Demonstrace proti vlastizrádné činnosti České televize – 8.6.2016

5046ee_dac36a1bd5a742549145342d4679461c-mv1Demonstrace se koná ve středu 8.června 2016 od 14:00 hod u ČT Praha – Kavčí Hory.
Sraz a příprava účastníků: téhož dne ve 13:00 hodin na nám. Hrdinů, Praha -Pankrác
Tisková konference k akci proběhne 7.6.2016, ve 14:00 hod., Praha 1, Revoluční 13, 5. patro, č. místnosti 523

Program:

  • 13:00 příprava – nám. Hrdinů, Praha – Pankrác, stanice metra C– „Pražského povstání
  • 13:30 pochod k České Televizi na Kavčích Horách (ulicemi Děkanská a Na hřebenech)
  • 14:00 vlastní demonstrace; promluví zástupci řady organizací i nezávislí aktivisté
  • 15:00 až 16:00 návrat na Pankrác
  • Doprovodné akce (petice, rozhovory atd.) – dle situace
  • Po skončení – dle možností k Parlamentu – předání výzvy předsedům obou komor

Vlastní transparenty, vlajky, rámusiče apod. vítány!

Zájemci o vystoupení (projevy)– na základě vyplněnéa včas odeslané karty účastníka – kontaktujte nás na http://www.aliancens.cz/#!blank/circ8

Za organizátory:   lukas.oldrich@email.cz,    aliancens@centrum.cz

 

Pozvánka na tiskovou konferenci

úterý 7. 6. 2016 ve 14:00 hod.

Praha 1, Revoluční 13

5. patro, č. místnosti 523

 

Vážení přátelé,

dovolujeme si Vás pozvat na tiskovou konferenci k Demonstraci proti vlastizrádným aktivitám ČT, která proběhne 8. června 2016 u ČT v Praze na Kavčích horách. Demonstraci pořádá ALIANCE národních sil – společenství volně spolupracujících skupin, menších politických stran, hnutí, spolků a jednotlivců.

Akce by měla napomoci rozhýbat příslušné orgány (Poslaneckou sněmovnu PČR a její Volební výbor, Radu pro rozhlasové a TV vysílání, Radu ČT a ředitele ČT) k tomu, aby donutily ČT, která má s českou zemí společný snad už jen jazyk a koncesionáře, začala konečně plnit to, co jí zákon a etický kodex ukládají.

V současné době probíhá bitva o vědomí nás všech. ČT se neštítí jakékoliv lži a manipulace, aby překroutila či zamlčela fakta, dějiny, hodnoty prověřené mnoha generacemi a odkazy našich předků. Systematicky tak napomáhá rozvratu společnosti na mnoha frontách (rodina, školství, národní hrdost, žebříček hodnot, zdravotnictví, životní prostředí, mírová politika, vztah k Rusku atd.). Deformuje tak vědomí národa a následně i svědomí občanů.

Stížnosti ani žaloby nepomáhají. ČT má totiž od EU (tedy od USA) určený úhel pohledu, což přiznal i její radní Michal Jankovec. Není tedy pro ni důležitá pravda, objektivita, vyváženost, zájmy národa či vyšší principy mravní!

ALIANCE národních sil však nechce nečinně přihlížet, jak ČT rozbíjí naši společnost a pracuje na její likvidaci.

Ing. Oldřich Lukáš

http://www.aliancens.cz/




81 Komentářů k Demonstrace proti vlastizrádné činnosti České televize – 8.6.2016

  1. proud napsal:

    Media je proste potreba „prevzit“ obcanem,nikoliv ovcanem,tak jako celej budouci stat,dnesni kolonii-republiku.Cokoliv jinyho bude brany pouze jen jako „doternost“.

    • Eschatolog napsal:

      jste pravy proud ? pokud ano, prijemne prekvapujete

      • proud napsal:

        To sis toho vsimnul brzy………..a kdybys zacal opravdu docela vazne premejslet,byl bys mozna prekvapenej jeste vic :-).O nicem jinym totiz vlastne nikdy ani netocim at se to tejka cehokoliv.

    • Marie napsal:

      Televizi bych pokutovala za zverejnovani nepravdivych zprav. A velice tvrde. Proste pokud si neoveri informace, nesmi je odvysilat.

      Totez s novinari.

      Kazdy povinne musi sdelit zdroj a povzbudila bych publikum, aby s overovanim pomahalo a odmenovala to prave z techh vybranych pokut. Krome toho bych na to zridila par pracovnich mist, aby tech hlidacu bylo vic a zkusenych, co znaji jazyky a znaji investigativni metody.

      Cenzura k vyrazeni lzivych zprav je nutna, protoze se jedna o hromadne uvadeni v omyl, coz bych trestala i vezenim, pokud by slo o velmi vaznou informaci.

      Minimalne 70% prostoru povinne divakum, podle jejich potreb a zbytek programu ( filmy apod.) taky podle zajmu divaku. To neni zadny problem to zjistit.

      Reklama? Pulhodinku denne a ve vyznacenem case a v kuse! Kdo chce, at se na to diva. Svobodna volba a ne, ze mi to nekdo bude cpat vsude.

      • Bogus Sobotka napsal:

        Bazenova mexicka Maruska
        „Televizi bych pokutovala za zverejnovani nepravdivych zprav. A velice tvrde. Proste pokud si neoveri informace, nesmi je odvysilat.“

        Ale v tom pripade by Koraluv server musel jit do bankrotu.
        Ponevadz, 99% „zprav“ je zde nepravdivych a nebo polopravdivych.
        Kolikrat do roku tady cteme o kolabsu dolaru nebo de-dolarizaci??
        Drive byl take v kurzu utok na Iran.
        A nebo co se stalo s Velkou Velikonocni Revoluci? :d

        Dikyova , ty sama o sobe si nehorazna pyyyyca a nejsem jedinej co to o tobe pise…i dalsi zdejsi magor proud ti psal to same. Ty mas stesti ze jsi v tom zkurvenym Mexiku.
        I tvoje vlastni rodina te nesnasi a rsdsi zustala v USA nez poslouchat takovou pycu jako jsi ty Marusko.

        • Marie napsal:

          No cekala jsem, ktery dement takto zareaguje a nespletla se..

          Tento web vzdy a bez vyjimky uvadi zdroje.

          Jan Koral nedela zkreslene nebo lzive reportaze podle objednavek vrchnosti, takze jdi do riti s trolenim..

          A kde je moje rodina, vis hovno, tak se do toho neser. A jestli si myslis, ze je relevantnim dukazem, kdo o mne napise, ze jsem pyca, tak to se mohu jenom zasmat…

          Dokaz mi, kde nerikam pravdu, a pak teprve mne muzes nazvat pycou, nejlepe gramaticky spravne…

          Vystavuj dal svou ubohost trolla….zive dukazy svych tvrzeni mam nejradeji :-)

      • Honza napsal:

        tak jako proč ne, klidně je pokutovat, ale kdo by na tohle dohlížel a nebyl by zaujatý a zdroj, no jak byste pokutovali ČTK?

    • Honza napsal:

      Tak převzít ČT se samozřejmě dá, ale co s tou televizí dál dělat?

      • admin napsal:

        já bych věděl co dělat.
        Ale převzít? Máme armádu větší než Amrádu ČR a Policie ČR dohromady? Protože jinak se to asi nepodaří.

        • Honza napsal:

          Tak ono převzít ČT se podařilo pár reportérům už, na to nepotřebujete armádu. Ale ČT nemá velký vliv, kolik lidí dneska sleduje zprávy, ještě tak sport, odhaduji že taková Mafra má dneska 10x takový vliv než ČT

  2. contumax napsal:

    TV utáhla skoro celý národ na nudli…

    • hel napsal:

      v roce 89 určitě, o to je to teď horší…nikdo nevěří nikomu a ničemu…a vyhlídky, že znova přijede venkov na václavák či kavčí hory, je mizivá…ona ani praha se nedá moc rozhýbat..individualismus má přednost, osvědčil se lidem více než sdílení sebelepších nápadů, které zkrátka vždycky někdo ukradl svými ostrými lokty…

    • Marie napsal:

      A umis si predstavit, ze ta televize u nas je jen odvozeninka od Hollywoodu ( holych udu )???

      Umis si predstavit, ze v Kalifornii je kazdy, kdo cumi na bednu chodici film? A jeste k tomu kravsky film? A dokonce i deti, v predskolnim veku, uz maji misto hlavy televizi.

  3. Eschatolog napsal:

    Za Ghandiho v Indii by to probehlo takto: pred budovou by se na vyzvu seslo 10 000 lidi a sesedli by se tak, ze by ani mys neproklouzla. Nechali by se potom okupantem zatknout a druhy den by si tam prislo sednout 100 000 jinych lidi.
    Treti den opet.
    Tohle zadny system nevydycha. Jenze nejsme v Indii za Ghandiho…

    • hel napsal:

      ghándímu jsme stihli akorát tak ukrást slogan „pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí“….kdyby ten havel za něco stál, uvedl by aspoň autora

      • proud napsal:

        Kdyby za neco stal,ridil byse tim a nekradl by to se zamerem to poplivat a znicit!Proti tomu je neuvedeni autora prkotinou.

        • hel napsal:

          mně se to zdá dost důležité nechlubit se cizím peřím, z toho se pak dají dovodit i jiné jeho postoje, kdy si nevážil lidí a jejich práce..

    • Petr napsal:

      No vidite a porad tam je svrab a bida.

    • Jan Jinsky napsal:

      A nebo se nám daří lépe než Indům tenkrát. Indové chtěli nezávislost, nikoli vládu Ruska v Indii. V tom je možná ten problém, že si vás tam přijde sednout tak dvacet.

  4. Eschatolog napsal:

    Technicka poznamka: kdyz zcela mazete prispevky, narusi to pak vlakno a vznikne svym zpusobem neprehledna situace. Mozna by stacil mazat text a ne cely „ramecek“, ale nechci davat hrabeci rady.

    • admin napsal:

      Rada je správná, ale právě proto jsem již přidal upozornění na neodpovídání trolům.
      V těch několika článcích mi to snad odpustíte ;-)

      • WIKINGER Petr napsal:

        TENTO DOTAZ BYL SMAZÁN

        admine já tu žádné trotly nevidim,chtělo by to obrázek jak vypadají,Kde jsou?.Oni totiž jak se zdá VŽDY zvítězi.Kvůli nim mohou zůstat brzy VŠECHNY WEBY bez zubů a tedy zbytečné,NESMÍME JIM DOMLUVIT.Vezměte si přiklad z AMERIKY,tam je svoboda a ne cenzura o které se tady píše červeně..

        To poté,že TV lže máme tady zavést autocenzuru?

        • Marie napsal:

          Petre Wikinger: v USA, ze neni cenzura???? To bys mne rozesmal! Zablokovana jsem hned na nekolika ( zidovskych v USA, i v Izraeli), dokonce i Alex Jones na info.wars mne zablokoval. A ja mu nic sprosteho nepsala, jen otazky.

          On udelal reportaz na americko-mexicke hranici, kde saskoval s maketou urezane hlavy a tvrdil, ze tudy se dostavaji do USA dzihadiste!!! Nic takoveho neni pravda!

          Takze jsem chtela po nem, aby mi odpovedel, proc lidi strasi takovymi vymysly a k cemu potreboval maketu urezane hlavy!

          No jestli jsi obdivovatel Ameriky a jeji demonikracie, tak to budes tedy pak sefem vsech trolu :-)

      • Jan Jinsky napsal:

        Admine, považuješ mně za trolla? Pokud ano, jaké na to máš důkazy nebo měřítka? Jen to, že s tebou někdo nesouhlasí a poukazuje na blbosti, co tady uveřejňuješ?

        • Marie napsal:

          Dukazem je pomalu vse, co napises!

          To jsou vzacne vyjimky, kdy netrolis! Dej si tady anketu, kolik lidi te povazuje za osobu, ktera prinasi do diskuze informace! Nadavat jsi mi zacal jako prvni, a proc? Nelibi se ti, ze pisi pravdu. A nejsem jedina.

          Dokonce urazels opakovane admina, nadaval mu do nacku! Za to bych te nejen blokla, ale pockala si na tebe a nakopala ti zadek! To si nemuzes dovolovat, se podivej na sve soukmenovce na Ukrajine, to jsou nacci, co potvrazdili lidi v Odese. A ne admin.

          Chces vic dukazu?

          I primo na teto strance trolis, jak se mame dobre! To pises opakovane, a to neni troleni? Je! Ty moc dobre vis, ze jsme v likvidaci, doslova a dopismene, a budes nam k tomu zpivat jak je nam dobre?

          Kdybych ti to tady mela vypsat vsechno, co jsi sem nakydal, tak to budu delat do rana, a za to nestojis..

          Hned nekolik lidi opakovane zadalo admina, aby te zablokoval, protoze vylozene rozbijis diskuzi.

          A proc pouzivas falesnych jmen? To je take ukazatel.

          A ty neotravujes jen tady, videla jsem i jinde, napr. na AC24.

          Snad staci….ze…nebo ne? Mam jit do vetsich detailu?

          • Petr napsal:

            Ja ho tam taky videl. Setreli ho jak prasiveho psa.

            • Marie napsal:

              Je to provokater, o tom neni vubec pochyb, ale hezky, pozidovsky, si hraje na nevinatko… takove mam „nejradsi“ :-) ( pri fackovani :-).

              • Petr napsal:

                Cert s nim. Jsou tu lepsi temata.
                Ja poslednich 7 roku zadnou televizi nesleduji a nechybi mi. Ale opet je to chyba lidi. Nadavaji na ni ale cumi na ni do zblbnuti. Nam tady nabizeli satelitni programy, par mesicu zdarma, ale my je poslali do prdele. Take mladez moc na televizi necumi, oni cumi do pocitace. Televize v nynejsim provedeni uz asi moc nevydrzi.

                • Marie napsal:

                  Ja se na televizi prestala divat nekdy v roce 1997.

                  A kdyz jsem byla v USA, tak jsem pred ni primo utikala, ale videla jsem ji denne v gymu, ale neslysela, protoze jsem si davala do sluchatek hudbu a chodila tam plavat, u bazenu TV nebyla…ale stejne jsem plavala se sluchatky na usich a na muziku…

                  Mela jsem jenom internet a vybirala si, co si prectu, bez reklam, ty jsou nejvic rusivym elementem…

                  V USA mne otravovala spolecnost, od ktere jsem mela internet, kazdy mesic s nabidkou televize. Postupne sli stale s cenou dolu a ja se pak nastvala a servala je, aby mi neprovolavali laskave minuty ( tam platil jak volajici, tak volany ) kravinami a aby si u mne udelali poznamku NEVOLAT, protoze na ty jejich kraviny se nebudu divat ani tehdy, kdyz mi za to budou chtit platit oni. Je to jasne? Je dost jasne? Pochopila jste mne jasne? Trikrat zopakovano a byl klid…

                  A kdyz jsme se nekdy bavili v gumu o politice, tak jednu a tutez zpravu jsme meli casto jinak. Oni z televize a ja z internetu. Obzvlaste to obdobi po 11.zari 2001, ohledne shozeni Dvojcat a ja jim vysvetlovala, ze v jejich TV neni jedina jedna zprava pravdiva. A oni porad, jak to mohu vedet. Proste mi to da logika. Spousta z nich verila, ze utok na Irak v roce 2003 je kvuli tomu!
                  Tak to meli v hlavach pomotane a ja jim rikala, ze to je zamer a hlavne zacatek, ze to tim nekonci, ale zacina, a ze v lidech proste zasadili terorismus proti USA a oni ho ted pujdou kamkoliv hledat…

                  To jsou prave ty vlivy te televize…neustale pripominani ohrozeni USA terorismem, ale pritom Patriot Act byl viditelne namiren proti domacim, a jim to nedoslo.

                  Jak jsem to tady uz psala, oni nemysli, proc by meli, kdyz jim staci vira….

                • Petr napsal:

                  Ohledne televize se mi oci otevrely a za bombardovani Srbu. Ja na ni nikdy moc nekoukal, ale tenkrat poprve jsem mel chut vyhodit televizi oknem. Ted mame nastesti internet, kde si muzeme overit zpravy, ktere nas zajimaji z vice zdroju.
                  Tady v Canade jsou take vetsinou politicti analfabeti. Pohybuji se vetsinou ve spolecnosti lidi, kterym se dari. A s nima se uz vubec neda diskutovat o politice, dejinach nebo o muzice. Knihy to znaji jenom jako bankovni vypisy. Ale z druhe stranky to jsou vcelku hodni a poctivi lide. Nastesti mame zajmy v kterych si rozumime. A navic 90% casu travim s manzelkou, daleko od lidi. Co se tyce Evropanu, vsichni do jednoho tento system prokoukli. Takze pokud si chci zanadavat, tak snima.

                • Marie napsal:

                  Zdrogovany Obama…. jinak to nevidim, uplne mimo…

                  https://www.youtube.com/watch?v=tjjuE1TtKjo

                • Marie napsal:

                  Ja jsem dnes pri brouzdani netem narazila na toto a neverila vlastnim ocim:

                  Tady je jasne vlakno z Hollywoodu…

                  Schizofrenie kombinovana s drogami, a tady je vysledek…

                  Uplne rozbite vsechno na cucky, ja se divim, ze tly zidy krestane neukrizuji za ten vymysl…

                  To by mne taky zajimalo, co by k tomu mela Jaris…

                  Tak ukrizovan nebyl Jezis, ale samotny buh!

                  To je vylepseni puvodniho vymyslu, co?

                  Ale at vezmeme co chceme, to je proste blazinec v realite. Misto, aby byli pozavirani, tak oni jsou vsude, v politice, v televizi, v novinarine, proste pred tou jejich schizofrenii uz nebude za chvili kam utect… takze odchyt je nutny, ja vim, ze jsem s tim otravna, ale graduje to priserne…

                  https://www.youtube.com/watch?v=cknHut9rHB4

                  na ty predchozi dily se ani nemam chut divat, ikdyz jsou kratke, nechce se mi zvracet….

                • Petr napsal:

                  Marie, Vy potrebujete chlapa. Na take voloviny kouka manzelka po tydnu sexualniho pustu.
                  Moc velkou sledovanost to nema. Navic v dnesnim zombie veku to neni jeste take strasne. Znam horsi.
                  https://www.youtube.com/watch?v=CzVcjPdgq0w

                • Marie napsal:

                  Petre: chlapu je jako safranu, a ja jsem na kvalitu, takze neni zadneho chlapa okolo mne videt siroko daleko, tak jednoduche…

                  Ja bezne nebrouzdam po netu kvuli kravinam, ale kdyz skonci nejake video, na ktere se divam, napriklad z odkazu tady, tak po skonceni vedle naskoci hned nekolik nabidek, a tak se dostanu i jinam…

                  Vecer jsem jedno poslouchala pred spanim, ani jsem ho nedoposlouchala, a rano prijdu k pocitaci a klikla jsem na video v nabidce, ktere melo nadpis:

                  Dukaz, ze cestovani casem je mozne, dovolal jsem se svemu mladsimu ja..

                  Kvuli teto manipulaci lidi ( a ze jsem jich poznala dost, kteri tomu veri, dokonce s titulem ing.) jsem se koukla, co tam pan bude tvrdit…

                  No a hned po par vetach jsem se nastvala, protoze jsem poznala evrejsky styl a zastavila to. Pak mi to nedalo se podivat, v cem vsem se tento pan angazuje, a svete div se, spise nediv se, taktez v otazce islamu!

                  Manipulace lidi pres svuj web, nazvany Standashow.

                  Lide utikaji od mainstreamu, protoze ty sracky se uz nedaji poslouchat, na alternativni zdroje, a mezi nimi, bohuzel, pribyva stale vice takovychto!

                  Posudte sam:

                  https://www.youtube.com/watch?v=KrA3ZdqJbrQ&feature=youtu.be&t=44s

                  Takticky pod videem neotevrel diskuzi!! U jinych temat to nechava.. Tak se to dela… nalakas lidi na obecna temata, a pak vyuzijes toho, ze te berou, a zacnes jim servirovat manipulaci…

                • Marie napsal:

                  Petre, k tomu odkazu, co jste sem dal:

                  Rec Hillary Clinton pred AIPAC? Tak to je primo ukazkovy dukaz, co je to onanie mozku…

                  Vydrzela jsem se na to divat asi 30 vterin…

                • Petr napsal:

                  Vzdyt jsem Vam napsal ze ta Hilary je jeste strasnejsi nez Vami dane video. To na Trumpa jsem se vydrzel divat dele. Ono to je strasna budoucnost statu mit takove kandidaty. Oba ty projevy to je ponizeni obycejnych Amiku ve velkem.

          • Jan Jinsky napsal:

            To ze mne nemate radi, ze mne nedela trolla. A proc bych nemohl psat i na AC24?

            No a Marie, kdyz ti reknu, ze jsi nenavistna baba, tak to neni troleni, ale konstatovani reality. Zrovna tak jako kdyz sem Koral da nackovske clanky… Holt vam to tu komentuju

  5. Sasin napsal:

    Veřejná, státní, či polostátní sdělovací prkna TELEvizní, rozHLASové, a ták, byly odjakživa mrdaljenkama nejen pro syny a dcery dosazených, navolených a navedených. Habaďuru o pravdě v „práci“ a šmelině voni umějí. Na lidi kašlou veřejně. Místo aby vysílali lidem, nelitují žádných peněz ani žádné námahy a vysílají pro blbé o vaření. Debilní předváděči a komedianti, co jsou i tak zadarmo drazí mají nachystané misky, které postupně rozsypávají do hrrnce a po stole a text k tomu čtou na druhé zdi, té zdi co není vidět, gde něgdo seřazuje věty k přečtení. No prostě je to představení nejdražší co jste gdy viděli. Gdyby to dávali v kině bude kino plné blbů. Muheeeeeeee

    Tenhle cirkus na kolečkách si vystačí sám se sebou. Klidně budou vysílat anglicky s českými titulky a prokládat to reklamou, že jsou to pozvánky a upoutávky na „poutavé“ vysíláni, hlavně je potřeba zasouvat a vysouvat rohy a trénovat blby na zasouvání a vysouvání pro další reklamní oblbovací kanály.

    Televiza v Prahe je blbost, je to stejnak Bruselská pobočka americké vydlabávací internationaltransparencybulshitkorporátněšmejďácky podělaná ulhaná a sprostá trouba.

    • proud napsal:

      “ Klidně budou vysílat anglicky s českými titulky“………mam to tak radeji nez mizerne premluveny,takhle aspon vim kde se „lze“ :-)

      • Sasin napsal:

        No, já gdyž slyším horkou youngliš bramborovštinu tak už se mi nadavuje. Přitom jsem měl ty boty z umělý hmoty tak rád.
        https://youtu.be/u7isxoTIeYM

        Já bych udělal z ČT Slovanskou televízu, horové.

      • contumax napsal:

        proud

        Dabing je úplná hrůza, to už jsou lepší titulky…

        • Sasin napsal:

          V pondělí na Slovanech1 = vysílání o udržitelnosti. Výuka výroby umělého kamene, podzemnicového betonu, keramika, vytváření konstrukce, a ták…

          V úterý na Slovanech1 = vysílání o udržitelnosti. Výuka stavění udržitelných staveb, polozemnic, podzemnic, nadzemnic, vhodné umístění, sluneční vytápění, možnosti zapojení energií do technlogických udržitelných celků, a ták

          Ve středu na Slovanech1 = vysílání o udržitelnosti. pěstování potravin v několika patrech, zdraví vhodné rostliny a užitkové stromy, a ták

          Ve čtvrtek na Slovanech1 = vysílání o udržitelnosti. gdo jsme, proč tady jsme, co je kultura a co je civilizace, a ták

          V pátek na Slovanech1 = vysílání o udržitelnosti. výchova lidské soběstačnosti, co je pro člověka důležité, jaké má základní potřeby, jak je napsat na papír a gde je podávat do všespolečenského systému k sečítání. Diskuse kolem toho a ták

          V sobotu na Slovanech1 = vysílání o udržitelnosti. zveřejnění předběžných výsledků, co jako by lidi potřebovali a diskuse o tom, gdo by to mohl provést a kolik by to mohlo stát, a ták

          V neděli na Slovanech1 = vysílání o udržitelnosti. Nějaké pěkné vlastnecké filmy a písničky aby bylo nad čím uronit slzu

    • Marie napsal:

      Ja to reknu po selsky:

      Hole udy z Hollywoodu ridi vsechno! Zidi proste uz dlouhobe a systematicky donucuji lidi se divat na zivot kolem sebe i svuj jako na film. Totalne lidi odosobnili az do te miry, ze neziji v realnem zivote.
      Jaky mam pro to dukaz? Ze nevidi pocitove rozdil mezi krvavym filmem umelym a skutecnou, krvavou reportazi napr. z Ukrajiny. Vzdyt je to hruza, kam to az doslo…k otupelosti, degeneraci.

      Kdyby si lidi byli aspon ochotni zapnout mozek, a mysleli logicky, tak jim musi zakonnite dojit, ze ty zpravy jsou presne naopak pravdy. A vysli z toho, ale ten chaos v hlave jim to proste nedovoli a nebo si snad rikaji, ze to neni mozne? Je to tak…

    • contumax napsal:

      Sasin

      Souhlas v TV je to saméj magor, expert, odborník…phuj tajfl…!!!

  6. Jan Jinsky napsal:

    Držím vám palce aby bylo hezky a sešlo se vás víc jak dvacet!

  7. Stribog napsal:

    Myslím, že demonstrace nic neřeší. Prostě vyhoďte bednu a je to. Ty protekční dětičky reformních komunistů, co svého času vyskákaly z Rumlova spacáku, aby z veřejnoprávního média, České televize stvořili totalitní sračkomet ve službách George Sorose drží nad vodou jedině to, že se na ně někdo kouká.

    • Stribog napsal:

      BTW: zrušte poplatky a posílejte je webům jako NWOO nebo Zvědavec, které to potřebují.

    • Marie napsal:

      Ja to vubec nechapu, proc lide na demonstrace chodi, kdyz vedi, ze se jimi vubec nic neresi, a nikde na svete. Copak jsou slepi?

      Kdyby se male skupinky lidi domluvily a sli s pozadavky za kompetentnimi osobami, to by smysl melo. A hezky je dotlacit ke konkretnim odpovedim. A pekne natacet a davat na internet a nejen na weby, i na Youtube, proste vystavit jejich nehorazne chovani vsude, znemoznit je.

      To same s politiky, tim nejlabilnejsim pocinaje, co se rad posloucha a na zadnou konkretni otazku odpovedet neumi. Pardon nechce… tudy cesta vede, a ne demonstrace, kde se kazdy vyrve a jde domu a nic dal se nedeje…

      • Žabák napsal:

        Demonstrace jak už slovo napovídá demonstruje postoj skupiny občanů, kteří chtějí demonstrovat svůj postoj veřejně. Od toho sou demonstrace. To co chceš ty se tak nenazývá.
        Smysl to má z mnoha důvodů. Je to ukázka nesouhlasu daná veřejně, je to médium, které se šíří, když ne veřejně, tak alespoň na netu a je to součást dějin, aby se nikdo nemohl vymlouvat, že nic nevěděl a že se nic nedělo.

        • Marie napsal:

          Zabaku: demonstrovat, tj. davat najevo nesouhlas se svou likvidaci je proste pro mne kravina….

          Vis jak se panstvo u toho bavi? Slovy: zombici vylezli na ulici… asi tak.

          Lez z hromadnych sdelovacich prostredku se rovna zbrani hromadneho niceni, a tudiz zadny nesouhlas, trest.

          Totez s politikou! Zadny nesouhlas, trest!

          Demonstrovat je nesmysl, ze vsech pohledu, protoze je to nabihani si na obusek, copak to nevis, ani z okolnich zemi, ani z dejin?

        • contumax napsal:

          Žabák

          Demonstrace mám za sebou…

          Demonstrovat se dá různě…!!!

          V New Yorku bylo v ulicích víc jak 1 000 000 lidí a hnutí se hnulo kam…???

          Ve Španělsku přes 2 000 000 lidí a co se stalo…???

          Změnila se situace ve Španělsku kde je 25 % nezaměstnanost…???

          TV se dá celkem lehce “ vypíchnout “ …!!!

          Za nekvalitní TV přestanu platit a je to…!!!

          Proč mám podporovat to co mě pije krev….???

          Zajímavý na tom je, že když já nebo někdo kdo není zrovna v nějaký papalášský funkci něco pokazí nebo by odváděl nekvalitní práci okamžitě by mě to postihlo…

          Jak je možný, že o tom lidé nepřemýšlí…???

          Proč tu bednu mají za bůžka…???

          • Žabák napsal:

            Tak problém je v tom, že pokud čekáte, že po demonstraci odstoupí vláda a udělá v čt přednášku o NWO, tak ste logicky zklamaní. Já od toho tento efekt nečekám. Čekám efekty, které sem popsal výše. Pokud je pro vás jediným měřítkem úspěšnosti odstoupení vlády, tak nemá smysl vůbec nic včetně tohoto portálu. Ale ono to tak není.

    • contumax napsal:

      Stribog

      Ano vyhodit bednu, co s ní…???

      Proč platit za lež…???

    • contumax napsal:

      Stribog

      1***

      Říkává se, že muži vymřeli už po II. světové válce…

      Že bychom to vzali jako výzvu a vzali to do svých rukou…???

      • Marie napsal:

        Oni nevymreli, ale uplne se vzdalili sve prirodni roli.

        Nejsou z nich uctyhodne stability rodiny, ochranci, ale zvatlalove, kteri si tu roli nechali vzit a moc dobre to vedi a spatne svedomi si vybiji na zenskych, prave na tech, ktere by meli ochranovat…

        Ja jsem ze 7 deti, otec nas uzivil vsechny, meli jsme vsechno, co jsme potrebovali, ja jsem vystudovala …vsichni jsme dostali hudebni vzdelani ( meli jsme i rodinnou kapelu). Pracoval na bourarne, vyucen jako reznik….

        Ukaz mi, kdo to dneska dokaze? Ukaz mi jedineho chlapa, ktery to zvladne?
        Nechali jste si ukrast sve chlapstvi, kontumaxi. A nevzali vam ho zenske, ale par buziku, co vam vladnou uz ctvrt stoleti…

        A vladnou i vasim myslenim, jste okradene a zdecimovane trosky, uplne ve vsech smerech, a je to videt i na tobe, protoze kdyz ti nekdy napisi, ze je potreba si sva prava vybojovat zpatky, tak mne nazves krvavou mery…
        A ty navic veris, ze to prijde resit nejaky Kristus, tak daleko jsi propadl manipulaci a vymyslu tech, kteri vam vase schopnosti odebrali..

        A muzes se vztekat kolik chces, pravda je to viditelna, co pisi.

        Ted, kdy uz je tak velka cast muzskejch zmanipulovana ( nerikam, ze vsichni), jit resit manipulacni prostredek ( lez ) je hodne pozadu, a rozhodne se to demonstraci nevyresi, protoze na ty panstvo prdi z vysoka, naopak jim vyhovuji, protoze dokud jsou lidi v ulicich a vyrvavaji hesla, tak jsou pro ne naprosto neskodni…

        • Sasin napsal:

          Šmejdi dycky čekají, že se lidi budou jejich sviňskými nápady zaobírat, že se o ně budou přetahovat až si nakonec sami namlátí. Páč už pár tisíciletí nigdo z normálních lidí nemá domov, furt je to na půjčku nebo jsou trpění už si ani nepamatují jak to vypadá, gdyž se na ně prostě můžou z vysoka vysrat. Ale zajímavé je jak to všechno začalo. Nejdříve lidem začali strkat prstíčky do dvěří, že se jen ohřejou, pak jim naučili dětičky a dohodili „práci“ na panském a pak jim sebrali půdu i bydlení a nastěhovali je do měst (geta), gde se mátoží od posluhy k posluze.a začalo se jim to dokonce líbit. Po takových můžete pochtívat nějaké cítění, ale národ to už není. Nemají v sobě nic co by je vnitřně spojovalo. Žádné předivo ani cíle ani smysl ani nic z toho co by se nedalo koupit nebo prodat.

  8. leopold uchvátil napsal:

    že to tady celé dělá jeden člověk, spravuje web, přidává články a píše k nim komentáře, neúnavně mixuje jmena?
    je sice obdivuhodné že to stíhá, ale taky to podle toho vypadá.

  9. houbeer napsal:

    Leopol ychtyl- hle,ze ty jsi TROL?! Blbe…pridej neco do diskuse,nebo táhni! Ostatnim preji krasny den. Ps:skoda,ze kdyz napisi delsi text,nemuzu ho odeslat…

    • Marie napsal:

      To je vul, ten leopold….admin ze si tady povida v diskuzich sam se sebou? Chudak, to by to chytl, kdyby pri sve inteligenci se musel donutit k pouzivani meho slovniku! Leopolda uchvatila uchvatila jeho schizofrenie do takove miry, ze ji proste musi nekde ventilovat a vybral si prave tento web…

      Nekde tady vyse pisi contumaxovi, jak je to s dnesnimi „chlapy“, a ejhle, on se dukaz dostavil sam… je to sracka, zakomplexovana sracka, ktera si tady prisla lecit popsany komplex menecennosti…

      Doufam, ze ho admin vykopne, je to parazit, a prisel stipat a svinit kolem sebe…hnus…

  10. contumax napsal:

    Na TV bednu se dívají vesměs za – bednění lidé …

  11. Honza napsal:

    Tak převzít ČT proč ne, ale proč si raději nwoo nezaloží celoplošnou televizi? Dneska to přece stojí pakatel a odhaduji, že takový moloch jako je ČT asi nebude jednoduché řídit

    • Jana Karásková napsal:

      Včera jsem byla na přednáškách a diskusi na téma „mediální manipulace u nás i ve světě“. Jeden z diskutérů též zmínil ítřejší demonstraci. Taky jsem tam něco řekla o cenzuře ČT a altermédiích. S tím, že by někdo z mediálně známých osob měl v dnešní době, kdy lidé hromadně nadávají na masmédia a ČT, zaštítit výzvu k tomu, aby lidé požadovali změnu – napr. 20% z koncesionářských poplatků zasílat dle své úvahy alternativám. Kdyby to udělal každý tak mají miliardu na provoz.

      Bude snad brzy video na webu D.O.S.T.

      http://www.akce-dost.cz/pdf/hovorynapravici19.pdf

      Petr Žantovský pohovoří o zkušenostech mediálního analytika a stavu mediální scény v České republice. Boris Koróni, spoluzakladatel slovenského Slobodného vysielača, nabídne českému publiku nástin téže problematiky na Slovensku, včetně tamních alternativních médií. Se svým pohledem na „média ve víru informační války“ vystoupí také dlouholetý spolupracovník prezidenta Václava Klause a bývalý publicista Ladislav Jakl. Spoluzakladatel Akce D.O.S.T. Michal Semín se pak bude věnovat otázce tzv. nezávislosti médií, objektivity zpravodajství a uplatňování cenzury.

      • Honza napsal:

        tak -20% koncesionářských poplatků by asi prošlo, ale těch 20% to nevím, vždyť nakonec nikdo nikomu nebrání aby ty nezávislá média nepodporoval

  12. Jana Karásková napsal:

    Taky jsem tam včera řekla, že je škoda, že bývám sama na akcích „protivníků“. Masovější účast na těchto akcích by myslím byla účinnější než demonstrace před ČT (kam jsem taky roky chodívala).

    Myslím tím třeba konference o (veřejnoprávních) médiích na Fakultě sociálních věd, nebo v Americkém centru…

    Předseda Rady ČT Rybák v Americkém centru konce května prohlásil, že v ČT žádná cenzura není, podobně se k cenzuře vyjádřila Hana Marvanová a k cenzuře v ČRo Daniel Raus. Chtějí DO BUDOUCNA ZABRÁNIT, aby ČT ZŮSTALA NEZÁVISLÁ …to je joke…asi se bojí toho, co se stalo na Slovensku – masové odmítnutí platby koncesionářských poplatků…

    Představitel A.C. (jméno jsem nepostřehla, ale najdu si … mimochodem tak vypasené bříško jsem dlouho neviděla) v úvodu poděkoval za obětavou práci spolku Pontes – za to „že dělá tu práci za nás“ (!!! sledování médií) a „nezávislým novinářům“. Tak jsem na jeho slova později v diskusi navázala – řekla jsem, že jsem jedním z nich – protože roky ve svém volném čase dobrovolnicky spolupracuji s alternativními médii, která byla založena kvůli tomu, že nás znechutila propaganda v ČT. :)

    Tak snad bude někde záznam, a snad moji kritiku nevystřihnou …bývám jediná, kdo na podobných akcích řekne něco co se „nehodí“.

    Tlustoch se hned po svém krátkém projevu vytratil na chodbu, vyběhla jsem za ním, zeptat se, jestli si myslí, že v USA jsou média svobodná, že na fb diskusích jsou Američané kritičtí, a co o presstitutech a majitelech amerických médií pro Slobodný vysielač řekl P.C. Roberts, a jestli by mi dal interview k tomu tématu. On řekl, že se mám obrátit na tiskový odbor a zaslat dotazy přes kontakt – webstránky kolegyni, která tam stála také. Když se ptala s jakými altermédii spolupracuji, řekla jsem mimo jiné Protiproud, a bylo jí jasno :)

    __________

    …“dovoluji si Vám zaslat pozvánku na další konferenci Člověk a média, která se uskuteční 26.5. 2016 od 17:30 a bude se věnovat problematice veřejnoprávních médií.

    Součástí konference bude i předání ceny Nadačního fondu Josefa Luxe „ANO, ANO, NE, NE“ za rok 2015.

    Upoutávka na konferenci https://youtu.be/82QW7XYIM-w

    • Jana Karásková napsal:

      Oprava – CHTĚJÍ DO BUDOCNA ZABRÁNIT různým politickým vlivům, aby ČT ZŮSTALA NEZÁVISLÁ …

      Děsí se totiž toho, že by se u nás mohlo stát něco takového, co se stalo s TV po volbách v Polsku…

    • Jana Karásková napsal:

      Tak záznam z Amerického centra je na Youtube… úvodní řeč amerického tlustocha tam radši nedali, to je velká škoda …

      https://www.youtube.com/watch?v=eiVUv6kA3Fk

      • hel napsal:

        díky za odkaz, podívám se na to, je to na dvě hodiny((8 a teď jsem skončila u 7.minuty, kdy tam bylo vyřčeno, že „nezávislost je v hlavě“…to mohu potvrdit a s tím bych i celou tamní seanci zřejmě ukončila o))…(já aspoň pro teď stejně musím, informací je spousta všude různých a nemám ráda, když se někdo tváří důležitě a činí si nárok na dvě hodiny mého času, aniž by to pro mě znamenalo přínos)..P.S. jste dobrá, že jste tam vydržela, já bych jim asi utekla

    • Honza napsal:

      tak ono není jednoduché naplnit vysílací schéma 24 hodin denně

  13. Jana Karásková napsal:

    Na jedné z konferencí o médiích (asi na FSV) jsem myslím řekla návrh, aby si ČT zaheslovala přistup a koncesionářské poplatky platili jen ti, kteří ji chtějí sledovat. To by se pak vidělo, kolik občanů ČR by skutečně mělo zájem…

    Proč by měli vyhazovat přijímače (brzy už asi i počítače), když se chtějí dívat třeba jen na cestopisy na Primě.

  14. Stanislav napsal:

    Chtěl bych vědět, kde je možné pod petici proti ČT připojit podpis. Rád bych to udělal.

  15. maria napsal:

    Chci ocenit Lord Burgus Kema Mallas jeho lordstvo za pomoc, aby se stal členem Iluminátů, poté, co jsem zasít semínko víry na světlo světa THE ILLUMINATI, teď jsem bohaté bohaté a úspěšné vlastní obchodní impérium mé vlastní, že mě v mé provincii mezi dva týdny od zahájení a tvorby jedinečné mě žít můj život snil.
    Pokud chcete být členem Iluminátů kontaktu náš velekněz prostřednictvím e-mailu na burguskema@yahoo.com pro náš velekněz bude vám pomůže s Dozorci, postupy a také představí velké světlo „ILLUMINATI“, stát se členem dnes a být úspěšný v životě.
    S pozdravem.

  16. proud napsal:

    A opet demonstrace „proti“………….a muzeme to do nich tlouct horem dolem,stejne pujdou misto za neco,proti necemu…………..toz at si to uzivaj:-))))))))))))))

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!