loading...


Připojte se k BitConnectu – Revoluce v investicích do kryptoměny – zisk až 360% ročně!!!

bccJsem člověkem, který za svůj dosavadní život zatím nikdy neměl dostatek peněz. Peníze samy o sobě nikdy nebyly mým cílem, tím byl, stručně řečeno, šťastný a naplněný život. A protože jsem zjistil, že spokojenému životu v této zemi brání samotný společenský systém a množství špatných lidí, kteří ten systém využívají k zotročování ostatních, tak jsem se do toho systému ani nezapojil. Zůstal jsem svobodný, ale s minimem prostředků, které dostávám za to, že alespoň trochu poskytuji lidem informace, které ukazují na zločinnost dnešního systému a inspirují ke změně. Přibližně v posledním roce jsem dospěl k tomu, že informací potřebných ke změně systému je již dostatek, ale nejsou rozšířené mezi potřebné množství lidí. K tomu, aby šíření probíhalo rychleji, však peníze nevyhnutelně potřebuji. Od čtenářů nikdy dostatek financí k rozjetí nějakého většího projektu nepřišel. Nezbývá mi tedy nic jiného, než se dívat jinde. A tak se mi ozval BitConnect.

Aktualizace 10.8.2017: Odpovědi k investování do kryptoměn a Bitconnectu pro skeptiky

O bitcoinech jsem slyšel poprvé snad už v roce 2010. Kdybych tenkrát tušil, že cena bitcoinů bude dnes několika tisíckrát vyšší, než tehdy, rozhodně bych si dal tu práci a něco našetřil a investoval. Jenže to samozřejmě málokdo tušil a mne nenapadlo to s pár tisícovkama Kč zkusit. Od té doby se situace v kryptoměnách značně rozvinula. Hodnota bitcoinu i přes kolísání stále stoupá, vznikly stovky nových kryptoměn a minimálně pár prvních desítek na tomto seznamu má velmi zajímavé vyhlídky na rozvoj. BitConnect je na tomto seznamu na 12. místě a to za pouhých půl roku.

bitconnect-chart

V kryptoměnách je budoucnost

Pravidelní čtenáři nezávislých médií vědí, že dnešní finanční a politický systém je vystavěn tak, aby obyčejné pracující lidi zotročoval a ekonomicky vysával a aby těm, kteří jsou u tvorby peněz, generoval obrovské bezpracné zisky. Tyto peníze jsou pak investovány do strategie „rozděl a panuj“, které většinu lidí na světě drží v neustálém strachu, ať už z válek, terorismu nebo jen z chudoby. Pracovat v dnešní době v České republice pro nějakou korporaci za zde nabízené směšné mzdy, je ztráta času a hlavně svobody. Rozjet vlastní podnikání bez větších investic je běh na hodně nejisté a hodně dlouhé trati. Kdybychom mohli jako občané a skuteční majitelé tohoto státu ovlivňovat, kam půjdou naše daně, kdyby byly spravedlivé mzdy a kdyby nebyli na finančním systému parazité, nemuseli bychom přemýšlet, jak se z toho systému dostat a jak ho obejít. Jenže protože tu máme diktaturu politických stran, globální finanční oligarchii a ekonomický terorismus, tak o tom přemýšlet musíme.

Lidé po celém světě již vytvořili velké množství alternativních finančních systémů, mnohde např. fungují lokální měny, které pomáhají podporovat místní ekonomiku. Ale kryptoměny nejsou omezeny ničím, kromě ochoty lidí je používat. Často bývají vytvořeny s otevřeným kódem (open source) a tak je tomu i v případě Bitconnectu. Za těch několik posledních let, co lidstvo začalo ve velkém chápat, jak je náš finanční systém vysáván parazity, se ukázalo, že právě kryptoměny jsou zřejmě tím hlavním nástrojem, který pomůže lidstvo osvobodit z globálního otroctví. Pokud jsou kryptoměny dobře naprogramovány, což znamená, že fungují decentralizovaně, pak jsou nezničitelné a nezcizitelné a budou existovat tak dlouho, jak dlouho bude existovat internet. Když jsou navíc s veřejně přístupným kódem, tak je mohou zkušení programátoři snadno prověřit a velice rychle by se po internetu rozkřiklo, pokud by se jednalo o podvod typu Ponzi schéma, nebo HYIP.

Tento portál je oblíbeným místem investorů, kde se navzájem informují o tom, které investiční příležitosti jsou podvodné a které spolehlivé: http://www.allhyipmonitors.com/details/bitconnect.co?final=1

BitConnect má všude zelenou, což znamená, že je prověřený a spolehlivý. Pokud si dáte tu práci a prohledáte internetové diskuze, které jsou samozřejmě jen v angličtině, protože u nás zatím Bitconnect známý není, zjistíte, že všude měli lidé pochybnosti, ale zatím je nikdo nepotvrdil a všichni jsou spokojení.

 hyipbitconnect

 

Jak funguje a na čem vydělává Bitconnect?

Kryptoměny bývají vytvořeny za různým účelem a Bitconnect byl vytvořen za účelem snadnějšího obchodování s kryptoměnami, snadnějšího investování a tedy i snadnějšího výdělku. Má dva hlavní propojené nástroje na zvyšování své hodnoty:

Půjčky:  Jako uživatel Bitconnectu můžete této komunitě půjčovat své peníze, které si jednoduše převedete z jakékoliv kreditní karty na bitcoiny a pak na Bitconnect. Z těchto půjček pak získáváte každý den zisky, které v současné době činí cca 1% denně, tedy 360% ročně! Půjčky můžete zadávat od 100 USD s tím, že investované peníze dostanete zpět za 299 dní. Avšak zisky z půjčky si můžete denně buď rovnou vyzvednout a převést na účet v Bitcoinech a ty pak na svůj bankovní účet, nebo je můžete ihned reinvestovat (po násobcích 10 USD) a navýšit tak své další zisky.

Automatické obchodování na burzách virtuálních měn

S penězi, které si komunita Bitconnectu půjčí od svých členů, se obchoduje na mnoha burzách kryptoměn. Avšak to nedělají lidé, ale automatický investiční robot, který pracuje s nejnovějšími nástroji na výpočet ideální investice a obchodu. Něco podobného, jako rozběhl Karel Janeček se svou skupinou RSJ. Takový nástroj doposud ve světě kryptoměn a Bitcoinu neexistoval. Hodnota kryptoměn roste s množstvím jejich uživatelů a vzhledem k výše popsanému stavu globálního finančního systému je růst počtu uživatelů zákonitý, spolehlivý a nevyhnutelný. V současné době má tento sektor objem přes 30 miliard USD denních obchodů. Burzy kryptoměn např. zde: https://poloniex.com/exchange#btc_steem

Základní informace:

Jak se připojit k Bitconnectu?

1) Potřebujete Bitcoiny (BTC)

Je mnoho způsobů, jak dnes zakoupit Bitcoiny. Samotný systém Bitconnectu to zatím bohužel neumožňuje. Avšak jednak je to v plánu a za druhé to nepředstavuje žádný problém. Možností je spousta, stačí pohledat a nebo se zaregistrovat třeba ve virtuální peněžence Coinbase (v anglickém jazyce), propojit s mobilním telefonem (kvůli ověření), přidat tam kreditní kartu (pro nákup Bitcoinů) a propojit s bankovním účtem (pro převod Bitcoinů na bankovní účet).

2) Potřebujete účet u Bitconnectu (BCC)

Zaregistrujete se na webu www.bitconnect.co. Stránky jsou anglicky, ale není to složité. Nezapomeňte se připojit tak, že použijete internetovou adresu s referenčním odkazem, abyste se připojili pod uživatele, který vás pozval. Pokud totiž připojíte další uživatele Bitconnectu pod sebe, získáváte malé bonusy kdykoliv oni provedou nějaké obchody. Avšak není to zdaleka hlavní zdroj příjmů a nejedná se tedy o pyramidu Ponzi schéma, kdy příjmy plynou především z poplatků lidí, které zaregistrujete pod sebe. Je to pouze malé příjemné povzbuzení a motivace k rozšiřování komunity Bitconnectu. Procenta z transakcí vámi připojených uživatelů jsou určena touto tabulkou: bitconnect_affiliate

3) Převedete Bitcoiny do Bitconnectu

Ať už máte své Bitcoiny uloženy kdekoliv, např. v Coinbase pak je snadno a rychle převedete pomocí jedinečného kódu do ke svému účtu na webu Bitconnect.co. Tam máte celkem tři virtuální peněženky a to na měnu Bitcoin, na měnu Bitconnect a na dolary (USD). Mezi těmito měnami můžete své peníze převádět, jak budete zrovna potřebovat a pak si je zase převést na bankovní účet. V plánu je však přímé připojení ke kreditním kartám.

4) Vydělávejte

Jak je popsáno výše, nejlepší způsob, jak na Bitconnectu vydělávat, je půjčit své peníze obchodnímu robotovi. Nejmenší půjčka je od 100 USD. Pokud půjčujete od 100 do 1000 USD, termín vrácení je 299 dní. Pokud půjčujete od 1010 USD výše, jsou termíny vrácení kratší a zároveň se ke každodennímu zisku z investice připočítávají desetiny procenta navíc, viz. následující tabulka. Zkrátka, čím víc investujete, tím víc vyděláte a tím dříve si můžete vyzvednout své peníze zpět.

lendbitconnect 5) Reinvestujte

Zisky z investic jsou proměnlivé a závisí na tom, jak se daří obchodním robotovi obchodovat. Pohybují se přibližně mezi 0-2% denně, v průměru 1% denně. Tyto zisky si můžete každodenně vyzvedávat a převádět na své účty. Avšak jakmile váš zisk z půjčování přesáhne 10 USD, můžete je znovu investovat (opět na dobu 299 dnů), připojit je k původní částce a inkasovat o to větší zisky. Nemusíte tak mít dalších 100 USD, abyste mohli investovat další půjčku. To je vše. Je to takto jednoduché. Pokud vládnete angličtinou, celý systém si rychle osvojíte během několika dní.

Jaká je bezpečnost investice do Bitconnectu?

Těžko říci. Jedná se o nový projekt, který má však velké předpoklady k úspěchu. Jak jsem uvedl výše, je třeba hlavně sledovat informace, které se o Bitconnectech na internetu objeví. Můžete sledovat zprávy a tiskové zprávy, které se objevují na oficiální stránce Bitconect.co. Můžete si tam všimnout, že Bitconnect je nyní populární hlavně v zemích jihovýchodní Asie, jako Indonésie, Jižní Korea, Japosko, apod. Můžete se připojit do jejich komunity na Facebooku a sledovat jejich Youtube kanál. Můžete se připojit k české stránce Bitconectu na FB.

Pokud vznikne u nás dostatečně velká a investující komunita uživatelů Bitconnectu, budeme moci investovat do české verze uživatelského prostředí a umožnit tak většímu množství lidí se do tohoto systému připojit. Já jsem zatím investoval 110 USD a po cca 10ti dnech jsem dalších 10 USD reinvestoval. Kolega, který mne na tuto možnost upozornil, již investoval přes 1000 USD a v re-investicích má 4000 USD. Uživatelé z jiných zemí vydělávají tisíce dolarů měsíčně.

Budu na webu nwoo.org postupě přidávat zajímavé texty o kryptoměnách, abychom byli v obraze a informovat vás o výsledcích našich investic. Časem mohu své „zaměstnance“ vyplácet v Bitconnectech a bude na nich, jestli budou chtít tyto výdělky investovat a nebo si je převést do banky. Vy se můžete zatím alespoň naučit tyto elektronické měny používat a pokud nabízíte nějaké služby, či prodej, můžete uživatelům umožnit platit v kryptoměnách.

Dokud nějaký stát nezačne placení těmito měnami trestat a tvrdě pronásledovat, je jejich rozvoj zaručen.

Je jasné, že prvotní reakcí běžného českého člověka bude nedůvěra. Tu však nepřekonáte jinak, než že si zjistíte dostatek informací.

To je prozatím vše. Čas pracuje pro nás :-)

Nezapomeňte na referenční odkaz, který použijete při registraci, pomůžete tak rozvoji nwoo: http://bit.ly/2eKC2di případně můžete v registračním formuláři na webu Bitconnect.co uvést jako sponzora: rfromlova



loading...

137 Komentářů k Připojte se k BitConnectu – Revoluce v investicích do kryptoměny – zisk až 360% ročně!!!

  1. jop napsal:

    Hodnota bitcoinu i přes kolísání stále stoupá
    bitcoin nemá hodnotu, hodnote je a bude NULA.
    Ale má cenu, ako každá bublina sa najprv nafúkne, zvýši sa cena, následne cena padne naspäť na nulu

    V kryptoměnách je budoucnost
    Nie je, je to lietadlo, poslední pasažieri platia jazdu každému, kto pred nimi zarobil. Ostanú poslední hlupáci, ktorých „investícia“ padne na nulu.

    Jako uživatel Bitconnectu můžete této komunitě půjčovat své peníze, které si jednoduše převedete z jakékoliv kreditní karty na bitcoiny a pak na Bitconnect. Z těchto půjček pak získáváte každý den zisky, které v současné době činí cca 1% denně, tedy 360% ročně!
    Ani banky so svojim prístupom, kontrolou dlžníka pri poskytovaní spotrebného úveru alebo podnikateľského úveru nemajú záruku návratu dlhu.
    Kto ručí za dlh? Komunita majiteľov bitcoinu? To je kto? Internetový virtuálny nikto s nejakou internetovou doménou?
    Ak tomu veríte tak vám jebe. Ste debil, vypatlaný hňup, ktorý chce zarobiť na ničom a nechápe, že on je ten blb ktorého odrbú

    Za těch několik posledních let, co lidstvo začalo ve velkém chápat, jak je náš finanční systém vysáván parazity, se ukázalo, že právě kryptoměny jsou zřejmě tím hlavním nástrojem, který pomůže lidstvo osvobodit z globálního otroctví.
    Tak nahradíme FED a bankstrov novými parazitmi, majiteľmi bitcoinu.
    Aj majitelia bitcoinu ktorí majú zisk bez toho aby si čokoľvek odpracovali, sú len noví paraziti.
    Žiadna mena nemôže byť založená na ničom inom, ako reálnej práci do nej vloženej. Inak je to podvod, ktorý vynáša tým, ktorí tú takzvanú menu ovládajú. Je to FED, ale aj majitelia väčšieho množstva bitcoinov. Všetko paraziti zarábajúci na hlupákoch.
    Žiadna cifra na obrazovke počítača nemôže byť hodnotou, môže mať však cenu, vytvorenú na špekulácii alebo na reklame medzi oblbnutými hlupákmi ktorí chcú „investovať a zarobiť“.

    Jaká je bezpečnost investice do Bitconnectu?
    Nulová, lebo je to čistá špekulácia s počítačovými ciframi. Posledný bude mať Čierneho Petra. Posledný bude okradnutý hlupák.

    Al je článok myslený ako reklama, tak sa admin hanbi

  2. janhonza1 napsal:

    SÚL NAD ZLATO
    …..“Prosím vás, nevíte kde leží to království, kde létají pečení holubi do…do úst?“ „To musej tam…. za sedmeoro řekama a horama“
    „Pche..co já se toho království nahledal….bohužel, všude se musí makat“

  3. Rudolf napsal:

    Je to jasné: Janda s pinďourem Kundrou jsou hackeři a napadli stránky nwoo.

  4. Hox napsal:

    Co se týká bitcoinů je situace trochu složitější (je to odrb, ale není to letadlo), co se týká BitConnectu, to je čistá pyramida, zagooglujte si „bitconnect scam“.

    • pedros napsal:

      hoxi, měl jsem Vás za chytrého/ou! Četl jsem několik vašich komentů na ae a zdálo se, že uvažujete jasně. No nad bitcoinem se zkuste ještě jednou zamyslet! Co zde vůbec děláte, mezi pomatenci?

  5. Hox napsal:

    ps. sýr zadarmo bývá jen v pastičce…

  6. proud napsal:

    Nikdy neni nic „zadarmo“…….ale otazkou je jak a cim je za co treba „zaplatit“……..a to si muze lidstvo urcit svobodne samo az na to dojde dost daleko a prijde na to,ze plati uz svoji snahou a praci za vsechno,neni potreba nic vic.

    • benmil napsal:

      Existuje zákon zachování peněz. Jestliže někdo zbohatne, musí někdo jiný zchudnout. Jestliže někdo velmi zbohatne, musí zchudnout velké množství lidí. Veškeré spekulace, ať už na burze, na binárních trzích, v kasínech, loteriích, slouží jen na okrádání blboňů.

      • proud napsal:

        Ten zakon hodne kulha,kdyz se uz kdovi jak dlouho tisknou nepodlozeny prachy jako omalovanky a snazej se zhodnotit formou pujcek a jeste na tom bezcennym papiru vydelat…………..a neplet se,zdaleka to nejsou jenom dolary!

      • Paul Durham napsal:

        ten „zákon“ platí jen v Dolní Lhotě , pro majitele tiskařských lisů a klávesnic je k smíchu

        • benmil napsal:

          Myslím, že se to nebije. Když majitelé tiskařských lisů bohatnou, my ostatní chudneme.

  7. Sasin napsal:

    Naposledy, gdyž se Honza vracel ze světa, naučil se tam latinsky. Ale teď už umí i harpagondechajcky. Muheeeeeee

  8. pedros napsal:

    Sakra, ale se zde hezky trolli vykrušili! Blbečkové milí, když nechápete vo co jde, tak zkuste projednou mlčet!

    • jop napsal:

      pedros

      máš asi zopár bitcoinov a určite chceš, aby tvoja „investícia“ stúpala na cene.
      No ja ti prajem, aby cena bitcoinov sa čo najrýchlejšie priblížila k ich hodnote, to jest aby padli na NULU.
      Aby si ty, blb, ktorý chce zarobiť na cudzej blbosti sám ostal tým kým si. Blbom, ktorý kúpil bitcoiny.
      Príjemnú nedeľu.

      Dodatok – Kúp si viac bitcoinov, keď za jeden bitcoin sa budú kupovať tony zlata, staneš sa ministrom ekonomiky. Ministrom je stále nejaký hlúpy parazit, tam sa hodíš aj ty.
      Budeš bohatý, kúpil si predsa 5 a pol bitcoinu a to ti dáva právo okrádať každého slováka.
      Investor z krčmy vole :-)

      Prečo sa ale bojíš našich znevažujúcich slov o Bitcoine. Lebo sa potom nenájde žiadny ďalší hlupák, ktorý tie tvoje coiny od teba kúpi? Že ty ostaneš tým posledným blbom?

      Ľudská tuposť je nekonečná. Ľudská predajnosť detto

      • pedros napsal:

        Máte pravdu, lidská blbost je nekonečná! Kolik blbců neustále věří, že dolar nebo euro mají nějakou hodnotu! Proč myslíte, že establishmenty tak dehonestují kryptoměny? Zkuste uvažovat mozkem a ne tím párovým orgánem v trenkách, milý trollíku!

        • proud napsal:

          Taky pouvazuj,chytroline,kdopak si myslis ze tem tvejm kruptomenam uz davno vladne?:-))))))))))))))))))))))))))))))).Jediny ceho se skutecne bojej,ze prijdou o moc,a to presne ve chvili kdy ztratej hodnotu penize,VSECHNY bez rozdilu,kdy zanikne obchod,tedy i vymennej,pak zanikne cena vseho,energii,zlata,stribra…….atd,cenu bude mit jenom prace a za tu dostanes vsechno,na vsechno dosahnes a uz nebude elit ani darebaku co chtej moc zadarmo,s cistejma rucickama a limeckama. Uz nebude zadna moc,zanikne s tim hloupym financnim a obchodnim systeme,zustane jen hospodareni a rozdelovani podle potreb,ne podle toho kolik si kdo muze koupit,nebo nakrast.

          • proud napsal:

            Tak jak to melo bejt od samyho zacatku………

          • jop napsal:

            Proud

            Jediny ceho se skutecne bojej,ze prijdou o moc,a to presne ve chvili kdy ztratej hodnotu penize,VSECHNY bez rozdilu,kdy zanikne obchod,tedy i vymennej,pak zanikne cena vseho,energii,zlata,stribra…….atd,cenu bude mit jenom prace a za tu dostanes vsechno,na vsechno dosahnes a uz nebude elit ani darebaku co chtej moc zadarmo,s cistejma rucickama a limeckama. Uz nebude zadna moc,zanikne s tim hloupym financnim a obchodnim systeme,zustane jen hospodareni a rozdelovani podle potreb,ne podle toho kolik si kdo muze koupit,nebo nakrast.

            potrebuješ prechodné štádium.
            Síce cieľ máš pekný. ja osobne s ním plne súhlasím, ale bez prechodného štádia to nepôjde.
            To prechodné štádium potrebuješ sformulovať, aby sa ľudia s ním stotožnili.
            Ľudia musia to prechodné štádium sami pomôcť vytvoriť.
            Wikingrovo Desatoro.
            Kým nebude program čo ďalej, nič sa nezmení, elity ostanú elitami, okrádaný plebs ostane okrádaným plebsom.

            Treba Program!

            • proud napsal:

              Jako prechod vidim mismas ruznejch novejch systemu jako zeitgeist(to nejlepsi z nej),zakladni nepodminenej prijem a podobne.S durazem na odovcanstovani populace s naslednou organizovanou,obcanskou neposlusnosti za ucelem prevzeti moci a dorazeni staryho systemu.Mezitim je potreba pripravit novej,funkcni model okamzite pripravenej k zavedeni,zaroven se zavadenim alternativnich zdroju energie,dopravy a podobne.

              • proud napsal:

                Ovsem jeste jsme nediskutovali ani zakladni obrysy zadny predstavy,natoz neco vic……………

                • proud napsal:

                  Pokud vim,porad se jen place,knoura,nadava a drbe,nula z nuly posla.

                • proud napsal:

                  V tom neni nikdo z nas vyjimkou,ani ja nebo ty.Je nacase se prestat handrkovat a alespon zacit davat dokupy co je spatne,bod za bodem a k tomu delat poznamky jak to delat jinak.Nic moc,ale aspon je to nejakej zacatek.

                • Sasin napsal:

                  ObČAS padnou návrhy, někteří jsou v permanentním reparátě, šak víš, ale co si mají lidi myslet, gdyž se pokoušejí blboňům naznačit směr, východ a místní latinář tady pod Transparentem OPOSITION, hrdě zapíchne harpagondechajcký prapor a řekne,“ to čumíte jak jsem na to vyzrál“. „Jak sem to vochcál“. :-) Lidi valí bulvy. To zrání teda má opravdu grády. A to byl navíc tejden na slovanském školení. Nalej vylej. Lze to poROVNAT. Třeba mezi dřísty vápnem,věčkem mířeným od 1984, že mrakodrapy si podminovali neoKONi sami, a co z toho. NIC. Není čas furt opakovat ročník. Co s tím dělat, gdyž to nechápe souvislosti.

            • Krtecek napsal:

              Jope,Desatero voliče mezitím postoupilo mílovým krokem.
              Je tam jasný požadavek na prerozdelovani vytvořených hodnot,obrany a praktický vše co je potřeba.
              Najdete ho jako prvni návrh mezi nejctenejsi
              viz

              SVOU VOlbou vyzenme ze Sněmovny ČSSD a ANo!

              Kde je téměř celé.Na zbytku se pracuje,jak mi sdělil Wiki.

            • Krtecek napsal:

              Desatero voliče je náš občanský program,který je živý a může se upravovat.Je tam dokonce i přerozdělování,systém,obrany a další potřebné věci.
              Někteří mu nedokáží porozumět možná je příliš odborné,ale nejde vysvětlovat za pět minut to na co se studuje léta.
              Vidíte sami jaká kakofonie tady vládne.
              Proto je politická třída Smejdu jísta,že občané nic nedokáží vymyslet pobiji se mezi sebou a tak je tu zvetsujici
              se rozkrádání,kterému ještě voliči tleskají!
              Nic jiného tady nikdo nepředložil.
              To co vymyslil pan Sasin je tam obsaženo,ale jinými slovy!

              • Sasin napsal:

                Desatero Slovana by byl myslímvelice potřebný tuhý klystýr . Gdybyste jej připojili k desateru blboňského voliče jako alespoň provozní vyhlášku, u-kazatel, návěstí před harpagondechajsckou křižovatkou, mělo by to na tuty národní dopad. Pokuste se o tom zapřemýšlet. Věřím, že gejzír dalších potřebností vám vypadne automaticky. Byli byste první.

                • Krtecek napsal:

                  To,že jsme se pustili do Desatera voliče pro naše milé blbone je sámo o sobě těžká jamka,kterou prozatím nikdo nedokázal.
                  SUS Desatero státu Slovanu je ještě lepší.
                  Tak si držte klobouk jste toho SUS porodní bába a ne,aby jste tvrdil Sasine,že jste to nespiskal!

        • jop napsal:

          Pedros

          Kolik blbců neustále věří, že dolar nebo euro
          Ja osobne vidím a viem, že dolár a ostatné Fiat money sú podvod. Prvá časť podvodu

          Kryptomeny
          Ja osobne vidím a viem, že kryptomeny sú rovnaký podvod ako fiat money. Druhá časť podvodu

          Prvú časť podvodu vidíš, druhú časť podvodu nevidíš.
          Máš úplne rovnaké myslenie parazita ako všetci tí, ktorí chcú zarobiť na prvej časti podvodu. Jediný rozdiel medzi tebou a inými parazitmi je v tom, že ty chceš zarobiť na druhej časti podvodu, ktorá nemá názov Fiat ale Krypto.

          Ak nezarobíš, si hlupák ktorý naletel.
          Ak zarobíš, si len nový malý parazit.

          Zkuste uvažovat mozkem a ne tím párovým orgánem v trenkách, milý trollíku
          Mňa tu už poznáte, dosť som tu písal na tému ekonomiky.
          Dávam každému z vás na posúdenie kto z nás dvoch, či ja alebo pedros, uvažuje mozgom alebo prdelou resp. vajciami

          • proud napsal:

            Je to jasny.Ale nejsme tu abysme si merili curacky,nybrz abysme diskutovali nejlepsi moznej unik ze staryho systemu,jeho zbourani a vymysleni lepsiho a pomoc pri jeho nastoleni.Cehoz se nejspis my uz nedockame,ale nekdo zacit musi……

          • sdfdsf napsal:

            fiat money a BT není stejný.
            BT se sice taky zprvu natisknou z ničeho, ale BT má omezený finální počet, nelze je tedy tisknout donekonečna a tak jeho hodnota zůstane zachovaná v čase
            na rozdíl od fiat monešy, které lze tisknout víceméně neustále další a další.
            to je koneckonců jeden z hlavních důvodů, proč BT vznikl, kromě jiných

  9. jan nowak napsal:

    Jop !
    .. a to jedno-značně : neboť má MOZG i gule
    .. na rozdíl od Padrosa !!!

    Ať žije El komandant WIKINGERA Petera & Hnutí 3 * * * HWĚZD

    • jan nowak napsal:

      ps : .. Oude nepředbíhej !

      • Krtecek napsal:

        Pan Američan Proud zakázal našemu nejlepšímu filosofovi Sasinovi založit SUS Slavíc Union States a chce valku neboť je Trumpeta!
        WIKi mi řekl,že na vlajku SUS přijde prý Ruska hvězda,to tak rozzuřilo Američana Prouda,že chce pana Sasina za SUS zabit.
        Tady přátelé půjde o válku a ne o penize!
        Peněz je dost ECB měsíčně tiskne 60-80 miliard a strejda Putin to podepre.Americanovi Proudovi sečtou nelíbí a bylo nám tu bludy.
        Ať žije hnuti tři hvezd a SUS!

        • proud napsal:

          Nikomu nic nezakazuju,jen pisu svy nazory krtino,to je rozdil,ale zadnej strach,na nas si ani ty,ani tobe podobny karieru urcite nevybudujete :-)))))))))))))))

          • Krtecek napsal:

            Proude nemáš pro mě nějakou ženskou,uvítal bych povoláním důlní odstřelovačku!
            Já jsem autorem OSMEHO přikázání Desatera voliče

            NE NATO VOLICI JSOU ZA TO!

            A NASLEDUJE POPIS JAK ZORGANIZOVAT ŠVAJC ARMY!
            Tady vidíš Američané Proude,že má kariéra už dávno začala!

        • Krtecek napsal:

          ,,se to nelíbí a proto nám tu valí BLUDY!TO byla oprava.
          Ďzope mám tě pozdravit a poděkovat za tvůj Dzopuv Projekt stavby síly proti síle,který je v behu!

        • Krtecek napsal:

          Američané Proude,vysvětlí prosím tě co je to siospolecek?
          Pokud bude prosazovat Desatero voliče a hnutí Tri hvezd velitele pana el Comandante a střelbu našich Pušek Pravdy tak to jsi netrefil kozu!

      • Krtecek napsal:

        Ha uz jsem na to přišel!Pan proud je americky
        diversant?Je na tomto webu proto,aby nejen blokoval vznik SUS ale hlavně chce zneužít zdejšího zbytku necenzurované svobody tisku,aby tento web a admina zničil!
        Dozvídáme se že prý bude zakazano zde inzerovat!
        Zvolené strany mají odsouhlasit cenzuru,kdy komunistická byla jen procházka růžovým sadem!
        Možná,že by bylo opravdu lepší když hrozí rvačka udeřit první a pokud nechce naši občanskou přímou demokracii v Desateru voliče bo poslat do věčných lovišť,kde si může otevřít svůj diversantskeho web!

        Proto zoufale nechce pod rouškou,že prý jsme zvědaví na jeho výlevy Desatero voliče,kde je jasne řečeno,že polít strany mají do svých bobkových listů zařadit zákon proti cenzuře ve formě otevření zablokovaných diskuzních rubrik na námi občany placených webech!

        • Krtecek napsal:

          Otevření zablokovaných diskuzních rubrik webu politických stran je černou murou polít.tridy Šmejdů!
          Za to bojuje Desatero voliče,které se snaží diversanti za každou cenu zničit!

          JE TO TOTIZ PRIMA DEMOKRACIE KTEROU JE MOZNO OTEVRIT A TO HNED.

          Hrozí,že nám občanům nic jiného nezbude než aktivovat Hnuti tři hvězd a uskutečnit požadavky voličů z Desatera sami bez politické třídy Smejdu a bez diversantu typu proud!

  10. Vladimír napsal:

    což je velmi pravděpodobné, rotschildi si do výroby peněz ze vzduchu nenechají fušovat. jen je potřeba ceny hezky vyšroubovat aby s tam nahnali ovce, ze dne na den bude hodnota hodna rovna 0 , tím si buďte jisti.

    • btcman napsal:

      ale bitcoiny se nevyrabi ze vzduchu :-P
      mozna by to chtelo neco pocist, nez clovek zacne chytracit …

    • Sasin napsal:

      Stále přemýšlím o tom, jak je možné, že ty Rotschildy ještě něgdo nezplynoval. Po světě běhá jakejsi poblázněnej Séréš jakože investuje a ani jeden zastupitel si teho ještě nevšiml. Nigdo z nich na něj nepodal trestní oznámení ani neposlal tajné služby s úkolem likvidace. Esli je nejakej vřed vytrvalý, proč to prostě nevyříznout. V nějaké banánové zemi udělali soud a byli schopni ze sebe vydolovat alespoň nějaký rozsudek. Takže od prvního feudála co si hraje na objímače stromů, co sedí na feudálním hradě až po posledního starostu, co má mít jako starosti s OBčanama, to totálanálně ignorují.

  11. Maroš napsal:

    Panebože! – Vymením 4 černošské sušené penisy za 40 sušených židovských nosov, resp. všetko vymením za tisíc sušených bielych vagín! Biele penisy nie sú predmetom politickej dohody o – prostriedkoch zmeny – peniazoch! Zlato, striebro, platinu, lithium si – strčte! Sex for Gas!

  12. jop napsal:

    pre Prouda aj pre „diskutérov“

    tu na serveri NWOO ani nikdy nič nevznikne, žiadny pokus o opozíciu, nič. Server slúži len na bezmocné ventilovanie frustrácie.
    Server je vykastrovaný, nič nezmôže, nič som nezmohol ja, nikto tu nič nezmôže.

    Lebo keď som sa pokúsil aby vznikla nejaká skupina čo začne robiť program, ty Proude si povedal, nech si program idem robiť inde, len nie tu.
    Ty Proude nemáš záujem ani o Program, ani o zmenu systému.

    Ty len pomáhaš ľuďom ventilovať emócie.
    Nulová tvoja hodnota, nulová hodnota NWOO.

    Investujte do Bitconektu, hurá.

    A ak by náhodou niekto aj dal pár dobrých myšlienok, ako začať, tak vďaka rozhodnutiu admina že on nemá o nič záujem, všetko o tri dni spolu s diskusiou odíde do zabudnutia.

    V podstate pre parazitov je tento server veľmi potrebný a vyhovuje im.
    Lebo ventil pre nespokojných, zanadávajú si na parazitov ale nič viac, lebo server neslúži na to, aby nastala zmena.

    Neviem Proude na čo sa hráš, na aké zmeny, keď ty žiadne nechceš.
    Osobne už veľmi pochybujem o tvojich motívoch

    • rothschild napsal:

      Ty jsi asi normalni komous ci co? Ti psali, ze penize jsou kryte praci socialistickeho lidu.
      Ok, pokud pripustime, ze vsechny meny jsou podvod, jak by jsi si tedy predstavoval spolecnost bez „penez“? Smeny obchod zde funguje uz od te doby, co jsme slezli ze stromu. Pokud neco chci a vymenim to za neco jineho, dam tomu urcitou hodnotu. At je to krava, penize, nebo bitcoiny. Jak by jsi chtel za vse platit praci? To jako ze bych sel do hospody na pivo a natrel tam tri zidle, abych dostal pulitr piva? Co by musel udelat ten hostinckej, aby od pivovaru dostal to pivo? Treba natrhat metr chmelu? Co treba ten ridic co to pivo rozvazi, tomu asi praci zaplatis jak? Trosku mi to pripomina pohadku o slepicce a kohoutkovi. Je to zacarovanej kruh a ani tvoje blaboly na tom nic nezmeni. V tuto chvili neni zadny lepsi funkcni system, nez system penez, pokud tedy clovek nechyta inspiraci u nejakych hippiku v male komunite, kde pri trose dobre vule, muziky, drog a sexu je mozne vse.

      P.S. „Server je vykastrovaný, nič nezmôže, nič som nezmohol ja, nikto tu nič nezmôže.“ takovy depresivni stavy, to je jit se zabit nekam do lesa, az shnijes a pohnojit rostlinky, alespon nejaky smysl to tvemu zivotu dat ;-)

      • proud napsal:

        Kdybys vedel co presne je to bejt komousem,pobavil bych se s tebou o tom kdo jim je,nebo neni,jenze ty to nevis,jinak bys ten zprofanovanej vyraz vubec nepouzil:-).Ty ses proste ten systemem nalezite „zpracovanej“,zrejme :-).Co znamena „platit“ praci jsi zrejme nepochopil jedinej.Tim ze makam,zapojuju se do obecnyho zivota pro blaho vsech a tak mi taky vsechno patri jako jim,nemusim koukat jestli mam na cokoliv dost penez,nebo nemam a premejslet kde a jak si je opatrit.Zaroven ale nejsem ovce co pase jen po materialnu ale clovek kterej zna svy potreby a zajmy,podle toho si saham jen po tom co potrebuju,co udela radost druhejm a me a podobne…….to moc s tim „podvrzenym“ „komunismem“ nereflektuje,co? Jenze to ty stejne nedokazes rozlisit :-)))

    • proud napsal:

      Pochybuj si o cem chces :-)

    • proud napsal:

      „Neviem Proude na čo sa hráš, na aké zmeny, keď ty žiadne nechceš.
      Osobne už veľmi pochybujem o tvojich motívoch“………….timhlke stylem,podobnym vydirani admina,kterej te jeste porad nepustil,s tebou nehodlam komunikovat,kdybys to myslel sebelip,ses zrejme nepoucitelnej,…..vis picu co uz davno delam a co jeste hodlam udelat,moulo!!! Mam pocit ze hlavne ty tu prskas o nicnedelani a sam toho na konte mit nebudes,ovsem jen ty to jsi co proto druhy napada nez by byl radeji sam k sobe uprimnej a kritickej!

      • proud napsal:

        Misto prskani a mluveni za druhy(jako jsi promluvil za me….nevyzadane!!!) se zajimej o konkretni danej navrh,psal jsem o bodech co je spatne a co je potreba zlepsit.Ty te ale zrejme nezajimaji,zato te zajima co delaji ostatni,vic nez co delas ty sam,to je spatnej smer.

    • Maroš napsal:

      Jop – choď – do riti! Na nwoo.org nevznikajú len tie zmeny – ktoré by vyhovovali – tebe! Kde si v piči bol – TY KREATÍVEC! ??? Už dávno dávno, by si mohol mať total succes web stránku, ktorá by mohla – manipulovať – so svetom – podľa tvojich – predstáv! Ja osobne som presvedčený, že za tou magoriádou s falošnými nickami stojíš ty – ty vyjebanec!

      • jan nowak napsal:

        .. to si asi připrawowal Přistáwací dráhu – Ha !
        Teda JOPe..

        ps : JOP a je tu lidoop : ))

      • proud napsal:

        Nemyslim si Marosi ze jop je ten kdo chodi a krade nicky,je svuj a vlastne ma jen ten problem,ze chce lepsi svet jako my vsichni,ale tu cestu k nemu voli spatne tim ze vsechny kolem sebe obvinuje a na sebe zapomina:-).Jinak je v pohode,si myslim.bude asi mladej,zda se mu vseho malo,malo snahy,malo vysledku,atd…….taky jsme bejvali takovy,teda aspon ja bejval:-)).Vsechno jsem chtel hned,nic mi nebylo dost dobry,vyvoj byl zbytecnym zdrzovanim,jeste si sam sebe dobre pamatuju:-)))

        • proud napsal:

          V jednom ma pravdu,jsme tu dlouho(relativne),dlouho tu diskutujeme,je tu i jistej zaklad lidi a presto jsme jeste doted nebyli schopny navrhnout konkretni veci a konkretni postupy tak,aby byly realny a mely hlavu a patu…..mozna ani ne tak navrhnout,jako spis se na nich shodnout a posunout se dal.

          • Sasin napsal:

            To motání v kruhu má své příčiny. První vidím v tom, že lidi uvěřili v stádnost. Různými ideologiemi je jim podsouváno řízení mas. To je ve skutečnosti pojem o lidstvu, které se chová jako zvířata sdružující se kvůlivá pomyslného nedostatku nějakých schopností. Přičemž člověk má nejvíce schopností ať to vezmeme jak chceme. Běhá po souši, a klidně se může potápět. Může někam spěchat a přitom může mít po kapsách nástroje. Může přemejšlet tisíc let dopředu, tudíž některé za sebou položené překážky může přeskočit najednou. To jsou výhody všestranného tvora, který gdyž začne rozvrhovat jednotlivé kousky mozaiky, je schopen seskupit udržitelnosti, které při jejich kompletaci nebude muset ničit nedomyšlenosti. To všechno vezme čas, páč každej sektor toho podílu je potřebné spojit přirozeně, jento části se mají podporovat, nikoli na sobě viset, stínit, a znemožňovat život. Takhle je nutné člověka uvést do chutě řešení aby si měl přirozený nárok takový podíl KONstruovat pro totální soběstačnost a krásno žití. Čili KONcepce všelijakých způsobů řízení mas a jejich výtěžnosti, patří k zavádějícím pavědám, páč člověka zotročuje a zneschopuje v otázkách například co vlastně od života chce. Poč se narodil, K čemu to jako vede až přijde sám o své vůli na to, že některé kroky, které mu říkají šmejdi aby je udělal, jsou pro něj skázonosné čímž si vytvoří řadu překážek, které mu v konečném důsledku život docela totálně znemožní.

            Proti tomu mu pomáhají instinkty, pravda, u zvířat je to silnější, ale člověk má navíc mentální instinkty. Jakési balíčky s mentální náplní. Jakmile se přinutí ten první prázdný obal zahodit, přišoupne se mu balíček větší a plnější. Gdyž jej rozbalí, je tam prebambule, „gdybys nebyl blboňem, mohl si už dávno žít soběstačně, udržitelně, bez škrkavek v krásném prostředí“. Už by jsi dostal podíl po rodině, gde bys nemukloval na cizáky. Mudroval bys, jak to funguje, občas něco vylepšil a nabral si hrst chutné, vlastní stravy, která kolem roste jen tak bez tvého přičinění podle mozaiky udržitelnosti, na které už dělali tvoji předkové. Vyštelovat všechny souvislosti může vzít delší čas, jenže jak se to pak utvoří dopravidla kruhu (KON) . Jak se k takové KONstrukci ale dostat a jednotlivé sekce, zharmonizovat, gdyž na to blboň nemá čas. Gdyž po předcích dostaneš dycky harpagondechajcké kulové.

            • proud napsal:

              „To motání v kruhu má své příčiny. První vidím v tom, že lidi uvěřili v stádnost. Různými ideologiemi je jim podsouváno řízení mas.“………….pravda,ale proc mam dojem ze si pletes instinkty s intuici?….
              Mimochodem,po par mesicich v divocine se ti instinkty obnovej v plny sile….to jen mimochodem,armada a podobny agentury toho vyuzivaji,presto nemaji s intuici moc spolecnyho.

              • Sasin napsal:

                Instinkt, česky podvědomé chování , vrozená výbava, je mentální balíček na cestu. Po narození se spustí a jede se podle toho. Blboni to dnes nahrazují GPS, naváděcími programy z mluvících krabiček, nošením černých brýlí, špuntů v uších, reflexních barev, kýblů na hlavách, dodržováním idiotských zaKONů propagací znaků na oblečení od cizáckejch korporací nebo a jejich platidel, čí náhražek platidel pro zdebilizované blboně a školským, či mediálněoblbovacím systémem.

                Měl jsem na mysli opravdu mentální balíčky, které dostane každej, gdyž se posune k DIAmetrálně jiným úkolům, jiným přístupům. Intuice, ztrach z kombinací blboňské nadstavby přepisovaných vrozených programů mu při KONstruování udržitelného soběstačného života není tím klíčem, kterým se dá odemknout to, nevím co, které najdu tam, nevím gde. K tomu je potřeba vážně něco jinýho. Ten dar směrnice o , návod na nastavení spolupráce nových instrukcí s polomozkem, pak vytvoří hluboké vidění. Kroky, činnosti, či události, vedoucí ke zmaru pak může vynechat, čímž si ušetří spoustu bolesti a projekt tisícileté , tím, mám na mysli opravdu dlouhodobé udržitelnosti se pak předestře v jednotlivých sekcích do udržitelného, přirozeně šťastného celku. Cílem snažení pak přestane být plný báchor, bohatství, ale štěstí.

                • proud napsal:

                  Co mi nejdriv uvist definici „instinktu“,jestli se oba bavime o tomtyez? :-)

                • Sasin napsal:

                  Instinkt bude strach z nedodržení vrozených předpisů. Intuice, bude VNUKnutí, předtucha co to vnukům udělá za paseku.

                • proud napsal:

                  Instinkt=pud,v ceskym prekladu.

                • Paul Durham napsal:

                  „gdybys nebyl blboňem, mohl si už dávno žít soběstačně, udržitelně, bez škrkavek v krásném prostředí“ – tahle pravda jim jako má docvaknout sama od sebe ?

                  Za situace kdy už tisíce let “ některé kroky, které mu říkají šmejdi aby je udělal, jsou pro něj zkázonosné čímž si vytvoří řadu překážek, které mu v konečném důsledku život docela totálně znemožní“ – už ty šmedské sračky mají v genech nebo alespoň v memech ?

                  Např. zjevná stupidita (bezdůvodnost) existence soukromých bank , jim zcela uniká. A valná většina věcí podstatných taktéž. Úplně jim chybí spoustu instrukcí , mají prostě jen procesory RISC.
                  „Samo se“ Sasine šíří je zlo a blbost.

                • proud napsal:

                  Intuice na rozdil od rozumu,kterej se pta,vi,nepotrebuje se ptat a neni na rozdil od nej omylna.

                • proud napsal:

                  Jednotlivec nikdy nemuze v soucasnym systemu zit sam sobestacne,mozna jen zivorit.Sobestacnost vyzaduje jednotu s ostatnima.

  13. Sasin napsal:

    Soběstačnost je přirozená. Gdyž vyrobíš plechovku, musíš někoho donutit to kupovat. Gdyž vyvážíš sklíčka, musíš dělat to samé, igdyby si sklíčka vyráběli miliony let. předtucha, co to udělá s pudy, instinkty, čili přirozenými zápisy blboňům, kterým sklíčka hoděj zpátky na hlavu, že už jich mají na skládkách hromady akorát stopoří blboňský intelekt, co jim začne prodávat zbraně aay se mohli bránit před importem sklíček. Prostě gdyž chceš někomu něco prodávat, musíš ho udělat nesoběstačným tupanem a tomu pomáhají soukromé banky, co vyrábějí bankocetle ve jménu boha, který jim ve Vatikánu namaloval povolení. Státy, co v tom s něma jedou zakázali soběstačnost. Mají k tomu sepsané bible zaKONů, které snahy o soběstačnost legálně maří. Největší óbr šmejdi vykládají o démosgrácii a přitom si válej koule ve feudálních hradech, parlamentárních kantýnách, šlechtických ouřadech a panských lénech a ostatní se krčí v panalákách a těm zazobanějším zrádcům povolili stavební úřady domky 10 x 10m jako za nevolnictví. O jaké intuici, či instinktu, pudu těchle blboňů se bavíš?

    • proud napsal:

      Kdyz vis malo o intuici,pak ji vynech:-))))))))))))))))).Ale zjisti si nekde,ze to byla jedna z hlavnich veci kterou uznavali a podle ktery zili ;-).Intuice nam byla sebrana stejne jako historie.Jen je lehci ji ziskat zpatky.

    • weissbach napsal:

      „Největší óbr šmejdi vykládají o démosgrácii a přitom si válej koule ve feudálních hradech, parlamentárních kantýnách, šlechtických ouřadech a panských lénech a ostatní se krčí v panalákách a těm zazobanějším zrádcům povolili stavební úřady domky 10 x 10m jako za nevolnictví.“

      Přesně tak. Vím o jednom takovém co zbohatl na bitcoinech.
      Jako vždycky když jde o mamon, skončí všechno v podvodech, zlodějnách a odrbávání naivků.
      Bitcoin nebitcoin. Za čím není práce, končí blbě.

  14. Maroš napsal:

    Fčela! – bum do čela! – za socíku začínali sionisti pripravovať informačné pole na prevrat aj dvomi finančnými hrami – 1/Podnikové sporenie VČELA – čo bola klasická pyramída – len trochu slušnejšia – ľudia si založili šporkasu vo firme s tým, že keď budú v núdzi – zoberú si odtiaľ pôžičku. Ale v evidencii už panoval chaos – kto koľko dal a koľko vybral, lebo pokladníkom bol – Jano!
    2/ Tuzexová hra – Monopoly. Som videl skoro sa pobiť manželov – tak ich to vtiahlo. Táto hra bola mentálna príprava budúcich privatizérov – okrem kvázi finančnej gramotnosti učila ľudí predovšetkým – k bezohľadnosti! A potom to prišlo! 1989!

    Čo sa týka Jopa, tak mi nejebte rozum! To on:
    1/Ponúkol zabánovanému Wájkinkerovi, že keď keď mu niečo pošle e-mailom do 20,00, tak to sem dokáže zavesiť – teda vie-vedel prelomiť adminovu ochranu tohto webu kurva! To či je jeden Jop, alebo celá banda štátnych hackerov, na to sa vyserte! Zvlášť ty Proude!
    2/ Pokiaľ je niekto údajne tak tvorivý a prevratný, na kom tento „sračkársky“ web je – závislý, tak už by mal – za pol roka, čo to tu oprudzuje Jop – už vlastnú SUPERSTRÁNKU! Lenže jemu kurva nejde o vlastnú superstránku – on to tu potrebuje mať – POD KONTROLOU! Práve toto! A už len očakávam, kedy sa mi na toto ozvú kamaráti mojkáči sionisti z hnutia Humanizmus a Tolerancia. Aby som akože nebol taký zlý, lebo ma zožerie nejaká – Karma!

    • jop napsal:

      Maroš

      neboj sa žiadnej karmy, nezožerie ťa. Dožiješ do hlbokej staroby.
      Teraz si mladý a sprostý, umrieš starý a sprostý :-)

    • Krtecek napsal:

      Mrožu ,Wiki ten návrh pana Dzopa ocenil jako hilfsbereitschaft vyššího stupně,kterému mnozí nemohou porozumět!
      Po volbách bude teror na domorodce stoupat a zruší jim i jejich hry a kdoví jestli bude na chleba,který nebude ve tmě svítit jako neon!
      Za odměnu,že znovu voliči zvoli politickou třídu Šmejdů bude tak silný teror,že NWOO zlikvidují,protože se domorodci bránit nechtějí a Mrožu ani tehdy ani dnes nepomůže,se hrbit a domnívat se,že tím pomůžeš adminovi.
      Už samotný fakt,že nechceš naše Desatero voliče a nevychvalujesvho do nebe je toho všeho dost viditelným důkazem!

      • Sasin napsal:

        Jop to blbě pochopil. Měl dojem, že by se s Bitcoinistou, školeným slovanským zvěrozvěstovaným latinářem mohl podělit o veřejné potřeby. To je přece totálanálfekální nedorozumění. Muheeeeee

      • Maroš napsal:

        Krteček – jedným slovom tvoj odkaz nám – „VZDAJTE TO!“

        Moje „jednoro“ voliča – ANI BOHOVI! – to by sa vám páčilo – vyhrávať – bez boja! FUCK!

        Žiaden Jop a spol. totiž nedokážu zreplikovať fenomén nwoo.org – napriek jeho nedokonalosti! V tom je čaro – jedinečnosti! STE MIMO! lEBO KOKOTI NEVERÍTE V ĽUDSKÚ VYNALIEZAVOSŤ – A ETIKU!

        Pre mňa za mňa – šírte si svoje židovské desatero morzeovkou – hliníkovou lyžicou o stenu! Ale najprv tú morzeovku musia ovládať aj druhí – inak si to môžu spliesť s novým – rapom! Toto budete potrebovať – hneď ako vám zrušia mobily a internet – sa nikto nebude párať len s nwoo.org!
        The International Morse Code Alphabet Song
        https://www.youtube.com/watch?v=BEGs53rIqOw
        ALFABETO MORSE MUSICAL PRA YOUTUBE
        https://www.youtube.com/watch?v=kfiecIWyxcw
        Ham Radio Contact using Morse Code
        https://www.youtube.com/watch?v=GvQ_UnePS7w

        • jan nowak napsal:

          -••/—/-•••/•-•/-•–// •-•/•-/–// , •-•/•-/–//

          •–•/•••// : ••••/•-/•-/•-•/•–•/••/-•-/•- !?

          .. a máš TO Mroži !!

        • Krtecek napsal:

          Mrozi,co se ti stalo?O jakém židovském Desateru pises?
          Ten vzkaz je nesrozumitelný!
          Pokud by jsi myslel Desatero voliče,tak napiš proč se ti nelíbí tak požadovaná

          PRIMA DEMOKRACIE OBCANU VOLICU,KTERA JDE USKUTECNIT OKAMZITE!

          A nápis jak se ti líbí ostatní přikázání DV a když ne tak proč!
          Kdy budeš i ty pro SUS a nedej boze aby jsi brzy chtěl,aby všichni natáhli žluté rukavičky jako mám já a HEj Rup si zazpívali hit Svět patří nám!

        • Krtecek napsal:

          Pane Mrozi nápis nám tu jak každý den jsi okrádání pana Draghiho z ECB a jeho pry zidovskym systémem peněz a ještě tomu tleskas?O tom nikdo od vás ani nemukne a tak se už bránit nedokaze!

  15. Žabák napsal:

    Všechno je to jen scam. Vydělá pár lidiček, pak se systém zavře. Na Bitcoinu de vydělat jen spekulací v případě, že máte zbytečných alespoň 100 000kč, koupíte bitcoiny, počkáte dokud bublina nepraskne a než praskne, tak prodáte bitcoiny a máte vyděláno.
    Jedinej způsob jak na bitcoinech něco vydělat je tenhle a je to vopruz, vo nervy a vo prachy.

    To samý „těžba“ bitcoinů. Nevyplatí se a kupování procesního výkonu ve virtuálních továrnách je jen další podvod.

  16. Jana Karásková napsal:

    Řekla bych, že takovéto systémy s vysokými výnosy jsou vždy částečně Ponzi schéma … „pyramidy“.

    Docela bych věřila tomu, co před časem říkal VK z Aeronetu – že o Bitcoin je zájem z velké části proto, že se je o něj vělký zájem na „černém trhu“ – obchodují se za něj drogy, zbraně, orgány… obchod s bílým masem…

    • proud napsal:

      Je uplne jedno co to je,jestli mince,papir,zlato,stribro,nebo treba musle,koralky……je to o systemu a otroctvi.Je jedno za co otrocis,dulezity je,ze otrocis,vsechno kolem uz je jen mechanizmus provazejici otroctvi.Ty das praci,dostanes „neco“ za co musis prezit,dava se pozor abys dostal „tak akorat malo“ abys zase musel dat dalsi praci………..jsi tedy nucenej pracovat,nedelas z jinejch duvodu,nebo jenom z jinejch,en na tobe zavislejch…..

  17. tojsemja napsal:

    další „článek“, jak zotročit další lidi, místo aby se vzdělávali, tak opět Hermes vábí na „bohatství“ a chudobu duše, proto nebudete nikdy skutečně šťastní, když podlehnete

  18. Maroš napsal:

    Kto podporuje virtuálnu menu – akúkoľvek – podporuje v podstate likvidáciu hotovosti a následné čipovanie ľudí. Za socíku hodnotu našich peňazí vo vzťahu k cudzím menám určovala cena málo dostupnej kvalitnej elektroniky – lebo človek, ktorý má dostatok chleba „potrebuje v prvom rade hry“. Prohibícia čohokoľvek vyvoláva nákupný vzdor a túžbu po zakázanom ovocí – cena môže byť astronomická. S virtuálnymi menami sa – „prohibične“ obchoduje na dark internete – artrikel je typický – drogy a zbrane. Cenu virtuálnych peňazí teda určuje – ako za čias prohibície alkoholu – organizovaný zločin. Podporou virtuálnej meny, teda podporujete – organizovaný zločin. A organizovaný zločin má zaangažovaných zdebilizovaných ajťákov – ktorí vás budú ťahať dovnútra, ako kupliari v uličke lásky do svojho bordelu. A samozrejme – títo „slobodní“ závislí na peniazoch – vašich, vás budú presviedčať, aby ste si dali implantovať ich špeciálny – bitcoinový čip. Budete členmi klubu 666 – samé výhody. Byť prvý v pekle sa oplatí – môžete si chytiť flek ďalej od kotla. To, že najľahšie sa odrbávajú chamtivci na ich chamtivosti – niekomu opäť nedochádza.Zarobiť 360% = numerologicky čo? Lebo vo všetkých tzv. ziskových operáciách, vrátane lotérií, sú zaangažovaní satanisti až po uši. Tam hľadajte riešenie – ako vrcholný predátor okráda zlodejov, ktorí mu kumulujú – váš majetok! Kto vlezie do bordelu – zákonite musí počítať s možnými problémami. Otázka – kam sa podel etický kódex pri spracovaní tejto – „zárobkovej príležitosti?“

    • Maroš napsal:

      360 uhlových stupňov = nula stupňov! Stačí len nevidieť tie dve percentuálne – bublinky. Kapor má IQ vyššie…

      • Maroš napsal:

        „Zisky z investic jsou proměnlivé a závisí na tom, jak se daří obchodním robotovi obchodovat. Pohybují se přibližně mezi 0-2% denně, v průměru 1% denně. Tyto zisky si můžete každodenně vyzvedávat a převádět na své účty. Avšak jakmile váš zisk z půjčování přesáhne 10 USD, můžete je znovu investovat (opět na dobu 299 dnů), připojit je k původní částce a inkasovat o to větší zisky. Nemusíte tak mít dalších 100 USD, abyste mohli investovat další půjčku. To je vše. Je to takto jednoduché. Pokud vládnete angličtinou, celý systém si rychle osvojíte během několika dní.“

        Len mládenci – nevypáľte ujovi Sorosovi rybník! – ten na rozdiel od vás – aj keď ojebáva – ale platí dane. Niekde. A neplatenie daní je v tomto systéme horší zločin, ako vražda! Oni si však pre vás neprídu s klepetami – ale tak vás vystrašia, že necháte všetky bitcoiny tam kde sú! Hovori sa tomu správne načasovanie obrovskej bitcoinovej ruličky! „Poliši!!!“ – a zdrháme! Takto to robili tí nepoctiví vexláci, v podstate podvodníci, lebo existovali aj poctiví, myslím tým „nepoctivých“ len černotou, ale zákazníkov neodrbávali – bol to výnosný biznis, tak načo ruličkovať. Iná analógia – išli ste do Grécka zbierať pomaranče, a farmár, deň predtým, než vás mal vyplatiť – zavolal sám na seba svojich kamarátov – z cudzineckej polície! A mohli ste byť radi, ak vás nakopali do zadku a poslali domov – bez zárobku, lebo boli aj také prípady – to zariadila asi konkurencia, že vás tam držali v base dovtedy, kým vaša rodina nenaškrabala cca 2 tisíc dolárov ako poriadkovú pokutu za čiernu prácu a porušenie vízovej povinnosti. To, že sa podvodnícky farmári šabovali s policajtmi s vašimi nevyplatenými mzdami – po predaji úrody, hádam nemusím pripomínať. A chudák našinec prišiel domov ako ešte väčší žobrák. Kto chce kam, pomôžme mu tam!

        • Sasin napsal:

          Dobře jsi to napsal Maroši. Zmrdi dycky vyplavou na povrch a ucpávají nebo kradou slámku ostatním. Heh

          P.S. Takové blby ve Slovanské unii nepotřebujem.

  19. Jana Karásková napsal:

    Kamarád je asi rok zapojen do Questra World tam to běží podobným způsobem…

    K bitcoinu:

    https://www.novinky.cz/internet-a-pc/445655-bitcoiny-pokorily-dalsi-rekord-jedna-mince-ma-hodnotu-pres-75-000-korun.html

  20. Jana Karásková napsal:

    …“Únosci dívku inzerovali jako spotřební zboží: „Země původu VB, unesená v Itálii, držena v Německu, rasa europoidní, 19 let, váha 47 kg, míry 34DD-25-35. Rozvoz po EU zdarma, máme na to nasmlouvané lidi. Dovoz je možný kamkoliv po světě, může trvat nějakou dobu. Záleží na místě určení. Vyvolávací cena 300 tisíc dolarů (6,6 miliónu korun). Aukce začíná 16. 7. 2017,“ lákala skupina Black Death potenciální zájemce o sexuální otrokyni.“…

    https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/445552-unesenou-modelku-chteli-vydrazit-na-internetu-jako-spotrebni-zbozi.html

    • Jana Karásková napsal:

      Zachránilo ji to, že únoscům prozradila, že je matkou dvouročního dítěte. Únosy matek totiž skupina Black Death neprovádí. Britka navíc musela slíbit, že únoscům po propuštění zaplatí 50 tisíc eur ve virtuální měně Bitcoin. To je v přepočtu 1,3 miliónu korun.

      • Sasin napsal:

        Ti, co rostou pro šibenici, rovnou a přímo teče banksktérským splaškovodem do rypáku majlant odstředěný z ukradených podílů na neprodejné půdě a rozpočtu. Z takového systému si dělají veřejně ostentativní chlámu. Testujou co jim banksterským splaškovodem přiteče ještě navíc. Dneska jim stačí napsat dopis jakémukoli vládci, papalášovi z volební lotérie, že gdyž nenapíšou jejich osvobození na bianko papír a nepošlou jim mukly na gastarbaitrovštinu harpagondechajcké federaci, že si je jako koupí. Že je koupí a prodají ve slevě. Nebo že je odepíšou jako ztrátovou položku. Třeba jako odstředěné mléko v hypersuper polici na prodej KONzumních ideologicko chemicky virtuálně namíchaných otravin. A gdyž neposlechnou, že je ve slevě nechají vyhodit jako prošlou kapustu do KONtejnéru a vyvezou je „najatí pracovníci“ za město na skládku a ještě i z teho prdu jim přiteče bankstérovodem vejvar. A vylízaní blboni si myslí, že to obejdou ve hře na bitkoijny, což není ani klasický zlodějský multilevel. To je čistá zlodějina, co sa něpapre s žádnou rukodělnou činností. Jde přímo na solar plodnic obecných. Rve přímo srdce z hrudi svým obětem. Heh.

        P.S. O co ve skutečnosti jde? Jde o podporu ZLO dějství přímo zaKONem, co jim píšou na míru zastupitelé.

  21. Maroš napsal:

    Admin – nie len pre teba – aj pre štence z Wall Street – chamtivosť je záchvat fantázie – peniaze celkovo podliehajú – a to už ako záchrannej – 2% inflácii. Ak nikto nevníma tú fantazmagorickú superhotovostnú „hodnotovosť“ bitcoinu – nafúknutú frcgumu, ktorý tak isto pomáha zatĺkať do rakvy touto ilúziou hodnoty – hodnotu bežných peňazí /ako US dolce/, tak sorry – ale skôr rozumiem indiánovi, ktorý vymenil hrsť zlatých nuggetov za sklenené korálky – lebo sa mu jednoducho tak páčili a nugetmi sa napchávali už aj divé kačice! Zničte si českú korunu!!! Veď načo vám bude – vy kozmopoliti! Už aby ste boli všetci očipovaní – to sa vám budú počítať chechtáky!
    Prednáška o finančnej realite -
    Daniel Gladiš: Bezrizikové akcie
    https://www.youtube.com/watch?v=B9gI6aCIrrY

  22. jan nowak napsal:

    Hele wole.. aa a BONY nechceš ??
    .. eště mi jich zo-pár zbylo ; ))

    ps : PROUD je wenkowská cibule – Born in U.S.A.
    2ps : pozdrawuj Harpíka !

  23. jan nowak napsal:

    PRODÁM.. lew-ně Nastřílenej klajm – nehlás te se wši-chni !

    WIKINGERE Petere..
    .. já ty prašule na ty trika zzzeženu & ne že ne..

    ps : nechcete ně-gdo KOŽUCH z krtka ???

  24. jan nowak napsal:

    DANAS JESMO.. Sutra nismo..
    .. TA-KO weli Swa-te pis-mo !!!

    MODLI sse Sasíne , ggg g BOGU Welikému BO .. zlatej bul Kontomax
    .. alebo PRADA !!?
    .. nawštíwí tě www wo 1/2 NOCI !!!

  25. Jana Karásková napsal:

    Právě ty pravidelné fixní příjmy bývají kritikům podezřelé.

    Jsem zvědavá, jak to s kryptoměnami bude pokračovat…

  26. Maroš napsal:

    „Zůstal jsem svobodný, ale s minimem prostředků, které dostávám za to, že alespoň trochu poskytuji lidem informace, které ukazují na zločinnost dnešního systému a inspirují ke změně. Přibližně v posledním roce jsem dospěl k tomu, že informací potřebných ke změně systému je již dostatek, ale nejsou rozšířené mezi potřebné množství lidí. K tomu, aby šíření probíhalo rychleji, však peníze nevyhnutelně potřebuji. Od čtenářů nikdy dostatek financí k rozjetí nějakého většího projektu nepřišel. Nezbývá mi tedy nic jiného, než se dívat jinde. A tak se mi ozval BitConnect.“ F A U S T !

    Admin – otázka – ale ozvali sa ti najprv hackeri, či? ???

    Tak si to ujasnime… Dokument Do hloubky webu je plný „tvojich“ myšlienok… „Cesta do pekla je dláždená dobrými úmyslami“ – pokiaľ sa chceš stať otrokom svojho nápadu – tak to si Admin veľmi dobre rozmysli, či ti to za to stojí – toto už mám zažité!

    SILK ROAD – czarny rynek DARK WEBU
    https://www.youtube.com/watch?v=IK4KAwjR9OM
    Do hloubky webu | DEEP WEB | Dokument CZ | 2015
    https://www.youtube.com/watch?v=Jwt9bjT67_I
    Silk road film
    https://www.youtube.com/watch?v=23dhqAxNf5k

  27. Jana Karásková napsal:

    Zajímavá diskuse

    Tomáš Janírek, Brno
    Út, 8. srpna 2017, 01:52:39 | Souhlasím | Nesouhlasím | +2 / -1
    20% behem dne, to je „mena“ jak ma byt:o) LOL!:o) Bitcoin by mi nevadil, kdyby na jeho zcela nesmyslnou „tezbu“ nebylo potreba 15 temelinu … ale jelikoz se „tezi“ hlavne v cine, tak cirka 1000 uhelnych elektraren …. miliony tun CO2, siry a jineho bordelu jenom kvuli par zcela absolutne bezcennym cisilkum. Kdyby to pocitalo aspon neco smysluplneho, ale to ne! Takova strasna 3.14covina ….

    Luboš Kohoutek, Bystřice
    Po, 7. srpna 2017, 23:09:49 | Souhlasím | Nesouhlasím | +1 / -2
    Jméno Příjmení řekl(a):
    „Petr Vohradník, Sezemice
    Po, 7. srpna 2017, 22:12:33 | Souhlasím | Nesouhlasím | Nahlásit | +3 / -1
    Ideální měna pro praní špinavých peněz ,drogové obchody a podobně transakce ….“
    Naopak,v dnešní době je jediná slušná měna pervitin a marihuana,jak za AL Caponneho chlast

    Luboš Kohoutek, Bystřice
    Po, 7. srpna 2017, 23:07:08 | Souhlasím | Nesouhlasím | +3 / -2
    Bitcoin,dolar,koruna… nic není reálné,hodnota je jen o tom,jak se pár lidí vyspí

    Petr Červenka, Praha 10
    Po, 7. srpna 2017, 22:54:02 | Souhlasím | Nesouhlasím | +2 / 0
    Martin Zvoníček, Ostrava řekl(a):
    „…
    Mimochodem, ty předpovědi vás ostatních nechápu. Elektřina je tady už více než 100 let, žádný black out ještě nebyl. Internet je tady už nějakých 30 let a taky žádný větší výpadek. Tak nevím, proč by se to mělo stát teď. A kdyby se to stalo, tak jak by zmizely btc, tak by zmizely i veškeré prachy z bank, ty jsou na účtech taky jen virtuální :)“
    Hlavní problém bitcoinu (kromě jedo tech. nedokonalosti znemožňující rychlé transakce) je to, že si ho patrně převedete na účet do nějaké BTC burzy abyste byl schopný rychle reagovat na případné jeho kolísání.
    Ale taková burza není ze zákona nijak povinná být adekvátně pojištěna.
    A pak se jednoho dne stane, že všechny bitcoiny z té burzy zmizí (někdo je ukradne). Pojištěné to není, dohledatelné také ne.
    To byl případ Mt.Gox nebo Bitfinex. Dohromady to bylo pravděpodobně přes 5% této „kryptoměny“.
    Už jste mimochodem četl o tulipánové horečce?:
    https://www.penize.cz/15739-tulipanova-horecka-1630-37

    Snad každý investor zná: „Tulipánovou horečku“. A kdo ji nezná, ať si přečte toto:

    Svého vrcholu dosáhla Tulipánová horečka v letech 1636-1637. V této době se lidé nezdráhali pro nákup tulipánových cibulí prodat svůj dům, dvorec či statek. Zvyšovala se také cena cibulí. Pokud v roce 1624 stála jedna cibule vzácného druhu „Semper Augustus“ 1 200 guldenů, v roce 1625 to bylo už 3 000 guldenů a v roce 1636 dokonce 4 600 guldenů, povoz a dvě klisny i s postrojem. Cibule velmi vzácného druhu „Místokrál“ pak stála 24 vozů s obilím, 8 vepřů, 4 krávy, 4 sudy piva, 1 000 liber másla a několik beček sýra. V roce 1637 se dokonce objevil případ výměny pivovaru v Utrechtu (hodnota 30 000 guldenů) za 3 kusy vzácných cibulí. Je zajímavé, že ve stejné době se dal měšťanský dům v Amsterodamu koupit přibližně za 10 000 guldenů. Právě v této době převýšila nabídka poptávku a ceny tulipánových cibulí začaly prudce klesat.

    https://www.novinky.cz/diskuse?id=494976&articleId=/internet-a-pc/445655-bitcoiny-pokorily-dalsi-rekord-jedna-mince-ma-hodnotu-pres-75-000-korun.html&sectionId=13

    • Maroš napsal:

      Jana Karásková – kniha – Čierny tulipán – príbeh z toho obdobia

    • jan nowak napsal:

      .. o těch Tulipánech byl dobrej film.. něco jako Viwatt Beňowský
      nejmowalo se to Černý tulipán.
      .. a taky byly jednou w módě klobouky s rajčim pérem ( má jen jedno )
      100 000 000 ptáků padlo ja-ko prd – a napřezrok juž se nenosily aaa ty ulowený péra
      sis moh nabouchat : (

      A proto NEKUPUJTE bitkojny Zde !
      A ušetřený penis inwestujte do našeho Nowého hnutí 3 * * * HWĚZD !
      .. inženýři DĚDCI ! ! !

  28. Maroš napsal:

    Admin – otázka – keďže organizovaný zločin je prelezený všetkými štátmi – nenapadlo ti, že kriminalizáciou – cez takéto podnikanie – ti elegantne zlikvidujú – o. i. – tento anti NWO weB? Lebo doteraz na teba nič nemajú!

    • Sasin napsal:

      Majitel virtuální adresy nwoo, je fánfán tulipan. On ty tulipány hodlá rozdat Karáskové. Ty vymyšleniny z BitCojnu jsou pro něj furl lepší, než skládání cihel z pásu. O ničem jiným vlastně tento web není. Tak sorry jako.

    • Sasin napsal:

      Gdysi jsem si myslel, že Slovani po zimě tu spálenou Moranu do řeky shodili rádi, beztak jí měli plné zuby několik měsíců. Pak se šli ožrat aby spláchli ten prach a šli se podívat na hroby svých předků, říkali tomu že jdou mluvit s jejich duchy „dušičky“. Vzali jim něco na zub, hodili pár slov, jakože zima byla krutá a že děkujou za dary. A hned jak se ohřálo podnebí, sjeli se na kamenných rondlech, „světiště neb háje“ a pokeclali co na neprodejných podílech na půdě dělají, jak se jim vede a hodili řeč o společném rozpočtu aby je nějakej blboň nepodvedl. Sepsali o tom nějakej papír do sečítání a večer sháněli potomky, kteří ještě byli volní a mezi s sebou si to rozdávali. A pak něgdo vyleze z konem Ryta, že to tak určitě nebylo, že se lidi ve lněných kombinézách zapnutých od hlavy až k patě nigdy nedověděli před svatbou esli se baví s chlapen nebo ženskou. Že projektovali statek, kolik budou mít úroků ze slepic, králíků, koňů a volů a ták .že si před sňatkem ani jednou nevrzli. Tož tenhle nákup v pytli taky nevzali potomci vážně už tehdá. A nýčko ti dnešní vocasi už tuplem, nesvětí zhola nic. Ani rodinu, čest ani slávu. Harpagondechajčtí ve sponzorské linii, která si vyúčtování nechává dělat u banky. A ta banka každému blboňovi vystaví certifikát pro berní ouřad, čímž je to potvrzené a můžou svatořečit . Pak přindou s Kopným právem, že jen ten nejstatečnější, nejhodnější a nejtlustější z nich může vzít jejich spisky a přednést je na vyšším stupni slovanské demosgrácie. To samo o sobě je podivné, ale nejpodivnější je dneska už to, že se řídíme radami a zprávami s osobami a na místě, tralala, tralala …….atd, další smazáno.

  29. stas napsal:

    Jojo , marketing!! A ten je pěkná sfiňa! Nebo jak se říká “ s křížkem po funuse“ !! A ještě jedno pravidlo: výnosy dosažené v minulosti nejsou zárukou výnosů v budoucnosti! Je to stejná komedie jako s akciemi a je postavená jen na důvěře v chamtivost druhých! A jak vypnou štróm , tak je po ftákách!!

  30. Maroš napsal:

    „Server studentky z Kazachstánu představuje zásadní riziko pro zaběhlý systém placených vědeckých časopisů – což je jeden z pilířů moderní vědy.“
    „Současná věda je založená na sdílení vědeckých studií. Díky tomu se vědci mohou dostat prakticky okamžitě k těm nejnovějším výsledkům vědeckých výzkumů z celého světa. Ale něco to stojí – za přístup k jednomu článku se platí asi 30 dolarů. Roku 2011 se to rozhodla změnit Alexandra Elbakyanová z Kazachstánu; tyto ceny jí připadaly nestydaté a s argumentem, že „věda by měla být dostupná všem“ stvořila Sci-Hub.
    Fakta
    Alexandra Elbakyanová

    V prosinci roku 2016 byla Alexandra Elbakyanová vyhlášena vydavatelstvím Nature Publishing Group jednou z deseti nejvlivnějších osobností vědy za rok 2016.“

    http://www.ceskatelevize.cz/ct24/veda/2199160-piratsky-server-sci-hub-s-vedeckymi-studiemi-porazi-zabehly-system-ukazuje-analyza

    TRANSLATOR:
    „Pôvodný názov domény projektu Sci-Hub.org bol pozastavený v novembri 2015 na základe súdneho príkazu. [10] Projekt sa znova objavil v tom istom mesiaci v doméne .io . [11] Adresu .io bola následne zaistená aj po tom, ako bola sťažnosť od Elsevier adresovaná čínskemu registrátorovi lokality Now.cn. Napriek zrušeniu registrátorom, Sci-Hub zostáva dosiahnuteľný prostredníctvom alternatívnej domény na .ac (doména na .bz bola uzavretá v januári-februári 2017); Od apríla 2017 sa však domény .io, .cc, .bz a .ac zdajú byť aktívne. Môže byť tiež prístupný priamym zadávaním IP adresy (80.82.77.83) alebo prostredníctvom .onion Tor Hidden Service (scihub22266oqcxt.onion), ktorý uvádza, že TorrentFreak je „do značnej miery imúnny“ voči žiadostiam o zrušenie. [12] [13] Články je tiež možné načítať pomocou topánok v Telegramu služby okamžitých správ . [14]“

    http://translate.google.com/translate?hl=sk&sl=auto&tl=sk&u=https%3A%2F%2Fen.wikipedia.org%2Fwiki%2FSci-Hub
    https://en.wikipedia.org/wiki/Sci-Hub

    Sci-Hub: устраняя преграды на пути распространения знаний
    Первый в мире пиратский ресурс, который открыл массовый доступ к десяткам миллионов …
    [Prehľadávať doménu sci-hub.cc] sci-hub.cc

    https://sci-hub.ac/
    http://scihub.org/

    Školy vychovávají tovární dělníky. Žijeme v absurdním systému, říká Tomáš Hajzler /copywriter/
    „Škola produkuje lidi s normovaným myšlením, kteří jsou po mnoha letech odseděných ve vězení zvaném ,,povinná školní docházka“, naprosto zvyklí na to, že dělají něco, co nesnáší, k čemu nemají vztah a co jim nepřináší žádné hlubší naplnění, ani nedává vyšší smysl. Takoví lidé poté ochotně přijmou víru, že žít takto po zbytek svého života je normální, že žít život který nesnášíme je v pořádku a nebouří se proti věcem, které se jim nelíbí.“
    https://www.youtube.com/watch?v=gUPmM-mBkVg

  31. Deda Lebeda napsal:

    Jo a nebo jdete zkusit binatex z mistnich reklam…
    Proc vubec jsou tu reklamy na PODVODNE obchodovani s binarnimi opcemi??!!

  32. Jo napsal:

    Nechápem… normálne nechápem.. Podla mňa sú 2 možnosti:
    a, Je to pokus o diskreditáciu autora a celej stránky skrze inzerciu globálnej ponziho krypto schémy

    b, Autor naozaj nechápe že sa jedná o odrb z úplne jasnými znakmi pyramídovej hry

    Neviem sa rozhodnúť ktorá ma desí viac..

  33. Maroš napsal:

    Kde inde hľadať hlboký štát, ak nie na hlbokom internete!

    Kybernetická guerilla Hackeři, piráti a tajné války
    https://www.youtube.com/watch?v=pAKMglO3sGI

    Admin – táto pičovina obťažuje odkedy som vliezol na tento článok!
    https://www.gawlla.com/

  34. stas napsal:

    Jako každá pyramida, bylo výhodné nastoupit na začátku. Teď se hledají hlupáci, kteří uvěří, že získají 360% zhodnocení! Někdo to musí zaplatit!! :-)

  35. Milan napsal:

    S bitcoiny a dalšími crypto měnami se zabejvám cca 3 roky, ale tohle se opravdu nepovedlo. Autor článku se zde kopírovaně rozepisuje o crypto měnách a ziscích na ních. Bohužel zároveň zde dává příklad investice do hyipu, který jako jediný slibuje takovéto zůročení, ale kdo ví o čem to je, tak mu je jasné, že veškerí hyip je jen SCAM!
    Jedině jak lze na crypto měně vydělat, je přímej obchod, ale zde většině z nás na to chybějí tak trochu prostředky.
    Ano jsou zde nyní zajímavé možnosti investice do slabších crypto měn, kde nemusí dosahovat investování milionové hodnoty jako tomu je dnes u bitcoinu, který se již takřka netěží, ale pouze obchoduje.
    Osobně so myslím, že konkrétně tento článek s postupem investice je velice zavádějící a pokud jste pane Korál investoval vy do výše ukazaných hyipu, pak si své peníze co nejdříve pokuste vybrat.))

    • proud napsal:

      Zoufali lide delaji zoufale veci……

    • admin napsal:

      Je mi líto, ale nikde jsem zatím nedostal odpovědi na to, proč by se mělo jednat o podvod.
      Vždycky akorát někdo tvrdí, že to je onen HYIP nebo SCAM, ale nenapíše proč a když, tak akorát tvrdí, že je to protože takhle vysoké zisky normálně nejsou možné, což je argument k ničemu.
      Už tady někteří psali, že se jedná o pyramidu a jednoduše se dá vyvrátit, že tomu tak není.
      Takže bych rád znal ty a důkazy toho, že se jedná o podvod. Zatím nemám žádné.

      • přemítač napsal:

        No, ale pokud máme znalosti, které jsou omezené, nebo jejichž charakter je skrytý, je velmi pravděpodobné, že se ze své pozice budem domnívat, že těmi informacemi disponujeme v plné parádě nebo si budeme uvědomovat, že onu clonu z mlhy neprohlédneme, tudíž jsme odkázáni na jediné, buď jít od válu anebo slepě důvěřovat? Rozhodnutí je buď tedy racionální nebo srdeční? Z pozice, kdy je dotyčný subjekt pod tlakem není možné ho soudit za jeho postoj či volbu, stejně je nucen volbu učinit.

  36. benmil napsal:

    SPONZOR To je to kouzelné slovíčko. Zisk investora vzniká tím, že část peněz, které blboni, co se přihlásí, jdou SPONZOROVI. Blboni se stanou novými SPONZORY, a pokud neseženou nové blboně, s „investicí“ se můžou rozloučit. Zisk investora je úměrný počtu blboňů, které oblbne. Opravdu velký zisk dosáhne jen ten, kdo ten kolotoč roztočí. Stejně jako v klasické pyramidě nebo MLM.

  37. obycejnilide7 napsal:

    admin napsal:
    11.8.2017 (15.42)

    Nejsme tu od toho abychom někoho přesvědčovali jestli toto je či není podvod, už jen fakt že používáš PENÍZE abys nahrabal bitkojny pro mne znamená že tě ovládl Mamon.

    Už kdosi navrchu psal že „někdo to přeci musí zaplatit“ haha, asi bylo nepochopeno :-)))))))))

  38. stas napsal:

    no, ještě že jsem neuposlechl rady na nákup bitcoinu. ted bych kapánek tratil….

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!