V New Yorku a Londýně byla zrušena výstavba Baalovy brány

titel1-14Koncem minulého měsíce se v alternativních médiích na internetu rozšířila jedna zpráva. Podle této zprávy se 19. dubna, tedy na začátku období krvavých obětí (trvá 40 dnů), měla současně na Times Square v New Yorku a Trafalgar Square v Londýně, postavit replika klenby Baalova chrámu v Palmýře (Sýrie). Podkladem pro takovou zprávu byly články v New York Times a britském The Guardian.

Alternativní autoři, jako je například Michael Snyder z EconomicCollapseBlog se přihlásil o slovo a musel říct něco, co nevěstí nic dobrého:

Ve starověku byly dětské oběti a bisexuální orgie u Baalova oltáře na denním pořádku. A nyní postavíme na počest tohoto falešného boha památník do jádra našeho nejdůležitějšího města?!

K vysvětlení Snyder použil příspěvek Matta Barbera z WorldNetDaily. Barber v něm s odkazem na rozhovor s evangelicko-presbytariánským pastorem z Lynchburgu ve Virginii píše:

Rituální uctívání Baala vypadalo asi takto: Dospělí se shromáždili kolem Baalova oltáře a potom jako rituální oběť božstvu spálili kojence. V doprovodu srdcervoucích výkřiků bolesti a zápachu spáleného lidského masa se pak věřící muži a ženy, oddali bisexuálním orgiím.

Tento rituál měl Baala přimět k tomu, aby zapršelo. ,,Matka Země“ se tím stala plodná a přinesla lidem ekonomickou prosperitu.

bild2-23

Obrázek: Model brány na Trafalgar Square v Londýně

 

Do jaké míry je historie ohledně uctívání Baala správná, to zatím není jisté. Zajímavý je opravdový křik v alternativně a křesťansky orientovaných amerických médiích, při srovnání popsaných rituálů v antické Palmýře se současným stavem:

Od ,,krvavých obětí Iluminátů“, po umělé přerušení těhotenství, až po orgie a pornografii.

Nyní se události přece jenom otočily. V jednom článku z 8. dubna britský Telegraph píše, že žádná chrámová brána Baala v New Yorku a Londýně stát nebude:

Ústav pro digitální archeologii IDA (Institute for Digital Archeology) v prosinci minulého roku sdělil, že jeho data a odborné znalosti poslouží pro stavbu ne jedné, ale rovnou dvou replik oblouku v Palmýře. To, že oblouky budou ve stejnou dobu odhalené na Trafalgar Square v Londýně a na Times Square v New Yorku, způsobilo pozdvižení v médiích po celém světě.

Od té doby se od původního nápadu o něco ustoupilo. V současné době žádné odhalení oblouku v New Yorku nebude.

Z Londýna se oblouk měl později transportovat dál a jeden další se měl postavit. Rekonstruovaný oblouk z Palmýry již nikdy nebude vstupem do Baalova chrámu (který v srpnu 2015 ustál pokus o vyhození do povětří), ale bude to oblouk vítězství, který byl v říjnu částečně zničen. Tehdy stál na konci Velké kolonády.

Takže mnoho povyku pro nic?

Michael Snyder ve svém nejnovějším příspěvku spekuluje, zda ,,určitou roli mohly hrát alternativní média“, protože zveřejnění informace o plánované stavbě dvou oblouků ,,má příliš mnoho negativní pozornosti“. Jako věřící křesťan tvrdí, že se ,,křesťané po celé Americe modlili proti tomuto oblouku poté, co se tato informace rozšířila“. To také z části mohlo zřejmě přispět ke změně plánů.

Na druhou stranu je tady ještě otázka, zda alternativní média mají opravdu tak velkou váhu, která skutečně může vést ke změnám v neveřejné agendě nějakých skrytých sil v pozadí? Pokud tomu tak není, pak se nutně musíme ptát, kdo o změně plánu rozhodl a proč?

Všechno běží podle plánu …

Baal:

baal 4

baal 3

baal 2

baal 1

Zdroj: http://www.pravda-tv.com/2016/04/errichtung-der-baal-torboegen-in-new-york-und-london-abgesagt/

 

Příbuzné odkazy:

Zneužívání, mučení a vraždy dětí – hobby evropských elit a

Vzácné hororové fotky z plesu Iluminátů v roce 1972 na Rothschildovo zámku

,,Rituální zneužívání“ dětí ve Francii – část 1.

Rituální zneužívání dětí – Guido Grandt – Část 1.

Tribunál ITCCS proti rituálním vraždám dětí elitami

 




68 Komentářů k V New Yorku a Londýně byla zrušena výstavba Baalovy brány

  1. pražská vlaštovka napsal:

    Hrůza!!

    • Josef Švejk napsal:

      Nikoliv. To jen duševně nemajetní Evropané prohlubují demokracii.

      • Kolkobudešžiť napsal:

        Moloch, Baal…obetníci a ich rola pri genocíde a degradovaní rasovým miešaním ľudstva, teda Slovjenov je dobre popísaná exaktne a nevyvratiteľne A.Horák „O Slovanech úplne jinak“. Židia uctievači Molocha…
        Len upozorňujem na fakt, ktorý ušiel i diskutujúcim u Prof.Wolniewicza – ISLÁM NIE JE NEPRIATEĽ SIONISTOV, ale tretím nastupujúcim oporným pilierom po katolicizme, ako bola najskorej 1. Tóra (Staroslovjensky Tóra znamená „ohrada, mučenie…“ a z toho i tortúra…)2. deformované a zneužité kresťanstvo katolíckou cirkvou i keď Luther sa jasne vyjadril „Hlavou cirkvi môže byť len Ježiš a kto iný sa za ňu vydáva môže byť len antikrist a teda Satan“, čo potvrdzujú kroky pápeža a pápežov i dnes. 3. Islám, ako sme sa dozvedeli tiež založený Vatikánom. Celé „islámske“ hnutie majú pod kontrolov sionisti. Kto zabezpečuje logistiku? Prečo bol dolár ropný ekvivalent?… Pre drobných a bežných Arabov áno, sú sionisti rovnakí zločinci ako pre nás, rovnako tam vraždia, znásilňujú, obetujú deti… A títo v EU migranti sú zase zneužití hlupáčikovia i agresori vedení Mosadom a židovskými moslimskými „aktivistami“ ako boli Mladoturci… Veď celé storočia i v Turecku majú sionisti rozhodujúce slovo. A vy brojíte proti všetkým židom. Pozrite sa a uvidíte, že mnohí z nich žijú horšie v Izraeli ako bežní Nemci. Aj bežní židia sú obete, keď nič iného už len vlastnej degradácie! Veď tiež život nedokážu plne prežiť! Najhoršia je kolektívna vina. Veď stačí selektívne vybrať kľúčové osoby – v médiách, akademických kruhoch-čo prznia dejiny,medicínu, farmáciu… Politici a výkonná moc. Rovnako inteligentní bežní žid, čo už nie je ten „obetník“ skultúrnení prostredím si zvolí inteligentné prostredie. Napr. aké publikum oslovia títo umelci medzi arabským, či miešaným priblblým stádom? Pre ich sklony byť v centre pozornosti, na doskách sveta budú sami trpieť medzi svoločou. Viete si predstaviť, že Jarek Nohavica by im spieval svoje piesne a niečo by pochopili? Utrpenie umelca! Migranti sú len plateným nástrojom sionistom na tlak na výkonné zložky i normálnych židov v EU. Určite nebudú vydaní „pogromom“, ale biely muži, aby im ukradli ženy a deti ako toľkokrát v dejinách. Viď predmetnú knihu. Jednoducho-bu_ď rýchlo vraždami, alebo pomaly odňatím finančných prostriedkov bielym mužom, aby si nemohli založiť rodiny a protežovať už zdegenerovaných migrantov, aby tú degradáciu šírili geneticky ďalej, ako už za čias „Etruskov“, „Rimanov“… Peňazí už teraz majú migranti viac ako dôchodcovia a bežní pracujúci… Dostanú rôzne podporné príplatky ako v Nemecku a budú sa môcť rozmnožovať i 10 detí, ženy nemusia robiť, keď Nemcom stačia peniaze na 1 dieťa a ženy sa strhávajú… Alebo kombinácia i pogrom na bielych mužov a potom zase peňažné podpory farebným a najma moslimom na úkor práce bielych ako dnes v SR cigáňom, v Nemecku moslimom… Všetko v programe sionistov, ktorí šéfujú islámu. A Irán? Veď národný prezident Ahmadinedžáh bol nahradení sionistom… islamským liberálom…

        • Benzin Petrolejovič Naftěnko napsal:

          Velmi dobře sepsané…,to by měl přečíst Pražák Venca.

        • Eva napsal:

          Souhlas. V Izraeli jsou na tom nejhůře právě ti, kterým Německo platí za holocaust….Kde ty peníze jdou? Kam asi….A o pracovitosti Židů se píší kraviny, na to měli a mají přistěhovalce.

  2. maya napsal:

    o tomto sa pise uz v biblii ze sa to robilo a pravy Boh im to zakazoval. na toto sa neda ani nic napisat :( , len dufam ze sa nedozijem doby ked to bude opet verejne, ze to Boh nedopusti, ze zasiahne..

    • contumax napsal:

      weisbach

      Ano máš pravdu, ekumena je schovávačka za satanismus…!!!

      U nás ve východních Čechách staví katolická církev pro tyhle dementy dům aby blabolili o“ lásce “ k buzikům k pedofilům a k emigraci…!!!

  3. Paul Durham napsal:

    „křesťané po celé Americe modlili proti tomuto oblouku poté, co se tato informace rozšířila“

    to mi připomíná vtip „jaký je rozdíl mezitím, když vypadnete z 10.patra a 1.patra“

    10.p.: …ááááááááááá, buch
    1.p.: …buch, áááááááááááá

  4. weissbach napsal:

    Tak se prostě hlásí ke svým okultním kořenům k nimž uctívání Baala patřilo. Navíc to plně zapadá do roubování nového globálního náboženství, kde se sejdou papež, imám, dalajláma, satanista a lichvář u jednoho koryta.

  5. Ivan napsal:

    Prichod naseho Pana Jezisa Krista sa blizi . A vsetci tyto uctievaci Satana budu hodeny do ohniveho jazera . Plevel bude oddeleny od zrna .

  6. Zighartice napsal:

    Já jsem předevčírem na ten španělský historický film Agora o pozdně antické filozofce Hypatii neměl koukat, teď ho nemůžu dostat z hlavy…

    Ta tupost, omezenost a agresivita pohanů, židů a raných křesťanů, jejich nenávist, bigotnost, fanatismus, všechno to, k čemu my se teď hlásíme a co nám má sloužit jako záštita proti údajně agresivnímu islámu, mi bude ještě dlouho strašit v hlavně. Protože tihle magoři, tahle tupá a agresivní hovada, to byli autentičtí nereformovaní pohani a křesťané, kteří si s takovým „islámským státem“ v ničem nezadají. Po humanismu, odpuštění, milosrdenství nikde ani stopy. Tak v čem má být křesťanství jiné, dokonce snad lepší, než islám? V tom, že se k němu hlásíme, že je, na rozdíl od islámu, naše? To nestačí. Možná, že křesťanství nemá jen jednu tvář, ale má-li jich více, pak jedna z nich je určitě tvář totalitního indolentního kultu, který si neváží nikoho a ničeho a ze všeho nejméně rozumu a člověka. Brr…

    Ach ovšem, já vím, že to je jen film, jenže ten film je v souladu s historickými knihami i křesťanskými legendami, jen to, co je v knihách odbyto jedním odstavcem, je zde rozvinuto, a co je v legendách oslavováno, je zde ukázáno syrové a bez příkras. Jediná naděje na život v míru spočívá v – a v tomhle má Lopatnikov zatracenou pravdu – zřeknutí se náboženství. Všech náboženství. Ale nestačí je jen pasivně ignorovat, je nutné proti nim aktivně bojovat. My Češi bychom mohli začít tím, že si nenecháme místo našeho laxního pseudoateismu vnutit laxní pseudokřesťanství a pseudopohanství, protože s laxností i povrchností může být jednoho dne konec a my se změníme ve vraždící monstra pyšná na svoji křesťanskou slušnost – vrátíme se ke kořenům.

    Mám rád historii a tento film mě zkrátka naprosto uchvátil. Jednak věrohodným ztvárněním, ale hlavně demonstrativní ukázkou slabosti lidského druhu, oddávajícímu se jakékoliv fanatické formě náboženství. Rozhodně realisticky vykreslení křesťané, kterým se nepochopitelně v drtivé většině západních filmů podsouvají vlastnosti a zásluhy, které nikdy neměli. Vzhlížet ještě dnes k něčemu tak amorálnímu, co vzešlo z tak ubohých základů, je nemoc v pokročilém stádiu. Ano, křesťané nikdy nebyli pokojní pastevci koz, co se modlili k Bohu a milovali všechny okolo, byli to fanatici nebo otroci církví udávajících dogma (ne tempo). Kéž by nikdy pravý Řím nepadl, Konstantin se nezbláznil a tempo Evropě udával pantheon a ne katolická církev a jiní pohani…

    • pražská vlaštovka napsal:

      20:18 zighartice

      jà měla to samý s tím filmem ,pak jsem šla ještě na další zdroje …no nepěkný
      ..a představ si ,kolik toho ještě nevíme ,kolik zpráv bylo likvidovàno a kolik lidí -
      takovýchto Géniú bylo ubito v podobných situacích …
      mám taky někdy takový stavy hrůzy z toho ,kdy si říkám ,že všechno ,nač člověk přijde v myšlenkách -vše , co se mu zjeví a z čeho má strach – představy všelijakých válečných ,revolučních ,přírodních
      etc. katastrof, útěků pŕed davem zfanatizovaných bláznů-ty nejfantastičtější zážitky zkràtka na kraji „propasti“-
      že to všechno tady opravdu bylo a to ,co si člověk v myšlenkách vyvolávà jsou možná
      jeho vlastní vzpomínky ! !!!
      anebo , že to je
      nějakà databanka naší lidskè historie a že to všechno ani není myšlenka -
      ALE SKUTEČNOST !( zažità ovšem někdy dávno ,dàvno!!
      no nic,tak jsem zas tady myslela nahlas:-)
      pěkný večer všem
      j.

      • Robo napsal:

        Jituš, mne sa relatívne pravidelne opakuje sen, že sa vznášam nad rozkvitnutou lúkou.. :-)
        ..TOTO je náš domov. Nie obrazy, čo si popísala. Tie obrazy nám boli nanútené falšou. No a pozri okolo seba – faloš potrebuje tieň, ktorého sa jej dostáva čoraz menej…

        Pekný večer, Jituš naša! :-)

        • Eva napsal:

          Mě se v dětství zdával sen, že se propadám do hlubin. Nepříjemné vzpomínky, co se propadlo kromě Atlantídy?

          • Robo napsal:

            Vraj už x kultúr.
            Najnovšie (posledných 1.000 rokov) zdravý rozum (Staroverectvo/Védy/Slavianská kultúra), tzv. Zdravomyslie.

            Už ale vidím návrat, jak prebudenie Šípkovej Ruženky..

    • Robo napsal:

      O tzv. pohanstve nevieš vôbec nič.
      A čím viac hisTorických materiálov o tom budeš študovať, tým menej o tom budeš vedieť.

      Zighar.., začínam mať istotu – pekný pokus..!

      • pražská vlaštovka napsal:

        Robo!
        já vím ,že nic nevím!:-) !
        kdopak to už kdysi řekl!?
        co děláš?
        j.

        • Robo napsal:

          Chystám sa znova prečítať Cedry, ale miesto toho som skysol zas tu.. :-))

          Asi si tu dám pauzu – nieje zdravé mať furt v ruke telefón :-)))

        • Robo napsal:

          ..a inak, písal som celý komentár (22:19) Zigharovi.
          O Tvojej čistote nemám najmenších pochýb.. :-)

          Jak to, že ešte nespíš?:-) Trápiš sa „blbosťami“, ktoré si berieš k srdcu..tam si nechaj miesto na iné veci.. :-)

        • pražská vlaštovka napsal:

          Robo,
          chystám se teď na pár týdnů stáhnout „z provozu“ …
          podle shora napsaného vidíš,že už si opravdu potřebuju oddechnout…
          jedu sázet ty stromy :-)!!!!!!
          pa jituš

          • Robo napsal:

            Výborne, Jitus, robíš mi radosť a ideš mi príkladom! :-)

            Ja sa idem pozrieť budúci týždeň na Slovensko medzi Starovercov. Podobnú udalosť absolvujem druhý raz a je to pre mna „sviatok“, teším sa.

            No a už o tom prestanem kecať a stromky pribudnú i tu.. :-)

            Dobrú noc, lastovička.

      • Zighartice napsal:

        Klasikové říkávali: Historia magistra vitae. Snad tím chtěli říci, že znalost dějin umožňuje pochopit běh života a současnou společnost. V posledních týdnech mám dojem, že je to naopak.

        To, co se děje okolo nás, mi dává porozumět našim dějinám. Historie byla jakousi mytologií, vyprávěním o dávných a zcela jiných časech. Dějiny se pozvolna otevírají jako ilustrovaná kniha. Už znám schopnost zločinců vyšplhat se za pomoci nepřátelské velmoci na nejvyšší politické posty, už znám zbabělost jejich obdivovatelů a voličů, nostalgii po otroctví, lenivost, závist, český antisemitismus a vyčůranou zlodějnu těch tisíců jinak hodných a osvícených lidí. Nacionalistický žvást zakrývá stejně jako kdysi prospěchářství, xenofobii a podlézavost vůči mocným. K nacionalismu se snadno přidruží i náboženské fráze vydávající se za víru a esoterické konspirační bláboly, které zesměšňují jasná fakta a každou racionální úvahu. Fangle vlají, kutálka hřmí do pochodu, lhaní se rozjelo jako promazaná rotačka. A také se už zastrašuje a vyhrožuje.

        Vybavuji si poslední dny Karla Čapka a už si umím představit, jaké anonymy dostával před Vánoci toho tragického roku. Už vím, jaká síla vehnala milióny lidí do náruče smrti na frontách, v lágrech a na šibenici. To není nějaká dávná anomálie, to není odbytá veteš hodící se do učebnic dějepisu, to nejsou zanedbatelné výstřelky společenské spodiny, výlevy několika duševně vyšinutých jedinců. Stejné síly, stejní duchové a strašidla, kteří nás děsí v historii, jsou zcela živé, vysmáté a vesele se hemží okolo nás.

        Historie není učitelkou života, je tomu naopak, současný život nás učí pochopit dějiny.

        Bič, Miloš / Ze světa Starého zákona I-II (Kalich, Praha 1986, 1989)
        Eliade, Mircea / Dějiny náboženského myšlení I (Oikoymenh, Praha 1995)
        Heller, Jan / Starověká náboženství (Kalich, Praha 1988)
        Hruška, Blahoslav (ed.) / Mýty staré Mezopotámie (Odeon, Praha 1977)
        Stehlík, Ondřej / Ugaritské náboženské texty (Vyšehrad, Praha 2003)

        • Robo napsal:

          Žiadnu z tých publikácií nepoznám a (možno ku svojej škode, ale to by ma prekvapilo) ani sa nechystám spoznať.
          Ako píšes – dejiny (rozhodne!) NEROVNÁ SA hisTória!
          …ktoré sa nám (dejiny) otvárajú postupne, ako leporelo. To si trafil pekne..

        • Paul Durham napsal:

          Pozoruhodný text 20:18 i 23:08 , prostřednictvím televize jste se potkal s lidskými zdroji a jejich „duševním“ životem. Nic ve zlém, celkem vám závidím, že to bylo až nyní a zprostředkovaně. Jen si dejte veliký pozor na svůj humanismus, až to bude „na živo“ , mohlo by vás to stát nejen iluze , ale i život.

          • Zighartice napsal:

            Zřejmě jste si text mylně vyložil, ale píši o humanismu, v přeneseném slovy smyslu prezentovaném především křesťany, potažmo katolíky, nikoli mnou. A osobně bych se nerad pouštěl do rozvinutějších teologických úvah. Současný vývoj světa ostatně naznačuje, že nepříliš vzdálená budoucnost bude zejména v důsledku narůstajících sociálních rozporů postavena před úkol zrevidovat hodnotový systém.

            Cožpak tím, že prohlašuji, že světový lídři jsou šimpanzi opilí mocí, hrozí, že zničím morálku civilistů, policistů a vojáků bez rozdílu, kteří bojují a umírají např. na Blízkém východě, nebo ovčanů, papouškujících sociální inženýry?
            Jejich morálka už je rozstřílená na kusy, stejně jako těch spousta lidských těl. Jedná se s nimi tak, jako s hračkou, kterou dostane bohaté dítě k Vánocům.

            V „Boji o náboženství“ bych byl opatrnej před jakoukoliv charakterizací kohokoliv především těmito slovy: „Ježíš žádal po zbožném víru, my již nevěříme a věřit nemůžeme a nechceme, neboť jsme pochopili, že věřit v Boha a Bohu vždy znamená věřit člověku, jinému nebo sobě.“

            • Paul Durham napsal:

              No, vyjádřil jsem se neohrabaně, nebylo mým záměrem vás charakterizovat ani hodnotit, i když to tak mohlo vyznít. Tak to se omlouvám, měl jsem napsat :

              humanismus , tak jak si myslím, že ho ve svém textu ilustrujete, je luxus – šafrán – s kterým je třeba nakládat nesmírně opatrně. Pro svého nositele je totiž v této době nebezpečný.
              2000 let temna, pokrytectví, pouštního svinstva – ano mluvím o křesťanství – stvořilo lidské zdroje.
              A co se týká lidských zdrojů, tak je humanismus házení perel sviním. Oni mají totiž náhražku – ten svůj křesťanský humanismus za poplatek.
              Vše je jak má být, kdyby snad věci měly být jinak, tak by byly jinak – každý sám je svým arbitrem patřičnosti, kupodivu tohle jest odmítáno, za to však se všichni tlačí do role arbitrů těch druhých.

    • Jaris napsal:

      Zighartice, takovi jsou lide odjakziva. Stale maji malo a stale si chteji podmanovat jine lidi. Kdyz zabrousim do nasi doby, neni situace jina. Stale se vedou valky za dobyvacnym ucelem, stale se muci zajatci, stale se vrazdi civilisti a tentokrat v tom jede ateisticky zapad. S minulou historii neni rozdil. Znovu musim pripomenout, ze krestanstvi bylo zneuzito hlavne katolickou cirkvi a s mirumilovnym ucenim Jezise Krista, nemaji jejich vrazedne akce NIC spolecneho.

      • Robo napsal:

        Západ nieje ateisticky, ale prešpikovaný pejzatymi.
        I samotný ateizmus je konštrukt pejzatcov.
        Učenie JK je prekrutene už od počiatku.
        JK prišiel učiť pejzatcov (máš to aj v Biblii), nás nebolo treba. Vedeli sme, ako byť Človekom. Vedeli a kdesi vo vnútri ešte stále vieme.
        Tomu ja hovorím NÁVRAT DOMOV, Jaris.

        • Paul Durham napsal:

          Zásah do středu terče.

        • Jaris napsal:

          Robo, ano, Jezis kazal nejen zidum, ale take Samaritancum, kteri byli povazovani zidy za neciste. Poukazoval na falesne uceni Farizejskych, nesmlouvave je kritizoval a sam sel lidem rovnym prikladem. Reakce vetsiny zidu byla,jak je znamo, ze ho odmitli a ukrizovali za pomoci Rimanu. Krestanstvi bylo nejnebezpecnejsi zbrani proti zidum. Proto ho infikovali svymi lidmi. Podarilo se jim rozstepit krestanstvi a konecnou ranu zasadila francouzska revoluce, ktera pozdvihla vsechny obcany na stejnou uroven. Nejvetsi radost z toho meli zidi, kteri se postupne dostavali na vysoke posty s cilem vladnout a prevzit oteze svetoveho deni, coz vidime dnes temer vsude.

          • Robo napsal:

            Jaris, LEN zidom. Máš to tam jednoznačne.
            Vznik kresťanstva nedával zmysel lebo viď môj koment vyššie.
            Vymysleli ho pejzati aj s celou story okolo.

          • Eschatolog napsal:

            Robo vam nebere vasi hracku, jen rika, ze to neni hracka, ale nebezpecna zbran. Verte sobe, ne papirum, ty snesou vse. Opakuji, verte sobe, to vy jste materializovana tvurci sila, co vic byste chtela, pohadky ?

    • host napsal:

      Příště by možná bylo lepší pustit si nějaký NEžidovský film na toto téma. Ale pochybuju, že najaký takový byl natočen, obzvášť po roce 1950, kdy židé definitivně ovládli nezávislou kinematografii jednotlivých evropských států (postupně ji infiltrovali už před válkou).
      Schválně, najděte mi dnes nějakého slavného českého NEžidovského režiséra, jehož filmy jsou promítány v kině.

  7. pavel napsal:

    Proti zlu zlem ale nestat se grazlem,to je zaklad!

  8. ochránce napsal:

    No,dohadujete se tady o věcech,kterým vůbec nerozumíte a ani rozumět nemůžete.nebojte se však.Už brzy zjistíte na jakém principu bylo stvořeno Nebe a na jakém Peklo.Zvířata mají jenom pud.Člověk však má kromě svého rozumu také SVĚDOMÍ! A to bylo dáno každému člověku.To jen pro vaši informaci.Žijte tak,aby jste v sobě nepotlačovali svědomí a smrti se nemusíte bát.Zajímejte se raději o to co se děje kolem vás a hlavně nad vašimi hlavami.Jste denně práškováni americkými letadly a je vám to jedno.Uniklo vám všem,že sluníčka máme čím dál tím míň.Co myslíte,proč asi?Bez slunce není života na zemi.Nejsou potraviny na zemi,včely,prostě nic.Lidé jsou zabíjeni denně tolika způsoby a neustále jim to uniká mezi prsty.Tímto se zabývejte a ne ptákovinama.https://www.youtube.com/watch?v=vkyO-h9axxc

    • weissbach napsal:

      1*

    • Robo napsal:

      + odlesňovanie
      + odvodňovanie pôdy
      + trávenie pôdy
      + otraviny
      + trávenie vody
      + očkovanie
      + judaizmus, kresťanstvo, islám, ateizmus
      + elektrosmog a iný „smog“
      + zámena dejín za hisTóriu (vidíme online i zámenu prítomnosti)
      + propagácia a uprednostňovanie dekadentnosti

      Zabudol som na niečo? Určite áno

      • jan nowak napsal:

        Včely, třeba…

        • Robo napsal:

          Tie sa zrejme „zviezli“ s tým práškom, čo na nás furt sypú.
          Ale pravda, ťažko nájsť aspoň niečo, kde sa ešte nepokusili zadrapnut tie svoje paznechty.

        • Robo napsal:

          ..a iste im (včelám) neprospieva ani GMO.
          Ne-gmo aby jeden s lupou pohľadal..

          • jan nowak napsal:

            Ty se svezly po víc věcech, to já vím
            Mě říkají medvěd…
            Nazdar.

            • Robo napsal:

              Pekné meno.. :-)

              • contumax napsal:

                Evo…???

                To není žádná pravda, to je holý nesmysl…!!!

                Sám jsem na zemi pár desítek let a vidím jak naopak lesy mizí, všude je plno průseku, zmizli celý kopce a straně zalesněné smrky a borovicemi…!!!

                A to se děje po celém území ČR…!!!

      • Eva napsal:

        Máme nejvíce lesů za posledních 300 let! To není lež, stačí se mrknout na fotky 100 let staré a najdete louky a pole tam, kde je dnes les.
        Takže nevadí, že se něco odlesní, ale vadí, že se neodlesní určité důležité body v krajině. Máme spoustu megalitů zakrytými stromy.

        To ostatní platí, odvodňuje se hutněním půdy a neaplikováním hluboké orby.

        • Robo napsal:

          Eva, žijem v tesnej blízkosti lesa.
          Len pol roka, ale moje podozrenie potvrdil sused, ktorý tu je od narodenia.

          Inak, napríklad aj fotky na gùglert sú retušované vo veľkom štýle.

          A tiež viď, čo sa deje s lesmi na Slovensku v národných parkoch, ktoré v reštitúcií dostali fláterníci…napríklad..

          Ver, že lesy NIČOMU nevadia, naopak!
          Vadia len ne-ľuďom..

          • pražská vlaštovka napsal:

            Eva:
            Musím dát za pravdu Robovi…
            u nás na jindřichohradecku byly stovky hektarů prodány handlîřům na stojato,
            anebo prokàceno tak brutálním způsobem ,že se z toho dodnes lesy nejen nevzpamatovaly , ale i domorodci tvrdí , že zaznamenali oblastnî změny počasí a jiný stav vody v důsledku nepřiměřeného a neobvyklého „hospodaření“…ubylo ptáků,resp.ptačích druhů ,vlaštovek je taky míň…;-()….
            Romantici ,
            kteří mají trochu půdy za chalupou ,vysazují malé lesní útvary (poněvadž se to jinak nazvat nedá..a snaží se trochu přispět a pomoci vyrabové přírodě …
            ale proč romantici-vlastně všichni,kteří tu přírodní amputaci tak těźko snášejí
            a jsou natolik inteligentní,že vědí v čem je naše spàsa …
            Ano spása ,ať to zní sebedramatičtěji, protože bez porostu jsme v riti…
            Kdo na to ještě nepřišel doteď ,tak na to nepřijde nikdy…
            kdybyste lidičky viděli tady u nás ty lesy ještě tak před 25-30 lety…
            dnes byste brečeli ….
            j.
            p.s.
            a to uź se to trochu naštěstí začalo lepšit,abych nebyla jen negativní- ale trvá to ,trvà,než se pochopî!

        • Paul Durham napsal:

          Půdu lze zhutnit, jen pokud je mrtvá , primární je , jak uvádí Robo, trávení půdy jedy. Mrtvá půda samozřejmě neobsahuje život, který ji normálně kypří a provzdušňuje a obohacuje recyklovanými živinami.

        • contumax napsal:

          ochránce

          Je to tak, zabíjejí nás na všech frontách i psychicky deptají…!!!

          Je to litý boj…!!!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!