Soudy kvůli AKCI VÁPNO nekončí – Městský soud v Praze zrušil osvobozující rozsudek

akce_vapno_0K Městskému soudu v Praze jsem šel 14. března 2017 bez předsudků a očekávání o tom, jak by mohl dopadnout a probíhat. Bohužel dopadl pro nás, i pro demokracii v této zemi špatně. Vy, kdo tento web sledujete, víte, že jsem součástí skupiny několika lidí, kteří 3. srpna 2012 popsali Václavské náměstí protivládními nápisy, abychom upozornili na zdejší diktaturu politických stran a zločineckou podstatu našeho politického systému. Nejdříve jsme byli souzeni pro trestný čin poškození cizí věci, tento soud jsme ale vyhráli. Nyní nás technické služby Prahy žalují za údajnou škodu způsobenou tím, že nápisy po nás umyli. I tento soud prvního stupně jsme vyhráli. Avšak žalující strana se odvolala k Městskému soudu a ten rozsudek zrušil a vrátil na Obvodní soud pro Prahu 1 k přezkoumání.

U soudu jsem pronesl následující komentář:

Když jsme se účastnili jednání prvního soudu, tak to bylo pochopitelné, protože bylo potřeba objasnit všechny skutečnosti, které se staly. Ale to již všechno proběhlo a ve spise je již vše potřebné, na základě čeho je možné rozhodovat. Je tedy jasné, proč a jak jsme svůj čin, ke kterému jsme se veřejně přihlásili, vykonali. Je jasné, že naším cílem nebylo nějaké poškozování veřejného prostranství, ale jednali jsme proto, jak funguje tento stát, což se dá zjednodušeně nazvat jako režim ekonomického terorismu, kdy ve vedení státu jsou největší zloději a vlastizrádci, což se dá jednoduše dokázat. Neexistuje tady žádná demokracie. Politický systém tu neumožňuje řídit vlastní stát, takže žijeme v diktatuře politických stran a ukazuje to mj., že selhal i soudní systém. Můj respekt k jakémukoliv soudu je tedy v této chvíli mizivý. Sice mě zajímá, jak tento soud dopadne, ale pokud jsme zde kvůli náhradě nějaké škody, tak alespoň za sebe prohlašuji, že nezaplatím za to NIKDY NIC. I kdybychom prohráli, tak můj majetek je zanedbatelný a i kdyby došlo na exekuci, tak je mi to úplně jedno, protože k tomuto soudnímu systému nemám ŽÁDNÝ respekt.

To, jak jsme se hádali o tom, zdali mohu soud nahrávat na kameru nebo ne, už ani řešit nebudu. Samozřejmě, že mi to předsedající soudkyně JUDr. Naděžda Zachystalová zakázala. To, že jsme pak na ni podali stížnost pro nekompetentnost i trestní oznámení za pomluvu kvůli tomu, že nás označila jako pachatele protiprávního jednání (přičemž v trestním řízení jsme byli osvobozeni), ani nebudu rozmazávat.

To nejdůležitější je, že ony tři soudkyně, které tam byly, ABSOLUTNĚ IGNOROVALY POLITICKÝ ROZMĚR našeho jednání. Je to vidět i v okomentování jejich rozsudku (viz. galerie na konci článku). Klasické staré zamrzlé technokratické systemačky bez rozumu, inteligence, morálky, svědomí, života. Je z toho vidět, že i takhle "nevinný" čin, jakým je popsání dlažby, leží minimálně pražským mafiánům hodně v žaludku. A to je dobře.

Případ byl tedy vrácen k přezkoumání opět Obvodnímu soudu pro Prahu 1. O termínu dalšího jednání a o tom, kdo jej povede, zatím není rozhodnuto. Pokud to dostane znovu stejná soudkyně JUDr. PhDr. Alena Novotná, Ph.D., bude to mít dost těžké. Její původní rozsudek byl poměrně rozumnou snahou o kompromis, ale vzhledem k odvolání Technických služeb hl.m. Prahy se dá předpokládat, že bude vyvíjen tlak na to, aby rozsudek změnila, nebo případ nepřijme a soudit bude někdo jiný.

Je to jedno. Ať už to dopadne jakkoliv, CHYSTEJTE SI NA LÉTO ŠTĚTKY. Se stavem naší politiky a soudního systému ať už na jakékoliv úrovni, se NELZE SMÍŘIT!




257 Komentářů k Soudy kvůli AKCI VÁPNO nekončí – Městský soud v Praze zrušil osvobozující rozsudek

  1. Petr napsal:

    Mě spíš serou ty T.S. Prahy. Strašný problém, smít posrané vápno! Já, Jane, dělám něco jiné, rejpu do jisté skupiny lidí,která si hraje, že se jí nic netýká, - že jsou nad věcí. Protože mě sere, jak my bojujeme, stojí nás to peníze, nervy atd., zatímco oni si jen užívají.

    • WIKINGER Petr napsal:

      OSV BUDE PLNĚ PODPOROVAT AKTIVISTY Z AKCE VÁPNO.

      a to ve formě zařazení návrhu nového volebního zákona do jednoho z bodů DESATERA VOLIČE.Měl by mít PRROZATÍM pracovní název

      ZAJIŠTĚNÍ NOVEHO VOLEBNÍHO ZÁKONA VE PROSPĚCH VOLIČU A NIKOLI POLITICKÉ SILY křiváckých ŠMEJDŮ.

      Ti totiž po ukradení hlasů a tim i moci voličů vždy budou zajištovat jen zájmy ŠMEJDŮ ve formě jak to definoval pan SASIN

      Dnešní tzv.demogracie už název má.Jedná se o diktaturu menšiny v zastoupení,kde jednou z hlavních pák je mediální oblbování občanů voličů.

      • WIKINGER Petr napsal:

        VEDENI OSV SI DOVOLUJE DOPORUČIT PANU ADMINOVI,ABY TENTO ČLÁNEK DAL JAKO DALŠI DOPŘEDU.

        OSV vidi v článku enormní propagační a POZOR i finanční potencial.Režim,který padá zneuživá totiž i justice a taha léta po soudech aktivisty,které jak se zdá se snaži naprosto nesmyslně ZADUSIT a snad i zabít.

        JE TO KONKRETNI MATERIÁL,KDE MU TO MOHOU OBČANÉ VOLIČI VRÁTIT A NENECHAT REŽIMU JEHO SMRTELNÝ DECH.

        OSV by se tak mohlo i rozhodnout tento článek s květnatou diskuzi dát k dispozici S KOMENTAŘEM i dalšim národním webum a zároven by dostal dústojné místo vpředu ve SKVĚLÉ serii článků

        A CO DÁL..
        kde by zdejsi tygri JAKO LIDOVÍ KOMENTÁTOŘI mohli komentovat A NAPSAT JAK TO NEJDE na př.v bodach DESATERA VOLIČE,které už podnikatelé ve směru významných společenských události zběsile ZHMOTNUJI a že to bude pěkný maras na to vemte jed.

    • WIKINGER Petr napsal:

      DOST BYCH SE NASMÁL,KDYBY SE ADMIN ZAČAL ZAJÍMAT CO,ŽE TO TADY PŘITÁH KLAUS ZA KAPITALISMUS BEZ PŘIVLASTKŮ.

      které to vlastně přivlastky jsou a proc kvůli nim je tady karneval ohnutých hřbetů,domorodců pracujících za byt a stravu.Kdy se na to zeptá našich prý elitních yntelektuallůů.

      DOKUD SE TO TADY NEZAČNE PŘETŘÁSAT BUDE SOUČASNÝ KORPORÁTNÍ FAŠISTICKÁ TYRANIE TRVAT A SOUDY BUDOU VYNÁŠET TAKOVÉ ROZSUDKY,ŽE SE MUSÍ DOMORODCI DIVIT TÉ ZDRCLÉ DEMOGRACII A PŘIPÍNAT SI TRIKOLORU NA PRDEL,KDE TED MAJÍ SRDCE.

      • WIKINGER Petr napsal:

        STANME SE VŠICHNI PODNIKATELI V OBLASTI VÝZNAMNÝCH SPOLEČENSKÝCH UDÁLOSTI A ZEPTEJTE SE I KOMUNISTŮ

        proč jejich skoro přeceda SKÁLA doposud nepředělal starosvětskou písničku pana Šišky

        Kdo jsu boži bojovníci a zákona jeho na
        Vstanou novi bojovníci,BUDE RŮŽOVÁ ZÁŘE NAD kLADNEM

        Zeptejme se ho proč nám komunisti nechtějí napsat,co nám tu VLASTNĚ vysmolil ten president ODS za sračky ve formě KAPITALISMU BEZ PŘIVLASTKŮ a jaké to vlastně přivlastky jsou.

        Co to jsou za přilastky nám totiž odmítají sdělit nejen kvalifikovaní ničemové z komandy debilizačního tisku, ale i komunisté,kteři maji přecedu ovládaného diversanty v jejich vedeni A PRÝ JAK NÁM PÍŠOU STAŘI ČLENOVÉ STRANY I JAKOUSI CIC.

        To byli oni kteři PŘECEDOVI ZAKÁZALI postupovat podle HEJVLA a zajistit DIALOG s fašistickou tyranii oligarchů,kteři nás muči nízkými platy a mazakováním významných uměleckých děl POD OCASEM,které je třeba vyfotit dřive než nám tu zabije Rabuš svou cenzurou z jeho ministerstva ČSSD UPLNĚ VŠECHNO.
        V nyní zacpaných diskuzních rubrikach na KOMUNISTICKÉM stranickém webu CHTĚJI TAMNÍ DIVERSANTI svoje voliče odkopnout do lampárny tj NA FACEBOOK a spolu s politickou třidou Šmejdů zas všechno co se dá PROSRAT.

  2. John_Pitralon napsal:

    Žaloval bych je, protože ti barbaři z TS evidentně svévolně zničili autorské dílo nevyčíslitelné hodnoty. Ještě ti blbouni říkají, že tam něco "umyli". Navíc potlačují svobodu projevu. Hnal bych to k Ústavnímu soudu.

    • proud napsal:

      Jak s "autorskym pravem",to nevim,kdyz i proti nemu bojujeme.......ale kdyz o prachach,premejslel bych v podobnym duchu,jak to napadnout,nebo napadnout sluzby aby to bylo drahy a tim jsem zachranil kuzi,ze by to nejak "vzdaly".......

      • proud napsal:

        .....jinak z toho zae koukaj exekutori.......nejde se na nekoho "ideologicky" obratit aby to srovnal a vytahl z financni roviny?.....Protoze o financich to nebylo,takze bych to hral na umysl vas takhle poskodit..........zkouseli jste se hajit ze jste se o myti neprosili a nikdo vas neupozornil,jinak byste to umyli sami?......neco na ten zpusob,napriklad?

        • admin napsal:

          samozřejmě, během všech jednání jsme to okomentovali úplně ze všech myslitelných stran, včetně této. Politické rovině akce se vyhýbají jako čert kříži.

          • proud napsal:

            To je dobre,pak to znamena ze je to jejich slaba stranka,tam je potreba se naprit!

            • proud napsal:

              Promyslene,aby nemohli vyklickovat a pak uz ranu za ranou.......

              • proud napsal:

                Hehe,vzpominam si ze takhle jsem se kdysi rozvadel,sam a sam,ex tam byla vylozena s advokatem,ja pockal az na finale a pak prisla kakofonie,koncert,spadly celisti,rany kladivkem a soud mi odklepal vsechno jak po masle,odchazel jsem jako svobodnej podnikatel co uhajil uplne vsechno na co si vzpomel,advokat ex na me civel jako by koukal na bozi obrazek.......krasna doba:-))))

                • petr napsal:

                  A nebylo to v tej emerice? Tam ještě právo občas funguje a soudkyně tam nejsou až takové hysterické frustrované feministické krávy. Tady klidně děti přiklepnou promiskuitní alkoholičce než by je dali spořádanému otci, který se jí navzdory snažil rodinu udržet pohromadě.

                  Víte že když žijete s rozvedenou a děti soud přiklepl jejímu bývalému, tak je vaše povinost na tyhle cizí děti platit výživné, pokud si ona nevydělává?

                • proud napsal:

                  Ne,museli jsme z Rakouska k soudu az sem.......ale bylo to chvili po revoluci,jeste nebyli tak zpitomeli........

          • WIKINGER Petr napsal:

            O DŮVOD VÍCE,ABYCHOM AKTIVOVALI DŽOPUV PROGRAM

            budování sily proti sile a dali na Rabuše,který nám navrhuje vest ČR jako firmu,nebot kdo platí bude muset mít přiležitost i rozhodovat.
            Ostatně se o tom dost píše v článku

            S EXEKUTORY A VADNÝMI ZÁKONY ŠMEJDŮ NEJLEPE ZATOČI TEN,KTERÝ NEMÁ STRACH A OHNUTÝ HŘBET-VIZ NEJČTENĚJŠI ČLÁNKY.

      • John_Pitralon napsal:

        Smyl by to déšť. Zbytečně plýtvají prostředky daňových poplatníků. To fakt když někdo pomaluje křídou chodník, tak už vyjíždějí TS to spláchnout? To byla jejich iniciativa, ať to zaplatí z vlastní kapsy zodpovědná osoba, která to nařídila a hotovo.

  3. proud napsal:

    No nezbyde nez se snazit dal,ale jak jsem vyrozumel,je to o prachach,uz o nicem jinym,takze mam "divnej pocit",ze to teda uz jen o tech prachach bez nejakejch dalsich serepeticek a emoci i bude,coz neni dobra zprava.........

  4. John_Pitralon napsal:

    Bílá čára na zemi, obrovský problém.
    Tohle pražské havlomafiány nejvíce zajímá. Systém tu s klidem propustil takové zlodějny jako předání českého vodárenství Veolii, ale napsat si něco na chodník, to už je zločin.

    • proud napsal:

      Prave ze to udelali fikane ze to rozdelili,zlocin to neni a za to jim nikdo nic neudela,ale fikane to zmenili na dluh za uklid,a prave to bych napadnul jako umysl !!!

      • proud napsal:

        Je to umyslnej akt poskozeni politickejch odpurcu maskovanej pokrytecky jako uklid,kurva drahej uklid.

        • John_Pitralon napsal:

          Takže devianti chtějí 42 tisíc za těhle pár písmen na chodníku, který ničemu nevadí? Plus příslušenství. To ať si nechají vyšetřit hlavu.

  5. weissbach napsal:

    Každý musí uznat, že popsat dlažbu vápnem je zločin.

    • weissbach napsal:

      Takové materiální škody, takový bezpříkladný vandalismus.

      • proud napsal:

        To je prave ono,skody zadny,vandalstvi....budiz,ale zase jen "esteticky" kdyz nedoslo ke skode,ale TS umele skodu zpusobila kdyz svevolne sla bez mejt bez zadani prace autorem.......praci zadal nekdo jinej,zase bez domluvy s autorem,takze prisne vzato,by to mel i zaplatit................Ledaze muzu treba ja tady zbytecnymu diskuterovi teplousovi Koralkovi nechat udelat neco na zakazku bez jeho vedomi a oni to pak z nej budou soudne mamit,naprosto identickej pripad!

        • John_Pitralon napsal:

          To příště těch pár čar klidně přijdu o víkendu smazat za 40 litrů a mám vyděláno. Když trochu sprchne s pomocí boží bezpracný zisk.

          • weissbach napsal:

            1+++!

          • proud napsal:

            Proto jsem psal,ze slo o umyslny poskozeni autoru a ne o uklid.........

            • proud napsal:

              A s tim bych u soudu prave i operoval,nebo i kvuli tomu vyvolal soud novej o nahradu skody,me,umyslne zpusobeny! Ono to tak taky ve skutecnosti je!!! Zaroven bych nechal prezkoumat skutecnou cenu uklidu,ktera by to i potvrdila.

              • proud napsal:

                Jak jinak jde nazvat umyslne provedenou praci zadanou treti osobou bez vedomi toho kdo to objednat ma,nebo muze provist svejma silama? Logicky!!!

              • admin napsal:

                to bych právě už vůbec nerozmazával, vůbec už bych se nezabýval těmahle technickýma detailama a zůstal bych na politické rovině, která je nejdůležitější a která je základem. Tak jak jsi zmínil v komentáři výše.

            • John_Pitralon napsal:

              jj, pošuci havlomafiáni to naúčtovali jakoby to byl minimálně výjezd celého záchranného systému s vrtulníkem a zásah komanda URNY.

  6. jan nowak napsal:

    No tag to teda maj chlopci z TS Štěstí , že nesmazali nějakou moji BÁSEŇ..
    .. juž se mi to jednou stalo - ani newim gde už. Ale je FAKT - že stála
    celkem za guwno : (

    • Mluvčí Novák napsal:

      Mám otázku. Je legální žádat náhradu škody za plošné nehmotné dílo? Např. od dětí co křídami vybarví dlažbu. Vím, že soudním časem se účelově mrhá, ale že až na takové úrovni, to jsem nečekal. Bavím se a věřím, že kromě promarněného času pro účastníky nepřijde další újma.

  7. proud napsal:

    Kdo teda plati vsechny ty uklidy po ruznejch demonstracich kdy tam humusaci po zemi nechavaj vsechen bordel a vajgly co patrej do kose,taky koncej u soudu?

    • admin napsal:

      Na to jsou prostředky standardně v rozpočtu města na mimořádné akce. Na to také upozornil první rozsudek, když soudkyně usoudila, že není na místě platit peníze navíc, protože na tyto situace už peníze v rozpočtu jsou.

      • proud napsal:

        No vida jak se nam to pekne slejza,ted uz to jen pekne seradit a pustit to do nich jako davku z kulometu........

    • jan nowak napsal:

      Zeptej se Paroubka..

  8. proud napsal:

    Co teda vlastne chteji a o co jim jde? Trvejte na presnym,protokolovanym prohlaseni s tim,ze vzali na vedomi vyse uvedeny skutecnosti!!!

    • proud napsal:

      Pak se sami chytej,nebo jim to dojde a seknou s tim,nebo se pujde na dalsi level,podjatost a mozny ovlivnovani soudu zalobcem,nebo zakernej politickej akt msty...........

      • admin napsal:

        Všechny takovéto varianty jsme měli čas za těch bezmála 5 let promyslet, námitku pro podjatost nebo stížnost na soudkyni jsme také už několikrát využili a samozřejmě bezvýsledně.
        Je to teď zase na obvodním soudě pro Prahu 1, jak se s tím vypořádá, do té doby to nemůžeme a ani nechceme řešit.

        • proud napsal:

          Psals ze tenhle soud je tak nejak v poradku,namitku bych dal na ten kterej to vratil.
          Apropo,tak koukam na filmy z tajgy a rikam si,jakejma mizernejma a zbytecnejma picovinama se my tady,skoromestsky volove vlastne zabejvame.........

          • proud napsal:

            Bejt o dvacet let mladsi a neskoncit v ameru.........skoda ze me ta holcina tenkrat tahla tam,proc ne do ty tajgy........i kdyz,tam ta divocina byla taky nadherna kdyz se clovek nemusel zabejvat mestskejma svinstvama......

            • proud napsal:

              Vzdycky jak prijde na zivobyti a tahanice o prachy,jako by clovek prestal zit a jen odevzdaval energii nekam v prdel,i s naladou.......

            • jan nowak napsal:

              OUDE ?
              A co tě tenX TAHLO do Rakous.. snad ne $$$

              Odpowěz ! !
              Michala

              • proud napsal:

                V Rakousku bych nejaky joo $ nehledal,a vidis,vlastne nahodou jsem je tam zacal "delat",kdyz jsem tam prisel,byl jsem vicemene "pole neorane",zkusenost odtamtud,jak s businessem,tak se zlodejema v nem se pak hodila v ameru :-)

            • Petr napsal:

              Proude, asi nemate potuchy co je to zit v divocine.
              Co Vam branilo jit do ni, kdyz Jste zil v USA?
              Ja osobne presel po prvnich povinnych mesicich do divociny. A kromne par roku sveho zivota, v ni ziji.

              • proud napsal:

                Nemam potuchy,rikas:-))).Prvnich par let jsem nemel,pak jsem padl na lovce a chatu v divocine,kamarad prisel s lukem od Mathewse,od ty chvile jsem tam travil veskerej volnej cas :-)

                • Petr napsal:

                  No vidite. Chata v divocine. Nic takeho neexistuje. :-) Ja osobne zacinal v tom co jsem prenesl -li. Manzelka byla pro. Lovci, luky, travit veskery volny cas. Prominte, ale je mi to k smichu. Zadna chata, co postavite v tom budete zit. Zadni lovci, rozezranana mobilni pakaz, ktera v pripade poruchy fnuka. Volnej cas neexistuje. Veskery cas vyuzivate pro zabezpeceni zivota.(Samozdrejme , mate moznost vypadnout).
                  Proude, pral bych Vam navstivit sever.

                • proud napsal:

                  Kecas,ale budiz,ono zalezi jak to clovek pojme:-).Zit v divocine a bejt lovec neznamena pazourek a diru ve skale,to uz si to pletes se survivalem.I ten jsme mimochodem delali,ale vazne nas to bralo jen par,aspon byla psina.

        • Eschatolog napsal:

          klasik buddhismu rika, ze cil neni dulezity, dulezita je cesta, ceska justice patri mezi zlute cepice, cim delsi cesta tim lepe, hlavne aby chramovi otroci vynaseli a prispivali na System dobreho bydla lamum, dokonce i pod Ripem o tom jiz pred staletimi Stroupeznicky spachal divadlo s nazvem Nasi furianti

    • jan nowak napsal:

      .. a hin sa hukáže /čárka / že to milý * myli Ukra-Jinský NAČERNO ? ? ?
      Tak-tag ste to-to mysleli.. pánowé : o

      *.. já neumim Česky - já su Reptilian - mě do to-ho NETAHEJTE : ))

  9. jan nowak napsal:

    .. sem si wzpoměl.. na
    Po-Učku : A tož , chlopci z Drr-háme !!!

    ps : patří pod :
    .. Gogolowa - Rewizora

  10. Ivana napsal:

    Domnívám se, že je sporné, zda vůbec šlo o nějaké poškození veřejného prostranství. Stačilo, aby párkrát zapršelo, a matka příroda by se o odstranění nápisů postarala sama. Odstraňování nápisů bylo tedy zcela zbytečné. Pokud tedy Technickým službám vznikla nějaká škoda, tak by ji měly požadovat po osobě, která si jejich služby objednala.

    • .lak napsal:

      Za tím je poměrně propracovaný celý novodobý průmysl s institucionálním zázemím morálky pořádkumilovných pracovníků s nasazením a pílí v ruku v ruce s tvorbou provázání aktivistů soukromého sektoru a aparátu občanů z daní a ovšem prosazování zásadních hodnot pro nástavbu blahobytu kulturou.
      https://www.youtube.com/watch?v=JyCN2FGU3JI

      No fuj, napsal jsem to tak že bych si zatleskal za masomlýnek vrtošivých řevnivých podloudných a kradmých šmejdů úžerů. °!° °!°

      • John_Pitralon napsal:

        Ta banda havlomagorů a pošahaných odéesesáků dodnes ani zdaleka nechápe, co tu vlastně spáchali... A že se to bude zase desítky let vracet do normálního stavu.

        "Praha chce získat 100% společnosti Pražské vodovody a kanalizace a nejen ona."
        https://www.youtube.com/watch?v=mI3SInUIr1s

        • proud napsal:

          Ver tomu ze ten kdo se na tom napakoval to chape vic nez dobre!

          • proud napsal:

            Jako vsechny podvody pachany s rozvahou!

            • proud napsal:

              Nakonec jak jsem zaregistroval,kdyz opominu vubec princip spehovani,i strany a vlada se zabejva vic tim kdo kde z nich udelal nejakej kseft a za jakejch okolnosti nikoliv z hlediska prava a spravedlnosti,ale vyuzitelnosti v boji o kresla,takze nez by po pachatelki skocili,nechaj to "ulezet" do pristiho roku az se jim bude hodit s tim vyrukovat...........coz je jasny poskozeni zajmu republiky a prava,do ty doby uz muze bejt kriminalni cin zaretusovanej a prachy v prachu,v navaznosti na nej spachanej celej retezec dalsich.........a tyhle ludry si kralovsky platime podle jejich vyberu,ne naseho,parada,pak to nekup!

              • proud napsal:

                Poslechnete si odposlechy Rabise,mate to tam z prvni ruky.........a tohle hovados jeho "kapelou" chce vymejslet a hajit nejaky EET? IDIOT,kterej jim to sezral a sel jim na ruku porizenim si ty vsivarny!Tak je to kdyz komukoliv kouka z kazdyho oka x korun,stejne jako kurve x curaku,to neoddiskutuje nikdo a nijak.

                • proud napsal:

                  Plati opet: Dostavame co si zaslouzime kdyz se neumime sjednotit a branit proti nami zvolenejm! Bejt to moje "firma"(republika a narod) a spiknout se takhle proti me vlada(namestkove,vedeni firmy),jsou okamzite na ulici,navic pred soudem!Ovsem my si tyhle cokly u nohy evidentne udrzet nedokazeme!

          • John_Pitralon napsal:

            Jasně, polistopadoví papaláši napříč spektrem si všichni s rozvahou narvali prkenice, ale na druhou stranu rozvrátili zemi a teď se stát bude složitě soudit s nadnárodními koncerny, aby to vrátili zpátky.

            Chlap, který na vlastní pěst řešil ty "zprivatizované" vykradené vodárny po celé zemi, dostal trubkou po hlavě, zapálili mu auto, vyhrožovali jeho rodině. Spáchali tu otřesnou prasečinu.

            http://pravdaovode.cz/muj-pribeh/

            z webu Pravda o vodě: "Úspěch přišel nenápadně. V roce 2005 mi zavolala starostka malého města, že se u nich zbláznil starosta největšího města v okrese a chce VODU prodat. Jestli prý přijedu vysvětlit lidem a zastupitelům, že to je hloupost. Zkrátím to. Situace v regionu vypadala tak, že obce o vodu přijdou. „Udělaní“ politici papouškovali - privatizovat Veolii, privatizovat Veolii …"

            • proud napsal:

              Jo,jenze utika princip!!! Kde to jsme,kdyz nekdo nezavislej musi jezdit vysvetlovat neco papalasum??????????????!!!!!!!!!! Nejsou to snad prave oni kdo maji vedet a hajit pro nas??????????!!!!!!!! Na ktery hovno tam potom jsou a na ktery hovno je platime,kdyz pak zase musime sami?????? To uz je hodne k zamysleni!!!!

              • proud napsal:

                Ja teda nevim,ale bud neumim cesky,nebo je se mnou neco spatne,ale vyraz "volenej zastupitel(zastupce)" si predstavuju tak,ze me nekdo zastupuje,tedy jedna mym jmenem tak jak bych jednal ja a ne ze pujde proti me!!!! Opravte me jestli nekde delam chybu! To je tak vaznej rozpor,ze to je uz samo o sobe na kriminal.

              • John_Pitralon napsal:

                Přesně tak, to je selhání celýho systému a oni tu pět let řeší čáru vápnem na chodníku, kterou by jim smyl déšť, havloidioti. Tak tady funguje zajišťování "spravedlnosti" pošahanou pražskou justicí.

                Problém je, že po '89 ti zvolení zástupci byli zaplaceni, aby to tu nechali vykrást - v momentu, kdy na ně ještě moc nebylo vidět.

                "F.Čech o nesmyslné privatizaci prodeje vody v Praze - Jak přemýšlí Hadi na radnicích?"
                https://www.youtube.com/watch?v=LeYkwp4wpls

                • proud napsal:

                  To s tim alke velice uzce souvisi,ty cary vapnem nebyly jen tak ledajaky caranice,ale volaly po reseni prave tohohle problemu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Apropo,ma nekdo email na ten soud a primo na toho soudce? Rad mu to napisu,zrejme mu to uteklo,jiz tradicne!

                • Sasin napsal:

                  Musíte si uvědomit, že na každé radnici, v každém úřadě, na každé židli, ktterou platí stát, sedí a rozhodují organizované mafie. V případech, gdy takové organizace nejsou společensky uznány, říkají tomu organizovaný zločin. Je potřebné si uvědomit, že mafie se neskládají jen z aktivních zločinců. Jedná se o rodiny zločinců a jejich přátel. Každý něco na druhého ví a za mlčení nebo spolupráci dostává židli. O židle je stále rostoucí poptávka. V pohádkách znamená zastupitel osobu, která potřebuje ke každému jednání ověřený podpis zastupovaného. Gdo jedná za druhé bez jejich vědomí a ověřitelného podpisu, jedná se o zlo-čince.

                • Sasin napsal:

                  Dalším zločinem organizovaných zločinců je to, že nejsou poVINni hájit zájmy potomků našeho otce a naší mámy. Že můžou jakobyorganizovaně zastupovat kohokoli, koho si na území státu dovezou. Pro blboně specielně opakuji, nejsou povinni hájit lidi místního národa a proto zastupují kohokoliv, a cokoliv se jim zdá výhodné. Pro tento účel se spaktovali s ostatními organizovanými zločinci v jiných zemích, kteří provozují na tamních územích podobné zločiny.

                • John_Pitralon napsal:

                  No a ve finále sametové zlodějny ty lokální mafie maskované za "demokratické politické strany", samozřejmě už nezastupují žádné voliče, ale jen své skutečné šéfy, kteří si je vodí z úrovně nadnárodního byznysu. V případě vody nastrčenci na radnicích zajišťují zisky zahraničním koncernům. Převrátili logiku hlásané demokracie naruby a předvádí už jen vlastizradu v přímém přenosu.

                  „Zastupitelstvo 23.3.17: Občané požadují ukončit tunel vodárny a vrátit vodu do rukou obcí!“
                  https://www.youtube.com/watch?v=4tIS4iwrEfQ

                • proud napsal:

                  „Zastupitelstvo 23.3.17: Občané požadují ukončit tunel vodárny a vrátit vodu do rukou obcí!“............uz to samo o sobe,to ze vubec vyvstala ona potreba je smutny a mluvi to o nasi urovni,urovni nas vsech.......ta zlodejska je prece jasna vzdycky.

                • John_Pitralon napsal:

                  Teď je to ve fázi, kdy mafie na radnicích si otevřeně s lidma vytírá zadek. Tunely vody řeší už i mainstream, zabývá se tím ČT a oni vesele kradou v přímém přenosu dál. Proboha, oni jsou schopni během pár let rozvrátit i základní životní potřeby.

                  "Voda: Nastává konec kolonizace české vody?"
                  https://www.youtube.com/watch?v=GQBhWX31Hhk

                • proud napsal:

                  Njn,s jidlem roste chut,obzvlast kdyz ovce drzej hubu,zlodeji byli odjakziva drzejsi a drzejsi,kdyz se jim neslaplo na kuri oko...........

    • proud napsal:

      Presne a toho presne bych se drzel!Zadna hmotna skoda vinou skupiny nenastala a praci s cistenim si neobjednala a pak neodmitla zaplatit,je to prosty.Divnej soud kterej nerozezna podstatu veci a nedrzi se ji.........

      • .lak napsal:

        Nejdydelnatější dydlační dydloforie dydlatá dydlavá dydelnatost dydlavých dydlátorů dydlavosti DYDLACE.

        • proud napsal:

          Uplne dydlacky dydlovate jsi me udydlal :-))))))))))))))))))

          • .lak napsal:

            Chybí tu sasin s neprodejným podílem, mohli všichni inkasovat za škody. Pořád že to nejde gdyž se nevytvořilo lautr. Jak to říkal gdysi Keller budeme si v společnosti služeb navzájem leštit škrpály do oslnivých lesků (dokud se neušoupou, potom se může předstírat jako u holomků) a zvedne se HDP na blahobyt i ten výběr daní bude potom obří na suverénní stát.

            • proud napsal:

              Ale vzdyt je to picovina a zbytecny zeslozitovani jinym smerem.Vzdycky se nekomu podari neco nahrat jinam a odklonit meritum veci,pak se vsechno zacne resit uplne spatne a podle uplne spatnejch zasad a tim samozrejme a logicky vyjde picovina.Pritom by stacilo jen veci uvist do puvodniho pocatecniho bodu a znovu vystartovat bez vsech tech umyslnejch blbin nabalenejch cestou!!!

              • proud napsal:

                Co se stalo: Skupina lidi odhalila bordel ve vlade a systemu a snazila se na nej upozornit ruznejma demonstracema,marne!!! V zoufalstvi ze nikoho nezajima do jakyho pruseru se zene jejich domov,nas domov,sahli po vapne a dali to na vedomi vsem pisemne,pritom ekologicky! To je vsechno ceho se "dopustili"! Nacez vstoupil do hry kreten co to nechal bez jejich vedomi a fakticky zbytecne umejt a snazi se aby to misto nej zaplatili oni! Tecka,slus,konec.To e vsechno o co tu kraci.Pritom jde o postup poskozujici republiku,kterej jednak nema co delat s principem veci a navic ji jeste naopak potvrzuje,potvrzuje ze napisy mely pravdu!!!

                • proud napsal:

                  Staci si jen uvedomit,kolik ten postup uz stal a bude stat prostredku!!! A cely je to jen o tom,zakrejt onu pravdu!

                • John_Pitralon napsal:

                  To si bohužel banda havloidních matlů neuvědomuje, oni sedí v Praze na židli a zatím nechápou, co tu spáchali po celé zemi, když začali šířit havlácké magorie a návody na oblbování a ždímání lidí...

                  Akce VÁPNO 3.8.2012 - část 1 - Václavské náměstí
                  https://www.youtube.com/watch?v=cEd1xgNvhZg

            • John_Pitralon napsal:

              S půdou budou stejné problémy, jaké jsou teď s vodou. Zástupci lidu, pravdy a lásky si mastí kapsy, ale už nevidí následky za pár let, kdy doničí dlouhodobě budovaný společenský fond. Což si nepřipouštějí. Tunelové a tunelářské vidění reality.

            • jan nowak napsal:

              Sasín nenosí " škrpále " .. Sasín & Proud choděj www w gumákách. Ha !

  11. proud napsal:

    Bejt ja ted ten soudce,odsoudim "viniky" k zaplaceni symbolicky nahrady 1 KC !!! A ty co zpiskali soud k nahrazeni vsech prostredku s nim spojenejch,toho kdo objednal cisteni,k zaplaceni tohoto! S tim ze viniky jsem odsoudil abych udelal zadost pokrivenymu pravu,protoze si odsouzeni nijak nezaslouzili.Spadla klec.

    • John_Pitralon napsal:

      Tak pracuje justice Havloabsurdistánu. Oni nevidí celý kontext děje, co se tam vlastně při tom malováním vápnem odehrálo. Oni už vidí jen doklad od Technických služeb, že museli na Václaváku něco umývat. Takhle barbarsky primitivně nelze posoudit vůbec nic.

      • proud napsal:

        Proc by ne? Videj doklad za umyti,to je spravny,ale videt jen co chci a ne co skutecne je,uz spravny neni.Kdyz videj doklad,meli by taky vedet o onech fondech a videt,ze onen doklad ma bejt pokrytej z nich a napalit pokutu tomu kdo vyvolal soud za zbytecnou ztratu casu !!!

        • proud napsal:

          havloidi nehavloidi.......ti nemaj soud spravne vubec zajimat,to je zas jen odbocovani.....

          • John_Pitralon napsal:

            Jejich guru pořádně ani nerozuměl tomu, co pomáhá páchat. Ten znal svět hlavně z divadla, hospody a zednářských spolků. Pragomafie ho jen použila ke krytí devastace země v momentě, kdy on si možná skutečně myslel, že vítězí pravda a láska. Nebo jinak musel být rozený hajzl.

            • proud napsal:

              vazne bys veril ze guruzid veri na pravdu a lasku? :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

              • John_Pitralon napsal:

                Těžko říct. Co jsem znal tenhle typ lidí, tak naši chazaři v devadesátých letech, kdy se tu nejvíc vykrádalo, hlavně chtěli z neznámého důvodu být světoví. ČR jim byla malá a tak nějak asi ne moc zajímavá.

                • proud napsal:

                  Ach tak? A jak to jde dohromady s tim,ze z ty "maly,nezajimavy" zemicky jim ale prachy nikdy nesmrdely a nesmrdej??!

              • jan nowak napsal:

                guruzid..
                na swo-ji prawdu a lásku www wěří , to ano..
                Michala

        • John_Pitralon napsal:

          jj, to je to tak složitý, že to blbouni z TS musí dávat k soudu, když jednak mají na to vyčleněný fond, druhak to tam podle práva mohli klidně nechat a nesahat na to...

          • proud napsal:

            Jiste,nebylo to tam vytvoreny aby se na tom nejakej cikan ucil se smetakem,ale aby to lidi cetli!!!

            • John_Pitralon napsal:

              jj, jasně kdyby to byla akce Soroše, tak z toho chazar média udělají kauzu o tom, jak diktátorský režim Andyho Babinskýho v zapadlém Čechistánu narušuje lidská a ústavní práva bojovníků proti korupci. Že jim smazal protest a ještě je chce dostat do exekuce.

  12. Ignác napsal:

    Antibakalovec a bojovník proti NWO Klaus na Špilberg ? Smutné. Dovedu si představit stovky jiných jmen, které by měli jít na Špilas. Klaus to má opravdu těžké. Bojuje proti němu NWO i NWOO.

    • proud napsal:

      Problem je ze politickejm dinosaurum v penzi by mela bejt verejna politika zakazana a meli by odpocivat..........kdyz se bez ni neobejdou,soukromi aktivity uz je jen jejich vec.

      • proud napsal:

        Samozrejme s uvadenym durazem na "jejich soukroma aktivita"!

        • proud napsal:

          Protoze kdyz se ohlidneme zpatky,tihle "hosani" zkurvili na co sahli,co sahli,na co se jen podivali!

          • John_Pitralon napsal:

            A hlavně tito papaláši dál trvají na tomto vykradačském systému, i když objektivně patří do kriminálu, za to, co tu spáchali..

            "Zastupitelstvo 23.3.17: Občané požadují ukončit tunel vodárny a vrátit vodu do rukou obcí!"
            https://www.youtube.com/watch?v=4tIS4iwrEfQ

          • petr napsal:

            Tak pozor. Pružinský posledních pár let nejen že už konečně neškodí, ale dokonce dělá něco užitečného pro tento lid. I když z pozice svého přebujelého egocentrizmu, velikáštví a potřeby neustále být viděn. Čili jeden z mála užitečných idiotů co pracuje v náš prospěch :)

  13. Jana Karásková napsal:

    Když vyšší soud něco vrátí, většinou to znamená, že musí nižší soud "vyhovět" vyššímu, pokud na něco upozornil apod.

    Taky mám zkušenost, že mi zakázali natáčet soudní jednání, bylo to u kauzy odebrání dětí jedné matce... přesto že by to asi mělo být povolené.

    • John_Pitralon napsal:

      Je to absurdní kafkárna, v jasných tunelech tu mezitím mizí miliardy a systém řeší pár písmen vápnem na Václaváku a označuje opozici za ruské agenty. Havloabsurdistán je těžce za hranicí normality.

  14. Ignác napsal:

    No obávám se, že lidi potřebují obětního beránka za vlastní hříchy. Tady to nezkurvili politici ale především sami lidi, co chtěli za každou cenu na Západ a teď se všichni začínají hrozně divit, co to ten Západ vlastně je. Co s tím jako Klaus měl dělat? Klaus se Zemanem jsou jen kádrové rezervy, které mají minimalizovat škody vůle lidu. Vy si jako myslíte, že to šlo udělat jinak ? Nenechat tu řádit západní kapitál, skočnili bysme jako Srbsko a nenechat to tu rozkrást domácíma by jen znamenalo, že by nás Západ rozkrad ještě víc a my na tom byli ještě hůř. A nechat to rozkrást pouze domácíma bysme zas skončili jako Ukrajina. Lid se rozhodl, že chce na Západ, pro který jsme válečná kořist. Čekalo nás rozkradení, nevím, proč tu čekal někdo něco jiného. Jenže když bysme tomu bránili, tak by tady na tom Západ neměl vůbec žádný zájem a klidně by to tu nechal dojít do stavu Ukrajiny. V dené situaci prostě bylo špantě to nechat rozkrást úplně Západem a i špatně nepustit sem Západ vůbec. A Klaus se Zemanem pouze udělali to, že tu pro zdejší makroekonomii uchránili nějaký ten bilion, z kterého drobky jíte i vy. Díky tomu jsou tu investiční skupiny, které investují tady a vrací peníze do ekonomiky.

    • Sasin napsal:

      Nehaž to na obyčejné lidi. Děláš jakoby tady obyčejní lidi gdy měli právo pohnout s čímkoliv důležitým. Místo toho byli okradení na neprodejné půdě, na rozpočtu, o kterém rozhodoval gdo jako?, a nesmějí dodnes pípnout závazně o tom jak by vůbec se mělo s touto zemi zacházet. Takže sklapni kufry a nalož nějaké pančované víno Sobotkovi do krabice s milióny a zavolej policii.

      • Ignác napsal:

        To si piš, že za to mohou i obyčejní lidi, kdyby lidi neměli moc a za nic by nemohli, tak by jim dávno nikdo nelhal. Ano v roce 1989 to už nebylo o lidech ale o rozhodnutí KGB z roku 1984. Ale KGB, když tuto strategii volilo, zvažovalo mnoho aspektů a nálady lidí už z dob 60. a dalších let v tom byly taky. Za válka můžou především obyčejní lidi. Politici chtějí jen moc ale, aby ji měli, musí dostat lidi na svou stranu. A co chtějí lidi ? Plný regály. A kdo jim je dá ? Ten, kdo je umí co nejlépe zařídit. A jakým způsobem, to už lidi nezajímá. Lidi jako každé opice sáhnou vždy poté silnější větvi. A politici se jen snaží být tou pevnější větví. Chyba je tedy naprosto společná a nerozdílná.

        • Sasin napsal:

          Otroci, kteří jsou zotročení nejsou zodpovědni za své jednání. Zodpovědní jsou ti, co se za jejich mýtickou moc, napsanou sprostě v ústavě, skrývají.

          • proud napsal:

            Kecas!!! Ma pravdu! Jasne ze si za to muzeme sami,za vsechno,uplne vsechno!!!! Kecy o otrocich nemuzou nikdy projit! Takova je pravda,je jen na nas kdy prohlidnem a poslem tu verbez do prdele,kam patri! Ta zatim strachy dela vsechno proto abysme uplne zpitomeli a nenapadlo nas to.

            • Ignác napsal:

              Přesně tak. Sám ať si každý odpoví, jestli politici lžou či ne. Já věřím, že lžou. A pokud lžou, tak mají proč. Jestli někdo věří v opak. Je to jeho věc.

              • Sasin napsal:

                Ramcha, stvořil tobě vlastního otce, boha
                Je tvým rodným otcem, bratrrem Roda
                Otec bůh vybral tvůj osud, bohorodičku
                Je vznešená, rovna síle bratra Roda

                Bůh otec se s krásnou bohorodičkou rozjařil
                Všechny bohy jednoho po druhém splodil
                Po slově Ramchy na zemi zajiskřilo světlo
                A světlo ukazuje potomkům k němu.cestu

                Užívej moudře svěřeného podílu na půdě a rozpočtu
                Dary opatruj a mluv jen pravdu o svých potřebách
                Ano otče, cítím tvé světlo pravdy gdyž tě čtu, rdím se
                Život ve tmě není tvoje cesta, napravím se

                Ale říkají dělej, ohnise víc a já už říkám, ne, už NE.
                Vidím tvé světlo, přestanu myslet o trvalé porobě
                Chci jít tvou cestou, cestou světla, volně a svabodně
                Tma říká vrať se zpátky a já říkám tmě, ne, už NE.

                P.S.
                hci jen abyste přestali strkat rypáky do cizích ložnic, do komínů, do papírů a drželi se zpátky.
                Chci abyste přestali votravovat svými nesmysly, daněmi, kokotinami a vírou. Jděte všichni kolaboranti do zaKONa a už se nigdy nevracejte. Zmizněte dokud máte čas.

          • Paul Durham napsal:

            ach, ach, kolego, tedy nejste za své texty odpovědný ? sorry jako , vám to píše kalósek a vy jen podepisujete omylem ? tož pak se nedifte :-)

            • Sasin napsal:

              Svalovat vinu na nesvéprávné v době nesvobody za KONání jejich pánů, dokáže jen největší hnida a KONiáš.

              P.S. Víte lidi, já vás mám taky v prdeli. Jen se snažím ostatním, kteří zde nepíšou a mají strach něco sdělit, že na vás se můžou spolehnout jedině v případě, gdyž budou chtít zemřít v bídě, bolestech a zřeknutí se Vás. Ale voni už to říkají, že se Vás zřekli. nechtějí mít s váma nic společnýho. Jen daně a které vám seberou. A gdyž to budtete trpět, řeknou vám, že Vy jsete navině. Že kvůli vám to všechno zlo je. Že ve skutečnosti Vy jste tím zlem a voni jsou jen ti andělé. Heh

              • proud napsal:

                Ty to mas hodne v ty hlave divne pomlety!!! Ze si za to lidi muzou sami,neznamena,ze se za to maji trestat,ale znamena to,ze se z toho maji poucit a dava se jim na vedomi ze maji na to,aby to zmenili!!! Zadnej mocipan to za ne nikdy neudela!!!

      • weissbach napsal:

        Při vší úctě, Sasine, má Ignác pravdu. Bez "obyčejných lidí" by žádný bordel nemohl proběhnout. To by kluci sami nezvládli.

        • Sasin napsal:

          Svádíš vinu na obyčejné lidi stlačené systémem do krabičky vod sirek. Nemáš neprodejný podíl na půdě (bez daně) ani podíl na rozpočtu z úrody celé země a nemáš ani právo volit to, co ty chceš. Jsi otrokem dokud se to neobrátí. Hotové.

          • proud napsal:

            Svadi a ma pravdu,do krabicky te nejdriv nekdo musi stlacit,bud s tvym svolenim,nebo proti tvy vuli,obojimu se lze branit! Vzdycky na vsechno musej bejt aspon dva,jeden kterej vymrdava a druhej co se vymrdat necha,nebo taky nenecha........!Smytec!

            • Sasin napsal:

              To, ty kokote, ale nesmí být ústavní Kult uRA. Smlouvu se "státem" ( vysvětlení ohnuté državy) musí každý podepsat vlastní rujkou a taky to může odvolat gdy se smlouva nedodržuje. Žádný 4 roky a hotové! A teď se bav ty kokote, gdo to může podepisovat. Pak se bav, proč by to měl podepisovat. Další složitosti smazány.

              • proud napsal:

                Rvi si jak chces,ukazuje se jak to je..........

                • petr napsal:

                  Tak a teď nevíme jestli má řvát, nebo se má rvát. Co takhle podíl na neprodejných CZ Windows s českou klávesnicí?

                • proud napsal:

                  Kdyby se mel rvat jako prat,bylo by tam rvi sE jak chces a ne "rvi si",nebudu si kurvit komp! Staci cist hlavou ;-)

              • proud napsal:

                A zaroven se dostavame k tomu RA a ostatnim krakrakra,coz jsou i cirkve a nabozenstvi. Nemam nic proti ucte k predkum,naopak! Ale mam ke zboznovani,coz se bohuzel stalo i u nasich predku a hned mel Vatikan co vymenit,nasel slabou stranku clovecenstva,tedy i Slovanstva a vyuzil ji! Lidi si neuvedomili a tim odevzdanim se "bohum" i odlozili vlastni zodpovednost a s ni vlastni kreativitu a schopnosti,s nima i neomezeny moznosti! To byl zacatek konce a poovcanstovavani kteryho ti chytrejsi lumpove okamzite vyuzili a dal vyuzivaj,k tomu si jeste vynalezli penize a majetky s jejich hromadenim a moznostma si za ne kupovat i poctivost.

                • proud napsal:

                  No a tim jsme se vlastne i s tvoji pomoci dostali az k tomu uplnymu,holymu jadru a pricine vseho navazujiciho,takze ti vlastne moc dekuju za spolupraci ;-).To jako opravdu a vazne!

          • weissbach napsal:

            Hotové to je.
            Ale je fakt, že se dá diskuse utnout i takovým způsobem. Pokud konstatování reality označím za svádění viny, tak pak jo. To je hotovo, vymalované...
            Lidi jsou bohužel v drtivé většině chamtivá a nenažraná smečka. O tom se přesvědčuji každý den.
            Kdyby většině záleželo na druhých, nebyla chamtivá a nenažraná, nikdy bychom nebyli tam, kde jsme. V otroctví. A tím myslím nejenom tady, ale na světě vůbec.
            Lidi půdu klidně vymění za korálky a zrcátka. Včera dnes i zítra. To je fakt.
            Jak psal Neruda: "Když bude každý z křemene, budeme všichni z kvádru." Nebo tak nějak.
            Denně ten křemen hledám a vidím většinou bláto. A když už nějaký křemen potkám, tak většinou tluče další křemeny po hlavě a kvádr se nekoná. Tož, takový jste zrovna případ a běda když Vám někdo sáhne na ty podíly....
            Přestaňte mektat, založte hnutí a prosaďte to, já do toho jdu z fleku. Akorát tam budeme šaškovat nejspíš sami dva a těm Vašim "obyčejným lidem" budeme akorát pro srandu a za dementy.

            • proud napsal:

              "Kdyby většině záleželo na druhých, nebyla chamtivá a nenažraná, nikdy bychom nebyli tam, kde jsme. V otroctví. A tím myslím nejenom tady, ale na světě vůbec."............do kamene tesat a povinne to kazdymu naridit 24x denne jako mantru k odrikavani! Ovsem k tomu z nej delat a pomahat mu ze se be delat z ovce zpatky cloveka,jinak by ani to nebylo nic platny.

            • Sasin napsal:

              weissbachu, já na vás seru. Nevíte jak mě lewwwzou na nerwwwy blboni, co se domnívají, že je mám táhnout i do své skrýše na zádech. Chcu od vás jen abyste mi do teho nestrkali čumák. Šak aji ten 1ha, ponížení, vám leží v žalůdku. Co gdybych vás mohl vymazat z mapy. Heh

              • proud napsal:

                Ty,Sasine,mozna jsem prisel na to,proc ti lezi v zaludku to vlastnictvi vsech,ne to socialisticky,kdy prej meli vsichni vsechno a kazdej hovno,i kdyz mel alespon vic nez ted :-),ale to "moje" vlastnictvi vsech :-).Zrejme jsi mi nerozumel,moje vlastnictvi vsech znamena do slova a do pismene vlastnictvi vsech se kterym budou hospodarit!To znamena ze na osobni urovni nebude fakticky nic na co bys nedosahl kdyz bys to chtel,samozrejme realne,nadneseny picoviny jako vlastnit raketovou zakladnu se nepocitaj:-)))))))))),rec je o peknym bydleni,prima dovoleny,delat si co chces a kde chces,to vsechno za dodrzeni obecnejch slusnejch podminek neohrozovani a omezovani jen se souhlasem omezovanyho(nejch)a ochrany prirody,proste obecnosti.Zadny pocitani ze : na tuhle sedacku,na tohle auto,na tuhle dovolenou nemam a podobne........Tak zhruba,abysme si rozumeli.A zadny degradovani nekoho,ze ma horsi praci,nebo zadnou,tak mu nasrat,at chcipne......Tomu se rika jinym slovem,svoboda.

                • proud napsal:

                  Ono totiz kdyz se zamyslis,tohle existovat a bejt k tomu lidi zpusobily,by znamenalo ze by vymizeli i takzvani prizivnici,ti co se valej a nechce se jim delat,uvedomneni a zodpovednost by udelali svoje.........A neni to nemozny,tak jak vlastne nic neni nemozny,jen to zkusit ;-)

                • proud napsal:

                  Ono totiz tech "prizivniku" bude s automatizaci cim dal tim vic.........a zbytecne,protoze kvuli nenazranosti,hypotekam a podobne,coz je totez,se vyrabeji umele,jedni makaj o zivot od nevidim do nevidim a hrabou pod sebe a na druhy nezbejva.........Tomu vsemu by byl konec!Prace by se delila a na kazdyho by ji tim vyslo trosicku,zbytek casu pro sebe,parada!

              • weissbach napsal:

                Tak neopruzujte. Jednoduché. Poučujete a ho...! Nemektejte a nedělejte tiskového mluvčího "obyčejným lidem", pak vám do teho nebude nikdo strkat rypák.

            • WIKINGER Petr napsal:

              WEISSBACHU,NAVRHOVAL JSEM VÁM TU POLIT.TŘIDU ŠMEJDŮ NASRAT,ALE ŽÁDNÁ ODEZVA.

              Proč se nechcete stát podnikatelem v oblasti významných společenských události je mi záhadou.A taky zdá se nechcete realizovat Džopův projekt budování síly proti sile.

              MYSLÍTE SI,ŽE VŠE PŘIJDE SAMO A NEDOSTANETE ZNOVU PO HUBĚ PŘI VOLBÁCH?

            • WIKINGER Petr napsal:

              WEISSBACHU KDY ZAČNEME BIT NAŠIMI KLADIVY TY DUBOVÉ HLAVY,KTERÉ SI MYSLI,ŽE NÁS BUDOU TERORIZOVAT DONEKONEČNA

              zeptám se vás konkrétně.Kdyby jste měl vlastní web,uveřejnil by jste tam výzvu,aby každý domorodec dal boj a podepsal a odeslal TRESTNÍ OZNÁMENÍ na bankstery ČNB?

              Popsat asfalt to se podařilo,ale zkusit začit opravdu bojovat to jaksi chybí.

              A ZDŮVODNĚNÍ,ŽE SILA šMEJDŮ JE VYŠŠI NEŽ NAŠE A PROTO TO NEMÁ CENU SE VZEPŘIT, BUDE JEDNOHO DNE K SMÍCHU NÁM A NE ŠMEJDŮM JAKO JE TOMU DNES.

              PAN PUTIN MÁ TAJNÉ VOLÁNÍ- HADŽIME.

              Tak se klidně naserte a uvidíme co vyvede režim Šmejdů.Trestní oznámení je ZDARMA.

              http://www.novarepublika.cz/2017/05/pokus-o-trestni-oznameni-na-cnb.html

    • John_Pitralon napsal:

      Ani tak nejde o to, co chtěli lidi. Ke stejné tragedii došlo u všech slovanských národů v Evropě, protože bez Rusů nejsme schopni fakticky hájit už vůbec nic. Srby rovnou vybombardovali na základě vykonstruovaných a vylhaných obvinění. Rozdat všechno v rámci "privatizace" umí asi i negramot a bohužel tím vznikla jen bezperspektivní amorální prasečina, kdy "zastupitelé" jakožto nastrčenci nadnárodních korporací tu vykrádají vlastní národ v přímém přenosu.

      "Reportéři ČT: VODA, odsouzená korupce a fr. koncern Vivendi (Veolia)"
      https://www.youtube.com/watch?v=y8Xb_PtMYaQ

      • proud napsal:

        Tak nejak,a zdaleka to neni jen o vode........

        • John_Pitralon napsal:

          No právě, ten systém s klidem propouští politické nesmysly i ve strategických věcech. Jakoby bezpečnostní složky nic nevěděly dvacet let a teď až v téhle fázi po mnoha letech devastace to začnou řešit.

          Papalášové tu nechávají ničit strategickou infrastrukturu, oblbují a okrádají lidi o miliardy. A teď jdou a požadují statisícovou finanční kompenzaci za pár písmen vápnem na dlažbě, což by smyl déšť.

          • proud napsal:

            Prave......a pak ze to neni o politice a penezich......

            • John_Pitralon napsal:

              Je to otřesná prasečina...

              -----------------------------
              "Hodnota vody v Česku - dokument o rozkrádání našich (Českých) přírodních zdrojů"

              "Také kupujete vodu od Veolie? To je francouzská firma vlastněná panem Rothschildem. Intrikami a korupcí levně koupili NAŠI vodu a my budeme od nich SVOJI vodu draze kupovat. Dobré, ne? Kromě Veolie jsou to i jiné firmy. Nevím, komu patří, ale určitě mají ty nejlepší úmysly... Dokument České televize."
              https://www.youtube.com/watch?v=I9JE7mg23-w

              Megapodvod s vodou v ČR?
              https://www.youtube.com/watch?v=iOaK37oYaMg

              • John_Pitralon napsal:

                "Ádié Veolié – Ústecký a Liberecký kraj skončí s Veolií"

                http://outsidermedia.cz/adie-veolie-ustecky-a-liberecky-kraj-skonci-s-veolii/

                • proud napsal:

                  Nejses ty nahodou ten Radek Novotny ? :-)))).Ze te zajima jenom ta voda........ :-).Ale duvody jejiho prodeje uz tolik ne ;-)

                • proud napsal:

                  Vsadsim se ze za vsema koncernama co se zajimaj o vodu,a ze jich je,bude jeden clovek,nebo skupina od GP........

                • proud napsal:

                  Kdo vlastni vyrobu penez,zdroje,zradlo a vodu,tomu patri svet,alespon do ty doby nez jim lidi hodej prachy,obchodovani a vlastneni i s jejich "vladnutim" na hlavu!

                • proud napsal:

                  Pricina naseho otroctvi je "mala svepravnost(proto ruzny berlicky(nastroje) jako nabozenstvi atd.)" a k tomu prislusny anonymni nastroje(penize,zakony) a tim je finito ala komedia,ovce je nacpana ve skatuli do ktery si sama dobrovolne leze za trochou lizu.Aby se nahodou nedomakla ze to nekdy bylo jinak a nechtela to zkusit,neprisla na onen mechanismus zotroceni,zmenila se historie.

                • proud napsal:

                  A tim se logicky kolem toho mota uplne vsechno,tohle udrzet a prohlubovat znamena nekonecnou moc a z mas vytvoreni tvarny hmoty ze ktery pujde bez problemu modelovat co se prave chce.Takze veskera "politika",valky,hladomory i na druhy strane relativni svoboda vojaku se porad mota jen kolem toho,letos to vypada tak,napresrok jinak,pak zase jinak,aby to bylo co nejmin pruhledny a aby stada mely o cem zvanity a cim se zabejvat,o cem drbat,co chvalit a proti cemu remcat,jen ne timhle,ale porad jde o jedno a to stejny!

                • John_Pitralon napsal:

                  Ten Ing. Novotný před pár lety dostal něčím po hlavě, ztřískali ho ulici, zapálili mu auto a vyhrožovali násilím na dětech.
                  http://pravdaovode.cz/muj-pribeh/

                  To jsou ty "demokratické" západní nadnárodní koncerny, které nám sem po '89 pustili. No vlastně je to prachobyčejný Rothschild a jeho poskoci.

                  Nejkrásnější je mapa, kde všude se koncerny narvaly - to je vlastně mapa té polistopadové mafie, tady si prostě Rothschild platí svoje "zástupce lidu" a tyto svoje zkorumpované nastrčence protlačuje dál v politice. Až tohle začnou řešit bezpečnostní složky, tak spousta ódéesáků a socdemáků skončí pod zámkem za jasnou vlastizradu. Takže to je česká komunální politika:
                  http://outsidermedia.cz/adie-veolie-ustecky-a-liberecky-kraj-skonci-s-veolii/

                • proud napsal:

                  Jako kdyz das kreckovi do klece kolecko na behani a papouskum ruzny rolnicky a mysim prolejzacky,aby se ti neunudili k smrti a nemel jsi nic.K tomu slouzi prace a hlavne honba za ni,abysme se nenudili,protoze ji zdaleka uz neni potreba tolik,jakej dojem se umyslne vytvari.

                • proud napsal:

                  Nezacnou to resit,od toho tu jsou penize,sliby,nadeje a mafie ve spolupraci s tupym stadem.

                • proud napsal:

                  Celej system! Radek dela dobrou vec,ale porad muze maximalne vyhrat bitvu,nikdy sam celou valku!

                • proud napsal:

                  A tu bitvu jeste jenom docasne! Leda bysme se vsichni pridali a pomohli mu s tou valkou aspon u nas,a to nebylo jen o vode,ale o epidemii svobody co by casem zachvatila celej svet!

                • proud napsal:

                  Nakonec,nekde to zacit musi,proc ne treba zrovna tady? :-)

                • John_Pitralon napsal:

                  Ta banda Rothschildových chmatáků se tu samozřejmě chce držet za každou cenu... Oni zkorumpovali "zástupce lidu" v polovině státu včetně Prahy a chtějí v tom pokračovat.

                  ------------------
                  Veolia podle ředitelky komunikace Marcely Dvořákové neuvažuje, že by odešla. „Nadnárodní firmy jsou v poslední době vystavené velkému neopodstatněnému politickému tlaku s účelem nasbírání politických bodů. Někteří by rádi viděli, aby Veolia odešla, to se však nestane. Naše smlouvy jsou delší než politické životy,“ řekla Dvořáková.
                  http://outsidermedia.cz/adie-veolie-ustecky-a-liberecky-kraj-skonci-s-veolii/

                • proud napsal:

                  Smlouvy uzavreny vlastizradcema jsou to nejmensi a posledni co me zajima........proste se zneplatnej!

                • proud napsal:

                  Bezna praxe odjakziva! Stejny je to s dluhama.Jen ovce jsou vychovavany tak ze jsou smlouvy a dluhy svatejsi nez svatost! A uceny tomu verit s pomoci exekutoru.

                • proud napsal:

                  Picu a sisky,co narod chce,dostane,kdyz to zejtra chtit nebude a bude chtit neco jinyho,bude neco jinyho,silou 15 milionu na svym uzemi!

                • proud napsal:

                  Jenze aby mohl,musi se sjednotit a pravzit si nad sebou vladu,zavist si svuj system!

              • John_Pitralon napsal:

                To je dávno profláknutý megapodvod a oni to tu nechávají běžet 20 let. Chtěl bych vidět ty narvané prkenice našich papalášů.

                Reportéři ČT: VODA, odsouzena korupce a fr. koncern Vivendi (Veolia)
                https://www.youtube.com/watch?v=y8Xb_PtMYaQ

                Praha chce získat 100% společnosti Pražské vodovody a kanalizace a nejen ona.
                https://www.youtube.com/watch?v=mI3SInUIr1s

                • proud napsal:

                  Jen tak natuknu,taky jsem se nechal unyst,tohle vlakno je o vapne,trochu jiny skupenstvi,barva,vune...... :-)))))))))

                • John_Pitralon napsal:

                  Jinými slovy to je ten fašismus, nad kterým se údajně v roce 1945 zvítězilo. Jen se bohužel stala chyba, kdy sem korporátní fašismus po '89 ze Západu zase natáhli. Slovo "demokracie" a "právní stát" může říct v té souvislosti jen hodně naivní člověk nebo zkorumpovaný vlastizrádce...

                  "Občané požadují ukončit tunel vodárny a vrátit vodu do rukou obcí!"
                  https://www.youtube.com/watch?v=4tIS4iwrEfQ

                • John_Pitralon napsal:

                  No těmhle kolaborantům se samozřejmě akce VÁPNO nelíbí.

      • Ignác napsal:

        A víte proč bylo Srbsko vybombardováno ? Protože nechtělo zprivatizovat své státní a široce rozšířené družstevní vlastnictví. To byl hlavní důvod. Nechtělo se podřídit dohodám z Daytonu. V historii a politice nejde dělat ideální řešení ale jen řešení nejmenších škod.

        • John_Pitralon napsal:

          Taky bych to tak viděl. Stejně mluvil Chomsky. Prostě jakmile někde položíte hroudu zlata, dřív nebo později se tam začnou stahovat všichni západních chmatáci. Takže buď mít po ruce nějakou tyč a třískat je hlava nehlava nebo jim to všechno urychleně hodit do chřtánu, což je aspoň na chvíli zdrží.

          • Ignác napsal:

            Mlátit tyčí po hlavě je mohl jen SSSR a nyní Rusko s Čínou. Po rozpadu SSSR nám nezbývalo než jít cestou nejmenších škod. To, že se na nás slétnou, zruší konkurenci, znehodnotí naše vzdělávání a jen si udělají montovny levné pracovní síly, bylo zcela jasné. V džungli nikdo nestojí o konkurenci a druhé si snaží ochočit, tak aby je oslabil a zároveň se na něm obohatil. Západ s námi udělal jen to, co bylo pro něj jako domnělého vítěze nejvýhodnější. Pokud by tu ale investice neměl, tak jaký by mu ani nevadilo, kdyby to tu lehlo popelem. Proč dnes Západ nenechá vraždit Rusy v Pobaltí jako to udělal na Ukrajině a v Gruzii a provokoval tak Rusy ? Protože v Pobaltí už jsou investice. Na Ukrajině a v Gruzii nic, nemají o co přijít. Takže jsme je sem museli pustit. Ano Kazachstán znárodnil Západu 100 mldr. investic ale ten si to mohl dovolit. Je členenm SNS a ŠOSu. A musíte na věc nahlížet makroekonomicky. To co nechal Klaus rozkrást pro domácí by stejně skončilo na Západě. A pro každého znás je důležité, aby se co nejvíce peněz točilo tady a ne v USA či ve Švýcarsku. Samozřejmě bez vedlejších škod jako Bakala či Kožený to nejde ale kdyby nebylo Klause a Zemana ekonomické následky by byly mnohem horší.

            • Ignác napsal:

              Zkuste si sehnat videa co za lidi se sem hned po listopadu začali slétat ze Západu na Ruzyńské letiště. To byli totální dravci.

              • John_Pitralon napsal:

                No ano, to byl vlastně diktát USA, kdy oni ovládali i politiku v západní Evropě, která tu byla lidem prezentována jakože "svobodná" a"demokratická" . Jenže jakmile se tam objevil nějaký samostatně myslící politik, tak ho s klidem oddělali, jako Olofa Palmeho. A už v létě 1990 Andreotti odhalil existenci sítě Gladio. Takže žádná selanka.

                "Klamné operace - Reaganova metoda"
                https://www.youtube.com/watch?v=GqnCy8anNes

            • Ignác napsal:

              A co je důležité. Rolí těchto pánů bylo, aby Západ věřil, že to jsou jeho agenti. A přitom tihle páni už ojebali i na ně nasazené agenta Karla Köchera. Proč asi Západ teď označuje Klause a Zemana za agenty Kremlu ? Protože tam pochopili, že je Klaus se Zemanem ojebali. Měli byste být na tyto páni spíše hrdí, než čmárat jejich jména po náměstí. Tam pište spíše jména Kalousků, Bakalů a jistě sami víte, kterých dalších.

              • John_Pitralon napsal:

                Však pan Köcher seděl s Klausem snad přímo v jednom kanclu... Jestli je skutečně ojebali, tak Klaus je velký šéf.

              • WIKINGER Petr napsal:

                POKUD JSTE TO PŘEHLEDLI CI ZAPOMNĚLI A NENÍ VÁM IGNÁCI JASNÉ,ŽE KLAUS JE NEJVĚTŠI ZLOČINEC

                tak to byl on který dal záměrně vykrást nejen celou republiku a věděl to..Jeho největši tzv zásluha je,že zavedl kapitalismus BEZ PŘIVLASTKŮ.Nikdo z domorodců yntelektualuuu se ho nezeptal jaké,že to přivlastky jsou.

                TAK JSME SE DOSTALI DO SYSTÉMU,OHNUTÝCH HŘBETŮ,VADNÝCH ZÁKONŮ A NÍZKÝCH PLATŮ.

                To je jeho zásluha a ta platí pro kolonii ČR dodnes.Dokud nikdo nezačne uvažovat a ptát se co to mají být za přivlastky nebude možné se začit zbavovat systému,který plynule přecházi do stadia mimořádně nízkych platů a shrbených hřbetu a jak vidíme i soudů,které nemají obdoby.

                • Ignác napsal:

                  Aha a toho systému se chcete zbavit jak ? Tady žijeme na planetě Zemi a ne na planetě Utopia.
                  Vy jste vůbec nepochopil, co jsem psal.
                  A co se týče Karla Köchera. Ano setkali se spolu v Prognostickém ústavu, poté co Američané předstírali, že chytli agenta SSSR, co se naboural do CIA a poslali ho do výměnou do Čech. CIA Köchera nechytila ale naverbovala. Dvojitý agent. Nikomu není divné proč KSČ vrazila Köchera do Prognostáku, na co neměl vzdělání ani předpoklady. On už to dnes asi ví, že ho nechali, ať posílá do USA mylné info.

                • WIKINGER Petr napsal:

                  IGNACI,JA VAM TU PÍŠI CO PĚT MINUT JAK NASRAT TEN SYSTEM A ZBAVIT SE HO.

                  Nelze počitat,že padne sám.Už tisickrát PÍŠI i vám,že tu visi DŽOPUV projekt stavby sily proti sile.
                  Vzniká DESATERO VOLIČE a hned v druhém bodě je jasně napsáno,že budeme muset respektovat toho mizeru Hejvla,který chtěl chartou 77 zahájit DIALOG s režimem komunistů,ale ti radeji nechali svůj režim padnout než,aby to udělali.

                  NEVIDÍM TU VŮBEC VAŠI REAKCI NA DRUHÝ BOD DESATERA VOLIČE.MOŽNÁ,ŽE BY JSTE SE PAK PŘESTAL PTÁT a já to musel opakovat opakovat a opakovat..

                  KDYŽ UŽ NIC TAK SI ASPON PŘEČTĚT NÁVOD JAK NA TO A ZKUSTE REAGOVAT nebot se pak všichni budou domnívat,že jste ignorant jako oni či,co..

      • Ignác napsal:

        Za rozkradení vody si mohou lidi v krajích, co nechodí k volbám. V našem městě máme jednu z nejlevnějších vod v zemi a to proto, krom toho, že ji nemusíme tolik upravovat, i díky tomu, že zůstala majetkem sdružení obcí. To s Klausem nemá co dělat.

        • Ignác napsal:

          Nezapomínejte, že v roce 1990 jen 10% lidí volilo KSČ. Všichni ostatní volili nějakou stranu, co chtěla na Západ a Západ znamená kapitalismus. Komunisti lidem ukazovali co je kapitalismus 40 let. Takže věděli lidi do čeho jdou a nemůžou si tak ztěžovat, že je něco překvapilo. Jako brečet nad rozlitým mlékem, že je to mléko je opravdu asi to nejzbytečnější, co může člověk udělat.
          Prostě jednoduše. Lidi věděli do čeho jdou a 90% jich to chtělo. Však si vzpomeňte na tu dobu, jak si kdekdo myslel, že bude podnikatel a že na něj bude někdo dělat. Jak důchodci se těšili, že budou jako němečtí důchodci létat všichni na Kanáry. Lidi jen mají, co si zaseli.

          • Ignác napsal:

            A chtěli demokracii, svobodné volby. Každému musí být jasné, že demokratičtí politici jsou jen loutky. I to komunisti lidem ukazovali. V demokracii vládne, ten kdo má více peněz. Je to úplně zákonité.

            • proud napsal:

              Njn,blby,ale pravdivy.Jeste zes opravil ty "volby" s tim ze kdo ma prachy,diktuje,pekne se s nima vyjebava:-)

              • Ignác napsal:

                Ale ty prachy nevládnou v demokracii jen skrze korupci ale hlavně skrze média a manipulaci lidí a tady je zodpovědnost každého obyčejného člověka, jak se nechá houpat. Ta manipulace stojí hrozné peníze. Jak někdo může věřit, že lidé nemají moc ? Myslí někdo, že by utráceli hrozné prachy za něco, co je k ničemu ?

                • Ignác napsal:

                  Každá moc se opírá o ozbrojené složky a každá ozbrojená složka má rodinu, ta má známé a přátelé. Co udělá pár mocipánů proti zlobě lidu, pokud by lid měl na své straně ozbrojené složky?

                • Ignác napsal:

                  Jenže mít je na své straně je zase jen a jen o těch penězích a plných regálech.

                • proud napsal:

                  Takze je to zase jenom o tech prachach,at uz tomu rikame jakakoliv kracie,je to o tom,kolik mocipani rozkradou ze spolecnyho a kolik poskytnou........nebejt mocipanu,poskytne se vsechno a to je to o cem porad zpivam.Protoze se muzeme utesovat jak chceme nejakejma pruhlednejma kontama a vyuctovanima,vzdycky se cesticka najde,kdo chce krast,nic ho nezastavi.Prachy a majetky uz se staly nejen brzdou,ale dkonce cestou "zpatky na stromy",jsem zvedavej kdy to lidi pochopej a proste je odmitnou,jen tak obycejne odmitnou a zacnou si proste plody SVY VLASTNI prace jednoduse rozdavat:-)

                • proud napsal:

                  Tim udelaj curakum v celym spektru uplne odshora az uplne dolu takovou caru pres rozpocet,ze z ty rany div neohluchnou,jak to naraz rachne :-)))).Najednou nebude co krast,nebude cim uplacet,nebude pro co se zabijet,pro prachace cira beznadej,renonc,konec,slus:-))))))))))))))))))).Najednou se lidi zacnou starat v cem a jak zijou,protoze doby kdy "na to nemeli" budou pryc a zacnou se starat jak zaridit takovy ziti i detem,to znamena konecne zacit hospodarit a starat se o maticku Zemi,tim zvratej degradaci v pravej opak,rust,ale ne za prachama ale sebou samejma.A oni na to jednou prijdou;-),jsem si jistej,kdyz jsem na to prisel ja:-)

                • Sasin napsal:

                  Lidi chtěli podíly. Jenže jim je prodávali šmejdi za á 1000 kč jako směnky na burzu. A hned to šmejdi roztočili s dluhama a půjčkama na vytáčení viz Babiš a spol. Plejáda zlodějů Kožených, Kelnerů atd udělala díru do společného majetku, který offšem proud chce aby nebyl nigdy nikoho stejně tak aby bylo s ním možné udělat gdykoliv díru znova a znova. Pak přileze jako Ignác a začne žvatlat, že bezprávní otroci za to můžou.

                  Kokoti jste, nic jinýho. Čest nemáte, hrdost jste prodali a jako turisti z ciziny tady poučujou jak to má být. Se pobleju.

                • proud napsal:

                  A jakpak s nim tu diru sam udelas chytraku,kdyz se nejdriv budes muset v referendu vsech pekne verejne zeptat a rict jim co mas v umyslu?:-)))))))))))))))).Hadej kde skoncis! A jak rychle! :-))))))))))))))))).Ty fole,ty vubec nechapes o cem tocim:-)))))

                • proud napsal:

                  A ze bys skoncil podle kopnyho prava hodne a hodne spatne,o tom vubec nepochybuju,kdybys chtel vsechny okrast a vsichni by te soudili ;-)

                • Sasin napsal:

                  Jen zacláníš a smrdíš harpagondechajštinou. odpal.

                • proud napsal:

                  Hmm,argumenty dosly :-))))))))))))))))))).Bud se mam za co sekat a umim odpovedet,dokazu najit reseni,nebo to neumim,nebo neexistuje uspokojivy a pak mam dve moznosti,bud nekoho narknu,nebo uznam ze to mam deravy a zacnu se tim zabejvat...... ;-)

                • Sasin napsal:

                  Ŕíkám to nerad, ale nemám tě RÁD. Zkazil jsi vše, co jsi mohl. Nerozumíš, já vím.

                • proud napsal:

                  Nezlobim se,pokud me pamet neklame neco podobnyho jsem ti napsal uz kdysi davno.........zamakej na svym "systemu".Ale vez,ze majetky ani penize,coz je to stejny,nikdy lidi stastnejma neudelaj jakmile to bude o jejich hromadeni,a to bude vzdycky,kdyz dosahnes za neco na neco vic nez druhej.........zakladni vec!

                • proud napsal:

                  Krome fyzickejch vyhod je tahle jedina ktera je prese vsechno a dokaze rozdelit kazdyho s kazdym a dat silu i naprostymu kretenovi,kdyz to muze zaplatit,jednotlivcovi proti tisicum,milionum.......

                • proud napsal:

                  Majetek je zakladni nespravedlnost!!!

                • proud napsal:

                  To je duvodem k tomu ze chci aby kazdej dosahl na vsechno a nikdo ho nemohl umlatit majetkem! Pak se prokazou ti kdo na to maji dusevne a duchovne,ti spravni tahouni a povedou lidi svejma schopnostma a zajmem,nikoliv "hladem",protoze na nich nebude zadnej z nas nijak a nicim zavislej.

        • John_Pitralon napsal:

          No jo, Ignáci, však to nikdo nespojuje přímo s Klausem.
          Ale je to systémová vada, kdy systém propouští totální ekonomické nemysly a nechává tu ničit vlastní infrastrukturu. Podívejte na Prahu. Přece systém nemůže spoléhat na nějaké voliče, kteří ani nejdou k volbám. To je fantasmagorie. Tohle je zodpovědnost bezpečnostních složek.

          • Paul Durham napsal:

            Vy furt předpokládáte dobré úmysly i u těch největších zmrdů, tak to ale nefunguje, největší zisky jsou vždy jen a pouze z největších ruin. Proto se nechává všechno spadnout a shnít a nic se průběžně neudržuje a hlavně u infrastruktury. Myslíte, že kunu zajímá stav bidýlka v kurníku ? Nezajímá, tu zajímá, kolik kuřat může sežrat a kdy postaví na úvěr luxusní kurník, do kterého může spolehlivě nalákat co nejvíce pitomých slepic, aby je posléze , až bude hlad či chuť, sežrala.

            • Ignác napsal:

              No jo, tak to ale Kuna není moc chytrá, protože se jí taky může stát, že si sežere všechny kuřata a tak se nenarodí žádná další a Kuna tak končí s nimi taky. Dobré úmysly čekat je nesmysl ale tady jde o ekonomické důvody. Jsou i lepší hospodáři než je Kuna. A druhá důležitá věc. Vy stále čekáte, že jsou na světě lidi, kteří dělají jen věci pro peníze. Ale tak to není. Myslíte si, že když je někdo astronom, že to dělá pro peníze ? Jsou lidé, kteří hrají hry i z nadšení a ti budou vždy ve hře lepší, než ti, kteří to dělají pro peníze a část mozku obětují hře v Golf či ježdění v jachtě. Nakonec zvítězí nadšenci nad chamtivci.

              • proud napsal:

                Presne spravne!!! Jednou na to lidi prijdou,jaky paky z nich delaji dobytek a jak je jednoduchy se jich zbavit ;-):-)

              • weissbach napsal:

                S tím příkladem zrovna s kunou nesouhlasím, ale jinak dobré.

                • proud napsal:

                  Prijde na to jak se na to koukneme,s kunou je to tak,zadnej predator si nevybije svou obzivu,bere jen slabsi,nebo nemocny.Akorat clovek nezna miru!

                • proud napsal:

                  Spatne,spis neuplne....... Akorat ovcan co se dostane ke korytu nezna miru a prachac co je "hladovej",clovek se prave ma ucit tu miru znat a skrz to se ma stat hospodarem a Clovekem.

                • weissbach napsal:

                  Kuna si doma nevybije nic, loví jinde.

                • proud napsal:

                  Muzu potvrdit,ale nevim jak je to s jinou kunou,nebo skodnou,jestli ji tam neleze ;-)

              • WIKINGER Petr napsal:

                IGNACI,VAŠE TEORIE NEJSOU K NIČEMU.

                Kdyby vám někdo dal k podpisu TRESTNÍ OZNÁMENÍ na bankstery,kteři poškodili KAŽDÉHO domorodce v ČR tak ho nejen nepodepíšete,ale taky NEODEŠLETE.
                Namisto toho tady všichni budou rezikovat a skutek utek.

                http://www.novarepublika.cz/2017/05/pokus-o-trestni-oznameni-na-cnb.html

              • plodič myšlenek napsal:

                U nás na dvoře mi kuna do rána zabila jen tak pro uspokojení z 63 holubů 59 , stačilo 1x zapomenout zavřít holubník, sousedovi kuny sežraly izolaci kabelů u auta a kachny - všechny, ne kuna není dobrý hospodář, a proč by měla být ?
                Kunu nejspíše zajímá jen jedno - uspokojení svých pudů, pak jde dál, loviště jsou nezměrná. A kuna je výjimečně chytrá, pokud jde o to, vyhnout se pastem a nástrahám.
                Kuna je dobrý příklad demokratických hospodářů - loviště jsou nezměrná.

                Nakonec zvítězí nadšenci nad chamtivci - kdy ?
                Co je to nakonec ? Nakonec každý zemře dřív než z cesty k "nakonec" ujde 1%.

                • jan nowak napsal:

                  plodič M..
                  59 z 63 balistickejch holubů ? Ty kabaly sousedowi nepřekousala kuna ale MÝWAL !
                  Mistr PROUD si totiž přiwezl z U.S.A. pár CHOWnejch a
                  protože je nekrmil tak mu utek-li.. a teď terorizujou okolí : (

                  ps : pozdrawuj minka Haarpíka !
                  Michala

        • WIKINGER Petr napsal:

          IGNACI ONI NEJDOU K VOLBÁM PROTOŽE NENÍ KOHO VOLIT

          a toho zneuživají Šmejdi a ukradnou voličům hlasy a tedy i jejich moc.Napiste tu radši návod jak si nedat ukrást svůj hlas a nesypejte si popel na vlastní hlavu.

          • John_Pitralon napsal:

            No právě není koho volit, protože z naprosté většiny je to banda zlodějů, diletantů a různých podržtašek, kteří nejsou způsobilí něco řídit. A stát je nechává krást a likvidovat v přímém přenosu. Kdyby jen kradli pro sebe, ale oni to předávají do zahraničí. To je jasná vlastizrada. To přece tajné služby musely už dávno dobře vědět...

  15. pepe napsal:

    Kdyz uklizej vaclavak po silvestru tak nikdo ani necekne,mne osobne vadi ze cizinec tu v centru nahromadi 10cm bordelu a uklid jde z verejnych penez to je vse ok.Za uklid par metru ctverecnich 40tis je fakt ulet..pri tehle cene musi stat uklid po silv.nejmene 4miliony..

    • proud napsal:

      Nestoji,samozrejme,tady jde o jasnej umysl poskodit kluky!

    • John_Pitralon napsal:

      jj, všude po celé zemi se vystřílí snad statisíce rachejtlí, nesmyslně se zaprasí a zasmradí všechna města a nikdo ani nemávne rukou. Pak najednou nemůžou přežít nápis vápnem, nejede vlak.

      • proud napsal:

        O rachejtlich ani nemluv,chudak zver v lesich,aspon u nas,kez by tem zmrdum ruce urvaly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. proud napsal:

    Bejt po mym,kazdej z nas napise vlade,ze jak to neuvede do poradku,bude mit popsanou celou republiku vyzvou k jejimu vykopani.Jenze na sjednoceni ovci nelze spolehat,bohuzel.

    • Petr napsal:

      I, vy jeden. To by Jste jim ukrivdil. Jedno si uvedomte vlada na nas sere. At je to u Vas nebo u nas. A u pana Korala se jedna jen o to aby ukazali kdo je panem.

      • proud napsal:

        Vidis,takze od urcityho okamziku nesere,kdyz ji kapne do bot:-),proto to chce aby ji do nich poradne zaprselo a uvedomila si jako poslusnej haficek svoje misto!!! Vlada je jen obecnej vzitej nazev,nejde o vladu,ale o ZASTUPCE,jen si to musej uvedomit,kdyz nechtej,je potreba jim to durazne pripomenout!

        • proud napsal:

          Ovsem,porad dokola,k tomu potrebujes oBcany,ne oVcany.....

        • Petr napsal:

          Ale sere, to po nem jdou jen ti prisravaci. Vsak to znate, dobre bydlo je dobre bydlo. Snad si nemyslite ze nejaka vlada se zajimala o popsany asfalt. Jen banda byrokratu chce oduvodnit potstatu sveho byti. Pokud si uvedomime pomer byrokratu k produktivnim lidem pred padesati lety a nyni, tak byVam melo byt jasno.

          • Eschatolog napsal:

            jemu jasno nikdy nebude, on vubec netusi vyznam lidoveho porekadla "poturcenec horsi turka" , protoze je sam poturcenec

            • proud napsal:

              Rozved to,cipak portucenec a podle ceho soudis,protoze jinak si pico utirej hubu o svou babicku,o me ne.........

            • proud napsal:

              To je zas o tom,ze jak se do lesa vola a kdo jinymu jamu kope :-)))))))

          • proud napsal:

            Tohle mi jasny je Peto,ale vyznavam "zakon padajiciho hovna",kdyz chces opravdu ucinne nekoho potrestat,zmrdej mu sefa co se do nej vejde,ten pak udela peklo na zemi kvuli svymu egu ;-)

            • petr napsal:

              Lidi jsou tu tak tupí, že ani tohle základní pravidlo nechápou. A v prodejně se hádají s brigádníkem co od té megakorporace dostává 60 na hodinu, že je tam nekvalitní jídlo. Nebo řvou na holku na přepážce pošty, s tím samým platem, což má stejně nulový efekt na zkorumpované vedení pošt v Praze.

              S takovým materiálem nic neuděláš. Kdo má všech pět pohromadě, ten už dávno vypadl do ciziny.

              • proud napsal:

                Kdo uz se vratil,zkousi to menit :-)

                • petr napsal:

                  A kdo vystřízlivěl a pochopil že tady (na rozdíl od ciziny) si lidi ty svoje okovy pečlivě opatrují v tom našem malém teplíčku-smrádečku, ten se přestává pokoušet to měnit.
                  Poté co zjistil že tak zbytečně promrhal 10-15 let života kvůli hlupákům kteří si zaslouží co si navařili svojí zbabělostí a pohodlností.

                • proud napsal:

                  Zalezi peto na uhlu pohledu,jak se na to kouka ten kdo z toho smradecku vytahl paty jen na par dni,nebo dovolenou,maximalne do prace a z ni,a jak nekdo kdo skutecne venku prozil kus zivota a uzil si svoje,tomu ty pokusy zas tak zatezko a zbytecny neprijdou........co ma taky delat,divat se v klidu na tu hruzu a ochocenost?Na to ze co neni povoleny,je zakazany,kdyz si to tak nekdo usmysli? Na to vsechno na ruby a misto lidi stroje,nebo spis ovce chodici kolem v nepruhlednejch maskach? :-). Uz ani nevim kdy jsem naposled u nas potkal na ulici nekoho zamyslenyho a usmivajiciho se,co vidim ,to je sama nenavistna tlama,nez ho oslovis a zase se dostane do reality,coz mi rika dost o tom cim se v duchu zabejval........

              • Sasin napsal:

                Říkej co potřebuješ a nenaváděj lidi aby utíkali ke ZLO dějům.

              • Paul Durham napsal:

                čerstvý příběh z pošty :
                čtvrtek - pane občanský průkaz prosím
                - zde prosím
                - ale ten dopis vám nevydám, máte propadlý občanský průkaz
                - dovolíte , aha platnost skončila předevčírem
                - nemáte platný občanský průkaz, nemohu vám vydat ten dopis
                - takže v úterý jsem byl občan a dnes ve čtvrtek již ne ?
                - nesmím
                - ale než mi orgán vystaví novou občanku, tak ten dopis bude doručen a já nebudu vědět, co v něm je
                - to je mi líto, ale máte propadlý OP, nesmím vám jej vydat, máte jiný doklad ?
                - řidičák , tady prosím
                - v pořádku, ten platný je
                - děkuji, jen nechápu, že podle OP nejsem člověk a podle ŘP ano
                - s tím vám nepomůžu, na shledanou
                - na shledanou

                Blboňové tohoto pastátu si zaslouží přesně to, co mají - buzeraci a pakárnu, dělají si ji s chutí totiž vzájemně, a ještě se u toho trumfují.

  17. pepe napsal:

    To ze spravedlnost pouze tomu co ma kes jsem si zvykl,vim ze hledat spravedlnost nema smysl.Ze vyhra jednoho neznamena spravedlnost druhemu atd.Soudil jsem se s tema systemovejma prasatama v cr u vsech soudu a proste fuck dorazil mne soud ve strasburku kterej mi to skartoval a ze jestli se mi to nelibi at si to dam treba do medii.Cela sranda mne stala asi 60tis a stejne jsem zmohl hovno.Takze za mne,ja ten system proste mrdam.Nejvic na hovno je ze tomu clovek venuje svuj drahocenej cas kterej je k nezaplaceni a nevycislitelnej proto bych se Honzo na to vysral a uz bych tam ani nechodil,to si radsi zajdi na tresne do prirody.

  18. Robo napsal:

    Nemá cenu kokotom hovoriť, že sú kokoti, neuveria.

    Tiež nemá cenu ich dookola o niečom presviedčať.
    Radšej zomrú tupí, než aby sa na okamih zamysleli..

    • proud napsal:

      "Nemá cenu kokotom hovoriť, že sú kokoti, neuveria."...........ani nevis jakou mas pravdu! Ale ma cenu je privist k tomu,aby se nad tim zamysleli,pak jich hodne ubyde......i z tech co ctou moudra bez premejsleni........

  19. Robo napsal:

    86/190 - vyhráva proud (stav dnes o cca 22:00, z počtu 190), ako vždy

  20. proud napsal:

    Oops,prej bude nedaleko nas Milous Zemanu,tak se tam pojedu blejsknout a zkusim s nim to Vapno probrat,lina huba,holy nestesti........... ;-)

  21. proud napsal:

    Tak nepotesim,co je platny ze jezdi a mlati prazdnou slamu ,kdyz se k nemu neda dostat..........

    • proud napsal:

      Maj to dobre zarizeny,kdyz se k nim stiznost nedostane,znamena to prece ze zadna neni a vsichni jsou s nima nadmiru spokojeni..........

  22. proud napsal:

    Jinak............o akcich "NE" necemu a "PROTI" cemukoliv,uz bylo napsano dost,takze pro me nejen ztrata casu,jeste naopak podpora nechtenyho............a protoze uz bylo napsano dost,z toho titulu se mi zacina vtirat myslenka kterou bych rad zavrhnul,ale je neodbytna.......... jestli neni ono ne a proti uz pouha neznalost,ale umysl :-(..........

    • proud napsal:

      Rikam si.....znat tyhle zakonitosti a jejich pouzivani v praxi,mozna,nejspis by ani k zadnymu soudu bejvalo nedoslo a spousty dalsich dobrejch veci,byli bysme nejspis o poradnej kus dal....jestli ono to by to nechtelo zacit se tomu trosku vic venovat ;-)

    • petr napsal:

      Vždycky je možné, že ti hodní altruisti v libovolném hnutí a organizace dělají užitečné idioty jednomu nasazenému agentovi, který jim našeptává že mají neustále proti něčemu prostestovat. Viz ta nedávná akce proti NATO.

      To protestování je ale natolik vštípené v hlavách gojů, že už se tak chováme automaticky a žádný nasazený agent není potřeba protože ho každý máme nasazeného ve vlastní hlavě.
      Třeba ten nesmysl, že revoluce může přinést něco pozitivního. Když je to čin PROTI současnému uspořádání a ještě násilný a destruktivní. Proto jsou všechny revoluce bez vyjímky organizované židy. Za účelem rozbití něčeho, co docela fungovalo ve prospěch původních obyvatel.

      • proud napsal:

        Tim spis mi to prijde divny na webu alternativ,zvlast kdyz vim ze Honza o tech vecech neco uz vi,nebo ze o nich alespon vi a tvrdi ze se angazuje v tom hnuti..........JAK se teda vlastne angazuje,kurva???!!! Ze je nedokaze poucit?

    • proud napsal:

      Neni zas az takovej velkej problem pouzit mosto "ne nato" treba NAPRIKLAD: "za vystoupeni z nato","za zruseni nato" a podobne,tim se dostavam k tomu jak spatnej uz je jen nazev "ne zakladnam" sam o sobe!

  23. proud napsal:

    Honzo,na pravy strane,tusim treti odstavec shora,nebo tak nejak mas odkazy abys nemusel listovat,o SILE!!! Venuj tomu chvili,chces-li,usetris si mozna dost proprcanyho casu,i lidem okolo.: https://energieupramene.blogspot.cz/2017/ , pro zacatek to staci,dal je taky dobry si projit zakony Universa,at se deje co chce,jediny neprestanou platit.Ty pravy zakony,ne ty co se za ne jenom vydavaji.

    • proud napsal:

      Protoze kdybys ty veci znal,nebo o nich alespon mel nejaky povedomi,nekomu bys ten plakat na podporu sionismu co se tvari jako "proti" NATO,omlatil o hlavu!!!

      • proud napsal:

        Zvlast po vsech tech zkusenostech a letech temer marnyho boje a polozil si otazku,jak je mozny,kdyz delam tolik,ze je to porad ta na hovno? Kde je problem,nebo chyba? Co je spatne kdyz se tak snazime?..............

        • proud napsal:

          Nemyslim to jako zlou kritiku,nebo nejaky srazeni,natoz nadavani,vim ze delas co muzes a opravdu delas na rozdil od mnoha,je to jen pripominka jak by slo pripadne leccos zlepsit.......jen pohym zamyslenim se nad stylizovanim,zpusobem psani,reci......zpusobem predavani informaci.......

  24. Paul Durham napsal:

    Pavel Berník, Praha 6
    St, 10. května 2017, 14:14:15 | Souhlasím | Nesouhlasím | 0 / 0
    Kdyz jsem poslouchal zaoralka zdalo se mi, ze je pod vlivem nejakych omamnych a psychotropnich latek a jedu

    když čtu vás proude, mám stejný dojem jako pan Berník

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!