Telefonický rozhovor s prezidentem USA Donaldem Trumpem

105010793928. ledna 2017 došlo k telefonickému rozhovoru Vladimira Putina s prezidentem USA Donaldem Trumpem. Vladimir Putin blahopřál Donaldovi Trumpovi k oficiálnímu nástupu do funkce a do nadcházející činnosti mu popřál úspěch. Během rozhovoru obě strany deklarovaly připravenost k aktivní společné práci na stabilizaci a rozvoji vzájemné spolupráce na konstruktivním, rovnoprávném a vzájemně výhodném základě.

Trump speaks by phone with Merkel in the Oval Office at the White House in Washington

Zevrubně byly posouzeny aktuální mezinárodní problémy, včetně boje proti terorismu, stavu věcí na Blízkém východě, arabsko-izraelského konfliktu, sféry strategické stability, situace kolem íránského jaderného programu a Korejského poloostrova. Rovněž byly načrtnuty základní aspekty krize na Ukrajině. Bylo dohodnuto, že se rozběhne partnerská spolupráce ke všem těmto, i dalším směrům.

Přitom byla vyzdvižena priorita spojení úsilí v boji proti hlavní hrozbě – mezinárodnímu terorismu. Prezidenti se vyslovili pro start reálné koordinace ruských a amerických kroků s cílem likvidace Islámského státu a ostatních teroristických seskupení v Sýrii.

Zdůrazňujíce důležitost obnovy vzájemně výhodných obchodních a ekonomických styků mezi zainteresovanými kruhy obou zemí, což by mohlo dodatečně stimulovat postupný a stabilní rozvoj dvoustranných vztahů.

Vladimir Putin a Donald Trump se dohodli, že dají příkaz [svým štábům], aby projednaly možné termíny a místo osobního setkání.

Donald Trump požádal o vyřízení přání štěstí a rozkvětu ruskému národu, a poznamenal, že americký národ hledí se sympatiemi k Rusku a jeho občanům.

Vladimir Putin na oplátku zdůraznil, že v Rusku přechovávají podobné city k Američanům. Uvedl, že Rusko po více než dvě století podporovalo Ameriku, bylo jejím spojencem ve dvou světových válkách, a v současnosti chápe USA jako nejdůležitějšího partnera v boji proti mezinárodnímu terorismu.

Oba předáci se dohodli, že budou udržovat pravidelné osobní kontakty.

Rozhovor se nesl v pozitivním a věcném duchu.

Zdroj: http://kremlin.ru/events/president/news/53787



loading...

88 Komentářů k Telefonický rozhovor s prezidentem USA Donaldem Trumpem

  1. Jarek* napsal:

    To se nebude Angele Hitlerové líbit. To je to, co ji politicky smete. Ve Francii dojde ke změně, která spustí procesy mající kardinální vliv na další chod čtvrté říše. Hitlerův Angel již není na tenkém ledě, ale rovnou na vodní hladině s tím, že neumí plavat. Ona nic nedokáže akčně řešit a to je její konec. Chvilku se bude ještě třepat, ale konec je v dohlednu.

    • Jozef Glinsky napsal:

      Ona je len spicka politickej moci /triedy/.
      Spicka toho,co je podla Trumpa takpovediac spodinou ludstva.
      Spicka moci,ktorej bazou su media,agenturne organizovane.
      Doterajsi Cisar /povedane so Stratforom/ funguje ako mafisticky riadena siet agenturnych sieti.
      Superkolos,postaveny na discipline tisicov profesionalnych medialno-politickych zabijakov /atentaty,majdany,prevraty,vojny/,ovladajucich mienkotvorbu Imperia.

    • WIKINGER Petr napsal:

      TO,ŽE LIDÉ CHTĚJÍ VOLIT NWO ZASTUPOVANÉ ANO,BUDE mi LÍP OLIGARCHY RABUŠE JE POZORUHODNÉ.

      NWO boháčů a oligarchů se poučilo u gangsterů a dnes nemá nic jiného na práci než svůj gangsterismus legalizovat vadnými zákony pro které si zaplatí LEVNĚ snad i koblihou, většinu v Parlamentu a tudíž se očividně chystá brzy zabezpečit vadnými zákony, vyšši výpalné než jakého je schopen obyčejný mafiozo A NAVÍC NIKOMU Z TĚCH RABIJÁTŮ NEHROZÍ BASA.

      MY OVČANÉ SE TOTIŽ CHYSTÁME JE ZNOVU A ZNOVU VOLIT,abychom den po volbách dostali os polit.třídy Šmejdů název LŮZA.

      Ted to došlo tak daleko, že ti prý gangsteři se ani nenamáhají napsat ANO-PROGRAM VYLUPOVÁNÍ HLOUPÝCH OBČANŮ VOLIČŮ,kteři se přimo bijí za to,aby byli vykradeni do naha a vytvořili tak největši pláž nahatých ve STŘEDNÍ EVROPĚ.

      http://e-republika.cz/article3790 kde si to můžete třeba i několikrát přelouskat

    • WIKINGER Petr napsal:

      VYPADÁ TO TAK,ŽE HROZÍ ZMĚNY,BRUSEL SE BUDE MUSET ZLIKVIDOVAT.V PLÁNU B,JE PŘEŠUK MOCI DO BERLÍNA.

      Němečtí politici považují katastrofickou politiku multikulti za stěžejní.Ovšem role Německa se nezměnila.To co načnul pan HITLER střelivem ,chce uskutečnit ve formě čtvrté ŘIŠE paní,které lidoví komentátoři dali název MAKRELA.Má k dispozici Parlament EU.Ten však nemá na nic vliv.

      ROZPADAJÍCÍ SE EU, MÁ NA ZÁKLADĚ PŘEDPISŮ,SMĚRNIC A NAŘIZENÍ DODEMOLOVAT EU KOMISE.

      Nařizení EU komise však nemají status legislativy a nikdy ho mít, nemohou, protože členské státy EU nejsou federální,ale suverenni,které tak mohou směrnice komise ignorovat či odmítnout.

      To se hezky poznalo při krisi pozvaných samopalníků IS ,kteři se po rozbití Sovětským svazem, přesunují do ŘIŠE ,kde je MAKRELA pozvala dobře vybavené a vybraně oblečené.Dodnes ta katastrofální politička neví koho tam bez souhlasu svých voličů a ostatních zemí EU připustila a nechápe, proč jen zázrakem v jejím Prlamentu ji dopodud její chráněnci nezdynamitovali.
      Politická doktrína se má krýt náboženstvím,které žádným náboženstvím není. Má jen nahradit atomové pumy jimiž NWO nových fašistů plánuje stále zničit do základů celou CIVILIZACI doposud to nechápající EVROPY.

      PLÁN B-má být záchranný a podle toho co vyjevil nový ministr zahraniči má, se snad počitat s rozpadem EU na dvě části.Jádro tzv.NOVÉ EVROPY má krizi přetrpět,dát dohromady JENOTNOU ÚSTAVU,ZBAVIT SE NÁRODNÍCH STÁTU a vítat multikulti zabíjejícího IS. PODVEDENÍ TAMNÍ občané EU MAJÍ TEDY PODLÉHAT BERLÍNU.Ostatní se mají dívat,přidat se nebo odpadnout..

      Kontrolu nad vzbouřenci ČR,POLSKA SLOVENSKA,přip.Madarska má snad přejít pod USA nebot takovou přiležitost si nový president USA nesmí nechat ujít.

      NO NIC VE ZLÉM,ALE PŘEJI OBČANŮM VOLIČŮM ZVOLTE HOUFNĚ PANA RABUŠE A BUDE VÁM LÍP,BRZY VÁS JAK SE ZDÁ HODLÁ POVOLAT K SOBĚ DO OLIGARCHICKÉHO RÁJE PLNÉHO ARABSKÝCH DĚVČAT. .

      • WIKINGER Petr napsal:

        JAK A ČIM HODLÁ DÁLE POŠKOZOVAT POLIT.TŘIDA ŠMEJDŮ OBČANSKOU SPOLEČNOST VOLIČŮ.

        Šmejdům je dobře známo,že domorodci,když se někde sejdou přijedou s taškami plnými ostrých myšlenek a těmi se v té místnosti poperou.Domů odcházejí brodíc se po kostky ve vlastní krvi,ale s pocitem dobře vykonané práce A TEPRVE TAM ZJISTÍ,ŽE JIM NĚKDO VYKRADL KAPSY.

        ŠMEJDY SJEDNOCUJE JEDNA MYŠLENKA-JAK OBRAT VŠECHNY SVÉ VOLIČE O PENÍZE A NECHAT JE BOUCHAT ZA BYT A STRAVU.
        Zoufalé davy nechápou,že žijí v kapitalismu a nechtějí se tedy o ty peníze bít.NEVÍ TOTIŽ JAK a to přesto,že jich jsou celé mraky.Domnívají se,že jim pomůže pan KALAŠNIKOW,ale to je omyl.Na místa politických mrtvol se budou přimo drát dalši,takže nula od nuly pošla.

        Rovněž načisto chcípající volání komunistů VOLTE NÁS, jejímuž šefovi zakázali diversanti V JEHO VEDENÍ dát do pořádku jejich NÁMI OVČANY PLACENÝ stranický web,aby NÁHODOU NEVYPADAL jako zdejši nwoo web a tak by se tam mohly dostat rady opravdových lidových komentátorů,že místo socialismu-tedy znovu vlastnictví výrobních prostředků všemi,by se mělo okamžitě vyžadovat ten prokletý SOCIÁLNÍ STÁT a to hned do prvního článku naši už tak zubožené ÚSTAVY,jak je to obvyklé u států,které prohrály válku a přeci PLAVOU V PENĚZÍCH.Liní komunisté radši stejně jako celá polit třida Šmejdů pošlou své sympatizanty do lampárny tj na zprofanovaný a zcenzurovaný FACEBBOK.Tak nepotřebně blokují naše voličské hlasy zejména proto,že stejně jako celá polit.třida Šmejdů odmítají otevřit na svých stranických námi placených webech tam na čisto JIMI zablokované DISKUZNÍ RUBRIKY určené k DIALOGU s dělníky,rolníky a pracující a nepracující nyntelygencí.To způsobuje,že vůbec neví co to SOCÍALNÍ STÁT JE a jsou posraní strachy,že by za něho mohli nést odpovědnost nebot se NIKDY NEDOVÍ,ŽE

        SOCIÁLNÍ STÁT JE TYP SPOLEČNOSTI,KDE VLÁDA PŘEJÍMÁ ODPOVĚDNOST ZA POLITICKOU,EKONOMICKOU A SOCIÁLNÍ PROSPERITU.

        V chartě 17 se nám Šmejdi přiznali,že prý, vůbec za nic nemohou v této větě.

        JE OMYL,ŽE ZA TO MOHOU DNEŠNÍ STÁTY A POLITICI TI TOTIŽ PROTI TRANSNACIONÁLNÍM A OLIGARCHICKÝM ZÁJMŮM SE POSTAVIT MOHOU JEN OMEZENĚ.

        Jinými slovy CHCEME SE DÁLE VYVALOVAT SE SVÝMI NACPANÝMI BŘICHY V PARLAMENTU A SENÁTU a nedělat nic.Tak co kdyby domorodci těm budižkničemům,kteři nedokáži za celé čtvrtstoletí sestavit ani jeden použitelný zákon o referendu,odepřeli platby z našich občanských podílů v rozpočtu za to okázalé a zpupné NICNEDĚLÁNÍ.KOLIK BY SE MILIONŮ UŠETŘILO SI MŮŽE KAŽDÝ NAJÍT V TOMTO ODKAZU

        http://www.mfcr.cz/cs/verejny-sektor/podpora-z-narodnich-zdroju/politicke-strany-a-hnuti/prispevek-na-cinnost-vyplaceny-politicky-27233

        A TO Z TÉ RUBRIKY JAK NATO, PŘÁTELÉ A NEPŘÁTELÉ NENÍ VŠECKO,JINAK BY JSME TU SEDĚLI DVA DNY.

        • WIKINGER Petr napsal:

          NO DOST BYCH SE NASMÁL,

          kdyby kohosi z KLUBU ELITNÍCH INTELEKTUÁLŮ A VŮBEC INTELEKTUÁLŮ, napadlo přinést na náměstí takový projev a kdyby náhodou měl strach, tak se vždy může vymluvit že to řikal ten mizera WIKINGER na nwoo.org a má se to roznést na VŠECHNY NÁRODNÍ WEBY,kromě režimního tisku.

  2. Ing. Miloslav Dědek napsal:

    Uvedené řeči nového prezidenta USA nic nemnění na tom, že: „Největším byznysem USA je válka.“ což platí globálně pro celou planetu. Proto je NATO především válku produkující stroj. Očekávat, že miliardář Trump bude skutečné čelit americké ´válku produkující mašině´, je naivní. Existence globální finanční elity, tj. tzv. „lidí velkých peněz“ je velkou hrozbou pro budoucnost lidstva. Časopis Economist předpovídá v roce 2017–18 nástup jedné světové měny a vlády. Faktem je, že stop globalizaci by znamenal mínus vývoji politického uspořádání světa a plus pro lidi velkých peněz. V souvislosti s tímto konstatováním je důležité si uvědomit kdo v současnosti skutečně vládne světu?
    Všechno, co zveřejňují média především o mezinárodní politice, zejména humbuk kolem probíhajících voleb, vedených válek a pod., má v podstatě jenom jeden účel, a to odvádět pozornost od existence skutečných vládců planety, kterými jsou lidé velkých peněz, mezi které patří i nově zvolený prezident USA – miliardář Trump. Současný stav světa je bohužel takový, že veškeré základní dění ve světě je plánované a řízené. K tomu je nezbytné dodat, že to plánují a řídí lidé velkých peněz, a ti to plánují a řídí tak, aby se upevňovala jejich moc a zvyšovaly jejich zisky, přičemž je těmto mocipánům úplně jedno kolik lidí přitom zemře ve válkách a kolik se přitom zničí materiálních hodnot. Lidé velkých peněz ovlivňují svět tak, aby se zachovaly poměry v nichž bude přetrvávat jejich privilegované postavení. Tito lidé především dbají na to, aby se globálně zachovával stávající nespravedlivý finanční systém. Viz článek „GLOBÁLNÍ FINANČNÍ SYSTÉM“ – http://miloslav7.blogspot.cz/2016/08/globalni-financni-system.html

    • lukaš napsal:

      Pane ing.Dědek.
      Ono jde Trumpovi o něco jiného,že vydělávají byznysmeni zbrojařských firem díky státním zakázkám,takže toto chce změnit.Pak jsou to banky a jejich nadnárodní korporace,které odvádějí minimální daň ze zisku.Proto Trump žádá návrat výroby zpět do USA.Nejen že budou zaměstnanci odvádět daně,ale tím bude i větší kontrola firemních finančních toků.Jistě jak popisujete,že vlastně řídí USA i další státy vládci velkých peněz,Trump je proti ním troškař,ale musí to změnit,aby na tom i vydělával stát USA a ne aby tito vládci,vlastně zneužívali stát USA ve svůj prospěch.

      • WIKINGER Petr napsal:

        ROVNÉŽ STÁT ČR JE ZNEUŽÍVÁN PROSTŘEDNICTVÍM ČNB

        k vylupování kapes občanů voličů.Pane dědku,několikrát už jsem vám psal,že tu teortizujete a odmítáte proti tomu co tady píšete a co čtenáři čtou na alternativních webech KAŽDÝ DEN,že máme brzy mít fašistickou oligarchickou tyranii,kterou v ČR bude SVĚŽE zastupovat NWO šéfa hnutí ANO,BUDE mi LÍP pana RABUŠE.Lidem se totiž zdá,že už je v ČR všechno vyrabováno TO VŠAK NENÍ PRAVDA,ono totiž mezi jiným v ČR nic nestojí v cestě,aby jsme pracovali jen za byt a stravu.

        ZAJÍMÁ MĚ PROTO VELICE,PROČ VY SVĚTOVÝ TEORETIK DĚDKU, NEJSTE SCHOPEN PODPOROVAT ČI DOKONCE SÁM NAPSAT TRESTNÍ OZNÁMENÍ NA BANDU BANKSTERŮ VYKRÁDAJÍCÍ ÚMYSLNOU INFLACÍ KAPSY KAŽDÉHO OVČANA V ČESKÉ REPUBLICE.

        ČNB MÁ JEDNAT PODLE ZÁKONA O čnb §2odst 1 V SOULADU SE ZÁSADOU OTEVŘENÉHO TRŽNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ

        To však uměle vyvolanou inflací porušuje a proto ti banksteři patři před kádiho.No vždyt se jim nic nestane,když tam vysvětlí proč obírají své spoluobčany a ještě je v režimním tisku oblbují,že je to pro ně VÝHODNÉ o čemž se dá docela možně před soudem,který si o tom může vyžádat odborné posudky POCHYBOVAT…

        • lukaš napsal:

          Přesně tak pane Wikinger.
          Třeba teď,když se RWE po daňových prázdninách,přejmenoval na innogy.Platby se převádí na EURA právě v tom kurzu,co nám ČNB nařizuje,takže,nejen že vydělává innogy,ale i banka,která převádí platby pro innogy.

          • proud napsal:

            Dokud budou existovat penize a obchodovani……..a system muze bejt zlatej a prejici,budeme jenom doplacet,vzdycky! A vzdycky budou zneuzivany proti nam,at uz to budeme nazejvat obchodem,nebo kriminalitou,vysledek bude vzdycky stejnej,otroceni!!!

            • proud napsal:

              Proto vznikly,to je jejich puvodni urceni!Ko to nevidi,je bud ranenej slepotou,nebo mu uz vymleli mozek.Je to nastroj ovladani,a vsechno co s nima souvisi.

              • zákonysoužitívydávápárjednostrannědruhýmabysejimlíp napsal:

                Proude a co by konkrétně třeba Vás drželo zkrátka?
                Není to v něčem dobře, že některá jednání mají svoje „retardéry“ – např. „peníze“?

                • zákonysoužitívydávápárjednostrannědruhýmabysejimlíp napsal:

                  PS.: Státních JAKOŽEpeněz jsem se nikdá nezastával a nezastávám ani tímto.

          • WIKINGER Petr napsal:

            PANE LUKÁŠI.NENÍ TO POPRVÉ,KDY TADY NA NWOO DÁVÁTE POZORUHODNÉ PŘISPĚVKY K VĚCI

            ,toho si určitě může každý všimnout.Mohu za sebe,ale i za naše aktivisty ze začinajícího a brzy i hezky organizovaného, hnutí voličů poděkovat.Hbitost s jakou bleskově vyhodnocujete situaci a píšete své přispěvky je zajímavá.

            PŘEJEME VÁM,ABY TO TAK ZŮSTALO A TĚŠIME SE TADY NA VAŠE DALŠI AUTORSKÉ KOMENTÁŘE.

      • Petr napsal:

        Lukasi, jak to chce zmnenit ? Chce to jen zefektivnit. Na zbrojarstvi se nezmeni nic.

    • Přemek napsal:

      Inženýři by měli vědět, že nejlepší byznys je vždy pro ty, kteří vládno ze zákulisí, protože oficiálně se takovým byznysem nelze chlubit. Trump má mandát zmíněný byznys zredukovat na globálně bezvýznamný a disponuje nástroji, které protistrana nemá. Proto je nutno brát obsah jeho rozhovoru s Putinem za vážně míněný, neb úkolovaný.

    • pavelka70 napsal:

      hele, Dědku zmetku, proč tady cpeš ňákej Economist s jeho katastrof.předpovědi? Ani netušíš, že to je časopis globalistů! Proto nevěřím ničemu, co smrdí sorošinou. Dědku zmetku, ty jseš známej sosošův troll i na jiných diskuzích…. mimochodem…

  3. miška napsal:

    A máme to tady, moc jsem se na to těšila. Evropa se zcela viditelně rozpadá.
    Konec EU je tady. Rakousko zavádí kontroly na hranících a ruší SHENGEN! Merkelistán končí!
    http://tadesco.cz/konec-eu-tady-rakousko-zavadi-kontroly-hranicich-rusi-shengen/
    Jsem zvědava, kdy se zavedou kontroly i u nás. Tady v Praze je hodně silně pigmentovaných emigrantů.
    Michala

    • proud napsal:

      tadesco? :-))))))))))))))))))))))))))))……….OVERIT!!!!!!!!!!!!!

      • proud napsal:

        Tomu kriminalnimu zmrdovi s prekupnici „Aluskou“ neverim ani nos mezi usima!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • miška napsal:

          TY UBOŽÁKU HOVOŘÍŠ SÁM O SOBĚ. PODÍVEJ SE DO ZRCADLA

          • proud napsal:

            „Kdyz se kouknu na sebe,nevypadam veru zle……musim ja se pochvalit,jsem ja chlapec jak ma byt“,misko.;-))))) Na rozdil od zlodeje a panikare ,lhare,Marnyho s Aluskou!!!

  4. Maroš napsal:

    Proude – tebe každý deň padne krajec chleba namazanou stranou na podlahu? – skús – vedome – namazávať vždy tú druhú stranu! A keď pred tým každé ráno nakopneš svojho psa – ten chlieb ti bude chutiť lepšie.
    Občas by si mohol nakopnúť aj poštárku – keď ti prinesie šeky. Hnusoba jedna.

    • proud napsal:

      :-))))))))))))))).Chleba mi nepada a do nikoho a niceho zbytecne nekopu,svyho psa miluju,postacka mi seky nenosi,ale k zahozeni by nebyla,ale uz svou rodinu ma ;-))))

      • proud napsal:

        ……a pri mym (moznym) zpusobu zivota se vazat je pitomost.Vzdy pripraven,jak rikavali pionyri :-)

        • pavelka70 napsal:

          proude, nedej se, svobodní myslí jinak, a s tou vychcanou Aluskou, tak s tebou souhlasím na stopro!

        • jan nowak napsal:

          PINOKIO & ROBOCOP..

          .. a jak se jmenují ?
          Mám dwa klucí.
          Wy fakt máte děti ?
          Prostě mám..
          Jak můžete mít děti , když máte
          .. jednu KOULI dřewěnou a druhou železnou Doktore PROUDE !!!

          ps : napsal jsem to POZPÁTKU.. to nepochopí : ))

  5. Jaroslav Tichý napsal:

    Nic si v dnešním světě neidealizujme. Vycházejme přitom z toho, že na jedné straně se tenčí zásoby surovin, vody, některé části zeměkoule se stávají hůře obyvatelné, jiné jsou přelidněné. Přitom USA mají při 5%ním podílu na celkové populaci planety cca 50%ní spotřebu surovin na planetě a produkují asi 40% celosvětových odpadů. Na druhé straně dochází k vymísťování velkých výrob nejen z USA, nýbrž i z dalších rozvinutých zemí do zemí 3. světa za účelem snižování mezd pracovníků a tím i zvyšování zisku koncernů. Obyvatelstvo v Evropě a USA díky tomu chudne, pomalu mizí střední třída atd. Snižuje se tak i koupěschopná poptávka a spotřeba. V těchto zemích tak klesá populace, ta ale strmě stoupá v některých zemích 3. světa, zejména tam, kde je kvalifikace pracovních sil nejnižší, často i prakticky žádná. Je zřejmé, že tímto způsobem nelze pokračovat do nekonečna. Existují přitom 2 možné způsoby dalšího postupu, tj.: A/ nechat tento proces pokračovat až do okamžiku tvrdého nárazu, kdy na nápravu bude již definitivně pozdě (stoupenci této cesty jsou zejména američtí neocons, tj. Clintonová, Biden, Bush a spol.) nebo B/nastoupit cestu změny. O tu přitom usilují světoví globalisté i tradicionalisté, přitom jejich postupy se zásadně liší: 1. světoví globalisté usilují o řešení problému importem lidí ze zemí 3. světa do Evropy a USA s cílem je promíchat s původním obyvatelstvem a vytvořit novou rasu se sníženým duševním potenciálem i nároky na životní úroveň (viz Coudenhove-Kalergiho plán)- představiteli Obama, Kerry ale i vedení EU. Ke světovým globalistů patří i Čína, byť její metody jsou odlišné (Hedvábná stezka a rozvoj vzájemně výhodné spolupráce všech zemí na její trase) a do budoucnosti i Irán s předurčeným postavením při řízení islámských zemí vč. evropského islámského chálifátu. 2. tradicionalisté naopak usilují o zachování hranic jednotlivých zemí, jejich samostatnosti, zvyků a obyčejů vč. náboženství a o přeshraniční spolupráci (otázka cel a jiných bariér by byla řešena s dalšími zeměmi vesměs formou 2-stranných smluv a sjednání vzájemně výhodných podmínek). K nim patří zejména Trump a např. Orbán. Rovněž i Rusko, to je však specifické svým postavením ve světě. Má totiž obrovské území a zásoby nerostných surovin, které jiné země (zdaleka v takovém množství či vůbec) nemají. Jsou tak cílem potenciálního útoku všech.

    Takový je zhruba svět, v němž aktuálně žijeme. A několik poznámek na závěr: a/ problémy zmiňované dalšími diskutujícími popisují jen dílčí průvodní jevy, nikoliv podstatu věci; b/není sporu o tom, že Trump bude muset čelit nejen tlaku některých kruhů, zejména pak zbrojařských. Krom toho nemůže ani nevzít v potaz skutečnost, že výroba a vývoz zbraní tvoří jednu z hlavních položek, na nichž jsou USA ekonomicky závislé. Je nicméně otázkou, zda jeho „nutné“ zbrojení bude otázkou jen taktickou či směřující k přípravě nějakého dalšího válečného konfliktu. Byť třeba jiného než s Ruskem. Vždyť Čína a Irán byly a jsou též „hrozbou“ pro USA. Trump sice deklaruje, že změní politiku USA a nebude napadat další země, musí si ale uvědomit, že po jeho opuštění „pax americana“ sníží se možnost USA parazitovat na ekonomikách dalších zemí. To přinese USA dodatečné ekonomické problémy. A bude pro USA i pro svět jedině dobře, pokud se je podaří Trumpovi kompenzovat podporou opětovného růstu domácí výroby a tím i ekonomiky. Toto úsilí může svými důsledky negativně ovlivnit i případná obchodní válka USA s Čínou.

    • proud napsal:

      1/ Vubec nic se netenci,naletel jsi,vody je porad stejne,spis vic,vytvari se stale nova,stejny je to se surovinama!

      • proud napsal:

        Koukam ze hra korporaci ruku v ruce s „vedou“,nesou ovoce,lidi snad vazne verej tem schvalne sirenejm volovinam :-)))))))))))))))))))))))))))))))

      • George napsal:

        Ale ubývá jich, ne že ne :-) Vody je sice pořád stejné množství, ale její kvalita se zhoršuje všude ve světě, i v naprosto odlehlých končinách této planety, kde by to člověk nikdy nečekal….a suroviny se sice obnovují, ale tak pomalu, že to nestojí za řeč! Např. stříbrné doly budou vytěženy do 15-ti let. Všude na světě. A nechtějte vědět, co to udělá s cenou např. elektroniky…

        • proud napsal:

          Coz je veci hospodareni,presneji nehospodareni a nenazranosti,pro to jsou penize jako stvoreny.

        • proud napsal:

          Aaale neubyva :-)).Mozna kdyz si das tu praci a zacnes zjistovat………taky ti to dojde.
          Ja vidim problemy jinde,co jsou brany jako okrajovy: niceni pralesu a lesu,zasirani oceanu a prirody!!!

          • proud napsal:

            Ve jmenu penez,majetku a moci,tedy nenazranosti.

          • George napsal:

            Řeč byla o surovinách…., ničení ekosystémů všude po planetě je samozřejmě problém, který se lidstvu už dávno vymkl zpod kontroly :-( Však se nám to vrátí i s úroky.
            Země není bezedná díra ani perpetum mobile, surovin využitelných člověkem ubývá a to všech, které těžíme či jiným způsobem získáváme. Jediné, čeho neubývá je energie,takže pokud máte na mysli enegii, máte pravdu, viz citace z Wiki:
            Zákon zachování energie říká, že energie se může měnit z jednoho druhu na jiný, nelze ji vytvořit ani zničit, v izolované soustavě však její celkové množství zůstává stejné. Proto součet velikosti práce, které těleso nebo pole vykoná, a vydaného tepla se rovná úbytku jeho energie, která se přemění v jinou formu…

            • benmil napsal:

              Jak je to s ekosystémy:

              STUPIDITA. KOUKOLÍK O ZNIČENÍ SPOLEČNOSTI VELIKONOČNÍCH OSTROVŮ. PODOBNOST S CHOVÁNÍM EU NENÍ NÁHODNÁ
              25.11. 2016
              koukolik2

              Velikonoční ostrov byl kdysi pozemský ráj. Rostly tam nádherné palmy. Spousta zvířat, ptáci, žádní dravci.
              První osadníci se objevili okolo roku 900 n. l. Jejich náčelníci si rozdělili ostrov na 11 částí. Za 100 až 200 let po příjezdu začali stavět kamenné plošiny zvané „ahu“ a na nich vztyčovali známé obrovské sochy rodových předků.
              Výroba soch a jejich transport nesmírně vyčerpávaly jak prostředí, tak lidi. Osadníci káceli stromy, lovili zvířata, na ostrově zbyl jeden jediný druh. Zbytek dorazily krysy, které se tam dostaly spolu s osadníky. A pak osadníci zdecimovali i pobřežní korýše. Poslední velké stromy zmizely mezi rokem 1200 až 1400. S tím se ztratilo obrovské množství potravy, možnost vyrábět velké kanoe, lana a krytinu na střechy.

              Zimy jsou na Velikonočním ostrově chladné a studené. Začal být problém s topením a kremací zemřelých. Důsledkem odlesnění byla eroze půdy. Důsledkem eroze byl hlad a důsledkem hladu byl kanibalismus. V odpadních jámách se objevily rozštípané kosti. Kanibalové z nich vysávali morek. Přestože stavba soch a jejich transport ostrov ničily, moc náčelníků a kněží odvozujících se od bohů se rozpouštěla, pokračovala stavba soch až do poslední chvíle. Kolem roku 1680 lámou moc kněží místní vojenští náčelníci jménem „matatoa“.
              Následuje chaos v podstatě blízký občanské válce. Lidé se stěhují do jeskyní, jejich vchody zužují pro snazší obranu. Společnost se zcela hroutí. Epidemie infekčních chorob zavlečených Evropany a nájezdy otrokářských lodí zkázu společnosti Velikonočního ostrova jen dokončují.
              Katastrofa této společnosti je důsledkem stupidity.
              Stupidita není hloupost, stupidita není nevědomost, stupidita není omyl ani nedostatek informací. Stupidita je rozpad zpětné vazby mezi chováním a prostředím, podmíněná rozpadem takzvaných schémat. Schémata jsou poznávací programy určené k řešení problémů. Jenže úspěšné poznávací programy z minulosti vůbec nemusí být úspěšné při řešení zcela nových problémů. Nejstrašnější je stupidita tehdy, jsou-li jejími nositeli lidé velmi mocní s velmi vysokým inteligenčním kvocientem.

              Jestliže jsme vybili v soutěži o zdroje muže sousedního kmene a zabrali jsme si jejich ženy a děti, bylo to velmi kruté, ale nebylo to stupidní. Jestliže v současném světě soutěžíme o zdroje a chrastíme jadernými zbraněmi, je to nejen velmi kruté, ale zcela stupidní.
              Doporučené knihy:
              Koukolík F., Mocenská posedlost, Karolinum 2010
              Koukolík F., Jádro, Galén 2010
              Koukolík F., Drtilová J., Život s deprivanty, Galén 2001
              Koukolík F., Drtilová J., Vzpoura deprivantů, Nové vydání, Praha, Galén 2006
              Diamond J. Collapse, How societies choose to fail or survive, Penguin Books 2005
              Diamond J. Guns, Germs and Steel, W.W. Norton & Company 1999, New York

              • Paul Durham napsal:

                ten příklad je nevhodný , Koukolík zde mainstreamově blbne, ekosystém a domorodce na Velikonočním ostrově vyhubily nemoci bílých mořeplavců a španělští otrokáři pro chilské doly a to poměrně nedávno , pitomosti o sochách nebrat vážně

      • Petr napsal:

        Proude, netenci, ale zacina byt kontaminovana vselijakym svistvem. Lidskym zasahem zacina jinak cirkulovat. Vysusovani pudy, neschopnost vsaknout, staveni prehrad a podobne. Dobre vody mame cim dal tim min. Ani ten dest dnes neni cisty jak kdysi.

        • proud napsal:

          To vsechno pomoci penez,i to zbrojeni,jak jsi se vyjadroval dole.Seberes jim prachy a „obchodovani“,zlomis jim pater! Pak teprv se zacne hospodarit a vsechno se zameri na cloveka a prirodu,driv ne,jinak bude vsechno jen o moci a majetku,a k tomu jsou nutne potreba penize,platidla.

          • Petr napsal:

            Ale, houby. Lide si vzdy budou neco zavidet a touzit po tom mit neco vic nez ten druhy. Nei v Africe penez nemeli a mydlili se mezi sebou. Indiani v Severni Americe, take nemeli penez a take tekla krev. Lide jsou, jaci jsou. Jednou si to proste priroda s nama vyridi. Bude se zacinat zase od zacatku a tak to pujde porad dokola.

            • proud napsal:

              Nemas pravdu,srovnavas nesrovnatelny.Jisteze si lidi budou zavidet bezny veci co nejsou za penize a k obchodovani,kdyz tohle zmizi spolu s vetsinou kriminality.Ale i ta zavist bude mnohem mensi a dal to pak zalezi na nasi vychove.Urcite se mnou budes souhlasit ze spokojenejsi clovek bude tezko vyhledavat strety a kdyz,urcite ne v takovym meritku jako vystresovanej a pod tlakem.

              • Petr napsal:

                Proude, urceni spokojenosti zivota je u kazdeho cloveka jine. Co se tyce zavisti, lide nezavidi jen pro penize. Jak vyresite otazku ohledne nabozenstvi, ktere je jednou z hlavnich pricin valek obycenych lidi.
                Kdusi mne bavil hokej. Nejvetsi rev v hale byl vzdy jak si dva davali po hube. Nebo ten prof.wrestling v Americe. Kolik milionu jim to zere? Taky je clovek. A to ze zrusite penize ho nenapravi. Spis par solidnich se bude snazit a vetsina lidstva si to bude uzivat, do doby az se zruinuje co se da.
                A vychovavat? Cim vic placame o vychovavani, tim vic jsme ve srackach.
                Prosli jsme socialismem, teoreticky by to mel byt nejsolidnejsi rezim. Vidite jak dopadl. Tak samo je ta Vase teorie o svete bez penez. Krasna myslenka na rozjimani pred spanim. Ale rano se probudite do reality.

                • proud napsal:

                  A to je ten problem :-).Proto je poreba makat s lidma :-).Navic,tahlke vec je na generace,ne ze se rekne ted a bude to:-),vsak nas cely generace nepretrzite kurvej,aby to bylo jaky to je.

                • proud napsal:

                  A to je ten problem :-).Proto je potreba makat s lidma :-).Navic,tahle vec je na generace,ne ze se rekne ted a bude to:-),vsak nas cely generace nepretrzite kurvej,aby to bylo jaky to je.

    • proud napsal:

      2/ S usa nevim jak to presne myslis,ale jsou jednou ze zemi ktera je naprosto sobestacna v surovinach i zemedelstvi,zkratka celkove,tak jako Rusko.Kdyz prestanou po svete krast a zacnou doma makat,uzivej se v pohode.

      • proud napsal:

        Uz to tak i bylo,nebejt prohrany valky s Britanii………..a od ty doby se pocita vsechno zlo………

  6. gandalf napsal:

    Myslím si, že článeček /i jalová diskuse pod ním/ zcela vědomě obchází problematiku středního východu a Sýrie. Přistoupil Putin na rozdělení Sýrie, nebo mu bylo vnuceno? Snad je dostatečně poučen z vlastní historie, že kdo usoupí v jednou, byť ve zdánlivé maličkosti, ustupuje stále.
    Mimo téma – co je s Pjakinem?

    • umírněný_rasista napsal:

      Pjakin bude 12.2. 3-hodinový speciál. A každý další týden klasické hodinovky.

    • WIKINGER Petr napsal:

      PANE GANDALFE,

      nemohl by jste vysvětlit odkud berete pověření hodnotit zdejši lidové komentátory?Přiznejte se ,že vy ty komentáře nedokážete vůbec pochopit a nedokážete tím i nikomu sdělit, kde a v kterých místech je diskuze jalová?Bude li to fakt cílené pak se tu dokážeme hbitě opravit a připomínek přimo buldozerově využit.Zdejši diskutéři nejsou žádné dvojky másla z režimního tisku a klidně jak se domnívám svoje komentáře umí obhájit.
      Bohužel jak jistě víte začiná působit ČSSD SE SVOU TUHOU CENTUROU a chce,aby havarovalo stejně jako ODS a top sranda.

      PROBLEMATIKA IS SAMOPALNÍKŮ SE BUDE ŘEŠIT AŽ TADY ADMIN DÁ O TOM ČLÁNEK, TAK PAK.Ovšem presidenti i my tady, uvítají jistě i v tomto místě, váš připadný válečný plán, tak přiteli do toho. Budeme i dnes,zitra a vůbec, tady na to čekat.

    • lukaš napsal:

      Pane gandalf.
      Jistě zaznamenáváte,že pořád jsou IS bojovníci podporováni USA,tak daleko ještě Trump nedošel,aby něco na tom změnil.Jen mě to napovídá,že se Sýrie jen tak nevzdají.Přitom by stačilo,aby USA vypadly ze Sýrie,takhle nevidím dobrý konec.

      • WIKINGER Petr napsal:

        A LUKÁŠI JE VIDĚT,ŽE STREJDA PUTIN PANU USA ŠÉFOVI

        umí pomoci. Bez vydání gramu střelného prachu pomáhá mu-slimákům splnit jejich přání dostat se do jejich nebe,kde jsou vystaveni tlaku nejméně TŘICETI PANEN,Ty tam NA NĚ NEPŘETRŽITĚ ČEKAJÍ.ALLÁH AKBAR.

        NENÍ BEZ ZAJÍMAVOSTI,ŽE HADŽI PUTIN JE MUSLIMY OBLÍBEN ZEJMÉNA PROTO,ŽE BEZPRAŠNĚ POMÁHÁ TISICUM NEPŘÁTELSKÝCH MUSLIMŮ,KTEŘI PO TOM TOUŽI-DO NEBE-SAMOZŘEJMĚ POMOCÍ AUTOBUSŮ SYRSKÉ ARMÁDY.

        http://www.novarepublika.cz/2017/01/syrska-armada-poslala-na-onen-svet.html

      • Maroš napsal:

        Lukáš – zo Sýrie nemôže len tak vypadnúť ten, kto tam má svojich ľudí – vrátane svedkov, ktorých treba najprv umlčať.

  7. Sasin napsal:

    No esli Putin řekl, že má rád američany a že jim přeje všechno nejlepší po tom všem, tak tomu neříkám korektnost. Buď je to pitomost nebo další mediální střela.

    • pražská vlaštovka napsal:

      Já si přidám taky trochu svojí omáčky ke knedlíkům…
      o co jde:.
      mám totiž starost pořád s tím NATO a nikdo mi neodpoví -asi to ještě takè nikdo neví…
      podívejte se,přátelé,jak to vypadà :
      merkel po rozhovoru s Trumpem se sjednotili na tom ,že NATO dál bude existovat ,přesto,že
      říkal,že ho zruší…
      dokonce tam ,kde tyto vojenské parazitární jednotky ,včetně své techniky jsou již umístěny ,
      budou si je ty státy muset sami finančně udržovat….
      no ,co tohle je zase za blábol -oni si tu vesele jezdí z místa na místo -zvyšují svoji
      žoldáckou přítomnost na tisíce objektů ,chystají se budovat základny atd…
      to bych chtěla ,aby mi někdo vysvětlil -vždyť že tu jsou ,
      tak tohle je prakticky alfa a omega
      jistého udržení evropského konglomerátu pro ty nejšpinavější účely -jsem nasraná!
      jituš

      • pražská vlaštovka napsal:

        doplněk :
        k tomu dalšî „skrytá chytristika:
        usa tím pádem vlastně zabijí dvě(i více) mouchy jednou ranou :
        budou zde mít natažený pařáty,
        pařáty budou platit daňoví poplatníci -
        tento svůj nad sebou dominantní bič,
        a když se cokoli vyvrbí ,jsou hned k dispozici vládcům evropy -
        tedy
        ne vlastní armáda,která je nebezpečná ,
        protože je stvořená z lidí té,které země,a ti by mohli zklamat -
        ale armàda cizích subjektů,které jsme úplně jedno!!!
        j.

        • lukaš napsal:

          Jituš.
          Vůbec nevíme o čem se jednalo,možná to jsou jen slova a přání Merkelové puštěna pro tisk.Bude víc záležet jak se domluví Trump s Putinem.Pokud si ale USA bude chtít pokořit,porazit Rusko,tak věřím tomu,že se spíš ještě rozšíří voj.základny USA v Evropě.Tak důležitou věc,zrušit,nebo snížit voj.základny v Evropě,je na delší jednání,už v samotných USA.

        • proud napsal:

          Dobre vlastovko! :-).Krasne jsi definovala NATO jako policajta pro nas,tim taky je!

          • proud napsal:

            On to Trump totiz nevedel,byl vazne presvedcej ze za NATO se schovava jen teleso urceny k agresivnim valkam(jsem presvedcenej),az kdyz ho poucili ze je to hlidaci pes co nas ma udrzet ovcanama a ve stadu,teprv se mu rozsvitilo,bodejt by ho rusil.

            • Justass napsal:

              JITUŠ,
              ty protichůdné zprávy jsou myslím v této době,tedy v době předávání moci, celkem pochopitelné. Jedna média na straně GP druhá stále ještě v moci NP ušáka, tzv. analytici rovněž tak. Chce to klid.
              Jak jsem minule říkal: posedíme- zakouříme uvidíme. Myslím, tak do půl roku by mělo být jasněji. No a co se týká té NATO (ta mi také silně leží v žaludku), tak tady si dovolím predokovat její postupný odchod z výsluní až do
              jejího konečného vygumování, případně totálního přetransformování do lidskosti. To je ovšem proces na pár let. Důležité ovšem je , že se bude stávat postupně čím dál tím méně nebezpačná pro svět a tím i pro nás.

      • WIKINGER Petr napsal:

        DOMNÍVÁM SE TOTO

        udržování NATO jde USA do peněz.Proto chce USA president,aby peníze dali Evropané.Na př Německo by to stálo 60 miliard eur navíc.Hezky vyzbrojili Řecko,kvůli Turecku,půjčili mu peníze na tanky z BRD,ale tak ho zahnali doslova do krachu.Ted hrozí dvourychlostní rozpad EU.Sám USA president ještě není schopen závažnějšich rozhodnutí a teprve někdy v šestém měsici snad bude.

        OVŠEM I TED PÍSKÁ PÁRA Z PŘETOPENÉHO KOTLE A TAK MUSIME ČEKAT,AŽ TLAK OPADNE,ABY KOTEL NEPRASKL.

      • Maroš napsal:

        Pjakin v jednom zo svojich komentov poznamenal, že tie obrnené krámy aj s muníciou budú chcieť amíci predať tam, kam ich doviezli – ledaže sa im to nepodarí, tak to odvláčia späť. Abramsy sú im už nahovno – napríklad.

  8. pražská vlaštovka napsal:

    ….ano,nebezpečí,které se nekoná ,
    musíme rozdmychat panikou strachu z ruského „napadení“,
    abychom ospravedlnili ožebračovàní obyvatelstva a
    mohli nasadit rozmnožujícího se hlísta ,
    až do uplnèho prokousání a zanoření do tkáně národa , země ,vlasti…
    j.

  9. lukaš napsal:

    Jituš.
    I tak lze řešit nezaměstnanost v USA,ale i možné odpůrce podchytit.
    Navyšovat počty vojáků a dalšího personálu,živit a platit žold bude Evropa.

    • pražská vlaštovka napsal:

      lukáš:
      člověče ,přesně tohle mně také napadlo ,jako ta další likvidovaná moucha …..
      j.

      • Justass napsal:

        kopíruji shora:

        • Justass napsal:

          pardon – až teď

          JITUŠ,
          ty protichůdné zprávy jsou myslím v této době,tedy v době předávání moci, celkem pochopitelné. Jedna média na straně GP druhá stále ještě v moci NP ušáka, tzv. analytici rovněž tak. Chce to klid.
          Jak jsem minule říkal: posedíme- zakouříme uvidíme. Myslím, tak do půl roku by mělo být jasněji. No a co se týká té NATO (ta mi také silně leží v žaludku), tak tady si dovolím predokovat její postupný odchod z výsluní až do
          jejího konečného vygumování, případně totálního přetransformování do lidskosti. To je ovšem proces na pár let. Důležité ovšem je , že se bude stávat postupně čím dál tím méně nebezpačná pro svět a tím i pro nás.

          • pražská vlaštovka napsal:

            jusstas
            zařídím se podle moudrého návrhu:
            posedíme,pokouříme ,uvidíme..
            :-)j.

          • Sasin napsal:

            Justass napsal:
            29.1.2017 (18.26)
            pardon – až teď

            JITUŠ,
            ty protichůdné zprávy jsou myslím v této době,tedy v době předávání moci, celkem pochopitelné. Jedna média na straně GP druhá stále ještě v moci NP ušáka, tzv. analytici rovněž tak. Chce to klid.
            Jak jsem minule říkal: posedíme- zakouříme uvidíme. Myslím, tak do půl roku by mělo být jasněji. No a co se týká té NATO (ta mi také silně leží v žaludku), tak tady si dovolím predokovat její postupný odchod z výsluní až do
            jejího konečného vygumování, případně totálního přetransformování do lidskosti. To je ovšem proces na pár let. Důležité ovšem je , že se bude stávat postupně čím dál tím méně nebezpačná pro svět a tím i pro nás.

            • Sasin napsal:

              Nechápu komu de co do peněz. Jedni si v zastoupení státu tisknou kolik libo, jen hledají za co vyměnit, a druhým , těm emerickým blboňům včetně to účtujou do dluhů. Mám dojem, že už bychom se všichni měli o tuto úroveň chápání zvednout do sdalšíhoi patra, gde se budou dělit podíly na půdě a to naším a podíly na rozpočtu a to našim, kteří o tom budou rozhodovat a pak je nám úplně totálanálfekál u prdele, co si Trump na svém Titanicu počně s knyplem. Jinak si poseďte a pokuřte nevím naco. Muheeeeeee

              • nemajínatodostatseněkdykvýrobnímprostředkůmatd napsal:

                No na co čekaj?
                Asi jako diváci na tu jízdu…(nejdřív přefouknout bublinu a pak puf…Chvilku na to ubezpečení mocenských medií, že to bylo jen „zaváhání“ a stačí počkat a „jsme zas na svejch“…no a pak se hodí pěkná „nečekaná“ šlupa a leta už se to nezvedne…resp. možná pro VĚTŠINU (ne některé) už nikdy.

                Taky se těšíte na NAČINČANOU BÍDU?

                (vysvětlivky terminu: Bída při níž nikdo nemá na nic víc než vypadat pěkně – tedy chodit ještě nějakou dobu čistě oděn a vypulírován jako kokršpaněl, nesmrdět spoluotrokům na ulicích a mít na „tablety“ – takový i makový. Ale to je tak VŠECHNO. Tedy vypadat to bude pěkně na povrchu, ale pod tím nemohoucnost.)

                • Sasin napsal:

                  No dyk, kolik harpagondechajců gdy kalilo ocel na hlavy soustruhů nebo kolik jich vůbec gdy stříhalo kovové výplety do silničních panelů, že. I ten jejich Edison, bral vynálezy od svých poddaných za pár grošů a nechal si to napsat sám na své vlastní futro. Gdo se gdy doví, kolik jich okradl. Ta písnička je ohraná, něco jiného prosím.

                • Vy těm svým hrám opravdu věříte ? napsal:

                  Ptali se, jestli se na to dá nějak „připravit“ či zda na tom dokonce „nevydělat“ (ach zase to „myšlení jenom na sebe“ – u VĚTŠINY populace a ne na všechny-podle kteréhož pojetí se generují odlišné postoje a nápady…- pro případ první „jak vyjebat s druhými a sám si přilepšit“-ač krátkozraké dosud STRATEGIE fungující v rámci TOHOTO státního-mocenského Systému na výbornou.), třeba jen na té „vědomosti“ o tom, co se může dít…

                  No, z POZICE v rámci níž jsou v té hře zasazeni…nemohou. Dokonce ani opatření podniknout.

                  Zatímco v jiných pozicích, které tato (jedna z mnoha možných, ne jediná) hra skýtá…si „přilepší“ jak nahoru, tak (když) dolu.

                • Sasin napsal:

                  Šak víš co jsem psal minule o podílech a jejich organizaci soběstačnými podílníky, tak co dál? Budeme dělat furt kolo kolo rýnský za čtyry rýnský až se podělalo a upadlo do zapomenutí? Nebo co jako? Budeme si tady číst na nástěnce a tlemit se tomu jako telata, co dou zítra do masomlejnku nebo co jako? Heh

              • WIKINGER Petr napsal:

                PANE SASINE,ZÍTRA DÁM NĚCO O PODÍLECH Z ROZPOČTU.A JAK SE NA NĚ MŮŽEME ZKUSIT DOSTAT

                Taky si všimněte,jak Čina bojuje o nové podíly na půdě,když snad hodlá pronajmout za hranicí od pana PUTINA gigakus Sibiře na padesát let a jak se připravuje na to,že může být totálně proclena TRAMPEM.ŠKODA,ŽE ZMIZELO TO UDÁNI NA Sobotku a Hermana,jak ti vlastizrádci chtějí ukrást podíly na půdě ve formě celého Sudetenlandu. prý to má na stole státní prokurátorka,aby vypřemýšlela jak to ztopit atd.

                • dle-teorie-her napsal:

                  „Podíl“ je podíl někoho (něčeho) v něčem („celku“)

                  a ne celek někoho (Sasine!? Tos po.. poplet).
                  Zase plácáte nesmysly jako celu věčnost.
                  No co s váma…

  10. pražská vlaštovka napsal:

    ano Sasine -je to hroznà předpověď …!
    j.

    • lukaš napsal:

      Jituš.
      Přečetl jsem si na NR příspěvek,co se plánuje v EU.Sice se o tom mluví postraně,ale chtějí to uspíšit.Zřídit Spojené státy Evropské ze vším všudy.Je ale možné,že to Trump udělá jinak.Buď odvolá všechnu tu komedii s Ruským napadáním sousedních států,nebo to bude jinak a USA svým rozšiřováním základen,zvyšováním počtu vojáků,techniky,vlastně obsadí Evropu a budeme součástí USA.

      • pražská vlaštovka napsal:

        Lukáš:
        Pane Bože ,
        celá evropa bude součástí ameriky!! ne!
        pane Bože-ale logiku to má ,když to tak člověk pozoruje!
        A navíc vždyť už to vlastně je -s tím NATO,celkové aktivity – barevné revoluce v jejich
        zástavách a zastoupeních…všude jejich žrádlo anebo žrádlo popsané anglicky ,
        angličtina v řeči obyvatelů a není to jenom to okej…a co ty filmy -všude jenom jejich holyvůd..
        no pane
        j

      • proud napsal:

        Je rozdil,a velikej,mezi tim bejt soucasti a bejt kolonii………takze bych se moc netesil!!!

        • pražská vlaštovka napsal:

          Proude
          to se nesmí stàt -to je vize z hloubi nejstrašidelnějšího snu!
          j.

        • Sasin napsal:

          Třesky plesky. Evropa se rozklátí opět na západní část, ze které část Německa, Rakousko a Wenetto budou žádat o připojení k středoevropskému bloku Slovanské konfederace při současnném navazování přátelských vztahů s Ruskem. Sic jiné uspořádání po Jaltě, ale jediné možné. Území spojené KONfederačními zájmy podílníků na neprodejné půdě a rozpočtu vymezí místo šmejdům na západě, kteří budou muset vyjít s tím co si nakradli a budou se učit hospodařit na své a za své.

          • Paul Durham napsal:

            O té zóně bývalého RU + Bavorska jsem už slyšel před léty, tenkrát mi to připadalo divné, čas plyne a divné mi to připadá čím dál méně.

            • Justass napsal:

              To bych viděl jako reálné a chválihodné. Zdali se to tím směrem bude vyvýjet uvidíme až posedíme a zakouříme. A neříkej mi Sasine, že ty se v tom guláši současna dokážeš bezchybně orientovat.
              Je třeba posedět a zakouřit. :-)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!