Připomínka událostí z 11. září 2001 – Praha – 11.9.2016 – 16:00

911insidejobTak jako každý rok, tak si i letos připomeneme v Praze na Václavském náměstí, že o teroristických útocích v USA z 11. září 2001 naše i světová média stále lžou, že zločinci, kteří tento zločin připravili a způsobili, stále unikají spravedlnosti a ti, kteří usilují o odhalení pravdy, jsou stále pronásledováni. Události z 11. září 2001 spustily lavinu teroru a násilí, jejichž důsledkům čelíme celou dobu až do dnešních dnů a ještě dlouho se s nimi budeme potýkat my i lidé na celém světě. Pokud k tomu chcete něco říci, přijďte v neděli 11. září 2016 na Václavské náměstí k pomníku sv. Václava a dostanete slovo.

Shromáždění za pravdu o 11. září – 11.9.2015

Další info o 9/11 http://www.nwoo.org/category/911/




102 Komentářů k Připomínka událostí z 11. září 2001 – Praha – 11.9.2016 – 16:00

  1. Jaris napsal:

    Samozrejme, ze to byl „inside job“ za pomoci Mossadu. Jak jinak. Je nacase, aby vsichni ti, kteri lhali nebo lez podporovali, byli potrestani.Jen skutecny omezeny hlupak muze dnes verit zidovskym povidackam o napadeni Ameriky pry teroristy. Ti teroristi dnesnich dnu jsou ve skutecnosti chazarsti zidi.

  2. Paul Durham napsal:

    mnohozisk , mnohozisk je proběhlý proces či situace, kdy uskutečněním nějakého činu získáte ne pouhý zisk ale násobný zisk po dlouhou dobu

    vypěstujete mrkev a prodáte ji dráž než vás to stálo, získáte zisk , jednorázový zisk z proběhlé obchodní transakce , pokud bude mrkev kvalitní , tak získáte jako další zisk dobré jméno na trhu s mrkví
    - takový způsob vytváření zisku ovšem nestačí vyvoleným , oni vždy prahnou po mnohozisku

    příklad : jste jeden z party lotrů vyznávajících mnohozisk, koupíte levně použitou nemovitost, dobře ji pojistíte a dohodnete kriminální demolici se sobě rovnými lotry ze své party, demolici použijevaš parta jako start ekonomicko-politické deformy, ve které tečou následně státní peníze do vašich kapes po velmi dlouhou dobu a jeden z mnoha atributů obdrženého mnohozisku je obrovské navýšení
    vaší moci nad veškerými zdroji státu po velmi dlouhou dobu, kšeftíček století, privátní skrytá občanská válka na náklady poražených obyvatel

    • John_Pitralon napsal:

      Vylhaná „Válka proti terorismu“ kterou de facto pod záminkou 11. září vnutili společnosti, finančně vychází až na 5 bilionů USD vyplacených ze státního rozpočtu. Mocipáni si řádně namastili kapsu. A jede se dál, močálem černým kolem bílých skal.

      • Dědouch napsal:

        Johne, postrádám tady Krkavce z AC24. :DDD

        • John_Pitralon napsal:

          No, Krkavec si dodneška myslí, že 47-patrová budova typu WTC 7 se za 7 sekund složí jen tak do své základny, protože v něm hořelo. Ostatně, říkali to tak přece v televizi, spolu s tím, že konspiračním teoriím věří jen paranoidní pošahanci.

          Jen je záhadou, proč za celou dobu nejsou schopni zmínit výhrady odborných kapacit. I když vlastně, Krkavec je Slovák, a je třeba uznat, že STV na rozdíl od ČT o tom něco málo odvysílala, v roce 2010:

          STV o novom vyšetrovaní 911:
          https://www.youtube.com/watch?v=Tn_KZ7lGkK4

          • Maroš napsal:

            Ja len dodám, že ten link bol viac-menej k jedným z posledných komentárov Luda Huďa, ktorý ako jediný ako tak ešte držal kredit STV. K veci – existuje dokument o sofistikovanej výstave Empire State Buildingu, ktorý postavili vďaka geniálnemu časovému menežmentu – synchron prác bol vypočítaný na minúty presne! – v roku 1921! To podstatné – tiež tam neskôr omylom-neomylom vpálilo myslím až po 2. svetovej vojne nejaké súkromné lietadlo a bolo treba vymeniť konštrukciu jedného celého poschodia – buňkový systém. Zožrali to – za jeden jediný deň kurva! Za jediný deň! Tak nech nikto neojebáva, že by WTC boli oproti ESB boli postavené o 80 rokov neskôr technológiu domčeka z karát!
            Jasné, že to dali dole! – existuje politthriler z roku 1996, odvysielaný v ČTV aj STV /názov si už nepamätám/, v ktorom sa jeden z tých zmrdov vyjadruje, že keď zomrie pri teroristickom útoku 25-250 ľudí, verejnosťou to nepohne, preto musí zomrieť aspoň 3 tisíc ľudí! A presne tak sa aj stalo! By by Tay!

            • diskutující napsal:

              Maj sa tiez!

            • diskutující napsal:

              To číslo tři tisíce není náhodné. Maximalní možné, aby se mohlo na těch místech znovu stavět. Přes tři tisice uz je to zakázano zákonem. Postavili by tam akorát památník obětem, což není zájem.Počet obětí může být i vyšší. Kdo to spočíta, že.

              • John_Pitralon napsal:

                Úchylové a psychopati si tam postavili i muzeum 11. září, kde samozřejmě krmí uši oficiální verzí. Jednou to tam budou muset celé předělat podle pravdy.

                • diskutující napsal:

                  Do něj by se měly umístit ostatky národem zlynčovaných viníků. Nejsou lidi, kteří by to udělali, bohužel. Patnáct let jim k tomu nestačilo.

    • kradoumoc-tojecele napsal:

      „Mnohozisk“ to je sice hezký Paule, ale jde o dnes a denně systematické loupení moci jedněch jedinců jiným jedincům (pod záminkou, že je to „na něco víc“, ač organizovaní-jsou to jen vyčůránci, měli by dostat přes nenechavé prstíky…a naplácat na zadeček a poslat do „kompetentních míst“:D Máme tu obyčejnej „výchovnej“ problém v rámci lidstav ale zastírají to tím jako by šlo o něco tajemného proti čemu se nesmí zakročit.

  3. John_Pitralon napsal:

    K 15. výročí 9/11 vyšel v magazínu Evropské fyzikální společnosti článek o destrukci budov WTC, od prof. Jonese a spol.

    http://www.europhysicsnews.org/articles/epn/pdf/2016/04/epn2016474p21.pdf

    Pravda vyplouvá napovrch, ale současný mainstream ji nechce slyšet.
    Takže to raději kryjí a dál podporují zločince, kteří nás všechny vedou směrem do pekel.

    Připomínají laxní hlupáky, které když upozorníte na životu nebezpečnou vadu, tak jen mávnou rukou, že to je v pohodě a jistě nikomu nic nehrozí.

    Kolik milionů zničených životů už mají morálně zdegenerovaní mainstream lháři a cenzoři na svědomí. To počitadlo stále jede.

  4. John_Pitralon napsal:

    K současnému datu něco přes 2600 architektů a stavebních profesionálů podepsalo petici U.S. Kongresu za otevření skutečného šetření 11. září na vědeckém základě. Protože U.S. Kongres za celou dobu nezaujal stanovisko, americká odborná veřejnost nyní vyjádřila záměr obrátit se na Mezinárodní trestní soud v Haagu.

    Justice In Focus: 9/11 | 2016 — Introduction
    https://www.youtube.com/watch?v=_GFe6rN4Tx4

    • diskutujici napsal:

      reakce na:
      6.9.2016 (15.41)

      Konference? Ucelem jsou prachy! Pravda se sdeluje zadarmo, kamarade.

      A hlavne, je tak jednoducha, ze neni potreba o ni delat jeste k tomu po 15 letech :
      Konference k vyčistění mozků od oficiální verze 11. září 2001 proběhne v Cooper Union v New Yorku 10. a 11. září.

      Normalnim lidem bylo jasne o co jde uz od zacatku, a blbcum vycistit mozek nelze, nebot ho nemaji.

      Cela akce byla za ucelem zapoceti valky v Iraku a dalsich zemich.
      False flag operation. V historii to neni vubec nic noveho, naopak, stara finta, vyvolat dojem, ze jsem byl napaden a udelat to sam.
      Uz jenom ten sdeleny duvod je jasnym prozarazenim: Bush prece sdelil narodu, ze USA byly napadeny proto, ze teroriste jim zavidi jejich svobodu! Potrebuje toto dalsi vysvetleni ci komentar ? Ne.

      Do tri tydnu vyprdli Patriot Act. To je dalsi primy dukaz toho, ze akce byla pripravena dlouho dopredu. Sepsali a schvalili ho snad zahranicni teroriste, kdyz je namiren proti lidem v USA?

      Proste zase si chce nekdo vydelat na lidech, je to hnus. Konference. Nikdo s tim nic neudelal, prestoze uz davno pres polovina amiku vi, ze slo o podvod.

  5. sorry napsal:

    Jak myslí Američané. Napodobují celebrity. Snadno ovlivnitelní.

    http://www.infowars.com/john-wayne-endorses-hillary-clinton/

  6. petr napsal:

    Jedna věc je stále neobjasněná.
    Úloha MOSSADu v celém projektu „boje proti terorizmu“ a 11/9.
    To se asi nikdy nedozvíme.

    • Jana Karásková napsal:

      https://wikispooks.com/wiki/9-11/Israel_did_it

      http://www.whale.to/b/israel_did_911.html

      Five Dancing Israelis Arrested On 9/11

      https://www.youtube.com/watch?v=tRfhUezbKLw

      Toto souvisí i s migrační krizí a s teroristickými útoky IS.

      Ch.Bollyn přednáška červenec 2016 – důvod War on Terror – EREZ JISRAEL a 911 false flag a cover up (Evidence)

      https://www.youtube.com/watch?v=wmw1POF6hpk

      Zmínil jen zlomek toho, co je v jeho knize…

      https://jamesfetzer.blogspot.cz/2016/09/america-nuked-on-911-book-to-targeting.html?showComment=1473159032629#c6901876019365660245

    • Jana Karásková napsal:

      https://wikispooks.com/wiki/9-11/Israel_did_it

      http://www.whale.to/b/israel_did_911.html

      Five Dancing Israelis Arrested On 9/11

      https://www.youtube.com/watch?v=tRfhUezbKLw

      Toto souvisí i s migrační krizí a s teroristickými útoky IS.

      Ch.Bollyn přednáška červenec 2016 – důvod War on Terror – EREZ JISRAEL a 911 false flag a cover up (Evidence)

      https://www.youtube.com/watch?v=wmw1POF6hpk

      • Jaris napsal:

        Jano, diky za odkazy.

        • Pravda napsal:

          Ja si pamatuji, jak byli lidi v soku z tancujicich Izraelcu. Jen si predstav, ze oni si udelaji vylet natocit tu udalost, jak tam jeden z nich pouzil presne toto slovo a tanci radosti nad smrti nejmene 3 tisic lidi. Proste dementi, to jinak nejde nazvat.

          A ten, co tam hovori se zapalem, ze chteji z lidi vykorenit falesne bohy, ten je taky jasnej…

          Chyba, velikanska chyba, ze Hitler neuskutecnil ten plan s jejich svozem a izolaci.

          Dneska vidis, ze zdementeli i nezidy! Narvali do nich sve manyry, udelali z nich schizouse taky. To je ta nejhorsi beznadej.

          • Jaris napsal:

            Take jsem to videla,Marie. Byli zatceni a pozdeji nenapadne prevezeni zpet do krvaveho Izraele, bastardi.

        • Carlos IV napsal:

          Vzalas mi to z huby. To sice primo neukazuje na Mossad, ale aspon dukaz ze o tom Jidasi dopredu vedeli. Jo, a jinak si velmi dobre vzpominam, ze hned zahy pote (asi tak tyden – nebo i mene) se Taliban vyslovil ze s tim nema pranic spolecneho. „Dukazy“ prinesl az skrcek Tony Blair – ten jich mel plnou kapsu i v pripade Hussejna (viz afera s Dr. Kellym, ktery vedel prilis mnoho a proto musel byt utracen. No a na rodne hroude si dokonce dovolil clovek z tehdejsi BISky rict v rozhovoru s Pravem, ze podle neho „to byla natolik profesionalni prace, ze za tim mohly stat jedine tajne sluzby“ Kdepak asi ten chlapik skoncil – ze by podobne jako Dr Kelly ? :-)

    • diskutujici napsal:

      Ja si myslim, ze ta uloha je jasna.

      Tak jako meli a maji sioni v USA FBI a CIA ( plus ted spoustu novych agnetur, napr. Obama ma jednu specielne poskladanou z privandrovalcu), tak maji vladnouci sioni v Izraeli Mossad.

      Jsou to vykonne jednotky, s dvojim jistenim vsech akci ( jako pravidla), nejvytrenovanejsi z trenovanych a oddanych.

      9-11 byl organizovan Izraelem a Mossad ji provadel ( do jake miry spolupracovala CIA je uplne jedno, ale byla to akce zidu z Izraele za ucelem ovladnuti BV a nasledne Evropy. Sioni v USA meli slibeny profit z ropy, a taky ho dostali. O uzemi jim neslo.
      Byli to take lidi z Mossadu, kdo nainstaloval vybusniny do dvojcat. ( Pentagon uz jejich akce nebyla).

      Vsimnete si jedne stale opakujici se nahody, samozrejme v uvozovkach. Jedna se o to, ze jak v pripade 9-11, tak v pripade vsech dalsich akcich masoveho vrazdeni, probihala soucasne tzv. vojenska cviceni v okoli. Ty uz neorganizoval Mossad, to delaji USA. Ale ty vlastni akce jsou Mossadu. Tez zidovsky zakon dvojiteho jisteni vseho, co provadeji je vsude, bez vyjimky.
      Vzpominate i na Londym? To same. A Pariz? Proste je to jejich zakon.
      Nekde jsem psala, ze spousta zidu ma nemecka jmena koncici na -man. To je z doby, kdy si je menili takto v jistote, ze Nemecko je jejich, a Hitler jim to presvedceni znicil. Ale oni na to nezapomneli a slibovali navrat. Dneska to vidite na vlastni oci, jimi organizovany plan na ovladnuti Evropy cele. Nemecko uz maji v drapech pres privandrovalce, kterych se lehce zbavi ve valce…

      USA jsou vykonavateli vule jak sionu tam usazenych, tak sionu v Izraeli. Neni zid jako zid a maji rozdilne vasne…. Sioni v Izraeli a evropsti, ti jsou posedli vlastnictvim zemi, ti v USA vice zisky ze zemi. Srovnejte si: co je v Palestine a na BV vubec? Nic krasneho, co by stalo za to vlastnit. Vzdyt je to skoro sama poust. Takovoy Babis, ten rozhodne nepatri k zidum americkym, a klidne pujde proti nim. Jeho domena je puda, ikdyz je taky bohaty, ale on jede po zemi, proto skoupil sam pres polovinu pudy u nas, pak na Slovensku ( to by nam mohli bratia zjistit a sdelit, kolik ji tam ma ), v Polsku a taky v Nemecku. Dale se podivejte na Ukrajinu. O co je tam boj? O ovladnuti te zeme, bohatstvi tam neni zadne,proto taky v velkou pomoci Prasacenko v USA nepochodil, tahne ji z evropskych zidu ve vladach. Pripomenu Nuladovou, ta za americke zidy hovori jenom o bohatstvi Ruska, ktere uz vidi na naskakujicich kontech jejich.
      Dalo by se pokracovat.

      Vsimnete si, co dela Obama. K velkemu vzteku Izraelskych sionu nezahajil valku proti Iranu, ikdyz uz byl stanoven termin. Izrael chce dostat Iran, tem v USA je to jedno. Na nem by zas tolik nezbohatli.

      Na tuhle nit mne navedla nechte zidovka z Prahy, ktera mi kdysi pronajala zahradu v Radotine. Nejlepsi puda, jakou jsem kdy obdelavala, mimochodem. Ona sam, zila jako prase, a taky tak smrdela, kdyz jsem ji svezla autem, musela jsem ho vydesinfikovat. Doma bordel, ze se tam nedalo projit, a samozrejme puch. Penez moc nemela, ale pozemku ano. Na zahrade mela chatu, kam si zvala sve zname a ja ne nekdy slysela, o cem se bavi… to by bylo na dlouho to vypisovat.
      A jeste zminim Rusko. To prece vydalo zakon, ze prideli bezplatne pudu jak domacim, tak cizincum, kterou pozdeji mohou ziskat do vlastnictvi. Podminkou je, ze musi byt obdelavana.Kdo priletel jako prvni, to byli zidi. Ale ne z USA, z Izraele.

      Takze zpatky k tomu terorismu.
      Izrael samozrejme arabace a i negry nenavidi, to se nejlepe projevilo, kdyz po vydani zakona o pravu navratu ( slo o obsazovani osad v nove izraelske vystavbe na kradenem uzemi Palestincum) se prihlasili zidi z Afriky a NetnYahoo je odmitl. Skoncili nakonev Nemecku. Toto jsem sledovala na izraelskych zdrojich. A proto take je Izrael organizatorem terorismu v Evrope, bez vyjimky.
      Byl to Mossad,kdo vytrenoval ISIS, ISIL a nakonec tomu dali nazev IS ( islamsky stat), ve skutecnosti dobyvaji uzemi pro Izrelsky stat, pisemna jsou stejna…

      Vytrenovali je v Jordansku pred nekolika lety a zorganizovali nabor dalsich zajemcu, kterym se samozrejme dopredu nereklo, co budou delat, pouze co dostanou…. Turecko bylo jejich sbernym statem, coz uz je ted vseobecne znamo, odtud je vsechny do Evropy lifruji.

      Osobne si myslim, ze Putin o tomto velice dobre vi, cte si v nich jak ve slabikari a pomalicko je dostava proti sobe..

      Ted po G20 je nejzajimavejsi sledovat, kdo s kym, o cem…

      Jenom maly dodatek: vira u zidu. V USA vam klidne reknou, ze zadny buh, vymysleli si to. Toto nikdy neuslysite od zida z Izraele. Ti se te viry drzi. Vypozorujete to i u reci statniku, kdyz to porovnate zpatky i stoleti.

      Nevnucuji, jen nabizim k zamysleni ( samozrejme, ze se to i prolina v ruznych skupinach, neni nic cernobileho).

      • petr napsal:

        Izrael je taková jejich pokusná laboratoř a chovná stanice, kde se pokusili znovu vypěstovat židovský národ který de facto zanikl před 2 000 lety díky římanům.
        Ale stejně bych řekl, že to všechno ovládají američtí židé, kteří hrají divadlo pro své souvěrce, že židovský stát je Izrael a nikoliv USA. Všimněte si, že ti opravdu mazaní a bohatí židé směřovali vždy do USA, do Izraele spíš ti chudáci a naivkové.
        Kdo je v této hierarchii úplně na vrcholu, to neví ani vysoce postavení židé.

        Co říkáte na tu starou teorii, že v Izraeli jsou tajně připravovaní budoucí vládci světa, kteří k tomu jsou vychováváni od dětství?
        A myslíte že Protokoly jsou zcela pravdivé, nebo ještě existuje supertajná příručka pro ty úplně nejvyvolenější?

        • proud napsal:

          Asi ode vseho neco.Nicmene je ve hre asi hodne faktoru,jako prostredi,strava,zpusob zivota,vyuka atd.Kdyz se zamyslim,chtel bych aby moje dite,tim spis budouci vladce,vyrustalo v pohadkovym,zdravym prostredi a zdravym zpusobem,tim spis ze bych na to mel.Podle toho bych hledal kde asi jsou.

          • proud napsal:

            ……..a tim je jasny,ze mesto ani prumyslovej kraj to asi nebude,spis samoty v divocine,pochopitelne perfektne vybaveny,pochybuju ze k nim bude vubec kloudna cesta po sousi………

          • Pravda napsal:

            Nad Izraeli chemtrails neuvidis… a potraviny z Izraele Rusko odebira, tak asi nebudou spatne. Zajimave je, ze pro Izrael sankce neplati zadne, co se tyka obchodu s Ruskem.. to samo ma vypovidajici hodnotu.

            Nekolikrat jsem zaznamenala na izraelskem tisku, ze jsou odtamtud vyhaneni zide, kteri nepodporuji politiku sionistu. A ty cerne, kteri prisli z Afriky na zaklade vydaneho zakona o pravu navratu zidu do Izraele, taky vyhositili ( do Nemecka ). Takze tak.

            • Ada napsal:

              Izrael sa nezúčastnil na hlasovaní o sankciách – vedome! Na kritiku zo strany USA odpovedal Netanjahu: Každá krajina má svoje záujmy!…
              To teda má – ako by mohli ruskí Chazari v Izraeli hlasovať proti Rusku?

        • Pravda napsal:

          Podle vsech informaci, ktere mam, Izrael byl zrizen za ucelem ovladnuti BV. A taky je to videt. O vypestovani zidovskeho naroda ani tak ne, protoze videl jste sam, kolik z neho byli ochotni sami obetovat.

          Ano, bohati a mazani zidi smerovali do USA, v minulosti ale. Ted uz ne. Toto sleduji. Skupuji pozemky a domy jak sileni nejen v Mexiku, ale dale v Jizni Americe a ve velkem. Nejvic se o tom dozvidam z ruskych zdroju, ale i tady se o tom mluvi, jen ne detaily ohledne rozlohy.

          Kdyz jsem cetla dopisy Marxe, tak ten plan skutecne uz dlouho existuje, tedy na vychovu budoucich vladcu sveta v Izraeli. To tam skutecne je, a proto rikam, ze z hlesika zidu, maji vetsi zasluhy ti, co jsou v USA, ale nadvladu chteji ti z Izraele, proto jsou mezi nimi boje, a jak jsem jiz napsala, ti izraelsti ce cpou do Ruska, zatimco ti americti jedou bankovni styl ovladani. Tady ani v okolnich zemich, neni jedina banka, kterou by meli Izraelci. Zjistuji si to. Zidi z USA, Kanady a Spanelska.

          Co se tyka Protokolu, tak ty pravdive jsou, to jsou v podstate zakladni pravidla a zasady a rozhodne jsou detailnejsi prirucky pro ne, vymakanejsi, protoze od te doby, co vznikly, uplynulo hodne casu a pouzivaji zpusoby likvidace lidi, ktere tam uvedeny nejsou..

        • GP napsal:

          Petře, Protokoly byly vyhotoveny pro potřeby ruských tajných služeb-na míru Rusku (a ničemu jinému) jeho tajné vládě tajnými službami, nikoli „židovskými“ ale jako židy „krytými“.
          Totéž Izrael-podvodně „židovský“ ve skutečnosti stát přímo založený tajnými službami jako (nejen) experiment.
          Žid je jen vypůjčený název pro agenta, včetně předstíraných stereotypů a vnějších znaků…

          • Pravda napsal:

            Na miru RUsku? To je trochu lacina vymluva. Oni se totiz podle nich chovaji vsude po svete, to neni vyhotoveno pro potreby nejakych tajnych sluzeb.

            Kdyz uz rikate pro potreby, je potreba uvest pro jake.
            Zid neni vypujceny nazev pro agenta, nejak jste zapomnel na jejich viru, ze ano. Ta bozi vyvolenost, zvlaste Palestincum ji stale opakuji, kdyz k nim vlezou a vyhaneji je.

            • baklazan napsal:

              Kam se jakýkoli jen nábožensky „věřící“ hrabe s vyvoleností na TAJNÉ SLUŽBY! Jejich agenti syndromem vyvolenosti přímo přetékají…mám z toho ulepený ruce až sem…

              • diskutujúci napsal:

                Aaron Günsberger – majiteľ košer reštaurácie v Prahe prezradil, že židovská komunita žijúca v Prahe má vlastný systém varovania a ozbrojenú domobranu, ktorá neustále sleduje možné riziká. Osobne bol skontrolovať situáciu na staromestskom námestí, kde aktivista M. Konvička ziscenoval útok Islamského štátu. Priznáva, že informácie vzájomne zdieľajú s ďalšími židovskými komunitami v zahraničí. Situáciu v Európe komentuje so slovami „A keď odniekiaľ utekajú Židia, tak je krajina v hajzli. Utekajú z Francúzska, Belgicka, Holandska a teraz začínajú utekať i z Anglicka.“ Stabilitu v Čechách odhaduje ešte na tak 15 rokov.
                Günsberger ďalej zdôrazňuje dôležitosť súkromného vlastníctva strelných zbraní a skutočnosť, že slúžia na pohotovú obranu verejnosti. Na páchanie kriminality sa podľa neho využívajú takmer výlučne zbrane s nelegálnej držby. Uvádza i skúsenosti z Izraela. Myslím, že postoje židovskej komunity v Prahe stoja za vzor nám všetkým na rozdiel od pseudodementných opatrení propagovaných oficiálnymi štruktúrami.

                • dobrypriklad napsal:

                  Místo závidění si udělejte ochranu jedinců také a nespolíhejte se že něco za vás udělá nějakej krkavčí rodič „stát“ (nebo stát ze všech nejstátovatější-Ruský…).

              • diskutujúci napsal:

                dobrypriklad: zadna domobrana ani jim ani nam nepomuze.
                Pred valkou se utika tam, kde se nevalci a vyber se provadi zasadne podle toho, co v zemi je. Kde nic neni ani smrt nebere..

                K cemu byla zidum domobrana ve 2.svetove valce?

              • Carlos IV napsal:

                Konvicka je jimi placeny debil ktery ma jen za ukol rozestvat narod a poslat ho se s muslimy mlatit na ulici, pro krale – kdo to jeste nepochopil?
                V tom je taky zasadni rozdil mezi nim a A. Bartosem, ktery ma veci velmi dobre zpracovane a postavene na historicke pravde. I kdyz si to u mne nedavno po*ral tvrzenim ze by zakazal snatky osob ruznych ras, cimz jen nahral tem, kteri ho maji za nacka. Nj, asi sam nikdy neokusil mulatku :-)

          • contumax napsal:

            GP

            Rozhodně v žádným případě… velmi jsi mimo…!!!

  7. Jana Karásková napsal:

    Honzo prosím dej na web recenzi knihy doc. Ivana Němce a jeho týmu z VUT Brno, kterou jsem napsala ve spolupráci s Ivanem, a zaslala jsem Ti ji v neděli mailem – už podruhé.

  8. John_Pitralon napsal:

    Tak konečně i mainstream zaznamenal zásadní záležitost – řízenou demolici WTC 11. září 2001, na kterou alternativa upozorňuje prakticky nonstop. Nyní v roce 2016 dala prof. Jonesovi a spol. kredit Evropská fyzikální společnost, a najednou je mainstream ochoten to zveřejnit, bez zbytečných průvodních keců o paranoidních bláznech.

    Fyzici zpochybňují vyšetřování pádu dvojčat z 11. září
    https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/414005-fyzici-zpochybnuji-vysetrovani-padu-dvojcat-z-11-zari.html

    • Pravda napsal:

      Lez se vyznacuje a take zjisti tim, ze logicke navaznosti naprosto chybi.

      Bushovi seniorovi se take dlouho nedarilo prokazat, ze ridil zavrazdeni JFK. A USA nehledaly zadne viniky shozeni dvojcat od sameho pocatku, to bylo jasne, ze jde o vymysly, udajni vinici ze Saudske Arabie, kterazto je viditelne spojenec USA ( ikdyz uz to zacina byt napul), honba za falesnym Bin Ladinem, ktery zemrel v roce 2001, napadeni Iraku, ktery s tim nemel nic a honem se vymyslel smesny duvod o podezreni na zbrane hromadneho niceni, pak Libye, tak prece s tim nemela vubec nic, proste je to jasny inside job za ucelem rozjeti valky. Z tohoto pohledu pro ne shodit par budov byla malickost.

      Pravda vzdycky vyplave, ikdyz to nekdy trva.

    • houbeer napsal:

      John-to sice jo,ale zpusob napsani clanku je na zblití! Je to same podsouvani a manipulace.vpodstatě dehonestuji ty ctyry fyziky.

      • John_Pitralon napsal:

        Na to, jak náš mainstream hází klacky pravdě pod nohy, tohle není až taková hrůza. Samozřejmě, kdyby se trochu porozhlédli, tak by konečně po několika letech objevili tým docenta Němce z Ústavu stavební mechaniky při VUT Brno. A mnoho dalších zdokumentovaných věcí, které by mohli publikovat, protože v USA nasbírala angažovaná veřejnost značné množství poznatků o 9/11 a je to mnohdy dostupné ve formě odborných publikací, jako např. studie o nanotermitu nalezeném v prachu WTC. Na univerzitě Alaska Fairbanks teď pracují na otevřeném simulačním modelu kolapsu WTC 7, který NIST totálně zfalšoval. Taky o antraxových útocích po 11. září existuje hodně závažných informací. Problém pro ně je, že jakmile by to začali seriozně publikovat, tak by se rozložila prakticky celá propaganda tohoto režimu za posledních 15 a ČT by mohli okamžitě zavřít.

        9/11: Experti promluvili – Experts Speak Out | české titulky
        https://www.youtube.com/watch?v=bGJbiyqx_T8

        • Carlos IV napsal:

          Muj tata zase rikal: „kdyz Zid citi prachy, i vlastni bracha mu musi z cesty“. Nakonec – je to prece i v Knize knih…

  9. SUDETENFRANZ napsal:

    SEZNAM dnes píše opatrně , fyzici zpochybnují..
    hlavně opatrně a pomalu
    no a deda mi říkal v 80 letech a to vedel hovno ,
    za vším hledej žida

    • Pravda napsal:

      Vite, v cem je zakopany pes? V umyslnem zavedeni nepresnych formulaci a nedokladani niceho.

      Vsimnete si, kolik clanku obsahuje jenom “ vedci zjistili“ atd.
      Neadresnost znamena nici zodpovednost za cokoliv.

      Zeman sdeloval, ze bojovnici IS uz metastazovali jako rakovina do 35 zemi, ale samozrejme se vyhnul tomu, jak se tam dostali.
      Rekl, ze nebude zatezovat tim, kdo za tim je.

      To je ale to nejdulezitejsi, protoze tak by se lide dozvedeli, na koho vlitnout.
      Zrovna tak u zakonu se tezko zjistuje, kdo je navrhl, vypracoval. To je velmi dulezite, a to se nezverejnuje.

      Deda rikal pravdu. A ne, ze by nevedel. Proste to je logika. Kdo se snazi ovladnout svet? Uz hodne dlouho to lide vedi. A za valky i po ni, kdyprobihalo znarodnovani, to vedeli i deti, co za podvody provadeli zidi, aby o nakradene neprisli.

      Nejakou dobu za sebe nastrkovali jine, ale ted, kdy jde do finale, uz to nedelaji a dosazuji vsude pouze svoje lidi.
      96 procent hercu a 99 procent novinaru jsou zidi. A kdyz se nekde objevi jejich fotka, nelze to nevidet. A hlavne typicke znaky chovani.

      • neoeon napsal:

        „96 procent hercu a 99 procent novinaru jsou zidi“

        - No a teď ještě tu krycí clonu „židoviny“ opravdu odhrňte – žádná jiná víra za ní není než státní-brutalistní a malolidská vypočítavá – a těmi vyvolenci jsou agenti tajných služeb a kdejací přicmrndávači co ani nevěděj že jim sloužej.
        Tajné služby ovládají lidi a tím ovládají kulturu, ekonomiku, politiku, média, atd.

        Tajnej agent bez vyznání je prostě nazýván žid, aby se kryl.
        A výmluva je na světě…“na židovství“.
        Nesmysl. Takhle to nefunguje jak tu státní trollové přesvědčují.
        Všude kde napsali a nadávali na „židy“ si musíte dosadit pravdu – agenti státního Systému (židovství je jen záminka a zástěrka, abyste neviděli pravdu.) – to jsou ti „vykutálení jakožidi“.

        • Blut und Eisen napsal:

          chlapce ty musis bejt sjetej az na rafek

        • Sasin napsal:

          Mě by opravdu zajímalo. lze-li věděcky (opakovaně) potvrdit zda tomu tak je a hlavně ty procenta, to je jejich živa.

          • Pravda napsal:

            No kdyz to rekl Miroslav Hornicek verejne a nikdo se proti tomu neozval, tak to asi tak nejak bude. Ja jsem to nevypocitala ani nevymyslela.

            • Sasin napsal:

              Gde to můžu najít?

              • Pravda napsal:

                Ten odkaz byl v diskuzi pod videem o Zemanovi, zkusim dohledat.

              • Pravda napsal:

                Hornicek byl na to hrdy, ze je jich tam tolik, a rozhodne to o sobe navzajem vedeli. Jeho nejblizsi kamaradi taky zidi, Brodsky a Kopecky.

                • covamto napsal:

                  Jak dokážou že „jsou“?
                  Pokud na základě „předků“ (levobočci se počítají jak?), tak jak dokážou že ti předci?
                  A jak dokážou že předkům předků to jen někdo nenabulíkoval „a ouředně“ z nich nenadělal?
                  A jak dokážou, že se tím TEHDY mínilo TOTÉŽ co nyní?
                  Výrazy měnily význam a to dost.

                  Kupříkladu. „Žid“ nebyl před pár staletími (pamatuju jakoby to bylo včera,) „národ“ ničeho, nýbrž „povolání“. – Byli to ti zabývající se obchodem a to DOBROVOLNOU nenásilnou směnou, distribucí (produkcí moc ne, protože tehdy nebyla nikde na světě produkce v současném pojetí. „Průmyslová revoluce“ přišla až také relativně nedávno. Tehdy měly jen celé obce LOUPEŽNICKÉ a pirátské povolání-úplně bez ostychu drancovali co se dalo. I ze slušných rodin. Obchodníci však ne-ti s tím nakládali jinak a rozvíjeli dobrovolnou směnu, což je výtečný vynález umožňující aby se kdo potřebuje dostal k čemu aniž by musel druhé vykrádat a odsuzovat k smrti.)
                  Na výklad Bible nedejte- tam ty slova znamenají něco docela jiného – tedy pokud se tam píše o „národu“, tak to rozhodně nemá nic společného s tím jako byly „stvořeny“ národy „národními obrozeními“ teprve nedávno ve světském světě.

                  Asi jako kdyby horníci najednou podle vašeho názoru vytvořily „národ“ horníků. Prostě je to zmatené a podle vašich výkladů, kde ječíte, že za každým rohem je „žid“ a ten za všechno může…by musel být žid pomalu každý-tedy několik miliard lidí. Protože jinak si nelze jejich zhovadilost vysvětlit než leda tak…a přitom prstem neukázat na skutečné viníky jenž pláštíkem „židoviny“ nechávají krýt vlastní ničemnost – ve stylu, že „za to může Červená karkulka“!

                • Jaris napsal:

                  COVAMTO:

                  To je velmi nepresne, jak se tady snazis popsat zidy. ZIDOVSKY narod existuje a existoval staleti. Zidovstvi se dedi po matce, protoze matka je jista a otec nejisty, takovy maji zakon. Obcas do kola prijmou nejakeho levobocka, jako byl napriklad Masaryk, ktereho vychovali pro sve cile. Jsou dva druhy zidu sefardsti a ashkenazi. Sefardsti jsou ti puvodni. Rim v r.70n.l.totalne znicil Jeruzalem a jen par lidi se zachranilo. Tech je dnes pomerne malo. Druha skupina, ashkenazi jsou tzv. chazari, kteri prijali kdysi davno judaismus. Byla to svoloc,ktera utiskovala mistni obyvatelstvo az jejichz chazarsky kaganat porazilo Rusko a chazari byli nuceni odejit. Smer byla hlavne Evropa.
                  Je to take rasa lidi, ktera ma urcite fyzicke znaky jako zahnute masite nosy, neumerne vysoka cela, mysi usi, vlnite vlasy, zvlastni koralkove oci. V prumeru jsou mensi postavy.U muzu se ty rysy daji zjistit temer okamzite(Kissinger, Wolfowitz, Rumsfeld, Stropnicky, Babis). U zen se licenim da leccos zakryt. Takova typicka zidovka je Streisandova nebo Zilkova. Sami si rovnez hlidaji „cistotu“ sve rasy a ani se tim netaji. Pro ne multikulti je a a a…
                  Takze vcelku jakepak povidani o hornicich, kteri se rozhodli zalozit narod. To je nesmysl, receno kulantne.

                • Carlos IV napsal:

                  No a u nas treba Marta Kubisova – ale u ni mne to zase az tak nevadi. Obdiv k Havlovi byl prece modni….

              • Jarmila napsal:

                Jaris napsala jste to pěkně. Ale víte co je zajímavé? Že úplně ti nejvyšší zmrdi ze všech zmrdů nejzmrdovatější jako jsou Rothschildi, Rockefelleři či Šoroš jsou modroocí. Je to asi tím, že znají svoji historii a vědí, že pocházejí již z dob Chetitů, kteří byli světloocí indoevropani, nebyli to žádní černoocí chazaři se zahnutými pouštními frňáky.

                • Ada napsal:

                  Predkovia Rockefellerovcov boli Turci. Potom sa ehm, pokresťančili…
                  Predkovia Rothschildovcov boli Chazari, ale aj oni sa, najmä potom, čo zakladateľ získal titul lorda, sobášili s kresťanmi – pre „oživenie krvi…“
                  Ale po zbohatnutí už len so spriaznenými rodinkami z Fedu.

                • Jaris napsal:

                  Jarmilo, oni jsou mezi nami uz velmi dlouho a urcite k nejakym michanym svazkum doslo. Modre oci neznamenaji nic. Jsou tam ty typicke rysy.ktere jsem popsala. Ono je toho vic jako treba typicky masity spodni ret a vrchni zvlneny nebo maji zabi usta bez rtu(Soros), kratke nohy, vetsinou drobne zuby. Takhle vypadaji ashkenazi. Jak vypadaji shepardsti zide, o tom moc nevim. Fotografii bylo malo, abych si udelala usudek, ale i tak vypadali jinak nez ashkenazi.

            • Sasin napsal:

              40W LASER SHOTGUN!!!!!
              https://youtu.be/iVrJUbeuG44

              Naši harpagondechačtí vedci pro nás vymysleli akorát plastové pletení, plastové trubky a vařečky, žárovky na 30 dní a mikroténové sáčky na balení pečiva. . Není vám to divný? Muheeeeee

              • petr napsal:

                Nevymysleli, všechno to ukradli po válce z německých válečných laboratoří. Rusové se vztekali že toho na ně moc nezbylo, když přišli k američany totálně vybíleným německým výzkumákům a továrnám.

                • Sasin napsal:

                  Lidi vedení k užitku kosmických principů za jednu generaci udělají divy. Přímo čáry máry. Su si tím jistý, jsem tomu na stopě.

                  Jenom líná šmejdská hovada co jezdí na last minute nebo skupují za falešné bankocetle státní zdroje v cizích zemích to nigdy nepochopí, páč jejich spirály se točí obráceně.

                • contumax napsal:

                  Petr

                  Máš pravdu… souhlasí…

                  Ano našli tam vybílený Německo, nedávno jsem něco o tom četl Petře…

        • Jaris napsal:

          Neoeone, ty sis jeste nevsiml, ze chazarsti zidaci obsadili vsechna dulezita mista v politice, soudnictvi, skolstvi, obchodu,dnesni dekadentni kulture, to musi dnes videt kazdy prumerny clovek. Od druhe svetove valky jim narostlo sebevedomi a dostali se kam chteli. Bohuzel musim rici, ze jsme pod jejich kontrolou a jen doufam, ze ne navzdycky. Zadny strom neroste do nebe a zidi skutecne spolecnosti umyslne skodi. Delali to vzdycky, az se spolecnost proti nim postavila a vyridila si s nimi ucty. Myslim, za takova doba opet nastane a pravem. Uz toho bylo dost, co krvavy Izrael s mezinarodnim zidem napachal za svinstva!

        • Carlos IV napsal:

          baRUMka :-)

        • contumax napsal:

          Petr

          Máš pravdu… souhlasí…

          Ano našli tam vybílený Německo, nedávno jsem něco o tom četl Petře…

        • contumax napsal:

          neoneon

          1 ***

  10. John_Pitralon napsal:

    Zdá se, že mainstream se pomalu probouzí z totálního kómatu. Tedy alespoň část mainstreamu. Doprčic, a na co je systematicky dehonestovaná alternativa upozorňovala celou dobu?

    Vědci vznášejí otázky, zda 11. září 2001 bylo vnitřně řízenou demolicí
    http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/amerika/vedci-vznaseji-otazky-zda-11-zari-2001-bylo-vnitrne-rizenou-demolici_396946.html

    „Zastánci konspiračních teorií, které zpochybňují okolnosti teroristických útoků z 11. září 2001 na Spojené státy, jsou obvykle označováni za bláznivé teoretiky. Nyní, patnáct let od tragédie, čtveřice fyziků v respektovaném žurnálu Europhysics News Evropské fyzikální společnosti (EPS) zpochybnila oficiální výsledky vyšetřování pádu budov Světového obchodního střediska (WTC) v New Yorku.“

    • baklazan napsal:

      Tak to už „alternativám“ zvoní hrana, už to za ně převezmou jinudy… Takže jako nepotřební budou zneužiti a následně..no však znáte ty způsoby státních tajnejch služeb. Na kolikátém místě je asi NWOO v pořadníku?

      • John_Pitralon napsal:

        Znáte mainstream, tahle jedna zpráva je nijak nevyvede z konceptu ani nepřivede k hlubší analýze. Oni pojedou dál svojí lajnu nehledě na následky pro společnost. Možná jeden, dva novináři z mainstreamu napíší něco seriózního, ale tím to zase skončí na dalších x let. A předpokládám, že speciálně ČT a ČRo bude lhát, až jim od hub bude prášit. Jak už předvedli mnohokrát.

        • TheOne napsal:

          Vy si myslíte, že pracovník-novinář-si může psát co chce?
          Kde žijete? Žurnalista je jen dělňajs. Zespoda nic nevyjde pokud to neprojde přes editory (což jsou teprve ty klíčové pozice obsazené státními tajnými agenty jenž hlídají určité propagandistické „línie“) a případně vedení a další úpravy.
          O „mainstream“ tu nejde, jde o to, co to znamená pro zbytkovej „alterstream“ – jenž je sice už měsíce až roky nasáklej OBSAHOVĚ podstrčenou státní propagandou přizpůsobenou akorát aby „vypadala“ jakože alternativně či „opozitůrně“ – falešná hra která zřejmě brzy vyústí v trpké důsledky.

          • John_Pitralon napsal:

            Samozřejmě to chápu, že jsou pisálkové jen dělníci a 99 procent bude vždy dělat jen bezduchou propagandu. Ale občas z toho mainstreamu někdo vyskočí a dovolí si publikovat jiný názor, což obvykle vede k jeho vykopnutí směrem k alternativě. Erik Best, Ivan Hoffman, Petr Hájek, Adam Bartoš…

    • Pravda napsal:

      Ja bych to probouzeni videla tak, ze budou zvysovat podil pravdy, aby lidi ziskali dojem, ze pravdu uz rikaji, ale ty klicove informace budou porad falesne. I kdyby 99 procent rikali pravdu, tim jednim procentem porad nadelaji porad silenou skodu. Jako priklad uvedu migracni vlnu. Vali se miliony. Ale my prijmeme jenom par tisic a ovcan je v klidu. Tak se to dela!

      Obcan nemysli zesiroka a spoleha se na Zemana, takze zustane v klidu. O to jde.
      Obcan myslici ze siroka si tu lez logicky odvodi. Pasy EU opravnuji k volnemu pohybu, bezvizovym stykem s Tureckem se jim zajisti volny vstup, staci jim dat turecke pasy.

      Proto ma smysl zustat u alternativnich medii. Maji casto detailnejsi zpravy nez mainstream.

      • petr napsal:

        Já myslím, že to samé je i s Trumpem a volbami. Trump tu jakože odhaluje pravdu (něco pustit musí, aby mu ovce uvěřily) a po volbách se utáhnou šrouby ještě silněji. Stejně jak to bylo s Obamou. Oproti Bushovi vůbec žádný rozdíl. A kolik hlupáků mu před volbami naletělo.
        SIonisti musí být opravdu zoufalí, když poodhalují část pravdy gojimům. Holt jim jde o krk. Teď je to buď oni, nebo my.

  11. trnou napsal:

    Nerad to říkám, ale NWOO – tyto plody nikdy nedozrají ve sladkou odměnu.

    A já mizim, mějte se tu co se do vás vejde.

  12. proud napsal:

    Jedno se jim musi nechat,v tak zastavenym prostoru plnym lidi se jim ta demolice povedla mimoradne presne a profesionalne,takhle slozit na pudorys takovy kolosy,to by zadnej terorista nedokazal…….ani by se o to nesnazil,naopak!

  13. John_Pitralon napsal:

    Nejlepší byla ta banda havloidních propagandistů (Kolář, Smoleňová, Kundra) v Knihovně Václava Havla, která vysloveně odmítla nabízenou otevřenou diskuzi, mj. i o tématu 11. září s odůvodněním, že by se tím tyto alternativní názory „legitimizovaly“. Co by řekli teď, vzhledem k tomu, že je legitimizuje i Evropská fyzikální společnost… Proboha to není demokracie a humanita, to je otevřený nelidský fašismus a arogantní chování na úrovni následovníků Goebbelse, co oni tam předvedli.

    Debatéři s Respektem se bojí přímé konfrontace s fakty – Putinovi agenti v Knihovně Václava Havla
    https://www.youtube.com/watch?v=9dGiQRK7_Q4

    • Pravda napsal:

      Jasne, nepripustit debaty je nejjednodussi zpusob jak se vyhnout podreknuti se. Analyzou by ta lez vysla najevo tak jako tak, protoze pri lhani nelze nabidnout logicke navaznosti.

      Zeman to ma taky vymysleno podobne. Nechce mluvit o tom, kdo je za migracni krizi, jelikoz tim nechce lidi zatezovat, jak sdelil ! Zmrd prolhany. Toto jsou pro lidstvo klicove akce a kazdy, kdo je ve vedeni statu to vi, jaka je pravda, a taky dostava instrukce, co nesmi rikat.

      Proto nam vladnou herci, komediatnska luza, ktera mezi pravdou a lzi nedela vubec zadny rozdil a hlavne ji to nedela nejmensi problemy. Je to zabavne se divat jak jim lidi zatleskaji, at reknou sebevetsi blbost…

  14. John_Pitralon napsal:

    Tak vyšlo to ještě v Právu, na E15 a ECHO24.
    Ovšem Babišnoviny a Bakalonoviny klasicky kulové. Kromě slovenského Aktuálně, kde to též vydali.

    Vědecký žurnál zpochybnil oficiální výklad příčin pádu „Dvojčat“ v New Yorku
    http://zpravy.e15.cz/zahranicni/udalosti/vedecky-zurnal-zpochybnil-oficialni-vyklad-pricin-padu-dvojcat-v-new-yorku-1319625

  15. John_Pitralon napsal:

    Aktualne.sk jede ..

    „Fakty prevrátili históriu naruby. Za pádom dvojičiek sa skrýva oveľa viac“
    http://aktualne.atlas.sk/zahranicie/amerika/konspiracne-teorie-alebo-utajovane-skutocnosti-vedci-blizsie-pozreli-pad-dvojiciek.html

  16. John_Pitralon napsal:

    EuroZpravy totéž

    „USA o zřícení dvojčat v New Yorku lhaly? Něco tady nehraje, zpochybňují fyzikové vyšetřování“
    http://zahranicni.eurozpravy.cz/amerika/167897-usa-o-zriceni-dvojcat-v-new-yorku-lhaly-neco-tady-nehraje-zpochybnuji-fyzikove-vysetrovani/

  17. Pavel napsal:

    Bych se ani nedivil,kdyby pristi tejden treba napsaly,ze ty dvojcata byly podminovany uz od zacatku kdy je postavily kvuli bezpecnosti,aby kdyz se stane nejakej pruser aby tak aby je mohly odpalit a nespadly do strany a neznicily ostatni budovy.:-)))Verim ze takovej Bogus Sralbotka by to zhltnul.:-)))

  18. Sasin napsal:

    Je dobře že ty baráky něgdo sundal, dyk je to o život v takových vysokých barákách žít. Ti blboni pak tam z té výšky úplně zešílí, a co stakovou chamradí. Jen to furt něco veksluje, vymějšlí cypoviny, vypisuje nactiutrhačné kontumační dokundamenty a vůbec, je to nezdravé, žít, či tvářit se, že v tak vysokých barákách děláte něco užitečného. Každej ví, že v takovejch barákách je plno jen toho zlého, nic dobrého tam přece nigdy nerostlo. A gde taky? Mělo by se to opakcvat všude, gde je pitomé patro navíc. a bude klid na planětě, vám to garantuju. Muheeeeeee

  19. Sasin napsal:

    Lidi mají žít při zemi,a kokoti, co šplhají vejš, jsou mor lidstva. Generálně. Z jejich makovic se vylíhlo všechno svinstvo na zemi. Hotové.

  20. Jana Karásková napsal:

    Dnes bude na UK prof. Wald z ČVUT opět přednášet o tom, jak WTC zkolabovala symetrickým volným pádem za 6 a půl vteřiny potom co selhaly 18mm šrouby :)

    Napsala jsem mu mail…

    Datum: 9. září 2016 14:12
    Předmět: Všimla jsem si Vaší dnešní přednášky na UK, zasílám odkazy na vědecké studie k tématu
    Komu: frantisek.wald@fsv.cvut.cz

    Dobrý den pane profesore,

    dovoluji si Vám zaslat svou recenzi knihy doc. Ivana Němce a jeho týmu z VUT Brno, která byly před pár dny publikována na NWOO.ORG

    http://www.nwoo.org/2016/09/08/odborna-studie-dynamiky-kolapsu-dvojcat-wtc-recenze-knihy-ceskych-autoru/#comment-600168

    Co říkáte tomu, že byla už i v ČTK zpráva o této vědecké studii? Informace se dostala do českých a slovenských médií. Novinky, Týden, E15, slovenské televize TA3…

    http://www.europhysicsnews.org/…/2016/04/epn2016-47-4.pdf

    „Vědecký žurnál zpochybnil oficiální výklad příčin pádu dvojčat v New Yorku“
    http://zpravy.e15.cz/zahranicni/udalosti/vedecky-zurnal-zpochybnil-oficialni-vyklad-pricin-padu-dvojcat-v-new-yorku-1319625

    „Odborníci Steve Jones, Robert Korol, Anthony Szamboti a Ted Walter se věnují pádu obou věží WTC, takzvaných dvojčat, a také budovy číslo sedm Světového obchodního střediska, do které ale žádné letadlo nenarazilo.“
    http://aktualne.atlas.sk/zahranicie/amerika/konspiracne-teorie-alebo-utajovane-skutocnosti-vedci-blizsie-pozreli-pad-dvojiciek.html

    Bylo by dobré, kdybyste se k těmto vědeckým studiím na svých budoucích přednáškách vyjádřil.

    S pozdravem

    Jana Karásková

    František Wald

    komu: mně

    Paní kolegyně,

    Děkuji

    Dezký den
    František Wald

    Frantisek WALD
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
    Czech Technical University in Prague
    Department of Steel and Timber Structures
    Thakurova 2077/7, CZ 166 29 Praha, Czech Republic
    Tel.: + 420 224 354 757; Fax.: + 420 233 337 466
    GSM: + 420 604 936 280
    Em.: wald@fsv.cvut.cz
    URL: people.fsv.cvut.cz/www/wald
    http://www.ocel-drevo.fsv.cvut.cz; steel.fsv.cvut.cz/suscos
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

  21. Jana Karásková napsal:

    vš bude asi V. Škorpík – Sisyfos … podívejte jak se vyjadřuje o práci doc. Němce

    Sisyfos – Český klub skeptiků Jana Karásková Milá paní Karásková. Chcete-li aby tady Vaše příspěvky vydržely, tak bych vám doporučoval přestat jich přidávat takové množství krátce po sobě, přestat přidávat odkazy na podivné a pochybné zdroje jako nwoo a podobně. Děkujeme za pochopení.
    -vš-

    Jana Karásková Sisyfos – Český klub skeptiků Milý spolku, odkaz na svou recenzi bych dala ráda ze serioznějšího zdroje“, bohužel o tak závažné důležité informace pravděpodobně nemají takové zdroje (? Vesmír?) zájem… ale mohu to zkusit redakci nabídnout. Článek by se tam hodil víc než na NWOO.

    Sisyfos – Český klub skeptiků Jana Karásková Nikoli, nehodil, jelikož je to konspirační blud a nesmysl a důrazně vás žádám, abyste sem takové věci přestala dávat. Nikdo tady o ně nestojí.
    -vš-

    Jana Karásková Sisyfos – Český klub skeptiků Uvědomujete si, že mluvíte o práci několika vědců z VUT Brno? Docenta, který tuto studii přednáší na sympoziích stavařům i v cizině, a nikdo tam proti tomu neřekl odbornou námitku?

    • John_Pitralon napsal:

      Pan Škorpík to s inteligencí opravdu nepřehání. Ostatně není žádnou výjimkou v Klubu Sisyfos.

  22. jjozef napsal:

    Je pravdepodobne,
    ze „prekvapujuce“ nazory vedcov boli uverejnene len preto,
    aby sa vypustila para,nastrbilo presvedcenie o orwellovskom fungovani medii.
    Kazde cudo trva tri dni…
    Potom vyhnije.
    Co nie je v telkach a na prvych stranach novin,ma nizku sledovanost.A s velkou pravdepodobnostou rychlo zmizne z obzoru.

    Je velmi pravdepodobne,ze sprava vedcov bola uverejnena ako sposob boja proti plebsu Imperia.
    Keby to tak nebolo,minimalne ti,co spravu uverejnili,by ju komentovali……

  23. contumax napsal:

    Čekám něco o hodně o hodně horšího než bylo 9/11…!!!

    Bude to něco strašlivýho…!!!

  24. Pravda napsal:

    Ty zalez, protoze tady nemas co delat. Jsi prokazatelny troll, a byl jsi take proto zablokovan, jenze se vracis z jinych IP.

    Tu zumpu jsi tady uspesne zalozil ty! Na to nezapomen, pomoci lzi a pomluv, kterych ses stejne jako zdejsi dement vladislav nechtel vzdat ( jelikoz jsi mne odsud chtel vystrnadit, stejne jako on) a odmital dukazy pravdy z me strany. Ve spolupraci s dalsim trolem Kulikem ( Bogus Sobotka, ktery pridal dalsi poskozujici vymysly) a nasledne z vas dvou vysla zruda trolska, co si rika Ikema Monika, ktera ty pomluvy jeste „vylepsila“ a nakonec to nasal zdejsi radoby reditel webu vladislav a umocnuje to dodnes! Prase pomlouvacne, zidovske.

    Ja ti reknu, proc ty pomluvy: nesnasite pravdu, je neprijemna a nastavuji vam zrcadlo. Ja nemam jak mit nejaky prospech z toho, ze tady pisi. Jen sdilim, neb za cely zivot jsem nasbirala zkusenosti i informaci hodne a psala jsem poslednich 20 let i clanky, takze jsem zvykla, ze jsem napadana, to je udel vsech, co se rozhodnou psat pravdu.

    Proto taky tady porad napadas Jana Korala! Za toho nacka jeste od nekoho jednou dostanes do drzky, to si pis. Zakon akce a reakce je neuprosny.

    Nikdo nema rad pravdu, ale je nutna, bez ni se neda vubec nic vyresit. Muzes vyrvavat kolik chces, jak je dneska dobre, ale pravdu neukricis ani nevyzenes, ta te dozene, jako zakon rovnovahy, ktery neustale vy zidovske mrsiny porusujete v zajmu udrzeni si lenosti a moci. Ale jak pisi, vseho jen docasu.

  25. Pravda napsal:

    jeste dodatek: Na Kulikovi, ktery neustale stval proti Rusku je take videt, ze je zid.

    Jaky mate duvod? Jste nuly, podradni zlodeji a nasilnici a ti, kteri jsou poctivi, vas prevysuji a vy to nesnasite, proto je potrebujete srazet pomluvami a vymysly, abyste aspon ve svych vlastnich ocich si nepripadali tak ubozi.

    Valku chcete vy, abyste vydelali, Rusko vydelavat nepotrebuje, protoze neni rozezrane, jako jste vy, zrudy.
    Ukradli jste i vynalezy a vetsina Nobelovek u zidu jsou falesne, vsechno si privlastnujete a proto i ty, zide, tady jecis proti vlastnikovi webu. Ciste vase rutina …cau, zmrde.

  26. proud napsal:

    Ale tejka,tejka se kazdyho,at je otrok,nebo poskok,oba pro ne maji stejnou cenu,temer zadnou,oba jsou nahraditelny a s obema si na burze obchodujou,ale tak daleko mnozi ani nedohlidnou a tak by radi postoupili z otroka na poskoka,tolik maji „sebeucty“.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!