loading...


Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 12.09.2017

pjakin2017

Ruský analytik odpovídá ve svém pravidelném pořadu na otázky z těchto témat: Důležitý summit islámských organizací o technologii v Astaně jako úsilí o zřízení centra řízení islámských států, proces odebírání „svatosti“ ukrajinské státnosti, pro prodej protileteckých raket Turecku Rusko neohrožuje, proč Německo předstírá vrácení svého zlata uloženého ve FEDu, proč je nutné odpovídat na diplomatické útoky USA asymetricky, oficiální ideologií Ruska je vlastenectví a proto nemohou sportovci soutěžící pod neutrální vlajkou dostat své prémie, jak znalosti KSB mohou nemohou pomoci lidem se špatnou mravní kvalitou, jak se hroutí řízení globálního prediktora



loading...

200 Komentářů k Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 12.09.2017

  1. Sasin napsal:

    Pjakine, chceš podíl na neprodejné rodné půdě a podíl na rozpočtu z celé země, o kterýchžto podílech budeš spolurozhodovat se všemi ostatními, stejně rovnými jako ty?

    • admin napsal:

      A jaké si tak o sobě myslíte, že máte IQ, když dáváte Pjakinovi otázku tady na tom místě? Jakou dáváte pravděpodobnost tomu, že vám tady odpoví?

      • Sasin napsal:

        Věřím, že ty otázky Pjakinovi jednou něgdo položí. Tento prostor jsem použil jen k zápisu. Myslíte, že jsem to psal zbytečně? Vaši inteligenci nigdo nezpochybňuje, páč ručíte navýšením 30% měsíčně a bez rizika. To je přece diagnóza jako vyšitá.

    • Robo napsal:

      Zdravím Ťa, Sasin!

      • Sasin napsal:

        Zdravím tě Robo.

        • Robo napsal:

          Megre mi dnes odpovedal, že ešte napíše jednu knihu..:-)

          • Sasin napsal:

            Zvěsti tvrdí, že má přijet teď něgdy, na podzim na Slovensko.

            • Robo napsal:

              Včera bol v Prahe.
              Teraz niekedy aj na SVK, ale neviem presne.

            • Robo napsal:

              A mimochodom…tiež je presvedčený, že sa ešte dožijeme..:-)

              • Maroš napsal:

                Robo – si presvedčený ôtechnologicky“ nesprávne – musíš byť presvedčený – „že to už BOLO“!

                Povodne venované nicku ateista, ktorý teraz neviem nájsť, tak to vešiam sem:
                Ateista – každá vrana chváli svoje hniezdo, a ktorá hniezdo nemá, chváli sa tým, ako je jej dobre bez neho!

                Ty sa chváliš svojou obmedzenosťou – mimo hmotného sveta pre teba ten nehmotný neexistuje – neexistujú iné dimenzie, neexistuje kvantový priestor – hoci už existujú kvantové počítače. Si dokonalý výtvor komunizmu – zatiaľ, čo v Antike ateizmus dol len diskusným – filozofickým protipólom, sionisti, ktorí vytvorili marxizmus, komunizmus a bezduchovno – síce vyznávajú judaizmus, okultizmus, čáry-máry a svojho Satana Jehowu, ale hlupákom, ktorí majú „mozog“ ako rebríčkovú nervovú sústavu červa – a myslia len cez plné, alebo prázdne brucho – veľmi ľahko podsunuli svojú sektársku saturáciu HMOTNÝM OTROCKÝM BLAHOBYTOM – namiesto uchváteného duchovného priestoru. Ako prasatám v chlievoch. A ďalej – vy ateisti, keď vám islamisti dajú na výber, či začať veriť v toho ich, alebo skapať – okamžite začnete s boľševickou „vierou“ rozširovať politický islám len preto, že sa skapať bojíte, lebo opäť – iný svet, ako ten prechádzajúci cez vašu črevnú sústavu, alebo cez črevá červov, ktoré vás premenia na kus hnoja – ten pre vás neexistuje. Tak nech! UŽ SA TO STALO TÍSÍCEKRÁT!

                NEVERIACIM PSOM:
                Kreatívna sila Vesmíru je súčasťou Jedinej sily Vesmíru a je teda prepojená s ďalšími nám 4 známymi silami – v hmotnom svete, s – 1/EMG silou, 2/gravitáciou, 3/ slabou interakciou medzi protónom a elektrónom a 4/ silnou interakciou medzi časticami jadra.

                Kreatívna sila funguje ako „odrazka“ – zrkadlo Idee – formulácie predstavy – vizualizácie deja, stavu, a – musí byť zároveň prepojená s emocionalnym stavom pri prežívaní deja, javu, a to sa dá dosiahnuť správne len tak, že si musíme vedieť predstaviť dej a jav – „akože sa už stal“ – teda – že bolo dokonané a PRECÍTENÉ! Teda – správne – sa musíme posunúť v čase v svojích predstavách „mierne“ dozadu – aby sme dokázali prežívať tú správnu emóciu, teda nielen predstavu „správnej“ emócie a predstavu budúcej „oslavy“ z úspechu, pretože premietaním sa do budúcnosti – vesmírne Zrkadlo len „kvaltuje“ v chaose nepresných predstáv, ktoré sa aj menia a vyvíjajú, takže je to potom „večný“ stav neustáleho kreovania a kreovania – „snaženia sa bez efektu“ – ktoré spotrebúva našu EMG energiu – ktorej generátorom je srdce – rexlexne prepojené s mozgom – EKG-EEG.

                Čiže ešte raz polopate – 1/ Vizualizácia + 2/ Déja vu = „stalo sa, už ra zažité + 3/ Precítené = VYTVORENÉ!

                Poznámka – keďže po emocionálnom šoku možno v priebehu pár minút zošedivieť, malo by to fungovať aj naopak = emocionálna technológia liečenia rakoviny, keďže aj opačne – negatívne emócie a strachy dokážu rakovinu spustiť!

                http://tadesco.cz/muz-ktery-sokoval-svet-rakovinu-mozne-vylecit-behem-3-minut-cine-uz-tom-davno-vedi/
                Gregg Braden – Liečenie rakoviny pomocou našej vlastnej emočnej technológie – treba zapnúť titulky!
                https://www.youtube.com/watch?v=_c2np7bjNEI
                O modlitbě (nejen za déšť)
                https://www.youtube.com/watch?v=myON_ZHb0dk
                Gregg Braden: Úloha srdca a emócií v zákone príťažlivosti
                https://www.youtube.com/watch?v=6HT6eAzP5U4

                Poznámka – myslím, že už som za jeho automatický-robotický koment Prouda ku tomuto – Prouda raz zabil – a bolo mi pri tom veľmi fajn – „I feel goog!“ – he he!

                • kolkobudeszit napsal:

                  Vdaka za odkazy a zaujimavy podnet, ale nikoho nenapadaj, staci, ze informaciami pomahas tym, co si to v tichosti odnesu. Vsetci sme v ramci statnych situacii „topiacimi“, ako vravi p. Pjakin a tak sa vzajomne nepotapajme, ale si pomahajme…

                • Robo napsal:

                  Ateizmus je popri judaizme, kresťanstve, islamu a ich rôznych vetiev len ďalší z vytvorov nosatych.
                  Ako aj pjakin.

                • proud napsal:

                  Mas v tom dobrej bordel,ale neprekazi ti to,aby sis me do tlamy nebral,ze jo?:-)))))….Ty jedna……….“emoce“:-))))))))).Nastuduj si o cem tocis,rediteli ;-)

                • proud napsal:

                  Ateismus Robiku neni to pravy orechovy,ale ma jednu vyhodu,nevymele ti kebuli jako jakykoliv jiny nabozenstvi,vidis co „oni“ nevidej,paklize nekdy videt budou,pochybuju za ten ma neco spolecnyho s zidama a jestli,pak je nezadoucim vedlejsim efektem,protoze je to nejlepsi nastupni mustek revolty!

                • Robo napsal:

                  Proude, napísal som to ako námet na diskusiu, ale ako fakt.
                  Je mi jedno, že Ty o tom zatiaľ nič nevieš.

                • Robo napsal:

                  ..nEpísal..

                • proud napsal:

                  Tim lip,Robiku,pak mi ten fakt vysvetli a argument obhaj tak abysme tomu vsichni rozumeli,to je prosba,ne ironie.

                • proud napsal:

                  Protoze jem ateista byl,tak jsem vyrostl,az vlastne donedavna kdy jsem se zacal zaobirat duchovnem i v jinejch smerech nez predtim,kdy jsem s nim jen koketoval,a az na to ze si myslim ze pravdepodobne bude existovat stvoritel,jim jsem tak nejak dal……protoze kazdej mame nejakou viru a pokud vim,panbickari nazejvaj ateistama vsechny kdo na jejich boha neverej,a na bohy ja skutecne neverim,ani na jednoho!,co s tim ma spolecnyho cela zidovska obec,tedy nevim,nenapada me to.Snad krome toho ze mohla vyuzit pojem ateismus jako Hitler vyuzil puvodni svastiku,lepe receno oba je zneuzili.

    • Krtecek napsal:

      Tady je třeba zastat se pana Sasina a poslat panu Pjakinovi dotaz zda uz četl naše Desatero voliče,kde se poprvé my opičani ptáme v DV prikazani Nr4 našich zástupců proč se dávají zvolit k tomu,aby vykrádali naše peníze z rozpočtu a nedali si do svých bojových listů

      ZAJISTENI NEPODMINENEHO ZÁKLADNÍHO PRIJMU!

    • Jura napsal:

      Prosím tě o vysvětlení, nerozumím na co se ho chceš zeptat?
      O jakou neprodejnou půdu se jedná?

  2. Maroš napsal:

    V Astane zároveň 18.09.2017 končí – po 3 mesiacoch INFORMAČNÉHO VÁKUA!!! aj slovenská expozícia na EXPO ASTANA /od 09.06.2017/, s rozpočtom na toto podujatie minimálne 12 /14?/ miliónov eur – čo je suma verejných prostriedkov, ktorá nestojí za povšimnutie, že?

    • Dušan2 napsal:

      Tak to som nevedel. Takže naše ministerstvo zahraničia predsa len robí svoju prácu.

      Rovnako ako sa začalo konečne posilňovať potravinová sebestačnosť aj napriek požiadavkám „nezávislosti trhu“. Jo ten Fico fakt „zradil/slil“ aj napriek eurohujerom/liberálnym kapitalistom/slniečkarom v radách nielen úradníctva/činovníctva vládou počínajúc.

      • Maroš napsal:

        Dušan 2 – keďže nielen našu krajinu ovládajú energetické mafie – „pochopitelne“ – nebol záujem o informovanie o nových energetických technológiách – celé Expo Astana bolo o zelenej energii. Slovensko tam išlo s akýmsi energeticky úsporným domom a s projektom http://www.chargebrella.com zatiaľ len s kvázi nabíjačkou na princípe termočlánku – slov. vynálezca Šlosár vyriešil namáhanie v termočlánkoch a zosilnil efekt tzv. Seabackovho javu, o ktorom nás vo fyzike účelne neučili, takže elektrinu je možné – zatiaľ v malom – získavať nie pomocou málo efektívnych drahých a ekologicky prakticky nerecyklovateľných fotopanelov, ale priamo – expozíciou voči tepelnému zdroju – slnko, ohnisko, krb, kachle. Tak ti toto predsa nebudú vešať na nos, či? A ten rozpočet bol z min. hospodárstva – lebo energie. Zaujímavé – zariadenie Chargebrella neobsahuje žiadne citlivé elektronické súčiatky – pre armádu ako stvorené. Atlanťania – GP – uvoľnili technologické informácie. ??? Zatiaľ je to zlým marketingom účelne zadusené – systém postavený na jadrových elektrárňach je maximálne neefektívny – v podstate sú to parné stroje. Čaká sa na výrobu elektriny jadrovou fúziou, kde bude palivo aj české líthium!!! – takže je to strategická hra globálneho významu – o zdroje líthia – ropa je len zástupný problém – ropa končí. Toľko kontext.

        • Dušan2 napsal:

          Ďakujem za užitočné informácie. Možno nieje náhoda, že vynálezca sa volá Daniel a jeho projekt bol prezentovaný vo budúcej významnej Astane.

          Tu je výskum našich mladých o požiteľnosti tohoto javu.

          http://www.strojar-inovator.sk/projekty-2016/134-projekt-28-termoelektricky-generator

          • proud napsal:

            Jedno mi nejde do hlavy,ze je to v ovedomi od roku 2014 a porad to neni na trhu,dela se tomu reklama na kazdym rohu,vynasi se to do nebe a proto pocitam ze si to normalni clovek nebude moct koupit,co se kolem toho uz proprcalo penez na propagaci!!!!!!!!!!!!!!

            • proud napsal:

              Nekdy si rikam,jestli by nebylo lepsi,kdyby si takovej vynalez strcil vynalezce do riti.

            • Maroš napsal:

              Proude – predstav si situ, že každé takéto zariadenie ti nabije notebook rýchlosťou, ktorá ja závislá na priepustnosti batérie, nie výkone zariadenia, a predstav si, že namiesto 1 kusa namiereného na oheň, na Slnko, na krb – ich budeš mať ako na tlačovke – 20-50! – celú batériu! Namiesto blbých fotovoltických článkov – ktorá vyrábajú privatizéri elektrární!

              Oni sa vyložene bránia účinnému marketingu – toto je maximálne ÚČELOVO pobabrané – nepripušťajú komunikáciu na túto tému – už som s nimi v kontakte bol – nereagujú na návrhy – ide o to, že súčasný energy systém sa musí zrútiť – pozvoľne! Navyše – čo na to vzdelávací systém, že?

              • proud napsal:

                Bohuzel,jenze je to zase o lidech.Me mrzi,ze tak dobrou hlavu na tyhle veci nemam,protoze bych sel uplne jinou cestou.Svuj vynalez bych okamzite zverejnil i s podrobnym navodem ke stavbe a planama a okamzite ho pustil po netu do sveta na vsechny strany,podtrh bych tem zmrdum nohy vsem! Bohuzel,dnesni „vynalezci“ chteji vytriskat a proto takovou cestou nikdy nepujdou,coz je pruser pro nas vsechny „tady dole“ i s planetou……….

              • Petr C napsal:

                Maros, vetsinou pokud dojde v vyznamnemu obevu, ktery by byl trochu nebezpecny majitelum planety, patent se odkoupi. Majitel nechce prodat, zmizi i s patentem.

                • proud napsal:

                  Presne tak.I proto bych udelal co bych udelal ;-)

                • Maroš napsal:

                  Petr C + Dušan 2 – vynálezca sa dlho bavil rôznymi parabolami a kolektormi, fotovoltaikou, a zrazu – preskočil na Seabackov jav, hoci všetka teória hovorí o neefektivite, milivoltoch a problémoch s namáhaním a potrebe špeciálnych zliatin, a odrazu je tu SOFISTIKOVANÉ miniaturizované zariadenie bez potreby svetelnej energie, bez citlivých elektronických súčiastok – kompaktné, odolné, účinné – vpredu snímač, druhá časť chladič – teda Seabackov princíp – vznik elektrického napätia medzi zohriatym a chladným koncom kovu – jednoduché ako facka a navyše – „náhodou“ podobné žezlu – ktorá je údajne odvodené od palcátu – akurát – absolventi univerzít prisahajú na žezlo, ako na symbol vedomostí – nie ako na smrtiaci nástroj kapitána Budzogáňa, že?

                  Podľa mňa – toto zariadenie bolo – UVEDENÉ, uvoľnené Riaditeľom zemegule aj kvôli úsporám energie. A bolo uvedené takto – po určitej „vedeckej predohre“ – inak by to bol nápadný skok a mnohým význam doteraz nedochádza. Ešte aj spôsob patentovania bol super sofistikovaný – so všetkým vyhnutím sa úskaliam – tiež bola potrebná profesionálna navigácia v tom, „čo všetko“ – odporúčam na You Tube práve dokument o jeho patentovom konaní – treba vyhľadať. Takže – skúste si dať do súvislostí toto:

                  Vtedajší antický Globálny prediktor?
                  „Knižnica v Alexandrii v Egypte bola najväčšou knižnicou antickej doby. Založil ju okolo roku 295 pred n. l., prolemaios I. Sótér (prvý z macedónskej dynastie Ptolemaiovcov na egyptskom tróne). Jej poslaním malo byť udržiavanie gréckej kultúry a vzdelanosti v Egypte, ktorý bol pomerne konzervatívny.“ = vtedajšie globálne centrum riadenia aj so svojím archívom?

                  Tak – a teraz si toto dajme do súvisu s Astanou a islámskou Organizáciou pre vedu a technológiu:
                  „Líšia sa aj správy o množstve zničených zväzkov – Seneka píše o skaze všetkých a Plutarchos iba o zničení knižnice: Zvitky, ktoré sa stratili, čiastočne nahradil veľkorysý dar Marka Antónia jeho milenke egyptskej kráľovnej Kleopatre VII. Bolo ich 200 tisíc a pochádzali z knižnice v Pergamone.
                  Najväčšiu stratu utrpela Alexandrijská knižnica v roku 642, kedy Alexandriu dobyli moslimovia. Chalka Omar na otázku, čo s knižnicou, jednoznačne rozhodol o jej osude: „Ak sú tieto grécke knihy v súlade s božími knihami, sú zbytočné a nemusia sa uchovávať. Ak sú s nimi v rozpore, sú škodlivé a musia byť zničené.“ A potom vzácnymi zvitkami a drahocennými knihami kúrili v kúpeľoch.“ – „kúrili v kúpeloch“, alebo po dohode s Rímom vexlovali do tamojších budúcich vatikánskych archívov?!

                  Knižnica NWO?
                  „V roku 1988 bola založená Generálna organizácia pre výstavbu alexandrijskej knižnice a o dva roky medzinárodná komisia pod predsedníctvom manželky egyptského prezidenta Suzanne Mubarakovej. Členmi komisie sa stali králi, prezidenti a predstavitelia krajín z celého sveta. UNESCO sľúbilo podporu projektu na výstavbu „Matky všetkých knižníc“ a vyzvalo 228 členských štátov aby pomohli projekt financovať…“

                  Viac tu: http://kniznica-sgzp.webnode.sk/news/kniznice-alexandria-kniznice-na-slovensku/

                  Náhodičky, skraty a požiare – a knihy miznú, presúvajú sa – do nových centier riadenia!
                  „Na satirickom falošnom účte ruského ministerstva zahraničných vecí na Twitteri vyšiel príspevok: Pád antickej civilizácie sa začal požiarom Alexandrijskej knižnice. A teraz v Moskve zhorela bibliotéka so 14 miliónmi dokumentov.“
                  https://dennikn.sk/38074/v-moskve-zhorela-vzacna-kniznica-schovavala-14-milionov-knih/
                  http://www.pluska.sk/spravy/zo-zahranicia/obrovska-strata-vedu-poziar-ruskej-kniznici-znicil-miliony-knih.html

                  UMBRELLA – DÁŽDNIK = STRECHA SVETA! = zastrešenie = moc = žltá vatikánska plus čierna katolícka = symbolika v ich marketingu = „dáždnik, ako nabíjačka“ – toto vymyslí ozaj len – „farár“. A žltočierny design vyvoláva odpor v celej prírode – varovanie, nebezpečenstvo = odpor voči takto prezentovanému výrobku – toto profesionál v reklame nikdy neurobí – reklamná „agentúra“ Z cukru = v copywritingu nekompetentná výtvarníčka, ktorá si ju založila – áno!!! ??? Do riti s tým – asi to tak má byť a zariadenie budú posúvať len dobre informovaným svojim ľuďom – to bude ich základná energetická výhoda v prípade organizovania operatívy, keď ruchne systém – dôležité budú komunikačné prostriedky – nabité mobily, vysielačky Walkie-Talkie, atď.
                  https://www.memecenter.com/fun/1143859/vatican-and-umbrella
                  https://duckduckgo.com/?q=dangerous&t=h_&atb=v83-3&iax=1&ia=images

                  Porovnajte toto – „Magično drevo Žezlo“
                  https://www.google.sk/search?q=magi%C4%8Dno+%C5%BEezlo&tbm=isch&imgil=T3TrBZkpn3GjKM%253A%253BxL_R19hKX3iTWM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Ftriler.blogspot.com%25252F2008_02_18_archive.html&source=iu&pf=m&fir=T3TrBZkpn3GjKM%253A%252CxL_R19hKX3iTWM%252C_&usg=__P9AkfUiH2u7QvyHYLMYleH0EPsI%3D&biw=1024&bih=639&ved=0ahUKEwjqg-n-hrbWAhWobZoKHVVQDw4QyjcIPQ&ei=WZLDWarzDqjb6QTVoL1w#imgrc=T3TrBZkpn3GjKM:

                  …a objekt zariadenia – „žezla“ – Chargebrella
                  https://www.google.sk/search?q=Chargebrella&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiz3JSHiLbWAhWEwBQKHUPMC_oQ_AUICigB&biw=1024&bih=639#imgrc=XqSMRD5Z5UYI_M:

                  Bližšie v relácii V.A.T. RTVS z 26. mája 2016 – archív, cca po 10 minútach.
                  http://www.rtvs.sk/televizia/archiv/11767/96191#52

                  Pokiaľ by v prípade globálnej katastrofy – výbuch sopky, pád asteroidu, jadrová vojna – došlo k extrémnemu obmedzeniu slnečného svitu – stále tu máme zosilňovače slnečnej-termickej energie pomocou šošoviek veľkých rozmerov – kam patrí aj závesná fólia – ako lavór naplnená vodou – funguje rovnako, ako šošovka z veľkej TV obrazovky! A taví kovy!
                  Kutil udělal ze staré televizní obrazovky smrtící solární zbraň
                  https://www.youtube.com/watch?v=L1swyBPSCXA

                • Maroš napsal:

                  Petr C + Dušan 2 – odpoveď je na ceste – až to admin prelúska…

    • Stribog napsal:

      Někdo je zřejmě chytřejší, než si myslíme. Svět se měmí. Také velká šachovnice, jak by řekl nedávno zesnulý Dr. Brzezinski. Končí Pax Americana. Je potřeba být při novém dělení koláče. Koneckonců Za poslední tři čtyři století jsme vybydleli přímořské oblasti. Zdroje jsou hluboko ve vnitrozemí. To sebou přinese potřeby nové infrastruktury. Euroasian Lanbridge, World Landbridge, Silk Road etc. Dřív se to nevyplatilo, protože plachetnice byla rychlejší než velbloud. Přesto se takovým spojením Britové bránil a kdž o něco později chtěl Bismarck stavět železnici na dálný východ, odstavili ho… Dnes je rychlovlak rychlejší, než kontejnerová loď plížící se rychlosí dvaceti uzlů v atlantské bouři. Jinými slovy mořské velmoci budou postupně upadat. Tedy pokud se nezapojí do projektu. Jenže už to nebude po anglosassku plenit a loupit, ale win-win strategy. Čím dřív to Altanťané pochopí, tím lépe… Ale win-win není zadarmo. Jekot liberastů kolem „ukradeného“ Krymu sice pomalu utichá, ale lze na něm oddemonstrovat setrvačnost jejich uvažování. Jako základna a geostrategický bod je USA v novém paradigmatu k ničemu tak, jako tak. Anexí Krymu ztratila spíš Čína. Krym je dobrý artikl k obchodu v rámci win-win… Putin to chápe. Slovensko a Gottlina jsou vybydlené montovny, které toho moc nabídnout nemohou, ale proč se nepoflakovat kolem nově vznikajících center budoucího polycentrického multipolárního světa?

  3. jan nowak napsal:

    to : Sasín..
    .. wo wtornik , odinacatogo dekabrjá razdawájut-sja něftinowoe paljá i
    segmenti nášej ZEMljánky !
    Któ perwoj prichodit – muože~tóže dostáť i 2 mróže !!

    Vladimír Putin w.r.

  4. Lukaš napsal:

    Řekl bych,že i Pjakin přitvrzuje a to je dobře.
    Světové dění je v pohybu a právě k tomu co říká Pjakin,žádné války,ale klidný a spokojený život.Jasně z toho plyne,každý stát,každý občan,tomu musí napomoci.Proto,když se blíží důležité volby,volme schopné osobnosti v prvé řadě,aby se zastavila utečenecká vlna,nedovolit okupovat náš stát muslimy.

    • proud napsal:

      Myslel jsem ze uz chapes,ze to neni na tech koho si zvolime,a to i kdyby to byli nackove ze vsech nacku ti nejnackovatejsi :-) ;-)

  5. proud napsal:

    Pjakin,ten kazatel…………..jenze aby se neco zmenilo,musi se stat kazatelem kazdej z nas,kazdej z nas musi videt ocima a myslet hlavou!Ne se spolejhat na kohosi,ze to vymysli,ukaze,povi a nejlepsi by bylo,aby to i prosadil,udelal a ohlidal,ze ano????!!!! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • Lukaš napsal:

      Proude.
      Už to někdo psal jinde,tyto volby do parlamentu jsou hodně důležité.Jenže kolik je informovaných voličů,10% většina je dosti náladová,nebo se rozhodují na předvolební guláš.

      • geronimoh napsal:

        tyto volby do parlamentu jsou stejně nedůležité, jako všechny ostatní. Volby nic nemění, neřeší atd. atd. atd.

        • Maroš napsal:

          Sionistov ovládajúcich médiá a dezinformovanie verejnosti je možné chytiť za gule Zákonom o štátnych médiách a štátnej mediálnej službe – v zmysle štatútu verejných, a tým pádom – trestnoprávne zodpovedných činiteľov, vrátane ochrany investigatívcov zákonom!!! TOTO JE POLITIKUM KURVA, A NIE ZACHRÁŇTE WILLIHO – a lá židovečka Lenka!

      • proud napsal:

        Jak uz napsal Gero,Luky,popremejslej proc jsou prachaci tak prachaty a proc nam ti nejprachatejsi vladnou,protoze je volime? To pochybuju,a specialne u nas,kde kdyz sousedovi chcipne koza,vetsina se tesi ze mu zajde i druha atd.,vis kam mirim,uz jen to je duvod proc by nevolili stejny zlodeje porad dokola,takze zatim musi nutne bejt neco jinyho,co? A co jinyho by to mohlo bejt,nez podvod!!!Ale poda se ti jakoze sis zvolil,samozrejme:-)))))))))))))))))))))))))

        • proud napsal:

          Vzdyt je to do oci bijici,kdybys decku povypravel a povysvetloval,i to bezelstny,uprimny dite by ti povedelo ze jen blbec by volbam veril.

      • proud napsal:

        Polozim ti zakernou otazku:-).Rekneme ze by se stalo.Co by se stalo,kdyby nikdo k volbam neprisel? Ani noha?……….co myslis ;-)

      • proud napsal:

        Kdybys byl prachac,nechal by sis do toho kecat kdekym? ;-)…..To bys dlouho prachac nebyl,respektive by ses jim ani nestal……..

        • Stribog napsal:

          Politika je vyjádřením klanově-korporátních vztahů za oponou. Máš pravdu Proude v tom, že volby nic nezmění, ale je tu jedno ale. To se jmenuje taktická volba. Takovou volbou byl Trump, takovou volbou byl Zeman. K volbám jdu a budu volit kohokoli protiimigračního, protievropského a pokud možno nerusofobního, kdo má šanci se tam dostat. Třeba toho Pitomia. Jasně, že ho nakonec zloměj, jako třeba Tsiprase v Řecku, ale zároveň to jednak rozhodí klanovou korporátku za oponou a zadruhé to odčerpá část sil nutných ke stabilnímu řízení. Svět se mění a to rapidně k lepšímu. I malé oslabení státvající mafie sníží škody, které nám ještě na odchodnou způsobí stávající systém.
          Jen na vysvětlenou. Nemyslím, že by z hlediska řízení byl rozumný Czexit, nebude-li to přímo potřebné v rámci existenčního nebezpečí. Samozřejmě lepší by bylo Uhniji reformovat a se silnou protievropskou stranou v parlamentu je větší šance. Bruselští vlezdoprdelkové nebudou mít tolik šancí k obvyklému kývání a budou muset začít bojovat. A jakákoli revolta proti Bruseli se bude počítat. Je to hra o čas.

          • proud napsal:

            Jasne ze je porad lepsi alespon neco nez nic,ale me vadej ony mensi zla(napr.Trump,Zeman) co vypadaj jakoze dobry,dela se aspon neco,ale ve skutecnosti jen zdrzujou.Podobne by to bylo s „nejakou“ silnou stranou,tam by to zdrzeni mohlo dokonce bejt jeste vetsi,nebo i fatalni,kdyz je potreba se stran zbavit a protahnout vsobecny referenda.Pak uz nebudou mit koho a jak tlacit ke zdi a kazit ho,nebo uplacet,jak to delaj s politikama a korporace ztratej nepredstavitelne vlivu,coz pochopitelne nechtej a je jim jasny co bude,kdyz to protahneme.Je to cely slozitejsi,dokud budeme ovcanit ve stadech,misto abysme se stali aktivnima obcanama ve spolecnosti.

            • proud napsal:

              Co se EU a NATO tejka,myslim,ze je to skoro jedno,jestli tam budeme,nebo ne,lidi se bojej a neuvedomujou si ze kdyz si vezmou spravu do vlastnich rukou,bude po jejich,jak rozhodnou referendem a nikdo je z EU ani NATO nevyhodi,stejne tak jako jim EU,ani NATO nepomaha a nepomuze,to je jen „slavici pisen,zaplat uhliri a mame te pod kontrolou“…….ty dve divny veci nejsou nastrojem lidi,nikdy nebyly a nebudou!

            • Stribog napsal:

              Svět se mění. Trump má své úkoly Viktora čističe od globálů. A Zeman, ten mazanej lišák tahá za nos tu lepší stranu židovské lobby a točí se kolem těch, kteří budou rozhodovat o novém dělení koláče. Ono to někdy není vidět, ale jde to správným směrem. Potom kvalita Zemanovy politiky se dá snadno měřit jekotem liberastů a pražské ychtylektuální podpindosnické krafárny…

              Procesy, které se kolem nás dějí jsou objektivní – mám na mysli změny na globální šachovnici. Zeman má své mouchy, ale umí tu hru číst. Bohužel je v české politice téměř ojedinělý.

              Přesto je změna paradigmatu změnou k lepšímu. Že to lidé v politice mající své stereotypy zatím nepochopili? Možná. Ale začínají to chápat ty klany za nimi. Nový model je tu a kdo se nepřipraví a nezapojí, zůstane stranou.

              Nejsme tak daleko, aby lidé široce chápali, že jsou schopni ovlivňovat děje kolem nás. Že prostě stačí žít v souladu s NHR a nechat se vést. Že realita je subjektivně ovlivnitelná. Nečekám tedy od nového uspořádání nějaký převrat, ale rozhodně eliminaci řady katastrofických scénářů. Stávající systém se ocitl za hranicí božího dopuštění. Je v silně kolizním kurzu. Ten rodící se alespoň podle deklarací se do řečiště božího záměru vrací. Není to úplně ideální, ale je to lepší, než ošklivá civilizační katastrofa.

              • Jozef Glinsky napsal:

                Ano,kvalita Zemanovej a akejkolvek inej politiky se da snadno merit jekotem medii Pax Plutoamerikana.

                Jekot proti Zemanovi je mnohorocny,proti Ficovi taktiez….

                • Robo napsal:

                  Proti babišovi tiež.
                  Znamená to, že je to dobrý chlap?
                  Asi ako ty.

                  Šak sa furt žeriete aj medzi sebou, tak nehraj prekvapeneho.

          • Lukaš napsal:

            Pro Stribog.
            Tohle mám na mysli taktická volba,nevolit žádnou stranu,která má umazané ruce.Je ale nutné jít k volbám,jinak se zvolí sami.Nikdy mě nenapadlo,že vytvořením EU,se mělo jednat o vytvoření jednoho celku,jak USA ze vším všudy.Proto to nemůže mít naději na úspěch,velké rozdíly v ekonomikách v naturelu občanů a pak v jazyku,možná by byl zaveden jeden jazyk,až tady budou převládat muslimové.

            • proud napsal:

              Problem je ze se nechape,ze se zvolej sami tak jako tak,ono je odvolino vlastne porad,jen si to nechceme priznat a doufame v nejaky mensi zla,jenze ty za soucasnyho stavu neexistujou,s tema GP kalkuluje,mnohdy je i vita jako bezvadny mimikry,v zakulisi ale vsechno jede podle planu,neni zadnou hanbou,ze to jedinec nedokaze obsahnout a vyznat se v tom,nikdo neni „Lada s velkou hlavou“,nybrz je to plan………Proto tvrdim,ze dokud si lidi,respektive jejich vetsina(nikoliv strany!)nevezmou vladu do vlastnich rukou bez „vladcu“,tezko se neco zmeni,protoze jak ukazes „vladce“,ukazes systemu na koho se ma soustredit!A system na „uspesny“ soustredeni se ma prostredky i cas!

              • proud napsal:

                Muj nazor je,ze jediny co tohle dokaze zvratit je navrat osobni zodpovednosti kazdyho jedince pred sebou samym za veci verejny za predpokladu,ze kazdej jedinec bude,nauci se,bejt v tech vecech aktivni,protoze pochopi ze je to potreba v jeho zajmu a zajmu vsech,aby to bylo mozny a bylo to tak,musi mit pristup k pravdivejm informacim a musi bejt dost znalej co s nima ma delat,repsektive pdle nich!To je podle myho nazoru ta jedina cesta,ktera bude „neprustrelna“.Protoze jak lidi pochopej ze zalezi na kazdym z nich a pochopej ze se budou vsichni mit tak jak se bude mit cela spolecnost,pak se zacnou starat a nebudou marne cekat na nejaky „americky sny“ co se splnej jednomu „systemem vybranymu a proverenymu“ za 300let na ukazku ostatnim!

                • proud napsal:

                  Neco tady mam: „Dnes jsou lékaři zneklidnění tím, že pro mnoho obyvatelů megaměst se stalo normou neposlouchat signály svého těla. Někdo přehluší únavu energetickými nápoji, někdo v honbě za štíhlou postavou se moří hladem, někdo snižuje teplotu léky a jde do práce. Mnozí prostě nemají čas se zastavit a snažit se pochopit, co se jim tělo snaží říct, a pak mu pomoct. Vyspat se, upravit svoji stravu, prostě si odpočinout. Jedním nebo druhým způsobem nám odborníci doporučují, abychom se naučili znovu pochopit sami sebe.

                  Psycholog Sergej Kovaljev nabízí jednoduché cvičení: „Požádám vás, abyste pocítili lalok levého ucha. Nejste ve stavu udělat to hned, protože jste s ním ztratili kontakt. Štípněte si lalok levého ucha, obnovte pocit. A teď ho prociťte znovu. Už jste cítili, správně. Takovým způsobem požádáme člověka, aby se dotýkal sám sebe, dovolíme mu vyzkoušet nejprve povrchní pocit. A pak, pokračuje-li, začne komunikovat se svými vnitřními orgány. Požádáme ho, aby cítil nejen malíček; za chvíli začíná cítit například svá játra, chápe, kde se nacházejí, a tak dále. Toto je obnovení komunikace se sebou“.

                  Je zcela možné, že pokud budeme více vnímaví ke svému tělu, tak ono samo napoví nejkratší cestu ke zdraví. A když se naučíme poslouchat jemnější signály našeho těla, jako jsou nepatrné nepohodlí nebo mírné snížení elánu, tak se můžeme vyhnout mnoha problémům. S tímto tvrzením je možné samozřejmě nesouhlasit. Nicméně mnoho lidí věří, že příroda obdařila člověka mnoha možnostmi, které jsou považované za neuvěřitelné. Záleží jen na nás, jestli je využijeme nebo ne.“ ……. takovej vytah tejkajici se duchovna a naseho zdravi,sam o sobe vynikajici,ale jde to vlastne napasovat na vsechno,tedy i na zivot spolecnosti ;-)………

                • proud napsal:

                  Mimochodem,je to z dnesniho Chvatalova Matrix-2001,kdyby to nekdo hledal…….

            • Stribog napsal:

              Všechny strany mají ruce umazané. Ten kdo nemá neprojde sítem. Kdo není vydíratelný, není v politice vítán. Nejde o to nevolit hochy se špinavýma rukama. Jde o to takticky volit určitý směr. Pro mne je to kdokoli protievropský a protiimigrační… Také se pokusit eliminovat co nejvíce neomarxistických sil sloužících NWO. Už žádné Valachové, žádné Marsové, Zlatušky, Laudáty a Dientsbiery… To je zároveň volba proti neziskovnám a Norským fondům.

              • proud napsal:

                Problem je ze at zvolis co zvolis z toho co je v nabidce,vsechno jde vydirat a zkazit,o tom to je a na to se hraje……..zaver: NENI KOHO VOLIT!!! Z toho plyne,ze nejlepsi mozna volba je kaslat na strany(bez vyjimky!) a jit do referend,kde se bude brat absolutni vetsina ZE VSECH.Jinak jsi v bludnym kruhu mensich zel ktery si GP podle potreby lehce upravi.

                • proud napsal:

                  Neni nikdo kdo by mel ruce cisty,at z tech stavajicich,nebo uchazejicich se! Slusnej clovek se tam totiz v zadnym pripade nedere!!!

                • Stribog napsal:

                  Tak je tu pár příkladů. Třeba Farageova UKIP a Tsiprasova Syriza… Obojí do určité míry nakonec selhalo. První bylo projektem GP, který potřeboval provést brzdný manévr v EU řítící se do imigrační záhuby… Zatím není jisté, jak manévr dopadl. Ta sebranka v Bruselu je natolik sebestředná, že je ani Brexit nedokázal rozhodit. Nevíme ovšem,co se děje v kuloárech. Faktem zůstává, že se nakonec nejspíš Brexit neuskuteční, ale pro Albion je vynikající platformou k vyjednávání. Tsiprase zlomili, ale vytvořil matrici, která v Řecku nakonec zafunguje.
                  A vo to go…
                  Takže k volbám du a hodím to nejspíš Pitomiovi už kvůli tomu referendu a protože kdysi protievropský Mach nakonec dostal jako novopečený zednář své instrukce. A samozřejmě jdu k volbám prezidentským, protože Zeman pochopil, že reálná moc a ta na papíře jsou dvě různé věci. Nemá ústavní pravomoci, ale defakto vládne. Tedy na úrovni těch důležitých procesů spojených s globální politikou činí kroky, které řadový kocourkovský politik sice nechápe, ale o to lépe, protože s tím nic neudělá… Klíčový resort je teď Zamini a správná volba diplomatů. A to má Hrad docela ošéfováno.

                • proud napsal:

                  Kez bys mel pravdu…..

              • Jozef Glinsky napsal:

                Politika Putina,Fica,Zemana je proeuropska – od Atlantiku po Vladivostok.

                Politika Pax Plutoamerikana,politika Merkelovej Sorosovej- Kalergi ,politika vsetkych Sorosovych KRYS a agenturnych sorosmedii, je PROTI -europska.
                Vsestranne devastujuca,nebezpecna az apokalypticky.

                Za seba nebojujeme v Prahe,v Blave,tu na internete,za seba /spolocenstvo/ bojujeme skrze Putina,Zemana,Fica…
                V Moskve,v Bruseli….
                Ked neubranime Vieden ,Ateny,Rim,Pariz,Berlin,neubranime ani svoje spolocenstvo.

                • Krtecek napsal:

                  Pane Glínský,
                  všiml jste si,jak nám chtějí vnutit přes Lisabonskou smlouvu novy Zmocňovací zákon jimz se dalá panu Hitlerovi možnost přijímat zákony včetně odchylek od Ústavy?
                  To bylo 23.3.1933 a měl i krycí název
                  Zákon pro nápravu nouze občanů a národa!
                  Hlasovalo pro něj 444 poslanců parlamentu a 94 bylo proti!
                  No a ti šli hned poté do koncentraku ,kde měli být napravení práci typu Arbeit macht Frei!
                  To byl začátek přípravy nástupu fašismu pro
                  celou Evropu!
                  Teď chtějí naši korporátní fašistickou oligarchové repete ale důkladněji než pan Hitter!
                  Už teď jsme podřízení novému Wehrmachtu přes strejdu Babuše!

          • Sasin napsal:

            Žijeme v době matení pojmů. Tak končila pré éra Babylonu. Lež se vydává za PRAVdu. DemosGrácie za svobodu. Válkami se posiluje mír. Navážení otroků představuje pomoc strádajícím. Volením aparátčíků lidé zbohatnou. Vyvážením zbraní se posílí obranyschopnost. Učením hloupostí se zvyšuje vzdělanost, očkováním se zkvalitňuje zdraví, odebíráním dětí se zkvalitňuje rodinný život, setím vojtěžky se zvyšuje nabídka potravin, svoboda názoru, a chcípnutí pod mostem jsou to nejlepší co lidi vymysleli, kultura kvete ve městech, potraviny z dovozu jsou levnější, balená voda je zdravější, podnájem je lepší než podíl na neprodejné půdě, zadlužování je lepší než podíl na rozpočtu, s unií máme větší šanci, a tak poodobně.

            • Stribog napsal:

              A teď mi Sasine řekněte k čemu tyhle nářky jsou? Máte pravdu, ale to je tak všechno. Jsme součástí existujícího světa a revoluce, jak známo vedou jen k požírání svých dětí, zatímco horní patra to s úměvem pozorují, jako nějakou ujetou strategickou hru na compu a mastěj si na tom kapsy. Není to lepší rozložit a změnit pomalu zevnitř trpělivým výběrem těch, kteří jsou schopni chápat a řídit? Uhnije je v současné době spíše problémem, ale je reformovatelná. Ideální stav je návrat před Maastricht a Lisabon a revize římských smluv. Toho se dá dosáhnout. Dá se smozřejmě i vystoupit a najít nová spojení…
              Stejně jako ttoho vašeho podílu se dá dosáhnout. V podstatě je na stole v podobě základního příjmu. Chápu to spíš jako podíl na civilizačním rozvoji. Technologie dospěly tak daleko, že prostě už nemusíme pracovat. Je ovšem potřeba proces uřídit tak, aby ten podíl nebyl vyvážen ztrátou svobod. To znamená pomalu přebírat řízení. K tomu je potřeba studovat, jak to řízení funguje. O nakonec mluví Valerij Viktorovič v každém dílu… A nedělejte si iluze. Návrat k životu předků není možný.

              • proud napsal:

                Ze se do toho pletu:-)……jsem presvedcenej,ze zkvalitnenim vedomosti lidi a jejich pristupu k nim,k sobe samejm i k sobe navzajem a pochopenim organizovany obcansky neposlusnosti se da dosahnout prakticky absolutne vseho.K navratu k zivotu predku………a komu by se chtelo zit jako oni kdysi a proc?? Neni snad mnohem lepsi se radeji ze zpusobu jejich zivota poucit a vzit si z nej to nejlepsi a napasovat to do soucasnosti? K nepodminenymu prijmu,pro me je to prechodny reseni na ceste k bezfinancnimu a bezobchodnimu svetu rizenymu lidma na zaklade pravdivyho a uplnyho pouceni odbornejma managementama,zalozenymu na porozumeni a ochrane prirodya planety,s hospodarenim a prerozdelovanim podle potreb,ty veci uz samozrejme globalne.

              • Sasin napsal:

                Gdo přišel na to, že schopnost jako vyrábět má vyšší hodnotu než schopnost žít na neprodejném podíle? Vyrábění patří mezi neuvěřitelné ztráty budoucí ze sanací , čili uvádění do původních stavů zničeného prostoru. Gdo řekl, že ten co umí velkou násobilku musí mít štando pédě vetší životní „úroveň“ než ten komu stačí malá násobilka. Už vůbec nemluvím o tom, gdo přišel na to, že zlodějina rychle otočená a zdaněná má větší hodnotu než slušnost a prostá poctivost. Dyk v tomto státě poctivost chcípa hladem. Jenže v Prahe je stále hej ať je režim jakýkoliv.

                • Stribog napsal:

                  V Práglu se dnes žije dobře jen moravskejm a slovenskejm pragocentrikům, co neznaj ani jméno čtvrti, kde bydlí, jen ulici… A potom těm, kteří chodí do Maizlovky na šoulet… Problém všech mocenských center kdekoli na světě. Stahují se do nich mocichtiví a prachychtiví, bezcharakterní parchanti… Jasně, že tu žije asi dvěstě parchantskejch rodinek, které se tu usadily po Bílé hoře a tahaj do dnes za nitky… I ten prgocentrismus si tyhle parchantské rodinky pořídily k účelu. Divide et impera. Nejstarší trik z mocenské kuchařky… Rozděl dvě a více skupin pitomců a panuj. Ale to jsem vám už párkrát psal. Nativní Pražák je možná větší buran, než kdejakej senochrup :)

                • Sasin napsal:

                  Proč jste těch dvacet rodinek už dávno nezabili. Vyhovuje vám to?

                • proud napsal:

                  Chamrad je v tyhle kolonii celorocne hajena……..

                • Stribog napsal:

                  Nemáme na rozdíl od Quentina Tarantina rádi nedopalky v potocích krve po té co se všichni včetně dětí navzájem vystřílí… Potom není nad usazené vztahy. Uvolněné místo obvykle zaplní jen jiná mafie. Tihle kluci slušně zdraví, holí se, mění si spodní prádlo a dodržují dohody… To je lepší,než Chicago třicátých let…

                • Robo napsal:

                  Kedysi sme sa, Stribog, bavili, že aj zo šmejdských zdrojov sa dá poučiť, pamätáš.
                  Teda, Ty si to tvrdil, ja som nesúhlasil vtedy ani teraz.

                  Prečo teda furt sadáš na lep kadejakým nosatým, v tomto prípade guru pjakinovi?

                  Vážne, mal by si si zmeniť nick, ešte si ho nezaslúžiš..

                • Sasin napsal:

                  To jako za to, že si mění spodní prádlo tady jako mají nárok na rozvracení našich zemí a vysedávání na našich ukradených podílech? Můžu se zeptat esli patříte k nim nebo jen k těm co jim vylévají nočníky a zapískají gdyž něgdo de, stribogu?

                • Stribog napsal:

                  Nejde o vylévání nočníků. Jde o řízení procesů. Obecně mylná představa je, že když vykopem zlo, bude na zemi ráj. Ale tak to nefunguje. Respektive dokud neexistuje smysluplná řídící alternativa je řezání hlav zbytečné. Jen přináší riziko zhoršení stavu. Morálka těch hajzlů pouze odráží morálku naší. Jedno rčení praví, že lidé mají takovou vládu, jakou si zaslouží.

                • Sasin napsal:

                  To jsou přece milý stribogu plky a kecy co jste mi odpověděl. Tak co jiného než vynášení jejich nočníků tam děláte?

                • Stribog napsal:

                  Nejsem napojen na místní potravní řetězce. Ale nočníky vynáší z podstaty monetárního modelu jakýkoli systémový otrok na planetě. Včetně Sasina:) Tedy nepočítám-li pár latinskoamerických a afrických kmenů atd…

                • Stribog napsal:

                  Mimochodem. Dokud to otrokům nedojde v míře, která je potřebná pro změnu má smysl podnikat jen dílčí manévry. A to jsou třeba ty volby. Hrdina s pistolkou nebo mečem, který spasí svět spadá pouze do mylných levicových paradigmat scénáristů v čínským komunistou vlastněném Hollywoodu, kteří nemají elementární představu o tom, jak řídit vlastní rodiny, natož sociální supersystémy…

                • Stribog napsal:

                  Ahor Robo. Pjakinovi na lep nesedám. Filtruji jej jako jakýkoli jiný zdroj účstnící se informační války. To neznamená, že s ním v řadě věcí nesouhlasím. Koneckonců došel jem ohledně teorie řízení k velmi podobným závěrům, jako DVTR, ještě před tím, než jsem to začal studovat. Snad nehledáš sionistické spiknutí i za Pjakinem?

                • Robo napsal:

                  Pjakin je židák, tam nič nemusím hľadať.
                  A teória riadenia…je ďalšia z radu židákovin.

                  Inak, buď zdravý, Stribog.

                • Stribog napsal:

                  Žijeme v komplexním světě Robo. Podílet se na jeho řízení bude jen ten, který toho bude schopen. Slovany ochrání jen někdo jako Putin. Člověk chápající řízení sociálních supersystémů. To uměl i Stalin. Díky němu jsme naživu.

                • Robo napsal:

                  Úlohu Stalina i Putina chápem.
                  I snahu Sekty Pjakinovej priživiť sa na nich.

                • Jura napsal:

                  Nechápeš nic, robíku. … prohrál jsi pár debat a teď kolem sebe jen ukřivděně kopeš.

                • Robo napsal:

                  juriku, nič som neprehral.
                  1. nesúťažím s vami 2. vy argumenty zásadne nepodávate 3. nesúťažím s vami

                  Máte v sekte dovolené vychádzky?

                • Jura napsal:

                  Tvá slova jsou jedno, činy druhé. ….
                  Mnohokrát jsi tady opakoval, jak jsi narazil s informacemi z véd apod.

                • Robo napsal:

                  Budeš tu ešte blbečku sprosto klamať?

                  Máš smolu, tu som celkom známy a nikto si nemôže pamätať, čo kecáš.
                  Nehovoriac o tom, že rozprávaš nezmysly bez súvislostí.

                  Vám z tej ohavnej sekty nieje sväté vôbec nič..

                • Robo napsal:

                  http://www.dvtr.eu – tu si o vás môže každý nájsť, čo potrebuje.

                  tartaria.sk – a tu bonus – Slovano-Árijské Védy,
                  pre mňa skoro tak dokonalý zdroj, ako anastasia.cz/knihy

                • Jura napsal:

                  Ztrácíš nervy, že?
                  No stejně tak to bylo s tebou na leva-netu.

                  A od té doby rozhazuješ plody své uražené pýchy – pomluvy … a to není zrovna moc vonné ovoce.

                • Robo napsal:

                  Mravy, Česť, Svedomie

                  Žiaden z vás nemá ani jedno.
                  So mnou to nemá nič spoločné.

                  Mimochodom áno, na ľavom nete som mal tú česť spoznať, kto ste.
                  A áno, veľmi ma teší, že už rozhodne nie som jediný, kto vám vidí až do žalúdka.

                • proud napsal:

                  To je mi novina,dneska se rika pravde „ztraceni nervu“? A jak se rika curakum ktery to roznasej,takovejm „Jurum“?……………:-)))))))))))))))))))))))))))))

                • Jura napsal:

                  Tvé Mravy, Česť, Svedomie tě nechají pomlouvat? … např. Pjakina? … a to i několik měsíců po tom, co jsi narazil v diskusi na leva-netu s někým úplně jiným než je Pjakin?

                  Asi to s nimi nebude moc v pořádku.

                  Uražená pýcha všeználka Roba („dočítám právě 2. díl z 10, právě jsem dočetl první knihu apod … to je to, co jsem tady od tebe nejčastěji v uplynulých letech slyšel … kromě současných pomluv)

                • Robo napsal:

                  kto je pjakin? Myslíš ten „jeden z desiatich najlepších politikov v RF“? Tak to áno:-))

                  Ma ľavý net som krátko písal pred dvoma rokmi, kým som práve zistil, čo ste zač.
                  A to aj práve dokazuješ každým svojim príspevkom, bravo.

                • Jura napsal:

                  U toho tvého argumentu v uvozovkách by mě zajímal zdroj … bez něj to opětovně vypadá jako pomluva, kterou sis právě vymyslel, protože jednoznačně Pjakin není politik a ani to o sobě nikde neříká.

                  A hlavně vysvětli své pochody, na základě čeho jsi došel k těm svým závěrům o leva-netu (které tak vehementně v podobě smradlavého ovoce pomluv šíříš), když jsi tam pobýval cca 1 rok a přečetl jsi pouze 0-2 knihy z 65.

                  Na základě čeho se dá z písmenek na webu dojít k závěru, že někdo je „nosatý žid“?

                • Robo napsal:

                  Hovorí to o sebe sám, videá s ním nearchivujem.

                  Nemusím ti vysvetľovať vôbec nič.

                  Tá séria kníh boli Cedry, nie vaša tóra.

                  Tvoj čas práce vypršal, nieje dobré sa s vami dlho špiniť.

                • proud napsal:

                  Robiku,slysels nekdy v minulosti jmeno Pjakin,nebo neco o levanetu,nez ho zacli „nadsenci“ vyzdvihovat a prekladat? Jako co treba dokazal,kde a v cem je aktivni,ze by proste byl nejak znamej,treba starosti o cloveka,nebo v cemkoli altyernativnim,nebo konspiracnim? Ja ne,a to pasu na internetu porad po necem co dokaze pomoct a muze to bejt obycejnejm lidem k necemu dobry,tak jsem se dozvedel o treba o zeitgeistu,anastaziich,wingmakers…………….ale o Pjakinovi,nebo levanetu…………..nic………….divny,coz? :-)

                • Robo napsal:

                  Proude, je škoda sa vôbec o nich baviť. A ešte väčšia s nimi, veď len pozri na toto vlákno.

                  Vyzývam všetkých, nech sa s nimi idú pobaviť do ich klubu na http://www.vodaksb.eu/diskuse, ušetrím si palec na skle môjho telefónu..

                • Jura napsal:

                  Takže důvody svých pomluv a nadávek (nosatý žid) nejsi schopný či ochotný doložit. Navíc jsi doložil, že je ani nemůžeš mít, protože jsi nic či téměř nic z KSB nečetl. … takže zbývá jen ta uražená pýcha.

                  Teď utíkáš … v pořádku, máš na to právo.
                  Nechci tě ale více vidět nadávat a pomlouvat někde za rohem, když si to nejseš ochoten vyříkat na přímo.

                  Ve svém obýváku si dělej co chceš, na veřejnost s tím smradem ale nechoď.

                • Jura napsal:

                  Robo, tušíš aspoň, že je rozdíl mezi politikem a politologem?

                  A politolog je opravdu jeden z nejlepších. Vždyť se podívej, jak mu předpovědi vychází.

                • Sasin napsal:

                  Šichni, co mají problém s NOSem se po otázce zda chtějí podíl na půdě po předcích a podíl na rozpočtu, který budou KONtrolovat svými potřebami se prozradí. Jejich nosy se začnou podivně kroutit. Začnou vymejšlet konstrukty, že by to lidem jako kazilo charakter, že je lepší „práce pro vrchnost za mzdu“ a podobné nápady s jejich řízením, že se to jako spravedlivě pak mezi lidi rozdělí. Sorry jako admine. Muheeeeeeeee

                • Sasin napsal:

                  A kokoti z jejich řad pak mají starosti o plnou zaměstnanost a gdyž se jim zdá, že je málo dětí, budoucích robotníků otroků, vynaleznou problém s dovozem cizích robotníků , které zahrnou do do svých eugenických plánů řízení. Že gdyž to nestíhají místní, udělají to cizí. Jim se pak řekne, že je nepotřebujou. A gdo jako? Nějaký GP. Je toho hodně co mají na srdci, ale říkají, že to ti druzí, nejschopnější čehokoli potřebují něco odsud odvážet a furt něco přivážet aby se na to daly přilepit bankocetlové nálepky, které už se jim dávno odlepily a tak to mastí, prodávají ty nálepky aj bez obsahu. Bez toho že by něco odváželi a přiváželi, páč blboni si toho stejně nevšímají. Tak se strhl velký obchod s nálepkama, ty více vymalované jsou drražžší. A gdo nechce dostane přes držku.

                • Robo napsal:

                  juriku, to si mi to teda nandal!
                  Škoda len, že iba v tvojej hlavicke.
                  Hlupák!

                • Robo napsal:

                  jiriku hlupacku, jedna láskavosť, bo evidentne nie si schopný porozumieť písanému textu (tak dávam znova), študuj!:

                  http://www.dvtr.eu/

                  A jedna rada na záver: neopovažuj sa mi viac radiť, čo mám robiť!

                  Smerd / smraďoch

                • proud napsal:

                  „Nechci tě ale více vidět nadávat a pomlouvat někde za rohem, když si to nejseš ochoten vyříkat na přímo.

                  Ve svém obýváku si dělej co chceš, na veřejnost s tím smradem ale nechoď.“…………………ty mas stesti jako to prase Hox,ze nestojis vedle me…………budes totiz stejnej kreten a s tema ja to umim!!!

                • Robo napsal:

                  Proude, pomyslel som si niečo v tom zmysle.

                  Videl si hoxa/pjeknika? Takíto buzeranti by sa nám tu radi vyhrážali.

                  Veď už končia, všetci výtečnici na celom svete!

                • Jura napsal:

                  Robíku, to jsi se s urážkama na nepřítomné zas předvedl … a to se oháníš mravností v jednom z předchozích svých příspěvků.

                  DVTR.eu …. banda sprostých (neutuchající nadávky na tam nepřítomné do buzerantů, nosatých židů,….) hlupáků, kteří kritizují něco, co sami neznají (snad každý se tam chlubí, že KSB nečetl).

                  Jéé, jak koukám, Robík si šel domů do smradlavého obýváku DVTR.eu (od vlastních blitků linoucích se z jeho úst a klávesnice) postěžovat mamince.

                • Robo napsal:

                  Pozerám, že ťa tam vycvicili dobre a už ti zrejme nieje pomoci.

                  Iste si už videl i toto:

                  http://www.dvtr.eu/rozpravky-pjakina/

                • Robo napsal:

                  ..a aj toto..:

                  leo 24. september 2017 o 23:10
                  Malíček Pjakin tej skromnosti teda nandal – no zřejmě slušnej oddíl… :)
                  Spomínam si vlani 11/2016 pred voľbami v júesej, ako tento jeden z pätoprstých žrecov Pjakin dopredu razantne predpovedal kroky Trumpa, smrť a priebeh udalostí u Žirinovského… a o pár týždňov mu zomrela žena a riešil osobné veci + kak polučiť ďengy na byt a pre deti spolu s podporou ich projektu.

                  37:55 – Vystoupení Žirinovského, jeho podpora Clintonové a osud po vítězství Trumpa –
                  Žirinovský přihrál voliče Clintonové, když potvrzoval, že Trump je loutkou Kremlu, Trump mu to neodpustí, Žirinovský si podepsal ortel smrti a tento úkol splní “clintonovci”, přes něj bude navíc dána lekce všem, kteří nebudu chtít přejít pod zájmy Trumpa.
                  https://aeronet.cz/news/otazky-a-odpovedi-v-v-pjakina-ze-dne-14-11-2016-vitezstvi-trumpa-jako-vitezstvi-globalistu-porovnani-voleb-a-brexitu-reakce-politiku-vitezstvi-trumpa-a-rusko-protesty-v-usa-interview-h-kissing/

                  Predpoveď o Žirinovskom /43:00/:
                  https://www.youtube.com/watch?v=96NbGLVl7Q8&feature=youtu.be&t=41m56s

                  Odpoveď

                  Lenže guru sa nekritizuje, však?

                • proud napsal:

                  Drz tlamu a bez si s Hoxem a tim ukrajinskym mamelukem banovat nepohodlny na levejchnet,nejsme na tebe zvedavi…………

                • Jura napsal:

                  Nepochopil jsem, proč se točíš na Pjakinově komentáři k činům Žirinovského? To má něco dokazovat? Co? … že je Pjakin „nosatý žid“ a KSB sekta?

                  Já tam slyším normální názor o tom, že Žirinovskij škodí Rusku svými vyhlášeními … a že by ho to mohlo stát život v rámci boje státní elity USA za prosazení názoru, že volby byly Putinem ukradeny: říkal to i Žirinovskij a podívejte, Putin to teď za to zabil.

                • Robo napsal:

                  No, myslím, že dielo je pre tentokrát dokonané.

                  Ďakujem jurik, spolupracoval si viac, než dobre.

                • Jura napsal:

                  Tohle tedy mají být podle ty důkazy, že Pjakin je „nosatý žid“?

                  Pár nedoukům to nejspíš bude stačit … běž se ukázat, jaký jsi geroj na dvtr.eu a pořádně si tam sprostě zanadávejte a pochvalte se za to kdo to umí líp.

                • proud napsal:

                  Hlavne ze tys nam tady prispel………….cimze to vlastne? :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

                • Jura napsal:

                  Proude, ty jsi tu nějak zdomácněl … ty jsi z organizace NWOO ?

                  Že určuješ, že nadávky a pomluvy jsou na nwoo.org doma?

                • proud napsal:

                  „Nechci tě ale více vidět nadávat a pomlouvat někde za rohem, když si to nejseš ochoten vyříkat na přímo.

                  Ve svém obýváku si dělej co chceš, na veřejnost s tím smradem ale nechoď.“………….to jsou tvoje slova,troubo,takze radeji zalez,sklizis jaks zasel!!!

                • proud napsal:

                  Urcil jsem zes prisel delat akorat bordel a neprinesl nic prinosnyho vsem,at v pozitivnim,nebo negativnim smyslu!Na to nepotrebuju domaci pravo:-))))))))))))))),takovej obrazek si udela kazdej kdo te cte,ja to jen „zviditelnil a dodal k tomu ze od nekoho z levejchnetu to sedi,neco se ti nelibi? A co s tim udelas?:-)))))))))))))))))))))))))))

                • proud napsal:

                  Je tu totiz takovej problemek panacku.Zeptal bych se te jestli je Pjakin skutecne zid a jestli ty jsi zid a kdo jeste z levanetu jsou zidi,jenze zidi maji z talmudu povinnost a rekneme si to na rovinu,skodolibou radost z toho ze musej ostatnim lhat a tahat je za nos,takze to nejde a at odpovis jak chces,neda se tomu verit.Podle vaseho chovani na levejchnetu se totiz domnivam,ze to je zidovsky hnizdo,netvrdim to,jen rikam ze se domnivam……..tak,a ted co s tim?Protoze vime,kam takovy spejou a kam se nas ostatni snazej dostat a z ci vule ;-)

                • Jura napsal:

                  Proude, podívej se, jaký je název článku …

                  Okřiknul jsem pomlouvače autora, jehož videa jsou zde pravidelně jako autorský článek.

                  Ono nadávat někomu do židů či židáků je docela neslušné, i kdyby to byla pravda.

                • proud napsal:

                  A abych to povedel rovnou,takovy mi vylozene smrdej!!!!!!!!……………a to mluvim za sebe,abys nevykrikoval ze nemuzu za druhy,ze nemam pravo a podobny „odvraceni pozornosti“…….a co s tim udelas? ;-)

                • proud napsal:

                  Rikat pravdu je neslusny a rict zidovi zide je taky neslusny a je to lez? Od kdy???? A mam ten pocit ze Pjakin skutecne je zidem a ze na to jsou dukazy,hadat se o to ted nebudu,protoze tusim ze jsem se tim kdysi uz zabejval ,i kdyz jen nahodou a dostal je.A se zidama se znam osobne,jsou docela pruserem,az na vyjimky!!!

                • Jura napsal:

                  Proude, možná jsem se vyjádřil blbě.

                  Říkat o nežidovi že je nosatý žid, židák … je pomluva…. proti tomu jsem se ohradil a budu se ohrazovat.

                  Říkat o židovi neuctivě, že je nosatý žid, židák je neslušné. Já bych to takto neříkal, ale pokud bys to použil ty, tak se ohrazovat nebudu.

            • Krtecek napsal:

              Pane Striborgu nikde jsem neviděl vás komentář k Desateru voliče,resp.k jeho vznikajícím přikázáním!
              Myslíte si,že by jste dokázal to DV roznést na kopytech?
              Doposud se toho nikdo neodvážil až na pana Prouda
              který napsal 16.8.2017 toto.

              Ó Desatero jsi tak dokurvil,že se zeptej kolik z nás by ti ho omladili ó hlavu!

              ODPOVIM TI Z NE!

              VSICHNI!

              Co tím ten Američan sleduje jaksi známo není a tak se ptám kdo to jsou VSICHNI a odpověď nepřichází!

              ZE BY PLATILO KDO MLCI SOUHLASI?

              Co tak strčit k Belzebubovi do jeho pekelných kotlů pana Prouda,vždyť by ušetřil za dnešní drahé uhlí a mohl by i vypadat jako vařený rak a chodit pozpatku!

            • Jura napsal:

              Proude … o někom kdo nikde nevystupoval se většinou nedozvíš do té doby než vystupovat na veřejnosti začne. U cizojazyčných také záleží na tom, jestli se najde někdo, kdo jejich projevy přeloží.
              V dřívějších dobách (do své smrti) byl aktivním popularizátorem KSB generál Petrov. Znám několik lidí, kteří ho sledovali krátce po přelomu století.

  6. Stribog napsal:

    Huxley tvrdil ve svém slavném projevu v Berkeley, že se jednou otroci pomocí vhodné výchovy a medikace naučí své otroctví nejen snášet, ale také milovat a bránit.
    Ta doba je tu a je to vidět zejména ve městech.

    Jo Proude je to tak. Jsem třetí generace ve městě a tomu odpovídá životaspráva a celkový styl života. I když se snažím byť v marketech nakupovat zdravě. Dnes jsem třeba začal den totální sebevraždou. Zubní pasta s fluorem – vražda třetího oka a poškození mozku – došla mi dělaná s kurkumy. Dal jsem si kafe, k tomu cigáro, posnídal jsem sračku z bílé mrtvé mouky, na tom kus Babišova salámu mez masa prošpikovaného éčky, tučný sýr… To je pro tělo stejné, jako naprat se kokainem a zalít to půl flaškou whisky… Vím to… Jenže jsem spěchal…

    K tomu všeobklopující neuróza miliónu lidí dělajících svou zbytečnou a společensky neekonomickou práci, aby plnili banksters kapsy. Elity nám ne nadarmo říkají mutanti. GMO, léky, stress a věčně katastrofické zprávy. Potom všude kolem mikrovlnné záření. To je kokteilek, kdy člověk ztratí kontakt s tělem, „Bohem,“ zemí, přírodou, elementárními frekvencemi i datalinkem shora.

    Ale jeden recept na to mám. Jakkoli se živím hlavou, neodmítám příležitostnou manuální práci. Je jedno, že je to vzhledem k almužně, co hodí ztráta času, ale je bohatě vyrovnána zdravou bolestí unaveného těla. Nejlépe na vzduchu. Prostě dva kubíky betonu v lopatě nebo dřeva v sekyře způsobí jinou – lepší zdravou bolest zad, než když bolí z dvanáctihodinového vysedávání před kompem. Léků se nedotknu, ale také jsem si zvykl nevěnovat tělu pozornost. A potom samozřejmě pomáhá častý „útěk do lesů…“

    Ale pozor. Přecitlivělá vnímavost k tělu může způsobit i efekt opačný. I západní postředověká medicína tvrdí, že kolem devadesáti procent nemocí je dáno psychikou. Jde o to najít míru. Existují výše vyjmenované vnější podmínky. Asi největší zabiják je stress. Nadruhou stranu přehnané sebepozorování by mohlo mít stejný efekt. A to až po tzv. panickou ataku – to je stav, kdy si namluvíš, že seš nemocný. To ti působí stress a nakonec tě to může i sejmout z druhé strany…

    • proud napsal:

      Njn,jsem na tom trochu lip,mliko a maslo kupuju ze statku,cisty,kvalitni a pritom levnejsi,chleba jen z kvasku a zabejvam se lecitelstvim,takze mam v rukavu par „veci“ abych se nemoci nebal,tedy si ani nemohl namlouvat,ze jsem marod,prestoze kafe piju,kourim,ale vyhejbam se alkoholu,krome toho kapatkovyho s extraktama :-).Na ty veci dosahne kazdej a levne,HCL,Bor,cesnekovej extrakt,jedla soda,extrakt z cernyho kminu,jod ve forme nemocnicni jodovy dezinfekce,vaporizer s bylinkama a podobne,samozrejme s prislusnym davkovanim …….nastesti porad u pc sedet nemusim,mam to prolozeny praci kolem domu a vlastnim kutenim…..to vsechno jak se rika „hnedle u dveri“ :-))))

  7. proud napsal:

    „Richard Dolan odhaluje, jak nacistická strana ve 30. letech manipulovala s německým lidem, aby souhlasil s těmi nejohavnějšími zločiny proti lidstvu. Prvně přišel požár Říšského sněmu roku 1933, díky kterému obhajovali útoky proti komunistům. Pak se v roce 1939 zmocnili rádiového vysílání, aby vytvořili falešnou záminku k invazi Polska. Na tomto jednání se nacističtí vůdci naučili, že lze lidi vždy přinutit k tomu, co jejich vůdci chtějí. Lidé jen potřebují věřit, že jsou napadeni, a proti tzv. útočníkovi budou požadovat odplatu.“………….a ted kdyz na to tak koukam,me napada otazka: Co se od ty doby zmenilo? Rysuje se „muslimskej“ nepritel a zase jsou vsichni stajf,ale mame malo primejch svedku muslimsky kriminality primo z „mista cinu“.Stejne jako bylo malo svedku hurikanu Irma,kdy svetovy media sileli,ale mistni na chatech byli kupodivu v klidu a z uplakanejch medii si delali srandu……………tak,a cemu ted verit?…………

    • HVzV napsal:

      Pane Proude.
      Vy máte asi rád,podle toho co píšete,překrucováni dějin.
      Zkuste napsat,že dnešni korporátni oligarchický fašistický režim nám tu předložil Lisabonskou smlouvu,která je obdobou Pověřovaciho zakona,ktery umožnil Hitlerovu Berlinu zahajit připravy na světovou válku s desitkami milionů mrtvola budete zajimavý.

      Jak to myslite s tim že máme málo svědku muslimské kriminality?
      Poslouchejte, vy považujete manuál na vaše vyvraždeni- KORAN za kriminalitu a ten tu chcete takto propagovat?

      • Krtecek napsal:

        S tím Proudem se nemá smysl bavit,je to podpindostnik rezimu a sionistická hlídka na nwoo!Vždy používá mantry podle sebe soudím tebe a neudrží v hlavě jednu větu a hned s ní musí na sklo!
        Kromě toho je to fujer neomarxismu!Propaguje jen bordel a neuznává jiné fuhrery než sebe!

      • Krtecek napsal:

        Kromě toho ó Proudovi jde tady taky fama,že vzdy že v sobotu pořádá party s obsahem svého kozího chlivku!
        To mu dodává sílu psát tady haldy trotl marasu neboť je to pobryndana tuba s s výbitymi zubami!

      • proud napsal:

        Jen nemam rad blbecky schopny lyncovat muslimy na ulicich jen proto,ze jsou muslimove,to je vsechno! Srovnej si mysleni.Mam pocit ze kdyz ty prijdes,do jejich sveta,taky te nezamordujou jen proto,zes prisel.Po cem vy tady curaci rvete,je presne tohle a budete nekoho srovnavat se sionem,ubozaci,pritom jste radi ze se vubec nazerete,k nicemu jinymu se vam rucicky nehodej!

        • Krtecek napsal:

          Dráhy pane Proude,
          přijměte konečně me doporučení a nebuďte leniva lemra a mrtvý brouk Pytlik,který si nedokáže ani přečíst manual na svoje zabití!
          Lenin pravil učte se učte se učte se.
          Očekávám,že tu přinesete výňatky z té svaté knihy na pr.velice známou suru 4-89!
          Tak co hybnete svou línou prdeli a poslechněte mě,nebo zůstanete hadr na holi neomarxismu,vašeho svatého učení zla a chaosu?

  8. proud napsal:

    Dnes jsem se dobre pobavil v jedny necesky firme,kde me jedna pani co ji jak rekla Slovanstvi moc nezajima vyzejvala k „pokore“ :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • proud napsal:

      :-))))))))))))Neco jako odjistit granat,hodit ho a pak se modlit aby nevybuchnul,mi to pripadalo :-))))))))))))

  9. jan nowak napsal:

    .. teď jdu taky do jedný Nečeský firmy – udělat inwentůrru : /
    Die Antwoord -Pitbull Terrier
    .. znáš Oude ??

    ps : powěsil sem ti-to na YT..
    2ps : Haarpici se to be-de určitě líbit

  10. proud napsal:

    DOC—Proč-chudoba—Park-Avenue-(2012),na ulozto.cz. Pomerne dost zajimavej dokument kde padaj „zajimavy“ jmena a praktiky…………

  11. sirus napsal:

    mluvíš mi z duše Stribogu

  12. proud napsal:

    …..“ jak se hroutí řízení globálního prediktora“…….napda me jedna otazka,bude vlastne dobre,kdyz se rizeni GP najednou zhrouti,a kdyz ,pak bez novy vize….? Nevim jak kdo vnimate GP,me na nej sedi nejlip „definice“ Tvurcu kridel,ale ta rika ze GP neni jen spatnej,dokonce z vetsi casti……….jsou to napriklad i vedci pracujici v utajeni a podobny,dokonce potrebny lidi……..dokonce to na me dela dojem ze je tam snad jedna,nebo jen par „dabelskejch“ frakci ktery na to jdou po zlym a „protilidsky“.Ovsem vzajemne se zadna zadny nezpovida a ani nemusi.

    • proud napsal:

      A zase pujdu jeste dal,abyste meli koho kamenovat:-).Domnivam se ze GP prave pracuje,ridi,pomoci DVTR/KOB,ale sobe prizpusobenymu a propracovanymu,mozna proto vzniknul ten kterej nektery z nas povrchne znaji,(jako zrejme protipol,nebo opravnej prostredek),protoze neni celej k dispozici,natoz srozumitelne zpracovanej v cestine,coz je jedinej duvod proc se jim nezabejvam a kritizuju ho!

  13. Maroš napsal:

    Keď už sme pri tých nosatých – naučiť sa je čo aj od RABÍNA! Pre pochopenie tohoto tu, čo som napísal odporúčam vševedkovským červom začať židovskou kuchyňou, avšak nie zo surovín nakúpených v Tesco – lebo kvôli tomu potravinovému šmejdu zase budete tvrdiť, že židovská kuchyňa vás má otráviť – nie – trávi vás vaša chamtivosť /ospravedlňujem sa ľuom v hmotnej núdzi, ktorí sú odkázaní kupovať v Tescu rohlíky, stále čerstvé vďaka hydrolyzovaným vlasom od Číňanov/. V každom prípade, ak by som chcel vyhrať vojnu – tak by som najprv napiekol tony židovského nekvaseného neplesnivejúceho chleba – macesu, ktorý si pre jeho cenovú nedostupnosť, a vôbec ho málo dostať – nemôže dovoliť denne každý. Naposledy som ho jedol pred viac ako 4 desaťročiami a odvtedy som ho v sieti videl po 1989 možno 2x – prečo asi, lebo za komančov bol v krabiciach dostupný v každých potravinách a za facku a ku rannému kakau pred školou bol to naj a najrýchlejšie jedlo, z ktorého „vojaka“ navyše nezdúva a zdutý vojak bojuje nahovno ako zdutá koza. A tak sa pýtam sám seba – keď je tu tých nosatých okolo nás všade – na každej nálepke – prečo zo siete zmizol práve tento ich – chlieb? No preto – aby ste žrali stále „čerstvý“ chlieb s
    elastínmi získavanými z hydrolyzácie ľudských vlasov – ako kanibalské kurčatá kŕmené odpadom zo svojich príbuzných! PRETO ODPORÚČAM ZAČAŤ – ŽIDOVSKOU KUCHYŇOU – Robo! – a Pjakin sa v nej chvalabohu vyzná, a vďaka nemu sa v nej vyznáme aj my! A TOTO SERIE KOHO? – Robo?

    • proud napsal:

      Stavim, proti zidovskymu nas zitnej,nebo zitno psenicnej(z puvodni psenice) chleba z domaciho kvasku,pochopitelne bez vlasu a podobnejch svinstvech……….

      • Maroš napsal:

        Proude – skúšal som takýto čisto žitný napiecť a zjesť – to sa dá len silou vôle aby si prežil. Ale za socíku som mal rád mix – také menšie bochníky, asi pol kilové – pšenično-ražný – na názov si už nepamätám, zmizlo to z trhu – bol dosť dlho čerstvý a nevyhadzoval sa, tiež dobrý na topinky – ppp? Dnes budem piecť osvedčený domáci od 2008 z polohrubej pšeničnej – namiesto vody tam pôjde polievkový vývar z kostí – momentálne ako huspenina – plus 3 menšie parené zemiaky – chlieb je potom hebký ako detská prdélka. pečiem ho v remoske – treba to obrátiť a znovu a nechať pol dňa zvlhnúť. Geniálne je ho zapiecť aj so slaninkou, alebo s oškvarkami – takto sa dá v pohode prežiť pár dní „o chlebe a o vode“ – bez ďalšieho varenia. Samozrejme – ako singel, resp. nie s deckami – tie potrebujú svoje…

        • proud napsal:

          Zajimavej recept na „radobychleba“ kterej muze bejt i vynikajici :-).No me se jenom zitnej z domaciho,svyho kvasku i povedl,ale v zavorce,mel jsem k nemu nejednu vyhradu,ale chutove jsem si nemohl stezovat a nasledky ta mnamka taky zadny nemela:-)

          • houbeer napsal:

            Zena se ucila zitnej kvaskovej x let nez je fakt super,nemam vyhrad.kvasek je důležitý…a tak shanim zitnou mouku-zrno! V okoli prahe ci tak-vite?uz jsme na mlejne-rek bych,ze to tu chce,, zkultivovat“-podmínky jsou supr…-hleda se jeste rodina,pár…

            • proud napsal:

              Drzim palce houbeere,je dobre zes „nezapomel“ :-)

            • Petr C napsal:

              Ten tu peceme, parkrat do tydne. Sehnat dobre oboli je problem i u nas. My mame vlastni maly mlynek. Pozor – budto cerstve pomlete obili do osmi hodin a nebo mouku pouzit az po dvou mesicich.

        • Maroš napsal:

          Ten socíkový chlieb sa myslím volal – bevit. ???

    • Robo napsal:

      Dobrú chuť, Maroš!

      Daj si ten židovský chlieb, ja mám rád naše bryndzové halušky!

      • Maroš napsal:

        Robo – aj ja mám rád naše super drahé bryndzové halušky – keď zrátaš cenu bryndze, smotany, údenej slaniny, nejaké to jajco, múku, zemiaky a ENERGIE A ĆAS NA PRÍPRAVU a ČAS NA UMÝVANIE PORIADNE ZADRBANÉHO RIADU – vychádza mi to na SVIATOČNÉ JEDLO, a nie na chlieb náš každodenný DAJ NÁM DNES – tak ma nepresvedčíš, že raňajkuješ bryndzové halušky a tvoja stará sa namiesto ranného skrášľovania venuje tvojmu slovanskému bruchu, aby si po výdatných bryndzových halúškách, či už s pivom, mliekom, ale žinčicou, mohol akurát tak zaľahnúť a – SPAŤ! Sorry jako – zavádzaš…

        • Robo napsal:

          Tak inak, Maroš, jednoducho.

          Rozlišujem židov a „židákov“.
          Ten tvoj pjakin aj teóriou riadenia je židák/židákovina.

          Stačí?
          Ak nie, prelez dvtr.eu

          • Matrošinahodíšrecepis napsal:

            Matroši, mám zájem o přesný recept na maces.

            • Maroš napsal:

              Matroš – aj ja, ale viem, že najlepšie sa asi piekol na platni sporáku – v púšti na kameňoch – moja babka tak piekla zbytky vyťahaného štrúdľového cesta – podobná chuť – to sa robí z octovej vody a 00-kovej hladkej múky – takže asi až vo vykurovacej sezóne na kachliach – pozri – pozriem aj ja trubku, prípadne inde – ten továrenský – to sú drobné mriežky – chutí to ako burizóny – príjemné na žalúdok.

            • Maroš napsal:

              Matroši – odpoveď je na ceste, maces teraz pečie admin, a keď sa mu vydarí – možno si recept nechá – to sú tí vegáni!

          • proud napsal:

            Diky za sajtu Robiku,cos daval na energii,super :-)

            • proud napsal:

              „„Americkí kolegovia mi povedali, že nízka úroveň všeobecnej kultúry a vzdelávania v ich krajine je vedomý úspech v prospech ekonomických cieľov. Problém je v tom, že vzdelaný človek, ktorý číta veľa kníh, sa stáva horším spotrebiteľom. Menej kupuje práčky aj automobily, začína dávať prednosť buď Mozartovi, Van Goghovi alebo štúdiu. Z toho trpí ekonomika konzumnej spoločnosti a predovšetkým príjmy vládnucej elity, preto sa snažia zabrániť kultúrnosti a plnohodnotnému vzdelávaniu, ktoré im bránia manipulovať obyvateľstvom ako so stádom.““……………pekny!

  14. Justass napsal:

    ..“Ahor Robo. Pjakinovi na lep nesedám. Filtruji jej jako jakýkoli jiný zdroj účstnící se informační války. To neznamená, že s ním v řadě věcí nesouhlasím. Koneckonců došel jem ohledně teorie řízení k velmi podobným závěrům, jako DVTR, ještě před tím, než jsem to začal studovat. Snad nehledáš sionistické spiknutí i za Pjakinem?“

    Tak jsem proletěl tuhle diskuzi a zjistil, že snad jedině Stribog ví o čem se Svět točí. Jen pro ukázku jsem vyňal jeho odpověď Robovi. Robo – žal bohu už poslední dobou zklamává stále víc. Nedokáže už uvažovat globálně – stáhl se se svým slovanstvím do lokality někam pod Tatry – řek bych. :-)

    • proud napsal:

      Uvazovat globalne je pekny,jenze co je to platny uprostred svinciku?Neni potreba nejdriv si uklidi vlastni prah? A tam podle me Robo miri s pomoci Megreho zpivajicich cedru,ja si myslim,ze to neni spatna cesta,dela to dobre,jeno po druhym,poporade,ne jako DVTR s hlavou v oblacich neveda co se ji deje pod nohama………

      • Petr C napsal:

        Pokud ma soused zasrane pole plevelem, zasvini pole Vase. Byd si pomuzete od svinstva navzajem, nebo budete cistit a Vase pole stejne casem se bude zasirat znovu. Ted je uz svet tak propojeny ze si svuj prah muzete cistit jak chcete a stejne zapadnete do sracek.

        • Robo napsal:

          Pekne si tu chlapci notujete (Justass a Petr) a vôbec nevidíte a necítite nič. Ani to, čo je „cítiť na sto honov“.
          Pre sektu úplne dokonalí, blahoželám.

        • proud napsal:

          Ale vzdyt jsi napsal pitomost Peto,to musis prece videt sam :-)))

  15. proud napsal:

    Napada me ze zacit doma,musela by se tomu prizpusobit i zahranicni politika k nam,to samo o sobe by byl nezanedbatelnej krok dopredu a priklad druhejm………….

    • proud napsal:

      Tak nejak podobne prece naopak popostrcili Rusko tema svejma sankcema,takze trestaj akorat sami sebe a vic nez jen financne………….jak se casem ukaze.

  16. Petr C napsal:

    Proude cozpak nevidite ze politika vychodni Evropy se vubec nepocita? Ze majitele sveta je berou jen podradnou pracovni silu? Vzdyt Vas ekonomicky vysali, hospodarstvi Vam vybrakovali. Pokud Vas politik se nejak postavi bude okamzite utraceny. Polsko trochu vyskakuje proto ze ma za prdeli Amiky. Vite si predstavit ze by Vam priskrtili dovoz potravin, neboli odpadu co by na zapade nedali ani psum? Proude skoro cely je ted tak provazany ze nejaky obrat male zemicky je skoro nemyslitelny. Nase zachrana je jen spojenectvi lidi mezi sebou. A to oni umi perfektne rozbijet. Nedavno jsem se Vas ptal proc si neudelate mitig mezi sebou (mistni komentatori) dobre vite co Jste mi odpovedel. A v jinych statech to neni jine. Ted jak ctu, tak si clovek nemuze udelat poradek v rodine, neto boze na celem dvorku.

    • proud napsal:

      Nebejt toho ze vim ze jsme byli potravinove sobestacny,veril bych ti,ale takhle ti neverim.Provazany jsme,ale to neznamena,ze kdyby zapad prestal vozit svoje odpady,ze bysme zhebli,naopak!!! S politikem mas pravdu,s narodem to ale neplati ;-),jeden z duvodu proc chci referenda a nechci politiky…….

      • Petr C napsal:

        Ano, byli. A nevazili jsme si toho. Jeste pamatuji jak se vychvalovala kdejaka chemicka sracka koupena v Tuzexu. Ted mate zdevastovane pole, hrozi sucho. Mam dojem ze „naopak“ by se nekonalo. Nejsme Rusove. Bohuzel poslednich par stovek roku Cechove o sobe moc nerozhodovali. Kdysi to byly vitezne mocnosti nyni to jsou majitele korporaci. Tak to je s celym svetem. Dokud nezacnou uklizet vsichni do okola sveta tak se ze sracek nevyhrabem.

    • los vlezdoprdelos napsal:

      Dobrej tip Petře C, dík:

      „si clovek nemuze udelat poradek v rodine, neto boze na celem dvorku“

      Z čehož plyne, že snadné způsoby jak ROZDĚLIT A OPANOVAT je prostě znemožňovat (např. zákony-poroučením státních zrádců) lidem si mezi sebou dělat pořádek.

    • asar napsal:

      Ja že 22. september je židovský nový rok Roš Hašana, ale tu vidím, že je to slovanský. Ešte že ste ma vyviedli z omylu.

      • jan nowak napsal:

        .. tag s kym sem to wčera wlastně slawil ??

        No to-to je jedno..
        A taky sem-si wčera koupil Letadlo ! plněný HELIEM.. te-da 2 ale jedno mi
        prasklo : (

      • Maroš napsal:

        asar – židovské roky nemajú pevný kalendárny cyklus – riadia sa „od udalosti k udalosti“, teda až sa naplní udalosť. Židia preto majú čas – „až sa stane“. Hodinky a rozvrh smien sú určené pre otrokov – už som to tu písal – „Presnosť je výsada kráľov“ – nerovná sa dochvíľnosť /aby kráľ potom čakal – na koho?/, ale presnosť formulovania myšlienok a úloh – pre podriadených – ktorí ich majú v rámci time managementu plniť presne a načasovane. Zlaté rolexky = výsada bohatých otrokov, ktorých čas sú peniaze.

        Ten slovanský letopočet sa počíta od uzatvorenia Veľkého mieru – po vojne o Áziu s vtedajšími čínskymi a indickými kmeňmi – Veľký čínsky múr je dôsledkom dohody – vnútorná povinnosť zabrániť potenciálne nespokojným kmeňom túto dohodu porušovať výpadmi proti staroruskej a vtedy už možno aj vznikajúcej – bielej – Chetitskej ríši – spolu v rámci Tartárie – strieľne na Veľkom čínskom múre smerujú k Číne – nie od Číny, navyše – samotní Číňania objavili ďalšie a ďalšie múry mimo hlavnej línie, takže sami nemajú 100% pojem o svojej „5-tisícročnej“ histórii, nakoľko ich pôvod je reptiliánsky – o tom je „boj s drakom“.

        • Maroš napsal:

          Tento prastarý letopočet zrušil VYMENENÝ!!! „ruský“ cár Peter Veliký, potom, ako nastúpil ako náhradník za pôvodného cára Petra Prvého, ktorý sa neoficiálne „stratil“ – vylákaný na návštevu Západu. Vtedajšia cárska ekvipáž musela mlčať a bežný ľud nepoznal „z telky“ pravú tvár svojho cára. Peter Veľký neovládal ruštinu, bol to despota, ale organizačný talent s presnými inštrukciami na zatiahnutie Ruska do vojny so Švédskom, čo bolo v záujme vtedajšieho Anglicka. Petra Veľkého, ktorý „vybudoval Petrohrad na státisícoch kosťiach zúbožených Rusov“, neskôr otrávili tiež…

  17. Maroš napsal:

    Tak takto píšu presstitúcki magori:

    „Aj to množstvo turistov u nás je dôkazom, že Slovensko je príliš krásna krajina, aby sme ju krajnej pravici len tak bez boja odovzdali.“ ???

    Lebo? Alláh Akhbar?

    „„Je záhadou, prečo si toľko bohatých Arabov za miesto svojej dovolenky vybralo malé nenápadné kúpeľné mestečko Piešťany,“ začína článok s titulkom Kúpele s tradíciou tolerancie desí slovenský populizmus. Autor potom popisuje úspešnú minulosť Piešťan, keď vďaka krásnej okolitej prírode, ale hlavne kľudu a tolerantnej atmosfére sa mestom prechádzali maharadžovia z Indie i kuvajstké princezné. Len minulý rok navštívilo kúpele temer 620 000 turistov.

    To sa však začína meniť. Hassan al Mekhyal, kuvajtský turista, ktorý navštevuje Piešťany s rodinou už po dlhé roky, sa New York Times posťažoval ako na jeho ženu v miestnom Tescu začal nadávať miestny xenofób, kričiac na ňu, aby odtiahla domov. „Mali sme to tu pritom radi práve preto, lebo tu bol kľud,“ povzdychol si kuvajtský turista.“

    A roto všetko v jednom vreci
    https://www.aktuality.sk/clanok/522518/tyzden-vo-svetovych-mediach-v-piestanoch-sa-mnozia-utoky-proti-moslimom/?utm_source=azet.sk&utm_medium=box-magaziny-aktuality&utm_content=clanok3&utm_campaign=HP-new2

  18. Maroš napsal:

    Admin – vysvetli mi prosím ťa, prečo tí, ktorí tak veľmi nenávidia Rusov, tak veľmi radi používajú ich kalašnikovi 47?
    Lebo títo ľudia sú praktickí a najmä – bez predsudkov – o vlastnej výnimočnosti! Ja osobne si nemyslím, že židia vymysleli maces, pretože pečenie rôznych obilných placiek na panviciach a kameňoch je staré odkedy ľudstvo používa obilniny – ergo – je to celosvetová survival znalosť – „že jesť sa dá aj niečo iné, ako sme zvyknutí“. No tak som venoval trochu času Matrošovi, aby som možno odpovedal nielen jemu. Vadilo ti tých pár riadkov navyše?

    Ďalej – zavesil som sem „výpravný“ koment pre Petra C a Dušana 2 – a určite nielen pre nich – k tej Chargabrelle, ktorej význam je minimálne tak dôležitý, ako vynález bicykla – čo všetci ešte oceníte, keď vám EU zruší všetky autá na spaľovacie motory – Holandsko už prijalo zákon . do roku 2020 zastavuje výrobu a do roku 2025 používanie sp. motorov, takže v prevádzke už budú jedine – „obecné“ SMART mobily – na prenájom – avšak už bez volantu a pedálov – t. j. so 100% navigáciou, a podmienkou určite bude, že použiť ich bude môcť len otrok systému, t. j. človek s čipom v tele a bez peňazí v hotovosti – v totalitnom systéme NWO!

    A tak, ako tebe admin unikajú dôležité survival informácie – tak unikajú aj ostatným. Si „BRZDA SOCIALIZMU“ – fakt ma serie, že niektoré inšpiratívne info tu nezmyselne filtruješ – zatiaľ čo GP ich filtruje ÚČELOVO! Tak ešte raz admin – daj si do súvisu „vzdialené“ súvislosti mojich 2 komentov s článkom v EANews – aby ste sa všetci nezbláznili, keď jedného dňa ostanete „bez šťavy a rožkov“…

    Nielen pre Janu Karáskovú… /ad Vy sa tu jebte, MY odtiaľto padáme!/
    https://aeronet.cz/news/dalsi-z-kroku-syndikatu-merkelova-se-prorekla-ze-ve-vizi-globalniho-sveta-bude-uz-za-20-let-mozne-ridit-auto-jen-na-zvlastni-povoleni-pro-vybrane-skupiny-osob-ostatni-budou-vozit-auta-s-povinne-aut/

    P.S. – admin – vymením tento koment za 10 Proudových, tak sa Proude snaž!

    • proud napsal:

      Nemenim komenty……ale zajimaji me pristupy k nim……flinta taky nikoho nezastreli sama od sebe,ale da se bez ni zit.Dobrej vynalez muze pomoct spouste lidem,ale da se bez nej zit,kdyz chce bejt hamty hamty at mam vic nez tamty…….U me destnik neprosel,od roku 2014 se o nem jenom keca,vidim dve cesty,bud se prestane kecat a „zmizi“,nebo bude drahej jako svine,protoze se na jeho propagaci proprcalo plno prostredku a skace kolem nej plno lidi,seru na nej!!!

      • proud napsal:

        Kdyz neco lidem chci dat,OPRAVDU chci, a udelal jsem to pro ne,je to relativne totiz „ruky cuky“,protoze to vzdycky nejak jde,i kdybych z toho nemel nic mit,coz nejde,protoze i uznani za dobrou vec je hodne.

      • proud napsal:

        Jestli mas nejaky vedomosti o premene tepla na elektrinu……..prodavaji se uz dlouho desticky co se montujou na kamna,natri je na cerno,spoj jich par dohromady a i na slunicku,nebo u ohne budou slapat,ale budes bez destniku:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        • proud napsal:

          Nebudu se v tom nejak extra vrtat,ale panacek „vynalezl“ uz zrejme v Rusku davno vynalezeny,jen zrejme pouzil novejsi technologie a materialy,coz by melo bejt celkem prirozeny……….

        • Maroš napsal:

          Proude – ešte zo seba vymáčkni 7… No! – potlač Proude!

          • proud napsal:

            Vymacknu……….ze chapu zes chtel bejt na neco hrdej;-),ale to projde u tech kdo …..nevedi……;-)

            • proud napsal:

              Tusim ze Nikola Tesla to byl? Co povedel ze nevynalezame,vsechno uz bylo vynalezeny,jen to znovu objevujeme…………on se s tim netajil ani na tom nehodlal sekat zasluhy,rekl sam ze miva „vnuknuti“……..

  19. John_Pitralon napsal:

    Podstatně měnit systém je záležitost na desetiletí a samozřejmě ne pro 5 lidí z maličkého webu… To, že se tu lidi nechali masově vyhnat na buzeráky cinkat klíčema a odrbat bylo na jasný povel z TV a pražských médií. Taková je jejich moc.

  20. Maroš napsal:

    John Pitralon – je to moc cca 2%-nej populácie /vo vyspelých štátoch/, vedenej svojím sionistickým Bratsvom – moc Hlbokého štátu, ktorý máme pred nosom a ODMIETAME HO VIDIEŤ KURVA! – hoci všetky naše normálne STOLY MAJÚ 4 NOHY – SLOVOM ŠTYRI!!! – a nie 3, ako nás presviedčajú, že organizovaná spoločnosť stojí na moci 1/ zákonodarnej = parlamenty, vlády, 2/ justičnej = súdnictvo, 3/ výkonnej = polícia, vojsko, štátna správa – a kde je kurva 4. moc – MEDIÁLNA, keď riadiaci proces je v podstate informačný proces, a delí sa na a/ štrukturované = príkazové, mocenské riadenie, a na b/ NEštruktorované = informatívne riadenie.

    Tak sa pýtam všetkých – dokedy NECHCETE MAŤ štátne média v tom istom zákonnom režime štátnej služby, ako sú ministerstvo spravodlivosti, min. obrany, min vnútra, resp. parlamen riadený ústavným zákonom – keď tu kurva POTREBUJEME JEDNO MINISTERSTVO – INFORMÁCIÍ!!! – pod ktoré by malo spadať neskôr zrušené min. školstva a min. kultúry – pretože obsah náplne ich práce a úloh podlieha NEštrukturovanému procesu riadenia = uvedomovanie – o prioritách a smerovaní spoločnosti – čo JE – áno je! – spolitizovaný proces, lebo je to nástroj zákonnej VLÁDY A PARLAMENTU – na presadzovanie legitímnych záujmov voličov = národa, tak nech mi nikto nejebe mozog, že VLÁDA /ĽUDU/, KTORÁ NECHCE BYŤ OVLÁDANÁ SIONISTICKÝM HLBOKÝM ŠTÁTOM – KURVA NEPOTREBUJE 4. PILIER SVOJEJ MOCI – MEDIÁLNU MOC!

    Dr. David Duke – Klíčová záležitost cz titulky
    https://www.youtube.com/watch?v=R21rNsp-kMs

    • Maroš napsal:

      MIEROU SVOJICH NEVEDOMOSTÍ LEN PREHLBUJEME NEVEDOMOSŤ „SVOJHO STÁDA“ – takže dámy a páni – „Vzhúru do BEZVĚDOMÍ!!!“

      • Matrošiconeprošloužasineprojdealedikes napsal:

        „survival informácie – tak unikajú aj ostatným“

        Jsou důležité pro někoho, kdo se nechce spoléhat na to, že „on se najde někdo za ně, kdo to přece ochrání, zařídí, ohlídá, obstará, vyplení, drobky naservíruje“ – prostě kdo nežije v přesvědčení že “ s p o l e č n o s t i “ (vykořistěné zfejkované sociálno) se o něj a vše co je mu drahé postarají…a to ještě podle jeho představy (to sotva).

        Ohledně těch „pilířů“ v hojném počtu víc než 3 bo 4 -
        vnímám zradu v tom, že jak státy tak ony „výrobní podniky“ jsou VŠECHNO zase jen korporace (organizované útočné násilí, popřípadě organizovaná útočná manipulace).

        Co lidem chybí jsou skutečně „lidové“ a ne „státní“ způsoby organizování se a prostředků. BEZ MOCENSKÉHO ZABARVENÍ (což pod jakoukoli hlavičkou korporace „stát“ nelze dosáhnout).

        • proud napsal:

          Ma to hlavu a patu,ale bez toho statu,vymen ho za republiku,nebo kolonii a bude to to pravy orechovy,protoze stat jsme my,ten je tedy jen tam kde mu ,presneji si,i my vladneme……..zadnej takovej zatim neznam ani z doslechu…….Kdyby totiz vzniknul byt jen jedinej kdekoliv,byl by s korporacema a systemem konec,proto ho nikdy nedopustej,jedine „rozdel a panuj za nase penize“,ktery nam na to samozrejme budes davat i s apanazi.

        • Maroš napsal:

          Matroši – už je to všetko vonku – „aj admin je len človek“, tak si to preleť od hora… Poznáš videá Specnaz CZ na trubke? – rozumný chlapík. A kamarátsky…

  21. Sasin napsal:

    Robo, teď na Svobodném vysílači, Meggre ze Slovenského setkání.

  22. Maroš napsal:

    Tu sú dôsledky sionistickej mediálnej moci – vypatlané, oikofóbne, neomarxistické generácie!!!

    „VIDEO: Patnáctiletý gymnazista v televizi šokoval, že islám v Česku nebude žádný problém! Kvóty na uprchlíky jsou prý nízké! Takto vypadá indoktrinace českého školství po 28 letech! Chceš-li pokořit nepřítele, vychovej jeho děti! Dobrý den, já jsem Mohamed a bombu jsem nepřivezl!

    Redakce AE News byla upozorněna na neuvěřitelnou reportáž na českém televizním kanálu XTV. Redaktor si do studia pozval patnáctiletého aktivistu a studenta gymnázia ze Znojma, který na internetu komentuje politické události a pracuje jako tzv. “opinion maker” pro věkovou skupinu svých vrstevníků. Samotná ukázka videa z rozhovoru je výmluvným důkazem o tom, co je to neomarxismus a jakou mládež vychovává. Pokud jste někdy přemýšleli, co je to tzv. alt-left hnutí, tzn. alternativní levice, která charakterizuje neomarxismus, potom toto videa je ukázkovým příkladem, jak vypadá zástupce takového hnutí. Velmi často opakuji ve svých článcích a také v pořadech na Svobodném rádiu, že dlouhodobé procesy, které se počítají na dekády, jsou ty nejnebezpečnější, protože mají charakter těžkotonážní lodě, kterou nelze zastavit, protože má obrovskou setrvačnost. A dlouhá doba 28 let, kdy české školství bylo infikováno, reformováno a prostoupeno multikulturní indoktrinací, zkrátka zanechá hlubokou stopu v charakteru společnosti.“

    https://aeronet.cz/news/video-patnactilety-gymnazista-v-televizi-sokoval-ze-islam-v-cesku-nebude-zadny-problem-kvoty-na-uprchliky-jsou-pry-nizke-takto-vypada-indoktrinace-ceskeho-skolstvi-po-28-letech/
    Martin Kubeš – ukázka, celý rozhovor na xtv.cz
    https://www.youtube.com/watch?v=tWiZyWf5mBU

    „Oikofobie je termín ražený britským politologem a spisovatelem Rogerem Scrutonem jako neklinický popis převládající antikultury mezi západními umělci a intelektuály vůči svému mateřskému kulturnímu prostředí. Tento vztah může vyústit až v nenávist vůči své mateřské kultuře a v nekritické obdivování kultur cizích.

    Oikofobie = záporné životní pocity, strach, odpor až averze a nenávist vůči vlastnímu domovu, vlasti, národní kultuře a duchovnímu dědictví vlastní společnosti. (definici formuloval prof.PhDr.Rudolf Kohoutek,CSc)“
    http://www.white-media.info/oikofobie.html

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!