Na Sobotku a Hermana podáno trestní oznámení za vlastizradu

Podáváme trestní oznámení na předsedu vlády Bohuslava Sobotku a ministra kultury Daniela Hermana, neboť existuje podezření, že jejich politická činnost, a to zejména spolupráce se Sudetoněmeckým Landsmanschaftem naplnila skutkovou podstatu trestného činu vlastizrady a dalších výše uvedených trestných činů nebo pokusu o ně.

Nejvyšší státní zastupitelství 
Jezuitská 4 
660 55 Brno

Podezřelí: Bohuslav Sobotka, nar. 23. října 1971, předseda vlády České republiky 
Daniel Herman, nar. 28. dubna 1963, ministr kultury

Oznamovatel: Svaz Českých právníků, z.s. IČ 02428890 
Zastoupen předsedou JUDr. Bc Norbertem Naxerou,

Poškozený: Česká republika a všichni její občané

Trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestných činů vlastizrada podle § 309 Trestního zákoníku, Rozvracení republiky, podle § 310 TrZ a Spolupráce s nepřítelem podle § 319 TrZ, Zneužití pravomoci úřední osoby podle § 329 TrZ a Účast na organizované zločinecké skupině podle § 361 TrZ

Podáváme trestní oznámení na předsedu vlády Bohuslava Sobotku a ministra kultury Daniela Hermana, neboť existuje podezření, že jejich politická činnost, a to zejména spolupráce se Sudetoněmeckým Landsmanschaftem naplnila skutkovou podstatu trestného činu vlastizrady a dalších výše uvedených trestných činů nebo pokusu o ně.

Ministr kultury Daniel Hermann se zúčastnil sjezdu sudetoněmeckého Landsmanschaftu, kde pronášel protičeské výroky, omlouval se Sudetským Němcům za údajné válečné zločiny, které proti nim měli spáchat Češi a podobně. Tato cesta byla se souhlasem předsedy vlády, Bohuslava Sobotky, který navíc vysvětloval a obhajoval jednání svého ministra při interpelaci v poslanecké sněmovně slovy, že Sudetští Němci jsou naši spojenci.

Ve skutečnosti nemůže být pochyb že Sudetoněmecký Landsmanschaft je protičeské revanšistické sdružení, které usiluje o revizi výsledků druhé světové války. Jakkoliv Sudetoněmecký Landsmanschaft před časem prohlásil, že nebude usilovat o restituce či odškodnění za zkonfiskovaný majetek, toto prohlášení je podle všeho jen trik jak oklamat českou veřejnost. Sudetoněmecký Landsmanschaft je, stejně jako všechny ostatní Ladsmanschafty, součástí Svaz vyhnanců (německy Bund der Vertriebenen zkr. BdV), který sdružuje všechny Němce odsunuté po druhé světové válce z Československa, Polska, Maďarska i dalších zemí a Svaz vyhnanců jako nadřízená organizace se majetkových nároků nikdy nevzdal. Spolupráce se Sudetoněmeckým landsmanschaftem tedy vyvolává podezření, že Daniel Hermann a Bohuslav Sobotka mají v úmyslu Sudetské Němce odškodňovat, nebo jim restituovat nemovitý majetek, k čemuž není žádný právní důvod, neboť o odsunu Němců rozhodly vítězné mocnosti po druhé světové válce na Postupimské konferenci a rozhodly rovněž o tom, že majetek Němců v Polsku a Československu mají tyto státy použít jako válečné reparace za škody způsobené válkou a německou okupací. Případné restituce sudetoněmeckého majetku by pro Českou republiku znamenaly zcela neúnosnou finanční zátěž, neboť se jedná o majetek v hodnotě několika bilionů korun.

Existuje důvodné podezření, že Daniel Herman kromě spolupráce se Sudetoněmeckým landsmanschaftem dokonce usiluje o likvidaci českého státu a vytvoření nového protektorátu. Sám to řekl, byť diplomatickou řečí v tomto rozhovoru: Mohli bychom být jednou ze spolkových zemí Německa... Daniel Herman, novinář a člověk od Havla besedovali o skvělých vztazích, se kterými ani ruská propaganda nic nezmůže 25. 10. 2016, viz: http://www.parlamentnilisty.cz/…/Mohli-bychom-byt-jednou-ze…

Oznamovatel v této souvislosti připomíná, že politické projevy nelze hodnotit pouze podle jejich samotného obsahu ale podle jejich skrytého smyslu, neboť jazyk politiků je jiný, než jazyk řadových občanů a to, co ministr Daniel Herman pronesl v uvedeném rozhovoru, vyvolává podezření, že usiluje o likvidaci České republiky a obnovení politické situace, které ve středoevropském prostoru existovala po tzv. Mnichovské dohodě z roku 1938 a vzniku Protektorátu v roce 1939.

Jednání některých českých politiků, zejména tedy podezřelých Bohuslava Sobotky a Daniela Hermanna vyvolává podezření, že tito politici připravují spolu s některými německými politiky revizi výsledků druhé světové války, a že se tedy dopustili ve spojení s cizí mocí vlastizrady a rozvracení republiky, spolupráce s nepřítelem a vzhledem ke svému postavení také zneužití pravomoci úřední osoby a to vše jako členové organizované zločinecké skupiny působící ve více státech. Proto navrhujeme, aby orgány činné v trestním řízení zahájily trestní stíhání výše uvedených podezřelých a aby požádali Poslaneckou sněmovnu o souhlas s trestním stíháním.

Oznamovatel žádá orgány činné v trestním řízení, aby ho informovaly o průběhu a výsledku vyšetřování

Důkazy: Následující články

I sudetští Němci mohou být našimi spojenci. Sobotka ve sněmovně hájil Hermanův pozdrav sjezdu, někteří lapali po dechu,1. 12. 2016, viz: http://www.parlamentnilisty.cz/…/I-sudetsti-Nemci-mohou-byt…

Sobotka a Špidla se sešli s Němci kvůli uprchlíkům - formulace výsledné rezoluce jsou podezřelé, 30.11.16 viz: http://zvedavec.org/vezkratce/13664/

Herman jede s posvěcením premiéra na sjezd Sudeťáků. A už prší reakce: Zrada, plivnutí do tváře obětem války, ptákovina..., 13. 5. 2016, viz: http://www.parlamentnilisty.cz/…/Herman-jede-s-posvecenim-p…

Je to milník v našich vztazích, pochvalují si sudetští Němci návštěvu Hermana, 15. 5. 2016, viz: http://www.parlamentnilisty.cz/…/Je-to-milnik-v-nasich-vzta…
‚Je to pro nás čest,‘ vítali sudetští Němci ministra Hermana. Ten je oslovil ‚milí krajané‘

Zdroj: http://www.lidovky.cz/je-to-pro-nas-cest-…/zpravy-svet.aspx…

Mohli bychom být jednou ze spolkových zemí Německa... Daniel Herman, novinář a člověk od Havla besedovali o skvělých vztazích, se kterými ani ruská propaganda nic nezmůže 25. 10. 2016, viz:

http://www.parlamentnilisty.cz/…/Mohli-bychom-byt-jednou-ze…

V Praze dne 7. 12. 2016




148 Komentářů k Na Sobotku a Hermana podáno trestní oznámení za vlastizradu

  1. Milan napsal:

    bohužel je to tak, jak jeden můj známý poslanec parlamentu před xlety prohlásil, jestli dostane církev odškodnění jsou na řadě sudeťáci. všechno jede podle plánu.

    • Eschatolog napsal:

      Na lidskem druhu je zajimave, ze kdykoliv kdokoliv predestre libovolny plan, tak se najde vzdy dostacujici pocet lidi, kteri tento plan zacnou uskutecnovat.

      • Andy napsal:

        Odpovídala by tomu i uvedenými vlastizrádnými politiky prosazovaná změna názvu z České republiky na pouhé Česko, obdobně jako je Sasko, Bavorsko, atd. a rovněž snaha zrušit funkci prezidenta, jakožto nejvyššího představitele samostatného státu. Bavoři taky nemají svého prezidenta.

    • WIKINGER Petr napsal:

      AKTIVISTÉ ORGANIZACE VOLIČŮ UŽ KONTAKTOVALÍ PRÁVNÍKA,KTERÝ OZNÁMENÍ PODAL.

      cilem je zkusit dát zformulovat TRESTNÍ OZNÁMENÍ NA SKUPINU BANKSTERŮ ČNB,která rabijátsky odsává každému domorodci v ČR jeho peníze. Zubožovaní ovčané se neodvažují ani ceknout na informace o tom jakým způsobem se to tam realizuje a jakoby s tím PLNĚ souhlasili.Věřte tomu,že naši kolonizátoři ČEKAJÍ na to kdy se začneme jako demolovaní občané bránit. Ten svůj kapitalismus TOTIŽ BEZ NÁS VOLIČŮ, nevybudují.Nízká ůroven soudržnosti občanů a defetistická tvrzení,že si připadným trestním oznámením utřou banksteři prdel zabranuje nápravě.Na jejich prdelní aktivitu si nejprve musíme počkat a potom je nacpat do basy.

      TZV NAŠE INTELIGENCE JE SAMA SEBOU PARALYZOVÁNA A NÁRODNÍ WEBY,KTERÉ ČEKÁ STEJNĚ BRZY ZRUŠENÍ STRKAJÍ HLAVU DO PÍSKU A NESPLNUJÍ TO CO NÁM OBČANŮM VE SVÉ TIRÁŽI SLIBUJÍ.

      http://www.novarepublika.cz/2016/05/otevreny-dopis-panu-milosi-zemanovi.html

      • WIKINGER Petr napsal:

        OD WIKINGERA SE TOHO UŽ MNOHO NESMÍTE DOZVĚDĚT

        nervozni režim začal jeho přispěvky mazat a ničit-dnes čtyři kusy.Škoda,ale tak to bude ještě horši, diskutéři,jejichž přispěvky mají vypovídací honotu se budou muset zorganizovat jinak je čeká brzy stejný teror.

        • WIKINGER Petr napsal:

          PRÁVNÍK SLÍBIL POSLAT ADMINOVI NĚKTERÉ MATERIÁLY

          o ČNB z minula.Vzledem k postoji admina typu NIC VÁM VOLOVÉ A OVČANÉ, NEPROJDE nevíme zda je uveřejní.První kroky však už byly učiněny a dokonce jsme získali souhlas,že můžeme použit to horní trestní oznámení jako VZOR.Mimochodem už víme,že složení bankovní rady je možno najít na ČNB stránkách.
          Ti banksteři realizují prioritní bod čislo ČTYŘI z řizení světa

          DEJTE MI MOC NAD BANKOU STÁTU A JÁ SE NEBUDU PTÁT KDO V TÉ ZEMI DĚLÁ ZÁKONY

          http://leva-net.webnode.cz/products/a6-priorit-zobecnenych-prostredku-rizeni/

          • Maroš napsal:

            Wikinger - pravdu máš, avšak len v tom, že peniaze sú len jednou z priorít obecných prostriedkov riadenia udalostí, pre lepšie pochopenie ich vymenujem:
            6. priorita, najnižšia - vojna, hrozba vojnou, občianska vojna, hrozba OV, terorizmus, hrozba terorizmom - ako úloha médií, exekutívy a organizovaného zločinu,
            5. priorita - drogy a všetky závislosti - ako úloha médií, exekutívy a organizovaného zločinu,
            4. priorita - peniaze a s nimi spojená moc a ekonomická závislosť, orientácia na peniaze ako na východisko, saturácia hodnotového systému peniazmi - ako úloha médií, zákonodarstva, exekutívy a organizovaného zločinu,
            3. faktografia - informačná vojna - ako úloha médií, vedy a kultúry,
            2. chronológia - dejepis, história - ako úloha vedy, kultúry, médií,
            1. svetonázor - náboženstvo, viera, hodnotový systém - ako úloha kultúry, cirkvi, vedy, médií, zákonodarstva a exekutívy.

            Najvyššie priority - 1., 2., 3. v každom prípade kontroluje ministerstvo kultúry, ktorého úlohou je zabezpečovať stav a zmeny v status quo - nekrvavou cestou!, t. j., aby sa situ neriešila prostriedkami 6. priority. Pretože kontrolu tohto rezortu prevzali sionisti - ktorí sú rozptýlení v celej židovskej obci, títo sa obávajú jediného - celoplošného pogromu, pri ktorom by nikto nerozlišoval medzi sionistami a obyčajnými Židmi, bez ohľadu na ich vierovyznanie. Toto je krovie sionistov, a chcieť od normálnych Židov, aby pôsobili proti nim v záujme koexistencie s nami, vidím ako nereálne z viacerých dôvodov, povedzme aj kvôli ich inštinktívnej súdržnosti, aj keď často pochybnej, pretože v záujme klanovej a kvázi kastovej prosperity, dokážu bez problémov pôsobiť proti sebe - tak ako aj my. Teda zmena je len a len na nás, a mala by smerovať k tomu, aby mimo štátu Izrael - žiaden sionistický Žid nesmel ovládať ministerstvo kultúry a rezort kultúry vôbec.
            Teda - treba vytvoriť tlak na prezidenta Zemana, aby odvolal Hermana. Pokiaľ to Zeman neurobí, treba ho požiadať o vysvetlenie. Pokiaľ to neurobí, treba mu pripomenúť mechanizmus priamej demokracie, ktorá ho na hrad dostala. Pokiaľ nebude reagovať - treba reagovať. Pokiaľ sa nejaký zmrd bude odvolávať na svoje demokratické práva a rovnoprávnosť - tak nech sa páči ty kokot - buď si rovnoprávny v štáte Izrael, alebo v Nemecku, a tam sa domáhaj svojho práva a nároku byť ako sionistický Žid ministrom kultúry kurva! Lebo tu môže byť ministrom kultúry len ten, kto sa stará o blaho českého štátotvorného národa a ostatných lojálnych spoluobčanov iných národností, a ministerstvo kultúry v žiadnom prípade nesmie tento štát rozvracať a pôsobiť proti záujmom štátotvorného národa! A toto by malo byť deklaratívne podchytené aj v ústave!
            Bradlyho medaila - paródia
            https://www.youtube.com/watch?v=hQUBJEsnaX0
            Ľudový tribunál a exekúcia Ceauceskových
            https://www.youtube.com/watch?v=k3PpUHZiTHs

      • WIKINGER Petr napsal:

        CO ZCENZUROVALI JE TOTO

        každý občan volič musí vědět,že mu demolují v ČNB neviditelnou ruku trhu.Porušují zákon v §2 odstavci 1 zákona o ČNB a to zcela záměrně tím,že vyřazují jakýkoli tržní vliv NÁKLADNÝMI intrervencemi dosahující dnes mnoha stovek miliard.Tyto vytištěné peníze odmítají půjčit připadně bezůročně našim podnikatelům,kteři by dokázali na nich vydělat a zaplatit dobře svoje zaměstnance,kteři by kupovali za ně potřebné věci a tak budovali kapitalismus.

        KAŽDÝ OBČAN KTERÝ SE PŘIDÁ K BUDOUCÍMU TRESTNÍMU OZNÁMENÍ DOSTANE V PŘIPADĚ ZASTAVENÍ TĚCHTO PODVODNÝCH MANÉVRŮ ČNB, PĚT TISÍC KORUN MĚSÍČNĚ.

        §2 odstavec 1 zákona o ČNB zní totiž

        ČNB jedná v souladu se zásadou otevřeného tržního hospodářství

        A TO OBČANÉ VOLIČI BANKSTEŘI ČNB ZBĚSILE JAK JE PATRNÉ Z JEJICH TVRZENÍ PORUŠUJÍ.

        Vždyt se nic nestane když se očistí ten guvernér ČNB před soudem.Bude MU to sloužit jen k prospěchu a my se můžeme připadně dozvědět proč okrádají své spoluobčany nebo možná taky ne..

        • kačaba napsal:

          výborně,konečně se někdo odvážil jít těm zrůdám po krku ...kde je možné toto trestní oznámení podepsat?... budu mezi prvními který to tr. oznámení podepíše a je mi jedno či po mě půjdou nebo ne...

          • proud napsal:

            Bezvadny,kdyz je ti to jedno,pak muzes pomoct zjistit kde bydlej a jejich denni zvyklosti,aby si je mohl narod "nejak" potrestat sam,paklize se na to republika jak je zvykem opet vykasle?..........

            • proud napsal:

              A tak stejne s kazdym vlastizradcem!!!

              • proud napsal:

                Pro vlastizradce je vlastne jen jeden trest,dulezita je PROKAZANA vlastizrada,pak se soudum usetri jejich "vazena,koupena" snaha,taky casto vlastizradna!

            • kačaba napsal:

              proude nevím proč ta ironie? jak píšu,tak to myslím a vůbec by mi nevadilo,kdybch měl potíže v zájmu zlepšení situace,na rozdíl od mnohých zde pisálkú se ničeho nebojím....ostatně republika se nemůže (jak píšeš ) na nic vykašlat,poněvač republika jsme MY VŠICHNI...takže pochopitelně žáleží i na tom co uděláš Ty - jako "část" této republiky.Taky je dobré mít konstruktivní nápady v zájmu všeho dobra - viz Wikinger Petr - myslím,že na těchto webech by si měli didé pomáhat a utvrzovat se navzájem v dobrém pozitivním směru,ne se napadat.Vlastní,správný názor svědčí o kvalitě mysli daného jednotlivce,budováním ega jednáme kontraproduktivně :-)

              • houbeer napsal:

                Kacabo,ja to rikal drive,ze se mi,, styl''wikingera libi-ze pise sjetej ci ozralej?volovina!
                Nevim,jestli to je cesta k demolici hradeb,ale ctim vsechny snahy,je treba busit do smejdu,nechat je chcipnout hladem a nezajmem o ne(po jejich odstavení),je treba busit do ovcanu,kurna jak v tom muzou žít,takovej odpornej parazitickej system plnej krve zvlaste lidi z,, tretiho''sveta.
                Ano souhlas,lide spojujte se v pomoci navzajem.

                • proud napsal:

                  Mas i nemas pravdu(samozreme jen podle mne),nez nechavat vyhladovet,nebo znicit,je spravny nejdriv odignorovat,tim je mysleny nejen je,ale vsechno co zavadeji a delaji a neni to pro lidi,ale proti nim,stejne tak jako vseho a vsech kdo a co jim v tom jakkoliv pomaha!Pak teprv nastane faze dve pro ty nepolepsitelny co svou sanci dostali a hodili ji narodu na hlavu!

                • WIKINGER Petr napsal:

                  HOUBEREERE DĚKUJI ZA ZASTÁNÍ.

                  přihlouplým neoliberálům docházejí argumenty a začnou proto s tím,že se obracejí proti osobám přinášejícím nové myšlenky a zkoušejí vše,aby byly zničeny.Ví,že ovčané ČR jsou známí svou nesoudržností a neváhají angažovat i primitivy ze všech kanálů co jich tu je.

                  ONO I NÁŠ HAŠEK SEDĚL U PIVA A PSAL.

                  Nic nebrání tomu,aby byly vytvořeny PPK tedy Pivní politické kluby.Zde mohou zubožovaní občané navázat NEJEN NA TRADICE PANA HAŠKA,ale na národní weby z internetu,zejména když hospoda má WI-FI napsat mi zda chtějí těch pět tisíc měsičně NEBO SE DÁLE O NĚ DÁVAT RABOVAT.

                  TI HOSPODŠTÍ,KTEŘI PO AKCI JIMI ZVOLENÉHO BABUŠE BUDOU MUSET SVOJE HOSPODY PŘEMĚNIT NA DISKUZNÍ KLUBY,

                  kde zaplacení piva bude ne účtem,ale přispěvkem na fungování klubu jistě uvítají,že budou mít programy jimiž voliči-členové budou odpovídat na nechutný teror podobající se konci,který utrpěli komunisté,nebot kdo nevidí stejné metody používané k udržení moci a to za každou cenu,tak ten musí být DUTOHLAV.

                • proud napsal:

                  Hospody koncej protoze podle nasich "zastupcu" jsme my vsichni proti cigaretam!

                • proud napsal:

                  Vazne si myslis,ze kluby atd. budou usetreny a ze bude fungovat onen prispevek na beh klubu,naivko? Jestli to neudelali,hodej to na vsechny mista kde se shromazdujou lidi naraz a bude,rikaj tomu "pravni uprava".Neni nic co by nedokazali,nebo nemohli,paklize jim to lidi sezerou,nebo k tomu alespon budou mlcet a nezvednou hlavy kdyz by protestovali a presto by jim to nebylo nic platny.To uz je prece davno vyzkouseny,bezna praxe pred dalsim utazenim obojku.

              • proud napsal:

                To nebylo mysleny vubec ironicky!

                • proud napsal:

                  Sam nemam moznost zmapovat zvyky a zjistit adresy nejhlavnejsich a hlavnich smejdu......v tom smeru mam vic napadu(vyzkousenejch),ale kazdej normalni clovek pochopi ze s necim takovym se na verejnost nechodi.Ovsem to o co jsem psal neni nic trestnyho.

          • WIKINGER Petr napsal:

            ORGANIZACE VOLIČŮ DĚKUJE ZA ODEZVU PANE KAČABO

            nejprve zkusíme dotaz u toho právníka a kdyby se to nepodařilo vezmeme oznámení nahoře jako vzor a podle něho se zkusi sestavit šíp do černého srdce ŠMEJDŮ.Tady totiž jde o porušování konkrétního zákona to s cilem poškodit všechny naše domorodce O STAMILIARDY.

      • WIKINGER Petr napsal:

        CO BYLO DÁLE SMAZANO BYL DOTAZ

        zda někdo zde dovede najit na internetu jmenovitě členy bankovní rady,kteři budou muset do trestního oznámení jmenováni jako podezřelí.Klidně by se i dalo napsat co za svou činnost dostanou zaplaceno OD NÁS VOLIČŮ,jedině,že by se vymluvili tím,že peníze na jejich platy si tisknou sami.

        • proud napsal:

          To by to nekdo na ten internet nejdriv musel dat........zkus vyhledat na netu stinovou svetovou vladu,myslis ze ji tam nekdo jmenovite dal s tim o koho jde? Nejvetsi darebaci se chranej nejvic!!! ;-)

      • WIKINGER Petr napsal:

        PANE KAČABO,BUDE TŘEBA MILIONU TAKOVÝCH VOLIČŮ

        jako vy,kteři se dřive nebo později budou muset shodout,že svoji moc si nedají už dále krást volbami a vytvoři více hnutí na přiklad na začátek, hnutí VOLIČI ZA VOLIČE,které organizovaně nebude volit žádnou polit,stranu křiváků,která nebude mít otevřeny diskuzní rubriky pod svými články na námi placených stranických, prý jejich webech.

        JE ZCELA JASNĚ VIDĚT,ŽE CÍLEM POLIT.TŘIDY ŠMEJDŮ JE UDRŽENÍ MOCI,UKRADENÉ VOLBAMI S POUŽITÍM FALEŠNÝCH SLIBŮ. TO DĚLAJI DNES JE KŘIVÁCKÁ CENZURA ZA KAŽDOU CENU,PŘIČEMŽ POUŽÍVAJÍ STEJNÝ TEROR,KTERÝ VEDL K PÁDU KOMUNISTŮ.

        Žádejme DIALOG s POLIT.STRANAMI,jinak vytvořime vlastní hnutí a svoje hlasy a tedy i moc si přestaneme dávat krást.Drzost těch kreatur je nekonečná stejně jako jejich chamtivost.Na ni zcela určitě jedou zajdou a to dřive nebo později.

        PRO ZAČATEK TADY HLEDEJME LIDI,KTEŘI SE PŘESTANOU DÁVAT OKRÁDAT ZLOČINCI Z ČNB.NÁRODNÍ WEBY PODOBNÉ NWOO BY MĚLY DOKÁZAT JE VYGENEROVAT.

        Nikdo z našich intelektuálů nechápe,že je třeba zorganizovatne polit.strany,ale voliče, aby zvolíli SVOJE opravdové zástupce a ne donekonečna polit.třidu ŠMEJDŮ která nemá nic jiného na práci než po zvolení terorizovat vadnými zákony ty kteři je zvolili..

        KDESI KDOSI NAVRHUJE PROJEKT PRO DESET MILIONŮ.JÁ JSEM ZA PROJEKT PRO 8 395 132 voličů

      • WIKINGER Petr napsal:

        JE VELICE TĚŽKÉ PRO LAIKA POCHOPIT JAK MŮŽE BÝT OKRÁDAN MĚSIČNĚ O PĚT TISIC A JEŠTĚ TOMU RADOSTNĚ TLESKAT A NEVŘEPŘIT SE K OBRANĚ.

        rovněž je vidět,že tento web nesmí plnit to co má v tiráži a je mu dovoleno pouze popisovat situaci a trpně vydávat prohlášení na př to,že naši banksteři NIKDY nebudou respektovat zákony a utřou si takovými PŘIPADNÝMI trestními oznámeními,které na to upozornují zadek,aby tak pohrdali občany jimž jsou volbami ukradeny hlasy a tedy i jejich moc.

        ZKUSIM TADY DÁT ZÁKON O ČNB AT KAŽDÝ VIDÍ JAK TI BANKSTEŘI,JEJICHŽ JMÉNA UŽ ZNÁ CELÁ REPUBLIKA POHRDAJÍ OBČANY VOLIČI,KTEŘI VOLI NEUSTÁLE STEJNÉ ŠMEJDY,JEJICHŽ APARÁT JE UŽ NYNÍ APARÁTEM TERORU.
        https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1993-6#cast1

        zejména si všimněte §2 odstavce1 poslední věty,kteroá je očividně a záměrně porušována..

        Pokud ani zdejši web nesmí organizovat nespokojené voliče vznikne brzy otázka NA CO VLASTNĚ je,když na oko kritizuje cenzuru,ale stejně nedokáže a nechce organizovat podporu občanů voličů a bude tedy stejně brzy pod připadnou záminkou nějaké propagandy zakázá včetně jeho diskutujících..

    • lukaš napsal:

      Pro Milan.
      Podobně to vidím také,jen zvolením Zemana a ne Schwarzenberga,tak se to zadrhlo.Už k vůli tomu budu volit Zemana zas,popřípadě někoho kdo se jasně k tomu vzepře.

    • weissbach napsal:

      Proč by jinak investovali tolik peněz do Havla a spol? Investice očekává návratnost. A kromě toho čeká další zástup supů na mrtvolu českého státu. O čem je globalismus, EU a spol?

      • Paul Durham napsal:

        Saprofág je organismus z organických látek odumřelých organismů nebo jejich částí. Takový způsob alespoň částečné výživy se někdy česky nazývá hniložijnost .

        globalismus = hniložijnost

        • Paul Durham napsal:

          Saprofág je organismus vyživující se z organických látek...

        • Maroš napsal:

          epifit = prichytený o niečo, využívajúci polohu,
          saprofit = využívajúci odumreté časti iného organizmu, jeho výlučky,
          parazit = využívajúci energiu a živiny iného živého organizmu

          Globalizmus = skryté, nepriame, kamuflované, sprostredkované, ergo - organizované parazitovanie.
          Hniložijnosť = spôsob existencie organizmov napadnutých Globálnym parazitom = diagnóza

    • WIKINGER Petr napsal:

      TADY NESTAČI HOŘEKOVAT,ŽE BRZY BUDEME PLATIT ODŠKODNĚNÍ

      ale propagovat články,které se ptají kdy nám německo zaplatí dlužné biliony.Mám dojem,že článků je víc než tento

      http://www.ceskenarodnilisty.cz/clanky/kdy-nam-nemecko-zaplati-reparace.html

  2. smrt vlastizrádcům napsal:

    Je to bez šance na úspěch,navíc velmi naivní,nebo si myslíte,že snad protektorátní likvidační žid podřízne vlastní dítě?!
    Platí na ně jedno: Ty tlusté upocené svině nechodí všude s ochrankou. Jednoduše si na zmrdy počkat a ustřelit jim tu jejich hnusnou slizkou židovskou tlamu.

    • proud napsal:

      Staci je odstavit,zrusit jim nastroje moci a ignorovat je.........umlatej se sami,to plati nakonec o vsech,ani nemusi jit o zidy,klidne i o elitach a GP,jedina jejich sance bude se prizpusobit a stat se jednema z nas vsech.

    • WIKINGER Petr napsal:

      NENÍ TŘEBA SUNDÁVAT KALHOTY,KDYŽ BROD JE DALEKO

      ustřelení jejich palic nepomůže na místa mrtvol se budou hrnout dalši Šmejdi.To chce dát pokouřit celé politické třidě Šmejdů jak ted stojí a leži v tom ZAVŠIVENÉM PARLAMENTU zmetků.

  3. proud napsal:

    Tak schvalne vazeni,jak to dopadne............. :-)))))))))))))).Uz to vim,ale nehodlam brat nikomu idealy a nadeje.......

    • WIKINGER Petr napsal:

      PROUDE MOHU SE ZEPTAT ODKUD VYSÍLÁTE?

      mysleli jsme si tady,že jste svižný člověk,ale vypadá to tak,že jste dědek vysílajíci z hrobu.Tak se polepšete jinak tam zůstanete a budete srát ostatní tvzením DĚDKA předposrance

      JÁ TO ŘÍKAL..

  4. petr napsal:

    Pokud se nepletu, tak většina těchto paragrafů předpokládá, že dotyčný to udělal násilně nebo pomocí ozbrojených složek. Pokud to udělal čistě pomocí dohod a nenásilně, tak je zcela beztrestný. Aspoň podle toho co jsem se kdysi díval do tr. z.

    Sudeťáci dle zákona nejsou zločinci ani nepřátelé a jejich podpora není organizovaným zločinem. Ty zákony byly po 89. schválně vykastrované, aby za ně žádný politik nemohl být odsouzený. Vsaďte se, že ty nové zákony "proti terorizmu" jsou namířené výhradně proti nespokojeným občanům a nikoliv proti ministrům, kteří prodávají armádní přebytky ISIS.
    Takže psi štěkají a karavana zlodějů a kolaborantů táhne dál.

    Ikdyž snahu tímto ukázat lidem, že politici nejsou nedotknutelní polobozi, hluboce oceňuji a schvaluji. Na skutečně neprůstřelné trestní oznámení by to chtělo opravdu kvalitního a nebojácného právníka, který si umí namazat státní úředníky na chleba.
    (jako například Tomáš Pecina paragraphos.pecina.cz)

    • Eschatolog napsal:

      Jelikoz justice drzi prsten moci bez kontroly, kazdy s alespon 100g neuronu predem vi, jak to bude, Sobotka neni Zemanek, ze.

      • petr napsal:

        Zas tak beznadějné to není. Koukněte se na peccinův blog, jak s nimi zamená. Je zkrátka potřeba nebýt úplný právní amatér a formulovat to tak, aby v tom policie našla snadno skutkovou podstatu. Jinak to samozřejmě okamžitě hodí do koše.

        A možná to ozmámení podat mimo Prahu, kde jdou všechny státní složky gaunerům politikům na ruku. Třeba v Ostravě :-)

        • jan nowak napsal:

          Napište to Sasínovi - žere hlawně pražáky..
          Adresa je : NA ORBITĚ ( louská sem-tam buráky)

          • 4Nowak napsal:

            Jo ale na suprdůležitou "politiku"(co je tu furt "řešíte" jak kdyby šlo vo ordinaci v růžovce hrdiny bližšíma než reálnýma vlastníma..) co se jenom tak dělá a hlavně ji tak bubutrollci rozmazávaj jakoby to byl střed vesmíru... zvysoka orbity tentononc...

    • proud napsal:

      Ocenovat muzes,ale ja vidim ze se jim nic nestane a misto vzpruhy narodu dostane tento dalsi tafku a impuls nedelat nic protoze to je zase opet marny,coz me presvedcuje o tom ze v "odboji" jsou bud blbci,nebo naopak zakukleny nepratele!!! Vsechno je to pouha psychologie......

      • proud napsal:

        A tyhle "chyby" jsou z tech nejhorsich!!!!

        • petr napsal:

          Pak jsou tam ještě idealisti, kteří mají obrovské odhodlání, ale málo pragmatizmu a praktičnosti. Na tom ztroskotá většina trestních oznámení.

          Bohatě by stačilo, kdyby se to dostalo k soudu, i kdyby to potom zkorumpovaný soudce hodil pod stůl. Lidi by už viděli, že nám nevládne nedotknutelná bolševická šlechta, ale lidé žalovatelní a potrestatelní.

          Bohužel to soudu musíte naservírovat vše pod nos, aby to nemohl zamítnout na nějaké právní kličce. A k tomu je potřeba dobrý právník s aspoň trochem charakteru.

      • jan nowak napsal:

        KUP SI Nowou KLÁBOSNICI prde ! ! !
        Už je Haarpík sta-žen z KŮŽE ?
        Odpowěz !!!

  5. Perun Hromovládný napsal:

    Osobně se domnívám, že to dopadne jako v Německu, kde na Makrelu podali 400 trestních oznámení pro vlastizradu. Výsledke je samozřejmě nula, jak překvapivé. Lidi, kteří si stále myslí, že petice, demonstrace a podobné rádoby demokratické postupy něco změní, jsou krásně naivní. Demokrace je jejich vynález a jedná se o zastřenou formu totality, bohužel. Jediná cesta z toho marastu jsou vidle, násady a cepy.

    • proud napsal:

      Mas recht,az na tu cestu ktera jde jen do pekel,je jina a minimalne stejne tak dobra,spis lepsi,a bez krve!

    • Marco napsal:

      Mě ta slavná demokracie připadá jako maskovaná monarchie. U zrodu stáli právě oni a také se přidávám k názoru, že demonstrace nic nezmění nebo rádoby petice atd. Vše je jen na vybití flustrací, jiný efekt to nemá a pokud kdysi nějaký smysl demokracie měla, byla komplet vykastrována, aby plebs nerozhodoval.
      Měli by jsme veškerou samozvanou elitu naložit, klidně i se vším, co zde nakradli a vysadit je na opuštěném ostrově bez možnosti návratu. Bez nás nejsou nic.

      • Perun Hromovládný napsal:

        Nu ano, souhlasím. Je to postaveno - buď my, nebo oni. Ostatně, nové voliče už si v tichosti dovážejí a volební právo na lokální úrovni již mají potvrzeno. Nebýt vynálezu ekektřiny a dalších návazných cetek, tak se dosti rychle vracíme o 200 let nazpět. Feudalismu nahradila oligarchie a nevolnictví digitální pouta. Nekonečný příběh - dobro a zlo. Slovanský kolovrat se točí... ...

      • proud napsal:

        To by se jim i treba libilo,ba ne,ja bych je nechal MAKAT,ale jako obycejnyho cloveka pod sefem,aspon nejak by castecne nahradily co zkurvily !!!

      • Paul Durham napsal:

        Mě ta slavná demokracie připadá jako maskovaná monarchie.

        mi taky, teď ještě třetího a už jsme organizovaná skupina, jen ty chechtáky z Moskvy ne a ne dorazit, a vánoce na krku :-)

        • Perun Hromovládný napsal:

          Jo jo, taky dělám tu "kremelskou propagandu" bez nároku na odměnu a tudíž se asi jedná o charitu?

          • weissbach napsal:

            Přinejhorším jako parta nenapravitelných idealistů-realistů ruku v ruce dokráčíme k vyhynutí.

  6. Eva napsal:

    Až tak beznadějné to zase není. Zametou-li to policajti a soudy do kouta, ještě máme volby. A tady je můžeme odstavit od lizu elegantně a v souladu se zákonem.

  7. Petr napsal:

    Česky srackoknedlikovy národ si ani nic jiné nezaslouží. TTIP: 100 tisíc Němců proti němu protestovalo, zato 67% Čechů nemá ponětí co to je. Serou na všechno, hlavně ze dnes je co ˇzrat. Jak někdo řekl, zde mohl vládnout i Mickey Mouse a nikdo si nic nevšimne. Babiš: položíme otázku jinak: proč Češi mu prodali deníky, pekárny? Protože Češi jsou takovi inidividualiste, ze prodají aj vlastního kamaráda. To neříkám já, ale zahraniční politolog, když vysvětloval, proč NATO tolik spoléhá na Čechy. Každý na každého sere, taková je holá pravda.

    • Perun Hromovládný napsal:

      Nu, Čechům vždy trvalo, než v nich bouchnou saze, ale pak to stálo za to. Nepodceňoval bych se.

      • proud napsal:

        Otazkou je,jestli je to dobre nebo spatne,zalezi jakym zpusobem ty saze bouchnou,kdyz tim spravnym,pak uz aby to bylo!

      • petr napsal:

        Kdy že bouchly ty saze? Za posledních 500 let si zrovna nemohu na žádnou takovou situaci vzpomenout.

        Ale je pravda, že na rozdíl od zdegenerovaných zápaďáků ještě víme, že je něco hodně špatně a je potřeba s tím něco dělat.

        • houbeer napsal:

          Petre,tak treba tady v tom zapadackem spanu pred par lety stavkovalo MILIONY lidi,jen v madridu jich bylo kolem 3melcku.
          Takze nesouhlasím,ze zapadaci neciti spatnost systemu!

        • Perun Hromovládný napsal:

          Legionáři, třeba?

          • houbeer napsal:

            Legionari gene-rodove pameti?mozno...
            vazne potkavam spoustu zapadaku,nejsou blbejsi ci pohodlnejsi nez češi,i kdyz slovanska zručnost je znatelna.

  8. Perun Hromovládný napsal:

    Přiznám se to netuším, ale ta kombinace flegmatismu a následného cholerismu nám nechala žít na jednom území 1000 let (minimálně). Pokud se podívám na Lužické Srby, tak jsme skutečný zázrak, nebojím se o budoucnost, ale spíše čím bude vykoupena.

  9. jan nowak napsal:

    WIKINGERA Petera psala jednou báseň :
    .. než mu péro z CAMPERA přerazilo dá$eň..

    • WIKINGER Petr napsal:

      NOWAKU,

      kdyby vaše básnické střevo bylo mostem,tak by se všichni ti,kteři plavat neumí utopili..

      • jan nowak napsal:

        .. tuhle jsem si koupil POSRANÝHO MELOUNA ! ! !
        Co ty o tom wíš ?

        • WIKINGER Petr napsal:

          NOWAKU FERDINANDE,

          vám se nemůže povést,aby jsem se na vás nasral.Já totiž lidi,kteři se při jídle řídí heslem DOBRE PRASE VŠECKO SPASE mám nesmírně rád.

  10. proud napsal:

    ABY TO NEZAPADLO!!! Stejne jako odsuzujeme vlastizradce mezi "zastupcema",meli bysme ostre vystupovat i proti nasim vlastnim!!!

    Tomáš Marný (To máš marný ) - vlastním jménem René Koukal..
    Bližší podrobnosti v archivu Svobodného rádia dne 2016-12-12 – Studio Beta – Na dopisy posluchačů (Pozor: Odhalení a vysvětlení hoax zprávy na webu: http://tadesco.cz Tomáše Marného)

    http://svobodne-radio.cz/2016-12-12-studio-beta-na-dopisy-posluchacu-pozor-odhaleni-a-vysvetleni-hoax-zpravy-na-webu-httptadesco-cz-tomase-marneho/

  11. Eschatolog napsal:

    Pozoruhodny porad na ZOOM o britskych hradech byl vcera, Tower a Eduard I. Kladivo na Skoty roku 1275 zakazal zidum lichvu a uveznil je, jako odplatu za destrukci ekonomiky, 1279 popravil stovky lichvaru a 1290 vyhnal vsechny zidy z Anglie.

  12. proud napsal:

    Co je to na ty fotce v pravo za maly,tlustu osklivy zvire? Odpornej pohled,fuj!

  13. benmil napsal:

    Všimli jste si, že ten ksicht v bleděmodré kravatě se stylizuje na Ádu?

  14. jan nowak napsal:

    .. bleděmodrá krawata spíš wypadá jag z německýho porna ,
    ale wšimli jste si ADRESY : Jezuitská 666 a w Brně ..kkt k tomu :-)

    • WIKINGER Petr napsal:

      JEZUITI TO NAPEWNO PO§LOU ZPÁTKY PODPINDOSTNÍCKEMU SOUDU

      kdesi do Prahy.Tam to udání bude sloužit naši kurwokracii k wywolani doby TEMNA.Těm Antikristům z KDU STRANY šMEJDŮ prý může brzy pomoct jedině bůh,tak dnes v té straně Satanistů jim nezbývá než čekat na dobu kdy ty ŠMMEJDY za ním pošleme,aby se MU přiznali i k tomu,že kradli malym dětem svačiny.

  15. Maroš napsal:

    VO VOJNE JE DOVOLENÉ VŠETKO! - aforizmus.
    Takže - sme vo vojne, alebo nie? Ak nám ju niekto nevyhlásil, ešte neznamená, že nie sme. Ak existujú indície, že táto vojna proti nám nesmie byť vyhlásená, lebo je to VOJNA LSTI - vojna tajnej menšiny proti väčšine - vojna 100 tisíc hajzlov 13 rodín proti ľudstvu - a participiálne krok za krokom proti každému národu, tak v tej vojne - SME! Taký je názov aj istého už vyfarbeného denníka na Slovensku. Takže - ak pre NICH je samozrejmé, že sú s nami v ich nevyhlásenej vojne proti nám, tak by to už malo byť jasné každému z nás! Na vyhlásenie vojny sa konečne vyserme, BOJUJME, a konajme tak, aby sme v nej vyhrali MY. VO VOJNE JE DOVOLENÉ VŠETKO - samozrejme, potom sa ukáže, kto má aké mravné zásady, ale keďže vo vojne končí demokracia vždy, konajme kurva tak, aby nás neustále nepacifikovala ICH kamufláž ich pseudodemokracie. Poľné súdy nepoznajú inštitút odvolania sa - majú svojho obhajcu, a to im musí stačiť!

    • proud napsal:

      "samozrejme, potom sa ukáže, kto má aké mravné zásady"...........proc az potom,kdyz to jde lehce uz pri tom? ;-),nektery zasady neplatej pri primym fyzickym stretu.mas li vyhrat,a o tom to pri nem je,ne o pouhy ucasti,vyhrat za kazdou cenu,je li nutna! Ale nas "boj",ma-li bejt efektivni a v moznejch podminkach tohle nevyzaduje,staci jen vedet co a jak a hlavne vydrzet a pujde to "bez jediny kapky krve",kdyz to zobecnim.Nebo mas za to,ze to tak nejde?;-)

      • proud napsal:

        Spravny moralni zasady nemuzes uplne nikdy vyskrtnout,kdyz to udelas,pujde to s tebou i v budoucnu a zase s tim budes bojovat.Potrebujeme je naopak vratit do zivota a s nima hned prvni dve dulezity: Nesmis ohrozit.Omezit muzes jen se souhlasem budouciho omezovanyho.Potrebujes snad v tomhle smeru vic?;-)

      • Maroš napsal:

        Proude - oni nemajú problém s potokmi našej krvi - navyše, ten ich satanizmus ich k tomu priam nabáda. Takže jedine - že by si dokázal bojovať - odkrvený.
        Ak som spomenul polné súdy - že sa s tým neserú - tak prečo by mali živiť podozrivého diverzanta, starať sa o jeho blahobyt v bezpečí pred bojom, a svojim vojakom nedajú ten jeho chlieb? V takomto režime nastupuje logika prežitia kto z koho, a kto má akú zdrojovú stabilitu - na vydržanie vojny. Uvádzam to pre prípad slniečkárskeho vnímania problému.

    • bimbo napsal:

      ako to chces zrealizovat. ONI VYVOLENI maju na svojej strane vykonny aparat ozbrojenu moc -armadu, -policiu, -sudnictvo. len co sa ozves alebo nieco vyvedes skoncis za mrezami. alebo ti daju mastnu pokutu alebo ti zlikvidujuu zivnost.

      • proud napsal:

        Organizovana Obcanska Neposlusnost!

        • Maroš napsal:

          Proude - organizovaná občianska neposlušnosť = u mňa - každý sám za seba - organizovaný okolo spoločného ideálu a cieľa. Celkom určite nie, nejaká piča organizácia - vertikálna pyramída, ktorú niekto utopí v krvi. A celkom určite nie davové akcie s IQ davu mínus 10. Organizácia - v zmysle účinnej organizovanej sily, má význam len u armády - vojska, ktoré takto dokáže zasadiť zásadný úder a prevziať kontrolu. Ale - aj tá musí byť organizovaná - okolo spoločného ideálu a cieľa! Detaily ponechám na kreatívcov takéhoto procesu. Takýmto spôsobom skrachovalo aj SNP - Nemci včas - po avíze zradcov,, odzbrojili slovenskú armádu, pripravenú na prevrat a zasadenie prielomového úderu. NAŠE OBE ARMÁDY odzbrojili, PRE ISTOTU, hneď po roku 1989 - Vaškovou doktrínou svetového mieru.

          • proud napsal:

            Mluvis o necem o cem nemas moc predstavu Maro.Je rozdil neco organizovat a je rozdil v necem se organizovat dobrovolne za ucelem dosazeni co nejefektivnejsiho vysledku.To neni o zadnym sefovi,nebo sefech,ale vzajemny domluve jak a co,kdy atd,pekne v klidu,z domova a bez rizika opletacek s rezimem a systemem,nebo minimalnich.........

      • Maroš napsal:

        Bimbo - ak je dovolené na internete hrať všelijaké bojové hry, tak aj ja hrajem tú svoju - v svojej hlave. Na realizáciu už nie som spôsobilý vekom a zdravotným stavom - ak by - tak nebudem strácať čas tu. Avšak určité skúsenosti mám - hádam sa môj pohľad na vec zíde zvyšku môjho kmeňa - zatiaľ len pri táborovom ohni. V zmysle kolektívneho rozumu - všetko sám neviem a ani nedokážam. Taký jaskynný brainstorming. ???

      • WIKINGER Petr napsal:

        BIMBO,TO JE JEDNODUCHÉ

        stači,aby cíl byl,nedat si při volbách ukrást hlasy A TEDY I MOC,Ostatně je naši výhodou,že vůbec ještě ti Šmejdi nezozorovali,že jsme vyhráli už TROJE VOLBY.POSLALI JSME ods OČUMOVAT ŘEDKVIČKY ZDOLA A TOP se opaluje na rozptylové loučce a to jsme se jako voliči a ovčané ještě ani POŘÁDNĚ nezoganizovali.

        ŠKODA,ŽE MÁ ZDEJŠI ADMIN JINÉ INSTRUKCE A NESMÍ JAKÉKOLI ŘEŠENÍ PODPOROVAT,ABY KLAPLOA TO I KDYŽ UŽ MUSÍ VIDĚT,ŽE TU JSME SAMI DOBŘI BORCI,NO NI?

        • proud napsal:

          Porad mi neni jasny,proc se neustale navazis do admina? Co ti za to slibujou?.........

          • proud napsal:

            Je ti kurva malo,ze muzes svobodne psat? Sere te to? Jestli jo,tak se odporoucej nekam kde te v cukuletu zabanujou a pak sem muzes chodit plakat a stezovat si!..............To jsou dneska lidi:-)))))))))))))))))))))))))))

          • proud napsal:

            Zajimalo by me jaky instrukce mas ty!

          • WIKINGER Petr napsal:

            PROUDE PROČ SE NAVÁŽIM NA ADMINA JE OČIVIDNÉ

            v tiráži píše,že nedopustí nadvládu nad světem NWO několika jedinců,kteři mají kupy peněz-to jim nestači a chtějí mít k tomu ještě moc nad všemi domorodci,kteři shrbí hřbet jako vy.Vašim úkolem je dále vysílat z hrobu,že jste jen obyčejný předposranec.TO VÁM UŽ ZŮSTANE.

            Podívejte se všichni na to,že se otevírá možnost pořádně zatopit SEDMI ubohým banksterům ze žoldu NWO a napsat na ně trestní oznámení.Ptám se,kde je adminova podpora.No prý hledá lidi s myslí otevřenou,kterým není lhostejné co se kolem nich děje.
            Ovšem PROUDE,vám nepomůže hrát si na majitele tohoto webu a hrozit jako ŠMEJDI,že otevřená mysl bude vámi zcenzurována.Začináte vidět,že by se věci mohly pohnout a proto vám nezbývá nic jiného než se stylizovat do role BRZDY..

            COŽ JE PŘESNĚ TEN ÚKOL,KTERÝ JE NA VÁS VIDET A CÍTIT NA STO HONŮ A TEN DOJEM NEMÁM SÁM.

            • proud napsal:

              "PROUDE PROČ SE NAVÁŽIM NA ADMINA JE OČIVIDNÉ ".........ne,to vubec neni ocividny ve vztahu k ostatnimu co pises,ocividny je to mozna pro ovci neznajici souvislosti a nectouci nez mainstream.Me vychazi panacku neco uplne jinyho,mas plnou hubu volicu,navazis se do admina a podobne,pritom vime ze volby jsou k hovnu a k smichu a vime ze admin INFORMUJE!!!!!!!!!! Stara se o INFORMACE,to je jeho zpusob a ty se mu snazis nacpat neco jinyho,protoze ty nemlich chcees,milej fuhrere!!!! Nasrat! Kazdej si dela co umi a co chce a "zaplatpanbu" za to! To je zacatek cesty kdy se sjednotime,ale dobrovolne spolu,a ne pod nejakym kousavym,ironickym fuhrerem,rozumime si?!!!

              • proud napsal:

                Honza si dela svuj part kterej zna a umi,mimo to co dela jeste mimo internet,nez by se cpal do neceho jinyho na co nema prostredky a zkusenost.Nauc se to taky,leccos z toho co troubis jsou nesmysly,navic jeste i dost podezrely,jestlis to sam nezaznamenal,paklize to ovsem neni umyslny,odbor na to uz existuje a jeho nazory jsou na odstrel!

        • bimbo napsal:

          v tomto kosiari sa stretla celkom pekna zbierka vlkov. ale hryzeme len do vzduchu alebo sami do seba. takto strach velkemu bratovi neurobime!

          • WIKINGER Petr napsal:

            ALE BIMBO NA CO STRACH.TO NESTAČI.

            voliči mají moc odstranit ty gumy z polit.TŘIDY šMEJDŮ.To se jim podařilo už u ODS a TOP STRANY,kteřá propaguje,že se mezi sebou mají mlátit atomovými pumami.Proč neodstranit to chcípácké ČSSD.jehož členové dopustili,aby jejich křivácké vedení NEMEHEL vytunelovalo z prvního článku naši USTAVY slovo SOCIÁLNÍ STÁT a proto tato strana už nemá žádný významu.Lže už ve svém názvu,že je SOCÍÁLNÍ,podporuje rabování našich kapes,nízké platy a ted i jak se zdá hodlá dát po cirkevních restitucích peníze i landsmanšaftu spolu s ANTIKRISTY Z KDU ČSL.Jen si přečtěte nahoře v článku kolik nám Německo dluži z reparací

            A ONI TAM MAJÍ TOHO ZMETKA ZVORÁLKA,KTERÝ NECHCE ABY KAŽDÝ Z DOMORODCŮ,VČETNĚ KOJENCŮ DOSTAL OD BOHATÝCH NĚMCŮ Z REPARACÍ MILION.

          • proud napsal:

            I mezi sebou je potreba si udelat poradek bimbo,ne kazdej kdo se dobre tvari taky dobre mysli............

            • WIKINGER Petr napsal:

              PROUDE VAŠE KOMENTÁŘE MĚ NAPLNUJÍ PŘIMO GALAKTICKOU SPOKOJENOSTÍ.

              konečně jste si našel někoho,kdo vám šlápne na kuři oko a vy tu řvete bolestí.Vaše nadávání,které se snaži PODOBNĚ marně komentovat jako lži režimu,jsou kvitovány tím,že jste dostal tady přiléhavou přezdívku PRD.Samozřejmě,že bych já nikdy nenapsal,že tu smrdíte,naopak nadávejte mi a pokračujte v nadávkách.Dělají mi NESMÍRNOU RADOST A REKLAMU.

              ŠKODA,ŽE JSTE SI NEVŠIML,ŽE SE VÁS NIKDO ZASTAT NECHCE A MLČENÍM SOUHLASI VŠICHNI,ŽE CO NAPÍŠETE JE VASTNĚ JEN DUNĚNÍ PRÁZDNÉHO PLECHSUDU.

              Kde se ve vás bere tolik nenávisti,která má našemu bohu panu adminovi zabránit v tom co slíbil v tiráži
              JE TŘEBA VYTVOŘIT KOALICI S UŽ EXISTUJÍCIMI SKUPINAMI ČI DOKONCE OSOBAMI.KAŽDÝ UŽ ROZPOZNAL,ŽE TI CO JIM NADÁVÁTE JSOU TI PRAVÍ A NEFALŠOVANÍ.

              • Maroš napsal:

                Wikinger - až tak zlé to s Proudom - mimochodom, je to asi druhý - tretí človek typu - najprv si dáte spolu na piču, a potom ste kámoši, nevidím. Tiež ma najprv nasral a považoval som ho za trolla. Pokúsim sa to vysvetliť na pojme - organický tím, a ako do tohto celého kto - obecne, zapadá.
                Organický tím je spoločenstvo individualít so spoločným cieľom a relatívne!!! spoločnými motiváciami, s určitými dispozíciami, ktoré sa navzájom dopĺňajú, pričom mnohí jednotlivci nesú v sebe dispozície na viacej úloh - kvázi orgánov v takomto "organizme". Možno teraz nevymenujem všetky, tak aspoň tie, ktoré mi napadnú -
                iniciátor, novátor - kreatívec, organizátor, realizátor, korektor-skeptik = Proud, motivátor-kouč, informátor, defender, kamuflátor, mediátor, atď., toto je len ilustračné.
                Teda - na prvý pohľad to vyzerá tak, že skeptik, resp. korektor pôsobí proti zámeru tímu - proti jeho nevyhnutnému nadšeniu - motivácii, atď., atď.
                Odbočím - Pjakin to presne vyjadril, keď prirovnal Putina a ruských jastrabov - horlivých jastrabov, ktorí by neváhali zatiahnuť Rusko do vojny, hoci vojna je posledné riešenie, v ktorom víťaz istý vždy nie je, navyše - odserie to celá krajina. Detto - maršál Žukov - nechal svojími egomaniackymi rozhodnutiami vykrvácať celé divízie - muž s veľkým egom, ale mizernou invenciou - videl len silové riešenia - nie takticky výhodnejšie a šetrnejšie riešenia. Znovu odbočím - základným predpokladom úspechu manažéra nie je len jeho charizma, ale najmä - schopnosť plánovať. A tá vyžaduje - prieskum slabých miest a rizík, teda - primárnu rozumnú skepsu, čo nie je to isté ako nechuť a zbabelosť, pretože v určitých situ máme len - jeden pokus. Vidím to tak, že Proud ťa nasiera svojím neustálym - ALE?! Lenže bratku - tvoje vodcovské ambície a realizácia - AKO TEDA KURVA! - sú dve rozdielne veci. Sorry, ale ak by som si mal v záchrannom člne vybrať medzi Proudom a "zakaždúcenuvíťazomavodcom" - vyberiem si Prouda, práve preto jeho ALE!, pretože pokiaľ nevieš to ALE prekonať argumentmi, len zúrivosťou, tak jednoznačne nie si schopný plánovať, teda menežovať, teda viesť iných. A chtíčov máme každý dosť - možno aj chtíč ochutnať nielen psie, ale aj ľudské mäso - raz darmo - "někteří lidi jsou k sežrání"... Ale - priznám sa - tiež som zažil tiesnivé situácie, keď
                to musí byť okamžité veliteľské rozhodnutie bez zbytočnej diskusie - keď je červená rovnako dobrá, ako čierna, lebo viac v danej chvíli nevieš, lenže vtedy ten veliteľ berie na seba zodpovednosť a riziko aj vlastného ohrozenia - čo teraz nie je ani môj, ani Proudov, ani TVOJ prípad. Čím viac budeš chcieť hecovať, tým skôr aspoň mňa presvedčíš - že len provokuješ. A s tým mám tak ja, ako aj Proud, už svoje skúsenosti.

                • WIKINGER Petr napsal:

                  MAROŠ,MÁM PROUDA DOCELA RÁD.JE TO NEŠKODNÝ TLACHAL.

                  ovšem když vyhrožuje cenzurou mělo by se i u vás rozsvítit červené světlo.Stejně mě zajímá zda na Slovensku není podobný web a když je proč tam nebojujete za NE ZÁKLADNÁM a jste tam dnes plně pro ANO ZÁKLADNÁM.Stejně tak bych rád věděl proč tady nenapíšete nic o tom,že vás DRAGHI a jehi ECB vysává z peněz.Trochu od věci je,že mě tu označujete jako fujera.

                  TO JE TOTIŽ LEŽ.MI JE JEDNO,KDYŽ SE DOMORODCI DAJÍ OKRÁDAT A JEŠTĚ TOMU TLESKAJÍ.

                  Já jim to sdělím a když chtějí přesto stavět dále banánovou republiku bude to a je jejich věc.Úkolem inteligence je analyzovat, proč mají být občané nejprve okradeni,pak když budou protestovat jim cenzurou zavřou pusu a posléze ti sami ovčané budou nahnáni pod pásy tanků rozzuřené Putinovy námořní pěchoty.To vám tam v zahraniči nikdo neřek,že nemáte řikat ANO ZÁKLADNÁM?

                  POMŮŽETE NĚKOMU TÍM PRÁZDNÝM FILOSOFOVÁNÍM NAD JEDNÍM ČLOVĚKEM,KTERÝ NENÍ V ČR A VYSÍLÁ KDESI Z HROBU NESMYSLY?

                  A ten váš přiklad s člunem je fakt k smíchu.To opravdu je s ČR tak v prdeli,aby takoví jako PROUD ze svých děr nezpůsobili,aby bylo ještě hůře?

                • WIKINGER Petr napsal:

                  MOROŠI,NAPIŠTE TU RADŠI,ZDA CHÁPETE,ŽE JE TŘEBA TRESTNÍHO OZNÁMENÍ NA BANKSTERY Z ČNB

                  a nesrovnávejte mě s nějakými maršály a Pjakinem s tím,že mám domorodce vést,když oni to nechtějí.To je stejné,jako když činanovi nabídne člověk kazajku a řekne mu,že v ní bude teplo a on protože nikdy kazajku neviděli bude raději zmrzat.

                  CO VLASTNĚ CHCETE VAŠIM NIC NEŘEŠICÍM PŘISPĚVKEM DOSÁHNOUT?Kde jsou body VAŠEHO programu za občany v tom děravém člunu.Co vlastně chcete a ne ,aby to bylo blá blá blá..

                • proud napsal:

                  Smarja Wikingu,ty ses neskutecnej placal!!! Poslouchej,napis nejakej postup odted az do ty lepsi temer hotovy budoucnosti,takovej postup podle tebe,at si udelame obrazek.Mas ho,nebo ho nemas? Co je k tomu potreba?...........povidej a prestan si vymejslet picoviny na admina a nevkladej mi do huby co jsem nepovedel,protoze co jsem povedel sis vylozil podle tvyho choryho mozku jak on chtel a touzil!

                • proud napsal:

                  Mimochodem,co je potreba a jak to udelat jsem sem uz psal x krat a ty nejsi zrovna ten kterymu bych to s radosti zopakoval,jelikoz se prezentujes jako rejpavy budizknicemu!

            • proud napsal:

              Takze hledej panacku,kdo hleda najde! Behem casu to tu je vickrat nez jen jednou!

              • WIKINGER Petr napsal:

                DOKTORE PRDE VRATTE SE NA PÍSKOVIŠTĚ

                a tam si dále dělejte bábovičky. S dětmi se dohadujte kdo má větši-heč.Nevim proč bych měl cosi hledat co smysl nemá a nikde nevede.Tak co už jste sepsal to udání na ČNB bankstery nebo ne,nemusite se stydět za to že jste tu v roli diletanta, a po celém webu jde infO-prý vás angažovala cirkev na vánoce do betléma na místo senochrupa.

                K VĚCI SIRE.A CELÝ WEB VÁS BUDE OBDIVOVAT,ŽE NEVYSÍLÁTE Z HROBU.

                • proud napsal:

                  Chlapce,SERU ti na udani i na volby a podobny nesmysly o kterejch ty si blahove myslis ze by snad mohly nainstalovany systemem kterej zklamal jako takovej uplne ve vsem,fungovat!!! Takze s naivnim blbem za jakyho se tu prezentujes,kterej sem vrazi bez alespon zdanlive funkcniho navrhu a zacne se navazet do admina a ostatnich si nemam ani co merit,natoz si s nim o cemkoliv vykladat!!! Z tebe hosiku mam akorat tak prdel:-)))

                • proud napsal:

                  Spis se pochlub kdo te poslal a co ti za to slibil,na to totiz vypadas asi tak nejvic!

                • WIKINGER Petr napsal:

                  MOROŠI TAK ZA TAKOVÉHO TLACHALA prouda SE STAVĚT

                  kterého boli v odpovědi našlápnuté kuři oko a jak všichni vidí,kličkuje mi před puškou jako zajíc-je to totiž očividně jen prázdná nádoba-,která na vše sere a nic nám nedá, to jste opravdu střelil kozla.

                  S TAKOVÝMI VEST JAKÝKOLI DIALOG NELZE A HODÍ SE JEN NA ODPIS..

                • proud napsal:

                  Zato ty jsi buditel:-))))))))))))))))),moulo:-)))))))))))))))))))))))

  16. jan nowak napsal:

    W POLI S BAWOLNOU

    Wikingera Petera
    pupkatýho strejce
    potkala w poli Bawolná a
    .. wyfoukla mu VEJCE !

    Wisely mu u pasu RPG - vzor 9
    Kdyby mu zas do stanu
    .. nakukowal MED - WĚD !

  17. Maroš napsal:

    Keďže som zachrápal pri nejakých dokumentoch do gebule, a než vypnem komp - mládenci - to podstatné! Tak u nás, ako aj u vás - myslené Slovenská REPUBLIKA a Česká REPUBLIKA máme základný problém - sionisti infiltrovali okrem médií a kultúry - komunikačných prostriedkov = 5. vnútorná kolóna, reálny vnútorný nepriateľ, aj moc výkonnú a moc justičnú tak, že toto všetko tvorí jeden konglomerát, z ktorého sa tá moc zákonodarná = riešenie - voľby, nikdy nevyserie, naopak, aj parlament sa stane súčasťou tohto konglomerátu. Popoluške pomohli oddeliť mak od popola holuby - v čom je celá múdrosť, pretože základným atribútom holuba, resp. jeho nástrojom pri riešení Popoluškinho URGENTNÉHO problému s triedením maku a poťažmo s PRIORITNÝM problémom - hlúpym otcom, ktorý si zobral za 2. ženu piču, z ktorého ju môže dostať jedine vražda macochy, alebo únik zo sračiek v náručí princa - je dobrý ostrý zrak - alias JASNOZRIVOSŤ. Teda - treba zavrieť zobáky a otvoriť oči - vyriešiť urgentný problém s 5. kolónou - vyriešiť-vyčistiť médiá a rezort kultúry od sionistov, aby ľudia otvorili oči, aby sa pri voľbách dostali k opratám-otěžím tí správni ľudia, ktorí následne zákonodarnou mocou oddelia od seba aj moc výkonnú aj moc justičnú tak, aby justičná moc nemala zviazané ruky a detto aj tá výkonná. Za súčasnej situ sa vám určitých ľudí do basy nepodarí dostať - existuje jediné - násilné riešenie, ktorého realizátori však nebudú chránení justičnou, ani zákonnou, ani výkonnou mocou. Atentát na Hitlera sa nepodaril nie preto, že niekto niekam odsunul kabelu, ale že jeho plánovač bol útlocitný a spravodlivý a nenapchal tú kabelu sekaným železom, aby neublížil ostatným. Na to máme príslovie - keď sa rúbe strom, lietajú triesky.
    V okolí zmrda sa zhromažďujú len a len zmrdi, havrani, ktorí by si radi zobli niečo od jeho stola. No a pre tento prípad sionisti vymysleli pseudohumanizmus - neubližovať tým, ktorí za to nemôžu. Kto za nič nemôže, nezobe zo stola tyrana, čiže - nemá sa pri ňom prečo motať, nemá mu posluhovať, nemá mu nalievať, kuchtiť - všetko myslím obrazne - rôzne druhy politickej press a prostitúcie.

    • WIKINGER Petr napsal:

      MARO§,NEJSEM Z TOHO SDĚLENÍ NIJAK CHYTRÝ.TAK SE ZKUSIM PTÁT

      -Existuje u vás někdo,kdo pochopil,že voličům je volbami - kraden hlas a tedy i jejich moc?
      -Existuje na Slovensku podobný národni web jako je nwoo -
      -je tam někdo,kdo vi,že je třeba začit organizovat voliče a vytvořit hnutí VOLIČI ZA VOLIČE,je u vás hnutí na pr. KŘESTANSKO SOCIÁLNÍ DEMOKRACIE?

      Kdo sdílí vaše názory,kromě vás.

      • proud napsal:

        Do prdele s krestanama i demokracii...........vzdyt to porad rikam ze meles picoviny a seres do jednoho hnizda s nekterou "kolonou"............a uz to leze..........

        • WIKINGER Petr napsal:

          DOKTOR PRD PRÝ VYBRÁN ZA AGENTA MINISTERSTVA ČSSD

          na základě posudků z řad zdejšich diskutérů. nejzajímavějši jsou tyto.

          Vime všichni,že ten PRD je takový řekl, bych jednoduchý.V hlavě neudrži ani jednu větu a musi ji plácnout na sklo.

          To bych mohla potvrdit,protože tu na nwoo blbne na kvadrát.Tebe PRDE si už všimat nebudu.Tvoje máma je prý chytrá,tak proč zplodila takového zmetka,který otravuje všechny diskutéty píšici k tématu.
          TAK PO TAKOVÝCH PRÝ CHNAPNE MINISTERSTVO ČSSD A BUDOU JIM TAM TU CENZURU ŘÍDIT.OSTATNĚ Dr PRD PRÁVĚ TÍM NEPŘETRŽITĚ VYHROŽUJE.

          Politická třida nynějšiho režimu, mu dala školení a to ne ledajaké.
          Má prý dookola psát.Do prdele s křestanskou demokracii,serte na volby,já vím co dělat,ale neřeknu vám to.Nedělejte nic, což je marný.Všechno vám zpochybním,důležitá je prokázaná vlastizrada.Všichni jste troubové .

          Redaktoři voličů možná s panem doktorem PRDEM udělají intervjú na téma.PROČ JSOU VŠICHNI DOMORODCI IDIOTI, KROMĚ DOKTORA PRDA.

          Ovšem,když si ho PRÝ církev angažovala do Betlému hned vedle žlabu jako Senochrupa tak prý mu to přežvýkáváni a hýkáni bude do Nového roku stačit.

      • bimbo napsal:

        pre wikinger -slovenska alternativa http://www.hlavnespravy.sk/

        • WIKINGER Petr napsal:

          PO PORADĚ S VEDENÍM VZNIKAJÍCÍCH ORGANIZACÍ VOLIČŮ

          mám všem těm,kteři tady píši za Slovensko doporučit,aby na jejich národní weby,kterých je jistě více než Hlavní zprávy, dali odkaz na důležité články z našich národních alternativních webů,na př tento,kde se vlastně objevuje první OPRAVDOVÝ odpor proti nynějši vládnoucí třidě Šmejdů,která nás ,jejich voliče okrádá brzy i s pomocí vlády Ministerstva křiváků z ČSSD si pro ně zajistí brzy cenzuru,která bude ještě horši než za komunistů.Pak pozabijí všechny trpně čekajíci domorodce a jejich rodiny ve válce,kdy celá planeta ZEMŘE.

          MÁM PODĚKOVAT VŠEM,KTEŘI TADY ODVÁŽNĚ CHTĚJÍ SPOLUPRACOVAT A PŘINÁŠEJÍ POTŘEBNÉ INFO I ZE ZAHRANIČI..

  18. Maroš napsal:

    Všetkým - myslím, že sa situácia analogicky opakuje - už mi to pripadá, ako opakovanie tej istej kartovej hry s tými istými kartami - ktorú ľudia nie a nie prekuknúť! ???
    Co udělali Židé Nemcúm
    https://www.youtube.com/watch?v=F1z7NdUqWVw

    • proud napsal:

      Brzo jsi na to prisel,ze se to toci porad v kruhu :-).Jde o to ten kruh rozetnout a udelat z nej to co se patri,drahu vseho......torus-spiralu!

      • WIKINGER Petr napsal:

        DOKTORE PRDE.UMÍTE SE HEZKY STAVĚT DO ROLE MAJITELE TOHOTO NÁRODNÍHO WEBU,TAK PROČ JSTE ZAKÁZAL

        našemu milému polobohu adminovi nwoo,aby do hlavičky,kde běhají exta obrázky umístil toto TRESTNÍ OZNÁMENÍ.Vždyt to je první známka,že nepotřebná strana ČSSD,která lže už ve svém názvu,že je sociální a proto vytunelovala z prvního článku Ústavy celý Sociální stát, spoluprácuje s antikristy KDU,kteři nenažraně po cirkevních restitucich chtějí obrat moje dušičky- voliče o reparace ve výši BILIONŮ KORUN a proto je prý máme dále volit.

        ABY NÁM ZAVŘELI PUSY, MINISTERSTVO ČSSD ANGAŽUJE TERORISTY CENZORISTY,NA JEJICHŽ METODY SE VÁS TAKÉ ZEPTÁM,KDYŽ UŽ PRO NĚ PRACUJETE.CO VY NA TO JAKO SVAZÁK.

  19. Maroš napsal:

    SPASITEĽSKÝ KOMPLEX = MOCENSKÝ KOMPLEX = ÚCHYLKA.
    A úplne hovno záleží, či doprava, alebo doľava.
    "Pak pozabijí všechny trpně čekajíci domorodce a jejich rodiny ve válce,kdy celá planeta ZEMŘE."

    • WIKINGER Petr napsal:

      PANE MAROŠI, DOST BY MĚ ZAJÍMALO,

      zda víte,že nikdo z vašich a našich politiků nesmí navrhovat řešení toho budoucího rozvalu státu islamizací.Už jste objasnil u vás na SLOVENSKU,že islam není náboženství,ale politická doktrína,kdy vrazi necití odpovědnost za své činy protože jim to nařizuje jejich ALLÁH a ten je taky za dnešní a budoucí vraždy křestanů zodpovědný.

      NIKDO SI NEUVĚDOMUJE,ŽE VRAŽDĚNÍ A DEMOLOVÁNÍ STÁTU NELZE ZASTAVIT VOJENSKY ANI POLICEJNĚ.POLITICI MUSÍ NAJÍT ODVAHU ŘICI,ŽE JEN REFORMOVÁNÍM BIBLE TERORISTŮ A NÁVODU JAK VRAŽDIT KŘESTANY JE MOŽNÉ VĚC ŘEŠIT.
      Ti zbabělci chodí okolo horké kaše,ale PRÁVĚ TO nesmí to řici v Parlamentu nebot teroristé by je tam všechny pozabíjeli.

      Tak mi napadá pane Maroši,už jste četl ten manuál na vraždění křestanů a proč se vlastně církev nechce bránit,když kasíruje gigantické peníze v restitucích.Nač jí budou když kněži se chtějí dát pozabijet a papež bude za to líbat nohy vrahů.

  20. WIKINGER Petr napsal:

    ANO,MAROŠI-DOKTOR PRD MÁ KONKRÉTNĚ ZAJISTIT MOCENSKÝ KOMPLEX NÁMI ZVOLENÉ POLIT.TŘIDY ŠMEJDŮ

    začina se s nebývalým TEROREM- cenzurou to všichni vidí na metodách,které se začinají použivat v tzv vládě ČSSD.Neustále se tam vnucuje všem občanům prostřednictvím doktora PRDA,že se mají vysrat na volby a na celou demokracii.To je totiž připrava na to,aby poté co už voliči snad rozpoznali,že musí sami sebe zorganizovat, vytvořit svoje hnutí a taky sami sebe zvolit-tedy sami sebe a ne polit.třídu Šmejdů,která jim zavírá ministerstvem cenzury ČSSD pusy.

    CILEM PANA DOKTORA PRDA JE UDĚLAT CESTU K ÚPLNÉMU ZRUŠENÍ VOLEB A TEDY JAK PÍŠETE SPASIT DOMORODCE,KTEŘI NEVĚDÍ VOLBAMI CO ČINÍ.VYTVOŘIT PRÝ DEMOKRATICKÝ KOMPLEX A REALIZOVAT TAK SVOJI ÚCHYLKU ZÍSKÁNIM MOCI A TO TYPU TISÍCILETÉ ŘÍŠE.

    Tak mi napadá dal jste pane Maroši, už někde na vaše Národní slovenské weby tento článek nebo jak to s vámi vůbec je.Kdy dáte tady odkaz jak a kde jste něco udělal pro svůj lid.

    • proud napsal:

      Curacku pobouchanej,pis si jak chces za almuznicku od panicka,ale nekomol mi nick a necpi mi do huby svoje vymysleny lzi,bud tak moc hodnej,kez by ti volby a demokracie vaz zrazily,abys pochopil k jakymu jsou hovnu.......

      • WIKINGER Petr napsal:

        VŮLE LIDU VŮLE BOŽI

        drahý přiteli PROUDE.Jistě jste si všiml,že za mnou se šikuje MLČÍCÍ VĚTŠINA domorodců.Nikdo nemá nic proti tomu co píši,což znamená ve skutečnosti,že jsem pro zubožované občany- voliče jejich BŮH.

        Jsem připraven vám financovat rekonstrukci předkožky,aby jste se necitil invalidou.To co tu předvádíte ukazuje,že se musíte vrátit do klecového lůžka.

        Prý-KÉŽ BY TI VOLBY A DEMOKRACIE SRAZILY VAZ,ABY JSI POCHOPIL K JAKÉMU JSOU HOVNU.

        Odhalení,že vaši soukmenovci chtějí využit neschopnosti odporu a holubí povahu domorodců a po okradení a vycucáni z paněz je dobít schvalovánim protilidových zákonů je tady VÁMI PŘI JAKÉKOLI PŘILEŽITOSTI OPAKOVÁNO.

        Moje dušičky voliči to vidí od vás černé na bílem.Že na vás proto serou, nedovedete pochopit.Od narození totiž jste jednozávitník.
        Co se týče financování tak to zajištuje naše komunistická strana,kterou dnes financuje podle sdělení jejich z ní vystoupených členů americká CIC a ta bude brzy pod kuratelou strejdy TRAMPA.

        FACIT.Financováni bude zajištovat sám Donald Duck.

        NEMOHL BY JSTE TÉ VAŠI POLIT.TŘIDĚ ŠMEJDŮ DOPORUČIT,ABY MÍSTO NAŠEHO TERORIZOVÁNÍ SPOLU S VÁMI ZAČALI STUDOVAT KORÁN?

        V Rusku se zabíjejí novináři,ale jenom ti špatní.Co kdyby jste radši prosazoval tvrdě,aby to šlo i u nás.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!