loading...


Čo by sa udialo, keby sa vytvorila Slovanská Únia?

slavic

5ti minutové animované video se slovenským dabingem. Autor videa rozebírá především statistiky týkající se obyvatelstva slovanských zemí.



loading...

131 Komentářů k Čo by sa udialo, keby sa vytvorila Slovanská Únia?

  1. Fotografka napsal:

    Tento nápad se měl uskutečnit dávno. Alespoň v době Obrození, nebo když už, tak po válce. Před časem vyšel článek, kde bylo vysvětleno, proč k tomu dosud nedošlo. Je to velká škoda pro nás Slovany.

    • WIKINGER Petr napsal:

      V CESTĚ USKUTEČNOVAT MYŠLENKU SUS KTERÁ VYZNĚLA VE ZDEJŠI DISKUZI NESTOJI JEN POLITICKÁ TŘIDA ŠMEJDŮ,ALE I TENTO WEB.

      neni uzpusoben dalši připadné diskuzi o tom,jak by se mohlo dale postupovat.Brzy totiž tento člának zajde za obzor a jak vite rubrika NEJČTENĚJSI nemá dostatek oken,aby se tam mohlo v pripadne diskuzi pkračovat.

      MUSELA BY SE TOTIŽ NAJIT DOSTATEČNÁ VĚTŠINA OBČANŮ,KTERÁ BY TO CHTĚLA A PODPOROVALA.

      • WIKINGER Petr napsal:

        Bohužel nevime,proč se tomuto webu nedaři blokovat cenzuru ČSSD,která dalši přispěvky v tomto okamžiku zablokovala.

    • WIKINGER Petr napsal:

      ŘEČ TOTIŽ BYLA O DESATERU VOLIČE A ZUŘIVEM ODPORU REŽIMU

      v tomto směru se totiž nikomu z hnutí a z partají nepodařilo sestavit podobný
      Program V ZAJMU VOLIČŮ,KTERÉ VLASTNĚ MAJÍ ZASTUPOVAT.

      Právě tato skutečnost způsobuje,že se politická třida Smejdů zoufale brání svou ignoranci v jejich hliněnou pevnost,kde uprostčed vlaje vlajka s heslem

      VZHŮRU K NEVOLITELNOSTI.AT ŽIJE LEŽ A PODLOST!

      Domnívají se,že to do války doklepou.
      Kdoví,zda to naše Pušky pravdy stač korigovat.Bude tady dost občanů,kteři si ve svem zajmu osvoji co je pro ne už napsano v DESATERU VOLICE?.

      Ono totiž jde jeho body modifikovat i pro SUS tedy Slavic Union States,kterou by první občane možná podporovali JAK DOLE P)§I,což by ovšem znamenalo podporovat nejprve vznik NOVÉ REPUBLIKY ČR obsa6en0 v DESATERU VOLI$E.

    • WIKINGER Petr napsal:

      TO,ŽE DESATERO VOLIČE KE KTERÉMU BY SE MĚLY MODLIT VŠECHNY STRANY A HNUTÍ LZE VE SMĚRU SUS MODIFIKOVAT JE VIDEĚT HNED

      z PRVNÍHO PŘIKÁZANÍ.které zni.

      ANO SOCIÁLNÍMU STÁTU DO PRVNÍHO BODU NAŠI ÚSTAVY

      Co to Sociální stát je uvidíte všicni v definici.

      Sociání stát je typ solidární společnosti,kde vláda přejímá odpovědnost za politickou,sociální a ekonomickou prosperitu.

      Jak by to znělo pro SUS MUŽETE VIDĚT ZDE.

      SLOVANSKÁ UNIE STÁTU JE SOLIDÁRNÍ SPOLEČNOST,KDE VLÁDY PŘEJÍMAJÍ ODPOVĚDNOST ZA POLITICKOU,SOCIÁLNÍ A EKONOMICKOU PROSPERITU DANÉHO STÁTU UNIE.

    • WIKINGER Petr napsal:

      DALŠI PŘIKÁZANÍ,KTERÉ POŽADUJE PŘIMOU DEMOKRACII..

      ve forme otevření zablokovaných rubri polit.stran a odhaluje,že nynějši tzv.přimá demokracie požadovaná prý některými stranami je obyčejný podvod už bylo znovu zablokov.
      Nesmíme tedy střilet z našich pušek Pravdy a dělat do hliněné pevnosti polt.třidy ŠMEJDU dírečky..

    • Krtecek napsal:

      Požadavek otevřít zablokované diskuzní rubriky na námi občany placených webech webech je požadavkem

      OPRRAVDOVE PRIME DEMOKRACIE A NE PODVODU,KTERY JE PRIMOU DEMOKRACII NAZYVAN.

      Ne nadarmo chce právě to druhé přikázání Desatera voliče a požaduje v tomto směru zakon!
      Proč musejí být zlikvidovány takové weby jako je NWOO a proč ze zákona nejsou podporovany z našich peněz peněz rozpočtu!
      Nač tady máme rozdávat dobře rady Elite Šmejdů,která po uchopení moci bude své voliče terorizovat cenzurou,kdy komunistická byla jen procházkou růžovým sadem!

    • Krtecek napsal:

      Od samého začátku je pan Wikinger cílem útoku politické třídy Smejdu,která brání Programu volícu nyní s názvem Desatero voliče v uveřejňování,aby sami voliči v diskuzi pochopili,že musí ve svém zájmu tento svůj program podporovat a zadat,aby si ho dáli strany a hnutí do svých tzv Programu,čehož se přímo zoufalé boji tak nenormálně,že to k cemu se v Desateru mají modlit je přímo dělo Pravdy,kdy jejich hliněná pevnost pod vlajkou

      Vzhůru k nevolitelnosti.At žije lež a podvodné jednání proti těm kteří nás zvolí,

      dostane obrovskou trhlinu!

      Ono tezimy nepadají pod zbraněmi,ale co když je nahradí atomová síla slova!

  2. Robo napsal:

    Skutočná Slavjanská únia je omnoho väčšia.
    Dokument vychádza z hisTórie, nie z dejín.

  3. Sasin napsal:

    Není vám, divný ten Rakouskomaďarskorumunský jako neslovanský průsmyk vedoucí odněkud jako někam. A kam?

    P.S. Je to vážně tak složité sednout za stůl, všichni slovanští plemeňáci. Hodit na papír dohodu , že to dáme dohromady hospodářsky, kulturně, vědecky, filmově, pěstebně, a ták? V čem je problém? Gdo dycky u teho stolu seděl? Byli to vůbec našinci?
    A gdyž by to bylo, zašmátralo by se v dějinách a těm co jim bylo pomoženo k zmutování či násilím odebráno slovanské semeno nabídnout fakta a nabídnout připojení. A dál jako o těch podílech …Heh

      • Sasin napsal:

        Stává se mi, že gdyž se mě začne nědo zamlouvat svým projevem, najednou to v hlavě zaskřípe, kolečko se vzpříčí a dojem je tentam. Vzpomínám si na dobu, jak šmejdi potřebovali vytvořit chátru zbohatlíků. Udělali tlusté čáry, skartovali doklady, dokumenty a spisy. Zhasli světlo a vrhli se na majetky všech. Toto ještě jakžtakž umějí okecat, navazujou na to své myšlenkové pochody, zamýchají do teho podivnosti světa a podpoří to novinkami o zvěrské víře, která všechny lidi doblbala na kvadrát a zničeho nic z nich vypadne hotový aforizmus o těch, co už vypadli ze systému, co jsou už na druhé straně a serou na blboně jakéhokoli květenství a začnou je litovat a vůbec jim nedochází, že díky nim si vůbec uvědomujou svinstvo tohoto světa. Že oni jsou už dnes jejich odrazem v zrcadle a nedovedou si představit ani ve snách, že hlavně jim se musí udělat tlustá čára. Navalit podíl na neprodejné půdě, podíl na neprodejném rozpočtu a vytvořit ty nejkrásnější podmínky aby mohli se všemi volit to co potřebují za pomoci jen a jen svojí vůle, o které se blboňům zatím ještěani nezdá. Že ti, co kradli jako straky budou pro ně přece jen stále slušní, uctihodní, byť hajzlové. Jak todle okecat.

        • .lak napsal:

          Mají trh trhů trha a obluzené, pardon natěšené workoholiky na soutěž na dno. :-) Tam těch systémových pák vytvořili více na neorientaci zběsile pádivých pro úžery vytvářející proud strhávající vše žádoucím směrem pro velkomožné feudalizující nóblés. Samozřejmě primárně jde o moc protože mají vše a pauperizací a bezprizorností těch v okolí dosahují zcela kvalitně exploatovaných a plácají si je jak spratci plastelínu. A výsledky jsou v poloviční islamonaturoretardoúpadkové industriálky choreografie dementů eu po brexitu zřejmé, nemlich zde v rozvojové zemi za mrzké mzdy.
          http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/10731-vzath-jezis-papez-frantisek-nebezpecne-skodlive time 11:50

        • Krtecek napsal:

          Já jsem pro nerozptylovat se tim co bude,ale starat se o naše podíly v rozpočtu ve formě nepodmineneho základního příjmu než ho zas polít.trida Šmejdů volbami rozkradené!

        • Krtecek napsal:

          Všimli jste si,že někdo uprostřed te vlajky dál stylizovaný hakenkreuz,který je snad v nemeckem Wawelu?

          • Robo napsal:

            Ty ignorantský debil (už ti to niekto MUSEL napísať)!
            To je Kolovrat, náš prastarý symbol, jeden z oberegov!

            • proud napsal:

              To je ta vecna neznalost na kterou porad poukazuju,kdyz to rozsiris celkove obecne,pak se dostanes k dalsi veci z mnoha proc je to jak to je a ne jinak……

            • Krtecek napsal:

              Robo na Wawelu to je a je to symbol pod kterým se schazeli SS a provozovali tam jejich kult.Zajed si to tam vyfotit!
              To že to je symbol na vlajce a nevýhodných tím co píšeš na věci nic nemění
              Nemohu za to,že jsem všímave zvire!

            • Krtecek napsal:

              To jsem vcelku rád,že jsi vyjel z garáže.To o čem píši se jmenuje ve skutečnosti WEWELSBURG okultni místo SS Himler!
              To že to tak je se nemusí prat se Slovenskem.
              Dyt jsme bratri takze ne debilové,že ano?
              A co říkáš návrhu Desatera voliče,nevidím tu tvoji zděděnou reakci!

              • Robo napsal:

                Ja neVOLím, zastupiteľská „demokracia“ je otrokárske zriadenie.
                Hotové, vybavené.

                • Krtecek napsal:

                  My tu a!e půjdeme volit a z nouze pokud se nenajdou naši zástupci vhodíme prázdnou obálku.
                  Nevolit je nesmysl i když my tu používáme na definici nynějšího režimu poučku pana Sasina!

                • Sasin napsal:

                  Otroci se naučili najít spásu v zotročení druhých otroků, kterým se podařilo nebo už mají skoro naplánované únikové cesty. Nebo třeba mají už podhrabanou celu, „šak tam už viděli kousek života, kořínek a malilinkatý lísteček“, což jim říká že se hrabou správným směrem. Muheeeeee. Mají naučené intelektuálské popisování světa podle oficiální šablony, ale ve skutečnosti plánují východisko z nouze světa ještě větším a snadnějším zotročením. Gdyž je něgdo vyzve k vyjevení svých životních postojů a nedávají pozor, sklouznou po zkumavce do obecného vzorku, který jim říká. Ti co se chtějí od systému odlepit jsou vlastně chudáci, příživy, co se nechtějí otrokářům neustále přizpůsobovat, co se jim v životě nedaří, že je jim potřebné prodat sociální pomoci uvázané při čísle popisném, čísle ovčanském a čísle všech ostatních poplatků a celé řady výpalného. Že jjejich zaškobrtnutí se dá léčit, že se pak znovu dokážou do někoho nebo něčeho tak svěřepě zakousnout aby nevypadli z oblíbeného státního kolotoče. Dokonce jsou schopni jim poradit aby si pořídili silnější kolíčky na prádlo aby furt nepadali z natažené prádelní šňůry, kam si mají pořádně připnout , i svůj baťůžek s 50kg harampádí. Každej den slyší, že i o to je může nějaká organizace legálně obrat, což je horší status než těch odsunutejch po válce. Slyší zaKON, co květnatě říká, že celý jeho rod za celou dobu své existence se dopracoval k 50kg sklíček a plechovek, že za víc to jako nestojí. Gdo by se divil, gdyž řeknou, „polibte mě prdel“. Věřím, že gdyby odsouvaným a přisouvaných cizincům připadly dávky těch nejnuznějších, že většině blboňů by to pak ani nevadilo. Že gdyby přivandrovalci makali na jejich polorobotních místech a voni se mohli uvolnit k panskému životu, že by to bylo úplně pro ně v pořádku a volili by ty největší zmetky, kteří by jim takový život udržovali. Pravda, chytřejší otroci si na to dávají pozor, ale ten puch v hlavách prostě přez slámku colalokovy limonády nevyvětrají. Oni se ve skutečnosti nigdy nemůžou inkarnovat, páč potřebují k životu nekonečnou, otupující „práci“, což v jiné dimenzi bude asi zásadní problém. Muheeeeeee
                  Zdravím, Robo

                • .lak napsal:

                  Gdo nevolí je proti sobě protože spolčení na koloniální rozvojovku za mrzké mzdy si korýtka podělí. Hotové Time 11:33
                  http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/10684-macron-g20-lidr-chtel-stat

                • Sasin napsal:

                  Nízká úroveň života, mezd, roboty a pracovně nesmyslných činností musí být nízká aby plody sežrali slimáci, které u rozdělování nigdo normální nechce.. Nejsou to jen obyčejní slimáci, jsou to dlouhodobě, tisíce let učení slimáci, paraziti, kudlanky a kobylky co sem choděj sklízet. Jim to není možné vysvětlit, že toto jsou naše podíly, jako to nebude možné vysvětlovat celou věčnost černým blboňům co si spletli tento „světadíl“ s komunistickým koloniálem. Nigdy to nebylo o ničem jiném než o podílech, páč Slovan by měl umět být především soběstačný, měl by umět technologie, třeba betonu Inků, co mordechajci řežou dodnes měděnýmí pilkami. Slovan by měl vědět co je kolo, že rodná půda se neorá. Přikládá se na ní. Měl by vědět, že nemoce jsou z nedostatku a zlého úmyslu, zlé vůle. Měl by umět vyžít z jednoho hektaru půdy, se kterou vytvoří pouto lásky ( né hospodářa se zahnutou kosou) . Měl by chápat vztahy mezi rostlinami a člověkem. Rostliny taky jen berou jako blboň. A Blboň to pak bere kompletně, ale bez souvislého chápání si můžou i z rostlin vytvořit nepřátele. Přesně tak jak se v tomto nepřátelském systému chovají lidi mezi sebou jako svině, ludry, hajzlové a vyscanci, co si dovolují ve jméně své víry,“práce“, které je dovoleno vše, zabíjet, okrádat, penězoměnit, lhát, kurvit a kazit svět, gdyž za ni něgdo zaplatí. Stovky let víme gdo to platí a stále jsou na živu. Nechčijou na jejich hroby kuny anini krysy. Není snadné se v tom dneska vyznat. Nemilme se, že to blboni rozklíčují nádobou, která je vylízaná dočista až na dno, že zčista jasna procitnou, že se probudí a jako nefalšovaní zombí vylezou z tohoto kapitalistickosocialistickokomunistického hrobu a začnou zpívat na nebesa, „já su tááády, slyšíííí měěěěě něgdóóóó…“. Bez nakládačky, NWOOkradení a zneuctění si budou stále myslet, že to je jen sen. Že to přejde. Takový příběh z pohádky. Šak i komanči do našinců valili nwoo, gdyž většina pohádek je o princeznách, princích a jiných královských pijavicích. To dycky hloupej Honza, asi z Prahe šel na zkušenou do ciziny a naučil se tam latinsky. Muheeeeee

                • .lak napsal:

                  Pam padam padam, jo.

                • Sasin napsal:

                  Už i ti negři si z bělochů dělají prdel. Blboňstvo tudíž dosáhlo bodu ovulace.

                  https://youtu.be/tSZQdNQ2yTM

                  https://youtu.be/RGldFwHMj_I

                  https://youtu.be/4mVcnG6r83I

                  https://youtu.be/vrJLPKtTOFQ

                • Sasin napsal:

                  Už i ti negři si z bělochů dělají prdel. Blboňstvo tudíž dosáhlo bodu ovulace.

                  https://youtu.be/tSZQdNQ2yTM

                  https://youtu.be/4mVcnG6r83I

                  https://youtu.be/vrJLPKtTOFQ
                  Je připraveno počít.

                • .lak napsal:

                  Tradiční ovápnění šišinky :-)
                  https://www.youtube.com/watch?v=cPQsUn-Sep0

            • obycejnilide7 napsal:

              Robo,
              zdravím Tě a jak řiká soused,
              nabereš blbců a nevíš co s nima.
              A to video navrchu taky nic moc.
              Ať se daří Tobě i kozám! :)

              • Krtecek napsal:

                Robo oceněn to co píše nás lidový filosof Sasin.Stejne mi vrtá hlavou proc se přímo rochnis v tom co nazývás otroctví a nikdy jsi nás vsechny nepochválíl jak jsme my tu proti otrokářům z politické třídy Smejdu povstali a děláme díry do jejich hliněné pevnosti našimi puškami a děly Pravdy!
                Máme tu všichni domněnku že jsi buď nemocný nebo ti vyřezali koule a tak jsi možná eunuch?

              • Robo napsal:

                Zdravím OL, zdravím Sasin!:-)

                Ďakujeme za prianie, nápodobne:-)

          • obycejnilide7 napsal:

            Krtecek napsal:
            3.8.2017 (8.29)

            Blbče vole magore inženýre,
            svastika je již tisíce let naša Slavjanská.

            • Krtecek napsal:

              Dyt to píší že ten hrad WEWELSBURG to má z doby,kdy jsme obsadili Německo.Radi by SS Himler byli stejně silní,ale nakonec jsme je my Slované pobili a oni začínají znovu a tak proto se i my Šikujem,aby byli konečně zdemolování na sracku!

        • Krtecek napsal:

          Co tak začít propagovat místo dalekých chimér něco hezký zemitého!
          Dal jsem Wikimu info,jak je organizovaná armáda ve Švýcarsku a on hned navrhl,že nebudeme proti NATo,ale za to.
          ŠvajcArmy je perfektní organizovana branná moc,která za 12 hodinky schopna mobilizovat 1 300 000 silných mužů a dobrovolných žen!
          Na hranici jsou připraveny palposty,které nejsou hned vidět.Dela jsou třeba v bunkrech maskovaných jako domy atd.
          O co se lozite,že by diskuze v tomto směru prospěla nejen ČR ale i budoucí slovenské unii!

        • Krtecek napsal:

          Takže deváté přikázání Desatera voliče by mohlo znit takto.

          NE NATO ale za to.

          Následoval by Krátký popis organizace Svajcarmy.
          Zná ho někdo ze zdejších lidových komentatoru?
          Ono podívejte se že NATO není schopno ubránit hranice před před samopalnika z IS kteří dostávají od strejdy Putina na deckel tak se stává zbytečným i když pan ANO BUDE HUR záda,aby se stalo z obranného paktu paktem útočným jak teď napsal v jeho seznamu nařízení z jeho NWO,které tady zastupuje v ČR!

          • Krtecek napsal:

            Kdo je proti naší budouci Svajcarmy to tady může napsat taky a sdělit proč.
            Mlčení bude znamenat souhlas.
            To je to právě ořechové které zbývá prodiskutovat na prvním místě!
            Tak co tygři mám pravdu nebo né?

            • petr napsal:

              Švýcarsko je iluminátský trezor. Nějak holt museli blboňům zdůvodnit proč ho nikdo nenapadl. I Hitler se tomu vyhnul.
              Tak si vymysleli pohádku o neporazitelné domobraně. Ačkoliv by libovolná armáda smetla tento státeček během 14 dnů.

              • proud napsal:

                ….tak nejak…..

              • Krtecek napsal:

                Naši armádu po vzoru Svajcarmy ještě nemáme a už tu jsou dráhy petr návrhy jak se posrati!
                Zkusme tu metodu per partes a uvidíme zda ta ARABIE A AFRIKA PROJDE!

                • anonym napsal:

                  JSTE k smíchu, Švýcarsko zbohatlo na majetku zabitých milionů lidí v 2. WW. Seděla tam ta sebranka co řídila vraždění na východě.

    • obycejnilide7 napsal:

      Sasin napsal:
      2.8.2017 (21.18)

      Není vám, divný ten Rakouskomaďarskorumunský jako neslovanský průsmyk vedoucí odněkud jako někam. A kam?

      Přesně, naša Únia je ve skutečnosti větší. Šak ono to vše leze na Světlo, snad se posun urychlí anebo ať ten meteor už sem doletí a řádou šupu prosím!

  4. .lak napsal:

    No škoda že nejsou skutečná vzdělání budoucích občanů ale loutkové choreografie funkčně nevzdělaných a u výběrových školastiků dále nevzdělávatelných kteří poté tvoří páteř kocourkova nechutných totalit hlupáčků bulíkova.
    Jsou tu i další reálie které tomuto na rozdíl jiných podmínek jinde přejí a vykrádání svatošmejdy harpagondachejci tedy je tedy již historickým koníčkem parazitických spolčení úžerů obluzovaných eploatovaných dehonestovaných a likvidovaných naivů lháři, podvodníky s hráči kupčíků a penězomněnci s důvěrou lidí likvidovaných systémy “ hry letadlo.
    https://www.youtube.com/watch?v=sHTpAEavFC4&list=PL8AGW2YJjwV3v8BbSYQ2S_HF3hFT8tmb8&index=10
    https://www.youtube.com/watch?v=-FsPoGh8K2w

  5. proud napsal:

    Robo ma recht,nase „rise“ je mnohem a mnohem vetsi……. ;-)….nevim jak presne to myslel,osobne jdu,myslim si,jeste mnohem dal nez jsou fyzicky hranice Veliky Tartarie….. :-)

  6. proud napsal:

    Je potreba sjednotit a rozvinout,uvedomit,celou jedinou rasu,bilou rasu! Aby pomohla vsem…………Zatim ovsem nejsme schopny sjednotit ani jeden jedinej narod sam v sobe,to ukazuje kolik nas jeste ceka prace!

  7. zdenek napsal:

    Slovanská Únia. Věřím, že k tomu dojde, iniciátorem podle všeho bude Rusko, nebo kdokoliv jiný, k tomu to v současnosti směřuje. Jak bylo předpovězeno, Rusko bylo a je hybnou silou všeho dění na Zemi.

  8. Paul Durham napsal:

    Kluci, i ti Jehovisti mají pro ty své „ideály“ organizaci a strukturu , vy máte jen „touhy o velké říši“ . Takže jste na tom hůř než ti Jehovisti se svojí Strážnou věží. A to úplně pomíjím fakt, že všechno ( jako všechno – díky čemu ? ) od desátníka výše mají v té budoucí slovanské unii pod palcem neslované a ti se toho všeho jistě rádi vzdají. :-)

    • Vsetko zacina myslienkou,ktora je nositelom enrgie.Z tisicrocneho
      udupavania sa neda postavit za par rokov len tak.Dufam,ze sa nam
      neposmievas a nehodil si flintu do zita.To nam nie je typicke.
      Alebo nie si nas?

      • Robo napsal:

        Nieje Ti to jasné už z toho, ako sa vyčlenil („vy“ Slovania).
        Ja ho tu vídam už pár rokov. Náš nieje ani náhodou.

        • Islo mi o to,aby ukazal ci ma gule,ale nesklamal a zachoval sa ako ten jeho podareny biblicky genofond.

          • Paul Durham napsal:

            máte pravdu , že jsem se vyčlenil, a rád ,

            Horí ti maštaľ. Horí ti maštaľ.
            Horí ti maštaľ. Horí ti maštaľ.
            Horí, horí, horí, horí, horí, horí maštaľ
            nenašiel sa ani jeden čo by na ňu našťal.
            Horí, horí, horí, horí, horí, horí maštaľ
            nenašiel sa ani jeden čo by na ňu bol našťal.
            ( c. Horkýže Slíže )

            váš spolek básníků „Požár“ píšící o kráse plamenů je k hounu za stávající situace , v tomto se můj vyčleněný náhled na virtuální ROBOSLOVANY nemění

            • jan nowak napsal:

              Ja som malá ŽU ŽU ŽU
              To to je moj mi-krofóón…

              Ak mi dátě swoj $ dolar
              Ja-wám zaspiewám swoj SONG..
              SongUHU !

              H.Slíže & jan nowak

  9. proud napsal:

    Ona je „rise“ a rise.Paklize se bavime o uzemich a jejich usporadani,pak zalezi na uhlech pohledu.Bud se divam podle soucasnyho „systemu“,nebo podle toho chtenyho budouciho,a v tom ty pojmy dostavaji uplne jiny smysly……

  10. Maroš napsal:

    „V práci orgánov činných v trestnom konaní je však celý rad nejasností, čo možno najlepšie ilustrovať na konkrétnom príklade. Ponechávam pritom na posúdenie čitateľovi, či nejde o úmysel, prípadne opatrnosť týchto orgánov zo strachu pred odhalením, že náš štát porušuje ľudské práva ako na bežiacom páse.“

    REPLAY – „že náš štát porušuje ľudské práva ako na bežiacom páse.“

    „Obe sa zhodli, že Milan Mazurek svojím výrokom nespáchal trestný čin popierania holokaustu. Nad ich konaním sa pozastavili viaceré osobnosti, dokonca aj ministerka spravodlivosti Lucia Žitňanská, ktorá vraj nerozumie rozhodnutiu polície a prokuratúry nestíhať poslanca Mazureka za popieranie holokaustu. Je dokonca presvedčená, že skutkovú podstatu takéhoto trestného činu máme v právnej úprave.

    Dôležité je povšimnúť si pravidlá hodnotenia historických skutočností – kam nesporne patrí aj holokaust – z pohľadu medzinárodných dohovorov pod kuratelou OSN a na druhej strane z oficiálne presadzovaného ideologického hľadiska. Čo hovoria o ľudských právach medzinárodné dohovory, ktorých signatárom je aj Slovenská republika?

    Záväzné rozhodnutie

    Od 11. do 29. júla 2011 zasadal v Ženeve 102. Výbor OSN pre ľudské práva. Bolo na ňom prijaté rozhodnutie, záväzné pre všetky štáty, ktoré podpísali Dohovor o ľudských právach, teda aj pre nás. V spomínanom prípade sú relevantné články 9 a 10, garantujúce každému človeku vyjadrovanie svojej mienky bez ujmy aj zastávanie akéhokoľvek názoru bez donútenia. Dôležitý je však aj článok 49, podľa ktorého môže každý vyjadrovať názory na historické skutočnosti podľa vlastného úsudku.

    Za zmienku pritom stojí fakt, že Slovenská republika tento dohovor doteraz nepreložila do slovenského jazyka. Považuje totiž za zbytočné inkorporovať ho do nášho právneho poriadku z dôvodu jeho odmietnutia. Nedopátral som sa však, konkrétne čieho odmietnutia sa obáva.

    Pri ochrane práva vyjadrovať názory bez ujmy nepovoľuje pakt nijakú výnimku ani obmedzenie. Sloboda názoru pritom zahŕňa aj právo osoby zmeniť svoju mienku na základe slobodného rozhodnutia. Nijaká osoba nesmie byť vystavená porušeniu akýchkoľvek práv pre jej skutočné, vnímané alebo predpokladané názory. Je pritom jedno, či ide o postoje politické, vedecké, historické, morálne alebo náboženské. Ich hlásanie sa nesmie považovať za trestný čin. Preto akékoľvek prenasledovanie, zastrašovanie alebo stigmatizácia osoby vrátane zatknutia, držania vo väzbe, súdneho procesu alebo uväznenia pre jej názory predstavuje porušenie článku 19, odseku 1.10.

    Zakázaná je aj akákoľvek snaha donútiť, aby osoba zastávala alebo nezastávala určitý názor. Sloboda vyjadrovať svoju mienku pritom nevyhnutne zahŕňa aj slobodu nevyjadrovať ju.“
    http://www.extraplus.sk/clanok/trestnopravny-moloch

    K tomu bližšie
    Informačná vojna 1. augusta 2017
    https://www.youtube.com/watch?v=8MaWPJUsuNA
    Pokračovanie
    Informačná vojna 2. augusta 2017
    https://www.youtube.com/watch?v=V9Rut9qFfPo

    • Maroš napsal:

      „Programátoři sociální sítě Facebook byli nuceni vypnout konverzační roboty na bázi umělé inteligence poté, kdy ti vytvořili vlastní komunikační jazyk, uvádí International Business Times.

      IBT uvádí, že původně všichni roboti komunikovali anglicky. Ale nakonec někteří z nich vymysleli jazyk pro rychlejší komunikaci mezi sebou, a protože to odporovalo cílům projektu, společnost je musela vypnout a jiné agenty umělé inteligence přeprogramovat na komunikaci výhradně v angličtině.“
      https://cz.sputniknews.com/svet/201708025733013-facebook-umela-inteligence-vlastni-jazyk/

  11. proud napsal:

    Zrovna byla rec v obecny rovine jinde,podle me poucnej moment:

    “ Velkej_Magor:

    Takže upozornění pro všechny Usery na SkT: Nikomu nikdy nikde nepiště, že je dement. I když oprávněně je. Tamní Administrátor Vám za to udělí okamžitý vyhazov v rozporu tracker pravidel protože prostě může o tom to celé je “

    proud:

    Zdar :) …………..“nic si z toho nědělej, všude je to jen o lidech“…..presne,to plati beze zbytku,stejne jako „jak si usteles,tak si lehnes“……….vsechno mame takovy,jaky to dopoustime…..To plati o netu,stejne jako o spolecnosti,pres republiku,kontinenty,az po celou planetu..Lhostejnost vsech je pruser,pak jedinci co „videj“ dal,ale zustanou bez podpory ostatnich,dostanou jen nezaslouzene pres tlamu.

    A jak jsme zazili nedavno tady,a jeste nejspis zazijeme,jsou mezi nami i taci,co takovy situace navozujou zamerne,aby poskozovali fora,at uz jsou placeni,nebo jen sebestredni egoisti kterejm je jedno co zpusobej jako „vedlejsi skody“.

    • proud napsal:

      Apropo,co na to rikas,Durhame?! Dal sis pauzu a mezitim tu radil zkurvysyn a magor…………nevis o tom neco,cirou nahodou?………

  12. Ivan napsal:

    Edvard Benes sa dopustil vo svojej kariere len jedinej zavaznejsej chyby…

    To, ze po Mnichovskej zrade utiekol do Anglie je naprosto pochopitelne…, bol dlhorocnym odporcom nemeckeho nacizmu a staval na obranu republiky armadu priamo proti armade Nemecka…!!! Ak by bol zostal v okliestenej republike, niet ziadnych pochyb, ze by ho Hitler dal zavrazdit (mozno aj formalne cez justicnu vrazdu). Teda sa prirodzene obaval o svoj zivot a mrtvy by uz pre stat nic nedokazal urobit…!!! Pocas vojny robil vsetko to, co mu okolnosti dovolovali… Jeho spoludielom boli ceskoslovenske letecke jednotky v ramci RAF a aj jednotky inych vojsk, ktore sa zucastnovali mnohych bitiek na strane spojencov…!

    A ta jedina a zasadna chyba bola, ze od Stalina po porazke Nemecka, po zacleneni Zakarpatska do ZSSR, neziadal kompenzaciu pripojenim Luzicka k CSR (do roku 1815 bolo Luzicko sucastou ceskych zemi), Niet pochyb, ze Stalin by mu bol vysiel v ustrety a spojenci by s tym takmer urcite boli vyslovili suhlas…! Luzicko by sa bolo vyhlo nasilnej germanizacii…!

    • proud napsal:

      To jsem tady uz nekde cetl driv……..jakej ma smysl to opakovat? Osobne a obecne……..Vsechny jednani lidi tohohle systemu,mi jsou vlastne u prdele,protoze je to vsechno manipulovany a zmanipulovany,cimz nehodlam zpochybnovat dobry veci ktery kdo udelal,ale hodlam poukazat na to ze minulost je tu pro pouceni,ovsem jen v pripade ze ji pozname celou i s okolnostma,coz je temer nemozny,o to se GP postaral a stara neustale,zrejme uz vime i proc. To je duvod proc se soustredim na budoucnost oprostenou od minulosti,zraneni minulosti,at opravdovy,nebo vykonstruovany,maji totiz vliv na budovani budoucnosti a to se zda bejt vetsim problemem,nez uzitkem! Staci se podivat jak se „milujou“ treba Cesi a Moravani,Cesi a Slovaci…………hromady predsudku,obvinovani a zly krve……..pochopitelne bez hlubsi znalosti okolnosti! Sem tam delavam stejnou chybu,at uz vyprovokovanou,nebo ji sam provokuju,proto si myslim,ze casto je ona rozkouskovana znalost minulosti a „moznaminulosti“ ke skode usudku a tu kompletni a pravdivou nemame a kdovi jestli se k ni nekdy dostaneme.A je klidne mozny,ze kdyby jsme se k ni dostali,ublizila by nam vic,nez pomohla.Minulost je plna zrady,krve a bolesti.To jsou duvody proc se soustredim na budoucnost.

      • proud napsal:

        Tahanim minulosti z ni prenasime zlou krev do soucasnosti a tim ma vliv na budoucnost!

        • Maroš napsal:

          Proude – „národ, ktorý nepozná svoju hisTORiu je nútený si ju zopakovať“ – je to ovládač?, alebo pravdivý výrok v tom – že pokiaľ líška môže – do kurína vlezie vždy. ???
          Je ten gazda blb, alebo to robí naschvál? Aby sa mal na čo sťažovať – napríklad.

          • proud napsal:

            Zajima te mozna muj osobni nazor na tu vec.Dost toho prectu a dost o tom premejslim.Vychazi mi ze to s tim narodem a minulosti je hodne libiva veticka a divil bych se kdyby prave proto zustala nepovsimnuta a nepouzita proti nam!!! Kdopak s ni prisel prvni a v jaky souvislosti,kde se vzala?……………popremejslej,jako ja premejslim.Minulost muze bejt osvobozujici,ale taky muze bejt tou druhou stranou mince co ti spoutava ruce a nohy…… ?…..
            PS.: Obzvlast minulost o ktery nevis jiste,kolik je z ni pravda,paklize vubec neco…….

            • proud napsal:

              Duchovno a materialno je takova mince o dvou stranach,nekdy se to prolina,ale vzdycky zustane duchovno duchovnem a materialno pomijivym materialnem! Pricemz ona pomijivost je tu „mozna“ jen pro nas nevedomce………To je dalsi vec,ktera by mi davala smysl,kdyz se zamyslim nad GP a elitama………chteji moc,chteji majetky(penize) ktery jim ji dokazou obstarat.A jsou uz takovy,ktery maji tolik,ze je ta vec uz nezajima a maji to vsechno samozrejme,co chteji tedy dal? NESMRTELNOST!!! Ktera ale fyzicky neni mozna,ale mozna je mozny ojebat reinkarnaci,a na to bych se soustredil,ze to mozny neni nam naznacuje neprokazany uceni o karme,ze ta nepovoli,ale neni to presne to co se chce abysme tomu uverili a dal nestourali do puvodu onech 13 „vyolenejch“ rodin?………proste premejslej……..

              • proud napsal:

                Nebo mas za to,ze takovej treba Rothschild o tom nepremejslel,ze ho to nenapadlo? ;-) . Jsem si jistej ze ho to zamestnavalo velice intenzivne,na co nechavat jmeni a planetu detem,kdyz ji muzu mit sam,naveky,jen s nutnejma „dovolenejma“? ;-)….proste premejslej….kde se berou vsechny ty okultni spolecnosti a proc…..proste premejslej……

            • Maroš napsal:

              Proude – no veď – teraz sa masíruje právo vyjadriť svoj názor. V prdeli je právo – vedieť pravdivé info – čo koho do toho, akým mám názor – ja ho mám právo aj nevyjadriť.

              Och jasné, jasné – pravidlo trhu, pravidlo podvodníkov – čo potrebuješ? – vyrobíme, dodáme, zoženieme! Splníme ti tvoje prianie – tvoje prianie je nám rozkazom!

              Túžite po svojich „vlastných“ dejinách? Bác! – a tu ich máte – NEOchronológia je vám k službám! Kristus sa narodil na slovanskom území – hneď po vašom príchode – bratia a sestry! Môže byť?

              A vy? – aké dejiny potrebujete? Vyrobíme, dodáme, zoženieme!

              • proud napsal:

                Obecnej problem je,ze takhle vlastni hlavou nad tim uvazuje relativne malokdo,vsichni maji „nacteno“ a berou co se jim libi,misto toho,aby hledali pravdu,i kdyby sla proti nim a jejich presvedceni……

              • jan nowak napsal:

                .. je to HO Krista Pána o jedenáct deka wíc -
                mo-HU to tak nechat ??

                • Maroš napsal:

                  Sasin – môže byť, dnes – už od pred obedom, miestni Maďari spievali slovenské udové pesničky – úplne ich zblbla jedna už mierne odžitá Slovenka – do tunajších krčiem baby – miestny zvyk – nechodia, to len Slovenky si prídu vytiahnuť za uši chlapa z hospody. – Maďarky si to nedovolia.
                  Čo sa týka pšoncov – videl som video o rozobratí Poľska medzi Nemecko a Rusko – ono to nemusí byť práve hraničná záležitosť – možno v zmysle politického vplyvu – teraz ten protiruský pohon je len zámienka na to, aby Nemecko, čoby policajt EU, spacifikovalo vlastenecký odpor Poliakov proti EU. Uvidíme.

          • napětí napsal:

            Vznik Slovanské Unie je podmíněn penězi zrovna tak, jako vznik Evropské Utópie! Ta by bez peněz sionských mocnářů nevznikla! Ale kde vzít peníze? Ledaže by nám vzali sociálky, důchody a majetky. A kdo by vlastně naši Slovanskou Unii vyhlásil,zařizoval, chránil a spravoval? Možná ňákej obrácenej žid…pchech.

            • proud napsal:

              ……a jsme zase u toho genialniho vyna;ezu penez a obchodovani,bez kteryho by spatrily sveta uzasny vynalezy tech,kdo ty penize na to nemaji,staly se tedy brzdou a nastrojem absolutni kontroly,ten kdo chce neco vynalizt,vynalezne to jen kdyz ma prachy,kdyz je nema,a on je nema,pak si na to pujci,jeste lip,necha se sponzorovat a tak se stane s pomoci soudu a „spravedlnosti“,ze jeho vynalez skonci tam kde ho mocni nemocny potrebujou a zase mame hovno!!! Neni na case se takovyho prostredku nesvobody a udrzovani lidstva ve tme,zbavit?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              • proud napsal:

                Takze dokud se budeme ridit penezma a jejich zakonama………..zapomente na naprosto vsechno,jste v bludnym kruhu,vzdycky to tam zacne a taky to tam skonci………

                • proud napsal:

                  Mas jen to,na co mas penize a kdyz se ti povede temer nemozny a das do kupy skutecnej balik,rekneme,dostanes se napriklad mezi „oligarchy“,pak je to jeste jednodussi,bud se podridis tem kdo velej vymenou za to ze te nechaji na pokoji a budes jim prilezitostne plnit jejich prani,nebo spadnes z veliky vejsky na tlamu,ta vejska je tim vetsi,cim vic si zvyknes na prepych kterej si muzes koupit a doprat……………kdyz dojde na krajeni chleba,dostanes proste na vyber,ten pad na tlamu je jen zacatek,dal to pokracuje stejne jako u nemajetnejch,strach o postaveni,povest,preziti,az po strach o svoje nejblizsi,tak to funguje.

                • houbeer napsal:

                  Jo proude,rekni mi co ted bych tedy mel poresit….jedem domu,rekneme,ze me vyhodil fasoun…co dělat?-uz jsem si sehnal práci,jedem na okoř.cci snad jsou nekde neprodejne podíly?.

                • proud napsal:

                  Nejsou,jestli nemas znamyho co ma kus zeme kterou by ti nechal,nebo prachy abys si ji koupil,nebo pronajal,mas smulu,takova je realita……Ale jestli se mas aspon kam vratit,mas bydleni,neres nic dopredu a pockej az uvidis sam,nerad bych te blamoval,jsem doma 5 let a jeste porad jsem se neprestal stacit divit……

                • houbeer napsal:

                  Prave ze se kam vratit nemam,aspon ze na mlejne jsou zda se otevření lidem.narazel jsem na ty prachy zkurveny-jdu do prace a budu delat otroka elitam-jako zda se vy vsichni tady taky.ale ja usporim a pak se uvidí,treba tu nekdo ma i kuráž se pridat

                • houbeer napsal:

                  Ke to starší ale je to i tu.mno uz se tesim az vas pozvu na oheň a pokec….
                  http://www.nwoo.org/2013/02/16/deset-let-zkusenosti-s-komunitnim-zpusobem-zivota-alexandr-budka/

                • proud napsal:

                  Nastesti mas aspon kam jit,jak vidim…. :-)

            • Krtecek napsal:

              Napětí nedělej tu shrbený hrbet!Peněz je dost,ale polít.trida prizivnickych Smejdu je krade a nechce je patřičně rozdelovat!
              Občanům to doposud nevadilo ani tomhle jim banksteri ukradli 2 000 000 000 000korun je nevyvedlo z letargie.
              Dám tu hezký článek z Maďarska,aby jste věděli,že pokud bojovat nebudeme pak nás všechny komplet vymění za národ jiný!
              Ti,kdo si ještě nepřečetli co je třeba to najdou v Desateru voliče!

              • proud napsal:

                „Peněz je dost,ale polít.trida prizivnickych Smejdu je krade a nechce je patřičně rozdelovat!“……….je to jeste jinak…..vubec nejsou potreba!!!!! Jenze bez nich nejde ovladat a manipulovat,urcovat…………..jedine ze by si clovek urcoval sam,ale to neni zadouci…….

                • proud napsal:

                  …..proto se ani takzvanej „socik“ neposunul dal,k takzvanymu „komunismu“………..ani to nebylo zamejsleny,jenom jako lakadlo a sliby.Jeste dobre ze k tomu ani nedoslo,bylo by to jen dalsi zdrzeni,protoze ten takzvanej komunismus,by stejne zase nebyl svobodnej,protoze to neni nikdy cil „vladcu“,protoze by to byl jejich konec.

                • Krtecek napsal:

                  Samozřejmě,že peníze nejsou potřeba nenazranym boháčům,kteří nám tu zavedli kapitalismus bez přívlastků.Ten je odrůdou amerického gangsterismu.
                  Proto existuje první a šesté přikázání Desatera voliče,které to bude jednoho dne regulovat.
                  Uvidíme jak dlouho to potrvá a jestli se tomu dokážeme ubránit ,dříve než naše bledě tváře ozari jejich nuklearni záře!

              • Sasin napsal:

                Pokuste se krtečku navrhnout desatero Slovana. Myslíte, že byste to zvládl? Jen deset bodů…Slované pré znali přes tisíc zápovědí.

                • Krtecek napsal:

                  Pane Sasine od doby kdy mi vyprávěl Wiki jak dělal poradce strejdovi Putinovi o tom zabrat Krym si uvědomují potřebnost mu připomenout vaší připomínku.
                  V tomto okamžiku však je bližší košile než kabát a ČR musí být first podle vzoru USA!

                • Krtecek napsal:

                  O vašem nápadů vytvorit Desatero pro vznik Slovanské unie jsem mluvil s Wikim.
                  Myslí si že by šlo na začátek pro vznik použít Desatero voliče a jeho některá přikázání.
                  Na pr.první 1 a 6 by mohlo zůstat jako základ propagace.
                  Museli se by se najít nadšenci,kteří by vytvořili web s moznosti prodiskutovat událostí a novinky ve státech vznikající Slovanské unie.
                  Jsou tu už i nápady jak financovavat vznik Nové republiky ČR a stejně by se daly použít pro vznik Slovanské unie.

                  Pokud se podaří neodevzdává zdarma naše hlasy za koblihu a dát si zase ukrást moc může se to zkusit.
                  Musíte pane Sasine zkusit tento nápad i sám rozvíjet.
                  Má to náboj,ale věřte zkusme nejprve ČR first!

                • Krtecek napsal:

                  Závěr úvahy o propagaci vzniku Slovanske unie je,že by bylo možná účelně vytvořit nejprve funkční protototyp státu který by k Unii jakoby vzorove válcovali cestu.
                  Desatero voliče by mohlo být toho vhodným podkladem a hnutí Tři hvězd prováděcím plánem nebo co nebo jak!

                • Krtecek napsal:

                  V podstatě co se týče webu je tu už hotový NWOO kterého máska by se mohla přizpůsobit a použít.Tento zdejsi web může takové funkci zpočátku vyhovovat a naši výborní lidoví komentátoři by mohli dávat i NAVRHY jak ho v tomto směru prizpusobit.
                  Kdo si myslí,že by to nešlo ať napíše proč!

            • obycejnilide7 napsal:

              napětí napsal:
              3.8.2017 (14.35)

              Vznik Slovanské Unie je podmíněn penězi zrovna tak, jako vznik Evropské Utópie!
              ————

              kokote.

              • proud napsal:

                Mozna mi neco uteklo,ale proc „kokote“? Vlastne ma pravdu,v tomhle systemu se bez penez a kontroly s nima spojeny nehnes!Nejdriv je potreba ho shodit a vymenit,pak by ona „unie“ mohla jit s nim,byla li by ovsem ale potrebna.Kdyz budou lidi uz tak daleko a pochopej nutnost vymenu systemu,myslim ze se vsechno dost zmeni……

                • proud napsal:

                  Tim minim,ze Slovanstvi bude samozrejmosti jak bejt ma,to nikdy nemelo bejt jinak,a unie ani nebude treba,nebo naopak vznikne tak nejak samozrejme,coz je nevyhnutelny ve chvili kdy si Slovani uvedomej kym vlastne jsou.Ale obecne nebudou potreba uz zadny spolky sily,ale bude davana prednost zachovani puvodnich kultur,nebo navratu k nim s tim ze respekt k uzemi narodu mezi sebou bude samozrejmosti stejne tak jako volnej pohyb,vzdyt nam vsem patri cela Zeme!

                • proud napsal:

                  Jsme limitovany a ovladany vlastne jenom tema prachama a moci a honbou za nima(tedy za zdrojema).

                • proud napsal:

                  Ve chvili kdy si to lidi uvedomej a zacnou hospodarit a pracovat pro sebe,tedy prerozdelovat a vyserou se na celou penezni a obchodni saskarnu,vsechny svinstva skoncej.

                • obycejnilide7 napsal:

                  zkoška

                • obycejnilide7 napsal:

                  dotaz:

                  proud napsal:
                  4.8.2017 (9.55)

                  Mozna mi neco uteklo,ale proc „kokote“?
                  —————–
                  odpověď

                  proud napsal:
                  4.8.2017 (10.03)

                  Ve chvili kdy si to lidi uvedomej …….a vyserou se na celou penezni a obchodni saskarnu,vsechny svinstva skoncej.

                  —————-
                  Tak vidíš že to nakonec chápeš :-)))
                  Tzn každej kdo spojí vznik Slavjanský unie s penězma je buď chazar nebo kokot!

            • .lak napsal:

              Oni si berou naturálie a dávají papírky, víme?

  13. stefan goga napsal:

    Slovanske narody preziju ak dokazu vybit sionisticky KLIN vrazany medzi nich.Rozdeluj a panuj heslo sionistov.Zastavme rabovanie Anglosasov nebudme LOKAJI.

  14. petr napsal:

    No čo by sa udialo?
    Do čela by se postavila tlupa chazarů a dál by to jelo se slovany jako posledních tisíc let.

    Chazaři se do jakékoliv gojské organizace vecpou vždy jako první a za chvíli už jsou ve vedení.

    Neznáte to české přísloví „cpe se tam jak žid na hospodu“ ?

  15. Maroš napsal:

    Dekriminalizácia zločincov a vrahov zaklínadlom humanizmu a tolerancie vedie k tomu, že my sme síce upustili od trestu smrti – lebo je to v záujme organizovaného zločinu a sionizmu, ale druhá strana fakticky realizuje tresty smrti – na nás. Niekto vydá rozkaz, alebo si niekoho najme – na vašu vraždu. Kto sa zamyslel nad počtom obetí tých beztrestných zverov, ktorých ten vyjebaný sionistický „humanista“ Havel vypustil z klietok. Ja sám, som bol skoro obeťou, môj otec bol obeťou. A poznám ďalšie obete – z radov mne nejako blízkych osôb. Koľko ľudí spáchalo zamovraždu pod tlakom rôznych dlhov a vymáhačov.
    Tu jeden hajzel, s požehnaním vlády – ožobračí tisíce ľudí! Kurva! Toto treba zastaviť. Ja sa osobne nebojím žiadneho politického monster procesu – ktorý by mal byť dôvodom na zrušenie trestu smrti – dnes nie sú 50-roky a dnes už funguje tok informácií iným spôsobom a dnes máme medzinárodný súd v Strassburgu – čiže opravné prostriedky sú. Teraz mám na mysli – elimináciu degenerátov – rodených zločincov, vrátane aj tých vysokointeligentných – psychopatov. Títo zmrdi sú nástrojom moci hlbokého štátu. Ak niečo chceme zmeniť – musíme začať – s vlastnou genetikou! Luis Pasteur povedal: „Niekde treba začať!“ Zmrdi nám podsúvajú neslobodnú eutanáziu – človek, ktorý je v sračkách, sa nerozhoduje slobodne! Mal by sa dobrovoľne rozhodnúť – nezavadzať. ??? Aby jeho majetok a životný priestor mohli zaujať – hyeny. A zmrdov a degešov budeme napchávať vyváženou stravou v krimináli, aby si mohli oddýchnuť – pred ďalšími vraždami! FUCK! Som všetkými 10-timi za vrátenie trestu smrti za úkladnú vraždu a za úmyselné a organizované konanie voči ľuďom, ktoré im ničí životy! Hovgh! V Bielorusku sa s tým neserú – pozrite si postoje ľudí – k zmrdom. A hlavne – k tradičným hodnotám, ku ktorým ľudský život a jeho ochrana patriť – musí!
    ИХ ЖДЕТ СМЕРТНАЯ КАЗНЬ
    https://www.youtube.com/watch?v=Vr7cGVAF0bc

  16. Maroš napsal:

    Ho ho hó!!! – Sýrčania v Bratislave ďakujú Rusku za pomoc!!!
    Sýrčania v Bratislave ďakujú Rusku za pomoc 1/8
    https://www.youtube.com/watch?v=1CNd546Q3g4
    Sýrčania v Bratislave ďakujú Rusku za pomoc 2/8
    https://www.youtube.com/watch?v=hzqswkDbkQg
    Sýrčania v Bratislave ďakujú Rusku za pomoc 3/8
    https://www.youtube.com/watch?v=BLwGi_vD4BM

    ďalšie diely trubka už neponúka…

    • Maroš napsal:

      Len pozor na jednu vec- islamizácia je priorita – a táto akcia je viac – ako sympatická! ??? A tak – o vzdor a o Rusko možno nejde, tak ako v inom prípade – ide skôr o Poľsko. „Ǎno! Sýrčania sú tí dobrí!“ – ako ktorí, že?

  17. Sasin napsal:

    Dva NOSáči o Slovanech. Gdééé slovanský domov můj? Cítíte ten HisTórický puch?? Muheeeeeee
    http://svobodne-radio.cz/2017-08-02-studio-beta-jaroslav-basta-a-puvodu-slovanu/

    • Sasin napsal:

      Vlezli jste s 50kg pytlem střepů pražského typu k polabí a rozbalili koženku do polozemnice. Seznámili jste se s okolními barbary, germány a kelty a začli jste s něma chodit k volovi na pívo. Bylo tam tepleji. Od té doby tam chlastají vololové. Muheeeeee

  18. ekonom napsal:

    Fantastický nápad….podobnosť jazyka,kultúry,historie priam predurčujú k tomu aby sa tak stalo!!!!!!!!!

    • Krtecek napsal:

      Návrh našeho nejlepšího filosofa pana Sasina začal procházet schvalovacím řízením.
      Pro Unii je předběžně navrhován název

      SLOVANSKA UNIE STATU TEDY SUS nebo

      Slovanská Unie nezávislých statu.Ovsem slovo nezávislých se rozumí samozrejme proto v tomto okamžiku se zdá být navíc.

      Prvním propagačním krokem by mohlo být vytvoření Desatera bodu vzniku název tohoto vodiciho Programu můžete klidně navrhovat i vy!

    • Krtecek napsal:

      Rovněž se zdá být nevhodné použít okultní znak na vlajce.Spise vzniká návrh dát doprostřed Ruskou hvězdu a vlevo a vpravo v bílém poli by mohly být modré hvězdy členských států.Je tu i návrh dát Rusy dopředu a za ně postupně hvězdy státu,které by chtěly mít pod touto hvězdou garancí míru..
      Kdo je proti ať napíše proč a dá vlastní návrh!

  19. proud napsal:

    Vzdycky se najde nejakej vul,a pak uz to jede,najde si k sobe poturcence horsiho turka…………..a je vymalovano…..ze jo, krtino…..
    Misto abysme se zabejvali tim co chceme a jak to zaridit,s tim abysme definovali co nechceme a proc,budeme blbnout s malem kostelnima desaterama a hadat se o uniich,tim potazmo o vudcich atedy hnani stad, k hovnu dobrejm…….a uctivat symboly a nesymboly,presne jak se to starymu systemu libi a jak to ma rad.

    • proud napsal:

      Mam v pici co je na nejakym kusu hadru,to me nedefinuje!!!

      • Maroš napsal:

        Proude – niekto zmeškal pubertálne obdobie – keď sme si zakladali vlastné bandy. Než nám dorástli bicepsy. Už len používanie latinky a anglosaských názvov – únia, konfederácia, hviezdičky, modré atlantské – to hovorí samé za seba! Stačil by sojuz nerušímij a veľký biely fucker – bez tej červenej kabalistickej vlajky…

        • Krtecek napsal:

          Nás milý pan Proud má krámy a proto je tak nervózní a píše dokola svoje sracky,které rozumu nepobraly a proto jsou zbytečně!
          Pica je dobrá věc,ale nesmi to být chlap!

        • Krtecek napsal:

          Mrozi,nynější režim ti zabil otce.
          Muze se ti stat,že když tu budeš bagatelizovat snahy o napravu,že brzy zabije i tebe!Ptám se proč tady vůbec jsi?.
          Nebylo by lepší,kdyby jsi nám tu podal odkazy na to jak bojuješ na Slovensku,aby jsi brzy nebyl nebožtíkem?

    • proud napsal:

      Nehlede na to,ze kazdej symbol co je system tak miluje,jde vzdycky vykladat ruznejma zpusobama,kdyz ne vzdycky,tak vetsinou, alespon,to znamena nejmin, dvouma! A symbol znamena na jedny strane sjednoceni tech kdo ho vyznavaji,ale na druhy taky jejich vymezeni se,to znamena rozdeleni,jejich oddeleni od zbytku,presne jak to ma system rad,rozdel a panuj!

      • proud napsal:

        Jeste nikoho z vas nenapadla otazka proc jsou nam symboly „podsouvany“,a jakoby „poschovavany“ a proc se k nim mame tendence nejak „prirazovat“? Nahoda,nebo ucel? A kdyz,dobrej,nebo spatnej?……

        • proud napsal:

          …..a co kdyz „to“(co vlastne?),jde i bez nich a mozna dokonce lip? Nejsou tu aby to neslo?…..

    • Krtecek napsal:

      Přestaňte nadávat panu Sasinovi pane Proude a klidně ho za jakýkoli další nápad zabijte ,no ni?

  20. Čan napsal:

    Slovanská únia? – už ju vidím pred duševnými očami: ako sa objímajú, ba brežnevovsky bozkávajú Poliaci a Rusi, sičás Ukrajinci a Rusi, Ukrajinci a Poliaci,Srbi a Chorváti, Srbi a Slovinci, Srbi a Macedónci,no…..snáď by aj stačilo – niekoho zas ovládli choré myšlienky, zrejme sa príliš nudí….alebo?…zas sú v pozadí tí istí, čo vyvolali obe svetové vojny, a chceli by aj tretiu?

    • obycejnilide7 napsal:

      Čan napsal:
      6.8.2017 (18.57)
      ———-

      Jestli máš ty tvoje „duševní oči“ choré, tvuj problém.
      Co místo blbejch řečí navrhnout něco lepčího to asi nemáš?

    • Krtecek napsal:

      Vám by v noci rád svítil jako žárovka a neví jak by to všem sdělil!

    • Krtecek napsal:

      V Evropě vznikla dvakrat velká válka s miliony mrtvých a nyní se mají Makarony a Makrelami tak rádi,že znovu chteji zkusit štěstí a vyrabovat nějakého toho strejdu Putina a dokonce už i naši vojáci jsou podřízení jejich novému wehrmachtu.
      To,že se SUS bije mezi sebou nic neznamená.Kazdy ví,že to dělá politická třída Smejdu,zvaná lidové kurvokracie!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!