Soudem potvrzeno už v roce 1969: peníze nemají žádnou hodnotu

banky

V roce 1969 byl soudní případ ve státu Minnesota s mužem jménem Jerome Daly. Tento muž dal k soudu banku za zabavení svého domu na hypotéku, na který banka poskytla půjčku. Jeho argument byl, že hypotéční smlouva zavazující obě strany, jeho a banku, vyžadovala, aby obě strany předložily legitimní formu majetku na výměnu. V právním jazyku se to nazývá protihodnota.

Pan Daly vysvětlil, že peníze vlastně nebyly majetkem banky, ale byly vytvořené z ničeho v momentě, kdy došlo k podpisu smlouvy. Nezapomeňme na to, co o půjčkách tvrdí Moderní mechanika peněz: „Co se děje při půjčkách je to, že se akceptuje slibovaný závazek, a zamění se za kredit. Rezervy zůstávají půjčkou nezměněné. Uložené vklady ale představují nový přírůstek v rámci celkových vkladů bankovního systému.“ Jinými slovy: peníze nejdou z jejich existujících vkladů nebo majetku. Banka je jednoduše vytvoří, bez toho, aby do toho dala něco svého, s vyjímkou teoretického finančního závazku na papíru.

Jak se případ s panem Dalym vyvíjel, prezident banky, pan Morgan zaujal stanovisko. Soudce si na to ve svém osobním memorandu vzpomíná takto: „Prezident banky přiznal, že ve spolupráci s centrální bankou vytvořil peníze a kredit ve svém účetnictví. Peníze a kredit vznikly, když je v bance vytvořili. Pan Morgan připustil, že neexistoval žádný zákon ani nic, co by mu něco takového povolilo. Legální protihodnota (tj. peníze ze strany banky) musí však existovat. Porota rozhodla, že žádná legální protihodnota neexistovala, a soudce to potvrdil. Poeticky ješte dodal: Jen Bůh může vytvořit hodnotu z ničeho.

Na základě tohoto zjištění soud zamítl zabavení Dalyho domu bankou a dům zůstal v jeho vlastnictví.



loading...

180 Komentářů k Soudem potvrzeno už v roce 1969: peníze nemají žádnou hodnotu

  1. Maroš napsal:

    Paráda!

  2. Maroš napsal:

    Aj takýmto – len zmluvným, fiktívnym dohovorom o budúcom plnení, Rotschield, po tom, čo pozdržal správu o víťazstve Angličanov o necelý deň, a zároveň na burze pomocou svojich agentov nechal rozšíriť falošnú správu o víťazstve Francúzov – a vyvolal tým paniku na anglickej burze a totálny prepad akcií, a tak fakticky len formálnym spôsobom – prísľubom budúceho plnenia – a zmluva je zmluva a česť je česť kurva, fakticky za nič, za bublinu ovládol hospodárstvo a majetok Veľkej Británie – a na toto sa doteraz prizerá celý svet!

    • WIKINGER Petr napsal:

      NECHCI NIKOMU NIC VNUCOVAT,ALE VPŘED SE DOSTÁVÁ

      Hnutí tří hvězd,které hodlá přimalovat CHE GUEVAROVI na čapku DALŠI DVĚ HVĚZDY a prostřednictvím tohoto webu se prý mají brzy prodávat i trička s apartnim nápisem

      COMBATANTE WIKINGERO PETERO zatvrzele tvrdi.NEPROJDOU!AT ŽIJE REVOLUCE TŘI HVĚZD,ANEBO TAKY NE,ŽE ANO?.

      https://cs.wikipedia.org/wiki/Che_Guevara

      • WIKINGER Petr napsal:

        V PROJEVU V OSN CHE GUEVARA ŘEKL.

        Popravovali jsme a budeme popravovat.

        To řekl už jako president KUBÁNSKÉ NÁRODNÍ BANKY A MINISTR PRŮMYSLU CUBY PAN GUEVARA.

        Víte co mě na tom zaujalo?Jeho poradce byl ČESKOSLOVENSKY EKONOM Valtr Komárek,který už JE NEBOŽTÍKEM
        Prý někteři národní vtipálci z lidového folkloru na internetu myslí,že by mohl vstát klidne z mrtvých a hotovo.

      • jan nowak napsal:

        Bubude tam wééélký NÁPIS :

        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        WIKINGERQ PETERQ zatwrzele prdí ZDAR PRASARNAM !
        ^^^^^^^^^^^^^^^^ a na čapce má 3 střapce ^^^^^^^^^^^^^^^^^
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

        • WIKINGER Petr napsal:

          TO BY SE HOWNO PRODALO

          Nowaku a waše trika,které prý máte na skladě by šla na hadry..

        • jan nowak napsal:

          oprawa :

          ~~~~~~~~~~~~~ COMBATANTE ~~~~~~~~~~~
          WIKINGERQ PETERO zatwrzele twrd NO ! PROJDOU !
          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ a na čapce má prd ^^^^^^^^^^^^^^^^
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

          • WIKINGER Petr napsal:

            JE TO UŽ LEPŠI,

            ale když budete toho trika prodawač, wšichni si budou myslet,že máte IQ pokojowe teploty..

            • jan nowak napsal:

              A to mám Dnes ! nějak přetopeno..
              .. na trička nemám ČAS , neb wolali ze Špárkasy že se jim pojebal
              Počítací stroj a je z něj Pletací.. tag to musim jít oprawowatt : (
              .. a Pletací prý špatně obrací ???

              ps : WIKINGERO ? nezdědils po tetce kolomaz ? Nakul 1/2 !

              Zde ! poslední + konečný na-wrh :

              .. jsem WIKINGERA Petera * * * mortalCOMBAT Antem jsem..

              • WIKINGER Petr napsal:

                Tak se obawám,že by tomu napišu nowaci už nerozuměli wubec, dostali by tu FRUSTrEACI a pukla jim škeble,což by krankenkasa nevydržela a zhroutila se..

      • WIKINGER Petr napsal:

        VYSUŠI HNUTÍ TŘÍ HVĚZD BAŽINU POLITICKÉ TŘIDY ŠMEJDŮ

        a co bude dál?Zde vám dávám ZNOVU nahlédnout do jejich seznamu,kdy hrozí,že se z nich nakonec stane hlouček rozzlobenýćh politických smolařů,KTERÝM PŘEJDE VŠECHNA SRANDA, jak se to už přihodilo ODS a straně TOP,která si prý dále
        chce hrát s atomovými pumami.

        TENTO HEZKÝ SEZNAM JSEM NAŠEL HNED POD PANEM KŘEČKEM A ZNOVU HO TU ZKUSIM INSTALOVAT NEBOT SRANDY NIKDY NENI DOST.

        http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Stanislav_K%C5%99e%C4%8Dek

  3. Josef Švejk napsal:

    Je až neuvěřitelné, že se v tom americkém marasmu občas najde někdo, kdo má docela normální rozum.

    • Paul Durham napsal:

      stačí si projít titulky mainstreamu ( namátkou ČNB rozpouští zlatý poklad, Nejsme v Americe, šance na odškodnění kvůli Dieselgate je malá, říkají právníci ) a porovnání obyvatel czechbabwe a jůesej vychází pro hvězdy a pruhy „překvapivě“ dobře , zejména po 1/4 století poplyšáku
      app. máte už ten výpočet gravitace uvnitř hmotné koule ?

    • Přemek napsal:

      Nezapoměňte, že to bylo možné v době Bretton-Woodu, tedy směnitelnosti USD za zlato, což vynucovalo onu právní klausuli o směně vlastněných protihodnot při hypotéce. Dnes nic takového neexistuje ani v USA…

      • WIKINGER Petr napsal:

        PANE PŘEMKU,VY NEVÍTE ŽE,NIXON ZAJISTIL MÍSTO ZLATA NOVÉ KRYTÍ DOLARU,

        které bezpečně funguje dodnes,nebot to vymyslel BILDERBERG?Proboha co jste to za učitele,jak můzete učit.Chcete vzbuzovat podezření,že jste vyhrál nakonec tu pozici učitele v tombole?Nic ve zlém,ale tak jak píšete by se už dávno kvůli dluhu USA dolar zhroutil,ale jak to vypadá drži se. A ZADLUŽUJE SE DÁLE.Nevysvětlil by jste nám to tady proč, když podle vás není ničim krytý DÁVNO NENI NEBOŽTÍKEM, no není to záhada?

        http://www.usdebtclock.org

  4. pozorovatel napsal:

    Možno to ešte niekto nevidel…
    —————

    Money As a Debt – Peníze jako dluh (CZ)

    https://www.youtube.com/watch?v=_aEQX0sbEzQ

    Dokument jednoduchou formou vysvětlující původ a význam peněz v naší společnosti.

      • WIKINGER Petr napsal:

        MÁME SE SPOKOJIT S TÍM,ŽE TO VÍME A TO JE VŠECHNO?

        kdy se tedy sjednotíme a na jakém základě,abychom začali dosahovat změn STÁLE SE ZHORŠUJÍCÍHO STAVU ČR.Návody na to začaly být už i na vašem webu na př pod článkem NE ZÁKLADNÁM,ale stále tam na tuto konkrétní iniciativu jakoby chyběla vaše odpověd…

        CO VY NA TO?

        • proud napsal:

          Dostals informaci vecnej rypaku? DOSTAL!!! A o tom ta sajta je,bud rad ze je tu i pro vsechny jeste navic misto k diskusi.Ja nevim,ze je tak jednoducha vec pro „nektery“ tak tezka k pochopeni.:-))))

          • WIKINGER Petr napsal:

            PANE PROUDE VY JSTE OSLOVEN NEBYL

            a tak se chovejte slušně.Prý to tak je obyklé ve vašem HUCULLANDU odkud prskáte svůj jed,ale tady je ČR.Máme tu celé kohorty destruktorů a vy jste tu v této roli NAVÍC a toho názoru nejsem sám jak vám to připomínájí přezdívky,které jste jak vidím právem dostal.

            • proud napsal:

              Kdyz placas kokotiny,je uplne jedno kdo te upozorni,pane! :-))))))))

              • WIKINGER Petr napsal:

                PANE PROUDE NELŽETE,

                jste naprosto úsudku neschopný na to co údajně prý plácam by jste si musel dát vystavit posudek odborné komise, Zkušenosti pasáka huculských koz tu uplatnit nelze.

              • WIKINGER Petr napsal:

                PANE PROUDE,

                řekněte mi proč jsou lidé,kteři ostatní převyšují v každém ohledu tak osamoceni.

                KDYBY TOTO CO PÍŠI DNES ŘEKL A PSAL ZA hejvla MYSLÍTE,ŽE BY MĚ TĚMI KLÍČI TI DOMORODCI, KTERÉ DNES NIČI POLIT.TŘIDA ŠMEJDŮ VADNÝMI ZÁKONY NEJEN O EXEKUCÍCH ALE I press národní banku ČNB NEPŘETÁHLI PŘES PRDEL?

            • Přemek napsal:

              Pane Wikingere, byl jste, jak se zdá, poučen, tak slušně poděkujte a nebuntujte. Povinností každého z nás je šířit informace a bránit šíření dezinformací. NWOO tak činí, činíte tak i vy? Jste zapojen do nějakého hnutí či strany, jež jsou založeny na alternativách současného pasystému? Já ano a nadto učím a píši knihy. Vy tu zatím pouze zaníceně a sebestředně diskutujete. Věřím, že máte na víc…

              • WIKINGER Petr napsal:

                O,O,O, PANE PŘEMKU SLÁVA,ŽE JSTE ALTERNATIVA

                moc nechápu váš vzkaz,jste od ČSSD alternativni cenzury, či co?Co nemám zbuntovat a jste vůbec schopen rozlišit co je podle vás dezinformace,kde tu je konkrétně a jak má být zcenzurována podle vás?

                Nemohl by jste přiblížit vaše zapojení do alternativního systému blíže,co máte za cíle a PROGRAM.

                Pane učiteli a řekněte mi slyšel jsem o šesti prioritách k řizení světa a zdá se mi,že by jste o tom mohl něco vědět,které to jsou a mi je objasnil,jistě by to i vaše čtenáře mohlo zajímat.VIDÍTE,ŽE SE VÁS PTÁM SVĚTOVE A NIKOLIV SEBESTŘEDNĚ.Ono nestači knihy psát dejte MI tu co jste napsal,aby se to také prodalo.

                TAK CO ROZUMĚL JSTE OTÁZCE?

              • WIKINGER Petr napsal:

                POSLOUCHEJTE PŘEMEK,

                jsem velice citlivý čověk a nedá mi spát vaše věta,že prý jsem byl poučen a tak mám držet hubu. Nechápu to.Pan admin se tu JASNĚ zařadil za mě tedy ZA MOU MLČICÍ VĚTŠINU

                OBČANSKÉ SPOLEČNOSTI VOLIČŮ

                Rovněž i vy neodpovídáte,když se vás nepřetržitě KAŽDÝ DEN ptám do jakého to hnuti či strany jste se zapojil A VY TAKY MLČITE.

                ŽE by fakt byl titul té vaši knižní produkce

                PŘEMEK ANI NEMEK?A VĚŘTE TOMU,ŽE VÁS URAZIT NECHCI,ALE JSEM POUZE BOŽIM VYSLANCEM HLEDAJÍCÍM

                KDY TA PRAVDA ZVÍTĚZÍ..

                Teprve ted je mi jasné jak to měl náš pan JEŽIŠ těžké vysvětlit to jádro pudla

              • pavelka napsal:

                no sranda, dva Rypáci si dávají do rypáků, jenom nám tady zasvinili….

          • WIKINGER Petr napsal:

            MOC MĚ TĚŠI VAŠE REAKCE PANE PROUDE, KDE SE VE VÁS BERE TOLIK NENÁVISTI.

            je to proto,že JÁ VŽDY VÁŠ PŘITEL,který přináši neuvěřitelné vize do budoucnosti PRO CELÉ ČR,což z vaši žabí perspektivy nerozeznáte a proto to nazýváte věčným rypánim,trefíl jako kladívkem vaše kuří oko?

        • WIKINGER Petr napsal:

          NO A KDYBY JSTE PANE ADMINE NEVĚDĚL O CO JDE

          tak je to tady dam v plné kráse znovu

          http://www.nwoo.org/2017/02/07/vyzva-iniciativy-ne-zakladnam-pro-zachovani-suverenity-ceske-republiky/#more-70356

        • WIKINGER Petr napsal:

          SPRÁVNÁ ODPOVĚD PANA ADMINA VE SKUTEČNOSTI ZNÍ.

          vítám z celého srdce iniciativu HNUTÍ TŘI HVĚZD combatanta WIKINGERA PETERA.Je samozřejmostí,že brzy budu tady na tomto mém webu propagovat tričko s CHE GUEVAROU, kterému domaluji na čapku chybějící dvě hvězdy.

          BOHUŽEL JSEM NA Necyklopedii O NĚM nenašel ani zmínku a jen pod KŘEČKEM byl ten ČE GEVARA jeho vzor.TAK TU DÁVÁM RADŠI VŠECHNY POLITIKY POČINAJE ANDREJEM abecedně jako smrdutou bažinu určenou k vysušení..

          http://necyklopedia.wikia.com/wiki/Stanislav_Krecek

      • proud napsal:

        Hele ty Honzo co vsechno vis a vsechno znas :-)))),mam takovej napad,vsichni jsme proti cenzure,o tom zadna,sly by teda upravit diskuse kde by neprihodny veci zustaly citelny,ale byly by preskrtly? Poptej se jestli je nejakej skriptik:-)).Treba ty vecny souboje s trollama a blbama,aby se odlisilo co je k veci a co balast ;-).A taky aby se videlo kolik tady tech pacholku mame :-).Coz znamena ze budu mit skrtlou taky peknou paletu,ale nevadi,aspon se tim nemusej ostatni zdrzovat ;-).Slo by,nebo nejde?

        • WIKINGER Petr napsal:

          HELE HONZO,JAK SE VÁM TEDY LÍBÍ MŮJ NÁVRH HNUTí TŘÍ HVĚZD

          no nebylo by to světové terno?
          A mohli bychom i napsat panu presidentovi USA PRES JEHO VELVYSLANECTVÍ o tom,že hejvl by byl snad i proti tomu, jak TY TŘI HVĚZDY nyní ZAČINAJÍ pomalu ,ale jistě zářit domorodcům na tu dnešní dobu temna, nebot by mohly osvětlit jak se tak na to dívám, jejich cestu VPŘED?.

          NO NEBYLA BY TO SÍLA?

          • WIKINGER Petr napsal:

            MI SE LÍBÍ TO CO JSTE NAPSAL V TIRÁŽI TOHOTO WEBU NWOO NENÍ TO BLAF, ŽE NE, NEBO ANO?

            Web má sdružovat lidi s myslí otevřenou a nezotročenou.
            NWOO vás žádá,aby jste se s ní spojili.

            Je třeba utvořit koalici existujících skupin a osob,aby jsme dosáhli svobody.

            Daři se nám propojovat lidi,kteři chtějí změnit svět k lepšimu

            Dá se to řešit jen širši spoluprací lidí s většim množstvím než doposud.

            To NEJDŮLEŽITĚJŠI pro nás je však spoluůčast na proměně společenského systému.

            Nemůžeme podnikat akce bez podpory společnosti,která o připadnou změnu stoji.

            RÁDI BYCHOM V BRZKÉ DOBĚ ZALOŽILI OBČANSKÉ SDRUŽENÍ.

            Opravdu moc pěkné, vždyt já vám v tom HONZO pomohu ,že by to byl BLAF tomu nikdy neuvěřim a slibuji vám,že ještě více zvětšim úsilí v boji za pravdu a za tím co vlastně zatim stoji.Jsem nesmírně rád,že jste se zařadil do mé mlčicí většiny a věřte v moji naprostou důvěru a nikdy nedopustím,aby jste ji ztratil.Tady pomůže velmi i prima pozdrav zobrazující pozitivní myšlení do budoucna a ten zní hezky zčerstva.

            VITĚZSTVÍ ZDAR!

            • Maroš napsal:

              Wajkinger – občianske združenie môžu založiť najmenej 3 – traja ľudia. nie dvaja, pretože to by vedeli, ktorý z nich zradil. Ale keď sú traja, tak jeden nevie – ktorý z tých 2 – si usral. OZ znamená registráciu na min. vn., stanovy, kontroly, zodpovedného štatutára – a tomu ak bude veľký oportunista, štát tak osladí život, že buď to vzdá, alebo sa nechá skorumpovať, alebo zastreliť. Keď už – tak treba založiť horizontálnu imiciatívu – v každom meste OZ rovnakého zamerania, ale pod iným sub-menom a osobitnou právnou subjektivitou. V okamihu, ak založíte jediné OZ pre republiku, začnete vytvárať pyramidálnu organizáciu, ktorú štát bude kontrolovať tlakom na vedúce špičky a zároveň je tu riziko rozkladu názorovým bojom a bojom o moc – o to málo peňazí a čo s nimi. MIESTNE OZ by mali byť zapojené do aj do komunálneho života – potom im budú občania naslúchať aj v špecifickej záležitosti. Ak chcete založiť jedno celoštátne OZ – založte rovno politickú stranu – avšak bez filiálok pre kontakt s miestnymi, vám to zakape – lebo bez priamej komunikácie neexistuje priama demokracia. Viď arogancia Okamuru. Treba to zorganizovať tak, aby po celej zemi naraz vznikla sieť – ako huby po daždi – inak to zadusia v zárodku.

              • WIKINGER Petr napsal:

                JAKO OBVYKLE TU DÁVÁTE PANE MAROŠ DOBROU ANALÝZU.

                jenomže jsme v prdeli.ADMIN to fše zakázal.Zkušená JARMILA u KOTLEBY píše.Mívají tzv.umělou opozici,kterou si sami řídí.Té umělé opozici se zpravidla i když vyskakuje až přespřiliš nezkřiví ani vlásek na hlavě.

                Na tu umělou opozici se obvykle nabalí autentičtí idealisté, neboli užiteční idioti,kteři jsou později bez milosti ZLIKVIDOVÁNI.

                NA TAKOVÉ PTÁČKY MAJÍ ONI HÁČKY.VYTVÁŘI TO ZDÁNÍ DEMOKRACIE,KTERÁ MÁ BYT PRY BRZY NEBOŽTÍKEM.

                Tak nyní jsem na vážkách neměl bych se raději přidat k těm vyvrhelům,když tak dobře platí?

                Zas na druhe stran2 mě čeká nesmrtelnost a to pravda neni k zahozeni.

                Právě na to vše co jste klasicky popsal už existují bezva obezličky,ale když admin to zakázal tak serem taká robota,šef je šef.

                • Maroš napsal:

                  Wáj – nerozumiem, čo ako mohol admin zakázať – leda nejakú konkrétnu propagandu kohosi.Jedna vec je propagovať nejakú ideu v rámci komentu, druhá je tu konkrétne buntošiť za politickú Stranu bútlavých vŕb.

            • WIKINGER Petr napsal:

              PANE MAROŠ PÍŠETE,ŽE VÁM UŠLO CO OKAMŽITĚ DOŠLO ADMINOVI.

              uviděl jasně,že by to co chceme mohlo načisto zdemolovat celou polit.třídu Šmejdů a kdoví jestli bychom nevyhráli volby POČTVRTÉ, ale s možná dokonce nyní i s absolutní většinou.Ono to na první pohled není vidět,protože se musi přemýšlet,ale totálně sestrašený admin to OKAMŽITĚ POCHOPIL.

              Zkuste najít nahoře pod článkem NE ZAKLADNÁM diskuzní přispěvkyz 9.2.cas 15.07 a 8.2. cas 7.38 napište zda jste ten požadavek na admina pochopil a jak.

          • proud napsal:

            Mimochodem,Honza je Honzou pro pratele,rozhodne ne pro ty kdo by mu radi rajtovali po hbete,rozumime si?……….

  5. Thoumas napsal:

    No, ale nakoniec to dopadlo inak. Aspoň podľa wikipedie..

    The immediate effect of the decision was that Daly did not have to repay the mortgage or relinquish the property. However, the bank appealed the next day, and the decision was ultimately nullified on the grounds that a justice of the peace did not have the power to make such a ruling.

    • WIKINGER Petr napsal:

      Jsem jen obyčejný člověk z ČR nešlo by tu wickipedii pro nás nevzdělance PROSIM napsat po našemu?

  6. Sasin napsal:

    To přece víme. Stát tuhle virtuální lichvu kreje. Státům se toto pohlavkování, potažmo vyvlastňování lidí za virtuální mrkev líbí. Potřebují tento nástroj k řízení otroků. Státy na zotročených okradených, zneuctěných a pozabíjených podílníků vystavěli své paláce a instituce na kopání do podílníků. Že gdo je ten stát?

    • Paul Durham napsal:

      Že gdo je ten stát?
      Tož stejnej týpek jako církev :-)
      Což je důvod , proč vaše podíly jako model společnosti svéprávných lidí bude státem a církví zatracen dokonce ještě před početím. Takový reálný důsledek projevu dědičného hříchu skrzevá ty bájné časočerné díry do einsteinovy prdele.

      • statni-letadlo napsal:

        Představme si, kdyby na světě byli jen 3 lidé, kteří potřebují operovat s penězi:

        Tyto hypotetické hrdiny označím pro tento příběh takto (abecedně):
        admin, Paul a Sasin.

        Paul má hlad a rád by něco slupnul, rozhodl se tedy zajít na oběd k Sasínovi a ten praví: „Jasně, že ne zadáčo ty káčo, to myslíš, že kradu?“ Tak Paul uhání k adminovi, aby mu vytiskl poukázky na obídek.
        Co je zajímavé na tomto trojspřeží?

        Admin vydá Paulovi poukázku na oběd za nějaký příslib (ale mohl by i jen tak, stejně by na tom nic ze svého netratil a nemusel se uskromnit), ALE NE NA OBĚD U SEBE (ADMINA), ale že prej ať si to jde vyřídit na někom jinym…Tak tedy jde Paul najít někoho komu může tu poukázku poukázat a dosyta si naplnit břuch. Jedinej na světě je Sasin, tak jde za nim…
        Sasin ho nakrmí a dostane za to poukázku na oběd.
        Zajímavé je, že na oběd u sebe, ne na oběd u admina.
        Vlastně ani na oběd u Paula, kterej vařit neumí.
        Může si s tím vytapetovat a hezky si ji obtáhnout a vymalovat vlastnoručně naprotivá protivnosti tohoto příběhu.
        Shrnutí: Co kdo získal, co kdo pustil:
        Sasin přišel o oběd, ten postoupil Paulovi.
        Paul má nějaký závazek vůči adminovi, ale aspoň se pro tentokrát nasytil.
        Co admin?
        Sasin ale nemůže vědět jaké číslo na poukázce značí, že si u něj má Paul vyzvednout třeba půlku oběda nebo 2 porce? Nebo jestli to číslo znamená celý Sasínův barák nebo jestli neznamená ani chlup?

        • Sasin napsal:

          V opačném případě Sasin se zeptá co jako udělal Paul Durham pro admina, že má právo si to vybrat obědem u Sasina a gdyž to bude zas nějaká píčovina, tabulka, hlídání adminova objektu, vynesení jeho popelnic nebo podržení tašky, má právo na odpor, nevyhovět a poslat Paula Durhama k adminovi ať mu za oběd admin pošle nové boty a pak se jako přes prostředníka Durhama domluvíme, pokud Sasinovi padne číslo.. V tomto případě by Sasin mohl vařit pro Paula, ale příště to bude pro admina znamenat, že něgde bude muset sehnat kabát.

        • Sasin napsal:

          Esli admin znovu pošle Paula s poukázkou na oběd k Sasinovi a nedonese kabát , může zůstat Paul jako střední třída o hladu. Co asi tak vymyslí, že?

          • rozvernýandělsmrti napsal:

            A dyby přiskotačil s poukázkou na podíl v tý adminově bance z který vydává ty poukázky? To bys bral?:D Nebo nestačilo by kdyby někdo přines košulu, co ti padne?
            Dojde Paul a jinej Káma, jeden nese poukázku s pěkným číslem – stačí přibarvit pár nul a je to…že by se z toho matematikozbožným zatočila astronomická obrazotvornost (můžeš si říct-ale myslím, že takto uvažoval před časem proud: NO co, JE TO SICE podvod, ale stačí, když najdu aspoň jednoho dalšího blba v řadě, kterej to ode mě vezme…Není přece důležitý, že je to podvádění se navzájem, hlavně že mi za to někdo něc dá, ne??)…a druhej by dones jen tu košulu…To už máme nějakou konkurenci…ucházející se o Tvé pohoštění…Podle čeho by ses dál rozhodoval?

            • Sasin napsal:

              No logický by bylo, gdyby admin uvařil oběd a pozval Paula a Sasina. Pak by bylo logické gdyby Paul uvařil oběd a pozval admina a Sasina a ve finále by bylo logické gdyby Sasin uvařil oběd a pozval admina a Paula. Alespoň by se tomu dalo říci, že se tvoří kult u RA.

              • 2017 napsal:

                „…kde jsme se málem navzájem zničili.
                Vaše město byl experiment.
                Byl to podle nás jediný způsob jak se vrátit k lidství o něž jsme přišli.
                Jen kvůli zachování míru jsme vytvořili frakce.
                A zároveň jsme byli přesvědčení, že některým z vás tento systém nebude stačit. A tak vznikli divergentní.
                Jsou pravým cílem tohoto experimentu.
                Jsou nezbytní k přežití lidstva.
                Pokud mě teď sledujete…pak je minimálně jeden z vás důkazem, že se experiment podařil.
                Už je na čase abyste vyšli z této izolace a připojili se k nám.
                Přiměli jsme vás si myslet, že jste ti poslední.
                Ale kdepak. Lidstvo vás očekává s nadějí…hned za hradbou.“

                • Maroš napsal:

                  ET 2017 – Nach Haus?!

                • Maroš napsal:

                  Ešte dotatok k fungovaniu nových peňazí a fiat peňazí – štát určí potrebnú sumu na bežnú priemernú spotrebu – povedzme limit 1000 Nk v hodnote 1000 euro, na ktorej výplatu v hotovosti bude mať každý
                  občan nárok – kto toľko nezarába, tak pochopiteľne menej, a to za účelom slobodnej platby keš – aj psychologickej pozitívnej väzby na nový štát. Všetky peniaze nad tento hotovostný limit bude občan prevádzať a ukladať v a cez štátnu banku vo fiat peniazoch. Limit hotovosti je predmetom správnej parametrizácie obeživa.

                • Sasin napsal:

                  Maroš
                  Tak znovu, gdo je ten štát?

                • vymyšlenéstrašáckékesvedenívšehovnějšíentities napsal:

                  GP: „Stát jsem já!“

      • WIKINGER Petr napsal:

        NÁHODOU CÍRKEV PLAVE V PENĚZICH Z RESTITUCÍ

        a to holenkové vůbec není k zahození.Naši už jednu světovou církev kontaktovali a nechali za sebe sloužit panychidu,kdy kněz požehnal NÁM všem a řekl

        PANE NA NEBI POŽEHNEJ KONÁNÍ TĚCHTO MUŽŮ A ŽEN.ODEŠLI JSME PLAČIC DOMŮ A UKRADLI JSME JIM PŘITOM JEJICH ORGANIZACI.

        • jan nowak napsal:

          Požehnej nám WIKINGERE Petere !:jakoožtooo..ííí..ííí SRANDA www wašich. men..
          WIKINGERE Petere.. gde mam prachííí ? ? www wokamžitě mi to ZAPLAť ®
          ! ! !

          • WIKINGER Petr napsal:

            NOWAKU FŠICHNI DĚLAJI NA DLUH,

            tak počkejte až vykrademe tu ČNB.Hledte tu dát plán jak.Bez práce nejsou kolače.

            A KDE JSTE ZAČANTROŠIL NAŠE LOFE,KTERÉ JSEM ZDĚDIL.

      • proud napsal:

        Ani se mi nejak nechce verit,ze byste oba byli tak blby,ze byste nevedeli co je stat a co republika,kolonie a podobne……..

        • tegrty napsal:

          Pochopitelně lze namítnout, že taková storka není reálná, např. proto že Sasin by na to nepřistoupil.
          Lze ale zamýšlet 1000 a 1 modifikací…
          Například by Paul mohl tvrdit, že u admina má zásluhy („obsazoval funkci“) a za tuto „poctivou práci“ má tyhle poukázky a hrát tak slitovnou strunu…aby Sasin uvolil…jenže ten to nemá jak nezávisle ověřit, zdalipak se to vskutku stalo…nebo se ti 2 raubíři jen smluvili, že Sasina podvedou (to není vlastnost peněz jak takových, ale vlastnost podvodu)…a vykážou „neproběhnutou práci“. Proč by měl Sasin automaticky uznat, co ti dva maj mezi sebou? Co je komu do toho?
          Navíc i kdyby Paul pro admina pracoval a z tohoto pocházely ty poukázky…tak jak může Sasin posoudit, jestli to bylo i pro něj „přínosem“ či právě naopak a pracovali třeba i proti jeho zájmům?

          • Sasin napsal:

            Chybí dokončit kruh. Sasin by za poukázku od Paula měl jít na oběd k adminovi, ale počítá s tím, že nemá ani kuchyň a ani neví jak se vaří, že proto chodí po restAURAcích a platí svými poukázkami, o kterých bude tvrdit, že Sasin a Paul Durham mu za ty poukázky ručí.

            • Paul Durham napsal:

              Nevím, nevím, já neručím ani za sebe, natož za jiné, ale vaše (obou) dobrodružství ve třech opomíjí tu nejdůležitější věc : statistiku – předpokládáte neoprávněně, že všichni tři spadají do množin populace, která se vyznačuje specifickými vlastnostmi, to sice sedí, ale početní vyjádření nesedí vůbec.
              Pro příklad by museli být k 1 Adminovi 4 Sasinové a 15 Paulů. Potom v této 19ti členné komunitě nesmí být ani jedna ženská či buzík, protože pak by šla „primární ekonomie“ do prdele a zůstala by jen ta terciální :-)
              A to zanedbávám takovou drobnost, sice že Paul12 by měl svaté vidění PPP a obrátil by většinu Paulů a Sasinů na víru v píču paní prezidentové a z toho plynoucí „duchovní“ rentu , s nepochybným následkem spojenectví mezi Adminem a Paulem12 podle zákona hřání si hada na svých prsou.
              Utvořila by se tedy rychle standartní hierarchie blboňů a parazitů. Příklad se 3 účastníky nelze použít.

              • Sasin napsal:

                Vaše opomenutí že ručíte, igdyž o tom nevíte, vás ani přes váš nesouhlas od státní presumpce neosvobodí.Příklad trojky nám říká, že čím více komplikovanější zásluhový systém s poukázkami na výběr zásluhy, tím lepší krytí pro kšeftování se zásluhovostí, páč i ta se jeví jako zbožná víra stejně jako víra v bankocetle, kteréžto ani jedno ani druhé nelze objektivně porovnat. Tyto výry v zásluhu a nucenou posluhu za zásluhu nazývají šmejdi sociální smír, jehož neznalost prý neomlouvá. Tento ideologický instrument říká, že odpor, nesouhlas či cílené opomenutí systém automaticky překládá jako neznalost a tímto pádem platí jako sociální smír, na jehož dokázání má připravené tabulky, grafy a průzkumy. V takovém systému zásluhy spuchří a vyhřeznou do pitoreskních situací, gdy nejodpornější veksláci si berou ze společné kasy na své „podnikání“ a bolševici, kteří to způsobili se nastěhují do státních funkcí s příslušenstvím s největší apanáží.

                • Paul Durham napsal:

                  pravdu díte, měl jsem ale na jazyku ručení jednáním, nicméně vskutku státu ručím nejen i případným budoucím strachem ale i svými skutečnými orgány, to je fakt, a to kdykoli si stát reprezentovaný zástupci lidu prostřednictvím svých placených pohůnků vzpomene, může mi orgány odebrat – všechny až žádný nezbude, přirozeně pro blaho obecné ( to když strach nepomůže ) – toliko poznámka k vaší větě první,
                  ostatní věty nemá smysl komentovat neb jsou pravdivé ve smyslu textu , kterým jsou vyjádřeny a který ale je s mým textem paralelní (podle mne )

  7. jan nowak napsal:

    WIKINGERE Petere.. ja neumim ČIST ni PSA ? ? ?
    .. neserte mi bubni..
    .. tag jsem 2 dni newidělal ani K : /
    Fakt jsem se juž NASRÁL a řka :
    Kámásutra.. Kámásutra..
    .. rozbil jsem AQÁRKO : //

    ps : proto prosím pošlete mě , ňáký šušně !!!
    Č.b.ú. hóre ! ! !

    • WIKINGER Petr napsal:

      NOWAKU BUDTE RAD,žE NEMATE PENIZE

      brzy wam ohřeje waše twaře nuklearni záře,tak na co by wam byly.

  8. jan nowak napsal:

    Koupim.. LEWNĚ Zde ! plynowou mastku + atomburdel ! ! !
    Zn : nowé

    • WIKINGER Petr napsal:

      DÍWAM SE NA JEDNOM Z TW PROGRAMŮ JAK NĚKDO KURIOZNĚ UMŘEL

      Posledně tam bylo jak si dala holka lewně zwětšit kozy.Pak nasedla do letadla a jela na carsting.No a jak to letadlo dostalo we wyšce tlak tak se jí ty kozy začaly zwětšowat a wybuchly.Mela je totiž z průmyslového materiálu.

      TAKOWÉ KOZY BY MĚLA ZANEST DO CHLIWKU A TAM SE ROZPARADIT, NO NI?TO JSOU KONCE TĚCH,KTEŘI NEWI,ŽE PENIZE NEMAJÍ ŽÁDNOU HODNOTU.

      • jan nowak napsal:

        WIKINGERQ Petero..
        .. minule mi došla páska wwww w klábosnici..
        WIKNGERQ Petero..
        ..pošli č.b.ú. a nepindej zde swoje kokokotiny ! !

        ps : wykastruj Harpíka

    • proud napsal:

      Nekupuj,kdybys ty veci potreboval a nahodou prezil,zavidel bys mrtvejm………

  9. jan nowak napsal:

    .. ja nemam žáádné PENÍZE :
    chlopci.. pučte mi 5.000 $ na KONTRAREWOLCI ! ! !

    • WIKINGER Petr napsal:

      TAK NOWAKU VYROB TRIKA S ČE GEWAROU

      a jak má na čapce tu hwezdu tak tam dej tři kusy a řekni každému že to je WIKI z hnuti TŘI HWEZD, El COMBATANTE

  10. Pavel napsal:

    Staci vyhubit zidovsky banky!!!

  11. Pavel napsal:

    Musime podporit nezidovskou banku.Jedine ti. Vyhubime ten ksidl!!!

  12. Maroš napsal:

    Pavel – riešenie existuje ľavou zadnou!
    1/ Treba oddeliť štát od bankstrov – teď! – alebo basa alebo guľa do hlavy – vyberte si kurva!
    2/ Nový ľudový štát vydá nové peniaze a vyhlásenie, že svoje záväzky si splní, a zároveň oddelí – nové peniaze od fiat peňazí.
    3/ Bankstrom ľudia splatia všetky svoje dlhy – ako kompromis s parazitom – niečo ako posledná večera kurva, avšak v žiadnom prípade nie v nových peniazoch, ale výhradne vo fiat peniazoch a výhradne cez novú a jedinú banku – štátnu banku.
    4/ Bankstrom štát s okamžitou platnosťou zakáže podnikanie v bankovníctve – jedinou činnosťou bude vymáhanie dlhov – cez exekutívnu inštitúciu štátu, ktorá dlh vymedzí tak, aby nedochádzalo k vymáhaniu úžery.
    5/ Bankstrom štát vyplatí vymožené dlžoby vo fiat peniazoch, ktoré si bankstri budú môcť zameniť – v žiadnom prípade nie za nové peniaze štátu, ale za devízu, ktorú štát aj za účelom uvedenia do medzinárodného obehu nakúpi – povedzme rublíky že?
    6/ Bankstri tak môžu rovno zo štátu vypadnúť do piče tam, kde im banksterstvo ešte dovolia, alebo zmenia predmet svojho podnikania – a tie peniaze, ktoré im kvôli medzinárodnému povyku štát sprosto neznárodnil – investujú ako kapitál do rozvojových projektov – pre mňa za mňa aj v Rusku, a budú sa živiť prácou a podnikaním.
    Otázky? Ako sme na tom s muníciou? Nechcem za to nič, ale keď inak nedáte – nazvite to „Marošova reforma“ he he.
    Ako vravia Židia – „Krista sme vám dali, Krista vám aj
    vezmeme – he he!“
    A Christmas Twist – Si Cranstoun
    https://www.youtube.com/watch?v=Bys-OE_C7lQ

    • Maroš napsal:

      dodatok vyhodilo hore – to k hotovostnému limitu, ešte doplním silové riešenie – povolanie vojakov v zálohe – prednostne nezamestnaných – kým ešte nepokapú na starobu – do poriadkovej vojenskej služby na zvládnutie bankstrami organizovaných nepokojov a ich goríl.

      • proud napsal:

        Ovce se nechaji koupit nebo zastrasit a pujdou,lidi jim ukazou prostrednicek a nepujdou………..je to prosty a kdyz to tak bude se vsim,tak domachrovali,proto dokola omilam ze je to na nas……..oni si muzou prdet co chteji,otazka je jestli jim to bude sezrano.

      • Sasin napsal:

        No tak úplně férové by bylo, určit kurz například 1,-kčs ke 1 000 000,-$ a na spllacení bude mít dost i Babišenko, který se vejde do limitu, tak jsi to Maroši myslel? A neprodejnou půdu, kterou sám neobývá a nežije s ní, odevzdá do pěti dnů k přerozdělení mezi podílníky, že?

        • Maroš napsal:

          Sasin – existuje nástroj – zmrazovanie – máš mäso – zmrazíš, keď nikto ťa nenúti predať ho hneď – keď máš podmienky, ako to zmraziť. Uvedenie novej štátnej meny – „mäsa“ – záleží na akceptácii hodnoty tvojho mäsa aj v zahraničí. A nulová hodnota predmetu zmeny reálne neexistuje – mimo špekulatívnej blokády, ale kto považuje určité hodnoty – tovar, zdroje, energie, vodu – za nulové? Ten, kto chce tvoje mäso – teraz, alebo neskôr – vytvára aj iné hodnotové vzťahy, teda – čo je atraktívne na ČR a SR, aby svet akceptoval cenu „mäsa“ – novej meny – práve takto. Od toho by sa odvíjala aj hodnota fiat peňazí – vnútorného bezhotovostného, aj hotovostného obeživa.
          Detto – zmrazenie dlhu – jeho „konečnej“ hodnoty – teda bez kumulácie úžerových penále. Musel by sa stanoviť čas odpočítania času od kedy čo – už predsa existuje ochrana
          dlžníkov pred veriteľmi – teda – keď sa systém novej štátnej meny hodnotovo stabilizuje – čo je vec pár mesiacov – teda doba ľadová dlhovej služby štátu, ktorá bude tentoraz pracovať v prospech občanov a národného hospodárstva – s ohľadom na kompromisné riešenie voči zahraničiu – aby sme sa vyhli typickému znárodneniu a občianskej vojne.

          • benmil napsal:

            Ako to dopadlo s umeleckým fotografom?

            • entities napsal:

              Maroši, „měna“ o které bájíte musí fungovat (PRINCIPIÁLNĚ každým z účastníků pociťované spravedlivě) JAK MEZI POUHÝMI TŘEMI účastníky (na to v jaké státní hradbě jsou momentálně právně lapeni je druhotné, všude kolem jsou zase jen lidi…Vaše představa jak „obchodují spolu státy se státy“ je sice V SOUČASNOSTI široce uplatňovaná, ale pořád jste neurčil KDO JE TO TEN STÁT a KDO JE TEN STÁT DRUHEJ…atd. Endrů Bazilišek by ale něco o obchodech mezi státy vědět mohl…však kdeže to působil „ve funkci“ (Ten bájný stát je velmi vynalézavý ve vynalézání funkcí CO JE PRÉ TŘEBA ABY NĚKDO Z NICH DĚLAL, nevšiml jste si?:D Jednou někdo přece musí „dělat proti propagandě“, jindy proti svobodnému ekonomickému jednání jedinců“ atd.) a vyučil se onehdy…?

              • Maroš napsal:

                Myslené štát sme my -utopické niečo, čo keď sem napíšem, tak sa odpíšem… Keď sa rúbe les - lietajú triesky. ale nech radšej lietajú triesky, ako situ na ukrajine. Mám na mysli radikálne riešenie legitímne zvolenou stranou, ktorá tu nebude politikárčiť, ale to uchopí tak, že to každý pocjhopí. Utopické nie je samotné riešenie zdravia „pacienta“ – ale ako ho dostať z pazúrov psychopatického lekára tak, aby si nemal na krku aj jeho psychopatické sestričky, ktorým sa ten psycho, čo ich kefuje – páči. To je utopické..-

                • Maroš napsal:

                  A ešte dodám, že keď si požičiavaš od suseda pílu, tak mu ju vrátiš celú, ale bez úroku – aj na peniaze sa dá predsa pozerať ako na nástroj. Odkedy ten bordel vo vzťahoch židáci spustili, tak sú všetci posraní z tej predpotopnej „nenormálnosti“, že predtým bolo NORMÁLNE vracať len to, čo si si požičal. To že si potom vypil s kamarátom holbu vína – čo koho do toho. Byť normálny je utópia?!

                • proud napsal:

                  Pila je pila,neni bezprizorni a anonymni jako penize a nekoupis si za ni ostatni lidi,ani je s ni nebudes ovladat!

                • proud napsal:

                  ……….uz te vidim jak nekoho podplacis milionem pil,nebo s nima platis najatyho vraha a oni jsou silene stastny:-))))))))))))))))))

                • dekantace napsal:

                  „Maroš napsal:
                  11.2.2017 (19.10)

                  Myslené štát sme my -utopické niečo“

                  Bejt to braný takhle – jakože takhle „se“ to ve většině případů evidentně nebere, zvláště když „o něco jde“…
                  …Nerozlišuješ totiž

                  láhev od náplně,
                  stěny velkochovu od zvířat uvnitř,
                  prostředí-podmínky-poravidla hry od hráčů a hry samotné.

            • Maroš napsal:

              Benmil – preposlal mi tvoj mail s tvojím bankovým kontom, s dodatkom o možnom stretnutí v inom „teplom“ kraji – takže predpokladám, že ti to odoslal – alebo ešte nie?

              • benmil napsal:

                Nie. Už som o ňom potom nepočul.

                • Maroš napsal:

                  Volal som mu, neberie, ak zle nepochopil tvoju poznámku, „že sa s tým ponáhľam“ – s prachami s ním problém určite nie je – dám ti vedieť tu, naposledy som bol s ním v ten deň – volal mi, že pol hodinu po mojom odchode si mu poslal mail… V pondelok idem tam do dediny zaplatiť šeky – vyriešim to.

  13. jan nowak napsal:

    .. protože se mi nepodařilo ooo obtisknout CHE Guwarůw gezicht na tričko 3 hwězd..
    Zpopolnil jsem ho na mýdlo ! !
    Zde ! dowoluji si wám , wážení woli-či malou ÚKÁZku.. BUBLINA která zaručeně
    .. wám NEPRÁSKNE !!!

    ps : najdete na You Tube !

    • WIKINGER Petr napsal:

      NOWAKU KUPTE ZASOBY TRIČEK ČE GEWARY PŘIMO NA CUBĚ,DOMALUJTE MU NA ČAPKU DALŠI DWE HWEĚZDY

      a dejte to na internet s reklamou

      COMBATANTE WIKINGERO PETERO. REWOLUCE TŘI HWEZD DOMORODCŮ ČESKÉ REPUBLIKY.

      Bandy prdlamentních zločiců politické třidy Šmejdů,které jsme si zwolili musi být nebožtíky!NO PASARAN!

  14. proud napsal:

    Taky Amerika,z ty druhy strany………. : https://www.youtube.com/watch?time_continue=143&v=FRUx6vBifoY

    • proud napsal:

      Neda mi to abych neupozornil,taky se podivejte na silnici,na asfalt a pres tu „bidu“ kterou vidite to srovnejte s nasi „bajecnou“ kolonii a silnicema za ktery si platite!!!

  15. jan nowak napsal:

    WIKINGERE Petere.. mon comandante !
    Tož jsem u wiet-ňamce objednal 1.000.000 ORIGINAL-CUBA triček ®..
    .. práskly na to wše-chny £££ po waší/naší tetě. Picni další dle planu B (B jako poplach).

    ps : Sasíne.. pozwal bych tě na oběd , wařil jsem GULAŠ z kocky a paní
    ROBOTowá nepřijde , protože jí bolí glawa. Tag mi porce zbyla..
    .. Maš-li juž pouKAZky ! ?

    • WIKINGER Petr napsal:

      WYBORNĚ PANE NOWAKU,PRAWE JSEM ZAČAL PRACOWAT NA ODBYTOWE REKLAMĚ NAHOŘE WE SPOLUPRACI S ADMINEM.

      nned jak se dostanu na našeho budouciho presidenta KŘEČKA bude se to řešit..

  16. houbeer napsal:

    Zdravim vas vsechny,
    Dlouho jsem byl out…
    Resp.in my life…
    Uz se zaclo stado doma v česku probouzet z honu za demokradcii?uz zacina ta ob.neposlusnost?
    Kamoska koupila maringotku,kopou zahradu a taaak,asi takych nejni mnoho,což?kdyz voni vsici jsou v praci-i tady v spanu zminili jak ta čr valí a lide makaji na ty lepsi zitrky,heh-,nebo jsou rentieri,nebo zlodeji…zemedelce co maka,aby mel jidlo ze sveho kusu pudy abyste pohledali…

    Tohle prislo od bejvale kamosky ženě.
    https://magazin.aktualne.cz/cesi-se-porad-boji-vystrkovat-hlavu-z-davu-rezignuji-na-sva/r~c375d9e4f7f611e585df002590604f2e/?redirected=1486815792

    Toz se tedy ovce probouzi?chjo,takovej pablb a uz je uznavany lidrl

    • entities napsal:

      Už jste si spočítal za kolik let (respektive staletí) by si PRDUKCE z plochy Vašeho pozemku „VYDĚLALA“ dost dolarovníků olejných nebo jakékoli jiné státní měny je-li v tom vůbec nějaký rozdíl…ABY si ten pozemek mohl zakoupit ten barák co na něm stojí?
      Kdyby třeba vyprodukovalo a dokázalo prodat (v tomto případě směnit reálnou produkci za fiktivní poukázky na okrádání dalších v řadě…) plácnu 30 000,- (maximální využití pozemku i vás samých k tomuto účelu-uzpůsobení, to že z toho ujídat moc nemůžete je logické…jinak neušetříte nicmoci) a pořízení takového pozemku i s tím barákem třeba 3 000 000,- …nestihl byste to ani za 100 let, protože v průměru (statistická data z minula, nemusí se odvíjet stejně v budoucnu) za 30 let přijde „měna“ o POLOVINU své kupní síly. TAKŽE NĚCO ŠETŘÍTE A VONO VÁM TO POŘÁD UCUKUÁVÁ PŘED NOSEM A UJÍŽDÍ…Výsledek může být takvý, že ne za stovky let, ale nikdy!

      • houbeer napsal:

        Tak jsem to nepobral.ja o REALNE praci a vy o fiktivnich prasulich?asi treba mi stouchnuti,jestli jste mi neco chtel sdelit ;))

        • proud napsal:

          Nevim jestli jsem to dobre pobral ja,ale jedno je jisty,realny penize nejsou a nikdy vlastne nebyly,kdysi skrtnutim pera,dnes klepnutim do klavesnice maji hodnotu jakou kdosi kdy potrebuje,srazi je kdyz kupuje,napali je kdyz prodava,veci nemaji svou pravou cenu,ono ani neni lhky ji urcit,tim spis ze ji urcuje nekdo kdo ani nikdy nepracoval………….

          • Paul Durham napsal:

            Nepobral proude, jako obvykle nepobral vůbec , peníze = důvěra , je to „jen“ důvěra v důvěru , důvěřujete v to, že ostatní budou důvěřovat též, za svůj život vyměňuji budoucí důvěru cizích lidí v peníze – forma peněz je věc odlišná, ale může důvěru prohloubit nebo úplně zničit, peníze = důvěra = vlastně směnky na doručitele, kde ručitelem (ale dnes už to nikdo není ) dříve býval emitent.
            Jen úplný idiot si myslí, že peníze nejsou třeba.

            • proud napsal:

              Opravim te,duveruj,ale proveruj.Penize jsou nastrojem moci a jen uplnej idiot dokonale zpracovanej systemem kterej vime kdo zavedl a udrzuje si mysli ze je to jinak Durhame!

            • proud napsal:

              Navic zase jenom idiot je ten, kterej nevidi jakou jsou penize brzdou pro obycejnyho cloveka,vedu,zdravi,nastrojem niceni naseho zivotniho prostredi kvuli chamtivosti kterou zamerne provokujou,nicej praci tech kdo sli dal(Tesla) a nastrojem valek pro ty nahore.Co jsi zac Durhame,na to si tedy odpovez sam!

        • proud napsal:

          Vsechno je to hra,game a my jsme vychovany v ni a hrat ji!!!

          • proud napsal:

            Problem je ze se muzes cukat jak chces,i ja,stejne jsme jeji casti a zustaneme dokud ji nezastavime a nedame se do reality.

          • houbeer napsal:

            Tohle je jeden z moznych modelu,funguji stale s fiktivním eurem,ale hle!-kdyz je zajem,ledasco se dá provádět.

            http://www.voxeurop.eu/cs/content/article/2601651-marinaleda-ruda-oaza-vzdorujici-krizi

            • Maroš napsal:

              Houbeer – KNOW HOW – podľa poučky – „štát je organizované násilie“ – predpokladám, že rudé sú španielske pomaranče a granátové jablká – už som to dal ďalej, diki – tu máš zaujímavý seriál – 23 dielov
              Primitive Technology: Wattle and Daub Hut
              https://www.youtube.com/watch?v=nCKkHqlx9dE&list=PLGnWLXjIDnpBR4xqf3FO-xFFwE-ucq4Fj&index=1

              • houbeer napsal:

                Dik maros,az budu v city,stahnu.
                Jo v clanku je par,, chybek“a nepresnosti,ale veskrze obraz ok-gordita uz stihli otravit a skoncil v nemocnici,umírá.je to Pan combatante.hlasili se k španělské kom.straně,ktera myslim si,nema nic moc spolecneho s nasim-bolsevickym,jsou tam lidi,co nikdy nebyli u koryta.
                Znam par lidi,co v marinalede byli,uz se rozrostla na vice nez 5000 obyvatel,lide jsou spokojeni,zeny si u vyrabeni marmelad apod.v klidku mohou pokecat,zastavit se,….

                V,, me“ vsi se uz take trosku hybou lidi-opravuji se tu dalsi tri domy,vedlejsi ves ma od podzimu taky prirustky,polak s nemkou,spanel.tak snad to zacne vzkvetat-jsme tu v okoli 6původně opustenych vsí…

                • Maroš napsal:

                  Houbeer – dílera najviac naserieš, keď mu povieš, že už neberieš, že nie si na ňom závislý…

          • Petr napsal:

            Proude, problem je v tom ze tuto hru nehrajeme, ale je hrano s nama.

  17. J. Zíka napsal:

    Každý soudní verdikt se v US stává zákonem. To znamená, že každý se u soudu může v obdobném případě bránit dle tohoto rozsudku. Tak se divím, že ještě někdo další vůbec za dům něco platil.

  18. Maroš napsal:

    J.Zika – precedens ich súdu platí tam, nie tu. A hromadné uplatnenie – to by bolo politikum – bankstri by to nedopustili – lebo možný run na banky – lebo panika z neplatenia dlžníkov, „a kde sú naše vklady!!!“

  19. Maroš napsal:

    Benmil – Zoli mi volal späť – že už by si to mal mať – že sa pravdepodobne ani nepomýlil, teraz je mimo internetu – zajtra to skontroluje…

  20. Maroš napsal:

    Benmil – dostal som SMS – poslal to v stredu – tvoje údaje sedia, takže v piatok to tam byť malo. Banky radi zdržiavajú prachy cez víkend na krátkodobé operácie – drobné kšefty. Považujem za vybavené – v pondelok dozriem osobne…

  21. Franta napsal:

    Jediný peníze jsou už 5-6000 let zlato a stříbro. Papírový peníze nebudou mít za chvílí žádnou hodnotu, kdežto zlato a obzvlášť stříbro vyletí cenou nahoru! Pravá cena zlata by měla být 20X větší než je teď a stříbro půjde nahoru o stonásobky! Za pár let (10-15) bude jeho cena 10 000$ za unci (ze současných 18$ za unci). https://www.youtube.com/watch?v=Y7IC_mJ7goo

    • proud napsal:

      Noo…….a??…….

    • Maroš napsal:

      Trójska unca zlata = 31 g á 1200 USD, v 80-tych rokoch bol strop 800 USD – počas petro krízy.

      • Sasin napsal:

        Trojská „K“ún ca, nezdása ti to VOLAako povedomé? Muheeeeeee

      • zrovnatytokovyjsouextrémněnáchylnémonopolizaci napsal:

        To nejsou skutečné alternativy („substituty pro hejly“ jak by řekli v ekonomickém argotu-hantecu)
        ty kovy byly a jsou právě náchylné k monopolizaci státem („královské“, „státní“ doly…etc. ačkoli nenechavé pracičky ohmatávající vám zadek, respektive kapsu…jestli z ní ještě něco nevypadne…na oltář…) A PROTO JSOU UVÁDĚNY JAKO „BEZPEČNÁ (mocensky bezpečně zhabatelná zase…) PSEUDOALTERNATIVA“ AČKOLI PRÁVĚŽE VHODNÉ Z TOHOTO DŮVODU-MONOPOLIZACE-NEJSOU.

    • Sasin napsal:

      Zlato a stříbro jsou jen jiná forma bankocetlí. Netiskne se, krade se na ukradených podílech na půdě. Heh

      • Eschatolog napsal:

        vazne vyrazite pro rohliky s kralikem na vymenu ? to mne prekvapujete

        • zrovnatytokovyjsouextrémněnáchylnémonopolizaci napsal:

          Eschatologu,

          ty ZDÁNLIVĚ NEJSAMOZŘEJMĚJŠÍ „nejběžnější věci“, na kterých málokomu přijde něco divnýho, protože s tím je dnes a denně…TAK O TĚCH SE NAOPAK NEJMÍŇ VÍ…(Třeba co je to „Život“? Takový zázrak, ale vám to může připadat jako ta nejbanálnější věc na světě, protože tím jste…) respektive jsou záměrně obestírány rouchem bludů…

          Ale nikdo (a to si můžete přečíst i kolik chcete opravdu dopodrobna) VE SKUTEČNOSTI NEVÍ, CO TO Je to čemu říkají PENÍZE ! Ne vážně, nevědiou to ani tvůrci vynálezu, ale nakonec je to fuk, když jim to funguje ne? Ačkoli nevědí, co to je.

          • zrovnatytokovyjsouextrémněnáchylnémonopolizaci napsal:

            No a kdy nevíš co to je, tak ani nevíš co to neni.
            (To je trochu obdoba jako „státní versus protistátní činnost“- Nelze fakticky poznat podle jednání a nikoli nějakejch nezávaznejch slovních proklamací těch či oněch…jestli něco lze klasifikovat jako „prostátní“, když není dané co je stát. Zrovna tak třeba ti, co maj plný držťkový polévky profesionální tlamy nevymáchaný toho jak se můžou přetrhnout ve jménu státu, tak někdo naopak vidí, že mu to dobré jméno poškozují a dělaj protistátnost. Zcela podle jejich logiky zákeřnosti…ale označují za „protistátní“ ty, kteří prostě jen sdílejí své (nezpolitizované) vnímání skutečností…

            • Paul Durham napsal:

              už jsem to tu napsal, peníze=důvěra , jinak praktická pomůcka, jako vidlička , i vidličkou můžete dělat jiné věci, než vkládat jídlo do úst , třeba vypíchnout sousedovi oko, jde „jen“ o lidi a jejich nemoc po moci

              • proud napsal:

                Ze je to o lidech,o tom zadna,ale nemuzes srovnavat penize jako nastroj uz s vubec nicim jinym,nejde to nevidet co za nastroj a ci nastroj to je,omlouvas neomluvitelny.A ja tvrdim ze je „vynalezl“ ten stejnej genius co nabozenstvi a bibli a ze jsou platidlem je nutnej vedlejsi produkt bez kteryho by nemohly bejt garantem moci a otrokarstvi,coz je jejich pravej duvod vzniku.Na ovladani jsou nejpraktictejsi,a i tak tahat sebou miliony na uplatky a mzdy podrazakum je min prakticky nez jen projet kartou masinku,takze je tendence je zrusit fyzicky uplne a bejt tim kdo ma absolutni kontrolu o jejich cestach,ale pres nej kontrola neexistuje!!!

                • proud napsal:

                  …..a dej pozor co se stane,jestli se povede fyzicky prachy zrusit,to bude horsi nez treti svetova,protoze v ty chvili si uz koupis jen to co ti bude povoleno prodat!!!!Jinak cvak a platba neprosla,je nam lito………a naser je a cvak,karta pryc,stavte se na pobocce at vas muzeme sebrat………

                • proud napsal:

                  Ve chvili kdy zmizej fyzicky penize a nastane totalni kontrola toho co si muzes a nesmis koupit,a jestli vubec muzes neco koupit a kolik,jestli mas penize nebo nemas a dosahnes na ne nebo ne,JE DOHRANO!!! Protoze ovcana ani nenapadne do ceho se to tim padem dostal a bude mu urcovano co bude jist,na cem bude spat a kdy si co bude moct koupit aniz by sam mel byt jenom fiktivni kontrolu nad tim co dela!Pak zacne ta posledni,ctvrta valka,obcani proti zbytku,prohrana valka kdy se vycistej stada……….chceme to nechat zajit az sem? Jako dosud vsechno? Pak se ucte preziti v divocine,protoze vam nic jinyho nezbyde a budete pritom jeste loveny jako zvirata,vazeni!!!

                • proud napsal:

                  A zastance penez a duvery Durham,tomu bude inteligentne velet a Sasin kazat o podilech :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))).Pak teprv nekteri z vas dojdou na to jak to mohlo bejt kdysi lepsi…….pozde!!!

                • Petr napsal:

                  Proude, to chcete rici ze zlikvidovanim financi zmizi otroctvi? Ze si ti silnejsi nebudou pomadnovat slabsi? Ze ti chytrejsi nebudou vyuzivat ty min chytre?
                  Jinak mate pravdu, zruseni fyzickych penez je jeden z hlavnich kroku o ovladnuti lidstva. Jednou jsem chtel poslat par tisic do Ceska. Banka kolem toho delala problemy. Ja jako clovek vybusny jsem je serval a vysvetlil jim ze to jsou moje penize. Beheakcem par vterin se mi, pred mymi ocima ucet vymazal. Okamzite jsem jim oznamil ze volam policii. Behem par minut byl ucet zpatky. Ale zcela nazorne mi dali na jevo kdo je tu panem. Samozdrejme moje reakce byla ze jem chtel vybrat vsechny penize. Samozdrejme tolik v bance tolik nemeli. Cekal jsem tyden. Od te doby vybiram vse, kromne nejnutnejsich penez na poplaky. Takze lide kteri rvou pro zruseni hotovosti si kopou vlastni hrob.

                • proud napsal:

                  Presne to chci rict a proto vzdycky dodavam ze nejen financi,ale i obchodovani do cehoz spada i vymennej obchod.A mas jiste pravdu ze to nejde udelat proste treba od 1.1. xxxx :-).Je potreba aby kazdej vedel co to znamena a co je to svoboda. Co popisujes ty uz spada do anarchie,tu bych nikdy neprotlacoval.Nemusim ti znova opakovat co je to hospodareni a deleni podle potreb,odbornej management a podobne s tim,ze k tomu jsou potreba obeznameny lidi aby vedeli o cem to je a co se deje a tim to umeli vyuzivat.Zneuzivat tim padem uz nebude co.A kdyz se nekdo zneuzit necha,bude to jen jeho vule protoze nebude muset,s tim nic nenadelame,kdyz to nebude proti jeho vuli.

                • žádostivost napsal:

                  Petr, „Ze si ti silnejsi nebudou pomadnovat slabsi?“

                  Naprostej omletej (mediálně zprofanovanej) ŽVÁST, kterej nikdy nebyl vědecky (ne nemám namysli postátněnou-tedy mocichtivosti posloužící pseudovědu) ani jinak ověřen.

                  Je to ŽVÁST, není to skutečnost.

                  Nerozlišujete hráče od herní pozice a výhod příslušenství k té pozici (dle umělých pravidel jedné z takových her, teorie her také může napovědět-doporučuju prostudovat víc než jen „populární a zavádějící Vězňovo dilema“).

                  Vůbec neříká v čem jako by měl být „silnější“ (a jak se ta síla poměřuje) než kdo? Co tou sílou míníte a na co ji používá a jestli není spíš NĚCO V NĚM-třeba dychtivost-SILNĚJŠÍ NEŽ JEHO SEBEOVLÁDÁNÍ…a zbytek charakteru a osobnosti.
                  Pletete si „silnou pozici ve hře (jak je SITUOVÁN, ať oficiálně či neoficiálně, viditelně či neviditelně, uvědoměle či neuvědoměle.) od které se odvíjí značně to „JAK MU TO JDE“ (tedy jsou-li „výhody nasyslené právě „tam“).

                  Pletete si možná určitou formu osobnostní agrese a ochotu jít i proti druhým příslušníkům téhož druhu…obvykle nazývané „soutěživost“ či „heterokonkurencismus“…na úkor právě těch druhých a ještě si to „obhájit“ před sebou jakože „vždyť prohráli“ se mnou = JÁ JSEM VÍTĚZ? Já jsem „lepší“?

                • Petr napsal:

                  Mila zadostivosti. Svoje kecy a studia si strcte do prdele. Je dano prirodou ze silnejsi, vycuranejsi a parazitovejsi vysava toho slabsiho. Netvrdim ze silnejsi je ten kdo ma svaly,ale to ze vzdy nekdo bude nekoho vyuzivat ke svemu prospechu, at je taka spolecnos a nebo taka. Cim vic mame vselijakych myslitelu tim vic je svet ve srackach.
                  Mozna jste z jine planety, kde kde to to neplati. V tom pripade vam zavidim.

            • Eschatolog napsal:

              uz basnite z hladu jako „proud“

              • proud napsal:

                Neco podnetnyho nemas,Eeeeescho ? :-)

              • jan nowak napsal:

                a Sasin kazat o podilech.. proude
                .. widím ho na Pahorku s bičem w ruce ako ťa prohání skrz lopatky turbogeneratoru !

                ps : i s Haarpíkem : ))

                • proud napsal:

                  Prikovanyho ke svymu neprodejnymu podilu jak k domacimu vezeni,taky ho vidim :-))))))))))))))))))))))))

                • proud napsal:

                  ….a pritom hejka svy priblbly „muheeee“ :-)))))))))))))))))))))

                • jan nowak napsal:

                  .. já budu w twojí yakuze popíjet šampaňský a
                  WIKINGERA Petera wojíždět twou KOZU Rozu..
                  muheeee

                • Sasin napsal:

                  Proud

                  Všichni mají všechno a nigdo nemá nic, takže jsi to všechno podmínkou vyloučil. Stát, republika, nechápeš? Zřizovatelem ani jednoho nebyl nigdy lid. Ústavu, zákony ani jednoho toho cirkusu, nepodepsal žádný člověk, jen prezinent a jeho komoří, tudíž ti zapoměli dát klíče. Gdyž nemáš klíče, čekáš na chodbě a sušíš na společné prádelní šňůře. Demográca nigdy nebyla zamýšlena jako vláda lidí sobě, páč podmínkou vlády si jjsi lid vyloučil. Směješ se jako vemeno z ryby podílům na neprodejné půdě, nechceš aby měl každej klíče, páč v nejlepším případě nabízíš vrátnici, gde si každej může klíče vyzvednout, tedy pokud ovšem budou volné pokoje., že na nájem si můžou u tebe vydělat. Na koho nezbyde, vytasíš mantru o zásluhách a máš je v paži. Atak dále a tak dále.

                • proud napsal:

                  Jak to prijde,ze vsichni budou mit vsechno a nikdo nebude mit nic v praxi? Povidej,tvoje reseni me zajima,respektive to jak tak samozrejmou vec vnimas :-))))))))))))))))))))))))))).Predstav si ze vlastnis fabriku,se vsema ostatnima,ani v ni nedelas,je nekde na druhym konci toho naseho malinkyho dvorecku ze kteryho bysme chteli machrovat jako veliky :-)).Presto ji vlastnis a presto te zivi,jako treba pole zase na druhym konci dvorecku,nebo pole ci fabrika ve ktery delas……..je to na tebe prilis slozity?………..ani se nedivim,pri tvym „muheeeeeeeee“……

                • proud napsal:

                  …….a presto neni o demokracii rec,nikdy jsem se ji nezastaval a sociku s vyhradama rka,ze i ten byl lepsi nez ten dnesni bordel!!!……..

                • proud napsal:

                  Jen nam v nem zapomeli rict ze i to co krademe,je z naseho a okradame sami sebe a ostatni a drzeli nas zavreny v boude,zcela zbytecne.Prachy pouzivali temer jako kdekoliv jinde,az na ty urceny na zdravi a vzdelani vsech,alespon neco,ze?Takze ztoho udelali paskvil schovavajic se za stranu a falesny idealy a kradnouc ve velkym jako straky………..a pak si to nakradeny vsem,i ze svyho,potrebovali zlegalizovat a zaroven prisel rozkaz ze uz zdravi zadarmo nebude,skola taky ne,a samostatnost a konkurenceschopnost se pousti k vode,protoze prechazime z republiky na kolonii…………

                • proud napsal:

                  …….jelikoz i tak toho moc zustavalo lidem a zapadni navstevnici si toho zacinali vsimat a prestoze tomu ne uplne rozumeli,zacali to pochtivat taky zaroven s tim,ze jejich elity videli o co u nas prichazeji…………….Nebylo to spatny,nebylo to dotazeny a lidi k tomu nebyli vychovavany……….

        • Sasin napsal:

          Jsem připraven na neprodejný podíl na půdě se vším všudy a na neprodejný podíl na rozpočtu, o kterém budu hlasovat svými potřebami se vším všudy. Chápu, že cizí auto ani cizí mobil za základní rentu, podíl na rozpočtu v penězách, nebo za své mrkve asi nevyměním.

          • proud napsal:

            Zrejme nechapes,protoze tocis dokola o cem tocis ale jak to ma fungovat bud nevis,nebo neprozradis,je to deravy,respektive do doby nez to ozrejmis to deravy bude,proto s tim tezko nekoho doopravdy zaujmes!!! Navic z toho kouka sobectvi a bezohlednost – muj podil,muj pozadavek……..nikde zadny „nas“……pritom muj by se melo tejkat osobniho vlastnictvi a nas spolecnyho,jinak totiz ani nesmis vlizt na cestu z toho tvyho bez dovoleni na ni vstoupit,od jejiho vlastnika !!!

            • proud napsal:

              A ten te muze proste poslat do prdele jen proto,ze mas nesympatickej ksicht………..co udelas? :-)))))))))))))))))))))))))

              • proud napsal:

                …..a na nose bradavici :-))))))))))))))

                • Sasin napsal:

                  Proude, podíl na neprodejné půdě, podíl na rozpočtu a podíl na věcném rozhodování (rovný) jsou jistiny co na sebe navazují. Reagují navzájem. proti šmejdům a zvyšují sebeuvědomování. Jaké výhody, efekty či co ti to přinese se dají odvodit.. Pár námětů jsem obrazotvorně vybral. Zkus si to prostě představit. Trčí ti z nosa šušeň. Muheeeee

                • proud napsal:

                  Jak ale ven z domaciho vezeni z toho odvodit nelze……

                • proud napsal:

                  protoze znas jen muj tvuj,ale ne nas…..

                • Sasin napsal:

                  Tobě proude nakukali, že gdyž je všechno všech a nigdo nemá nic, že je to demográca. Tak si to zkus představit třeba v hospodě. Vesmeš starou, na zábavu, poručíš pití a jíte. Odskočíš si na záchod a gdyž se vrátíš, tvoje jídlo je snědené, pivo vipité a tvoje stará na tebe mává, že odchází se sousedem, že se ráno jako vrátí. Muheeeeee

                • proud napsal:

                  A vis ze me to ani neprekvapuje,ze kdyz nerozeznas stat od republiky,nemuzes vlastne ani rozeznat spolecny vlastnictvi od soukromyho a svobodu od anarchie? Ale je dobre ze ted uz to vedi i ostatni ;-) ,takze dikec:-))))

                • Sasin napsal:

                  Gdyž myslíš, že tvoje stará je tvoje soukromé vlastnictví i s jídlem a pivem, co jsi nestihl do sebe naházet,, věřím, že si přeješ aby to raději patřilo jako všem, že si taky něgde přičupneš a až pantáta odejde na záchod, že si to s ním jako vyměníš. Šak příležitost dycky dělá zloděje a zdanit to můžeš přece dycky, né?

                • proud napsal:

                  …dokazuj dal co jsi zac……..jsem jenom rad :-).

                • společněsvorněanerozborněumožnitpřístup napsal:

                  proude, i ty filuto složenej z naprosto nepravděpodobných protichůdných tezí a antitezí, které by sotva mohly vzniknout PŘIROZENOU (ŽIVOTNOU) cestou v jedné hlavince…a ještě takhle se vylučující navzájem až do naprosté nekonzistentní slátaniny jakou jako reprezentant máš „představovat“.

                  „ze kdyz nerozeznas stat od republiky,nemuzes vlastne ani rozeznat spolecny vlastnictvi od soukromyho a svobodu od anarchie“

                  Tohle by bylo zas na dlouhý slohy a mně se furt nechce, už mě to DÁÁÁVNO unavuje JEN ČEKAT než dojde i zbytek světa na nějakou i pro mě snesitelnou úroveň.

                  Jen předestřu:

                  –Osobní vlastnictví, soukromé vlastnictví.–

                  Jak se tyto pojetí reálně liší?

                  Laicky (a nemusí se úplně krýt přesně s státoprávními výklady, jak oni nám „vysvětlují“ co to jakože má bejt):

                  Osobní jest takové, které patří výlučně-výhradně-neboli pouze-jednomu biologickému jedinci (ačkoli „záznam“ o tom může být přiřazený „PRÁVNICKÉ OSOBĚ“-neboli virtuálnímu „alteregu“ existujícímu v umělém právním světě na papíře jako nějaké jméno, značka, atd.) a to bvykle z toho důvodu, že to jinak NENÍ PRAKTICKÉ. Nikoli proto, že by t nemohl změnit-jak to bude používat-TOTIŽ JESTLI JE TO OSOBNÍ NEBO SOUKROMÉ ZÁLEŽÍ NA UŽIVATELI a lze mezi tím volit-avšak v praktickém použití se tomu musej jisté záležitosti přizpůsobit trochu jinak.
                  Tak např. můžete UŽÍVAT nějaké chaloupky jako „osobního vlastnictví“…Nebo můžete třeba udělat v některé části hostinec – o tuto část se OSOBNĚ USKROMNÍTE, aby mohla být užívána jinak než jen VÁMI. Zároveň asi oddělíte tyto části tak aby vám necourala veřejnost přes ložnici…
                  Soukromé je cokoli uzpůsobené k užívání více než jednou osobou a to do neomeeného počtu účastníků. Soukromé z toho dělá to, jestli je to k takovému užívání nějak uzpůsobené, aby to např. nenarušovalo to „osobní“. Aby to mohlo přetrvávat jako soukromé a služit více, tak byste to asi neměl přímo spotřebovat jen pro sebe…jinak by už nezbylo co soukromé. Pokud navíc SKLÁDÁTE více lidí do soukromého projektu, tak jde o spolupráci a vy byste neměl třeba vyžrat druhým jejich díl, který tomu vyhrazují…pokud jste se tak nedohodli.

                  Soukromé=společné.

                  Problém je spíše v „uzavřenosti“ (že se to „skupinkuje“), že je to sice pro některé, ale ne pro každého-ne každý smí podle těch už „uvnitř“ přistoupit a podílet se také…a podobně.

                  PS.: „Vlastnit“ není totéž co mít možnost „užívat“.

                • POLITICKÉpenízecomátevkapsečinaúčtěnejsoupravépeníze napsal:

                  Dovedeš říct- to je TEN KAŽDEJ (ten jeden každej), ale nedovedeš říct to je TEN VŠICHNI (ten jeden všichni).

                  Proto říkat „pro všechny“, „všech“ a podobně nedává v dorozumívání žádný reálný smysl avšak „zní“ to pěkně k politikaření no ne?

                  Ale zní to líp než KONKRÉTNÍ – PRO KAŽDÉHO ?
                  (každého kdo chce-tedy ne někým povinován „muset“ bez vlastního výběru a vývinu.)

                  PPS: Taková zajímavost:

                  Když si třeba něco pořídíte – lhostejno zda za použití třeba politických jakožepeněz nebo třeba blízkopříbuenským děděním či nějakým jiným z dosud známých ZPŮSOBŮ NABÝVÁNÍ… – TAK VTIPNÉ JE, ŽE si třeba „vyplatíte“ toho jednoho, co vám to smění (prodá) atd., ale právě jen toho jednoho…Vy si to „koupíte od jednoho“, ale ne od všech ostatních, aby to mohlo být skutečně VÝLUČNĚ „Vaše“…:O Vyloučili jste jednoho, kterého jste již „kompenzovali“ k obustranné spokojenosti, ještě vám zbývá vypořádat se s těmi miliardami dalších, co kvuli vám utřou nos a ještě jim zvýšíte svou poptávkou ceny…:D

                • proud napsal:

                  Rad se ctes,rad si hrajes se slovickama,ale to je asi tak uplne vsechno,protozes nepochopil absolutne nic,zero,asi jako Sasin,nebo Durham etc.,pucni si gumaky at si zase zejtra nezaseres traktor a cau :-)))))))))))))))))))))))))))))

                • Sasin napsal:

                  Nigdo to nechápe, jen proud. Gdyž šmejdi razí tunel deklaraci o tom, že všichni mají všechno a v prováděcí vyhlášce, že nigdo nemá nic, že si na to může v otrokárně každej poctivě vydělat, to je pravý úmysl proudů šmejdů, kteří to deklarativně lidem přece všechno dávají. To je přece jasné, že. Muheeeeeee

  22. Maroš napsal:

    Sasin – už keď o tej pôde…
    Dnes som kecal s kamarátom – samostatne hospodáriaci roľník.
    Mal doposiaľ najvyššiu úrodu kukurice – cez tisíc sto metrákov.
    260 metrákov mu strhli za „sušenie“ v prepočte na ich energie, a tak, že najprv stanovili výkupnú cenu vysušenej kukurice na 10 euro za metrák, pričom burzy predávajú kukuricu všade za 19 – 18 euro. 90-percentný parazitizmus! Výpalné je podstatne nižšie! – toto je to Bé, ktoré pri svojich nepredajných podieloch vôbec nespomínaš – dobrá motivácia – mať vzťah k pôde nie? – bankstri ho majú určite väčší, ako dnešný sedliak kurva! Čo ty na toto? Lebo kamarát mal zároveň najnižší zisk, odkedy hospodári!

    • Paul Durham napsal:

      Samostatně hospodařit v dnešním „systému“ můžete pouze , pokud vlastníte všechny nástroje až k produkci finálního výrobku pro konečného spotřebitele.
      Pokud toto nemáte, nehospodaříte samostatně, ale v závislosti na jiných. To je dnešní stav.
      Sasin píše o zcela jiných poměrech, teoreticky.

      • proud napsal:

        O tech jinejch pomerech uz psal Eduard Storch,napriklad. Jeskyne,ohynek,lidi v kozesinach,kyje,mamuti……….. :-))

      • Maroš napsal:

        Bez špecializácie by sme sa nikam nedostali, o tom to nie je.
        Schválne by ma zaujímalo, ktorý subjekt konkrétne špekuluje a parazituje na našom obilí. Keď to prerátam a nepočítajúc prácu, povedzme v dôchodku – 5 metrákov á 10 euro za kukuricu je už slušné prasiatko za 50 eur. Takže hŕ nato – zobrať si pôžičku a rozbehnúť devastované prasačáky – aj to je banksterská špekulácia – bacha na takéto vábničky.

  23. proud napsal:

    Njn,driv penize vyjadovaly hodnotu,dnes ji udavaji,samy o sobe mely vzdycky jen hodnotu materialu ze kteryho byly vyrazeny,nebo na kterym byly vytisteny………….

    • proud napsal:

      Peniz to je vlastne takova kurva,pasak ji urcuje za kolik a na jak dlouho pujde a co vsechno je dovoleny……..“neeny peniz,neeny laska“……….presne jak se to Durhamovi libi,jak to ma rad :-)

      • dilatace napsal:

        Ty, kterej zrovna děláš prouda,
        exhibuješ, provokuješ, jako obvykle však nejseš „dobře vybavenej“ ani teoreticky ani prakticky…

        „Peníze“ nejsou to, co je jakože „jediné“ peníze dneska MOCENSKY vydáváno! To právě peníze NEJSOU.
        Jinými slovy:
        Nejsou peníze jako peníze.

        • proud napsal:

          Ty kterej ani nevis ci jsi nevis ani co to vlastne penize jsou,ovsem branit je budes zuby nehty,neumis si nic jinyho predstavit a neznamy te desi,jako kazdou ovci…………………

  24. Petr napsal:

    I kurva je nekdy dobra.

  25. Petr napsal:

    No, kamos nikdy kurvu nemel a uz mel (v Cechach) kapavku ctyri krat. Ja jsem s nima byval ve styku celkem casto a nic podobneho. A tak to je i s penezy. Nejvic zniceny Jste vetsinou z tech nejpoctivejsich. :-)

    • proud napsal:

      Prijde na to co si kdo predstavuje pod pojmem kurva a taky jak s ni zachazi:-))))))))))))))))))))

    • Maroš napsal:

      Petr – promiskuitné vydaté baby, ktoré sa mstia svojim promiskuitným manželom, sú najväčšia pliaga pre našich vtákov-vrtákov!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!