Ale kdo chuděrce ČT vládne z New Yorku?

kissingerct

záhada, komu ČT skutečně patří, kdo je jejím skutečným pánem, kdo jí dává onen jednotný hlas, který nás tak dráždí, je vyřešena. Tím pánem, ČT ovládajícím, je Knihovna Václava Havla, která má od roku 2012 pobočku v New Yorku, nesoucí český název nadace Knihovny Václava Havla, anglický pak Václav Havel Library Foundation.

To tajemství prasklo ve středu večer v 18.28 minut, kdy si právě ona newyorská nadace Knihovny Václava Havla v pořadu ČT 24 – a tedy na půdě jí zřejmě podřízené České televize – uspořádala svůj vlastní program, touto nadací prý už rok připravovaný, a v onen středeční večer konečně zrealizovaný. Šlo o její interview s někdejším dlouholetým americkým ministrem zahraničí 93 letým Henry Kissingerem. Interview moderoval zahraniční zpravodaj ČT Martin Řezníček, kterého si nadace jako námezdní sílu pro daný úkol od ČT vypůjčila, a který by byl nejspíš v rozpacích, kdyby měl teď odpovědět, pro koho v oněch 15 minutách, kdy rozhovor s Kissingerem vedl, cítil, že pracuje? Zda pro ČT, či pro nadaci.

Možná by řekl, že to cítil pro obě stejně, protože v jeho očích (a vlastně i ve skutečnosti), obě názorově jedno jsou, ale možná by i dodal, že jako mocnější a ČT fakticky nadřízenou vnímal tu nadaci. Protože kdyby nadřízenou vůči ČT nebyla, nemohla by si na půdě ČT uspořádat svůj vlastní a jen pro ni specifický program, nemohla by jeho (Řezníčkovými) ústy klást Kissingerovi otázky specifické jen pro ni, pro nadaci, a nikoliv pro ČT. Ta by se totiž v době zvýšeného mezinárodního napětí, kdy mír na zeměkouli stojí na špičce jehly, ptala s ohledem na své posluchače určitě na jiné věci, než na které se Kissingera ptal rukou nadace pevně vedený zpravodaj Řezníček.

Ostatně posuďte sami. První otázka zněla:“

Kdy jste se poprvé viděl s Václavem Havlem a jak na toto setkání vzpomínáte?“

Otázka druhá:

Kým pro vás Havel byl? Byl to politik, disident, spisovatel, čím byste ho nazval?

Otázka třetí:

A co vaše myšlenky? Vy jste konzervativec, on byl spíš liberál. To samozřejmě neznamená, že byste se navzájem nemohli obdivovat, ale jak jste spolu vycházeli co se týče těchto politických otázek?

Otázka čtvrtá:

Proč myslíte, že Havel byl vášnivějším obhájcem NATO než vy, a že tak změnil svůj původní názor?

Podobné otázky – a všechny Havlem přeplněné – pršely na šedivou hlavu politického matadora dál a dál – a toho to tak nesmírně bavilo, že stále častěji vytahoval ruku z rukávu, aby se podíval, jak běží čas. Až konečně po patnácti minutách (interview mělo podle domluvy nadace s Kissingerem trvat půl hodiny), naznačil Řezníčkovi, že už toho bylo tak akorát dost, a zvedl se z křesla.

Interview, z kterého jsme se dověděli to, co jsme už shora naznačili.

Že za prvé zde máme zcela jasné a viditelné spojení ČT s Knihovnou Václava Havla i s její newyorskou pobočkou

Že za druhé hraje ČT v tomto spojení roli partnera podřízeného.

Že za třetí není možná newyorská pobočka knihovny pobočkou, ale centrálou, a skutečnou pobočkou je naopak to, co je v Praze. Třebaže reprezentováno takovými veličinami jako jsou M.C. Putna, M. Palouš, Michael Žantovský, Dagmar Havlová, Karel Schwarzenberg, Michal Horáček, Jáchym Topol, Zdeněk Bakala a další.

Ti tedy vládnou ČT z Prahy. Ale kdo jí chuděrce vládne (a možná rozhodněji), z toho New Yorku? Ví to v republice někdo? A zajímá to někoho?

 



loading...

93 Komentářů k Ale kdo chuděrce ČT vládne z New Yorku?

  1. lada napsal:

    je to tak. A jak všem redaktorům a redaktorce „zářily oči“.
    Trapná havlárna. A navíc, ano, v době, kdy mír je na hraně, kdy je jedinečná příležitost něco ze starého válečníka vytáhnout, tak se Řezníček ptá na zvěčněného, svatozáří obestřeného Havla.Pro mne toto byl ten moment, kdy jsem se rozhodla již na „publicistiku“ čt 24 do budoucna nedívat. Ztráta času a nervů.

    • obycejnilide7 napsal:

      Lado, TV i radio jsem odhlásil na poště stačí cca 10 minut a mam klid už nějakej rok. Neplatím. Duvod – nemam fyzicky přijimač doma, odnesl jsem ho a vyhodil do sběr. dvora. Odhlásil jsem hlavně kvuli dětem a jejich indoktrinaci, nemožou se těm Kavčím sračkám chudinky ještě odpovědně bránit. Mají ohromnou pamět stačí když něco vidí jednou a hned to vijó …
      TV poplatky mám hrazené platbou za internet tak děckám možu pustit cokoliv z TV po netu, ale oni tam pro ně nic nedávají, radši vybírám sám co pustíme.

      • proud napsal:

        Na ulozto.cz,ulozto.sl,youtube a treba torrentech toho mach pro deti i pro sebe habakuk!!! Jen je dobry se na to nejdriv podivat sam abys vedel co jim pustit,nebo nepustit.A zadarmo,protoze dokud budou penize a obchod,bude se delat pro deti i dospeli jen to co se GP hodi a co schvali,jinak na to samozrejme nebudou prostredky.

    • WIKINGER Petr napsal:

      ZE STARÉHO VÁLEČNÍKA NĚCO VYTÁHNOUT?KDEŽE NAOPAK

      nikdo to nesmí vědět.Dostal prý za tu čtvrthodinu miliony od BAKALY,který je ukrad s pomocí hejvla v OKD, aby za to SOUDNĚ dostal titul GAUNER a smál se NYNÍ dál DOMORODCŮM ČR pomocí ČT.

      JEŠTĚ ŠTĚSTI,ŽE ZVOLÍME V PŘIŠTÍCH VOLBÁCH JEHO KÁMOŠE RABUŠE I S JEHO HNUTÍM ANO,BUDE mi LÍP..

  2. Libuše napsal:

    Já se na ČT nedívám dobré 2roky.Jenom mě štve, že musím jako otrok platit na její provoz.

    • neplatte televizi napsal:

      platit nemusite, staci prohlaseni, ze nevlastnite televizni prijimac.

      A znate novodobe stupnovani pridavneho jmena lzivy?
      lzivy, lzivejsi, VEREJNOPRAVNI :-)

  3. petr napsal:

    Pjakin právě o tomto po celém světě velmi intenzivně cestujícím důchodci mluvil. Že je to velmi důležitý kůň globalistů za kterého momentálně nemají náhradu. Před nedávnem byl tento americký důchodce velmi okázale přijat čínským prezidentem.
    A teď dělá rozhovor v nějakém českém zapadákově?

    Za tím bude nějaká čertovina. Ten rozhovor je nutné důkladně prozkoumat, tady nešlo o nějaké vychvalování Lahvovy mrtvoly.
    Spíš bych očekával že to byl vzkaz globalistů pražské kavárně, že se mění uspořádání světa (aby např. přestali útočit na čínu)

  4. petr napsal:

    Všimli jste si jak ve všech televizích a rádiích nahrazují starou zkušenou generaci mladými dementy kteří si nedají do souvislosti ani 1+1 ?
    Vypadá to jako by cíleně vybírali po všech stránkách hluboce podprůměrné lidi.

  5. stefan goga napsal:

    Co sme to za narody ak nedokazeme povalit statne televizie,ktore si sami platime a vlastizradci ju prevadzkuju a oblbuju za stedre odmeny. ISLAND nam ukazal pekny VZOR ako snima je potrebne nalozit.Sila je v narode nie vo vlade.Havloidi,sionisti,korporacie su nad zrazom pripesti.Staci aby narod donich strcil a vratil si slobodu rozhodovania a doveru narodnych statov.

    • proud napsal:

      Presne tak,i ta sila a moznosti tu jsou………..ale ta vule nejak chybi,blizsi kosile nez kabat,pak budeme svadet na vlastni deti to co jsme sami posrali a posrat nechali…………

  6. lukaš napsal:

    Vážení,ČT si dovolí co povolí vláda.
    Když to spíš vyhovuje,jak vládě,tak pražské kavárně,nepůjde to změnit,dokud se nezmění vláda a směrování její činnosti.Navíc k tomu nabádají různé směrnice EU.

  7. tojefuck napsal:

    Nejlepší je jak dostal Nobelovu cenu míru za vybombardovanou jihovychodní asii.

  8. Paul Durham napsal:

    http://ekonomika.idnes.cz/srovnani-cen-elektriny-a-plynu-dmf-/test.aspx?c=A170209_145918_test_rts

    držte huby a plaťte , plyn, elektriku, televizi, kokoty…

  9. Sasin napsal:

    Šmejdi, co si sami nastavili základní nepodmíněný příjem,, někteří by prý bez dvouset tisícového příjmu neuživili rodinu, jsou zatím v klidu. Až jejich bůh dopustí, bude napínavé sledovat co ty motyky spustí.Babišenko zatím čeká na příkazy. Žijou tady i blboni, co by jim dávali druhou, třetí dvacátou pátou šanci aby prý konečně zavedli tu vysněnou bezdomográcu. A pak že gdo je blbější. Šmejdům z konečníku demográce čouhají jen kotníky, které jim z dola, z nasrané a poblité hromady, okopávají horolezci co ten puch už probudil. Přírodní zaKONy jsou ale neúprosné, zákon padajícího hovna nigdy nedovolí aby se dostalo do nebe, tak uctívají peklo, které si na zemi připravují. Tomu říkají zásluhový kariérní postup, který jim zajistí lepší umístění v konečníku až po ty nejvyšší, gde mohou zvobracet a přeměnit všechno dobré co se do teho naházelo na jednobarevnou HomoGenní hmotu.Tento materiál jim odpadává a hnojí hlavy dalším horolezcům, dokud je to nepřestane bavit a nechají ten systém prostě umřít bez pomoci.

    • dnyanocihájenínwooochranářskourukoujsoupryč napsal:

      Sasine,

      „Dny profesí jsou sečteny: Přichází post-profesní společnost“
      dolezite.sk/-Dny-profesi-jsou-secteny-Prichazi-post-profesni-spolecnost-adlw.html

      Ad1:
      „uz to davno zacalo

      vsechny ty sluzby na bazi sdileni (coz je lez, uber nic nesdili ale normalne taxikari, stejne lhani plati i pro ostatni, delaji z pracovnich mist nebo podnikani pouhou brigadu snadno nahraditelnych jedincu. pomoci lzi o tom jak skutecne funguji. ted me dostala dalsi sluzba – odvez to – nebo tak nejak, tak prijdou o praci i kuryri.

      nekvalifikovani lide budou proste diky lzisdileni odsouzeni do role bezprizornich otroku.“

      Ad2:
      „Dejme tomu, že už se prognostici konečně jednou strefí a budoucnost se jim nebude vysmívat jako to bylo dosud. Ale mne by zajímalo, jak to v té budoucnosti bude s penězi. Když práci (jakoukoliv) za lidi vykonají stroje, to taky pak dostanou výplatu? A co si za ni budou kupovat? A co lidi, když teď budou bez práce. To budou od těch strojů žebrat? Nebo snad jim budou stroje přidělovat podle jejich potřeb? Samosebou o potřebách lidí musí pak rozhodovat stroje, když jsou jednak chytřejší a navíc narozdíl od lidí pracovaly.“

      Ad3:
      „Pred sto lety slo nahradit profese ne lidi. Dnes jde nahradit primo lidi – v jakekoliv profesi. Vsechny profese ktere jste uvedl mohou uz ted delat roboti.
      Pracovni doba se nezkracuje ale prodluzuje pro min lidi, a zkracovat se nebude jenom pracovniku ubude. Zamestnavatele maximalizuji svuj zisk.
      Majitele tovaren neutrati svuj zisk (az na nepatrnou cast). Neutraci ho ted a nebudou to delat ani v budoucnosti protoze to nepotrebuji. Nakupuji akcie a vyrobni prostredky, akumuluji bohatstvi – odcerpavaji enormni zdroje a destabilizuji tim ekonomiku. Zaroven to zpusobuje ze bohatych ubyva a jsou vice bohati = mensi cast svych prijmu utrati za potreby a vrati tak do ekonomiky.

      Jenom ten konec by sel, par sluhu pro bohate jako super VIP servis – ale to bude jenom tak jeden ze sto tisic lidi.“

      Ad4:
      „Ani piráti se po sedmisetstránkové (!) diskuzi nedopátrali toho, kde by se na ten základní příjem vzalo. A to se bavíme o dnešní společnosti, kdy pracuje a odvádí daně 99% práceschopných.“

      Ad5:
      „Nicmémě ani dnes se třeba lékaři neradí s wikipedií a právníci někde na internetové diskuzi. Různé obory mají své vlastní expertní zdroje, ne vždy online“

      Ad6:
      „Lidi s nedostatecnou inteligenci proste musi cekat na umelou inteligenci ktera je bude vodit za rucicku a vyhleda relevantni zdroje, a do te doby se spolehat na odborniky at uz jsou jakkoliv „odborni“. Treti nejcastejsi pricina umrti v USA je chyba doktora… (v CZ nesledovatelne)“

      Ad7:
      „“Člověk je superuniverzální stroj s neuvěřitelnou schopností samoprogramování.“

      Ktery pracuje naplno sotva 4 hodiny denne, kazdy kus vyzaduje nejmene 10 let programovani, a jeste vam zavola ze dneska neprijde pac ho boli hlava :-))
      99.9% povolani nevyzaduje superuniverzalni stroj se schopnosti samoprogramovani“

      • .lak napsal:

        No jasně krásné byli iluze idealisů že jednoho robota budou přebalovat jako miminko dva programátoři. V praxi je to tak když má nádeník co by přívěšek strojů mezeru byť pár vteřin tak mu přidají dárečka na mazlení. A programovat musí třeba pět vylágrovanejch vrtošivejch kriplů ale za všech okolností nebude a to upozorňují schopnej protože když se dělá tak se zpravidla vždy něco pokazí a verky si občas odplivnou z nejrůznějších mechanických i programovýh nedostatků a tam už to jde nastavit aby nosil peníze do práce a nikoli naopak.

        • Sasin napsal:

          Taky trefně vyobrazené. Kultura sdělování se zlepšuje a zpřesňuje. Bez obrazotvornosti by to nemělo tu sílu.

      • jan nowak napsal:

        .. máš tam chybu tystimdlouhymkooominickem
        www w Ad3 : to nebude 1/1.000 ale 1/2.700 ? ?

      • Sasin napsal:

        Města jsou plná otroků a pijavic. Jsou na sobě závislí.Vybírají, volí sebe navzájem. Soběstačné nebo normální lidi tam nehledej. A že by měli živit i ještě stroje? Z čeho?

  10. Maroš napsal:

    Nepodmienený príjem vychádza z genetiky židovstva – keď ich vtedajší Globálny prediktor – faraón – slovo šľachtil v zmysle ušľachtilý je zavádzajúce – geneticky modifikoval ako parazitov tým, že nemuseli vykonávať žiadnu prácu, ale za to dostávali žrať šlichtu – mannu nebeskú – jednostrannú stravu, ktorá v nich generovala aj genetické poruchy reprodukcie, vypestovala psychickú nenažranosť po všetkom – cham, a zároveň lenivosť – teda – tendenciu ovládať iných vo svoj prospech, čo sa ako vloha upevňovalo – ako biela farba u králika – incestom, vďaka čomu sa upevnili aj degenerácie, prejavujúce sa v agresivite, pederasii, homosexualite, nečestnosti, komplexe moci a vražednosti – teda ideálne Kainovo plemeno upotrebiteľné ako periféria moci – teda – exekutívny nástroj.
    Normálny človek potrebuje zmenu, inšpiráciu a činnosť, aby sa mohol tvorivo realizovať, skúmať učiť sa. Ne-podmienený príjem, je pokus Židov, ako urobiť z Gójimov degešov – aplikácia ich chorého uvažovania.

    • proud napsal:

      No,Maro,ted jsi propad kazdym slovem,jeste se nad tim zamysli :-).Tohle rozhodne zidovina neni z prostyho duvodu,to posledni o co stojej je aby se z ovci stali lidi a rozvijeli se,a prave ten podle tebe zidovskej nepodminenej prijem je k tomu cestou! Ten pravej!!!! Je klidne mozny ze ty ruzny „alternativy“ k nemu co se vyrojily uz je jejich prace,dokonce hodne pravdepodobny. Nu,premejslej:-).Nebo veris tomu ze kdyz ho dostanes a nic jinyho k tomu,ze budes stastnej a spokojenej flakac? :-))))))))))))))))))))))))))

      • Eschatolog napsal:

        vy uz ho evidentne pobirate s uzasnymi nasledky

      • Maroš napsal:

        Proude – nejako ti uniká rozdiel medzi ne- a podmieneným príjmom, t. j. – práve ma presviedčaš, že ovca, ktorá už nebude musieť hýbať nohami a papuľou – keď bude na infúziách – tak takáto ovca sa začne osobnostne a duchovne rozvíjať?
        Necvikať kartu práve za pásom, a nerobiť vôbec nič je zásadný rozdiel. Človek na vidieku s tým problém nemá, človek druh činžiakový áno – preto má v niečom pravdu aj Sasin, ale hnojarina nie je jedinou tvorivou činnosťou ľudstva – napríklad ako domáca výroba loveckých patrónov, keď už nechceš loviť drúkom. Potom je tu aj iná pravda – súčasná výroba ľudí typu zombie a typu zviera.

        • proud napsal:

          „práve ma presviedčaš, že ovca, ktorá už nebude musieť hýbať nohami a papuľou – keď bude na infúziách – tak takáto ovca sa začne osobnostne a duchovne rozvíjať?“ ….. presne to mam na mysli,ale nepresvedcuju te o tom,nikoho o nicem nepresvedcuju,i kdyz to tak casto vypada,krome trollu a skodicu o jejich pitomosti,ale vlastne ani ty nepresvedecuju,jen jim ukazuju ze se to nich vi :-)).Chapu ze je vas dost co klesli na mysli,ne bez duvodne,ale ovce se s pomoci ostatnich muzou zmenit,nejsou dusevne chory ani to nejsou pitomci,jsou proste jen „uspany“ systemem.

        • proud napsal:

          Apropo,prezentuju jen svoje nazory a zavery,svy puzzle jak se me skladaji,jak to vidim,nikomu nic nenutim,natoz prikazuju…………

    • Sasin napsal:

      Pravé jsou jen podíly na neprodejné půdě a společném rozpočtu, každému podílníkovi od naší mámy, co se v zemi upeče, ze kterého budou brát podílníci rovný podíl vlastnoručně vymalovaných bankocetlí se zárukou PRAVosti na směnu a za účelem kontroly kukaččích šmejdů Správně říkáš Marošu, že harpagondechajcký základní příjem, kterého by chtěli natisknout tolik aby skoupili i ten zbytek půdy po kterém ještě něgde, například u nás mimo Prahu a Bratislavu, gde chodí tak nějak normální lidi měli zapsáno na nějakém papíru vlastnictví, ze kterého budou navíc vybírat ještě daně z vody, prdu, vzduchu a vůbec výpalné za to že tě nechají na živu.

  11. jan nowak napsal:

    Korálek
    Božena Němcowá a jan nowak

    Oud úplně zcepeněl wětšího wola newiděl..
    .. dal mu facku na sále & přetrhnul mu korále ! !
    Ráno půjde na pole..
    .. a nakope mu plnej PYTEL ( Kobzole : ))

  12. Petr napsal:

    Marosu, zida si strcte do prdele. Kazdy kdo se narodi no teto planete ma narok na podil z prirodniho bohatstvi,nebo pudy.

    • Paul Durham napsal:

      nemá

      • Petr napsal:

        Ale ma. A nebo na ni ma narok jen ten kdo ji vyuziva? Nebo jeden se narodi dobre a bude mit vse ? Druhy spatne a bude mit hovno a nebo ani nebude mit na to hovno? Jeden muze mit miliardy a vlastnit vse a druhy jen makat na toho co se lip narodil?

        • Paul Durham napsal:

          Vaše otázky s tím nesouvisí, nemá nárok , protože nevlastní planetu.
          Má povinnost se starat o svoji obživu ve svém životním prostoru tak, aby neškodil generacím následujícím, zatím je to přesně naopak, protože onen „každý“ právě žije v iluzi „nároku“.
          To že se někdo narodí se zlatou lžičkou v ústech a jiný s posranou zadnicí nemá přece ani obecně jedinou příčinu.

          • lepesituovany-ten-se-umel-narodit:D do pozice napsal:

            To záleží na tom, jestli se „přiděluje“ BIOLOGICKÉMU JEDINCI NEBO POZICI (situované v nějakém umělém pomylném právním systému)…

            • lepesituovany-ten-se-umel-narodit:D do pozice napsal:

              Je to asi takovej rozdíl jako jestli se PRÁVNĚ (nikoli fyzicky) nacházíš na konci drátu (fakturovaný) nebo na začátku odkud ti pouštěj proud…(teoreticky bys mohl být v obou pozicích zároveň, ale v uměle postavených pomyslných systémech je obvykle totiž OMEZENÝ a hierarchizovaný počet pozic, takže např. na začátku drátu „smí“ být podle něj např. jen 1, kdežto na konci miliardy třeba).

          • Petr napsal:

            Problem je v tom ze nekteri si mysli ze planetu vlastni a k tomu jeste neco na vic.
            Iluze naroku u mne spociva v tom ze si nemyslim ze par lidi by melo vlastnit cely svet. Netvrdim ze bychom se mneli mit vsichni stejne a nebo ze jsme si vsichni stejne rovni. Ale nejaky zakladni prijem by mohl vyrovnat rozdil mezi pracujicim a neprispusobilym, kteri uz stejne tento prijem maji i kdyz se nazyva jinak. Bohuzel lide kteri se snazi dodrzovat Vase pravidlo jsou biti nejvic. A myslim ze prave zakladni prijem by je zvyhodnil.

            • nicneřešící-aprotostímtakébudoupolitickyoperovat napsal:

              Petr, „základní příjem“ (stejně je to k ničemu protože s pár „penězi“ stejně nezměníte svou situaci nevlastníka výrobních prostředků! – ty můžete leda jenom utratit na koncové „zboží“, ale ne mít přístup k tomu produktivnímu na čem pracovat.)

              - prostě se o tu částku zvednou plošně ceny a „jste zas na svých“ (nakonec pořídíte totéž co předtím i kdyby jste měl ještě navíc ten „základní příjem“ v „penězích“).

              • Petr napsal:

                To same by se mohlo rici i o kazdem zvyseni platu. Hlavni krok by mel byt znarodneni nerostnych surovin, banky tisknouci statni mnenu a pod. No jo jenze to chce zmenu systemu. Dokud se nezmeni system vsechny nase napady, jsou jen utopie. Tady funguji na podilu nabozenske sekty.
                Mi to spis ted pripada, ze jako lidstvo mame to co si zaslouzime. Par tisic lidi ovlada miliardy. Takze ta nase particka tady, aspon pokecame jak bychom chteli zmenit svet. A jestli by se zvedly ceny,tady v tom pripade, nebo nezvedly je uplne jedno.

                • Paul Durham napsal:

                  Do nedávna to vždycky bylo tak, že kdo první přišel první kradl a loupil , jinak řečeno zabral. Až do okamžiku , kdy na sebe ( v důsledku kulatosti zeměplochy ) ti vyslanci lidstva narazili za koncem světa navzájem. Pak přišlo období rvaček a poměřování přirození za účelem nastolení hierarchie ve smečce – počátky té tzv. globalizace. Dnes se rvačky odehrávají v tichosti a jelikož území je již zabrané, tak se zabírají lidské zdroje. Brzy bude zabrané úplně všechno a dojde nevyhnutelně na konečnou rvačku o špičku pyramidy. Tak to je.
                  O tom jak by to mělo a mohlo být si můžeme povídat , můžeme sympatizovat nebo odmítat různé modely, ale ta debata je akademická.

                • proud napsal:

                  Akademicka je jen do ty doby,dokud ji akademickou budeme drzet a nezacneme k tomu diskutovani i jednat………jelikoz jak vime,vsechno co kdo udela ma nasledek,akce a reakce.Jde jen o to co,jak a kdy delat.

                • proud napsal:

                  Mas recht,nejrychlejsi a konecny reseni je si rozbit hlavu a vitez bere vsechno.Kde je ale napsano ze je to nejlepsi reseni? :-)

                • Sasin napsal:

                  Durham
                  Lidé nejsou pány svého myšlení, reagují na vnější signály, kterými společně dotvářejí paměťové pole nad planetou. Že tady diskutujete rovněž není vaše rozhodnutí, je to reakce na nějaké nesrovnalosti ve vašem napojení na toto paměťové pole a výsledkem je, že tady hledáte odpovědi. Se systémem ani s médii toto vyřešit nedokážete a tak se obracíte na sobě rovné, kteří svým diskutováním a hledáním odpovědí na vaše otázky zesilují paměťové pole, na které se zítra napojí další. Jsou i tací blboni, co si tento jev vykládají jako promluvy s anděli, či bohem a vrhají se do náruče ezoteriků. Kupují si jejich knížky, jezdí za nimi na semináře a platí jim za hodinu klábosení o sebeuvědomování tisíce. I ti jsou napojeni na pole, které tady zesilujete, tak se snažte. Kvantový skok pak může být mnohem účinnější. Muheeeeeee

                • proud napsal:

                  „Že tady diskutujete rovněž není vaše rozhodnutí“………:-))))))))))))))))))),ale no taaak:-)))),odpoutejme se uz konecne od toho ze nam cosi,nebo kdosi vladne i na nasi osobni urovni,na urovni naseho „jastvi“ a priznejme si uz konecne ze kazdej z nas je tvurcem zodpovednym za kazdy svy rozhodnuti a kazdej svuj cin!!! Jestli nekde a kde a budu diskutovat,i jak povedu diskusi je JENOM MOJE vec! Akasa je tu pro me!!! Ne ja pro ni,jsme v „symbioze“,kterou bych si za normalnich okolnosti urcoval ja sam,ze se naslo par moci zpitomelejch geniu a zaclo potlacovat tvurce v kazdym z nas je vec dalsi! Takze v tom nedelej gulas a neboj se toho co jsi,jdi tomu vstric!!!

                • proud napsal:

                  Nebo pak druha moznost,lehni na hadr a utesuj se,plac nad tim,jak ty jsi jen tim nastrojem kterym kdosi nebo cosi vladne protoze to tak ma bejt a prezivej a chcipni si v tom bludu.

                • proud napsal:

                  Muheeee…………tuk,tuk,tuk……….

                • Sasin napsal:

                  Než něco napíšeš počítej alespoň do padesáti, páč mezi tím se napojíš a pochopíš lépe rozdíl příčiny od následku. Páč máš delší vedení, zamysli se, na jakou příčinu si teď reagoval. Muheeeeeee

                • Petr napsal:

                  Proude reseni je neuveritelne jednoduche. Vzdyt tech par tisic nadlidi zije s nas. Oni maji podlozene bohatsvi nama a lidskou blbosti. Jen jim prestat slouzit.

                • Petr napsal:

                  Nejak tak. Akorat ten boj o ten vrcholek uz probiha.

                • proud napsal:

                  Cos napsal Sasine,plati poresne pro tebe s tvym debilnim muheeee,o podilech,rozpoctech a rozdelovani se ani nemluve !!!

                • proud napsal:

                  Cos napsal Sasine,plati presne pro tebe s tvym debilnim muheeee,o podilech,rozpoctech a rozdelovani se ani nemluve !!!

                • proud napsal:

                  Boj o vrcholek zreme,mozna probiha,nebo je naplanovanej,nevim,ale tak ci onak je to boj mezi elitama s tim ze pro nas se nic nezmeni a jestli,tak k horsimu,takze me ten boj nezajima,me zajima boj obycejnejch lidi,ne prachatejch parazitu!!!!!!!

                • Paul Durham napsal:

                  Sasin 11.2.2017 (13.34)

                  „Lidé nejsou pány svého myšlení, reagují na vnější signály“ – na toto jste poukázal velmi naléhavě, jsme totiž účastníky směrovaných vnějších signálů tak, aby následně generované myšlení tzv. běžného člověka ( (c) čssd ) mělo přesný vzorec. Vzorec podle potřeb chovatelů k zakrytí paměťového pole nějakou sračkou, ve které se lidské zdroje vzájemně utopí, protože ji nakonec nepoberou, statisticky.
                  Je to na každém jednotlivci, čím se stravuje, tělesně i duševně.

                • proud napsal:

                  „Je to na každém jednotlivci, čím se stravuje, tělesně i duševně.“……….lip bych to nenapsal,ovsem Sasin je jinyho mineni,mysli si ze to je v poradku,jen neni v poradku ze nam ty vzorce davaji spatny lidi.Sasin proste chce vsechno na pohodu,jenom ne bejt zodpovednej za vic nez par zahonu a pouhy vyjadreni se k jakymus rozpoctu,od cehoz vseho muze dat ruce pryc a rict,to oni to nakonec zkurvili,ja to prece myslel dobre,a nezapomene na svy muheeeee…………

                • Paul Durham napsal:

                  proud 19:33

                  pak vám ovšem váš vga monitor zobrazuje jiného Sasina než mám já na svém v hdmi, ale to by mne nepřekvapovalo

                • proud napsal:

                  A veris tomu,ze to ani me neprekvapuje?Staci cist co vsechno dokazes zplodit a jak dokazes pohrbit to dobry co sem tam napises naprostou volovinou,napriklad vyplodem o penezich ;-).Ale je zajimavy sledovat jak se k nim ruzny lidi ruzne stavej,i kdyz jich maji zrejme dost.

                • proud napsal:

                  Ty budes takovej ten „praktickej“ cechacek,dokud je ma,bude kritizovat a podobne,jak bude hrozit ze je mit nebude,budes najednou horlive prikyvovat a rovnat krok s kazdym kdo ti je potencialne nasype……….

                • proud napsal:

                  Nebo me tak napadlo,abych ti treba nekrivdil,vysvetli mi podobnost mezi OBchodovat-OBchazet-OBlbnout a dalsima OB-,povez mi co je dobryho na penezich a financnictvi,tvorbe cen a onom OBchodovani a pro koho,hlavne pro koho.

                • proud napsal:

                  V cem a jak je to lepsi pro dodavatele,odberatele,ty kdo ty veci k obchodovani vydrou a vyrobej,co je na tom „spravedlivyho“???!!!

                • proud napsal:

                  A jestli to to vsechno jeste ani ted nedoslo a nedochazi,pak promin……..ale dal spolu nemame vlastne co resit ;-)

                • proud napsal:

                  Protoze se dovolavas duvery tam kde jde od samyho zacatku az po konec o podvod,OBchazeni.Navic samozrejme umyslny,zakalkulovany :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

            • proud napsal:

              A proc bysme se nemeli mit vsichni „“stejne dobre jako standart““,kterej si kazdej podle sebe vylepsuje,nebo mu to staci? ………….

              • proud napsal:

                Dostavame se zase zpatky ke korenum.Proc se maj mit nekteri spatne,jini lip a dalsi dobre,jiny luxusne? Nejde se vsema vymozenostma ktery lidstvo uz davno ma preskocit to spatne a lip a zacit u toho dobre jako standartu??!!! Nejde,ani kdyby nevimco,dokud se budeme navzajem vykoristovat pomoci penez!

                • Petr napsal:

                  A kdyz nebudou penize, budeme se okradat jinym stylem. To by uz bylo abychom neprisli na to jakym.

                • proud napsal:

                  Prima,dej nejaky priklady v cem se budeme moct okradat kdyz nebudou penize a lidi nebudou ovcanama at si to muzu prebrat a zkusit najit nejaky vychodisko jiny nez rozdel a panuj,kdyz si mame panovat sami.A to si musime,jinak se nic nezmeni,jinak dal budou ti nejdriv zboznovany a v par generacich postupne nenavideny vladci a my se znova propadneme do otroctvi.

                • proud napsal:

                  Tvuj a nejen tvuj problem je,ze do toho co popisuju jako moznou budoucnost cpes ne budouci lidi,ale stavajici ovce a stary mysleni………..porad nevidis ze to nejde dohromady? :-)

              • Petr napsal:

                Jo, Proude v tom ze se to zmneni k horsimu, souhlasim. A to ze Vas nezajima ceho jste potencionalnim ucastnikem je Vase vec. Jak se ve Svejkovi rika – jeste nemohlo byt tak spatne aby nemohlo byt hur. Ja se spis ridim – aby bylo lip, musi byt prvni hur.

                • Petr napsal:

                  Priklady ? Proc ted jsou lide ochotni slouzit za pakatel jen proto aby se zavdecili. Vzdy budou lide kteri budou rozhodovat. Nemuzou o vsem rozhodovat vsichni. Opet zacnou mit ti na postaveni sluhy, kteri budou mit ruzne vyhody. Zas dojde k tomu to kolotoci. Ja proste v nejake vylepseni cloveka neverim.
                  Ted mi Vy vysvetlete jak chcete vytvorit idealniho cloveka.

                • Petr napsal:

                  Proude, ja zadne problemy nemam. To ze Vase komunisticka ( nemyslim urazkove) ideologie – kazdemu podle potreb nebude fungovat to neni v ni, dokonce zni pekne, ale je to v lidech. Bohuzel jsme jaci jsme.

              • Petr napsal:

                Kazdy mame jine predstavy o standartu a kazdy by ho chtel vylepsit. Vetsine lidi je jedno jestli to je na ukor nekoho, nebo neceho.

                • proud napsal:

                  Samozrejme,to co popisujes je prave ona soucasnost ze ktery se potrebujeme posunout dal.A posunem se dal jen tehdy,kdyz se ze soucasnosti a minulosti poucime,ale ne kdyz si vezmeme sebou.Kdyz neveris,never,bylo dost veci kterejm jsem neveril,nebo naopak veril,ale az kdyz jsem je zkusil v praxi,teprv jsem zjistil jaky skutecne jsou a jak daleko jsem byl od pravdy o nich.

                • proud napsal:

                  Jisteze ma kazdej jinou predstavu o standartu,ale zadnej ji nema takovou aby hladovel,chcipal bez pomoci na nemoci protoze nema na doktora,neposilal deti do skoly protoze na ni nema a nemel kde bydlet,v kulturnejsich krajinach teplou vodu,hajzl a v zime topeni!Standartem se nerozumi chcipani!

                • proud napsal:

                  A uz i bezdomovci u nas nemaji ani ten standart……….je to v poradku a nebudeme s tim nic delat,protoze holt takovy ty lidi momentalne jsou????????????????????????!!!

                • Petr napsal:

                  Proude, Vy mi tu popisujete situace, ktere zname a nelibi se nam.
                  Jednou jsem nabidnul praci za $20 na hodinu plus jidlo a ubytovani. Bily canadan chudy penezne. Pracoval par hodin pak nasledovaly vymluvky. Prace to byla lehka. Potreboval jsem predelat par mistnosti. Spis uklid. Takze nekdy ti chudi take nejsou nijak nezodpovedni za svuj udel.

                • proud napsal:

                  Tenhle byl……….a je jich spousta.Ale ne vetsina a jestli tak jen proto ze proste jenom „nevedi“.Flakacu je taky dost,system je vytvari protoze musi,ma to v sobe zakodovany,ovsem otazka je kolik v tom je i umyslu.Jenze ja tvrdim ze zabejvat se kazdou systemovou picovinou a tim co kterej jeho slouha kde udelalm a dela je drbarna co nas odvadi od toho hlavniho,zmeny systemu jako takovyho,protoze tim tohle vsechno padne,stane se to minulosti a zbudou obcani a dezorientovany ovce kterejm bude potreba pomoct,samozrejme s jejich pomoci…….Anebo to nezvladnem a bude z toho klasicky vybijeni se kdy si ti nahoire zase budou mnout ruce nez si je umejou a napakujou se,jako vzdycky………..mame na vyber.

                • Petr napsal:

                  Proude, nas vyber to nebude. Na to jsme mali pani. Notne pochybuji ze za nasi generace dojde k zmene systemu. Vse ukazuje presne opak. Mozna dojde k vymnene panu hlavnich. Ale lide vzdy budou volit toho co jim nabidne koblihu. Pokud lidi postavite pred tvrdou realitu a program ktery jim tu koblihu nezarucuje okamzite, tak Vas poslou do prdele.

                • proud napsal:

                  to mluvis o ovcanech,ale ne o lidech,prave…….

              • obycejnilide7 napsal:

                to Sasin napsal: 11.2.2017 (13.34)
                „Lidé nejsou pány svého myšlení, reagují na vnější signály, kterými společně dotvářejí paměťové pole nad planetou. Že tady diskutujete rovněž není vaše rozhodnutí, je to reakce na nějaké nesrovnalosti ve vašem napojení na toto….“

                Zdravím tě a dobře Sasine, správně pochopeno-
                pokud mluvíš o cca 60-70%lidí tak souhlas, dodám že jsou jak tyto případy a pak i jiní co chodí „nasésat“ na situaci do diskuzí s cílem provést odpovídající zásahy v infopoli atd. A taky bych řekl zde v čr lidé dělají teď jeden kvant. skok za druhým jen se o tom asi moc nepíše je to však poznat.
                Pak reagoval Proud a taky měl svou pravdu ale pochopil to po svým asi:)

  13. Milada de Winter napsal:

    Řešením je zestátnění České televize a Českého rozhlasu jako v Polsku a propouštět. Když se chce, tak to jde.

    Za 1. pololetí 2016 vyhodili z Polské televize 163 novinářů typu „židohavloid“ (výpověď daná zaměstnavatelem, zaměstnanec se stal nadbytečným z organizačních důvodů).

    Polská pravicová koalice v prosinci 2015 bleskově odhlasovala novelu mediálního zákona (parlamentní volby byly 25. října 2015). Novela vedla k fatální změně ve fungování Polské televize, Polského rozhlasu a tiskové agentury PAP. Staly se z nich státní podniky, namísto koncesionářských poplatků bude jejich provoz dotován přímo ze státního rozpočtu. Vstupem zákona v platnost jeho zveřejněním v úředním věstníku skončily mandáty dosavadního managementu a rad Polské televize a Polského rozhlasu. Pravomoc jmenovat nové členy statutárních orgánů získal ministr financí.

    Nová mediální legislativa počítá nejen s personáliemi, ale zasahuje i do obsahu činnosti. Rozhlas a televize budou muset svým vysíláním například „kultivovat národní tradice a vlastenecké hodnoty“ a „respektovat křesťanské hodnoty“.

    Zdroj:
    https://publicmediaalliance.org/poland-government-interferes-media/
    http://tablet.epravo.cz/1-2016/16_aktualne-polsko-sokuje-evropu-nova-vlada-cisti-soudnictvi-i-media

    • Sasin napsal:

      schválení komisí plnou TEOretICKÝCH či PŘEDplacených odborníků. Takové síto, co nepropustí materii, ale vyselektuje vytlačené či separované, oddělené elementy, či součástky gdysi celého samoběžného zařízení můžete sice vlepit do chybějící části ekonomické evoluce, ale zaručeně se střetne s diktátorskou realitou, stlačení plynů. Na předpokladech obejití přirozených zaKONů staví jen šmejdi, kteří v přesvědčení dalšího pozvednutí díky zvednutím řízené úrovně poklic a tlakových uzávěrů dokáží neuvěřitelný skutek, že i jejich potomci se v pyramidě uplatní na čelních dědičných místech, gde jim stačí Zdědit křeslo, titul, tužku nebo účet naprotivá normálním lidem, kteří viděli a cítili jak se kalí ocel na neprodejném podíle, co dává manu stovky generacím. Prý se jedná o teorie, které nelze v současném banditistickém systému, okradni legálně koho můžeš, dokázat. Proto věřím spíš původnímu našemu učení, že smrt je spravedlivá, že bůh rozhazuje šmejdům a čert jim topí ve výřivce.

      • www napsal:

        Vtipné je když nějací teoretici jančí cosi o „zestátňování“ U VĚCÍ CO JSOU ODEDÁVNA POSTÁNĚNÉ AŽ AŽ:D

        Přehazovat z pravé ruky do levé a zase zpátky :D
        Řešení /spíš poskytující alibi jak „opodstatnit pod rouškou něčeho jiného než čím to je“ nějaké plánované změny z JINÝCH DŮVDŮ/ JAK bRNO.

    • Paul Durham napsal:

      děkuji za info, tak proto je od jistého dne v židočeských sdělovacích prostředcích o Polsku veliké ticho, leda by šlo o ty europoláky z bruseli

    • Maroš napsal:

      Poľská TV – to je vynikajúca správa!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!