David Icke podruhé v Praze – další odkrytá tajemství vyjdou na světlo v samém srdci Evropy 8.10.2016

david-icke-praha

Každý, kdo se v dnešní době zajímá o pozadí a smysl současného světového dění, se již musel se jménem Davida Icka setkat. Pokud hledáte odpovědi na otázky proč je na světě stále tolik bídy, proč je stále tolik válek, proč existuje terorismus, proč lidstvo stále ničí životní prostředí, kdo ovládá naše politiky, proč média lžou, proč bohatí stále bohatnou a chudí chudnou, proč je na světě stále tolik zbytečných nemocí, a o co na této planetě doopravdy jde, tak jste již museli na dílo Davida Icka narazit. Viděli jste některé z jeho přednášek, rozhovorů nebo dokumentů, ve kterých účinkoval. Četli jste nějakou jeho knihu, nebo komentář k nějaké významné události. A pokud jste o něm dosud neslyšeli, tak je jeho nadcházející návštěva Prahy nejlepší příležitostí se s ním seznámit.

Rodák z anglického Leicesteru začal svoji životní kariéru nejdříve jako fotbalový brankář v několika druholigových týmech. Ve 21 letech musel ze zdravotních důvodů aktivní sportovní kariéru ukončit a stal se úspěšným novinářem.  Osm let pracoval jako sportovní komentátor TV stanice BBC.  Začátkem devadesátých let byl výraznou postavou britské strany Zelených, kde působil jako její mluvčí. A již tehdy se postupně vydal na dráhu nezávislého výzkumníka a publicisty, v čemž úspěšně pokračuje dodnes.

Žijeme v době, kdy se lidstvo globálně probouzí z celé epochy trvající iluze o povaze naší planetární reality. Z hlediska individuálního pozvolna, avšak z pohledu historického se doslova v okamžiku probíráme ze snu o tom, kdo jsme, kam jdeme a co a proč se děje ve světě kolem nás.

David Icke patří k těm, kteří se začali probouzet nejdříve a kdo začal odvážně a neúnavně probouzet lidi kolem sebe. Jeho dílo zraje jako víno a dnes v jeho 63 letech je zřejmé, že to, o čem psal a mluvil již na začátku, bylo pravdivé a správné. Proto je nejlepší a proto byste si jej neměli nechat ujít. Není jisté, že taková příležitost opět bude.

V nové knize Život v přeludu (originále Phantom Self), která vyjde v českém jazyce během září 2016 a jejíž obsah koresponduje s jeho aktuálním světovým turné, proniká David Icke ještě hlouběji k podstatě kolosální manipulace, jíž je lidstvo obětí.

Ve svých dřívějších knihách a přednáškách již popsal dostatečně historii, která vedla k nahromadění moci nad planetárním děním v rukou malé skupiny lidí, jenž ze zákulisí manipuluje celým lidstvem. Ukázal, jak k tomu používají média, banky, korporace, politické strany, státní i nestátní instituce, tajné společnosti, nejnovější technologie a zločiny všeho druhu včetně válečných konfliktů s milióny obětí. Ukázal, kdo ze současných i nedávných vlivných lidí je na koho napojen a ve kterých organizacích působí. Vypátral a zveřejnil tajemství hermetických společností sahající stovky a tisíce let do minulosti a metodiku udržování a posilování jejich moci a souvislosti jejich napojení na vládnoucí síly dneška.

Nyní se s námi David Icke ponoří ještě hlouběji k příčinám celosvětových problémů, jejichž kořen je na úrovni jednotlivce. Ukáže nám jakým způsobem je zmanipulováno přímo naše vnímání reality, ve které žijeme, jak je programováno naše myšlení, naše cítění, naše vůle a naše fyzická těla.

Pro člověka zabývajícího se povahou našeho světa není tajemstvím, že drtivá většina lidstva stále vnímá vědomě svět pouze svými pěti smysly a že mimo tuto úzkou vrstvu existuje mnoho úrovní fyzické i nefyzické povahy, které jsou před námi ukryty. Existuje mnoho novodobých i starodávných technik, jak toto omezené vědomí rozšířit, avšak nejsou lidstvem příliš využívány. Důvod je ten, že lidstvo je jako celek napříč dlouhodobou historií programováno na úrovni svého podvědomí, aby zůstalo v pozici hloupých, nevědomých a poslušných ovcí a otroků. Aby umíralo pro své pány a pracovalo poslušně podle programu na zotročení svém a svých dětí ve společnosti na principu Hladových her (Hunger games). Přeprogramovávání lidského vědomí z vnímání sebe jako součásti nekonečna, na člověka, jenž zcela zapomněl na svůj původ a smysl své existence, nemá potřebu samostatně myslet a usilovat o něco víc, než jen uspokojení nízkých pudů a potřeb, má v dnešní době díky technologickému pokroku neuvěřitelný rozsah a efektivitu. Staré okultní metody odcházejí do historie a přichází éra přímého ovlivňování mozku. Ten, kdo ví, kdo a jak ho zotročuje, má šanci se osvobodit. Ale ten, kdo je přesvědčen, že je svobodný, ačkoliv žije jako otrok a kdo nemá tušení o svém nekonečném potenciálu, tak také jako otrok zemře.

Říkat v dnešní době pravdu o podstatě našeho světa již není tolik nebezpečné jako dříve a to právě proto, že na začátku byli lidi jako David Icke. I díky němu se iluzorní a vylhané paradigma, které nám masmédia, politici a vzdělávací instituce stále sypou do hlav, rozpadá. Hroucení kolosálních lží všeho druhu vidíme v okolním světě každý den. Proto bude jeho vystoupení 8. října 2016 v pražské Lucerně nejenom bohatým informačním přínosem pro nás jako diváky a posluchače, nejenom intenzivním kolektivním zážitkem společného porozumění, které je kvalitativně nesrovnatelné s osamocenou četbou knihy nebo sledováním videa. Bude to především příležitost k poděkování a vyjádření úcty a respektu k odvážnému, pracovitému, moudrému a svým způsobem geniálnímu člověku, bez něhož by život mnohých z nás byl mnohem těžší než dnes. Ti, kdo byli na jeho první návštěvě v Praze v září 2010, vědí, že se jedná o nezapomenutelnou a nenahraditelnou zkušenost.

Přednáška Davida Icka v Praze 8.10.2016 v Lucerně se koná u příležitosti vydání jeho nové knihy Život v přeludu, jenž vyjde v září 2016. Zároveň proběhne dotisk jeho předchozí přeložené knihy Jen Nekonečná Láska je skutečná (… a vše ostatní je iluze!).

Program jeho pražského pobytu zahrnuje:

● Tisková konferenci spojená s autogramiádou jeho knih – čas a místo budou upřesněny později

● 8.10.2016 - 10:00 - 22:00 - Celodenní seminář ve Velkém sále paláce Lucerna, Štěpánská 61, Praha 1, mapa. Sál bude otevřen od 9:00 hod. V průběhu dne jsou naplánovány přestávky a pauza na oběd.

Více informací a vstupenky k zakoupení na www.davidickeinfo.cz




55 Komentářů k David Icke podruhé v Praze – další odkrytá tajemství vyjdou na světlo v samém srdci Evropy 8.10.2016

  1. Tomáš napsal:

    Cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly - pohled na dnešek a následný vývoj z odstupu 10 let.

    http://proinvestory.cz/cesta-do-pekel-je-dlazdena-dobrymi-umysly-historicka-prace-z-roku-2025

    Doufám, že to autor přehnal. Zároveň se bojím že nikoliv.

    • veronika napsal:

      je to blbý, ale přesně tak to vnímám i já..
      emigrantskou vlnou zakryli přesně toto..
      a vypadá to jako koncentrák.. - jen to tetování nám ještě chybí - ale každý z nás máme mobil.. - takže jsme dohledatelní, identifikovatelní... s registrovaným pc...teda i internetem...

      v tom případě je barterová ekonomika jediným únikem...
      onen náš skvělý ministr financí to ohlídal tak, že prý středisko pro eet staví či bude tomu šéfovat jeho synek či baba.. - já jej nevolila a volit nebudu..
      už aby padla vláda..
      copak se tento svět dá rekonstruovat??

    • Jaris napsal:

      Tomasi, presne tak to bude. Nemam pochyby, protoze vse k tomu smeruje.

  2. ardno napsal:

    no konečně!
    někdo řekne n a h l a s, že za současné evrop.probblémy s uprchlíky může Washington, Brusel, tedy US politika jejich prezidenta, hlavy jako Blair, Sarkozy Berlusconi.

    • Justass napsal:

      no konečně! Správně no konečně někdo řekne nahlas to co
      MY zde říkáme už nějaký ten rok. Bohužel i jeho hlas je příliš slabý, zaniká v hluku vodopádů lží a manipulací, které ONI mají k dispozici. ONI, myslím ty kteří stojí u kohoutů politické a mediální žumpy. Díky alespoň za takové Davidy, je jim třeba hustě vypomoct tím, že jejich odhalení a pravdy budeme šířit ve svém okolí a to sice tak, že hustě a nekompromisně.

    • Marie napsal:

      Ja se z tebe picnu! Konecne rekne nekdo nahlas, co vsichni vidime?

      Neni to trochu malo a navic ubohe? K cemu potrebujes nejakeho Davida Icke, ktery to dela stejne jen pro prachy?

      Nac potrebuji lidi potad nejake mluvci a vudce, kdyz kazde zvire vi, ze si musi svou svobodu a pravo na zivot hlidat sam?

      Lidi tam prijdou, otevrou oci, pokejvou hlavou a po ceste domu je zase zavrou. A proc? No prece lenost, ta jim nedovoli se tim dal zabyvat a pojede se dal, jako pred tim.

      Admin me asi prizabije, ale rict to musim: toto jsou vsechno akorat paraziti, kteri vydelavaji na lidske zvedavosti a touze po senzacich. A za tim ucelem si toho hodne i vymysli, aby zajem byl co nejvetsi, mimosmyslove vnimani ( viz Chobot), mimozemstany, mimozemstany a stovky dalsich odlepovacu lidi od zeme...ale reseni, vazeni, reseni nikde.

      A pritom o to jde a slo vzdycky nejvic. A pritom je tak jednoduche. Lidi musi chtit rozhodovat o sobe a ne porad spolehat na nekoho, ze to bude delat za ne a jeste k tomu v jejich prospech. Tak to nefungovalo nikdy a ani nebude.

      Novy zakon proti lidem? At jde o DPH nebo ten nesmysl s kazdodennim nahlasovanim trzeb nebo svobodu slova, ti lidi to musi chtit resit s temi, kdo to odsouhlasuji. Kazdy si muze zjistit sveho poslance a dojit za nim. Zvednes pro to svinstvo paprcu? Tak o ni prijdes a nebo jeste o vic, to proste jinak nejde, vazeni. Jak to, ze na takove Kube to funguje? Byla jsem u toho, kdyz se lidi sesli na stadionu, sepsali co chtej a nechtej a poslali sveho zastupce do Havany. A bere se na to ohled!

      At uvedu konkretni priklad: pridelovy system. Jsou pridely na hlavu zhruba stejne, ale jsou oblasti, kde se to lisi podle podminek, ve kterych lide ziji a pracuji a nebo se zohlednuje i nemoc u lidi, kdy telo potrebuje dodavat vice nekterych latek. Proste ty lidi se tam vic staraji o svuj zivot a ne jenom cekaji, co vlada vyprdne a oni budou jen nadavat, jak se to deje u nas.

      Problem je pouze ve zlodejine, nic vic nehledejte. Lidi kdysi odevzdavali desatek, dnes odevzdaji 90 procent prijmu a kupuji i zradlo na dluh, tak pak je jasne, ze ti, kteri jsou uz vlastne i jejich vlastniky, si s nimi delaji, co chteji.

      Ze nam vlady a media lzou, vime vsichni, ale dal to lidi plati! A k tomu potrebuji nejake Davidy, aby si to uvedomili? Nepotrebuji. Proste prestanu platit a tecka. Ja to udelala pred 20ti lety a nikdo mne nedonuti ani to platit, ani se na to divat, ci to poslouchat, vzdyt je to na bliti...

      Udelaji i z internetu jenom sledovani lidi a diktat, co tam muze byt? Tak at si ho narvou do riti. Je dost lidi na svete, co dokazi postavit site i bez jejich kontroly, vsechno, jde, ale jenom kdyz se chce...

      • Justass napsal:

        už zas Maruš?

        • Marie napsal:

          No a konkretne, co jsem napsala nepravdive, Justassi?

          • Justass napsal:

            Podle mě odpovídáš ( 18:06) na Ardano - příspěvek. Ne na můj, který jsem tam dal v 18:05.
            Za minutu bys to nestihla.

            No a cos napsala nepravdivě. NIC! Všchno je pravda. Ale mně nejde, mým "už zas Maruš?" tentokrát o pravdu, ale o styl. Všem poznadávat, urazit je - i když dělají dobrou a záslužnou práci. O to mi jde Maruš.

            • Marie napsal:

              Chobot a Icke a dalsi podobni, ze delaji zasluznou praci? S tim nesouhlasim, protoze jim jde o slavu a prachy, a porad melou to same, ale reseni nikde. Bodejt...
              Icke dela dokonce tour....

              Je to cele pozadu, toto se melo dit pred 20ti lety a ne az ted, kdy je valka. Jenze tehdy by si to netroufli a dnes uz je to ""vrchnosti"" jedno...

              Vsude vsichni odtajnuji a sdeluji tajemstvi, odkryvaji kulove... rozumis mi? Proto ten styl.... no, a po pravde receno, ani mne se nelibi ten muj styl...jak to ale vsechno nazvat slusne, to nevim, to nevim, to nevim...

        • Marie napsal:

          Justassi: maly priklad:

          Pise se rok 1997 nebo 1998, nevim uz presne, a ja jsem na navsteve u pribuznych v USA. V televizi mluvi Bill Gates, ze je potreba zredukovat obyvatele zemekoule o dve tretiny. Ja natahnu usi i krk a na ostatni v rodine vyjedu: No, slyseli jste to? A oni, ze jo. Ale ze to se nas netyka, to kdyz tak pujde o ty premnozene, Afrika, atd.
          Ne, to se tyka prave vas, jestli umis pocitat. Se podivej na tu zadluzenost, to nepujde donekonecna. Cina na vas zacina prdet, nebude vam otrocit naveky, prumysl nemate a delat nejste zvykli, takze to se tyka vas. Naopak barevni jsou otroci osvedceni a zvykli zit za min.
          Rekli mi, ze jsem blba... Tak jo, tak ja to beru, dal se nema cenu o tom bavit, protoze by mne stejne nevnimali....

          A co vidis dnes? Jo. Jsme to skutecne my, koho je potreba zlikvidovat, ne ty barevne. Ty na nas pouziji, a pak se casti z nich zbavi taky. Udelaji si konecny vyber tech, kteri budou otrocit ochotne. Tak jak mi to rikal jeden zid: My nechceme otroky, kterym se to nebude libit a budou remcat, my chceme takove, kteri nam budou vdecni za to, ze mohou zit a budou delat cokoliv nam na ocich uvidi...

      • veronika napsal:

        hm - jakmile to skončí v sýrii a na blízkém východě, tak pak to začne padat i jinde..
        vždyt se tam bojuje jen pro prachy a zisk..
        a asad jim to zkazí..
        ta oblast pak půjde rychle nahoru

      • admin napsal:

        Takhle mluví - píše - jen ten, kdo neví, o co jde a jak vztahy ve společnosti fungují.
        A je to opravdu hodně hloupé :-(
        Tyhle akce nejsou pro to, kdo to všechno vědí, ale pro ty, kdo to nevědí. A takových je stále víc než dost! A pro ty to smysl má.

        • Marie napsal:

          Honzo: ja bych se divila, kdybyste nezareagoval, protoze napadam reklamu na vasem webu :-)

          Ovsem nemluvim o vsech akcich, ale pouze o teto. David Icke je komediant, ktery se kdysi prohlasil za syna boziho a od te doby z nej padaji ve vetsine pripadu jen kraviny, viz reptiliani a jejich ovladnuti planety. Nahrava tim zidum, protoze ve finale ze sebe budou moci opet delat obeti ( jako nakonec po celou svou hisTorii). Lidi spise mate nez informuje. Je neco jineho, kdyz nekdo poskytuje lidem hodnotne informace, ktere mohou vest k reseni jejich situace. To on ovsem nedela, stejne jako Fulford a dalsi a dalsi individua.

          A jak vztahy ve spolecnosti funguji? Vsude stejne. Odvijeji se od penez a majetku. Kdyz jsem byla naposled v CR, tak rozdil v chovani lidi v USA a u nas je zanedbatelny. A v politice naprosto totez.

          Ja jsem prakticky clovek, a ze je to pro mnohe hloupe, na to uz jsem zvykla. A hlavne moc obycejne.

          Ja bych preferovala prednasky s promitanim z Donbasu. Aby lidi videli, jak tam v plachtach nosi lidi a vedle nich utrzene nohy bombami a pochopili, ze toto je nutnost resit a okamzite, a ne nejake vymyslene reptiliany. Rozebira do hloubky dokonce genetiku reptilianu a jejich posedlost penezi, ovsem ta by jim byla prd platna, kdyby jim je lidi nedavali...asi tak.

          Pise nabobtnale knihy a dela turne za ucelem vydelku. Potrebnych informaci je par, s temi by na ten jejich rozsah nevystacil, tak si vymysli... neni sam, kdo to tak dela... Ma penez dost, ale s ""jidlem": roste rozezranost...a jemu i pupek :-).

          • host napsal:

            A co David Duke? Myslíte, že je to s ním podobné, nebo ne?
            Mě přišel docela věrohodný, jen ta posedlost árijstvím mi na něm vadí.
            (ale to je možná specifikum USA, kde si černoši čím dál víc dělají co chtějí, pod taktovkou židů)

      • Eva napsal:

        Tak sakra proč to tu jde od 10 k 5, když to každý ví?
        My jsme tu měli komouše a už většinou víme co a jak, ale na západě toho Davida potřebují, protože oni tomu blahobytu stále věří! A i u nás má spousta antikomunistů potřebu kopat do všeho, co zavání kritikou západu.
        A co víme o historii? Skoro nic, žádné pusto a prázdno tady nebylo a přesto si farář dovolil napsat kázání do našeho obecního dřistáku, že potřebujeme potomky Sumérů a Babyloňanů (myslel tím uprchlíky), protože my jsme tu neměli nic, my se potřebujeme obohatit. On dokonce psal, že pobýval na BV a že to tam bylo výborné, že se mu domů jít nechtělo. A mladí ho žerou, protože ti žerou vše co je v angličtině, bohužel učitelky jsou mladší a mladší a blbší a blbší.

        • Marie napsal:

          Evo: kdyz se podivas kolem sebe, co vidis, to bylo i v minulosti. Proste meni se jenom jmena, podstata zustava stejna, protoze i lidi jsou stejni. Maji stejne pudy i potreby, jako ti x generaci pred nami, jen technicky rozvoj jde do predu, protoze se kumuluje. A to je cele. Je uplne jedno, jake detaily ta historie mela odlisne. Navic dejiny vzdy upravuji vitezove, aby zakryli sve chyby. Kdyz se podivas, jak krestane opevuji Bibli, tak stejne se mezi sebou dohaduji, jak to bylo a nebylo doopravdy a kazdy ma svou pravdu, protoze podstata je ta, ze kazdy veri tomu, cemu verit chce, tj. co mu dela dobre...

          Na Zapade ze toho Davida potrebuji? Ale nepotrebuji, protoze efekt na ne nema zadny. Nic se nezmenilo tim, ze jim neco vypravel nebo vypravi... Stejne jako i u nas, i tam to jde od desiti k peti, vsude.

          Je valka a jsme do ni vtazeni vsichni, at jsi v kteremkoliv koute sveta, je to znat.

          Pamatuji si, ze pred par lety i Ortek ( Ceska nezavisla televize ) blbnul s mimozemstany, ze pry jim maji USA predat nasi planetu, ja z nej neverila... nastesti uz toho nechal a venuje se realite kolem nas.

          Muze nam byt uplne jedno, ze anglicka kralovna ma hlavu jako reptiliani, co to ma za smysl resit, kdyz je valka. Lidi se potrebuji soustredit na to, aby ji nedovolili za sve penize podporovat. Bez penez nepojede...

          • E.liška napsal:

            Marie, můžete mi napsat, jak jste to vyřešila VY? Je sice pěkné, že chcete lidi donutit jednat a nesedět na zadku, ale JAK? Vezměme si dejme tomu průměrného občana, mající rodinu, hypotéku, denně musí do zaměstnání atd.CO pro to může udělat on?

    • Marie napsal:

      A k cemu ti je, ze to rekne nahlas, kdyz se to resit nikomu nechce?

      Az si lidi zacnou hlidat, co se deje s jejich penezi, ktere odevzdavaji, tak nebudou potrebovat zadne odhalovace tajemstvi.

      Lidi by nemeli odevzdat ani jedinou korunu bez toho, aby vedeli, kam jde. A kdyz budou znat toky, budou vedet vsechno, protoze nadvlada tohoto sveta stoji na jejich penezich...

      Nereknes mi, co s nimi udelas, tak je nedostanes a tecka.

      Je to zase o lenosti, nebo nazveme to mirneji, pohodlnosti....

  3. Justass napsal:

    admin

    víme, kde se k těm jeho knihám dostat, resp. je objednat?

  4. Miloslav Dědek napsal:

    Globální problémy se musí řešit globálně. Současná mezinárodní politika, tj. zavedené vztahy mezi jednotlivými státy, neumožňují účinně řešit globální problémy, tj. např. problém uprchlíků. Je nejvyšší čas, aby spolu začali zodpovědně jednat představitelé všech existujících států, a to je zatím prakticky nemožné, protože dosud neexistuje na světě organizace, která by umožňovala účinně se zabývat řešením globálních problémů. Naštěstí už nyní je na světě dost velké množství rozumných lidí, kteří si uvědomují, že současná národní i mezinárodní politika je založená na dogmatických premisách vycházejících z předpokladu, že lidé jsou většinově ve své podstatě bezohlední sobci, kteří se sdružují ve společenstvích, v nichž platí zákony džungle. V současném zastaralém a nefunkčním pojetí politiky prognózují politologové budoucnost podobně jako meteorologové počasí. Je nejvyšší čas začít budoucnost lidstva systematicky, cílevědomě, plánovitě, centrálně realizovat. Nebudou-li se globální problémy účinně urychleně řešit, tak to špatně dopadne. Globální demokratická vláda by mohla být organizací, která by rozumným lidem byla nástrojem k dohodě na tom, co bude v budoucnosti následovat. V rámci vzniku globální demokratické vlády pravděpodobně vznikne univerzální učení, které bude zahrnovat v jednotném pojetí víru i vědu. Více lze nalézt v následujících odkazech: http://miloslav7.blogspot.cz/2015/01/otevreny-dopis-vsem-lidem-na-planete.html a
    http://miloslav7.blogspot.cz/2015/12/jednotny-vyklad-vedeckeho-nabozenskeho.html

    • Marie napsal:

      Kam zabloudim, tam tuhle kravinu tapetujes!

      Tady jsi na opozicnim webu, tak si to agitovani strc, vis kam!

      Kam se podel ten tvuj titul Ing?? Uz jsi ho konecne zahodil?

      Na tvoji nadiktovanou (jednotnou) viru i vedu ti prdi pes baskervilsky. Nejsme vsichni stejni, a proto si inzenyrku pamatuj, ze kazdy ma pravo verit, cemu chce. A hlavne vira je nesmysl, tak si to nech pro sebe. Ty jednotna viro! Ver si cemu chces, ale nech si to pro sebe. Vystavovani viry je snaha o manipulaci druhych a ty chces mluvit o demokracii?

      Az budes videt zcentralizovany svet zvirat, tak mi dej vedet, ju? Blbe...

    • ľudia sú zväčša kreténi napsal:

      Čo ty tu táreš za hovadiny? Čo chceš riešiť "globálne"? Ty si vypadol z nosa tým, ktorí týmto "zglobálňovaním" ničia svet? Však celý ten srab, ktorý tu máme je práve kvôli tým, ktorí chcú "globálne" ovládnuť svet? a ty ich kraviny ešte propaguješ? Však tu máš pod nosom EU, ktorá je predizbou globalistov - vlastne chazarská mafia vytvorila EU, aby postupne mohla zlikvidovať národné štáty a aby bola zlikvidovaná biela rasa - tu sa ti to deje pred nosom a ty táreš o "globálnom" riešení? - však si "globálna" EU nevie (alebo nechce) ustrážiť ani hranice proti votrelcom...musí to riešiť Maďarsko, Macedónsko (ktoré ani nie je v EU) a ostatné menšie štáty - tak aké "globálne" riešenie? zobuď sa už konečne!....

      • ľudia sú zväčša kreténi napsal:

        Marie - prakticky vo všetkom s tebou súhlasím - tento dědek je asi imbecil....

      • proud napsal:

        Neni globalizace jako "globalizace",udelej si v tom poradek nez zacnes jecet jako nevzdelany hovado,o cemz svedci nakonec i tvuj nick! Globalizaci se nelze vyhnout! Zapis si to za usi! Je to nutnej vyvoj a troufam si tvrdit ze i spravnej,ovsem za predpokladu,ze pujde o globalizaci pro lidi(VSECHNY! lidi) a ne proti nim.Ze maji zustat staty(ne republiky) ti nikdo nebere a souhlasim s tim,ovsem globalizaci to nijak neprekazi.Pletes si globalizaci s ovladnutim lidstva!

        • proud napsal:

          Naopak si troufam rict ze z hlediska zdroju,prace a globalniho blahobytu za navratu k prirode je globalizace primo nezbytna a nutna!!! Jinak se nezbavis penez,jejich zneuzivani(proto tu jsou) a obchodu kdy jeden ma a druhej ma hovno.Jedine spolecna GLOBALNI prace a GLOBALNI prerozdelovani toho co nekde prebejva a jinde chybi ma smysl! Jestli tohle nevidis a nedokazes pochopit,ani nechces,pak nema dal smysl s tebou a tobe podobnejma ztracet cas,priteli.

        • Jaris napsal:

          O tom ovsem, globalizace je, Proude. Ovladnout lidstvo. Globalizace nepracuje a nikdy fungovat nebude.
          To mas tak. Predstav si, ze se v ulici lidi domluvili, ze nebudou zamykat baraky a ze kdo chce, at si prijde kdy chce a odnese si/pujci si (kazdy tomu rika jinak) , co potrebuje. Na schuzi se ulice rozhodne, ze se v utery bude varit bramboracka, tudiz jeden soused prinese brambory, druhy mrkvev atd. Varit polivku bude zas nekdo jiny a chudaci ti, kteri bramboracku nemaji radi. Maji smulu. Nacez dalsi soused si zacne stezovat, ze polivka je moc slana. Dalsi, ze brambory jsou rozvarene, Treti, ze tam chybi kmin a mas na problemech zadelano. Soukromi/samostatnost je velmi dulezita. Je rozhodne lepsi, aby si tu bramboracku kazdy uvaril sam a popripade prodal sousedovi, kdyz by ten o to stal. Jedine na principu samostatneho jednani a rozhodovani bez vmesovani sousedu z ulice muze spolecnost coexistovat. Zadny globalizmus se nemuze prosadit a nikdy neprosadi. Zarny priklad muzeme videt na zmrzacene Evrope.

          • proud napsal:

            Vidim ze nekde delam chybu,protoze jsi nic nepochopila a co vydavas jako pochopeny nemuzes mit ode me:-))).Soukromi je hodne dulezita vec,stejne jako osobni vlastnictvi(domov,zahrada,co denne potrebujes),ale stejne dulezita vec je i moct se na sebe navzajem a tim potazmo i na svuj stat(Kterej uz dlouho nemame) spolehnout!!!

          • proud napsal:

            Globalizaci neuteces,stejne tak jako NWO !!! Ale na nas vsech zalezi,jakou budou mit podobu! Jejich,nebo nasi? ;-)

  5. OTIS napsal:

    Davidicke.com je super stranka,ale jeste vic me bavi komunita lidi ve for u,ktere je opravdu super. Navstevu prednasky si nenenacham ujit

  6. standa napsal:

    sorry ale, Icke je lhář! ať si to každej přebere

  7. Ondra napsal:

    Souhlasim s Proudem.
    Nesouhlasim s Marií, že Icke je lhář a že reptiliání jsou dezinformace. Čím více se člověk domnívá na základě jeho obrazu hlavě, který se postupně utváří při získávání určitých informací, začíná čím dál věřit, že je naše planeta kolonizována a tyto okultské záležitosti ohledně celosvětové vlády, NWO, která se zejména nepovedla Hitlerovi, ale těch 80 let stále přetrvává. Čím více člověk otvírá mysl a pracuje zejména sám na sobě a na vlastním vlkovi, tím více prospívá změně a veřejnosti. Síla je v mysli, čím více lidí nabírá vědomí, tím větší je naděje. Žádné násilí se nesmí dít, Buddhismus je lék pro lidi, lidé musí být známý pro svůj altruismus a nikoli však, žít nejhorším druhem otroctví, kdy si otrok není vědom, že je otrokem.
    Lidé se sice mohou pouze domnívat, nicméně 6. smysl, o kterém se neučí, je jediný jistý smysl. Duchovní spojení. Zbylých pět je klamných.
    David Icke nepotřebuje peníze, sám je reptilián či jiný druh mimozemské bytosti. Taková osoba podobně jako Steven Greer by byl jinak již dávno odstraněn.
    A pokud bychom se neměli prohlubovat ohledně mimozemských civilizací, tak i tak je třeba si nejdřív zničit vlastní strasti a dojít nějakému přírodnímu osvícení. Nenávist a ostatní negace jsou pouze iluze '' reality ''.

  8. Ondra napsal:

    Však láska je nejsilnější energie celého universu. Lidé akorát na základě toho '' zlého vlka '' s kterým se rodíme za účelem osvícení bojují mezi sebou v rámci svého Ega.
    V režimu lidé byli aspoň soudružní díky tomu, že si kolektivně v rámci kolektiva uvědomovali, že jsou v režimu. Dnes si to uvědomují pouze lidé, jako jsme my. Zbylí bojují egoisticky mezi sebou a konají ďábelské hříchy.

    ,, Každý jsme svým ďáblem a děláme tento svět peklem ''.

  9. jan nowak napsal:

    Nebydlíš v maringotce s vlkem/vlkama/ ?
    Nějakej ,,zvířecí psycholog" inzeroval převýchovu zlýho psa
    na počkání, max do tří dnů a pod. Viděl jsem to kdys v tv...
    Hrůza mě jímala jako teď, ondro12:29.
    Psa bych ti nesvěřil ani vyvenčit.

  10. Ondra napsal:

    Děkuji za názor Honzo.
    Vím, že nic nevím, že.

  11. Ondra napsal:

    Lidem zřejmě vyhovuje zůstat zvířetem místo transformace na humanoida.
    Doporučuji onen buddhismus. Pokud máte strach, je to pochopitelný a strach o vlastní existenci je zcela zřejmý nicméně tomu se dá zabránit pouze tím, že budeme pokračovat v evoluci a ne deevoluci.
    Materialismus ničí každého jedince. Celé NWO je důkladný psychologický plán.

    Dokud bude světu vládnout ekonomika, není šance žít někdy v míru.
    Budem tak dlouho o něco se rvát, dokud nezůstane stát, na kameni kámen. :-)

    • jan nowak napsal:

      Ondro nevím sice, co nevíš, ale většine buďhistů jsou žlutý.
      A žlutý maji o dvě čakry méně než bílý. To není posměch...
      To je pravda pravdoucí.
      Tak máš ty vlky a marínu, nebo ne? To by mě zajímalo...
      ps: nejsem honza

  12. Carlos IV napsal:

    Nevim proc by mel byt Icke lhar. Uvedomte si ze je porad dost tech, kteri o NWO vi stale jeste kulovy. Nebo maji informace ale nedovedou si je dat do souvislosti. Nesouhlasim s nim 100%, ale pro otviram mysli (nebo aspon oci nekterym) dela dost. A ze si za to nechava platit? Pochybuju ze si z toho zaplati v UK socialku...
    Nebo si snad myslite ze tady na tomhle foru udelame vic nez on?

  13. Lucie napsal:

    Zdravím. D.Ickeho mám ráda, kdysi mi také pomohl si uvědomit více věcí. Pro všechny zde diskutující, zdali je to lhář, podvodník, nebo člověk, který ostatním chce otevřít oči, nebo sám je reptilián...To, že je stále o tohoto pána zájem asi nebude jenom tak, ne??? A to je otázečka do ringu :-D Jinak, paní Marie - útočit a psát o ostatních diskutujících hanlivě, vypovídá spíše o Vás. Pokud pana D. Ickeho nemáte v lásce, nevím, proč vstupujete do diskuze a pozurážíte diskutující, kteří, stejně jako vy, mají vlastní právo na názor. To, co jste psala je v celku zajímavé, ovšem, ani vy nedáváte řešení, pouze nadáváte, a když tak jenom upozorňujete, že bychom se měli dávat větší pozor na peníze, komu je dáváme. Nějak více to rozebrat? Potom, že bychom se měli zaměřit na válku. Jak jako? Jet tam bojovat? Nesouhlasit s tím? Nesouhlasím s tím, ale už zastávám názor, že Evropa za to, co se děje teď, si může sama. Bílý člověk stále jenom někoho vykořisťoval, pozabíjel domorodé američany a ještě je strčil do rezervací, černochy zotročil, japonsko a vietnam úplně zdevastoval...tak asi to bude karma. Omlouvám se za případné chyby.

  14. Tyranosaurus Fet napsal:

    A jéje, další magor à la Däniken. To se radši zfetujusám a nahlédnu do odhaleného světa spiknutí :D

  15. Huhu napsal:

    Icke je vůl!!!

  16. Huhu napsal:

    Icke je vůl volů!

  17. Huhu napsal:

    Icke je vůl volů volů!

  18. Huhu napsal:

    Icke je podvodník!

  19. Huhu napsal:

    Icke je podvodník podvodníků!

  20. Huhu napsal:

    Icke fůj, Icke hnůj!

  21. :-) napsal:

    Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

    NEKRMTE TROLY!

  22. Aštatar Šeran napsal:

    Icke je dement.A blbců kteří veří všemu možnému a všemu se samozřejmostí rozumí je taky mraky!Jen tak přemýšlím,jestli by slabomyslní neměli být buď utraceni nebo alespoň izolováni!Stačí zajít před kostel,to jsou slabomyslní na svobodě.O jehovistech,scientologií,různých sekt atd se nebavím úmyslně.Tam bych hodil napalm rovnou bez pardónu.Jak na ty,kteří to vedou,tak i na jejich ovečky,protože debilita se neomlouvá.To nemá nic společného s blbostí.Blbost je například když se někdo opije a něco například rozbyje.Zaplatí škodu,vyspí se z opice,omluví se a nasype si popel na hlavu a nikdy se to už nebude opakovat.Ale výše zmíněná debilita je na odstřel.Lidi,co hledáte?Že se vám někdo nebo něco zjeví a řekne pravdu,či snad vysvětlí nevysvětlitelné?Vše je pouze o moci a majetku a vy zatím hledáte kokotiny.Tak hodně štěstí a hlavně: Probuďte se,ale bez strážných věží,ickeů a podobných hovadin a blbů!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!