loading...


Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 23.05.2017

pjakin

Nekompromisný odkaz Globálneho prediktora – 22 – v Manchesteri – Pax Americana končí a elity s ním zviazané tiež. „Vojna len teraz začína! “ Assange. Kľúčová analýza pre pochopenie globálnych procesov na planéte v súčasnosti – dotýka sa to každého štátu… Ľudia všetkých kategórií – ako spotrebný materiál..



loading...

157 Komentářů k Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 23.05.2017

  1. Lukaš napsal:

    Zase pochválím Pjakina.
    Nejen Pjakin upozorňuje,co je záměrem atentátu v Menchestru.
    Jak se tvrdí o mnohých politicích,že jsou to psychopati,tak tam jasně říká,homosexualita je brzdou rozvoje osobnosti a nelze si toho nevšimnout,že je toho veliký vzestup.

  2. petr napsal:

    Atentát 22. května
    po 22. hodině
    atentátníkovi bylo 22 let
    a 22 obětí

    Ovšem Pjakin nevysvětlil proč zrovna číslo 22. Je to posvátné číslo z talmudu a mj. je to počet písmen hebrejské abecedy.
    Co z toho ale vyplývá?

    • proud napsal:

      :-))))))))))))))))ze bacha na me,22 a 11kama se to kolem me „jen hemzi“:-))))))))))))))))))))))))))))

    • Lukaš napsal:

      petr.
      Každopádně je to Satanovo číslo,není to Boží číslo trojjediný.Jak podotýká Pjakin,už si sionisté nevědí rady,zkouší všechno možné pro udržení moci.

    • Dušan2 napsal:

      Máš to napísané na začiatku a na konci otázok a odpovedí. Len treba trochu študovať.

      Len napoviem 11+11 kňazov/žrecov horného a dolného Egypta.

      • petr napsal:

        To je z nějakých starších Otázek a odpovědí?
        On často ty hodně důležité věci jen letmo zmíní nebo nenápadně naznačí, takže to člověku snadno unikne.

  3. hel napsal:

    na mě je to teda síla, jsem teprve v první třetině a musím na etapy…fakt, že jsme „spotřební materiál“ pro elity, které na nás organizují atentáty, je pro mě těžko stravitelný, přestože si iluze moc nedělám…s tímmhle je obtížné se smířit

    • geronimoh napsal:

      jdu si to taky pustit, ale to co píšeš pro mně není nic nového, co jsi si dodnes myslela, že pro ně jsi ?

      • hel napsal:

        co…nezajímavá nula, mravenec….ale ač jsem slyšela už leccos o“elitních“ zálibách v ničení a vraždění jiných, přesto si na to nemohu zvyknout a špatně se mi to poslouchá…jsem taky jen člověk, nejsem ze železa

        • geronimoh napsal:

          depopulace například :)

        • petr napsal:

          Je to ještě drsnější. Každý stát je pro ně jako jeden kotec v jejich pokusné laboratoři, kde na lidských pokusných myších zkoušejí všechno možné. U nás se kromě podřadného jídla a zdraví škodlivých výrobků do domácnosti testuje míra toho, jak si necháme kálet na hlavu. Třeba tím že nemáme právo na majetek, který nám exekutoři chránění soudy mohou kdykoliv sebrat, včetně střechy nad hlavou. Tohle nemá obdoby nikde ve světě. Snad jen řádění Rudých kmehrů vykazovalo větší rysy bezpráví.

          • proud napsal:

            „Každý stát je pro ně jako jeden kotec v jejich pokusné laboratoři, kde na lidských pokusných myších zkoušejí všechno možné.“………..naprosto presne! A prave proto michaji pravdu se lzi,coz je moznost se neco dozvedet a poskladat si dalsi stripky,u cehoz je zapotrebi,BOHUZEL,ty nechutny svinstva sledovat a analyzovat.

            • proud napsal:

              Jsou samozrejme i tady mezi nami! Jak ne primo,tak pres poturcence horsich turku a kazdej ma nejakou strategii,neni lehky na ne prijit,“loajalisty“,ale neni to nemozny…….

        • Maroš napsal:

          Hel – pokiaľ niekto z niekoho vychová nadľudí – potom to zabíjanie podľudí ide ľahko. Aby podľudia nezabíjali nadľudí – pre veriacich podľudí nadľudia vymysleli biblický projekt, a pre neveriacich – aspoň humanizmus.
          V tejto súvislosti odporúčam uvedomiť si, čo znamená genetická pamäť – o. i. aj zmysel pre správnosť, správnosť konania. Teda – normálny človek nepotrebuje zákony – lebo cíti, tuší, inštinktívne vie, čo je správne, a čo nie. Bohužiaľ – Globálny prediktor vyšľachtil svoju psychopatickú perifériu moci – inak by nefungovala – a jej gény sa už tisícročia miešajú s ostatnými. Údajne najviac za socializmu – žido-gójimských manželstiev uzavretých v histórii…

  4. proud napsal:

    Uz jen vyraz „vnitrni prediktor SSSR“ je mi za normalnich okolnosti dostatecne varujici,kdyz vim kdo za tim vsim stal a kdo v tom nejspis bude mit svoje vecne nenazrany prsty a pletichy……..

    • proud napsal:

      vsude poschovavana siozidarna tahajici za spagatky,kam se jen podivas…..

    • Maroš napsal:

      Proude – tebe akosi – asociatívne nedochádza – že to bola opozícia, vnútorná opozícia – ale nie trockisti vs. židoboľševici, ale konštruktívna opozícia a – ktorá kurva vznikla – ako inak kurva by bola opozícia že? – za obdobia SSSR. Ty si rovnaký sionista – pretože si sa narodil za socíku – kvôli opozícii voči židoboľševikom si zdrhol do USA – kde ťa naštepili trockistickí neokoni – a poslali späť – budovať… orať Nový Svet v Európe. ??? Záhradu orať stíhaš?

      • proud napsal:

        Stiham,ale mam pocit ze tobe „akosi nedochadza“…..Jinak nevim kdo me jak nahlodal,kdyz jsem si zil a ziju sam pro sebe a tedy podle sebe :-)

      • proud napsal:

        Tusim Marosi,ze jsi dost starej na to,abys vedel jak se to ma s jakymkoliv tajemstvim,kdyby slo jakykoliv udrzet,nemusela by se nicit a prepisovat historie,stala by se proste tajnou…….takze tomu tvymu „tajemstvi“ proste neverim,myslim si ze spatrilo svetlo sveta planovane,jako dalsi z nastroju!

        • Maroš napsal:

          Proude – už to teda chce len challange day – rukavicu Globálnemu prediktorovi. Ale najprv vyskúšaj – siahnuť kúzelníkovi do klobúka – skôr než z neho Nowak vytiahne prvého zajaca. Osobne nikdy neviem, čo je pravé – či tie zajace, či ten klobúk – v normálnom cilindri by pri takej premávke malo byť aspoň trochu nasraté – myslím bobky. Či?

  5. Nové základy ve válce růží napsal:

    Nějak Vám přestávám rozumět…a nejen v tom, o co se snažíte, co to splétáte, atd.

    • geronimoh napsal:

      a tak je to asi všude, pokud vím, elity mohou být v klidu

      • geronimoh napsal:

        momentálně to tady podle mně nestojí za záchranu, Vesmír ví co dělá, no tak hlavně abych nezemřel jako idiot

        • proud napsal:

          Je jedno jako co zemres,dulezity je jen jak zemres,a ani to pak uz nebude dulezity :-)

          • geronimoh napsal:

            to podle toho, čemu kdo věří, to je pro něj důležitý. Pro někoho peníze, majetek, pro jiného jakým je člověkem, jak žije a jak se chová k jiným živým bytostem

            • Petr napsal:

              Slova, jsou slova. Devaddesat devet % lidi tvrdi ze neposuzuje cloveka podle majetku ale podle toho jak jedna. Vetsina z nich lze. Znam lidi co tvrdi ze serou na majetek a penize. Vetsinou to jsou prizivnici, kteri zavidi i kdyz mate sracku z neceho dobreho. Ja osobne se snazim o nezavislost na systemu a pritom zustat uzitecny pro komunitu. Stavim skleniky aby zelenina byla cersva po cely rok, zena pece chleba,housky, rohliky a ruzne dobrutky. Syn pomaha kde je potreba. A vse zdarma. Pokud bych se drzel ideologie seru na penize a majetek asi bych byl nekde na socialce zavisly na nejake podpore a nedovolil bych si delat co delam.

              • proud napsal:

                Prijde na to jak je ono „srani na penize“ mysleny.Kdyz reknu ze na ne seru,znamena to ze nejsou na prvnich mistech myho zebricku hodnot a podle toho jakej je ten pro koho delam a co delam,se odviji tedy i cena za to co delam.Nekomu to muze bejt zadarmo,jinymu za protisluzbu,ale parchant se prohne poradne!Takze srat na prachy znamena bejt clovekem a penize az potom.System je jakej je a uplne bez penez to zatim nejde tak,abys zil dustojne.Jedine jit zpatky na strom.Ale je to vsechno jenom v lidech,v nas obycejnejch.Az si to kazdej uvedomi,bude to o necem jinym a prachy se budou moct zrusit.Ale na to je potreba se vzajemne poucit,dovzdelat a vychovat,ale lidsky,ne podle systemu s jeho nestrojema ze bud budes slapat jak chce,nebo skoro chcipni.

                • geronimoh napsal:

                  Penězma drží elity lidi v šachu. Dokud lidé neodmítnou celý současný peněžní systém, těžko se něco změní. Celé je to kult smrti, alespoň v Antice se tomu tak říkalo …

                • proud napsal:

                  Samozrejme.A kdo to pochopil,zije stastnejsim zivotem :-)

                • proud napsal:

                  Ma vlastne o boj a stress min! Libil se mi jeden co mi v praci povedel:“Nojo,ale kdyz ti nejde o penize,tak pak nejsi motivovanej k praci“.Podle toho vidis kam az system dospel.On nedela pro sebe a druhy,dela jen pro penize,neukazuje ze umi,je mu to jedno,ale chce prachy,ze naboural v jednom mesici dve auta svou „sikovnosti“,uz je prece vec dalsi,ze jako clovek stoji za hovno je jedno,hlavne ze vydelava :-)))))))))))))))))))),a ted jeste ze plati,pocitam :-)))).Protoze kdyby mu zalezelo na sobe jak se prezentuje a jeho umu,choval by se tak.Je to jen priklad,protoze konkretne ten kdyby skoncil u zdi z vic duvodu,skoda by ho nebyla,naopak.

                • Petr napsal:

                  Proude, ja jsem politicky incorekt. Penize jsou v dnesni dobe hnaci motor. Pokud jsou vydelane hodnotou, nevidim v tom problem. Pokud nekdo hraje na burze je podle mne parchant. Vydelat penize bez vytvoreni hodnot je svinstvo. Jebze bez penez v dnesni dobe Jste ztaceny. Zadny prachy se rusit nebudou. Zatim co se budete doucovat, vychovavat a vzdelavat, Vas sezerou islamisti. Bud chcete zmenit spolecnost a nebo nechcete a obkecavate to doucovanim. Ja se snazim rozdavat pozitivum mezi lidma. Jak jsem napsal, delam klobasy, salamy a zmrazene polotovary. Bavi mne to. Manzelka pece od rohliku, chleba po dorty, take ji to bavi. Vetsinu toho rozdame. Nejblizi soused nas zasobuje masem, drevem a podobne, dalsi opravuje mmale motory a stara se o nase traktory. Takze bezpenezni system pracuje.

                • Petr napsal:

                  Gero., elity nas nedrzi v sachu kvuli penez, ale kvuli nasi nenazranosti. Jedno si musime uvedomit. Za vsim spatnym stojime my, ne elity. Nas jsou masy. Jich je jen par. J nas problem ze nejdeme za politikem, ktery zije za nase penize a nevypraskame na nem aby delal pro nas. Odmitnete kult penez, elity si najdou neco jineho.

                • Petr napsal:

                  Proude, kdo pochopil, zije stastnejssim zivotem ? Ale houby. Spis nasranejsim.

                • proud napsal:

                  Zapomenu cos mi psal pred tim,kdyz mi povis,co jinyho si na nas najdou a kde se vlastne vubec vezmou elity bez penez a bez obchodu a jak to zaridej aby si nekoho „obstaraly“(armadu,policii,soudy,najemny vrahy,vedce),protoze koupit ho uz nepujde a on za ne delal spinavou praci a za co,kdyz kazdej dosahne na vsechno a tim ze bude jak ty rikas „doucenej“,bude tim padem sam o sobe a svete uvedomelej a v obraze . ?????!!!! Povidej :-))))))))))))))))))))))

                • proud napsal:

                  Stastnejsi je muj zivot,kreativnejsi,kdyz se snazim zit bez penez az na prvnim miste a kdyz musim platit,koukam abych nepodporil svine,pritom se nepokryte bavim hlouposti ovci tak aby se dozvedely proc jsou ovce a proc jsou hloupy,bavi me to,ani nejak moc nasranej nejsem,jak kdy a jak cim,nebo kym :-).Kdyz chces ovci odovcanstit,nasranej bejt nesmis!

                • proud napsal:

                  Myslim si Peto,ze nas drzej v sachu prvoplanne opravdu penezma a svoji nenazranosti,nikoliv nasi.Nenazranost se u ovce dostavuje az pozdeji,kdyz s jidlem roste chut,ovsem ke zhovadilosti nema kazdej tu spravnou „genetiku“.Prachy rozhodne zadnym motorem nejsou,ale naopak brzdou.Uz jsem psal o rozdilech mezi dobrou praci a praci „neosobni“ za penize……Kde jsou prachy motorem neni prace,ale misto kde se dostanes rychle k poradnymu baliku a to nebejva legalni cinnost ani v pripade ze se tak tvari a je tak prezentovana!!!

                • Petr napsal:

                  Urva, Proude, ty tkz. elity si najdou nejaky jiny system jak nas bit. Mi se jedna o eliminaci takzvane neuzitecnych penez. Co si najdou – mimo penez? Treba pozice rozhodovani, vyhoda , uprednostneni vyberu. Penize jsou jen nastroj, pokud ho vyuzivame k dobru – slouzi nam. Stejne jako ohen. Proude, na to ze Jste prosel staty, mi pripadate moc naivni.

                • Petr napsal:

                  Ach jo Proude. Ziji v komunite, kde jsou nejvetsi parchanti ti chudi. Berou socialni podporu, nemaji zajem o praci. Nemaji zajem o nic, jen jak bezpracne prijit k necemu. Nesolidnejsi tu jsou ti bohatsi, kteri k svemu majetku prisli vlastni praci. Jsou zodpovedni, vazi si prace a dovedou uznat prospesne deni. Ono svet neni rozlisen na chude dobre a bohate spatne. V pripade zlikvidovani penez by ti chudi sezrrali vse a cekali ze opet bude nedo zodpovedny za jejich zasobovani.

                • Sasin napsal:

                  Že lidi jsou masou nebo stádem je oblíbená lež, podvrh vrchnosti a lokajů. Lidi jsou bytosti a neradi se organizují. Lidi neradi jednají stádně a to si už ověřili všichni, kteří se snaží lidi nahánět do stávek a Démostrací. Obraz lidí ve stádě je virtuální nadsázka, kterí stojí mnoho peněz. Fenomen stádnosti funguje až ve státních zřízeních, gde organizované tlupy papalášského stáda uplatňuje proti lidem moc pomocí násilí. Měkkým násilím a tvrdým násilím. Měkké státní násilí využívá zvyklostí naučených ve škole a cestou do hrobu tzv. pohlavkovací a pokutovou metodou, která každé vybočení z linie vytýčené vedoucími úlohami stran trestá odejmutím blaha, ke kterému je jim odepřen po předcích přístup. Dělá se to pomocí řady na sebe navazujících donucovacích zaKONných prostředků. Pakliže měkké donucování selhává, přichází na řadu tvrdé donucování, represe, útlak a otevřená genocida. Typickou výmluvou zdebilizovaného blboně, že nepatří k „virtuálnímu stádu“ je, že něco rád dělá pro druhé lidi nebo že dokonce něco rozdává, páč v normálním světě by neměl na rozdávání, gdyby měl každý svůj podíl. Ve skutečnosti takové jednání jen potvrzuje přirozenost člověka, které se celé věky vrchnost snaží nasadit oslí hlavu,.

                • proud napsal:

                  Zadny „kurva“ Peto:-)))),ty mas zuzenej obzor,vidis jen co je ted,vidis ovce a vydavas je za lidi,vidis co z nich system vymodeloval,jadro nevidis!!! Pak samozrejme musis nutne premejslet tak jak premejslis,ale ja se bavim o cloveku zitrka az o Cloveku.Ale nejak se k nemu nejdriv musime dobrat a udelat tlustou caru a bejt „nekym“ jinym(konecne sami sebou),nejde,urcite ne ze dne na den!Kdyz chces lepsi budoucnost,musis v ni premejslet uz ted,Peto!

                  Sasine,nemas pravdu,lidi to stado a ovce jsou,ktery uplne ne,tak se tak tvarej a tak jednaj,nic jinyho jim v tomhle systemu nezbejva kdyz zustavaj „sami“ mezi lidma(ovcanama)!!!! Zkus vystrcit hlavu z hoven a jit mezi ovcany,treba hledat praci…….nemas jako obcan nejmensi sanci!!!!!!!!!!,jen jako ovcan!

                • Petr napsal:

                  Proude, ja zadne ovce nevidim. Vidim lidi jak jsou. Lide vzdy byli ruzni. A clovek ktery ma kus pole a nemuze se postarat ani o tu mrkvicku, jen cumet na televizi a chlastat pivo. To je lenivos, a ne ze formovani statem. Ja osobne se nijak formovat nesnazim. Nenamlouvam si zmenim svet.
                  Osobne mi je jasne co se musi zmnenit, take mi je jasne ze se nezmeni nic. Lide zparchanteli a vetsina zadnou zmenu nechce. Nepremysli o budocnosti decek. Radsi semeno pusti do prezervativu a staraji se o psy.
                  V okoli velkem jak Cechy, nevidim jedineho mladeho farmare. Vse to jsou dedci. Nasi mladi proste nemaji zajem o tu drinu.
                  Bavit se o cloveku zitrka ? Nad tim radsi nepremyslim. Ja vidim ty deti dneska. Nikdo nechce makat manualne, je to pro ne podradne. Rodice chteji inzenyry, doktory.

                • proud napsal:

                  Lidi nezparchanteli jen tak sami od sebe,a o drinu neni zajem pravem,pri vsi ty technice.Ale to vsechno,i to ze z deti rodice chteji mit nevimco,je prece prace systemu,zadna nahoda.A jde to do pekel,proto se tu schazime.Zrovna dneska mi jeden zamecnik rekl ze dela praci co ho nebere a nebavi,zadnej doktor.:-),Zeptal jsem se ho kdo mu vybiral co dela,rekl mi ze on,ale ze co si mohl vybrat patnactiletej kluk,kdyz zjistil az pozdejc co by ho bavilo………..coz je dalsi vec k zamysleni,kdyz si jeste deti vybiraji praci na celej zivot a dospeli je v tom nechaji „litat“.

                • Petr napsal:

                  To ze se mu prace nelibi, je jeho problem. Muze studovat. To ze se deti rozhoduji cim budou v patnacti je v poradku. Studovat muzou pozdeji.
                  Tady decka chodi do skoly do osumnacti. Potom se setkavam z ucnema kterym je pres ctyricet. Pokud decko ma v devatenaci nejaky obor v rukach, vzdy muze prejit na studie co ho bavi.
                  Prace systemu je jen vymlouvani se. V hospode si uvedomuji ze system smrdi, ale po vystrizliveni ho jdou podporovat?

                • proud napsal:

                  Mas Peto „divny“ nazory:-)

              • Sasin napsal:

                Naučili blboně ze stromu co roste sto let udělat dřevotřísku. Naučili blboně žrát potravu z potravinářskochemického kanálu. Naučili se lhát za peníze a prodávat to s úrokem. Naučili se krást podle a ze zaKONa a za lepčím blahobytem se stěhují do
                ciziny, gde se rozděluje nakradený provijant z cizích zemí. Naučili blboně na to mít názor a mít z toho dobrý pocit. :-)

                Nepotřebujeme další „pracovní “ místa, nepotřebujeme války za pracovní místa ani hedvábné stezky. Nepotřebujeme se rozvíjet v daňové oblasti ani placení za přirozenosti, potřebujeme se o to naučit jen dělit. A to rovnou neprodejnými podíly. Nepotřebujeme se dělit s kurwama z cizích zemí, co si sehnali na dávku papír. Nepotřebujeme ekonomické blboně co by rozdělili i sirku a natáhli podílníkům důchod až na stovku, páč pro taková hovada není člověk nic jiného než výrobní nástroj. Nepotřebujeme rýži z číny, nepotřebujeme sójové bobky z emeriky, nepotřebujeme cibuli z Holanska. Nepotřebujeme ani více žrádla aby na planetě bylo více nenažranců.Nepotřebujeme ani více železa, páč rezaví na skládkách a na parkovištích. Nepotřebujeme toho spoustu, a mezi tu spoustu počítám blboně, co by prodali cokoliv. Není potřeba víc betonovat ani víc vyrábět pro etNOSáče z harpagondechánie, na vás jako lidi serou z vysóka. Vykašlete se na to, voni chcípnou sami hladem.

                A esli chte více mrdat na hřbitově, vyhrabte si svoji mrtvolu a nekraďte mrtvoly v cizině!!!

                P.S. “ buď budeš makat jak etNOSáč chce nebo chcípni“ Těžká volba. ANO nebo NE?

                • proud napsal:

                  „Nepotřebujeme se rozvíjet v daňové oblasti ani placení za přirozenosti, potřebujeme se o to naučit jen dělit.“………presne tak,hospodarit a delit se,o zdroje,o praci,i jeji plody,na to prachy nejsou potreba!

                • nepotrebujeme aby se vse ne-efektivne degradovalo napsal:

                  „Po vybudování pevnosti odpluly lodě okamžitě zpět do Anglie a osadníci zůstali odkázáni sami na sebe a především na pomoc domorodců. Většina osadníků se sama o sebe nedovedla postarat a plnou polovinu z nich tvořili vojáci. Zpočátku indiáni pomáhali dodávkami potravin a kolonisté se věnovali svým činnostem – např. malíř John White se snažil zachytit podobu domorodců na svých malbách, pražský žid Joachim Ganz se marně snažil najít vzácné nerosty a guvernér Lane propátrával se svými muži okolí. V dubnu 1586 však zemřel nejvěrnější domorodý podporovatel Angličanů Ensenor a nepřátelský náčelník Wingina se rozhodl anglickou osadu zničit. Dodávky potravin ustaly. Angličané na vývoj situace zareagovali tak, že přešli do protiútoku, domorodce porazili a náčelníka Winginu zabili. O týden později, 8. června 1586, připlula flotila pod vedením sira Francise Drakea. Jednalo se o předem neplánovanou akci, ale vyhladovělým a ztýraným osadníkům přišlo toto připlutí vhod. Osadníci, kterým se podařilo všechny útrapy přežít, projevili přání vrátit se zpět do Anglie. S tímto závěrem souhlasil guvernér Lane a také sir Francis Drake. Osada byla narychlo opuštěna, a to v takovém spěchu, že na břehu byli zapomenuti tři osadníci (jejich další osud je neznámý) a rovněž se ztratily bedny se vším, co muži za předchozí rok nashromáždili – mapy, nákresy, vzorky plodin, vědecké poznámky, malby.

                  Necelý týden po náhlém odjezdu kolonistů dorazila první loď se zásobami z Anglie, kterou vypravil sir Raleigh. Námořníci už ale objevili jen opuštěnou osadu a netušili, co se stalo s osadníky. Vedoucí výpravy, sir Richard Grenvill, nakonec vysadil na souš patnáct vojáků, kteří zahájili opravy opuštěné pevnosti. Lodě poté vyrazily zpět do Anglie. Další osudy vojáků zanechaných na Roanoke jsou nejasné, jelikož zmizeli beze stop.“
                  cs.wikipedia.org wiki Virginie

                  „Kolonisté dorazili se třemi loděmi: Susan Constant, Godspeed a Discovery. Zakotvili dále od pobřeží z důvodu, aby nebyli nalezeni španělskou flotilou. Pod vedením Edwarda M. Wingfielda zbudovali palisádovým plotem obehnaný Fort, ve kterém zřídili jako první budovu skladiště. Základní počet obyvatel kolonie čítal 105 kolonistů, ale po tvrdé zimě téhož roku, když dorazila další várka, už jich bylo jen 38. Žádost o založení kolonie na východním pobřeží Severní Ameriky si vyžádala London Virginia Company už v roce 1606 od anglického krále Jakuba I. Kolonisté ale dorazili na místo až o rok později. Většina z nových kolonistů byli bohatí angličtí džentlmeni nebo zchudlí šlechtici, kteří nebyli zvyklí ze své domovské vlasti pracovat. Přijeli zbohatnout při hledání zlata, nebo prodejem olivového oleje, nebo dřeva vhodného pro loďařství. Bohužel se ani jedna z jejich představ nevyplnila. Nikdo z nich netušil, na čem vlastně kolonie jednou v budoucnu zbohatne a zajistí si trvalé přežití. Čas si tedy krátili hraním kostek a karet. To se ale nelíbilo novému veliteli kolonie Johnu Smithovi, který nastolil přísnou kázeň a nechal vykopat studnu s pitnou vodou. Zavedl také motto: „Kdo nebude pracovat, nebude ani jíst“.

                  Od prvního dne museli kolonisté snášet vztahy s 24 000 algonkinskými indiány v okolí. Ty byly čas od času vlídné i bojovné. Powhatan, mocný náčelník, který dobyl sousední kmeny, kolonisty zprvu zásoboval potravinami, ale považoval je také za nový kmen odpovědný mu odevzdávat daň. To dal najevo i násilným unesením tehdejšího vůdce kolonistů Johna Smithe. Při rituální popravě ho zřejmě nechal zachránit jednou ze svých dcer Pocahontas. Tak chtěl ukázat svou štědrost. Za to, že přežil, ho kolonisté zvolili za nového vůdce. Zde vznikl i zromantizovaný příběh o lásce mezi Smithem a Pocahontas, kterého využil ve svých animovaných filmech i Disney.

                  Méně romantický byl osud dalších 10 000 kolonistů, kteří dorazili v příštích 10 letech. Buď byli zabiti indiány při vzpourách, nebo zemřeli v důsledku otravy ze závadné vody z řeky nebo na malárii, neboť se usídlili v podstatě uprostřed bažiny.

                  Po náhodné explozi černého střelného prachu v ruce se Smith těžce zranil a rozhořčen se vrátil zpět do Evropy. Zpátky do Ameriky se vrátil o několik let později, když prozkoumával severní pobřeží, které pojmenoval Nová Anglie. O svých zážitcích sepsal později několik knih. Bez jeho velení se kolonie dostala zpět do původní bídné situace.

                  Kolonii „zachránil“ až kolonista John Rolfe, který přivezl novou plodinu, tabák. Prodej tohoto oblíbeného tabáku do Anglie zajistil kolonii trvalé přežití. John Rolfe si za ženu vzal Pocahontas a založil samostatnou farmu. Na přání anglického dvora se svojí ženou docestoval do Londýna, kde měl tento projekt představit. Pocahontas však nebyla zvyklá na chladné evropské počasí, onemocněla a při zpáteční cestě do Ameriky zemřela na lodi.“
                  cs.wikipedia.org wiki Jamestown_(Virginie)

                • nepotrebujeme aby se vse ne-efektivne degradovalo napsal:

                  „Jeden z osadníků z let 1585–1586, Thomas Harriot, napsal po svém návratu do Anglie spis Krátká a pravdivá zpráva o Americe, který vyšel roku 1588. Harriot byl najat sirem Walterem Raleighem, aby napsal knihu, která měla přesvědčit kupce v Anglii k investicím do další výpravy do Ameriky. Harriot ve svém díle popsal hojnost zvěře a úrodnost půdy v daleké zemi za oceánem, a také se zmínil o pěstování a účincích tabáku, rostliny, která byla tehdy považována za léčivou. Osadníci si kouření tabáku osvojili od domorodců a po návratu do Anglie s touto zálibou seznámili i ostatní obyvatele. Kouření tabáku se stalo velmi oblíbeným u královského dvora. Siru Raleighovi se znovu podařilo získat potřebné finance, a to ještě před vydáním této oslavné knihy, a tak a v roce 1587 vyrazila do Ameriky další výprava kolonistů, kterou vedl malíř první výpravy John White. Mezi kolonisty nebyli tentokrát jen samí muži, ale také sedmnáct žen – mimo jiné i těhotná dcera Johna Whitea. Při plavbě v pobřežních vodách Ameriky však došlo k vážným sporům mezi velitelem expedice Whitem a lodivodem Fernandezem, což skončilo tím, že kolonisté byli místo původního místa určení, úrodného a přívětivého Chesapeackého zálivu, za dramatických okolností opět vysazeni na Roanoke. Část flotily se zásobami potravin se během plavby ztratila a kolonie od samého počátku trpěla nedostatkem zásob. Přesto se osadníci ihned pustili do oprav původní opuštěné pevnosti a spojili se s domorodým přítelem Angličanů Manteou, kterého následně pokřtili a jmenovali ho pánem Roanoke (tento titul pro věrného Manteu vymohl u královny v Anglii osobně sir Raleigh). Situace osadníků byla natolik špatná, že se guvernér White rozhodl na naléhání kolonistů okamžitě odplout zpět do Anglie a dovézt nové zásoby. Ještě téhož roku, 1587, přistál v Anglii, ale další výprava zpět do Virginie byla zorganizována až roku 1590. Tehdy už nalezl White na Roanoke jen opuštěnou osadu a po kolonistech nebylo ani památky. Beze stopy tak zmizela i jeho dcera Eleonora, její manžel a vnučka Virginie. White se vrátil zpět do Anglie a za oceán už se nikdy nevydal. Co se stalo s kolonisty a jeho rodinou se už také nikdy nedozvěděl. V následujících letech se vydalo do Virginie ještě několik expedic, které měly za úkol pátrat po ztracených kolonistech, ale těm už se nepodařilo najít ani ostrov Roanoke. Až roku 1606 vyplula z Anglie další výprava 104 kolonistů, která nakonec stála u zrodu první úspěšné a trvale osídlené anglické osady v Americe, známé jako Jamestown.“

                • proud napsal:

                  A………..?

                • weissbach napsal:

                  1+++!

                  S dodatkem, že si za to lidi můžou z velké části sami.

                • proud napsal:

                  Mn,tak mame rozsireny obzory o kolonizaci:-) a dozvedeli jsme se ze IQ bily limecky neprezijou,zase jen obycejny lidi co to prirozene umej,ale nechavaj se zblbnout a nasrat si na hlavu!Je potreba aby si svoje kvality,zasluhy a odmenu za ne uz konecne uvedomili!!!

                • Sasin napsal:

                  Gdyž se mazala z mapy Velká Tartaria, už bylo pár let po HisTóricky oznámeném obsazení Severní Ameriky, gde se nějakou dobu tutlala technologie dělání obrázků a později filmových okýnek. Na co se čekalo. A gdyž se doftípujeme, že něgde ti bílí lidé žít museli, dejme tomu na severní polokouli, muselo se něco pro lidstvo ignorovat. Byla Tartaria nebo nebyla Tartaria? Esli šlo dříve vymazat z hlav blboňů celé státy, věky, či události, netvrdím že by se jim to dařilo bezeztrát, ale určitě u teho zatemnění dějin muselo zhasnout více zůčastněných.než bychom si mysleli. A proč. A esli to proběhlo přesně tak, že Kolumbus doplul se třema loděma, a zkolonizoval světadíl, tak mi to dnes připomíná spíš povídky o Alence z říše divů. Pré gdo si hraje nezlobí. Tak znovu budeme budovat hedvábnou stezku, jakoby neměli větší fantazii. O fantazii ale nejde, jde tedy pouze o ten efekt?

          • Maroš napsal:

            Idiot vždy zomrie v pohode – ako idiot – a nevie o tom, že zomiera ako idiot. Svet je vďačné miesto…

        • houbeer napsal:

          Takze gerouznemoh se na to vyprdni,hod si to.proc jeste zit,kdyz to nestojí za nic.vesmir si to vosefuje sam?!no to jsou mi kecy.

          • geronimoh napsal:

            to víš, hovnobeere, tomu se říká svoboda myšlení, můžu mít názor jaký chci a ty s tím vůbec nic nenaděláš

            • houbeer napsal:

              Jasne,jestli svy,, nazory“nehodlas menit,tak proc sem chodis?prave ze bychom pod,, tihou“diskuzi(clanku)meli nazory menit a prestat posilat penize vrahum-obcanska neposlušnost

              • proud napsal:

                Obcanska neposlusnost je podle me taky TEN pravej nastroj,ale myslim si ze nejlepsi a nejefektivnewjsi ten nastroj bude,kdyz se pouzije uvedomele,organizovane a ve velkym,proto je potreba se zbavit ovcanstvi.

                • proud napsal:

                  Dokud budou ovcani,budou i stada,a se stadem se nediskutuje,stado se zene……….a o tom by to bejt urcite nemelo!

                • houbeer napsal:

                  A proto jsou proude potrebny -komunity,osady,lokalni statky,zacit tak nejak jinak nez z města.souhlasim s Petrem,pomahat komunite a bojovat proti svinim-ne pro boj ale pro odovcansteni ostatních.musi prozrit na jakym svinstvu se podileji.-a sam vis ze ne vzdy to jde pp,, ruzovu“-ted jsem tu mel dvakrat benga,pac jeden hajzl zavidi….kdybych mel byt pesimista,nemame 5deti(6.v brisku) a uteceme jak se rika kde po nas nepujdou,nebo se zaclenime do stada.

                • proud napsal:

                  Jiste,pak jatky defakto odpadnou,alespon ty jak je zname dneska.Jen s tema komunitama………jsem fanda spis druzstev nez jednotlivejch statku vzhledem k poctum obyvatel a hospodareni s pudou a technickyho zazemi.Tim nemam na mysli giganty,ale primereny svymu okoli.Je to o hospodareni.Jisteze vidim v prvni rade maximalni sobestacnost.Takovy sikovny druzstvo co bude na pomezi treba 3-4 vesnic muze obhospodarit v pohode jejich uzemi a vsechno je „pod jednou strechou“……lidi to maji blizko do prace ve ktery se muzou stridat a ne cekat na autobusy a startovat auta.Takovy druzstvo s pridruzenkama obstara temer vsechno co lidi potrebujou….od poli az po dilny a instalace.

                • Maroš napsal:

                  Proude – problém je tá organizovaná občianska neposlušnosť = kontrolovaná občianska neposlušnosť = anarchia = trockistická permanentná revolúcia = sionistický rozvrat = ničenie, ktoré vyžaduje obnovu – a na to vám hoši – MY veľmi radi požičiame!

                  Pravá občianska neposlušnosť je každý za seba a kedy NEchcem!

                • Petr napsal:

                  Proude, co delate Vy v ramci obcanske neposlusnosti ?

                • Petr napsal:

                  Houbeer, jiste vychazet musime z nejblizsiho okoli. My musime navrnout nejake to pozitivum k vzajemne spolupraci. Musime jim dokazat ze neni vse jen okolo penez. Ale hlavni je spoluprace, jen tak zlikvidujete prebytecny vliv tkz. zakonodarcu.

                • Sasin napsal:

                  Blboni, školení mnoho let ke stádnímu chování a „prací za peníze“ se starají aby měli na identifikační nástroje, dnes mobillní krabička v předpaží, plastová kartička na pípání u harpagondechajcké kasy, auto, pro které budou mít dostatek potravy a a na poplatky, o kterých se přetahují, že gdo je platí rád, se ohlížejí kolem sebe a čekají na to stádo, které vytáhne do boje z pomyslné hory, třeba Blaníku a stále to stádo nigde.

                • proud napsal:

                  Co delam Peto? :-)))).Co se jen da,aby to poskodilo system,ale jeste to nebylo na to aby me zavreli:-))))))))))))))).Popravde to zatim poskozuje spis me,protoze ovcani nemaji obcany radi,Az nas bude vic a o to se hlavne snazim,pak uz se nebudeme muset ohlizet na nejaky zavirani a tresty,ale prosadime co potrebujeme, „samozrejme“!!!!

                • proud napsal:

                  Marosi,v tomhle pripade „organizovana“ neznamena kontrolovana!!!! Pri tyhle „organizaci“ jde o efektivnost toho co podnikame a ta je v nasem zajmu,ne o hnani stada!

                • 4houbeer-dotaz napsal:

                  Prosím pěkně mohu-li se dovědět jaké tajnosnubné důvody (v určitém kontextu) Vás vedou (dá-li se to v slovo vyjádřit) k tomu mít PRÁVĚ tento „počet“ potomků (zdalipak jsou uvědomované)?

                  Viz.houbeer napsal:
                  4.6.2017 (10.30)
                  „kdybych mel byt pesimista,nemame 5deti(6.v brisku)“

          • proud napsal:

            A huz sa peruuuuu,huz sa bijoooo :-))))

          • proud napsal:

            ….ale mezi nami gero:-),ten prohravacskej ton se mi taky nezamlouva……zvlast kdyz oba vime ze to s tim vesmirem tak uplne neni,jelikoz i my jsme „tvurci“,prave ;-),ledaze si to sami hodime,kdyz budeme pokracovat jako doted.Proto se tu schazime,abysme ty sebevrazde zabranili.

            • geronimoh napsal:

              poraženectví, trest smrti :D

            • geronimoh napsal:

              proud :

              kdybych s tím nechtěl nic dělat, proč bych sem chodil ? Na druhou stranu chápej ty mně, jako vegetarián bych měl zachraňovat jatka, koncentráky pro zvířata atd. ?
              Na rovinu, tohle pro mně za záchranu nestojí

              • houbeer napsal:

                Nikdo tady myslim netrpi spasitelskym komplexem,jestli ty ano,toz prozri.system je potreba zborit,odvrhnout dnesni perverznost,….ne zachranovat nejaky,, jatka“.

                • Maroš napsal:

                  Houbeer – jasné – jatky sú len zástupný problém. Ľudia sú už tak zblbnutí, že nezachraňujú ani samých seba!
                  „50 odtieňov“ – samovrážd…

              • proud napsal:

                Ja si myslim,ze zmenou systemu zmenime vsechno………….i ty jatka:-),je to jen na lidech………

                • geronimoh napsal:

                  proud : jako že ty jatka necháte vymalovat ? No nic, nechme toho

                • proud napsal:

                  Ne gero,jakoze se zacne maso jist a nikoliv zrat,tim klesne nasobne jeho spotreba a zvirata se budou zabijet jinym zpusobem,nez „pruvodem smrti ve stressu“!Maj narok na dobrej zivot i kdyz pujdou na porazku.

                • zavody ve zrozeni napsal:

                  Proude, s tím „žraním“ („napráskat se“) to je hezký smeč: Valná hromada co dotyčný spořádá je (většinou podvědomě) „užívána“ k BALANCOVÁNÍ NA HRANĚ PSYCHIKY (ptřeba uspokojení atd. – netýkající se primárně hladu avšak „zaplácávána“ – saturována – tím, co má kdo po ruce…třeba žraním).

                  Nejen z toho plyne, že spokojených se vleze na tutéž jednotku kapacity více než stresovaných (nespokojenost zvyšuje náročnost-s/potřebu).

                • proud napsal:

                  Smec nesmec,je to tak,kdyz si uvedomim,ze cloveku staci 100 GRAMU masa TEJDNE k pokryti veskery jeho potreby a jsem ochotnej tolerovat i 200 gramu,ale to ji malokdo,skoro nikdo,kdo ji maso,ten ho zere kvanta nasobne presahujici co jsem napsal.Ja to musim resit tak,ze si ho bud ubiram,nebo odepru,kdyz to jde,protoze se mi taky servirujou kvanta pro zrouty,cimz se porusuje ono mnou preferovany:“primerene“.

                • proud napsal:

                  …..a jelikoz se mi serviruje s materskou laskou,je jasny ze mamce ofrnovanim se neublizim,tak to resim diplomaticky,vsak mam psa,ne? :-)))

                • Sasin napsal:

                  Přestupník s modrou knížkou. Kua, humus.

                • proud napsal:

                  Rikas humus?:-)))))))))))))))))))))))))))).Tak se frajere pochlub kolik jsi na ty tvy „vojne“ vystrilel ostrejch a kolik jsi hodil granatu,taky ostrejch,samozrejme,a za kolik zivotu grazlu jsi zodpovednej!!! Porovname si ty pocty,Slovane? ;-) :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

                • proud napsal:

                  Ani nemusime,frajere,protoze se vsadim,zes v ostrym ohni NIKDY nebyl a ve cvicnym jenom opravdu snad,mozna:-)))))))))))))))),takze zalez do diry a styd se ze sis radeji nedal pres pazouru uz kdyz te napadlo tu picovinu napsat:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

                • Petr napsal:

                  Proude zlidnete hormmony. Vetsinou lide kteri necim prosli neplacaji a jsou zticha.

                • Sasin napsal:

                  Ty hovne, já byl nasazenej k obraně „vlasti“. K čemu jsi byl nasazenej ty?

                • Petr napsal:

                  Proude, prominte, ale na lidi z modrou nemam dobry nazor. Spis jimi pohrdam. Ja osobne mohl podepsat sachtu. Neudelal jsem to.

                • proud napsal:

                  Kluci,jste stary struktury:-)))))))))))))))))))))))).Paprdo,ja byl nasazenej pres agenturu na ty co pestujou ve velkym svinstva a cpou je mezi lidi do celyho sveta a par jsem tech co na ne zakony nedosahnou za velice slusnej peniz poslal kam patrej,ty slavna obrano vlasti kterou tady na plnou hubu pohrdas,kdyz ti stat smrdi,na obranu sis tak leda hral nekde v kuchyni a na to abys si poridil modrou a vydelal si o dva roky vic penez jsi byl moc velkej moula a ted zkousis machrovat,magore :-)))))))))))))).Byls nesikovnej tenkrat a jsi doted:-)))))))))))))))),proto jsi hovno mel,mas a mit budes:-))))))))))))

                • proud napsal:

                  Peto,sachtu bych taky nepodepsal,ale kdyz jsem si mel vybrat mezi manzelkou a ditetem,nebo saskovanim nekde s radobyflintickou jenom jako,volba byla jednoducha kdyz byla ta moznost,zena a dite,rodina!!! To si hosi ohrnujte rypaky jak chcete,ale s klidnym svedomim bych to udelal znova!!!

                • proud napsal:

                  Za komancu obrana vlasti,tos me rozsekal:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))),uz vidim zapad jak se hrne do dalsi sebevrazdy na obrovskej vychod pod SSSR.Sasine,tu hlavu na krku nemas aby ti do nej neprselo:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

                • Petr napsal:

                  Vite Proude ja ne. Jsem vcelku hrdy na to ze jsem byl v Ceskosloveske lidove armade. Poznal jsem tam tam hodne lidi, at dobrych (jeden znich byl clovek jmenem Sasin), nebo spatnych. Ti jsou ted u koryta.
                  Proude, ja mel vzdy tu vyhodu sily a politicke vedomosti. To mne zachranilo pred poradnou basou.
                  Proude Vy se mylite, nikdy bych si nedovolil pohrdat lidma s kteryma jsem vyrustal a nebo se kamaradil . To bych musel pohrdat sam sebou. Akorad pisi jak vidim svet
                  To ze jste mel modrou, vysvetluje Vas komplex hrdiny.

                • proud napsal:

                  Peto,to pohrdani bylo na Sasina,co hovno vi,ale nerozpakuje se druhy nazejvat hovnama a blbonema,to ty nedelas! Nemam nic proti tomu ze jsi hrdej na to zes slouzil vlasti,je to znak vlastenectvi a v poradku! Jen ne kazdej stackripl,byl skutecne stackriplem :-)))))))))))).V tom komplexu se pletes,naucil jsem se se specnazem za ctyri roky vic nez bych se naucil v nasi armade za deset let a kamarady tam ziskal „na zivot a na smrt“!!!Takze jakej komplex? :-);-).Sasin zapomel ze mam antikomunisticky vychovani a to bejvala moje hlavni linie!,nez jsem zdrhnul a prisel na to jak to ve skutecnosti je s tim co je pro lidi a co je pozlatko.Presto jsem jeste v Rakousku az do 1999 porad jel linii penez,az v Americe po padu vezi se mi teprve zacalo rozsvecet poradne,predtim to byly jen takovy vhledy na ktery jsem nemel cas,protoze prachy.Na rozdil od Sasina to klidne priznam,nemam se za co stydet:-)

                • proud napsal:

                  A tu modrou mam Peto porad!!! Neucil jsem se v Rusky,tenkrat Sovetsky armade aby to celej svet vedel ;-)

                • Petr napsal:

                  No, v jednom mate pravdu. Za komousu byly USA vcelku popularni. Mi se oci zacaly otvirat stvavou politikou vuci Srbum. Do te doby jsem byl tez taka ovecka.
                  V devadesatych jsme tahli rodinny byznyz na Allaska ceste. Tam jsem se potkaval s migrujicimi US army vojaky. Vetsinou to byli primitivove. V zime prekvapeni snehem a v lete komary. Tenkrat jsem zacal pochybovat o jedinecnosti USA.

              • houbeer napsal:

                Kamoska to tu vzdala a vratila se do prahee.a uz nam spílá,ze drzime deti v izolaci,ze jim nedoprejeme zmrzku,zoo,atrakce a buhvico.je vegetarián.takovy povrchni sobce bych snad i bil.(obrazně)-tady makala na sebe,v prahe maka pro jiny za výplatu a vesele si jde nakoupit.achjo.nejsmutnější jsou taci,co uz prozreli-částečně-ale neodyrhnou se,pac by nepřežili-diky tomu ze prave nejsou osady.nepru se s tebou o družstvech!to by bylo na dyl o tom pokecat.kombinace,vyváženost,….ano,hlavni je svedomi lidi a co opravdu chteji,pro sebe,deti,deti dětí,ostatni tvory….

                • proud napsal:

                  Prit se klidne muzeme,dokonce i musime,paklize je to pro dobro veci,zadnej problem:-).Navrhuju druzstva prave kvuli hospodareni a prirode.Naco mit x statku a x dilen,kdeco x-krat,kdyz to staci mit jednou pro primerenou rozlohu a lidi.O tom to je.Vzhledem k nasemu poctu a moznostem oproti minulosti,jinak proti rodovymu statku nic nemam,jen se mi zda zbytecne „drahej“ na tom „okolo nej“.Zmenily se podminky,v leccem k lepsimu,o horsim kteryho je vetsina ani nemluvim.

                • proud napsal:

                  S tim souvisi i dalsi vec,naco se ma na statku drit par lidi od nevidim do nevidim,kdyz se muzou proste prostridat s ostatnima a chodit do prace ne drit,ale vlastne „se bavit“? To je pak i drina mnohem lehci a kratkej cas vydrzis delat naplno,prace bude zabavou,pritom efektivnejsi ;-).Dneska chodime makat a pak za zabavou,nez abysme se bavili i v praci a chodili do ni radi.

                • proud napsal:

                  Kamoska si houbeere vybrala,az sem je to v poradku,paklize sama za sebe a pro sebe.Ale nema co kritizovat vychovu deti,o nic neprichazeji,kdyz to ani nepoznaly,aby o to mohly prijit.Maji jiny zabavy,jako maji jinde jiny deti taky jiny,zbytek si zkouknou az dorostou.Neumime se starat nejdriv o „vlastni hovno“,ale primo s vervou se sereme do zumpy druhejm……….. :-)

                • proud napsal:

                  Ve chvili kdy padnou penize,obchodovani a tim jinym slovem hamouneni,nebude treba mlatit hodiny a ukoly na vejdelek,ale bude potreba udelat dobrou praci aby vsichni meli co je potreba,a to je sakra rozdil,protoze pak nebudou jedni co delaji od rana do vecera aby se napakovali a druzi na ktery prace ani penize nezbydou……….muze tedy jit kazdej do prace jen „na chvili“ a zit si svuj zivot s tema,keterejm ho jeho prace bere!

                • Maroš napsal:

                  Hobeer – kámoška vzdala slobodu – asi sa onedlho vydá – potrebuje „donútra“ – do huby aj do „bříška“. Tam u vás asi nenašla toho pravého „konipasa“. Momentálne je zrejme rovnako frustrovaná, ako ostatné baby bez svojho kolíka – také potom vyžierajú chladničky a prežívajú falošné tehotenstvo. Raz darmo – európanky potrebujú štandardné konzumné zázemie – inak nechcú rodiť decká.

                • Petr napsal:

                  Houbeer, taci znami jsou parchanti nejvetsi. Poctivou praci se neuzivi – je to moc tezke. Proto rezignuji, jdou delat pro nekoho a nechaji se zasobovat plastikem z obchodu. Peci o jidlo prenechaji velkym spolecenstvim. Ono vyjde na jedno komunita – druzstvo. Zalezi na lidech.

                • Petr napsal:

                  Co maji druzstva a komunity rozdilneho k vztahu k prirode?
                  Komunity beru spis jako dobrovolnou spolupraci.A co se tyce technologie, pucujeme si ji mezi sebou. Druzstva spis donucena spoluprace. A to jsem proti tomu. Nikdo neni za nic zodpovedny, vse je spolecne. Bohuzel tyto druzstva vetsinou budou vyuzivat lidi neschopni vlastniho zivota a budou se snazit pazitovat.
                  Komunity je spis vse v dobrovolnosti a odpovednosti. Navic tady a Americkem kontinentum Jste s drustvama ztraceny. Lide chteji mmit svoje.

                • houbeer napsal:

                  Jaj tak nejak marosu :))))

                • proud napsal:

                  Ne Peto,porad se drzis biblickyho(stadniho) konceptu :-)).V druzstvu ne ze nikdo nema zodpovednost,maji ji vsichni.Ne ze nikdo nic nema,to druzstvo maji vsichni.Ne ze je proti prirode,nebo nevidis v cem je pro prirodu dobry,mas jedny dilny,jeden bordel,“jeden“(priklad,jasne ze jich je vic) traktor na vsechny pole,ne tolik traktoru kolik je poli,atd…..atd…..

                • Petr napsal:

                  Proude, druzstva uz tu byly. Beru to pozitivum ve vyvoji opice. Bohuzel tech prizivniku tam bylo mnoho. Zaden biblicky slendrian nepodporuji. Jdete zakladat druzstva, myslim ze se vratite s kopackou v zadech. Muj system je ten, ze je to na zaklade dobrovolnosti. Nejsou prekazka ti nejbohatsi(nepisi o multi milionarich, ale o lidech kteri sve jmeni nabyli vlastni praci) z okoli. Kdezto ti co ziji na podpore jsou presvedceni ze ten sek co dostavaji od vlady je povinnost a vlastne byt na podpore je prace. Jak je chcete prevychovat?

                • Sasin napsal:

                  Takový kundy na 6 měsíců k PTP. Ostatně většina kryplů, i za socíku fasovala modrou knížku. Dneska jako gdyž najdeš.

                • proud napsal:

                  Vzdavam vas soumeni:-))))))))))))))))))),mate malou predstavivost a neverite v mozny :-).Mimochodem Sasine,taky mam modrou,brzo jsem se zenil a nemel jsem na vojnu cas!!! ;-).Dohnal jsem to s klukama od specnazu pozdeji a dobrovolne,na vriskani vojska kdyz se to nehodilo me,jsem nebyl zvedavej,vzdycky jsem byl sam sobe panem :-).Ne kazdej „modrak“,byl stackripl,jen jsme nebyli blbci :-)))))))))))))))))))))))))))) ;-)

                • proud napsal:

                  ……ale tem co sklapli a sli jako ovce „slouzit“ se to na machrovani hodilo ;-) :-))))))))))))))))))))))

                • proud napsal:

                  Jinak je to Peto jako se vsim,jsou druzstva a druzstva,nebo byly,ale nebylo druzstvo jako druzstvo,znas to o tom,ze kdyz dva delaji totez,nemusi to bejt totez :-)

                • Petr napsal:

                  Proude,jestlize Vam rozumim. Vojna ne, specnari jo? Delate si z nas srandu? Ja ze mam malou predstavivost? Proc? Mne nezajima predstavivost,, ale realita. Pokud napisi ze lide Vam serou na vsechno je realita. Pokud se budu opajet nesmyslama skoncim v hospode u piva.Planovat se musi s realitou.

                • proud napsal:

                  :-)))))))))))))))))))) Nedelam Peto,oni komunisticky oficiri nebyli blbci,ale ani lidozrouti,aspon tady u nas ne.Dostal jsem modrou,ale zavodne jsem strilel u svazarmu a mel jsem vysledky,zatracene dobry vysledky,protoze me to bavilo a oficirum to neuteklo a zacli se ptat,jaktoze nekdo s modrou u svazarmu takhle blbne………..dopadlo to tak ze si me podali,ale padnul jsem na frajera chlapa co se s nim dalo mluvit a nezametl se mnou,naopak pochopil duvody ktery me k ty modry vedly a domluvil se mnou „nahradni sluzbu“,shodou okolnosti na rusky posadce prave u specnazu,slo o vycvik jednotlivcu a skupin v tylu nepritele,kdyz to napisu hodne obecne.Pozdeji se mi to naramne hodilo na misich,ale to uz jsem byl za kopeckama.Porad ti to prijde k smichu?!

                • proud napsal:

                  Modra mi zustala,ale kdekteryho „slavnyho Sasivojcla“ bych jeste dneska prekous vejpul i bez zubu co mi chybej :-)))))))))))))))))))))))))))

                • proud napsal:

                  S tim ze lidi na vsechno serou Peto,mozna tam u tebe,tady se s nima bavim a neserou,jsou nasranejsi a nasranejsi,ale tak strasne zklamany,ze znechuceny,to je ta realita tady.

                • Petr napsal:

                  Ano, zalezi na lidech. Ti co za neco stoji, nepotrebuji druzstva, daji se dohromady sami na bazi samostatnosti a prospesnosti. Porad tady proopagujete svoji anabazi ve statech. Pokud by Jste jim navrhnul druzstvni ideologii, myslim ze nejenom kopacka v zadech, ale i hrabe v prdeli.

                • proud napsal:

                  A mimochodem,z toho vycviku se nakonec stal dalsi muj konicek a s instruktorem jsme si bezva rozumeli! A protoze jsem na nahradni vycvik dojizdel a v pripade potreby dostaval v praci volno jak bylo treba,daval jsem si tenkrat zadost na prodlouzeni.Jedno z nejkrasnejsich obdobi zivota,skoda ze se to brzy potom zvrtlo tak,ze jsem nakonec s rodinou zdrhnul…………a tim koncim povidani o me,nebudte hosi zvedavejsi vic nez vam je zdravo:-)))

                • proud napsal:

                  Jako neamerican jsem nebyl logicky v pozici kdy bych mohl a mel Americanum rikat co maji oni doma delat a co ne!!! Kdyby to tady rikal amik me,dostal by pres drzku,taky logicky,za Peto? :-)

                • proud napsal:

                  Vono Peto……..a Sasine………..kdyz se ozenis s dcerou majora CSLA,pozdejsiho podplukovnika a proto si zaridis modrou,uz tehdy se na tebe „jinak“ kouka ;-) :-))))))))))))))))))),rozumime si? :-))))))))))))))

                • proud napsal:

                  Dite stesteny,celej zivot:-)))),nikdy jsem se tim netajil a vzdycky byl k zavistivcum skodolibej…….SASINE!!!!! :-))))))))

                • proud napsal:

                  …..ale klidne ze sebe delej toho tvyho blbone dal:-)))))))))))

                • Petr napsal:

                  Jo, Proude je mi to k smichu. Najedno mate modrou a na druhe mise. Pomlcme o tom, vyhneme se zbytecnym nesrovnalostem.
                  Jo lide jsou nasranejsi a nasranejsi, proto voli porad stejne blby. Lide jsou nasrani stovky let. A porad nas vedou stejni parazite. Pokud nebudeme pozitivne pusobit na lidi my, kdo jiny? A lidi nezajimaji nase kecy, ale ciny. V moem pripade to znamena- tu mas cerstvy chleba , kilo salamu a aspon zalij zeleninu. Jinak priste prijdes dostanes kavu a padej. Ono pokud je clovek moc hodny byva sezran i s botama.

                • Petr napsal:

                  Sasin, jestli jste z Ostravska, mozna znate Danku Sasinovou,, moc hodna pani. Delal jsem s ni v sedumdesatych rokach. Pak jse znal Sasina z plynaren. Take solidni clovek.

          • jan nowak napsal:

            Co A.. proude (16:34) : bylo o tom , jaks minul-ej tej-den sáZel tabák : o ?
            M.

            ps : pak pošli www wzorek !

        • Paul Durham napsal:

          geronimoh napsal:
          3.6.2017 (22.06)
          momentálně to tady podle mně nestojí za záchranu, Vesmír ví co dělá, no tak hlavně abych nezemřel jako idiot

          viděno zvenku, je to jedno, má to pouze tzv. vnitřní hodnotu pro svého nositele

          • Maroš napsal:

            Jjo – geronimo nie je súčasť vesmíru – on je len pozorovatel – a sem si odskočil… lebo – údajne Globálny prediktor hľadá kádre… „MY sa vám potom ozveme… /v ďalšej civilizácii…/

  6. jan nowak napsal:

    ADMINE !
    .. newopowažuj-se utrácet RUBLE za Ženský & trika sse strejdou Putinem : //
    .. to-to-ti wzkazuje
    Michala

    ps : máme wlastní : 3 * * *

    • HVzV napsal:

      JEDNA Z TŘI HVEZD POSILÁ EL COMANDANTOVI POZDRAV

      Naš podzemni sily vedene panem Krteckem vás informuji že se ODS učastnílo debaty u sousedu a hlási uspěchy monumentálního charakteru.

      BYLO VYTVOŘENO STODVACET PRIMA KOPEČKU NA WEBU NOVA
      REPUBLIKA V ČLANKU CHCEME ŠTASTNY STAT A TAK ODMITAME DUCHODOVOU HLOUPOST MINISTRA PILNEHO A OMYL PANA SMRČKY.

      Odkaz bude nasledovat.

      • WIKINGER Petr napsal:

        PAN KRTECEK MI PISE

        nesouhlasim s kapitalismem BEZ přivlastků,ktery k nam byl dovlečen stranou ODS presidenta zloděje.
        Pravě kvůli ni ted máme karneval ohnutyh hřbetu a nízkych platů,likviduje se ješte nevybudovaná Středni třida drobných a strednich podnikatelů a živnostníků a rabuji se zbytky SOCIALNIHO STATU,

        ktery budeme chtit do prvniho članku Ustavy namisto dnešni korporatní fasisticke tyranie pod dozorem oligarchů z NWO reprezentovane Rabušem a jeho ANO BUDE mi LIP protože vas nasere a neukaže vám ani Program a proto ho vy sleponi musite zvolit..

        http://www.novarepublika.cz/2017/06/chceme-stastny-stat-tak-odmitame.html#more

        • Sasin napsal:

          Čas je spravedlivý, každému je po ruce stejná denní dávka. Dělení lidi na třídy, gdy někteří svůj čas mají možnost převádět na jiné a vynásobený výkon mají možnost převést na sebe je přece součástí problému. Snaha o udržení problému jako stabilizačního mechanizmu problému znamená nepochopení problému.

  7. jan nowak napsal:

    2Psí.. kon.štrukt.iwní síla napadena ze-wšich stran asi
    Billa , protože : Maroš
    .. KRADE DUŠE..
    2) Sasín je.. na Orbitě
    3) proud~kolísá~se a
    za čtwrrtý /čárka/ , PRDE nezloB-se , www wypad mii softwer : (((((((((

    ps : ala , pressto pozdrawuj Haarpíka : ))

  8. hel napsal:

    už je u irenky na youtube nový pjakin ze 30.5. a já ještě nemám dokoukaného tohoto..nestíhám:-(…tak buď budou zalité jahody a vypletá zahrádka, umyté nádobí, atd. nebo budu mít rozšířené obzory vědění o světě…a dnes další atentát v londýně, achjo:-(

    • proud napsal:

      Za atentatem nekdo stoji a neceho potrebuje dosahnout……..a arabove to urcite nejsou,ti jsou jen uzitecnejma idiotama.Udelej si co potrebujes,Pjakin ani obzory ti neutecou,tejden sem,tejden tam :-)))))))))))))))

      • WIKINGER Petr napsal:

        PROUDE MAME VÁS RÁDI,ALE PRIMITIVEM PŘECI NEMUSITE BÝT.
        Zkuste se aspon trochu vzdělat a koupit si Korán,klidně vám jednotlive sury najdu, přečtu a vysvětlím.

        NEOHLUPUJTE TADY UBOHE DOMORODCE,ŽE ZA ATENTÁTY NESTOJI ARABOVE A JEJICH KORÁN.TO BY JSTE BYL FAKT TEN SENOCHRUP JAK VÁM TO ŘIKÁ PAN KRTECEK.

        • proud napsal:

          No vidis jaky jste s vasima desaterama blbeckove:-))))))))))). Rika ti neco zkratka CIA? A neveris na plan invaze do evropy s pomoci zneuzitejch muslimu? Pak jsi sam „senochrupem“ :-))))))))))))))))))))))))))))))))

    • Maroš napsal:

      Hel – tento Pjakin z 30.05.2017 je BRAVÚRNY! Fascinujúca je „jednoduchosť“ globálneho riadenia – všetko vec filozofie, skúseností, vedomostí a – správnej dôsledkovej predstavivosti – obrazotvornosti.
      Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 30.05.2017 Titulky CZ
      https://www.youtube.com/watch?v=_I840qSY1TE

  9. Maroš napsal:

    „Teroristický útok v Londýně: „To je za Alláha!“ Hlášeno 6 mrtvých a 30 zraněných“ – teraz nerozumiem – to je už akože „po ňom“?
    http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/10463-teroristicky-utok-londyn-allah

    • WIKINGER Petr napsal:

      MAME SI PRY ZVYKNOUT NA NOVE POJMY,KTERE PROSAZUJE VLADA ČR

      tzv neomarxissmus-matouci pojem, znamenající něco prima vražedného.Jmenuje se to diktatura humanistů,ktera ma přejit pozdeji do diktatury islamistů.
      Zakladem je myšlenka,že za politickou třidu ŠMEJDU budou bojovat ti největši špinavci,islamiste,buzeranti,ciganiste,jednoduše menšiny,kteře maji prosazovet strachem a zneuživaním prý demokracie že vládní menšina je většina.
      Proto Šmejdi tyto špinavce podporuji a navic dráždí a stavi proti většině občanů,aby si zachovali volbami ukradenou moc .
      Menšiny,MAJI TOTIŽ za ně terorem bojovat,zajištovat jejich moc a terorizovat většinu občanů voličů S CILEM PŘIPOMENOUT JIM ŽE MENŠINA JE VĚTŠINA a vyhnat a vyměnit občany státu za zločince.
      Tuto doktrinu si skutečně i když to je vyložená zvrácenost vymyslilo NWO hnusnych boháčů,která opakuji chce vymenit obyvatele států za samopalniky IS kdy vyvoláva jejich exodus dováži je pomocí neziskovek do EU v naději,že pobijí co nejvíce občanů pomoci jejich manuálu na vraždšní s názvem KORÁN.

      DOKUD NEBUDOU SAMOPALNÍCI NA HRANICI POKŘTĚNI A NAŠI POLITIKOVE NEBUDOU POŽADOVAT REFORMU-tj odstranění VRAŽDÍCÍCH NAŘIZENÍ V KORÁNU NEPOMUŽE ANI ARMADA ANI POLICIE.
      Ono totiž k KORÁNU je napsano jasně,že za vraždy přejímá odpovědnost jejich vraždící bůh ALAH a proto oni nikdy nemohou za vraždy citit jakoukoli odpovědnost.Té se zbavují vždy pokřiem ALLÁH AKBAR na znamení,že obětovali dalši nevěřicí psy jejich bohu.To se nikdy neskonči pokud občane sami nezakroči a je vysmech doufat,že existuji nějací umirnění muslimove.

      TO JE LEŽ.POKUD SE NĚKDO NEŘIDÍ PŘIKAZY KORÁNU BUDE A JE OZNAČEN ZA ŠPATNÉHO NEBO ŽÁDNÉHO MUSLIMA.

  10. Sasin napsal:

    Proude, vylez na kopec, vyhlédni si nějaké stádo a popiš co uvidíš. Nebo jdi do přírody a hledej nějaké základní příznaky stádního chování a napiš její základní parametry.

    • proud napsal:

      Na co Sasine,ty jdi mezi lidi,a pak napis kde jsi to vlastne byl………ve stade!!!

      • proud napsal:

        A nezapomen jak se chova stado,vsichni sborem,jdeme za tim prvnim volem! Chodis kde je ti urceno,kam je ti urceno a kdy je ti urceno,uz mas stado! Chodis do prace? Chodis kdyz ti zacina pracovni doba a domu jdes kdyz ti skonci?…….chovas se stadne! Atd…..atd……nebo popis co jsi mel namysli,kdyz myslis ze se stadne nechovame a nejsme k tomu od malinka vedeny……..

      • Sasin napsal:

        Jednou jsem viděl v TELEvízi stádo jak kočuje za potravou. Pak jsem jednou viděl jak se někomu rozutekly ovce a sháněli je v druhém okrese. Pak jsem jednou viděl plné ulice, pré to organizovali dlouho až nakonec zabrala lež o smrti nějakého dítěte a ráno se rozešli ke svým rodinám.

        • Virus není jedinec a jen jedinec dává smysl napsal:

          Proude,
          když už si přikrádáte ke zpolitizování pojmy ze zkoumání přírodních říší – pak ať je v tom VĚCNÁ přesnost. Sice je pochopitelné, že většina exemplářů poddruhů člověk domácí a člověk divoký (a polodivoký) „slyší“ na ZJEDNODUŠUJÍCÍ mediální ZVRATKY, které jsou naprosto zavádějící od pochopení principu, ale to Vás neopravňuje k tomu TÉTO SLABOSTI ZNEUŽÍVAT a sice NEMÍT povznášející nároky (tak jako mám nyní na Vás, když se obracím) na onu populaci (NENECHÁVEJTE je u toho žlabu stereotypu BEZ ZVYŠOVÁNÍ NÁROKU, ABY ZAČLI MYSLET/CÍTIT atd. – neb každému „chybí něco jiného“ – někomu rozum, někomu zkušenosti, někomu hlavně NĚCO přebývá a to znemožňuje dorůst tomu, co by to mělo vyrovnávat…“Výchovný řez“?-jenže individuální.).

          Situace stádo (existuje mnoho odlišných druhů uspořádání jevících se člověku jako „stádo“ od koní převalského až třeba po muflony):
          - Jedinci býložravci (dalo by se říci, že se živí strávenými mikrobiálními aminokyselinami, které se jim v jedné části zažívacího traktu pomnožují na přísunu rostlinného substrátu a v další části usmrcují mikroby a vyživí se celou „předzpracovanou nafermentovanou“ tráveninou) POD ŠIRÝM NEBEM A MIGRUJÍCÍ za potravou (což je dáno způsobem jakým se živí – na který jsou natvrdo přizpůsobení).

          • Sasin napsal:

            To přání je otcem myšlenky. Gdo má takové myšlenky a gdo si přeje z lidí udělat jedno velké stádo. Že tomu někteří blboni věří a snaží se do té představy transformovat neznamená, že se jedná o správně uchopenou podstatu věcí. Nadávat lidem v koncentráku, že je stádem a podle toho se s nima bude zacházet už není jen o blboňství, ale zasahuje do struktury smýšlení o bytostech jako celku. Mnoha lidem tápajících ve tmách věří tomu, co se naučili nebo měli naučit, srali na to, tomu co se nenaučili věří dvojnásob, mají problém s uchopením podstaty změny, která bude muset přijít. Igdyby na to srali. Že se o tom jenom žvaní a blboni si vybírají mezi žvanili, kteří slibují nebo rovnou, vymýšlí si, na podstatě mnoho nezmění. V každém státě totiž to „stádo“ má nějakého velkého vola, vůdce, ale lidi si podle možností koncentráku žijí po svém. Něgde mají ohradu pod proudem , jinde je to volnější, ale to oč se ve skutečnosti jedná je ten koncentrák, nikoli podvržená představa o lidech jako stádu, páč ta podvržená představa prostě nefunguje. Lidi se přirozeně jako stádo nechovají. To jsem měl jako na mysli.

            • to odpovídá napsal:

              Sasine, jistěže to říká víc o tom, kdo takto o druhých smýšlí než o „stádu“ či o „lidech“ VĚDECKY.

              Lidi SE NIKDY NEVYVINULI jako „stádo“

              - nebyli, nejsou a nebudou stádem (A každý jedinec – a v INDIVIDUÁLNÍM vědomí bývají lidi vyvinutější než jiné druhy biologických tvorů) je přitom zástupcem SVÉHO druhu). Pouze je tak chce někdo (inspirovaný „de/produkcí“…jako v koncentrácích a podobně, kdy nic nešlo na zmar – i „babička šla na mejdlo“…) PRŮMYSLOVĚ (v plošném měřítku, odosobněně až „strojově zpracovávat“ a tak mu to „vtipně“ připadá jako když mašina „holí ovce“ nebo je „VEDE od porážky k porážce“ a podobné „podobnosti“ s tím jak přistupuje k druhým druhům…).

              • Sasin napsal:

                To přesně odpovídá, dle charakteru těch blboňů co si představují lidi jako stádo dobytka. Proto cokoli ze sebe vyprdí je bezpředmětná urážka normálních lidí. Takovým blbońům sluší namlátit držku pěkně dlouhou sukovou palící. Heh.

                • Paul Durham napsal:

                  Mohli byste o vašich snech udělat přednášku v 7.00 ráno u Penny, když je v akci krabicové víno.

                • opět jen tak napsal:

                  Paule, jak sám jistě dobře znáte, k tomu aby lidem „VYROSTL mozek“ (přeuspořádal svá spojení) potřebují působení po DLOUHÝ ČAS a ne nárazově je „děsit“…z toho nic nepochopí dokud nemají VLASTNÍ zkušenosti – a k dělání zkušeností to chce PESTRÉ možnosti…a ideálně nějakou motivaci – ovšem JEJICH vlastní.

                • opět jen tak napsal:

                  Ps.: Problém není že by byli „docela vymletí“, ale naopak že jsou „zasraný neuspořádaným-nevytříbeným a vlastním rozumem nevyvinutým smetím“ ze setrvačnosti přebraných stereotypů chování, jednání a chtění, které dosud u nich nepodlehly (nutnosti) myšlení…

                • opět jen tak napsal:

                  Prostě nepřemýšlej o tom co (a proč) dělaj. K jejich „vyživení“ („přežití“) to totiž nebylo požadované…

                  A to je teprve nesmělý začátek, po cítění a myšlení je teprv PRAX (aneb „Kritériem pravdy je praxe.“) – a to je zdaleka nejobtížnější přeprcat mozky, co se vyvinuly nakojené TEORETISMEM („idealismem“, „akademicismem“).

                • zamést PŘED vlastním Prahem-znamená metat ve vlivovém okolí a ne u sebe "doma" napsal:

                  Nikdo se tak nemusí obávat pakliže se obává, že by takových „myslících“ snad někdy bylo mnoho…(leda by šli na jedno místo kde by tím vzrstla jejich koncentrace a/nebo by lidi žili věčně, aby k tomu stačili dojít aj ti nejpomalejší)…

                • Sasin napsal:

                  Zkuste se na to dívat z jiného úhlu. Představte si, že jste se probudil. Svět kolem vás vypadá jako zrcadlová psychiňa. Zapnete televízu abyste zjistil letopočet a tam na vás hned vyblejou agendu blboňů. Dete za dochtorem ať vám pomůže a začne koulet vočima a slintat nějakou divnou řečí, že by vám nasadil torturu. Dete kolem zombí s nějakými krabicemi v předpaží a neustále do nich koulejí očima a mluví na ně. Navyknutými cestami se prodíráte do bezpečí a ze skoro každého, koho potkáte, je vám na grcání. Nevíte jak se toho zbavit, chcete to zaspat a probudit se opět jako slepý a chluchý blboň. Cítíte kolem mentální špínu co čpí , že se to skoro nedá vydržet. Co uděláte?

                • proud napsal:

                  Tentokrat vam onen „nick-nenick“,napsal naprostou pravdu panove! Lidi nejsou stado a ovce,presto se tak chovaji,protoze jim je to sugerovano a tem kdo se tak chovaji se poskytujou „vyhody degenerace“………a vysledky vidime kolem sebe,proto mluvime o stadech a ovcanech,aby se dovtipili,aby jim docvaklo………a leckomu uz docvakava……

                • proud napsal:

                  ……a kdyz se tak chovaji,prestoze tim nejsou,pak se nesmeji zlobit,kdyz je tak pro zjednoduseni nazejvam!!!!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!