Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 25.04.2016

pjakin

Ruský analytik odpovídá ve svém pravidelném pořadu na otázky z následujících témat: Úspěšný start ruské rakety z nového kosmodromu Vostočnyj a jeho význam pro suverenitu Ruska, provokace N.Poklonské s ikonou cara Mikuláše II. v čele Nesmrtelného pluku, návštěva V.Nuladnové v Kyjevě, diferenciace Ukrajinců na rozumné a "majdanuté", výměna amerického velvyslance na Ukrajině, zpolitizovanost Eurovize, armáda USA v Moldávii, odstavení brazilské prezidentky z funkce, neperspektivní pokusy o převrat v Kazachstánu, zpomalení islamaizace Evropy, a další




161 Komentářů k Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 25.04.2016

  1. weissbach napsal:

    Vaska Kvakin - Amerika... :-)))

    • weissbach napsal:

      A doporučuji přečíst text na úplném konci videa....

      • Justass napsal:

        Zdravím weissbachu,
        myslíš toho soudruha (Lenina)- na konci videa?

        • weissbach napsal:

          Zdar, Justassi!
          Výměny Stalina za Lenina v titulcích jsem si všiml taky, ale po ukončení rozhovou jede text až do konce. Je důležitý.

          • Justass napsal:

            No, kouk jsem na to, ale už je tam tex jen v ruštině a jede moc rychle ( na moji schopnost ).
            Co myslíš? - napiš - lze-li.

            • weissbach napsal:

              Stručně je tam poděkování za pomoc a zejména to, že když Rusko zůstane samo, prohrajeme všichni.

              • Justass napsal:

                wisbachu - dík. Jistě, neuvědomil jsem si, že se ten text dá taky zastavit a v klidu přečíst.
                ---záchrana topících se je v rukou jich samotných----- a zde je právě to ale - ale----

              • Robo napsal:

                Weissbach, neprehráme. Spojíme sa...radi a šťastní.

              • WIKINGER Petr napsal:

                PANE WEISSBACH NA TOTO MÍSTO CHĚLA OSV DÁT VZKAZ PRO VÁS

                Bohužel ho kdosi přemístil radši dolů.Pokud ho nenajdete bude ho vedení OSV pžipadně i na jiných vhodných přispěvcich opakovat.

                Míru zdar

      • Benzin Petrolejovič Naftěnko napsal:

        Ano,ten text ke konci je velice důležitý a jiná cesta,než spolupráce s Východem a jmenovitě Ruskem,není...
        To,co tlačí židoAmerika prostřednictvím idiotské EU,tvořené zrádci,je alternativa do pekel.

      • trtkuss napsal:

        doporucuji opravit titulek (datum)

      • hel napsal:

        jsem z toho trochu vyděšená... vůbec nevím, že byl v rusku pokus o převrat a je mi jasné, že mít kolem dokola hranic samé radary a vojska s arsenálem zbraní znamená žít pod neustálým psychickým tlakem, ať uvědomovaným či nikoliv...je to svinstvo a amerika, v období železné opony můj vzor svobody, u mě prohrála už navždy všechno, je to špinavý cynický podvraťák, který nikdy nebral nikoho jinak, než jako zdroj svých zisků a není šance na změnu, dokud neprožije stejné utrpení, které přináší ostatnímu světu:((

    • Justass napsal:

      Taky četl Timura a jeho partu? . :-)

    • WIKINGER Petr napsal:

      STÁLE VÍCE ZAČINÁ BÝT JASNÉ,ŽE K DÁVNO HLEDANÉ ZMĚNĚ

      nikdy nedojde Starou politikou,kdy se voličům namlouvá,že vče za ně budou žešit polit.strany,podobně jako za komunismu.To je neoliberální lež ohlupující už čttvrtstoletí občany,vedouci poté když uvidí,že jim byly polit.dou ukradeny hlasy a tedy i jejich moc a poté už nepomůže demonstrovat,psát dopisy a petice.

      KE ZMĚNĚ BUDE MUSET DOJÍT VE SKUTEČNOSTI V MYŠLENÍ VOLIČŮ

      Stará politika,provozovaná dokola polit třidou bude dále obnovována pokud si voliči neuvědomí,že budou muset chtě nechtě sami vytvořit polit.hnutí a ty teprve,když vyhrají volby mohou v Parlamentu něco znamenat A VYTVOŘI NOVOU POLITIKU A TAKY NOVOU REPUBLIKU.

      Doposud tu nemáme žádné oprsavdové vizionáře a žádný politik nechce nebo neumí zabezpečit v praxi naši cestu k NOVÉ REPUBLICE novou silou těch aktivistů,kteři pochopí,že jen dobře navrhnutým Projektem našich elitních intelektuálů je možné začit dosahovat úspěchů ve vytvoření vlastních Programů občanů voličů.Připomínám,že projekt musi mít nejméně tři časti.

      A.IDEOVÁ ČAST
      B.FINANČNÍ PLÁN
      C.PROVÁDĚCI PLÁN

      I když tento web nemá žádný zájem sjednotit občany voliče a na výzvy k vyjádření na toto téma hraje mrtvého brouka,bude tady OSV DÁVAT ZPRÁVY O HOTOVÝCH ČASTECH a pokud nevznikne podpora občanů jich samých pak bude diskuze o připadných změnách bezpředmětná a vče se budre jen nadále zhoršovat přesně podle ohlupovavího hesla CHCEME LEPČI ČESKO což ve skutečnosti v překladu znamená VAŠI OLD KARU ČR VYLOUPÍME NA PLECH-VAŠE POLIT.TŘIDA

      • WIKINGER Petr napsal:

        TEXT,KTERÝ BYL OKAMŽITĚ VYMAZÁN ZKUSIM OPAKOVAT

        omlouvám se veřejnosti za to,že neopravuji chyby.Vedení OSV vydalo přikaz nezdržovat se opravami nebot se jako u tohoto přispěvku stalo,že že zmizí.Pokud někomu chyby v textu vadí, může přispěvek přepsat a chyby tak opravit.K tomu i dodat první body Programu ovčanů voličů,které požadují otevření zablokovaných diskuzních rubri na webech polit.stran,které posílají své voliče do lampárny tj na facebook,kde si mohou kecat co chtějí a stejně je tam nikdo poslouchat nebude.

        JEŠTĚ ŠTĚSTÍ,ŽE MÁME V NAŠEM ROZPOČTU DOST PENĚZ
        a financmajstra,který chce lepči česko.Nebude tedy problém,aby nám z našich peněz-peněz rozpočtu poskytl prostčedky,aby jsme si jako jeho voliči mohli pořidit vlastní web a nebyli terorizováni neosráči a jinými šmejdy na tomto webu

        • HVzV napsal:

          HVzV TEDY HNUTÍ VOLIČI ZA VOLIČE SI JIŽ VŠIMLO

          podivného chování vedení zdejšiho webu,které stejně jako polit.třida šmejdů odmítá dialog s voliči.Investigativní členové se začali ptát zda neexistují temná tajemství tohoto webu a pokud existují mohou být i odhalena. V důsledku nízké schopnosti odporu,snadné manipulovatelnosti,přičemž se posuzovalo,že ČR je plné individualistů s nízkou soudržností a navíc jsou zvyklí i nadvládě autoritativního komunistického reřimu,dostalo ČESKO statut téměř banánové republiky a kolonie.Pro pokusy bylo nutno vybrat národ,který nebude pžiliš agresivní zejména v poslední fázi experimentu,kdy se očekává i vzepření proti neustále se zvětšujícím tlaku na rabování peněženek domorodců. Proto tady jsou jen články k jakési zábavě občanů a nesmí se objevit člžnky cílíci k odhalováni metod rabování na př přes ČNB.Webu bylo očividně zakázáno jeho temným pozadim podporovat SKUTEČNÉ aktivity občanů,které by směřovaly k opravdovým změnám.Důkazem tedy zůstává,že se i tady podporuje náboženství zn.neoliberalismus NEZAPOMENTE.Neoliberalismus je zbran k ohlupování občanů voličů,proti které se zdá být odpor nemožným či dokonce nesmyslným.Je jako AIDS napadá nejprve imunní systém své oběti.Máme se stát všichni bezmocnými.
          A TO JE PRÁVĚ TA LEŽ.Právě proto sice můžeme ocenit informace všeobecného rázu,ovšem musíme mít na paměti,že je pomalu třeba i inicializovat změnu,které bude muset být zejména ve změně chování voličů,kteři nemohou čekat jako za komunistů,že to za ně budou řešit strana a vláda.TO SE TOTIŽ UŽ NIKDY NESTANE

          • jan napsal:

            HVzV.
            Už si mělo všimnout o co jde také.
            Obyčejný človíček si nesmí vydělat více,aby byl podajný a lehce manipulovatelný.
            Obyčejný soukromník si nesmí moc vydělat,ale dřít na všechny možné poplatky.
            Obyčejné soukromé firmy,si nesmí moc vydělat,jen dřít na větší cizí firmy,popřípadě ho přidusit nějakou pokutou.
            Už si mělo všimnout,jak jsou ze všech stran podporování židé.

            • WIKINGER Petr napsal:

              MÁTE PRAVDU JANE.DEPTÁNÍ STŘEDNÍ TŘIDY POKRAČUJE A OLIGARCHA CHCE FINANČNÍ TYRANII

              k tomu směřuje ve svém tisku a v zadlužování ČR,KDY HO ZA TO MÁME ZNOVU A ZNOVU VOLIT.Zkusim tu dát opět odkaz z NOVÉ REPUBLIKY.Pokud se mi to nepovede zkuste to na NR najít a dát své přispěvky i tam.Jane jsem rád,že se stáváte svým přispěvkem, členem HVzV,nebot je jasné,že se polit.strany nepostaví NIKDY za své voliče a tedy nebude existovat kromě nás žádný robustní protivník,který se těm rabijátům z polit.třidy ŠMEJDŮ postaví do cesty.
              http://www.novarepublika.cz/2016/05/svycarska-narodni-banka-pod-tlakem.html#more

              • jan napsal:

                Pro Wikinger Petr
                Díky za odpověď i důvěru a můžete se mnou počítat.Jak to napsala na NR paní Pohlhammer,tak jsem tam také něco napsal.I když v současné době,mám obavu,že to nejsou Švýcarské banky,jen tam sídlí pro lepší spojení Evropských židů.Vzpomínám co mě říkal táta před mnoha lety,jak má žid 5kč,čtyři posílá do Švýcar.Jinak to vidím a slyším často o okrádání ze všech stran.Třeba teď v poslední době,jedna malá firma,dělali pro větší,aby na tom moc nevydělali,tak jim napařily pokutu k vůli nějakému dozoru.

                • WIKINGER Petr napsal:

                  JANE MY GOJIMOVÉ BYCHOM MĚLI PŘESTAT OBDIVNĚ HARTUSIT A NADÁVAT ŽIDŮM,ALE ZAČIT SE OD NICH UČIT A ČINIT A UŽ TO JE DOPÁLÍ.

                  to už probíhá na př u HVzV, Začit s vytvářením vlastních struktur zorganizovat sami sebe a taky sami sebe volit.Ne nadarmo usilujeme i tady o vznik bodů Občanského programu A O TO,ŽE ZMĚNA MUSÍ PROBĚHNOUT NEJPRVE V MYŠLENÍ VOLIČŮ A PAK SE MOHOU DÍT VĚCI o kterch se šmejdům ani nesnilo..

              • WIKINGER Petr napsal:

                JIRKA SE PTAL,KOHO,ŽE TO CHCE HVzV DÁT K SOUDU
                A TO PODANIM TRESTN)HO OZNAMENI
                odpověd na to dává článek,který se tady na nwoo jakoby nesměl v záhlaví objevit
                http://www.novarepublika.cz/2016/05/otevreny-dopis-panu-milosi-zemanovi.html

                Je pravda,že by takov0 trestni oznameni mohl podat každý občan ČR,ale přimo povinnost něco takového odeslat by měl mít financmajstr,který neustále v parlamentu vykřikuje že nemá peníze a taky,že prý mu je jeho spolušmejdi kradou ,ale on je neudá protože to prý jsou jeho šmejdi

                • jop napsal:

                  volby a zvoliť seba ti hovno pomôže. Predstav si že sa staneš predsedom vlády, že tvoja "politická strana" vyhrá. A si spravodlivý a čestný.
                  No tak zdedíš štát, ktorý je zadĺžený, ktorý má splácať zahraničné úvery, a nový úver nedostaneš.
                  Čo sa stane?
                  No Grécko sa stane. Zbankrotovaná zadĺžená krajina, bankstri rozkradnú ešte ľahšie spoločné zvyšky.
                  A ty čestný a spravodlivý dostaneš pred parlamentom kameň do hlavy od hladných voličov.
                  Politicky nad nimi nevyhráš, lebo finančne ťa držia za gule.
                  Alebo vymyslíš nový nekapitalizmus, nekomunizmus a nesocializmus, kde nebudú žiadne politické strany, nebudú peniaze v tej podobe aké sú teraz, alebo nič nedokážeš. Potom musíš nájsť nasledovníkov. No aj ak nový spôsob vládnutia nad planétou vymyslíš, napíšeš spôsob ako žiť, tak nikto tvoje myšlienky alebo knihu čítať nebude, lebo každý na to serie a nebude strácať čas, lebo pojde radšej na pivo.
                  Je zle a bude ešte horšie, lebo ľudia sú pasívni a neschopní, a aj hodne jednoduchí

                • WIKINGER Petr napsal:

                  JOPE VY NEJSTE VŮBEC SLOVÁK

                  ti jak jsem slyšel nestahují kalhoty,když brod je daleko.Kromě toho nejsem strana,ale OSV,která už třikrát volby vyhrála.Jope přidejte k nám svoje Slovensko a uvidíte tu srandu..

                • jop napsal:

                  pre wikinger
                  neviem čo je OSV.

                  JOPE VY NEJSTE VŮBEC SLOVÁK
                  ti jak jsem slyšel nestahují kalhoty,když brod je daleko
                  nechápem kedy češi používajú toto porekadlo, preto nechápem jeho obsah. Ak je obsah posmešný, mýliš sa, nepoznáš ma.

                  neviem aké voľby ste vyhrali 3x, na akej úrovni, čo ste dokázali.
                  Neviem koľko vás OSV je, čo robíte, čo chcete.
                  Daj odkaz

                • WIKINGER Petr napsal:

                  JOPE,CELÁ REPUBLIKA VÍ,ŽE OSV JE OBČANSKÁ SPOLEČNOST VOLIČŮ

                  náš plný stav dosahuje 8 395 132 dušiček.Aktivistů je o něco méně.Monumentálního vítezství metodou crowdsourcing jme dosáhli při volbě našeho presidenta.Dalšimi vyhranými volbami jsme poslali ODS opalovat se na rozptylovou loučku a TOP strana nám zůstala k pozorování nebot ti duševně nemajetní se chtějí mezi sebou prát atomovými pumami.Klidně si prostudujte článek,který najdete vpravo ve sloupci a má nadpis Sháníme pracovitého spolupracovnákana pěstování vlastní zeleniny po Praze

                  Tam mezi salátem zkuste najít odpovědi na vaš zájem.Nezapomente zde sdělit, kdy založite naši odbočku OSV u bratrů Slováků

                  Zkusim vám tu dát odkaz na tu zeleninu,pokud se mi to podaři uvidíte,že máte i vy šanci,pokud se vám bude chtít

                  http://www.nwoo.org/2016/05/07/shanime-pracoviteho-spolupracovnika-na-pestovani-vlastni-zeleniny-po-praze/

          • WIKINGER Petr napsal:

            ABY BYLO JASNÉ CO HVzV MYSLÍ DÁM TADY VZOR

            kdy ostatní weby mají to co je zapotřebí prioritně.Poučme se u rabující polit.třidy a zkusme jako opravdoví občané kapitalismu chránit NAŠE kapsy a postavit TRESTNÍM OZNÁMENÍM ty bankstery před kádiho,který si už MUSÍ vyžádat posudky proč naši zákonodárci dovolií naše rabování a financmajstr namísto teroru neoliberální finanšní oligarchie nedá to TRESTNÍ OZNÁMENÍ.To by bylo pak splněno jeho heslo CHCEME LEPŠI ČESKO..
            http://www.novarepublika.cz/2016/05/svycarska-narodni-banka-pod tlakem.html#more

    • WIKINGER Petr napsal:

      PANE WEISSBACH.VAŠE PŘISPĚVKY JSOU ZAJÍMAVÉ.

      Rada OSV si vás dovoluje pozvat k nezávaznému komentování našeho projektu,týkajícího se ZMĚNY.Ta podle našeho názoru bude muset proběhnout nejprve v myšlení voličů,kteři se zcela mylně domnívají,že vše za ně mají vyřešit jejich volení a jimi zaplacení poslanci a senátoři TO SE NIKDY NESTANE,POKUD TO VOLIČI NEVEZMOU DO SVÝCH RUKOU.Komu nabude jasné,že nám voličům ukradnou šmejdi naše hlasy a tedy i naši moc falešnými sliby,tomu to budeme trpělivě vysvětlovat.

      JINAK MUSÍ KAŽDÝ SÁM VIDET,ŽE VYKRÁDÁNÍ REPUBLIKY NESTOJÍ V CESTĚ ŘÁDNÝ ROBUSTNÍ PROTIVNÍK,KROMĚ NÁS VOLIČŮ.

      • weissbach napsal:

        Nejsem si jistý, jestli jsem k tomu komentování použitelný. A nevím, co vlastně mám komentovat....?

        To, co jste napsal žádný extra komentář nepotřebuje, neboť je to prosté konstatování faktů, toho co se ve společnosti děje.

        • WIKINGER Petr napsal:

          DĚKUJI ZA ODPOVĚD PANE WEISSBACH.JSME TU VŠICHNI LIDOVÍ AUTOŘI

          a komentátoři.První přispěcek,který už ukazje vo co de, je dole pod panem JUSTASSEM.Jedná se o tom co uděláme my voliči se Starou politikou a námi zvolenými Šmejdy.

  2. Paul Durham napsal:

    Sraly na něj mouchy, tak 'sem ho dal na půdu. Kdyby to tak nyní c.k. mocnář viděl, asi by si zajel zase do Sarajeva , rudozelenoduhoví prý slavně zvítězili díky 5.té koloně v "zahraničí ... :-) , tak tyhle volby budou stát wieneršnycly vše, co ještě měli z minulosti.

    • weissbach napsal:

      Jsem si celkem jistý, že to byl podvod. Hofer prostě neměl vyhrát.

      • Justass napsal:

        upřesnil bych s dovolením - NESMĚL (vyhrát)

        • Stribog napsal:

          Malá ochutnávka britského referenda o vystoupení z EU.

        • Eva z Moravy napsal:

          Před 6 dny byla Nulandová ve Vídni a z Vídně ta emerická baba jela do Moskvy, Pjakin mluvil o válce v Evropě...beztak dostali ve Vídni instrukce, kdo má vyhrát.
          Náměstkyně ministra zahraničí USA Victoria Nulandová přiletěla z Vídně do Moskvy, aby posoudila situaci na východě Ukrajiny.

          Nulandová projedná s ruskými vládními představiteli další kroky k plnění Minských dohod za podpory zemí „Normandské čtyřky" a třístranné kontaktní skupiny, a rovněž řadu rgionálních otázek, uvádí se ve zprávě ministerstva.

          Po skončení jednání v Moskvě, to znamená 18. — 20. května, odjede náměstkyně ministra do Bruselu.

          Naposled byla Nulandová v Rusku v lednu — tehdy jednala ve městě Pioněrskij v Kaliningradské oblasti s Vladislavem Surkovem, asistentem ruského prezidenta.

          Více: http://cz.sputniknews.com/politika/20160517/3059406/nulandova-rusko-navteva-ukrajina-krize.html#ixzz49Vl5YHh3

        • jan napsal:

          Pro Justass.
          Přesně,nesměl vyhrát.
          Co mne překvapuje,už mají sionisti pod palcem už i Rakousko,že u nás mají hotovo,to vím.

      • hel napsal:

        no, určitě není běžné, aby se o 24 hodin prodloužily volby jen pro dopočítávání hlasů ze zahraničí...v neděli odpoledne byl sdělen celkový výsledek za rakousko( tam vyhrál hofer) a celých 24 hod. se upravoval o zahraniční hlasy? to se přece dělá souběžně...u nás se taky sečetly hlasy a přičetly se k nim hlasy ze zahraničí- cca za hodinku -dvě?? proč to tady trvalo celý další den ?! taky se mi už nechce takovému výsledku věřit

        • Eschatolog napsal:

          asi uz to bezne je , v EU ...

          • hel napsal:

            jsem ráda, že rakušané protestují a už sepisují petici, výsledkům také nevěří....nevím, zda něco zmohou proti mocenskému molochu, ale důležité je něco udělat, zvednout tu prdel a jít...to je to, co selhává nejen u nás, lidská lenost a pohodlí hrají do karet všem všivárnám mocných..

            • Marie napsal:

              Hel: udelala jsem preklad k tomu videu Putina a i k tomu z Fox News. Je to u clanku o tom zatcenem Polakovi...

  3. jop napsal:

    Pjakin, čas 48,00 až 48,20 citujem:
    Globálny prediktor teraz spolupracuje s Putinom.
    Pre blbých a nechápajúcich.
    Putin vás nezachráni, on je elita, on je súčasť systému elít.
    A vy vážení, nie ste súčasť systému elít, lebo vy ste blbí nepotrební otroci, ktorí budú zlikvidovaní ekonomicky, sociálne, chorobami, alkoholom, nezamestnanosťou, islamizáciou, rozpadom rodín a možno aj vojnou.
    Putina globálni bankstri teraz potrebujú, vás nikto nepotrebuje.
    PUTIN žiadneho z otrokov zachraňovať nebude, lebo on je ELITA a vy ste blbí otroci.
    Ak sa nezačnete zachraňovať sami, nikto vás nezachráni.
    Ak ostanete čakať na záchrancu, zdochnete a nedočkáte sa, lebá vás nikto zachraňovať nechce.
    Ani vy sami sa nechcete zachrániť

    • Robo napsal:

      Zato ty si jelito..márne..

      • Eschatolog napsal:

        Necetl jste pozorne, posledni 3 vety "jop" je naprosta pravda.
        Polozte si otazku, proc by mel kdokoliv odnekud zdaleka v tomto pokazenem svete pomahat resp. zachranovat nejake cechy na svoje naklady bez vlastniho prospechu ?
        Navic za situace, kdy oni sami nechteji.
        Spolehanim se na deus ex machina pripominate negry na savane, kteri vyhlizeji padaky s pytli gmo sojovych bobu z letadel OSN .

        • Robo napsal:

          Som unavený z reakcií na také komentáre..

          Keby ste trochu poznal jopove predošlé komentáre, tak viete, že predovšetkým troli proti Putinovi.

          Ohľadne nás - keď sa veľmi skoro a veľmi jasne nepostavime na VÝCHOD...

          http://www.tartaria.sk/poznavanie/2016-05-23-23-32-48

          • jop napsal:

            robo, ty baran
            veď sa postav za spoločný slovanský národ, ale vysvetli mi kieho krista boha do toho ťaháš Putina????
            Ja som plne za, spojiť sa na základe slovanstva, ale potrebujem k tomu ľudí, nezávisle od nejakého Putina.
            Počuješ ty baran???
            Ja potrebujem teba barana, ale ty baran potrebuješ Putina?
            Ja som ochotný s tebou baranom sa spojiť a vytvárať niečo spoločné!!!!
            Čo myslíš, potrebuje ťa Putin, aby sa s tebou spojil a vytváral slovanské povedomie?????

            • Robo napsal:

              Mám spolu s tebou, slepým a hluchým, nadávať na Človeka Putina?
              Ani boha, troliku.
              Oveľa užitočnejšie je urobiť Človeka aj zo seba..

              • jop napsal:

                ja nadávam na Putina? Kde?
                On je politik? Je.
                On je ruská elita? Je.
                Nijaké iné "hanlivé slová" som naňho nepoužil.
                Ja len stále tvrdím, že ty od neho čakáš niečo, čo on splniť nechce a ani nemôže. Lebo on je politik, elita. Ja som proti elitám, lebo kým budú elity, tak ja budem stále otrok.
                Ty si si vybral jednu elitu, ktorú si vyhlásil za jedinú spravodlivú a čakáš, čakáš.
                Radšej čakáš niečo od elity, namiesto toho aby sme sa dohodli my dvaja.
                Koniec, ty ostaneš nechápajúcim čakajúcim otrokom, a ja chápajúcim otrokom.
                Je mi to hovno platné, aj tebe, lebo ty sa nechceš dohodnúť ani len so mnou.
                Ja som k Putinovi úplne ľahostajný, to vy ste si vybrali nového idola. Preto sa vám nepáči otvorenie očí o svojom idole.

                • pavelka70 napsal:

                  re: -jope, nevšiml sis že ňákej robo je ještě děcko? poznat to po řeči....

            • Marie napsal:

              Co kdybys se zkusil na veci divat ocima nepritele?

              Jestli myslis spojeni Slovanu uprimne, tak ti z tohoto pohledu musi byt naprosto jasne, ze spojeni skupinek Slovanu je malo, v nasi situaci. Musime se spojit s Ruskem, jinak se to neda zvladnout, v te situaci, kam to az dnes dospelo s nasi likvidaci!!!

        • jop napsal:

          Escha
          ale je jednoduchšie a menej namáhavé čakať a písmenkovať na Inete, nič nerobiť ako sám niečo urobiť.
          Navyše potrebuješ aspom základný spoločný postup čo robiť, aby aj ostatní sa mohli pridať.
          Ak nemáš plán, nič nedokážeš.
          Tak čakáme na spasiteľa, a ja som trol, ktorý im to príjemné pohodlné čakanie na spasitela Putina kazí. Lebo keď si čítajú to moje trolovanie, tak sa im nepáči, že im kazím náladu v pohodlnom čakaní.
          Lebo keď ich Putin nezachráni, tak to je predsa chyba Putina, a nie miestnych pohodlných čitateľov.
          To Putin ma nezachránil, ja predsa za nič nemôžem

        • jan nowak napsal:

          ..Papuánci tomu říkají CARGO, 8:22

    • Justass napsal:

      přišel sis zase zatrollovat? To, že ve věci odstavení USA, spolupracuje GP s Putinem je nám jasné už dávno hlupče. Nicméně to je ta jediná oblast ve které s ním Putin spolupracuje - jinak jsou oba na opačných březích.

      • jop napsal:

        tak prečo to Putin nepovie nahlas, ty starý hňup?
        Prečo ty si stále domýšľaš, niečo predstavuješ, ale kroky Putina tomu nenasvedčujú. On hrá za seba, on nehrá a nikdy hrať nebude za nejakých čechov a slovákov, on aj rusov potrebuje ako mocenskú základňu a nie preto aby sa rusi mali lepšie. Lebo rusi sú rovnakí leniví, pasívni, bojazliví a nechápajúci otroci ako aj my, ako aj ty

    • Stribog napsal:

      Přinutil jste mě odložit turisty vyhozený kus nedojedené klobásy zpět do popelnice, abych vám na značkovém tabletu z kontejneru napsal, že jsem elita a jdu si do trollovaciho centra Rádia Svobodná Evropa rovnou pro vás. Zaplatím vám rekonstrukci předkožky na kvalitní klinice.

      • jop napsal:

        vedle jak tá jedle, nemá zmysel komentovať

        • Stribog napsal:

          Logicky tu nefunguje trolling tak, že pojede přímou podporu establishmentu a bude popírat existenci "zla". I takové případy se tu ale najdou.
          Dnes přichází trolling v pesimistické verzi. Ano lidičky zlo sice existuje, ale je tak dokonalé, že nemá smysl se mu bránit. A všichni jsou v tom namočeni včetně VVP...
          Soudím strom dle ovoce. Putina podle činů... Ti, kterým je trnem v oku potřebovali přijít s něčím inteligentnějším. Pesimistické porno k tomu patří. Ne všichni, kteří se takto vymezují vůči VVP jsou trollové. Třeba patrioté, o kterých Pjakin mluví pracují proti zájmům Ruska v dobré víře. Alespoň někteří.
          Přečetl jsem vaše příspěvky tady. Mohu se mýlit v tom jste-li troll či nikoli. Není to až tak důležité. Ve výsledku tím škodíte Rusku. Tím i jiným a možná i sobě...

          • Justass napsal:

            Stribog
            "Mohu se mýlit v tom jste-li troll či nikoli."

            On jop troll je - a to sice tak, že určitě.
            Už si mezi sebou rozdělili sféry trollingu.
            Náš jop je specializován na Putina. Už ho sleduji natolik dlouho, že je to jasné. Před nedávnem se tady rozčiloval, jak se nadře, kolik zdrojů musí prostudovat aby nám (myšleno blbcům) předkládal kvalitní analýzy ruské a Putinovy politiky. A to všechno zcela "zadarmo". Když to to tehdy od kolegů diskutérů, i ode mě řádně a opakovaně schytal, tak prohlásil, že jsme tupá hovada a že sem už chodit nebude. Nicméně jak ho těch pár po papuly přebolelo a penízky došly, tak ho tady s jeho (spíš však jejich) hodnotnými "analýzami" máme zase zpět. Takže po papuly není chybou, ale ještě lépe je ho ignorovat.

            • WIKINGER Petr napsal:

              CO BY TOHO JOPA UZEMNILO JE

              kdyby se ho někdo zeptal zda nenavrhne PUTINA na Nobelovu cenu miru.Je to jediný borec v historii,který dokáže beze ztráty jediního automatčika obsazvat celé poloostrovy.
              No a když se ted má to NATO rozpadnout mohl by nám tu jop navrhnou vznik EU Army pod komandem generalissima PUTINA a byl by mir.

              • jop napsal:

                wikinger
                nerozumiem tvoju iróniu, ale to je jedno.
                Ja som tu na servere asi jediný človek, ktorý tu dal svoju mailovú adresu, aj som sa predstavil.
                Rastislav Horváth
                altruista1@azet.sk
                nikto z vás přizdisráču bojujúcich slovom a obviňujúcich mňa na to odvahu nemá.
                Ak ja som trol, tak vy predsa musíte byť hrdinovia, čo bojujú za svoje záujmy.
                Tak poďme, přizdisráči, ja sa nebojím za svoje názory, ja ich obhajujem verejne.

                Tie tajné služby podľa vašich IP adries aj tak vedia kto ste, ale vy sa bojíte aj tu na serveri medzi obyčajnými pisálkami povedať kto ste.

                VY CHCETE ZMENIŤ SVET, aby vás každý neokrádal, ale bojíte sa nahlas povedať svoje meno, aby ste nevytŕčali z radu von.

                Zavrite sa do izby a držte huby, posranci. Zhasnite svetlo, nech na vás z ulice nikto nevidí.

                Nemám rád keď ma nejakí anonymní internetoví hrdinovia obviňujú z toho, čo jednoducho nie je pravda

                • Justass napsal:

                  zveřejnit IP adresu- e mail - a krycí jméno
                  vše placené jistou příspěvkovou, resp."neziskovou" organizací zas až takové hrdinství není trolle.

                • Justass napsal:

                  najdi se - možná třeba tady:

                  Seznam českých diverzních objektů využívaných k informační válce proti Rusku
                  26.4.16
                  Česká republika:
                  • Rádio Svobodná Evropa, Praha [55 IPs, 1079 Proxies, 417 PCs]
                  • Evropský dům, Jungmannova ulice, Praha [12 IPs, 28 Proxies, 98 PCs]
                  • Filosofická fakulta UK, Praha [122 IPs, 318 Proxies, 1477 PCs]
                  • Fakulta sociálních věd UK, Praha [94 IPs, 457 Proxies, 137 PCs]
                  • Fakulta humanitních studií UK, Praha [26 IPs, 114 Proxies, 214 PCs]
                  • Fakulta sociálních studií, MU, Brno [31 IPs, 96 Proxies, 106 PCs]
                  • The Prague Security Studies Institute, Praha [12 IPs, 0 Proxies, 36 PCs]
                  • Open Society Fund, Hradecká ulice, Praha [6 IPs, 2 Proxies, 22 PCs]
                  • Český Rozhlas, Praha [36 IPs, 119 Proxies, 42 PCs]
                  Údaje v závorkách uvádí počty registrovaných entit trollů na ruských zpravodajských webech. Zkratky znamenají konkrétně toto:
                  IPs – Číslo uvádí počet koncových IP adres originovaných entitou z budovy. Zahrnuje nejen statické IP adresy, ale i dynamické, a to jak ze stolních počítačů, tak z mobilních stanic připojených v budově přes WiFi.
                  Proxies – Číslo uvádí, za kolika proxy adresami se trollové z daného objektu pokusili ukrýt svojí originaci. Ruské stránky používají javasrciptové markup resolvery, které odhalují IP adresu návštěvníka i při návštěvě stránky přes VPN a elitní proxy. Vstup do ruských diskusí vyžaduje povolený javascript.
                  PCs – Číslo uvádí počet fyzických zařízení, se kterými trollové z daného objektu do diskusí na ruských webech vstupovali. Nejde pouze o počítače, ale o veškerá zařízení, včetně mobilů a tabletů.
                  Ze seznamu je velmi znepokojivé, že do informační války proti Rusku a na ruských zpravodajských serverech jsou zapojováni studenti českých vysokých škol, ale také pracovníci Českého rozhlasu.

                • WIKINGER Petr napsal:

                  Rastislave,jsem jediný,který vás má rád.Copak je na tom špatného,když se vás zeptám,zda by jste navrhl bratra PUTNINA našeho cara na tu Nobelovku.Vždyt to není jen umění zabírat celé poloostrovy ON tam natáh dráty a dal eletriku.Ted staví most a brzy z toho Krymu bude LAS Vegas,tak vám stači odpovědět.VÍM,ŽE V Rusku SE ZABÍJEJÍ NOVINÁŘI,ALE JENOM TI ŠPATNÍ.ŠKODA,ŽE TO NEJDE V ČR.

                • contumax napsal:

                  Jop

                  Máš pravdu Jop...!!!

                • contumax napsal:

                  Jop

                  Už nějaký roky jsem se chtěl s někým s NWOO, s někým kdo sem chodí na tyto stránky setkat a nic...

                  Jeden druhého shazuje a vytahuje se jak nevím co, jak jsou chytří...

                  Mimo pár lidí je to tu "saméj Šalamoun" ...

                  I já jsem chtěl a chci něco dělat ale hrát si na NWOO na mateřskou školku mě fakt štve...!!!

                  I já jsem sem dal svůj email a nejednou...

                  Dávam ho tu znovu : jozue137@gmail.com...

                • WIKINGER Petr napsal:

                  VZKAZ PRO CONTUMAXE 25.4. 14.17

                  OSV vi,ze jste dobry borec.Zkuste nam napsat tady do diskuse proc jste proti SOCIALNIMU STATU a co to vöbec je..dekujeme

              • jop napsal:

                wikinger
                keď ja z tvojho príspevku nie som presvedčený, či to myslíš vážne, alebo je to skrytá irónia. Kedže to neviem, moja odpoveď bude asi vysmievaná tebou.

                Ohľadom Nobelovky za mier, je to politické divadlo, zdiskreditovaná cena, tak neviem či to myslíš vážne aby po obamovi aj putin dostal nobela.

                Ohľadom Krymu znovu neviem či putina oceňuješ alebo je to skrytá irónia a smeješ sa nad prítomnými pisálkami obdivovatelmi putina.

                V rusku sa novinári zabíjajú aj tí investigatívni, tí dobrí ktorí odhaľujú korupciu.

                So zabíjaním novinárov nesúhlasím, ale vyzliecť dohola a vyválať v žihlave (kopřivách) by som bol rád. Aj 5x denne by mnohí zaslúžili

                • WIKINGER Petr napsal:

                  DRAHÝ PŘITELI JOPE

                  rve mi to srdce,když tady nadáváte svým spoluobčanům.Pokud jste křestan měl by jste umět odpouštět.Řekněte mi,proč jsou lidé,kteři v každém ohledu převyšují tak osamoceni a nikdo je nemá rád.Ted to bude brzy jednoduché.Islamisté to rozparádí.Z Bruselu přišla EU směrnice,že muslimané prý budou uřezávat podle práva šaria pravé ucho,aby každý videl,že ten dotyčný je smrdutý levičak,který je nechce dát zintegrovat.

                  Vidíte sám,že hadži PUTIN ted bombuje za islam tu SYRIU a je tam proto velmi oblíbený.Tak i proto by zasloužil tu Nobelovku.A nechápu ani co mají Američané stále s tim KRYMEM.Vždyt PUTIN je na straně kapitalismu nebot opravil vadné rozhodnutí komunistického UV KSSS,který připsal minixdirnix to ruské území jinému státu.Přeci AMERIKA náš spojenec dobře ví,že komunismus v RUSKU zkrachoval a oni ten ÚSTŘEDNÍ VÝBOR KOMUNY stále podporuji.

                  CHTĚLO BY TO NĚKOHO,KDO BY TO USA VYSVĚTLIL A NE POŘÁD VÁLČIT.SMŮLA JE,ŽE NÁM TU PAN ANO,BUDE LÍP nevysvětlil to jeho nové heslo CHCEME LEPŠI ČESKO jak to myslí.Treba chce poslat svého ministra,který má zkušenosti z filmu RADŠI DALEKO OD MOSKVY,kde hrál poručika rudé armády, do MOSKVY,kde vyjedná,aby nás PUTIN taky nevybomboval.To by se chtělo u té strany ANO,zeptat no ni,co na to řikate?

                • Marie napsal:

                  Babisovi jsem psala na stranku ksichtoknizky nejmene 5x a zadny z mych prispevku tam nebyl dele nez 2 minuty..
                  Nevim, jak to dela, protoze jsem umyslne psala v ruznych casech, tedy napr. i ve 3 rano v CR, ale vysledek stejny.

                  Asi pro nej pracuji lidi na 3 smeny a jakmile je tam neprijemna otazka, hned ji vykopnou...

                  Podotykam, ze jsem byla slusna, slo o otazky, a doufala jsem, ze aspon na jednu odpovi, ale marne. Nenechal je tam. Je to zmrd.

                  Zadnou diplomacii si pijavice nezaslouzi, a toto je megapijavice!

            • Stribog napsal:

              Díky Justassi za info. Tak často sem nechodím, tak kdo je kdo na diskusích nevím. Mimochodem, když už jsme u toho seznamu dole.
              Figurují tam i "oblíbenci" z Rádio Svobodná Evropa, Praha [55 IPs, 1079 Proxies, 417 PCs]...
              Nebudu se pouštět do úvah, jak tyto kybernetické útoky poškozují budoucnost česko-ruských vztahů zejména v oblasti ekonomické. a nebudu se vztekat, že jsou něco na způsob amerického bombardování plzeňské Škodovky na sklonku války. Že jsou ničením na odchodnou...
              Ale hodím sem link, jak si tuhle odpornou štvavou vysílačku umí ugrillovat Maria Zacharová:
              https://www.youtube.com/watch?v=RTcvQSxrmDo
              Spravilo mi to náladu:)

              • Justass napsal:

                Stribogu,
                za málo, rádo se stalo. Kouknul jsem na to video s Mariou. nasmál jsem se též. Pěkně s ním točila. Třeba jak dokladovala o Savčenkové a protimluvech Porošenka. Napřed vyměnit za ty dva a za 40 minut už zase oficiálně říkal osvobodit. Ten cvrček co jí zpovídal nevěděl jak má křivit svá kusadla. Maria je jednička , vydržet "besedovat" víc jako hodinu s blbcem je téměř nadlidský výkon. Vidno, že Lavrov je dobrý učitel. :-)

                PS - a choď sem častěji Stribogu jsi přínosem.

                • Petr napsal:

                  Nezdalo se Vam ze ten reporter mel podvazaneho pytlika? Nejak mu utikal hlas.

                • Justass napsal:

                  Jo,jo Petře. Řek bych, že nejen pytlíka, ale i jiné funkce vedoucí člověka k normalitě.

            • jop napsal:

              starý hňup justas, už so mi niekoľkokrát písal ako ma budeš ignorovať. Prosím ignoruj ma.
              Ja na tvoje príspevky nereagujem, nezaujímajú ma ani obsahovo, ani osobne, ale ty stále reaguješ na mňa a ja následne ti chtiac nechtiac odpisujem.

              Kua, nevšímaj si ma a ja ti slubujem, že na žiadnu tému na tvoj príspevok reagovať nebudem. Iba ak si znovu o mňa otrieš hubu

          • Blut und Eisen napsal:

            myslim ze si pletes trolling a shilling

            • Paul Durham napsal:

              Léčivý olej Shilling 14ml Shilling olej je tradiční a známý produkt na dálném východě - mohl byste ( alespoň pro mne , děkuji ) objasnit slovo " shilling " ?

              • Blut und Eisen napsal:

                shill je casto placenej a propaguje na forech urcity idealy vetsinou opacny orientace nez je dana diskuze.U nas se vzil pro takovy chovani nazev troll,pricemz trolling je puvodne rozvraceni diskuzi uplnejma blbosta pro zabavu.

              • Robo napsal:

                Navrhujem oba termíny zjednotiť pod názov "shitting" alebo krásne po slovensky (či po česky) proste zasieranie/zasierač.

    • Eva z Moravy napsal:

      Globalisti Putina potřebují, bo se jim ta emerická j-elita šprajcla a je schopná zničit i je. Zbraně na to má.
      Putin není magor a ví, že až ho nebudou potřebovat, tak se ho budou snažit zlikvidovat.

      • jop napsal:

        globalisti potrebujú aj americké elity, aj putina, aby sa navzájom držali pod krkom. Volá sa to politika. Cieľ globálnych elít je hlavne ostať globálnymi elitami, a žiadna jadrová vojna nebude. Lebo totálne zničenie nikto nchce, to sú len nanipulatívne drísty a komédia pre tupých voličov čumiacich do bedne, aby sa pridali na jednu z dvoch strán. Lebo globálne elity potrebujú udržať aspom dve konfliktujúce strany, aby sa podporou konfliktu raz jednej raz druhej strany udržali vždy hore.

        Politické divadlo pre blbých, pre ovčanov, pre voličov.
        Ak si myslíš že USA národné elity chcú zničiť globálne elity, tak hovno chápeš. USA národné elity sa chcú dostať na úroveň globálnych elít, ni viac a nič menej. Ruské a čínske elity detto.
        Všetko je len divadlo.

        • Marie napsal:

          Sice mas pravdu, ze vse je divadlo, ale ohledne jaderne valky musis videt ten fakt, ze se s nimi uz v malem operuje, a Hirosima a Nagasaki snad taky vis, ze neni vymysl...

          Musis premyslet ne za sebe, ale za ne, a to je tezke, protoze jsou to dementi.

          Normalni clovek nepouzije zbran, ktera bude nicit zivot vubec.

          Definice dementa je priblizne v tomto: Neni schopen posoudit nasledky sveho konani... takze?

          Jsou ti, kdo se snazi ovladnout svet zdravi jedinci? Nejsou. Jsou to dementi. Takze od nich nemuzes cekat normalni uvazovani, ktere mas ty.

        • contumax napsal:

          Jop

          Ano všechno je to jenom jako...!!!

          Divadlo o mnoha dějstvích...

        • proud napsal:

          ", a žiadna jadrová vojna nebude. "....tady pozor,tohle musis napsat takhle:, a žiadna svetova jadrová vojna nebude. Protoze neni pravda ze nejakej imbecil vymatlanej nekde nekdy nekam tu atomovku nehodi.

          "globalisti potrebujú aj americké elity, aj putina, aby sa navzájom držali pod krkom. Volá sa to politika.".........bude zrejme pravdou,ale nezapomen ze je toho ve hre vic protoze globalisti s usa elitama jsou ve vzajemny valce,a to vyrazne meni situaci!!!

          • jop napsal:

            proude
            to prvé o žiadna globálna jadrová nebude máš pravdu, ja som to chybne napísal. Taktiež je možné že pár jadroviek niekde buchne, dokonca aj v rusku a usa. Ale ak jedna dve jadrovky buchnú v rusku a usa, tak ich pár padne aj na čínu, izrael, a EU. Ale globálna jadrová nebude.

            to druhé, že globálne a usa elity sú vo vojne pochybujem. Ja to vidím tak, že usa elity nechcú byť finančne ovládané peniazmi, ekonomickými krízami a chcú sa dostať na úroveň globálnych elít nie ako partneri, ale ako súčasť novej zväčšenej skupiny globálnych elít. Ich cieľ nie je zničenie globálnych, ale stať sa globálnymi. Čína detto, ruské elity detto

          • Marie napsal:

            proude, ja uz jsem to nekde psala, a opakovane...

            zidi jsou soudrzni vuci nezidum az obdivuhodne, ale mezi sebou se perou jako psi! Tys to nikdy v USA nezazil? No asi moc ne, protoze jestli jsi nezil v NY, na Floride nebo Kalifornii, tak v jinych statech jich tolik pohromade zase neni...

            A ja s nimi mela problemy porad, a kdyz uz mi dochazely sily ci trpelivost, postvala jsem dva proti sobe a mela jsem pokoj...

            Oni vubec nejsou imunni proti tomu, co nam delaji. To by ses opravdu divil, jak ve skutecnosti se boji. Umeji to zakryt, ale boji se. Proto jdou tak daleko, ze nalakali na Evropu zmrdy z celeho sveta...

            Vzpomenes si na mne, ze i u nas budou mit bankeri nejdrive soukromou policii na svou ochranu, pak i armadu, presne jako v USA to zidaci maji.......

            Privandrovalci jsou jejich nastroj proti nam, a proto tak na to upozornuji, ze jestli dostanou volny vstup, uz si neskrtneme, ani nahodou ne..

            Letos jde uplne o vsechno! Jak genocida, tak valka. Je to horsi situace nez obe dve svetove dohromady...

    • Marie napsal:

      Podivej: kdyz chces dostat zenskou do postele, tak taky musis s ni "spolupracovat", minimalne v tom, ze s ni budes komunikovat, tak jak potrebujes, abys ji dostal tam, kam chces, ne? Vyplnis ji nejaka drobna prani, abys ziskal jeji duveru, ci nejak jinak to udelas, ale spoluprace jisteho druhu je nutna, nebo ne?

      To je prece bezna vec...

      • Justass napsal:

        Přesně tak Marie. Trefné přirovnání. Jasně - ONI potom řvali, že Putin zradil NWO. Ovšem zradit obludu je věc záslužná. To je jako když tu ženskou dostaneš do postele a páč zjistíš, že je to děvka, tak ji ráno vyhodíš a její telefonní číslo, které ti nechala na stole hodíš do koše.

        • Marie napsal:

          Jasne. Az uvidis podle jejich praktik, ze jejim cilem je, aby z tebe dostala co nejvic penez, tak ji kopenes do zadku, protoze si muzes najit zenskou, ktere pujde o to, abyste si spolu uzili a tecka... vsak Putin prece jasne mluvil o tom, ze jedna vlada na svete, slozena ze vsech v rovnem postaveni, neni spatny napd. Ovsem oni ho na to nalakali, a ted je zretelne videt, ze jde o ovladnuti Ruska, vycucani ( jako ta devka ), a zadne rovnopravne postaveni neprichazi v uvahu...

          Duveroval, proveril, odesel a zahodil ( telefonni cislo do kose).
          Dulezite je, nedat se ukecat sliby...

          Vcera jsem videla video, kde Obama mluvil, ze pozemni sily do Syrii nikdy nevysle. A co se deje dnes? Jsou tam. Nejaky novinar se na to ptal mluvciho z Bileho domu a ten sasek to nejdrive zapiral, a kdyz mu to dokazali, tak uhnul k tomu, ze specielni slozky jsou trochu neco jineho, ikdyz jsou to pozemni sily, chachacha...

          Jakmile nekdo nedodrzi slovo jednou, nedodrzi ho kdykoliv. A umet se poucit je velice dulezite...

          • proud napsal:

            "Jakmile nekdo nedodrzi slovo jednou, nedodrzi ho kdykoliv. A umet se poucit je velice dulezite…"..........co se USA a jejich zahranicni politiky tejka,kdyz si prectu takovou vetu,vzdycky me napadne totez: Kolikrat se kurva musi svet jeste poucit nez mu to dojde a zaridi s podle toho??!!! V tomhle jsou USA nenapravitelny skoro co existujou!!!!!!!!!

            • proud napsal:

              ......a svet porad a opakovane debilem!!!!!!!!

              • Marie napsal:

                Kdyz ono se krasnym slovum tak dobre nasloucha, to prece vis... divame se radi na pohadky, na filmy, kde vitezi laska az za hrob, proste jdeme slepe za tim, co nam dela dobre a nekdo toho umi krasne vyuzivat...

      • proud napsal:

        Marusko,hele,neser! a priznej,ze tohle je vzdycky jenom na ty babe!!! Muzes delat co chces,jako chlap,ale vybira si vzdycky baba a konecny rozhodnuti je vzdycky na ni! :-))))))))))))),Neuc kua kohouta kokrhat! :-))))))))))))

        • Marie napsal:

          Chacha, proude... vzpominas na Basniky? Kazdou dostal na basnicky.... "rikam jim basne, abych je vzrusil"", umel to...kazda ho chtela, a pak jim chybel...

          Je to individualni, nikdo neni podle sablony. A je to tak spravne..

          Otec kdysi choval norky. Meli jsme dva samce. Pepu a Honzu. Pepovi dala maloktera, paril se kratce, divoce a malokdy nakryl.. Kdezto Honza, ten mel rekord spojeni 90 minut, ctes dobre, to neni preklep. A samice, ktere byly u Pepy a nedaly mu, k Honzovi se tulily hned pri pripusteni... hm... a byla zviratka. Mila a krasna.

          Ja jsem se u toho vzdy narechtala otcovi, protoze norci se pari v zime ( v unoru ) a musis je po pareni od sebe oddelit, takze tam musis byt po celou dobu pareni a nemuzes odejit, a tak mu tam bylo zima a daval si u toho slivovici a pak je povzbuzoval. Ty reci si pamatuji dodnes... chacha... budes se divit, ale ta zviratka mu naslouchala... a Honzba byl proste borec, na ktereho od te doby uz nemel zadny samec. A otec mu podstrkoval, aby vydrzel na svete co nejdele :-).

          Tady to mas...

          Je neco jineho, kdyz se ti dva uz nejakou dobu znaji nez kdyz ne, a jak jsem psala na zacatku, nejsme stejni.

          Pamatuji si, ze za socialismu bylo znasilneni zridkave. A jednou jsem byla na navsteve se znamou u jeji zname, a v televizi mluvili, ze byla nejaka zena znasilnena na Ustecku. A ona na to: "no a ja to stesti nemam"...To si pamatuji, nebot mi spadla celist :-)

          Tak se s tim sprav...

          • Petr napsal:

            Marie, devadesat minut, je umorne pro zenskou. Manzelku z toho bolely klouby.

            • Marie napsal:

              Chacha, a co takhle 8 hodin? :-)))) To neni kec. Jsou proste v zivote momenty, kdy je to mozne...

              Ale zpatky k tem norkum. Otec si psal na budniky ty casy, u kazdeho samce, a pak to vyhodnocoval. Ten Pepa mel prumer 5 minut. Vyjimecne 15. Ale jak rikam, kdybych to nevidela, tak tomu nebudu verit, ze to melo souvislost s nakrytim.
              Otec ho po prvni sezone zabil, protoze zjistil, ze on tem samicim poskozuje kozisek za krkem, takze je napul zakousaval, to pak neni divu, ze ho nechtely.

              Vidis, kam jsme se az dostali od ochoty Putina spolupracovat :-)))) se Zapadem.

              Vsak ale ta spoluprace je zakladem vseho, zakladem uspechu...

              My jsme se nechali system nacpat do souperivosti, a to je veliky maler, proto ten bordel ve vztazich na osobni, spolecenske a i svetove urovni..

              Je vsechno postavene naopak.

    • contumax napsal:

      Jop

      Souhlas...!!!

      1***

    • contumax napsal:

      Jop

      1*******

  4. tamara napsal:

    -"rudá" armáda zachránila mnoho lidských životů,
    s každým životem člověka zachránila i parazita,
    to samozřejmě platí pro každou válku i revoluci.
    těch východisek,jak si to různé parazitní klany přebraly,je vícero.
    -vzdávat se člověka,který má ve vlastní hlavě celkovou koncepci a dokáže ji realizovat,není moudré,si myslím.
    -Vyšel i další Pjakin,pro mne vykazuje skutečně známky osobnosti,která nemůže jít otevřeně a plně za svým cílem.
    -pouliční poznámka:ukrajinština mi zní čím dál více jako vytříbená polština (a zkuste v česko mluvit s ukrajincema rusky)
    -pro jirky,qéčka a další elementární částice kompaktní
    hmoty:
    fašounský klídeček odžitý za pomoci všeho dosaženého
    máte díky ideálům a idealistům,minulým i současným,kterým házíte klacky pod nohy a prskáte na ně.troubové.
    -pro weissbacha a spol. zákon vremeni je fajn,bohužel je pouze součástí symbolu jin-jangu,viz výše

    (nepřítel nediskutuje,nepřítel naslouchá,nepřítel musí vždy počkat,až se slovo stane skutečností :) )

  5. WIKINGER Petr napsal:

    JIRKO V DUSLEDKU URČITÉHO SPECIFCKÉHO CHOVÁNÍ TOHOTO WEBU DALO OSV ŘADU DISKUZNICH PŘISPĚVKŮ

    pod zdejši článek SHÁNÍÍME PRACOVNÍKA..kde je i dopis našeho člena TÝMU NESMRTELNÝCH,který jako jeden z prvních vizionářů v ČR identifikuje roli ČNB a vyčisluje,že každý z nás je rabován měsíčně ČNB nejméně o 5000 korun.Vzhledem k složitosti problematiky jsou Šmejdi přesvědceni,že občané nebudou schopni TOTO RABOVÁNÍ POCHOPIT A IDENTIFIKOVAT,připadne proti němu něco udělat či alespon protestovat,protože právě úroven komunikace a zatajování tiskem způsobí,že to bude mimo jejich chápání a neuvěřitelně naivní a tedy dát se rabovat.Článek o tom salátu stále visi a kliknutim vpravo si ho můžete vyvolat.

    http://www.nwoo.org/2016/05/07/shanime-pracoviteho-spolupracovnika-na pestovani-vlastni-zeleniny-po-praze/

    • Paul Durham napsal:

      „Ve smyslu svého chápání pracuješ na sebe a ve smyslu svého nechápání pracuješ na někoho cizího" - kopie z tohoto webu.

  6. jop napsal:

    admin, prosím pusti môj príspevok

  7. WIKINGER Petr napsal:

    JAK VŠICHNI VIDÍTE ZDÁ SE,ŽE VEDENÍ TOHOTO WEBU NEPODPORUJE,ABY ČLÁNKY S VYSOKÝM POČTEM ÚČASTNÍKŮ NEZACHÁZELY ZA OBZOR

    hned jakmile se má rozvinout opravdový dialog mezi účastníky diskuze, zacházi článek za obzor.Nejsem si jist,zda si je vedení vědomo,že takto nemusí dosahovat cilů,které jsou jmenovány jimi jako základní.Nu což zkusim pokračovat v diskuzi při dalšim vhodném článku,či přiležitosti..

    ZDÁ SE MI,ŽE SE BUDÍ KOMUNISTÉ.DURDI SE,ŽE SE ZMOCNUJEME TÉMAT,KTERÉ TRADIČNĚ PATŘILY JIM-tedy rabováni dělníků,rolníků,pracující a nepracujici inteligence a kam ti proklatci kapitalističti zašivají NAŠE PENÍZE.No ono to bude veselejši,když se náhodou stane,že jejich sympatizanti najdou u nás-OSV prima přistav ...

    • proud napsal:

      Doplnujici,kolik toho o komunistech vis a jak je delis,paklize to delas? Prijdes mi dost mladej a tedy nevedouci......

      • proud napsal:

        Komunisti nerabovali!!! Mozna kdyz zacinali a upevnovali si ne zrovna vhodnym zpusobem pozice.Navic znarodnovani urcite neni rabovani,naopak!

        • Marie napsal:

          Tak tak, proude. V roce 1948 se bralo mensine a davalo vetsine. Od roku 1989 se bere vetsine a dava mensine... vse je naopak, logika postavena na hlavu...

          Zeme prosperuje, kdyz vetsine se vede dobre a kolabuje, kdyz je tomu naopak. Proste komunisti byli ve srovnanim s tou polistopadovou srackou andele...

          Polistopadovy vtip: Byli komunisti rudi nebo cerveni?
          Ani jedno, zlati!

      • Marie napsal:

        Petr pise, ze se zmocnuji temat, ktere tradicne patrily jim (komunistum ), tedy jestli tomu dobre rozumim, nepise o rabovani delniku komunisty, ale o tom, ze se timto tematem zabyvali...

        • WIKINGER Petr napsal:

          NENI STALE JASNE CO VE SKUTEČNOSTI TA RENTENPARTAJ

          komunistů vyvede, MARIE.Napsali,že ten článek o banksterech snad ani neumi okomentovat.Počkáme a hned jak se bude u nich něco dít-slibuji prý otevření DIALOGU s voliči a my V RÁMCI INICIATIVY HzNR na ně tlačime.Kdyby to udělali tak je alespon ze začatku MARIE nechte.Jsou úplně per plesk,tak ty zajíce které dolujeme z klobouky prozatim nevystrašte...

          • Marie napsal:

            Ja si myslim, ze KSCM rezignovala..

            Netvrdim, ale kdyz jsem chtela, aby otiskli dopis Dienstbierovi, tak ani neodepsali. Mne by nevadilo odmitnuti, jsem vzdy pripravena na ano i ne, ale vadi mi, kdyz nekdo nereaguje... to indikuje nezajem, ze.

      • WIKINGER Petr napsal:

        PROUDE JEN KLID.MOŽNÁ ŽÁDNEHO FUJERA NEBUDEME MÍT

        budeme jich potřebovat celé tuny.Fujerem se totiž může stát i ten který s něčim novým a věci řešicim přijde.Starý či mladý nehraje roli.Máme v týmu NESMRTELNÝCH i starši,ale VÝKONNÉ kapacity a to že,se stávají nsmrtelnými se STÁLE VÍCE POTVRZUJE.Nakonec máte li nějaký nápad do PROJEKTU ABC viz nahoře tak ho tady klidně napište,poku mi ho strčite před nos tak ho najdu.JAK TO NEJDE VŠAK PLATIT NEBUDE.

  8. Stephen Morgan napsal:

    Sme vládne certifikovaný úver veritelia a budeme rozdávať pôžičky za lacné úroková sadzba. ponúkame podnikateľský úver a osobné pôžičky na nízky úroková sadzba. Už ste bol popierať úver v banke alebo potrebujete rýchla pôžička platiť svoje účty a oddelenie, Máte firmu, ktorá nie je poriadku kvôli zlému financií Potrebujete pôžičku na kúpu domu, robiť budete potrebovať úver posielať svoje deti do školy. náš proces je veľmi jednoduché a ľahká. Jednoducho nás kontaktujte ešte dnes požiadať o akýkoľvek typ úveru vám môže Potrebujete sa Our na našej e-mailovej adrese (edisonfinancialhome@gmail.com)

  9. Jenny Jack napsal:

    Jenny Jack Firma je desať rokov dnes.

    Finančný bonus vo výške 8000 eur na jedného každého,

    To je Vám oznámiť, že Jenny Jack Firma je desať rokov dnes a generálny riaditeľ tejto spoločnosti využíva to znamená pomáhať každému, kto majú finančné problémy alebo krízy, ak máte akékoľvek finančné problémy alebo finančný problém, neposielajte znamená, že toto príležitosť, pretože MD tejto spoločnosti je poskytnutie jedného každého sa súčtom 8000 eur, aby mohli použiť na riešenie svoje finančné problémy, takže pre vás dostať tento finančných prostriedkov je veľmi jednoduché, je to len pre vás poslať dole súčet vo výške 95 eur a pri voľbe niektoré z možností prevodu nižšie a my chceme, aby ste všetci vedeli, že táto finančná bonus je určený pre skutočné to je 100% legitímne a zaručiť tak nebuďte odrádzať, že sa bude podvod a touto zvláštnu milosť Boha všemohúceho budete všetci získať finančné prostriedky vo výške 8000 eur vyriešiť všetko, čo finančné problémy. Poznámka: ak máte veľký záujem láskavo urobiť možnosť v niektorom z prevodu znamená nižšie.

    Možnosť prenosu sú banku Bank a Western Union alebo Money Gram

    Podrobné informácie potrebné pre banky bankovým prevodom

    Meno banky:

    Banka Lokalita:

    Čísla účtov:

    Držiaky Meno:

    SWIFT kód

    Iban číslo:

    Všimnite si, že táto banka k bankovým prevodom bude trvať až dva bankové hodiny pre vás prijímať svoje finančné prostriedky na vašom bankovom účte.

    Dáta pre Western Union alebo Money Gram

    Prijímače Meno:

    Prijímače Krajina:

    Prijímače stáť a adresa:

    Text Otázka:

    odpoveď:

    Všimnite si, že to bude trvať len 10 minút, môžete prijímať finančné prostriedky

    Láskavo dostať späť k nám, aby sme mohli pokračovať v tejto transakcie pamätať nenechajte sa odradiť vôbec dostanete finančné prostriedky na riešenie svoje finančné problémy

    odpoveď ASAP

    Srdečné pozdravy,
    Pani Jenny Jack

  10. vadez torres napsal:

    Som súkromný veriteľ, ktorý poskytuje pôžičku s veľmi nízkou úrokovou sadzbou 3%. Poskytujeme všetky druhy pôžičiek, ako sú školské pôžičky, obchodné pôžičky, pôžičky na bývanie, poľnohospodárske pôžičky, osobné pôžičky, pôžičky na autá a ďalšie dobré dôvody. Poskytujem tiež pôžičku vo výške 5 000 USD - 10 000 000,00 USD so sadzbou 3%. Trvanie 1-15 rokov v závislosti od sumy, ktorú potrebujete ako pôžičku. Pre viac informácií nás kontaktujte na: (vadez.torres.financialcompany@gmail.com)

  11. WIKINGER Petr napsal:

    5000 je mesicni ztráta platu pro všechny občany a 3000 je ztr8ta duchodu pro důchodce JE TO VYPOČTENO V DOPISE PRESIDENTOVI

    http://www.novarepublika.cz/2016/05/otevreny-dopis-panu-milosi-zemanovi.html

  12. WIKINGER Petr napsal:

    Jirko jste přiklad ovčana zpracovaného neoliberály.Vy jste dokonce i líný čist články-prý jsou pro vás dlouhé.Přiznejte se,že vy jste propadal ve škole tak dlouha až jste vyšel ze čtvrté třidy a tak vám nic jiného nezbývá než opakovat mantry ohlupovačů,typu JÁ CHCI SNÍŽENÍM svého PLATU POMOCI ČESKU.

  13. WIKINGER Petr napsal:

    Jirko Ukrajinu náš spojenec USA zdemoloval,není tam nic na prodej a TO CO JE BUDE DOKRADENO. Nebude dlouho trvat a dojdou jí peníze.Pak bude EU muset postavit plot,aby se hladoví ukrajinci nevydali na pochod do EU,která ten maras a chaos co způsobili vlezdoprdelisté fašingtonu musí vyžrat a to ji navíc s islamisty může rozložit a zadlužit..
    Poté ztratí i Evropa kšefty,když PUTINA napadne vše co je potřeba zkusit vyrábět v RUSKU a zbytek přes ČINU dovézt.Stále hrozí,že ukrajińci budou brzy topit jen dřevem a jejich puklé atom elektrárny zamoři celou Evropu.

  14. WIKINGER Petr napsal:

    Jirko,přiznejte se,jsme tu sami,nejmenujete se JINSKY tedy ten duševně nemajetný, prý trotl?Píšete skutečně podobně jako pravý jednozávitník.

  15. Justass napsal:

    Petr W.
    "duševně nemajetný troll a pravý jenozávitník"
    pěkné - moc pěkné

    A ty auta dělat umí až nestíhají poptávku - takže zase kecá blb.:

    http://cz.sputniknews.com/svet/20160524/3113967/avtovaz-lada-largus-produkce-poptavka.html

  16. WIKINGER Petr napsal:

    JUSTASI,VAŠE DISKUZNI PŘISPĚVKY JSOU VELMI ZAJÍMAVÉ.

    Rada OSV se ptá jestli by jste nemohl okomentovat,tčeba i s panem WEISSBACHEM dejme tomu začátek toho našeho ideového projektu,kde chceme jako PROLOG do prvního článku Ústavy tam chybějící slovo SOCIÁLNÁ STÁT.Ono mnoho neokonů chce zbořit jeho zbytky.Zajímavé je,že ho mají v Ústavě-viz článek 20 i němci.Tam se postaral včetně zákonů na něho navazujících o homogenni a solidární stát.
    Ohlupované ČESKO má tvrdit,že prý na něho nejsou peníze.Němci ho dali do toho jejich ZÁKLADNÍHO ZÁKONA v r 49 kdy v ruinách zbyli jenom ženy.Pokud vás tu uvidím napiši něco blíže o tom co už je v běhu..

  17. Justass napsal:

    Napište - uvidíme.

  18. Marie napsal:

    Ten dopis je velmi dobry, ja psala neco podobneho a v odpovedi bylo ( uz jsem to tady davala ), ze byl vydan v roce 2012 zakon o vyzivovaci povinnosti deti k rodicum, takze maly duchod je problemem k reseni pro deti!!!!

    Takova je to svine, ten Zeman... Chytit pod krk, to je jedine, co by na nej platilo, bohuzel. Zadne slusne jednani a proseni... Dopousti se sam vlastizrady, protoze nechava decimovat cely narod, hajzl zkurveny. Ja bych mu tu drzku rozbila na cary...kdyby se mi dostal do ruk..

    Docela mne zaujala ta diskuze pod tim otevrenym dopisem... je to ukazka, jak jsou lidi zdegenerovani a bezcitni a jeste si tam nekdo dovoli upozornit, ze budeme jeste vzpominat na duchod 8 tisic???

    Proste misto reseni nabidka upozorneni, ze se lidi maji pripravit na nejhorsi???

  19. Marie napsal:

    Uz na to reagoval?

  20. WIKINGER Petr napsal:

    PŘEDSTAVA JE TAKOVÁ.

    každý,kdo by chtěl včetně vás STASSI,by mohl,kdyby chtěl okomentovat přispěvky,které by směřovaly k jakémusi dopřednému jednnáni ve prospěch nás občanů voličů.Začneme li Prologem ve formě požadavku zařadit jedno slovo,které v Ústavě chybí hned v prvním bodě budeme tady a na všech občanských webech pokračovat tvorbě podle plánu A.B.C. nahoře.Postup by mohl být jak sekvenční tak indexdekvenční. Vedení OSV odmítlo požadavek polit.stran,aby jsme jim posílali emajly.Po zkušenostech s nimi jsme dostali totiž stížnosti poslanců,že jsou zavaleni emajly a mohou se z nich brzy zbláznit.
    Navrhli jsme,aby polit. strany otevřely diskuzní jimi zablokované rubriky na jejich stranických webech.

    ODPOVĚD POSLANCŮ BYLA KURIOZNIA SICE.Otevření rubrik je věcí aparátů stran.Namítli jsme,že volíme poslance a očekáváme,že mají jakousi možnost zajistit požadavky těch kteři je zvolili.Na tuto námitku odpověděli.TOHO NEJSME SCHOPNI.

    Samozřejmě,že jsme se ptali v aparátech stran,ALE TY ODMÍTLY STRIKTNĚ TY RUBRIKY OTEVŘIT A POSLALI NAŠE AKTIVISTY DO LAMPÁRNY TJ NA FACEBOOK.

    Je tedy víc jak jisté,že NIKDY nedojde k otevření diskuzních rubrik na námi placených stranických webech důvodem je že STRANA A VLÁDA ODMÍTÁ JAKÝKOLI DIALOG SE SVÝMI VOLIČI PŘIMOU ODPOVĚDNOSTÍ NA JEJICH WEBECH podle toho to i vypadá v chaosu,který svým tzv.vládnutím ta stará politika vyvolává.Během psaní byly učiněny TŘI pokusy to máznout a proto nevíme zda se to tady objeví.CO NA TO ŘIKÁTE

  21. Marie napsal:

    Wikinger Petr: toto uz mam davno za sebou....

    vypisovani desitkam ci stovkam lidi, od parlamentu pocinaje az po ministerstva konce, vcetne presidenta, jak jsem rikala... je to k nicemu!

    Blokuji, vykecaji obecne, aniz by o dany problem zavadili, nebo neodpovi...

    Je to ztrata casu.

    Rikal jsi, ze jsi na dobre noze s presidentem? Tak proc u nej nezacit? At se konkretne vyjadri k pozadavkum, ktere jsou mu naprosto jasne, tj. co udela, ne obecne kecy!

    Odvolat vladu muze, bankovni rady taky ( presne, jak jsem ocekavala, jmenoval Singera a jeste dalsiho uraka, ktery je tam specielne na zavedeni eura, coz nas uplne dorazi).

    Neni cas se s nimi crcat, rozumis mi?

    Za chvili mas konec kvetna a ja se divala, co rika Erdogan: Vydira, tj. trva na bezvizovem styku bez nejakych podminek, a nebo na konci cervna vyrazi do Evropy jejich uz vytrideni zoldaci nasilim. Prast jako uhod je to, prece!

    My potrebujeme toto zastavit, a neni cas na vykecavani se.

    Neprijmout nikoho, pokuty at si EU strci do riti, muze je pozadovat kolik chce, ale zaplacene je neuvidi. Tady proste jde o to, ze je neminime poslouchat a bude to po nasem nebo bude masakr, na vlade i presidentovi.

  22. WIKINGER Petr napsal:

    MARIE,VŠICNI VÍME,ŽE JSTE DOBRÝ BOREC

    problém je,že diplomacie je vaše slabá stránka.Zkuste přestat láteřit protože se pak v tom psan9 nikdo nevyzná.President podepisuje šmejdům všechno, jinak mu dají cyankali a bude nebožtíkem.
    Kdo podepsal ten zákon,že se o vás musí postarat sociálka MEXIKO a kdo chce,aby vaše děti,které byly také obrány o peníze a jsou nezaměstnaní a švorc SE MUSI O VÁS STARAT KDo JSOU TI ZLOČINCI A V KTERÉ PARTAJI?

  23. WIKINGER Petr napsal:

    PANI MARIE JE ZAJIMAVE ZE SE CHYSTATE PRESIDENTA ZABIT

    to znamena vastne,ze chcete volit toho ANO BUDE LIP on totiz slibil,ze to kreslo da svemu ministru valky nebo pani J,ktera zajistuje pro neho v EU totalni cenzuru CR.Pak protoze jste jak vsichni vidi stramanda dostanete povolavaci rozkasz do armady a rotu cvrcku,kterych postavite do rady a oni vytahnou sve nastroje postavi je a vy provedete PROHLIDKU a tak se splni vas sen byt armadni general ovsem mohu se mylit coz neni vylouceno a lidske..

  24. weissbach napsal:

    Já si vůbec nejsem jist, zda má smysl s politickými stranami a loutkami se členstvím v tomto účelově udržovaném koloniálním binci diskutovat. Neexistuje totiž ze strany společnosti potřebný tlak a vůle donutit uzurpátory k plnění ústavního pořádku, jak je nejlépe vidět na příkladu referenda. Situace nejen u nás již připomíná soumrak římské republiky před nástupem Sully a občanské války předznamenávající konec republiky a převzetí moci oligarchií také de iure...
    Krom toho nejsem ekonom i když je evidentní i pro člověka bez ekonomického vzdělání, že se likvidují poslední zbytky ekonomické soběstačnosti státu ve prospěch onoho 1% a dohlížejích satrapů a la Babiš, Singer a spol. Pro tuto zemi je to doba srovnatelná s obdobím po 8.11. 1620.

  25. Robo napsal:

    Že kecas s mazanim. Tri pokusy to zmazať behom písania.
    Behom toho, čo Ti na to odpisujem, už ma Koral osobne prosil, nech Ti nepíšem.

  26. Marie napsal:

    Petre: Vlada odmita dialog, takze k cemu je nejaka diplomacie???

    Mne uplne stacilo video tech dobrych hochu, co sli za dementem Dienstbierem, kvuli zakonu o referendu, a jak se vratili zkropeni...jak uz jsem ti nekde napsala, diplomacie je krasna vec, ovsem s katy nemas sanci, nic vic k tomu nemohu rict.

  27. weissbach napsal:

    Kromě toho se k našemu totálnímu potlačení šmahem formuje reálná armáda cizáků za asistence domácích zrádců, což vidím jako prioritu č.1 národní sebeobrany.

  28. WIKINGER Petr napsal:

    NO VIDITE TO PANE WEISSBACH,ŽE DOVEDETE NAPSAT CO MYSLÍTE

    OSV nechce jen dialog,OSV chce,aby naše elity konali to co se od nich očekává tj VRÁCENÍ UKRADENÉ MOCI ZPĚT VOLIČŮM.Všimněte si,že byla vytvořena situace,že se zdiskreditovaly VŠECHNY polit.strany a není koho volit.Proto klidně můžeme vytvořit jako voliči svoje struktury a VO TO DE..

  29. WIKINGER Petr napsal:

    JIRKO JSI NEBOHÁ OBĚT NEOLIBERALISMU,ZACOFANÝ A HLOUPÝ

    už i AMICI pochopili,že když budou přesunovat v důsledku své nenažranosti pracovní místa ke komunistům,že ti je zdemoluji a vyhrají.To je stejné jakoby jsi Německu doporučil,aby snižilo hodinovou mzdu z 8.50 eur na 4 a tak si zajistilo konjukturu.Proč si tu hraješ na pana Svinského je už všem jasné..

  30. weissbach napsal:

    Myslíte mimo stávající politický systém? To jest bez reálné moci? Takové struktury už přece existují, jenže zůstávají izolované a ve většině případů se nedokáží integrovat v účinné hnutí. Ne, že by to bylo beznadějné, ale problém je v tom, že většina společnosti tápe a je pod vlivem matrixového infopole, takže je to spíš otázka budoucnosti. Nakolik vzdálené je taky otázka...

  31. Marie napsal:

    Petre, OSV ocekava, ze jelita, pardon elita, vrati ukradenou moc zpet volicum?? To si delas srandu a nebo ses mladej ( do 35ti).

    To si uz nemohou v teto chvili dovolit ani pripustit v palici, ponevadz za to kazdy shrabnul ranec a nemuze uz couvnout kvuli nejakym mravencum ceskykm! Vzdyt to nejsou cesi, to jsou siozidi, pocinaje Zemanem. Nevrati nic a pro pripad, ze by se nakonec lid zvedl, uz maji pripraveny roztridene privandrovalce!

    Proc myslis, ze migranty vracej do tureckych taboru?! Kvuli vytrideni a rozdeleni, nic jineho v tom neni. Oni do ty Evropy prijdou tak jako tak, to je davno domluveno...

    To je sice napad dobry, aby si volici vytvorili svoje struktury, ovsem ma to jeden velky hacek!
    Nakrasne to probehne, a kdo se postara, aby se dostaly ty nove struktury k penezum a koho bude poslouchat armada a policie??

    Tady by se muselo zacit bankou, konkretne Singerem. Pardon, Zeman uz jmenoval Rusnaka, to je presne, co jsem psala, ze je mi jasne, ze udela, protoze ten protlaci euro! A urychli to, a pak jsme totalne, vis kde!

    Zeman nam nepomuze, to je jako verit v pomoc neexistujiciho boha..( moji prarodice zazili obe svetove valky a verili, ze je Jezis prijde zachranit, a ted jsme zase ve stejne situaci, a opet lide tvrdi, ze tentokrat uz prijde, omyl...).

    Zeman je alkoholik, a ti slibi cokoliv, ale nic nedodrzi, nekdy nevim, jestli je to tim, ze si to nepamatuji a nebo ze je jim to uplne jedno, co rikaji...

  32. WIKINGER Petr napsal:

    ROBO 25.5. 21 50 PROSIM POZDRAV PANA KORÁLA

    takže ty pokusy během psaní neexistují podívejme se.A PROČ TEDY MI VLASTNĚ NESMÍTE TADY PSÁT?A to u webu,který má v záhlaví to SJEDNOCOVÁNI.A pan KORÁL tu raději sám nenapíše proč nechce tu ZMĚNU v myšlení občanů voličů a hlavně to ani NEZDŮVODNÍ,klidně tu může přinést SVÉ myšlenky,vždyt máme přeci tahat za JEDEN provaz nebo si myslíte,že ta pravda nezvítězi,ale zbude,když už vaše kapsy budou vykradeny...??
    NU COŽ TAK JAK JSTE TO NAPSAL DOKAZUJE,ŽE MYŠLENKY JSOU HORŠI NEŽ ATOMOVÉ PUMY a nechce se mi věřit,že by jste se dal právě vy indoktrinovat.

  33. WIKINGER Petr napsal:

    TED JSTE UDEŘIL HŘEBÍK NA HLAVIČKU PANE WEISSBACH.

    tyto struktury se nechtějí řidit požadavkem ZMĚNY v jejich myšlení,PROTO SE NIKDY NEMOHOU NA NIČEM SJEDNOTIT.OSV uvádí vždy tento přiklad.MY OVČANÉ,naprosto nezkušení v budování kapitalismu, jsme pozváni na schůzi,kde si každý přinese pekelně ostré myšlenky.Těmi se ohlupení ovčané mezi sebou poperou a brodíc se po kostky ve vlastní krvi odejdou domů s pocitem dobře vykonané práce a teprve doma ti bědní zjisti,že jim někdo mezitím vykradl kapsy.
    Z TOHO PLYNE POUČENÍ.Zatimco Šmejdy sjednocuje jak s úspěchem vykrást lůzu,která to dokonce ani neví,museji nami zvoleni Šmejdi,abycho se mezi sebou prali těmi ostrými myšlenkami zatimco oni mají jen jednu JAK OBRAT TY HLOUPÉ VOLIČE O JEJICH PENÍZE

  34. weissbach napsal:

    To je bezesporu výstižné.

  35. WIKINGER Petr napsal:

    OBČANŮM VOLIČŮM NEZBUDE NIC JINÉHO NEŽ,ABY ZMĚNA PROBĚHLA V JEJICH HLAVÁCH A HNĚV LIDU SE STANE PAK I HNĚV BOŽÍ.

    Šmejdi z polit. třidy kteři doposud vždy ukradli voličům falešnými sliby při volbách jejich hlasy a tedy i moc,je pak uzavřou jako psy do klece a do dna klece zneužitím jim předané moci pouštějí elektrický proud tak dlouho,až bezmocní psi jsou dohnáni k lhostejnosti a nemají zájem ani sledovat,děni okolo jejich životně důležitého ZÁKONA O REFERENDU,který už čtvrtstoletí polit.třida svou Starou politikou DEMOLUJE.
    V dějinách se situace jakoby opakovala.Týraní občané jedné velké zeme,kteřym chyběly i vlezdoprdelistické odbory jako máme my, tehdy v době raného kapitalismu taky neměli ani polit. zastoupení.
    Našel se však politik,který to pochopil a zastal se jich.Chtěl ty zákony.Nenažraní boháči namísto,aby situaci ovčanů začali rychle měnit a vylepšovat raději PODPLATILI GIGA ČÁSTKAMI PROTIKANDIDÁTA A DALŠI POLITIKY. Se zatajeným dechem a strachem čekali ti šmejdi, jak ty volby v té zemi neomezených možností, dopadnou.

    KLIDNĚ SE PODÍVEJTE DO HISTORIE A ZKUSTE NAJÍT O KOM JE ŘEČ A JAK TO CELÉ NAKONEC DOSTALO SPÁD..

  36. WIKINGER Petr napsal:

    ONO PANE WEISSBACH VYPADAJÍ NĚKTERÉ VĚCI JAKO NEMOŽNÉ

    ovšem až do té doby než jsou uskutečněny.Bohužel naše elity jsou prakticky nepoužitelné.Dovídám se,že stále trvají na principu,že je třeba vymylet ZÁZRAČNÝ PROGRAM pro polit. stranu a všichni voliči budou následovat jeji prapor,ve volbách ona zvítězí a vyrobí zázrak.To se už čtvrtstoleti NEOSVĚDČUJE a NESTANE; přesto naše polit.třida ohlupuje voliče různými nesmysly.Přikladem je heslo CHCEME LEPŠI ČESKO.Podle zákona NEOLIBERALISMU to přeloženo znamená VAŠI OLD KÁRU ČR DOVYKRADNEME NA PLECH.

    DŮKAZ.Financmajstr si stále stěřuje,že nemá peníze,že mu je jeho spolušmejdi kradou a on je policii neudá a nepodá na ně TRESTNÍ OZNÁMENÍ a proto musí terorizovat A ZKASIROVAT, ty kterí ho zvoli A HLAVNĚ NEDOVOLIT VZNIK STŘEDNÍ TŘIDY,která jak všichni vidíme vznikla hezky v Německu,které skončilo v ruinách.Jak je to možné?

    Nebudete tomu věřit,ale to že nevznikla v ČR střední třída,která by ronila slzy,když by se jí při platu ŠEST TISÍC EUR trochu zvýši daně,tak to se nestalo proto,že tady propagoval plagiátor kapitalismu minulý president KAPITALISMUS BEZ PŘIVLASTKŮ.ŽÁDNÝ Z NAŠICH EKONOMŮ SE HO NEDOKÁZAL ZEPTAT,KTERÉ ŽE TO PŘIVLASTKY JSOU a to trvá dodnes.Dám tedy zdejšimu LIDOVÉMU publiku hádanku KTERÉ TO PŘIVLASTKY BYLY VYTUNELOVÁNY a jsou.Kdo by mi to tady dokázal napsat drazi občané voliči,je tu někdo nebo nikdo?

  37. Marie napsal:

    Petre: Diplomacii mam pro slusne lidi, kdekoliv na zemekouli. Kdybyste se na mne poptal treba na Kube, tak vam reknou, ze jsem dama, velmi slusna dama. A mohu ti rict, ze jsem se daleko vice bavila s oponenty Fidela, nez s jeho priznivci, a sice proto, abych jim vysvetlila, co je ceka, kdyz se vzdaji socialismu.

    Nejvetsi rev byl pri mem vypraveni o restitucich. Vztekat se bylo spise logicke na me strane, ale ja jim to v klidu hezky s popisem zakonu vysvetlovala..

    To byli lide, kteri maji statni domek, krasne zmodernizovany, je tam opravdu videt hodne jejich prace, sikovni lide. A ja jim rikam: prijde privatizace a reknou vam, ze bud si ten dum koupite za desetinasobnou cenu ( prikladne ) a nebo se budete muset odstehovat. Tak to probihalo... Reakce? Ze by vrazdili...

    Takze, co se mi divite,kdyz jsem prisla o celozivotni drinu a jeste o deti a balancuji na hranici zivota a smrti? V takove situaci asi tezko budete mit zajemo nejaku diplomacii...

    A to jeste ta zruda z Izraele, co me o vse pripravila, na mne postvala mafii, a dodnes nemam jistotu, zda mne nevypatra, boji se mne. A pak nasledoval do toho vseho jeste unos...

    Proc o tom mluvim? Vysekala jsem nas z toho vsechny, a nikoliv diplomacii, o tu prave jedna z tech Kanadanek mela zajem, vis? Jeste ze mela rozumneho manzela a ten se mnou spolupracoval, protoze kdyby otevrela hubu, tak to nevyslo... a byli jsme po smrti vsichni.

    Petre, pri vsi ucte k tobe, musim ti rict, ze ted momentalne nam reseni Ustavy nepomuze a hlavne, je to zablokovane systematicky a pekne dlouho..

    A co se tyka Zemana? On vedel, proc za nim prisli, aby byl president, a take vedel, ze jim pujde na ruku, takze mi ta jeho hra je tak odporna ( uz od zacatku ), ze ho primo nesnasim, a to mi v te dobe jeste nic osobne neudelal, mne stacilo, jak se choval ohledne privatizaci, ja si ho moc dobre pamatuji.

    Kdyz si predstavim, ze jsem president a dopredu netusim, co vsechno mne ceka, a pak zjistim, ze mi neni dovoleno ani si plnit sve povinnosti ( ustavnost zakonu ), a je to tak, ze by mne cekala vrazda pri jejich plneni, tak to radeji odstoupim, ale kriva vuci volicum nebudu, ani kdyby prase na koni jezdilo. A on krivy je, ale pritom si hraje na poctiveho, a na takove lidi mne jaksi svrbi ruce...bohuzel... dama nedama, jakmile jde o zivot, nemam slitovani.
    A ted jde o zivot celemu narodu! Takze se mi div, ale ja si myslim, ze nemas duvod. Pokud mas v sobe jeste nejake idealy, tak na ne zapomen, ted na ne neni cas, a to ani na minutu...

    Az se podivas smrti do oci ( a ja to zazila uz trikrat, priste to nevyjde ), tak budes mluvit jinak...

  38. Marie napsal:

    Petre, vy, nebo ty, promin, jednu vykam, jednou tykam... veris v hnev bozi???

    Aha... takze princip krestansky te vede k bud a nebo, a proto mi pises, ze kdyz nesnasim Zemana, tak ze se chystam volit Ano bude lip? Nic takoveho!

    Byla jsem nachystana volit Okamuru, a kdyz ho pak podvodem vykopli z kandidatky, tak mi bylo jasne, ze nevolim! Bojkot voleb byl na miste, jenze se nenaslo dost lidi, aby to udelali. Proste uz z principu, kvuli tomu podvodu nemel nikdo jit volit!

    Zeman podruhe presidentem nebude, bude jim Babis... zaridi si to. A vadi mi, ze Zeman ma tu drzost kandidovat znovu. A jeste vic mi vadi, ze ma u lidi podporu, kdyz pro nas lautr nic neudelal, ja mluvky nesnasim. To radeji nekoho, kdo mne uprimne posle do riti, a nebude mi hrat divadlo.

    Nechci ti brat iluze, protoze na to nemam pravo, ani to nejmensi. Jen podotykam, ze v tomto stadiu situace ( myslim tim nejen v nasi zemi), volby nezmeni vubec nic. Bude to takovy dudlik placicimu diteti, ale nevyresi nic.

    Nezapominej, ze kraje jsou zavisle na tom, co udela Babis. Ten ma vetsi slovo nez Zeman a jak jsem zjistila, tak mu Zeman leze do riti, cimz ho nesnasim jeste vic!

    Prevrat a prima demokracie, je jedine mozne reseni, ale jenom do te doby, nez bude armada EU, po ktere Zeman tak dlouho volal, a moc dobre,zmrd, vi, z koho se bude skladat...z privandrovalcu, proti kterym naoko "broji"...

  39. Marie napsal:

    Ta zruda Stropnicky, tomu uz jsem svoje napsala, kdyz podal ten novy branny zakon poprve! Hajzl, odvody pro zeny od 18ti do 60, coz se tykalo i mne! Sledovala jsem, co se s tim zakonem deje, dali to na chvili k ledu, parlamentu se tam nektere veci nelibily, ovsem ted je v projednavani znovu, a jsem si jista, ze ten dement Zeman ten zakon podepise!

    Nez jit k odvodu, tak toho Stropnickeho zabiju jak krysu, to mi ver. Nikdo by mne nedostal do valky, protoze je namirena proti Rusku, a ja nezapominam! Zachranili zivot mym rodicum... a nikdo, za zadnou cenu, ta neexistuje, mne nepostavi proti Rusku ani parem volu. To se radeji seberu a odejdu do Ruska a pujdu k vojsku tam, pomahat, na co budu stacit. A kdyz pritom zarvu, tak at, aspon na strane prava a pravdy...

    Videla jsem videa Ziomana s Putinem, jak se lisave choval, to vidim porad pred sebou, hovado. Kdyby to byl cestny chlap, tak uz s nim davno nejaku akci dohodl, ale on je had.

    Ja bych to udelala, i za cenu smrti. Tady jde o cely narod, o zivoty nasich deti, a podivej se, na cem mu zalezi nejvic, na onanovani si sveho ega...

  40. Marie napsal:

    Ze se s nim vubec bavis? Vzdyt on vi, ze pise presny opak toho, co vsichni vedi, je za to placenej a na blba si hraje..je to taktika, ktera zajistuje, aby mu lide se snazili veci vysvetlit a reagovali, coz je pro nej to podstatne...

    Vsimni si, ze diskuteri, kteri tady nejsou novi, na nej uz davno hazou bobek...swvinsky jinsky obhajuje system, protoze z nej ma... a ostatni jsou mu u zadku. Ja jsem jeste pred 2 lety taky mela... ale neobhajovala jsem ho. Od te doby, co jsem se poznala s Havlem ( 1995 ), mi bylo jasne, co bude a taky od te doby proti tomu bojuji, at v Praze, nebo v USA, nebo kdekoliv. Je to svinstvo, a kazda vystupnovana zlodejina konci valkou, takze i moje mama, ktera plakala, kdyz byl Havel zvolen presidentem a ja ji utesovala, ze to bude dobry, mela pravdu! Jeji slova: "Ty vubec nevis, co je to za cloveka, vy jeste zazijete svetovou valku".... a mela pravdu.

  41. Marie napsal:

    Presne tak, weissbachu. Toto je priorita vseho.
    !!!
    Je to nezvladnutelne vlastnimi silami, proste tak to je. Staci mala matematika na to.

    Projeli jsme sanci, dokud Putin pomoc nabizel. Mel se vcas udelat prevrat, poslal by nam" ïnstruktory", jak takovym s oblibou rika Ohava, pardon Obama.

    Ocenuji aktivitu Petra Wikingera, ale tady je skutecne temer neprekonatelna prekazka v podobe privandrovalcu, a je zhruba mesic na to, ji resit. To je malo, navic leto a dovolene, lidi v lete polevuji... kazdy si chce odpocinout... a nevim tedy, jak toto by chtel resit...

  42. Petr napsal:

    Marie, nemohlo by reseni pockat. V televizi bude mistrovstvi Evropy ve fotbalu. A to je dulezite. To zase budou hesla - kdo neskace neni Cech.

  43. WIKINGER Petr napsal:

    ZŮSTANTE V KLIDU MARIE.JSME TU SAMI ELITNÍ BORCI.

    a nahoře už visi projekt A.B.C.Penez máme dost-je tu celý NÁŠ rozpočet.Zkuste i vy myslet jak ten kotrmelec vyvést.Myslel jsem,že jste dobrá borka..nebo snad ne?

  44. WIKINGER Petr napsal:

    Samoz5ejm2 mate pravdu MARIE jsem Sysifos,ale i Herkules a r8d si s nimi hraji.

  45. WIKINGER Petr napsal:

    Jo taky jsem se těm človíčkům smál,ale aspon se snažili a myleli si,že ten zákon o referendu vykoledují.

    Radši tady napište jakou dobrou radu nad zlato kvůli tomu úspěšně šmejdy blokovanému zákonu máte,abych zase nemusel všechno dělat sám.Klidně tu radu prskněte všude kde mě uvidíte až před můj nos a rozeberem to.

  46. WIKINGER Petr napsal:

    JÁ JSEM JEŠTĚ VĚTŠÍ DOBRODRUH

    a neměla by jste odpověd na hádanku o těch přivlastcích,na které se nikdo toho bývalého presidenta ani neodvářil zeptat?

  47. WIKINGER Petr napsal:

    MAM TOMU ROZUMĚT,ŽE DĚTI ZMIZELY MARIE?

    jen se neboje neřešim Üstavu,ale Projekt ABC.Pokud víte o co jde zkuste se přidat.Láteření,že vybijete celou ČR jsou jenom sliby a zabitim MILOŠE-dobrá a KOHO dáte na jeho místo,když byl zvolen a je populární a lidi si zvykli?. .

    Koho tedy zvolíte,i kterou stranu hnuti a proč.To můžeme probírat dál na vhodném miste dalšiho vhodného článku,tady je to už dost plné,Tak se nezapomente ozvat.

  48. Marie napsal:

    Ja ac Zemana nesnasim, posledni sanci bych mu dala, protoze at se to vezme z kterekoliv uhlu, porad ma pravomoce k tomu, aby mohl nam pomoct, i kdyby ho to melo stat krk. Ja byc to riziko vzala.

    Stoji to za to. V sazce je totiz cely narod, a jde o mlade, ne o nej, tem ma zivot pomalu za sebou. To Kennedy to mel horsi... a udelal chybu, ze mluvil o tom, co chce udelat. Mel to proste udelat beze sluvka, armadu mel k dispozici. A vedel presne, kam ji poslat..

    Dale je tady nezanedbatelna "velicina", a tou je, ze dost lidi mu duveruje, takze i z tohoto duvodu bych mu sanci dala. Ale musel by konat HNED.

    Takze bod cislo 1: vyzvat ho , soukroma skupina lidi, pokud jsi s nim na dobre noze, tak to muzes zorganizovat, na tom neni nic riskantniho.

    A kdyz nesplni, co se po nem chce ( opakuji hned ), tak musi nastoupit cesta jejich tajneho odchytu, a s timto vlastizradcem bych zacala. Uz jsem ti to psala, kdyby nesaskoval s tim Ruskem, a misto toho zajistil jisteni akce u Putina, mohl se prevrat jiz uskutecnit.

    Lidi si porad namlouvaji, ze se daji veci resit demokraticky. Prdlajs, to bychom museli v demokracii zit a ne v hadim state sionistickych zrud!

    Na hada jedine hadim stylem, tak jak to delaji oni.

    V soucasne dobe je situace takova, ze svou obranu vlada podchycenou nema. Uz vidim, jak pri ztrate nekolika jejich clenu povolavaji vojska NATO, hahaha.. Nemaji sanci to ted uhrat.

    Az si zajisti z rad privandrovalcu vladni gangy, pak si lehce nechaji pohlidat vsechny mozne aktivni lidi, budou v prevaze, ale ted nejsou. Lidi dostanou strach, jenom kdyz uvidi vetsi mnozstvi zakuklencu, a bude po aktivite...

    Zeman nesmi nechat projit novy branny zakon a schvaleni bezvizoveho styku s Tureckem, protoze odtud prichvataji statisice, v taborech jiz instruovanych zoldaku, a bude vymalovano.

    Podzim - to uz bude na reseni pozde..

    P.S. Penez je dost? Tak uz jdu shanet shipery :-)

  49. Marie napsal:

    pardon, snipery :-)

  50. Marie napsal:

    Chacha, Petre. Muj zaludek rve, ma hlad... a nechce cekat az fotbalove mistrovstvi skonci :-0

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!