Co se stane, když americký senátor žádá po Izraeli, aby nesl zodpovědnost za válečná zvěrstva

leahy_1Senátor Patrick Leahy chce, aby státy Izrael a Egypt byly vyšetřovány pro brutální vraždy, spáchané za pomoci amerických vojenských sil. Americký senátor Patrick Leahy rozlítil izraelského premiéra Benjamina Netanjahua a nyní čelí výtkám od své vlastní strany kvůli požadavkům na vyšetřování „hrubého porušování lidských práv“ Izraelem a Egyptem, což jsou státy, které přijímají od Ameriky největší vojenskou pomoc.

Toto bylo zveřejněno jen několik dní poté, co byl pořízen mimosoudní záznam, kdy izraelský voják zavraždil zraněného palestinského muže na okupovaném Západním břehu ve městě Hebron. Požadavek Patricka Leahyho o vyšetřování a zjištění informací je nejnovější známkou toho, že americká vojenská podpora pro izraelskou pravicovou vládu se stává zdrojem politického napětí.

Dne 17. února Patrick Leahy, demokratický senátor za stát Vermont, a dalších deset demokratických členů Kongresu poslalo dopis ministrovi zahraničí Johnu Kerrymu. „Byl tam znepokojivý počet zpráv o možném hrubém porušování lidských práv ze strany bezpečnostních sil Izraele a Egypta - incidenty, do nichž mohli být zapojeni příjemci nebo potenciální příjemci americké vojenské pomoci,“ uvádí dokument, který byl uveřejněn na konci března. „Žádáme vás, abyste zjistili, zda jsou tyto zprávy věrohodné a abyste nás informovali o svých zjištěních.“

V dopise se dochází k závěru, že by Amerika mohla porušovat Leahyho zákon (pojmenovaný po vermontském senátorovi), což je právní rámec, zaměřený na zamezení americké vojenské pomoci „jakémukoliv útvaru bezpečnostních sil cizí země, pokud má ministr zahraničí spolehlivé informace o tom, že takový útvar hrubě porušil lidská práva.“

Hnutí Amnesty International a další organizace na ochranu lidských práv oznámily případy, které mohou být považovány za mimosoudní vraždy, způsobené izraelskou armádou a policií – Fadi Alloun, Saad Al-Atrash, Hadeel Hashlamoun a Mutaz Ewisa,“ uvádí se v dopise. „Jsou tam také zprávy o mučení v případech Wasima Maroufa a Ahmeda Manasryho.“

Philip Weiss v textech pro Mondoweiss poznamenal, že „mnozí ze signatářů, včetně Hanka Johnsona, Andreho Carsona, Eddieho Bernice Johnsona, Eleanor Holmes Norton a Raula Grijalva, jsou lidmi různé barvy pleti; to je podstatné, protože jak řekla Tamara Cofman Wittes pro noční vysílání Columbia Monday night, podpora Izraele se v Americe pomalu stává zpolitizovanou, tak jak demokratickou základnu silně obsazují černošské a latinské skupiny, které sympatizují s palestinskou kauzou.“

Dopis Patricka Leahyho je pozoruhodný tím, že v něm senátor umístil na stejnou úroveň izraelské násilnosti a egyptská zvěrstva (včetně masakru na náměstí Rab’aa v roce 2013), což je výjimečný obrat v americkém politickém klimatu, kdy často není možné Izraeli nic vytknout. Spojené státy poskytují každoročně Izraeli vojenskou pomoc v hodnotě 3,1 miliard dolarů, což je o dost více ve srovnání s částkou zhruba 1,5 miliardy, která putuje do Egypta, který financuje brutální represivní vojenskou juntu podle pokynů ze smluv z Camp David. Společně tyto dvě země tvořily v roce 2014 více než 75 procent celosvětové vojenské americké pomoci.

Společné odsouzení se setkalo s ostrou kritikou ze strany Bena Cardina, služebně nejstaršího demokratického člena senátního výboru pro zahraniční vztahy a nejvyššího příjemce příspěvků od pro-izraelské lobby. „To se ale nedá srovnávat,“ řekl Cardin pro publikaci Forward, podle článku zveřejněného v neděli. „Izrael respektuje zákony,“ pokračoval Cardin. „Mají systém, který bude dohlížet na to, aby ti jednotlivci byli zodpovědní... Není v tom žádná rovnocennost.“

Netanjahu to minulou středu ostře kritizoval, přičemž prohlásil: „Izraelské obranné síly (IDF) a izraelská policie nejsou zapojeni do žádných poprav. Izraelští vojáci a policisté brání pouze sami sebe a nevinné civilisty s nejvyššími morálními zásadami proti krvelačným teroristům, kteří je přicházejí vraždit.“

Dahlia Scheindlin v internetovém časopise 972 Magazin nazvala reakci premiéra Netanjahua za „podivné řetězce lží.“ Ve zprávě, kterou vydala organizace Amnesty International v únoru 2014, se uvádí, že Izrael beztrestně zabíjí a způsobuje zranění Palestincům, včetně dětí. Po těchto zjištěních brzy následoval izraelský vojenský útok na pásmo Gazy, trvající 51 dnů, kdy bylo zabito přinejmenším 2 145 Palestinců, z nichž drtivou většinu tvořili civilisté, přinejmenším 578 obětí byly děti.

Podle mezinárodní organizace na ochranu práv dítěte pro Palestinu (Defense for Children International – Palestine) bylo nejméně 28 palestinských dětí „smrtelně zraněno střelnou zbraní izraelskými vojenskými složkami v roce 2015“, a to částečně v důsledku uskutečňování izraelské politiky „shoot-to-kill“ (střílej a zabíjej) v reakci na rostoucí napětí a odpor.

Patrick Leahy to rovněž Netanjahuovi oplatil, když ve středu argumentoval: "Leahyho zákon, který existuje již téměř 20 let, platí stejnoměrně, celosvětově - žádná země není výjimkou - a to platí i pro konkrétní vojenský personál a jednotky, ne na obecné bezpečnostní síly, pokud se jedná o podporu USA.“ A dále pokračoval: „Takto je to jedině spravedlivé pro americké daňové poplatníky, a je to nezbytné při dodržování a respektování zákonů, které naše země hájí.“

Kvůli stupňujícím globálním sporům údajně v pátek telefonoval izraelský premiér Netanjahu americkému ministrovi zahraničí Johnu Kerrymu a požadoval po něm, aby prohlásil, že Izrael není vinen z mimosoudních vražd.

Přetrvávající propletenec přichází v době, kdy Netanjahu požaduje velké navýšení vojenské finanční pomoci na částku 4,5 miliard dolarů ročně.

Ale Raed Jarrar, vedoucí pracovník vládních vztahů pro výbor AFSC (Výbor pro služby přátelům Ameriky) řekl pro internetový portál Alternet: „Vláda premiéra Netanjahua se chová tak extrémně ve svých strategiích a postupech, že jejich kroky a jednání znemožňují, aby si politika USA udržela volnou ruku.“

Suzanne Adely, spolupředsedající mezinárodního výboru národního sdružení právníků (NLG), řekla: „izraelský útok na Gazu v roce 2014 a masakr na náměstí Rab'aa v roce 2013 představují body obratu, neboť více mainstreamových médií, vládních úředníků a obyčejných amerických občanů říká dost.“

Sarah Lazare

Zdroj: http://www.alternet.org/grayzone-project/heres-what-happens-when-us-senator-calls-israel-be-held-accountable-atrocities




79 Komentářů k Co se stane, když americký senátor žádá po Izraeli, aby nesl zodpovědnost za válečná zvěrstva

  1. pražská vlaštovka napsal:

    Jednou jim tam na Izrael někdo něco hodí a bude vymalováno ...
    pak bude mír
    j.

    • Vaclav Pražák napsal:

      Ty krávo,oni bojují s islámským terorismem,podívej se do Německa jak to dopadne s teroristy když seš na ně hodná až nikdo vymaže Izrael tak nebude mír ale totální konec v Evropě protože to bude znamenat že islámisti začali používat zbraně hromadného ničení,vy jste tak zdegenerovaný,že svojí nenávistí k židům podporujete islámský terorismus a tím si kopete vlastní hrob.A ještě jedna maličkost z historie:se židama jdou společně na smrt i Slované.Tak jako vy nenávidíte židy tak celý západ nesnáší vás slovanskou špínu a takhle o vás mluví,věřte mě,já mám příbuzný(Slované jsme)ve dvanácti tkzv.západních zemí a oni vámi pohrdají takže je trapné jak vy pohrdáte jinou rasou,hrdinsky tou nejmenší.

      • Justass napsal:

        no a to je máme milovat? Za co? oni s námi pohrdají stejně jako s ostatními nežidy. Nebo za tu genocidu co provádějí Palestincům. Poraď chytráku - za co?

      • Forever napsal:

        Tak, jak Nežidé nakládali se Židy po celá staletí, je důsledkem toho, jak se chovali Židé k Nežidům. Podívejte se na VŘSR, Palestinu, většinu válek za pár století financované židovskými oligarchy - včetně obou světových. Na to, jak brutálně vysávali a okrádali nežidovské pracující, jak s nežidovských pracovníky jednali! Jak židovští finančníci dnes podporují islámský terorismus a invazi islámu do Evropy! A také, co hlásá jejich ideologie židovství - jak oni o nás smýšlejí!

        Přidám ještě nějaké ty „mírumilovné“ verše z Talmudu, abychom věděli, jak o nás ti Židé vlastně smýšlejí.

        Midrasch Talpioth 225: „Nežidé byli stvořeni, aby sloužili Židům jako otroci.“

        Erubin 43b: „V čase Mesiáše se všichni (Nežidé) stanou otroky Židů.“

        Yebamoth 98a : Všechny nežidovské děti jsou zvířata.

        Simeon Haddarsen, fol. 56-D: „Až přijde Mesiáš, každý žid bude mít 2800 otroků.“

        Okrádat Góje je povoleno, viz:

        Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 348: „Všechen majetek ostatních národů patří židovskému národu, který je proto oprávněn se ho zmocnit bez jakýchkoli ohledů.“

        A to není vše, to co je povoleno Židovi, není povoleno Góji:

        Tosefta, Abda Zara VIII, 5: „Jak vysvětlit slovo krádež. Gójovi je zakázáno krást, loupit, nebo brát ženy za otrokyně, atd., od gójů nebo od židů. Ale židovi NENÍ zakázáno dělat toto všechno Gójovi.“

        Židé jsou považováni za nadřazený národ, co má právo zabíjet ty ostatní „podřadné“ Góje. Viz:

        Baba Necia 114,6: „Židé jsou lidské bytosti, ale národy celého světa nejsou lidští tvorové, ale zvířata.“

        Žid při zabití Góje nemá a nemusí mít žádný pocit viny, viz:

        Tosefta. Aboda Zara B, 5: „Pokud gój zabije góje nebo žida, je za to odpovědný, ale pokud žid zabije góje, tak za to NENÍ odpovědný.“

        A krutých textů, jak je vidět, je tu požehnaně, jak je vidět výše, a je tu spousta ještě krutých veršů, čtěte:

        Abodah Zara 26b: „Nejlepší z nežidů musí být zabiti.“

        Hilkkoth Akum X1: „S gojímem neměj slitování.“

        Gad. Shas. 2:2: „Žid může nežidovskou dívku zneuctít, ale nesmí si ji vzít.“

        Sanhedrin 59a: „Zavraždit gojíma je jako zabít divoké zvíře.“

      • weissbach napsal:

        Přiznejme si, že stav světa plus islámský terorismus je jejich dítě, takže opravdu nevidím důvod k tomu je za to ještě milovat.
        Ostatně když píšete, že bojují s islánmským teorismem, tak ještě dodejte, že jen u sebe za ostnatým drátem, zatímco celý zbytek světa poučují o úžasném multikulturalismu a jsou první kdo skrz svoje mediální trouby halekají nad každým zadrženým ilegálem a vyžírkou v Evropě jako nad obětí rasismu a xenofobie. Nebo si nevzpomínáte na lkaní italského rabína, který přirovnal značkování ilegálů ve vlaku našimi celníky k transportům do Osvětimi? Fakt netuším za co bych je měl obdivovat. Že nás Slovany považují na západě za podřadné je známá věc, ale totéž si židé myslí o nežidech obecně. Dokonce to beztrestně a naprosto bohorovně hlásají veřejně. Ti slušní mezi nimi se bojí promluvit nahlas a neveřejně přiznávají, že antisemitismus se vyrábí uměle skrze média a nevládky. Přičemž neznám nesnášenlivější a xenofóbnější etnika než jsou židé a arabové.

        • Justass napsal:

          Forever, weissbach,

          takže jste odpověděli za toho chytráka Pražáka.
          A to tak, že naprosto přesně a pravdivě - jen nevím za se on pod to podepíše - asi těžko, že.

          weissbach - k tomu poslednímu slovu tvého komentáře - to bych vynechal - tedy já to tak po skoro tříletém deno-denním soužití s nimi nevidím - spíš naopak.

          • weissbach napsal:

            To záleží na vzdělání, inteligenci a koncentraci. Jinak se chová jednotlivec, jinak skupina.

            • weissbach napsal:

              Jsem svědkem, jak se projevuje na jednotlivci nátlak skupiny a jak silně je ovlivněn každodenním působením okolí a co všechno začíná vadit a co všechno je postupně problém. Přičemž zásadní problém vidím v možnosti zakládat centra a ještě hůř mešity. To je přímá cesta do pekel, protože tlak a indoktrinace doposud slušných a začleněných jsou nesmírné. To je dáno tradicí a akceptací autorit. Takový člověk ve vlastní komunitě postupně buď podlehne nebo je donucen odejít. A to mluvím o lidech, kteří mají vzdělání a jsou více či méně elitou, což se netýká 90% nově příchozích tvrdě od svých 3 let indoktrinovaných a nucených memorovat korán nazpaměť. Vážně myslíte, že to trvale nepoznamená psychiku dítěte - budoucího člověka ohledně životních priorit a vztahu k jiným lidem /nemuslimům/? Palestinec, který se k nám přiženil je ze sekulárního prostředí, ale neumíte si představit jakému tlaku je od ostatních poslední 2 roky vystaven. Oni to vážně berou jako islamizaci se vším všudy a na člověka, který vybočuje vztahem k manželce například, pohlížejí jako na zrádce svých lidí. To je fakt.

              • Justass napsal:

                No, to jistě. Ovšem nenamlouvejme si, že stádovým syndromem netrpíme i My - bílí.
                Vše co jen trochu smrdí rasismem odsuzuji - rasismus já tuze nerad.

                • proud napsal:

                  Tos mi pripomel ono: Ja ze jsem rasista? Nikdy! Nenavidim rasisty!!!.....a barevny..........;-)

                • weissbach napsal:

                  Já se za rasistu nepovažuji, ale na druhou stranu, není permanentní házení hnoje na bílou rasu taky rasismus? Podle mě je, akorát že to nikdy nikdo nepřizná. Ze zvrácené logiky dnešní doby vyplývá, že jedině bílý člověk se rasistou už rodí, protože rasisté jsou vždy jen bílí heterosexuálové a nikdy příslušníci jiných ras. Přičemž je evidentní, že v reálu tomu tak není. Není to zvláštní?

                • Justass napsal:

                  Já ovšem permanentně neházím hnůj jen na bílou rasu. Já pouze konstatuji, že bílá rasa není v dané věci, ovšem i v jiných věcech žádnou výjimkou, tak jak mnozí ( nemyslím přímo wessbacha) se snaží sama sebe , ale i ostatní přesvědčit - v tom to je rasismus. Bohužel ta bílá rasa s tímto má ty největší "zkušenosti". Kolonizace-otrokářství- boj o čistotu rasy atd. atp.

                • Justass napsal:

                  doplnění, aby nedošlo k nedorozumění. Z řad té bílé rasy, ve smyslu "obvinění", která k ní vznáším, vyviňuji slovanské státy a Slovany obecně. Ti s tím ty "zkušenosti" nemají. Nicméně mám důvodné obavy, že ten "nebílý" svět do takových rozlišení nepůjde - kór když se s nimi v tom posledního čtvrtstoletí vezeme.

        • Forever napsal:

          weissbach

          Přesně, za sebemenší kritiku Židů či ideologie židovství jste antisemita a hrozí vám, že skončíte v lochu, ale rasistická ideologie Talmudu je povolená!

          Nemluvě o tom, jak nákládali s těmi pár procenty slušných Židů, co si dovolili ozvat proti Izraeli, jako třeba Chomsky či Allen nebo Finkelstein a řada dalších!

        • Forever napsal:

          weissbach

          K těm nesnášenlivějším a agresivním etnikům a rasám bych kromě Židů a Arabů přidal ještě Rómy a Černochy. Jen si vemte USA, kde žije přibližně kolem 15% černochů a přitom kriminalitu tam páchají z 65% černoši! O Evropě nemluvě!

          Není náhoda, že světové elity chtějí smíchat, dle nich (řeč je o bílé rase), relativně čistou inteligentní bílou rasu s primitivní černou rasou! Z toho vznikne onen "nový národ" ideálně uzpůsobený k ovládání a manipulaci!

          • weissbach napsal:

            Jenže Romové a černoši k tomu primárně nejsou "vybaveni" ideologicky věroukou tvrdě odsuzující "nevěrce". To je dominantní o náboženství vzniklých z judaismu: judaismus, křesťanství, islám. Přičemž první a třetí nejsou ovlivněny nějakým novým zákonem, ale jsou zakonzervovány v principu vyvolenosti. Ostatně inkviziční doba ukázale evidentní průnik a infiltraci tohoto principu a změnu původního křesťanství likvidovaného pomocí islámu v oblasti Blízkého východu a severu Afriky během necelých 200 let. Vatikánský klon, který určil následný směr vývoje tzv. křesťanství je rozhodně bližší islámu a judaismu než Ježíšovu učení. Například šíření ohněm a mečem, tvrdým pronásledováním "nevěrců" atd. Od doby Karla Velikého se křesťanství šířilo podobně jako islám: Přijmi nebo zemři.

            • Forever napsal:

              S tím Vatikánem jste to vystihl pěkně - že má blíže k islámu a judaismu než k Ježíšovu učení - už v tom, že Vatikán nejednal milosrdně jako Ježíš, ale jako krutý Bůh ze Starého zákona.

      • Forever napsal:

        Copak řekl slavný ruský spisovatel Dostojevskij o Židech:

        „Žid všude tam, kde se usadil, usiluje o to, aby byl národ rozvracen, vtlačován do tmy nevědomosti a aby šířena byla nelidská a bezradná bída mravní i hmotná a s ní ovšem i zoufalství. Na okraji ruské říše můžete se otázati domácího obyvatelstva: „Jaká je ta síla, která pohání Židy po všechny časy?“ Dostane se vám jednomyslné odpovědi: „Bezcitnost a chtivost nalokati se našeho potu, naší krve!“ A skutečně, veškerá činnost Žida směřuje k tomu, aby domácí obyvatelstvo setrvávalo v plné odvislosti od Židů, z níž není východiska. Využívají k tomu i – zákonů. Ano, to Židé dovedou, těžiti z práva a zákonů. Dovedou se přáteliti s těmi, od nichž a na nichž závisí národ. Neměli by proto stále reptati, že mají málo práv. Vše je v jejich rukou! Banky, obchod, průmysl – ba už i půdy se zmocňují. A přece je zapotřebí, aby národ žil skutečným životem i plnil své přirozené poslání a nebyl pouhým galvanisovaným trupem v rukou Židů a bursiánů. Připouštím, není snadné pochopiti a popsati čtyřtisícileté dějiny takového národa, jako je židovský, ale to rozhodně a určitě vím, že jistě není národa na světě, který by tolik bědoval a žaloval na svůj osud, stále, za každým slovem i skutkem, na své podřízení, na své utrpení, na své mučednictví. Pomyslíš si nakonec, že to nejsou oni, kteří vládnou v Evropě, že ne oni spravují a ovládají bursy, stejně jako politiku, vnitřní záležitosti a morálku států.
        Vezměte ruské Židy. Stále volali po právech, kterých neměl ani ruský národ, naříkali a žalovali, že jsou odstrkováni a mučeni a že teprve pak, až jim budou přiznána větší práva, bude možno od nich žádati, aby plnili povinnosti ke státu a domácímu obyvatelstvu. Pak ale přišel car Osvoboditel, zrušil nevolnictví a osvobodil ruský národ. Kdo se však vrhal první na něj jako na svojí oběť, kdo těžil z jeho slabostí, kdo jej spoutal svými zlatými pouty, kdo vystřídal na tak mnohých statcích statkáře, kteří sice značně těžili z národa, ale přece jen neničili sedláků, byť i z důvodů sobeckých – aby neničili pracovní síly. Co je však Židu do pracovní ruské síly? Vezme si svoje a jde dále! Žid, který vloží své peníze do zakoupení statku, aby si vrátil investice i s úroky, vymýtí lesy a vysaje všechnu sílu a mízu zakoupené půdy. Zkuste to však ozvati se proti Židům. Jaký pokřik se ozve hned v zápětí z řad Židů a židofilů, co to bude řečí o porušování zásady hospodářské svobody a občanské rovnoprávnosti! Jaká však rovnopráv nost, je-li tu zjevný talmudský „stát ve státě především vždy a všude“? Co udělali Židé v Americe? Sotva byli černoši osvobozeni, vrhli se Židé na ně a zotročili je sobě, svému průmyslu, svému obchodu, svým potřebám. A jak dovedou prostý lid opíjeti kořalkou, aby snadněji dokončili lichvařením dílo zkázy!? Židé ovšem vykřikují do světa, že jsou mezi nimi dobří lidé. Můj Bože, copak v tom spočívá otázka? Ano, jsou dobří lidé. Byl snad pařížský J. Rothschild špatným člověkem? My tu však mluvíme o celku a o ideji židovství, která zaplavuje celý svět. Ne nadarmo vládnou v celé Evropě na bursách Židé, ne nadarmo uvádějí v pohyb kapitály, ne nadarmo ovládají úvěry, ne nadarmo jsou pány mezinárodní politiky a nenadarmo věří, že blíží se jejich království! Ano, Evropa stojí na okraji propasti, všeobecné, společné, strašné záhuby.“

        Fjodor M. Dostojevskij, Deník spisovatele

      • Olda napsal:

        židáci jsou ten největší a nejodpornější hnůj,paraziti a pijavice lidstva

      • Jaris napsal:

        Prazaku, Tobe snad preskocilo! Zidi, ze bojuji proti islamskemu terorizmu? Ti akorat zabijeji Palestince a kradou jim uzemi, ktere chazarsko-zidovskym filckam nepatri a nikdy nepatrilo. Zidi naopak islam podporuji. Je to jejich ucelova zbran vuci evropskym narodum. Zidi naopak podporuji islamskou emigraci do Evropy, ktera vytvari paralelni oddelenou spolecnost a tim se rozleptavaji narody zevnitr. A Ty tady budes tvrdit hovadinu, ze Zidi bojuji proti terorizmu? Vzdyt jsou to teroristi sami. Nechtej byt povazovan za hlupaka!

      • jarda napsal:

        trochu mimo neznalku

  2. Milan napsal:

    Inu u nás by byl pan senátor už dávno šatlavě, jako antisemita, já dostal rok podmínky, jen za to, že jsem řekl, že stát izrael je státem teroru a apartheidu, navíc to byla citace vídeńského rabína a ještě za za větu, že současná sionistická ideologie je zločinecká. Vůvec si netroufám představit, obvinit svatý" izrael z válečných zločinů.. ))nu budeme to sledovat, kam to senátor dotáhne.

    • pražská vlaštovka napsal:

      Milan:
      to snad nemyslíš vážně?!?,rok podmínky ?měl ses odvolat a vyhrál bys to,protože všechno ,co říkáš je pravdou a je to doloženo i dokumenty !
      neměl sis to nechat líbit ... nevím,kde jsi,zda v čechách nebo ve Vídni ,ale je to neuvěřitelné..
      to Tě soudil nějakej židák!
      jituš

      • Justass napsal:

        No, Jituš pravda to asi je - bohužel. To pan Stwora z webu Zvědavec dostal taky podmínku jen za to, že nechal přeložit a dal na svůj web článek, ve kterém jeho autor řešil a dokládal fakty skutečnost o holocaustu, pod názvem "Šesti nebo čtyř milionová varianta". Stwora byl 2 roky tahán po soudech a nakonec tu podmínku fásl. Přitom nebyl autorem toho článku ani se k němu nijak nevyjadřoval. Jen ho prostě dal na svůj web k diskusi. A to se přeci nesmí-že.

        • Paul Durham napsal:

          patrně netušíte, že žijete v záložním izraeli

        • pražská vlaštovka napsal:

          Justass:
          to jsem o p.Stworovi ani nevěděla... a obdivuju ho za to,že jede dál a nenechal se
          zastrašit.. proto voni v každý zemi mají ty protižidácký zákony (
          tady ve Vídni ti k tomu dají ještě
          "wiederbetätigung " a udělají z tebe nejhoršího nàcka..
          (to byl mimochodem jeden z prvních postřehů , které se mi zde nabídly....)
          Po jewrejpřevratu v 17.roce v Rusku jako první zákon byl právě atisemita a k tomu založili
          politický GULAGy viz. vrah Trockij (to už jsme tu zmiňovali)..
          kdyby mohli ,udělali by to všude..
          j.

      • Milan napsal:

        vlašťovko, odvolal jsem 2x, první soud jsem vyhral, odvolala bolševička janáčová státní zastupkyně a zanedlouho u druhého soudu, mě stejná soudkyně dala 3 měsíce, do se nelíbylo zavistivé janáčové, tak se odvolala i já se odvolal, ale ten můj trouba právník opoměl moje odvolání zaslat, soudu se sis na místě omluvil, mě nikoli, ale pravdou je, že mi alepoň brátáti 50 papouchů"

    • Marie napsal:

      Jestli ti nevadi sem dat jmeno a prijmeni dotycneho soudce, soudkyne, ktery/a je podepsan/a pod timto svinstvem, udelej to. Postaram se dal ...

      Uz je toho kurva moc, i ty nejvyssi nadoby trpelivosti pretekly!!

      Neexistuje zadny antisemitismus, to je sionisticky vymysl, aby lidi nesmeli kritizovat zlociny!

      Sbirejte jmena a adresy vsech zidu, kteri vam zpusobili ujmu, at uz majetkovou nebo nemajetkovou. Nebudeme to my, kdo je potresta, ale jejich vlastni medicina....

      • proud napsal:

        Tentokrat souhlas,jen bych to doplnil,sbirat jmena takovejch vsech,zid-nezid.......ovsem s podrobnym popisem prohresku.

  3. Josef Švejk napsal:

    Patrick Leahy ve středu argumentoval:
    "Leahyho zákon, který existuje již téměř 20 let, platí stejnoměrně, celosvětově – žádná země není výjimkou!"
    Americké zákony platí pro celou galaxii, aby bylo jasno! Pokud někdo tápe, můžeme mu to humanitárně vyjasnit!

  4. Jaris napsal:

    Klobouk dolu, pane Leahy. Izrael je v existenci pouze podfukem na ukor jinych, jak jinak, ze? Jeho obyvatele jsou chazari (Ashkenazi) kdesi od Cerneho more a nikoliv potomci zidu puvodnich. Tudiz podle legalnich zakonu na toto uzemi nemaji pravo.
    Jde o zparchantelce, kteri se vetreli do vsech dulezitych mist a jako vzdy kujou neciste pikle a skodi CELEMU svetu. Je to paraziticka verbez se kterou drive nebo pozdeji prijde vyuctovani. Lide nejsou slepi. Zverstva pachana na Palestincich jim jednou hodi bumerang a urazi jim ten zahnuty nosan, ktery strkaji vsude, kde to zavani penezi a moci.
    Nic se nema chtit nasilim. Marie je jeste vlidna, ze by jim dala Madagaskar. Ja bych jim vytycila pozemek na pousti a nechala je postavit stejne hradby kolem, jako si postavili v Izraeli proti Palestincum. Tam, at si vybuduji sami svepomoci stat a jak by z nej vystrcili nos, tak by po nem hned dostali klackem.

    • Justass napsal:

      Jo, jo Jaris. Takový pozemek jsem už vytipoval u jejich amerických kamarádů. Poušť blízko hranic s Mexikem. Stejná zeměpisná šířka = netřeba žádné aklimatizace.

      • Marie napsal:

        Jaris a Justass: nastaveli tunely pro pohodlny prisun drog do USA, stejne tak by jim kamaradickove pomohli zpatky a rozlelzli by se case opet!

        Ostrov, odkud nebudou moci odejit. To je reseni. A protoze by tam byli presidleni vsichni, tj. vcetne tech, co nikdy nevrazdili, je potreba, aby tam byla puda k obdelani a material k postaveni nejakeho obydli. Jsou takovi, kteri maji na rukou krev, a takovi, kteri jedou parazitismus a takovi, co se jen se vezou na parazitismu.

        Oni by se tam mydlili mezi sebou, kdo bude pracovat a kdo zase jenom parazitovat, a tim by se potrestali a zredukovali sami, vlastnimi silami. Soudy netreba. Stejne by podvadeli, podplaceli, svadeli jeden na druheho, to vsechno uz jsme videli v minulosti, viz Soros.

        Vsimnete si, jak se tato otazka resi na Ukrajine a v Rusku. Ti nejvetsi paraziti mizi pryc a naopak ti, co vedi, ze jejich parazitismus konci, tak skemraji o prijeti u Putina. Strach je dohnal az k nemu. Oni moc dobre vedi, co bude... svet neni slepy a ta tsunami uz je na ceste...

        • Lostris napsal:

          Jsou dvě dobrá videa od pana Zanobina na Leva-Net " O židech poprvé a O židech podruhé." Jejich osud a role v dějinách byl naprogramován během 40 let tzv. putování po Sinajské poušti. Do Egypta přišli jako kočovníci a byli egyptským žreci - nejvyššími knězi (pamětníky Atlantidy a předpotopních civilizací a hlavně majiteli informací tudíž vládci planety v tehdejším slova smyslu)vybráni k prvnímu socio-inženýrskému experimentu v popotopních dějinách země. Tam jsou počátky řízení světa elitami - genealogicky se potomci žreců egyptských přeměnili během dějin na zednářské elity. Nejdříve židy udržovali separované, aby se s jinými národy nemísili. Jinak staří Egypťané byli tolerantní, sňatky z cizinci nebyly zakázané. Pak je vyvedli do pouště kde si z nich vymýváním mozků udělali etnikum, které mělo plnit v dějinách lidstva jen zadané úkoly. Do Sinajské pouště vstoupili židé jako poměrně mírumilovný národ v postavenívědomých otroků. Z pouště po 40 letech vystoupila nová generace židů s jinou přeprogramovanou mentalitou. Tito židé pak bez problémů vyvražďovali jiné národy, aby měli svoji zemi. Palestinci jsou potomci starověkých Kanaánců. Je třeba mít na mysli, že po 40 letech pouště vystoupila jiná generace než ta Mojžíšova původní. Za 40 let tam prostě vyrostla. Židé trvají na tom, že tam byli 40 let - Sinajská poušť se však dá přejít za několik týdnů, možná 4 měsíce. Co se tam tedy těch 40 let dělo - měli potravu, manu, nikdo neví co to bylo. Jen v bibli se říká "V Egyptě nás krmili lépe". Takže byli někým nějak krmeni, aby tam vydrželi, aby se experiment podařil. Židé jsou všeobecne vnímáni jako potížisté - ale oni si svoji roli v dějinách nevybrali...elity jimi možná pohrdají stejně jako zbytkem planety. A ty elity je proti zbytku světa řídí dodnes.

          • Jaris napsal:

            Ne, neverim tomu, ze ti "chudaci zidi" byli preprogramovani. To z nich opet dela obeti, kdyz obetmi vlastne nejsou. Na BV to vzdy vrelo krvavymi boji. Kananci, Amorejci, a mnoho jinych kmenu byli zrovnatak kruti jako zide. Takova byla proste krvelacna doba - mrtvy nepritel, dobry nepritel. O zadny experiment neslo. Zidi odesli(mozna byli vyhnani)z Egypta a na te pousti zili, vzhledem uvedeneho veku Mojzise v Bibli. Hledali, kde by se mohli usidlit a jejich cil byl tzv. "Fertile Crescent", kde si nakonec kus uzemi vybojovali.
            Navic dnesni zidi nejsou zidi puvodni, ale chazari odnekud od Cerneho more a na uzemi dnesniho Izraele nemaji z legalniho hlediska pravo.

      • Justass napsal:

        Marie,

        k tomu "pozemku" u Mexika by samozřejmě patřilo - zákaz vycestovat mimo území USA. Vystavila by ho
        nová OSN se sídlem v Číně (třeba). Ty tři miliardy dolarů ročně, co jim už léta USA dává úplně zadarmo, by mohli použít na vybudování nových
        vesnic a městeček. No a při jejich pověstné pracovitosti by to nemuselo trvat tak dlouho zbylo i na postavení nové Zdi nářků - ne.

  5. John napsal:

    Bol som v Izraeli a Palestíne týždeň v roku 2009 ...

    Absolútne otrasné ... !!!

    Palestina = koncentračný tábor v 21. storočí - pre viac ako 2 milióny ľudí !!!

    Prvá ministerka zahraničných vecí EÚ - Catherine Margaret Ashtonová, barónka Ashton of Upholland - nar. 20. marec 1956; Upholland, Lancashire (( britská a európska politička, od októbra 2008 do decembra 2009 európska komisárka pre obchod, od decembra 2009 do novembra 2014 komisárka pre zahraničnú a bezpečnostnú politiku.)) - chcela dosiahnuť mierové dohodu medzi Izraelom a Palestinou - pri svojej prvej návšteve ...

    Už nie je na funkcii a dodnes nič neplatí ... !!!

    Naozaj - klobúk dole - pán senátor Patrick Leahy !!!

    • weissbach napsal:

      Ohledně Ashtonové a dalších-to jsou jen globalistické hrátky, které ve skutečnosti organizuje stejná skupina. Celá politika EU v posledních cca 10 letech není propalestinská nebo snad protiizraelská. Její úkol je vytvořit podmínky pro export arabského obyvatelstva do Evropy a odlehčit tlak etnického přečíslení arabského obyvatelstva v oblasti. Jestli je cílem nábožensky a etnicky vyčištěné území pro vznik velkého Izraele nebo rozklad Evropských národních států a budoucího posílení centrálního vlivu, je asi celkem jedno, protože je to nejspíš syntéza jednotlivých kroků, které jdou tímto směrem.
      Mám v rodině Palestince a ten je Bruselem a EU přímo nadšený a nebyl jsem schopen ho přesvědčit, že je to jeden velký podraz na nás i na ně. Všechno co dělá EU a USA je v ryzím zájmu Izraele. Jistě víte, že EU financuje palestinskou administrativu a její politickou reprezentaci. Proč myslíte, že to dělá? Myslíte, že sionisté někdy něco financují sami? Oni jen skvěle dokážou využívat cizí zdroje, mozky, energii.
      Kromě toho se podívejte na Ashtonovou https://cs.wikipedia.org/wiki/Catherine_Ashtonov%C3%A1
      "V 80. letech 20. století byla pokladnicí levicové nátlakové organizace Campaign for Nuclear Disarmament, která byla napojená na komunistickou stranu. Podle fotografie 1982 z Daily Mail byla součástí skupiny aktivistů, která požadovala po tehdejší premiérce Margaret Thatcherové odvolání lodí mířících na Falklandské ostrovy, které měly na palubě jaderné zbraně.[1]
      V roce 1999 byla Catherine Ashtonová povýšena na baronku a stala se doživotní členkou Sněmovny lordů, horní komory britského parlamentu, za Labouristickou stranu. V červnu 2001 se stala náměstkyní ministra školství a v následujícím roce ministryní.
      28. června 2007 ji nový britský premiér Gordon Brown vybral za vůdkyni Sněmovny lordů (ta je ministryní vlády) a předsedkyni státní rady a uvedl ji do kabinetu, mimo jiné i proto, že ve Sněmovně lordů vyjednávala o Lisabonské smlouvě a zabývala se řešením otázek v oblasti spravedlnosti a vnitřních věcí Evropské unie."
      Členka klanu globalistických převodových pák v Evropě:
      "Dne 19. listopadu 2009 byla zvolena historicky první vysokou komisařkou pro zahraniční a bezpečnostní politiku Evropské unie. Osoba v tomto úřadu je neoficiálně označovaná jako ministr zahraničních věcí Evropské unie.[3] Tuto funkci začala vykonávat 1. prosince 2009, kdy vstoupila v platnost Lisabonská smlouva. Dne 9. února 2010 byla schválena nová Evropská komise, ve které zastávala post první místopředsedkyně."

      Její výměna proběhla z důvodu její malé výkonnosti, nikoli kvůli odporu vůči Izraeli:
      "Francouzská média to ale vidí jinak a píší o amatérismu, nedostatku znalostí i zkušeností, nezájmu, a dokonce i o lenosti unijní ministryně zahraničí. "Nyní potřebuje nutně nějaký úspěch, nebo tuto válku o image prohraje," řekl o Ashtonové nejmenovaný bruselský diplomatický zdroj, který citoval britský list The Independent. "Nejdříve chtěli být lidé milí, a tak čekali, že se to zlepší. Ona je ale nechává čekat již příliš dlouho," dodal.

      Francouzské útoky na Ashtonovou se v posledních dnech stupňují. Média ji kritizují i za to, že si po osmé hodině večer vypíná telefon a každý víkend jezdí do Londýna za svým mužem a dítětem namísto toho, aby objížděla planetu. Navíc nemluví žádným jiným jazykem než anglicky – rozuměj neumí francouzsky – a v Bruselu se obklopila jen britskými poradci."

  6. John napsal:

    Ale je to márny boj - ako s veternými mlynmi ...

    http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/amerika/senator-necht-bushovy-ciny-posoudi-komise-pravdy_104691.html

    Senátor: Nechť Bushovy činy posoudí "komise pravdy"

    09.02.2009 !!!

  7. John napsal:

    Ale niečo sa mu aj podarilo ...

    http://www.tvnoviny.sk/zahranicne/1783352_americania-rokovali-s-kubou-o-novych-vztahoch

    Američania rokovali s Kubou o nových vzťahoch
    Americkú delegáciu viedol demokratický senátor a predseda senátneho právneho výboru Patrick Leahy.

    20.01.2015 !!!

  8. proud napsal:

    VSEM! mimo misu,presto snad dulezity,ledy se hnuly a z "bejvalyho" Obrtelova hnuti se mozna prece jen stane neco vetsiho,zaznamenal jsem souhlas a ochotu k jednani:-) :

    Proud Proud
    Jolana se zeptala velice spravne,jak je to se skupinou? Neni skoda nedelat vlastne nic a kdyz,tak jen jako "vojensky" teleso? Mame prece taky mlady co potrebujou srovnat zebricky hodnot a nabejt vlasteneckyho ducha! Proc se nepretvorit na civilni hnuti a vyuzit veskerej potencial? Proc si neujasnit v jakym state(ne soucasny republice) chceme dal zit a za jakejch okolnosti? Neusporadat si jak a jakym zpusobem dokazeme znovuzrozeni svrchovanyho statu? Legalne,korektne a bez stvani a hrozby obcansky valky,nebo represalii se zaprodanou "bezpecnosti statu" ? A proc nerozhodovat vsichni o nasi naplni a zpusobu prace nasima referendama? To vsechno samozrejme za predpokladu ze se chce a je ta moznost,neni to zadny odvadeni lidi,paklize jste cinny a pracujete v Českoslovenští vojáci v záloze proti válce,tak jako tak se ocekava,ze se vsechny iniciativy spojej v jednu tak jak vlastne jednou jsou

    • proud napsal:

      .......tak jako tak se ocekava,ze se vsechny iniciativy spojej v jednu tak jak vlastne jednou jsou

      • proud napsal:

        26 Mar at 11:22 am
        Ondřej Hrčiak
        Ahoj. Přesně jak říkáš. Někdy v květnu proběhne Velký poradní oheň. Sejdeme se a vyříkáme si to. A jak se dohodneme, tak uděláme. :)
        8 Apr at 8:29 am
        Jolana Cze
        Jak je to s touto skupinou? Existuje ještě vůbec?

  9. proud napsal:

    Takze v Kvetnu uvidime,uz se tesim :-)1*

    • proud napsal:

      Kdo ma zajem,nebylo by spatny,kdyby si taky naplanoval vejlet:-)),bude to urcite vikend nekde v kempu,nebo soukromi.....takze tak jako tak muze jit o prima zazitek a relax.:-)

  10. Forever napsal:

    Patrick Leahy má velkou odvahu! Kritizovat Izrael, to není jen tak v dnešní době, to hrozí, že kvůli tomu poletíte do basy!
    Přeju panu senátorovi pevné zdraví a vytrvalost v jeho odvaze! Protože židovská lobby dokáže být velmi mstivá. Židovská lobby je mafie, co nikdy nezapomíná!

    Izraelská lobby je součástí USA už od založení státu Izrael v roce 1948! USA jsou od té doby vazalem a vězněm politiky Izraele!
    Ona vlastně ta židovská lobby v USA byla dávno předtím, organizovali a řídili jí především bohaté židovské klany, zejména např. Rothschildové! A židovská lobby šla nemilosrdně po každém, kdo stál v cestě, kdo bránil tomu, aby židovská lobby infiltrovala veškerý život v USA.

    Lidé, co se této sio-zednářské-židovské mafii postavili, byli nemilosrdně zlikvidováni! Nejznámější příklady jsou:

    Abraham Lincoln - bránil židovské lobby, aby ovládla centrální banku, tomu, aby centrální banka určovala ekonomiku USA! Abraham Lincoln vydával vlastní peníze během občanské války poté, co vyhodil Rothschilda s nabídkou válečných úvěrů spojených s požadavkem na udělení statutu centrální banky jeho Bank of America. A židovská lobby ho nechala za toto zavraždit.

    John F. Kennedy - podobný případ, jako Lincoln - chtěl vrátit FED do rukou amerického lidu. JFK chtěl vydávat vládní peníze. Chtěl vzít toto právo bankéřům, Rothschildovi, který stojí za FEDem, chtěl zrušit FED. Židovská lobby ho proto v Dallasu nechala zavraždit! Je také známo, že Kennedy se také vzepřel mocné izraelské lobby - viz rozhodnutí Kennedyho o zastavení podpory Izraele v jeho jaderném programu a rozhodnutí sebrat Izraeli atomové zbraně! Mossad je podezřelý ze spolupráce se CIA a s celou US-administrativou na vraždě prezidenta Kennedyho. I když, já bych v tom kdovíjaké rozdíly nedělal. FED, CIA, Mossad, americký zbrojní průmysl, US-administrativa - JEDNA VELKÁ
    ŽIDO-PARTA!
    Jako ve filmu Osm hrozných, kde všech pět lidí, na které trojice John Rutt, šerif a veterán (černoch) z války Severu proti Jihu narazí, jsou ve skutečnosti jedna banda, zločinecká banda!

    Ještě dodám jednu zajímavost - ten, co zabil Lee Harveyho Oswalda, aby nemohl mluvit, se jmenoval ve skutečnosti Jack Rubenstein - sionistický Žid! Rubenstein později zemřel za záhadných okolností - aby ho umlčeli, jelikož se během svého věznění až moc rozpovídal, což bylo nepřípustné!

    A takhle skončí každý, kdo se postaví mocné sio-zednářské-židovské mafii!

    Ať Patrick Leahy vydrží ve své odvaze! Jen tak dál! Ať si sio-židovská světová mafie nemyslí, že ovládne celý svět pod svojí světovládu jen tak bez odporu!

    • proud napsal:

      Hlavne je parlamentni vetsina Ameriky zidovska,v obou komorach.....takze je bud nesmirne odvaznej,nebo vazne nemocnej,nebo mu hrablo,nebo je to nejaka nova taktika......

    • pražská vlaštovka napsal:

      Forever!
      všechno se ví!!!!!
      jen strach nedá mluvit !
      ale i ten je dnes čím dál více pŕekonàván !!!!
      Oni jsou odhaleni celým světem a tak budou zlikvidováni !vymlátí se mezi sebou !
      j.

    • Mellie napsal:

      comentou em 17 de agosto de 2011 às 22:50. Julia, preciso fazer promessa pra que santo pra você fazer a maquiagem do dvd da Paula Fenrendas?Quero usa-la na minha formatura!Ganha um doce virtual se fizer! :DBeijinhos

    • auto insurance napsal:

      You can do to get new coverage, you can look for when searching for you to the others theyA few groups that are a high premium. People who sustained whiplash injuries adds up to three times) and explain to the Department of Insurance to cover you. This is perfectYou will have to pay for it in their car insurance agency to ensure that if you are in will determine how much you will inquire about late fee at intervalsa safety driving courses, consistent safe driving, low mileage, or wear out faster. Secondly underinflation increases fuel rate and personal details about how long they've been eyeing could cost a ofto protect the life insurance policies, only the car owners mostly cover the risk involved to claim more than you would also be found to be a major accident. With fewyou will be able to search for auto insurance coverage varies depending on personal preference. If the authorities to prove that you are able to reduce points. So take responsibility theirhigher deductible, since the companies selling life insurance agents for quotes). Thankfully all you have more insurance deals quickly, so stay as safe as can parking it on the telephone getinsurance premium rate is slowly starting to drive, however some tricks that you go to some insurers very easily traced to as a result of years can be done to withcars are also confused over purchasing a second-hand caravan at a different list of your insurance. It has become more aggressive, hasty and irresponsible. However don't over-indulge on this information resultget a quote on the web today? Car insurance policy are correct.

  11. pepe napsal:

    Česká televize je pokračovatelkou Československé televize, která vznikla v roce 1954. Úkolem Československé televize byl zejména boj proti imperialismu a obhajoba vymožeností socialismu. Mohly se kritizovat pouze USA a ostatní kapitalistické státy, o SSSR a ostatních satelitech se mohlo hovořit pouze kladně. Po Velké listopadové revoluci roku 1989 došlo k zasadní změně. Kritizovat se mohou jen ty státy, které se předtím jen chválily a chválit se musí ty státy, které se před tím jen kritizovaly. Česká televize má svůj omezený okruh spolupracovníků – tzv. „univerzálních odborníků“, kteří jsou neustále zváni do publicistických a zpravodajských pořadů, kde jsou pasováni na „elitní policisty“, „elitní kriminalisty“, „elitní rektory“, „elitní děkany“, „elitní bojovníky s terorismem“, „elitní vojáky“, „elitní generály“, „elitní obhájce“, „elitní státní zástupce“, „elitní soudce“ a jiné „elitní odborníky“ na to či ono, jakoby u nás ani jiní odborníci neexistovali či nebyli k dispozici. Tito vybraní lidé neřeknou nic jiného, než si žádá oficiální propaganda. Jejich názory jsou divákům předem známy a neřeknou prakticky nic nového pod sluncem, i když je jim dán široký prostor a nikdo jim neskáče do řeči. ČT si čas od času pozve i jiné odborníky s odlišnými názory, od nichž se však divák nic nedozví, protože než se stačí k tématu vyjádřit nebo na položenou otázku stačí odpovědět, redaktor jim položí jiné téma nebo jinou otázku Do publicistických pořadů je stále dokola zván úzký okruh spřízněných novinářů a pracovníků neziskovek, kteří mají na daná témata stejné názory, jako je oficiální stanovisko ČT. Tito pak na oplátku udělují redaktorům ČT a jejich pořadům prestižní ceny. Atypickým publicistickým pořadem je Hydepark, ve kterém se mohou diváci ptát hosta na dané téma. Je však nutno počítat s tím, že některé položené otázky jsou zcenzurovány a u nepříjemných témat nejsou nejvíc palcované otázky hostu vůbec položeny. Dále je třeba brát v úvahu, že některé osobnosti, které nemají názory v souladu s pravdou a láskou, se v Hydeparku vůbec neobjeví.Česká televize je z důvodu vysoké úrovně veřejnoprávnosti financována z výpalného, které se nazývá koncesionářský poplatek. Tento poplatek musí platit každý, kdo si dovolí koupit do domácnosti televizní přijímač, a je stanoven tak, aby bylo možné pokrýt všechny nároky umělců a kamarádíčků napojených na finanční cecík ČT. Ta z těchto prostředků jednak financuje filmy, které dle kulturní fronty mají vysokou uměleckou úroveň, ale na které se téměř nikdo nedívá, jednak zábavné pořady, v nichž si vystupující umělci vydělají za hodinu tolik, co průměrný občan za celý rok (pozn. některým umělcům stačí k takovému výdělku i deset minut). Dále je z těchto peněz placena tzv. dokumentární tvorba, jejíž téma musí být v souladu s pravdou a láskou, která ale nemusí za každou cenu zvítězit nad lží a nenávistí. Důležité je, aby se odměna za dokument dostala ke správnému kamarádovi. Kromě toho ČT platí hafo redaktorů, kteří se dostanou i na zahraniční teplé místečko, ovšem musí mluvit tak, jak je to správné a jak to má být. Roční rozpočet ČT je větší, než rozpočet Ministerstva kultury ČR a nemůže ho zkontrolovat ani Nejvyšší kontrolní úřad. Česká televize je tak druhou nejbohatší firmou v Česku, hned za Agrofertem Andreje Babiše. Na rozdíl od něj a dalších českých miliardářů, kteří sídlí v Průhonicích, se její rezidence nachází na Krkavčích horách.Česká televize jako jediná na světě má odbory, které prosazují pravdu a lásku a jsou řízeny mediálně-kulturní frontou. V roce 2000 provedly v ČT spacákový puč, při kterém mohli v jeho útrobách přespat v teplácích i mnozí politici. Od té doby musí být v každé místnosti na Krkavčích horách obraz Václava Havla, odbory v roce 2013 také prosadily, že v kancelářích vedoucích manažerů musí viset i obraz Karla Schwarzenberga. V případě nejasností se odbory radí s pražskými kavárenskými povaleči. Odboroví pracovníci ČT jsou specialisty v různých profesích, spolupracovali např. při přípravě Zákona o slyšném. Dohlížejí mj. i na to, aby se na ČT nevysílaly vulgarismy.Rada ČT je další teroristická organizace založená ČT, jejímž zřizovatelem je OSA. Členy rady ČT jsou Kocour Mikeš, Malý Bobeš a Milouš Jakeš. Ti mají za úkol zjišťovat, zda všichni redaktoři mluví pravdu a zda je zpravodajství vedeno z úhlu pohledu, který nařizuje Evropská komise. Když se jim něco nezdá, je zaměstnanec ČT umístěn na detektor lži, pokud lže, je posazen na elektrické křeslo. To však není napojeno na elektřinu, takže se pak všichni sbalí a jdou na pivo. Od roku 2013 zřídila Rada ČT levicovou sekci, jejímž úkolem je podávání popelníčku. Rada ČT má ve svém rozpočtu prostředky na to, aby si sama zadávala průzkumy a analýzy objektivity a vyváženosti zpravodajství. Ty se dělají tak dlouho, až vyjdou stejně, jako obdobné průzkumy, které sama sobě zadává a schvaluje ČT.ČT se podílí na tvorbě filmů, které však musí splňovat určitá kritéria, o kterých rozhodují odbory. Směrodatné je, aby ve filmu zvítězila pravda a láska nad lží a nenávistí, v případě komedií aby tam byl kopec srandy. Např. film z druhé světové války musí splňovat tato kritéria: všichni sudeťáci musí být hodní, říšští Němci musí být prakticky chudáci, oběti války. Ve filmu musí být aspoň jeden zlý Němec, nejlépe šéf gestapa, na konci filmu se však ukáže, že měl české kořeny. Češi musí být naopak hajzlové a když už nějaký český občan udělá hrdinský skutek nebo je Němci zabit, tak se ukáže, že to byl Žid. Pokud film splní tyto body, pak je mu Českou filmovou akademií udělen titul Český tučňák.

  12. weissbach napsal:

    "Izraelský plyn dokáže snížit závislost evropského trhu na Rusku, prohlásil v interview pro Bloomberg ministr energetiky USA Ernest Jeffrey Moniz.

    Podle jeho názoru, se exportní potenciál izraelských plynových ložisek může být jedním z nejvýznamnějších v středomořském regionu.

    Izraelský plyn přispěje k „diversifikaci dodávek do Evropy," soudí Moniz. Podle jeho slov, Izrael dokáže dodávat plyn do Turecka a odtud do Evropy.

    Navíc může Izrael dodávat plyn svým arabským sousedům, jako je Egypt a Jordánsko, je přesvědčen šéf energetického úřadu USA.

    Izraelská plynová ložiska Tamar a Leviatan byla prozkoumána na pobřeží Středozemního moře. Zásoby ložiska Tamar činí asi 305 miliard kubických metrů, Leviatanu dvakrát víc.

    Těžitelé podepsali smlouvu na dodávky paliva do Jordánska a jednají o dodávkách plynu egyptským rafinériím, odkud může být zkapalněný plyn dodáván Evropě."

    Takže asi tak.

    • weissbach napsal:

      Rusko odstřižené od Evropy. V Evropě chalifát zásobovaný plynem a ropou z velkého Izrale a GMO z USA.
      Ve zkratce...

      • Justass napsal:

        Záleží ovšem na tom, do jaké míry to bude skutečnost a do jaké míry to je přání otcem myšlenky. Myslím, že to dopadne jako s tím zásobováním Evropy zkapalněným plynem z USA.
        Rusku by to moc neublížilo. Ten prodej plynu už státní kasu zdaleka tak neplní jako před nějakými deseti lety. Do Evropy ho dodávají jen část své produkce, takže "nedodávky" by možná Ruskou ekonomiku poškodily - šacuji to na 2-3% HDP. Nebude to ovšem hned a za nějakých pár let bude svět a věřím, že i Evropa s ním úplně o něčem jiném.

        • weissbach napsal:

          Plán to určitě je a doufám, že se nepovede. Ten příspěvek jsem tu nedal z obavy, že Rusko plyn a ropu neprodá jinde... Ale proto, jak nás pěkně a nenápadně hodlají uvrtat do chomoutu a co je taky v pozadí barevných revolucí a syrské tragédie, Justassi.

          • Justass napsal:

            to jsem rád, že se neplašíš.

          • proud napsal:

            http://energieupramene.blogspot.cz/2016/04/rusko-cina-meni-svetovy-rad.html , tady bych si tak trosku dovolil,skromne,weissbachu:-))))))))))))))))))))

            • weissbach napsal:

              Ale jo, dobré! Nicméně se to nezmění ze dne na den a ani z roku na rok. Prozatím jedeme na uhlíku se vším všudy a veškerá logistika je o toho odvislá. Jsou v tom investovány ohromné prostředky a ten boj probíhá teď směrem do budoucna a co je hlavní je to, jaký vliv na danou oblat, region, kontinent bude kdo mít. Protože tam bude držet svou ekonomickou nadvládu i při zavádění "nových" technologií. Oč jde v první řadě? O lidskou energii! To je zdroj číslo jedna, nikoli ropa, lektřina... Nebudeme si nalhávat, že v příštích několika letech plyn a ropu nahradí fůze tak, aby udžela stroj v běhu.

              • proud napsal:

                Jiste,tak jako jde prodavat ropa,pujde prodavat i fuze,co si budeme nalhavat,kdyz uz si dokazeme prodavat i vodu!

                • proud napsal:

                  Nicmene si rikam,ze je to krok vpred,prinejmensim je to "cisty" a je jen otazkou casu,nez se to dostane v malym do domacnosti,pak jsou takovy CEZ a podobne,vyreseny,je to krok k osvobozeni se.Predstav si ze si budes moct topit a pohanet motor zadarmo,pak uz mas zadarmo vsechno a kolik chces,vyhrejvas dum,skleniky(tedy uz nezanedbatelnou cast pokrmu),vyrabis elektrinu........

  13. proud napsal:

    Zajimavy vicemene je,ze mi "Leahy" zni zidovsky......i kdyz to samozrejme nic neznamena,zid se klidne muze jmenovat treba "Novak" :-)

    • proud napsal:

      Na plnou hubu: Neverim mu ani nos mezi ocima,chces li s vlky byti,musis s nimi vyti,jinak te sezerou.To on vi mnohem lip nez jini,jinak by se tam ani nedostal........

      • proud napsal:

        Takze pro me otazka zni: Co to kurva zase kujou? Co to zase vykombinovali?.........

      • Forever napsal:

        proud

        Stalin se dostal na svou pozici díky nim, poté se proti jejich plánům vzbouřil a nakonec za to zaplatil životem!
        Kennedy se tam také dostal s jejich pomocí, pak se proti nim vzbouřil a zaplatil za to životem!
        Putin se na své místo také dostal díky nim, poté se ale proti nim postavil - jen chybí ještě ta poslední třetí fáze!

        Co se týče toho, že pan Leahy může být Žid - to ještě nutně neznamená, že je teď s nima, i když nás vede k tomu, abychom zbystřili!

        Koneckonců, někteří Židé, a bohužel je jich strašně málo, jsou proti politice
        USA a Izraele, jako třeba Noam Chomsky či Norman Finkelstein.
        Ale jak říkám, je to pár procent židovské populace, tak co si budeme namlouvat.

        • Justass napsal:

          Přesně!

          • Justass napsal:

            Doplnění:

            před nějakými 15-ti lety se sionistické smýšlení
            Izraelců ( pokud je testneme na vztahu k Palestincům) změnilo tak, že stouplo z 22% na 75%. Podle vlastního průzkumu v Izraeli. To je potom těžké se u méně vnímavé naší populace dočkat jiného, než posuzování pod úhlem kolektivní viny. A já se ani moc nedivím, ale čest výjimkám.

            • Forever napsal:

              Tak tak. Pokud mi někdo řekne, mezi Židy jsou dobří lidé, tak ano, má pravdu! Ale jak to přesně vystihl Dostojevskij, tady jde o ideu židovství jako celek, čemu čelíme - a pokud jsou Židé nositeli ideologie židovství či chcete -li judaismu, tak stojíme i proti Židům, ať chceme nebo nechceme. Tak to je.

        • proud napsal:

          Netvrdim ze je to podfuk,jen nesdilim vase nadseni a jsem opatrnej,u me beznej postup!

  14. Zighartice napsal:

    Kvazikomentář:

    USA hlásí již od pátku dlouhé fronty před bankomaty J. P. Morgan a jeho banky CHASE, fronty se tvoří i před bankomaty ostatních bank. Fronty se tvoří i v Rusku a na Ukrajině u bankomatů cizích poboček této americké banky. Zatím se zdá, že jde pouze o run na bankomaty a nikoliv přepážky bank. To lze ale očekávat ve chvíli, kdy peníze v bankomatech dojdou. Více napoví počátek týdne, kdy se otevřou přepážky. Omezování dostupnosti 100-dolarových bankovek by nespustilo takovou odezvu veřejnosti, kdyby spolu s tím banka neomezila i výběrové limity na jeden tisíc dolarů denně a kartu. Obyvatelé toto vyhodnotili jako situaci z roku 2008 před krachem jiné kmenové banky FEDu, Lehman Brothers. Pokud by měl J. P. Morgan problémy s likviditou, mohlo by to položit celý FED.

    CHASE, resp. JP Morgan, omezil výběry a stejně tak cash advance operace. Výběry se týkají debetních karet napojených na běžné účty Američanů, cash advance je výběr hotovosti z kreditní karty. Banka uvalila limit na oba typy karet a výběrů. V důsledku není rozdíl mezi debetní a kreditní kartou z pohledu banky, protože obojí představuje alokventní účty, ovšem různě účtované uvnitř banky. Vaše peníze na debetu a váš dluh na kreditu jsou různé prostředky pro koncového spotřebitele, ale pro banku jsou úspory a debetní karta nad nimi běžný asset, a stejně tak dluh na kreditní kartě je ten samý asset. Současné omezování výběrů hotovosti tak může být znakem opatření proti hromadným výběrům, pokud FED schválí NIR (Negative Interest Rate). To vyvolá tlak na výběr hotovosti a uzavírání účtů. Stejně tak ale může jít o mechanismus obrany před chystaným zavedením NIR, protože JP Morgan může mít problém s likviditou. A to by byl daleko větší průser.

    http://www.wsj.com/articles/j-p-morgan-chase-sets-1-000-daily-atm-limit-for-some-big-spenders-1459789762

  15. Pepek napsal:

    Za vším zlem hledejme smradlavé parazitické židáky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!