Prof. Boguslav Wolniewicz o roli židovských kruhů na úpadku evropské kultury

boguslav

18 minutový videozáznam rozhovoru s polským profesorem Boguslavem Wolniewiczem v reakci na teroristické útoky v Paříži z ledna 2015. Profesor Wolniewicz rozmlouvá o zmatení hodnot evropské civilizace, např. o svobodě slova, o střetu civilizací, ale především o roli židovských kruhů v současném prosazování multi-kulturalismu a politické korektnosti v Evropě.




143 Komentářů k Prof. Boguslav Wolniewicz o roli židovských kruhů na úpadku evropské kultury

    • Marie napsal:

      Jisteze. Tady je jasne videt ta jejich vira, ve ktere jsou vychovani. Zidovska matka porodila dite, zatimco ta palestinska jen dvounohe zvire….

      Kdybych ja mel jit rodit a vedle mne dali na postel fenu se stenaty, taky by se mi to nelibilo :-) absurdni, ze> ale presne tak oni vnimaji ostatni, tj. nezidy, proto neni sance v nich vyvolat pocit ani viny, ani svedomi. To proste nejde…

      Tady mate jasny dukaz, co s lidmi dokaze udelat jejich vira.

      • anděl napsal:

        Hezké „Marie“ ; :-)Píšeš…

        „Kdybych ja mel jit rodit“ … Jsi chlap a podřekl ses , nebo jsi magor ženská :-)

        • Marie napsal:

          Ani jedno z toho, co jsi uvedl, hehe… Vidis, jak jsi kratkozraky? A hlavnim duvodem je to, ze rad vidis svet cernobile, ze?

          Ikdyz nevim, jak je to vazne s mou „magoritou“. tak tady v tomto pripade je magor klavesnice, ktera vynechava, vis, je stara…. a na novou nemam..

          Pokud ti to tva lenost dovoli, zajed zpatky na kterykoliv clanek, kde nejak vice komentuji, a uvidis, ze chybejici pismena jsou temer vsude…

          Takze, vazeny: Jestlize sve domnenky prohlasujete za pravdu, pak to ukazuje na to, ze vas pravda ani nezajima….neb je vam onanie vaseho ega, ze jste na to „kap“ blizsi….

          Lituji, ze te zklamu, ale jsem zenska a dost lidi mne zna, a nejen tady…

        • jan nowak napsal:

          A první tvůj trestnej čin andeli 16:35
          byl, že ses narodil…

        • contumax napsal:

          Anděl

          1***

      • Bogus Sobotka napsal:

        Marie

        „Kdybych ja mel jit rodit a vedle mne dali na postel fenu se stenaty, taky by se mi to nelibilo :-)

        Absurdni Maruska uz je z tech bazenovych cisticich prostredku zfetovana, ze neumi ani poradne cesky.
        HAHAHAH
        Spravne ma byt „kdybych ja mela rodit“ :D

        • Marie napsal:

          Vynechane pismeno neni hrubka, Kuliku.

          Ty pises hrubky, jake ani prvnak neudela. A duvod?

          Uz tak davno pouzivas anglictinu misto cestiny, a mezi zelenymi ( zdrogovanymi ) mozky k tomu, to je pak opravdu tezke si vzpomenout, ze…

          Kdyz to tak zhruba spocitam, tak uz je to vice nez 10 let, co porad otravujes se stejnym vyblitkem o bazenu. Co to, co to, ze ani za takovou dlouhou dobu sis nezjistil, co jsem ve skutecnosti v tech Statech delala? To te platej za vymysly az dodneska… No jo, jakej pan, takej kram… dedecku.. Ty jsi starsi nez ja, takze uz davno vyrazen z aktivni sluzby..

          Opet potvrzujes pravidlo, ze zid si neda pokoj az do smrti, protoze nic jineho ho nedokaze vzrusit, akorat to skodeni druhym…

  1. Marie napsal:

    Bomba: ….. silne disciplinovany ! Vidite, jak se da nadrazenosti a diktatu dat vzletny nazev?

    Proc je tak malo komentaru od zidu ( k situaci se zaplavovanim Evropy muslimy)? Odpoved je jasna. Protoze to organizuji. A co je dulezitejsi: zakazuji o tom diskutovat a postavit se proti tomu.

    A ze maji co skryvat? Jisteze. V prve rade svou degeneraci, ale bohuzel ta je videt, a i na tomto cloveku je videt. Hezky se zamotal do potreby statu zidu. Kdyby si kazdy kmen na zemekouli narokoval stat, tak budeme potrebovat na kazdych nejakych tisic kilometru pas, to by bylo statu a statu…

    Potreba statu pro ne neexistovala a neexistuje. Stejne se do Izraele vsichni nestahli, jsou rozlezli vsude, kde chteji vladnout. To byl jenom trik, jak ziskat nadvladu nad BV.

    Existovala potreba u ostatnich, aby prestali krast a organizovat nasili. Mohli byt jiz davno integrovani a nemuseli byt zdegenerovani. Ano incest je zdegeneroval, jsou o tom dukazy primo v jejich studiich.

    Ale priznal, proc zidi chteji multikulti. Zvlastnim zpusobem, ale priznal. Pry aby se citili bezpecneji… hehe.

    To uz Marx byl uprimnejsi. Aby uz bila rasa se jim nemohla postavit, nebot je inteligencne i jinak prevysuje, a to se s jejich nadrazenosti neslucuje.

  2. Vaclav Pražák napsal:

    Ano židi islamizujou Evropu aby si zařídili vlastní genocidu, Izrael má málo práce s islámským terorismem(Palestina&spol.)tak si vytvoří mocného nepřítele kterému nemá šanci se bránit-Islámskou Evropu,vlastního kata!tomu nemůžou věřit ani zdejší náckové.

    • Petr napsal:

      Prazaku, nazev Velky Izrael vam nic nerika? http://disquietreservations.blogspot.ca/2011/11/why-world-war-iii-to-destroy-global.html Vzdyt sioniste byli schopni obetovat sve lidi ve 2WW a jeste do ted vydiraji svet. Staci si precist o odmitani zidovske emigrace (Evian conference). Precte si knihu I ll sell milion jews. Mozna se vam rozsviti v te makovicce.

    • Marie napsal:

      Jakou vlastni genocidu??? Co to meles. Ten, kdo je plati, toho likvidovat nebudou, copak ti to neni jasne? Ty tam tahaji na nas. A Izrael nema zadnou praci s terorismem, protoze ho sam provadi, nechces mi snad nakecat, ze neozbrojeni Palestinci jsou hrozbou po zuby ozbrojenemu ( vcetne atomovek ) Izraeli!!!

      Podivej: Kdyby si zidi pozvali aspon nektere z tzv. uprchliku do Izraele, zavreli by tim kritikum aspon trochu usta.. vzdyt tam stavi na kradene pude cela mesta, kam zvou zidy z celeho sveta a kazdemu za to zaplati 50 tisic dolaru! Takto by tam mohli umistit uprchliky i bez tecdh penez, ze… a oni to neudelaji, ze.. Prosim te, nedelej blbce z druhych, kdyz uz ho delas ze sebe, protoze clovek, ktery mysli logicky, to nemuze sezrat, co pises…

      A nacky si nech od cesty…. nadrazeny nalepkovaci…

    • Holy napsal:

      Vaclav Prazak: Ano zni to temer neuveritlene, ale Zide si pres svoje zniceni zajistuji vlastni preziti. Na Anafibulu je o tom krasny lanek doprovazeny videii. Pro nezida je to proste nepochopitelne. Podivejte se na videa se Zaznobinem co rika o Zidech a mozna pochopite.

      • Marie napsal:

        Vy rikate terorismu vuci celemu svetu zajistovani preziti? Dobry for, kdyby to nebylo tak vazne…

        A to zavrazdeni priblizne 3 tisic lidi v New Yorku 9-11-2001 bylo taky zajistovani jejich preziti?

        Mimochodem: svedlo se to na Saudy. Konkretne udajnych unoscu a pachatelu shozeni „dvojcat“ bylo 15, 2 z Arabskych Emiratu, jeden z Egypta a jeden z Libanonu…

        Hezky si to zidi namichali, jako karty na stole, ze.

        No a aby se trosku jako pohnulo potrestani, tak nedavno nasledoval „tah“, ktery ma naprosto zretelny zidovsky podpis:

        Ktera zeme lezi v zaludku Izraeli nejvice: No prece Iran.
        Sup a Iran byl odsouzen k uhrade skody pozustalym, zemrelym pri tom tzv. teroristickem utoku zvenci, a sice ve vysi 10,5 miliard dolaru! No a protoze Iran na to nereagoval ( bodejt by se spinil se siozidovskym vymyslem ), tak to odsouhlasili zidi jako pravomocne podle sveho pravidla, kdo mlci, ten svedci!!

        Staci ?

        Nestaci? Tak jeste prilozim polinko: Saudska Arabie se dozaduje ocisteni od zodpovednosti a vyhrozuje Spojenym statum, ze odproda jejich majetek v udajne sume se 12ti mistnym cilem… ( zdroj rt.com).

        Takze vy chcete neco rikat o opreziti zidovstva, kdy oni, chudacci, se citi tak ohrozeni a ublizeni, ze kvuli tomu zlikviduji dve tretiny sveta?

        A proc se citi tak ohrozeni? Rozhodne to ma duvod, nemyslite? Kdo je spravedlivy, ten strach nema duvod mit. Neni z ceho. Boji se svine, jednoduse toho, ze za sva svinstva zaplati. Odplaty se boji.

        • Solium napsal:

          Preco po nich isli Nemci po 39?! Staci pozriet v hist.novinach, co tam chazarske kruhy vyvadzali, a je zrejme…A dnes robia to iste. Je to po moci neukojene plemeno, na nich platil Rus, ked im ten vydieracsky a rabovacsky Chazariat rozbil. A toto im doteraz nevedia odpustit. Ale vraj na kazdu svinu sa hreje kotol…

    • pražská vlaštovka napsal:

      16:31
      Pane Pražàk,
      Vy snad si myslíte ,źe jsme tu blbci ,ne?
      j.

      • contumax napsal:

        Jaris Jaris

        Špatně čteš Písmo, dávno dávno to bylo v proroctvích, že Bůh Izrael znovu utvoří…

        Že je shromáždí zpět do země svaté… kde byl ukřižován Ježíš Kristus…

        Bereš to světsky…!!!

        Bůh potrestá všechny, kteří utlačují palestince…

        • Jaris napsal:

          Contumaxi, zaprve – puvodni zidi(sefardsti) temer neexistuji. Na misto dnesniho Izraele se vetreli nepravem chazari(ashkenazi), kteri na pudu nemaji legalni narok.
          Zadruhe – pokud by Buh nad dnesnim Izraelem drzel mochrannou ruku, panoval by tam mir a pohoda. Neni tam ani jedno ani druhe. Zidovsti okupanti starodavne Palestiny zijou v nejistote a strachu.
          Navic, zidi jako narod ztratili privilegium vyvoleneho naroda ukrizovani boziho syna Jezise Krista. Kristus tim otevrel cestu k Bohu VSEM lidem,kteri o to stoji.

          • Marie napsal:

            Jaris: rikas, ze zidi ztratili vyvolenost ukrizovanim Jezise? A co ta svinstva pred tim?!!??

            To byli porad vyvoleni? Je to nesmyslne, co rikas.

            A jak ti dole napsal Petr, to je moc dobra pripominka:
            Co prineslo ukrizovani Jezise za napravu nebo k cemu byla ta obet? Viditelne k nicemu, akorat je to za ty 2 tisice let jeste daleko horsi…

            A vubec nejpodstatnejsi otazkou je, proc nadale trvas na sve vire v boha a Jezise, kdyz uz to davno zidi priznali, ze jde o jejich vymysl?

            Uz jsem se Te na to ptala, neodpovedela jsi.

            Logicky mi vychazi jen to, ze tomu proste verit chces.

            Pises o neustalem boji o Bibli. Ano. Pronasledovani byli vsichni, kdo ji meli, byla palena. Ale premyslej proc! Kdyz ji potrebovali upravit ( zmenit ), tak je jasne, ze nemeli zajem, aby stare vytisky kolovaly a byly v rozporu.

            Jedine ten, kdo ji sepsal na tom mohl mit zajem, a toto organizovat. Jsi se mnou?

        • Miki napsal:

          Contumaxi
          Židovstvo Boha zavrhli jeho syna umučili.Posledním králem Sedekjášem skončila jejich výsada vyvolených.To že Bůh ochrání iz

          • Miki napsal:

            Contumaxi
            Židovstvo Boha zavrhli jeho syna umučili.Posledním králem Sedekjášem skončila jejich výsada vyvolených.To že Bůh ochrání izrael je myšleno na lidi ze všech národů kteří vněho uvěřili,což odpovídá dnešním Svědkům Jehovovím.

          • contumax napsal:

            Miky

            Podle Písma to bylo v Božím plánu ukřižovat Ježíše Krista…

            Je vidět, že se chováš jako svíčková bába, přečti si Písmo a pak piš, co Ti to dalo…!!!

    • Jaris napsal:

      Prazaku, na dnesni uzemi Palestiny nema Izrael z legitimniho hlediska vubec zadny narok, jelikoz nejsou to puvodni obyvatele, ale chazari, kteri svuj puvod maji nekde od Kaspickeho more. Lsti se usadili na vyclenenem pozemku v r. 1948 pod ochranou UN s tim, ze budou dodrzovat sepsane umluvy. Ty se samozrejme po zidovsku, jak jinak, nedodrzuji a expanze chazaru nici a krade dal za bileho dne palestinskou pudu a vesele vrazdi PUVODNI obyvatelstvo.
      Jakpak by ses asi choval Ty, kdyby Ti cizak buldozerem zboural dum a vyvlastnil pozemek se zakazem jakehokoli navratu zpet a jeste NAVIC BEZ ODSKODNEHO. IZRAEL JE POSTAVEN NA PALESTINSKE KRVI,UTRPENI A SLZ. Ty by ses nebranil? Ty bys zil spokojene v lagru s klicem od domu, ktery Ti po generace patril a byl Ti tim nejsprostsim zpusobem odebran? Zil bys spokojene v onom lagru za zoufalych podminek, kam by te prasivi zidaci bez nahrady vylifrovali? Silne pochybuji.
      Takze dal probiha genocida Palestincu za ticheho mlceni celeho sveta. Co jsem ziva, tak budu na tu nehoraznou nespravedlnost ze strany zidackych filcek ukazovat!

      • Eva napsal:

        Ale houbeles v roce 1948, plán na vytvoření Izraele se zrodil dříve, už koncem 19.století –

        První sionistický kongres svolal Theodor Herzl do švýcarské Basileje na 29. srpna 1897. Probíhal celkem tři dny a Herzl jej financoval z finančních prostředků své manželky, která se od něj poté po čase odstěhovala. Výsledkem tohoto kongresu bylo mimo jiné i založení Světové sionistické organizace. Byly založeny finanční instituce jako např. Židovský národní fond, který za peníze ze sbírek vykupoval půdu v Palestině.

        Dne 3.září 1897 si zapsal do svého deníku: „Shrnu-li kongres jedním slovem, založil jsem v Basileji židovský stát. Kdybych to dnes řekl nahlas, všichni by se mi vysmáli. Snad za pět let, každopádně za padesát, to ale každý pochopí.“ Přesně o padesát let později, roku 1947, rozhodlo Valné shromáždění OSN o založení židovského státu v Palestině – Izraele.

        Do své smrti v roce 1904 předsedal celkem šesti sionistickým kongresům. Do začátku druhé světové války se jich pak konalo ještě patnáct. Tři z nich se konaly v Československu, ve městech Karlovy Vary (1921 a 1923) a Praha (1933). Je to na wilině…..

        Čechy mají fakt nějaký skrytý rabinát

        • Jaris napsal:

          Evo,samozrejme, ze plan byl sestaven drive, ale tento plan se prakticky uskutecnil r.1948. Jsou dokumenty, ze se zidi za prosazeni statu Izrael vyhazovali do povetri jakozto prvni teroriste.

    • contumax napsal:

      Václav Pražák

      Za 1*******

    • contumax napsal:

      Václav Pražák

      Souhlas s Tebou…!!!

      Jsi snad jediný kdo má rozum na těchto stránkách…!!!

    • contumax napsal:

      Václav Pražák

      Úžasný…!!!

      • Jaris napsal:

        Contumaxi, to myslis vazne, ze je vporadku likvidovat Palestince, bourat jim domy, strilet deti, ktere na po zuby ozbrojene chazarske vojaky, hazeji kameni? Ty schvalujes, aby Palestinci zijici na tomto uzemi tisice let byli bud vyhlazeni nebo vytlaceni ze svych domovu a roztahovali se tam chazarsti okupanti? Ty nevidis ty podrazy pachane chazarskymi zidy po celem svete, co tvrdi, ze jsou zidi a zidi vlastne ve skutecnosti nejsou, jak je to napsano ve Zjeveni?(3:9) Vzdyt Ty obhajujes takove, kteri patri do synagogy Satana.
        A nemusime chodit daleko, kdyz si promitneme onu galerku pouze v Cechach – Stropnicky, Sabatova, Dienstbier, Havel, Singer, Rusnok, Strasky, Knizak, Vondra, Stetina, Krnacova, a mnoho dalsich. Vsichni do jednoho skodi Ceskemu statu jak nejlepe umi za chvaly mezinarodniho zida. Smutne je to, ze jim to dovolujeme a ze je stale spousta naivnich lidi, kteri se tehle skodlivych parazitu zastavaji.

      • contumax napsal:

        Jaris

        Proč se mě snažíš v těsnat do toho, že souhlasím s vražděním palestincu…???

        To mě v životě nenapadlo…!!!

        2/3 Izraele s tím vůbec nesouhlasí aby se toto dělo …!!!

        • Jaris napsal:

          Contumaxi, rikas,ze 2/3 zidu nesouhlasi s vrazdenim a nasilnym vystehovavanim Palestincu. Presto tahle genocida „vesele“ pokracuje pod zidovskou taktovkou a presto se okupantsi chazari dal roztahuji ve state, ktery jim nikdy nepatril.Izrael se stal mokvajicim vredem na BV, proto ty nepokoje kolem vsech sousednich statu. Ta nespravedlnost a nasili ze strany zidu mi setsakramentsky vadi, jelikoz bez falesneho Izraele by tam panoval klid.
          2/3 je prevaha. Proc tedy nezastavi zabirani dalsich oblasti? Proc alespon okradenym Palestincum nedaji nahradu, kterou jim dokonce SLIBILI a slovo samozrejme nedodrzeli. Protoze nechteji a nikdy to ani v umyslu nemeli. Mrzi mne, ze to nevidis.

          • Petr napsal:

            Jaris, kde by nabrali 2/3 nesouhlasicich ? Proto je Israel cim dal tim vetsi a ma cim dal tim vic zidu. – http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Society_&_Culture/newpop.html. A ti co utikaji z Izraele jsou ti kteri nechteji do armady, ele Palestince by lovili, jen kdyby to tak trvalo tyden, nechteji slouzit ty roky v armade. Delal jsem z takyma. No a ridi se podle teto citace – „There is no such thing as a Palestinian people… It is not as if we came and threw them out and took their country. They didn’t exist.“
            – Golda Meir, statement to The Sunday Times, 15 June, 1969.

        • Marie napsal:

          Aha… takze 1/3 voli sionisty, a proto vyhravaji kazde volby… ty mas dost, s tou logikou…

          Kdepak, bracho, tech, co jsou proti vrazdeni Palestincu je malo a Netan z jahu, je verejne vyhani z Izraele…

          Kdepak, kamarade. Prachy jsou jim prednejsi, tak se tam drzi… Nepochybuji o tom, ze vis o prisunu penez do Izraele, jen priznanych je to 8 milionu dolaru denne…

    • weissbach napsal:

      „Ano židi islamizujou Evropu aby si zařídili vlastní genocidu, Izrael má málo práce s islámským terorismem“

      Když pominu nepřesnost, že se nejdená o židy, ale etnikum z oblasti Kaspického moře besemitského původu, tak jen krátká poznámka:

      1/Kdo tedy organizuje tu masovou migraci do Evropy podle vás?
      2/Nejaktivějšími spoluautory „uprchlické vlny“ jsou ztv. NGO napojené na George Sorose /MMF a spol/.
      Je možné označit Sorose jako černocha, asiata, indiána? Nebo se jedná o člena chazarské finanční mezinárodní mafie?
      3/ Barbara Spectre, která organizuje ve Švédsku multikulturní společnost a tvrdí, že židé jsou organizátory multikulturní Evropy a konce etnicky homogenních národů je černoška, asiatka, indiánka nebo příslušnice chazarské finanční mezinárodní mafie?
      4/ Hraniční kontroly, evidenci migrantů, vracení ekonomických migrantů do jejich domovských států nejvíce kritizují a přirovnávají k deportacím židů do koncentračních táborů černoši, asiati, indiáni, nebo představitelé evropských a amerických židovských organizací?

      Až krátce a stručně odpovíte na tyto čtyři otázky, pochybuji, že bude nutné téma dál rozvíjet.
      Odpovězte si sám na to, zda narážky na nácky jsou v tomto případě relevantní.

      • Justass napsal:

        weissbach

        Pražák Václav neodpoví. Jeho zvyklostí je plácnout kravinu a zmizet. Obvykle za nadšeného potlesku contumaxe, jenž už z té své „bibli-otéky“ vůbec neví čí je.

  3. Olda napsal:

    Svině židácké,ty kurvy pejzaté stojí za vším kurevstvem,chce to ty zmetky doopravdy profouknout komíny a s takovou,co dělají,si scénář holokaustového blábolu v brzké době dají in natura v přímém a reálném přenosu,zmrdi pejzatí zasraní.

  4. proud napsal:

    Jen jsem to tak prolit…………tohle ani nebezelo kolem diskuse,co se tu deje…….. A ano!!! Zidi si za valky udelali vlastni genocidu!!! At se to komu libi nebo nelibi,je to pravda.Siozidi obetovali pro svy cile ty obycejny a pravy zidy.Zapominate ze egyptani si tenkrat k obrazu svymu vybrali jen jeden jejich kmen.A prisli Chazari,poturcenci horsi Turka…..Zapominate na spousty ruznejch okolnosti ve svy snaze uz konecne nekoho obetovat.Vlastne jste jen rozzureny ovcani…..vemem vidle a jdeme na ne,ber kde ber,prast kde prast…..chapu:-)

    • Frantisek1 napsal:

      Já bych jim ten holokaust nežral… Stačí trocha kritického myšlení. Pumpujou to do nás až se z toho stalo nové náboženství. A kdo to popře je prostě buď obžalován a zavřen anebo společensky diskvalifikován.

      • proud napsal:

        Pravda,on ten holokaust byl ve skutecnosti podle myho nazoru jen takovej holokaustik. Ale to nic nemeni na tom,ze byl a nebylo na nem vubec nic dobryho!Navic dopadl plnou vahou predevsim na Slovany,ten byl pravym holokaustem!!!

      • proud napsal:

        Ale co je podstatny,nedava mi to pravo vybijet dalsi,mezi nima navic spousty nevinnejch!!! Cim bych se pak lisil od tech grazlu??!

      • proud napsal:

        Muj nazor je,ze kdyz uz zabijet,pak vsechny ty kdo po zabijeni kricej………

        • proud napsal:

          …..a samozrejme po zotrocovani,at uz ma podobu jakou chce.A i tady je potreba rozlisovat kdo krici a opravdu chce a kdo krici protoze je proste zpitomelej.

        • Marie napsal:

          A ti co tise vrazdili, ci podrezavali ( Masinove ), tem das metaly… a ty, co krici po satisfakci, ty bys pozabijel… uchvatna logika… jen co je pravda…

      • Michal napsal:

        František – súhlas.
        Matematika nepustí.
        V roku 1938 malo žiť podľa židovských ročeniek v Európe cca 6 000 000 židov. Do sféry nemeckého vplyvu sa dostalo cca 3 500 000 (niektoré údaje hovoria len o 1 500 000). Pritom zo 600 000 francúzskych židov sa do nemeckých koncentračných táborov (KT) dostalo „len“ 50 000 a ešte aj z nich niekoľko tisíc prežilo.
        Ako je potom možné, že Nemci zavraždili 6 000 000 židov a v roku 1965 bolo v berlínskom centre odškodnenia za príkoria holokaustu zaregistrovaných 3 750 000 žiadostí o odškodnenie preživších obetí holokaustu ???

        • proud napsal:

          Presny:-),proto taky mluvim o „holokaustiku“,oni si z toho sionisti udelali dojnou kravu,navic si drze pojistili,aby se jim to nemohlo otevrene rikat!Oboji je zrudny a kriminalni,predem s rozmyslem pripraveny.Svinstvo nejhorsiho kalibru.Paklize svet tohle trpi,je to jedno z tech nejvetsich varovani vsem lidem sveta.

        • Marie napsal:

          Holocaust byla psychologicka zbran, a jako je u zidu pravidlem, se dvojim ziskem. Ublizenost napomohla k rozhodnuti o vzniku jejich statu a nasledne odskodnovani, rozumej vydirani, ktere trva az dodnes.

          Reknu ti zkusenost z USA: Pred 10ti lety tam praskla afera ohledne odskodnovani za holozvast tim, ze k odskodneni se prihlasilo vic nez 50 udajnych potomku jednoho zida, ktery skutecne v koncentraku zemrel…

          Jelikoz tezko mohl mit 50 deti, prislo se na to, ze predlozene rodne listy tech dotycnych byly falsifikaty… no jo. zid si necha pro korunu i koleno vrtat, je stare, dost stare prislovi a vidis, ze platnost ma nezmenenou dodnes….

        • Michal napsal:

          Ešte jedna perlička.Už 8 rokov sledujem v TV maximum poradov o holokauste.Keď nestíham vo vysielacom čase, nahrám si ho a pozriem neskoršie.
          Pri oslobodení Osvienčímu 27.1.1945 bolo prítomných 16 sovietskych vojnových kameramanov. Ale nikdy som nevidel nejaké drastické fotky, alebo zábery z Osvienčímu (spálené kosti v krematóriu nepočítam. Krematóriá boli vo väčšine KT, kde sa spaľovali hlavne obete týfusu). Bol som prekvapený keď som videl dobre živených, teplo oblečených ľudí. Neboli zanedbaní, muži boli dokonca oholení a ženy mali tzv. „vlniaky“ Na záberoch je vidno i malé deti. Pritom tzv. „očití“ svedkovia uvádzajú, že deti do 14 rokov išli okamžite do plynu.Pritom tie deti majú na sebe pruhované detské väzenské uniformy…
          Často publikované zábery z hromadných hrobov do ktorých hrnie mŕtvoly buldozér sú z Bergen Belsenu, ktorý bol stavaný na cca 20 000 väzňov a bolo tam sústredených okolo 60 000. Tragédiou bolo, že v auguste 1944 spojenci zbombardovali fabriku DEGES výrobňu insekticídu Cyklon B na hubenie vší a hlodavcov a v KT nemali čím zabrániť epidémiám týfu, ktorý prenášali. Židovský historik a spisovateľ Jean Claude Pressac vo svojej knihe „Technique and Operation of the Gas Chambers“ uvádza, že 95 % Cyklonu B bolo použité na dezinfekciu a deratizáciu v KT.

          • Marie napsal:

            Tak to je… videla jsem toho spousty, zajimala se o to leta..

            Dokonce dnesni sef Muzea v Osvetimi potvrdil na videu, ze 95 procent Cyklonu B bylo pouzit na dezinfekci.

            Neni to nejak moc prehnana pece o lidi, kteri maji byt zlikvidovani? Proc by jim nekdo chtel dizinfikovat obydli, kdyz je chce zabit, ze… logiku to nema…

            a uplne nejvetsi magorina je, ze udajne zplynovani lidi probihalo kolem 30 minut denne behem roku a pul az dvou… haha.. ted si vydel 6 milionu, rekneme 2 roky, tj. 730 dny… to uplne bije do oci… je to technicky nemozne je tam vubec svezt, a jeste z nekolika zemi, v dobe valky, kdy doprava funguje na baterky…

    • Petr napsal:

      Proude, Vy pochybujete ze zidi byli obetovani v ramci Izraele? Proc tedy Amerika a VB. podle Vas nebraly zidovske emigranty? Proc americti zidi vyhlasili ekonomickou valku Nemecku a tim pomohli Hitlerovi udelat z nemeckych zidu udelat oficialni nepratele statu? Nebrali je proto ze je chteli nahnat do Palestiny. Nevim jestli obetovali prave zidy, ale hodne zidu se asimilovalo do nezidovskych rodin. „Zionism was willing to sacrifice the whole of European Jewry for a Zionist State. Everything was done to create a state of Israel and that was only possible through a world war. Wall Street and Jewish large bankers aided the war effort on both sides. Zionists are also to blame for provoking the growing hatred for Jews in 1988.“ (Joseph Burg, The Toronto Star, March 31, 1988).“

      • proud napsal:

        „Proude, Vy pochybujete ze zidi byli obetovani v ramci Izraele?“…….naopak,vubec o tom nepochybuju! Ale odmitam se podilet na jakykoliv genocide nevinnejch i kdyz mezi nima vinny jsou! To jde pak totiz otocit proti jakymukoliv narodu!

        • proud napsal:

          Vzdycky ma bejt potrestanej „jenom“ vinik!

        • Petr napsal:

          Copak ja rvu po vrazdeni? Vetsinou co uvadim cerpu od zidovskych spisovatelu, a nebo Rabbinu.

          • proud napsal:

            Nepisu ze ty rves,na to jsou tu jiny „experti“ :-).Vsimni si ze jde o sionisty,a to nejsou jen zidi,nebo „radobyzidi“.Ale zidi se jim v jejich planech naramne hodej,bohuzel dost z nich se „hodi“ umyslne.Ale spousta z nich je taky jakejchsi „ovcanu“-uzitecnejch idiotu.Je to jako se vsim,je potreba rozlisovat.

            • proud napsal:

              Nejsou,proste proto,ze nejsou vsichni stejny a ac stejnyho „vyznani“,presto jinyho…….jsou zidi a zidi a zidi,kazdej je jinej……ne vsichni se drzej celyho Talmudu a doslova.

  5. Benzin Petrolejovič Naftěnko napsal:

    Ten dědek nemá chybu….dotknul se toho tabu,které se korektně dodržuje i u nás a tím je úloha židů/sionistů v permanentním cílevědomém škodění nežidům/gójům a jejich snaha o obsolutní ovládnutí všeho na Zemi.
    Je dobře,že se to už stává postupně předmětem debat a nic tomu není platno ani snažení takových notorických hlůpáků a doprdelevlezistů židům,jako je např.Pražák….
    Je potřeba o tom debatovat a ukazovat na konkrétních příkladech,jak je pozorujeme okolo,např.jejich úloha v fašistickém sionistickém převratu a občanské válce na Ukrajině,nebo na cílevědomé likvidaci národů Evropy imigrací,které se vymkly jejich snaze o vmanévrování a zavlečení do války proti Rusku za jejich zájmy tak,jak se snažili v 1. i 2.sv.válce….

    • proud napsal:

      Ano,to je i podle me spravnej pristup a postup.S tim ze je jim treba v dalsim skozeni zabranit! O tom zadna,ale ne se stat primitivem a myslet si,ze vybitim vsech bez rozdilu a vybijenim vubec,cemukoliv pomuzu.

    • pražská vlaštovka napsal:

      …Naftěnko máš jedna…

    • Jaris napsal:

      Tak mne napadlo, jaka by asi byla reakce ze strany jevrejskych, kdyby se o tomto „tabu“ takhle hezky rozpovidal treba Okamura. Toby bylo narku, jarku. Politicka sebevrazda = kritizovat zidy.

  6. proud napsal:

    Demagogickej rev po vyvrazdovani me vzdycky dokaze donutit premejslet jak panikarovi zavrit hubu…………jednou provzdy!

    • contumax napsal:

      proud

      Proude správně…!!!

    • Marie napsal:

      Uz jsem ti to psala: Uvidime, az tobe vyvrazdej rodinu, jak se budes tvarit, az tobe bude chtit nekdo zavrit hubu – jednou provzdy… Toto je demagogie, kterou si neuvedomujes…

      Mne si nazval panikarkou a chtel bys mi zavrit hubu jednou provzdy? Mas na to pravo? Nemas. Mne zavrit hubu muzes jenom tim, ze mne zabijes, jinak ne…

      • proud napsal:

        Pochopila jsi spravne ono „zavirani huby“ :-).Tebe neni potreba :-))))))))).A rozlisuj mezi demagogii a umyslem!

  7. pražská vlaštovka napsal:

    A bude těch „odhalení“ -(čti jako : stejně to všichni vědí) čím dál víc ..
    .Čas po tom již dlouho volá-řve!!!!
    to bude pak kvikotu!
    j.

  8. Jaris napsal:

    Se zajmem jsem si poslechla toto video a musim rici, ze ten zidovsky dedek vybreptal vse, co jsem si sama z mozaiky udalosti poskladala a jenom vse potvrdil. O zidovske otazce se vyjadril naprosto presne. Chytry nepritel.

  9. Samo napsal:

    Ten chlap je taky ale mimo , keca o krestanstvi , ale to je jen trojsky kun sionysmu. Krestane zboznuji Jezise ,ale neznaji radne jeho smysleni. Jedna cast bible je kdy nezidovska zena prisla za jezisem a zadala ho aby pomohl jeho nemocne dceri, a on ji odvetil , „ja tu sem abych pomahal zidum, pomoci tve dceri je jako bych vzal detem a hodil ho psum“ stejne tak ukrizovany jezis ma nad sebou napis INRI jezis nazaretsky kral zidovsky.

    • Samo napsal:

      melo tam byt vzal detem chleb a hodil ho psum

      • Jaris napsal:

        Odkaz? Napis, kde to stoji, ja se na to podivam. Pokud vim, tak Kristus pomahal vsem bez rozdilu i Samaritanskym, na ktere se zidi divali s despektem.

    • contumax napsal:

      Samo

      Kritizuješ slova Ježíšova a houby jsi tomu porozuměl…

      Nechápeš…!!!

      • Marie napsal:

        contumaxi: ja beru, kdyz mi nekdo rekne, ze necemu nerozumim, nebo nechapu, ovsem musi u toho dodat vysvetleni, a to mas kde?

        Nechapes se tremi vykricniky vysvetleni neni.

        Takze dopln, ju? At se pohneme z mista nechapani do mista chapani… rika se tomu argumentace. Ovsem ta nesmi byt vymyslena. Podlozena. Bud faktem nebo logikou.

  10. jan napsal:

    Řekneme si upřimně,znova to směruje k holokaustu i když mnozí tvrdí,že to byly Boží mlýny.Neustálým připomínáním holokaustu,se židé snaží odvrátit pozornost od svých záměrů.Jak i některý upozorňují na rozporuplnost obětí,ale dokázaly snad jako jediná komunita vysoudit odškodnění.Také bych k tomu přidal navracení majetku,dokonce u cirkevních náhrad,jde o dosti vysokou částku.

    • proud napsal:

      „Neustálým připomínáním holokaustu,se židé snaží odvrátit pozornost od svých záměrů.Jak i některý upozorňují na rozporuplnost obětí,ale dokázaly snad jako jediná komunita vysoudit odškodnění.“……….O tom to taky cely je,o majetku a vlivu,dost to vypovida o tom na jakou cenu az chteji jit,to znamena,NA KAZDOU,obetujou proto vsechno ! Doplnil bych jen SIOZIDE a jim podobni.

  11. jan napsal:

    Teprve teď jsem se dostal,pustit si video a překlad.
    Opravdu,promluvil o tom věrohodně a proto pochválím p. profesora.Jen bych řekl,že Judaismus,má mnoho společného s Koránem.I židé mají ve svém zákoně,ponižovat,okrádat křesťany.Stačí jenom poukázat,kdy židovské ženy dostaly právo volit u nich byla žena také dlouho označována jako podřadná osoba.Také jak mluví o levicových,pokrokových židech,přesně,opustili staré zvyky,zákony a sledovali nové způsoby uplatnění.Bývali doby,že žid nenechal žida padnout,našel vždy pomocnou ruku,proto také museli odvádět desátek,pro židovskou obec.

    • Benzin Petrolejovič Naftěnko napsal:

      Judaismus a islám „jsou dve strany jedné mince…“

      • proud napsal:

        Ano,to sedi!

        • Justass napsal:

          Ta mince je třístranná? Co křesťanství? Vše z jedné studny plné jedu – řek bych.

          • Benzin Petrolejovič Naftěnko napsal:

            Křesťanství vzniklo za účelen ovládat nežidy,je to výmysl a nástroj židů k ovládání a zotročení gojů a dnešní hluboká krize západního křesťanstva a hlavně jeho administrátora,katolické církve s těmi posledními satanistickými papeži,to jen dokazuje….

          • Marie napsal:

            Justassi: kdyz uz ma mince jenom dve strany, tak to krestanstvi muzes spojit s judaismem, neb ho od zacatku ridi zidi….vsichni papezove byli zidi ( pouze Frantisek to priznal ), a taky mezi krestany je nejvice knezi, kteri jsou zidi…viditelne ponejvice v USA, tam jsem to registrovala. Ale nakonec i u nas. Kazdy zname Halika, Hermana, Duku a dalsi…

            • Justass napsal:

              Upřesním Marie:

              Mince má tři strany. Je to válec – sice tenký, ale válec – a ten má vždy tři strany. Řek bych tedy, že křesťanství a islám jsou dvě strany jedné mince a tou třetí je vše obepínající judaismus. Tak by to mohlo být správně – ne.

  12. pavel napsal:

    Proude za 1***

  13. Vladislav napsal:

    Jaris, ano, Bible je kniha, proti niž bylo vedeno nejvíce útoku – ale proč?
    Protože je zároveň knihou, která byla lidem na teto planetě nejvíce vnucovana?
    Ptali se římští císaři svých poddaných, zda se chtějí stát křesťany?
    Ptal se na tutéž věc svých poddaných Karel Veliký?
    Ptali se vládci Velké Moravy? Ptal se knize Vladimir?
    Ptal se někdo afrických černochů, jestli si chtějí ponechat své původní náboženství, nebo přijmout křest?
    A co američtí indiáni? Ti snad měli na vyber?

    Bodejt by nebyla knihou nejznámější, nejvíce obdivovanou i hanenou – kdyz z ni „někdo“ udělal krvi vynucenou povinnou četbu pro miliardy lidi!!!

    Bible neni nic jiného nez nástroj nadvlády a zotročení, zkompilovany židovskými autory tak, aby obsahoval i příměsi pravdy a byl tak snaze stravitelny.
    Vaše tupa dobytci vira, díky niž v takové chvíli zcela ztrácíte soudnost a existuje pouze axiom Bible = kniha svatá, dana bohem, tedy nezpochybnitelna, silne degraduje hodnotu většiny dalších Vašich příspěvku, byt rozumných a na jiná témata.

    • Jaris napsal:

      Takze souhlasim, ze spolu nesouhlasime, Vladislave. Amen.

      • Vladislav napsal:

        Nejen to. Jedna ze stran navic nema naprosto zadne argumenty, Jaris.
        Myslím, ze většině čtenářů je jasne, která;-)

        • Jaris napsal:

          I kdybych Ti pravdu prinesla k noham, Vladislave, tak do ni stejne kopnes. To se casto stava. Z me strany nedoslo k nedostatku argumentu. Predlozila jsem Ti dostatek historickych faktu, ktere jsi zavrhnul. Tak proc bych mela dal s Tvymi infantilnimi nazory ztracet cas.

  14. Karel napsal:

    Zkurvená prolhaná židovská hovada,fuj.

  15. Michal napsal:

    Chcel som napísať obsiahlejší príspevok, ale asi je limitovaný počtom riadkov. Tak ešte pripomínam, že na Slovensku je popieranie holokaustu (tým myslím to magické číslo 6 000 000) trestané odňatím slobody na 1/2 roku až 3 roky nepodmienečne. Ale nikto doteraz nevysvetlil nezrovnalosti na oficiálnych dokumentoch. V roku 1948 bola v KT Osvienčím medzi krematóriom II a krematóriom III umiestnená tabuľa, kde sa uvádzalo, že v KT Osvienčím boli zavraždené 4 000 000 obetí. V roku 1989 bola tabuľa odstránená a nahradená novou, na ktorej je uvedené, že v KT Osvienčím bolo zavraždených 1 500 000 prevažne židovských obetí. Kam sa podelo 2 500 000 nikto nevysvetlil… Takže reálne by mohlo ísť o cca 800 000. Čomu by odpovedali aj odhady židovských historikov Raula Hilberga (860 000) a už spomínaného Jeana Claudea Pressaca (okolo 680 000).

  16. proud napsal:

    Me si do svy spinavy mordy vubec neber panacku,abys „neonemocnel“ ;-).Ledaze prijdes s prinosnou diskusi vedenou alespon akceptovatelnym jazykem! Do ty doby na me rychle zapomen!

  17. Eva napsal:

    Bestie nepochcípaly, odešly do Ameriky a na BV ti chudší, do Palestíny.
    Byly utraceni jen ti co byli už asimilování a to byli hlavně z východu.
    KT se asi použily na zlomení Židů, kteří odmítali budovat stát Izrael. Zabily je hlavně nemoci, popravovalo se zastřelením, opět na východě.

  18. proud napsal:

    Aaa,tak uz nevyvrazdujeme :-),jeste chvili a ono se ti rozsviti,nektery myslenky spatny nemas,ale zatim je to jeste „nepomer“,ale to prijde :-)

  19. jan nowak napsal:

    To: Ž-pn 1:08
    Tak jí pak jmenuješ, co na tom ?
    ps: přimlouvám se za to vnitro…

  20. Marie napsal:

    pro žid-parazit národů
    17.4.2016 (1.08)

    Uprimne Ti dekuji za oceneni. V predskolnim veku mi rikala ubrecena Mana ( prvni a je dlouhe, nad n hacek ) v dobe studii pak Slunicko a pozdeji Husova dcera a ten boj za pravdu uz mi zustal po zbytek zivota…

    Potrebujeme mlade lidi, aby ridili svuj zivot, a ja bych si moc prala, aby nam starsim vic verili, a dokazali se poucit z nasich zkusenosti. Kdyz jde jen o problemy usporadani zivota, tak chyby nejsou vetsinou smrtelne, ale dnesni doba je o boji o zivot.

    Boj znamena realnou moznost zachrany zivota, nebojovat znamena si zvolit smrt. V situaci, ve ktere jsme, bohuzel jina varianta neni. A nedari se mi o tom lidi presvedcovat, a moc mne to trapi. O muj zivot uz nejde, jde o nase potomky a jejich potomky.

    Spravne pises, ze nepotrebujeme zadaleka, zdaleka tolik lidi, co je ve vedeni statu, drtiva vetsina tam od rana do vecera akorat smejdi ve variantach mozneho mala domu… to je job, co? Rano vstane, prijde do kancelare, da si kafe nebo panaka a uz zhavi draty, kde se co chysta za akci, na ktere by vydelal… a obcan plati jak mourovaty.. no a ted k tomu vykrmenemu parazitismu jeste pribyla nase likvidace. Obcanum se nelibi, ze jim tahame do zeme jejich vrahy? No tak jim zakazeme mluvit a uz jede novy zakon…

    Nema to cenu si nalhavat, ze se da neco zmenit pokojnou cestou, a uz vubec ne volbami….

  21. proud napsal:

    Synku hlooopeee,dal bych ti ten nuz do ruky a postavil te proti sobe,sam bych si vzal „detskou rybicku“………a pak bych se te zacal ptat……..a ptal se dlouho,aby sis uzil co prejes druhejm! :-))))))))

  22. proud napsal:

    Velmi dobre,na tohle a nejen na to jsem upozornoval uz pred dost lety.Taky se Martine mrkni na vlastnosti Cyklonu B a okolnosti za kterejch „pracuje“,bude ti razem vsechno jasny!Proto taky byly na dezinfekci obleceni ony zlaby co se tesne zaviraly(Cyklon B se pri styku se vzduchem okamzite neutralizuje!).Neumim si tedy predstavit jeho pouziti treba na 50 lidech ve velky mistnosti,aniz bych je predtim neudusil a neutopil!Maji v tom poradnej bordel a spousty zaplacenejch „ocitejch svedku“,hlavne ze si ty voloviny pojistili „zakonem“,alespon vidime za co stojej!

  23. Jaris napsal:

    V tomhle nemas pravdu, jelikoz existuji spisy SVETSKYCH historiku, kteri postavu Jezise Krista potvrzuji. Tacitus, Josefus a jini.
    Narozeni Jezise je take pozoruhodne. Marie( pouze surogatni matka) a Josef byli pouze pestouni. Navic Jezis zidy kritizoval a nastavil jim zrcadlo. Za to ho ukrizovali pomoci Rimanu. Bylo by blahove se domnivat, ze slo pouze o zlikvidovani nepohodlne osoby. Jde zde o daleko vetsi vesmirny konflikt mezi Bohem a jeho protivnikem Satanem a bude to mit pokracovani.

  24. Vladislav napsal:

    Toto jsou přesně slova, kvůli kterým jste spoustou lidí na tomto webu považována za nedůvěryhodnou.
    Mluvíte rozumně, dokud nezačnete mektat ty vaše křesťanské bláboly. To Vás pak rozum zcela opustí – a nadlouho.

  25. Marie napsal:

    Jaris: doplnujici otazka: Buh si stvoril satana?

    Ty by sis dobrovolne vytvorila protivnika, ktery te muze znicit?

    Nebo jinak: Ty by sis dobrovolne stvorila protivnika, ktery muze znicit veskere tve dilo?

    To by udelal jedine blazen… tj. osoba neschopna posoudit nasledky svych cinu…

    Od takoveho boha ocekavas spravedlnost?

    Kdyz tak skalopevne se drzis te Bible ( promin, jako pijavice ) tak snad by tam mohlo byt aspon uvedeno, kolik miliard ozebracenych, utyranych ci jinak mrtvych mu bude stacit, aby konecne zasahl…

  26. proud napsal:

    No ja si myslim,respektive jsem o tom presvedcenej,ze tentokrat ji parazit ma!

  27. Jaris napsal:

    Ja take nikoho nenutim, Vladislave, aby mi duveroval. Nikomu se nevtiram do prizne a uz vubec necekam uznani z ruznych komentaru. Moje odpoved se tykala hlavne faktu, ze Jezis Kristus je historickou postavou, nikoliv vymyslenou a ze o nem jsou zaznamy i od svetskych historiku te doby.

  28. Marie napsal:

    Podepisuji. Tady jde o osobu velmi rozumnou, ale vira je prave od toho, aby ten rozum potlacila, a protoze ona ji bere velmi vazne, tak ji bere se vsim vsudy a ten rozum tam nepusti, proto taky nedokaze prijmout jakykoliv logicky argument. Logicky pak dochazi k tomu, ze odpovida citacemi a neni sama, kdo to tak dela… takze to je fanatismus.

    Ona napriklad nechape, ze dela uplne totez co zidi, kteri tvrdi, ze jsou bohem vyvoleni, a ze jim buh dal pravo na kazdou zemi ( “ kam vase noha slapne, bude vase ) nas za sluhy a nedaji si to vubec nicim vymluvit.

    Takze paradoxne, Jaris, aniz by si to uvedomovala, dela totez, co delaji zidi, a tudiz jim slouzi.

    Jestlize prijimam neci vyvolenost, tak tim rusim mezi lidmi rovnost, tedy je pak uplne jedno, jestli jde o vyvolenost zidu bohem a nebo vyvolenost tzv. dobrych bohem… ten princip prijeti rozdeleni lidi splnen je a zid (autor) z ni ma radost…

    Rozdelenim lidi je znemoznena jejich spoluprace, a tim si zid genialne zajistuje nadvladu, protoze rozhadani si ani nevsimnou, ze je zid smeruje do propasti…

  29. Vladislav napsal:

    Omyl, Jaris. Historickou postavou je Ježíš NAZARETSKÝ, nikoliv Ježíš Kristus. Vy se také třeba jmenujete např. Jarmila Procházková a staráte se např. o opuštěné děti. To ale neznamená, že jste jejich spasitelkou a máte právo mít v občance Jarmila Mateřská. Právě toto je ta nechutná manipulace – žádný Spasitel, žádné narození z panny Marie, ale úplně normální, slušný, charismatický chlápek, který si vzal za své pozvednout Židy, ale nevyšlo mu to a ukřižovali to. To je celé. Nic víc a nic míň se nestalo.

  30. Jaris napsal:

    Mluvime o stejne osobe, Vladislave. Jezis Kristus, Jezis Nazaretsky, Mesias, Galilean, tak je nazyvana v Bibli jedna a ta sama postava. Nepokladam narozeni Krista za manipulaci. Jeho trilete pusobeni v tehdejsi Palestine je popsano ctyrmi muzi. Matous a Jan byli jeho primymi ucedniky, Marek byl svedkem zatceni Jezise a Lukas byl lekar a historik, ktery zpracoval knihu podle dosazitelnych materialu. Podle samotneho Jezisova proroctvi byl Bohem, svym otcem, vzkrisen a setrval jeste na zemi 40 dni, nez si ho Buh vzal k sobe. Nanebevzeti videlo mnoho svedku, kteri se stali prvnimi krestany a podavali o JK svedectvi. Nemeli z toho zadny prospech, zadnou karieru ci slavu. Jaky duvod by meli k tomu, aby dobrovolne umirali za lez v rimskych arenach. Neznam nikoho takoveho.

  31. Marie napsal:

    Tak tak… uz hodne davno jsem se zajimala o ty zkratky na krizi. Prvni pismena techto slov: Jezis Nazaretsky Kral Zidovsky.

  32. Petr napsal:

    Jaris, prvni vydani bible jako kniha bylo mam ten dojem nekdy v druhem stoleti. Byl to old testament a bylo to v hebrejcine. Stary a novy testament byl vydan nekdy v patem stoleti. Takze povesti se povidaji a mythy vznikaji. Na Kristovi mi nejde do hlavy co zmenilo jeho vykoupeni ? Ba naopak, zaclo jeste vetsi zabijeni, zidi jsou jeste vic u moci. Ti kteri si rikaji krestane se vetsinou chovaji jak prasata. Buh stvoril Adama a Evu, nechapu proc netvoril jen Evu, pak ji neoplodnil jak Marii a mohli jsme byt v raji.

  33. Vladislav napsal:

    A jak můžete doopravdy vědět, že Ježíšovo nanebevzetí vidělo 40 svědků, resp. jak si můžete být jistá, že je to PRAVDA?

    Vždyť první evangelia vznikala až desítky let po Ježíšově smrti – a psali je téměř výhradně Židé!

    Nebo snad Ježíšovi učedníci byli jiné národnosti?

    Víte, ono to chce vidět v širších souvislostech. Ježíš nebyl první osobou, která vyznačila období tzv. spasitelských kultů.

    Byli i jiní. Dionýz, Mithra … jenže ti se neujali.

    Proč vůbec potřeba spasitelských kultů vznikla a proč uspěla právě před cca 2000 lety?

    Odpověď najdete ve starých židovských knihách, Tóře a později Talmudu. Tzv. „Spasitel“ je bytost, která má vytvořit skupinu lidí, jež se v rámci jeho uctívání změní na devótní stádečko, odvrhne své tradice a svobodu, a s děkováním a vírou v lepší život po smrti bude vše, co vytvoří, přes tohoto Spasitele odevzdávat někomu jinému…

    V osobě Ježíše se naplnily odvěké židovské ambice vůči gójimům, tedy nám, dobytku, který má Židům sloužit.

    Předkřesťanská, pohanská společenství by však bylo nutno vojensky porazit. Ne tak ale pokřtěné národy, nad nimiž začal Žid vládnout prostřednictvím svých loutek, nastrčených „králů“ a dalších panovníků.

    Takže se křesťanství podařilo během necelých 200 let vnitřně rozvrátit Řím, během dalších 400-500 let ovládnout západní a jižní Evropu a během dalších cca 200-300 let zničit Slovany.

    Pochopte: NIKDY nebylo cílem, aby Židé přijali křesťanství. Křesťanství je židovské náboženství určené ovcím, dobytku, gójimům, mající zaručit, že tento dobytek bude poslušně plnit svou roli.

    Jistě, ne vše šlo hned podle plánu. V dobytku bylo zpočátku ještě hodně vzdoru, pod vlivem staré etiky, kterou automaticky přenášel i do křesťanství, židovinu jako nejvýraznější projev křesťanství většinou prohlédl a bojoval proti ní. Židé však postupně ovládli klíčové části ekonomiky i politiky, takže ten boj byl zbytečný.

    Opakuji: christianizace = Talmud (Tóra) + ambice vyvrženců k pokřtění určeného etnika, toužících chorobně po moci.

    Reálie západní Evropy tolik neznám, ale stačí se podívat na naše slovanské předky. „Svatý“ Vladimír byl psychopatologický sadista udržující si harém několika stovek konkubín a považující vraždu za běžný prostředek politického boje.

    Cyril a Metoděj strávili před svou moravskou misí DVA roky v Chazarii, která tehdy byla už dávno bytostně judaistická.

    Copak tam asi hledali? A proč je tam vůbec byzantský panovník poslal??

    Chápu Vaši zanícenou víru a vážím si slušnosti Vašich příspěvků. Před fakty, která ale mluví nejen o ryze židovských kořenech křesťanství, ale především o tisíciletém pragmatickém spojení obou abrahámistických náboženství cílících na zotročení mas lidí, ale těžko uhnete…

  34. Justass napsal:

    Vladislav

    přesně tak! Vyčerpávající a logické zdůvodnění daného. Jaris je opravdu slušná žena. Já jí její víru také neberu, stejně tak jako jiným věřícím – krom těch fanatických, co škodí. A to ona není – řek bych.

  35. contumax napsal:

    Jaris

    1*******

  36. contumax napsal:

    proude

    Dobrý a drž se…

    Všechna čest proude…!!!

  37. Eva napsal:

    Vladislave výborně….moje babička mívala vyobrazení Ježíše jako pastýře ve stádě ovcí a MY jsme pro elitu ty ovce. Proto se říká ovčani, jsme jen na stříhání a pak odpis…A VŽDY ŘÍKALA, že kdyby byl Bůh, tak by slušní netrpěli, narodila se v roce 1904.

  38. Jaris napsal:

    Vladislave, Petre, Justassi – kazdy z vas ma narok na svuj vlastni nazor.
    Bible je unikatni. Neni jine knihy, ktera by nebyla vice napadana a nicena, jako prave tato. Neni knihy, ktera by mela tolik nepratel a ti v dnesni dobe prevazuji. Neni knihy, ktera by byla tolik nenavidena, ze byla verejne palena a zakazana vlastnit pod trestem smrti a presto se dochovala do dnesnich dnu. Neni knihy, ktera byla prelozena – cela nebo castecne – do vice nez 2000 jazyku a stale je vydavana v rekordnich nakladech. Ja tohle pokladam za zazrak.
    Tato kniha je poselstvim Boha pro vsechny lidi na svete. Obsahuje proroctvi, ktera se splnila a nadale plni. Popisuje nefalsovanou historii antickeho sveta vcetne jeho vladcu, kterou dnes potvrzuji archeologicke nalezy. Jsou v ni zakladni scientificka fakta(hygiena, kolobeh vody, tvar Zeme). Propaguje harmonicke vztahy a zakladni lidska prava ke zdravemu byti.
    Ktera jina kniha ovlivnila svetove umeni v literature, hudbe a malirstvi?
    Ktera jina kniha prezila tisice let rucnim prepisovanim a presto zachovala stejny text, stejnou myslenku?
    Pro kterou knihu riskovali i ztratili nekteri lide svuj zivot, aby mohla byt prelozena a dostupna obycejnym lidem?
    Bible je proste unikatni at uz tomu nekdo veri nebo ne. A neni to zasluhou zidu, kteri se od davnych dob ridi Talmudem a nikoliv Bibli.

  39. proud napsal:

    Parazite,ale ja nejsem jednim z vas za tech okolnosti,ktery ty tu nastinujes! Nejsem ani zid,ale cejtim se bejt na ceste od cloveka k Cloveku,paklize ti to neco rika.Takze dokud nevycerpam vsechny ostatni moznosti jak uspet s lepsi budoucnosti bez krveproliti,nebo jen s minimalnim,vycerpam je,nez zvolim valku! V tom se lisime a proto nemuzu bejt „jednim z vas“.Nevol;am po krvi a po zabijeni,volam po zlepseni a pripadnym potrestani a odstaveni zodpovednejch,a to naporad a neodvolatelne! Neuvedomujes si ze jsem nezacal ja,ale ze jsi to byl ty,svym slovnikem a volanim po prolejvani krve,neuvedomujes si ze krev si zada krev!To co muzes zpusobit si urcite ani sam neprejes,proste proto,ze si to neumis predstavit! Skoc do normalnich mezi ktery maji smysl a daj se cekat vysledky a octneme se na jedny lodi!

  40. proud napsal:

    To je parazite normalni nazor nekoho kdo se zajima a leccos vi,paklize odpovida jinymu co ma normalni slovnik a panicky nerve po vybijeni ostatnich………..na tyhle bazi bysme urcite pokecali i my dva,kdyz se zacnes kontrolovat a budes pouzivat hlavu:-)

  41. contumax napsal:

    žid parazit národu

    No a co, že jsem žid…??? !!!

  42. contumax napsal:

    proud

    Jsem s Tebou proude… nedej se…!!!

  43. Marie napsal:

    Uz jsem se zarekla, ze na tebe nebudu reagovat, ale ted mi to neda, protoze uz zase si tady hrajes na rozhodciho, ci soudce?

    Kdo ti k tomu dal pravomoc? Ty si to ani neuvedomujes, ale tvoje nadrazenost je nepripustna.

    Jake, ze se mu rozsviti? Ten ma rozsviceno uz davno, protoze vidi, ze situace dosla do takoveho stadia, ze bez boje z toho nelze vyvaznout zivy! Rika to drsne, ale je to tak. Nejde o formu, jde o obsah. A ten je naprosto rozsviceny…

    A kdyz uz jsi s tim rozsvicenim zacal, tak nejrychlejsi cesta k nemu je Ukrajina…. zajed si radeji tam nez do Ameru…

    To nejhorsi tam teprve prichazi… a ja se ptam: nebylo by lepsi tu ukrajinskou zidovskou chatru, co si rika vlada zneskodnit driv nez dojde k dalsim desetitisicum ci statisicum obeti?

    U nas mame sanci zabranit i tomu mnozstvi obeti, ktere jiz Ukrajina ma, ale musime se vladnouci smecky dementu zbavit…

  44. Marie napsal:

    Tam jsem ochotna to vycistit i bez pozice a hned :-)

  45. Petr napsal:

    Jaris, ja ustupuji. Mohl bych Vam odporovat, ale nema to smysl. Ja budu povazovat bibli za snusku nesmyslu a Vy za uzasnou knihu. Ale jinak si rozumime, coz je hlavni. Takze bych to zavrsil tady tim – https://www.youtube.com/watch?v=3n7WmzfYy00

  46. Petr napsal:

    Marie, vsevedouci buh kdyz stvoril satana,jeste nevedel ze bude satan.

  47. Jaris napsal:

    Satan byl puvodne podle Bible nejkrasnejsi andel, ktery se podilel na vytvareni zivota na Zemi. Nebyl stvoren jako protivnik Boha. Tak jako lidem byla dana moznost svobodneho rozhodovani, tak toto bylo dano i andelum. Touha po moci ho dovedla tam, ze se chtel povysit na ulohu Boha. Chtel, aby lide uctivali jeho a ne Boha. Nejdrive podvedl Evu s Adamem. Ti v dusledku ztratili nekonecny zivot a plan pro Zemi byl docasne prerusen. Z onoho krasneho andela se stal Satan, coz znamena protivnik, nepritel, rival.

  48. Marie napsal:

    Prelozila bych to ( pokud je to v anglictine ), ale nejde mi to otevrit ( nemam program na otevirani souboru rar ).

  49. Marie napsal:

    Ted jste mne dostal…. nadhera, neco uzasneho. Mam asi 10 jeho koncertu na externim hardu a i na DVD.. i vanocni, uz nekolik let, jedna z mych nejchutnejsich „potrav „…diky.

  50. Marie napsal:

    A nebo ze by se stal vsevedoucim az potom? :-))))

    At zakopnu o co chci, logiku to nema a pak jeste at v te vire zakopnu o co chci, sedi to na dnesni vladce tak, ze uz to nelze prehlednout…

    Diktat, poslusnost, klaneni se, trestani i za to, co je uplne normalni, atd…

  51. Marie napsal:

    P.S. Toto mne od vas dnes zaujalo hodne: absence vysledku obetovani se Jezisem za hrichy lidstva. To mne doposud nenapadlo panbickarum zdotazovat…

    Ze to tem vericim nevadi, ze to vubec nic nezmenilo, kdyz to tak casto oni opakuji, contumax mi to napsal nekolikrat. Ze zemrel i za mne… to je absurdni.

  52. Petr napsal:

    No tu mate neco z jineho soudku – hlavni je text. https://www.youtube.com/watch?v=zjr81A6Al9c

  53. proud napsal:

    Vazne jsi az tak hloupa ze hajis neuhajitelny?!!!Vzdyt te uz zadnej rozumnej a normalni clovek s takovym pristupem nebere vazne,natoz jeho! :-)))))))))))))))

  54. Marie napsal:

    Jaris: vzdyt je to kravina, jak je mozne, ze to necitis? Spolupodilel?? Tak je buh stvoritel ( podle Tebe) nebo neni? Copak nechapes, ze kdyz neco stvoris, tak to bude takove, jake to stvoris? Slozila jsi nekdy nejakou skladbu? Kdyz ji skladam, tak vim, jestli bude vesela, nebo smutna, jestli tam narvu noty mimo toninu, tak to bude falesne znit, proste, to nejde se vymlouvat na nejakou svobodnou vuli meho stvoreni. To je pruhledna volovina.

    Prece nebudu skladat neco, co je mi odporne a ta skladba se sama do toniny neda!

    Uz jsem Ti to psala nekolikrat: zahazujes logiku, na ktere vse na zemi stoji jenom z duvodu, ze chces verit v posmrtny zivot a sen o lasce.

    Laska je prvek velice eterickeho charakteru, a v te podobe, jak je lidem predkladana, je nerealna. Laska je mozny vysledek spoluprace a ne poslusnosti….

  55. Marie napsal:

    Plesk! Opet rozsudek! Ty jsi ze vsema mluvil, ze mi tady servirujes zaver jejich jmenem? Jestli jo, tak to uznam, ale musis to dolozit….Do te doby ses za hloupeho sam…

  56. Marie napsal:

    se vsema, chybicka se vloudila…

  57. proud napsal:

    Ani nemusim! Je to nad slunce jasnejsi! :-),jsi vazne az tak hloupa,nebo si na to jenom hrajes? :-))

  58. Jaris napsal:

    Dejme tomu, ze byla slozena nadherna skladba(originalni dobra myslenka) s tim, ze ji bude hrat schopny muzikant(Satan). Ten ma v moci tu skladbu zahrat podle sve interpretace , kterou nemuzes ovlivnit(svobodna vule). At by skladba byla sebehezci, Satan se rozhodl tuto skladbu znicit.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!