Mobilní věže po celých USA vysílají mozkové rezonanční frekvence, aby narušily lidské myšlení, říká bývalý vědec z DARPA

Cellphone-Tower-Mobile-Phone(NaturalNews) Bývalý vědec z DARPA, který uspořádal vrcholnou bezpečnostní prověrku varoval, že přenosy z mobilních věží představují „teroristický čin“ proti civilní populaci. Dr. Paul Batcho je držitelem PhD z Princetonské Univerzity a strávil téměř tři roky prací pro DARPA v národní laboratoři Los Alamos na poli výpočetní fyziky. DARPA je odvětvím ministerstva obrany, zodpovědným za studium vznikajících vojenských technologií.

Zatímco některé z Batchových tvrzení jsou jistě kontroverzní, jeho trvání na tom, že civilní obyvatelé jsou poškozováni mobilními věžemi je pravděpodobně pravdivé. Mezinárodní agentura pro výzkum rakoviny klasifikuje radiaci z mobilních věží jako „pravděpodobný karcinogen“.

 

´Teroristický čin´ 

Batcho rozeslal početné dopisy federálním bezpečnostním agenturám, včetně DARPA a Oddělení vnitřní bezpečnosti s tvrzením, že identifikoval „teroristickou“ hrozbu od mobilních věží „v centrální Floridě, Tampě a St. Petersburgu.“

„Zdá se, že jsem narazil na pokročilou technologii, kterou bych klasifikoval jako syntetickou telepatii,“ napsal v jednom takovém úředním dopise. „Jasně používá mobilní věže, aby přenášely ilegální signály. Zní to neuvěřitelně, ale je to skutečná technologie používaná na civilních obyvatelích USA.

„Můj základní výzkum napovídá, že takováto technologie může existovat a datuje se zpátky k V2K (P300) technologii myšlenkových vln 70. let. Toto se zdá být daleko pokročilejší verzí, jež umožňuje otevřenou komunikaci lidských mostů z mysli do mysli.“

Podle Batcha vnitřní radiofrekvence (RF), generovaná elektrickými impulzy lidského mozku je 450 MHz, a to je proč operátoři rádia Ham nemají povoleno vysílat mezi 400 a 700 MHz. Ačkoli říká, že mobilní telefony vysílají na 853 MHz, stále volá po instalaci filtrů, aby se předcházelo tomu, že by telefony a věže vysílaly v rozmezí 400 až 700 MHz.

„Ověřené měření a existence těchto radiofrekvenčních pásmových vln představuje teroristický čin,“ píše.

„Tyto přenosy budou způsobovat škodlivé vlivy na zdraví ve formě zvýšené mikrovlnné radiační nemoci,“ pokračuje. „Je nezbytně nutné, aby tato frekvenční pásma byla měřena a ověřena oficiálním zdrojem. Tato frekvenční pásma neexistují přirozeně, a je zde technologie zeměřující jednotlivé osoby.“

 

Významná mezera ve výzkumu

V emailech vypuštěných na veřejnost Batcho činí pouze jedinou zmínku o telepatii a většinou místo toho zdůrazňuje svoje obavy týkající se zdravotních rizik RF přenosů. A zatímco specifika jeho obav mohou být kontroverzní, skutečně existuje průběžná vědecká debata o zdravotních dopadech RF radiace z mobilních věží.

Na rozdíl od ionizující radiace je RF radiace typicky příliš nízkoenergetická, aby způsobila přímé poškození buněk či DNA – s výjimkou velmi vysokých úrovní, nalézajících se v blízkosti vysokonapěťových zařízení, jako jsou dálkové vysílače. To je důvod, proč americké regulační agentury typicky předpokládaly, že RF radiace z mobilních věží je neškodná.

Ale Mezinárodní agentura pro výzkum rakoviny nesouhlasí. To proto, že mobilní věže vysílají ten samý druh radiace jako mobilní telefony, a narůstající objem důkazů dává pozdější do souvislosti s rakovinou, nervovými nádory a rozličnými dalšími zdravotními riziky. |Je to tento výzkum, jenž vedl mnohé evropské vlády a instituce, aby se pokusily omezit vystavení dětí RF radiaci z mobilních věží a WiFi.

RF radiace z mobilních věží je 100x slabší než z mobilních telefonů, ale rozeseta mnohem blíže k zemi. Protože bylo provedeno velmi málo studií co se týče zdravotních efektů těchto věží, je nemožné vědět, jaká tato rizika skutečně jsou.

Sobota 16. dubna 2016
Autor: David Gutierrez

Odkazy k článku:

TheCommonSenseShow.com

NaturalNews.com

NaturalNews.com

Science.NaturalNews.com

Zdroj: http://www.naturalnews.com/053684_RF_radiation_cell_phone_towers_DARPA_scientist.html




45 Komentářů k Mobilní věže po celých USA vysílají mozkové rezonanční frekvence, aby narušily lidské myšlení, říká bývalý vědec z DARPA

  1. kačaba napsal:

    BUDETE TO VĚDĚT LÉPE

    Před lety jsme vám dali jiné proroctví. V nové energii nebude nikdo schopen „sedět na plotě“ (pozn. překl.: nerozhodnutý, kterou stranu si vybere). Nebude žádná vláda, která by mohla sedět a jen to sledovat, protože budou všechny zapojeny. Budou muset učinit rozhodnutí, zda budou bojovat proti temnotě nebo ne. A pokud proti ní nebudou bojovat, pak budou zranitelní a vystavení temné armádě. Tuto informaci jsme vám dávali před lety. Všechny vlády na této planetě budou nakonec zapojeny do eliminace temné armády. Takže až temná armáda zabuší na včelí úl, ti, kteří seděli na plotě, budou strženi dolů a uvidí světlo a temnotu a budou muset učinit rozhodnutí. Temná armáda svými vlastními činy zasévá svou vlastní zkázu. Nerozumí světlu. Rozumí jediné věci: strachu. To představuje velmi starou energii. Přemýšlí takto: „Když lidi přiměješ, aby se báli, pak vyhraješ jakoukoli bitvu.“ To je vědomí staré energie a je na tom kus pravdy, pokud jste oběť. Pokud jste vysílačem světla, pak se vás nedotkne. Budete to vědět lépe.

    • kačaba napsal:

      LIDIČKY TAK UŽ VÍTE OČ TADY NA TOM NAŠEM SVĚTĚ OPRAVDU JDE ??
      Doufám,že vy co jen trolujete a nadávate se nad sebou zamyslíte a začnete cítit srdíčkem,ne zmanipulovatelným rozumem,abycho se všichni jednou setkali na NOVÉ,LEPŠÍ ZEMI ….

        • Ekklesian napsal:

          To co obsahuje článek není v podstatě nic jiného nikdy nepřerušený útok lidí které lze nazvat třeba gnostiky (jak byli svého času označováni). Vše co vidíte a vnímáte (s něčím bojujete, s něčím se ztotožňujete) v dnešním světě je stejného charakteru (jsou všude, ani o sobě často nevědí, mají mnohdy i různé programy a víru).

          Je to vše práce zlého. Povšimnětě si jak se prezentované informace začínají podobat možné pravdě (kterou neznají ani v článku uvedení démoni). Podobají se tomu po čem vaše srdce touží, protože hluboko v srdcích většiny lidí zůstávají rezonovat zdravé hodnoty a touhy, od Boha a po Bohu.

          Škoda, že nevěříte v syna Člověka a syna Boha/Stvořitele, vyslaného aby osvobodil zajaté (zajaté zlým a jeho světem který ovládá – protože je dočasným knížetem panství země a bylo mu dovoleno tříbit lidi), stal se spasitelem. Doporučil bych vám se při podobných zkušenostech i jen myšlenkách k němu obrátit, požádat o pomoc, zaštítit se jeho jménem a autoritou (jeho jméno je nade všechna jména, jemu byla svěřena moc nad nebem i zemí a již přichází převzít vládu nad zemí což zlý ví, ví také že jeho moc bude uvolněna a vše co jsme jako lidé mohli pozorovat je jeho příprava na tento okamžik – i když si mnohdy horší svět než je dnes už neumíme představit). Viděli byste věci a pochopili i o čem mluvím a že pravda je jiná než jak je vám podsouváno.
          Zní to absurdně, ale nehledejte pravdu v lidských řečech a pohádkách, ale u Boha a pak ji můžete spatřit klidně právě i v těch lidských řečech a pohádkách.

          • proud napsal:

            Kdo je vlastne pro tebe buh a kdo jeho syn?……….at si to vlastne ujasnime……Kdo a co jsou,jak se projevujou?….

            • Ekklesian napsal:

              Ježíš je mým králem i Bohem. Přinejmenším skrze a pro tělo. Není ale Stvořitelem, i když skrze něj a pro něj vše vzniklo.

              Duch (jehož je nám dáno znát jen v rámci Stvoření) je Bohem a Stvořitelem. Slovo je Duch.

              Na počátku bylo Slovo a to Slovo bylo u Boha a to Slovo bylo Bůh. To bylo na počátku u Boha.
              Všechno povstalo skrze něj a bez něj nepovstalo nic, co je.
              V něm byl život a ten život byl světlem lidí. A to světlo svítí ve tmě a tma je nepohltila. [Jan 1:1-5, Bilble 21, 2015]

              Neptej se mne, nejsi schopen přijmout cizí pravdivou odpověď a tak je to správně. Ptej se toho koho jsem zmínil, já myslím že jsi schopen obrátit se na absolutního Stvořitele, jenž je mi Bohem. Budeš-li hoden obdržíš dar a snad i milost.

              • proud napsal:

                Ok,zadnej moula mi nebude klast podminky,jelikoz me sem poslal s plnou svobodnou vuli a je tedy na me jak se projevim,za to si nesu svou zodpovednost a jenom pred sebou samym,nebo tim koho si sam vyberu a podle toho dopadnu.Tezko muzu jako svobodna bytost sedat na prdel pred nekym kdo by mel mit jako poskoka kteryho muze soudit a trestat,nemlich jeste po smrti,nechces abych si myslel o tvym bohovi ze je az tak jednoduchym troubou,ze ne? Protoze zadnej neni,i proto.Jedinej kdo by mohl bejt je stvoritel a rozhodne zadnym bohem neni ani by nechtel bejt,protoze pak by nam daval svobodnou vuli presne akorat tak na veliky hovno![proud 1:0-1, Zdravej rozum 01, 2016] ;-)

                • proud napsal:

                  Coz znamena ze jsem za vsechno co udelam jenom sam sobe zodpovednej a za nektery veci jeste tomu koho si vyberu s tim ze si sam nesu za svoje rozhodnuti dusledky rovnou tady a uz nikde jinde,obzvlast ne po smrti,protoze to je uz o necem uplne jinym s zivotem minulym absolutne nesouvisejicim.Jenom mi opet a zase potvrzujes Ekklesiane,ze jsi v riti a delas blbce cirkvi,uzitecnyho idiota,tak jako miliony dalsich co s tebou sedli a sedaj na lep.To vy jste se odchylili od stvoritele a jeho zameru a snahy o dokonalost skrze sebe sama,protoze si tu moznost umyslne odpirate stejne jako vlastni zodpovednost a sami jste spokojeny s cukrem a bicem nad sebou,nemlich dokonce po smrti,stejne jako zidi se slibenejma otrokama a arabove s pannama!A vsichni dohromady dostanete veliky hovno a potkate se s ostatnima at udelali co chteli a byli cim chteli.Jednou to poznas sam,ale nebudes si na nic pamatovat,pravdepodobne,jestli budes,pak jen urcitou dobu a zapomenes.

                • Ekklesian napsal:

                  Každý jsme zodpovědný za to co děláme a neděláme. To je spravedlnost, která je dána. Je to i ústřední princip kterým lidi zlý staví proti Bohu i mechanismus kterým oslabuje naši ochranu od Boha (proti nečisté touze našeho srdce, proti svodu a zlu světa v jeho moci).

                  I ty, a vlastně všichni lidi, věříš na to že člověk sklízí co zaseje. proč mi tedy nadáváš do zbabělců a idotů?

                  Bůh jen ve své dobrotě (protože věděl, že lidé budou od pravdy odváděni a klamáni) přímo sdělil, že za hřích náleží smrt. Že on však chce na hřích Člověka zapomenout a udělit mu milost, pokud ji člověk příjme. To sebou nese celkovou proměnu, ale netřeba tvé mysli poskytnout oporu pro zvrat myšlení ke zkáze. Člověk pochopí vše co příjde v pravý čas.

                • proud napsal:

                  Spatne si to nadavani vykladas,v naprosty vetsine nikdo nevi ze dela blbce,nebo ze je uzitecnym idiotem,naopak,myslis si ze dela to nejlepsi,stejne tak verici pod cirkvema,jakejmakoliv oficialnima co znam.Az na ty kdo to delaji za penize,nebo z presvedceni.Takze si to neber osobne,muzes bejt naopak dobrej i vzdelanej clovek s dobrym charakterem delajici samy dobry veci jako vetsina obycejnejch lidi v dobry vire.Ale neprokoukls hru ktera se s tebou hraje.

                • Ekklesian napsal:

                  Víš, když jsem reagoval tak jsem ten článek pochopitelně neměl přečtený celý. Ani teď nemám a nikdy mít nebudu (není důvod, podobných věcí jsou spousty).

                  Nicméně nemohu vyloučit, že na vlastní oči brzy neuvidíš neco z divností obdobného charakteru. Vesmírné bratry (možná reinkarnované předky) kteří lidstvo zachrání, a podobně.

                  Těch scénářů zdá se běží paralelně několik. A je momentálně mimo moji fantazii, které jsem se vzdal abych mohl žít přítomností (a snad i držet se správné cesty), jak se budou věci přesně vyvíjet. Možná nijak, možná je vše jen kvůli mysli člověka a prostě nastoupí jeden nový scénář, takové probuzení do dalšího a posledního snu vedoucího ke smrti.

                  Ať uvidíš, nebo si budš myslet cokoli. Vzpomeň si, že jsem ti říkal že bys udělal lépe kdybys mi věřil než věřil tomu co myslíš že vidíš. Kdo je schopen oslovit Stvořitele nemůže udělat chybu když to udělá.
                  Jen pokud je tvá představa ohraněná a deviantní (což má vždy svůj důvod) může se stát, že se místo na Stvořitele obrátíš na bytost, která tě od něj odvádí a ona se o to opět pokusí, ty to nerozeznáš, a tvé odpadnutí se prohloubí třeba kvůli tvému oklamání že jsi navázal kontakt se stvořitelem nebo i kýmkoli dalším (po kterém ale toužíš a proto jsi dosáhl čeho jsi dosáhl).

                  Píši jakoby k tobě ale obecně ke všem, tak si vše tak nevztahuj na sebe.

                • proud napsal:

                  Tohle by bylo na dlouho,na hodne dlouho.Protoze kdyz se obracis ke stvoriteli,pokud exituje a to je pravdepodobny paklize jsme nesmrtelni jak se tvrdi,musis se obracet jen k sobe samymu,uvnitr sebe a tvoris taky jen skrz sebe,kdyz vis jak,protoze jsme dokonali a naprosto svobodni,a to absolutne,tak jak nas stvoril.Jen si to neuvedomujeme a jsme na ruznejch stupnich onoho uvedomneni.Ale do toho urcite nepasuje bible a zadny nabozenstvi,natoz to co zvatlaji……..nevim jestli ti neco rika slovni spojeni „nulovej bod“ a s nim spojena „inspirace“,kdyz mluvis o pritomnym okamziku,jelikoz i ten si ruzny lidi vykladaji ruzne…….a z toho vseho uz neni az tak tezky prijit na souvislosti toho co a proc se deje,co vlastne kdo z nas vnima a jak a s tim zaroven prijit i na reseni tech veci.Ono je to vsechno vlastne znamy,jenze je to podavany jen v kusech,zamerne,sestavit si to uz musi kazdej sam.Kdyz chces neco dobre schovat dej to vsem az pod nos,pred oci,at se na to kazdej den divaji……….

                • Ekklesian napsal:

                  Tak jistě, obracíš se v duchu (tedy řekněme že „uvnitř sebe“ je automaticky nejvýstižnější termín který lze přiřadit).

                  Jinak máš pravdu, že vše by bylo na dlouho. Hlavně zbytečně a zneužitelně. Jediná správná cesta ta která jsem napsal, i když nepíši proč (ale odpověď je jasná až je to vše k smíchu). A zárovéň lze konstatovat že cest je nekonečně mnoho a každý půjde svou individuální, což je také pravda. Pěknej guláš, co?

                  Často vidím, že lidi mohou mluvit a mnohdy i jednoznačně mluví o tom stejném (třeba dva lidi co oba správně pochopili nějakou věc víry). Používají k tomu různá slova a různé systémy/modely jak se vyjádřit. A mnohdy se jim daří si nerozumět a vnímat popis druhého jako popis něčeho odlišného. Teď se bavím o popisu jednoznačné pravdy kterou dva lidé uzří, ne nejakých myšlenkách v hlavách lidí (kvůli jejich fantazii a touze). Přestože oba viděli pravdu, nejsou v jednotě, existuje překážka a ta je v nich (často díky stimulaci z vnějšku, kterou ale oni připustili).

                  Promiň už neudržím oči. Kdybych už nepřišel tak „s Bohem“ (drž se Boha, to je jediná správná cesta – to podle mne musí být v podstatě zapomenutý význam a smysl tohoto rozloučení).

                • proud napsal:

                  Ne uvnitr sebe,ale k sobe a do sebe,protoze jen o sobe to je………cokoliv jde zvenci a potka to tebe,je to tvym zrcadlem,tvoje myslenky a prusery a muzes to vyresit,proto se te to dotklo,respektive musis,kdyz ne,pak si nemas co stezovat,ale nepomuzes ani druhejm……..je to proste na dlouho a tezko pochopitelny,hodne jsem se tomu branil a kroutil nad tim hlavou,specialne ja,ale s bozstvim to nema co delat,i kdyz to zalezi prave na tom co si kdo pod tim predstavuje,jinak o nem ani nemuze mluvit s druhym aniz vedi o cem vlastne se bavej…..

                • Ekklesian napsal:

                  Ty trpíš (i) jedním klasickým svodem, který postihuje kde koho a já myslím, že třeba i Marii (nevím zda sem ještě chodí, já už ne, a když tak jen s lidskou hovadinou, tedy nechodím jako dříve, včerejšek byl po dlouhé době výjimkou).

                  Ty chceš být sám sobě bohem, což je čistě náhodou asi ten původní a hlavní svod který postihl gnostiky v době po Ježíšově. Je s tím do značné míry spojen strach ze smrti a hledají se proto nauky a způsoby jak smrti uniknout.

                  Dnes ve světě vidíš různá (stále ta stejná) zvěrstva spojená s krví, orgány, genetikou. Dnešní gnostikové starého ražení se třeba uchýlují i (je toho mnoho podobného) k „ryzímu“ učení domnělého Jidáše, které mu měl předat Ježíš jako jedinému který pochopil i se podobně jako jeho mistr obětoval. Samotné to učení jsem buďto nepostřehl, nebo je to taková slátanina že jsem nepochopil že to má být ono. Podstatné je však to, že srdce těch lidí touží do značné míry po souvislostech (k tomu „učení“) které jsem uvedl a pak kolikrát ani nepostřehnou absenci toho po čem původně toužili. I taková je lidská mysl a zvrácená touha srdce.

                  V zásadě máš pravdu v tom, že je důležité si všímat, zejména vědět a rozpitvat, co a proč tě zraňuje, nějak na tebe působí.
                  I to je cesta, a vlastně neustálá součást cesty. Jen sám sebe dokáže člověk rozebrat a rozpitvat, pokud dokáže sám sobě nelhat. Stejně jako nemá smysl lhát sám sobě, nemá smysl lhát Bohu.

                  Mne se nic nedotklo. Zmínil jsem to spíše proto, že mi právě přišlo že si nerozumíme. Protože uvedený princip je opravdu zásadní.
                  Já vím, že jsi nadával na to že sedám někomu na lep… (No schválně komu? Tvá mysl se zabývá jen na penězích a touze po moci lidí, když sám předpokládáš že existuje stvořitel – a nevnímáš ho jako bytostnou bytost?)
                  Ale ve své podstatě (mé sedání na lep) přímo spojuješ s uvedeným principem spravedlivé odplaty za své činy.

                  Myslím, že zbytečně emotivně reaguješ a nenecháš mysl ani zpracovat na co že to reaguješ. Je to obecný nešvar tohoto druhu komunikace jaký používáme a postihuje i mne.
                  Dej číslo Post Boxu a příští rok ti snad příjde dopis s mojí další odpovědí (poznámka: Myslím, že všichni budou mít jiné starosti a opět ty o nepodstatné věci). Tak by to bylo snad i nejlepší, tedy ne jen obrazně řečeno; v každém případě u mne to tak dopadne, já elektronickou komunikaci i virtuální svět Internetu opouštím. Snad jen nějaké praktické informace ještě takto získám, najdu-li jinou cestu ani ty ne.

                  Je-li to Otcova vůle a má-li ti tedy být dáno, přeji ti abys pochopil (ne všichni prosí za správné dary, ne všichni touží po pravdě), našel cestu a udržel se na ní. Pamatuj, jen dokud žiješ v těle, pak ty již nic nezměníš (na svém vztahu k Bohu na tom jak na tebe bude nahlížet – jeden život, tady a teď).

                  Matouš 6:19-34 (Bible 21,2015)

                  „Nehromaďte si poklady na zemi, kde je ničí mol a rez a kde zloději vykopávají a kradou. Raději si hromaďte poklady v nebi, kde je mol a rez neničí a zloději nevykopávají ani nekradou. Vždyť tam, kde máš poklad, budeš mít i srdce.

                  Oko je lampou těla. Je-li tvé oko štědré, celé tvé tělo bude jasné. Je-li však tvé oko lakomé, celé tvé tělo bude temné. Jestliže je světlo v tobě tmou, jak veliká bude sama tma?!

                  Nikdo nemůže sloužit dvěma pánům. Buď totiž bude jednoho nenávidět a druhého milovat, nebo se bude toho jednoho držet a tím druhým pohrdne. Nemůžete sloužit Bohu i mamonu.“

                  „Proto vám říkám: Nemějte starost o svůj život ani o své tělo – co budete jíst a pít a co si oblečete. Není snad život víc než jídlo a tělo víc než oblečení?
                  Podívejte se na ptáky na obloze. Nesejí, nesklízejí, neshromažďují do stodol, ale váš nebeský Otec je živí. Nejste snad vy mnohem dražší?

                  Copak si někdo z vás samými starostmi prodlouží život o jediný den?

                  A proč si děláte starosti s oblečením? Pomyslete na polní lilie, jak rostou. Nepracují ani nepředou, ale říkám vám, že ani Šalomoun ve vší své slávě nebyl oblečen jako jedna z nich.
                  Jestliže tedy Bůh takto obléká polní trávu, která dnes je a zítra bude hozena do pece, neoblékne snad mnohem spíš vás, vy malověrní?

                  Nemějte tedy starosti. Neříkejte: ‚Co budeme jíst? Co budeme pít? Co si oblečeme?‘
                  Všechny ty věci vyhledávají pohané, ale váš nebeský Otec ví, že to všechno potřebujete.

                  Hledejte nejprve Boží království a jeho spravedlnost, a toto vše vám bude přidáno. Nemějte starost o zítřek; zítřek bude mít své vlastní starosti. (Každý) den má dost svého trápení.“

                • proud napsal:

                  „V zásadě máš pravdu v tom, že je důležité si všímat, zejména vědět a rozpitvat, co a proč tě zraňuje, nějak na tebe působí.“……..no prave ze vubec ne,o tom prave nulovej bod neni,protoze on je prazdnota,nic,cisto,vypucovany vzpominky prave na to co pises,aby bylo misto pro inspiraci od stvoritele ktera se k tobe jinak kvuli balastu,treba i tomu z bible nemuze vinou tvyho podvedomi dostat,protoze ta je v nadvedomi……….. rikam ze je to „slozitejsi“.Vira je v poradku,nabozenstvi a jeho „uceni“ jsou pruserem,a velikym a zamernym,ted ho zastupuje mainstream, tv,radio a spotreba…..ale vsechno je jinak,tezko se to chape jak jsem psal nekde vejs,taky jsme nad tim kroutil hlavou……

                • Ekklesian napsal:

                  Já se k žádnému „nulovému bodu“ ani „inspiraci“ nevyjadřuji. Nezajímám se už o nic, jen se držím cesty což znamená i se dívat se kolem.
                  Tak jako již nevěnuji energii tomu z počátku uvedenému článku, tak ani podobným věcem. Stačí povrchní představa, že něco takového (či podobného) existuje a i ta mi je většinou k ničemu. Svodem držený člověk (a každý jsme nějakým) nebývá, pro touhu svého srdce, přístupný logickým argumentům. Touha je prostě touha, každý dostane po čem touží, to co to přinese je spravedlivé.

                  Jinak se bráním zneužívání i soudobému užívání nejrůznějších výrazů. I proto jsem v zásadě rád, že Kačabě upřesnila co egem míní. A musí ti být jasné, že zrovna teď mluvíme všichni tři o té stejné věci (zraněné ego, obraz v zrcadle který se tě dotkne, být pravdivý sám k sobě) a je podle mne zvěrstvo snažit se do toho propašovat cokoli dalšího co vše jen zašmodrchá a učiní nejasným.

                  1 Korintským 14:20-21 (Bible 21, 2015)
                  Bratři, přestaňte myslet jako malé děti. Pokud jde o zlo, buďte jako nemluvňata, myšlením však buďte dospělí.

                  V Zákoně je psáno: „Cizími jazyky, cizími rty k tomuto lidu promluvím, ani tak mě však neposlechnou,“ praví Hospodin.

                • Paul Durham napsal:

                  Ekklesian 11:15 citujete Matouš 6:19-34 (Bible 21,2015)

                  Tak rozhodně je veselejší si nedělat starost se zítřkem a zítra s vaším Pánem Bohem vyžrat ty, co si ji včera proto vašemu Pánu Bohu dělali.
                  Amen.

          • kačaba napsal:

            Ekklesiane souhlasím s Vám ale ono se to ani nemá smysl lidem nějak snažit vysvětlit ( viz. proud :-) ) poněvač mnoho jich nic jiného než rozumem – logikou (a mnohdy ani to ne ) neumí vnímat,používat srdce a podvědomý instinkt je pro tyto lidičky „španěnělskou vesnicí “ …
            Pokud se tito „nevědomci“ nezačnou řídit jen svým egem, bez předsudků,tak jsou ztracení.Ale snad na to (aspoň někteří) příjdou sami…

            • proud napsal:

              Ego neexistuje,zda se ti to divny? Jen vzpominky.Rikas srdcem,intuici,inspiraci,ale nemyslim si ze vis o co opravdu jde,jinak by sis me nebral do huby ;-)

              • kačaba napsal:

                proude už Tvá samotná reakce na mou „kritiku“ je důkazem toho,že u Tebe ego existuje…jinak by Ti má reakce nevadila…ale urážka Tvého ega Tě proti mě vyprovokovala…pokud mi rozumíš co tím myslím :-)…
                Jen se pokouším Ti vysvětlit co to je ego…
                Až budeme všichni pokorní a empatičtí nebude nám zapotřebí si nadáváním a ponižováním zvyšovat své uražené ego…kapišto? Prostě věci projdeme bez povšimnutí,poněvač každý má právo na svůj názor…

                • proud napsal:

                  Nemas zadny ego,jen vzpominky-zkusenosti a z nich plynouci reakce,a ty ma casto kazdej ruzny.Otazkou je jestli to cemu rikas ego mas nebo nemas pod kontrolou,jestli si toho ses vedomej.Empatie s tim nema co delat,a o pokore porad jeste poradne nevim co ji je mysleny,navic kazdej z nas je jedinecnej prave diky tomu jak tyhle veci chape a pouziva.Myho ega ses rozhodne nedotknul,alespon ne tak abych si toho „vsimnul“ nejak extra.Psanej text ma tu nevyhodu ze malokdy obsahuje emoce a kdyz je chces ukazat,musis prehanet,nejak urcit jejich miru,coz bejva casto spatne vykladany.

    • lienka napsal:

      Skvely film k danej teme natocil reziser Jozeph Kosinsky: Oblivion (Nevedomi) postapokalypticky film USA 2013. Vyborne výkony hercov: Tom Cruise, Olga Kurylenko, Morgan Freeman, Andrea Riseborough. Tento film nema chybu.
      Oporucam vsetkym pozrite si film a hladajte suvislosti.

      • Maroš napsal:

        Lienka – keďže si spomenula Považie, najprv k téme vysielača – ak pozoruješ situ
        s chemtrails oblačnosťou, a niekedy sa objavia /v lete/ rozvibrované barančeky-beránky, aké majú radiačné usporiadanie? Ja z pohľadu tu na juhozápade zdroj vysielania odhadujem na nitriansky Zobor. ??? Teraz niečo osobné – ale nekurizujem! ???

        Lienka – a čia že si diovka – tá bánbožkovie, či tá číňanovie?
        http://zivot.cas.sk/clanok/20205/nastahovali-sa-vam-do-bytu-invazne-azijske-lienky-mozu-zneprijemnit-zivot-najma-alergikom

        Lienka – srandujem, len ťa chcem v dobrom priviesť na určitý spôsob uvažovania – ideály si božechráň opatruj, ale naivity sa, pánboh chráň, čo najskôr zbav.
        „Berušky“ sú fajn, ale keby si bola konfrontovaná s tými beruškami – sviňami, asi by si si nick Lienka nezvolila – ber to ako úvod do problematiky.
        Na tých Nevedomých
        som si klikol, narazil som len na trailer a epizódy, celý film na trubke ešte nikto nezavesil, ale nejde mi o koment k filmu, ale ako vnímať takéto filmy vôbec, takže po poriadku:
        1/ Lienka – apelujem v zmysle dobrého úmyslu – skús vstrebať jeden princíp – ZRIEDENÉHO – KUMULATÍVNEHO JEDU!, t. j. že – „Niekedy treba až 99% pravdivých informácií, aby prešlo 1 percento LŽY!“
        Toto je to nadšenie vyvolávajúce – „o tomto to je!“ Toto je tá úžasná tablička mliečnej čokolády s pol gramom arzeniku na potkany – pochutnáš si, a hneď sa nič nestane! Bližšie dokument tu – narazíš na definíciu NEROZLIŠUJÚCI – porovnaj s NEVEDOMÍ. KTO? MY!
        https://www.youtube.com/watch?v=GaExJBMkJFc

        Pretože – ak vieš viac okolnosí, vieš aj to, že Tom Cruis je – scientológ, taký istý, ako aj náš „Biely otec – Bozkávač“. Takže – ak v niečom hrá známy scientológ – dôležitý je odkaz, alebo povel, ktorý sa ti dostane do podvedomia vďaka emocionálnemu otvoreniu sa pri prežívaní filmu – pozri si ho ešte raz a nájdi to – prosím ťa. Prečo? Pretože sa zásadne mení situácia – periférou moci už nemajú byť Židia, ale – scientológovia! Prečo už nie Židia? – pretože vytvorili také korporátno-mocenské zoskupenie, ktorá ohrozuje jednak zdroje planéty, jednak moc Globálneho prediktora – príliš mu „vyrástli“. Mimochodom – židovský radca nášho „Bieleho otca“ – „Bútora a Čútora“, už je odvelený – vysokopravdepodobne vďaka týmto procesom.

        A keďže mi, Lenka – dušinka, vo vzťahu k tebe ide o to, naviesť ťa na taký spôsob uvažovania, kde nie je dôležitá suma informácií, ale prístup – skúmanie informácií, pretože ide stále o objavovanie kritického – ALE? – a to je základ kritického myslenia, čo NEROVNÁ SA kritizujúce myslenie, odporúčam ti jeden veľmi dobrý survival seriál, konkrétne od chlapíka, ktorého veľmi rešpektujem pre jeho vnútornú múdrosť, spôsob uvažovania, kreativitu a výrazný altruizmus. Som od neho oveľa starší, ale – učím sa od neho pozerať na veci aj z iného uhla práve pri určitých zažitých stereotypoch. Veľmi veľmi odporúčam – a dobre sa to počúva, ten človek má ľahké a príjemné priateľské vyjadrovanie.
        https://www.youtube.com/watch?v=383YTxrkBPw

        • lienka napsal:

          Maros ano ja tiez pozorujem pri peknom letnom pocasi to specialne geometricke usporiadanie oblacikov. V moje lokalite sa to pravidelne vytvara pri vysielaci Trencin Nad Oborou. Je to tu najvyssi tv vysielac v kraji. Okolo tohoto vysielaca pravidelne denne nalietavaju chemtrails lietadla vo velkom pocte stale dookola. Urcite to vsetko navzajom spolu suvisi s chemtrails, HAARP, DARPA, aj s mobilnymi vezami. Vsetko je to super utajene. Dr. Paul Batcho PhD, Bývalý vědec z DARPA vie dobre co pise a ake dosledky za jeho uverejnenie budu nasledovat.

          Film Oblivion (Nevedomi) 2013 – Tom Cruise sa hlasi k scientologom, aj nas tatko prezident patri k nim. Scientologovia su uz vsade. Fico to v kampani viac krat pouzil asi ma dobry zdroj info. Súvislosti filmu a toho co sa deje u nas sa urcite najdu. Uz sam nazov Oblivion (Nevedomi) dava cloveku prilezitost na zamyslenie sa. Uvod filmu odkazuje na 3.svetovu atomovu vojnu 2017 a znicenie povrchu zeme radiaciou a zemetraseniami. Nemozem s tebou rozoberat film ktory si nevidel. Najskor si ho v klude cely pozri a uvidime co sem potom das.

          • proud napsal:

            Vypravej o tom nasim „zastupcum“ podle kterejch zadnej chemtrails ani neexistuje,ac se divaji s ostatnima na zjevny a zjevny se snazeji vsem 15 milionum v obou republikach popirat!

            • proud napsal:

              Je to stejny jako bys tady na chatu tvrdila ze neumim cist ani psat a presto to vidis,ale snazis se aby ti ostatni uverili.

      • proud napsal:

        A ja vubec nevim ceho jsem vysilacem,ale zato dobre vim co chci :-)

    • Maroš napsal:

      kačaba – viem, o čom hovoríš, patrím k odvedencom regimentu Svetla
      zo dňa 8.10.2003

    • Ekklesian napsal:

      Podle proroctví si nemyslím, že „budou všechny vlády na planetě zapojeny do boje proti temnotě“, tak jak si to asi většina lidí představí.

      Je pravděpodobné (já Bohu a jeho proroctví věřím), že strůjci zla a zhouby lidé nakonec pořádně naloží (snad dvojnásobek jak k tomu vyzývá Bůh) a tak se určitým způsobem pomstí.
      Králům Bůh vloží do srdcí aby vykonali jeho záměr. Zrovna tak ale králové země, kteří s ní smilnili a hýřili, ji budou oplakávat a budou nad ní kvílet.

      Ale rozhodně nevím zda to lze nazvat bojem proti temnotě (i když má jít o matku nevěstek a ohavností země), protože to nebude konec boje (o kterém bylo jednoznačně řečeno že ho povede beránek spolu s věrnými proti těm co jsou zajedno a předali svou moc šelmě).

      Temné armádě budou vystaveni všichni kdo Bohu nepatří (řekněme v tvé terminologii ti kdo nebojují proti temnotě, já bych spíše řekl ti co se postavili proti pravdě a nepřijali milost), ti kdo nebyli označeni pečetí živého Boha.

      Dále k tvé definici, co se bytostí temnoty a světla týká. Ooboje plní to pro co byly stvořeny. Tebou zmíněná temná armáda nebudou všechny ty temné bytosti spadající pod zlého, které tříbí lidi, ty bytosti které se vzbouřili proti Bohu. Budou to bytosti kolem sedmi jezdců, jejichž vůdcem je Král králů, který vyjel aby zvítězil, tak mu to bylo dána a tak se již stalo tím že Bohu vykoupil jeho lid.

      Mě se ta tvoje definice obecně velmi líbí akorát si myslím, že by mohla lidi svést na špatnou cestu (opět: bude-li tomu tak mět být, stane se), k myšlence že všichni ti co jim příjdou že bojují v daný moment k určitému dobru (řekněme proti temnotě) tak bojují neustále. Není tomu tak, ne nutně.
      Prostě nepřítel není jednotný, snad dar od Boha zejména k jeho rozpoznání. Je snad příliš arogantní či sebevědomý aby se zabýval detaily, navíc ho tlačí čas. Přesto je silný (běda tomu kdo se mu sám vydá, nebo se ukáže být slabým) a vše pod svou vládou ještě značně sjednotí.

      Česky hezky. Hajzl který udělá (pro tebe) jednu věc dobře, protože se mu to hodí, je pořád hajzl který tě vzápětí vmanévruje do jiné situace, která se mu opět hodí ale tobě třeba už ne. Nevěřte nic králům vašeho světa.

      Držte se cesty, pokud jste ji našli.

      • Ekklesian napsal:

        Stále nad tím musím přemýšlet a musím říct „Ne ta definice (narozdíl od toho jak jsem uvedl) se mi nelíbí“.

        Hlavním důvodem je to, že působí optimisticky.

        Myslím, že lidé mají vědět že budou umírat, přímo z rukou těch co jsi nazvala temnou armádou (pokud tedy mluvíme oba o tomtéž), také kvůli změnám v prostředí (ekosystému, ekologii). Musí vědět, a Bůh řekl že to vědět budou a přesto nebudou činit pokání ani litovat svých hříchů, že jde o zásah Boha proti všem co kazí zem. Také musí vědět, že lhůta pro přijmutí milosti stále nebude pro většinu umírajích u konce (i když ten čas bude velmi blízko a každým okamžikem může přijít), ale s koncem jejich života v těle pro ně tato lhůta jednoznačně končí (již na svém vztahu k Bohu, sami od sebe a ze své vlastní vůle nic nezmění).

        • proud napsal:

          „Hlavním důvodem je to, že působí optimisticky.“…………neprehanis to trochu s tim premejslenim? :-)).Nebejt optimismu,neni ani nas :-).To dava jen logika a selskej rozum.Muzes bejt pesimista jakej chces,stejne se optimismus najde.Navic ty vic nez kdo jinej bys mel vedet o inspiraci,jinym slovem „vnuknuti“.Paklize nevis,je nekde chyba a to dost velka a zasadni v tvoji vire,a nic ve zlym,neprekvapuje me to,protoze tvoje vira je nabozenska a jen si namlouvas ze opravdova v opravdovyho stvoritele a stvoreni jako takovy,coz je vlastne hlavnim ukolem cirkve a bible,zblbnout lidem hlavu a odvist je od podstaty,jen je treba to prokouknout,promyslet,a musi na to prijit kazdej,at veri,nebo neveri.Ten kdo vi o Sile,energiich,frekvencich,co je to hmota a zabejva se duchovnem sam,sam sebou,ten uz davno vi co jsou cirkve zac,jak je to s realitou,kdo a co ji jak vytvari a ridi,nebo neridi,ale v kazdym pripade ovlivnuje a od toho uz je jen krucek k tomu aby poznal jak napravovat pokazeny,jak cistit,cistit a cistit,namisto toho aby se zabejval katastrofickejma scenarema a privolaval zkazu a bordel ;-).Kdyby mi nebylo jasny jak moc jsi propadl falesny vire,poradil bych ti co s tim ,je jedna dobra knizka,ale je bohuzel napsana tak ze je tezky vyhledat a uverit tomu podstatnymu v ni,protoze je pojata ciste komercne se zamerenim na vejdelek,ac tvrdi samozrejme ze ne,tudiz ji malokdo vezme vazne a docte,natoz aby poctive prebiral zrno od plev.Mysli si co chces,ale jsme to my kdo tvorime a jsme zodpovedny za to co vytvarime,kazdej jeden z nas! Protoze malokdo z nas slysi alespon ozvenu toho co nam Universum,nebochces li stvoritel rika,vzpominky a rozum nam kalej inspiraci,nedostane se k nam,ani k tobe,a muzes bejt „verici“ jak chces kovanej,neveris v pravyho stvoritele,ale v jejich „boha“,vidim to naprosto jasne,kdyby to tak nebylo,nikdy by ses neohanel satanskou bibli,protoze jina neexistuje a pochopil bys sam proc a nebral to tvrzeni jako napadani.

          • Ekklesian napsal:

            Žalmy 82:6-8 (Bible 21, 2015)

            Ano, řekl jsem: Vy jste bohové, všichni jste Nejvyššího synové. Jakožto lidé ale zemřete, tak jako každý vůdce padnete!“
            Povstaň už, Bože, abys soudil zemi – vždyť tobě patří všechny národy!

            To je to po čem ty toužíš a čeho se ti při tvé cestě nedostane.

            Záměrný demagogu a vytrhavateli myšlenek z konceptu, tak aby přestaly nést původní sdělení; Ano je pravda, že mnohdy sdělíme něco co jsme jen jako lidé nechtěli, někdy i neznali/neviděli, nebo způsobem který bychom normálně nevolili, nebo je nám značně vzdálen.
            Někdy jde o drobnost jako jsem udělal například i ve svém prvním příspěvku (ano uvědomujeme si to, někdy dodatečně, někdy v průběhu sdělení) a chtěl tě původně vyzvat abys zjistil v čem je zvláštní. Nemělo tomu tak být a vše se začalo ubírat jinou cestou.

            Podobně může být sdělení Kačaby takovým sdělením. Nevím, zda kačaba má stejného pána jako já (mým pánem je Ježíš, syn Boha všemohoucího/Stvořitele a syn Člověka, ten který za mne a mé bratry a sestry zemřel – na následky hříchu našich, hříchu Člověka, ten který je prvním i posledním ze všech, ten ve kterém bude vše na nebi i zemi sjednoceno, ten kterému byla svěřena veškerá moc na nebi i na zemi a přichází se ujmout vlády nad královstvími země neb je Král králů, ten s kým přichází Otcův hněv, ten který bude soudit), dokonce je pravděpodobné že ne.
            A přesto jsem na její příspěvek navázal, kdyby tomu tak nemělo být a neměl jsem sdělit co jsem sdělil, nestane se tak.

            • proud napsal:

              Zbytecny,na me se „satanskou“(vsechny jsou satansky,jen jedna se nepretvaruje a ma to i v nazvu) bibli nechod:-)))))

            • proud napsal:

              Kecy a tlachy na blbnuti lidi jako otroku,nemajici s pravou virou vubec nic spolecnyho.

          • Ekklesian napsal:

            Pleteš se v mnoha věcech.

            To podstatné je, že ty nemáš o Církvi, tělu Kristově, ani potuchy. Dále to, že nic z uvedených věcí, mimochodem závislých na Stvoření (jenž nejsi myšlenkově schopen opustit ani náznakem), nepotřebuje Člověk znát ani ovládat, potřebuje se navrátit do zdravého vztahu s Bohem/Stvořitelem, který dává vše ostatní a z nějž vše co je vzešlo a je jím udržováno.

            • proud napsal:

              Neda se nic delat,ale my si v tyhle veci rozumet nebudeme a ani nemuzeme,proste proto,ze nejsem zblblej zadnejma kristama,certikama ani panbickama a ucenim o pitomostech,nejsem proste zmanipulovanej.Vim jen co jsem si sam zjistil a hlavne poradne zvazil a promyslel i vzhledem k fyzikam,a realite,vyzkousel sam na sobe,coz je jak urcite uznas urcite neco jinyho nez cosi prebirat a citovat a vlastne ani kloudne nevedet o co se jedna,protoze je to fikane podany aby v tom clovek mohl videt veci vic,nevyjde jedna,udelame jinej vyklad,ten treba vyjde,kdyz ne,tak holt az se stane rekneme,nj,ono to bylo vlastne napsany,jen jsme to spatne pochopili:-))))))))))))))),viz napriklad mistr nad mistry,krome bible,Nostradamus ;-)

              • proud napsal:

                Chces li neco dobre schovat a umoznit vsem zainteresovanejm se k tomu kdykoliv nenapadne dostat,vystav to vsem na ocich,viz treba bilble jako plan NWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vsichni videj jen co maji videt a ti kdo maji potrebnej „klic“ videj presne to co jim je urceny,tak prosty to je a lezi to v kazdym kostele a knihkupectvi……………………a ty to tu citujes aniz bys vlastne vedel co vlastne delas :-)) ;-)

                • Ekklesian napsal:

                  Jste blázni. Žízníte, ale zadarmo nechcete vzít vodu života a pít.

                  Vaše mysl se upíná na kdejakou zvrácenost od Boha vás odvádějící. Zlé a falešné pastýře sami vyhledáváte a s hýkáním ne nepodobným oslům je následujete.

                  Někteří z vás zlu záměrně sloužíte i když vaše nejistota je mnohdy stejného charakteru a druhu jako je tomu ohledně v existenci Boha, protože je to pro vás rozmar (jak jsem psal plynoucí z vaší zvrácenosti a nečisté touhy srdce), který vás ovšem bude stát život. Neobrátíte-li se zavčas.

                  Staniž se vám všem po čem toužíte, nechť však kristu Ježíš nedovolí ublížit nevinným které toužíte také zmařit, těm co mu náleží, boží dětem.

                  S Bohem.

  2. Josef Švejk napsal:

    Dr. Paul Batcho je příkladem toho, že i studovaný člověk, inteligent může být až neskutečným blbcem.

  3. pozorovatel napsal:

    Len pre zaujímavosť, náhodou som narazil na toto:

    originálny text:
    http://www.imagehosting.cz/?v=imgpage87.jpg

    rýchly preklad:

    Dôveryhodnosť americkej Air Force je ďalej podrývaná faktom, že ministerstvo obrany (DoD) explicitne autorizuje rozširovanie zavádzajúcich informácií za účelom ochrany utajovaných programov. V doplnku k manuálu National Industrial Security Program, zverejnenom ako draft (náčrt) v marci 1992, ministerstvo obrany vysvetlilo kontraktorom, ako vytvárať krycie príbehy, ktoré „musia pôsobiť dôveryhodne a nesmú zároveň odhaľovať žiadnu informáciu ohľadom skutočnej podstatykontraktu“.

    - Bill Sweetman, Aurora: The Pentagon’s Secret Hypersonic Spyplane, 1993

  4. bimbo napsal:

    pripomina mi to znamu knihu od: Texe Marrs: Projekt L.U.C.I.D. – Už není kam se schovat. V tomto ohromujícím odhalení autor, Texe Marrs, rozplétá záhadu Projektu L.U.C.I.D., mrazivý program směřující k pohlcení celého světa.Brzy každá osoba na Zemi – dokonce i novorozené děti – obdrží univerzální biometrickou identifikační kartu

  5. ratatatata prasatatata napsal:

    neni to uplne k tomu, ale ani uplne daleko od toho http://www.google.com/patents/US6506148

  6. ratatatata prasatatata napsal:

    jeste update k predchozimu – https://www.youtube.com/watch?v=4pbB-LJG6Sw

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!