Bilderberg 2016 oficiálně vyhlášen: Dráždany 9.-12.6.

slider_hotel-taschenbergpalais-kempinski-dresden-auenansicht-tagNa oficiální webové stránce setkání skupiny Bilderberg se před pár dny objevilo místo, kde se bude toto setkání politiků, představitelů korporací, globalistických thinktanků, médií, vojenských, bezpečnostních vzdělávacích institucí, evropských královských rodin, apod. Jedná se o Drážďany, což doposud nejblíže hranicím Čech od r. 1954, kdy tato setkání za zavřenými dveřmi probíhají.

 

Minule bylo v Rakousku, předtím v Dánsku a předtím v Anglii. Dříve se konference střídaly mezi Evropou a Severní Amerikou, ale nyní se koná už počtvrté za sebou v Evropě. Místo konání ukazuje vždy na to, že globalisté dávají nějaký zvláštní důraz na zemi, ve které se koná a je třeba tomu věnovat mimořádnou pozornost.

Jak se letos zachovají mainstreamová média u nás nebo v sousedním Německu? Budou o tom informovat. Vzhledem k tomu, že jsem se účastnil demonstrací demonstrantů proti NWO a Bilderbergu v r. 2011 ve Švýcarsku a v r. 2013 v Anglii, tak mohu potvrdit, že se vždy jedná o mimořádný zážitek. Jedná se především o úžasnou pozitivní atmosféru při setkáních s informovanými, vzdělanými, otevřenými lidmi z celého světa, kteří chápou, že je potřeba zastavit vládu samozvané globalistické vrchnosti nad západní civilizací. Vzhledem k blízkosti je to skvělá příležitost vypravit v letošním roce k této události z České republiky větší skupinu, než kdy dříve a nahradit tak naše prolhaná a cenuzurující mainstreamová média. Přidáte se?

Jedná se konkrétně o Hotel Taschenbergpalais Kempinski v Drážďanech

O letošním setkání Bilderbergu informuje Luke Rudkowski z WeAreChange.org ve svém videu:

Luke Rudkowski upozorňuje na následující důležitý detail:

Na letošní konferenci nejsou upřesněny žádné programové body, což je mimořádně neobvyklé, protože u předchozích pozvánek vždy nějaké body, o kterých se mělo jednat, byly. Znamená to snad, že se bude jednat o něčem mimořádně důležitém, o čem nemáme vědět pokud možno vůbec nic?

Dále vypráví o tom, jak bezpečnostní opatření všech těchto setkání jdou na vrub daňových poplatníků hostitelského státu a o minulých zážitcích při pokusech dostat se do blízkosti jednání Bilderbergu a především o mimořádných bezpečnostních opatřeních, se kterými se setkal nejen on.

Podívejte se na další informace o skupině Bilderberg: http://www.nwoo.org/category/bilderberg-new-world-order/

 

 

 




75 Komentářů k Bilderberg 2016 oficiálně vyhlášen: Dráždany 9.-12.6.

  1. napsal:

    To už je skoro provokace, Německo rozvrátí a pak se tam sejdou.

  2. Rebel napsal:

    Kdybych měl křídlatou raketu, tak ji tam pošlu pozdrav !
    Byly by to jen zanedbatelné kolaterální ztráty na cestě k osvobozování planety od psychopatů a samozvaných elit.

  3. pražská vlaštovka napsal:

    Úplně souhlas se všema ...
    Provokace nezná mezí...
    Drážďany 1945 - hororový sen z pekla
    v Drážďanech byl spáchán jeden z největších zločinů v dějinách evropy.
    tam snad nikdo nepřežil a témeř všichni ti chudáci byli vàleční uprchlíci všech možných národností..
    a to ,že bylo zničeno jedno z nejkrásnějších a nejbohatších měst na světě ,o tom žàdná..
    bomba by měla být vržena teď na bilderbergovský zločince !
    jsou to pořád ti samí ...
    j.

    • host napsal:

      Drážďany byly skutečný HOLOCAUST - zápalná oběť (ne ten švindlkaust který prosazuje židovská lobby).
      Statisíce gojimů obětovaných Jahvemu za zdar při vzniku Izraele.

      • Jarmila napsal:

        Máte pravdu, přesně tak to asi strůjci toho zločinu pojmuli, jiné vysvětlení to nemá. Spálili tam civilisty všech národů na sklonku války- když už takovéto činy neměli vůbec žádné opodstatnění. Byla to ta samá zápalná oběť, čili holokaust jako se odehrála v Hirošimi a Nagasaki. Se nedivím, že zničehožnic "vyvolení" upouštějí od výrazu holokaust, protože se tou zápalnou obětí docela prozradili, a radši začnou nepřetržitě používat výraz šoa. Je to takové pěkné krátké slovo a nikdo neví, co to znamená. :)

        • host napsal:

          Bylo to mnohem víc japonských měst, ktré dopadly stejně jako drážďany po kobercovém bombardování, protože byly kompletně postavené ze dřeva.

          O tomhle historikové taktně mlčí a odvádějí pozornost jen na tu hirošimu. Přitom to byly válečné zločiny na civilistech bez vojenského významu.Stejně jako bombardování československa "spojenci".

      • Jaris napsal:

        Hoste, to je blbost, co pises. Izrael byl usnanoven v r.1948. Navic to byla valka mezi prohravajicim Nemeckem a Ruskem s pomoci US a VB. O tom, proc si Drazdany vyslouzily srovnani se zemi jsem psala vyse.

    • Pepík z orlických hor napsal:

      Vlašťovko, třeba tam budou ještě nevybuchlý pumy.Je to ale drzost, ti co je zbourali , tam jedou trousit moudrost a Němcům ukázat -polibte nám prdel.A vedle se podpalují azylové domy.Mám Drážďany rád, spoustu let jsem tam stavěl, ale tohle si východní Němci nezaslouží.Škoda mluvit.

    • Jaris napsal:

      Nemcum se jejich krutosti na civilnim obyvatelstvu okupovanych a dobyvanych zemi vratily jako bumerang. Mohli to ocekavat. Ani nechci jmenovat ta zverstva, co Nemci pachali. Kam vkrocili, prisla s nimi smrt. Lidice, Lezaky, Javoricko, Guernica vypalene cele ruske vesnice, koncentracni tabory - to nejsou valecne zlociny? Proc se mluvi pouze o Drazdanech, proc se nemluvi o znicene Varsave, Gdansku, Leningradu, Stalingradu a jinych svinstev, kterych se Nemci dopustili? Nemecko si Drazdany na oplatku PLNE, opakuji plne, zaslouzili.

      • rafik napsal:

        co to meles za hovna. Ti Nemci uz jsou pod drnem, nebo jedi krupicnou kasi. Mladi nemci z toho maji takovej mindrak, ze na sobe dovoli to, co se tam dnes deje. Co ma dnesni dvacetiletej co poslouchat neco o fasistech. Uz je to vuci nim nefer

  4. Vaclav Pražák napsal:

    To jsou trapárny dětí ze školky:kdybych měl raketu tak jí na tebe hodím...a další ,,hrozné"výhružky.Vy jste takový srabáci že nedokážete vyjít do ulic svrhnout vlastní vládu a nastolit v Čechách pořádek.Sto tisíc výmluv jak to nemá cenu a jak za to všechno může nikdo jiný.Trapáci,srabáci,ubožáci.

    • pražská vlaštovka napsal:

      Pane Pražák,
      můžete jít pŕíkladem!

      • pražská vlaštovka napsal:

        A hlavně:
        prdele by jim měli tentokrát zkopat přímo v Drážďanech!
        To je jako kdyby člověku někdo vypàlil baràk a zničil všechno ,co se za stovky let nastřádalo ,pozabíjel včetně domácích ,i ostatní co bylo živé-srovnal se zemí na co přišel
        a pak si přišel vyjednávat z místa zločinu ,další vypráskaniny a další lotroviny ....
        doufejme ,že drážďanský lid ukáže svůj názor!
        j.

  5. Koralky od Natalky napsal:

    Dráždany 9.-12.6.

    To aby jste se zacali skladat Koralovi na cestu ne? :-)))

    • pražská vlaštovka napsal:

      Už můžeš přispívat ,kačenko:-)

    • host napsal:

      Je to jen 2 hodiny cesty vlakem z Prahy. To tam můžeme jet klidně všichni.

      Jak příjemněji a užitečněji strávit víkend, než házením shnilých rajčet a vajec na slouhy NWO ?
      Házení molotovů by bylo sice ještě uspokojivější, ale bohužel jsme pacifisté :-P

      • Pepík z orlických hor napsal:

        No tak vypraví jen jeden vlak.Je to zoufalé, příště to bude ve Waršavě.Je to lepší než tanky. Ale v Dresden určitě budu a podám hlášení.

        • host napsal:

          Ten hotel je přesně uprostřed centra Drážďan, kousek od řeky, vedle parčíku. Ale obávám se, že to bude stovky metrů okolo uzavřené a vajíčka s rajčaty tak potáhnu zbytečně.
          Mosty přes řeku podle mě rovněž uzavřou, takže plavky ssebou, tou dobou by už mohlo být teplo :)

          Docela by se hodil dron s kamerou, ať ty šmejdy máme zdokumentované. Nedávno takovou kvadrukoptéru dokonce prodávali i v Tescu.

    • Eschatolog napsal:

      To je vas prvni rozumny prispevek, souhlasim a prispeji darem, jen co pujdo kolem fio.

  6. proud napsal:

    Se vsema souhlas,is Prazakem,jen reknu ze na to neni vubec potreba nekam chodit.Ale dovolim si tentokrat slova do pranice.......: Zaslouzej si ovce neco jinyho nez tvrdou ruku a hlidaci psy? Kde by bez nich byly? Vzdyt bez nich neumej zit,bez nich spadnou do anarchie a vymlatej se mezi sebou navzajem kvuli kravinam. Nadavaj,ale kazda se obraci k panbickovi, sefovi,nebo k nejaky autorite o dovoleni,nebo pomoc.Samy nejsou schopny temer niceho. Coze teda musime udelat nejdriv,jako prvni,nez se vrhneme na "sefovani si"? No neni to tentokrat "krik s davem",zdanlive volam proti nemu,ale jsem si temer jistej,ze PRO NEJ!

  7. Jan Jinsky napsal:

    Tahle diskuse je přímo esencí zdejší zloby a bezmocné nenávisti. S tímhle nikdy lepší společnost nevybudujete. Budete do smrti nadávat.

    • Bogus Sobotka napsal:

      Jinsky, ale o tomhle preci tenhle server je.
      Mikrospolecek frustratu a evangelium zlobi a nenavisti.
      Pokazdy kdyz jdu na diskuze, tak uz tusim co tam bude napsano.

      Neni snad jedna jedina diskuze, kde by se nenadavalo na zidy :))
      Mozna se me to jen zda,driv to nebylo tak casty, ale s prichodem bazenove Marusky se to tady vylozene vyhrotilo do otevrene pro-zidovske nenavisti.

      Tohle uz neni zadna nova "alternativa",ale jakesi pogromove internetove centrum :D

      • Marie napsal:

        Kuliku, koukej se konecne zeptat ve zvlastni skole, kazdy z deti ti tam ochotne vysvetli, podle jakeho vzoru sklonovat zloba!
        Blbe! S takovou cestinou je najali na trolovani? Blbcum blbec nevadi....hlavne kdyz prudi, ze ano...

        Nebo ten tvuj vyraz: otevrena pro-zidovska nenavist!

        Hahaha, ukazka, jake skutecne blbce zidi mezi sebou maji. To se nediv, ze na celem svete vas maji lidi plne zuby, protoze jste blbi a chcete vladnout svetu... tak to je, kam se clovek podiva, sama absurdita dementu, a oni jsou to vsechno zidaci, tak na co si to tady stezujes? Vzdyt jenom dokazujes vse, co o vas rikam.

        Nadrazeni hajzli, kteri chteji vladnout a nemaji na to mozky! Zato vynikaji v intrikach ( viz tvoje nekolikatere nicky nejen tady ), lzich, zlodejine a vrazdeni. Vsechno je to videt, takze je za co vas nenavidet.
        Evropa zacala zidy nenavidet kvuli sve likvidaci, kterou zidi zaridili, to je duvod, proc uz nikdo drzet hubu nebude!
        Bazenova Maruska upozornuje na pokrytectvi zidovske uz od dob, kdy pracovala pro zidovske Radio Svobodna Evropa, blbecku, jenze tehdy to jeste nikoho nezajimalo, ted uz zajima...

        • Eschatolog napsal:

          Pardon, ale protimluvite si, i na intrikovani musite mit bystre mozky. Vesmir, prirodu atd. nezajima nejaka bible nebo pravidla mostarny, ale kdo vyhraje v tom boji o poklad.
          Fnukani, ze nekdo porusuje pravidla tam ,kde zadna nejsou, svedci o neprilis bystrem mozku.

  8. Šromovský Štefan napsal:

    Ak by som bol totálny cynik ,povedal by som,že sa vo svete hýbu veci smerom k obrovskému a možno globálnemu konfliktu nedoziernych následkov.Boháči už nemajú čo kupovať a tak peniaze pre nich nemajú význam čo vedie od jednej ekonomickej krízy ku druhej ešte horšej pre tých na druhej strane ekonomických nožníc ktoré sú zdá sa otvorené tak na 90-95%.Prvým znakom je to,že štáty a banky ktoré majú relevantné informácie o veciach budúcich skupujú zlato a pôdu,dve komodity ktoré doposiaľ prestáli každý pád ktorejkoľvek meny.Druhá vec úzko nadväzuje na tú prvú a tak sa pomaly bezcenné peniaze menia opäť na zbrane a zbrojí sa rýchlosťou blesku.Lenže najhoršia zbraň ako hovorili americký generáli,je zbraň ktorú nemožno použiť no a oni by si radi ožiarili tie svoje hviezdičky na náplecníkoch a prilbách v celosvetovom ohňostroji výbuchov bômb všetkého druhu.No a konečne počet konfliktov vyvolaných na rozbitie štátov a zriadení má prudko stúpajúcu tendenciu a tento pretlak konfliktov má len jedno vyústenie-do totálnej gerilovej vojny.A pretože každý kto vojnu začína má pocit,že ten kto udiera prvý má výhodu prežitia,kalkulujú z tým,že sa vojnou vyriešia všetky problémy a hriechy sveta.Preriedi sa preľudnená planéta,odstránia sa prípadný svedkovia proti zločinom veľmocí,odskúšajú sa supertajné a superpredražené zbrane a technológie a preživšim stúpne sláva,moc,bohatstvo,ego a pocit božskosti a nadradenosti.

  9. definition napsal:

    Možná by mohli muezzina...a postavit putovní mešitu....aby naznačili, jakým směrem se bude ubírat demografická situace kdysi bohatého Německa....kdysi pracovitého německého lidu.....a kdysi existujícího německého národa.....

  10. Jan Jinsky napsal:

    Teda Korále, Korále... ten tvůj web to dopracoval... je to tu čím dál větší stoka nenávisti.

    • Eschatolog napsal:

      Vase snaha udelat z nwoo.org potucek lasky je chvalihodna, jenom jestli to neni noseni drivi do lesa.

      • Jan Jinsky napsal:

        Nejde o potůček lásky, ale o tu nenávist. Koukněte na ty příspěvky. Je to hnus vaše velebnosti.

        • Petr napsal:

          A komunismus nenavidet muzeme?

          • Jan Jinsky napsal:

            Jistě. Pokud nebudete chtít vraždit komunisty. Nejde o to, jaký systém se komu líbí, ale o zdejší zavilou nenávist.

            • rafik napsal:

              nenavist k takovm zmrdum jako jsi ty je naprosto opodstatnena. Za to ze v lidech takovy pocity vyvolavas, (jelikoz jsi placenej zmrd), tak se nediv zjistis ze mas ve ctyricitce raka kokote

    • Jura11 napsal:

      Nevím, jak se tomu bez registrace diskutujících chcete zbavit. Klidně to můžou být nasazení trolové.

  11. Milan napsal:

    Hele,Jinskej,ty židovskej smradlavej podvraťáku,pouze díky Tobě a tvým soukmenovcům v pejzu se kvapem blíží doba,kdy si konečně scénář 70 ti letého holokaustového blábolu vyzkoušíte v praxi :-D. Čím dříve bude ta zlodějská vražedná nelidská židulská špinavá chátra lítat komíny,tím lépe.
    Už aby to bylo,nemůžeme se dočkat a chci také přiložit ruce k dílu a pomoci lidstvu v dobré věci a víře zbavit se monster a nelidských bestií.

  12. Pepek napsal:

    Abychom pochopili příčiny a podstatu naší řízené likvidace,musíme především pochopit a upřesnit si úlohy a postavení našich likvidátoru.
    Bez jakýchkoli pochyb jsou prvotními zadavateli genocidy bílých národů především židé,které musíme vnímat z podstaty produkce morálního bahna,které za všech okolností produkují a vytváří,kdy vše amorální,úchylné,dekadentní a zvrhlé je jejich hnacím motorem a opravdovou živnou půdou podstaty existence jich samotných.

    Naproti tomu židé importují a všemožně podněcují(finančně-ovšem z našich peněz,které nám ukradou) a řídí invazi dalších,o to primitivnějších a podřadnějších ras-smradlavých arabů a negrů - to jsou jejich přímí VYKONAVATELÉ. Jednak z podstaty jim geneticky daného nesmírného primitivismu a jednak svým fyzickým zhmotněňím a odpornou vyzáží zdegenerované bezchlupé poloopice. Pro každého inteligentního bílého člověka je fyzický vzhled negra výrazem toho největšího a nepopsatelného odporu,avšak ne ,na rozdíl od negrů přímé nenávisti,jak je tomu u negrů a židů vůči bílým lidem.
    U žida je tahle anomálie způsobena uvědomněním si své opravdové méněcennosti,svoji odvěkou frustraci si vykompenzoval v jím vykonstruovaném paskvilu tzv. Bibli,kde sám sebe pasoval "vyvoleným národem". Je velmi lstivý a nebezpečný,je mistrem plagiátorství a lži,ovšem v praktickém směru postrádá jakoukoliv schopnost skutečně tvůrčího jednání a samostatného úsudku.Jednoduše-je to pouze papoušek,opičák.

    Negersko-arabská vrozená nenávist vůči bílým tvůrčím národům je způsobena ,navzdory jejih nízké inteligenci - uvědomněním si vlastní podřadnosti,méněcennosti,neschopnosti sebereflexe a absence schopností ovládat vlastní,pudově převažující zvířecké chování a rasový neúspěch jako takový v otázce organizace,vytvoření a zajištění chodu civilizace a služeb.
    Jak známo,negr nikdy nic v minulosti ani současnosti,ba ani budoucnosti nevytvořil a nevytvoří,když nebudeme ovšem počítat jejich nory a chýše,splácané z trávy,proutí,hlíny a hoven.
    Nebezpečný negr relativně není,vzhledem ke své zaostalosti a charakteristice osobnosti s převažujícími rysy pudového jednání zvířat,ale jeho nebezpečí se skrývá práve v jeho zvířecí a divoké nelidské povaze a především v jeho množství.

    Prioritním nepřítelem a organizátorem je vždy žid,vykonavatelem teroru a nárazníkovým pásmem a nástrojem fyzického rozvratu negři a jiná černá špína.

    • Marie napsal:

      Se divim, ze zadny mistni trol nevyskocil v reakci a neoznacil vas za rasistu. Doufam, ze vetsine lidi, kteri si to precetli, je jasne, ze jde o popis. Smutny, ale odpovidajici. Nerikam to jako svuj nazor, ale na zaklade svych bohatych zkusenosti....

      Ja k tomu vyctu jeste dodam, ze az na vyjimky, nemaji smysl ani pro poradek ani pro nejaky rad, a to bez ohledu na dosazene vzdelani. Kdyz rikam mexikum, ze by si meli prejmenovat zemi na Basura ( znamena odpadky ), tak se vztekaji, a ikdyz ukazujete prstem na ten bordel okolo, tak oni to vidi, ale nevnimaji jako bordel, v tom je ten problem. Svoji drzost taky nevnimaji jako drzost, ale za projev domackosti ( priklad: prijde k vam a jde si do lednicky, a kdyz se ho zeptate, co hleda, tak on vam rekne, ze se chtel podivat, jestli nemam pivo. A ja mu reknu, nemam, protoze nepiji, a on odpovi, ze to nevadi, ale kazdy spravny clovek ma doma pivo pro hosty.... a mate to...v zivote by mne to nenapadlo u nekoho udelat, za cely zivot proste ne).

      Dalsi jejich vlastnosti je, ze vam neustale davaji najevo, ze jim dluzite. Proste bili barevnym dluzi to, ze nejsou taky barevni, ze jsou hezci a schopnejsi, a musi se proto o ty barevne starat. Je to jejich povinnost.
      Jeden z prikladu: vysla jsem ze sprchy a vidim z okna, ze auto porazilo dva psy na ulici ( dovadeli spolu a nezaregistrovali prijizdejici auto, ridic nedbal jejich kviceni a ani se neobtezoval zastavit. Jeden z tech psu to chytil lehce, tak se odbelhal, ale druhy tam lezel. Sla jsem se rychle oblect, ze mu pujdu pomoct. Nez jsem stacila vyjit, uz na ulici nebyl, tak jsem se vydala okolo ho hledat, co s nim je, kde skoncil a obchazim ulici a ptam se lidi, jestli nevideli tady kulhajici cerneho psa. A hned ten prvni se na mne rozkricel, ze co se staram o psa a nestaram se o deti na ulici! Psa hledas a ty deti tady nevidis, co potrebuji pomoct? Ja na nej, co si to dovoluje, ze o ty deti se maji starat rodice, ale ten pes je poulicni, ktereho lidi vyhnali a nema nikoho a je zraneny, tak ho hledam, abych mu pomohla... Na mou vetu, ze kazdy si ma poridit tolik deti, o kolik je schopen se postarat a odpoved byla urazliva, ze takovi jako jsem ja by nemeli mit deti vubec, protoze je nenavidi... a toto je pry krestanska zeme.... takze kdyz nemas pet deti, tak je nemas rad, logika primitiva...A priklady, jak hnusne se chovaji ke zviratum, to by bylo na hodiny...to vypisovat..

      Pisete: .."",neschopnosti sebereflexe a absence schopností ovládat vlastní,pudově převažující zvířecké chování a rasový neúspěch jako takový v otázce organizace,vytvoření a zajištění chodu civilizace a služeb."" Povazuji za velmi vystizne..

      A jeste k tomu vsemu pridejte drogy, kteryzto byznys organizuji zidi a dodavaji je sberi toho nejhorsiho odpadu, co po svete chodi a vysledkem je to, co vidime napr. v Syrii: nasili, tyrani, urezavani hlav i detem, nabadovani je na kuly a dalsi odpornosti, ze kterych se ve vas musi zakonnite zvednout nejen zaludek, ale i odpor ci nenavist. A tyto zrudy na nas zidi lifruji do Evropy, to je proste jednim slovem genocida.

      Proto jsem hruba na kazdeho, kdo je k tomu shovivavy a mele neco o integraci a pomoci chudackum, co utikaji pred valkou. Hovno. Utikaji se na nas vyradit a je to videt nejvice ted v tom Nemecku. Vzdyt jim byla slibena uplna beztrestnost a plakaty jim narvali zidi pod nosy do kdejake diry, kde dokonce k napisu znasilnuj, znasilnuj, znasilnuj pridali obrazek bile zenske, znasilnovane 3 negry... a titez nas zacinaji trestat za rasismus, kdyz na to pouze poukazete, natoz tak to zazalovat, to vas jeste odsoudi...toto je realita 21.stoleti!!!!

      Ano, nezbyde lidem nic jineho nez se od nich nechat vykrast, snazilnit a zabit, aby se pak mohli usadit v jejich domech, to si na nas vymyslely vlady siozidovskych parazitu, ktere lidi nejsou schopni pochytat a zneskodnit. Jednou budou sakra litovat, ale to bude az budou koukat na nuz, a samozrejme pozde...

  13. pražská vlaštovka napsal:

    Pro doplnění:
    Jan Neruda -"Pro strach židovský" (politická studie z roku 1869 ! )
    vyšlo v r. 1958 v Knihovna klasiků -Studie kràtké a kratší II.
    spisy Jana Nerudy sv.6
    taky dobré čtivo -
    je vidět ,že zkušenost i takových duchovních velikánů jako byl J.Neruda jsou neustále aktuální.
    ....mimochodem se již přepisuje Charles Dickens-všude ,kde se vůči tomuto ethniku kriticky vyjàdřil(a že toho bylo hodně) Oliwer Twist a Nadějné vyhlídky-
    jsou v pŕekladu z angličtiny do němčiny použitá úplně jiná slova a
    originální text se s překladem nekryje..
    postava odporného odchytávače dětí a zločince Fagina z Oliwera T. je kupř.dokonce
    provázena vedle nového překladu další knihou tzv.vysvětlivek -(samozřejmě moderní fikcí v komiksové podobě),
    kde Fagina a jeho těžký život omlouvá " mladý a nadějný spisovatel",který pravděpodobně kasíroval
    chechtáky od židovské rakouské obce...(aby se mládež,která bude O.Twista číst moc nevyptávala.
    Rodiče pak mohou místo jedné,koupit knihy dvě ;
    jednu už překladově zkurvenou a druhou dokončující babylonské zmatení!
    myslela jsem ,že se mi to zdá!!!!!
    jituš

    • Paul Durham napsal:

      Vítězové již říkají hop, bo si myslí, že už přeskočili. A tak se falšují nejen kabelky a rtěnky :-)

    • host napsal:

      Nadějné vyhlídky jsem četl v českém překladu a nepamatuji se na žádného žida nebo něco podobně "nekorektního" tam uvedeného. Takže nevím, co tím vlastně chcete říct?

      • pražská vlaštovka napsal:

        Fagin je v Oliweru Twistovi...

        • pražská vlaštovka napsal:

          A chci tím říct to,že je na tomto příkladu dobře ilustrovàno jak se ideová kontrola
          psaného provádî -
          nový překlad - a vše,co nepasuje je PRYČ!
          j.

    • weissbach napsal:

      Pokud jim to půjde jako doteď, zakážou postupně všechny klasiky, nebo z jejich díla budou vymazávat "nekorektní" pasáže a všechno co nebude v souladu s NWO. Zatím to dělají nenápadně, ale jen co zeslábne odpor, rozjedou to ve velkém.
      Je to hnus.

  14. Vladislav napsal:

    Drážďany jsou především staré SLOVANSKÉ město.
    Stejně jako je staré slovanské území vše od Odry po Labe a Sálu a od Krušných hor po Baltské (Blatské) moře.
    Drážďany, po našem Drozďany, pojmenované po drozdech.
    Doufám, že se na ty svině, které s krucifixem v ruce vyvraždily naše nejbližší slovanské příbuzné (a co nevyvraždily, to jako méněcenné "Wenden" smetly a poněmčily) už někde "nahoře" vaří voda.
    Přiložil bych si ne polínko, ale hned několik kubíků pěkně proschlého bukového dřeva.

    • Jaris napsal:

      Vladislave, a nebyli to nahodou Germani, kteri vrazdili Slovany? Rujana take patrila v davnych dobach Slovanum. Germani byli odjakziva nasilnici podmanujici si slabsi kmeny. No nic, mrknu do historie.

      • Vladislav napsal:

        Jistě, byli to Germáni. Biorobotizovaní Germáni. A kdo je biorobotizoval? "Někdo", kdo použil křesťanství.
        Do té historie se opravdu podívejte, Jaris.
        Sasové žili vedle Lužičanů, Obodritů a dalších slovanských národů stovky let poměrně v klidu.
        Pak se ovšem objevil ten "někdo", kdo ty Sasy pokřtil (i oni se nejdřív bránili, ale marně) a ten NĚKDO jim namluvil, že jsou "víc", že "mají nárok" na slovanské území východně od Labe, protože na něm žijí podlidé, pohanští psi, kteří neuznávají jediného Boha a jeho synáčka Ježíše Krista.
        No a bylo po klidu:-(

        Pro Vaši informaci. Polabští Slované byli jazykově, kulturně i geneticky s Čechy blízcí asi jako Moravané. Tedy bližší, než třeba Poláci. A Češi je nechali na holičkách, protože dali přednost "bratrům ve víře" Němcům před bratry skutečnými, Polabany.

        A otcem této zrady byl nechvalně proslulý "svatý" Václav, který se paktoval s týmiž Sasy, kteří zatím o pár set kilometrů dále vyvražďovali jeho příbuzné z matčiny strany. Václav, popichovaný "svatou" babičkou Ludmilou, která byla později rituálně popravena uškrcením. Uškrcení byl totiž u našich předků trest za zradu rodu.

        Nejste špatná žena, ale sloužíte špatnému pánu. Ten pán Vám vymyl mozek. Sloužíte zrůdnému křesťanství, které prolilo milióny litrů krve Vašich i mých předků. Odmítáte to pochopit - ke své obrovské škodě.

        A ještě jedna poznámka. My máme DĚJINY, ne hisTORii. Tóra je zdroj určený Židům, stejně, jako Ježíš Nazaretský přišel pouze k nim a nikomu jinému. Věděl velice dobře, proč.

        • pražská vlaštovka napsal:

          No prosím,a už je tady to ,co jsem popsala nahoře..
          co se v dějinách nehodí -prosím škrtněte anebo vyhàzejte z regálů...
          i to ,co popisuje Vladislav, se tak pravděpodobně událo...
          mniši v klàšteřích ,ale i páni světští si vedli kroniky ,které se nutně musely lišit už jenom podle buď
          příslušnosti k církvi anebo k příslušnosti světské...
          takže se v podstatě dá říci ,že každý pohled je prakticky zkreslený....:-(
          j.

          • erozivnivesmir napsal:

            Už "staří" Římané (taky hezký výmysl) prý pojmenovávali území (podsunuli podmaněným na nich) názvem nepřátel těch podmaněných (Takže například "slovanům"-ač sotva mohlo jít o "jeden národ" v dnešním smyslu výkladu) mohli namluvit, že od teď jsou germáni a "germánům" třeba že jsou "slovani". Stejně jsou to všechno jen výmysly a o příbuznost jistě nejde (kde by končila a kde začínala??-jen umělými "hranicemi" arbitrárně mocensky pro zájem odstraňování překážek k nadvládě-někým někomu "určenými").
            Dějiny vykládají "vítězové"...takže vše co "víte"..."víte od nich".
            Zmatení nálepek a zabavení blbostma pro účel zabavení (stejně tak jste zabavení státní tajní agenti pro vás-jedince-uměle vytvářenými spy games-prostě abyste byli sami pod kontrolou a po celý život byli "zabavení"-zneškodnění.)

        • Paul Durham napsal:

          Pane kolego, dobře píšete. Jak ale chcete těm biorobotům z jejich motherboardu ten BIOSchip vyměnit, když je tam naletovaný od narození ? Leda majzlíkem.

        • weissbach napsal:

          Germáni byli na genocidním seznamu již od Augusta, ale tehdy na to Řím ještě neměl potřebné zdroje. Dokončil to teprve Karel Veliký a jeho nástupci, kteří je dílem vyvraždili a dílem násilně /podobně jako IS/ odpohanštili ve stylu přijmi nebo zemři. Co nezvládl Řím, to dokončila Říše Franků. Pak se to přelilo na východ přes nás do Pobaltí, Skandinávie. Ještě předtím genocida Galů a britských Keltů /Cézar-Claudius../ Atd... znáte...

          • weissbach napsal:

            Každý národ, který projevil slabost nebo stál v cestě byl vyhlazen. Dnes to není jiné. Jsme opět na řadě.

            • weissbach napsal:

              Ty dnešní úmluvy a pakty o lidských právech, azylu atd. jsou šité na míru zlomení odporu a podrobení světa rozkladem zevnitř. Absolutně nejsou přijatelné v době řízeného stěhování národů, uměle vyvolaných krizí atd. V takových časech jsou smrtelnou pastí a nástrojem destrukce. Přesně jak to odpovídá jejich "stylu práce".

        • Jaris napsal:

          Vladislave, predne, ja nikomu neslouzim a Bible mne zajima ciste historicky.
          Na tu historii polabskych Slovanu jsem se zhruba podivala a podivam dal. Vim, ze Rimane v davnych dobach bojovali s Germany casto neuspesne a mam pocit ze krestanstvi prinesli na toto uzemi i s boji. Docetla jsem se take, ze i Slovane meli sve lidske obeti. Slovane bojovali i mezi sebou.
          Sv.Vaclav mel radeji vstoupit do klastera. Jako kral byl slaby az se na to Boleslav nemohl dal divat a zabil ho. To mu dejiny nikdy neodpustily ikdyz Cechy za jeho vlady udajne vzkvetaly. Dokonce se vzeprel Ottovi, nemeckemu krali, ze mu nebude odevzdavat povinne rocni dary, a to Ottu natolik rozlitilo, ze Boleslavovi vyhlasil valku, kterou Boleslav, bohuzel, prohral. Vladislave, krestanstvi v zasade neni spatne a ma spravne zaklad, pouze se toho chytli spatni lide.

          • Vladislav napsal:

            Víte, co psali lidé na transparenty v roce 1968?
            "Lenine, probuď se, Brežněv se zbláznil!"
            Mysleli si, naivní snílci, že komunismus je dobrý, to jen "špatní lidé" dělají špatné věci.
            S křesťanstvím je to podobné.
            KŘESŤANSTVÍ JE ŠPATNÉ OD ZÁKLADU, JARIS.
            A těch pár dobrých hodnot, co přináší, tady už bylo, nejsou jeho vynálezem. Ukradlo je.
            Nepotřebujeme ho a nikdy jsme nepotřebovali. Za nic dobrého mu nevděčíme.
            Jak řekl Ježíš Nazaretský: strom poznáte po ovoci.
            Jaké je ovoce křesťanství, tedy civilizace, kterou spoluvytvořilo, víme dobře oba dva, že?

          • Robo napsal:

            Jaris, NIKDY sme nameli ľudské obete..!

          • Robo napsal:

            ..na rozdiel od pejzatych...a aj kresťanov, ktorí ich majú ešte dnes...zabíjajú deti, Jaris..rituálne..DNES!

            • Vladislav napsal:

              Přesně tak.
              To je známá historka našich krucifixových kolegů z 12. století.
              Něco jako zbraně hromadného ničení v Iráku. Bylo potřeba najít vhodnou záminku.
              Doba se mění, ale rukopis "někoho" je pořád stejný.

              Bůh Rod zakazuje prolévání lidské krve při obětních obřadech.
              Boha rodu totiž nelze uctít tím, že proliješ krev příslušníka rodu jiného.

              Robo, je mi na zvracení, když si uvědomím, co všechno jsou schopní si na nás vymyslet:-(
              A pak z toho udělat jediné oficiálně dostupné zdroje!

              • Robo napsal:

                VŠETKY ich spinavosti hádžu na nás, Vladislav.
                Vtedy a aj dnes.

                Inak, nemali sme ani zvieracie obete. Našim Bohom sme obetovali rastlinnú stravu..

                • Vladislav napsal:

                  Máš pravdu, Robo, neměli jsme ani zvířecí oběti.
                  Vůbec, naši bohové žádné oběti nechtějí a nechtěli.
                  Měl by snad náš praotec nebo jiný prapředek chtít naši jakoukoliv oběť?
                  Ne.
                  Jsou rádi za naše DARY.
                  Za naše SLAVENÍ jich.
                  Ne za krev nevinných.
                  Dostávám se hlouběji a hlouběji.
                  My jsme opravdu prakticky ve všem úplně jiní, než oni, Robo.
                  A víš, co je nejlepší?
                  Že jsme to ani po 1000 letech nezapomněli!
                  Z toho mám obrovskou radost. Naši bohové a naše rody jsou fakt silní.

                • Robo napsal:

                  Teším sa na návrat domov, ako na nič iné..

  15. jura napsal:

    Je možné upřesnit čas a přesné místo konání?Resp. kdy je třeba být na místě?Děkuji za info.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!