Slovanských obětí bylo za války pětkrát více, než těch židovských!

olsanyNetuším, proč se pořád mluví pouze o židovském holocaustu, když němečtí nacisté a jejich spojenci povraždili v Československu, v Polsku, v Sovětském svazu a v Chorvatsku mnohonásobně více Slovanů, než Židů! Tímto konstatováním faktu nechci nikterak snižovat špatnost židovského holocaustu, chci jen upozornit, že západní svět záměrně opomíjí, že hlavní obětí řádění nacistů za druhé světové války jsou slovanské národy a v první řadě Rusové!

Počet slovanských obětí Hitlerovců a jejich nohsledů se pohybuje okolo 28 000 000 proti cca 6 000 000 židovských obětí nelidského řádění nacistických hord v evropských zemích. Hitler měl však v plánu vyhladit cca 300 000 000 Slovanů a jejich země zalidnit germánskými národy!

Tyto informace jsou však v současnosti něčím, o čem je téměř zakázáno hovořit! Většina mladých lidí o těchto faktech neví a nikde se je nedozví (pokud po nich sami nepátrají)! Ve většině škol je špatná role Německa za války čím dál více bagatelizována, stejně jako je záměrně umenšována vůdčí role a zásluha Sovětského svazu na porážce Německa a jeho spojenců a na osvobození Československa a zbytku Evropy od nacistů!

Vždyť jen při osvobozování Československa padlo okolo 150 000 vojáků Rudé armády, kdežto Američanů cca 200! Nacisté totiž s Američany téměř nebojovali, nýbrž se jim vzdávali v naději, že s nimi budou brzy opět bojovat bok po boku proti Slovanům a druhá světová válka bude pokračovat střetem USA se Sovětským svazem!

Vraťme se však k samotnému slovanskému holocaustu! Je smutné, že někteří mladí vlastenci neznající historii, kteří jsou zklamáni současnou multikulti politikou naší vlády a Evropské unie netuší, že vyznáváním nacistické ideologie a především vyzdvihováním Hitlera a symbolu hákového kříže, vlastně vzdávají hold člověku a národu, který chtěl jejich prarodiče vyhubit, a který je považoval za lidi nižší hodnoty, stejně jako dnes muslimové, kteří ohrožují Evropu nyní, považují za nelidi všechny, kdo nevěří v Alláha!

Je správné být vlastencem! Je správné milovat svou vlast! Je správné bránit svou zemi před nájezdy dobyvatelů zvenčí! Je správné ctít rodinné hodnoty a odsuzovat nemravnost a úchylnosti! Je správné zachovat naší zemi našim dětem!

Je však zbytečné a hloupé, kvůli tomu uctívat nějaké mrtvé představitele cizího národa, když notabene chtěli vyvraždit naše předky a navíc od nás SLOVANŮ dostali nakonec pořádně na prdel!

Máme vlastní hrdiny, máme vlastní vzory a můžeme mít i dnes své vlastní vůdce! Sami dokážeme ubránit své země v době, kdy se západ stává špinavou stokou. Společně s dalšími slovanskými a ostatními zeměmi, které odmítají uznávat zkaženou západní multikulturu můžeme vytvořit vlastní společenství národů, které bude ctít hodnoty našich předků a učit generaci našich potomků pravdivou historii, aby se vyvarovala chyb, které nyní činí západní Evropa!

Je načase vyměnit vládu kolaborantů a zrádců za vládu vlastenců a ochránců naší kultury a národa!


145 Komentářů k Slovanských obětí bylo za války pětkrát více, než těch židovských!

  1. mk napsal:

    V jednom mejnstrýmovém slovenském časopisu byl rozhovor s židem, který se radoval jak jeho strýc žije spokojeně v Brůklynu v Jew Yorku – prý změnil si jméno a jeho staré jméno umřelo, je napsáno v těch 6 milionech v Jad Vašém Svatyni – a on si zatím spokojeně žídkuje v Brůklynu :-DDDD

    • kolkobudeszit napsal:

      Pár myšlienok k podstate, prečo sa darí odvracať pozornosť od holokaustu Slovjenov, ktorý pretrváva od „neolitu“ ako to obdobie nazvala oficiálna „veda“. A. Horák „O Slovanech úplne jinak“-genocída počas tisícročí. Podstata „víťazenia“ židov (semitov, féničanov, trójanov, arabov – Erdogan…) nie je, nebola a nebude v tom, že sú nadanejší! Podstata je JEDINE v tom, že neustále klamú aj seba navzájom, pričom Slovjeni od malička veria SLOVU a SLÁVIA SLOVOM PRAVDU. Pravda je základný princíp pre ROZVOJ kvality života a KLAM je naopak RETARDÁCIA kvality života ľudstva. To je jediná zbraň, čo umožnila a umožňuje židom otrokom GP ovládať Slovanov a svet.Klamstvo rozšírili medzi podpidosníkov Slovjenov a ich derivátov Anglosasov, Germánov… Žiaden skutočný žid (nie položidia-kde skrz Slovjenskú matku môžu dosiahnuť na duchovné spojenie) reálne od minulosti po súčasnosť neobjavil a nedal ľudstvu nič nové okrem metód zotročovania. Ako napr. Nikola Tesla, ktorému vďačíme za modernú dobu . Naopak vždy pôsobili a pôsobia ako reakčné sily pokroku ľudstva – či obetníctvom, rozšírením náboženstiev, ideológií všetkých druhov, spálením kníh, alebo priamo i ničením nových vynálezov, zabraňovaniu ich realizácii v praxi ako Teslove fungujúce čerpanie energie z „vákua“ a dnes nevyčerpateľnosť ropy, prechod na iné energie… Dejiny „vedy“ sú reálne dejinami jej deformácie židovstvom-otrokmi globálneho prediktora. A výsledkom je i súčasný zločinný farmaceutický priemysel… Nobelove ceny je smiešny pokus dodať vážnosti židovskej „vede“. Zrazu sa vynorili „laureáti“ za pár desaťročí v takom množstve aký svetu židia nedali za tisícročia a to je dôkaz manipulácie. „Zmúdreli“ po 1. Sv. vojne. Majú silné schopnosti napodobovať, ako Číňania (čo majú spoločné-pôvod?) rozpracovávať variácie, pamäťové schopnosti pre memorovanie textov i matematické hrátky, manažérske-na využívanie ľudí, mediálne a obchodné na klamanie ľudí… ale PRINCIPIÁLNE objavy pre ich deformáciu duchovna nedokážu produkovať! Jedine prostredníctvom iných najatých vedcov v ich laborátóriach, ktorých myšlienky potom ako investori vydávajú za svoje! Za vynálezy považujú aké také výsledky po rokoch neúspešných pokusoch, ale duchovné napojenie, ktoré im okamžite dokáže generovať riešenia nemajú, ako napr. Mozart vedel okamžite písať kvalitné skladby. Neschopnosť produkovať nové postupy v odlišných situáciách kompenzujú knižnicou schopností registrovať tieto inovácie čisto PAMAŤOU a rozpracovávať následné variácie, teórie z jednej inovatívnej myšlienky! Rozdiel je v tom, že Slovjen za pochodu intuitívne-vnútorne obdarene reaguje a nachádza riešenia, pokiaľ nie je už sfalusovaný (čo je aj 80%), ale žid potrebuje rozpracovanú nekonečne narastajúcu TEÓRIU, (Tóru na všetko) preto nezáživných nepraktických, klamlivých „učebníc“ vyprodukovali už milióny! Pokiaľ začnú zase MANUÁLNE pracovať ich hemisféry sa generáciami korigujú. Poluďšťujú sa a i v tejto oblasti majú dobré výsledky, ale to už nie sú ŽIDIA, vracajú sa k tým z ktorých boli vyfabrikovaní, už nie sú schopní obetníctva a často naopak získavajú silný pud spravodlivosti a lepšie odhaľujú pokrytectvá svojich bývalých “bratov“ pretože sú už duchovne „imunologizovaní“ a nedajú na „slovíčkarenie, prísľuby“ ale hľadia na činy! A títo sú obetovávaní. I v Izraeli. Vracia sa im pamať a vnútorne chápu ako im bolo v dávnej minulosti ublížené ich modifikáciou, keď im zobrali možnosť vnútorne prežívať život na silne ochudobnenú verziu a boli uväznení do protirečivého tela, prinášajúcom problémy, ktoré potom exkrementujú do okolia. Aj J. Nohavica už zastrašený, odstavený s vybitými zubami so silnou schopnosťou produkovať kvalitné texty a hudbu ovládajúcu masy vďaka Slovjenskému prostrediu a využitý na ciele ako to sám nazval v jednej zo svojich piesní „ako sme likvidovali svoju vlasť“. Precitnutie nezostane bez trestu. Kvalita života je vyjadrená množstvom „zážitkov“, vnímaných skutočností za jednotku času. Napr 5 ročné dieťa spracuje 10x viac vnemov za jednotku času ako 60 ročný človek a to znamená, že 10x viac prežíva život v danej etape. Rovnaký rozdiel je v množstve, kvalite, rôznorodosti prežívania medzi židmi a bežnej populácie. Ich kňazi, modifikátori im vzali ŽIVOT. Keď pozorujú „Gójske“ deti nechápu ich bezprostredné „šťastie“! Najhoršie typy sú Sobotkove, Diensbierove, Bendove, Fischerove, Schwarzenbergerove, Tošovského, Žitňanskej, Kiskovia,… „zákonodarci“, „sudcovia“, „znalci“ „obchodníci“, „úradníci“ „lekári“ „žurnalisti“… ktorí manuálne nepracujú, ale žijú neustále v „zákonoch“ a klamlivom slovíčkárení, keď za deformáciu slova, klam získavajú prospech – ich deformácia dorastá do extrémnej protiľudskosti, pokiaľ nemajú aspoň v širšej rodine Slovjensku matku, ktorá im duchovne sprostredkováva vnútorné svedomie a cit. Matky vytvárajú deti a preto je zrejmé, že aké matky majú kriminálne časti migrantov a prečo dochádza k degradácii Slovjenských budúcich matiek sexualizáciou proti zákonom RITA.

      • napsal:

        Plno pravdy.

      • hel napsal:

        tam je plno moudrých věcí…jen je mi líto, že člověku všechno dochází právě až kolem té šedesátky, kdy už sice mnohé ví, ale nemůže tak kvalitně a naplno prožít své štěstí z poznání…ten jedinečný život se nedá zopakovat

      • Definitiva napsal:

        Koľkobudešžiť, židovstvo a židovský národ neexistuje, je to mýtus, je to projekt Starovekého Egypta, židia, dnes chazari, sa stali otrokmi staroegyptskej ideológie, dnešní tzv. židia sa boja svojich vlastných dejín, nechcú ich poznať, nechcú vedieť pravdu o chazaroch, ani o Egyptskom otroctve, ani pobyte v púšti!

    • contumax napsal:

      mk

      Důkaz, máš důkaz…???

    • Jaris napsal:

      …a takovych je!

  2. Robo napsal:

    Prečo? Lebo: http://tnit.fr/book/katechismus.htm

    Z dobových novinových článkov – na začiatku, uprostred i na konci druhej svetovej vojny – furt 6.000.000 mŕtvych židov. Podozrivé a zamyslenia hodné.

    Ohľadne svastiky – pôvodne slovanský, do oboch smerov pozitívny symbol. Dnes ukradnutý a jeho význam pozmenený. Respektíve, o význame sa ani nesmie diskutovať..

    • Guldur napsal:

      Ano – stejně jako všechny jiné symboly posvátné geometrie a vědění – např. Makroprosopus, symbol vesmíru,atp. – zprzněn to tzv. „Davidovy“/židovské hvězdy…

    • Boris napsal:

      tých 6 mil. židia vykrikovali už od 1920 . je potrebné si stiahnuť knihu – prednášky o holokauste

      • Robo napsal:

        Potrebovali 6 mil., bo podľa nejakej ich knihy potom príde „ich kráľovstvo“..

        • Forever napsal:

          Také vždyť sami židovští průmyslníci dodali smrtící plyn Hitlerovi, který (plyn) zabil později v koncentračních táborech spoustu Židů. Obětovali pár milionu vlastních lidí v zájmu svého „vyššího cíle.“

  3. Holy napsal:

    Konecne to nekdo napsal. Nedavno mne jedne Zid se snazil presvedcovat, ze Cesi za . valky malo trpeli. Slusne jsem ho poslal do prdele! Protoze jen v moji rodine fasiste popravili 2 cleny a dalsi museli byt na nucenych pracech. O lidech z okoli, ktere nekdo udal a stravili roky v koncetraku nikdo nemluvi. Za 2. valky zemrelo skoro 0,5 Cecoslovaku!! Rusu zemrelo pres 20 milionu, ale protoze jsou to slovane jako my jejich smrt nema cenu nebot jsem podle techto vyvolenych jen gojimove. Kazdy mrtvy a padly ve valce byl pro nekoho tragedii. At to bylo na kterekoli strane konfliktu. Z toho vyplyva, ze neci smrt nemuze byt vyzdvihovana vice nez jina, protoze kazdy ma sve blizke a kazdy muze sejit na zcesti. Je chybou nas ostatnich, ze to dopustime.

    • Žabák napsal:

      Když pudeš do dob husitských válek a 30-ti leté války tak to číslo se zhorší na příšerných 30 – 50% obyvatelstva českých zemí vyhlazeno v rámci těchto konfliktů. To na dnešní dobu by bylo cca 5 000 000 Čechů.
      Mám teorii, že to byla právě tahle doba, kdy se odbojní a stateční slované změnili na české švejky. Ta genetická a morální čistka trvající skoro 1000 let musela být strašná.

    • contumax napsal:

      Holy

      Sovětských občanů zahynulo během Vlastenecké války až 27 000 000…

  4. Tartar napsal:

    Presne tak holocaust SLOVANOV bol niekoľkonásobne väčší ako holocaust židov, ale propagácia je práve opačná. Nikde nie je počuť protest za holocaust Slovanov, nikde nie je zakázané v trestnom zákone popieranie holocaustu Slovanov ako u židov, je to fakt čudné.

  5. peter napsal:

    Nie je na tom nič čudné,západ to chápal tak že všetky východné štáty boli komunistické, a bojovali spolu s červenou armádou, tak že im to nevyhovovalo písať o tom, kolko ludí padlo v boji proti fašizmu.

  6. Spektátor Čumilovič Puk napsal:

    Dobrý článek. Jen dodám: Holokaust Slovanů začal za 1WW napadením Srbů Rakousko-Uherskem, pokračoval zradou Ruska ze strany Západu financováním vzniku bolševické revoluce a poskytnutím pomoci bolševikům ze strany USA (další zrada) v době občanské války. Holokaust pak pokračoval přehlížením komunistických represí v SSSR, spoluúčastí na hladomorech (jako ten na Novorusku – Ukrajině), financováním nástupu Hitlera k moci s následnou politikou appeasementu – pak následovalo vybíjení Poláků a slovanských obyvatel SSSR za 2WW. Po pádu SSSR v roce 1991 genocida v podstatě pokračovala v umírněnější podobě – alkohol, drogy, a vytvoření těžkých životních podmínek pro obyvatele v jejichž důsledku mnoho lidí z Ruska, Ukrajiny, Běloruska či Bulharska atd. hodně emigrovalo. Západem vytvořené války v Jugoslávii, či humanitární bombardování Srbska v konfliktu o Kosovo bylo dalším pokračováním holokaustu Slovanů. Nynější, USA financovaný Majdan a následná občanská válka na Ukrajině jsou dalším (hybridním proxy) holokaustem Slovanů.

    • Forever napsal:

      Spektátor Čumilovič Puk

      Bacha, neplést stalinistický SSSR s leninským SSSR. Stalin naopak zabránil holocaustu Slovanů v Rusku a včas poznal lest a honem rychle postupně zlikvidoval veškeré Židy na klíčových pozicích v SSSR. Kdyby vládl Žid Lenin či Trocký, tak by vyhladili sta miliony Slovanů v Rusku a i v ostatních slovanských zemích. Ale Stalin jim to naštěstí překazil.

      Kdybych měl napsat důležité rozdíly mezi stalinismem a trockismem-leninismem, mezi Stalinem a Trockým:

      Pozor na jednu zásadní věc:

      Stalinismus a leninismus-trockismus NENÍ jedno a to samé.
      Zatímco cílem trockistů a leninistů bylo např. zničení národních států, tradičních hodnot, světová marxistická revoluce a také vyhlazení a zotročení Slovanů,
      tak Stalin odmítl likvidaci národních států a tradičních hodnot a také zejména odmítl plán na zničení a vyhlazení Slovanů.
      A navíc, Stalin sám byl antisemita a tvrdě šel v SSSR po Židech, na rozdíl od Hitlera ale sejmul Židy jen na klíčových postech a prosté Židy nechal na pokoji.
      Stalin sám Židům nedůvěřoval, což se ukázalo na tom, že ve 30. letech nechal popravit a poslat do gulagů mnoho lidí židovského původu. Když se podíváme na tyto „vykonstruované“ procesy blíže, zjistíme, že tito bolševičtí Židé byli popraveni zcela právem, neboť šlo o agenty západu, neboli, oni byli stále napojeni na Vatikán a americké Židy. S Vatikánem a mezinárodním chazarstvem byli ve spojení ještě před VŘSR, vždyť VŘSR byla podporována a zorganizována Vatikánem a anglo-americkými žido-zednáři.

      Stalin také obviňoval své odpůrce, že jsou Židé, třeba Lavrentina Beriu. A bohužel se časem, když byl Stalin otráven, potvrdilo, že Beria byl skutečně západní agent.

      Když se vrátím ke Stalinovi a jeho vztahu k Židům:

      Stalin stačil totiž včas prohlédnout lest, že komunistické hnutí a plán na světovou marxistickou revoluci je ve skutečnosti nástrojem Židů na zavedení židovské světovlády. Proto nechal postupně veškeré klíčové pozice v SSSR do 50. let úplně vyčistit od Židů. A v 50. letech nechal i ostatní komunistické strany v Evropě vyčistit od Židů.
      A postup Stalina byl zcela správný. A zde se projevila jedna z charakteristik Židů – pomstychtivost – podařilo se jim (Židům) úplně dokonale Stalina pošpinit, jak se jen dalo. Nikdo nebyl v historii tak důkladně očerněn, jako Josif Vissarionovič Stalin.
      Židovská lobby se zkrátka pomstila Stalinovi za to, že jim překazil plány na světovládu skrze rozšíření bolševismu z Ruska do celého světa (viz světová revoluce). On Stalin šel pro trockistech právě z důvodu, že to byli agenti západu a měli v plánu právě onu světovou revoluci, která měla být nástrojem k nastolení NWO.

  7. Slovanský holocaust napsal:

    Tak vytvořit pojem Slovanský holocaust,
    udělat o něm stránky,
    info o stránkách nebo článek zvěřejnit na alternativních zpravodajských webech.
    Věřím že by se později našly peníze i na Slovanské muzeum :) vzhledem k početnosti Slovanů a početnosti odpůrců zneužívání pojmu židovksý holocaust k politickým cílům.

    • Spektátor Čumilovič Puz napsal:

      No ano, ale není to výmysl! To bylo! Stejně jako holokaust Arménů či pravoslavných Řeků. V mém pojetí by spravedlivě mělo být uděláno muzeum na všechny tyto etnicidy! Včetně Indiánů…

    • Anna napsal:

      To je naprosto skvělý nápad. Souhlasím!

  8. proud napsal:

    „Je načase vyměnit vládu kolaborantů a zrádců za vládu vlastenců a ochránců naší kultury a národa!“………Podto se samozrejme bez diskuse podepisuju!!! Paklize si ovsem rozumime v tom,kdo a kym je vlastenec!

  9. Jan Jinsky napsal:

    Ale vždyť nikdo nezpochybňuje, že sovětských lidí zahynulo okolo 20 milionů. Nevím o nikom, kdo by o tomhle zakazoval mluvit.

    Možná je rozdíl v tom, že většina Slovanů padla jako vojáci, zatímco Židé (a cikáni a duševně nemocní) byli vyvražďování v koncentrácích.

    Zkuste mi pro jednou nenadávat. Ale Kašuka nemluví pravdu v tom, že by se oběti zamlčovaly. To je lež.

    • Starý doktor napsal:

      Nemáte pravdu! Většina obětí v případě SSSR byla civilních. Umrtí vojáků – 8 668 400, cvilní oběti – 15 760 000.
      https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8_%D0%B2%D0%BE_%D0%92%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B9_%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B9_%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B5

      • Jan Jinsky napsal:

        Mate pravdu. Nicmene to nebylo v koncentracich. Ale to neni podstatne. Jen jsem chtel rict, ze se nic takoveho nezamlcuje.

    • pražská vlaštovka napsal:

      Pane Jinský,
      nic takového se sice nezamlčuje,protože to zamlčet nejde-i když se o to zrovna nedávno politické „elity“ moc snažili(čti :snížit vÿznam Ruska a Slovanů a jejich utrpení v 2.sv.a podrýt úlohu
      Sověts.svazu na vítězství),
      ale co hlavně:!?
      nikdo z etnik , si neudělal nikdy žádnÿ lobystický zákon na antislovanismus,antigermanismus,anti…..(jánevímco)….
      jen Židi si ho udělali – profylakticky ,dokonce už při převzetí moci po tzv. VŘSR,
      aby byli zbaveni jakékoli zodpovědnosti na krvavých vraždách provàděných trockistickými a leninskými pacholky a hrdloŕezy !
      ab byli zbaveni odpovědnosti vůči jakèkoli sviňàrně-
      hned velmi tvrdý zàkon proti antisemitismu !
      na základě tohohle „satanského „zàkona ,pášou dodnes všechno možné/prakticky bez trestu…
      Jsou všude rozlezlí ,všude seděj ,jak ropuchy na prameni ,jak pijavice…
      a když člověk něco řekne,je okamžitě nebezpeçnÿ nácek,antisemita a
      vůbec podezřelà osoba…jedinÿ antisemitismus je trestnÿ ,popírání holocaustu je trestné -no neuvěřitelné!kritika nepřípustnà,i kdyby byla nejopràvněnější!
      A to se ,pane Jinský , lidem nelíbí-tento dvojí metr…
      aź budou vážky na vahách spravedlnosti vyrovnány 1:1 – bude klid!(bude klid?)
      vlaštovka jituš

      • Robo napsal:

        Zakaždým Ťa tu rád vidím, Jituš naša!

        Si dáma v tom najlepšom zmysle toho slova…vnášaš sem..ženskosť..

      • Forever napsal:

        pražská vlaštovka

        Ono je také zajímavé, že po VŘSR za vlády Lenina byli lidé stříleni za pouhé vlastnictví či že se u nich prostě našli Protokoly sionských mudrců.

        Jo, SSSR byl skutečně velkým židovským rájem do té doby, než přišel ten „zlý“ Stalin a vše „krásné“ židosionistické nezničil.

      • Jaris napsal:

        Vlastovko, vyborne!!!

    • contumax napsal:

      Jj.

      V německých lágrech a věznicích zemřelo na 3 milióny němců odporujících nacismu…!!!

      • Spektátor Čumilovič Puz napsal:

        Ano. Hitlera v roce 1932 volilo 38% voličů, co se dostavilo k volbám. Tedy 62% a více Hitlera nechtělo!

        • weissbach napsal:

          A bylo jim to jako nám dnes houby platné.

        • contumax napsal:

          Spektator čumilovič puk

          První navázal diplomatické vztahy s nacistickým Německem Vatikán a právě v roce 1932 financoval zvětší části volby právě Vatikán…

          Po válce byl zvolen německý kancléř Konrád Adenauer, prý byl vynikající ekonom, jenže před tím byl vrchním komorní papeže ve Vatikánu…

    • contumax napsal:

      Jj

      Romové žádní cikáni ale romové pane Jane…

    • Spektátor Čumilovič Puz napsal:

      Měl byste se více informovat než něco napíšete. Padlých rudoarmejců bylo, jak jsem kdesi zachytil v 2WW přes 10 miliónů – viz Bilance a ztráty https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%BDchodn%C3%AD_fronta_(druh%C3%A1_sv%C4%9Btov%C3%A1_v%C3%A1lka)
      Tedy 10 miliónů a více občanů SSSR byly civilní oběti! Takže o holokaustu můžeme hovořit plným právem – tím spíše, že 3,6 zajatých rudoarmejců zemřelo v zajetí. Jenže já nepíši jen o 2WW, ale o období od 1914 do nyní. Nu a u civilních obětí v takovém množství se dá plným právem hovořit o genocidě… A o genocidě lze dle definice hovořit i jen v případě vytvoření takových životních podmínek vedoucích k vymírání národa… To se ostatně týká i dnešní Evropy! Odmítám zpochybňování holokaustu židů, protože byl! Na co upozorňuji je, že židé nebyli jediným vybíjeným národem za 2WW či i v historii. Po vybití židů a Romů (kterých v té době bylo v Evropě asi milion a 1/2) mělo přijít vybíjení nás Čechů. A po vybití Čechů mělo přijít vybití ostatních Slovanů. V diskusích zásadně nenadávám.

  10. Milan napsal:

    Jak první, tak druhá sv. válka byla dávno naplánována – A.Pike. Světové dění ovládají Židé, je to několik nejbohatších rodin Rockefeller, Rotschildi atd. No a četl jsem článek, autora si již nepamatuji, že prostě tato větev nejbohatších Židů právě obětovala ty méně důležité, nebo jak to nazvat. A to z toho důvodu, aby v budoucnu si už nikdo nedovolil na Židy nějak útočit, aby se stali nedotknutelní.

    • pedros napsal:

      Tzv.holokaust alias šóá,je následkem židovského plánu zr.1880 na vybudování big israele-přesně na území,kde momentálně řádí“islámský stát“jako neregulérní armáda pejzáčů!Tyhle oblasti se mají vylidnit-původní obyvatele vyhnat a kdo neuteče toho zabít-viz nešťastná Palestina-stejný scénář,stejné metody,stejná brutalita!Mohamedány do evropy a židáky z evropy místo nich!Big israel má být čistorasový,není v něm žádné místo pro góje!
      Osnovatelé tohoto plánu,rotšíldové a jěště několik klanů,vykoupily rozsáhlé pouštní prostory od tehdejší britské správy.Akurát se židům z pohodlného života v evropě nechtělo do puště začínat z ničeho:Tak bylo rozhodnuto jim ze života v evropě udělat noční můru!A tak stvořili hitlera.

      • Spektátor Čumilovič Puz napsal:

        Ano, tato teorie dává smysl. Podobně můžeme teoretizovat, že USA nažene do EU muslimy, a pak se bude těšit na imigraci vzdělaných a bohatých Evropanů k sobě…

  11. Vladislav napsal:

    Tak si to shrňme:

    - začátkem 30.let minulého století vítězí v Německu strana, která má jako jeden z hlavních cílů likvidaci Židů, Slovanů, Cikánů a dalších podřadných ras, tak, aby mohli uvolnit prostor panské, germánské rase
    - tento program začne být záhy naplňován. Židé jsou perzekvováni, je jim zabavován majetek, posléze jsou označováni a odváženi do koncentračních táborů. Cikáni rovněž. Pokud jde o Slovany, vydává nacistické vedení výslovné pokyny k tomu, aby bylo při získávání slovanských území postupováno s veškerou možnou krutostí, nebyly brány ohledy na lidskost. Tento pokyn je brzy naplňován – takových Lidic nebo Ležáků byly jen v Bělorusku desítky, možná stovky, o Ukrajině či Rusku nemluvě
    - naši němečtí přátelé nezapomněli ani na nás, západní Slovany. Ostatně, měli s tím už bohaté zkušenosti z časů, kdy uloupili území našim bratrům Lužičanům, Obodritům a Luticům, aby je později prakticky vyhladili. Takže jen pokračovali v agendě …
    - Kdyby Německo vyhrálo, zůstal by v českých zemích dnes nanejvýš milión původních obyvatel. Tvrdě poněmčený. Zbytek by byl jako nepřátelský element zplynován, popř. odsunut za Ural k provádění otrockých prací pro německé pány. V podstatě nám naši němečtí přátelé nachystali tentýž osud, jaký předtím Polabským Slovanům, jen teď se to nemělo tak dlouho zbytečně vléct.

    Židé často argumentují tím, že v případě Slovanů či dalších etnik nemohlo jít o holokaust, protože ten předpokládá pohnutky čistě rasové, etnické, zatímco Slované prý umírali především jako nepřátelé nacistů.

    To je ovšem čistá lež. Židé nepochybně nacistům vadili etnicky více než my, ale osud jsme měli mít tentýž, a to, stejně jako Židé, na základě svého ETNICKÉHO PŮVODU, nikoliv vztahu k Říši.

    Němec nikdy Slovana neuzná za sobě rovného. Tisíce našich předků, kteří si tuto hořkou pravdu uvědomili, za to zaplatily životem. Jednou nás nahání meči a kopími, aby nám ukradl území východně od Labe (kde dodnes nemá co pohledávat – bohům žel, kromě 60 000 silně poněmčených Lužických Srbů už je není komu předat). Podruhé na nás najede tanky, pokud neschválíme jeho „Protektorát“. A potřetí nám bude ošklivá popřechodová tetka Merklová držet nůž na krku, který tentokrát nebude mít tvar zbraně, ale ekonomiky a sebezničující imigrantské politiky.

  12. Žabák napsal:

    Ono těch pravověrných obdivovatelů Hitlera je celkem málo. Co mě štve víc je romantický obdiv křižáků a často i katolické církve. To je prostě neznalost a ty kluci nebo chlapi co na sebe romanticky navléknou ty křižácké hadry jako ochránci křesťanské evropy, tak netuší a neznají dějiny.
    Ono totiž platí, že ty křižácké výpravy si opět nejvíc odsrali slované a ne muslimáci. Žižka by mohl vyprávět a polabští slované už vyprávět nemůžou. Východní Německo a jejich stará města typu Berlín, Chemnitz atd. sou slovany založená města, slovanské území.
    Vůbec už nemluvím o zničení naší rodné víry církví a všechna možná zvěrstva co si dokážete představit v rámci „napravení“ našich „pohanských“ předků. Svátky slunovratu, písně a obřady předělané na křesťanskou podobu, vykácení svatohájů atd.

    No a k tématu, to že Hitler pod řízením struktur NWO zaútočil naprosto nesmyslně na slovany, tak to jenom svědčí o jeho nedostatku vzdělání, což se ale u kaprála a malíře dalo čekat. Slovansko-árijské národy sou totiž nejbližší příbuzní v rámci evropských národů a jejich vzájemné ničení se bylo vlhkým snem chazarských šílenců. Kdyby Hitlera dostal včas do učení někdo jako profesor Pjakin, tak 2. světová nemusela být.

    • Vladislav napsal:

      Jojo, zlatý Pjakin!

      Mně osobně vadí i jiná věc. Takoví ti „pohani“ s příjmením končícím na „ček“, „šek“, „ík“, „ič“ apod., kteří si najednou uvědomí, jak strašně mají blízko ke germánským bohům…kterým jsou přitom tak nanejvýš v místech, kde se židle setkává při posezení s tělem.

      Němec nás západní Slovany kontroluje mnoha způsoby, a i toto je jeden z nich. Snad se časem objeví zase síla,, kterou kdysi dokázali vykřesat lidé typu Kruta, Niklota a jeho synů nebo arkonských kněží, a začneme svou západoslovanskou identitu hledat už konečně někde jinde než u západního dubiska nebo židovského kompilátu jménem Bible.

      • Žabák napsal:

        Němci mají plusy a minusy. Plusem je jejich umění organizace, pečlivosti a řemeslné zručnosti. Minusem jejich nadutost a sebevražedná předposranost vůči autoritám. Štve mě ta jejich arogance a na druhý straně mě štve slovanské lážo plážo ecce homolka nějak to ojebem přístup. Ty národy by se měli od sebe navzájem co učit a ne se nechat vzájemně vraždit chazarským šmejdem stojícím vzadu, chechtajícím se, počítajíc dolárky.

        • Spektátor Čumilovič Puz napsal:

          1*** za to „slovanské lážo plážo ecce homolka nějak to ojebem přístup“ To je přesně ten problém… Na Chazary či židy se však nevymlouvejme!

          • Robo napsal:

            Idem na tenký ľad…ale podľa mňa toto je najviac česká špecialita..nič v zlom..

            A tiez sa mi ten príspevok páčil :-)

            • Paul Durham napsal:

              Nic ve zlém, ale bohémský způsob života je stejně dobrý , jako se sedřít k smrti, je to věc osobních priorit za živa, protože se říká, že rubáš nemá kapsy.
              Bohužel uchlastat náboženské fanatiky pivem je běh na dlouhou trať a sekání hlav a píchání do pivních břich je mnohem rychlejší. To pepíkům a mařenkám už nějak nedochází.

              • Robo napsal:

                Ako obvykle – správna cesta je tretia, úplne iná.
                To len …… nám vždy dávajú na výber len dve, obe nesprávne.
                Ako napríklad piť príliš alebo len príležitostne.

        • pz napsal:

          Moc bych to jejich umeni organizace, peclivost a remeslnou zrucnost neprecenoval,
          kdyz jsou schopni postavit plynovou komoru, kde se oteviraji dvere dovnitr.

          Apropo pane Jinsky, jak byste vyklidil mistnost, ve ktere se prave plynem udusilo mnoho
          lidi, rekneme 5 na m2? Mistnost, ktera nema jiny pristup nez dvere otevirane dovnitr!

          • houbeer napsal:

            Ja videl dokument o tom ze zadny plyn nebyl,ze je to false,ze nebyly zadny trubky na plyn apod.-dukazu predlozili dost.dle meho to muze byt tak…mistni urcite maji nejake konkrétnější info nez ja?,….

          • Spektátor Čumilovič Puk napsal:

            Nemyslím si, že by se taková místnost nedala otevřít, chce to holt sílu… Třeba Osvětim – Treblinku osvobodil SSSR. Stalin byl známý antisemita. Proč by pod jeho vedením mělo docházet v Osvětimi k falšování dějin ve prospěch židů?

            • Jan Jinsky napsal:

              To tady nevysvětlíte. Tady je to o popírání dějin a Židi prostě mohou za vše. Holokaust se nehodí do krámu. Tak nebyl a je to vyřešený.

            • Robo napsal:

              Pretože Stalin nebol všemocný, proti nemu stála obrovská vonkajšia i vnútorná klika/5. kolóna/sluhovia „západu“..

              Napriek tomu dokázal mnohé. Podobne,ako Putin.

      • houbeer napsal:

        Zdravím pane Slovane,….!tak ja se prave jmenuji nemecek.a co?jsem slovan-slavim uplnek,mesice,slunovrat,prirodu,cykly…ale jsem i clovek….ziju ve spanu,mam kamose neslovany.a co kuwa?

        • Robo napsal:

          Nebuď vztahovacny, Houbeer.. :-)

          Zrovna Vladislav Ťa kvôli menu neodsúdi..

          A čo Ti môžem povedať s istotou – kvoli Tvojim kamošom neslovanom rozhodne nie!

          • houbeer napsal:

            Zdarec robo,nejsem vztahovacny,souhlasim s nazory pana. Vladimíra.jen tedy mi prijde ubohe nesnaset-nemit v oblibě,ze se nekdo jmenuje tak ci onak….take mam zidovske predky,jakozto i německé,to je dnesni mix.dulezite jsou tradice-moji znamy me vnimaji jako slovana,mluvim s nimi o tom…

        • Vladislav napsal:

          Já tě opravdu neodsoudím:-)
          Skoro každý západní Slovan má i jiné než slovanské předky.
          Podstatné je, jak a co cítíš a slavíš. Jak myslíš – a jak jednáš!
          To nejlíp ukáže, jaká je tvá krev, kam doopravdy patříš. A pokud je to s tebou, jak říkáš, strach o tebe nemám:-)

          • houbeer napsal:

            Tak to jsem rad ze to ttak berete,i kdyz jste to napsal trosku jinak,ale nechci chytat za slovo-ono na netu v reakcich nekdy jsme unahleni,pouzijeme slova ktere si nekdo vylozi uplne jinak apod. Nemam důvod lhat,skrývat,mlzit….ano jsme rodina slovanská a jsme na to hrdí,jen nezijeme v čr.bohuzel jsme v podstatě od tama „utekli“,ale navrat nevylučujeme,treba jen projedem na ceste do Ruska ;)))

      • contumax napsal:

        Vládí slávek

        Jo jo, zlatý Pjakin žid…

    • contumax napsal:

      Vládí slávek

      Omlouváme se Vám všem, víte o nám vždycky tento pacient ze sanatoria duševně chorých někam uteče a hraje si na pana učeného a pak ho musí naší ošetřovatelé blázince honit všude možně po všech fórech…

      Platí na něho jedno : stačí ho postrašit bubákem bu bu búú a hned se vrátí do svých 6 let, víte on má v hlavě zkraty jako v elektrice…

  13. Forever napsal:

    Holocaust popírat nelze, problémem je, že tato tragédie byla zneužita židovskou lobby k získání větší moci a k vytvoření štítu a krytí pro svou nekalou činnost.
    A také to, že došlo k nafukování počtu obětí a vyvyšování tohoto utrpení židů do velkých výšek nad utrpení ostatních národů.

    I někteří samotní Židé na toto upozornili.
    Třeba Žid Norman Finkelstein, jehož někteří příbuzní zemřeli v Osvětimi, upozornil na to, že holocaust (Jude)USA a Izrael zneužívají ke svým mocenským cílům.

  14. Forever napsal:

    Oni ti Židé vždy takoví chudáci úplně nebyli a pokud bylo za druhé světově války povražděno
    6 000 000 Židů, tak potom Židé třeba v Rusku, dokud jim to Stalin nezarazil, v době a po VŘSR v letech 1917-1924 povraždili až 20 000 000 Rusů.

  15. Justass napsal:

    čtěte Forevera – ten o tom evidentně ví ze zdejších nejvíce a navíc má pravdu. Tím nechci tvrdit, že ostatní (mimo trollů ovšem)tu pravdu nemají.
    Jen bych doplnil možná (zase) pana Kašuku. Těch slovanských obětí za II WW bylo minimálně!! 6x více, nikolivěk 5x více a jelikož se pohybujeme v řádu milionů, tak je to dost podstatné číslo.

    • Forever napsal:

      Justass

      Zase tolik nepřehánějte :-)
      Já osobně si nemyslím, že mám nejvíce pravdu, tyhle ty témata jsou věcí názorů a jsem ochoten přijmout i názory ostatních.
      Prostě zkrátka jen hodně čtu a hledám si informace. Jinak myslím, že jsou tu diskutéři, kteří mají větší znalosti, než já. Třeba jistý pan Montisan má velké znalosti a troufnu si říct, že větší, než já. Já sám jsem se mnohdy řadu zajímavých informací dozvěděl přímo od diskutérů.

      Takže, nepřehánějte tolik, ať mi nenaroste ego ;-) . Pýcha totiž předchází v pád.
      A nečtěte hodně jen mne, ale i ostatní diskutéry, kterých je tu hodně a přinášejí zajímavé informace. ;-)

      • Robo napsal:

        Tie odkazy na dobové články sem asi pred pol rokom -rokom hodil práve Montisan, myslím.. :-)

        Ibaže u svojho „guru“ si Montisan jaksi zabudol všimnúť, kto ho financoval a hlavne, že napadol Rusko.
        Takže zrušenie úroku sem, zrušenie úroku tam, týmto to všetko vymazal a naopak – na dlhé roky zabránil náprave..

    • Justass napsal:

      Forever

      mohl jste si všimnout, že jsem svůj příspěvek zařadil až téměř na konec diskuse. To tedy nasvědčuje, že jsem přečetl všechny. Tedy skoro všechny. Příspěvky místních trollů jen tak proletím s blahosklonným úsměvem – nic se nezměnilo – stále stejná nuzota ducha.
      Takže čtu všechny, co k tématu píší relevantní věci. No a
      ty vaše příspěvky jsem si prostě vyhodnotil jako nejfundovanější. A zase, abych Vás zas tak moc nechválil, tak v podstatě se kryjí s mým poznáním a věděním no a navíc ho ještě v některých případech obohatí. Takže mi to promiňte – zas až taková chvála to nebyla, páč jsem si vědom, že mnozí na dané téma znají ještě víc jako Vy nebo já – při vší skromnosti. :-)

  16. contumax napsal:

    A čo cigáňské obeťe…???

    Tyje neboľi…???

  17. tomek napsal:

    Paradox je ze ani tych 6 milionov zidov nebolo pravdepodobne vyhladenych .

    • Forever napsal:

      tomek

      Říká se, že jich mohlo být zavražděných 4 000 000, ale židovská lobby není spokojená ani s těmi
      4 000 000 Židy a sami Židé neunesou většinou snižování počtů obětí holocaustu.

    • tomek napsal:

      Myslel som konkretne ze nebolo pravdepodobne 6 milinov obeti ale mohlo byt menej .Hitler posluzil sionistom ako dokonaly nastroj aj ked on si mozno myslel ze kona nezavisle a bojuje proti nim .

      • Forever napsal:

        Vždyť to jsem měl na mysli, že obětí holocaustu mohlo být méně a říká se, že počet obětí holocaustu mohl být 4 000 000.
        A chtěl jsem říct, že sionisté ten počet obětí mohli uměle nafukovat, jelikož 4 000 000 obětí nebylo málo, ale ani dostatečně hodně pro zveličení židovského utrpení.

        A k Hitlerovi:

        Hitler konal zcela vědomě ve prospěch plánů NWO. Sám Hitler byl členem zednářské lóže a člen jezuitského řádu. A Hitlera navíc, když nepočítám Vatikán, podporovali a financovali anglo-američtí židovští oligarchové a to hovoří za vše.

      • Robo napsal:

        Tomek, 6.000.000 potrebovali.
        Takže aj keby ich bolo sedem miliónov (akože viac pravdepodobné je číslo, čo Ti píše Forever), furt by ich bolo oficiálne (vo všetkých filmoch, dokumentoch, na školách, ..) miliónov šesť.

      • weissbach napsal:

        Těch 6 miliónů vyhlazovali už preventivně od roku 1915 v novinách co rok….https://www.youtube.com/watch?v=xfTvFJEQbVw&feature=youtu.be

        • Robo napsal:

          Dík za odkaz, Weissbach.

          V roku 1915 boli podľa The Sun „len“ prenasledovaní..
          Ničmenej – 6.000.000!!

          FURT 6.000.000!!

          Od toho 1915-teho (zrejme odvtedy) až doteraz.. Náhoda?!
          Iste….

          • weissbach napsal:

            Není to žádná náhoda. To je know-how výroby holokaustu a antisemitismu, kteréžto potřebovali uzákonit aby vytvořili chráněnou a privilegovanou vrstvu.
            Jak napsal Thedor Herzl: „Každý primitivní antisemita je největším spojencem sionistického hnutí.“
            No a s Hitlerem se to povedlo dokonale. Ale předtím jako vždy pořádná mediální příprava. Od 1915…

            • weissbach napsal:

              A proto také to číslo, protože tak se tehdy odhadoval počet východoevropských židů. Proto se to číslo pořád připomínalo a patrně stálo i u počtú po roce 1945.
              Čímž netvrdím, že se holokaust nekonal, ale těch holokaustů bylo jen za posledních 150 let vícero, ale žádný se nepřipomíná, nekoná se kolem něho tolik ceremonií jako pouze kolem toho jednoho. Jestli to není tím kdo vlastní monopol na tištění peněz a vlastnictví médií atd…?
              Bůrové, Arméní a jak připomíná článek Slované, cikáni…

              • Robo napsal:

                Podľa mňa bol ten odhad už vtedy falošný (idú rovnako aj teraz, rovnaké falošné praktiky), proste za každú cenu potrebovali 6 mil. židovských obetí.
                …ich Jehova im povedal, že potom …už som to písal vyššie.

              • Spektátor Čumilovič Puz napsal:

                A co nám brání dělat si své ceremonie okolo svých holokaustů?

                • Robo napsal:

                  Máme obsiahlejší projekt – obnova/odkytie dejín (nie hisTórie).
                  Toto je jeho podmnožina.
                  ..lebo viď napríklad príspevok Žabáka o 30-ročnej vojne. Naša genocída trvá už vyše tisíc rokov..

                  No a naše predkresťanské dejiny…ich znalosť je to, čo nás oslobodi..

              • weissbach napsal:

                Úplně jsem se zastyděl, protože jsem nezmínil Srby. No samozřejmě! Ale někde nahoře to vzpomněl Spektator. 1***!!!

            • Paul Durham napsal:

              Mám takový dojem, že mediální příprava začala mnohem dříve už od poloviny 19.st. a to publikováním tzv. okultistické literatury z většinou sionistických per, a řízeným probouzením různých národoveckých duchů výjimečnosti a „nadřazenosti“ ( jak jinak :-) )- germánských, slovanských atd. tak, aby se správně excitovaní gojimové pustili s chutí do sebe.
              Pokud tedy trochu pomineme „pochodeň“ francouzské revoluce ještě mnohem dříve.

              • Vladislav napsal:

                Máš pravdu do té míry, že se Židé na tomto jistě rádi přiživili, podle hesla Rozděl a panuj.
                Je rovněž otázka, jaký byl jejich podíl na sjednocování Německa v 19. století, které jim dlouho jistě taky hrálo do karet.
                Ale pokud jde o slovanské obrození, tak ne. Primárním motivem našeho obrození byl fakt, že jsme v tom tolik opěvovaném Rakousko-Uhersku byli občany druhé kategorie, že nám byla všude vnucována němčina, špiněni naši národní hrdinové, že jsme zkrátka byli plíživě poněmčováni.
                Na Slovensku to bylo podobné, ovšem tam to byla maďarizace.
                A je to vidět dodnes. Německý živel je zejména v Čechách pořád silně zastoupený. Tím, že se někdo přejmenuje z Wassermanna na Vodičku a už jeho děda si bere českou manželku, ze sebe Slovana ještě neudělá.
                Jsme zkrátka „naředění“ a je to vidět ve všem, i v postojích, které zaujímáme.

                • Paul Durham napsal:

                  Hrál jste někdy jako dítě hru „tichá pošta“ ? Výborná věc a dospělci ji hrají ještě náruživěji.
                  Sionisté jsou okultisté a většinou nejdou na věc zpříma, to až nyní jim vyrostly ramena díky počítačům. Ono stačí jemné popíchnutí a věci se dají do pohybu „samy“ , stejně tak ono národní obrození v „žaláři národů“ RU. Nepochybuji ani na vteřinu, že v RU nebyly národy svébytné a rovnocenné. A to je dobrá živná půda pro rozjebávače započít svůj opus dei. Pozitiva a negativa jsou kolaterálem , hlavní je přiblížení konečného cíle a je jedno jestli podle plánu A) nebo B) nebo C) či D).

              • Forever napsal:

                Paul Durham

                Nezapomínejte, že naši obrozenci, ať už Palacký, Borovský, Němcová, Tyl, Erben aj. chtěli Rakousko zachovat, ale na druhé straně ho federalizovat a prosadit slovanskou ideu v rámci Rakouska – viz austroslavismus – a někteří naši vlastenci chtěli i spojení s Ruskem – viz panslavismus.
                Obojí nápady, ať už prosazení českých zájmů a slovanské idei v rámci Rakouska či spojení se s Ruskem, nebyly vůbec špatné.
                Došlo by tak k vytvoření síly proti sionistické hrozbě.
                Říkám si, proč se Rusko a Rakousko nespojilo proti chazarské hrozbě. Aliance Rusko-Rakouska by byla dobrou baštou proti chazarskému moru v Evropě. Namísto toho se mezi sebou handrkovali a Chazaři toho samozřejmě dokázali dobře využít:

                Rakousko bylo později rozbito a ruská nezávislost po VŘSR zničena, dokud ji Stalin opět neobnovil.

  18. contumax napsal:

    Keď sa pozerám, a zasa buďe holokaust…???

    • contumax napsal:

      weissbach

      Od roku 1913 pane weissbach…

      Nezapomeňte, že byl v roce 1913 Adolf Hitler u své sestřenice v Anglii celý rok, tento rok je pro historiky velkou neznámou… traduje se, že Hitlera za tu dobu pobytu v UK naprogramovali, velmi se za tu dobu změnil co se týče psychiky… četl často nějaké tisky či sešity tvrdila jeho sestřenice a že si ty sešity pečlivě hlídal a nikomu nic nesdělil co to po večerech študoval a někdy odešel neznámo kam i na pár dní, ani toto nereferoval…

      V té době byl A. Hitler chudý a bez peněz…

      Také byl ke konci roku 1913 v prosinci ve Vídni, kde měl židovského kamaráda, který mu platil bydlení a obživu, v tom samém měsíci pobýval ve Vídni Joship V. Stalin, možná se tam potkali, ale to je už jen dohad…

      • weissbach napsal:

        Jo. Na to jsem už někde narazil, ale nevzpomínám si kde, neboť se tímto nějak specielně nezabývám.
        Ostatně Hitler sám byl po otci nejspíš židovského původu. Jeho matka dělala služku u Rotschildů a za Hitlera byla provdána již těhotná, aby se otec utajil a společensky se to legalizovalo. Byla to v té době docela běžná praxe. Podobně Božena Němcová a údajně i TGM. Dnešní forenzní věda by to nejspíš dokázala vyvrátit nebo potvrdit, ale dost pochybuji, že by došlo byť jen k pokusu prozkoumat genetický kód Adolfa Hitlera s Rotschildy…Možná jednou by mohly vyjít na světlo dost zajímavé skutečnosti o původu evropských šlechtických a panovnických rodin…

        • Spektátor Čumilovič Puz napsal:

          Jeho babička, židovka z Moravy, jakási Schinkenbauerová prý otěhotněla s Rothschildem z Vídně jakožto služebná… Ale kdo ví…

        • contumax napsal:

          weissbach

          Hitler byl levoboček žid, a Churchill to samé, taky levoboček a taky žid…

          • Jan Jinsky napsal:

            Tenhle web by mohl začít vydávat pamětní medaile Eichmana – fakt je to tu v poslední době o nenávisti. Nevím, jestli to takhle Korál cítí a je antisemita, ale v každém případě cíleně podporuje nenávist.

            • contumax napsal:

              Jj.

              Mimo mě Jane, bo já sú žid…

            • contumax napsal:

              Jj.

              Já chci antimedaily za zvláštní služby MI 5, Mossad,BIS,FBI, SVR,GRU…

              Je mě to líto, že jsem pracoval ve prospěch všech i těch nevšech…

            • Vladislav napsal:

              Vy jste tak úžasne dojemny, pane Jinsky!
              Tento web je tedy čím dal více o nenávisti, říkáte?
              Kdyz Vám někdo zabije blízkého člověka … zotroci Vás … ukradne Vám Vaši svobodu … znásilni zenu nebo dceru – co uděláte??
              Přijdete k němu a řeknete mu: to se mi nelibi, nenene – pojďme si o tom promluvit?
              Nebo Vás popadne ta „nenávist“ a půjdete si to s nim vyřídit? Pravda, usmívat se asi u toho nebudete, žádné pozitivní emoce z Vás srset nebudou…

              Zaměňujete FORMU a OBSAH, s vírou, ze to nikdo nepozná.
              A to je klasická manipulace těch, kdo proste k tomu OBSAHU nemají argumenty a začíná jim, takříkajíc, horet koudel u zadku.

              • Jan Jinsky napsal:

                A vám se ty věci staly? Nebo jen plácáte blbosti?

                • Vladislav napsal:

                  Ano, kromě toho posledního – díky bohům – se mi stalo už všechno z toho.
                  Kdysi – v dávné mladické naivitě – jsem neměl nic ani proti křesťanství, ani proti sionismu, ani proti NWO – než se mi toto vše stalo a já jsem si postupně uvědomil, kdo je viníkem…
                  Naštěstí existují i jiné, mocnější síly, než tyto, a ve spolupráci s nimi jsem to zvládl, zvládám a budu zvládat.
                  A impertinentni útoky ohledně „plácání blbostí“ si laskavě odpusťte, pane Jinský. Já s Vámi mluvím slušně – a totéž očekávám od Vás. Děkuji.

  19. cloud napsal:

    Hebrejci v Hlavní správě táborů a usedlostí NKVD
    Náčelník – Berman Jakov Matvějevič.
    Do r. 1936 náčelníkem Hlavní správy Převýchovných Pracovních Táborů (GULAG)
    byl komisař 3. řádu Berman Matvěj, ale náčelníkem Oddělení NKVD SSSR byl ještě
    jeden komisař 3. řádu Berman Boris. Zřejmě, byl to rodinný podnik Bermanů.
    Všichni byli rafinovaní sadisté, děti „vyvoleného národa”.
    Zástupce a náčelník neuzavřených táborů NKVD SSSR – Firin Samuil Jakovlevič.
    Náčelník lágrů na území Karelské ASSR a současně náčelník politického lágru
    Bělomořského – Kogan Samuil Leonidovič.
    Náčelník lágrů Severního kraje – Finkelstein.
    Náčelník lágrů Sverdlovské oblasti – Pogrebinskij.
    Náčelník lágrů Západní Sibiře – Sabo.
    Náčelník lágrů Kazachstánu – Volin.
    Náčelník Soloveckého lágru zvláštního účelu – Serpuchovskij.
    Náčelník Horno-ukrajinského politického izolátoru zvláštního účelu – Mezner.
    Právě jsme se dozvěděli, že veškerá administrace tohoto Souostroví GULAG
    se sestávala výlučně z hebrejců. Je jasné, že „bohem vyvolený národ” to
    pokládal za své, bohem dané právo.
    Řeknete si možná, třebas na místě to vypadalo jinak? Obraťme se opět k
    seznamům A. Dikého.
    Hebrejci řídící místní správu NKVD
    Moskevská oblast – Redens
    Leningradská oblast – Zakovskij
    Západní oblast – Blat
    Severní kraj – Ritkovskij
    Azovo-Černomořský kraj – Fridberg
    Saratovský kraj – Pillar
    Stalingradský kraj – Rapportov
    Orenburgská oblast – Rajskij
    Gorkovskij kraj – Abrampolskij
    Severo-kavkazský kraj – Fajvilovič
    Sverdlovská oblast – Škliar
    Baškirká ASSR – Zelikman
    Západní Sibiř – Gogol
    Východní Sibiř – Trockij
    Dálněvýchodní kraj – Deribas
    Střední Asie – Krukovskij
    Bělorusko – Leplevskij
    Takže, plivni kam chceš, veškeré náčelnictvo NKVD se sestávalo z hebrejců.
    A to je ten „Archipelag”, o kterém se tolik křičí na západě, že je typický pro
    Sovětský svaz a pro ruský národ.
    Koncentrák je ovšem strašná věc, ale vždyť celý administrativní aparát tohoto
    strašného, represivního molocha, se skládal výlučně z hebrejců.
    Hebrejci páchají příšerné zločiny proti lidskosti, a hebrejci o tom vyřvávají, podle
    principu „zloděj nejhlasitěji křičí: chyťte zloděje!”
    Křičí do světa o těch krutostech, ale obviňují v nich nevinné Rusy. Je to starý
    hebrejský princip: dělat zlo a obviňovat ty, proti kterým toto zlo bylo namířeno.
    Vzpomeňte si na odchod z Egypta…

    • Forever napsal:

      cloud

      Není divu, že Stalin Židům nedůvěřoval a nechal je nakonec později postupně ve všech klíčových pozicích odstranit a zlikvidovat. Vždyť ta žido-NKVD byla přímo státem ve státě a to nemluvím o ostatních klíčových pozicích ovládanými Židy.
      Je paradoxem, že hlavními zakladateli a veliteli gulagů byli Židé. Oni je defactom založili už po VŘSR. A je ironií, že Židé gulagy vytvořili a řídili a pak v nich nakonec sami skončili, pokud jim Stalin neposlal kulku do hlavy.

    • Vladislav napsal:

      Ano – i toto by si zasloužilo samostatný článek.

      Protože naši lidé (většina) viní třeba Rusy za komunismus. Přitom pravda je taková, že pokud se bavím s jakýmkoliv Rusem (třeba i vyloženě odmítajícím dnešní poměry v Rusku), každý mi potvrdí, že Rusové byli především OBĚŤMI, nikoliv strůjci komunismu.

      V míře 1000x vyšší než se kdy mohlo zdát nám.

      Chápu třeba vysvětlení, že Hebrejci jsou prostě ambicióznější, prospěchářštější, dravější než běžní Rusové – a proto se derou mj. i na místa šéfů a bachařů koncentráků NKVD.

      Jenže – proč je to tak VŽDYCKY?

      Proč je najdeš především tam, kde jeden má prospěch z toho, že je ničen, vražděn nebo okrádán druhý?

      Proč je najdeš hlavně tam, kde se iniciují války, krize, neštěstí pro milióny nevinných?
      Proč Žid coby šéf, bankéř, majitel nebo politik skoro vždy automaticky znamená válku, smrt, bídu, neštěstí pro mnoho jiných?

      Jejich reakce je na toto vždy jediná: urazí se a začnou mluvit o antisemitismu;-)

      • cloud napsal:

        Rusové byli především OBĚŤMI, nikoliv strůjci komunismu.

        Je to přesně tak,ale takhle to slyšet nechtějí,on jim potom schází viník.

      • Jaris napsal:

        Proc rozlisovat? Maji stejne prospecharske cile na ukor druhych.

    • Definitiva napsal:

      cloud, rozlišuj hebrejcov, chazarov a židov sefardov a aškenázov, sú to rôzne podoby otroctva.

  20. Ladislav Kašuka napsal:

    Lidé by si měl najít fakta o o vyvražďování slovanských civilistů za války v Sovětském svazu a Chorvatsku,tam to bylo nejhorší… pak teprve v Polsku, nebo v Československu (viz Lidice a Ležáky). Víte třeba o tom, že stejně jako naše Lidice Němci zlikvidovali v Sovětském svazu 300 měst a 9000 vesnic?! To číslo vyráží dech, že? Na civilní slovanské oběti se prostě zapomíná! Padlí vojáci jsou samozřejmě také obětmi nacistů a jejich rodiny určitě něměli menší smutek jen proto, že zemřeli v boji a ne v koncentráku, nebo někde u zdi svých domovů…

    • Vladislav napsal:

      Ano, to je přesné.
      Také se doporučuji zaměřit na srovnání počtu zlikvidovaných obcí a měst v SSSR – a v západní Evropě.
      Vždyť válečně napadli Němci se svými satelity jedny i druhé. Bránili se jedni i druzí, válčilo se tam i tam. Za německého postupu, i později, na konci války, během jejich ústupu.
      Čím jiným než potřebou vyhladit podřadnou slovanskou rasu by tedy měl být zdůvodněn ten obrovský nepoměr?
      S Brity zvažoval až do cca roku 1938 Hitler dokonce spojenectví (viz např. mise R. Hesse). Dlouho je dokonce obdivoval. Západní Evropa měla zůstat po „konečném vítězství“ zalidněna těmi samými národy, jako před započetím Druhé světové války.
      Kromě Židů, popř. Cikánů tak byly veškeré německé genocidní snahy mířeny pouze proti Slovanům.
      A s tím nezačal Hitler, ale už císař Karel „Veliký“, a později Ota.
      Obdobím „NWO 1″, tedy v křesťanském duchu, zejména likvidací Slovanů mezi Labem a Odrou, se zabývám více. Pokud budete mít zájem, pane Kašuko, rád k tomuto někdy přispěji na vašem serveru článkem.

    • Jan Jinsky napsal:

      Netvrdím, že sovětské nebo jakékoli oběti války jsou míň než ty židovské. jen tvrdím, že lžete, když říkáte, že se zakazuje hovořit o obětech na straně SSSR atd. To je prostě lež a hotovo.

      • Vladislav napsal:

        Myslíte? Takže prosím o JEDINÝ článek nebo pořad na toto téma v CZ mainstreamu:
        - v tisku, www periodikách
        - v TV kanálech.

        Plus srovnání s tím, KOLIK toho tatáž média publikují o židovském holokaustu.

        Mezi námi děvčaty, mainstream neinformoval ani o výročí 15.3. 1939 – jestli jste si povšimnul;-)

        Předložíte ASPOŇ TENTOKRÁT důkaz svého tvrzení, nebo zase zbaběle zalezete, jako vždy, abyste se posléze objevil u úplně jiného článku a diskutoval na úplně jiné téma?

          • Vladislav napsal:

            Ale řeč nebyla o VÁLCE, pane Jinský!

            Řeč byla o genocidě civilních Slovanů na straně jedné vs. genocidě civilistů-Židů, tzv. holokaustu, na straně druhé, takže prosím nemlžte.

            Můžete tedy porovnat?

            • Jan Jinsky napsal:

              Pak nechápu, proč se oháníte 15.březnem. Prostě si dál žijte ve svém světě, kde je to samý zlý Žid. Podle mně je zabitý Žid, Slovan, Němec atd prostě zabitý člověk. Nějak v tom rozdíl nevidím.

              • houbeer napsal:

                Vladimir se neohani 15.3.-ta vase mluva je k smíchu. Jo a me ve skole ucili moooc o vybíjení židů a o rusechjen zminka ze taky umirali,a o slovanech obecne vubec nic!

              • Vladislav napsal:

                Takže jste namydleny, nemylim-li se. Proste nemáte co říci!
                O to, v jakem světe ziju, se nestarejte – nepřísluší Vam to. Raději začnete shánět argumenty pro to, co hlasate, jinak budou Vaše tvrzení brána i nadále jako zlovestne tlachání o nicem, popr. plácání do větru.
                Hlavně, ze tady ale jste a „vyvracite omyly“, ze, Vy hrdino? Sebestylizace dokáže byt opravdu mocná;-)

                • Jan Jinsky napsal:

                  Ono se holt mluví o obětech podle národnosti. Vím, že mi to zase vrátíte, ale je to fuk. Tady je to jasný – Židi, USa a EU mohou za všechno.

                  Naštěstí je to fuk, protože je to tady jen taková podivná rezervace nenávisti, kde si chovanci myslí, že jsou mírumilovní a chytří. Ale Korál je chodí krmit, aby nezhynuli.

                • Marie napsal:

                  Zidi jsou v tom mistri sveta…. s nickem Jinsky se nedomluvite, protoze on presne vi, kdy uhnout tematu a svest vas pryc od podstaty, ikdyz tematu neuhne..

                  Mam s zidy mnoho zkusenosti, to je u nich samozrejmosti takovou, jako kdyz se nekdo naucil otcenas modtlitbu. Odmele ji bez premysleni, stejnym stylem hovori zid.

                  Holocaust se popirat nesmi, protoze vladnou zidi a blbecci vydali tento zakon, ovsem jim nedochazi, ze tim zakonem primo sami ten holocaust popiraji. Proste nesnesou, aby jim nekdo hazel do ksichtu jejich vymysly.

                  Vyhlazovani slovanu existovalo ( a ted probiha na Ukrajine a brzy se presune k nam…) a popira se to de facto tim, ze je to zakazano vnitrnimi predpisy medii, ktera ovladaji, jak jinak, zidi. A to nejen u nas, totez v USA a kdekoliv maji vladu.

                  Tudiz oficielni zakon o tom neni, ale ja vam dokazi, ze provadeci predpisy ministerstev a dalsich vladnich uradu prepisuji zakony a dokonce odporuji zakonum nadnarodnim ( Listina zakladnich lidskych prav ) a neni na to metr. Bojovala jsem s tim pres rok, a ani presidenta nezajimaji protiustavni zakony, vesele je podepisuje…

                  A jak jsem uz nekolikrat rikala: kde konci pravo, tam nastupuje nasili… nevyhneme se tomu, bohuzel to nejde. Hajzlove pravu neustoupi, to radeji budou vrazdit, takze ani s zidakem jinskym se nedomluvite. Nikdy. A kdykoliv napisete pravdu, oznaci vas za lhare. Ciste proto, ze ji nesnese. Moc dobre vi, jaka ta pravda je, ale on nesnese to, ze ji dovolite rikat!

              • petr napsal:

                A co Jinsky,ty zidovske vojaky bojujici pro Hitlera? Ti jsou taky obeti holocastu? A mame je take litovat? A nebo se vam libi styl Rabbiho Harry Watona-The triumph of fascism will be the triumph of the communist soul. But the communist soul is the soul of Judaism. Hence it follows that, just as in the Russian revolution the triumph of communism was the triumph of Judaism, so also in the triumph of fascismThe triumph of fascism will be the triumph of the communist soul. But the communist soul is the soul of Judaism. Hence it follows that, just as in the Russian revolution the triumph of communism was the triumph of Judaism, so also in the triumph of fascism
                will triumph Judaism.
                Mam dojem ze to bylo sepsano v 1939 v USA.

  21. pepan napsal:

    Nojo.Když oni Slované a my speciál jsme pořád stejně důvěřiví a pitomí. Všichni a hlavně ti ze západu nám pořád mažou med kolem huby a vždy nás vyberou a odkopnou, smlouva nesmlouva. A my to stále žerem jako tupé ovce. To Švýcar je jinej pán.

  22. Definitiva napsal:

    „Netuším, proč se pořád mluví pouze o židovském holocaustu, když…“

    To preto, lebo Veľká Tartária bola vymazaná z mapy,
    z Tartarov sa stali mongolské hordy,
    Maďari sú Slovania s identickou slovanskou genetikou a pred dvesto rokmi sa ešte volali Uhri, žvatlali po slovensky a vtáka Turula si požičali od Turkov po skončení tureckej okupácie,
    preto, že knižnice zhoreli a dejiny Slovanov zmizli,
    že prví osadníci boli všade Nemci, aj keď sa v Nemecku pri vykopávkach všade nachádzajú slovanské artefakty.

    Preto, že kresťanská ideológia bola a je genocídou Slovanskej kultúry a Slovanstva ako takého.

    Preto, že demokraciu „vymysleli“ v Grécku, nesmeli voliť cudzinci, otroci a plebs-to je ľud pospolití. ktorí nejavil záujem o spoločenské dianie. Otrokárska diktatúra rodovej aristokracie, ale dôležité!!!, bola to demokracia.

    Preto, lebo nástupom Romanovcov bola zavedená dedičná moc v Rusku, ktorá nahradila tisícky rokov fungujúcu SLOVANSKÚ demokraciu rodov, obcí, kniežatstiev a impéria.

    Preto, lebo nepoznáme odkaz predkov, stratili sme rodovú pamäť a deti sa v škole dodnes učia klamstvá!!!

  23. Jaris napsal:

    Obeti za II.svetove valky byly. To je beze sporu. Co mne tom vsem vadi je to, ze je to mensina zidu, kteri nejvic krici, „to my jsme ti nejubozejsi, ti, kteri nejvice trpeli a nikdo jiny nema poneti, co je to vlastne holocaust a nikdo jiny tolik nestradal jako my, zidi – Beeee, beeee e eeeee“. Pritom dodnes pekne shrabuji penizky od Nemecka jako kompenzaci. Zid totiz dokaze vytriskat penize i na vlastnim nestesti.
    Zarazi mne, ze to utrpeni, ktere prozili z nich neudelalo citlivejsi lidi vuci ostatnim. Ne! Chovaji se jako gestapaci a zabijeji Palestince vcetne deti za bileho dne. Kradou jim zem, bori jejich domy. Zidi jsou krute bestie a ten novy holocaust na ne opet prijde. Koleduji si o to hodne dlouho.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>