekucemi, bídou? No schválně.. Kolik?
          A kolik lidí ve vlastním národě zlikvidovali všichni demokrati za posledních 20 let? Kolik lidí tře bídu s nouzí a musí se klepat strachy, že jim někdo naloží na hřbet nové pány, které bude muset Slovák nosit na vlastních zádech? A komu za to mohou poděkovat? Prodali je, odsoudili je jako otroky a ještě po nich chtějí, aby jim za to demokraticky děkovali tím, že je budou znovu a znovu volit. Až do posledního žijícího Slováka….

          • weissbach napsal:

            Co jsem napsal platí samozřejmě i pro Čechy…

          • tomek napsal:

            Najlepsie je ludia na forach vykrikuju ze Kotleba je fasista , pritom nemaju ziadny argument len zacnu cosi blabotat o Tisovi a druhej svetovej . Pritom ani poriadne nechapu co je to ten fasizmus .Su medialne zblbnuty ze nevidia tych skutocnych fasistov z EU a zradnych kolaborantov ktorym nevadi im dat hlas .Pri tom si vravia ze volia mensie zlo a o par mesiacov na nich nadavaju az do najblizsich volieb . A takto sa to stale opakuje ako obohrana platna .Dochodcovia volia Fica pritom ani nevedia odpovedat co spravil ,len zacnu trepat cosi o jeho sarme . Fico spravy pred volbami koncert a ludia su z toho na makko .Druha polovica zas nenavidi Fica a vidi ho este aj za tym co neurobil , coho sa chytne este horsia pravica . A vysledok mame taky ze narod je dokonale rozdeleny , plus media este do toho stekaju a prihrievaju polievocku jednej ci druhej strane .A hned po volbach predviedli hadkou skvele divadlo ako to Kotleba spravne pomenoval .

      • helena napsal:

        tomek, ja nikdy nebudem akceptovať Kotlebu, pre mňa je neprijateľný. Ospevovač masového vraha Tisa, dehonestátor SNP, ktorý popiera stovky mŕtvych, nevinných ľudí a Tiso ešte za to vrahov vyznamenával. Prepáčte, ešte nie som mechom uderená.

        Kotleba nemá žiadnu moc, len miesto v Parlamente, nemôže nič zmeniť. Ale jeho voľbou sa Slovensko zmení, už to nebude krajina vhodná na život.

        Môžu trieskať tí gágaji, čo len chcú. Oni Kotlebu potrebujú, Kotleba ani nie je Slovan, Kotleba je jeden z nich.

        • tomek napsal:

          Ja sa tiez zo vsetkym neztotoznujem .A nevidim do vsetkych kutov dejin . Aj Kotleba ma svoj nazor na minulost a urcite veci chape po svojom .Ale v urcitych nazoroch ma 100 percentu pravdu a je potrebne konat , pretoze ked sa zasa nic nespravy spiny si presadia svoje . Necinnost je najhorsia .Treba sa spolocne zjednotit za idealy v lepsiu buducnost bez ohladu na to ci verim na to ci ono .Zanechat spory a hadky pretoze to nas rozdeluje a podkopava a stale je to jedna z najmocnejsich zbrani nepriatela .Rozdel a panuj ,podla toho konaju a stale im to vychadza .

    • Petr napsal:

      Můžete mít pravdu, že Kotleba je demagog, dalo by se to ale říct o komkoliv, kdo zaznamená nějaký úspěch. Na mě působí důvěryhodně, spíše bych se nedivil, kdyby jeho stranu infiltrovala nějaká diverzní pakáž. Tak to jistě bude, pokud bude úspěch opakovat i dále.

      Že oblbl mladé? Zajímalo by mě, kdo jsou Ti mladí, kteří ho volili. Obecně jsou mladí zmasírovaní levičáckou propagandou ze škol, především z univerzit a ještě se domnívají, že volí pravici. Pokud se Kotlebovi podařilo přesvědčit mladé kvůli takovým hodnotám jako je národ nebo Bůh, tak klobouk dolů před ním i těmi mladými. Můžeme jenom závidět.

      Fico dostal příležitost ukázat, zda opravdu smýšlí ve prospěch národa, pak se dohodne i s Kotlebou, třeba na tiché podpoře důležitých rozhodnutí a Kiskovi nedají šanci. Aspoň by skončilo to vysávání.

      Kdyby existovala svoboda, tak se dá z EU vystoupit bez problémů. Ekonomicky by to jen prospělo. Kdyby Řecko zkrachovalo, nemělo euro, mohlo se už řadu let odlepovat ode dna, takhle ho dusí při dně a nemá to východisko. Slováci mají euro, takže se o odírání nemusí zvlášť starat, my ho nemáme, tak nám tu výhodu zase kompenzuje Česká národní banka devalvací měny. Prašť jak uhoď.
      EU je sice nástroj, založený na vytvoření jednotného hospodářského prostoru (jediná dobrá věc), ale především nástroj sociálního inženýrství, ke zničení národů a vyrobení nového člověka. Zavádění norem v rozporu s přirozenými mravy (vnucování homosexualismu, pedofilie, gender atd.) I kdyby nás odchod měl poškodit ekonomicky (nestalo by se), pak aspoň morálně nezahyneme, případně teď i etnicky (migrace).

    • contumax napsal:

      Helena

      Opět moudrost… souhlasím s Tebou…!!!

  13. weissbach napsal:

    Jakmile někde na světě nějaký Kotleba dostane 8% hlasů, začne rykot a jekot. Hrůůůůza!!! Všichni slušní a hodní lidé začínají tančit na jeho budoucím hrobě…
    Jakmile dostane 8% je to okamžitě, rasista, nacista, extrémista, vrah a únosce dětí, likvidátor hospodářství, budoucí masový vrah. A aby se to posichrovalo i u těch neslušných co si rádi lámou hlavu, tak ještě agent Gotlieb nakonec…
    No fuj!
    A jelikož jsem upřímný, tak vám Slováci, kteří jste mu dali hlas potěším. Tím, že jste ho volili, jste pro Slovensko udělali to nejlepší, co jste mohli. Kdyby už kvůli ničemu jinému, tak proto, že bude otravovat ty líné usmívající se bestie, které jste doteď měli v parlamentu ve většině. Až jim z toho jak vás prodávali, praskaly knoflíky u kalhot…
    Takže vám 8%, kteří jste mu dali hlas, Búh a Slovensko žehnej!

    • Robo napsal:

      ..ďakujem, weissbach.

      Úprimne, ktovie, ako to bolo s tými 8%. Kto zaručí, že tých percent nebolo trebárz 25…???!

      A ešte nakoniec – Kotlebovi neverím na 100% ani teraz. Tí, čo ma tu trochu poznajú, tak vedia, prečo. Proste preto, že hlása aj náboženstvo. Je mi jedno, že kresťanské, rovnako to mohlo byť islamistické alebo judaistické.

      Som však presvedčený o tom, že je potreba, aby bol v parlamente niekto, kto konečne povie aj kus pravdy! Je to už KURVA NUTNÉ!

      • gabor napsal:

        Ano,volby su manipulovane,posledne volby v Česku,bolo vzate CSSD 5% v prospech babisa,centralni pocitac v statistickom urade je dalkove možne kontrolovat a ovladat,jako v podstate všechni procesory a operačne systemy.Merkelova,Sarkozy,Obama boli dosadeni manipulaciou zo softverom.

    • tomek napsal:

      Ja som mu dal hlas a som na to hrdy . A rozhodne to nebolo pre nic za nic . Pozrel som si jeho program ktory bol rozumny , ine strany som ani nepozreal lebo viem co od nich cakat , prazdne sluby a blaboly a nakoniec noz do chrbta .Videl som od neho par videji kde komentoval ze o jeho praci a vysledkoch v zupe sa neobjavilo nic v oficialnych mediach .To je fakt , nemal som o tom ziadne spravy , pritom denne sledujem denniky na internete a diskusie . Dozvedel som sa to z regionalnych novin na ktore my padol zrak ked som bol v BB v nemocnici co dokazal spravit .Mimochodom sem dam link na jeho program http://www.naseslovensko.net/wp-content/uploads/2016/02/nase-slovensko-februar-2016.pdf

      • helena napsal:

        tomek a už končím, škoda času, svoj názor som vyslovila a stačilo, mnohí nie sú schopní jasného uvažovnania.

        Papier znesie všetko. Napísať veci, ktoré by mali byť, ale nie sú a ako ich chcem napraviť, je jedna vec a druhá, ako to uskutočniť.
        Kotleba to nemá ako, hovorí len to, čo ľudia už i tak vedia, ale ešte to chcú počuť, tak im to zdupľuje a to je tak všetko.

        Aj Matovič mal byť svojho času ten, čo bude naprávať neprávosti a ako to dopadlo. Šašo na pohľadanie, napraviť nič nenapravil, veľmi drahé divadlo, ale on získal milióny.

        Po prijatí TTIP už žiadne voľby potrebné nebudú! Rozhodovať bude nadnárodný kapitál a to nemôže zmeniť ani nejaký Kotleba.

        • tomek napsal:

          V poriadku , vyslovila si svoj nazor , ci je mylni a ci nie nech posudia druhy . Od toho je diskusia .

        • tomek napsal:

          A Matovicovi som neveril od zaciatku , to bol len taky hnojkydac ktoreho drzi pri zivote len Fico .:)) Ako sa vravi zlodej krici zlodeja .

        • OldNoe napsal:

          Vážený/á pán(pani) helena (nech je to ktokoľvek), k vášmu rozhodnutiu končiť vám blahoželám. Pretože toľko nezmyslov o demokraticky zvolenému kandidátovi terajších volieb, ktorého spájate s prezidentom 1. Slovenskej republiky, to sa hádam nepodarilo ani ideológom z obdobia komunistickej hrôzovlády v 50. rokoch. Naozaj, vyzerá to tak, že ste sa (nejakým nedopatrením) narodili prineskoro. Čo sa týka rodín ktoré sa (vraj) chcú zo SR vysťahovať (ako píšete vyššie), dúfam, že sú už pevne rozhodnuté a svoj názor nezmenia. Tiež dúfam, že ich budete nasledovať napr: do Kolína nad Rýnom, Calais, či priam do Izraela. Iba pre vašu informáciu: prezident Tiso nepodpísal počas celej vojny ani jeden rozsudok smrti. Čo sa týka dekorovania nemeckých vojakov po potlačení povstania: výmenou za tento čin dostal z nemeckých rúk takmer všetkých povstalcov (teda de facto svojich nepriateľov) a zachránil im tak život. Tiso podpísal na záchranu židov viac ako tisíc výnimiek – a bol to veru dlhý zoznam: samozrejme, o jeho zozname nikto žiaden film nenakrúti. Teda, vaše rozhodnutie je potešiteľné a aj keď ste vo svojom pôvodnom zámere zlyhali, dúfam, že tento posledný sa vám napokon vydarí.

          • Jozef napsal:

            OldNoe ešte pridám hrozila poprava všetkých vojakov dvoch východoslovenských divízii a kobercové bombardovanie Bratislavy a Banskej Bystrice.
            Tie dve východoslovenské divízie mali byť použité na otvorenie hraníc Červenej armáde. Beneš keď to zistil zorganizoval povstanie, lebo vedel že ak by to vyšlo tak Slovensko by už ostalo navždy samostatné.

            • weissbach napsal:

              Objektivně vzato udělal Tiso pro vlastní obyvatele víc než celá protektorátní vláda i s Benešem dohromady. Za což mu pak upletli provaz.
              Stačí se jen logicky zamyslet nad absurditou politických rozhodnutí v dějinách. Dnes má Slovensko vlastní stát a nevidím na tom nic špatného. Přitom ještě před 50 lety by za to lidi končili v kriminálech na desítky let, nebo dostali provaz. Jen by se o samostatnosti Slovenska někde zmínili, dostali by pořádnou nálepku /nacista, fašista, hlinkovec, luďák/ a už by mašírovali těžit uran do Jáchymova. Nepřijde to nikomu s perpektivy dneška ABSURDNÍ? Přitom je to pořád jedno a to samé: O to abychom si nikde nemohli vládnout sami. My, obyčejní lidé. Proto tu máme média, politology, represivní aparát, samozvané strážce dobra. Aby nikdy nebylo možné udělat ve vlastní zemi pořádek a mít vlády, které budou pracovat pro lidi, pro vlast. Na jedné straně si uvědomujeme /jak doufám/, že jsme kolonie a na druhou stranu s nimi hrajeme tu hru, která nás rozděluje. Takže místo sebezáchovných kroků se řítíme do hádek, občanské války a kolektivní sebevraždy.
              Všechny etablované parlamentní strany tady po celou dobu iniciativně odsouhlasily všechno, co nás přivedlo do dnešního marasmu a zadlužení, do koloniálního statusu montoven, otroků korporací a sociálních inženýrů, kteří nám za chvíli budou chodit odebírat děti k plemenitbě podle přání nějakého lidského odpadu dosazeného kdovíkým do funkce. Budou nám sem dosazovat protektory a kápa, kteří budou dohlížet abychom se nechali bez odporu vysávat do posledního Čecha, Slováka, Poláka, Ukrajince, Maďara, Němce…zatímco budou v klidu a pohodlí plánovat další rozvraty, války a genocidu… To si nikdo nevšiml, že náš problém nejsou nacionalísté, ale globalisté a jimi korumpovaní domácí tajtrlíci a zrádci? To jsou ti co škodí všude. A my jsme jim to dovolili, dali jsme jim prostor, čas, legalizovali je volbami a umíme jenom brečet jak to tu vypadá a jak je to hrozné a ronit krokodýlí slzy nad tím, že je někdo „nacista“? Dejte mi média a já vám vyrobím takových nacistů a extrémistů kolik budete chtít….

        • Standa napsal:

          Helenko, štekáte na špatný strom!

    • helena napsal:

      weissbach, žiadny Boh nikoho neochráni, veď to poznáte človeče, pomôž si sám, aj Boh ti pomôže a Kotleba žiadna pomoc nie je.

      A čo je na tom, že Kotleba nie je Slovan, to je fakt. On Slovan nie je.

      A ako bude otravovať tie beštie? Ste naivný a či len si nedokážete spočítať koľko je 1+1?

      Kotleba si žiadnu reklamu robiť nemusel, reklamu mu výdatne robili média, jeho to nestálo ani cent.

      • tomek napsal:

        Media len dosiahli opacny efekt ako planovali .

      • Robo napsal:

        Kde si vzala, že nieje Slovan? Argument na to mám tak ja, Ty si ešte žiadny nedala.
        Médiá že mu pomáhali? Veď aj SV asi včera hackli, keď tam rozprával. Len aby nebol počuť.

        Tvoje argumenty sa pramálo líšia od „argumentov“ mainstrému. V podstate len výkriky bez obsahu..

      • weissbach napsal:

        Buďte realistická… A sledujte dění. Sice mi o to nejde-ale pravdu mám já, ne Vy. Tedy v tomto konkrétním případě.
        Nikdo není 100%, jak výše napsal Robo… Nikdo není dokonalý, jeden bezvěrec, jiný křesťan, další třeba hinduista. O to v tomto případě nejde. Minimálně ten Kotleba vychází z toho, co Slováky dělá Slováky, byť to nemusí být věci, které se ostatním můžou zdát divné. Ale to je normální. Každá země a každý národ má nějakou tradici, vývoj, převažující hodnotový systém. A na Slovensku to prostě není islám, budhismus, nebo hinduismus. Slovenská státnost má taky své kořeny, vývoj, tradice, takže od toho se odříznout nikdy nejde. A pokud se to někomu podaří, většinou je s ním konec. Říkalo se tomu bezzemek, člověk odnikud nikam kráčející. To si opravdu Slováci nezaslouží.

      • CIA napsal:

        HELENA je MARIA agent.

  14. Cico Ciciak napsal:

    V prvej línii 08.03.2016 Kotleba a Uhrík – Slobodný vysielač – Živé vysielanie bolo pod útokom hackerov!
    ——————————————
    Marián Kotleba sa v relácii okrem iného vyjadruje aj k obviňovaniu jeho osoby a ĽSNS z údajnej propagácie fašizmu/nacizmu a tiež ku pôsobeniu v Slovenskej pospolitosti.

    https://www.youtube.com/watch?v=WGZaTyocgQs

  15. Just napsal:

    Pan Kotleba je v současnosti nejlepší alternativou,jak ty židovské zlodějské kurvy vypráskat.Jejich parlamenty a senáty jsou lidově k hovnu,je to jen opona pro jejich židovské zlodějiny a defraudace. Tyto doupata židovských zlodějských tlachajících krys rozpustit,půlku těch zmrdů postřílet,druhou na náměstích pověsit a bude pořádek hned.
    K řízení státu pro blaho národa plně dostačuje jeden čestný člověk a řekněme rada starších o počtu do 10 ti členů.
    Ty smradlavé židovské kurvy si budou vlastní nebetyčnou neomaleností a drzostí tak dlouho koledovat,až konečně poznají,co je ten holokaust.
    Tím nemyslím jejich lživou reklamní báchorku a údajný švindlkaust z doby před 70 ti lety.
    Ty židovské kurvy jsou prostě parazity národů a dávno měli být coby parazit a nelidská pijavice do posledního vyhubeni.Jsou příčinou všeho zla na planetě Zem.
    Pana Kotlebu si dovedu klidně představit jako našeho prezidenta v případě opětovného sloučení našich států,které byly židovskými mafiánskými klany za účelem jejich snadnějšího rozkradení v rozporu s ústavou a protiprávně rozděleny!

  16. jjozef napsal:

    Odporucam dobre precitat predvolebny letak /noviny/.
    Povest Kotlebovcov a program spojeny s odpoctom cinnosti sa totiz prilis nelisia.
    http://www.naseslovensko.net/wp-content/uploads/2016/02/nase-slovensko-februar-2016.pdf

    Volebne naklady strany su uvadzane asi 1200 eur!!!
    Z letaku je zrejme,preco su tie naklady blizke nule.
    Dobrovolnicka,ochotnicka cinnost,svojpomoc,pomoc potrebnym…

    Tri dni lietaju v mediach slova „fasisti“,“nacisti“/castejsie,ako“extremisti“/,bleskove bolo zorganizovane tretosektorovej „protifasistickej“eskadry a letela ziadost prokuratorovi,aby stranu zakazal.

    Po prvotnom soku objavuju sa opacne navrhy: zakaz by ich len posilnil,rezident by ich nemal ignorovat,ale prijat…

    V Sme /-tisku kravvych lumpendejin/ zaroven s nadavkami „fasisti“ je clanok
    VYPALENA PROTIFASISTICKA OBEC TOKAJIK VOLILA KOTLEBU.
    Podobne volili v Udoli smrti,v baste lavice…
    Volili Kotlebu,aj ked prieskumy davali vzdy pod 3 percenta.
    V novych volbach by to bolo ovela viac,hadam nikto nepochybuje.

  17. jjozef napsal:

    Chcelo by to rozsiahlejsiu prezentaciu situacie.

    V maximalnej skratke:
    Totatlna medialna vojna proti Smeru za ucasti vsetkych politickych stran priniesla az necakane velke znizenie podpory pre Smer.Jasot vsak zakratko utichol,prichadza velka deziluzia,ba aj strach.
    Pravda:
    „NEZOSTAVA NEZ OPYTAT SA tych,co tvrdili,ze odstavenie Fica bude znamenat vitazstvo Zapadu nad Moskvou,ako to mysleli a ci pritom mysleli“
    Staly komentator Pravdy Javurek /byvaly komentator Sme/ sa stale stylizuje do pozicie kritika pravice,nemozem vsak najst ani unho znamky ineho „myslenia“.
    NATO media poluju na Fica /a Smer/ako proti „agentovi Moskvy“,ktory je vedla Zemana a Orbana vyznamnou prekazkou „europskej jednoty“ A.Merkelovej

    Dopadlo to ako v poslednom obdobi vzdy: vrazedno-sebevrazedne.
    Vsetky mediam Imperia ako tak vyhovujuce strany su znicene /SDKU.KDH…./,alebo v zufalom stave,alebo v akutnom smrtelnom ohrozeni/Most-Hid,Siet/.
    Smer je oslabeny,“protisystemova“ strana ma potencial prudkeho rastu.

  18. Jamail Yareshi napsal:

    Ach tie „volby“

    Ste vsetci smiesny z tymi vasimi zabo-mysiacimi vojnami, ked sa bijete za akurat tych „vasich spravnych lidrov“…keby volby mali nieco zmenit ( vytlacit klanove osipane od koryt a nahradit ich odspoda inymi), boly by nepripustne a ziadna prislusna moc by ich nedovolila.Volby su iba povolenym divadlom pre dav, aby sa ukonajsili jeho najnizsie stadove pudy – aby sa dav nazral a osipane ostaly cele…

    Naozaj, keby to nebolo k placu bolo by sa mozno smiat – napokon volby su len zotrvacna tragikomedia vo ktoryej prislusnici stada dobrovolne a niektori aj z nadsenim zrobili zo seba teatralnych pitomcov a este sa pak aj mezi sebu ohovaraju a napadaju, nechapajuc ze aj tak su iba obetami vlastnej obmedzenosti.

    Musim sa vam smiat, vsetkym tu na hlupakom, co si tu fanaticky stoja za svojimi volebnymi idolami a este sa tu su schopny kvoli nim aj pobit. Velmi smutne a ubohe. Kedy konecne pochopite, ze najvetsia loz a demagogie „demokracie“ su prave tie volby? Kedy vam konecne dojde,ze moc s neda zmenit inac nez ozbrojenym organizovanym odporom?

    Pokial sa nezbavite cielenej manipulacie a otrockej ponizenej supliky, potial nebudete tymi, co mozu cokolvek menit.Rab (otrok) ostane rabom (otrokom) pokial nerozbije svoje puta….zatial toho nikto nie je schopny, lebo strach je silnejsi ako priniest vlastne obete ……a tak mate co ste chceli.

    Vsjo v porjadke, vsjo normalne…..

  19. Albert napsal:

    Ty asi nebudeš z těch od nás.
    Tobě uřezali něco na přirození viď?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>