Otázka – Odpověď V. V. Pjakina ze dne 02.10.2017

pjakin2017

Ruský analytik odpovídá ve svém pravidelném pořadu na otázky z těchto témat: Globálně významné prohlášení Marie Zacharove o tom, že akce proti Rusům nenechá Rusko bez odezvy, důvody, proč ruská diplomacie nepojmenovává zločiny USA a dalších s plnou silou, jak je užitečné otevírat konzuláty DLR, výbuchy munice na Ukrajině jako projev roztáčení nového kola útoků na Novorosii zároveň s likvidací banderovských band, události v Katalánsku jako projev problémů v řízení globálního prediktora, kdo a proč uděluje v Rusku vysoké hodnosti zrádcům mezi sportovci a k čemu to vede, a další



loading...

162 Komentářů k Otázka – Odpověď V. V. Pjakina ze dne 02.10.2017

  1. kolkobudeszit napsal:

    Pan Pjakin zdoraznuje,-“pracujem s informaciami, ktore su dostupne vsetkym“-, presne rovnako vravi i V.Suvorov v knihe, bez ktorej nepoznate pravdive dejiny 2.sv.v. „Vsechno bylo jinak“, ktoremu dali niektori ideologovia „tiezKOBisti nalepku „agent Anglicka..“ Ale v kazdom pripade prave tato dostupnost informacii v oboch pripadoch umoznuje ludom overenie tam uvadzanych informacii.

    • proud napsal:

      Jiste,KOB nerika nic novyho ani prevratnyho,jen to rika po svym,vnimavej clovek si k plno vecem dojde sam,jen chtit.Navic kdo umi s intuici a umi se ptat,dostane zajimavy odpovedi,bohuzel i o KOB DVTR…..coz me dost prekvapilo…..

      • proud napsal:

        Prinutil me k tomu postoj KOB ke Slovanstvi…….

        • kolkobudeszit napsal:

          Rovnaki postreh – ale zda sa, ze je to len ich interpretacia ako uzurpatorov KOB a „samozvanych“ siritelov. Islamizatorov. Ale ako Slovjeni, ci ich miesanci si Pravdu vieme najst! Lebo hladame, tvorime, rozvijame sa!

          • proud napsal:

            Nevim.Urcite je dobry mit globalni prehled a jistou predvidavost ktera je nam jinak,priznejme si to,naprosto houby platna.Ale pro me je dulezity co se deje doma kde to muzu nejak primo ovlivnit v nejhorsim i takzvanym“poslednim cinem zoufalstvi“,coz v globale rozhodne nejde.Tak ci onak,to ci ono,vzdycky se nekde musi zacit aby se to sirilo dal a to je bod kterej me zajima tady u nas doma.

          • Jura napsal:

            Odkud se bere informace, že KOB jsou islamizátoři?

            • one napsal:

              podla mna je to zneuzivanie faktu, ze sa v kob casto cituje koran v pozitivnej konotacii, agentami (ci uz vedomymi alebo nevedomymi) davoelitarneho systemu s cielom KOB zdiskreditovat pred nahodnym okoloiducim. samozrejme, ze cloveku, ktory KOB prestudoval a aspon par knih precital, je jasne, ze KOB nie je ziadnym propagatorom Islamu. KOB sa totiz snazi na realitu pozerat objektivne. a realita v sebe obsahuje(alebo boh obsahuje realitu) boha ci uz to niekomu voni alebo nie. to, ze je tento pojem totalne znasilneny cirkevnymi strukturami parazitov vsetkych druhov pre osobne obohatenie a prizivovani sa na praci druhych neznamena nic voci myslienke o existencii ci neexistencii boha. cirkvi sa boha ani nedotkli. ale. proroci boli. a co hovorili a pisali, holt to uz nech si vyfiltruje kazdy sam z dostupnych informacii. kultivovanie seba sameho, cistenie filtrov vnimania a procesov spracovania informacii, to je KOB. a obcas k tomu pouzije tam, kde je to vhodne, aj citat z Koranu.

              • proud napsal:

                Hm,muzes mi priblizit tvyho „boha“? Nejakou definici,charakteristikou,cim se zabejva…….? Docela vazne! Zatim jeste vazne.

              • Tomáš napsal:

                Jo… Lenže mi sa tu nebavime o tom co je v riadkoch. Ale co je medzi nimi.
                To ste ozaj taký idioti, ze si myslite. Ze zlodej a vrah (psychopat) bude otvorene na verejnosti hovorit, ze klame, kradne a zabija ludi? Ste normalny?
                To uz vam ta teoria tak zdegenerovala mozgy, ze nieste schopny vnimat realitu?

                • Tomáš napsal:

                  Naozaj nie ste schopny vidieť realne vysledky KSB. Ktora by mala ludi spajat. Miesto toho rozdelila ludi, ktory „fandia Rusku na niekolko tabarov. Dovtedy jednotne skupiny sa zacali rozdelovať. To ste ozaj uplne slepi? KSB kritizuje vsetko a kazdeho, ale KSB sa nesmie nikto dotknut a nesuhlasit? A kto nesuhlasi je hnet debil.

                • proud napsal:

                  Dobre napsany a dobrej postreh……

                • proud napsal:

                  Tak nejak se to dela,nebo alespon z pohledu elit,by se to melo delat,jak se nekde objevi naznak jednoty,hned ho zborit driv,nez to preroste v opravdovou hrozbu nakradenejm majetkum a moci.

                • proud napsal:

                  Prikladu jsou spousty……..ehm,vlastne vsechny.

                • proud napsal:

                  Ovsem je to slozity a ani se nedivim,kdyz vlastne nevime co chceme a jak toho dosahnout,jen porad busime do jednotlivejch svinaren a to nam staci;-)

                • proud napsal:

                  …..a jim samozrejme taky,vzdyt to je ten cil,nechte je busit,nechte je se vyrvat na „picovinach“,ale globalne bude po nasem,kazdej pretopenej kotel prece potrebuje vypustit paru aby nebouchnul ;-)

                • Tomáš napsal:

                  A najlepsie je. Ze kazdy s tychto ludi. Si potom s celeho KonTextu. Vyberie jednu vetu a prevrati jej vyznam. A ide riesit nejaku povrchnu, materialisticku picovinu a ide sa hrat na duchovneho cloveka. A pri tom… Ako povedal Jezis. Neprotivte sa zlemu. No „ano, oni sa nicomu neprotvia. A kto hovori, ze tý, ktory sa tvaria, ze nieco chapu a idu nas poucovat, Ze oni tomu rozumeju.? Sami to o sebe hovoria. A nam ide kazat a hovorit, nic nechapete. To same robili tý, ktorý si privlastnili právo diktovať svetu co je dobre a co zle. Co sa schovavaju za Boha ci nieco ine. Napriklad demokraciu. Oni predsa tiez nepovedia: idem tam kvoli peniazom a zdrojom … Rope a pod. A toto je len divadlo pre vas, ovce. Ale povedia. Ideme ich oslobodiť. Samozrejme. A pridu druhy s lepsou technikou… No a robia to same. Povedia 99% ocividnej pravdy. A vsunu tam par svojich mudrosti.

                  Len pre zaujimavost, aby ste si ma vedeli zaskatulkovat :) som proKobisticky antikobista – antikobisticky kobista. :D

                  Mig mig.

                • Jura napsal:

                  To jako, že právem kritizuje komunisty za dialektický materialismus a bludy v politické ekonomii?

                  To jako, že kritizuje náboženství a konkrétně RPC za dogmatismus?

                  To jako, že si dovolí říct, že totální likvidace židů je plánem GP, kterému je třeba zabránit?

                • Tomáš napsal:

                  Taky je dobry. Ze ked pak tyhto ludi, ktory KSB a Ceskonslovensku aj Rusku iba skodia. V zalohe je kargo kult. Ano. Ono je to skutocne kargokult. A takto sa ksb chrani bo sama je kargokult. Stejne ako…
                  A to som kobista, aby ste vedeli. To o sebe vravim. Ja pracujem v zaujme KSB. Taky som povedzme Biblista. A taky hovorim, ze i Biblia sama o sebe je to ten kargo kult. Ide o to prevziat riadenie. Ale to je mozne iba tak, ze ho date do ruk ludom. To ze to niekto hovori a podava k tomu povedzme hodnotenie toho co je ocividne aj pre inych ludi, ktory, ale nemaju moznost sa prezentovat. Hovorit, ked v tv diskusuach s tymi ich analytikmi.
                  Tak mi jediny tu sme o tom hovorili. A ked mate viac, tak sa prdvedte.
                  Tak brrrr. Inteligentny clovek nema potrebu sa predvadzat a niekomu nieco dokazovat. To robil ked bol maly.
                  Co on vidi kazdemu do hlavy a vsade bol a vsetko vydel. Chytrolíni s katedry. Toto je ta ich bezpecnost? Kaslem im na nu. Stejne ako na ucenie iných církví. A demokracii a pod. Ja mam svoje. A ked je podla nich moja viera, tolerancia ci chapanie slabe. No tak nech som v ich ociach slaby a blby. Je to ich volba. Ja ich genialitu vidim a ucim sa od nich.

                • Jura napsal:

                  Nemáš to tak nějak popletený? Cargo kult, kde a jak?

                • proud napsal:

                  “ Ide o to prevziat riadenie. Ale to je mozne iba tak, ze ho date do ruk ludom.“…………tohle je to ono!!! Jen k tomu dodam:pravdive poucenejch a stale poucovanejch lidi,aby meli prehled! Protoze ovcan nebo blbec opravdu nema o nicem rozhodovat.

                • proud napsal:

                  Nepotreboval jsem k tomu ani panbicka,ani KSB………

                • proud napsal:

                  Nech komukoliv moznosti ujmout se vedeni,moci a vseho co ji upevnuje(penize) a jsi tam kde urcite bejt nechces!!!!!! Seber a znic ty nastroje a nech rozhodovat vsechny.Genialne prosty a jednoduse funkcni………

                • proud napsal:

                  K tomu mi je tisic tlustejch knih uplne na veliky hovno!!!

                • proud napsal:

                  1/Pouc plosne lidi at maji povedomi JEJICH JAZYKEM!!!
                  2/Dej jim pravdivy odborny poradenstvi ve vsem!
                  3/Nech je rozhodovat!

                • Tomáš napsal:

                  No zas az tak nahovno nie. Ale ta podstata je v tom, aby tu tieknihy boli a mali sme ich k dispozicii. Zo vsetkym dobrym aj zlym. Pohlad vychodu aj zapadu. Aby sme si mohli vybrat. Sami od seba. Nie preto, ze nas k tomu nejak prinútili. Ako musiš do „školy“ bo si malé blbe decko, ktore nesmie o nicom rozhodovat, mat otazky a vlastny kriticky pohlad na svet. Ale si len tuby nemysliaci biobot a tak budes robit co sa ti povie. A kto poslucha je Ok a kto nie, Je uhlavny nepriatel. Hovoria chceme mier. A potom rozdelia a zlikviduju. Je tak, ako bolo povedane. Pred pravým pastierom, pride vlk v ovcom rúchu. Kto je vlk. A kto prava ovca? Kto ma koho strane stoji? Je len hlupak? A ci to robi vedome?

                • proud napsal:

                  Dobra,uplne na hovno ne,ale az druhotne,za predpokladu toho co jsem psal vejs…..

                • Tomáš napsal:

                  Jo. :) ateisticky teisti sa vieme nejak pochopit :D

                • Tomáš napsal:

                  Alebo teisticky ateisti? Uz sa mi to nejak pletie :D

                • Tomáš napsal:

                  Pozri Jura. Dvtr a ksb medzi riadkami hoviri ze ak neviem co je dialekticky ateizmus, tak som debil ci idiot, alebo ak neviem co je napr duchovno podla definicie tak som materialistta. Ale To ze trebarz nepoznam nejaky pojem este neznamena, ze nachapem jeho podstatu. Anemam na to nejaky vlastny pojem. Ak som teda debil preto, ze nechapem co to je tak preco nehovoris tak aby si zachytil podstatu tých pojmov bez ich pouzitia?

                  A dalsia vec. Vecsina ludi o ksb ani nepocula. Nieto este aby vedeli ako tie ci one pojmy chape ksb. A to ze nejaky clovek napriklad dielo od vp sssr s nazvom biblicka koncepcia zotrocenia. To ze to necital este neznamena, ze nevie rozlisit ucenie falosnej cirkvi od ucenia krista. Alebo, ze neni gnostik tak nechape duchovnu podstatu.
                  A to ze nesuhlasim s takimto skatulkovanim a trebarz nejak zdanlivo hajim bibliu, alebo inu pidla KSB ci niekoho satanisticko zlo este neznamena, ze neviem a nechapem, ako bola napriklad biblia pisana a vyuzita, alebo skor zneuzita k zotroceniu ludi. Podla mna sa ale i napriek tomu o satansku zalezitost nejedna. A stejne je to aj s budhizmom ci KSB. Ja tam vidim i to zle, ale sa tomu takto neprotivim. A moje chapanie pojmov je ine, ako je definovane v KSB. Stejne ako u inych ludi. To ze niekto cerpa s biblie a obhajuje toto ucenie pretoze tam pod nanosom cirkevneho bahna vidi aj pravu podstatu, este neznamena ze je nejaky katolik. alebo ze suhlasi s ucenim falsnoej cirkve

                  Ja si vyznam pojmov odvadzam s kontextu a ked mi to nieje jasne, tak sa spytam. Co kto a ako mysli. Co pod tym chape. A ked nedostanem patricnu odpoved, tak idem dalej a proste urobim akciu a sledujem reakciu. Ja sa nebudem pozerat na svet cez oci niekoho druheho ked mam svoje vlastne. A ak s tym ma niekto problem. Tak je to jeho volba. Nie moja. Pre mna je KSB to same co biblia, alebo koran. Navyse je som na ksb nic zle nepovedal. A o tebe konkretne, Jura, som nic nehovoril.

                  Preco ludia nechapu staroslovanske ucenie, Vedicke ucenie? Preco sa to „neda“ prelozit? Pretoze chcu vsetko konkretizovať.

                • proud napsal:

                  To mi nezni na 26letyho kluka,a jestli,pak je to hodne dobry,fandim ti :-)

  2. kolkobudeszit napsal:

    p. Pjakin uvadza-“…Zacharovova urobila oznamenie na globalnej urovni…oni nehraju podla pravidiel… Lavrov vykonava globalnu politiku s ludmi z ministerstva zahr. veci… nas statny department je jediny na svete, ktory robi globalnu politiku…
    A teda nielen Putin, Lavrov robi v Rusku globalnu politiku, ale i ludia z min. zahranicia, departmentu…
    Kto robil na akejkolvek vyssej pozicii nielen politickej vie, ze bez kolektivu dobrych spolupracovnikov, ci poradcov dokaze malo.
    V pripade narocnych uloh, ked chcete dlhsie fungovat v nepriatelskom prostredi, musi byt skutocny mozog chraneny a tak su vystrceny schopni interpreti. Preto sa i Obama vyjadril-“…ja len opakujem, co mi napisu…“A bozkava pri navsteve S.Arabie kralovi-otrokarovi ruku.

    Preto je nutne oboznamit sa i z knihou „Kagan a jeho bek“ od bieloruseho autora V. Uskujnikova, kde je ten system dobre popisany. Samozrejme, kto tieto knihy ohovara, aby ste ich necitali je len novy ideologicky komisar, lebo ihned Vam je jasne ze Putin funguje rovnako.
    Podobne ako klucova kniha s uvedenou metodikou prekladu run (nie jej zavery o Atlantide a Velikonocny ostrov) je nahradzana „tiezslovanom“ Cudinovom a jeho vycucavkami z prsta sovinistickymi prekladmi run bez uvedenej metodiky.
    Z toho dovodu komisari infiltrovani v KOB, Vedizme… budu klucove poznatky znepristupnovat, rovnako ako palila cirkev miliony nasich knih, ci premyslovci korespodenciu Velkej Moravy, ci Islam miliony knih na dobytom uzemi lebo-“kor-an je kniha knih v nej je vsetko a teda ine knihy nepotrebujeme“, alebo ako „velky“ Asoka v Indii spalil miliony knih, vedickych poznatkov a nahradil vedy budhizmom, pritom vyvrazdil rovnako ako chazary pri sireni krestanstva v Rusku 60% obyvatelstva a rovnako siroty prevychovaval na budhizmus v klastoroch ako krestania… To je to „zavedenie skolstva-“osvietenym“ Aasokom, ci mnichmi, ktore ospevuju hiz-tory-ici.
    Pritom tito komisari si neuvedomuju, ze ziskavaju „efekt opicej labky“. Kazdemu je jasne, ze dvojnik Putina sa nedosadil sam, ale preto, aby sa mohlo pokracovat kontinualne v globalnej politike a a aby americki zidia celkom neodrovnali tu inteligentnu cast ruskych, ako volakedy napr. i vrazdou Stalina… Dvojnik, -nedvojnik, je to jedno, ak by pracoval so svojim timom pre zaujmy Rusov. Alebo ozaj chcu, aby ich nahradili sivi,ci zlti „zidia“? Zatial ukazuju prevahu i vdaka casti genov nasich spolocnych predkov. Kto dokaze roztrhat vlka? Ovca, alebo obrazne miesanec barana a vlka? Kto je blizsie k nebezpecenstvu, ten ho vie analyzovat a najst slabiny. Preto i petrohradski zida jasne prehlasili na zhromazdeni. „Bez boja sa nevzdame!“. A vy? Studujte KOB i Vedy. Vedy su voda a KOB je ryba. Odhalujte tam vsuvky komisarov a ideologov. Kolko prace a prostriedkov vynalozili na ich zostavenie? Vas to nic nestoji len Studium, Premyslanie a Rozlisenie! Pouzite ich zbrane a prostriedky na Vasu „put duchovneho rozvoja“!

    • kolkobudeszit napsal:

      …a Zacharovovej zaloba ucitelovi ? -“…oni nehraju podla pravidiel“, znamena len jedno -“ pocuvaj GP, my hrame divadlo pre svetovu verejnost podla pravidiel, aby ta neodhalili, dokazujeme ti, ze sme sikovnejsi, oni to nechcu uznat vo svojej namyslenosti a zacinaju nas strielat. Kto ti zabezpeci to divadlo, ked nas vsetkych zabiju? Zasiahni, inak si musime branit zivoty, mame rodiny..! Lavrov=bobkovy list, Zacharovova… kto ich ucil? Spadli mudri z neba?
      A zatial, co sa robi dymova clona na Zemi, vonku zuri vojna, ktora poziera suroviny Zeme!
      Alebo i Vy verite, ze USA „spotrebuva 40% surovin na 5% obyvatelov? To so zapornym rastom oproti +6% cinskemu a 10% obyvatelstva Zeme, s ich paprndeklovymi domami, infrastrukturov v havarijnom stave…? To tie suroviny davaju v USA na sklad? Alebo prave preto maju obrovsky deficit, ked suroviny uctovne prichadzali do USA, ale tam sa NEREALIZOVALI?! Boli vyvezene! Tento podvod sa viaze na USA a tak ako municne sklady bez zbrani musia USA „vybuchnut!“
      TOTO JE HLAVNY DOVOD GP „ODPISOVANIA“ USA, ABY ZAKRYL SVOJU CINNOST NA UKOR SVOJICH OTROKOV!
      A co na to elita „tiezKOBistov“, co maze taketo prispevky? Nuz to aj im vravi p.Pjakin, ktorym sa maskuju „…nech sa chlapci hraju v pieskovisti geopolitiky…“!

      • proud napsal:

        Vida,tim bysme se dostali k tomu co rikam uz davno,ze svet jeste kohosi zivi a i GP je svym zpusobem otrokem………

      • Paul Durham napsal:

        jakože placení tributu ? přes Maldera a Scully ? ani bych se nedivil o tu rvačku sedět v účtárně či dělat skladníka, vždycky něco zůstane za nehtem :-)

  3. Justass napsal:

    kolkobudesziť:

    tak pokud poznáváš dějiny II WW podle V. Suvorova tak to potěš pánbů. Toho nebere nikdo vážně dokonce ani h-historici Západu se k němu nechtějí znát, aby se náhodou nezesměšnili. Pak už tedy chápu i tvůj názor na KOB

    • Jura napsal:

      Suvorov je odrodilec, jeho názory jsou kvalitou na úrovni jihého odrodilce Hermana a jeho postoje k Sudetům.

    • Tomáš napsal:

      Justass.

      Viem za sa nepozname. Ale musim ti povedat, ze toto je dost spatny argument.
      „Never mu, bo ostatny sa mu vyhybaju, aby sa im nesmiali“. Co si male decko?

      • Justass napsal:

        Tomáš – já ho četl – exarchiváře, a to mi plně postačilo. Slátaniny rádoby faktů a vlasní fantasmagorie- no nějak se živit musel – že?

        • Tomáš napsal:

          Ja ho neznam a som to nečítal. a ten človek mi je „ukradnuty“. Preto mi tvoje argumenty nic nehovoria. Pridu mi take detinske. Ale to je v pohode. Ked som bol maly, tak som tiez takto argumentoval. Je to asi tak mesiac dozadu. Teraz mam nejakych 26.:D

          • proud napsal:

            ;-), ;-)

          • Justass napsal:

            no já mám skoro 70 – takže to tě Tomáši chápu. Já toho Suvorova četl – to že z něho mají I západní historikové posměšky je jen taková třešnička na dortu aby i blbý pochopil. Ty jsi ho nečetl a mluvíš něco o dětinskosti. Jistě, může tě omlouvat těch 26 ( pokud nelžeš) – ale pak raději pomlč a nekritizuj.Působí to směšně bratře.

    • kolkobudeszit napsal:

      Mas pravdu hiz-tory-ici nehladaju, ale zastieraju Pravdu.
      Suvorov argumentuje faktami zo vseobecne dostupnej sovietskej tlace, ktore si citatel vie overit a to privadza hiz-tory-kov a sucasnych ideologov do bezmedznej zurivosti.
      Proste pristupnostou overitelnych faktov ich inteligencne odrovnal.
      Rozhodne nepovazujem kolektiv vydatelstva Nase vojsko za menej ineligentnych ako kritikov V. Suvorova, prave naopak, vedeli, preco je to nutne vydat v zaplave lzi hiz-tory-kov a sucasnych ideologov. Sudiac podla reakcii im riadne lezi v zaludku V.Suvorov „Vsechno bylo jinak, Uskujnikov „Kagan a jeho bek, A.Horak „O Slovanech uplne jinak“…

      • proud napsal:

        Ten mi s tema „historikama zapadu“ dal,ten KOB,to musi bejt bomba :-))))))))))))))))))))))

        • Tomáš napsal:

          Prúde a „ty ktory ces vedet kto kedy umre“
          Aby sme si to ujasnili. Nejste antikobisti ze ne?
          Podla mna ani ty tzv Kobisti, ani ty antikobisti KoB nepochopili.
          Snad tu nejsu nejaky kobisti. Aby sa neurazili. Ale ak nejsu kobisti a ani antikobisti, tak by sa nemali urazat.

          • Robo napsal:

            Vieš, čo je zaujímavé, putnik?
            Že z nejakého dôvodu vedie kob k odčlovečeniu..

            Tiež je zaujímavé, že pre nich čo je slovenské, je zlé. Lenže to je taká nenápadná téma, tú ani nepostrehneš.

            • Tomáš napsal:

              No…OdRaJa Som Vidim to tam.

            • Jura napsal:

              Pomlouvat nepřestaneš a nepřestaneš …. vrátí se ti to.

              • Tomáš napsal:

                Kto a koho pomluva?

                • Jura napsal:

                  Robo KOB … přitom to nečetl.

                • Robo napsal:

                  „Vieš, čo je zaujímavé, putnik?
                  Že z nejakého dôvodu vedie kob k odčlovečeniu..

                  Tiež je zaujímavé, že pre nich čo je slovenské, je zlé. Lenže to je taká nenápadná téma, tú ani nepostrehneš.“

                  Čo mám čítať, jurik?

                • Jura napsal:

                  Čti si co chceš…
                  Jen jsem tě upozornil, že pomlouváš. … a zrovna v souvislosti s odčlověčením, že se ti to vrátí.

                • Robo napsal:

                  Neprivolávaj, jurik, bo privoláš aj tak iba sebe.

                  A vám výtečníkom pokoj nedám. To by sa vám tak hodilo, aby boli všetci dobrí ľudia donekonečna ticho..

                • Jura napsal:

                  Přivolávat a upozorňovat na existující jev jsou dvě rozdílné věci.

                • Robo napsal:

                  Veď hej. Asi ako keď iný z vás iným nadáva do debilov, k tomu pripíše, že to je diagnóza a pjeknik to tým pádom nemá považovať za nadávku.
                  A sranda je, že ani nepovažuje:-))))

                  Alebo ked ten istý výtečník ľuďom privoláva rôzne nešťastia a s tým istým výsledkom u admina!:-)))

                  Tak sme sa zasmiali, dobrú noc.

                • Jura napsal:

                  Tvoje vyjádření je ve stylu: Ale Pepíček to dělal taky, tak na mě se tím tenhle princip vesmíru nevztahuje.

                • Robo napsal:

                  Pepíček to robil sám, ja by som sa k takému štýlu nikdy neznížil.

                  Ja ti kľudne poviem, že si sráč a od nikoho ochranu pritom nepotrebujem.
                  A tiež nepotrebujem „cigánsku férovku“, stačím na teba v pohode aj sám.

                • Jura napsal:

                  Děláš to tady celou poslední dobu … pěkně za rohem, tam jsou lidi tvého charakteru vždy nejsilnější.

                • proud napsal:

                  Nejak mi panove chybi nejaky to vyjadreni co bysme vlastne chteli a jak toho dosahnout,misto prani se :-)

  4. Tomáš napsal:

    Ja by som „ich“ vysadil na nejakom ostrove, kde sa da prežiť a dal by som im na výber KSB, DVTR, pero a papier na poznámky. alebo bedňu s náradím a nejaký návod, ako na prežitie :D
    či by aj potom bola KSB a DVTR najlepšia.
    „“Pdľa mňa je najlepšia kuchárka. Kde by bola KSB bez kuchárky??““ Mozog si asi povedal: JA RIADIM a tak som NAJ.
    A potom povedalo Hovno: JA som NAJ a 3 dni nevyšlo.

    Chcete počuť vtip? Najprv vám poviem vysvetlivku. Idiot=NeVedomí=Temný (Zlý-Neľudský).

    „GP. – ten „Ne“VEDOMI chytrolín, ktorý nás (svet) priviedol tu kde sme (Idiot?). Nooo… On je to vraj parta týpkov, ktorý sa snažia preniesť svoje NeVedomie na Nosič, ktorý ale jaksi ešte nemajú.
    A tak sa snažia preniesť obsah prázdnej (bio)“krabice“ do novej (NeBio)“krabice“, ktorú ale ešte nevymysleli.“
    -Týmto sa mám jako zaoberať?
    To je ale vtipné :D
    Daj ešte jeden :D :D :D

    • Jura napsal:

      http://www.ftipky.org/vtipy/muzi-a-zeny/1065_Zivot-je-otazkou–priorit——jede—.html
      Na pustém ostrově není společnost, k přežití na něm ti tedy nauka o společnosti nepomůže. My však na pustém ostrově nežijeme.
      ———————————-
      Pomůže ti stát se celistvým člověkem – a to musíš udělat sám – to za tebe nikdo neudělá.
      ———————————-
      K tomu stát se Člověkem KSB a DVTR nepotřebuješ …. pár jedinců ze 7 miliard toho dosáhne samostatně. Všichni ostatní mají díky cílevědomé činnosti pravých vládců Země smůlu.
      KSB a DVTR k to mu dávají jen nějaké teoretická návody s kterými máš větší pravděpodobnost, že toho dosáhneš.

      • jan nowak napsal:

        Tomáši ..
        .. Stará ti zanáší !!!

        ps : Ebenowi zahybá !
        muheeee

        • Tomáš napsal:

          Ahoj Jan. Sak pockaj. Ja sivto snou vybavim hnet ked pride domov s prace. To si mi nemal hovorit.

          • proud napsal:

            Bejt tebou,wybawim si to nejdriw s Nowakem :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

            • Tomáš napsal:

              Ešte že mám tu záhradku a môžem to prirovnať k rajčinám. Asi som jej nedal piriadny kolík, že sa pitiahla až k Nowákovi. Musela byť poriadne zúfalá. Mal by som sa nad sebou zamyslieť. Možno keby som sa o ňu staral ako o tie rajčiny…

              • Maroš napsal:

                Kríčkové sa jebú poležiačky, kolíkové nastojáka – len im treba vylámať pazuchy. Keď si ju priviažeš o kolík – už sa jej nezbavíš. Teda – kríčkové sú rychlovka – nenáročné na robotu, ale vinohradnícke voňavé sladučké sú bez konkurencie. Takže – treba mať kolík – to za to stojí! Nowak nie je kolík – Nowak je drúk pikolík. A začínal od pi.., pozor naňho!

              • proud napsal:

                :-)))))))))))))))

          • jan nowak napsal:

            ZZZapomenu-tý sswět-lo.. JAŠŮ.RE ? ?
            .. ssešš to TY : ))
            Záhoráky mam rád .. ewábliky.. bandurky atď.
            .. že prej s www widěl Příbor
            Prwně
            Dyž
            Se
            S
            Ségra www
            wdáwala ?? .. zzáhoráci sou Borci.
            Myš.
            lim to wážně..

            ps : ale ZAS UM.něj BLBE čehůn-sky – če-če ¥¥¥

      • Tomáš napsal:

        Jo no. Viem, čo mi chceš povedať. Nenarážal som na to. Ale…pozri takto.
        Naša planéta je ostrov. Mi sme na ňom jaksi stroskotaný. Odkázaný jeden na druhého. Každý má svoje miesto a určenie, ako orgány v tele. Jeden bez druhého nefungujú (správne) žiaden nieje doležitejší, ale je naj vo svojom zameraní

      • Tomáš napsal:

        Jo Jura… Ešte pre teba k ostrovu. S tvojho pohladu je teda KSB tou bedňou s náradím. To ti neberiem. Tiež tú bedňu používam. Ale… Tak nejak po svojom.

  5. Maroš napsal:

    Vzhľadom na to, že mi už druhý mesiac niečo rozjebáva počítač – neviem čo hľadá skript chrome browse vo Firefoxe, „ktorý je stále zaneprázdnený“ – zamrzlo mi to tu pri písaní od rána 4x – z harddisku sa dymí a musím asi čakať – čo nečakám, než si to stiahne celý obsah z PC do nejakej clouds piče u Veľkého brata – tak tu máte niektorí šťastie – budem krátky:
    Všetci sa tu jebete do KSB=KOB a Pjakina, ako Mauglí do maturitných otázok z matematiky, ktoré mu priniesli opice z dediny na výmenu za to, že ich už nebude biť. Choďte kokoti študovať metodiku štúdia – a smerovania spoločnosti – na Harvard! Najlepšie s Proudom – ten sa vyzná v ich análoch a má bleskový vyhľadávač so softvérom z Noradu.

    • proud napsal:

      Dik za poklonu,vzhledem k tomu ze si davam sam dokupy souvislosti podle sebe a ne podle ruznejch „mustru“ a tlacenejch chytrosti nekoho jinyho,a dlouhodobe mi to vychazi i bez berlicek typu kotrmelcovy KOB(sbirky cizejch slov),cirkev,sekty a podobne,podle toho jak se mnou ktera informace souzni nebo ne,jsi me vlastne pochvalil :-)

      • proud napsal:

        ….metoooode s metoooodikou,no dyk pico,ne? :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))).Ale nekdy se mi i libi sledovat „papousky“ :-)))

        • proud napsal:

          Kde byste byli bez Pjakina? Odpovez si sam,genie:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

          • Maroš napsal:

            Bez Pjakina? Tak, ako sa ti dostane do cesty správna kniha v správnom čase, tak sa ti dostane do cesty správny učiteľ v správnom čase. Keby som mal dnes 30 a naháňal kurvy a peniaze tak, ako keď som mal 30 – „žiaden Pjakin by nebol“. Už sám Pjakin to spomenul – kto sa niečomu venuje jednostrane – zábave, športu, chlastu – svo čas určite nevenuje svojmu rozvíjaniu, a teda „nehľadá“. A keby Pjakin skutočne nebol, tak by bol niekto iný. S tým sa netrápim – Pjakinm trápi vás – dozorcov cudzieho vedomia.

          • Tomáš napsal:

            Proudovi. No ja by som bol bez Pjakina… No neviem kde presne. Ale asi v stejnej prdeli ako bez kohokolvek ineho. Nooo asi tak. I ked by som ho tiez mohol v niecom vyskolit, tak za jeho školu som vdacny. Uz mozno rok ci dva sledujem kazdy diel otazka odpoved.

        • Maroš napsal:

          Proude – METÓDA vychádza zo základnej svetonázorovej tézy, t. j. je v princípe teistická, alebo ateistická = obligátne materialistická.
          Metodika – je len detailnejšie rozpacovanie určitej témy, t. j. – teisti vnímajú spoločenský pohyb a vzťahy aj na duchovných princípoch, ateisti výhradne na materiálnych vzťahoch – po lopate – „od výplaty do výplaty robíme pokusy na bielych myšiach“. Inak Proude – aj u nás v krčme nájdeš degešov, ktorí to majú všetko v hlave usporiadané – a v horných podlažiach dokonca vyzametané a vylízané. Takže sú so sebou v pohode.

      • proud napsal:

        Jedni jako druhy hazete x strankovy komenty o nicem,zadny kloudny fakta a zavery,hromady odkazu a sere vas ze se bavim vasi zavislou ovcanskosti na jinej smer nez stada,nicmene porad jen ovcanskou a nepotrebuju k tomu psat a hlavne opisovat jak pako,stacej mi kratky vsuvky,i kdyz castejsi :-))))))).A co oslehnu,kdyz to dava smysl,radne oznacim a snazim se dat do placu zdroj.Se klidne hosi pojebte navzajem :-))))))))))))))))))))).Ale metodika nemetodika,vybirejte si kde berete jaky info,naucte se ptat sami sebe jestli ma to info smysl a naucte se s nim sami zachazet.Typicky zdrhnete k jednomu nebo druhymu a vsechno kolem je pro vas to spatny,typicky ovcani:-))))))))))))))).Sam pro sebe si „pracuju“ se vsim a podle toho si skladam obrazek sveta,ale hlavne „svy“ kolonie,protoze ani jeden pohlavar mi v ni a s ni nepomuze,natoz vy,protoze kvuli Pjakinum a prezidentum cizejch zemi nemate cas podivat se do vlastniho talire,kokoti!

        • proud napsal:

          Kdyz se Marosi zamerim konkretne na tebe a zacnu rozporovat tvoje snusky picovin,oseres se z toho a u toho tvyho kramu ti z toho jebne,chces to? Tak si me dal ber do drzky a koleduj si!! Bud rad ze te malo ctu a nad tvym „dilem“ se jenom usmivam,komentuju ti ho vzacne! Muzu to zmenit,nemam s tim zadnej problem,youtubaku!

          • Maroš napsal:

            Proude – tak sa mi konečne venuj – nebudeš sa srať do každej témy a stokrát – tvoj softík sa bude venovať mne – už sa teším! ZÁKON ČASU TY VOLE – kúp si rolexky, ktoré budú mať na ciferníku najmenej 48 hodín! S radosťou budem viazať na seba tvoju hyperaktivitu – nebudeš stíhať ostatné! BUDEM VIAZAŤ TVOJU POZORNOSŤ – NORADE! ZOŽERIEM TI VŠETOK ČAS! MÁM ČAS!

        • Tomáš napsal:

          Ty vole. Ty si sa dobre rozbehol. Pri tych „kokotoch“ som už umieral od smiechu. Taky sem byl takhle vášnivej.
          Kokot, ľudoví odporný termín na označenie hlúpeho človeka nízkych mravov a malou sebaúctou. Kokot = ten čo myslí penisom „= používa spodné čakry = prmitív.

    • Tomáš napsal:

      Kto sa tu jebe do KoB a Pjakina! On predsa hovori ze sa nemozeme jebat. Ludia, ktory nieco studuju sa nemozu navzajom urazit. To ze vam nevadi, ak si s vas utahuju a nepovazujete to za jebanie je dokaz vasej syli. Alebo sily? Nieje to jedno? Jo ale inak ..
      Sme kámoši?

  6. jan nowak napsal:

    Já poslouchám GRZNÁRA – Otázky & Odpowědi..
    .. ten je ta-ky prima , Proud by wám sem-moh dát link , gdyž má teď ten fungl Nowej Norad : ))

    ps : bogu.žel – od 20. minuty už bejwá „Pípa“ namazanej a neni MU moc rozumět .. ???
    2ps : a má kocku i PSA..

  7. Robo napsal:

    Teisti ani ateisti netušia, čo je duchovno, Maroš.
    Pretože majú rovnakého nosatého pastiera.

    Ale to nevadí, že to máš pomotané, takych je vás mnoho.
    Svedkov pjakinových už menej, ale aspoň si môžeš hovoriť, že si výnimočný.

    • proud napsal:

      Je to divny,v podstate jsem ateista a duchovnu se venuju,ti kluci uz sami nevedi,o cem tocej:-)))))))))))))))). Byli snad moji predkove verici ve smyslu ze nebyli ateisti,protoze neverili ve vymysleny panbicky,ale verili ve svy skutecne svyho casu zijici predky? ;-)

      • proud napsal:

        Kua toe bordelu v mistech kde by clovek cekal antenu jmenem mozek:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • proud napsal:

      A kde jsou duchovne ovecky bozi? A kde byli duchovne moji predkove co na vymyslenyho panbicka kaleli? To je jako srovnavat panbickare jako pesiho a myho Slovanskyho predka jako formuli!!!!

      • geronimoh napsal:

        Věříš na reinkarnaci ?

        • proud napsal:

          Samozrejme,ale ne na karmu jak je podavana……….

          • geronimoh napsal:

            takže jsi současně i svůj předek a potomek. Jak jsi na tom duchovně víš nejlíp sám, není třeba se ptát druhých :)

            Budete-li se snažit porozumět celému vesmíru,
            nepochopíte vůbec nic.
            Jestliže se pokusíte porozumět sobě,
            pochopíte celý vesmír.

            Buddha

      • jan nowak napsal:

        Two.ji predkowe Zadkowe Proude by-li na Stromě .. alespoň minulej tej-den ssem je tam widěl OBA..
        Maj se dobře.. a máma tě pozdrawuje !!

        ps : účet za Banány následuje : //

    • Tomáš napsal:

      No dobre. Ale kto je podla teba teista a kto ateista. Co pod tym vlastne rozumieme?

      • Robo napsal:

        Teista je „ovečka Božia“.
        Ateista je materialista. Tiež ovečka Božia, len si to neprizná.

        Som neteista. Verím, že duchovne degradujeme. Čím ďalej do minulosti pôjdeš, tým rozvinutejsích ľudí tam nájdeš. Po všetkých stránkach.
        Mali sme dokonalé znalosti o chode Vesmíru, sami o sebe.
        Zas mať budeme. Navyše obohatení o pár storočí s „výtečníkmi“.

        • proud napsal:

          Nemyslim si ze ateista=materialista,tedy JENOM materialista,uplne presne,ale jinak souhlasim.Tim ze verim na stvoreni,prirodu a Universum jsem neprestal bejt ateistou,kdyz u me neni pro bohy jakozto lidsky vejmysly misto,kdyz u me stvoritel neni buh a nesnizuje se k nicemu co se mu vtiska,proste stvoril,tim udelal dost.

          • proud napsal:

            Vyvoj a zodpovednost nechal nam a taky nas k tomu nalezite vybavil,ze s tim umime hovno protoze se nesnazime uz neni jeho vec,natoz chyba a spravne nas v tom necha placat.

        • Tomáš napsal:

          Tak asi ne keď sme sa dostali až sem. :D toto je svadobne v dobrom aj v zlom? V zdraví i chorobe?
          No tak sme trochu prechladli po ceste. Hadam sa nechcete vracať na začiatok.
          Ty vole neblbni. Už to neni daleko

      • jan nowak napsal:

        .. tag promlu-wil major Těrazky .. ostat.ní smazáno..

    • Tomáš napsal:

      A čo keď som sa ešte nerozhodol? Nemožem ostať niekde medzi? Som kdesi pocul, ze pri to je fajn, ze 0 je ok. Voda pri nej mrzne i odmrza. To je fajn nie? Lepsie, ako +100, alebo -100. To už je docela extrem. Nie?

  8. geronimoh napsal:

    Pjakin nikoho ovládat nechce, dokonce v každém pořadu nabádá, aby každý studoval sám a nebyl na nikom dalším závislý. Pjakin vadí těm, co chtějí druhé ovládat, od elit po ty co tu psali, či píší „přidej se ke světlu“ a podobně ….

    • proud napsal:

      Nerikali komunisti svyho casu taky nikoliv nas(komunistu),nebo,vas,ale nas spolecnej? Jen davali vic a umeli lip…………ale bylo ve skutecnosti „jejich“.

      • proud napsal:

        Rikam to co komunisti jen s tim rozdilem ze myslim skutecne „nase“ ve vsem bez postrannich myslenek,tedy i ve „vladnuti“,zadny „zastupci“,ale kazdej primo za sebe.

    • Tomáš napsal:

      Netvrdím, že Pjakin chce niekoho ovládať. … No dobre možno ano. a Kto nechce mať kontrolu nad svojím životom.
      Nič menej … to že niekoho k niečomu nabádam (mávam paličkou) ešte neznamená, že to tak aj skutočne je. čo robý druhá ruka? nejde sa súsdrediť na všetko. Alebo Ide?
      „Za socíku“ predsa tiež stále papagájovali: Rodina je základ štátu (hospodárstva). a k čomu to viedlo? Kde sme?
      čo hovorili „Kresťania“ keď prišli s tým „svojím“ „učením“? Jako ale taký „blbý“, ako tý „védycký“ „starý“ „Slovania“ nebudem, aby som bojoval s učením, ktoré je rovnaké ako to moje, len s iného pohladu (časti zeme).
      radšej im to preberem bez zbytočných šarvátok. Ale keď to inak nepojde, tak ako povedal ……. . Keď je bitka nevyhnutna. Udri ako prvý

      • proud napsal:

        Pomalu,pomalu,rodina je skutecne zakladem statu a davno nejen jeho,ale spolecnosti vubec! Kde jsme? V riti,ale ne vinou sociku!

        • proud napsal:

          Spatne se mi to pise,ale vinou svoji vlastni………dopustili a dopoustime co se deje? ANO!!!

        • Tomáš napsal:

          Ja som nepovedal, že vinou socíku. ale „Za socíku“. akože v tej dobe.
          áno. rodina je skutočne základ štátu. ale tý papagáji, čo to papagájovali. Oni to papagájovali tak dlho, až to stratilo zmysel. a skončili sme tu. A nejdem sa trieť o to kto sú to papagáji. či sú to komači, katolíci, trockisti, evanieloci… amíci, rusi … je mi to fuk. papagáji sú všade.

      • Tomáš napsal:

        Ale, ak moj super nieje skutocny? je to iba „zrkadlo“(ilúzia).
        potom sa mi moj uder vrati podla karmy.
        Alebo. Prax je kritériom pravdy.

        Vyvarujte sa domnelích nepriateľov.

        • proud napsal:

          Ne,nevrati,na to a na karmu se nehraje,urcite ne na takovouhle……..Kde by uz pak paraziti museli bejt tisice let????????

          • proud napsal:

            Co nepotrestas ty ted a tady,zustane bez trestu,to je potreba si uvedomit,pochcipalo malo parazitu v neskutecnym komfortu po x transplantacich ve vysokym veku,kdovi jak k tem organum prisli,ze?, obklopenejch prepychem a slouzicima???????????!!!!!!

            • Tomáš napsal:

              Ono…keď sa na to pozeráš takto… Tak ano. … Ale, Iné som mal na mysli.
              Skú si to prečítať pomalšie a v KonTexte.
              Trošku som to asi zmiatol. Skúsim doplniť.
              Neustále robíme nejaké rozhodnutia a ich následky sa nám skôr alebo neskôr nejak vrátia. Podľa toho, „čo sme zasiali“. Ak niečo buduješ a spavíš chybu. Čo sa stane?

              • proud napsal:

                Neses si nasledky,samozrejme,kdyz to neudelas tak vychcane aby si je nesli jini.Ale to porad neni karma,ktera te ma v budoucnu trestat,konkretne tebe,natoz v nejakym pristim zivote:-)………..o to slo zase me,ze je to nesmysl.

    • jan nowak napsal:

      .. je Práwě .. 19:15 WWW WRAť.TE SE WŠI – CH – CHNI – WŠI..
      .. nn na ssčíí~tág ..

      PS : GERONEMOH.. zapoměls MI poslat plechowky i Sklíčka..

      Sklíčka dotykou.. Odrszowé Skliečka.. mi praskla stru-struna …… ty* PÍČO

    • Jozef Glinsky napsal:

      Suhlas.
      Z rovnakych dovodov vadi Putin.
      Putin,ktory si ziskava ludi poctivostou.
      Ale ziskava si uz postupne aj vsetkych,co chcu prezit /Erdogan….Saudi/

      • Robo napsal:

        Porovnávať sa priamo alebo nepriamo s Putinom, či na ňom parazitovať, je jedna z vašich najväčších drzostí.

  9. Jozef Glinsky napsal:

    V suvislosti s Katalanskom Pjakin
    hovori mimoriadne!!! dolezitu vec:

    EU moze ustat pad dolarovej pyramidy iba ako jediny celok !!

    Tych otrasov nebude malo,kedze svetove hospodarstvo je velmi previazane a europske hospodarstvo zvlast.
    Gigazraloky si pochutnaju na mensich zralokoch,zlakoky na vacsich rybach,najslabsi zaplacu a zhynu v tisicnasobne vacsom pocte,ako je to v kapitalizme bezne mimo megakrizu.

    Ked zopakujem s Carnogurskym /2015/,ze len ruske vitazstvo v Syrii moze zachranit Europu /pred riadenou invaziou…./,
    tak podobne zopakujem terajsie slova Pjakina/teda v minulej relacii/ o realnej funkcii V4:

    STABILIZOVAT STATNOST A IDENTITU NARODOV STAREJ EUROPY

    Je este sanca nielen zabranit vytvoreniu chalifatu na zapade poloostrova a zabranit prilis krvavym dosledkom nutnej megakrizy.

    AfD –
    nechce sa vzdat nemeckej kultury a identity bez boja.
    Povedane doslovne aj Ivo Samsonom,izraelsko-slovenskym medialnym bezpecnostnym anal ytikom.
    Fico,Zeman,Orban,Putin,Carnogursky…nechcu odovzdat zapadne narody EU bez boja.
    Kaczynski je problem komplikovanejsi.

    Len mensia cast zapadoeuropskej politickej triedy je ochotna,alebo / obecnejsie/ schopna likvidovat europske narody spolu s mediami,spolu s Merkelovou a inymi kiskami.
    Vacsina poslaneckej a stranickej spicky dianiu prilis nerozumie,alebo aj nesuhlasi,ale boji sa – boja sa agentur Deep State,dna pekelneho.

    Orban 2017: vacsina premierov medzi styrmi ocami suhlasi s V4

    Fico,Kalinak,2015 : v sukromnych rozhovoroch s nami suhlasia,verejne
    zastavaju ine stanoviska.
    My vsak nepodlahneme mediam a tretiemu sektoru!

    Fico,Zeman,Orban a Kaczynski su hlasmi zakriknutej,bojazlivej casti politickej verchusky.
    V4 zachranilo narody EU pred frontalnym utokom pred dvoma rokmi,ked zahatalo Dunaj a vtedajsie prognozy-plany EK a OSN o 2-3 milionoch migrantov rocne v nasledujucich rokoch zostali nerealizovane.
    V4 /4 staty,65 milionov v 500 milionovej EU/,mozu byt funkcnym vzorom pre ine narody,len ak budu aktivnou sucastou 27-cky.
    Ak budu vsetkym na ociach predkladat riesenia,s ktorymi mnohi ba vacsina suhlasia,ale verejne sa boja to povedat.
    Navrhy Fica /2015…/,ci Zemana a Orbana Brusel pomaly realizuje

    • jan nowak napsal:

      Robo.. wzal by sis na pustej ostrow KOB – alebo 2 Kuchárky WiKiho Patera ?
      Já asi ty kuchárky.
      JOJ .. keby eště wariť umely..
      Ta-jak Proudowi KOZY ! ! !

      ps : odjíždim na dowolenou / 2 roky prázdnin : )) .. tag sse tu mej~te !

      • Tomáš napsal:

        Ja by som si zobral te 2 „kuchárky“. A študoval by som, kým mi neskončí zájazd.

      • Maroš napsal:

        Nowaku – na pustý ostrov si zober akciový plagát z Tesca – inak zabudneš, ako vyzerajú potraviny – potom omylom zožerieš kozie bobky a fajčiť budeš tie husacie. A zober si 2 nafukovacie matrace – keby ti jeden zase zobral Proud. Jó – a ešte si zober šnorchel – aby si našiel ten brod. Kundy kuchárky nechaj doma – sú to vyžírky a mohli by sa proti tebe spiknúť – sežerou tě! Jó – a nezabudni na tlusté hnihy vnútorného prediktora – inak nebudeš mať do čoho baliť trávu. Little Big Mortadellu ti na pádáku na Vianoce zhodí talošská squadróna eroflota rovno pred bunker – fúrik až na Silvestra. Tak bačuj a moc nelaškuj s lachtanmi – ukousnou ti péro. Tie pakone od Pakozdyho došli – ale mali len po tri nohy. ???

        • jan nowak napsal:

          Ha.. to byl Korok – zza toho chci zopár žabích kůží nawiac !
          .. na OST.row sem~si wzal Wi~Finu..
          Abych widěl wy Šmejdi , jest-li mi nepomlouwatte.
          Hlawně.. ten Lauf – OUD !!!
          …………………………………….. Michala

    • Tomáš napsal:

      Ano Jozef. O tomto, ake trosku inac som pisal na leva-nete pod…myslim ze predposlednym Pjakinom. (Max 3 casti naspeT.) Teraz by bolo hlupe odyst s EU. Západ padá do trosiek a niekto to bude musiet prevziat. Toho je schopna iba V4. No i tu je spusta prace, aby to šlo.

  10. Tomáš napsal:

    Slovensko bude chcieť od Európskej komisie počuť riešenia dvojitej kvality potravín v únii. Vyhlásil to dnes na tlačovej konferencii premiér Robert Fico. Odpovede bude chcieť počuť na summite, ktorý sa bude konať v piatok v Bratislave.

    „Podaril sa nám husársky kúsok,“ povedal premiér o tom, že sa z dvojitej kvality potravín stala veľká téma. dlhé roky sa potichu diskutovalo o téme dvojakej kvality potravín.

    „Za posledné mesiace sme urobili taký pozitívny cirkus v Európe, že sa už na to nedá nereagovať,“ vyhlásil o slovenskom boji za rovnakú kvalitu potravín a tovaru Fico.

    „Dostali sme túto tému na medzinárodný stôl,“ tvrdí Fico. Pripomenul prejav Jeana Clauda Junckera aj slová francúzskeho prezidenta Emanuela Macrona. V piatok 13. októbra sa uskutoční summit v Bratislave. Fico očakáva okrem štátnikov aj predstaviteľov veľkých producentov.

    „Chceme počuť od Európskej komisie, aké riešenia ponúka v tejto situácii,“ vyhlásil Fico. Premiér tvrdí, že rovnaké problémy majú aj ďalšie európske krajiny. Okrem V4 je to Bulharsko, Chorvátsko, Rumunsko, Slovinsko, Litva.

    Fico hovorí aj o možnosti občianskej iniciatívy, kedy by sa spojilo viac krajín únie. Tie by spoločne vyvíjali tlak na komisiu spoločne po vyzbieraní miliónu podpisov.

    • Tomáš napsal:

      Tu je zdroj. zhliadol som to v TV novinach a tak som to skopcil s prveho linku na google. K zdroju sa nevyjadrujem. Myslím, že podstata tam zachytená je. i keď niektoré detaili… no …

      http://finweb.hnonline.sk/ekonomika/1040377-v-europe-sme-spravili-taky-cirkus-ze-sa-nedalo-nereagovat-tvrdi-fico

      • Maroš napsal:

        Tomáš – to dvojité EU-žrádlo je zástupný problém,
        1/ lebo nám to môže byť u riti, keby Fico podporil potravinovú sebestačnosť – na čo on jebe,
        2/ to kvalitné žrádlo bude „nutné“ – keď sem Fico vďaka paktu s najväčšími islamizátormi – Francúzskom a Nemeckom, dovalí tisíce imigrantov – a tí majú fajnové huby – tak aby zo Slovenska kvôli žrádlu nezdrhli naspäť na Západ. Do piče aj s Ficom aj s tým aškenádom Schulzom!

    • Jozef Glinsky napsal:

      Naozaj husarsky kusok.
      Fica osobne,velmi osobne, podporil aj Juncker.

      Husarsky kusok v tom,ze je to sposob hlasneho verejneho odporu doteraz ochotne poslusnych poddanych voci Bruselu!
      V4 – 4 staty,65 milionov v 500 milionovej EU,rozhodne si brani svoje zaujmy!!!!!
      Nech kazdy vidi,ze tam niekde na periferii uz niet koalicie ochotnych otrokov stryka Sama!

      Ziadame rychle a ucinne odstranenie dvojakych noriem.
      A neboja sa nas uz podporit ani Bulhari,ci pobaltski poddani.

      Tento husarsky kusok bol mozny,pretoze Fico ma obrovske skusenosti,obrovsky prehlad aj cez nasich ludi vysoko v strukturach a uz aj vyborne vztahy s Junckerom.
      Juncker a Merkelova su dva rozne svety.

      V 4 sa tak predstavuje nielen ako menejcenny /z hladiska medialnej propagandy/ spolok z periferie,ktory neznasa cudincov a nepozna solidaritu,len konzum.
      V4 sa tak konstituuje ako obranca valstnych a celoeuropskych hodnot zaroven.

      Klucovou osobou je tu prave Fico/podporovany Zemanom/,manifestujuci podporu liderstvu Francuzska a Nemecka /Merkelova nebude vecne/,namiesto podpory silnej,WAshingtonom podnecovanej polskej ambicie viest proti vsetkym zoskupenie tzv.Medzimoria.

  11. proud napsal:

    „„Podaril sa nám husársky kúsok,“ povedal premiér o tom, že sa z dvojitej kvality potravín stala veľká téma. dlhé roky sa potichu diskutovalo o téme dvojakej kvality potravín.“………..sorry,ale to me opravdu udivuje!!! Proc? Protoze bych z toho tu „temu“ udelal okamzite a rval jako tur a zakazal dovoz hajzlu,dovolil bych jedine kvalitu,ted si hrat na hrdiny je pozde,je to podly a vypocitavy!!!

    • proud napsal:

      Na podpisy a picoviny bych hodil bobek a otocil hned prvni nakladak s odpadem zpatky domu!!! Tak se ziskava respekt a ne se nechat zkouset kolik vydrzim!!!

      • proud napsal:

        Nikdy bysme nebyli kde jsme,kdybysme si nenechali srat na hlavy od samyho zacatku!!! Neco se ti evropo nelibi? V poradku,pak mi vyliz prdel,ty me chces,ne ja tebe! Jak jednoduchy a prosty!

        • Tomáš napsal:

          bŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕ… „ty seš nejak vášnivej :) Prebereme islamský chalifát na západe. postavíme rokli a budeme kukať jak si odmakávajú karmu. treba obcas nekoho vylovíme. “ ;)

          • proud napsal:

            Ani tak ne vasnivej jako hodne nasranej tim jak jsme si nechali nasrat na hlavy svejma a nechavame porad aniz bych nekde videl znatelnejsi odpor……..nikoho nezajima spravedlnost,dokonce ani ty ktery na ni nejvic dojizdej svym zdravim a zdravim svejch deti,to je absolutni vrchol imbecility v poslednim stadiu!

            • Tomáš napsal:

              No jo no…. To sme to dopracovali. Treba sa s toho poucit. Ako? No… Kazdy ma svoju cestu. No cesty nam kryzia.

          • proud napsal:

            Mimochodem,nejsem proti pomoci uprchlikum,ale za jasnejch podminek!

          • jan nowak napsal:

            Ty ImHOtempe.. !! TTTrrottle.. ty Tomáši .. mezi náma , stará ti Zanáší ..
            Zanáší ~ jí proud , jag je ZNÁMO : o ~~
            .. oud mezi Brroďem & TOU naší GARÁŽÍ Tomáš na mě mě mě
            Přiráží. RUMunnskýmy zzwraty..
            .. nějdě mi dať – oďKaz . Wďaka 5.kinu..wod Hoňga..

  12. gb napsal:

    Profesionalni sport je blbost, nici to zdravi. Preplaceni sportovci co se honi za gumou v ruznych podobach po hristi a jsou obdivovani jak bozi. Lidi jsou jak ovce…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!