P.C.Roberts: Je Obama ve skutečnosti ruským agentem?

ObamaRussianAgentTak tomuhle takto otitulkovanému článku Dmitrije Orlova dávám jedničku. Orlov v něm rozebírá důsledky Obamových zahraničních intervencí a dospívá k závěru, že Obama byl pro prosazování ruských zájmů ve světě i doma mnohem užitečnější, než kterýkoli ruský agent.

„Někdy se vám zdá případ slabý a bezbarvý, protože v něm cosi chybí“, píše. Orlov na webu The Saker. „Třeba kouř vycházející z ústí hlavně. Žádný dost zřetelný či přímý důkaz spiknutí, zneužití či ďábelského úmyslu – ale jakmile ony jednotlivé slabší důkazy navršíte na hromádku, vytvoří jakoby zázrakem usvědčující obraz. A přesně takto je tomu s Obamovou vládou, pokud jde o její vztah k Rusku. Předstíráním nepřátelských úmyslů vůči naší zemi učinila doslova co jen mohla, aby naše postavení ve světě posílila. A i když je vždycky možné připsat neúspěchy v boji s nepřítelem nekompentnosti, je nekompentnost v tomto případě příliš chabá na to, aby takovýto opačný výsledek zamýšleného docílila. Takže pokud zde nekompetence Obamovy vlády nějakou roli vůbec hrála, pak jen roli závoje, který měl skutečný Obamův úmysl vliv Ruska ve světě posílit a vliv USA naopak srazit ke dnu, pouze zakrýt.

Pohlédněme z tohoto úhlu na hlavní politické iniciativy Obamova prezidenství:

Pravděpodobně nejdůležitějším výsledkem jeho osmileté vlády bylo zničení Libye. Pod falešnou záminkou humanitární intervence byla nejúspěšnější země severní Afriky proměněna v zemi trosek, v útočiště islamských teroristů a v hlavní tranzitní bod pro ekonomické migranty, směřující do zemí EU. A byl to shodou okolností právě tento vývoj v Libyi, který svedl Rusko a Čínu ve spojenecký dvojblok, který od libyjské krize hlasoval pak v Radě bezpečnosti OSN vždy proti USA.

Jediným válečným úderem tak Obama svůj úkol ruského agenta splnil.

A dále: Obama byl hlavním činitelem při svržení ústavní vlády na Ukrajině, namísto které zde byl instalován americký loutkový režim. A když pak Krym zvolil připojení k Rusku, uvalil Obama na Ruskou federaci sankce. Vypadalo to jako něco, co mělo Rusko poškodit, ale namísto úmyslů pohlédněme na výsledky. Za prvé zde Rusko obnovilo kontrolu nad veledůležitou strategickou oblastí. A za druhé: Jak sankce tak protisankce umožnily Rusku koncentrovat se na náhradu dovozu posílením domácí ekonomiky. Úspěch zde slavilo hlavně ruské zemědělství, z jehož vývozu do zahraničí jdou dnes do státního rozpočtu vyšší částky, než z vývozu zbraní.

A za třetí: Přeseknutí hospodářských vztahů s Ukrajinou umožnilo Rusku eliminovat svého hlavního ekonomického soupeře.

A za čtvrté: Přes milion Ukrajinců se rozhodlo přestěhovat se do Ruska – a to ať už přechodně či trvale. A tento přísun rusky hovořících pracovních sil posloužil ruské ekonomice – a to nejen jako povzbudivý štulec do zad.

A za páté: zatímco dříve využívala Ukrajina svoji pozici souseda Ruska k roli vymahače ruských ústupků pokud šlo o tzv. dopravné či ceny plynu dopravovaného přes její území do zemí EU, má už dnes Rusko ruce volné díky ujednání o novém vedení ruského plynu s Tureckem a a Německem. V konečném výsledku tak Rusko z ukrajinské krize sklidilo téměř všechny benefity, zatímco USA získaly jen stále o cosi žadonícího otravného vazala.

Další “výkon” pak Obama zaznamenal v Sýrii. Někteří lidé trvají na tom, aby se konflikt v této zemi nazýval občanskou válkou, ačkoliv zde ve skutečnosti bojuje syrský národ proti žoldnéřům z ciziny sem dopravenými a v cizině též vycvičenými a z ciziny i financovanými.

Až do dneška zde Obama uplatnil nejširší paletu taktických přístupů. Podporoval, vyzbrojoval, cvičil a posílal do boje proti Syřanům různé teroristické skupiny s tím, že nastupují do boje proti zlu. Prohlašoval totiž, že syrská vláda použila chemické zbraně proti svým vlastním lidem, což každému jen trošku informovanému okamžitě připomenulo podobná lživá prohlášení o údajných Husajnových chemických zbraních. Vyslovil nespočet slibů o tom, že rozdělí umírněnou syrskou opozici od teroristů Islámského státu, a jako vždy tento slib ani jednou nesplnil. Čímž poskytl Rusům ospravedlnění k tomu, aby se o situaci postarali sami. Domluvil celou řadu přerušení palby a pak je pravidelně porušoval.

Byly zde pochopitelně i další “úspěchy”. Tím, že neustále mlel o “ruské hrozbě”, o “ruské agresi” a o “ruské invazi”, o nichž neexistoval jediný důkaz, že pořádal ve východní Evropě a hlavně v baltských zemích vojenské manévry, dokázal zbavit NATO i těch nejposlednějších zbytků legitimity, z kterých vpravdě učinil smutný vtip.

Avšak snad nejpodstatnější službu poskytl Obama ruskému národu, když svou podporou Hillary, pomohl Trumpovi získat prezidenství. Díky jeho fandění Hillary Clintonové budou tedy mít Spojené státy k Rusku přátelského prezidenta, který je rozhodnut se s Rusy rozumně domluvit.”

Zdroj: http://www.paulcraigroberts.org/2016/12/29/is-obama-a-russian-agent/



loading...

224 Komentářů k P.C.Roberts: Je Obama ve skutečnosti ruským agentem?

  1. hel napsal:

    to, že putinovo rusko získalo lepší kredit než obamovy usa, je zapříčiněno tím, že se stavělo na stranu míru, práva a spravedlnosti proti cynickému bezpráví peněz až na prvním místě..zní to jako kýč z rudého práva 70.let, přesto to tak je..jen jsem se k tomu musela dopracovat oklikou marných nadějí na spravedlivost západní demokracie..naivní očekávání člověka zpoza železné opony, který si potřeboval „na věc sáhnout“…

    • novapalo napsal:

      Na tento veb občas píšem od jari roku 2014. Neustále píšem, že všetko je ináč, že demokracia je degenerovaný systém štátneho zriadenia, že všetky sankcie proti Rusku mu naopak zásadným spôsobom pomáhajú, že zákaz dodávok zbraní z Ukrajiny do Ruska len spôsobí, že schopní inžinieri si nakopírujú tajnú dokumentáciu a s ňou odídu do Ruska, keď Ukrajinské vojenské fabriky začnú krachovať …. V lete roku 2015 som si uvedomil, že aj keď som mal výraznú výhodu v tom, že som študoval knihy P.P. Kysuckého, že aj tak nemôžem byť génius a ostatní západní politici debili. Nadobudol som presvedčenie, že je to zámer a zámerné a systematické americké posilňovanie Ruska. Ja už viem, prečo to je a prečo nie je možná iná cesta ani pre USA!!!!! Preto som si istý, že Obama skutočne neustále a systematicky posilňoval Rusko a musel to robiť, pretože však všetci vieme, že bol len sluha. Aj posledný debil mohol zistiť pri voľbách Trumpa, keď FBI začala vyšetrovať maily Clintonovej, že všetko bolo rozhodnuté už v roku 2014!!!!!
      Viete prečo nikto ničomu nerozumiete? Aj preto, že nemáte schopnosť myslieť nezávisle. Nemáte alternatívne informácie. Ste ohlupovaný len vonkajším povrchným videním „internetových a novinárskych odborníkov“.
      Ten, kto nemá komplexné vzdelanie a komplexné informácie, jednoducho nedokáže vidieť pod povrch!!! Nedokáže vedieť ani, aké základné chyby robí v osobnom a súkromnom živote….. Teda nejedná sa len o politiku, ale o podstatne dôležitejšie veci pre jednotlivca. Preto čítajte knihy minimálne od C. G. Junga, F. Nietzscheho, A. Schoppenhauera a hlavne od súčasníka od P. P. Kysuckého.
      Keď asi 2 týždne pred voľbami v USA Putin verejne prehlásil, že si praje, aby vo voľbách vyhral Trump, tak tým jasne ukázal verejne všetkým politikom v Európe, že všetko bolo dávno rozhodnuté!! Však poznáte Putinov štýl? Nikdy by toto nepovedal, ak by tým nechcel povedať aj podstatne viac!!! Povedal to hlavne EU politikom, že majú už len poslednú šancu, ináč bude EU zlikvidovaná!! Ja som si však istý, že bude aj tak už EU zlikvidovaná, pretože USA sa tak rozhodli najneskôr v roku 2014. Mimochodom, generálna prokurátorka USA asi 3 mesiace pred voľbami prehlásila, že dokiaľ ona bude živá, tak Trump sa prezidentom nestane…. Jeden deň pred voľbami zomrela….Samozrejme si myslím, že ju zabili…

      • hel napsal:

        možná jsem podle vašich měřítek tím posledním debilem, ale nesouhlasím s tím, co jste napsal…z putina děláte většího mága než jakým on je…mě se jeví jak normální člověk, který to myslí dobře…že mu události dávají za pravdu, je víceméně proto, že na scéně zase tolik politiků není, kteří by byli schopni myslet to dobře a jejich konání je často až ubohé..a konkrétně musím odporovat v tom, že putin prolásil, že si přeje, aby volby vyhrál trump..je natolik diplomat, že neupřednostnil předem nikoho

      • Maroš napsal:

        novapalo – aby sme sa správne rozumeli:
        1/ Čítanie určitých kníh vyžaduje správnu vyspelosť, súlad s egregorom svojho poslania – až potom dôjde k správnemu porovnaniu existencionalistických znalostí a odpovedí – každý z filozofov – vrátane jednotlivca, je schopný uchopiť len parciálnu časť určitých problémov. K spomínaným dielam by som pridal – pokiaľ sa jedná o skúmanie psychopatie – aj Hitlerov Mein Kampf. Môj egregor-program, je iný – touto cestou nemám potrebu ísť, avšak – v inom kontexte – ozaj treba ovládať jazyk nepriateľa aj jeho myšlienky, a teda aj filozofiu.
        2/ To, že USA posilňujú Rusko, je asi také tvrdenie, že čo ťa nezabije, to ťa posilní. No iste – ale najprv to musíš prežiť. Tento „filozofický“ postulát, je obyčajný sprostý ovládač, prepojený biblickým projektom na sebazničujúci program odpúšťania zlých úmyslov zlým ľuďom – prežil si, buď rád – nabudúce sa ťa pokúsim zabiť znovu – buď rád – takto rastieš, vyspievaš. Takže do riti s touto egomaniackou, džungľovou existencionalistickou filozofiou jednotlivca, naprogramovaného s každým súťažiť – ale pritom neustále parazitovať na relatívnom bezpečí, ktoré vytvára societa, ktorou každý takýto egocentrik len pohŕda…
        Tvoji amíci – naprogramovaní na úspech = exploatáciu, a na víťazstvo – nad už neviem čím, len nie nad sebou, sa zložia pri prvej prehre ako sračky – a veľmi veľa ich utečie zo sveta samovraždou. Učíme sa len z prehry – preto sú niektorí ľudia nepoučiteľní.
        Celý ten zasratý existencionalizmus vedie len k neustálemu porovnávaniu sa s inými, z čoho vznikajú 2 myšlienkové prúdy – 1/ narcistická /a nacistická/ elita, a 2/ totálne frustrovaná masa, pričom obe skupiny sú manipolovateľné – jedna svojím egom, a druhá saturáciou skutočných hodnôt sračkami, a závisťou a nenávisťou k tej druhej skupine.
        A tak – základným kameňom „štátu“ musí byť existencionálny strach a jeho doktrínou nenávisť a závisť – súkolie motora exploatácie, ktorá pomaly zomieľa každého jednotlivca.

    • WIKINGER Petr napsal:

      JAKO PĚST NA OKO BUDE ZNÍT MÉ PŘÁNÍ,ABY JSTE ŘÁDNĚ PLATILI

      V novém roce 2017 České národní bance,ze svého platu dále 5000 měsične,přičemž se tam daři jejich šéfovi stale více loupit a hrabat,aby splnil inflační cíl ČNB a za potlesku jeho financmajsta z NWO se konečně dopracoval přes ANO PANU BABUŠOVI do kýženého korporátního fašismu,jehož mechanizmus popisuje jeden z našich předních intelektuálů člen oKEI opravdového KLUBU ELITNÍCH INTELEKTUÁLŮ takto.

      http://www.news.e-republika.cz/article3790

      • WIKINGER Petr napsal:

        ŽE TO NEFUNGUJE?VINNA JE $SSD A JEJÍ KONIÁŠ

        kteři námi zvolení, nemají nic na práci než udělat z ČR pekelý betlém
        http://news.e-republika.cz/article3790

      • WIKINGER Petr napsal:

        JAK SE ZDÁ TEPRVE MLČICÍ VĚTŠINA POCHOPÍ

        a to brzy,že v ČR není nikdo,kdo by vyčistil Špínu koncentrovanou v celé dnešní polit.třídě ŠMEJDŮ a spláchnul by ji tam kam patři.

        SÍLA KTERÁ TO ALE V RUCE MÁ SE JMENUJE OBČAN VOLIČ.TEPRVE TED SE ZAČÁTKEM CENZURY SE ZAČALA RAZIT PRAVDA,ŽE SI NESMÍME DÁT UKRÁST HLAS A TEDY I NAŠI MOC,DOKONCE I KOBLIHOU.SNĚZME, JI ALE NIKDY NEVOLTE JEJÍHO PEČENÁČE.

        Všichni vidíte jak jsme my voliči vyhráli už TŘIKRÁT volby.Ukázali jsme ODS a TOP-straně,která se chce dodnes bít atom.pumami dveře. To nestačilo a oni poslali dopředu zástupce NWO,bezskrupulozního vyznavače korporátního fašismu pana BUREŠE,zadlužili ho a on ted má všecny svoje voliče zlikvidovat tak,aby mu za to ještě tleskali.Jen se podívejte,jak jeho ministr války chce poslat nejen povaleče z mami hotelů do povinné vojenské služby,ale i vaše manželky a milenky a to pod pásy tanků námořní pěchoty pana PUTINA,které budou bránit V PŘIPADĚ NUTNOSTI i jejich zemljanky.

        PRÝ TU OBČANÉ NEMAJÍ JINÉ VÝCHODISKO.,ALE MAJÍ.

        Zdejši vyznavači a podporovatelé výstavby koncentračních táborů se snaži zuřivě vysvětlit slabým a režimním tiskem ohlupovaným občanům,že volby nic neřeši a proto je ONI zruši a chtějí jako za pana HITLERA na to odhlasovat tzv.pověřovací zákon, zglajšaltujíci Parlament plný Šmejdů odhlasujícimjim si jakýkoli vadný zákon,jak to vidime dnes,kdy se nestydí stát desitky let v cestě použitelnámu Zákonu o referendu.

        TAKTO NÁS NUTÍ,ABY JSME VYTVOŘILI SVÁ OBČANSKÁ HNUTÍ A TAKY SAMI SEBE ZVOLILI A USILOVALI O VĚTŠINU V PARLAMENTU,TAK DLOUHO AŽ JI DOSTANEME.

        Někteři zdejši diskutéři mdlého rozumu tvrdí,že to není možné a takový návrh není uskutečnitekný a tak se snaži tito podvratáci pomoci korporátním vyznavačům fašistů,kteři nemají nic na práci než
        je okrást a zabit.

        PODÁVEJE VŠUDE NA NÁRODNÍCH WEBECH V NOVÉM ROCE NÁVRHY JAK TENTO JEDNODUCHÝ,ALE JASNÝ PLÁN PROVÉST.

        • proud napsal:

          Do PICI s TVYM obcanem VOLICEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • proud napsal:

            Uz mi svita,ze tys byl dramatik komediant u kolotocaru,to budes dobrej kamos s prihratym Vencou Flaskou,alias zidackym dramatikem z kolaborantsky rodiny kteryho nam nebyla hanba VOLIT,jak to milujes!!!!!!!! :-))))))))))))))))))))))),kurva ty ses debil k pohledani,vole:-))))))))))))))))))))))))

          • houbeer napsal:

            Proude,slova!….-jde prece o ty obcany!,,voliče“ne ovcany…to co se bude spolecne,, volit“rika i wiking,ze se uvidi.jestli podily na pude nebo vice destove vody….a jestli to bude,, klub oKei“nebo výkonný,, management“je to stejne.
            Zaklad je KONat,ne mlceti…
            Ja si myslim ze jsem,, te poznal tu“a delas to dobře.nevime komu jaka slova,, pomuzou“,a ve vysledcich z pusobi co….wiking,jako ja,ci sasin,ci ty atd. jsme,, ortodoxní“?!ne,jen vibrujeme kazdy ruzne a jde o ty alikvoty…

          • WIKINGER Petr napsal:

            JEN KLID PROUDE DO TVÉ KUCHYNĚ SE MÝCH

            8 395 132 občanů voličů NEVEJDE ,že ano???????????????????????????????????????????????????.

            • proud napsal:

              Kus!,debile……….. :-))))))))))))))))).A doufam ze me k vypatlanejm volicum nepocitas!!! Navic doufam,ze jich tolik kolik pises jako lidi ani neni,coz je ostatne jasne videt na tom kolik jich k ty komedii jmenem volby chodi,rok od roku min a min,protoze uz chapou co tobe zrejme nedojde nikdy.

              • WIKINGER Petr napsal:

                MŮJ DRAHÝ VOLIČI PROUDE

                vzhledem k svému věku a tomu,že vysírate při treningu skoků do rakve odkudsi z HUCULLANDU,je dost pravděpodobné,že skutečně už dávno vám odebrali volební právo a vy jen závidíte.Proto jste tady ve funkci KAZIŠUKA že ANO, agente GEHEIME STAATSPOLIZEI?.

                • proud napsal:

                  Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
                  NEKRMTE TROLY!…………….vzdycky zapomenu ze to plati extra na tebe…………debile,kdyz uz to zase musim napsat,jelikoz neumis cistm,nebo mas slabou pamet,pokud nejakou,psal jsem ti kdesi kdysi ze jsem ti bliz nez si myslis,takze zadnej huculland,coz znamena ze bejt tebou,byl bych i „opatrnejsi“:-)))))))))))))))).Ty casy kdy jsem tu na nikoho nedosahnul jsou uz dnes historie ;-).

                • proud napsal:

                  Takze milej WIFUCKERE volici,vem na vedomi,ze volic nejsem uz hooodne ,hooodne let,chodim k volbam jen znehodnotit svuj hlas podepsanym prohlasenim ze ho nedavam nikomu vhozenym do urny! :-)))))))))))))))))))

                • WIKINGER Petr napsal:

                  AMERIČTÍ CIC AGENTI TYPU PRD

                  pana ONANYMA BOUCHALA, jsou všude mezi námi jak se nám tu přiznáváte,ale my občané voliči je rádi mezi sebou uvítáme a necháme je na pokoji.

                  ONI TOTIŽ PRACUJÍ.

          • WIKINGER Petr napsal:

            ČSSD GESTAPO NA INTERNETU MÁ UŽ I UNIFORMY

            pana PROTIPROUDA, tak začněte Proude halasit SIEG HEIL-vítězství zdar no ni?Pokud se to nezobraz9 podivejte se dole na PROTIPROUD je tam jejich fujer a má elegant uniformu.

            VÍTĚZSTVÍ ZDAR,ALE PO NAŠEMU.

            http://protiproud.parlamentnilisty.cz/2882

  2. Sasin napsal:

    Roberts je americkým agentem, byl dlouho u koryta gde se na cizí futro dosud mlaská z ukradéných podílů snad všeh pozemských národů, ale to nic nemění na oblíbenosti u českých blboňů, kteří si myslí, že na ně před spaním myslí. Kokotům zdar. Muheeeeeee

  3. stefan goga napsal:

    Pekny clanok.A takto je aj s nasimi Havloidmi.Tolko klamstva s Eurohujermi naproklamovali az nam otvorili OCI aj tym co vidiet nechceli. Dakujeme im a posleme ich do Ri..Zrejme uz maju nove plany. Vycestovat do niektorej rezervacie multikulti zriadenej EU sirit zarucene informacie.Ako inak z renomovanych zdrojov.

  4. zhoufun napsal:

    To jsi se pravdivě označil kokote sasine, tady máme jasno. Hlavně se zaměř na obsah článku, ale pochybuji že si toho shopen. To co v něm je, je naprostá ravda a je mě jedno jestli tobě to nevoní debilní muheee havloide.

    • Sasin napsal:

      Někteří kokoti neznají míru. Přežírají se americkou močůvkou a myslí si, že nabírají lubo mírovou esenci prozření. Není proti takové spotřebě žádné projímadlo. Výsledkem vždy nakonec je, průjem, kterého si posléze postižený nevšímá. jakoby k němu nepatřil. I to příjde. Su si jistý.

      • Stribog napsal:

        Sakra Sasine. Vyléváte vaničku, dítě s matkou i dvanásti sudičkami do jednoho hajzlu. Dr. Roberts je kluk ze staré Reaganovy party. S těmahle klukama se dá domluvit. A to se jednou bude muset udělat.

        • Sasin napsal:

          Reagan byl herec, střílel ve filmu do indiánů. Nevím jak se s těma klukama domluvit. Třeba si lehnout na záda, roztáhnout nohy a čekat co bude?

          • Stribog napsal:

            To až se nedomluvíme. A ne na záda, ale na břicho, za terénní vlnu nohama směřujícíma do epicentra jaderného výbuchu… :)
            Všichni jsou herci. Ale někteří občas vyskočí z role. Kromě střílení indiánů měl Ronald Reagan obvzvlášť v senátorských dobách řadu názorů, které by se vám líbily… Ten atentát ho dost změnil. A taky George Walker Herbert za prdelí jako viceprezident mu moc neprospíval. Ale měl bych dnes o hodně klidnější spaní, kdyby spolu s Georgem Shultzem dělali zahraniční politiku USA namísto těch bláznivých amatérů, sápajících se po červeném tlačítku, co sedí v Domě bílého muže dnes…

            • Sasin napsal:

              Milý Stribogu, tenkrát v Reykjavíku Regan se svým pobočníkem Gorbačovem říkal světu povídačkuu, že studená válka skončila, to byl ještě Havel v base a pražáci se starali o to, esli jim komanči dovezli banány.. Reagan se zapřísahal, že banány budou a všichni v dojetí jak prozřeli se plácali se po ramenou a po stehnách. Zapili to šampáněm a zakousli kaviárem. To byla doba, gdy západní šmejdi měli vyhlásit bankroty a navalit oloupeným národům zpět podíly na půdě a rozpočtu. Zaplatili jsme to my Východoevropani. Na burzách harpagondechajci jásali, že to byl lup tisíciletí. Dnes jsou západní šmejdi ještě v horší situaci. Hledají pobočníky se kterými si opět plácnou, jenže vědomí lidstva se nějak vyvinulo. Není zájem. U nás se ta spolupráce rozšklebila do nepříčetnosti. Gdyž jsem viděl jak odstřeli OP Prostějov vyhrkly mně i slzy, teď zahrabávají Mosilanu, nějaké cukrovary, jak dopadla PoldiOcel všichni víme a spoustu jiných příkladů si najdete jistě sám. Hajzlové a svině prostě podíly lidem vracet nechtějí, raději všechno zadupou do země a budou posílat nesplatitelné složenky. Banda magorů v parlamentní kantýně co si myslí, že řídí český banánistán půjde dycky na ruku okupantům a toho si je Roberts vědom, očekával to a stalo se to. Milý Stribogu, je příloš mnoho věcí, které si zapomínáme dávat do souvislostí.

              • jan nowak napsal:

                A Sasíne.. já jezdil TANKowatt do Prstějowatt pragu V3S wždy ! ! !
                .. gdyž jsem měl kolem cestu.. FABRIKU srownali jag 9/11
                .. a gádžo TLELSKÁČ : (

                ps : pozdrawuj Sasína

              • lukaš napsal:

                Tady Sasina pochválím,také něco vím o bourání a jiné likvidaci závodů i výroby u nás.Co bylo v hodné to odkoupily hned po revolici,co ne tak se zbouralo.Nebo byly sankce,nekupovat od Českých firem zboží,dokud firma nevyhlásila bankrot,pak to koupily za hubičku.Jsme naprostou kolonii Německa,tady se vyrábí,ničí se životní prostředí,tím musíme i vyrábět více elektřiny,dovážet více plynu,více ropy,ale výrobky pak prodává Německo ze ziskem

              • Paul Durham napsal:

                Mohu s povšechně s obsahem vašeho textu klidně souhlasit , ale výrokem „vědomí lidstva se nějak vyvinulo“ uvádíte v omyl nejen sebe, ale i jiné. Pletete si totiž lidstvo s pár čtenáři zde na nwoo.

              • Slonda napsal:

                Sasíne máš pravdu, že figury na šachovnici jsou pro smrtelníky závislé na dedukcích sběračů drobtů pod stolem, těžko identifikovatelné, nicméně i ,,oni´´ dělají chyby anebo na ně působí síly nám skryté..čtěme je, neskákejme na špeky na první čtení a držme si palce i u nohou a jděme cestou po-Znání, tam kam čela-věk patří. OP Prostějov jsem taky oslzel, i tu Mosilanu. Oba podniky jsem pracovně navštěvoval…Ohledně OP přijela TV z Bangladéše natočit dokument o likvidaci jednoho z největších konfekčních podniků v Evropě..víc netřeba dodávat.

                • Eschatolog napsal:

                  tech podniku byly anihilovany stovky, byly snad nejake protesty ci odpor ? lid sobe ,
                  pry probuzeni, urcite ANO bude lip, venkov voli sveho likvidatora protoze se jako „probudil“ ?
                  misto snidane si reknete : to byla vydatna pecene uz se tesim na obed, postavte si mesitu abyste unikli realite za jeste silnejsi zed

              • Stribog napsal:

                Mohu přihodit sklárny a čtvrté nejstarší aerolinie na světě, dořízené gaunery záměrně do červených čísel a prodané za cenu vily v dubaji a tečou mi ty slzy taky. Dnes už je to odtajněno a potvrzeno. Kluci, co spolu mluví se rozhodli po pádu Sojůzu zlikvidovat dvě třetiny východoevropského a ruského průmyslu.
                V 88mém roce prohlásil Allan Greenspan, že systém je natolik bankrot, že jej zachrání jen zázrak. Ten zázrak se udál. Padla berlínská zeď. Díky tomu dostal Západ šanci přežít dvě desetiletí z nakradeného ve Východní Evropě a Rusku. Dokonce měly USA přebytkový rozpočet. Kradlo se až se mlaskalo. Jen toho ruského medvěda nakonec nenaporcovali a teď nevědí kudy kam protože to co naloupili v devadesátých uř se prožralo.
                Jenže to je v jiné rovině. Chtěl jsem tím říci, že napřed je potřeba vyřešit hrozbu války a potom vše ostatní. A v tomto ohledu jsou lidé jako Roberts spíš spojenci… Proto jsem vám psal o té vaničce…

                • Sasin napsal:

                  Dělal na reaganomice jejímž cílem bylo vybrakovat východní evropu. Nenosil Reaganovi tašku, on ji plnil tím co napsal. Takže je to nepřítel, jehož činností hodně lidí u nás přišlo z existenčních důvodů o život. Jak můžete věřit tomu, gdo dnem i nocí makal na reaganomice? Neuvěřitelné, úžasné.

                • Stribog napsal:

                  Reaganomika s tím neměla nic společného. O rozkradení východní Evropy se rozhodlo později. To byla otázka PNAC. Ano za Reagana se neokoni etablovali v GOP. to se mu vyčítat dá. A Gorbyho řídili Britové nikoli Američané… Amíci byli sami paf nad tím jak daleko šel Gorby ve své zradě. Dal jim i to, co nechtěli. Zbytek dokonaly neoliberální reformy. Zatímco my jsme tu tleskali Klausově kníru, ruská Duma se piratizaci postavila. Jelcin musel nechat tanky prostřílet cestu lidem jako Gajdar a Čubajs a jejich jewrejské liberální rozkrádačce….

                • Sasin napsal:

                  Stribogu, si děláš ze mne prdel? Harpagondechajci to mají v trvalém zadání nás zničit, pošpinit , vokrást. a nakonec námi opovrhnout A gdo v tom s nima jede je sviňa , která by vyklopila střeva po každé spravedlivé dávce z kulometu. A že Se divíš, že nemám rád Pražáky? Dyk vy jste tímto nesmyslem přímo posedlí a pomynutí smysly. Mám být přítel, nepřítele, který se převlékl za přítele? To je opravdu neuvěřitelné.

                • Stribog napsal:

                  Se šmejdy Sasine nutno zacházeti jako z odpadem. Je potřeba je třídit. To, že potom skončí ve stejné spalovně je vedlejší… Život mne naučil jedno. Neexistuje univerzální řešení. Je potřeba rozlišovat. A Reaganomics byla uměním možného. Stejně jako New Deal. Problém není v ekonomických řešeních, ale ve finančním modelu. To co fungovalo za Alexandera Hamiltona nebo Henryho Claye či Henryho C. Careyho už nemohlo tak fungovat za Roosevelta a za Reagana už vůbec ne. Ti na začátku měli kontrolu. Ti na konci už řešili problém zprostředka. Nic jiného jim nezbylo. Ale snaha byla. A za to si uznání zaslouží…

                • Stribog napsal:

                  Mimochodem, když si přečtete pár Robertsových knih možná zjistíte, že některé jeho názory se shodují s vašimi… Zejména The Failure of Laissez Faire Capitalism and Economic Dissolution of the West opravdu stojí za přečtení…

                • Robo napsal:

                  A že to aj Tebe vychádza od šiestich k piatim, ak sa nemýlim.
                  Aké pevné je Tvoje stanovisko, že politika je len nestranný nástroj, Stribog?

                  A kto všetko je v skutočnosti človekovi opozíciou, to už Ťa tiež život naučil, Stribog?

                  A tiež, kto Ti povedal, že to, čo je vraj umením (…) možného, tu musí zostať navždy alebo aj len na dvadsať rokov??

                • Petr napsal:

                  Stribogu, porad nerozumim proc se vychvaluje Reganova vlada . I pres jeho fraze a zacatecni vzestup jde USA do prdele. Ono stat staveny na sluzbach a ne na vyrobe ,jde do prdele. To se USA deje nyni. Reganovi muze Cina dekovat za jeji ekonomicky rozvoj. Reganovo obdobi je jen moderni oblbovani lidi a jeden z viteznych tahu NWO.

                • Stribog napsal:

                  Reagan byl poslední chabý pokus navrátit USA k tradici ústavní republiky. Reagan zejména v senátorských dobách naprosto otevřeně kritizoval NWO. Atentát ho dost změnil. Reaganomics neměla šanci na úspěch. Politika ekonomiky služeb přišla už s Nixonovým šokem. Ti Reaganovi hoši vařili z ingrediencí, které měli. Průmyslová základna už byla zničena. Ano část ji zničil i Paul Adolph Volcker, který sloužil za Cartera i Reagana tím že otočil Keynese naruby a léčil inflaci depresí… A tady je krásně vidět, jak reálně ekonomickou politiku vždy převálcuje fininterna, která často řídí let kulek osamělých střelců… A také kasíno a dluhy ze hry, které žádná reálná ekonomika nikdy nemůže poplatit…

                • Stribog napsal:

                  S tím uměním možného je to Robo tak. Dvacet let? Mě provází celý život. Příjdu domů a mám chuť na svíčkovou. Nakonec jsem rád za buřty s cibulí, jako umění možného odopovídajícího obsahu mé lednice :)

                • Robo napsal:

                  Keby som jedol mäso, tak by som Ti napísal, že o dvadsať rokov Ťa pozývam na sviečkovú.

                  Keď chceš ale v politike hľadať čo i len špekačky…no..prajem Ti veľa šťastia a vlastne Ti i závidím. Toľko času ja nemám.

                  A politiku s umením môže dať do jednej vety len prasák! :-P

                • Sasin napsal:

                  Stribogu: Blboni se nestarají o to, jakým způsobem přebýrá jejich mozek vzory (používají svůj mozek jako skládku odpadu určený k recyklaci) , ale podsunutá představa, že stačí nastudovat myšlení a chování nepřítele, a to jim dá odpovědi na jejich otázky při opačném řízení vlastního myšlení nedává, čí dává, spíše nepředpokládané výsledky. Myslet si, že studiem šmejdů a pochopením jejich motivací nalezneme obranné řešení pro sebe má několik závažných trhlin. Pro rychlejší vstřebání daného tématu si můžete přečíst například technologii krysích králů. Krysy jsou společenská zvířata, které si během své existence vybudovala účinný sebezáchovný smysl. Nakažené jedince opustí, vědí, že jakýkoliv pokus o jejich záchranu by vedl k jejich nakažení. Vědí, že by se začali chovat stejně Vědí, že by začali dělat to samé, co nakažený a nakonec by začali i stajně myslet jako nakažený. A o nic jiného taky nejde. Jen roznášet po světě nákazu. Nakažený blboň se pak chová stejně jako nakažená krysa, začne požírat své blízké. Začne vymejšlet argumenty a ospravedlňovat činy, které při požírání svých blízkých dělají. U lidí je to o to horší, že si k tomu požírání vymyslí systém, který je ospravedlňuje anonymě. Takže výsledek požírání svých bližních má nakonec oporu ideologickou, zaKONnou a aparáty na ospravedlňování takového jednání rostou a zbytňují. Vytvářejí obludnou administrativu. Vytvářejí obludný zásluhový systém, gde největší darebáci mají nejvyšší ocenění. Krysy vědí, že toto by je zničilo, lidi ne. Jediný způsob jak to změnit je, zrušit takový sebedestruktivní systém. Přestat se učit od nakažených, rozdělit si zem na rovnocenné podíly a veřejný prostor rozdělit každému podílníkovi podílem na rozpočtu, o kterém on sám bude rozhodovat spolu s ostatními podílníky. To, co vzejde z takového systému jsou požadavky a potřeby národa a ty je třeba studovat a snažit se je chápat. Gdo se zajímá o myšlení nakažené krysy sám se stane nakaženou krysou, odvěké PRAVidlko misionářů. Heh

              • Stribog napsal:

                Hezká alegorie Sasine. Jenže rozlišujme stupeň a závažnost nakažení krys. Nemůžete zmačkat a zahodit tuhle civilizaci. Stavíte se potom do role stejné, jako ty nejnakaženější krysy. A Řadíte se k těm, co hasí oheň benzínem. Trochu mi to připomíná patrioty v Rusku. Jasně že mají vlastně pravdu, ale škodí tim Putinovi. Někteří záměrně pracují pro druhou stranu, jiní jsou pátou kolonou z hlouposti. Putin na rozdíl od nich ví, že Rusko je jako obří nákladní loď, která nesnese prudké pohyby kormidla… A zrovna on je za lidi, jako Buchanan nebo Roberts vděčný. Vytváří v USA ale nakonec na Západě vůbec potřebná informační pole…

                • Robo napsal:

                  Cítiť z Teba KOB na sto honov, Stribog. Lenže na KOBe je niečo zhnitého..

                  Vynakladáš tu už druhý deň energiu na jalovú diskusiu so Sasinom, ktorý chce len našu pôdu a náš podiel pre nás. Čo Ti na tom nesedí, čo Ťa núti byt v opozícii?
                  Židácky egregor zvaný KOB.

                  Jefimov – „nieje dobré sa príliš zaoberať minulosťou“ = ďalší z dôkazov o hnilobe v KOBe.

                  Kto nepozná svoju minulosť, nemá budúcnosť.
                  ..a je v opozícii ľuďom, ktorí idú k podstate..

                • proud napsal:

                  Nevim jak Stribogovi,me nesedi ten podil a zase jen jiny rozdelovani…..kdyz uz makat na pude,proc na ni nemakat vsichni kdo chteji a tam kde zrovna bydlej? A patri nam vsem vsechna puda,ne nejakej „podil“.

                • proud napsal:

                  A bejt podle Sasina,kdo urci komu kterej podil patri,jak velkej a kdo se urci tim urcujicim sefem?……….. Je to cely na picu,cela Sasinska „koncepce“!

                • Robo napsal:

                  Ďalší taký mi tu chýbal, Proude..

                  Tam, kde žiješ, hektár, iba kto chce.
                  Nejaké ďalšie otázky? Radšej už nie..

                • Stribog napsal:

                  Ale ne Robo. Snažím se vzít si ze všeho to lepší. Já se Sasinem v řadě věcí hodně souhlasím. V KOB nacházím mnoho moudra stejně jako ve védách. Energii vem čert. Jsem grafoman a mám své potřeby. Dlouho jsem nepsal, tak tu prudím :)

                • Stribog napsal:

                  Ještě k tomu Jefimovovi. Plácl hovadinu. Ale je to jeho názor. Historii mají ti hoši zpracovanou převážně dobře. Ano jsou tam místa, ze kterých bych povyrostl…. Něco mezi Erichem von Dänikenem a Zechariou Sitchinem… (BTW: I zde mohu tvrdit, že při troše kritického myšlení jsou oba pánové také použitelná studnice informací)
                  A co to Jefimovo tvrzení dokazuje? Zlý úmysl, povrchnost, snahu manipulovat daty, aby jim seděly jejich teze? Najdi mi historika, který to nedělá. Válka mezi kobák a vedmáky je mi robo cizí. Na trochu mé grafomanie jsem ochoten energií plýtvat, ale na tohle ne.

                • Sasin napsal:

                  Stribogu, nechápu co všichni jako vy chtějí. Povídat si? Vyměňovat si názory? A k čemu to jako povede, gdyž se štítíte podílu na půdě a rozpočtu, o kterém rozhodnete vy sám za sebe spolu se všemi ostatními. Nebojte, nějací odborníci do správy společného majetku se vyberou na dohodu o provedení „práce“. Vůbec byste je nemusel přemlouvat aby něco za vás vymejšleli a podráželi vám svými výmysly nohy. Udělají jen ty potřeby , co najdou po sečtení, schválení referendem na pracovních stolech. Jak to udělají vypadnou. Předají účtenky a vyplněný plán „práce“. A že nemáte vlastní nápady co je potřeba, nevěšte hlavu, najdou se jiní, kteří do kolébky potřeb vloží první sémě a pak už se to rozjede. Můžete třeba jen posouvat pořadí potřeby jiných, se kterými se stotožníte, třeba ty moje a je to. Nic složitého na tom není. A pokud vám chybí nějaký rádce, tož i rádci mohou radit z domova. Šak si představte jak by to mohlo být krásné v parlamentní kantýně. Místo těch 200 blboňů co tak hrají komedii by tam byl jeden velký panel na kterém byste měl ty moje a ostatních potřeby a jen byste to šoupal nahoru a dolu, dokud by vás to nepřestalo bavit. Každý měsíc předběžná uzávěrka a veřejná diskuse, no a včera už jsme místo bouchání po ulicích mohli mít odhlasovaný rozpočet, na který by nám správa udělala 3 cenové nabídky a jednu bychom společně odklepli. Pak bychom se mohli ožrat, páč až pak by to mělo smysl. Zatím na tom mají zisk jen korporace, že se lidi ožrali a vyházeli majlant za bouchání, které jsem jim nedovolil. Heh

                • Sasin napsal:

                  Přídopotek
                  Stribogu, vidíte sám jak je namáhavé vysvětlovat něco jednomu člověku, gdyž on nechce. Nemůže se nigdo divit, že šmejdi nikomu nic nevysvětlují, nemají na to ani dost sil, igdyby nakrásně chtěli. Proto je lidi vůbec nezajímají a nigdy je zajímat nebudou, není to prostě fyzicky možné. Jediné správné řešení je, sčítat požadavky lidí, zkatalogizovat je a nechat to zreferendovat národu.

                • Stribog napsal:

                  Ale Sasine kopete do otevřených dveří. Já proti řešení, které prosazujete nic nemám. Ale Kohnovi s Jajtelesovi se nelíbí. Problém je ten, že to napřed bude muset chtít i ten poslední Honza Trouba, co muchlá v ruce slevový leták do Lídlu. Od toho jsou informační pole a vůbec celý ten složitý systém řízení, používaný šmejdy o kterém většina lidí nemá ani páru. Tvrdím, že je potřeba napřed zvládnut tuto technologii. Potom si buďte jist, že když budete chtít, klidně za měsíc Spartě zahučí dav Hooligans místo „Pelta ven“ „chci podíl na rozpočtu…“

                • Sasin napsal:

                  Stribogu, huligáns v systém návrhu nebudou, lidi by museli schválit všechny dotáce na ty chuligány a jak by ty čísla uviděli, to voni raději budou dotovat, gdyž už by to někoho napadlo, potraviny. Takhle můžete zapřemýšlet v čem je KOB jiný.

            • Robo napsal:

              Stribog, aj Teba ešte čaká cesta.
              Ešte stále nechápeš, že nieje dobré hrať kino v tom ich skurvenom filme. Lepšie je tvoriť vlastný.
              O tom tu rozpráva Sasin celú dobu.
              Lenže nedá sa nikoho donútiť, aby to chápal.

              • Paul Durham napsal:

                Oubama a Janda jsou nevlastní bratři po matce, alepoň podle textu.
                V roce 2017 vám přeji bujnou fantazii a hlavně zdravíčko, budete obé potřebovat. Argumentačně.

                • Robo napsal:

                  Fantázie a dobrého zdravia sa zíde vždy, ďakujem.
                  Nápodobne prajem.

                  A že by som niečo POTREBOVAL argumemtačne? K čomu?

                  Ži si vo svete, v akom chceš, Pól Durman.

              • Sasin napsal:

                Zdravím Robo. Všechno dobré v dalším roce. :-)

              • Stribog napsal:

                Ahoj Robo. Jasně, že nikdo z nás ještě nedošel tak daleko, aby mohl říci, že cesta končí. Nejspíš máš namysli subjektivnost reality a naši schopnost ji ovlivňovat. To by musly napřed pochopit masy.
                A to nehrozí. Tak slétněme z oblaků a jednejme realisticky. Myslím totiž, že by se slovanské vesnici v kráteru po jaderném výbuchu moc nedařilo… Nežijem ve vakuu. Boj není z logiky věci možný, tak je třeba jednat. Je jedno jestli to jednání bude probíhat v našm filmu nebo v jejich.

                • Robo napsal:

                  S kokotmi už sa jednalo proste dosť, Stribog, stačilo. Už nie sú vôbec zaujímaví.
                  A ROZHODNE nieje jedno, v akom svete žiješ.
                  Môžeš sa ďalej nechať viesť za-konmi alebo si zvolíš kony.
                  Zvoliť si ale budeš musieť. Možno už do roka a do dňa.

                • Stribog napsal:

                  Robo to jste jedli bláznivé houby nebo co? Ti kokoti diponují největším jaderným arzenálem planety… S někým podobným Reaganovi bude dojednávat mír Putin. Ten si vybral Kissingera pro vyjednání míru a urovnání vztahů. Nejednat s kokoti znamená jadernou zimu… Já to vím. Putin to ví. A každý kdo chce jednat je prostě spojenenec jako ten Roberts. Vlastně kdokoli, kdo se dnes v USA nesápe po červeném tlačítku.

                • Robo napsal:

                  Stribog, v niektorých ohľadoch mi prídete (množné číslo) dosť naivní a je dosť zaujímavé, že túto nálepku dostávam práve od vás čas od času ja.

                  Tak za prvé, kokoti NIE SU dost normálni, ani súdni a už vôbec nie ľudomilní, aby od Hirosimi/Nagasaki už na to červené tlačidlo nemačkali! A čo? A nič! Jadrová vojna proste nebude, Stribog. A nie preto, že by sa nenašiel jeden kokot. Ale preto, že sa im nedá.

                  A ešte ale podstatne viac naivné mi príde veriť napríklad Kissingerovi. Už pekných pár storočí im ide iba o našu záhubu. A že má Kissinger dosť filipa a vidí, že je čas na zmenu taktiky? Za to mu mám byť vďačný?!
                  Ak sa Ti zdá lepší, tak len preto, že Kissinger omnoho lepšie ako ja alebo napríklad Sasin vie, že kokoti už proste skončili! Idú na zotrvacnost.
                  Vie, má to max z druhej ruky..

                  CELÁ POLITIKA JE ICH SKURVENÝ GENOCÍDNY VYNÁLEZ, Stribog!

                • Robo napsal:

                  ..pritom samozrejme chápem, že zmena musí ísť postupne. Veď aj ide.
                  Chápem celkom dosť vecí, Stribog.
                  Zdá sa, že vy ale niektoré veci proste chápať nechcete.
                  Nechajme nášho prezidenta (Putina), aby jednal s Kissingerom a spol. (a podporme ho, ako môžeme a ako je to vhodné), my sa zatiaľ poďme sústrediť na posilňovanie určitých obrazov..

                • Stribog napsal:

                  Píšu snad někde, že Kissingerovi věřím? Ne. Nevěřím. Jen momentálně představuje spojence. A Spojenec mého přítelen je i můj přítel. Tím přítelem je Putin. Spojenec je pouze v tom, že zastupuje zájmy skupiny, která si nepřeje zmáčknout červené tlačítko.
                  Politika? Jako jakýkoli lidský vynález je použitelná i zneužitelná. K cestě človeka ke hvězdám stejně jako k té genocidě. Jinak Robo vše nej do nového roku. (podle jejich kalendáře teda)…

                • Robo napsal:

                  Všetko dobré, bratu!

                • Robo napsal:

                  Len musím ešte jednu poznámku :-)

                  Politika nieje ako napríklad sekera, Stribog.
                  Politika je napríklad ako porno.

                • Stribog napsal:

                  Ano i porno je lidský vynález. A třeba takový pornografický časopis může sloužit na podpal v kamnech nebo jako vycpávka do bot, nebo s ním můžeš podložit stůl, zabalit do jeho stránek rybu nebo udělat kornout na cukrátka. Nebo můžeš z jeho stránek slepit dětem draka :)
                  Ale nemyslím, že by politika musela být zákonitě pornem. Je to o lidech. Když si dosadíš některé konkrétní osoby, zjistíš, že srovnání politiky s pornem nefunguje absolutně…

                • Robo napsal:

                  Už Ťa podozrievam, že snáď ani nechceš chápať, čo chcem povedať.
                  Viac polopate už to ale neviem.

                  Ak je niekto „náš“ (Stalin, Putin), tak NAPRIEK politike.

                  Politika je ako porno = oboje od začiatku a z podstaty nástroj genocídy.

                  Nič viac k tomu nieje treba.

                • Stribog napsal:

                  I Stalin dělal politiku. Pro lidi. Rusové mají hezký termín bohoděržaví. To je soulad politiky řízené svědomím a soulad přání společnosti řízené svědomím. V tom případě politika není pornem, ale pokornou službou veřejnosti. Stejné jako se Sasinem. Vyléváš vaničku i s dítětem…

                • Petr napsal:

                  Stibogu to ze oni maji maji jaderne zbrane mi je u prdele. Mam svoje hranice. Diky tomu ze mi je uz k sedesatce a zjistuji ze nase generace posrala vse dostavam se rekapitulace zivota. Vysledek je ten ze svoji energii budu investovat jen pro samostatnos. A to je drahe. Pokud se mi to nekdo bude snazit vzit . Doplati. Co muzu stratit. Zivot otroka? Ziji ve svete kde jeste existuje pomoc ,vzajemna sympatie a penize nejsou faktor uspesnosti. Jenomze vsicni rikame – je dobre byt stary.

                • obycejnilide napsal:

                  to Petr napsal 1.1.2017 (2.46)
                  „…… Mam svoje hranice. Diky tomu ze mi je uz k sedesatce a zjistuji ze nase generace posrala vse dostavam se rekapitulace zivota. Vysledek je ten ze svoji energii budu investovat jen pro samostatnos. A to je drahe. Pokud se mi to nekdo bude snazit vzit . Doplati. Co muzu stratit. Zivot otroka? …“

                  Přesně! Díky za tento komentář potěšil a blahopřeju, a moc rád bych to slyšel ze strany svého nejbližšího – z mužského rodu, ten to ale zatím svádí na jiné (havla, klause atd) nevadí.
                  To je podruhý co slyším od 60tníka že celá jeho generace „posrala vše“, poprvý jsem to slyšel od Viktora Šaubergra ten to řekl na plnou hubu: „Na co člověk v minulosti sáhl, to zkurwil“
                  Jasně že se není čim „chlubit“ avšak všímám si toho sebekritickýho myšlení asi zde ještě nění vše tak uplně v háji…
                  Mnoho zdraví v novém roce, ostatní už asi máte :)

                • proud napsal:

                  Mame Silu a Ho`oponopono,coz je fakticky totez,jsem zjistil ;-),neni treba veset hlavu,ale je treba ty nastroje pouzivat kdykoliv si vzpomeneme a casem se naucit vzpominat si co nejcasteji ;-).Jako mantru.Hodne stesti a zdravi v Novym Roce :-)

                • Petr napsal:

                  Pro obycejni lide,nechci tim ponizit nas starsi.Ale proste jsme naleteli. Za naseho zivota sla uroven blahobytu na horu. My mysleli ze to pujde porad.Proste jsme zili z vydobytku nasich praotcu a nepremysleli nad tim ze se taky musime postavit. No a ted je cas se postavit. Zijeme v dobe kdy produktivita roste a stredni trida skomira, zijeme v dobe kdy se nevyplati byt poctivy clovek a zivit se prospesnou praci. Vsichni chteji byt manageri a poctiva prace jim smrdi. Tak jsem se proti tomu postavil. Nasel si misto v horach a snazim se byt samostatny.To je tak jedine co muzeme udelat. Nejvetsi nebezpeci pro vladnouci je svobodny clovek a nejvetsi nebezpeci pro svobodneho cloveka je vladnoci tkz. elita..

                • Stribog napsal:

                  To je podruhý co slyším od 60tníka že celá jeho generace „posrala vše“, poprvý jsem to slyšel od Viktora Šaubergra ten to řekl na plnou hubu: „Na co člověk v minulosti sáhl, to zkurwil“

                  Je to zbytečné sebemrskačství. Každá generace podléhá dobovým sociálním stereotypům, kulturologickým matricím či dané melodii krysařovy píšťalky. Mám za sebou třeba období neoliberálního užitečného idiota v devadesátých, co nechápal, že tím řeže větev sobě i druhým. Nelituji ani minuty. Muselo to tak být. Stejně jako vystřízlivění, které přišlo potom.
                  A i generace šedesátníků má dnes dost sil přiložit ruku k dílu na společenských změnách. Má dost životních zkušeností i moudra, aby to neposrala znova. Nemá smysl se zavřít do svého soukromí a tvrdit po hospodách a diskusích něco o tom, jak to ta či ona generace posrala… Tohle neberu.

                • Petr napsal:

                  Stribogu, vase prispeky zde jsou prinosem pro tento web. Ale mohl by Jste mi rici kdy se nase generace postavila za svoje zajmy? Sebemrskati nechci. Jen konstatuji. Narodili jsme se v prepychu a v ramci sveho prepychu jsme proste zleniveli. Jsme schopni kritizovat kdejake hovno, ale ne sebe? Budeme bojovat za skvele zitrky, ale stylem abychom nezvedali prdele z nasich kresel. Mohl byJse uvest aspon jeden priklad kdy jsme se postavili sami za sebe?

                • Stribog napsal:

                  Vídíte Petře, jak je to subjektivní. Já generaci šedesátníků vlastně řadím ještě k doznívající generaci babyboomers. Možná trochu ukňuranější, ale svým způsobem velmi šťastné generaci. Generaci, která ještě ochutnala americký i západní sen. Žila v prostředí, kdy kapitalismus byl ještě morální systém. Ale tvrdá práce jí narozdíl od generací dnešních nesla ovoce. U nás to bylo samozřejmě trochu složitější. Trauma šedesátého osmého atd. Možná, že si můžeme sami za to, že jsme si nevážili řady hodnot a pohrdali jimi. Patřím ke generaci o deset let mladší. Tak mám asi trochu jinou optiku, než vy. Ale nemám pocit z žádné poválečné generace, že by byla neschopna kopat za své zájmy.

                • senil napsal:

                  A co chcete posrat teď? Nechcete už radši od válu?
                  Čekaj tu jiní než se konečně pošlete dopíče a uvolníte zdroje a moc. Pro vás už se to nevyplatí, tož jiní si přizpůsobí ten váš posranej svět zase sobě-.
                  Ale – není to o věku…o generacích, ale o tom že blbci byli odjaktěživ a budou furt-rostoucí věk je toho nezbaví.

                • Stribog napsal:

                  „Od mladické neznalosti k všeobecnému (mainstreamovému) poznání (nevyžaduje žádné zvláštní úsilí), od všeobecného poznání k poznání individualizovanému (vyžaduje vlastní úsilí), dále pak od individualizovaného poznání k poznání optimalizovanému (vyžaduje přemýšlení a zkušenosti) a na konec od optimalizovaného subjektivního poznání k dostatečnému poznání objektivní reality (objektivních zákonitostí – vyžaduje hluboké přemýšlení a bohaté životní zkušenosti).“

                  http://leva-net.webnode.cz/products/zivotni-al-go-rytmus/

                  Prošel jsem kus té cesty. Taky jsem si kdysi myslel, že ty staré kusy mi překáží v rozletu. Dnes jsem vděčný za to, že to život zařídil tak, aby překáželi…

                  Ty minulé generace si ale nenechaly srát tak na hlavu, jako ty dnešní. Babišovsko-sobotkovská ultratotalita je něco, s čím by se tenkrát nikdo nesmířil. Tady, jako tam. Dnes je to na revoluci. A to hned zítra odpoledne. Vidím mladé lidi tleskat vlastnímu zotročení a nebývalé ztrátě svobod. Napadají mne chmurné myšlenky o tom, že bude potřeba poslední instance vůle lidu – gilotiny na náměstí…

                • pijavice napsal:

                  Striborgu, ale uvědom si kolik už těch next generací se tísní před Zákonem, kde stojí ten senilní dvěřník a nechce pustit…Je i v zájmu těch JAKO tY, CO MAJ „jít po nich“ aby už na to zatlačili, jinak ti narovinu řikám, že budete muset bejt přeskočení v posloupnosti!

                • Stribog napsal:

                  Je mi to jedno. Nabijte si hubu sami. Pro mne za mne. Koupím pozemek v Ecuadoru, vykopu si tam protiatomový kryt a budu provozovat dvojřádkové zemědělství. (jedna říádka brambor, druhá řádka trávy atd…) :)

                • pijavice napsal:

                  Nabacat si sám je přece mnhem užitečnější, jak se praví ve znělce písně k filmu Bobule:
                  „Lepší je si to posrat podle svýho…než jak ti raděj jiní.“ (nebo tak nějak soukám to z rukávu.)

                • Sasin napsal:

                  Stribogu, nemůžeš si koupit půdu v Ekvádoru, páč to jsou jejich podíly na půdě. Můžeš chtít ale podíl na půdě u nás „doma“. Na jaký kokot tady vlastní půdu Babišové, Šláfenbergowé a já nevím jak se všichni menujou včetně nějakých pojebaných církví natahaných sem už za klacka krále Káju čtvrtníka a ještě jim na to lidi musej platit daně do rozpočtu. Mě to teda hlava nebere. Každý musí mít podíl, páč to je přece jeho domov a bez podmínek. Ani 1cm půdy cizákům. Že to proud nechápe to je jasný, tómu jsem říkal, že až za dva roky. A esli byste opradu ukradl penězi a uzákoněným papírem půdu jiným lidem, tak v čem byste byl jiný než šmejdi a ludry od kterých se učíte?

                • proud napsal:

                  Nechapu,to bude tim ze nemluvim reci tvyho kmene a ty toho myho………

  5. lukaš napsal:

    Řekneme to i jinak,lež má krátké nohy.Zalžete jednou,pak už musíte lhát pořád a to se stalo Usákům.Jestli to Trump otočí,bude určitá naděje k nalezení spolupráce velkých světových hráčů.

    • jan nowak napsal:

      Senil-ní je možná Stribok.. a že už má nalítáno..
      Dakoto.. nesmraď tady , nemam na tě náladu w letošnim roce..

      • Stribog napsal:

        Doba, kdy letadla voněla kůží a hydrauhlickou kapalinou už mne bohužel minula. Ale zažil jsem staré dobré analogy. Potom přišla sterilita, předpisy, FMC, CDU, PFD, EICAS a hromada dalších věcí, které udělaly z pilota cvičenou wopici, co zapomněla lítat…

    • jan nowak napsal:

      Stribogu u mě BAGR ! !
      Ceník na Interlistě ! ! !
      .. hoši , co se mi 26.prasince nestalo.. Nawštíwila mě TV Nowa či jaká piča a
      wywzpowídaly mýho vietňam-skýho prodawaščínu co jako won NATO , že pre musí se
      prodáwatt.. no mě zas na wocasu rozezněly se zwony , tag mě uklidily na ( we-ce ).
      Ale tam tam je wše-chno dobře slyšet : ( Smutno je mi : zpíwá Nohavice )..
      .. no a teď jsem se dozwěděl a hrůza mě woblila , že ten SUPORT fakt byl w TV ? ? ?
      A Nowá BANGLADÉŠ mě zastihla.. že prej Dlouhá Kšanda koupí NOHU ! No to mi poser
      prsa WIKINGEREE Petere !
      ..

  6. proud napsal:

    Kdyz vezmu jen ciste text clanku,pak se nutne musim zeptat: „Ale za jakou cenu??!!!“ A vyjde mi ze se tak ci onak jedna a pise o bezbrehym svinstvu ktery stalo spoustu zivotu a utrpeni,mozna jeste stat bude.Je ta cena adekvatni? Neni!!!Je to jako jako „vyhrat“ skvelou budoucnost kterou si bude ze sedmi miliard uzivat 5 lidi,je to nejaky „vitezstvi“? Neni!!! Je to velika prohra celyho lidstva ze ktery by se melo poucit,coz se zase a opet nedeje!

  7. Maroš napsal:

    Robo! – a všetci Slováci! Ahojte vy NEzvieratá – ahojte vy primitívi!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=FvB8y68K_DM

    • Robo napsal:

      Ahoj Maroš!
      To video tam vložil iluSion, priliehavé..

      Je úžasné, jak sa väčšina furt snaží hrať kino v tomto ich divadle, nezdá sa Ti?

      • Maroš napsal:

        Servus Robo! – ponocujem – hľadám „pravdu“ – srandujem. IluSion to robí dobre – pekne čisto – aby sa aj pán sudca v tom vyznal – keď sa do nás zajebe tá sviňa zo Žita. Už to koluje geometrickým radom. Niet nad úprimnosť zmrdov v kuchyni – vtedy sú bez masiek… Toto je kompletný 14 dielny edukačný seriál Michaila Velička – Rozmluvy o živote – cca 20 hodín – už s cz titulkami. V roku 2017 nech sa ti v tom protektoráte darí!
        https://www.youtube.com/watch?v=hWCQYsoI_VU

  8. Jaris napsal:

    Zajimavy pohled z jineho uhlu neboli vsechno spatne je na neco dobre. :-) Stastny novy rok vsem!

  9. JosefCZ napsal:

    To jsou dřisty. Na první pohled ty vaše komentáře jsou protkané oduševnělosti, že by si člověk řekl, že tito lidé to mají v hlavě opravdu srovnané. Jsou to však jen dřisty, kterých v TV i jinde slyším dnes a denně dvanáct do tuctu. Samozřejmě, že mě nikdo nenutí je číst, stejně jako můj příspěvek, ale je to tak. Hawk.

    • Maroš napsal:

      JozefCZ – ten nick si daj patentovať – potom sa už nikto v „čechoch“ nebude môcť volať Jozef kurva. Tiež si daj patentovať slovo ALE – a tiež tým pádom zavrieš hubu všetkým – a možno kvôli tomu spália všetky knihy Alenka v ríši divov – ktoré nikto nikoho nenúti čítať, ale z nejakých dôvodov to deti robia kurva.
      Proude! – tak to vyzerá vtedy, keď necháš Čecha po Silvestri na stráži samého – ja primitív NEzviera mám dnes štátny sviatok, ale musím ten hnoj kydať von za teba! Seriem na takúto samostatnosť!

    • WIKINGER Petr napsal:

      JOSSEFE CZ A OSTATNÍ,KDYBY JSTE TADY PSALI DŘISTY

      neposlala by na vás polit.třida buzeranty,bankstery a sovětského agenta Onanyma Bouchala A HLAVNĚ NETERORIZOVALI BY VÁS SPUŠTĚNÍM CENZURY PANA KONIÁŠE Z ČSSD.Přeji vám v Novém roce,aby světlé věty,kterými řešite všechny chrobalivé věci světa konečně zazářily jako hvězdy.

      Rověž by mě zajímalo,kdo ze zdejšich mylitelů se bude chtít Sjednotit pod praporem na kterým bude napsáno PRAVDA NEZVÍTĚZÍ, ALE ZBUDE,POTÉ KDYŽ NÁM VYLOUPÍ POLIT.TŘÍDA ŠMEJDŮ VŠECHNY NAŠE PENÍZE A BUDEME BOUCHAT JEN ZA STRAVU A BYT.Platí

      Proletáři všech zemí spojte se,protože naše politická vládní třida Špíny to už dávno udělala.

      ANO,JE DOCELA MOŽNÉ,ŽE JSEM PLACENÝM AGENTEM NEJEN NAŠEHO PRESIDENTA,ALE I DONALDA DUCKA,PŘIČEMŽ TA KAČENA VZKAZUJE.

      NEDEJTE SI UKRÁST VOLBAMI SVŮJ HLAS A TEDY A TÍM I SVOJI MOC.JÁ UŽ TO UDĚLAL.HLEDTE VYMYSLIT JAK NATO A TAKY TO TADY V NOVÉM ROCE PIŠTE.

      Líbí se mi co tu píšete,ale když se podívám co děláte, tak nevycházim z údivu a to mě žene zběsile VPŘED..

      • jan nowak napsal:

        Vpřed ! WIKINGERE Petere..
        .. wyměním mejdlo z DĚDKA ( wůbec nemydlý ) za mírně OLEZLÝHO
        CAMPERA ! ! !
        Nabídněte !

      • WIKINGER Petr napsal:

        OPAKOVÁNÍ MATKA MOUDROSTI A PROTO DÁVAM ZNOVU NA VĚDOMÍ.

        Řekněte mi pane NOWAK proč jsou lidé jako my,kteři ty ostatní v každém ohledu převyšují,tak oblíbeni.Faktem zůstává,že jen mezi občany jako jsme my jsme schopni růstu.

        CO JSEM NA VLASTNÍ UŠI VIDĚL,JE ŽE KOMISAŘ BABUŠ VYDAL POMOCÍ BRUSELU NOVOU SMĚRNICI

        Každému,kdo ho v NOVÉM ROCE nebude poslouchat,nařídí VLÁDOU uřiznout v rámci práva Šarija,levé ucho,aby každý viděl,že je to smrdutý pravičak a neví jak má křižit svá kusadla.

        • WIKINGER Petr napsal:

          NOWAKU TROCHU SE MI TO SEKLO,VNITRO NENÍ PROZATÍM INFIKOVÁNO NAŠIM VÝBORNÝM YNTELEKTUALEM

          Tak ten článek o naši budoucnosti řizené nynejsim zástupcem NWO v ČR BABUŠE by možná mohl být tady

          název zůstává V čem jsme až po usi, aneb odpověd na jeden dotaz
          http://news.e-republika.cz/article3790

          • jan nowak napsal:

            YNGENÝRE Petere !
            .. ještě , že za náma stojí PROUD moči..

            • WIKINGER Petr napsal:

              ANO PANE NOWAKU PODÍVEJTE SE NA KOMENTÁŘE

              pro mlčici většinu jsem jejim bohem.Stojím na vysoké skále nad mořem,kážu pravdu a dole hluboko pode mnou se tříští celý přiboj vepřových rypáků a je jim to PRD platné.

              ONO MI VŮBEC NEBUDE VADIT, KDYŽ SE STANU NESMRTELNÝM A MOJE MOSAZNÉ SOCHY SE OBJEVÍ NA VŠECH NÁMĚSTÍCH ZUBOŽOVANÉ REPUBLIKY ČESKÉ NO NI?.

              • jan nowak napsal:

                WIKINGERE Petere ty se tak možná wobjewýš wycpanej w kabinetu..
                .. profesora JOUDA : (

                • WIKINGER Petr napsal:

                  NOWAKU PSI MOHOU ŠTĚKAT

                  já stát v kabinetu madam TUSSAUD, aWšak mé karawany půjdou dál.

                  A CO wY UŽ JSTE w tomto roce ROZPARÁDIL V KOZÍM CHLÍVKU?

              • proud napsal:

                „,kážu pravdu“…………hahahahahaaaaaaaaaaa,kazes hofffno,blemcas picoviny,jeste strasnym zpusobem,ale peknej den jsi mi udelal,dikec:-)))))))))))))))))))))))))))))

                • houbeer napsal:

                  Me se styl wikinga libi,je to vtipne a zajimave ironicke.ze si dela prcu z nwoo yntelektualu?vyborne.prece se nebudeme na sebe hnevat za lenost k obč.neposlusnosti.
                  Nebo ma brecet na vyplody nekterych-jako treba reseniREGULOVAT ZDROJE A SNIZIT POPULACI?!-ze prej jsme skoro prvoci.sak by mohl nejakej echat….prijit ke mne a…. By videl jak se redukuje populace.

                  Kdo wikinga nechape,mi prijde jak kdyz nechaoe sasina,oba to citi dost dobre-ze zmenausi prijit od te mlcici vetsiny vzivajici bohy…

                • nekomusemuzehodit-taksdilim napsal:

                  Jste chytří…ale ne dost,)

                • proud napsal:

                  Ne houbeere,ale staci kdyz bude psat „normalne“ a nebude dokola omilat veci co uz 1000x omlel a stejne mu nedoslo ze nicemu nicim neprospel,protoze kritizuje,ale nenavrhuje,a kdyz uz neco navrhne,je to reseni 3 lityho haranta,tedy k hovnu,navic me sere jeho oslovovani lidi volicema jakoby volby k necemu byly,pro me je to zakuklenej parchgant co zene druhy do kravin,misto k necemu funkcnimu,zrejme umyslne a jeste ma tu drzost navazet se do nekoho kdo opravdu viditelne neco dela,jinak bysme si tu nepsali………a chuj aby porad cumel na jeho velky pismena kdyz je slepej a zapometlivej……

                • WIKINGER Petr napsal:

                  Q Q Q Q Q Q Q Q

                  to tu u PROUDA nesmí přestat.Klidně vám zaplatím rekonstrukci předkožky,aby jste se necitil invalidou.

                • proud napsal:

                  „Kdo wikinga nechape,mi prijde jak kdyz nechaoe sasina,oba to citi dost dobre-ze zmenausi prijit od te mlcici vetsiny vzivajici bohy…“……….meli by se naucit rec svyho kmene!!! A tradicne jsi to posral bohem:-)))))))))))))))))))))))

              • proud napsal:

                Kez by buh byl a byl jako ty smrtelnej,mel bych to s nim lehci!…….

                • WIKINGER Petr napsal:

                  JE FAKT,ŽE STAČI NAPSAT,DRAHÉ MÉ VOLIČSTVO

                  nedejte si ukrást volbami svůj hlas a tedy i moc a on to PRD chápe.Okamžitě tluče do bubnu a hlavy všem,že volby ON zruši,což je dávný sen nejen korporativního fašisty,ale někteři socialisté to prý už kdesi prosadili.

                  TAK CO PRDE, neurazil jste si rypák tam dole v přiboji,pod skálou,na které stojim a kážu tu PRAVDU.

                  TO,ŽE JI OPAKUJI STÁLE NEZNAMENÁ,ŽE JEDNOZÁVITNÍK JAKO VY BY JI DOKÁZAL NĚKDY POCHOPIT.

                  Jinak pěkné pozdravení panu Houbeerovi a mnoho štěstí v Novém roce 2017

        • Maroš napsal:

          Wi-king – neviem, kto sú to tí MY úžasní – ja nie, pretože Ja som len troj-jediný, a stačí mi to, preto som sa ani nikdy nezaujímal o samo-druhé osoby. Podľa teórie, že každý človek na planéte je výnimočný – k čomu dospeli Bratia z Yale, ten tvoj pocit pramení z uvedomenia – si – svojej výnimočnosti, t. j. – že burani si toto – našťastie pre ostatných výnimočných – neuvedomujú. Prečo našťastie? – lebo buranov kŕmia plesnivými arašídami a denne do nich vtĺkajú, že každý z nich je nahradireľný, tak aby si burani nerobili nič z toho, ak dostanú rakovinu – lebo na niečo už skapať musia, aj keď nie na niečo.
          Čo sa týka toho rastu – pripomenulo mi to rozprávku o fazuli – ale kvôli závratu z výšky. šplhať po nej do Neba neplánujem, a už dávno som na túto možnosť zabudol. Ale ale – trkla mi iná vec – existencia tzv. Brečtanovej ligy – odhadujem – pre tých najmúdrejších, ostatní si v účinkovanie-členstvo – ako inak – musia zaplatiť. A tak mi napadlo – keďže do lesa chodievam – kurva – prečo sa ten skurvený, jedovatý a zadúšajúci brečtan občas plazí po zemi? Aha kurva! – to vtedy, KEĎ NEMÁ NABLÍzKU URASTENÝ STROMISKO A JEHO MAJESTÁT, ABY SA TENTO VYJEBANEC MOHOL PO JEHO CHRBTE VYŠPLHAŤ AŽ NA VRCHOL!

          • Maroš napsal:

            Slovanské rozprávky nám kurvia anglosaskí neochronológovia rovnako, ako dejiny:

            Klasika – ľudová zbojníčina dobromyseľných šťastlivcov – pointa – to „hore“ – nenažraté, treba okradnúť a potom to vyťať od základov – kto z koho
            http://rozpravky.zena.atlas.sk/janko-a-zazracna-fazulka/728995.html

            Masha`s Tales – Jack and the Beanstalk – anglosaská verzia o šťastnom boľševikovi a jeho fazuli, ktorý sa nakoniec oženil s princeznou a založili tak novú neomarxistickú monarchiu.
            https://www.youtube.com/watch?v=82bY4qKJPmk

            Breštanová liga – mládež elity študuje – ale nie v dekadentnom školskom prostredí:
            http://hnporadna.hnonline.sk/vzdelavanie-1/15842-tie-najlepsie-univerzity-v-spojenych-statoch-patria-do-tzv-brectanovej-ligy

            • asm napsal:

              Keď už sme pri tých rozprávkach, aj ja pozmením jeden výrok z rozprávok: „Mamo, židovina tu smrdí!“

              Jack je Jakub (najobľúbenejšie mužské meno v SR!!!), ktorý bol neskôr nazvaný Izrael. Znamená to ten, ktorý bojuje s bohom.

              • Maroš napsal:

                asm – veď to by nebou správny Kubo, keby nezvolau: „Ééj – bisťu bohu!“
                Bolo obdobie, keď sa Kubka snažili zhovadiť – ale aj ten sprostý Krónerov Kubo vedel – čo je pekná frajerka!
                Anglosasi majú svojho Black Israel Jacka, my sme zarúbali rovno do svätopeterskej brány – tu máte svojho Čierneho Petra!
                https://www.youtube.com/watch?v=hG9sVpzKZfw

                • asm napsal:

                  A ja si myslím, že nášho Kubka dobre vykreslili. Kubko vie vymyslieť bagre aj motorové píly, vytvorí organizácie, najme drevorubačov a dokáže vyrúbať celý dažďový prales, aby zarobil peniažky, a preto si myslí, že je múdry. No základnú vec nechápe. S peniazmi, ale bez kyslíka neprežije. Sprostý je, veru tak.

                  Čo je pekná frajerka vie, ale ona ho nechcela ani s peniazmi. Dnešné slovenskie devy sú už ale viac sprostie :) Možno aj Kubko si príde na svoje.

                • Sasin napsal:

                  Nejsem osel, nejsem osel. Muheeeeeee
                  The osmonds / Crazy Horses
                  https://youtu.be/CS8ZfVTE4SM

                • Sasin napsal:

                  Jablka Osmonds
                  https://youtu.be/-aTq6zwCEYs

                  P.S. U všech šmejdů je to stejný.

          • WIKINGER Petr napsal:

            MAROŠ,MÉ JMÉMO JE WIKINGER-ČTETE PO AMERICKU WAJKINGER NA SLOVENSKU JSOU MY, TI KTEŘI PÍŠI

            ANO ZÁKLADNÁM,takže kdyby jste byl trojjediný tak dávno ZAJIŠTUJETE jako my, NE ZÁKLADNÁM.Vaše sdělení je nesrozumitelné píšete,že Uni Yale je plná buranů.Tomu nevěřim a pak tam píšete,že jste COWBOJ co má rád fazole.

            TAK K VĚCI SIRE.A KURVA BUDTE PROSIM SLUŠNÝ A NEPŘINÁŠEJTE TADY TY VAŠE HUCULSKÉ FORMY ŽIVOTA,ŽE ANO?.

            • Maroš napsal:

              WiFinger – sorry, práve vylúhujem zubnú protézu v SAVO – aha! – MÉ JMÉNO JE PEKOS! – Wajkinger – je teda americko-černošský slegový výraz pre – po našom – Kindervajco, po maďarsky pejoratívne – Kindertojáš? Tak teraz už začínam rozumieť tým vašim slovná hračkám. Naposledy sa mi tiež – z kinderka – podarilo – z dráčika, urobiť ráčika a nakoniec čuráčika – je to tým strácaním vysoko kokontabilných súčiastok. Kvôli tomu tie vajcá kupujeme – decká už nezaujíma čokoláda, ale plasty!
              S tými huculskými formami života -to si ma pletiete s Nowakom ZÁKRUTA! Ten furt kurvuje, keď mi pašuje bratskú Yaleskú fazuľu cez Gdaňsk, že na diaľnici je to samá zákruta, a blatník má vždy zasratý od odtrhnutých palcov, ale že potom, v našich horách – na huculských, stále prdiacich koňoch, ten prdkajúci kontingent stojí za to!
              https://www.youtube.com/watch?v=UE6HQOYB-vo

              • proud napsal:

                Jenze on je to wifucker…………

                • proud napsal:

                  Jde to pripadne i vylepsit,podle toho co troubi a jak to troubi,zrejme ho navic jeste zlobi i klavesnice,nebo to s ni neumi a libi se mu odpornost s kterou „pise“ picoviny.

              • WIKINGER Petr napsal:

                PRD TU NEPŘESTANE SMRDĚT

                jeho komentáře ukazují,že je schopen jedině a výlučně být dalšim huculem,protože vyšel ze čtvrté třidy.Vyvolává hádky,aby odpoutal pozornost od toho,že jeho snem je stát se dozorcem v koncentráčních táborech nastávajícho korporátního fašisnu, jehož je zuřivým podporovatelem.Jak všichni vidí vzteká se na ty,kteři ho odhalí tak řikajíc vzteekem bez sebe je rudý. Dost by mě zajímalo ,kdo mu to nařizuje,že ANO?.

                A BĚDA TOMU KTERÝ HO BUDE DÁLE ODHALOVAT DO NAHA.TOHO POŠLE TA BUKVICE DO PLYNU.

                • proud napsal:

                  Proc bych te posilal do plynu kdyz tebou muzu nakrmit prasata?………….

                • proud napsal:

                  Vubec ne hochu,vyborne se bavim jak se trepotas a prehazujes co sam delas na druhy :-))))))))))))))))))))))))))))

                • proud napsal:

                  A paklize neznas rozdil mezi prdem a proudem,Wifuckingere,pak je mi te lito a divim se ze vubec zvladas cist a psat:-))))))))))))

              • WIKINGER Petr napsal:

                MARO,NEMOHL BY JSTE PŘESTAT PSÁT NESROZUMITELNĚ

                co tu vlastně svou huculštinou,které nikdo nerozumí chcete psát naši ČR civilizaci. A již jste vynikl svými dřisty u vás doma,nebo vás odtud vyhnali?Vždyt to co píšete jsou vyložené sračky bez hlavy a paty,tak se polepšete nebo vám to zůstane.

                • proud napsal:

                  Zajimavy je ze to co delas presne ty vycitas Marosovi,kterej se na rozdil od tebe cist da!!!

              • bimbo napsal:

                na radiu jerevan bolo v spravach ze putin hackol marosovi to kindervajco, po maďarsky pejoratívne – kindertojáš. a po dlhom a tazkom boji pri skladani tych vysoko kokontabilných súčiastok sa mu podarilo zlozit novu umelu roboticku vladu (bez zidov a scientologov). premierom vraj bude Terminator a prezidentom android Data zo star treku.

          • jan nowak napsal:

            .. jó břečťan , já jsem jednou w lese složil srnu do břečtanu.. Dostala z toho
            kopřiwku
            a podwozek jí wotek : (

      • WIKINGER Petr napsal:

        DRAZÍ PŘÁTELÉ V NOVÉM ROCE SE NA VŠE VYSERTE

        a stante se yntelektuálem jako jsem já.Čtěte jedině články, kde hrozí CENZURA-A JEN KDYŽ BUDETE YNTELEKTUÁLY MŮŽETE JIM POROZUMĚT.Zkusim tu přes masívní cenzuru KONIÁŠOVA MINISTERSTVA ČSSD dát první z článků z formulujícího se klubu oKEI tj opravdového Klubu elitních intelektuálů a pokud to nebude zcenzurováno za nim NÁSLEDUJÍCÍ odpověd na dotazy diskutérů na NR v jeho pokračování.

        http://www.novarepublika.cz/2016/12/rozkradeny-vytunelovany-cesky-zajem.html

      • WIKINGER Petr napsal:

        TAK A ZKUSME DALŠI A SVĚŽI NAPROSTO YNTELEKTUÁLNÍ

        pokračování cirkusu řizení státu jako firmy-co nás čeká v budoucnosti s nadpisem

        V ČEMŽ JSME AŽ PO UŠI,ANEB ODPOVĚD NA JEDEN DOTAZ.

        http://news.e-republika.cz/article3780

  10. jan nowak napsal:

    PROUDE.. gde seš ? ? ?
    Stojí ti.. tutu práce !

    ps : wše nejlepší w Nowym roce ROBOTI.. práwě jsem w Neratowicach : ))

    • proud napsal:

      Je nowej rok,i kdybych nejakou praci mel,musela by pockat do zejtra:-))))))))) ……. a mam u tebe dalsich 15 babek :-))))))))))

  11. jan nowak napsal:

    Tak jo , máš do konce ledna wollno.. můžeš se wálet na ATOManu : ))
    Ale pak budeš makat jako proud , ŠROUBE !

  12. Maroš napsal:

    Nowaku – 15 babiek by malo stačiť – na múku a kvasnice, a s jedným bochníkom chleba správny chlap vydrží aj o vode – 2-3 dni. Proud trénuje organizmus na basu.

    • proud napsal:

      To je jen takova bokovka u nowaka,Maro :-)))).A les mi umi pripravit jinsi hody,a zadarmo,kdyz odectu k tomu potrebnej cas :-)

      • Maroš napsal:

        Proude – vyhrabávať v zime zo zeme ako pochúťku hraboše – to je lepšie zahrabať sa v zime do brlohu a lístia – lebo medveď.

  13. Maroš napsal:

    Jo – v Turecku hľadajú nejakého „prouda“, ktorý tam na Silvestra zastrelil 39 ľudí. Zase to bude mať na kabáte Putin, že…
    https://www.aktuality.sk/clanok/403380/utocnik-v-istanbule-zastrelil-najmenej-39-ludi/

    • Robo napsal:

      Čítal som na internete:

      Putin včera hackol Chuckovi Norrisovi písací stroj odpojený od internetu.

    • proud napsal:

      „proud“ a jeho lidi nikdy nezastrelili,ani nezranili jedinyho nevinnyho cloveka,ani jako vedlejsi,“nutnou“ obet,jenom vrahy……….

      • proud napsal:

        …no,vlastne i s jejich prisluhovacema,ale kazdej z nas si prece muze vybrat komu slouzi a musi pocitat s moznejma nasledkama,njn,ochranka a ostatni chranici vraha jsou to stejny jako on,jinak by se od nej zdekovali.

    • jan nowak napsal:

      Na Šilwestra.. jó ?

    • Maroš napsal:

      Robo – to je tiež dôvod, prečo zo svojho písacieho stroja po použití vyberám pásku a papier – Norris s tým vyjebával rovnako, ale po tom, čo sa dozvedel, že Kerouackovo kultové dielo „Na cestách“ – napísané na jedinej rolke papiera, bolo vydražené za 2,5 mil. dolárov, Norris, po ktorom mal byť pomenovaný náš most cez Moravu do Rakúska, dostal nápad, že svoj životopis – všetky kopance do hlavy, napíše na rolku Alobalu – a tú tam v stroji kokot zabudol! Údajne ho hekli cez WiFi – lebo hliník je vodivý.

  14. jan nowak napsal:

    A že jako nemysli Stribogu.. já koňmo lítám od tří let.. a z ORBITY sundám i Sasína..
    .. Maroš mi doswědší ako sa pilótuje STARÁ wylítaná ŽIDOWSKÁ Dakota ! ! !

    • Maroš napsal:

      nowaku – jasne – do tej vane s krídlami-drkoty, na kopci, si musíš najprv priniesť a vložiť hrubú fošnu – aby ti to pri rozjazde neamputovalo aj druhý krát – blbec sa poučí – drevené chodúle.

  15. jan nowak napsal:

    Milý PROUDE ( kamaráde admina ) jag je možný , že napíču NWOO a wždy
    .. zzDIKOBRAZí se mi PEC nám spadla

    ps : .. no hlawně se mi nesmaž odpowědět.. stálo by mi to zas DOLÁRE : (

    • jan nowak napsal:

      K člnánku.. já si teda myslím , že PROUD tajak WIKINGERA Petera stojej za GUWNO ! !

      • WIKINGER Petr napsal:

        NOWAKU NA WEBECH SE PÍŠE,ŽE CENU ZA NEJLEPŠI BUZNU

        prý vyhrajete vy in memoriam.Prý proto,že máte to heslo, podle sebe soudim tebe.Ja tu píši,že GUWNOWERTH je šéf ČNB,tak mu ten titul nevylupujte,A už jste mu dal tento měsíc PĚT TISÍC?

        Tak se vzpamatujte sberte prašek a hup do boudy.

    • proud napsal:

      Protoze neumis pCat :-)))))))))))))))

  16. Eschatolog napsal:

    dejavu, zidobolsevicke sliby 1917: vsem chleb, vsem pudu, konec valky, slibem nikdy neublizis Sasine, ach ta his_torie podiluu a ty konce, nejhloupejsi sedlak ma nejvetsi brambory a co s tim udela lidove hlasovani ?
    Hlavne ty utopie, vsechnu zbyvajici energii lidskych zdroju po sichte do utopii, nikdy do veci nejblizsich ted a tady, to by se mohl probudit ze sna i ten fraternik odvedle. Uz mate alespon podil na vode, co chcije shury ?

    • buz napsal:

      Eschatologu:
      Co navrhuješ?
      A jak chceš skloubit automatizaci se zrušením „státních jakože peněz“? (Už se to snaží „skloubit“ systémem „nárokovosti“ (dávky atd.) toků skrze stát… Nebude pro tolik lidí možnost „výdělku“ (nehledě na adekvátnost možnosti výdělku s ohledem na využití jejich potenciálu), už teď není. Snížení populace? A proč? Jen by se odsouvalo něco, co se stejně musí pořešit – jak se naučit žít spolu i ve větším množství.

      • Eschatolog napsal:

        na zvedavci.org je text od Peter Koenig Berlin… a reakce MoUdrostrak dnes 14:24, se kterou se mohu ztotoznit.
        Jelikoz nejsme rostliny ( ktere potrebuji podminky k zivotu ) ale savci, potrebujeme podminky + zdroje.
        Kazdy prislusnik stejneho druhu si konkuruje se svymi soudruhy v pristupu k mnozstvi a jakosti zdroju, tak to bylo, je a vzdy bude, bez ohledu na pohadky ruznych marxu ci bismarcku. Mnozstvi zdroju i jejich jakost potrebne k zivotu jednoho savce homo sapiens ma interval od naprosteho minima po obtizne ohranicene maximum. Minimum je odvisle od prirodnich podminek, ale ziskani minima je odvisle od spolecenskoekonomicke situace konkretniho jedince v kolektivu ostatnich plus ty prirodni podminky.
        Dejiny druhuu a ras jsou dejiny distribuce cisla uvnitr tohoto intervalu, cisla ktere reprezentuje prumer objemu zdroju spotrebovanych za jednotku casu zivota na prumerneho zastupce druhu ci rasy event. naroda resp. kmene. Protoze ale
        je kazdy clovek jiny, je jeho cislo jine . Kazdy ale ( statisticky 97% ) usiluje, aby se jeho cislo zvetsovalo, coz je v limitovanem prostoru planety nemozne.
        Jak docilit rovnovahy ? Dosud nikdy o rovnovahu neslo, vzdy slo o zvysovani cisla jednech na ukor snizovani cisla druhych.
        Rovnovahu lze docilit pouze bezpodminecnym zastropovanim poctu jedincu druhu a postupnym vymrenim na asi 1/3 dnesniho poctu, protoze neni pro tzv. rozumny druh zadny duvod k mnozeni jako prvoci + regulaci pristupu ke zdrojum pro KAZDEHO.
        Cela ta tak zvana civilizace lidi ovsem funguje dnes ne kvuli preziti a ochrane pred vesmirem vakua, ale na zaklade uspokojovani vrtochu a iluzi prislusniku druhu, coz je z hlediska biologie vymknuti se z prirody.
        Regulovat pristup ke zdrojum znamena predevsim zaskrceni vseho krome primarni sfery a ukonceni iluze rovnosti, krome rovnosti povinnosti a rovnosti pristupu ke vzdelani.
        Regulovat znamena uplny konec systemu tak, jak je vseobecne znam. Strucne receno konec mejdanu a zacatek studia. To ovsem odmitne 999 promile populace, nebot je naprogramovana na Huxleyho system.

        • proud napsal:

          Se vsim respektem………….to je ale dobra,naprosta picovina!

          • proud napsal:

            Z tolika duvodu ze se mi je ani nechce vypocitavat,uvedu jen jeden: Ne pro hovno jsme homo sapiens sapiens,tedy clovek RO-ZUM-NY!!! I kdyz to vetsine na uplny hovno je.My si navzajem prave z titulu rozumu konkurovat nemusime,ani si rezat krky z nudy……….jen je potreba malickost,uvedomit si to a pana Marxe prepracovat,respektive poopravit,tedy to co mu bylo puvodne nadiktovano do pera,a ono to pujde uplne v pohode………misto abysme na nej kydali jak se to panickum libi……

          • Eschatolog napsal:

            plisen je vybornym modelem civilizace, tak jak ji predstavujete pane proud, jenze plisen pravdepodobne neni sapiens sapiens, i kdyz kdo vi

            • proud napsal:

              O plisni nebyla rec,jen o opominuti toho ze je clovek obdarenej rozumem a nemusi si tudiz konkurovat v nicem,paklize k tomu nebude umyslne vedenej a nebudou k tomu umyslne vytvareny podminky,coz se oboji umyslne deje……..ale je fakt ze je mnohem lehci a pohodlnejsi,na coz se presne hraje, o necem rict ze to nejde,nebo ze je to spatny,nez to alespon zkusit udelat……..

      • Paul Durham napsal:

        lišnyj čelavek , to je realita, miliardy. Automatizace by mohla zbavit lišnovo čelaveka poroby, proč ale, co by pak dělal? řazal si z nudy vzájemně krky ? dosud to tak vždy bylo, není důvod k předpokladu změny

        • Maroš napsal:

          Paul – no veď takto GP vyšľachtil v púštnej izolácii zo Židov povaľačov, čakajúcich na prídel nebeskej many, potom už stačilo, aby Kain zabil Ábela – a GP mal základ plemenného genetického materiálu na podchytenie a vygenerovanie – incestom, dostatočné množstvo psychopatov s vrodeným komplexom moci, aby z nich mohol – sám z bezpečnostných dôvodov ikognito, vybudovať perifériu moci na ovládnutie iných.

    • Sasin napsal:

      Eschatolog
      Nelze dokázat, že intelektuálové mají kvalitnější semeno než blboňi. Tak RAMCHA podělil lidstvo. Všichni jsou důležití, páč inteligence je jedním procentem schopností. Šmejdům stačí to 1% vynést až do nebe, což je úchylka a bizarní jev. Inteligence má posloužit v dobách, gdy známé zdroje nejsou aby se vymyslely zdroje, posléze technologie jiné. A voni to dělají? NE. Běhají po světě jako inkvizice a všechno co by mohlo sloužit lidem z „neznámých“ zdrojů, znemožní, páč by na tom nešlo vydělávat dph. Podíly na půdě a rozpočtu mají patřit mezi základní zdroje sloužící lidem. Z toho neslevím, igdyby mě chtěl přesvědčit o opaku největší harpagondechaj všech dob. Veškerá politika, ECHkonomické jařmo, banksteriáda, ideologie a náboženství jsou tady na pohlavkování, zavírání a strašení lidí aby cesta k jejich základním podílům byla těžká mnohonásobně více, než si lehnout po „práci“ do kotce na záda, roztáhnout nohy. a čekat na pána, co jako bude.

      • Eschatolog napsal:

        nerozporuji vasi myslenku, jen rikam za sebe, ze cesta k ni je jako cesta po obvodu vesmiru a 999 promile populace necestuje kosmem, Huxley vyhral, klidne vam to zopakuji za rok, zkusme zacit tou vodou

        • Sasin napsal:

          U nás voda prší, každý si může nachytat max 0,7 m2 na 1 metr zdarma. Že na té ploše parkujete nebo přebíráte lejna od kobylinců je váš problém. Co dál?

          • Eschatolog napsal:

            dal nic D8, za 35 let pozdravujte veolii

            • nekomusemuzehodit-taksdilim napsal:

              Eschatologu, škoda, že marníte svůj i náš čas tím, že jste ochoten řešit pouze podružnosti…Nezajímá vás přehodnotit samotné základy…

              • proud napsal:

                Ano,o tech to je,o pricinach………

              • Paul Durham napsal:

                Proč by něco přehodnocoval, to chápe každý sedmiletý cikán, že nemůže najednou ukrást všechny kanálové poklopy ve městě, ale postupně, aby je městské služby stihly doplňovat – trvale udržitelná rovnováha .

                Základy jsou základy a ty jsou neměnné: masa prosťáčků, kterým nakukáte jistotu desetinásobku a menšina vychcánků s jistotou stonásobku. Co na tom není jasné ?

                • superkavity napsal:

                  Paule, jestli Vás tedy správně chápu (a podobně další vzhlížející se v nekonečných táraninách o tom, že šance je v kosmetických úpravách…tu volte todle tu tamto a „doufejte“…)

                  - rezignoval jste na to cokoli VYřešit?

                  Prostě považujete momentální uspořádání za … mmm.jak to říct … jakousi nevyhnutelnost a definitivu?

                  S čím jste se vlastně smířil a s čím naopak ne – neboť nějaká ta nespokojenost (?o co jde) je přesto cítit z příspěvků a vůbec Vašeho angažování neangažování? Jak to chápat?
                  Vždy je jiná možnost..jen ji najít…

                • Paul Durham napsal:

                  Pokud máte nějakou zkušenost ( a já ji mám ) z komunální politiky, víte dobře, že téměř vše (95%) politické a byrokratické nad ní je zcela zbytečné. Současně víte, jak těžké je něco pozitivního prosadit, aby došlo k nějaké shodě mezi zájmy jednotlivců a skupin na daném řešení.
                  Nestačí jen něco prohlasovat, jak si myslí ti, kteří nic nevědí, nemají žádnou praktickou zkušenost ale hlavně mají „názor“. Když totiž prohlasujete něco silou 51% tak zbylých 49% vám to vrátí i s úroky příště i kdyby se měli chovat iracionálně a proti svým zájmům resp. obecnému blahu. To je realita a nikoliv bukolická demokracie tolerantních a disciplinovaných rádoby antických filosofů. Sobectví , závist, piklení za účelem osobního zisku – to je svět , kde žijeme a ty howna o všeobjímající lásce z televizních seriálů slouží jen k rozvíření bramboračky v craniu lidí.
                  Jediná cesta k výsledku je v komunální politice. A co vidíme ? Ti prý „probuzení češi“ ( úmyslně píšu s malým č ) volí v komunále cizince z estébácké grupy.
                  Nalejme si čistého vína, žádné probuzení, jen zuřivost nad vlastní impotencí a z toho plynoucí závist sousedovi. To jsou dlažební kostky ANO bude líp – jistě že bude, ale pouze estébákovi. A ty žvásty o přebytkovém rozpočtu jsou humorné při porovnání s celkovým dluhem a ÚROKY p.a..
                  Není důvod k rezignaci, dělejte komunál kolem sebe a šiřte řád a zdravý rozum jako infekci do chaosu a svinstva. Pohltíte nakonec i hydru. Ovšem trvá to roky a na to není „zážitkový blboň“ připraven a ani naprogramován. Zkuste ho přeprogramovat na komunální úrovni, poznáte peklo.
                  Vše ostatní smrdí vřsr z protokolů siomudrců.

                • velkeamalezvire napsal:

                  Paule, rozumíme a díkes za upřímnost (s tu se dá dojít mnohem dál než si dkáží představit ti jenž jsou zvyklí manipulovat…k dosahování mrzkých cílů…)

                  Ačkoli.. Co je účelem té zvířecí hry, kterou jsi právě popsal?

                • velkeamalezvire napsal:

                  A ještě podotázka (doplňovačka):

                  Hra končí když …. (?)

                • proud napsal:

                  Paul Durham napsal:
                  4.1.2017 (9.21) ……………PRAVDA! A prave proto melu o zacinani se sebou samym a „vychove ostatnich“,protoze stado ovcanu jiny nebude,s tim nejde nic delat!Ale spolecnost obcanu uz je jiny kafe,ale sama od sebe se neudela.Videli jsme dalsi pokus v Lybii,kdy Kaddafi zkusil onu spolecnost udelat na silu a pochopitelne se za nej stado nepostavilo,nema to v genech,to ma jen spolecnost.

                • Paul Durham napsal:

                  Účel té hry je už tisíce roků je velice nízký – vlastní bezskrupulózní prospěch. Hamty hamty ať mám víc než tamty. Jenže došla šachovnice – konec světa je před nosem, takže se rvačka stupňuje.
                  Jen říkám, že je třeba (podle mne) nedělat heroickou globální revoluci s Fidelem v centru bunkru – to je monopol iciků. Ale miliony lokálních komunálních nákaz nakazí celek efektivněji.
                  Poznamka závěrem : nikdy jsem neřekl , že by se všichni měli mít stejně nebo dobře. To je iluze.
                  Každý podle svých schopností v intervalu od do.

                • uculujsetaky napsal:

                  Paule,

                  -změň hru a změní se lidé-
                  (Není pravda, že by ta hra byla až tak „podle povahy každého“-někomu někdy sedne, ale mnohým ani trochu. A podle nich to není!)

                  „Každý podle svých schopností“
                  -Něco takového by šlo „porovnat“ pouze pokud by tyto schopnosti každý mohl uplatňovat na TOMTÉŽ PODKLADĚ (a navíc pro sebe a bez moci jiných na tento úsek).

            • proud napsal:

              Veolia u nas pomalu konci,jestli ti to staci k radosti…..

            • Sasin napsal:

              Gdo nechtěl, říkal, že to nejde a gdo byl línej, říkal, že to neumí. Znám to. I za chyby mohl něgdo jiný, dokud před jejich očima nebyla odhalena. Vím, nemají to blboni rádi. Gdyž se něco daří, říkají, že byli u toho nebo rovnou, že to je díky nim. Těch řečí, že tak se to nigdy nedělalo proteklo už hodně. Až se jim podařilo automatizovat. Podařilo se jim reformovat gde co, podařilo se jim při tom atomizovat, ale na podíly z teho se musej dívat u šmejdů. Někteří mají statisíce hektarů, jiní mají miliardy, druzí trvalou apanáž i pro vnoučata u státního cecíku, a blboňům zůstává holá prdel, za kterou musí platit činži. Šmejdům se to hroutí pod rukama. Jsou postavení před definitivu. Esli si chtějí udržet nakradené podíly na půdě a rozpočtu, musej lidi totálně zotročit bez demogratické omáčky. Rozdíl je v tom, že šmejdi degenerovali dříve než blboni, páč na to myslí i při šukání a tím končí veškeré soustředění. Blboňům stačí se trochu zamyslet, uvědomit si, co je to za pitomou komedii. Pak si uvědomí, že potřebujou ty podíly a budou najednou cítit jak je hamba fackuje a kope do análu.

              • proud napsal:

                „Pak si uvědomí, že potřebujou ty podíly a budou najednou cítit jak je hamba fackuje a kope do análu.“……to se mi deje uz leta i prestoze po zadnejch podilech netouzim…….

                • Sasin napsal:

                  Zkus psát háčky a čárky, to pomůže. Muheeeeeee

          • houbeer napsal:

            Sasin ;)))))

          • proud napsal:

            „každý si může nachytat max 0,7 m2 na 1 metr zdarma. „…………tos sebral kde,kdo to zmeri a kdo zkusi kvuli tomu nejaky perpetie? :-)))))))))))))))))))……….Ho v tom sudu utopim :-))))))))))))

            • bio-nick napsal:

              „V živočišné říši jsme výjimkou. Od šimpanzů po velryby mají totiž téměř všichni pyjové kosti. Jak takové kůstky vypadají, se lze podívat například zde.
              Pravdou je, že společný předek všech savců tuto kost ještě neměl, ale jakmile jí náhoda objevila, a bylo to poměrně záhy, někdy před 95 miliony let, osvědčila se tak, že už se jí málo kdo zbavoval. Disponoval jí společný předek placentálních savců, předek šelem i primátů. To už ale mluvíme o době před padesáti miliony let. Zatímco u opic se kost zvětšovala, nám zmizela.“
              - Nezmizela, protože nikdy se nevyvinula.
              Člověk je z toho „staršího“ druhu než ti ostatní savci…

              A opět potřebuje pokročit ve své evoluci…

              Proude, „říkají tomu bionický penis.“ (www.osel.cz 9171-teplem-aktivovan-implant-t-z-nitinolu-navrac-mu-m-s-lu.html) – rozum ale neposkytuje, jen drobnou korekci postiženého ega.
              Vracíme se do hyperprostoru.

              • proud napsal:

                Nejak me moc nezajimaj ani penisy,krome myho a teorie o evoluci uz vubec ne,jelikoz je vsechno jinak………

                • darebnosti napsal:

                  Ják jinák? Asi jako miňonky?
                  Víš někdy se ornitologické ptákosloví taky hodí (výhoda širší základny multidisciplinálnosti).

                  Mimochodem, kdo změnil „proud(a)“?! Přiznejte se vy darební ničemové:D

              • Maroš napsal:

                bio-nick – kecáš!!!
                Na skúške z anatómie, brnenská lekárska fakulta – 80. roky:
                „Slečna – v prípade rozsiahleho poranenia, nebezpečnej sepsy – napríklad ako následok poranenia vo vojenskom konflikte – ak by to bolo ozaj nevyhnutné – ako by ste amputovali mužský penis?“
                “ Nóó – najprv by som si pripravila šitíčko, svorky a tampóny na zastavenie masívneho krvácania…“
                „OK“
                „Potom by som odstránila mäkké tkanivá skalpelom ááá – tú kosť by som odrezala pílkou!“
                „Úúf Slečna! – skúšku si zopakujete! Ale! – toho chlapca sa držte!“

                • Maroš napsal:

                  HYPERPRIESTOR – VYTÝČENÝ HYPERPENISOM – a v tomto priestore – ešte budeme musieť jebať?!

                • cilevedomi napsal:

                  Maroši, čo ti jebe čo ti jebe na kebulu ti to jebe.

                  „Čudujem sa vlastne, že vývoj sexrobotov riadne mešká.
                  Technickí problém asi veľký nebude. Vôbec nemusia byť príliš inteligentné, dokonalé.
                  Odporučujem naším podnikateľom pouvažovať, či by nebol možný prienik na svetový trh so sexrobotmi. Určite si získa veľa zákaznikov.Nezaškodilo by, keby v danej oblasti sa objavil veľkopodnikateľ typu Baťa. Záleži len na cene. Určite to nebude lacná záležitosť. Zo začiatku si ich budú môcť dovoliť asi iba bohatí.Možno po sexrobotov siahnu aj rôzne bordely.Možno aj hotely ako doplnok svojích služieb a podobne.“

                • piilit napsal:

                  „Na zdroje dráždění se rády nabalují problémy s infekcí a tak platí čím méně, tím lépe. Nápad nového typu náhrady pyjové kosti ale jeden zádrhel stále má. Je jím ono potřebné zvýšení teploty. Aby slavnostnímu okamžiku nemuselo předcházet něco jako tření ebenové tyče liščím ohonem, výzkumníci z Northwestern University a Southern Illinois University vymysleli, že by ohřev mohla zajišťovat indukce. Zvýšení teploty jen něco málo nad běžnou tělesnou teplotu, jak ukazuje přiložené video (zatím jen ukázka s vložením do teplé vody), by pak zajistilo divy.
                  Nejspíš by ale spouštěcí zařízení mohlo připomínat dobíjecí stanice na konečné bateriových autobusů, kde je bezdotykové zařízení ukryté pod vozovkou. V představách je speciální matrace, nebo něco jako elektrická dečka. Průšvih by mohl nastat snad jen pokud by partnerka zatajila kardiostimulátor. V případě nejistoty asi bude lepší některé pozice oželet.“

                • benmil napsal:

                  No jo, toto se traduje už od prof. Thomayera ze 30. let.

            • Sasin napsal:

              Proude já to splet. 0,7m3 na 1m2 ročně. U tebe to vejchuju na 0,6Zbytek si doneseš z potoka.

              • jakmilezacnemyslet-je-problem-nestoji napsal:

                Zbytek si nachčije:)

              • proud napsal:

                Zatim vylejvam,ale pohravam si s myslenkou poridit poradnou plastovou podzemni nadrz………

              • Paul Durham napsal:

                No zadarmo to není Sasine, váš oblíbený zaKOHN vám nařizuje za tuto vodu zaplatit stočné :-) provozovateli kanalizace v obci. Takže tak.

                • proud napsal:

                  Dokud existujou penize,nevidim ve stocnym problem.Problem vidim v jeho vypocitavani a v tom co se s nim deje! Podle me je stocny v poradku v pripade,kdy pokrejva vystavbu a udrzbu vodnich siti bez vejdelku……mam ale vaznou obavu,ze tomu tak neni,u zahranicnich co mi prodavaji moji vlastni vodu mam jistotu kdyz odhlidnu od ty ostudy ze se to vubec deje……..

                • Sasin napsal:

                  A za tůň u obydlí platíte přehradné? A co chčítky? Muheeeeee

                • qweros napsal:

                  Přehradné smočné stočné úskočné skotačné , furt čekám na to držhubné – kde to mám!?

                • proud napsal:

                  Jestli pijes vodu z tune u baraku a mejes se v ni Sasine,pak nemusis platit nic:-).Pro me stocny je na udrzbu siti jak jsem psal,to neco stoji at se to komu libi,nebo ne a je v poradku ze na to pridam.Ale neco jinyho je zlodejina kdy stocny je na vejdelek.Na vode se vydelavat nema,ale starat se o ni potreba je!

                • proud napsal:

                  qweros,bez si nekam poradne otevrit hubu a dostane se ti ho „neurekom“!

                • proud napsal:

                  Neco o tom vim………..ale nejak jsem nezkrotnej a rany vracim,tak ci onak, tak uz to dopada trochu jinak…..ale porad nevidim ze by mi ta „vysada“,nebo ostatnim, byla neco platna,bohuzel,zatim.

                • proud napsal:

                  A ze do nich tady u nas rezu „jak hluchej do vrat“………

                • Sasin napsal:

                  Proude, až přindeš o vířivku a nebudeš mít čím platir výpalné za sítě, co kazí vodu, budeš chtít podíly na půdě a rozpočtu. To je daň za mentální pokrok. Dobrovolně se toho ale nevzdáš a Durham ti to potvrdí i s Eshatologem a jinými.

                • proud napsal:

                  Sasine neblbni,lezes do extremu misto abys hodil do placu moznosti zlepseni.Leckdo z nas vi ze se voda v trubkach kurvi,ale potrebujeme ji.Zmenou technologie vyroby vody by se vec mnohem zlepsila,ale aby k tomu doslo,musi dojit k uplne jinejm zmenam ,tedy k naprosty zmene systemu a pak uz nebudes muset platit za nic,ale udelat to stejne bude potreba,jen lidem bude lip :-).Co se tejka vody,dokonalej navod existuje uz hodne let a zase jsou v tom prachy ze jako by neexistoval a je snaha i zapomenout na genialniho cloveka co dal ostatnim k dobru spousty veci o vode z praxe,pana Schaubergera.Navic jsem jasne psal „dokud existujou penize“,tak zas nespekuluj nad picovinama…………Porad jeste se ani samo,ani zadarmo neudela!!!

                • proud napsal:

                  Oprava,ne vyroby vody,ale vyroby rozvodu vody.

                • Sasin napsal:

                  Píšu to pořád. Ty nerozumíš. Píš háčky a čárky, budeš po našemu rozumět lépe.!

                • proud napsal:

                  Nemam je v masine,takze to nejde ani kdybych nakrasne chtel………

                • Sasin napsal:

                  Piš háčky a čárky, budeš rozumět co ti píšu!

                • proud napsal:

                  Cti co ti pisu,spotrebiteli:-))))))))))))))))))),kde je nemas,tam je nemuzes psat:-)))))))))))))))))))).Mam Americkej OS!

                • proud napsal:

                  A to pomijim logiku toho jak bych ti mel lip rozumet kdybych je psal ja,kdyz ty je pises a stejne pises stylem kterymu jde rozumet jen tezko,nauc se normalne vyjadrovat a budu ti rozumet jako vsem ostatnim bez problemu :-).

                • proud napsal:

                  A co myslis,proc mi ta masina slape uz leta bezchybne? :-))))))),protoze do ni necpu PICOVINY jmenem hacky a carky ktery bych v „PC reci“ uplne zakazal! ;-).Takze se s tim smir,nakonec,nic jinyho ti ani nezbejva:-))))))))))).Asi jako ja se musim smirit s tim,ze neumis cesky!!!

                • WIKINGER Petr napsal:

                  PROUDE CO TAK SE DÁT DO KOSTELNÍHO SBORU A MŮŽEME SI ZAZPÍVAT SPOLU LIDOVÝ FOLK

                  Jede, jede mašinka,kouři se jí z kominka,jede jede do dáli,je v ní ten PROUD vožralý…

              • Sasin napsal:

                Píš háčky a čárky, čemu nerozumíš? Nainstaluj si češtinu nebo gdyž nedokážeš pro změnu systému ani to, tak to vem do opravny a tam ti to udělají možná ze soucitu zdarma. Muheeeeeeee

        • proud napsal:

          Vseho docasu,vseho docasu ;-)……..a mas uz odhazenej snih? Ja prave skoncil etapu 1,dalsi,tu uz nedulezitou,az budu mit po obede chut :-)

  17. jan nowak napsal:

    Dobrý rám ROBOTI ! ! !
    Piwo bude ZADARMO a fotbal každej den !
    .. nekonečná POHODA wšech politiků sen : ))

    • LivingWitness napsal:

      J: „Když neuspěje diplomacie, zbývá možnost:

      Násilí.

      Použité okamžitě a bez omluvy.

      To je zásada flotily.“

      X: „Takže filozofii máme stejnou.
      Pomůžete nám?“

      J: „Chcete abych bojovala ve vaší válce a zničila vašeho nepřítele…
      …Ale co za to nabídnete vy nám? Chci to vědět.“

      X: „Cestu domů“.

      J: „Zdá se, že víte o Voyageru poměrně hodně.“

      X: „V tomto kvadrantu máte skvělou reputaci.
      Proto jsme vás vyhledali.“

      J: „Poslouchám vás.“

      X: „Nedaleko odtud je cyklická červí díra.
      Pokud chcete…pomůžeme vám ji stabilizovat.“

      J: „Jestli lžete.!.“

      X: „Jakže to máte daleko, kapitáne?
      60 000 světelných let?“

      J: „Chci všechna taktická data týkající se té vaší války“…

      Y: „Bitevní loď Voyager…jedno z nejsilnějších plavidel své doby,
      vyzbrojené fotonovými torpédy a částicovými zbraněmi.
      Tato loď by dokázala zničit celou civilizaci během několika hodin.
      …Naneštěstí….to byl jen začátek řádění kapitána Janewayové.
      Jak uvidíte, její činy na dlouhou dobu poznamenaly náš svět.
      Ještě dnes…stále pociťujeme následky setkání s touto lodí.

      Než budeme pokračovat v simulaci…rád odpovím na vaše případné otázky.

      Je několik hodin po prvním bombardování. Janewayová a její eskadra se připravují k dalšímu útoku.
      To, co teď uvidíte, je názorné a znepokojivé.“

  18. jan nowak napsal:

    Raketoplan ATLANTIS
    .. popopoplách na ORBITĚ !

    ps : zítra do dopíšu..

  19. Eschatolog napsal:

    je to marne, prosta konstatace faktu rozvasni lunatiky nade vsechny meze, nasednou na jednorozce a do utoku na ztec, vzdyt ta svata IDEA je i zaklad vesmiru, na pocatku bylo prece slovo, tak se ho nazerte, k cemu jidlo, ciste pradlo a boty, to nam i_revoluce da prece sama, i kdyz vlastne jen i_ , holt to tedy v realu pak nekomu cornem, kdyz se kaci les litaji trisky, a vody se nachlastame z kaluze, zadarmo, vyhledove bude sampano, az to vsichni do posledniho lidoopa konecne pochopi a zacnou na vec myslet, prece mysl formuje hmotu, tak myslete rychle, kdo rychle mysli 2x mysli

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!