loading...


Z výpravy na Všeslovanský sjezd 2017 jsem se vrátil, je toho mnoho co sdělit.

IMG_0261A nejen mnoho, co sdělit, ale také mnoho, co zařídit, probrat, povyprávět, promyslet, připravit, atd. Prosím tedy ještě o pochopení, že toho teď mnoho nezvládám vydávat. Tam jsme totiž měli často i problém s internetem. Ono když jedete na lodi po řece liduprázdnou tajgou nebo přes obrovská jezera, jejichž břehy občas ani nedohlédnete, tak tam ten mobilní signál zas tak často není. Opět tedy připomínám, že 15.6.2017 od 17h budu mít první představení zprávy o této výpravě a rád bych se na to co nejlépe připravil. Připravujeme i termín v Brně ještě teď v červnu. Všechny ostatní důležité zprávy beztak najdete i někde jinde, takže v tomto ohledu o nic nepřicházíte. Pracuji i na přípravě online přenosu, záznam bude samozřejmostí. Základní poselství je takové, že každý Slovan má v sobě část ruské duše a k té je potřeba nyní co nejdříve znovu nalézt cestu. Tím se pak vyřeší všechny nejdůležitější problémy, které dnes máme, ať už jde o osobní nebo společenskou úroveň. Jinak to ani nejde. A právě tato komunikace je dnes ohrožena a je potřeba ji co nejdříve obnovit a to na všech úrovních. Máme všichni dohromady všechny potřebné informace a nástroje k tomu, aby se tohle velmi rychle podařilo a stačí tedy jen chtít a něco pro to udělat. Kdo se chce dozvědět víc, budeme se těšit na shledanou :-) A uvnitř článku ještě něco:

Podívejte se na závěrečnou fotku, kde mě najdete a co mám na sobě. A ani umístění ani oblečení není jen tak po nic za nic. Zatím hádejte, proč to tam tak mám :-)

18814467_989399567863102_1785899994370300221_o

 

fotodetail



loading...

151 Komentářů k Z výpravy na Všeslovanský sjezd 2017 jsem se vrátil, je toho mnoho co sdělit.

  1. pixa IV. napsal:

    Co znamená „vykomunikovat“? Snad něco jako „vyrealizovat zafinancování“? Pixa

    • admin napsal:

      to je správný postřeh a úder hřebíčku na hlavičku, zkuste napsat, co byste dal místo toho?

    • Maroš napsal:

      problémy sa riešia – KOMUNIKÁCIOU – to znamená – vykomunikovať!

    • Jano napsal:

      Pre autora článkov o Všeslovanskom zjazde:
      Hlavná otázka znie; Aké konkrétne , efektívne skutky na obhajobu Slovanstva vykonali napr. slovenský účastníci a členovia tohtospolku na Slovensku ? Nie je to tak, že sa len píšu články, schádzajú sa vo diskutujú Slovanstvu a to je tak asi všetko. Reagujú na konkrétne situácie v našej spoločnosti, keď je napádana naša príslušnosť k Slovanom ako apr. keˇten „čierny“ Havran vo svojej reláci v o verejnoprávnej televízií napadol, osočoval a dehonestoval našich najväčších dejateľov Slovenskej histórie a Slovenov ako takých. Podal niekto znich kvalifikovanú (napr. hromadnú) sťažnosť na RTVS, že to dovolí a podal niekto kvalifikované trestné oznámenie za tieto jeho hanebné skutky

      • proud napsal:

        Rozumim tomu ze jsi rozhorcenej,kdyz to zmensim a napisu slusne.Ale cetl jsi ten „spam“ co jsem daval nedavno jinde a zamyslel se nad nim? Precti si ho a zjistis, ze nejaky oznameni a protesty jsou jen formalni a zbytecny bububu presne podle systemu kteryho se chceme zbavit.Jsou mnohem efektivnejsi metody ktery kazdej muze pouzit „z domova od stolu“,nez se hadat s blbcema! ;-)

        • Jano napsal:

          Proud
          to čo som napísal pre“všeslovanských aktivistov“ platí aj pre Čechov samozrejme, máte tam podobných blbcov a dehonestujú obdobné veci ako u nás
          Žiaľ, tvoj komentár k tomu nejaký pacifisticky – asi v štýle; všetci sa majme radi, svetu mier a pod – to sú také všeobecné kecy ! A že sú aj účinnejšie metódy, to určite sú, tie sa však veľmi drastické…Najvhodnejšia je určite podanie kvalifikovaného trestného oznámenia

          • romazlení rodičové, zpovykovaní gerontokrati napsal:

            Jano, pro „slovanství“ se dá udělat jedině to, že se předělají podmínky na příhodné pro člověka…čímž pádem se nebudou vybuzovat ty „neslovanské“ vlastnosti…
            Jenže…jak to, když dospělci vezdějších druhů NECÍTÍ SPRÁVNĚ, jakoby duševním mrzáctvím postižení nepoznají a nemají zájem ani poznat, co je PŘIROZENÉ…a zařídit to podle toho. Zato však „chrání“ moc ve svých právních prackách a ne a ne a ne PUSTIT! No tak si to nechte, my se Vám vo to přetahovat nebudem! Ať Vám to spadne na hlavu a sami si tomu donekonečna otročte, nevíte, co je důležité, ale o to víc jste přesvědčeni o „své“ pravdě a nedáte si to přesvědčení nijak vzít-A TO JE OPRAVDOVÁ TRÁGA- Protože co pak s takovýma na které ani argumenty neplatí?

      • proud napsal:

        Hooodne zhruba receno:……….zacni sam sebou a sam se chovej jak je treba a ved k tomu maximum ostatnich……..kolik muzes,zadnej stress.Napadej konkretni zlo a podporuj konkretni dobro kolem sebe.Nauc se pouzivat svy myslenky a slova.Dbej o svou kondicku,umeni branit se a utocit a zdravi pro pripad srazky s primitivem. A casem uvidis ty zmeny kolem ;-)

        • proud napsal:

          Kolem me chodej zlodeji energie(paraziti) nasrane po spickach,radi by na me,ale nemuzou,mam z toho psinu :-)

  2. proud napsal:

    Z toho tedy plyne,ze „vykomunikovat“ je mineny jako neco si s nekym domluvit….. ? :-)

    • proud napsal:

      Protoze bejt to jako vyrikat si,pak se taky muze jednat o to,ze si s nekym neco vyrikam rucne a strucne:-))))))))))))

  3. Eschatolog napsal:

    nebyt liny a vygůglovat vyznam predpony vy- v ceskem a slovenskem jazyce spolu s kmenovym slovesem, pak nemuzete vy-srat takovou jizlivou vetu, pardon vy jste ji vy-myslel

  4. admin napsal:

    dobrá, anglicismus jsem opravil, vaše poznámky k tomu byly úplně na místě, ještě že vás mám :-D
    teď zkuste podumat nad tou fotkou

  5. benmil napsal:

    Orwell?

    • admin napsal:

      ano, samozřejmě. co dál? tj. 1) proč jsem na to upozornil a za 2) proč stojím tam kde stojím

      • Sasin napsal:

        Byla v tom místě největší tma. Oh světlo boží.

      • smrdutá mrtvola Václava Havla napsal:

        1984 je datum tvýho narození a stojíš mezi nima, páč zatím nevíš koho si vybrat za životního partnera. Zda zralé pány v černým, nebo zralou paní – taky albínku. Trefa?

        • admin napsal:

          ne, takhle fakt ne :-D
          ono to fakt není tak dokonalý jako da Vinciho obrazy, apod., takže opravdu ne všechny detaily jsou hodné jiné interpretace než náhodné. přece jen jsem opravdu nemohl ovlivnit všechno, spíš shodou náhod se něco povedlo.
          Ještě si přibližte, co dělám za gesto s levou rukou, kupodivu je to vidět.

      • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

        odpověď na 2) protože jsi omezený nejspíše svoji výchovou nebo prostě svoji povahou.
        Nikdy nepochopím neschopnost lidí jako ty příjmout fakt že každý jednotlivý z nás je jen číslo ve statistice.NULA. Myslíš si že něco víš ale dějiny jsou plné nicek co si myslí že ví. A opakují nesmyslné tanečky stále do kola generaci za generací. Není osud, bůh, tajná společnost nebo jakákoliv blbost kterou si vymyslíš a kterou z nějakýho důvodu sleduje a chce řídit tvůj život. Tahle malost lidských myslí je odpudivá a stojí za tím nejhorším co kdy lidstvo sobě navzájem provedlo provádí a ještě provede. a právě pro to stojíš tam kde stojíš. V hromadě sraček a můžem si za ně sami.
        Jinak koukám že jsi dal na moji radu korálku a jel jsi strčit hlavu do prdele ivanoj. Tak co naučil ses stabilizovat společnost?

  6. benmil napsal:

    1. Asi proto, že Orwellovy vize hrozí víc než kdy předtím.
    2. K velikému přichyl tomu tam se dubisku, jež vzdoruje zhoubným až dosaváde časům?

    • admin napsal:

      jak píšu víše, udělal jsem jen to, co zrovna šlo a s čím jsem měl
      dispozici, byl to docela chaos, takže to nemůžete brát tak přesně všechno. Ale samozřejmě. Orwel a 1984 jsou obecně o manipulaci vědomí a myšlení, takže na to upozorňuji. Teď jde ještě o tu odpověď na druhou otázku, kterou nezodpovídáš zdaleka přesně, mírně přihořívá, ale ještě je třeba přidat a podívat se na to trošku jinak.
      Jak píšu výše: Ještě si přibližte, co dělám za gesto s levou rukou, kupodivu je to vidět.

  7. bůh určený (k) mučení lidí napsal:

    admin: Jak píšu výše: Ještě si přibližte, co dělám za gesto s levou rukou, kupodivu je to vidět.

    To dokazuješ že umíš aspoň do tří počítat?

  8. proud napsal:

    Jinak Honziku,s tim trickem a gestem………………….na picoviny,to te uzije:-)))))))))))))))))))))))))))))).To byl kua Slovanskej sjezd!,pochybuju ze by ti to nejak uslo :-))

  9. Ivan S. napsal:

    Admine, ať dělám co dělám, napadá mě jen jediný výklad: tři natažené prsty symbolizují tři světové velmoci – USA, Rusko a Čínu. Ukazovák a prostředník jsou nataženy zhruba stejným směrem, takže to jsou Rusko a Čína, zatímco palec odkloněný od nich představuje USA.

  10. weissbach napsal:

    Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
    NEKRMTE TROLY!

    asi tak…

    • weissbach napsal:

      Jinak vítejte zpátky. Mezitím Vám tu haproval web.
      ;-)

      • hel napsal:

        to mohu potvrdit, nešlo vůbec stránku otevřít

      • proud napsal:

        Neslo,ale nastesti ne moc dlouho.Na ceskym torrentu to hakeri taky shodili,vsadim se ze to anoni nebyli……Ale co vim,“radoby zastupci“ prece udelali nejaky oddeleni pres internet,neni-liz pravda? ;-)

  11. sudetenfranz napsal:

    tak jsem to rozklíčoval a tvl mám v tom ted bordel- symbolika – atentáty – mnichov,brussel,london,manchestr,woolwich,norsko byly vždy 22- oblíbené tot čislo- no a 1+9+8+4 je 22 ajaj .
    žádost o podání vysvětlení

    • proud napsal:

      Vysvetlim:-))))))))))))))))))))))) , 22 a 11 jsou moje cisla,pripadam ti jako dabel,nebo jina potvora co chce uvrhnout lidstvo do zkazy? :-)))))))))))))))))))))))))

  12. hel napsal:

    no, já nevím, ale jsou tam představitelé církve, jedno jaké, vždy mají k orwellovi blízko..k nesvobodnému manipulativnímu životu pod kontrolou moci- tady moci církevní…podle mě se ke slovanskému stylu života církve moc nehodí …slované byli pohani, ne? komunikovali s přírodními silami přímo, nepotřebovali církevní „zprostředkovatele“…ale já nevím, já jsem momentálně šťastná, že konečně prší;-)

    • proud napsal:

      Dobrej postreh,ale nejak se zacit musi.Taky jsem rad ze prsi :-))

      • hel napsal:

        a ty církevníci jsou tam tři…neukazuje admin právě tohle?

        • admin napsal:

          Ano, je to tak. Ukazuju na ty tři představitele pravoslavné církve. Zjistil jsem, že církev napáchala v myslích Rusů, resp. Slovanů opravdu nepěkné věci. Známý citát „Náboženství je opium lidstva“ zde byl opravdu dobře vidět. Ono to bylo dost tím, že celý sjezd byl za intenzivní účasti církve. Mnoho lidí, kteří tam byli, by se dali označit za náboženské fundamentalisty. Nicméně to byli lidé v jádru opravdu dobří a vědomí si toho, co to znamená být dobrým člověkem, včetně toho jednoho kněze, který je vepředu a se kterým jsem seděl vždy u stolu v jídelně, kde jsme měli každý den stejná místa. Mohli jsme si proto dost povídat. Chodili jsme stále po významných církevních památkách, takže jsme byli neustále svědky toho, jak nábožensky oddaní lidé to jsou. V současné době pravoslavná církev jedná ve stylu „Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají“, tj. dělá opravdu užitečné humanitární projekty. Jenže užívá stále stejné techniky manipulace vědomí, jako církev u nás na západě. A především u nás už na to církvi nikdo neskočí. A já jsem se snažil velmi intenzivně vysvětlovat, že VĚDĚT je více než věřit. Tak mě nejdřív podezřívali z ateismu. Povídám, ale já nevěřím, že bůh existuje, já to VÍM, a rozhodně jsem to nezjistil pomocí církve, ale pomocí vlastního rozumu. A tak prej, že neznám ruskou duši a že o církvi nic nevím a že bychom mě měli hned tady na řece na lodi pokřtít. Já na to, že ne, že nebudu dělat rituály, kterým nerozumím a nenechám se vodit jako slepá ovce. A ptal jsem se, jestli vědí, proč dělají různé ty církevní obřady a jak a jestli to funguje, atd. a oni se divili, že se na to vůbec někdo ptá, protože je to nikdy nenapadlo a koukali jak tvrdy Y. A pak jsem jim vyprávěl o církevních restitucích. A ptal jsem se: Co je pro vás důležitější: Pravda nebo církev? A to už pak byli zachmuření, protože jsem jim vážně narušil jejich systém víry. A přitom veškeré diskuze probíhaly přátelsky a s opravdovou snahou o porozumění. Měl jsem tu výhodu, že jsem celou dobu navazoval přátelské vztahy a snažil jsem se být užitečný v jakékoliv situaci včetně diskuzí, takže jsem si snadno získal sympatie.
          Dost tam zaznívalo, že Slovanství a Pravoslaví jsou jedno. Česká a Slovenská delegace obzvlášť proti tomu vystoupily, že tedy opravdu ne, což nakonec převážilo. Nicméně reálně církev blokuje poznání, rozvoj vlastního myšlení, kdy vede lidi k tomu, aby se místo přemýšlení modlili. Osvobodit Slovany od vlivu církví je primárním úkolem nás – Čechů, protože my o tom víme nejvíc, jsme v tom nejdál a Jan Hus a spol. nám k tomu poskytli nezlomné argumenty a metodologii již před 600 lety. Je to obsáhlé téma, které se bude ještě dlouho řešit, ale v principu je jasné, jak na to.

          • proud napsal:

            “ Zjistil jsem, že církev napáchala v myslích Rusů, resp. Slovanů opravdu nepěkné věci. Známý citát „Náboženství je opium lidstva“ zde byl opravdu dobře vidět.“…………..jasna vec!Taky proto sice sjezdu fandim,ale kvuli jistejm lidem na nem,zustavam opatrnej :-)

          • proud napsal:

            Neni to tak prosty jak to muze vypadat Honzo,protoze verici skutecne verej a verej i tomu ze je to nejlepsi a pro lidi blahem,s tim se spatne bojuje jakkoliv……….videls i tady na diskusi,ze neberou ani polopaticky vysvetleni podepreny argumentama a logikou!!!

            • Petr napsal:

              Kdyyz veri, at veri. Ale at se podle toho chovou. Plne huby Krista, ale ojebavat lidi jim nevadi

              • proud napsal:

                Maji prece ty svoje odpustky a otcenase……uz tam vidis tu fales.

                • admin napsal:

                  chtěl bych zdůraznit, že nejspíš i ti pravoslavní kněží upřímně věří tomu, co říkají a dělají, tj. že jsou také obětí manipulace, aniž by to tušili. Jak jsem psal. S jedním z nich jsem mluvil každý den a byl to dobrý, upřímný a otevřený člověk a říkal: Jo, v mládí jsem byl jako ty….

              • proud napsal:

                ……..a jsem rad,ze to Honza taky vidi a ze vydrzel,byl tam a dava nam vedet po pravde co a jak! Neni to zadnej zabednenej radobybojovnik a pouziva hlavu k tomu,k cemu ji ma ;-).Snad jsem se nesplet……az na to vegetarianstvi,ale budiz,kazdej mame svy ulety a kdovi jak to s tim opravdu je,mozna ma i v tom kus pravdy,i kdyz se mi to jevi jinak:-))))))

                • admin napsal:

                  díky náčelníku, že ses mě zastal :-D
                  S tím vegetariánstvím jsem to tam pustil z hlavy. Maso, které jsme dostávali, bylo kvalitní, stejně jako všechny potraviny. Se se zvířatama už jsem se domluvil na tom, že mi pomohou organismus posílit, aby mohl pracovat na plnění úkolů v zájmu celé živé sféry. Mnohaletou očistu organismu od nezdravých živočišných produktů mám už za sebou, takže s masem mohu pracovat tak, aby mi pomohlo a neuškodilo.

                • proud napsal:

                  Ja nechci bejt zadnej nacelnik!!! :-)))))))))))))))))))).Dobre delas,jako ex vegetarianovi ti pujde dodrzet tech 100 gramu tejdne v mixu ryb,divociny a hoveziho uplne hrave,brnkacka,mas vyhodu,veprovy bych klidne vynechal,ne kvuli nejaky vire a podobnejm blbinam,ale protoze by se nemelo jist maso predatoru,skodi,a hodne.Jen bylozravcu.A jak se rika,dobry prase,vsechno spase,nema s masem problem.:-),S tema popama je to jak pises a to je prave problem,muzou to bejt stokrat dobry lidi,ale nic to nemeni na tom ze si nabehli a jeste tomu i uprimne verej………

                • ad mí nééé snad mí pro mín nééé napsal:

                  „se zvířatama už jsem se domluvil na tom, že mi pomohou organismus posílit, aby mohl pracovat na plnění úkolů v zájmu celé živé sféry.“

                  Obávám se, že jde o předklasický sebeklam:

                  Domluvil jste se na průmyslovém předzprcování (odosobněný velko“chov“ za účelem ryze „produkce“ jenž je za vás vy“choval“, „léčil Ruskem“, vy“šlechtil“, po lapené v evoluční pasti po(z)držel, na jatka vedouce…Vás ani nevidouce, všecko už máš na kolenou a pod vodou mět si prýma byt, Vám ani Vašim důvodům nerozumějíc, řečí Vašeho kmene němí, souhlas neudělíc, to vše má rub i líc, každý chleba a soli krajíc.

                • možno mal ma velmi rád len mi to nekcel dokázat napsal:

                  Avšak je tu možnost…ochota…podělit se o poznatky v oblasti konzumní…jenž jsou pokročilejší a ZNAČNĚ JINÉ než-li jinde tolik prezentované (zpřítomnělé) neboť nejste jediný (ale to Vás ctí, že se tím VLASTNÍM rozUmem zabýváte a zkoušíte RŮZNÁ POJETÍ, proto bych nejen Vám rád poskytl dopřednou výpomoc…):
                  Tedy pokud si to (někdo) vyžádá a bude chtít přijmout.

                  Jako např.:

                  že tolik propagájovaná „VLÁKNINA“ není OBECNĚ vzato (jsou případy od případy, kdy ji lze omezeně využít při řešení problému – to rozhodně) pro lidské zažívání KDYKOLI („vždy“ či „většinou“) příhodná.
                  Proč že luštěniny NEJSOU jako takové vhodné ve větším množství…, ale taky jak jsou zajímavé z pohledu pěstování a DOČASNÉHO vázání dusíku (ne ten se neodstěhoval do Humpolce).
                  Jak to chápat s aminokyselinami…co se z jakých bílkovin dá „odštěpovat“.
                  Jak neplatit za vodu…v potravinách (např. „maso“ je kolem 70% voda).
                  Že je v některých životních (biologických stavech těla, mysli a prostředí) vskutku záhodno DOČASNĚ sáhnout pro něco, co byste jinak neudělal (i to „maso“) – tedy proč to lze schvalovat, ne však v KAŽDÉM případě.
                  Jaké jsou možná východiska, atd.

          • Jura napsal:

            No, tak Slovanství=Pravoslaví … to by význam Všeslovanského sjezdu zabilo.

            1. identifikovatelný hmatatelný výsledek tvé dobrodružné výpravy

            • admin napsal:

              troufám si tvrdit, že těch hmatatelných výsledků bude hodně, jen to nestíhám psát :-D

          • benmil napsal:

            „Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají“ – tak jednají všechny církve (a podobná totalitní seskupení).
            Když jsem vás viděl vedle těch tří černoprdelníků, už jsem se lekl, že jste naletěl na jejich vějičku. Zejména s odvoláním na vaše volání po „více duchovna“. Jsem rád, že jsem se mýlil, a že opium chápete jako opium.

          • weissbach napsal:

            „Osvobodit Slovany od vlivu církví je primárním úkolem nás – Čechů, protože my o tom víme nejvíc, jsme v tom nejdál a Jan Hus a spol. nám k tomu poskytli nezlomné argumenty a metodologii již před 600 lety.“

            Máte v tom naprostou pravdu. Ale bude to pěkná fuška….

          • hel napsal:

            :-))) sláva, takže jsem to nakonec uhodla já..tak to mám radost!

          • Žabák napsal:

            No já to psal před pár dny už. Jakmile deš do Ruska nebo Polska, tak automaticky nastupuje církev a náboženství a Češi mají problém :)
            Bohužel my víme k čemu vznikla církev a jak se infiltrovala do našeho slovanského světa. Vznikla za účelem manipulace. Jediná taková „útěcha“ je v tom, že Rusové převzali pravoslaví z Byzance a křesťanství v tom jakž takž pozitivním smyslu slova bylo právě tam. Bylo a stále je na mnohem vyšší úrovni než katolicismus.
            Navíc prošlo tím filtrem slovanství a tím došlo k určité změně, mírně pozitivní. Největším problémem ale zůstává církevní autorita a jejich napojení na NWO.
            Taky je otázka jestli má vůbec smysl někoho od něčeho osvobodit. Rusko vzniklo jako nástupce Byzance, to je třeba si uvědomit, ruská říše je založena na pravoslaví a symbolech Byzance, viz. dvouhlavá orlice a ke sjednocení ruských kmenů došlo až když tam začal fungovat „nový“ systém, který si přivezl ruský kníže z Byzance.
            Takže dnešní Rusko stojí na slovanství, ale i na pravoslaví. Je to takový guláš.
            No a otázka za 100 bodů, je dobrý nápad je od toho osvobozovat? Po 1000 letech? Diskuze určitě vhodná je, ale tohle je věc ke které musí dojít tak nějak sami, evolučně.

            • proud napsal:

              „Celek se promítá do každé své částečky. Pokud lidstvo strádá, strádá i každý jeho člen. Při setkání s někým se znovu navazuje spojení na dobu jeho přítomnosti a lze je posílit tím, že na dotyčného myslíme (upevníme si jeho existenci, což lze kdykoliv opět překlopit do neexistence). Když odstraníme tyto vazby s lidmi, chráníme vlastní integritu. I kdyby to udělal každý, je tady planeta a energii lze přijímat od stromů, ze země apod. = strategie přejímání energie. Popisovaná forma ochrany s sebou nenese parametr izolace, tak jak je tomu např. u energetického vajíčka. Vše co si vytvoříme a věříme tomu, nám pomáhá a funguje, což se dá i změřit. Tento princip lze nalézt například v sektách. Guru zakřiví realitu členů sekty tak, že v něm vidí světce. Ve vnitřní realitě těchto lidí se pak skutečně projevuje se všemi parametry svatého člověka. Lze změřit účelnost a míru manipulace.“………………….zajimavej „nazor“,neni-liz pravda?……..,z matrixu 2001,kdo si ho chce precist celej,musi si zaplatit,pan Chvatal to ma v malicku jak to mysli se svetem dobre………zaplat uhliri!:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

              • Sasin napsal:

                Chvátal ti poradí až zaplatíš. Muheeeeeee

                P.S. Takové blboně mám rád, serou se do misionářství, stopadesátých dimenzí a do mimozemšťanů, jakoby s něma hráli mariáš každej den. Kápl jsi na pravého,. Muheeeee

                • proud napsal:

                  :-)),mame podobnej nazor,i kdyz verim na mimozemstany,ale neverim na blbiny co se kolem nich placaji………

                • proud napsal:

                  Ovsem jak vidime u Chvatala,kseft je z nich zrejme dobrej,tim spis je celkem jasny ktera s nim asi tak bije………

                • Sasin napsal:

                  Proude, gdyby Chvátal jel na výlet s Korálem za slovanskou duší, stál by vedle toho blboňa v černém s křížkem ve stejné uniformě, a Korálovy dva prsty by ukazovaly i na něho. Muheeeeeee

                • proud napsal:

                  Chvatal je vubec kapitola sama pro sebe,co vim,bejvalej estebak,hadej co ma teda spolecnyho s Rabisem……..vsak to jsou tajny sluzby,co to ve svete ruzne otacej a pripravujou pudu parazitum,zadarmo to nedelaji……

                • proud napsal:

                  ……..poturcenci horsi turku………

                • proud napsal:

                  Poradek z chaousu,ted uz jen cert vi kdo ze seznamu stb byl skutecnej stbak a kdo ne……………zamer jak schovat svine se podaril.

          • Co kdo poskytujete užitečného lidstvu a ne akorát svévolné moci? napsal:

            „protože my o tom víme nejvíc, jsme v tom nejdál a Jan Hus a spol. nám k tomu poskytli nezlomné argumenty a metodologii již před 600 lety“

            No jako…neptáte se kolikrát ZAČ vás ta cirkev trestá aktuálně dnes a denně tak, že dává a nechává vás K SVÉVOLNÉMU ZNEUŽÍVÁNÍ svými „věřícími“ (či ve stát věřícími a podobně) kupříkladu z oblastí svých typických domén to jest:
            Médiální systém, školský systém, zdravotnický systém, politický systém, právnický systém a finanční systém, jo a špiclovací systém.
            Podívejte se například k čemu dovolují, aby sloužil třeba takový ZÁKON: K nadvládě, týrání a zubožování poddaných, k dokazování si moci některých nad jinýma, k zabezpečování osobních výhod NA ÚKOR, atd.
            A právník – ten jimi vycvičený papoušek bude jen krčit se v ramenou řka: No co, „zákon je zákon“ a domýšlet si AVŠAK MYLNĚ, že nezáleží jaký je…

            • proud napsal:

              Staci jenom neskodit,kdyz se neposkytuje!

              • proud napsal:

                Neučený nezná učeného, poněvadž nikdy nebyl učeným; avšak učený zná neučeného, poněvadž kdysi sám byl neučeným.
                Arabské přísloví

                Hrášky v lusku jeden druhého nepomlouvají.
                Indonéské přísloví

                Bohatství plodí závist, chudoba nenávist.
                České přísloví

                Vola s největšími rohy vždycky obviní, že trkal.
                Malajské přísloví

                Zlato klesá ke dnu, na hladině se drží hlavně smetí.
                Ruské přísloví

                Úcta líbá ruku, přátelství tvář, otcovská blahovůle čelo, láska ústa, touha oči, chtíč šíji, pokora roucho.
                Německé přísloví

                Déšť nepadá jen na střechu.
                Africké přísloví

                Oheň do papíru nezabalíš.
                Čínské přísloví

                Liška, která čeká, až spadne slepice z hřadu, zůstane o hladu.
                Řecké přísloví

                Nepřej nepříteli smrt, přej sobě dlouhý život.
                Turkménské přísloví

                To, co je přirozené, není nemravné
                (Naturalia non sunt turpia).
                Latinské přísloví

                Nemáme nikdy tak potřebí svého důvtipu, jako když jednáme s hlupákem.
                Čínské přísloví

                Dluh nosí lež na zádech.
                České přísloví

                Lepší žít jeden den jako tygr než sto dnů jako ovce.
                Nepálské přísloví

                • nechte tutaj teho napsal:

                  „Vidím vychcanost velikou jehož všeprostupnost hvězd se dotýká!“

                  - cintát nevím koho ale vím kde…(mezi jakými).

                • proud napsal:

                  To neni cintat,ale sledovana skutecnost:-)

                • pod dan ně napsal:

                  A tomu se má jako stále jen tak přihlížet? Mám to dál (snad né ná)sledovat nebo se na to vyprdnout? A kompenzace za tu ztrátu?

                • proud napsal:

                  Nema,ma se to utnout,ale „nejsou lidi“ jak ti urcite doslo,maka se na nich.Na kompenzaci zapomen,ty se nikdo nikdy nedockal.Me by bylo to utnuti dostatecnou kompenzaci samo o sobe.

                • Měl Platon děti? napsal:

                  No jo ale vono to hodně stálo utrpení a ztracených příležitostí mnohých…Víme? A to se musí prstě snášet a nechat jen tak? To zase „šmejdskost zvítězí“ a vezme si z toho špatnou výchovu – jakože se ji vždy vyplatí to prostě zkoušet, nároky za to neponese ona, ale „ti druzí“.

                • Čas apelů skončil napsal:

                  „ale „nejsou lidi““

                  AHÁ, to je mi novina…A KAM SE PODĚLI?
                  KDE JSOU všicky LIDI?:O Pobíhá Vám tady miliardy idiotů fušujících do všeho po celé planetě a že „nejsou lidi“? Tak co to je? Jsem snad jediný člověk na celém světě? Víte jaká je to osamělost?

                  Jsou zalezlí ve zbytečnejch „výdělečnejch činnostech“, kde kazej soustavně den po dni na co sáhnou a vše spotřebujou a pokazej.
                  Na radu typu: Proboha už na nic nešahejte!…jakoby ani nemohou slyšet-nemaj ne uši, ale cosi mezi nima neštimuje…

                  „Telefon zvedla operátorka, která Banasiakovi poradila, aby dusícího se muže položil na bok. Následně se volajícího přes minutu a půl vyptávala na detaily. Pak místo zavolání sanitky přepojila na jinou ústřednu. Dezorientovaný Banasiak tak musel operátorovi znovu opakovat všechny údaje.

                  „Pořád mě jen přepojujete, už jsem to nahlásil!” rozčílil se. „Nediskutujte se mnou, ale odpovídejte na dotazy,” odvětil mu operátor s tím, že muž předtím hovořil s centrálou ve 120 kilometrů vzdálené Poznani a teď mluví s centrálou v Kališi, který je jen 20 kilometrů daleko.
                  Místo sanitky přijela policie

                  Následně se operátor vyptával na další detaily. „Nechci mít člověka na svědomí a mezi tím je třeba udělat 10 telefonů,” rozčílil se Banasiak. Na to operátor zakřičel, že potřebuje všechny údaje, aby mohl poslat správnou sanitku, uvedla televize TVN24. „On umře a my tady vedeme rozhovory,” oponoval volající. „No tak umře. Každý umře,” odvětil operátor. Šokovanému Banasiakovi pak povolily nervy a křičel, ať už konečně pošlou sanitku. „Neřvěte, člověče. Posílám tam policii,” odvětil operátor a položil telefon.

                  Sanitka nakonec dorazila, ale dusícímu se muži už lékaři nedokázali pomoci.“

                • proud napsal:

                  Nikoliv,na pristi vychcanky uz bysme si dali pozor hned na zacatku,ale tihle maji uz naloupino a schovano v zahranici,ostatni loupej a taky tam rovnou schovavaj,o to sice muzes zazadat,ale pochybuju ze s tim neco udelas,tak naco se uzirat? Jo,jsi temer sam,ostatni jsou ovce co dostali zakaz kourit,tak nekourej,az dostanou zakaz chcat,prestanou chcat,a jsou jich miliardy……

                • proud napsal:

                  Se zachrankou jsem po prvni a posledni zkusenosti skoncil…..kdyz je treba,jedu sam svym!

                • proud napsal:

                  Většina lidí, když zažije něco, co nechce, takže si ujasní, co chce,
                  namísto toho, aby jednoduše zůstali soustředěni na to, co chtějí,
                  nadále se zaobírají tím, co nechtějí.
                  Potom si nevědomky udržují vibrace, které neodpovídají tomu, co chtějí,
                  ale tomu, že to nemají.
                  Potom stojí na místě a nechápou, proč nepřichází to, co si přejí.
                  Zákon Přitažlivosti totiž třídí vibrační signály a dává dohromady ty,
                  které mají něco společné – v tomto případě dává dohromady vibrace nedostatku.
                  Jakmile si v životě ujasníte na základě bolestivých zkušeností, co chcete,
                  je potřeba také zůstat na to soustředěni a na ostatní nechtěné zapomenout.
                  Dosáhnete toho záměrným směrováním myšlenek podle pocitu,
                  který ve vás vyvolávají………….takze copak prinese utapeni se v pomstychtivosti?……….

                • Eschatolog napsal:

                  čas apelů skoncil 16:27

                  takyjsem zazil podobnou vec, volal jsem rychlou chlapovi lezicimu na zemi, upadl na stavbe chodniku a byl mimo sebe, operatorka po mne chtela jeho souhlas s prijezdem sanitky, dohadovani nebralo konce az se chlap probral a prijezd odmitl se slovy „mam s vami spatne zkusenosti“, coz mne dorazilo, nicmene skutecnosti zustava, ze 4-5 hodin v cekarne doktora vyleci mnoho nemoci

                • proud napsal:

                  Proto se domnivam a praktikuju,ze zadnej doktor je nejlepsi doktor,takze se snazim poznat jak lidsky telo funguje,co mu dela dobre,co skodi,a protoze s tim co skodi toho mnoho nenadelam,specializuju se na potirani nasledku stressu,spatnyho vzduchu,jidla a vody,etc.Je to lepsi nez nedelat nic a po pricinach jdu celkove,jak je znamo,protoze odstranenim tech hlavnich zmizej prakticky vsechny………

                • proud napsal:

                  U doktora jsem byl naposledy se slepakem jeste jako cucak,pak uz jen na povinnejch,zbytecnejch vstupnich prohlidkach.Jen u zubare jeste nedavno,pred par lety,nez jsem prisel na to ze i zuby se daj lecit doma a cim,aniz by o ne clovek zbytecne prichazel.

                • proud napsal:

                  Kazdej svyho stesti strujcem,kazdej prekyselenej a ziznivej i kdyz si to neuvedomuje……….tak malo staci aby nepadal na ulici na tlamu,jen to vedet a neco s tim delat,primerene,zajimat se.Je to stejny jako se vsim ostatnim nad cim se jen place a nic se s tim nedela,nebo jen to co se nam potaji sugeruje a na co jsou vinici pripraveny.

          • Maroš napsal:

            Admin – jeden detail – prví, ktorí sa postavili proti – nie pravosláviu, ale proti Slovanstvu – boli Chorváti, ktorí prijali – a boli privilegovaní – katolícku vieru – ešte myslím okolo roku 660 /presne si nepamätám/, čím Rím zamiešal hovno proti slovanským spojencom svojho rivala – Konštantinopolu. Takže je tu prítomná tá pôvodná sila – katolicizmus, a Česi – tí inklinujú už skôr k materializmu, ako k pravej – neinštitucionalizovanej viere. Čiže tvoja predstava mi tak skôr pripomína – boľševizmom proti pravosláviu, či?

            • Sasin napsal:

              To se posralo po majdanu na Velké Maravě a vypuklo nadšení až po zaprodání gubernie z české strany až to pak si vyjel tady Kája čtvrtník z Luxiánhradu, že se jako provdal za nastrčenou pře-myslivnu, která mu jako povyla, asi něco o evropswké jůnii. A von se na to vysrál, a za dotáce postavil pro lidi most, univerzitu pro koniáše, zvýšil daně a dovezl uprchlíky. Si myslíš, že to mají ti dnešní kokoti z vlastní hlavy?

    • Petr napsal:

      Ja jsem stastny ze konecne u nas neprsi. :-)
      Jiste ze ke komunikovani z prirodou nepotrebujeme kostely, ale bose nohy pro ranni prochazku na trave. Potrebujeme citit vuni lesa. A to pada stres dolu a clovek se stava vyrovnanym. :-)

  13. Jura napsal:

    Ve středu dění hned vedle 3 pravoslavných popů.

  14. Marco napsal:

    Admine, už se moc těším, až se dozvím více. Ruskou duši ale mám, v mrazáku mám vodku a vlastním samovar:o))

  15. benmil napsal:

    admin 8:26
    Jak to víte, že upřímě věří tomu, co říkají? Oni mají pokrytectví v popisu práce a vtloukají to do nich už v semináři, nebo jak se tomu říká u pravoslavných.
    Když jsem se ženil, má nastávající byla vlažně věřící a podvědomě toužila mít svatbu v kostele. Ale tchán byl komunistický papaláš, a jemu by se to nehodilo. Tak to vyřešil šalamounsky. Jeho bratranec (nebo synovec, nebo snad strýc – čert ví, jaké příbuzenstvo) byl evangelický biskup. Tak ho tchán pozval na svatební hostinu, aby nám jakože požehnal v soukromí. Padl jsem biskupovi do oka a ten mě na dlouhou dobu okupoval. Když se opil, nebo spíše ožral, což netrvalo dlouho, sáhl do kapsy a ukázal mi stranickou legitimaci. Jistě chápete, že ne ČSL. Když se opil ještě víc, udělal mi přednášku o tom, že není žádný bůh, a že oni ho propagují jen proto, aby udrželi pořádek ve státě. A ještě dodal, že na to nepřišel sám, ale ŽE JE TO UČILI V SEMINÁŘI.
    Pomyslel jsem si, ožralý evangelík, žvaní, co mu slina na jazyk přinese. A na čas jsem to pustil z hlavy. Ale po pár letech jsem se dostal do zájezdu (rekreace) ROH na Sibiř. Většina účastníků byla – manželsky, milenecky, soudružsky – spárovaná. Plonkový jsem byl jen já a jeden starý katolický kněz. Takže nás dali spolu bydlet. A ten, když se opil (fakticky jsme chlastali spolu, ale já jsem vydržel víc), tak hlásal přesně to, co ten biskup. Bůh není, a učí je to už na semináři. A že kněží, ať už takoví, nebo makoví, hlavně jsou-li sami k sobě aspoň trochu čestní, musí nezřízeně chlastat, aby unesli to pokrytectví, které jim přináší jejich povolání.

    • Luboss napsal:

      „….po pár letech jsem se dostal do zájezdu (rekreace) ROH na Sibiř…“
      Jen jestli sis tam nepřidal slovíčka „zájezdu (rekreace) ROH“ ??
      :)

      • benmil napsal:

        Inu, oficiálně se to jmenovalo rekreace, ale fakticky to byl zájezd, ponľvadž jsme byli každý druhý den jinde.

    • Marco napsal:

      Docela bych tomu věřil. Když je člověk na mol, povídá i co nechce. Skrz chlast uvidělo světlo boží spousta zajímavých informací. S tím pořádkem bych také věřil ale zapomněli dodat, že se jedná o udržení stávajícího stavu. Vykořisťování člověka člověkem.

    • neotravujte napsal:

      „Oni mají pokrytectví v popisu práce a vtloukají to do nich“

      Žádné „povolání“, respektive „vejdělek“ nebo i „poslání“ (a to že vejdělek je vždy NA ÚKOR možností druhých a z lupu odebraného druhým i vlastním) kde se říká a zneužívá byť jediná LEŽ, dělá LEŽ, zastírá LEŽ, KDE NEJSOU upřímní a čestní a neotravují)… není přijatelné.

      Byť jen jediné POUŽITÍ záměrné VÝMLUVY…bez pomáhajícího důvodu, ale jen z důvodu pomoci svýmu „výdělku“ a mylnému dojmu „potřebnosti toho, co dělám“…

  16. benmil napsal:

    upřímně

    • Eschatolog napsal:

      uprimne, vyrobce sachovnic nezajimaji veroucne debaty figurek v krabici od bot, ale sledovani hry hracu s fihurkami je duvod vyroby sachovnic

  17. Sasin napsal:

    Dodnes blboňům nevadí, že předhozený prediktor je tajemný jako bůh. A tak to začalo. Není to stejný jako jdi tam nevím kam a dones to nevím co. Stačí jim, že se o něm mluví jako z Járy Cimrmanovského škapulířa. Vyrobit z čerta boha a ze slovanské víry náboženství se pak nejeví jako příliš složitý úkol, pakliže misie kvetou v každé době. Fantastické. Muheeeeeee

    • proud napsal:

      Jak ti to rict,kdyz budes chtit bejt v bezpeci a uzivat si svy majetky,taky se budes snazit bejt nenapadnej,na to aby se zabijeli,zavirali a hadali si platis lidi……….Nehlede na to ze ten vrchol,se sklada z vic organizaci ruznyho typu a zamereni,navzajem jedna druhy se nezodpovidajici.To ma bejt udajne onen GP,osobne si myslim,ze to je az ten jeste nad nima,pokud je.

      • proud napsal:

        Navic ani jednu z tech ruznejch organizaci nenajdes v rejstriku firem a podobne,presto je posloucha celej svet……..

  18. Jari napsal:

    Řada diskusních příspěvků vůbec nic neříká. V článku přece je poznámka, že každý máme v sobě část ruské duše. tak to tedy nevím, jak se to v diskusi ukazuje.
    O sobě vím zcela určitě, že část mé duše je západní a část východní, slovanská. Takže se nepřidávám na žádnou stranu a mám za to, že je dobré spojit plusové vlastnosti obou.

    • proud napsal:

      “ mám za to, že je dobré spojit plusové vlastnosti obou.“……..souhlasim,muzes namatkou nejaky ty vychodni i zapadni jmenovat?…..

    • Sasin napsal:

      No tak to musíte mít dvě duše, páč jedna se určitě otáčí v protisměru. Z toho jsou v blázinci dycky nadšení, to víte výplata.

  19. jan nowak napsal:

    Na-zdar ROBOTI ! ! !
    .. no , tak já wčera smíchal samohonku + mezcal a je mi blbě ještě teď : (

  20. proud napsal:

    Moc pekne a lidsky srozumitelne napsana „definice“ zapornaku(parazitu), https://energieupramene.blogspot.cz/2017/06/zapornaci.html

  21. Justass napsal:

    benmil napsal:
    6.6.2017 (12.43)

    2. K velikému přichyl tomu tam se dubisku, jež vzdoruje zhoubným až dosaváde časům?

    No určitě lépe to podle Kolára než podle Frýda:

    …“Zvoní zvon zrady zvon. Francie sladká, hrdý Albion“ …

    řek bych. :-)

  22. petr napsal:

    Nevím Admine jestli byl nejšťastnější nápad prudit v Rusku s tou vaší chronickou bolševickou proticírkevní agitkou. Příště vás tam nepozvou. Oni si židobolševického teroru užívali o 30 let déle než my, stálo je to miliony obětí a řekl bych, že tím pádem nebudou ochotní tu židovskou protikřesťanskou demagogii dlouho poslouchat.

    Tady jste se zachoval jako typický západní (pražský) buran.

  23. Petr napsal:

    Zido-bolsevici, nebo zido-krestane, prast, jako uhod.

    • petr napsal:

      Žido-křesťanstvì je oxymoron. Kristovo učení je s judaizmem naprosto neslučitelné. To musí být jasné každému kdo aspoň zběžně prostudoval Starý zákon a především Nový zákon.

      Jenže to se většina zdejších užitečných idiotů nenamáhala přečíst a proto tu šíří tu zednářskou propagandu, kterou jim vtloukali do hlav už od základky.

  24. Maroš napsal:

    Admin – aby sme nezabudli – tak ako je to s chemtrails v Rusku – poťažmo aspoň tam, kde ste boli? Vyhýbaš sa na toto odpovedať ako Pjakin….

    • admin napsal:

      odpovídání je PRÁCE!!!
      čtení komentářů je PRÁCE!!!
      na debily, kteří nechápou, že tohle všechno obnáší ČAS, který nemám a ENERGII, kterou taky nemám, už nemám ani ČAS ani náladu se s blbcema zdržovat, takže si svoje sračky o tom, že se vyhýbám odpovědi, strč do držky, abys věděl, cos to ze sebe vypustil!!!

      Žádné chemtrails jsem v Rusku neviděl a je to opravdu znát. Možná něco bude někde na fotkách, ale pokud, tak minimálně, sám jsem si ničeho nevšiml, a kdyby tam bylo nebe tak počmárané jako u nás, tak bych si všiml.

      Vzduch mnohem čistší, samozřejmě obzvlášť v přírodě a samozřejmě pokud jsme zrovna nejeli centrem Moskvy v dopravní špičce. Potraviny obecně chutnější a tedy zřejmě zdravější, méně chemie, pokud vůbec nějaká.

      Ještě si ty fotky, na kterých je obloha, zkontroluju a podívám se, jestli něco nenajdu.

      • weissbach napsal:

        To je pozitivní.

      • weissbach napsal:

        „odpovídání je PRÁCE!!!
        čtení komentářů je PRÁCE!!!ů

        Cože! Vy popíráte své božství a všemohoucnost?
        No teda…
        ;-)

        • romazlení rodičové, zpovykovaní gerontokrati napsal:

          Tohle mi připomnělo:

          „Ve Spojených státech přitom s takovým tvrzením přišly i tajné služby. Důkazy ale dosud nikdo nepředložil.
          Jsou jako umělci

          Jednotlivce, kteří se útoků dopouštějí, Putin

          PŘIROVNÁVÁ K UVĚDOMĚLÝM UMĚLCŮM, „KTEŘÍ VSTANOU A CELÝ DEN MALUJÍ“.

          Stejně tak angažovaní hackeři se podle ruského prezidenta celé dny věnují nabourávání systémů lidí, kteří podle nich škodí Rusku, uvedl šéf Kremlu.

          Putin v Petrohradě také prohlásil, že některé hackerské útoky byly nafingovány, aby poškodily jeho zemi. Konkrétní příklady ale nezmínil.“

          Tak vono to je šecko taková OBSEDANTNÍ FUŠKA (tedy „práca“)? Nevím o tom, že by byla jaká definice práce, nicméně je jasné, že když furt něco jen vyčerpává a plody kompenzace nenese v adekvátní míře, že to nasere.

          • Maroš napsal:

            rozmazlení rodičové – to bolo rafinované! Problém spočíva v tom, že ste si 1/ na rodičovské združenie nepripravili boďák, 2/ učka nie je až tak sprostá, ako tvrdí vaše sprosté decko /po kom to asi má, keď istá je len matka, že?/, takže vo vašom trollskom sprďáku vám ušiel ten najdôležitejší argument – NESKUTOČNÁ ROZPÍNAVOSŤ RUSKA!

            Chyba lávky! Náš konflikt s adminom sme po dohode nahrali, aby sme odkryli ďalších zakuklencov, ktorí čakajú len na rozvrat na nwoo.org. Čakajte!

  25. jan nowak napsal:

    O chemtrails w Rusku byla diskuze na Orgonetu – teda spíš hádka. Ale Org. nefunguje : ((
    .. a spousta kokomentů zmizelo. Zmizel i mistr Orgonet..
    Asi ho unes-li Ufouni.. hu-nesou i Korála.

    ps : A daj mu anální sondu ..o..

  26. proud napsal:

    Jo,to jsi!

  27. Maroš napsal:

    Proude – neviem, čím to je, ale začínam mať zo seba taký pocit, že som „vďaka“ chemtrails čím ďalej – prudšie inteligentný. Vysvetlím.
    Keby nebolo chemtrails – tak do seba nepchám kurkumu! Takže zisťujem, že vďaka „chemtrails kurkume“ – mi to páli! Bože – som ja ale dobrý!
    Som tak dobrý, že sa mi podarilo nasrať najväčšieho a najmierumilovnejšieho vegetariána na nwoo.org. – blbou legitímnou otázkou – „A hore si sa kurva v tom Rusku popzrel?!“ LENŽE LENŽE! -
    NAPOSLEDY SOM VIDEL TAKTO TRIESKAŤ DO STOLA – SVOJHO VLASTNÉHO – UŽ NEBOHÉHO OTCA, KEĎ SOM HO KONFRONTOVAL S TÝM, ŽE MOJU VEC NEVYBAVIL NIE PRETO, AKO TVRDÍ, ALE PRETOŽE V TEN DEŇ SOM ICH VIDEL VYCHÁDZAŤ AJ S KOLEGYŇOU A KOLEGOM OKOLO KRKU – Z VINÁRNE – OŽRATÝCH AKO PRASCE – A CEZ PRACOVNÚ DOBU! Takže tak to býva s prekričanou pravdou! To je tá analogická informácia, ktoré zneguje tú digitálnu informáciu. Takže chuj s tým – hlavne že máme chemtrails u nás – a mne z toho lepšie páli! He he! Možno som Indigo – čo povieš Nowaku?

  28. Maroš napsal:

    1 odpověď

    Komentáře1
    Pingbacky0

    arijec
    12.6.2017 (01:41)

    tak preco sa obloha praškuje aj v Rusku
    Odpovědět

    Putin: Masky jsou strženy
    Autor raja · 12.6.2017
    http://tadesco.cz/putin-masky-jsou-strzeny/

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!