Petr Chobot – Změna přichází

chobot2017

Dvouhodinový rozhovor Petra Chobota s Alžbětou Šorfovou z cestyksobe.cz o aktuálních globálních procesech souvisejících s bojem dobrých a zlých sil na planetě Zemi. Globální zločinci ztrácejí sílu a bojí se probouzení lidstva. Aktivují proto procesy zvyšující strach a snižující uvědomovací schopnosti běžné populace. Projekty na manipulaci vědomí jsou spuštěny. Mezitím však dostává lidstvo další a další dary přispívající ke svobodě. Bez našeho vlastního přispění se otroctví nezbavíme. Doporučuji ;-)

http://petr-chobot.eu/cs/

http://mutual-help.eu/

http://infinite-life.eu/

http://free-planet.eu/

http://livepharmacy.eu/

http://outof-matrix.eu/

http://boiohaemum.com/



loading...

80 Komentářů k Petr Chobot – Změna přichází

  1. petr napsal:

    Gratuluju Admine k odvaze dát sem odkaz na Chobota. Je to síla co říká a zároveň k neuvěření. Člověk si říká že je to buď naprostý blázen nebo absolutní génius ale rozhodně ne podvodník.
    Jenže čím víc o tom přemýšlíte, tím víc vám připadá že má pravdu. Ikdyž ne na sto procent.

    Jestli je pravda že Praha je okultní centrum Evropy, tak by dávalo smysl že se sem zrovna v tuto kritickou dobu inkarnovali lidi jako on a nebo Vladimír Kafka (ten beznohý), který tvrdí něco velmi podobného.

    Taky má video kde 2 hodiny kope do církve. To by se Adminovi líbilo ještě víc :-D

  2. hel napsal:

    podívám se na to, ale i bez toho „procesy zvyšující strach a snižující uvědomovací schopnosti běžné populace“ mě nepřestávají zneklidňovat…ať už neschopnost celé evropy bránit se invazi, tak popírání této invaze a její bagatelizace všemi vládnoucími až na výjimky ( okamura,orbán), ale i většinová impotence voličů cokoliv změnit…vnitrostátně pak je to babišova sekta, tvořící jakýchsi 30% lidí s volebním právem a její „argumenty“, směšné snad i pro dítě z mateřské školy

  3. Ne dik Srackam napsal:

    Lol je to vyfetovany maniak co vyuziva castecne pravdy aby na lidi nabalil svuj enrgeticky egregor tot vse pak je vyuziva a vklada do hlav kraviny

  4. domingo napsal:

    Jane Roberts – Seth Speaks (1972)a dalsie
    Frantisek Bardon – Brana k opravdovemu zasveceni (1998) a dalsie
    Carlos CAstaneda – vsetkych 9 knih z cyklu The Teachings of Don Juan (1968)

    Svata trojica

  5. Ladislav napsal:

    Petra Chobota znám již od poloviny 90. let kdy jsem chodil na jeho přednášky a „hlubinné meditace“. Určitě nějaké mimořádné schopnosti má, ale rozhodně není kladnou postavou, jak se může jevit povrchnímu pozorovateli. Posuďte sami:

    http://karolinaloskotova.blog.cz/1008/co-je-zac-petr-chobot

    „PROHLÁŠENÍ
    K sobotní události v Praze, kdy Petr Chobot při své akci, kterou nazval „Osvobozující autohypnóza pralesních kouzelníků“, intoxikoval několik desítek účastníků bylinným odvarem, který podle údajů médií obsahoval velké množství durmanu.

    1. Petr Chobot nikdy nedokončil žádná studia na Katedře vyšší nervové činnosti v Leningradě, jak udává na svých propagačních materiálech a je velmi pochybné jestli vůbec na této škole jako student někdy působil.

    2. Znalosti Petra Chobota v oblasti biologie a psychologie jsou velmi omezené (podprůměrné).

    3. Petr Chobot se nikdy vážně nezabýval studiem šamanských technik v peruánské Amazonii. U místních šamanů a léčitelů je velmi neoblíbený, považují ho za blázna a podvodníka, který špiní jejich jméno, práci a kulturu.“
    Více zde: http://www.ufo.cz/ruzne/02106b.htm

    https://zpravy.idnes.cz/soud-naridil-pro-chobota-ochrannou-lecbu-ff6-/domaci.aspx?c=A010616_181047_praha_tom

    • admin napsal:

      Tenhle případ z roku 2001 už byl tisíckrát opakován a tím to tak končí. Jednalo se o jediný případ záměny bylin pro vaření čaje, po kterým se uživatelům udělalo nevolno. Petr Chobot sám zavolal ambulanci. Všichni postižení byli druhý den propuštěni z nemocnice, nikdo z nich po potrestání P. Ch. nevolal, to všechno bylo dílo médií.
      Karolína L. je pochybný zdroj, o Ruprechtovi už hoooodně dlouho nikdo neslyšel. Kdo chce kritizovat, nechť si zjistí informace přímo z první ruky.

      • Ladislav napsal:

        Troufám si tvrdit, že informace z první ruky mám – osobní zkušenost z 90. let. Dovede manipulovat s jistým druhem naivních lidí, kteří hledají „duchovno“. Zdá se mi, že do této sorty lidí patříte.
        Moje zážitky s ním potvrzují zkušenosti mnoha dalších lidí, kteří s ním přišli do styku na jeho seancích. Některé jsou pozitivní, jiné velmi negativní a nechybí ani tragické případy. Najděte si to.

        • admin napsal:

          Já mám zase zkušenost z první ruky z nultých let.
          To, že byl P.Ch. v počátcích své práce dost neopatrný a někdy se dostal do komplikací, je zřejmě fakt.
          To, že se k člověku, který pracuje na léčení duše, dostane někdo duševně rozhozený a pak spáchá sebevraždu (jeden špatný případ oproti stovkám/tisícům pozitivních), není možné házet na příslušného terapeuta. Tady by bylo na místě srovnání s výsledky standardních psychiatrů/psychologů.
          To, že si P.Ch. nebere servítky při pojmenovávání slabých stránek ega svých kritiků, kteří pak na něj hází špínu, protože se nedokážou podívat pravdě o sobě samých do očí, považuji za jeho silnou stránku.
          Suďme lidi podle ovoce a troufám si tvrdit, že jeho současné výsledky stojí za pozornost. Bohužel to velmi málo lidí dokáže správně pochopit a ocenit.

          • Ladislav napsal:

            Chobota vyhledávají lidé slabí, důvěřiví a mdlého rozumu, přičemž si namlouvají, že jsou „duchovní“ lidé. Ch. umí zahrát na skryté struny těchto lidiček a náležitě toho využívá. Trochu pošimrá jejich ego, jak jsou skvělí a duchovně založení a už je jejich. Pár takových lidí jsem na jeho seancích potkal, takže vím, o čem mluvím. Stačí se podívat na jeho ksicht a soudnému člověku musí být jasné, co je zač: Je to hochštapler a podvodník.

            • H.K. napsal:

              Bingo !

            • anonym napsal:

              Chtěla bych vidět váš ksicht. Nikdy jsem na žádné seanci nebyla a ani nepůjdu, tohle mi totiž nic neříká, ale ráda si poslechnu zajímavé rozhovory.
              Ovšem tvrdit, že jeho seance skončily tragicky a on nebyl za to potrestán, to si vykládejte králíkům.

    • Jan Vedra napsal:

      Pane Ladislave, to chce hlavne klid. Hledejte ve svem srdci, co je vam blizsi. Jestli drby od kamosky a z novin, nebo pravda, ktera hovori z vaseho srdce. Az zacnete poslouchat sve srdce, poznate Petra Chobota a ostatni, kteri stejne jako on, sve srdce slysi a to, co rikaji, z jejich srdce vychazi.
      Kdyz hodnotite hlavou, ignorujete ostatni telesna centra inteligence, jako je zaludek (svira se vam, kdyz mate strach?), krkcni centrum (nemuzete se vyslovit, kdyz to zrovna nejvic potrebujete?), nohy (najednou nemuzete udelat krok) atd.
      Preji vam hlavne poznani, ktere otevira nejen oci. A samozrejme klid, ktery povznasi dusi.
      S uctou, vas bratr…

      • proud napsal:

        Nevim jak je to s Chobotem,vazne nevim,kdyz potrebuje na svy „vhledy“ ayahuasku,nebo jak se ty trave nadava,to neni urcite dobrej smer ani filosofie,nybrz fetactvi,at uz si ho nekdo „legalizuje“ jak chce!!!!

      • Ladislav napsal:

        Pane Jene, buďte bez obav, jsem úplně v pohodě. Nevím, jak jste P.Ch. poznal Vy, já poměrně zblízka v 90. letech a nevěřím, že se dokázal radikálně změnit. Nyní si jen dává větší pozor. V poslední době jsem sledoval pár jeho videí a musím říct, že nepřináší nic nového, říká jen to, co každý vidí a co jeho publikum chce slyšet. To v 90. letech jeho přednášky byly zajímavější. Nyní se jen veze na vlně…

  6. proud napsal:

    Poucny,co rikate? Co to o nas rika?: https://www.youtube.com/watch?v=Yoq8p2HoWqw

      • proud napsal:

        Ten klucina je hodne dobrej a dobre nam (prasatum) nastavil zrcadlo……….

        • cože? napsal:

          Nenapadlo Vás, že se jedná o sehrané divadýlko? Slečna se sebere a odchází a za chvíli přiběhne sportovec na stejný místo a slečna tam opět sedí?

          • proud napsal:

            Je to tam vysvetleno! Ale pominme ono vysvetleni a vezmeme to cely klidne jako sehranou epizodu,ok?!!! A ptam se,meni to neco na „zprave“,kterou nam ten hoch poslal?!!!! Odpovim si sam: NE NEMENI!!!

            • cože? napsal:

              Lidé jsou ve své podstatě všude stejní. Muži i ženy jsou programováni ve škole, v zaměstnání, v TV a médiích obecně. To, co kolem sebe vidíme, je výsledek úmyslné debilizace obyvatelstva za účelem ještě většího zotročení lidstva.

          • proud napsal:

            ;-) Nakonec,nic ti nebrani si to vyzkouset v podobnym duchu sam,jestli nemas jeho figuru,nevadi,dozen to vkusnym a nevkusnym oblecenim,nejlip znackovym,velky NIKE a ADIDAS prevalcuje i ten nevkus u dnesnich blbejch PIPIN,myslim ze vysledek bude podobnej…..

            • proud napsal:

              Vidim to casto sam kdyz vyjedu „lepsim“ autem a mam na ruce drahy hodinky,jako bych ani nebyl vnimanej,zato ty pomijivy kramy jsou vnimany velice ostre,tomu odpovida pak i chovani ke me,kdyz to shrnu,dnesni pipky jsou na pobliti!!!!!!!!

              • Petr C napsal:

                Proude, tak to vzdy, nejenom dnes. Pamatuji doby, kdy nase holky obskakovaly kdejakeho zapadaka. Ovsem ten nevkus bije do oci. Neni to ovsem jen vysada holek. A na druhe. Pamatujete kalhoty do zvonu a boty na vysokych podpadcich? Take vrchol nevkusu a jak jsme po tom touzili. Kazda mlada generace ma svoje. No, pak zestarne a zacne kritizovat ty mlade.

                • proud napsal:

                  Na tom je kus pravdy,ovsem na tom jak si vybira poradny devce ktery ma opravdu zajem jak jsem napsal,taky,mam to z vlastni zkusenosti ;-) :-))))

                • proud napsal:

                  To bude tim,ze jsem holky nikdy nelovil na „mam“,ale na „jsem jakej sem“. :-)

                • Petr C napsal:

                  Vy Jste sam? :-)))))

                • proud napsal:

                  Zaplatpanbu uz ano ;-)

                • proud napsal:

                  A to jeste nahodou,bejvala budouci zjistila ze nechci hromadu deti,odsral to jinej :-)))))

          • proud napsal:

            Poradnou zenskou,ktera to mysli uprimne totiz tvoje kramy vubec nezajimaj! Zajima ji jestli mas zajem uzivit pripadnou rodinu,jakej jsi a jak vypadas jako clovek,ne tvoje hadry,a co mas v hlave,ona dobre vi,ze si te „oblikne“ sama,stejne jako pripadne „ucese“ a podobny „picoviny“ ;-)

    • Slabsi napsal:

      ne je to pouze honeni ega

    • Majka napsal:

      O Prahe, ako okultnom centre, sa dočítaš vo viacerých publikáciach. Nie je to „chobotina“ :-)

  7. jetotak napsal:

    ma pravdu a od jiste doby se mu da verit

  8. Paul Durham napsal:

    Jak praví Mistr Yoda : nedopusť , aby se tě zmocnil strach, protože od strachu je jen krůček k nenávisti, od nenávisti k hněvu a od hněvu k utrpení , ferengové na rozdíl od Slovanů tohle dobře vědí a denně s tím pracují , stačilo se včera podívat na tv komedii „Máte slovo“ Jílkové o másle a vejcích , obyvatelé této země si zaslouží rýt ústy ve fekáliích a taky budou , to je „národní“ karma posledních 80 let.

  9. Zdenio napsal:

    jak to vidím já? Krátce, západní Evropa musí jít napřed do kolen, a pak přijde doba, kdy budou prosit Rusko o pomoc, pak se i energeticky změní myšlení lidí. S tím souvisí pád US dolaru, vznik Euro Asie, a jako celek bude určovat globalizaci pod záštitou Ruska….

    • obycejnilide7 napsal:

      Zdenio napsal: 3.11.2017 (9.53)

      Výborně děkuji za postřeh ať se dobře daří.
      Už jen pár roků… Drž se.

  10. Maroš napsal:

    „DEEPER AND DEEPER“ – V PRDELI!!!

    Okultizmus má reálne základy na určitých znalostiach kvantového priestoru a informačného pola – Matrixu. Otázka do pléna – ste si všetci istí, že ste pri zmysloch?! Lebo toto je výsledok interakcie zmyslov českých „voličov“ a podprahovej manipulácie! – ĎALŠIE SKU….. VOĽBY 2017!!! „Cuba!“ /vyslov „Kúa!“ pozn./

    „Výbor EU parlamentu pro občanské svobody odsouhlasil již 19. října návrh nového zákona o přerozdělování uprchlíků v EU, který se má stát reformou tzv. Dublinského protokolu. Dokument si můžete stáhnout zde. Reformní text zákona nově určuje, že všechny členské země EU jsou povinny přijímat uprchlíky podle přerozdělovacího mechanismu, který určí ad-hoc pro každou zemi jednotlivě Evropská komise podle klíče HDP a populace. Jednotlivé členské země podle tohoto zákona budou nejen muset přijímat tisíce, desítky tisíc nebo dokonce stovky tisíc migrantů ročně, ale navíc podle této novely nebudou mít ani kontrolu a možnost výběru nad tím, jaké uprchlíky dostanou přidělené.“
    https://aeronet.cz/news/nejvyssi-poplach-evropsky-parlament-dostal-na-stul-reformu-dublinskeho-protokolu-a-ceska-media-mlci-novy-dublin-ukotvuje-povinne-prerozdelovani-krimigrantu-o-zakonu-se-bude-hlasovat-tento-mesic/

    VIDEO: Hnutí SPD se odkopalo 12 dní po volbách! Místopředseda Radim Fiala šokoval na ČT odmítnutím referenda o vystoupení z NATO, hnutí prý o tom nikdy ani neuvažovalo, aliance je prý v této chvíli nenahraditelná! Moderátor ČT nevěřil vlastním uším!
    „Radim Fiala v přímém přenosu ČT odmítl, že by SPD kdykoliv prosazovala referendum o vystoupení z NATO, dále uvedl, že SPD nebude v žádném případě vyvolávat referendum o vystoupení z NATO a pokud by referendum bylo přece jenom vypsáno, a to je největší šok, vedení SPD nedoporučí svým voličům, aby hlasovali pro vystoupení z NATO, protože NATO prý v současné době nemá relevantní alternativu a náhradu. Toto není hoax, viz. video v úvodu článku.“
    „Existovaly základní parametry, proč jsme na AE News a hlavně s panem VK podporovali SPD a Tomia Okamuru. Bylo to referendum o vystoupení z NATO a EU. Najednou ale vidíme, že druhý muž v SPD říká o NATO, že nemá alternativu a pokud dojde na referendum, SPD bude proti vystoupení z NATO. Pro mně v tomto okamžiku SPD definitivně končí. Když teď vidím na ČT Radima Fialu, jak s klidem do očí moderátorovi říká, že SPD nikdy pro referendum o vystoupení z NATO ruku nezvedne, je mi z toho zle. Stejně jako to dělá pan VK, i já vás poprosím, abyste tento článek sdíleli na sociálních sítích, aby se voliči SPD dozvěděli, jak rychle po volbách se hnutí SPD odkopalo a jde na ruku NATO a americkým neoconům. Můžete se utěšovat tím, že odpor SPD proti migraci zatím “zmanažován” nebyl, ale když pan Fiala bez mrknutí oka a s výrazem hráče pokeru podpoří na ČT NATO a odmítne referendum o vystoupení z něho, potom si nechci ani představovat, co se stane za dalších pár týdnů s těmi dalšími sliby.“
    https://aeronet.cz/news/video-hnuti-spd-se-odkopalo-12-dni-po-volbach-mistopredseda-radim-fiala-sokoval-na-ct-odmitnutim-referenda-o-vystoupeni-z-nato-hnuti-pry-o-tom-nikdy-ani-neuvazovalo-aliance-je-pry-v-teto-chvili/

  11. Ladislav napsal:

    Petr Chobot se narodil 3. července 1967 v Táboře, přestože pochází z vesničky Valdíkov u Třebíče, kde prožil i své dětství a dospívání. Už od dětství měl psychické problémy a též kvůli svému zrakovému hendikepu, kdy musel nosit velmi silné brýle (dnes je po operaci očí), byl už na základní škole za outsidera vyřazeného z kolektivu. Uzavřel se tedy do svého vlastního schizofrenního a paranoidního světa fantazie, v němž vytěsňoval křivdy okolí, ale nakonec si takto v dospívání začal léčit i své komplexy. Začal si vymýšlet naprosto neexistující legendy a neexistující léčitelské metody, neexistující božstva a jakási zaniklá nebo zapomenutá náboženství, aby přinesl něco nového a úchvatného a pokračuje s tím dodnes. A ještě drze prohlašuje, že to jsou zapomenuté nauky, které byly známy od nepaměti. Zakoplexovaný a psychicky nemocný kluk z Valdíkova u Třebíče, který má egocentrickou poruchu osobnosti s nutností svého neustálého vzývání, uctívání a vyznávaní. Člověk, který si neustále hraje na mesiáše, ale na co sáhne, tam sto let tráva neroste a zůstávají po něm jen zneužité duše a dokonce již i mrtví, jak se dočteme dále… Začátkem 90. let přesídlil Petr Chobot do Prahy, kde byl obrovský hlad po ezoteričnu a tím pádem i možnost být efektivně a hojně uctíván. Usadil se tehdy v bytě na Velvarské ulici 43 na Praze 6.

    Tento nebezpečný schizofenní paranoik, který strhává davy lidí, aby je využíval a zneužíval, očividně bez jakéhokoliv vzdělání a s odporem k jakékoliv práci, začal vydělávat peníze tím, že se na různých místech pod rouškami různých legend a varování prohlašoval za mesiáše a guru celé řady sekt, které sám vytvořil, vysál od členů peníze a poté utekl založit sektu jinou, často úplně odlišné ideologie. Například jen v Dobré Vodě u Třebíče, kde měl dlouhá léta svoji základnu věrných, stihl za několik let prostřídat svoji roli guru nejdříve jako kontaktér mimozemských civilizací a UFO ze souhvězdí Labutě, později přesedlal na populárnější vlnu keltství a nechal zde v údolí postavit ,,keltský,, menhir… záhy se ze skupiny stali ortodoxní židé, Chobot sundal oranžovou tuniku a oblékl se celý do černého a nechal si narůst i židovské lokny. Vedle menhiru ve svahu pak z kamenů vytvořili obrovský židovský symbol. Nyní již několik let Chobot objíždí ČR s cílem vydělávat peníze tím, že láká naivní a vyprázdělé duše na různé meditace a léčitelské seance. Vozí je do daleké ciziny, často i do pralesů, kde jim podává zakázané drogy a zneužívá.

    Zdroj: http://www.czechfreepress.cz/vase-free-zona/petr-chobot-kdyz-promluvi-nebezpecny-psychopat.html

    • anonym napsal:

      Stanislav Grof o kterém Chobot hovoří:Stanislav Grof (* 1. července 1931 v Praze) je americký psychiatr českého původu, jeden ze zakladatelů transpersonální psychologie.

      Prof. MUDr. Stanislav Grof, M.D., Ph.D.

      Stanislav Grof
      Narození 1. července 1931 (86 let)
      Praha, Československo Československo
      Vzdělání Univerzita Karlova v Praze [1]
      Alma mater Univerzita Karlova
      Povolání psychiatr, psycholog
      Zaměstnavatelé California Institute of Integral Studies, San Francisco[1]
      Ocenění Cena VIZE 97 (2007)
      Bludný balvan (2007)
      Manžel(ka) Christina Grof
      Web http://www.stanislavgrof.com
      Některá data mohou pocházet z datové položky.
      Kromě teoretického nástinu tohoto hnutí zkoumal také využití změněných stavů vědomí při léčení. Je objevitelem holotropního dýchání, napsal několik knih na téma psychospirituální krize. Jeho práce mu přinesla několik ocenění, např. cenu VIZE 97 manželů Dagmar a Václava Havlových. Na druhou stranu ho jeho kritikové obviňují z podporování nevědecké psychologie a je nositelem dvou Bludných balvanů.
      Pochází z České Třebové, jeho matka pocházela z katolické rodiny, rodina jeho otce byla bez náboženského vyznání. Dohodli se, že malého Stanislava i jeho bratra budou vést k náboženství a nechají je rozhodnout se v pozdějším věku, „aby si našli svoji vlastní cestu“. Na vysokou školu se dostal na přelomu 40. a 50. let 20. stol.Pracoval ve Výzkumném ústavu psychiatrickém v Praze Bohnicích pod doc. Roubíčkem, jenž v průběhu 50. let dostal v rámci výzkumu zásilku LSD, které následně Grof osobně vyzkoušel. Grof byl jedním z desítek lékařů, kteří s diethylamidem kyseliny lysergové v socialistickém Československu legálně experimentovali. Pocity a stavy vědomí spjaté s použitím této drogy na něj udělaly zásadní dojem.

      Jednoho dne přišla velká krabice plná ampulí. V přiloženém dopise bylo napsáno, o jakou látku jde, a prosba, jestli bychom ji nevyzkoušeli a nepodali Sandozu nějaké hlášení. Původní dojem byl, že LSD je schopno na pár hodin navodit psychózu, což by mohl být užitečný zážitek pro psychiatry. (…) Když jsem pozoroval, že na každého účinkuje jinak, došlo mi, že nenavozuje psychózu, nýbrž je nespecifickým katalyzátorem. Neboli – zážitky a vize neprodukuje, nýbrž vytahuje z hlubokého podvědomí. Od té chvíle jsem začal vidět LSD jako nástroj, který může pro psychiatrii znamenat to samé jako mikroskop v biologii nebo teleskop v astronomii.
      Grof poté začal studovat použití psychotropních látek v jiných kulturách a náboženstvích včetně mysticismu a různých koncepcí spirituality jako protipól západní medicíny, která se podle jeho slov tyto zážitky snaží patologizovat. V roce 1967 dostal stipendium do Spojených států amerických – v Maryland Psychiatric Research Centre v Baltimore. Zde se účastnil několika výzkumných projektů (např. se skupinami chronických alkoholiků, vězňů-toxikomanů, pacientů umírajících na rakovinu). Po srpnu ’68 se rozhodl v USA zůstat, v marylandském výzkumném ústavu povýšil na vedoucího výzkumu. V té době dostal nabídku na napsání knihy o psychedelických látkách, kterou přijal. Na přelomu 60. a 70. let se přestěhoval do Saline v Kalifornii, kde poznal svoji budoucí manželku Christinu a později spolu vyvinuli holotropní dýchání. Po sametové revoluci v roce 1989 se několikrát vrátil do Československa. Od 90. let se opět začal věnovat psaní, jeho knihy na pomezí medicíny, psychologie, mystiky, kulturologie a filosofie byly přeloženy do několika jazyků.

      Víc je toho na Wikipedii.
      Jen mě zajímá proč LSD je zakázána droga a víceméně se spíše „podporuje heroin“, restrikce je jen z důvodu nelegálních zisků jistých vlivných osob.
      A kdo jsou hochštapleři ze sekce Bludný balvan?
      Nepatříte k nim pane Ladislave?

      • proud napsal:

        Co jinej pohled.“Lidovej“. Drogy si delim na prirodni a synteticky,pak na moznosti jejich zneuziti sirokou verejnosti(protoze ta je jedina o kterou mi jde),a pak na delajci lidi zavislejma a nedelajici.Pricemz je mi naprosto sumak kterej byt i ucenej mamlas a celozivotni emigrant se na nich blejskne,nebo ne.Z toho mi vychazi jako nejhorsi synteticka navykova droga a jediny oceneni ktery na vynalez takovyho svinstva mam,je kulka do hlavy!!! Zeptate li se proc,odkazu vas na studium zdravyho jidla a prostredi,latky ktery telo „zna“ a ktery „nezna“,tedy se jim brani a vycerpava se……..atd.,atd.,protoze jak znamo,vsechno souvisi se vsim!A v tom pripade je mi uplne jedno,kterej idiot je vtahne mezi lidi,jestli Cech,nebo American,verici nebo neverici,emigrant nebo zradce,ty kulce je to jedno taky!

        • proud napsal:

          Takze od nejhorsich k tem „lepsim“: 1/Synteticky navykovy
          2/Synteticky nenavykovy
          3/Prirodni navykovy
          4/Prirodni nenavykovy
          To v praxi znamena ze 1/ a 2/ se skrta a melo by bejt kompletne zakazany, 3/ bych navrhoval pouzivat s nejvetsi obezretnosti a „pod dozorem“, 4/ pouzivat s poucenim a vysvetlenim.Vyvarovavat se zneuzivani !!! Takovy je moje meritko a verim ze kdo si promysli co a jak a hlavne si o tom sezene maximum informaci,bude s tim jen souhlasit.

          • anonym napsal:

            Drogy nepoužívám, tím pádem je mi to šuma fuk. Že existují psychiatrické nemoci je známo. Pokud je taková droga, která pacientům pomůže, měla by být legální.
            Dnes se používají ve velkém různé látky na zklidnění dokonce i u starých lidí, kteří nemocní nejsou, jen jsou už zmatení a personál starobinců si tak pomáhá v práci. Ve velkém se používají u retardovaných jedinců. Jestli je to prospěšné pro daného jedince nikdo neví.

            Co se týče Chobota, nelíbí se mi, že pan Ladislav v 90.letech jeho přítomnost vyhledával, patrně byl slabý a dneska jej dehonestuje. Chobot neříká nic jiného než co píší jiní, co čtou pro změnu Védy. Ty říkají, že končí Noc Svaroga a začíná Den Svaroga, není to nic jiného než že končí precesní rok a začíná další. Precesní rok trvá 26 tisíc let. A tím se zabývají právě mayské kalendáře. Asi se tím zabývali i kněží v Egyptě, i ti naši novodobí kněží něco ví. Jinak si nebudou stavět observatoře, pro nic za nic. Je ve městě Castel Gandolfo a k výzkumu využívá i observatoř v arizonském Tucsonu.http://www.rozhlas.cz/plus/dnesniplus/_zprava/papez-frantisek-zavola-posadce-iss-vatikan-financuje-rozsahly-astronomicky-vyzkum–1764730

            http://procproto.cz/zahady/konspirace/vatikan-tajne-patra-po-planete-x/

            • proud napsal:

              „Drogy nepoužívám, tím pádem je mi to šuma fuk.“……….taky je nepouzivam,az na tabak,nejsem 100%ni,ale sumafuk mi to neni,nesmi bejt! Ovsem neni to jen o drogach,zdaleka ne,jaky nosis hadry,umelinu michanou s prirodnim vlaknem? ;-),jenom umelinu? Jenom prirodni vlakno?Jaky boty….v cem varis,z ceho a cim jis……..

              • anonym napsal:

                A co s tím udělám? S drogami myslím. Jediný drogově závislý v naší vesnici je synek rozvedené známé s velmi arogantní matkou. Ta ji rozvrátila manželství a v domnění, že vnuka, který byl na otce fixován, předělá podle svých představ. Udělala z něho trosku.
                Neříkám, že všichni feťáci jsou z těchto rodin, ale hodně na těchto lidech se podepsala rodina. Pracuji s mladými lidmi a drtivá většina nefetuje, kouří to ano, snaží se protlouci životem jak se dá.

                • proud napsal:

                  Delas dobre,mas moje uznani.S drogama se neda delat nic jinyho,nez je mladejm poctive vysvetlovat s jejich nasledkama,bez straseni,bez vyhrozovani,me to zabira.U jeste nekuraku to zabira i s cigaretama,prestoze sam kourim,coz je tedy s podivem,ze to zabira,ale pravdive rikam co to obnasi a k cemu jedinymu je to „dobry“.

                • houbeer napsal:

                  Ale no tak,jednou za cas sii dat,, drogu“co vam provetra poklop muze byt velice k uzitku.rozbit trochu stagnaci-ega-…poslední ldd jsem mel pred rokem,v prirode,extrakt od kamose.kdo nezkusil at drzi pysk.a zajdete si do lesa na hubky,fajnova prochazka,ovsem jestli se,, nebojite“prirody

                • proud napsal:

                  :-))))))))houbeere,jestli jsi zletilej,cpes si to sam a nikdo jinej tim netrpi,pak se treba postav na hlavu,tvoje vec,tvoje svoboda :-)))))))))))))))))

      • Ladislav napsal:

        Ne, nepatřím. Pracuji na výzkumu tzv. volné energie a to se se světovým názorem těchto pánů neslučuje. Jsem ale nohama na zemi a experimentování s drogami pokládám za velmi pochybnou a nebezpečnou činnost. Co znamená být nohama na zemi si můžete přečíst třeba tady:

        http://psitalent.de/Ts/Osudoveomyly.htm

        Zkuste si ten článek přečíst a zamyslet se, jestli P.Ch. může být kladný hrdina.

        • proud napsal:

          „Pracuji na výzkumu tzv. volné energie“……..to me zajima,muzes k tomu pisnout neco blizsiho? :-)

          • Ladislav napsal:

            Zetím ne. Pracuju pro jednu firmu a podepsal jsem mlčenlivost. Až něco budeme mít na prodej, tak se to dozvíš. Admin má adresu mého webu, tak se na něj obrať. Já ji tady zveřejňovat nechci.

          • jan nowak napsal:

            Slon má dlouhej Chobot..
            .. sstrčí HO Krt.kowi do krtince , až po žlutý RUKAwice.. po ~ UHORsku ~ Nohawice !
            .. než wyčistí-si ry-páček , chytne HO zdrawá ponrawa na.HÁček : o
            Po obědě přede si
            .. a čistí si ta-ky Lopatku.
            Na wečeři tě~ší se www welice
            .. bude pečenej Geronemoh z Indiánský www wesnice !!

            Jaroslaw HUMR w.r.

        • kolkobudeszit napsal:

          Vdaka Ladislav za odkaz, da saaj vyuzivat nasa magicka rec a nahlas vyslovovat priania a pouzivat vedomosti predkov vid tu su prednasky Ivaska, na rus. Danilov a pod. …

        • Maroš napsal:

          Ladislav – “ Indigoví
          Lidé, kteří přišli od mimozemských skupin pomocníků a jsou zde inkarnováni jako lidé, nemají nic společného s takzvanými indigovými dětmi. Nevím, co to má být, to s těmi indigovými. Jedno je jisté – kdo si přináší speciální schopnosti, je na seznamu reptošů na odstřel a musí stále bojovat. A modrá aura nepomůže. Pokud věříš, že jako indigový tady plníš nějaký důležitý úkol, ale nevede se ti špatně, pak něco není v pořádku.“
          Tak už teraz viem, prečo plávam v sračkách proti prúdu - čo by malo byť akože v poriadku – ako pre koho že – ešte že mi občas helfnú Muži v čiernom.

          P.Chobota treba vnímať z hľadiska kvantového priestoru – aký pohyb v ňom vyvoláva, pretože sú aj takí ľudia, ktorí si prajú skazu ľudstva len preto, aby sa ľudstvo naučilo pokore, ale dôsledky kataklizmy na ešte väčšie zverstvá v boji o prežitie im akosi unikajú.

    • Maroš napsal:

      Psí talent – je skauting ľudí s mimoriadnymi schopnosťami pre potreby armád a tajných služieb.

  12. Jura napsal:

    Duchovno obecně se svým esoterismem (tj. skrytými znalostmi) jede v procesech ega a pýchy. Mnohzí guruové si myslím, že jsou něco víc = elita.

    Globální prediktor dokáže (právě přes to ego a pýchu) takovéto elity zahrnout do svých plánů. Takže to co většina guruu hlásá, mu vyhovuje.

    K odstranění vykořisťování tak potřebuje odstranit i davo-“elitarismus“, a ten rozhodně naopak esoterici posilují.

    • anonym napsal:

      Kdo to je ten Globální prediktor?

      • proud napsal:

        Kdybych vedel kdo konkretne a cim se konkretne zabejva,sel bych po nem.Problem je ze GP je vic ultratajnejch „organizaci“ na sobe nezavislejch a navzajem si nepodlehajicich,nezpovidajicich se jedna druhy,ani lidem a ne vsechny maji na triku to spatny.Jde o jisty vedce a vyzkumy,vyroby,akce…….je to celkem komplikovany,v kazdym pripade nemusej pocitat zdroje a penize,nemusej se nikomu zodpovidat.

        • proud napsal:

          Stojej nad zrizenima i zakonama,nutno podotknout.

        • proud napsal:

          Vyuzivaji absolutni odborny spicky ve vsech odvetvich,kdyz pisu ve vsech,pak myslim ve vsech,tedy i co se esoteriky,psychologie,konspiraci a podobne tejka…..pouzivaji to v praxi…..proto je tak tezky,spis nemozny,se na ne dostat.Tim spis ze dost z onech odborniku muze pouzit kazdej kdo je muze zaplatit,casto bohuzel.

      • proud napsal:

        Vcelku slusnej popis ziskas na stranach „Wingmakers“(Tvurci kridel),kdyz budes dost vytrvalej a vsimavej.

      • Maroš napsal:

        Kto sú GP… Buď rád, že to nevieš konkrétne…

    • tencionen napsal:

      Pleteš si pojmy s dojmy Juro. Skutečný esoterik se nikdy za guru nepovažuje a absolutně nestaví ego a pýchu na přední místo.
      To jsou modly manipulátorů, neomarxistů, sluníčkových pokrytců.

  13. proud napsal:

    „Globální zločinci ztrácejí sílu a bojí se probouzení lidstva.“………..casto poruznu v podobnym duchu ctu takovy vyjadreni,bylo by to pekny,ale! Podle cehopak se soudi ze to tak skutecne je? Podle skutecnosti,reality,nebo podle „zboznejch“ prani? Co delame aby „ztraceli silu“??? Ja vidim jen to ze porad plnej co chtej!!!
    „bojí se probouzení lidstva“……….s touhle druhou polovinou onoho vyroku jednoznacne souhlasim.

    • proud napsal:

      Nerad bych abysme se „uspavali“,kdyz nam za prdeli hori koudel a to cim dal tim intenzivneji!!!

  14. proud napsal:

    “ Bez našeho vlastního přispění se otroctví nezbavíme.“…………..souhlas,k tomu dodam jen ze daru muze bejt plna prdel,ale jak se nevi co s nima,jsou k hovnu!

  15. geronimoh napsal:

    Video jsem neviděl, ale ta videa že změna přichází vychází už několik let. Jaká změna přichází ? Lidi se nezměnili ani o mák poslední tisíce let a to je jediná změna, která by k něčemu byla

    • proud napsal:

      Njn,tak jediny ceho si vsimam je mnohem vetsi moznost stat se informovanym,jenze z vlastni zkusenosti vim,ze moc lidi nema prilis zajmu,jsou i taci co na navrh poslani materialu,nebo dokonce jejich prineseni treba na flesce primo odmitnou,aniz by je aspon zajimalo o co bliz jde,i kdyz to eventualne muzou rovnou smazat,stejne to ani nechteji……

  16. tencionen napsal:

    Škoda, že ho ta hadí žena nezeptala, kdy pojede zase s Karlem Janečkem do Peru a bude z jeho přítomnosti opět učůrávat blahem :-))

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!