Ničení Evropy, Merkelová a její migranti: Co bude dále?

breakeurope

18-ti minutové video z roku 2016 připomíná všechna hlavní fakta týkající se invaze migrantů do Evropy, zločiny, které způsobují a lži, kterými přední politici Evropy obhajují jejich přijímání. Autor navrhuje opatření, jak zachránit Evropu před degenerací způsobenou podvolením se agresivnímu islamismu.



loading...

54 Komentářů k Ničení Evropy, Merkelová a její migranti: Co bude dále?

  1. tojsemja napsal:

    Proč na ni nedal nikdo trstní oznámení? Důkazů je přeci už plno za vlastizradu, genocidu, vraždy migrantů, terorismus atd.. Je vidět, že obyvatelé jsou už jen poslušný dobytek, ne víc.

    • hel napsal:

      a je tomu tak i u nás…jediná opozice proti invazi migrantů do evropy – okamurova spd- je systematicky zesměšňována a pomlouvána…šokoval mě pirát s dvěma vš tituly jakub michálek, když se tváří jako velký kritik naší politiky (a v tom má pravdu), ale totálně zblbne, když mluví o okamurovi- je to pro něj nacista(!!!) a piráti prý nechtějí mít nic společného s extrémismem – tudíž prý vždy budou opozicí proti ksčm a okamurovi ( včerejší pořad události komentáře čt24)…jak je možné být soudný ve všem jiném a selektivně stejnou soudnost ztratit v případě migrační invaze?

      • proud napsal:

        Tak to zacina kdyz se stanes,nebo stavas loutkou……..chce to jen cas.

        • hel napsal:

          moji odpověď máš až dole, špatně se to vložilo

          • proud napsal:

            Jj,pobral jsem to. Ono to neni o tom kdo,ale o tom co s nim udelaji.Na prachy,nebo na strach slysi kazdej kdo ma rad svy blizky a to oni dobre vedi.To si nelajzne nikdo kdo vi,ze za nim nestoji a nezdvihne se za nej celej narod,a to dneska s tim co se deje opravdu nehrozi.Dobre si to zaridili,bohuzel.

      • Na Sobotku jsou podaný stovky t.oznámení a na Merkelovou možná desetitisíce, ale tím se nikdy nikdo za jejich života zabývat nebude.

    • Paul Durham napsal:

      kámo, nejsi na malině ? těch TO bylo podáno mnoho set, komu asi tak ? :-)

    • Daniel Kandela napsal:

      Kdo by to asi měl být, kdo by na ni podal trestní oznámení? A u které instituce by je měl podal, když ona je jejich hlavní šéfová? Takový člověk by musel mít k dispozici media, policii a armádu. A zatím má tyto prostředky k dispozici pouze Merkelová a věřte, že nebude váhat a použije je. Šel byste sám, jako jedinec anebo ve skupince, proti takové nebo podobné osobě i třeba v České republice? Jak byste to asi provedl? A jak to mají provést v Německu, když nesouhlas s emigrací je trestatelný? Policie, přivolaná k trestnímu činu, spáchanému mígranty pokaždé zadrží oběť, případně toho, kdo se jí snažil pomáhat a ty barevné nechá jít. Evropská unie si své plány nedá zhatit!

  2. Ing. Miloslav Dědek napsal:

    Problém válečných uprchlíků je nezbytné řešit globálně!
    Globálně se utrácí za vedené války přibližně 600 milionů dolarů denně, přičemž 1/6 lidstva neumí číst a psát, má hlad a značná část těchto lidí umírá neléčenými nemocemi nebo v nesmyslně vedených válkách. V případě, že by se prostředky globálně vynakládané na vedení válek věnovaly na zlepšení života uvedené 1/6 lidstva, nemuseli by žádní lidé na světě hladovět.
    Cesta k dosažení globálního míru je relativně jednoduchá. Postačí nastolit NWO. Jedna možná cesta k jeho nastolení je uvedena v článku NOVÝ SVĚTOVÝ ŘÁD – http://miloslav7.blogspot.cz/2016/09/novy-svetovy-rad.html
    Je nezbytné poznamenat, že naprostá většina všech lidí je zcela ovlivněna propagandou globální finanční elity, t. j. tzv. lidí velkých peněz, kteří propagují zavržení NWO. Nastolení NWO bude znamenat pro lidi velkých peněz ohrožení jejich privilegovaného postavení, které těmto lidem umožňuje v neomezené míře využívat všechno co svět poskytuje. Více je uvedeno v článku: GLOBÁLNÍ FINANČNÍ SYSTÉM – http://miloslav7.blogspot.cz/2016/08/globalni-financni-system.html

    • Daniel Kandela napsal:

      Pane Dědku, vy jste snílek, který vůbec nechápe svět, ve kterém žije. Vy si myslíte, že můžete spojit celý svět pod jednu vládu a dál spokojeně vysedávat před televizí v obyváku? Kde jste na tomhle nesmyslu byl? Uvědomte si, že v České republice, což je velmi malý kousek země máme nesmírné třenice mezi lidmi, dohadování mezi politiky, kteří nejsou vesměs způsobilí na svoje funkce a vlastníma rukama by nedovedli postavit ani psí boudu, a to podle výkresu! Každý další stát má ty stejné potíže, ať už je přizná, či ne. Evropská unie je naprosto to stejné, jenže v mnohem horším, ve větším. Tam pro jistotu politikům toho moc neřeknou, drží všecko v tajnosti, za zavřenými dveřmi a pak najednou to vydají ven, přímo jako zákon. Po jisté stránce se nedivím, protože co člověk, to názor a nikdy by se nedohodli na společném řešení. Jenomže to svádí k diktatuře, pokud to už diktatura není. Navíc, vedení EU je nevolené. Tam nikdy nebudou zastoupeny jiné, nebo dokonce opoziční názory, protože současné vedení si tam dotáhne zase jen své kámoše, vždy souhlasící kývaly, kteří umějí kývat hlavami pouze ve smyslu „ano.“ Dovedete si tento cirkus představit v globálním měřítku? No to už by byla vyložená šaškárna. Nespojitelné státy spojené dohromady. Nespojitelné lidské rasy na jedné hromádce. Nespojitelné právní a finanční systémy nasypané do jednoho pytle – to je, co byste docílil.

      Chiápu, asi si myslíte, že kdybyste to vedl vy, tak by to tak nedopadlo. Ale v tom nemáte už vůbec pravdu.

      Celkový globální systém vedení této planety je přesně to, co tihle „velmi majetní lidé,“ jak je popisujete, mají v úmyslu. Pokud máte dojem, že jsou proti tomu, pak zkuste lépe sledovat televizi a důkladně analyzovat jednotlivé zprávy. Třeba pochopíte, že to je přesně to, co televize a média, neboli nástroje propagandy zmíněných „elit“ chtějí: nastolit jeden, celosvětový systém vlády, NWO, vyhubit většinu populace, které nazývají „zbyteční jedlíci“ (jestli tomu nevěříte, přečtěte si, co píše jeden z nich, Bertrand Russell a prostudujte si na internetu Georgia Guidestones) a ty co přežijí, zotročit. A pak budete mít mnohem větší část populace negramotnou a hladovějící. Budete mít vrcholnou nespravedlnost kam se podíváte. A lidé se budou courat po planetě, když se některému státu povede dobře, tak se tam honem nahrnou, aby se na nich naparazitili. To je, co se děje dnes. Dnešní migranti se k nám hrnou aby se na nás bezpracně parazitili a vlády poslušně spěchají, aby uzákonily jakýkoliv nesouhlas jako trestný. Kývalové! Asi by přišli o prémie.

      Samozřejmě, tam, odkud tito migranti přicházejí, se jim nevedlo dobře. Ale to je výsledek jejich přístupu k životu. To je následek jejich vlastností, jejich snaživosti, pracovitosti, soudržnosti, snesitelnosti, jejich morálky a mnoha podobných. Nakonec, dnes už bychom měli vědět, že morální úpadek vždycky předchází úpadek ekonomický. A tito lidé, když hromadně táhnou k nám, přinášejí sebou přesně to, co měli tam u nich doma, kde byli tolik nespokojení: hlad a bídu a červený vši.

      A mimochodem, těch negramotných a hladovějících ches určitě není 1/6 světové populace. Touto dobou bych to odhadl spíš na jednu polovinu.

      Nový světový řád je otroctví nejhoršího druhu. Je to satanistický výmysl chorých mozků. A každý, kdo s ním souhlasí, dává pouze najevo, že buď o tom nic neví, anebo že to nemá v hlavě v pořádku. Pokud ovšem pouze nevykonává příkazy shora, což je ještě horší. A každý, kdo souhlasí s touto barevnou migrací je proti svému státu, je proti svým lidem, je proti své rodině a proti své budoucnosti. Prohřešuje se proti všemu, co znamená slovo „člověk.“ Taky by se dalo říct, že si řeže větev, na které sedí.

      • Ing. Miloslav Dědek napsal:

        Pane Kandela, odkazujete mně na Georgijské poradní kameny a názory filozofa Bertranda Russella, který se narodil v roce 1872, a to mně má přesvědčit o správnosti Vašeho názoru?
        Pane Kandela, ujišťuji Vás, že kdyby si globální finanční elita skutečně přála nastolení NWO, potom by bylo NWO už zavedeno.
        Opakuji: Cesta k dosažení globálního míru je relativně jednoduchá. Postačí nastolit NWO. Jedna možná cesta k jeho nastolení je uvedena v článku NOVÝ SVĚTOVÝ ŘÁD – http://miloslav7.blogspot.cz/2016/09/novy-svetovy-rad.html
        Je nezbytné poznamenat, že naprostá většina všech lidí je zcela ovlivněna propagandou globální finanční elity, t. j. tzv. lidí velkých peněz, kteří propagují zavržení NWO. Nastolení NWO bude znamenat pro lidi velkých peněz ohrožení jejich privilegovaného postavení, které těmto lidem umožňuje v neomezené míře využívat všechno co svět poskytuje. Více je uvedeno v článku: GLOBÁLNÍ FINANČNÍ SYSTÉM – http://miloslav7.blogspot.cz/2016/08/globalni-financni-system.html

          • jan nowak napsal:

            Mejdlo udělám ~zz~ tebe.. jest-li mi nepřiwezeš wo Sombatě bílou Hátatitlu !!
            Marťane : //
            ……………………. Michala

            ps : Rybana už TO má za sebou.. RIP
            2ps : teď je na řadě Geronemoh !
            3ps : Oude , pozdrawuje tě doktor Chocholouš ; ))

        • Daniel Kandela napsal:

          Pane Dědku, něco hodně skřípe v tom, co píšete, protože pravý opak je pravda. Nadnárodní „elity“ opravdu nechtějí nic jiného než Nový světový řád, neboli NWO. To, že se jim to ještě nepovedlo může být zaviněno jejich dvěma složkami, které mezi sebou bojují o prvenství. Už to, že jednu vládu je snadnější uchvátit než desítky dalších vlád, by mělo mluvit. V celosvětovém systému je jedinec nula. Je tak velká nula, že se mu ráno ani nechce vstát z postele. Volná emigrace je totální nesmysl a měla by být zakázána. Protože nejen že se chodí nemajetní nefachčenkové parazit na těch, co se zaťatými zuby něco zahospodařili, ale v případě sobě rovných států toto vytváří tzv. „brain drain,“ neboli odsávání mozků. Amerika toto praktikuje již celá desetiletí: vytvoří někde krizi, ti co něco vědí vyemigrují – kam jinam než do Ameriky – a Amerika si opět pomůže. Získá lacinou a vzdělanou pracovní sílu a ještě oslabí případného nepřítele. I po 2. válce to tak udělali a s Ruskem si rozdělili všechny německé vědce na půlku a odvezli si je domů. Mám dojem, že do Ameriky jich přišlo asi 1500, Operace „Paperclip.“ Ještě dnes je to v Německu poznat.

          Váš článek jsem četl. Nesouhlasím s některými názory, jakože asi 1/3 lidí na světě má možnost spolu prakticky kdykoliv komunikovat. Není to možné, nedostanou se totiž přes tu základní bariéru, což je neznalost cizích řečí. Na mezinárodní jazykovou gramotnost se sice klade větší a větší důraz, ale prozatím nejsou výsledky vůbec žádné. Překlady přes počítač nejsou lepší a lepší, ale jsou stejně mizerné jako na začátku, ne-li horší, kvůli možnosti oprav od kdekoho. Úroveň vzdělání, vědy a výzkumu se nezvyšuje, ale strádá směrem dolů a to celosvětově. Úroveň výroby (ne spotřeby!) se ve vyspělých částech světa nezvyšuje, protože většina výroby odtud dávno vyemigrovala do zaostalejších částí světa, kvůli láci. Krize, které lidstvo ohrožují jsou často jimi samotnými způsobeny. Migrace narůstá pouze ve dvou případech, zmíněných dříve: ten parazitní a odsávání mozků.

          V jednom ale máte pravdu, že setrvačnost stereotypů jednání a postojů je mínus.

          Navrhujete federaci států, což není špatný nápad. Rakousko-Uhersko to taky zkoušelo zavést, což by tento silný spolek nesmírně obohatilo a asi by nikdy k těm dvěma válkám nedošlo. A tak po nich „ti majetní“ rychle skočili, aby se jim to nepovedlo. Protože „ti majetní“ nevydělávají peníze poctivým způsobem, jak píšete. Vydělávají hlavně na válkách na pohromách, na neštěstích, protože pokaždé půjčují oběma stranám konfliktu. A taky už dávno není ve světě několik společenských vrstev. Od té doby, co se těm „mocným“ podařilo odstranit střední vrstvu, zbyly pouze dvě: ti nahoře a ten zbytek je všecko spodek. My všichni jsme dnes, pánové, ten spodek. Proto se tak často i chováme, mluvíme jako spodek, jsme k sobě hrubí a nepřátelští, necháváme se tetovat, atd.

          A věřte, že není fyzicky možné obhospodařovat tak obrovské společenství národů jak navrhujete. Ani administrativně to nikdo ze současných polo-zombies s televizními názory a bez vlastního uvažování není schopen úspěšně provést. Proto to může dopadnout ještě mnohem hůře než jak to bylo předtím. Nakonec – všechno jde od desíti k pěti už celá dlouhá léta, tak proč ne?

          Stran čtiva o plánech těch „majetných“ bych Vám mohl doporučit stohy další literatury, ale spokojím se s videem, které to pěkně shrnuje:
          http://www.nwoo.org/2014/11/11/alan-watt-pro-infowars-agenda-globalistu-a-manipulace-kolektivni-psychikou/

          • Ing. Miloslav Dědek napsal:

            Pane Kalenda, především děkuji za převážně konstruktivní kritiku mých článků. Zhlédl jsem doporučené video a konstatuji, že odpovídá realitě z cca padesáti procent.
            Zajímal by mně velmi Váš názor na TEORII VŠEVÝVOJE – http://miloslav7.blogspot.cz/2014/01/teorie-vsevyvoje.html

            • Daniel Kandela napsal:

              Pane Dědku, obávám se, že se ke zmíněnému článku „Teorie vševývoje“ vyjádřit nemohu. Bylo by to příliš dlouhé psaní a asi by ani nestačilo pokrýt různorodost námětů, které předkládáte. Vaše Teorie vševývoje navíc nemusí vůbec fungovat i se všemi novými názvy a pojmenováním, jestliže je založena na evoluci, jak naznačujete v úvodu (Abstrakt). Evoluce, která je stále ještě mylně učena na školách, totiž neexistuje. Je to chiméra chorých mozků, které už nevěděly jak jinak nás přesvědčit, že člověk nebyl jednoduše „stvořen“ vyšší intelligencí. Aplikaci Vašeho uvažování v konečném příkladu „Ryze rotačního spalovacího motoru“ si nedokážu představit celou a funkční. Asi tomu chybí nákres.

  3. .lak napsal:

    EU likviduje lidi i smysl společností a existencionalitu s profity industrializací svým působením okolí vůbec, hlavně je to křoví úžerů. Tupí problémejkři jsou jak žáby na prameni pro odklonění k fiatmany petrodolaru a cizímu kapitálu a hodnoty tvořené otroky jsou pro velkomožné včetně nasouvaných výletníků a osadniků s nekonečným tiskem €. br seladon je vyloženě hadr na holi skrytých otrokářů, kdo chce řezníků z volstrýtu. Válku horkou předchází ekonomická a paradoxně si užití svou likvidaci platí a bylo by to humorné kdyby se nejednalo o jejich životy obracené vniveč.
    https://www.youtube.com/watch?v=tllqGr6iTCQ

  4. Martin Rubáš napsal:

    Násilí bude norma ve stále více a více Německých městech. Berlínská koalice red-red-green a jim podpobné s tím nic neudělá. Pokud se chtějí Němci zachránit budou muset vykopnout současné elity od moci, jinak je s nimi konec. Německo se snaží rozšířit skázu i na ostatní.

    http://www.epshark.cz/clanek/171/islamsky-soumrak-nad-nemeckem

  5. Maroš napsal:

    KTO S ČÍM ZACHÁDZA, S TÝM AJ SCHÁDZA!

    Harabin podal trestné oznámenie na politikov, ktorí umožnili bombardovanie Juhoslávie

    „Podľa vyjadrení generálneho tajomníka OSN Kofi Annana „že podľa Charty OSN za dodržiavanie medzinárodného mieru a bezpečnosti vo svete zodpovedá predovšetkým Bezpečnostná rada OSN. NATO nedostalo súhlas BR OSN na vojenskú akciu proti Juhoslávii. V rámci princípov Charty OSN pomoc agresorovi v akomkoľvek rozsahu sa tiež považuje za agresiu“.
    Slovenská republika v inkriminovanom čase nebola členom NATO a predmetné nóty USA a NATO sa netýkali udelenia stáleho diplomatického povolenia na prelety a pristávanie lietadiel na území SR.
    Požiadavku USA a NATO o povolenie preletu tankovacích a vojenských bombardovacích lietadiel nad vzdušným priestorom Švajčiarska, Rakúska a Grécka tieto štáty odmietli s argumentáciou, že nie je pre to nijaký dôvod. Grécko pritom už v tom čase bolo plnohodnotným členom NATO.
    S prihliadnutím na túto skutočnosť bol postoj Slovenska kľúčový z hľadiska strategického významu jeho súhlasu, lebo bez neho by sa tankovacie a bombardovacie lietadlá dostali na územie Juhoslávie zo severnej časti Európy iba cez Nemecko, Francúzsko a Taliansko. Súhlas slovenskej vlády teda výrazne skrátil letovú trasu a umožnil priame a intenzívne bombardovanie Juhoslávie.“
    https://magazin.panobcan.sk/harabin-podal-trestne-oznamenie-na-politikov-ktori-umoznili-bombardovanie-juhoslavie/

    Štefan Harabin podal na Generálnej prokuratúre dňa 8.11.2017 trestné oznámenie za pomoc na hromadnom vraždení civilistov – bombardovanie v bývalej Juhoslávii v roku 1999.
    https://www.youtube.com/watch?v=c2Yo412OzVE

    Ale! Ale! Ale!!!
    „„Spomedzi všetkých štátov, ktoré pristúpili k Trojpaktu, my sme boli prví, ktorí sme prejavili odhodlanosť znášať všetky ťažkosti a následky nášho sľubu,“ oznamoval premiér Tuka poslancom Slovenského snemu o päť dní neskôr. Aj podrobne vysvetlil, ako tento úspech dosiahol:

    „Len čo som sa dozvedel, že medzi Spojenými štátmi a Nemeckom vypukla vojna, som sa hlásil v Berlíne. Führer ukončil svoju reč o piatej a o šiestej hodine môj telegram, v ktorom som oznámil, že Slovensko dostojí svojmu zmluvnému záväzku, bol už v Berlíne,“ vzrušene rozprával Tuka.

    Ponáhľal sa tak veľmi, že zabudol dokonca na ústavu, podľa ktorej mohol vojnu vyhlásiť len prezident republiky, a to po predchádzajúcom súhlase Snemu. Tu zrazu stačilo rozhodnutie vlády. Pritom i jej členovia sa v názoroch na správnosť tohto kroku rozchádzali. Vo svojich pamätiach to aspoň tvrdí vtedajší minister hospodárstva Gejza Medrický.

    „Keby sa bolo hlasovalo, isto by bola veľká väčšina vo vláde proti vypovedaniu vojny,“ napísal Medrický. „Ešte sme aj ironizovali, či vari Slovensko má bojovať proti Američanom na pltiach.““
    https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/172703-ako-slovensko-vyhlasilo-vojnu-amerike/

    „Výročie: 12.decembra 1941 vyhlásil Slovenský štát vojnu USA
    12. prosince 2013 v 19:10 | afinabul | Z domova
    Vie niekto, kedy sme to ukončili mierovou zmluvou? Niečo sa mi marí, že to bolo až po prevrate, ale nič relevantné som nenašiel.

    Dnes:
    Americké bezpilotné lietadlo omylom zaútočilo na svadobčanov

    12.decembra 1941 vyhlásil Slovenský štát vojnu USA: 14. júna 1944 proti bombardérom USAAF, ktoré útočili na Apollku, vzlietlo osem stíhačiek 13. slovenskej letky. A jeden americký stroj vtedy aj zostrelili.

    Ako Slovensko vyhlásilo vojnu Amerike

    Dňa 26. júna 1944 krátko po ôsmej hodine oznamovalo hlásenie nemeckého vysielača Donausender prílet silného bombardovacieho zväzu z juhu, ktorý tvorilo 654 ťažkých štvormotorových bombardérov typu B-24 Liberator a B-17 Flying Fortress. Ich stíhací doprovod tvorilo 217 stíhačiek P-51 Mustang, P-38 Lighting a P-47 Thunderbolt. Časť útočného amerického bombardovacieho zväzu zaútočila na závody Manfred-Weiss v maďarskom Gyori. Nad Novými Zámkami bojové lietadlá 15. USAAF zmenili smer letu na západ a zamierili k Bratislave. Ich úlohou bolo zbombardovať rafinérie dislokované v blízkosti v blízkosti Viedne. Nemecká protivzdušná obrana vyslala proti Američanom 203 stíhačov, z ktorých 186 sa dostalo do priameho bojového stretu s nepriateľom.

    Štefan Jambor. Po vyhodnotení vzdušnej situácie a zistení, že nepriateľské bombardovacie zväzy smerujú do vzdušného priestoru Bratislavy, ktoré vykonal por. let. Ľudovít Šimon, nariadil skupine ôsmich stíhacích lietadiel letky 13 okamžitý štart. O 08.40 hod. vzlietla z letiskovej plochy do vzduchu skupina ôsmich stíhacích lietadiel Bf 109G-6 pohotovostnej letky vzdušných zbraní. Ich bojovou úlohou bolo hliadkovať a vyčkávať v priestore Bratislavy vo výške 7000 m, kde sa mali spojiť s 13 nemeckými stíhačmi na Bf 109, ktorí tam operovali spolu so 40 pilotmi na Bf 110. No keď sa stíhači pohotovostnej letky dostali do určeného priestoru, nemecké lietadlá sa tam nenachádzali. Pátraním po oblohe zistili, že naopak nepriateľské lietadlá krúžia nad Bratislavou v letovej hladine o 1000 m vyššej, akú mali slovenskí stíhači. Zreteľne videli, ako od Balatonu Považím na sever letela jedna skupina amerických lietadiel a druhá skupina sa vzďaľovala od Bratislavy k Malackám. Formácia slovenských Gustavov bola rozptýlená po oblohe. Vpredu ako veliteľ skupiny letel npor. let. Juraj Puškár na svojom Bf 109G-6 s trupovým označením „biela 3″. Jeho číslom bol rtk. Š. Ocvirk. Veliteľ druhej dvojice bol zvk. J. Štauder a s ním vo dvojici letel rtk. Š. Jambor. Veliteľom tretej dvojice bol rtk. G. Lang a vedno s ním vo dvojici letel rtk. K. Geletko. Skupinu uzatvárala štvrtá dvojica, ktorej vedúcim sa stal na poslednú chvíľu namiesto zvk. J. Režňáka jeho kolega a priateľ zvk. P. Zeleňák. Spolu s ním letel rtk. R. Božík. Po vystúpaní nad bombardovací zväz do výšky 9500 m nariadil J. Puškár, aby skupina utvorila útočnú bojovú zostavu. No skôr, ako sa jednotlivé dvojice stačili sformovať do útočnej formácie, nariadil J. Puškár osobitným rozkazom svojmu číslu rtk. Š. Ocvirkovi zhodiť palivovú nádrž na letiaci nepriateľský bombardovací zväz, na konci ktorého leteli v boxe tri lietadlá, a spoločne na ne zaútočiť. Lenže ešte predtým zaútočili na Ocvirka z prevýšenia nepriateľský stíhači na P-51 Mustang. Svojho veliteľa Ocvirk stratil z dohľadu a jeho Gustav dostal deväť guľometných zásahov do ľavej polovice krídla, po ktorých sa lietadlo dostalo do vývrtky. Š. Ocvirk vybral pád vo výške 6000 m, ale pre poškodené lietadlo opustil vzdušný boj a núdzovo pristál na letisku v Piešťanoch. J. Puškár sa vrhol na plný plyn na nižšie letiacu skupinu Liberátorov. Zo svojich mauserov vypálil dlhú kanónovú dávku do jedného z bombardérov a opätovne začal stúpať. Tento manéver sa mu stal osudným, pretože vedúci napadnutého boxu bombardérov zavolal na pomoc sprievodných stíhačov. V leteckom súboji presila amerických stíhačov J. Puškára zostrelila. Horiace lietadlo aj s pilotom spadlo o 09.45 h na polia P. Vyskoča a A. Moderdovského, asi 1,5 km od obce Horné Lovčice, kde po náraze na zem biela 3 explodovala. Npor. let. J. Puškár zahynul.

    Letecká dráma ďalej pokračovala. Rtk. J. Štauder spozoroval, že z ľavej strany z prevýšenia sa na jeho dvojicu rúti skupina desiatich amerických stíhačov. “
    http://afinabul.blog.cz/1312/vyrocie-12-decembra-1941-vyhlasil-slovensky-stat-vojnu-usa
    - – -
    DÔSLEDKY!!! – NEMECKO, AKO AJ SLOVENSKO – NEMAJÚ DOTERAZ UZATVORENÚ S USA MIEROVÚ ZMLUVU KURVA!!! Tento stav vyhovuje všetkým vlastizradným politikom – nie však občanom krajín, ktorých už dlhodobo decimujú postrekmi chemtrails a ničia im úrody riadením počasia zariadeniami HAARP, ktoré je schopné vyvolať aj zemetrasenie a rozvrátiť a zadĺžiť tak krajinu,

    ktoré nad ich územiami, ktorých vzdušný priestor de jure STÁLE!!! podlieha jurisdikcii víťaznej mocnosti – USA /poťažmo Ruska v zmysle právneho nástupníctva ZSSR/ – organizujú CIA a americké vojenské zložky NATO!
    Dokaz – video čas dokumentu 02 min. 30 sek.
    Spojenie medzi chemtrails a firmou Monsanto
    https://www.youtube.com/watch?v=4Ts1PLoyiwQ

    Otázka – o tomto Štefan Harabin NEVIE, ALEBO NECHCE VEDIEŤ?! KTO A PREČO NECHCE INICIOVAŤ = DOTERAJŠIE VLÁDY SLOVENSKEJ REPUBLIKY – MIN. ZAHRANIČNÝCH VECÍ – KUKAN, LAJČÁK A SPOL. – UZATVORENIE MIEROVEJ ZMLUVY S USA?! PRETOŽE TENTO STAV VYHOVUJE AUTOMATICKEJ DEKRIMINALIZÁCII – BEZTRESTNOSTI POLITIKOV ZODPOVEDNÝCH ZA OBRANU, BEZPEČNOSŤ A ZDRAVIE SLOVENSKA?! VIĎ KISKA A SPOL?!

    „Pán Harabín – čo to vlastne robíte?! Neriešite podstatu – ceríte prázdne ďasná? Chcete nimi niekoho štipnúť do zadku?!“

    Otázka – ako môžeme byť členmi NATO, keď sme DE JURE stále vo vojne s jeho hegemónom USA kurva?!

    ANALÓGIA MEDZI SUDCOM Harabinom a sudcom Daxnerom, ktorý súdil Tisa. Daxner spochybnil Tisove dekréty, čím spochybnil vlastné vymenovanie! SRAVODLIVOSŤ A PRÁVO? – ALEBO ÚČEL A POMSTA?!
    LEBO POZOR – MÔŽEŠ BYŤ SÚDENÝ AJ TY!!!
    He he!
    Tisa sme už zavraždili, na rade je Dzurinda
    https://www.youtube.com/watch?v=mAgbVn4LFbk

    S l o v e n s k ý z á k o n n í k
    Čiastka 41.
    Vydaná 31. júla 1939.
    Ročník 1939.
    185. Ústavný zákon zo dňa 21. júla 1939
    o ústave Slovenskej republiky.

    § 39.
    (1) Prezident nie je zodpovedný za výkon svojej funkcie.
    (2) Prezidenta môže počas jeho funkčného obdobia trestne stíhať štátna rada na obžalobu snemu len pre vlastizradu. Trestom môže byť strata úradu prezidentského a strata spôsobilosti tohoto úradu znovu nadobudnúť.
    (3) Podrobnosti uruje osobitný zákon.
    § 40.
    K platnosti každého prezidentovho vládneho aktu sa vyžaduje spolupodpis príslušného ministra.
    - – -
    Poznámka – etický princíp – nemôžeme hrdelne súdiť prezidenta, za ktorého zvolenie sme kolektívne zodpovední a ktorého rozhodnutia boli tiež kolektívne!

    KOTLEBOVCI! – ČO VY NA TO?! V PARLAMENTE?!

  6. hel napsal:

    asi máš pravdu…a nepomůžou k tomu ani dva tituly z vš ani to nejlepší předsevzetí být spravedlivý a neztratit soudnost( aspoň já si to o něm myslím a i o většině pirátů, že tam nevstupovali pro pocit moci a prachy)..škoda:(

    • Maroš napsal:

      Počas bombardovania Apollky 1944 zomrelo „len“ 709 ľudí, z toho 8 vojakov. Môj otec mal ako chlapec počas evakuácie – kvôli frontu, v Plzni, taký zážitok, že po nich – deckách na bicykloch, začal páliť americký stíhač – čiernej pleti! Amíkom je z výšky všetko jedno – aj chemtrails realizujú tzv. vyhorení – indigoví piloti, ktorí majú za sebou bombardovanie civilných cieľov – aj v Juhoške.
      Tá mierová zmluva s USA by bola po skúsenostiach so spojenectvom s USA a s dohodami s nimi všeobecne – len zdrap papiera, ale má pre nás vnútroštátny význam v zmysle zodpovednosti našich politikov – ako sa budú stavať k suverenite Slovenska aj ďalej. Stav vyhovuje komunistom a sionistom, pretože takto nemusia pripustiť kontinuitu súčasnej SR s tou prvou SR – preto ju aj stále zavádzajúco označujú ako Slovenský štát. Bolo by zaujímavé vedieť, čo bolo s veľmocami dohodnuté
      v pozadí ich uznania druhej Slovenskej republiky z 01.01.1993 – lebo to nebola len ČR a SR manželská záležitosť. Tiež by som chcel vedieť, ako by reagoval Trump na podnet, že Slovensko chce formálne – aj kvôli poriadku v NATO – do ktorého nás dostal ten židocigáň bez referenda – konečne po 72 rokch uzatvoriť mierovú zmluvu s USA, pretože aj Tukove svojvoľné vyhlásenie vojny bolo protiprávne, a v USA narobilo obrovské problémy tamojším Slovákom – podobne ako tamojším Japoncom vojna s USA.

      Toto celé treba vnímať z pohľadu známej dilemy – národ, alebo územie, pretože v roku 2100 nás na Slovensku vďaka sociálnemu inžinierstvu a chemtrails má byť o mínus 1,7 milióna – len 3,8 milióna, a vysoko pravdepodobne už tu budú – čo nesmieme dopustiť – žiť bastardi, ktorím národ bude ukradnutý a územím bude akože planéta v otrokárskom systéme NWO. Z tohto pohľadu vidím jediné východisko – Slovensko by sa malo stať členom KASPICKÉHO BLOKU – spol s Ruskom! Rusko spriatelené národy nikdy nelikvidovalo, ukrajinský hladomor bola cieľavedomá genocída riadená sionistami, ktorí vládli vtedy s rovnakou mocou, ako mal Stalin – Ukrajincov má byť znovu v roku 2100 mínus 22 miliónov! – Stalin z bezpečnostných dôvodov aj Čečencov síce presídlil, ale v 60-tych rokoch sa vrátili späť – a opäť bol región destabilizovaný sionistami riadeným Osetskom počas gruzínsko-ruskej a čečensko-ruskej vojny – tak ako destabilizovamá moslimami Juhoška a Kosovo. Tzv. masaker v Srebrenici bol zinscenovaný CIA – bolo tam premiestnených 6000 mŕtvol z predchádzajúcich bojov – reálne v Srebrenici zomrelo cca 300 bojujúcich na oboch stranách. Celkovo pol milióna obetí NATO „humanitárneho“ bombardovania M. Albrightovej – českej sionistke – stálo za to!

      Madeleine Albright – Stálo to za to!
      https://www.youtube.com/watch?v=UvToobS9c5o

      Do zločinov únosov mladých a zdravých kosovských Srbov, Rómov a Rusov za účelom vyoperovania a predaja ich životne dôležitých telesných orgánov bol údajne zapojený aj terajší „kosovský premiér“ Hashim Thaci !!!
      http://www.henryklahola.nazory.cz/oKosmetu.htm

      • Robo napsal:

        Ak vychádzam z Tvojich slov, Slovensko NEvyhlásilp usa vojnu. Bo Tuka skrátka na to nemal pravomoc.
        Týmto padá celá Tvoja teória.

        S tým spojenectvom s Ruskom, to si samozrejme trafil.

        • Maroš napsal:

          Robo – to záleží na tom, ako to mienia brať USA – vyhrážky spúšťa agresiu – keď je bitka nevyhnutá, udri ako prvý! A udreli v roku 1944! Na Tuku srať! Posrali to aj poslanci Snemu, aj Tiso, ktorí mali iniciovať jeho odvolanie a nótou sa USA ospravedlniť. Realitu vojnového stavu zažívame denne – aj keď nie je krvavá! Dá sa to prirovnať k právu kráľa k prvej noci – Slovensko je oprciavaná nevesta!

          „Slovensko nie je členom NATO, bo Dzurinda na to nemal právomoc!“ – a politická dohoda po 1989 bola taká, že ČSSR a poťažmo právne nástupnícke štáty ČR a SR – nebudú členmi vojenského zoskupenia – žiadneho!

          Východisko Slovenska – Konglomerát, alebo Blok?
          Poznámka – Kaspický blok s Ruskom je východiskom, ako sa vymaniť z alternatívy islamizovaného Európskeho kalifátu, a pritom nezavadzať a nestať sa obeťou Globálneho prediktora pri realizácii jeho globálneho projektu Hodvábnej cesty!!!
          Иран и Россия – „Каспийский блок“
          https://www.youtube.com/watch?v=J7rkghiRkJA

  7. Jaroslav Tichý napsal:

    Před psaním je třeba nejprve seznámit se s fakty. Takže: 1/ podle platných mezinárodních zákonů válečným uprchlíkem je pouze ten, v jehož zemi se válčí, on sám je ohrožen. Jeho statut válečného uprchlíka platí jen v první (sousední) zemi, kde se neválčí. 2/Pojem uprchlík je používán ze strany vedení EU i našich představitelů (nesprávně) jen proto, aby podporování této organizované migrace nespadalo do kategorie nelegálního pašování lidí, organizování ilegálního přechodu hranic atd. Toto označení má tedy zamaskovat trestnou činnost vedení EU, i vlád a dalších institucí členských zemí EU; 3/ Protože na skutečnost, že nemůže jít o válečné uprchlíky, upozorňovalo stále více lidí, přišla EU nově s vymyšleným pojmem jako je klimatický uprchlík (teď tedy utíkají před teplotou, před čím budou „utíkat“ zítra, těžko říci). Jinak dávám za pravdu těm, kteří považují podání trestního oznámení na Merkelovou za neúčinné. Nevím a nechci posuzovat, zda i zbytečné či nikoliv. Uvědomme si, že jeho adresát je součástí systému, který ho zaměstnává. Proti němu bez politického zadání nepůjde. Dokud se z tohoto prostředí nevymaníme, nemůžeme očekávat nápravu. Proto ANS navrhovalo odchod z EU a z NATO. Pozornost lidí však byla před volbami nasměrována na jiné věci, takže zůstane vše při starém i po volbách. Jen přijdou další zákony, vč. toho, který umožní navést k nám migranty i bez kvót.

    • proud napsal:

      Velmi spravne! Libi se mi onen termin „zamestnanec systemu“.Proto si troufam rict vec logicky myslicim uz znamou,ze vsichni podobni a jejich zakony,vyhlasky a podobne,jako i vsech nadnarodnich koncernu a bank a podobne,jsou zamestnanci systemu uzivajici prostredky a nastroje systemu,proto se porad divim onomu poradani ruznejch referend a manifestaci,misto aby se kazdej sam zamyslel a pak hledal sobe podobny a zacalo se s cinama,tema neprosystemovejma ale prolidskejma,coz se rovna zmene onoho vnucenyho systemu za „svuj“.

      • proud napsal:

        System pochopitelne v tomhle nikomu nepomuze,naopak,bude se branit,logicky,tak jako by se branil kazdej z nas nadchazejici hrozbe (az na ovce,ty v ni zijou).Takze kazdej jeho krok jakoby podpurnej,je vzdycky nejaka zrada co nemusi bejt na prvni pohled patrna,ukaze se az casem,napriklad vytvareni,nebo podporovani ruznejch stran a hnuti majici za cil dostat mezi nas svoje lidi a pres ne informace a kontrolu,a podobne,vetsinu strategii uz zname…….

  8. Daniel Kandela napsal:

    Pan Tichý dává snad jediné dostupné a rozumné řešení současné evropské krize s tak zvanými uprchlíky, kteří ve skutečnosti žádní uprchlíci nejsou, ale je to pátá kolona žoldnéřů, najatá na naše zničení. Musíme vystoupit z EU a z NATO. Ale my se k celému problému chováme jako žába v horké vodě. Víte jak se chová žába v horké vodě? Napřed je jí horko, ale říká si: „Nevyskočím, ale počkám. To se určitě spraví.“ Jak je jí ještě víc horko, říká si „Ještě počkám, nevyskočím …“ A pak, až se začne vařit, vyskočit nedokáže. Měli bychom si lépe všímat a sledovat kdo z politiků souhlasí s přijetím uprchlíků. Takový člověk je pro vládu státu naprosto nežádoucí, protože to je zrádce národa. Měl by být okamžitě vyhoštěn z úřadu a veřejně označen. Pátrejte po jejich minulosti, pátrejte co jsou zač, zkuste zjistit kdo je ovládá a proč. A že jsou pořád nová a nová referenda a podobné akce? To je na to, aby se lidé unavili a přestali to sledovat. Pak změní název a sami si odsouhlasí cokoliv se jim zlíbí. V Americe to s úspěchem používají již celá desetiletí a Evropská Unie takto propašovala do existence Ústavu, se kterou nikdo nesouhlasil.

    • proud napsal:

      Co je lehci,sledovat „vladu“,rozmotavat z nasi pozice nerozmotatelny,nebo ji proste zrusit? Schvalne nepisu vymenit,protoze to neodpovida mymu konceptu kdy si lidi povladnou primo sami……pomoci referend,ktery jsi si zrejme spletl s peticema,mi to pripada…..

    • proud napsal:

      System mimochodem prave! potrebuje tu vladu s jejima bezpecnostnima slozkama,protoze to je system sam ;-).Dalsi duvod ho o to pripravit!

  9. Petr C napsal:

    A jak chcete vladu zrusit? A kteri lidi si povladnou sami? Ti co tu vladu zvolili? Dalsi vec je ta ze Jste plne zavisli na okolnim svete. A repka Vas neuzivi. Komousi meli jedno heslo kteremu jsme se smali. Ted teprve vidim jak bylo aktualni.
    Ovsem vidim jak jsou lide poblbli z oficialni propagandy, lenivi a zbabeli se postavit porobe do ktere se dostavaji vic a vic davam si otazku jestli ma vubec smysl je o necem presvedcovat.

    • proud napsal:

      Rejpnu si(v dobrym) :-): ze se me zrovna ty Peto ptas jak,kdyz uz jsi to ode me snad tisickrat cetl a ctes to porad dokola? ;-).Zopakuju,ty lidi se k tomu nejdriv museji(sami) vychovat,prohlidnout,a to neni nemozny,jen jim spravne pomoct.Protoze drtit to do nich by bylo jen hnani stada,proto je potreba je k tomu privadet,aby si na to prisli sami,pak to bude to ono.

  10. Petr C napsal:

    A Vy tomu Vasemu planu verite? Ptam se casto zcela umyslne, cekam az se Vam rosviti a zjistite ze to nevede k nicemu. Zjistite to v momente az ti lide nebudou bili. A ti ktere ucite nebudou schovavat jen manzelky, ale i domaci zvirectvo. Cikani by ho sezrali a ti novi prinaseci kultury Vam ho prvni oprcaji a pak sezerou a jeste jim ho budete muset prvni umyt a potom pripravit. Delejte si co chcete, ale pokud se lide nepostavi proti tomu co se deje se zbrani v ruce casem zahynou. Lide to vi, par se snazi udelat aspon domoobranu jenze vetsina ani nehne prstem, jedine tak na klavesnici.

    • proud napsal:

      Nedockas se ,samozrejme ze tomu verim,kdyz to slo u me a se mnou,i bez nejakyho „ucitele“,proc by to neslo s dalsima,tim spis ze oni uz nezacinaji od piky jako ja…………..Jsi prilis skeptickej,ale kazdej jsme nejakej.Mozna bys si mel trochu pocist a popremejslet napriklad o „Sile“,pouzivas ji taky,kazdej z nas,ale vetsina nevedomky a nevedomky pacha skrze ni skody ;-)

  11. Petr C napsal:

    Nerekl bych ze jsem skeptik, spis realista. Setkavam se z radou lidi od tech chudych po ty bohate. Nebo ty bezvyznamne az po ty kteri se povazuji za vyznamne. Vsichni vi ze se ritime do zahuby, ale nikdo nema zajem neco udelat. Jsme pravdepodobne jedini z manzelkou kdo zbytecne nekeca. A ti co hovno delaji by jen pleskali a jeste vynadaji napriklad za to ze Jste zaridil opravu zhuntovanych sterkovych cest a ne vybudovani novych asfaltek.
    Zatim co spouta lidi bude moc premejslet, samozdrejme v pohodlnym kresle. Zeme se bude dostavat vic a vic do poroby. Tady nad Canadanama jsem zlomil hul. S lidmi co si mysli ze bankovka je cennejsi nez strom nenadelate nic.

  12. Petr C napsal:

    Vas system bude mozna fungovat ve spolecnosti lidi kteri uprednostnuji a vyuzivaji mozkovy potencial, ale tech moc na svete neni. U vetsiny lidi rozhoduje ne inteligence, ale plne bricho. Navic pokud si uvedomite z ceho vetsinou dnes lide maji plna streva. Nevim jestli Vase uceni a moje srouby budou fungovat. Ta ahoj priste.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!