Ako zabezpečiť dlhodobý rozvoj?

slunce

17ti minutové video ruských autorů, ve kterém nejdříve podrobně vysvětlují stav současné civilizace, která je hnána řadou různých metod k sebe zničení a následně ukazují, jak pomocí změny hodnotového systému u každého jedince vytvořit lidskou civilizaci, jenž bude založená na harmonii s přírodou, dobrovolné spolupráci na řešení problémů lidstva a svobodné tvořivosti.




53 Komentářů k Ako zabezpečiť dlhodobý rozvoj?

  1. .lak napsal:

    Tak k tomu jsou podnikatelé kapitalismu bez přívlastků přímo stvoření. Na likvidaci konkurence a spolupráce. Za suché z nosu nechají přežít příštípkáře, „kováříčky, dráteníčky. A řídí jim to z paláců mamonu otroci banksteři a na roveň outsorsizace dostali všechny i sebe samé formou detroitizace a ukrnády či s euální sankcností vlastních s privilegizací darmožravých „morů včetně sebe samých. Vše je dnes otočené na roveň „orwellizace a když panáčci sockani dnes třeba otočí hubách je nadmíru jasné že co prioritizují tak podělají mírou nevídanou s užitými naivy. :-)

    • WIKINGER Petr napsal:

      Pane.lak VYPADA TO,ŽE JSTE PRVNÍ KDO TADY PO OSV POUŽIL TERMIN KAPITALISMUS bez PŘIVLASTKŮ.

      OSV tento termin zaměrně nevysvětluje.Ve smyslu dlouhodobého rozvoje totiž způsobuje pravý opak TOHO CO JE TŘEBA.Musi být i spojen s terminem Sociální stát,který politická třida Šmejdů zcela výsměšne vynechala v prvním článku naši soucasné ÚSTAVY aby zavedla rabijátskou ametickou odrůdu kapitalismu.
      Museli dobře vědet,že to způsobí NEKONEČNÉ rabování domorodců,ti se totiž nemohou opřit o Ústavu,

      Museli vědet,že zcela zaměrně jim tak bude povoleno vyrobit vadné exekuční zákony,které by jinak nebylo možné schválit,nebot by byly ÚROTIÚSTAVNÍ.
      Zvlášte je třeba vidět,že absence tohoto jednoho slova způsobí,že nevznikne tzv.Střední třida,KTERÁ JE VŠUDE ZÁKLADEM STÁTU a naopak dojde k běsnicímu rabování drobných a středních podnikatelů a živnostníků s cilem,aby jejich majetek přešel pod korporátní finanční oligarchickou třidu menšiny a tak maji být pouze uplní chudáci a nenažraní boháči považující ČR za citron,rozvojovou republiku Kongo a a koncové světlo bude banánová republika zubožených domorodců,kteři se doposud bránit nedokážou a proto budou pobiti a nahrazeni islamisty tj.užitečnými idioty,kteři maji této menšině nažraných boháčů sloužit k udržení moci terorema strachem proti kterému prý SAMI bojuji.

      TO JE JASNA LEŽ A POKUD NEDOJDE KE ZMĚNĚ PAK ZÁSTUPCE JEJICH NWO TZV PRÝ Hnutí ANO BUDE mi LIP ten zločin na svých voličich i provede.
      Pak se mohou domorodci sejít pod ocasem na WENZELPLATZU a cinkat klíči.Ujištuji vás,že jim to bude hovno platné.AMEN.

      • WIKINGER Petr napsal:

        NEPSANÝM ZÁKONEM STÁTU JE,ŽE SE MÁ STARAT PŘEDEVŠIM INTELIGENCE O ROZVOJ A POKROK.

        To naši prý intelektuálové odmítají s tím,že jim má kdosi vysvětlit co prý ten Sociální stát ČESKÁ REPUBLIKA má být.Prý v tom mají gulaš a chteji jen popisovat dnešní situaci v jejich bobkových listech

        KDE VŽDY CHYBÝ JAKÝKOLI NÁZNAK REŠENÍ A VŠICHNI ZAČINAJÍ JEJICH TLUSTÉ NIC NENAVRHUJÍCÍ KNIHY POUŽIVT NA PODPÁLKU.

        Tak se stalo,že si politická třida Smejdů postavila hliněnou pevnost kde uprostřed na vysoké věži vlaje prapor s nápisem

        VZHŮRU K NEVOLITELNOSTI.VŠEM JE Z NICH ŠPATNĚ.ZAČINÁ VYZBROJOVÁNÍ OBČANŮ PUŠKAMI PRAVDY.

        Podzemní válečníci už tahají za sebou oblhací děla,do kterých pasuji náboje větši než almara.

        TY UŽ TÁHNE NA HŘBETĚ OSV A MAJI DOKONCE PROZATÍM JEN KŘIDOU NAPSANO.

        DESATERO VOLIČE,DŽOPUV PROJEKT BUDOVÁNÍ DILY PROTI SILE
        a když se bude ta hliněná pevnost s námi rvát tak nezbude dřive nebo později aktivizovat

        Hnuti TŘI HVEZD a politická třida Šmejdů se ještě ráda bude těšit na svůj pohřeb nebo taky ne.

      • WIKINGER Petr napsal:

        NA KONCI TOHOTO PŘISPĚVKU VÁM DÁM KOLIK PLATÍ SOCIALNÍ STÁT ZA HODINU PRÁCE I KDYŽ VÁLKU PROHRÁL

        lidé se tam vozi v tlustých mercedesech a smějí se ČR domorodcům,kteři se diví jak je to možné.

        Oni ti germanci halasi.
        Podivejte se my jsme si Sociální stát vybojovali DO NAŠEHO PROVIZORNÍHO ZAKLADNÍHO ZÁKONA na američanech hned po válce,kdy se mezi ruinami po jejich bombách pohyboval zbytek mužů,kteři vyměnovali vajíčka za cigarety.
        Domorodci ČR nevědi jak NA TO a lezou do prdele kapitalismu BEZ přivlastků na který se Německo vysmolilo jak na placatý kámen.

        Trči mu z té prdele jen polobotky,na znamení že ČR intelektuálové své dubové palice zarazili do té prdele až po kotníky.

        TAK SE PODIVEJTE,JAK SOUSEDÉ V SOCIÁLNÍM STATĚ PLATI SVÉ LIDI A MUŽETE SE POLOŽIT DÁL DO POSTELE A SPÁT A SPÁT A SPÁT
        nanejvýš uprchnout tam a dát si zaplatit 8.50 eur na hodinu.Tady se pokusim d8t dalši hladové mzdy Sociálního státu Deutschland.

        http://www.novarepublika.cz/2017/06/nemecky-bild-loni-zverejnil-velke.html#more

        • WIKINGER Petr napsal:

          ZKUSIM TU DAT N“CO DO POCHODU

          https://www.youtube.com/watch?v=AZbMjuM3dl

          pokud se to povede m2l by to byt Andre Rieu

          • Sasin napsal:

            WIKINnGERe, ty považuješ exekuci jako zaNORMÁLNÍ „právo“ někoho obsadit a v klidu ho vykuchat? Dříve se kvůlivá tomu vedli války. Normální bylo tasit kord na svoji obranu, ať byl důvod napadení jakýkoliv. To jako gdyž si něgdo naplánuje obchodovat s tvojí krví a ty mu dáš „nasrat“ , takže on tě může bez obrany znásilnit, přivázat na prkno, zarazit do tebe odsávačky a pak tvůj prázdný pytel vyhodit do odpadků? Co jste to kurva za lidi, že s tím počítáte jako s normálem, kterým se ohání šmejdi, že jako tím postraší jiné šmejdy s bandou „pravníků“ a nakonec a v konečném důsledku se jedná jen a pouze o genocidu tohoto národa, páč výmysl zisku z druhého, na druhém se svolením zlodějů moci je vlastizrada jako vyšitá. Motat do teho ekoNÓMickou víru, že z těch daní bude mít obecenstvo tupanů RAdost, si pletete smyčku na vlastním krku. Tím je to hotové!

            • WIKINGER Petr napsal:

              PANE SASINE JÁ JSEM NA VAŠI STRANĚ.ANO VYZBROJIL JSTE SE PUŠKOU PRAVDY,

              ale umíte z ní střilet,nebo dokonce najít správný cíl?Tak jak píšete to vypadá,že střilíte panu bohu do oken a ještě slepákama.
              Vaše puška ve formě výroku

              DNEŠNÍ DEMOKRACIE UŽ NÁZEV MÁ.JEDNÁ SE O DIKTATURU MENŠINY V ZASTOUPENÍ,KDE JEDNOU Z HLAVNÍCH VLÁDACÍCH PÁK JE MEDIÁLNÍ OBLBOVÁNI.

              musi mít k dispozici ostre patrony a cil.Jinak bude na guvno.

              Když vám napíši,že máte radost z korporátní finanční oligarchie způsobující karneval ohnutých hřbetů a nízkých platu pomocí kapitalismu bez přivlastků,našeho vůdce pana ANO BUDE mi LIP,

              KTERÝ DEKLARUJE BEZOHLEDNE A JASNĚ,ŽE VÁS OKRADE NA PLECH ŘIZENÍM TOHOTO STÁTU JAKO FIRMY.

              budete vůbec rouimět co vás čeká.Jevám jasné,že taková firma musi vyrábět profit za každou cenu tzn.povraždí ty hlaně starši,kteři jsou pro firmu jen balast a vyrobí z nich nejen mydlo,ale naházi je do hrobu ještě živé nebot budou volit koupit si rohlík nebo drahou medivinu.

              SAMOZŘEJME V TÉ DEMOKRACII MŮŽETE NAPSAT ŽE POŽADAVEK SOCIÁLNÍHO STÁTU ČESKÁ REPUBLIKA JE BLBOST.

              Tak se postavíte na stranu intelektuálů,kteři vám více než čtvrtstoleti posilají mediální oblbování a budete s nima dále tancovat jejich bugi bugi a psát tu,že máte rád zastupce NWO pana RABUŠE,který má jediný programovy bod

              DÁT NEOMARXISMEM DIKTATURY HUMANISTŮ,KTERÁ PŘEJDE DO DIKTATURY ISLAMISTU POBÍT VŠECHNY SVÉ VOLIČE.amen

            • WIKINGER Petr napsal:

              SASINE PARLAMENT SCHVALIL VADNÝ EXEKUČNÍ ZÁKON

              jen proto,že v Ústavě chybí to jedno slovo.Já s vadnými zákony nesouhlasim,ale je třeba podpory voliču a oni sami musi pomoci hledat cestu,jinak vadnými zákony dojde k jejich totálni škodě,jako u nabouraného auta.

              Skupina intelektualu s OSV vzkazuje,že doporuči řešení,ale pokud to lide nepochopí či nebudou chtít pak se nedá nic dělat a z domorodců budou jednoduše spokojeni otroci.

    • WIKINGER Petr napsal:

      ODKAZ NA KONCERT SE NEPOVEDL,TAK VÁM TU DÁM CO ŘIKÁ SKUPINA INTELEKTUÁLŮ Z OSV.

      Bohužel naši domorodci si myslí,že když si platíme ty polit.strany,že budou taky zasrupovat ty kteři je platí.

      TO JE ZASADNÍ OMYL.

      TY ZMETKY MUSÍME PLATIT PROTO,ABY NÁM VOLBAMI UKRADLI NAŠE HLASY.
      To je známo,avšak situace je daleko horši.
      My jako občane si sice politiky platime,ale korporace finanční oligarchie si zaplati je a tak prakticky vždy vybírají sve kandidáty, aby jim odhlasovali zakony,neplacení téměř žádných daní v daném státě,aby byl bez peněz, COŽ NAZÝVAJÍ DANOVÁ OPTIMALIZACE a proto timto mechanizmem způsobují zadlužování státu což je jejich cílem nebot kradou naše peníze aby nám je půjčili..

      Jiná je situace v Rusku,kde korporace podléhají politické moci a jejich strategii spoluurčuje stát.

      PROTO MÁ BÝT náš STÁT ZNIČEN A VOLIČI VYMĚNĚNI ZA PRIMITIVY VŠECH BAREV.
      Tak se dostváme do korporativního oligarchického systému shrbených hřbetů a nízkých platů lidově zvaného prokletý fašismus,
      aby se naši zástupci jmenovali skoro všichni PRASEČI CHLUP.

      To je také známo.Ovšem známo není jak se z toho marasu dostat.
      Zvykem bylo,že to za nás vyřizovali dřive komunisti.Ted už to nedelá za nás občany NIKDO.

      MUSÍME TEMĚŘ VŠICHNI ZAČIT PŘEMÝŠLET JAK SI TU MOC UKRÁST NEDAT A ZAČIT ORGANIZOVAT SAMI SEBE.

      Komu není jasné,že se na to musi vypřemýšlet jak to udělat ten půjde brzo o žebrácké holi do pekla.

      TAK PŘÁTELÉ A NEPŘÁTELÉ HEZKY PŘEMÝŠLEJTE A ZKUSTE NAVRHOVAT NÁPADY A TO POKUD MOŽNO HNED..

      http://e-republika.cz/article3790

      • Krtecek napsal:

        Já bych tu jeden nápad měl.Navrhneme těm našim voličům,aby se ptali svých poddaných.
        Pane zastupiteli,nemohl by jste se panu Američanů zeptat,zda by nám do Ústavy povolili hned do prvního článku to jedno slovo SOCIALNI stát jako to povolili našim sousedům?
        Vzdyt Ústavu stejně nikdo nedodržuje tak přeci na jednom slově nezáleží.
        Tak co posrsnce uděláš to aby jsme tě zvolili nebo chceš jít radši do prdele?

        • Sasin napsal:

          Na mordechajckém slově nezáleží, nezáleželo a záležet nebude. Je to Propaganda pro blboně, kterým se napíšou pěkné pohádky a voni pak ráno vstanou na čas do práce na někoho jiného. Takové trotly, vyškolené systémem ani nenapadne aby ráno vstali a začali se zajímat o svůj neprodejný podíl na půdě a neprodejný podíl na rozpočtu. Nenapadne ježe nemusí plnit přání a potřeby zaměstnavatele, či zloděje a lichváře a že se může věnovat vlastním potřebám, o kterých v rodině a rodě zavede řeč aby se ujistil, esli na to mají souhlasnný názor, vědění, povědmí či schválení. Mukl pak robotuje celý život aby se třepal na nějakej penál, kterj mu podle koaliční smlouvy schválí jacísi idioti a kurvy co hoj tahali celej život z postele aby pré byl něčemu užitečný. Ta šílenost už se rozšklebila tak odporně, že se to malým blboňům, co se tahají s RODiči na pívo, že tam mají houpačky a nafukovací hrady, líbí a mezi tím vymyslí blboni hlášky typu „sociální stát“ , kterej si chtějí napsdat do muklovacího kalendářa někam nahoru.

          • Krtecek napsal:

            Zůstaň v klidu Sasine naši sousedé kteří prohráli válku si Sociální stát vysílali po amerikych oligarchickych korporátních týraných kteří jim to povolili jen proto,aby zas nevolili Hitlera.
            To že ten stát dobře platí vidíš i ty,tak ten TERMINUS TECHNIKUS hezký podporuj nebo tě oligarcha Rabus se svým kapitalismem bez přívlastků,který bude řídit jako firmu a stare lidí tak nepotrebuje.
            Řekni to chceš,aby z tebe udělal v rámci profitu mýdlo?

            • Krtecek napsal:

              Slovo vysílali znělo VYDUPali .To ta cenzura mění,aby nedává!a smysl.
              Mi nijak nevadí Sasine,že se Braniš sociálnímu státu s giga platy,to dělají všichni občané v ČR neboť neví co činí.
              Blbost je nakažlivá tak je. Třeba navštívit složenku no ni?

              • Sasin napsal:

                Hoši, nerozumím vám. To má být nějaká sociálka? Sociální demosgráca? Si připadám jakoby tady ta diskuse byla otevřena první den. Vidíš, diskuse nikam nevede, nigdo si do druhého dne nic nepamatuje. Jediné co ví a co si pamatuje je to, co potřebuje. To, že stát lidi terorizuje, vydírá je z daní, dělá z nich paka a blboně, a gdyž už jako člověk nemůže bez žádných podílů žít, že mu jako sociální aparáty za xxx vymáhaných podmínek pomůže přece neznamená, že má lidi rád nebo že lidi budou mít rádi něco takového.Lidi potřebujou podíly na půdě a rozpočtu a kontrolovat si to volením rovnou svých osobních a společných potřeb. Povím to jinak. Potkal jsem večer blboňa co hlídal s baterkou za plotem rozestavěnou šmejďárnu jinému blboňovi, hecnu ho. “ co tu strašíš, di dom a hlídej si raději svoji starou“. A on odpověděl, „už jsem ji čtrnáct dní neviděl“. Udělat z lidí usmolené žmoulače čepiček a honit je po takové „práci“, no řekni sám, má to smysl?

                • WIKINGER Petr napsal:

                  TO,ŽE NEROZUMITE CO PÍŠI JE NORMÁLNÍ.ANI NAŠI INTELIGENTI NEROZUMÍ JSOU TO ASI VOLOVÉ

                  takže se nemusite stydět.Definice SOCIÁLNÍHO STÁTU splnuje to co píšete jako vaše přání.

                  JE TO TAM OBSAŽENO V ZÁKONECH,KTERÉ DI NĚMCI K NĚMU VYTVOŘILI.

                  Je nemožné tady na malém prostoru něco vysvětlovat co studovali ti ynteligenty celé roky a NECHTĚJÍ to vysvětlit,nebot by je to stálo teplé místa a museli by svoje rodiny vyživovat z odpadků.
                  Zapište si definici toho státu a dobře vim a vidím,že jste již ten slOvosled začal studovat a rozebírat

                  A TO MUSÍ DÁLE POKRAČOVAT JINAK TO TADY BUDU PSÁT CO PĚT MINUT A VY SE VŠICHNI Z TOHO ZBLÁZNÍTE.

                • Krtecek napsal:

                  Ano máš pravdu Sasine,diskutuje se tu o naši opravdové budoucnosti POPRVE a je vidět,že se začíná střílet puškami pravdy.
                  Ne nadarmo se budou naše Kolty jmenovat v originalu Celých míru.

                • Krtecek napsal:

                  Peacemaker tedy ne celých míru ale dělac míru a hoši a děvčata krev bude téct z vašich obrazovek vám přímo do kuchyně.
                  Naši sbírají důkazy,že kriminálka nebojuje proti námi zvolenými zločinci kteri kradou v tom kapitalismu bez přívlastků,ale kryje je,aby nešli do basy!!

  2. Rocco napsal:

    Orgo-net píše:
    Klimaterorismus – Umělé bouře a haarpové kruhy radarů Brdy a Skalky 25. 6. 2017
    Výroba bouří, které zasáhnou zřejmě i do Česka, už byla zahájena, a to časně ráno nad Švýcarskem a severní Itálií; druhá oblast je tvořena nad Maďarskem. Oba systémy směřují k severovýchodu, ve směru aktuálního (uměle řízeného) pohybu vzduchové masy Evropou. Přesněji řečeno, v severovýchodním směru budou k systémům přidávány nové a nové bouřkové koláče (situace: viz např. animace na sat24: http://en.sat24.com/en )

    Více na
    http://orgo-net.blogspot.cz/

  3. proud napsal:

    Spis bych se zajimal o „udrzitelnej stav“,nez o iluzi nejakyho rozvoje………na ty ceste „zpatky na stromy“………

    • Krtecek napsal:

      Pane Proude udržitelný stav evokuje že musíme držet hubu a krok s srackovymi platy.Komunisti platili aspoň doktory a ROH rekreaci a taky nechtěli zrušit penze no samozřejmě,že ten stav by šlo držet,ale nebylo by to tak jedině na hovno?

      • proud napsal:

        Nebylo,protoze „vecnej rozvoj“ je to co ti nandava chomout,navic je to lez,kampak by ses chtel asi donekonecna rozvijet? :-).Je to vejicka pro blbce.Vvijet se muze kazdej v sobe sam a to je zahodno,ale to tim neni mysleny,myslenej je materialistickej rozvoj,likvidace surovin,jeste vic zradla v popelnicich a pritom jinde umirani hladem a zizni…………Na takovej „rozvoj“rozumnej clovek sere a chce udrzet stavajici se zmenou pro cloveka a planetu!Kdyby se celej svet mel jak se mame ted,ovsem v jinym systemu,kde by kazdej na vsechno dosahl,plus par vychytavek co se ostatnim az na malou skupoinu tajej,co bys chtel vic?

        • Krtecek napsal:

          Pane Proude nejde tu o žádný rozvoj,ale potřebu se zbavit systému kapitalismu BEZ PRiVLASTKu.Je to totiž odrůda kapitalismu,která byla korporatnimi fašisty odkoukana od gangsterskému jen vývar je větší a zloději nejdou do basy.
          Ten kdo to bude dál v ČR podporovat nám nikdy žádnou budoucnost bez našeho okrádání a rabování zajistit nemůže.

          • proud napsal:

            Nemuze,v tom nemam co resit,protoze muzou jen vlastenci berouci v potaz dobro i nejposlednejsiho clena naroda a jeho jeste nenarozeny! S tim ze pocitaji se zachovanim cely planety,ostatnich narodu a vsech lidi vyhledove ve vzajemny spolupraci,coz je naprosto jinej system.

            • Houbeer napsal:

              Jo,taky se divim ze v popředí toho desatera nejni změna-zakaz rabování planety a ničení vseho ziveho v zajmu,,rozvoje“
              Coz krtku a wikingu pozměnit rétoriku,zda se ze kap.je lidem u prdele…

              • Krtecek napsal:

                Rétorika je přesně podle předpisů.Tem dobře rozumění ti zmetci z polít.tridy Šmejdů a jak jste si všimli trápí našeho WIKiHO cenzurou ministerstva ČSSD a když se k tomu přidal ten k,bez přívlastků tak už vidí že do jejich hliněné pevnosti přilétají bomby jak almara a zuří jak byk nebot je zle a bude ještě hůř.

              • Krtecek napsal:

                Musíme to řešit postupně a začít u ČR.
                Pokud se povede nedat si ukrást naši moc budem se starat dále.Prvni přikázání Desatera voličů bude

                SOCIALNI STAT Česká republika nebo smrt.

                Na korporátní oligarchickou finanční oligarchii se můžeme a musíme vysrat nebo nás pobije ona.

              • Sasin napsal:

                Kapitaliznus mají lidi u prdele. To jo. S přívlastkem sociální (socializmus = státní kapitalizmus) a demogratický (demogracie = soukromý kapitalizmus) stojí na stejných lidských zdrojích bez přívlastku. Převod státního kapitaliznu do soukromého kapitalizmu bez přívlastků jsme zažili. Zpívat znova, „lidem více práce to je naše agitáce“ už je jen vyčpělý vtip bez přívlastku. A lidi donutili se prodávat za peníze odnětím svobody a nároku na vlastní zdroje, násilím a právem na práci nebo svobodně právem se zadlužit. Všechny systémy drží člověka u huby podmíněným bydlením, stravou a ochranou před jejich bitím.

                • WIKINGER Petr napsal:

                  KDEŽE PANE SASINE.TO JSTE CELÉ NAČISTO POPLANTAL A ZDEMOLOVAL.

                  Tak znovu nejprve budeme forsirovat ten Sociální stát.
                  Ten je pak současti námi požadovaného kapitalismu S PŘIVLASTKY,který se liši tím,že pak NEBUDE MOŽNÉ rabovat tzv.Střední třidu drobných a středních podnikatelu a živnostníku A PLATY MÁTE VYTIŠTĚNY NAHOŘE.
                  To je možné dostat a bud se občane budou závistivě divat na platy v Nemecku a mudrovat nebo si uvědomi co je třeba žádat A DĚLAT.

                  POKUD SE DOTED NEPOUČILI KLIDNĚ MOHOU TAK ZUSTAT DALŠI ČTVRTSTOLETI A MUDROVAT DÁLE A ONO TO SKONČI ŽE ZBUDOU PRO NĚ JEN BANÁNY.

                • Sasin napsal:

                  Jak vám to mám říci. Každý gdo se tady bnarodil naší mámě a našemu otci, musí dostat podíl. A každej co dělá pro stát musí mít stejnou odměnu, pokud to společnost požaduje, ale vy nevíte esli něco takového požaduje. Vy střílíte vod voka nějaké násobky platů, o čemž si myslíte že to pomůže. Zaklínáte se střední třídou jakoby jste nevěděli k čemu třídy jsou. A gdyž něgdo řekne, že 80% , né-li víc dělá pro stát křoví, ale pro lidi zbytečnou „práci“, která stojí šílené náklady a vytváří ohromné potíže a odpad, že to je célé šílené tak ani nemusí hledat pádné argumenty. Dneska mají podíly cizáci co tady nebydlí a zloději, všechno legální, jen mají papír. Měli byste se seznámit s nějakým filozofem a hodit řeč na téma, účel a smysl člověka na zemi z pohledu člověka, který si to nevybral. Prostě byl na svět přiveden né kvůlivá růstu průmyslové, či jiné výroby. Jeho údělem není učení se smyšlených faktů ani příprava na začlenění do blboňské společnosti. Zkuste na tom zapracovat a ty body nějak v tomto směru předělejte.

                • proud napsal:

                  Dobre,Sasine :-)))

                • Krtecek napsal:

                  Pane Sasine Wiki vzkazuje,že přemýšlí jak se dostat na podíly v našem rozpočtu.
                  Nemůže vám hned odpovědět neboť poté co jsme vyšli se Sociálním státem rozvstekleni Šmejdi nás terorizují a blokují odpovedi.Nikdo kromě OSV nepřemýšlí nad řešením toho marasu jak vidíte dole ,filosofové jsou schopni analýzy tj popisu dnešního stavu,ale NIKDO nedokáže kromě nás navrhovat účinná řešení.
                  Zkuste pane Sasine jako lidový komentátor navrhovat jak na to i sam.Dekuji.

                • Krtecek napsal:

                  To že píšete pane Sasine pěkně vám potvrzuje pochvalou i pan Proud.
                  Navrhl jsem,aby jsme podíly a jejich čerpání dali do Desatera volice ve formě
                  Nepodmíněného základního příjmu jako potřebné vize,
                  Jaký máte vy prováděcí plán na tento požadavek?

                • Krtecek napsal:

                  Naše Desatero voliče vzbudilo u ministerstva cenzuru neuveritelnou paniku.Jejich teroristé KAZDY den a všemi prostředky demolují spojením s internetem.
                  Vězte si,že v této situaci vubec vznikají jednotlivá přikázání z Desatera volice,kterým politicka třída Smejdu velmi dobře rozumí.Potvrzuje to jejich TEROR.
                  Stačily DVE přikázání a třetí ve formě DIALOGU kterýžto návrh jsme převzali od pana HEJVLA našeho prima nebožtíka z nepolitické charty 77,kde čeká na zpracování v rámci Dzopova projektu budování síly proti sile.
                  Jak sami vidíte máme co dělat tak se přidejte svými návrhy pokud by vás něco napadlo…

                • Sasin napsal:

                  Ať žije mezinárodní federace kryplů. hodíme to do kotle, sádla naděláme a přerozdělíme. Špetku tam, tam trochu víc, tady je potřeba hóódně a ták. . Muheeeeeee

                  P.S. Blboni furt čumí za plot jaké kurvárny si tam sousedi dělají a nevidí, že jaký je z toho kurvaření světový buznys. Jelita a makůvky očumují německou pedantnost, australskou roztažitost, emerickou drzost, cigánskou neskrotnost, pěkné holky, úspěšné butnys mulatky, velká auta, plné obchody a nezamýšlí se nad tím jak to je. Ale ti, co nahánějí VOLYče vybírají z celého světa rozinky a na základní podíl na půdě, rozpočtu, bydlení, ze cheba , soli a vody serou.

            • Krtecek napsal:

              Rovněž vás upozornuju,že v tom kapitalismu BEZ PRiVLASTKu je obsaženo gangsterské rabování planety ,války vylupování čo nění přibito a další maras.
              Tak si laskavě borci zazpívejte lidovou písničku

              NESERME SE A ZKUSTE SLEDOVAT CO SE DEJE.STEJNE VS TADY VSECHNY pozavíráni do koncentraku krycím názvem FEMA kterých je v ejmefice postaveno psům uz osum set

  4. WIKINGER Petr napsal:

    PODIVEJTE SE KDO CHCE NA STAV NAŠI POLITICKÉ TŘIDY ŠMEJDŮ

    analyzu provedl docent Valenčik.Tak ne,aby jste přitom usnuli.Zajimave jsou i diskuzni přispěvky pod jeho články.Doufám,že se mi to povede.

    http://www.novarepublika.cz/2017/06/volby-cr-2017-krize-programu-stran-ods.html#more

    • WIKINGER Petr napsal:

      STAV GENERÁLŮ V HLINĚNE PEVNOSTI POLITICKÉ TŘIDY ŠMEJDŮ

      a jejich vojska nám analyzoval pan docent Valenčik.Je to dlouhe čtení bez návrhu jak ten maras řešit,ale nevadí my to tady uděláme panu docentovi jako dáreček.
      Možná kdo to vydrži přecist mu napište na jeho web,že popisy jsou dobre,ale návrhy řešení ještě lepsi.

      http://www.novarepublika.cz/2017/06/volby-cr-2017-krize-programu-stran2-ano.html#more

      Fa3ismus je spole4enstvi pen2z a moci.Je to pavda nebo ne.

      • WIKINGER Petr napsal:

        TENTO PROGRAM PRÝ MAJ) KORPORACE A PROTO HO ANO BUDE mi LIP NESMÍ ZVEŘEJNIT.

        -zprivatizování rozuměj ukradení zdravotnictvi
        -vyhnout se zdanění a být tak nesolidární a svina
        -vyplenit státní pokladu a zadlužit stát
        -realizovat nejnovějši doktrinu neomarxiamu
        s novou diktaturou humanistu
        -snížovat mzdy
        -zničit nebo zneutralizovat odbory
        -prostřednictvím ČNB vykrást kapsy svých voličů
        -demontáž školstvi a sociálního zabezpečení
        -odstranění penzí a penzijního věku

        atd.To vše s pomocí ohlupovacího režimního tisku,který bude tvrdit,že mensina boháčů zastupujíci NWO je většina..

        • Sasin napsal:

          Zdravotnictví je jedna z věcí, které už mělo být dávno zadarmo pro synky a dcérky od naší mámy. A aby se tam nechodili bavit hypochondři, bonusový systém. Jsi tu po desáté, dostaneš méně. Nebyl jsi tu dvacet let, to je dobře. To samé platí o dopravě a ostatních záležitostech, třeba s vodou. Spotřebováváš méně máš bonus, plýtváš, bonus nemáš. A tak nějak by to mělo být směřováno, ale až po KONzultaci s nějakým filozofem, co to s lidma myslí tak nějak lidsky. A gdyby se děcka učili ve školách jak se volí potřeby a jak se o tom rozhodovat, věřím že ve stáří jako gdyž najdou. Život je pak proškolí a na konci z nich budou moudří lidé, poradcipři zapisování a volení potřeb.

          • proud napsal:

            Kdyz v tom budou lidi vyrustat,ucit se to ve skolach a hlavne jeden od druhyho,a hlavne jim to bude jasny,nebudes potrebovat nejaky bonusy…….

          • Krtecek napsal:

            No pane Sasine,bonus systém existuje v Německu ale v opačném gardu,Musíš do zubaře dojít aspoň jednou ročně a na potvrzení je bonus sesitek.Kdyz nedojdes a pak po dejme tomu potřebuješ můstek pak ho platíš sám a pojišťovna se na tebe vysere.

            • Sasin napsal:

              A zrovna ty zuby že. Stačí do nich v mládí jednou zavrtat, šak do nich nevidíš, a pak kvůlivá tomu běháš po zubařích celej život. Málo platný kartáček na zuby. Ale gdyž něgdo toto považuje za legální činnost, tak stvořitel jen zakroutí hlavou a řekne, budiž. Dá se i dočíst, že některým rostou třetí zuby, ale v gdyž to KONzultují z mmozkem, co jim tlumočí rozhodnutí vlády o důchodech a zaručené INformace z mediKAMENtóních výzkumných ústavů na kurvení života, rozmyslí si to a raději vypadnou. Pak je čistá plocha pro nadstavbu, můstky a jiné náhražky za peníze a dépéhá, které by normální lidé, co žijí průměrně do 144 let nigdy nepoznali. Ať zhebne zdravotnictví, ať zhebne genocida národů. Heh

              • Krtecek napsal:

                Takovými příspěvky se pane Sasine zasunujete mezi naše přední lidové filosofy a řeknu vám,jak tak budete psát dále mohou se prý opravdoví nasi filosofové jít zakopat do země nebo se dát vycpat.

                • Sasin napsal:

                  Gdyž čtu kolikrát o tom sociálnu, tak se mě zvedají oči jakoby chtěli vypadnout. Některým se nelíbí eugenika eu, ktará zešílela, takové malé šílené dítko s vypadlým mozkem. A voni mají v hlavě jak toho mrzáka vyléčit nebo se jako poučit, a jako bouchli do teho stolu pěstí, že teda takhle né, že si eugeniku a volební fašounství chtějí ohnout tak aby si mohli zvolit vlastní eugeniky a genocidníky, kteří našim ženám dovolí jako rodit čtyři děti a jako jí za to zapíšou do notýsku tu blbou dobu jako „pracovní nasazení“, aby jako ty ženy na stupních důchodového vítězství nestáli až v davu a uvolnili jim místo alespoň na bramborové příčce, hned pod zloději, eugeniky a honiči daňového ujařmení. Vo koho se jako opřou, gdyž celej svůj lokajskej život a poslušnost systému volili pravidelně s očekávaným ziskem, kterej dycky v zastoupení jinému vzali z kapsy a ti jim to šoupnuli na mordechajckou knížku, se kterou se pak vohánějí jako plácačkou na mouchy jak voni byli mohutně „pracovití“ či užiteční (bych se z nich posrál) a voni gdyž začnou navrhovat řešení, tak to je opravdu počteníčko. Jim nejde vůbec o ty fronty lidského dobytka co se řadí u brány masokombinátu, řeší jen to aby se blboni nepředbíhali a nešlapali jiným na kopyta. Nepamatují si jak lidský dobytel se ještě volně pásl na kulturních pastvinách, plných mléka, medu a strdí a vůkol tolika různých plodných stromů. Už si to nedovedou ani představit. Že je jako málo otroků na jejich důchody. :-) Třeba pohle na svět šmeka, či slimáka co záno otevře vočí a kolem něj tolik žrádla a tolik bezvadnejch míst na přenocování. Nebo si nedokážou vůbec představit RAdost krtka, co vykutal bez stavebního povolení další padesátou ložnici a hafol metrů chodeb, gde mu žádnej fašista ani socialista nenařizují šmejdský materiál, jinak nedostane povolení, podle globální rovnice prorůstového poloměru rozpadu. Marná sláva lkaní nad neplodností populace, která i u toho plození bude mít poradce a natalitě s kalkulačkou na důchodový věk aby se náhodou nigdo z té lidké fronty masní kafilérky jen tak nutrhl. A tím se bavěj staří kokoti, kteří ve škole neměli žádný předmět o volení vlastních potřeb, čímžto dnes zaujímají pozice oslů a blboňů, kteří by nejraději v té frontě udělali nejraději zasedaví pořádek. Muheeeeeee

            • Sasin napsal:

              Toho se chytnou blboni a začnou žvatlat cosi o masové dostupnosti zdravotnictví, které řídí přímo z miniSTERSTVA mafie nějaké podivné strany, které pré podle Dubčekova paragrafu nesmějí sahat na stát a vysedávat na státních židlích, a začnou vysvětlovat blboňům jaká je to paráda celý život dřít jako mezek a rány z takové činnosti jim pré ve slevě vyhojí RANhojiči, motivovaní na výdělek. To jsou zájmy, by se jeden posrál. A co ostatní? Třeba ve stavění špitálů a cest, gde se blboni můžou zapleštit a cizí kurvárnu si po dálnici dovézt na své náklady, je stejná písnička o vydobývání blboňské renty jako na ostatních zbytečných, prorůstově prodělečných opatřeních, páč v konečném důsedku je z teho stejně jen válka, bída, nemoce a smrt. Gdyby se alternativci zabývali tou logikou, museli by automaticky dojít na druhou stranu cesty, odbočit jinam a zapřísahat se, že s těma, co to chtějí si nesednou nejen za jeden stůl, ale ani jim nepřijdou na jméno. Vidíš kolem sebe hodně takových příkladů? Zkus alespoň jeden. Heh

    • WIKINGER Petr napsal:

      TAK CO BUDE SE VÁM LÍBIT STŘELBA Z NAŠICH PUŠEK PRAVDY NA HLINĚNOU PEVNOST POLITICKE TŘIDY ŠMEJDŮ?

      kde uprostřed pevnosti vlaje na věži vlajka s nápisem

      VZHURU K NEVOLITELNOSTI,

      http://www.novarepublika.cz/2017/06/volby-cr-2017-krize-programu-stran3-cssd.html#more

    • WIKINGER Petr napsal:

      ZATIM CO V HLINěNe PEVNOSTI SI PŘESTALA STÍILET CSSD DO NOHY A VPALILA SI TO RADSI DO HLAVY

      jsou komuniste NEPREDSTAVITELNĚ CHYTŘEJŠI.Tam prý poroučejí přecedovi diversanti v jeho vedení a namisto,aby upravili svuj web,aby vypadal jako NR posilají sve voliče do lamparny tj na facebook-gratulujeme.Potěš pánbůh a zlé pryč, muheeee

      http://www.novarepublika.cz/2017/06/volby-cr-2017-krize-programu-stran4-kscm.html#more

    • WIKINGER Petr napsal:

      NEŠTASNÍK NA KONCI, ODS SE OD POSLEDKA,KDY DOSTALO DO ZUBŮ

      nijak nezměnilo,ani oni nejsou schopni pochopit,že mají do prvního článku naši Ustavy doplnit tam chybějící jedno slovo

      SOCIÁLNÍ STÁT.

      NO byli to oni,kteři nam tu přivlekli ten kapitalismus BEZ přivlastků a dobře vědeli,že je to nejhorši verse kapitalismu,která se dala inspirovat gangstery a doživotně je bude asi bude hájit.
      Kdo to nevi tomu to připomínam,aby volil své vlastní rabováni.

      http://www.novarepublika.cz/2017/06/volby-cr-2017-krize-programu-stran1-ods.html#more

  5. WIKINGER Petr napsal:

    NEKOLIKRAT MĚ CENZURA MINISTERSTVA ČSSD NEPUSTILA PSAT TAKŽE.

    Hotove přikazani Desatera voliče by mohly být tyto

    ANO SOCIÁLNÍMU STÁTU DO PRVNÍHO BODU NAŠI ÚSTAVY,KDE CHYBÍ

    ANO PŘIMEMU A PERMANENTNÍMU DIALOGU A LA HAVEL

    ve formě otevření zablokovaných diskuzních rubrik na webech námi placených politických stran a hnutí TZV.Džopův projekt,KTERÝ BY MOHL NAHRADIT PŘIMOU DEMOKRACII.

    ANO POUŽITELNÉMU ZÁKONU O REFERENDU.

    Zde je známo,že ho nedokázali ti prý nasi zástupci vyrvořit za CELÉ .

    ANO NEPODMÍNĚNEMU ZÁKLADNÍMU PŘIJNU.

    NE KAPITALISMU BEZ PŘIVLASTKŮ

    Takže pokud mi to cenzura pusi uvítáme tady i dalši třeba i vaše návrhy

    • Krtecek napsal:

      Ke každému bodů se plánuje vysvětlení ci definice.Musite se volové ptát protože kdo to má vědět ajinak poznat co chcete nebo taky ne.At každý napíše proč se nechce modlit k Desateru voliče bo to je jeho zájmu.
      Stačí když už to odmítají ti zmetci z politické třídy Smejdu.

    • Krtecek napsal:

      Myslím,že tam přijde další přikázání v tomto navrhovaném změní

      ANO podpoře a ochraně drobných a středních podnikatelů a živnostníků,že kterých vznikne po zavedení pojmu Sociální stát mohutná vrstva.Jinak ne a budou vybití oligarchou zvaným proklatý fašista který je u nás zástupce NWO jako kuřata.

    • Krtecek napsal:

      WIKi přemýšlí nad dalšmi přikázáními které se mohou i flexibilně měnit.Rovnez informujeme,že se dostavilo svobodné rádio a udělají sestřih rozhovoru aktivity ANS které OSV navrhuje úpravu jejich Programu pro potřeby voličů.Prozatim nevíme zda věci chápou.
      Je docela možné,že budeme muset aktivovat Hnuti Tři hvezd

  6. Krtecek napsal:

    Je tu prvni reakce,že je Havlovo jméno tak špatne a vyvolá proto protireakci.Tady se nepoužívá jména,ale aktivity tj

    Požadavku DIALOGU s režimem,který si usurpoval hlasy volicu za účelem jejich terorizování zejména a to nejen doktrínou neomarxismu.Dzopuv projekt bude pod tímto přikázáním zopakován a říká,že musíme budovat sílu proti síle.
    Proto použijeme přesně podle pana Dzopa jejich sílu a doufám,že chápete tu nepolitickou stránku věci musíme jim psát co chceme jinak se budou vymlouvat,že to co chceme nevíme a tak budou vyrábět vadné zakony donekonečna.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!