Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 20.11.2017

pjakin2017

Píseň „Vova, my s taboj“ jako zneužití dětí pro kampaň ruských prezidentských voleb a další souvislosti ve světě, ruský seriál Spáči jako nástroj výměny kádrů GP v Rusku, rozhovory Putina s lídry LLR a DLR jako odpověď na útoky skryté elity USA a posílení Ruské pozice v globálním řízení, Putin u odhalení památníku Alexandra III, proč Erdogan prohlásil, že USA sponzorují Islámský stát, problémy Číny při přenosu centra globálního řízení, (ne)převrat v Zimbabwe jako projev konfliktu USA a GP prostřednictvím Číny, a další



loading...

40 Komentářů k Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 20.11.2017

  1. Maroš napsal:

    Som presvedčený, že tentoraz sa Pjakin vo vyhodnotení klipu „Sme s tebou Vova“ sekol – bez ohľadu na dobrý, či zlý úmysel tvorcov „vlastizradcov“ či VLASTIZRADCOV v pozadí, a celé to nakoniec – možno so šťastím, dopadne práve že – pre priaznivcov Putinovho projektu – dobre!

    Odbočím – v minulosti som si chcel našťepiť peknú veľkú ružovú hrušku, ale s odstupom času som si v cudzom sade poplietol stromy a naštepil som inú. Neskôr som sa dozvedel o svojom omyle, a tak som čakal na úrodu, čo môžem od toho strumu očakávať. A ajhľa – krásna ružová hruška sa v plnej zrelosti ukázala ako protivne sypká, ale hrušky z toho pomýleného strumu síce vyzerajú obyčajne, a nie sú ani veľmi veľké, ale ich chuť a konzistencia je božská – odtrhneš stopku a zožerieš ju aj s ohrizkom – a tá chuť je až návyková – prosto „musíš“. Takže – „blbec so šťastím“.

    Teraz ku tomu klipu…

    Pjakin je podľa mňa momentálne v predvolebnom tlaku a pod vplyvom určitej miery pochopiteľnej paranoje – keďže Putinovi idú po krku a na ňom osobne stojí celá koncepcia nového Ruska. A v tomto si Pjakin začína protirečiť – takže – ide o ideu a projekt, alebo ide o Putina. Teraz narážam na jeho vyjadrenie – a čo keď zomrie Putin – tie deti z kadetky – z klipu – nebudú mať víziu? No pokiaľ sú Putinove idee a vízie už zrozumiteľné jeho nasledovníkom, tak sa bude pokračovať ďalej – samozrejme – kto a ako to v Rusku uchopí aj mocensky. Ale „Timurovci ostanú Timurovcami“, „a budú aj naďalej prevádzať bábušky cez cestné križovatky aj násilím – „lebo tak je to správne a basta!“ /Narážam na starý vtip o „Každý deň jeden dobrý skutok“ – pointa – decká schmatli babku a preniesli ju na druhú stranu ulice – aby mali dobrý skutok – analógia medvedej sluzby – medveď chcel zabiť labou muchu na tvári svojho cvičiteľa a zabil tak aj jeho/.

    Pjakin – podľa mňa – hystericky zareagoval – na hystériu západného mainstreamu – „že Putin zneužíva deti a chce ich zatiahnuť do vojny!“

    Hovno! Kadetské „žiškovácke“ vojenské školy vznikli ako projekt pre vojnové siroty, ale súčasná úroveň potrebných vojensko-technických vedomostí skutočne vyžaduje – pre budúce vysoké kádre – prípravu od malička – v Sparte to bola tiež normálka. Takže čo ako – tieto kadetky neexistujú? A celkom určite – napriek získaným vojenským hodnostiam počas štúdia – ruská armáda ich ako maloletých do žiadnych bojov určite nenasadí – aj keby padali traktory! Tak o čom to kto „točí“ kurva?!

    Pjakin – napriek všetkému zlému na tomto klipe ALE ani necekol o tom, čo vydesilo mňa! – že tam spievajú „a vezmeme si Aljašku späť!“ – čo je vážna téma, ktorá nasiera pre zmenu USA vlastencov – pochopiteľne – zlato a ropa, zverina a rybolov – určite sa neboja o tú skurvenú zimu a snehové záveje. Takže toto by mohol byť problém, hoci – Rusi, a ani Pjakin – sa už netaja s tým, že sa cítia byť o Aljašku okradnutí – čo sa aj stalo, pretože Aljaška je taký BYPAS zdrojov a energie pre Hodvábnu cestu vedúcu naprieč USA – a kvôli ktorej vlastne vznikol aj ZSSR – aby vzniklo reálne transsibírske prepojenie – pretože cár Mikuláš II. mal síce záujem na modernizácii Východnej Sibíri /o tom je ulúpený vlak s ruským zlatom počas VOSR a leví podiel čs. legií na tejto lúpeži – zrejme aj ako podmienka uznania ČSR v Pittsburgu/, ale Globálny prediktor ho nechal odstrániť práve kvôli zdrojovému prepojeniu – Aljaška – Sibír – samozrejme pod kontrolou GP, nie pod kontrolou Ruska.

    Takže otázka – prečo ten skurvený Západ zareagoval na ruské detičky ako hrozbu, a nie na tú Aljašku? A prečo Pjakin tiež na Aljašku nereagoval – lebo Západ nereagoval tiež? Ho ho hó! Pozor – existuje Pjakinovo vyjadrenie, v ktorom kritizuje lacný predaj Aljašky ako zradu Ruska, takže?
    Takže toto nechajme bokom, a späť ku klipu „Vova“

    Ak vynechám paranoju a konšpiráciu – som presvedčený, že Pjakin sa tentoraz mýli v analýze preto, že je jednak vyhecovaný a preťažený predvolebnou situáciou, a jednak preto, že stále sa snaží uvažovať len na úrovni – racionálnej, ale „Vova“ – je záležitosť intuitívna – ako to šťastné naštepenie tej skutočne dobrej hrušky!

    Pjakin teda podľa mňa, na problém s klipom „Vova“ pozerá jedine
    1/z pohľadu „pripútania“ /attachment/, čo je vec sociálnej psychológie a manipulácie,

    ale ja na klip pozerám

    2/z pohľadu archetypálnej – geneticky podmienenej etológie /druhové správanie sa/, čo je vec sociálnej antropológie!

    V komente ku článku na nwoo.og ku klipu „Vova“ som podrobnejšie vysvetlil ten efekt podvedomej ochrany detí, ktorý bohužiaľ nefunguje u vyslovených ľudských predátorov – pederasov, úchylákov, sociopatov, kanibalov – ktorí sú súčasťou periférie moci GP, ale ktorý určite funguje u 99% ľudskej populácie, dokonca aj v živočíšnej ríši – hlavne v rámci vnútrodruhových vzťahov. Bližšie sa týmto zaoberá etológia – náuka u správaní sa živočíšnych druhov aj človeka, a vývojová antropológia. Svoju obrovskú rolu v tomto ochrannom – neagresívnom správaní sa ku deťom a mláďatám – hrá FIZIOGNÓMIA mláďaťa a reakcia dospelého jedinca na jeho typický vzhľad, správanie – prejavy. Napríklad – typická roztomilosť a nešikovnosť a bezbrannosť – útlosť – nesignalizuje nebezpečie, lebka – jej tvárová časť – krátky nos, malé čeľuste, malé zuby, pomerne veľké otvorené neagresívne infantilné oči v pomere k tvári – celkovo z profilu krátka lebka mláďaťa s vysokým čelomm – ku lebke dospeláka s výraznými čelusťami a nosom – to všetko rozhoduje o spustení agresívneho, alebo naopak ochranného správania sa dospelého jedinca voči mláďaťu.

    Praktický príklad – prečo sa ženy a dievčatá stavajú do role naiviek, doširoka pri flirte otvárajú oči, prečo si zväčšujú oči maľovaním, prečo detinsky špúlia ústa – o tom to je!

    Takže ešte raz – celý marketing a sofistikovaná, veľmi veľmi premyslená reklama, dokáže dospelých pomocou detí veľmi efektívne zmanipulovať – viď „bezpečné auto“ v reklame s deckom na zadnom sedadle, zbierky na „pomoc deťom“ – tie ruské na Ukrajine sa za deti nepočítajú – lebo toľko nevydržia ani dospelí, a to sa nebavme o ďeťoch predierajúcich sa do školy fujavicou niekde v Jakutsku, že?

    Takže – aj keby mal pravdu Pjakin – že všetko s tým klipom „Vova“ je protiputinovská = vlastizradný komplot – V KONEČNOM EFEKTE! – napriek zadubenej materialistickej logike „permanentných boľševikov“ – „TIE DECKÁ“ z klipu „Vova“ – už sú zadefinované v podvedomí toho ľudského! sveta, ako „DETI POD OCHRANOU SVETOVÉHO SPOLOČENSTVA PROTI VOJNE S RUSKOM!“ – a GP Západné krídlo jačí – práve preto!

    „Do not panic – Mr. Pjakin!“

    Máme to v génoch!
    Deti pre záchranu mláďat vypadnutých z hniezd
    https://www.youtube.com/watch?v=rN5b4cSZlmM
    Extrémny prípad – keď vzhľad mláďaťa blokuje nepriateľskú-predátorskú reakciu v obvyklom trofickom vzťahu lovec – korisť /u človeka bežná ochtanná reakcia voši mláďatám veľkých predátorov pre človeka inak snrteľne nebezpečných/
    When the Lion Lies Down with the Lamb
    https://www.youtube.com/watch?v=MkP5uuhUb4Q
    MUST WATCH: A Lioness Adopts a baby antelope. A short documentary that will open your eyes.
    https://www.youtube.com/watch?v=mZw-1BfHFKM

    Komu to stále nezaplo – odporúčam opäť film – Dítě číslo 44 (2015) CZ-Dabing NOVINKA.avi na http://www.ulozto.net

    P.S. Táto kritika nech vás nemýli – voči pánovi Pjakinovi mám stále maximálny rešpekt a považujem ho za svojho učiteľa – a naopak – dúfam, že by ho to potešilo – ak je vnútorne objektívny, že existuje odôvodnene aj iný pohľad na vec – s odkazom na Dítě č. 44! Bola to šialená doba s totálnym zákazom – pod trestom smrti! – inak ako oficiálne uvažovať, „lebo vražda je plod kapitalizmu a v ZSSR teda nemôže existovať!“ – čo tvrdili HROMADNÍ VRAHOVIA psychopati z NKVD, ktorí strieľali ĽUDÍ čo len trochu podozrivých – ako mačky kurva!

    • Maroš napsal:

      ešte pár poznámok…
      1/ Štrukturované riadenie prebieha pomerne jednoducho – príkazom. Je to v podstate vojenský systém – prenášanie, delegovanie právomoci a úlohy. Avšak existuje aj jeho miernejšia forma – úradníčenie, a ešte miernejšia forma – menežment. V menežmente je aký taký priestor pre slobodnejšie rozhodovanie v zmysle – alternatívne dosiahnutie vytýčeného cieľa. Teda je tu aj priestor pre nové veci, avšak – cca 97% ľudí nie je ochotných vyskúšať nové veci – prosím nemýliť si to s proklamovanou „zmenou“. Teda – menežment stále patrí do kategórie riadenia typu „funkcionarizmus“ a v ňom stále platí tzv. Rogerovo pravidlo, ktoré znie:
      „Tvoj projekt ti schvália vtedy, keď nebudú zaň niesť zodpovednosť, avšak v prípade úspechu – budú mať na tomto úspechu svoj podiel!“

      V skratke – Pjakin je paranoicky vydesený z toho, že ľudia nadšení a inšpirovaní svetlejšou budúcnosťou Ruska, ktorou ich prebudil gosudar Putin, začali vymýšľať nové veci a svoje vlastné aktivity, lenže v Rusku poťažmo minimálne od dôb VOSR zotrvačne funguje funkcionarizmus totálnej totalitnej kontroly riadenia – vzťahový privlastňovací attachment – „éto maja zadáča bliať!“ – takže každý nový nápad vyvoláva vlnu podozrievania a strach zo straty kontroly, a každý, kto príde s iným riešením, je automaticky rezident – spiaci agent! Hovno! Ten rezident sa volá – boľševizmus! Nástroj GP, ktorým prediktor brzdí vývoj, nové myšlienky a ich uvádzanie!

      Otázka – jedna vec je KSB a DVTR ako metodika, ale ak VP SSSR vznikol ešte začiatkom 80-tych rokov – kde v piči boli títo výskumníci sovietskej spoločnosti, keď sa ZSSR cez Gorbačovovu perestrojku zrútil v období Jeľcinizmu? No boli v piči v archívoch – éto vsjo. Lenže teraz sa snažia vstupovať do politiky a riadiť procesy, len keby nefungoval ten skurvený funkcionarizmus a Rogerovo pravidlo, že? Skrátka – jeden nevie všetko, jeden na firmu nestačí, ale dvaja sú na riadenie firmy až príliš!

      2/ Putin je génius – ktorý sa riadi tým, čo vie. Existuje čínske príslovie: „Všetko zlé využi vo svoj prospech!“ JE to pravidlo AKTÍVNEHO prístupu k riešeniu prúseru. Aktívneho – na rozdiel od útrpného slovenského, a možno slovanského príslovia – „Všetko zlé je na niečo dobré.“ Tak fajn – najdi to dobré, a začni s tým pracovať. Takže Putin správne nakopal CENZOROV – hysterických „supervlastencov“, ktorí vidia za všetkým nekonvenčným špiónov a rezidentov Západu – aby ten projekt „Vova“ spracovala verejnosť, a nie agilní blbci – psy, ktoré zakaždým útočia na poštára s novou správou – lebo žiarlia na všetkY nové vzťahy – lebo žiarlia na svoj privlastňovací atTachment! Lebo tí magori psY /nie psi/ nechápu rozdiel medzi homo sapiens a človekom.
      3/ Lebo ak tvrdím, že 99% Ľudstva má v génoch podvedomú ochranu detí – mláďat ľudského rodu, tak zároveň netvrdím, že je to 99% zo 7 a pol miliardy homo sapiens na tejto planéte kurva! A sme pri meritu veci – prečo pán Pjakin hysteričí, keď sám – v definovaní Globálneho prediktora, ako riadiacej skupiny, ktorá v podstate požiera ľudstvo a ktorá bráni rozvoju jeho človečenstva, apeluje práve na kľúčovú ľudskosť, a niekto konečne prišiel intuitívne alebo VEDOME s nápadom – áno – využiť DETI – nie zneužiť deti, čo nie je to isté – aby prebudil V PODVEDOMÍ v celosvetovej verejnosť to ECCE HOMO! – AJHĽA ČLOVEK! AJHĽA DETI! – „Sme s tebou – strýko Vova!“

      A toto môže dopadnúť jedine dobre – pokiaľ však ľudia veria, že sú Ľudia a nie darwinovské opice – homo bolschewici. Pozri film Dítě č. 44…

      • el-motovidlo napsal:

        Maroš ,
        nechápem prečo používaš vulgarizmy tu v diskusii.
        Ak VP SSSR vznikol ešte v 80.rokoch ,…….kde v piiip boli títo výskumníci sovietskej spoločnosti?

        DVTR bola predložená riadiacim špičkám sovietskeho vedenia pred pádom ZSSR ,buď nepochopili o čo ide ,alebo tieto špičky pracovali zámerne na rozpad ZSSR.
        ZSSR s kádrami Trockistov nešiel zachrániť.
        Bol by si schopný v rámci Biblickeho kreditneho projektu zmeniť myslenie Trockistov v rámci krátkej doby?
        Prečo sa Slovensko nemôže /nechce / zbaviť Liberastov ?a to už je literatúra na leva-net dostupná ohľadom DVTR.

        • Maroš napsal:

          el – motovidlo – nechápeš, pretože nómen ómen – meno osud. Rodičia ti dali nejaké, ale ty si sa premenoval – tvoja vec.
          Tak si to konečne kurva zapamätaj – vyhrabem ti to z vyjadreni baby, ktorá učí takých kokotov, ako sú prezidenti – spoločenský a diplomatický protokol! A ten má jedno zásadné pravidlo – „Skutočná dáma nemá problém s ničím, kvázi dáma má problém so všetkym!“ Lebo to dáma nieje, len sprostá pózerská piča! Ako ty – „slušňácka“. Zjavne ťa pohlavné orgány nejako fascinujú – pre mňa sú to expresívne nástroje ako každé iné – slušne povedané – ty falošný lokaj hocičoho, čomu sa rozhodneš slúžiť – teraz si ohúrený KSB a DVTR – ale stále je to len model určitej náuky. Blbci ako ty z toho nakoniec urobia smetisko boľševizmu, islamizmu, budhizmu, atď. Ste ako malé jebnuté nenažraté deti, ktoré sa napchajú na vianoce – sviatky obžerstva všetkým možným, až ich potom rozbolí z toho brucho a pokazia každú pohodu. Keď ma teraz presvedčíš, že hovno po ananáse z tvojej rite nesmrdí ako hovno – tak ani tak sa ti neospravedlním, lebo pravdu ty hovoriť nikdy nebudeš. Pokrytec, riťopchaj so spasiteľským komplexom. Daj sa k jehovistom a choď „slušne“ v obleku a kravate roznášať ich sionistickú Strážnu vežu – ty El Magor!
          Už tie mátohy opäť obťažujú – plazia sa ako hady a tiene okolo bránok. Kurva jak neznášam takýchto „slušnákov“!

          • el-motovidlo napsal:

            Maroš ,
            si psychoTrockista.
            Navyše zámerne pracuješ na diskreditácii DVTR .

            • Maroš napsal:

              el motovidlo – pozri môj koment úplne dole – diskreditácia DVTR – je vec jej obsahu, nie môj komentár, ty idiot! Ja o jej obsahu nerozhodujem – ty idiot! Otázka pre teba – ty idiot – kam do piče bude smerovať DVTR, keď po úkladnej smrti generála Petrova, onedlho – nech mu Stvoriteľ dopraje dlhý život – zomrie staručký nežid Zaznobin, a nakoniec v tom zostane ako lektor sám – nežid Veličko? Ty idiot! Takí, ako ty – obrezanci aj hore – budete vytvárať – dotvárať – prekrúcať – kreovať a hlavne revidovať DVTR! A tomu hovoríš – kredibilita?
              Prečo nepoužívaš výraz náš – dôveryhodnosť?!

              • el-motovidlo napsal:

                Maroš,
                pôsobíš u Trockistov na ?
                http://www.dvtr.eu/diskuse/ksb-dvtr/
                Generál Petrov bol upozornený aké chyby robí .
                Si si istý ,že Aljaška bola predaná ?alebo len prenajatá.
                asi vieš ako Rusi vtipné nazývajú Aljašku -Ice Krym
                Je potrebné momentálne ozvučovat deje okolo Aljašky?ak GP sa nedarí úplne Perestrojka USA?ak Neocons vytvorili problémy pre GP,napr.aj cez Katalánsko?
                Čo je dôležitejšie,usilovať sa o Aljašku a tým pádom GP likvidovať riadenie ?alebo napomôcť pádu Pax Americana?nie som fanúšik GP samozrejme.
                Maroš ,
                škriekaš tu v komentároch ako pavián Matovič .

                • Robo napsal:

                  Človeku je z vás akurát zle. Normálne fyzicky zle z toho neuveriteľného smradu.

                • Maroš napsal:

                  el-magor – ja nekomentujem na žiadnych stránkach dvtr – naposledy a jediný krát som mal príspevok na leva-nete k Mřtvej vode – to je všetko, tak ma nezaťahuj – navyše – ani žiadneho Maroša som tam neobjavil – len nejakého Roba, tak ani nemusím reagovať, že to nie som ja. Matovič je majdanista, teda „užitočný“ – na tom sa snáď zhodneme. Paviani majú červené rite, ficovci červené kravaty. Slobodomurári sa o. i. delia na Modrých – ktorí ako Voda zaplavia Zem, Červených, ktorí ako Oheň spália nehodných, Čiernych – ktorí tento prach a popol zahrnú pod čiernu zem – invizítori, a Bielych – slobodných ako Vietor, ktorí majú vo všetkom čisté ruky /biele goliere/. Na Slovensku červení aj modrí pracujú pre bielych v pozadí. A keď už som pri tých farbách – tak len tak „konšpiratívne“ – popolavé zemité sako Pjakina nikomu nehovorí nič? Symbolická čierna košeľa – keď sa vyjadruje k témam, ktoré možno považovať za globálnu doktrínu – verdikt, prehlásenie, cezhraničný odkaz?
                  Ešte raz – globálny plán je NWO! Pokiaľ niekto v Rusku používa pojem – nový svetový poriadok, ale podľa predstavy Ruska – vyzerá to sľubne, ale som 100% presvedčený, že to bude len kontinentálna modifikácia s ohľadom na geo-regionálnu kultúru. Detto NWO v Papui Novej Giunei, NWO na Madagaskare, atď. – tak si nerob ilúzie, že DVTR nie je len antitéza k Harvardskému projektu – tak prečo nezamestnať ľudí na jej kreovaní, že? Pretože vy nevidíte to, čo vidím ja a možno ešte pár praktických ľudí – že z DVTR zásadne vypadol, či jej chýba – posratý „marketing a propagácia“ na jej presadenie v spoločnosti, vďaka čomu to pôsobí ako „sekta“ intelektuálov – spasiteľov sveta – uzavretú spoločnosť – myslené mentálne, ktorí však záhadne – nemajú projekt na jej presadenie – realizáciu!!! A prečo? No lebo realizovať „TO“ bude už niekto úplne iný – a ten si hrozienka už povyberá. A vy – „deti moje“, sa tu hrajte, designujte si podobu svojho sveta – ale sú to len vaše nápady, formy – bábovičky z piesku. Lebo GP zásadne realizuje len a len SVOJU PREDSTAVU – nie tú vašu – vy užitoční idioti – lebo ste, lebo ste naivní – k tomu slúžia idei „humanizmu a slobody“ – a biblický projekt – aby ste boli naivní! Puškin – po svojom fyzickom zmiznutí alias Alexander Dumas, odviedol geniálnu prácu na 300 rokov dopredu!
                  DVTR má jedinú praktickú výhodu – analýzu. To je aj jej účel. Ale už tá syntéza je záležitosť realizácie GP – a našincovi ostáva jedine – ako sa z toho výsledku vyserie!

  2. Robo napsal:

    Pjakin sa nepomýlil, Maroš.
    Pjakin je skurvený obrezaný vlastizradca a celý projekt kob slúži len na prevzatie moci, pre nič iné!
    Avšak nie prevzatie moci späť k nám, ale zas len k pár vyvoleným.
    Našťastie projekt kob nemá ani najmenšiu šancu.

    Pjakin Putina len zneužívaa vlastenci mu v skutočnosti vadia, samozrejme.

    • Maroš napsal:

      Robo – to, či sa Pjakin mýli, alebo nie a či ide o dobrý úmysel alebo nie – ešte uvidíme. S. Stalone nakrútil jeden diel Rockyho, v ktorom Rocky vytrénoval mladého borca, avšak nevybral si toho so správnou psychikou – ktorý nakoniec svojho trenéra napadol a znemožnil. Takých ambicióznych arogantných debilov je všade plno a nakoniec dopadnú vo svojej obmedzenosti – nedotknutosti poznaním – veľmi zle. hádaj, či medzi takých patrím aj ja. Keď tvrdím, že Pjakin ma naučil „boxovať“ – tak to ber ako fakt. Za koho budem boxovať, je výsostne moja vec – v tom mi nikdy nezabráni a nezabránila ani vlastná mater – o tom je môj život.

      Ad DVRT A KSB – Robo – neviň kladivo za to, že zatĺklo klinec nakrivo! DVTR A KSB sú nástroje a teda vždy záleží, kto s nimi narába. Ako so všetkým. Momentálne máme okrem nich k dispozícii ešte 2 alternatívy modelov spoločnosti – Harvardský projekt – parazitický, na úkor slovanských zdrojov, a Zeigaist – neomarxistické NWO. Ak máme nájsť riešenie, tak treba vychádzať nie z ich židovských zámerov, ale z ich židovských vedomostí – čo sú v skutočnosti naše vedomosti pod kontrolou židov. A potom treba spustiť tvorivý proces „Heuréka!“:
      1/ Zadaj si cieľ – môže to byť aj stav spoločnosti.
      2/ Zozbieraj všetko, čo o tom vieš, nevymýšľaj vymyslené /všetko už existuje v Matrixe, pozn./
      3/ VYSER SA NA VŠETKO! – choď spať, ožrať sa, na ryby, hrať karty, to je fuk – jeb sa na svoj cieľ!
      4/ Prišlo to! Heuréka! – Máš to!
      5/ Uveď „svoj“ /hovno tvoj/ nápad do reality!

      Akademické, „vedecké“ vedomosti sú len nástroje, skladačka, komponenty – a ako obvykle – vždy v nich niečo chýba. Ale najviac chýba ten tvorivý priestor – t. j. mimo konvencie, mimo ohraničeného chlievika, mimo akademickej pôdy. Pretože samotná akademická pôda nielen že je plná netvorivých blbcov, ale ona je v permanentnej diskusii stále o tom istom – ako my tu, a preto sa nikto tam nevie „vysrať“ na ten problém – oni totiž z toho problému žijú! A teda aj nechať pracovať svoje podvedomie a informačné pole – ktoré nefunguje ako statický archív – vyberieš si a je tam kde je stále, lebo informačné pole je svojbytný organizmus – meňavka, ktorý je schopný prísť za tým, kto ho nechá za sebovu prísť. Ako kniha, ktorá sa ti dostane do ruky v správnom čase. Vedieť sa vysrať na všetko v správnom čase, to sú tie vrátka pre informačné pole, aby mohlo prísť za tebou ono.

      Je to ako práca s „vlčou tmou“ – záchvatom z niečoho.
      Príklad – ženská doma stratí vzácnu náušnicu a začne ju hystericky hľadať. Pritom ju má pod nosom, ale hystéria spôsobila, že mozog vystrihol z jej pamäti obraz tej náušnice, takže ju nemôže vidieť. Baba sa nakoniec zmieri so stratou, vyberie spod štósu uterákov rum „do koláčikov“, glgne si, vysmoklí sa, nakoniec ten gold oželie a ukludní sa. A potom – o nejaký čas, jej padnú oči práve na stratenú náušnicu! „Ja sprostá, slepá!“ – nie – ty sprostá hysterická. Myslím, že aj Pjakin dostal vlčiu tmu – a to sa stáva, keď niekto stratí, alebo má pocit že stráca niečo pre neho veľmi cenné, dôležité. A môže sa to stať aj v prípade straty kontroly nad niečim. Bežná vec – nechajme to lístie opadnúť…, huby vyrastú samé…

      • Robo napsal:

        Maroš, ako by sme nemali?
        Máme to rovno pred nosom! Máme to, z čoho vychádzala Biblia a z čoho vychádzala aj kob!
        Máme naše vlastné dejiny, máme svoju múdrosť, ktorá nám bola skoro dokonale zabudnutá a ktorá sa ale zničiť nedá!
        Nájde si formu, ako sa vrátiť, uvidíš. Už je skoro tu.
        Máme to všetci v krvi, v Rodovej pamäti!

        Kob je rozbité kladivo..minimálne polovičné.

  3. geronimoh napsal:

    Pjakin je třída. Závistivci co jsou slepí a jen přebírají bludy z knížek a podobně, ho pomlouvají, chudáci.

    • Robo napsal:

      Narážaš na mňa, tak ti odpoviem, chytrak.
      Putin zaslúži akurát nakopat do gulí za kecy, čo pravidelne vypúšťa na adresu ukrajincov („nezaslúžia si pomoc“).

      A vy všetci…väčšina z vás, ste len hlúpe ovce.

      Hotové.

  4. jan nowak napsal:

    Ale ten pan Maroš píše ta~ky pja.kně že jo Hoši..
    .. a ROBOTI ! ! !
    .. na Pjakina koukám páč titul-ky Čist umim – ale radši mam ty kokomenty ; ))

    ps : Ale ty Geronemohowi nééé !

  5. jan nowak napsal:

    Geronemoh.. máš komenty jag zz Howinek..
    .. a Co nedělní chwilka poezie – nebude ???
    Ty seš jag :

    Marie Kabrhelowá

    ps : sory jako..
    2ps : pozdrawuj 2psY : ))

  6. jan nowak napsal:

    Geronemoh – wíš proč tady neni mistr Proud a už nikdy nebude ?
    Proto-že sem HO zastřelil..

    .. místo něj teď tady teď budeš Slintat ty : Q
    G.P. Putin w.r. – drže sse za KOULE : ))

  7. Jura napsal:

    Ona hlavně není kompatibilní Anastasií s védama a slovanstvim….. to má sloužit jen jako inspirace, ale ty jejich obřady se mají předělat aby sám nebyly chyby.

    Statoverci jsou totiž také davo-“elitarní“

  8. Maroš napsal:

    Vidím, že tu debata zamrzla na zdesení, že všetko by mohlo byť inak – a veruže aj je! Zajtra to tu rozbalím /linky, dokumenty, súvislosti – aby to nebola len úvaha/, len naznačím – budem sa zaoberať tým, že Robo má pravdu – aj keď nie vo všetkom, ale ten ním naznačený smer je cesta, ako sa k pravde dostať. Vylučovacou metódou – „Drahý, povedz – že to nie je pravda však?! Prosím prosím!“ A dostaneme sa k nej – bližšie – keď si preberieme rôzne úrovne užitočných idiotov – každý sme nejakým spôsobom užitočným idiotom – na svojom leveli. Pokiaľ chce nejaká ženská nasrať, či vydráždiť k reakcii svojho partnera – začne flirtovať – s užitočným idiotom, ktorý nemá potuchy o jej zámere.

    Podľa mňa – na Altaji ide do tuhého – v pozadí je snaha, aby židia v Rusku nestratili kontrolu na riadiacim informačným procesom – vlastenectvo nežidov je pre nich potenciálna hrozba – lebo do hry vtedy vstupujú analógie – židia JEDNOZNAČNE – áno, alebo nie, čo je zásadne iná káva, ako analógia – židia SKÔR áno?, alebo SKÔR nie!
    A o to sa – podľa mňa – hrá aj v kolektíve Vnútorného Prediktora – PRETOŽE!!! – z frakcie – „židia skôr nie“ – ostávajú nažive už len zostarnutý Zaznobin a Veličko – generála Petrova už zlikvidovali.
    A to je príležitosť pre frakciu – židia skôr áno a jednoznačne áno,
    do ktorej patrí ak Pjakin. Robo má pravdu v tom, že skutočne prebieha pohon na vlastencov, a ak si odmyslíme tých vyslovených idiotov – vojnových štváčov a jastrabov z klanu Žirinovského – na odstrel sú aj umiernení vlastenci – najmä samostatne uvažujúci a tvoriví ľudia – lenže majú tú „zlú vlastnosť“ – že sú to vlastenci – a to je opäť potenciálne nebezpečenstvo pre žido-masonskú mocenskú kliku. A hoci neprebiehajú naživo popravy vlastencov, ako počas stalinských čistiek po vojne – prebiehajú tie mediálne popravy. A jednu z nich vykonal na Anne Kuvyčkovej práve Pjakin. A na to, aby verejnosť poznala
    „spoločného nepriateľa“ – vytvára sa jeho obraz. A kto ten obraz vytvára – v informačnom poli? A je to – vlastenec = vlastizradca, ktorý je vlastizradcom preto, pretože VYBOČUJE z riadiaceho procesu, ktorý riadia hádajme kto. Pretože z neho niekto vyrobil užitočného idiota! Ako tá kurva, ktorá si potrebuje niečo vybaviť so svojím doterajším chlapom! Pjakin je v tomto jednoznačný – každá sólo akcia vlastencov je – vlastizrada! Dobrý vlastenec je len ten, ktorý sa nechá riadiť! Obávam sa, že sa ide podľa pravidla – „Najschopnejšieho gójima zabi! – ostatných presvedč, aby pracovali pre teba!“ A nech sa Rusi medzi sebou požerú sami! „Vlastenci vždy boli kanónen futer, tak čo!“
    Анна Кувычко – fyziognomicky originálna slovanská Ruska!
    http://www.mk.ru/politics/2017/11/14/deputat-gosdumy-zapisala-klip-o-gotovnosti-detey-umeret-za-putina.html

    Takže – ako hovoria židia – MORGEN…

    • Maroš napsal:

      …ešte nie morgen…
      NA POROVNANIE „Vova“ – SKÓŔE LAJKOV VA RUSKOM Y.T. a slovenskom Y.T.
      Анна Кувычко и кадеты (новое) skóre lajkov: 350 plus, 4.000 mínus! /ku 188.377 zhl./ = 11,4 x viac NEGATÍVNYCH z 0,02 hlasujúcich
      https://www.youtube.com/watch?v=NCpEaZRYluc
      U nás
      Strýko Vovo, sme s Tebou! skúre lajkov: 206 plus, 8 mínus /ku 9.358 zhl./
      = 25,8 x viac pozitívnych z 0,02 % hlasujúcich
      https://www.youtube.com/watch?v=AVBvyNhwgc0

      Takže – je to normálne, že Rusi akože nenávidia svoje vlastenectvo, ale my to ich vlastenectvo – ako cudzí – obdivujeme? NIE – TO NORMÁLNE NIE JE!
      Myslím to hlasovanie u nich! ???

      A na rane sú aj mladí Rusi žijúci mimo Ruska – z ich úprimnej snahy o pochopenie 2. svetovej vojny – keď sa plánovite mali navzájom vyvraždiť kvalitné biele národy – pervitínom cielene sfetovaní Nemci /nie len Hitlerovou charizmou – hralo sa na istotu/ a židoboľševickým /80%/ NKVD hnaní Rusi – teda – „aby VOJNA už nikdy nie!“ – tak z nich niekto vyrába v Nemecku ruských vlastizradcov! Kto? No predsa tí, ktorých doktrínou je Humanizmus a Tolerancia! A tak im túto doktrínu zhltli mladí pacifisti – z ktorých sa tak stali užitoční idioti – lebo majú snahu o mierové zblíženie Rusov s Nemcami. Lenže „takto nie“ – Rusov a Nemcov treba rozoštvávať – a tak sa z mladých „humanistov“ stávajú „vlastizradcovia“ – ktorí si nevážia obete svojich červenoarmejských dedov. Prosto – o tom je výroba užitočných idiotov – nikdy nesmie byť nič správne – ani tak – ani tak! Pretože títo mladí jednoducho nemajú pojem o sionistických demagogických psychopatoch sovietskeho rezimu počas 2. svetovej vojny, ako bol vojnový štváč – Ilja Ehrenburg!

      Článok: Žáci a školy jako zbraň proti Putinovi? Ruský student gymnázia v Bundestagu litoval německé vojenské zajatce.VIDEO
      „“Georgův příběh a má práce na projektu na mne silně zapůsobily,“ řekl dále. A pokračoval, že začal navštěvovat hroby německých zajatců v okolí sibiřského města Kopějsk. „Hluboce mne to sklíčilo, protože jsem viděl hroby lidí, kteří nevinně zemřeli, mnoho z nich přitom chtělo žít v míru a do války jít nechtěli.“ Student mluvil o „nevýslovných těžkostech“, kterým vojáci za války čelili, a svou ukončil vírou v naději, že „zdravý rozum na Zemi zvítězí a svět už nikdy znovu nezažije válku“.
      „Student se později obhajoval, že jeho projev byl,zkrácen, pro média se vyjádřila i jeho matka. A reagoval i Kreml, a to s tím, že chlapce se zastal. Dmitrij Peskov : “Obviňovat ho z nějakého zlého záměru a dokonce z propagace nacismu a tak dále,považujeme za nesprávné.” Peskov dále řekl, že je třeba se zaměřit se na sektor vzdělávání. (zdroj)“
      „PS: Pro autora písně “Strýčku Vovo” je vzorem Vysockij. A podle tohoto článku prý Vysockij předpověděl osud Putina.“
      https://aeronet.cz/news/zaci-a-skoly-jako-zbran-proti-putinovi-rusky-student-gymnazia-v-bundestagu-litoval-nemecke-vojenske-zajatce-video/

      Ilya Ehrenberg – človek …/by translator/
      Kto vynašiel „šesť miliónov“
      2-3-7
      Bol plodným spisovateľom, slávnym autorom rôznych románov a iných fiktívnych diel. Bol vrcholným sovietskym propagandistom počas druhej svetovej vojny. Bol to notoricky známy lhár a patologický príšer. Bol to Žid.
      Ako vedúci člen sovietskej sponzorovanej židovskej antifašistickej komisie sa Ilya Ehrenburg objavila na zbierkach na zbieranie finančných prostriedkov v Spojených štátoch, čím podporila komunistickú záležitosť pri zobrazovaní falošných mydiel múky údajne vyrobených Nemcami z mŕtvych mŕtvol Židia.
      Ale Ehrenburg bol snáď najznámejší pre svoju zúrivo proti nemeckú propagandu nenávisti počas druhej svetovej vojny. V tom vyzval sovietskych vojakov, aby zabili všetkých Nemcov, s ktorými sa stretli bez ľútosti. *
      Ilya Grigoryevich Ehrenburg
      27. januára 1891 – 31. augusta 1967
      V jednom letáku s názvom „Zabijte“, Ehrenburg podnietil jednoduchého ruského vojaka, aby sa s Nemcami zaobchádzalo ako s neľudským. Posledný odsek uvádza:
      „Nemci nie sú ľudskými bytosťami, odteraz je to najnebezpečnejšie prekliatie slovo“ nemčina „, odteraz sa slovo“ nemčina „stáva rýchlym, nemáme čo diskutovať, nebudeme sa vzrušovať. Ak zabijete aspoň jedného nemeckého dňa, stratíte ten deň … Ak nemôžete zabiť nemeckého človeka so strelou, potom ho zabite svojim bajonetom Ak vaša časť frontu je ticho a nie je tam žiadny boj, potom zabijete nemeckého medzičasom … Ak ste už zabili nemeckého, potom zabiť ďalšie – nie je pre nás nič zábavnejšie ako hromada nemeckých mŕtvol. Nezohrávajte len jednu vec: počet Nemcov, ktorých ste zabili, zabite Nemcov! … – Zabite Nemcov! Zabite! “
      A v ďalšom letáku: „Nemci musia byť zabití, človek musí zabiť … cítite sa chorý, cítite sa ako nočná mora v prsníku? … Zabite nemeckého! Ak ste spravodlivý muž svedomia – zabiť Nemec! … Zabite! “
      To je typické pre ustálenú diétu patologickej nenávisti, ktorú tento žid podával miliónom sovietskych vojakov, bezpečne umiestnený ďaleko od prednej strany. /frontu – pozn. k prekladu/
      Nehovoril to však len obyčajný nemecký vojak Ehrenburg, koho obvinil zo samotných krutostí, ktoré samy komunisti spáchali. Ehrenburské zapálené spisy boli v skutočnosti hlavným motivujúcim faktorom v orgiách vraždy a znásilnenia voči civilnému obyvateľstvu, ku ktorému došlo, keď sa sovietsky vojaci dostali do srdca Európy. Odvolávajúc sa na najnižšie, najviac neľudské inštinkty tejto bolševickej hordy, zopakoval svoju genocídu:
      V nemeckej rase nie je nič iné ako zlo, nie je medzi živými, nie je to jeden z tých ešte nenarodených, ale je to zlé! Dodržujte pravidlá súdruhu Stalina a vymažte fašistickú zviera raz a navždy vo svojej lair Použite silu a zlomte rasovú hrdosť týchto nemeckých žien, vezmite ich ako svoju zákonnú kořisti, zabite! „Ako ste sa búrliť ďalej, zabíjať, ste galantní vojaci Červenej armády.
      Korunujúci úspech Ehrenburgovej kariéry prišiel 22. decembra 1944, keď sa tento nenávistný diabol stal prvým človekom, ktorý spomenul kabalistickú postavu šiestich miliónov údajných židovských obetí národného socializmu, a potom začal zavádzať túto postavu do sovietskej propagandy.
      Po vojne sa spojil s ko-rasovým a ďalším propagandistom Vasily (Iosif Solomonovich) Grossmanom, aby vytvoril fiktívnu „čiernu knihu“ a položil základy toho, čo sa stalo známe ako „Holokaust“. Zvyšok je história.
      Ehrenburg nikdy nezabudol na svoje židovské korene a pred smrťou zabezpečil prevod svojich súkromných archívov do kmeňového kultového centra v Yad Vashem v Jeruzaleme.
      A tak je úplne vhodné, aby boli narodeniny tohto psychopatického lži-majstra zvolené ako deň, kedy si spomenúť na podvod, ktorý vytvoril a ktorý bol pôvodným vynálezcom.“
      http://rense.com/general75/ehr.htm

  9. Maroš napsal:

    Preklad cez google translator – interwiev s Annou Kuvyčko ku klipu „Vova“:
    - – -
    Anna Kuvynchko: Stydili sme sa, keď sa do vlasteneckých detí vlila vata z bahna
    Анна Кувычко: Нам было стыдно, когда ушат грязи вылили в адрес патриотически настроенных детей
    Štátna Duma námestník Anna Kuvichko. Foto: Televízny kanál „Tsargrad“

    Sociálne siete diskutujú o videu niekoľko dní, v ktorom zástupkyňa Štátnej Dumy Anna Kuvychko spolu s kandátmi z Volgogradu vykonáva vlasteneckú pieseň o Mamayev Kurgan

    Hosť vedúci televízny kanál „Tsargrad“ Andrej Afanasyev, člen Štátnej dumy výbor pre rodinu, ženy a deti Anna Kuzhichko.

    Andrei Afanasyev: Hlavným dôvodom informácií nie je samotný klip, ale reakcia na ne. Pretože poslanec Štátnej dumy z regiónu Volgograd na Mamayev Kurgan spolu s Kadetmi spieva pieseň … Toto je vlastenecká, dobrá a nepoškvrnená pieseň, za ktorú už ďakujem. Teraz neexistuje prakticky žiaden v povedomí verejnosti, vo verejnom masovom informačnom priestore. A taký výkrik začína. Navyše, keď naše liberálne médiá, otvorene financované zo zahraničia, volajú, je to jedna vec. Ale keď sa to stane s pomocou federálnych štátnych kanálov, spôsobí to najväčší počet otázok.

    Anna Kuvichko: Súhlasím s vami. Často sa pýtam: očakávali sme takúto reakciu? Samozrejme, že nie. A viete, pre nás bolo zjavenie obrovského množstva nečistôt, ktoré bolo nalievané na moju adresu, ako politiku, a to deťom. Pre mňa to bol skutočný šok. V istom zmysle som za to zodpovedný. Celé video sme urobili spoločne a rodičia sa stali iniciátormi. Ale tak či onak, stále sa cítim zodpovedný za takúto tvorivosť. Nehanbili sme sa. Stali sme sa hanbiť, keď sa vane bahna vyliala do adresy úplne vlasteneckých chlapcov a dievčat. Máte úplnú pravdu, keď hovoríte o pozícii federálnych kanálov. Myslím, že nastal čas nazvať veci svojimi vlastnými menami. Urobili sme to. Neskôr nám bolo povedané, že veľmi negatívny príbeh, o ktorom v súčasnosti hovoríme, bol názor autora a toto stanovisko sa nezhoduje s názorom redakčnej rady kanálu.

    AA: Federálny kanál, ktorý vlastní štát.

    AK: Neverím tomu, zo zrejmých dôvodov sme na začiatku mali priateľský dialóg so zástupcami kanála. A to, čo sme videli z dlhodobého hľadiska, som bol naozaj šokovaný. Som dosť skúsený politik a je nepravdepodobné, že by som mohol byť mätúci. Teraz premýšľam o tých chlapcoch a dievčatách, ktorí sa pozerali na tento príbeh a videli, že je to vlastenec jednoducho nie je módny, nie v trende. Tak to teraz robíte s tým?

    AA: Zrejme môžete byť za to potrestaný.

    AK: Len sa smiať, pokrčiť prst … Čo sa deje dnes nie je len nejaká hra, nie len mazaná. Verím, že ide o účelnú politiku podvodnej, imaginárnej tolerancie. Keď to nie je lepšie, nie je to lepšie, poďme mlčať. A potom sme veľmi riskovaní.

    AA: Ale na štátnej úrovni, hlásame jednu vec a v skutočnosti máme v krajine niečo úplne iné.

    AK: Vyhlasujeme postavenie slobody prejavu. Hovoríme o tom veľa.

    AA: Áno, samozrejme.

    AK: Keď chlapci a dievčatá na ich vôľu, podporované podporou ich rodičov, chodia na Mamajev Kurgan a vyjadria svoje stanovisko, nejako nikto neponáhľa kontaktovať rodičov alebo deti. Jednoducho viseli štítky a boli vysielaní. Myslím, že takéto veci sú dnes neprijateľné.

    AA: Čo ma ešte prekvapilo bolo to, že naša nádherná kreatívna inteligencia, všetky druhy Serebrennikov, učiteľov a ďalších Raikinov uvádzajú štátne, absolútne bláznivé, báječné peniaze a produkujú niečo, čo sa ani v slušnej spoločnosti nemôže vysloviť, povedať a diskutovať. Ako som to pochopil, bola to vaša osobná iniciatíva pri vytváraní tohto klipu. No, čo to znamená, aby si vytvoril klip o rozsahu krajiny, celý informačný priestor? Ihneď sa všetci vrhnú ako supuri, ak by sa len jeden tento výstrel ponoril.

    AK: V príbehu sme uviedli, že ide o nízkonákladovú klip. Dokonca vám poviem ešte viac, toto video bolo nakrútené na bežnom fotoaparáte a stálo nie viac ako 10 tisíc rubľov. To sú peniaze, o ktorých nemusíte ani hovoriť, pokiaľ ide o to, o čom diskutujeme a o čom dnes hovoríme.

    AA: Klip je vyrobený pre 10 tisíc rubľov?

    AK: Áno, 10 tisíc rubľov, celkové náklady na túto sériu videí. Nerozumiem tomu video. To sa nedá nazvať klipom, rozdelíme tieto koncepty. Takýto rozruch kritiky, pretože kadetovia sa zaoberajú zlým. Viete, na čo súhlasili? Predtým je potrebné vôbec premýšľať, ale potrebujeme vzdelanie všeobecne, čo bude viesť k budúcim kadetom.

    AA: Vojensko-vlastenecká.

    AK: Potrebujeme to, ak vidíme takéto videosekvencie.

    AA: Bola tu aj reakcia, keď sa spieva pieseň, naši verní priatelia sú námorníctvo a armáda. Kritici tvrdia, že deti by nemali mať takýchto priateľov.

    AK: Nemalo by to byť.

    AA: Musia byť knihy a hračky. Ale nešpecifikujú, kto je v súčasnosti zapojený do celého odvetvia detskej zábavy. Viete ako matka lepšia ako ja, aká nebezpečná a strašná je.

    AK: Áno.

    AA: Svojou logikou sa ukazuje, že vojensko-vlastenecká práca by mala byť riešená osobou od veku 18 rokov. Je už neskoro?

    AK: Som prekvapený vyhlásením tejto otázky. Prečo by mal určiť, čo potrebujeme a čo nie je potrebné. Mám dvoch synov. Chcel by som, aby šli do školy a dokončili Suvorovskú školu. Prečo títo ľudia určujú, čo je potrebné pre život rodičov detí – kadetov? To je ich postoj, to je ich názor. Prečo je to zakázané? Prečo boli doslova vtiahnutí do tohto prenasledovania? Čo je to za to?

    AA: Táto otázka by sa mala adresovať kolegom z hlavných kanálov. A očividne ľudia, ktorí ich požiadali, aby to urobili. V poslednej dobe každý, dokonca aj najzávažnejší projekt alebo iniciatíva, ktorú možno nazvať vlasteneckou, populárnou a pravoslávnou, spôsobuje obrovskú kritiku. Teraz kritizujeme len vlastencov, pravoslávnych a ruských. Ako sa to stalo?

    AK: Všetky tieto sú v jednom reťazci. Keď nám hovoria: prečo hovoríte, že máme silného prezidenta? No a ak áno, čo s tým urobíme? Prečo by sme o tom mali mlčať? Zastávam región Volgograd, ako ste povedali. Ako námestník som strávil veľa stretnutí v rámci regionálnych týždňov. Môžem povedať so všetkou zodpovednosťou: obyvatelia regiónu Volgograd podporujú nášho prezidenta ako silného vodcu. Prečo by sme sa o tom mali v rozpakoch, prečo by sme to nemali povedať? A práve po tretí raz, keď si prezreli ten istý videozáznam, o ktorom hovoríme dnes, chápem, že oči detí neklamú. A oni veria nášmu prezidentovi. Prečo by sa mali naučiť niečo iné? To je spôsob, ako položiť otázku.

    AA: Bitka o myšlienky mladšej generácie, samozrejme, nezačala včera, ale teraz získava len kolosálne váhy. Jedným z profilov vašej práce je vzdelávanie detí a práva rodín v našej krajine. Myslíte si, že budeme môcť brániť naše právo byť takým spôsobom, ako sme sa narodili, čo sme my?

    AK: Určite môžem povedať, že v medziach zástupcov síl urobím všetko pre posilnenie vlasteneckej výchovy. Aby naše deti pochopili, čo je vlastenec, ako sa s nimi zaobchádzať. Vykonajte všetko, čo je možné, aby sme posilnili rodiny už vo vzdelávaní našich detí. Teraz hovoríme o politike dvojitých noriem a v skutočnosti tie isté federálne kanály na jednej strane hovoria o tom, čo sa dnes venuje veľkej rodine, na druhej strane vidíte, aké programy sledujú naše deti. O čom môžeme hovoriť, aký druh výchovy? Samotná sloboda prejavu, o ktorej sa toľko hovorí, pracuje len bohužiaľ v rámci niektorých záujmov. Nahradenie konceptov je preto veľmi nebezpečné. Naši mladí ľudia musia byť doslovne zachránení. Situácia s touto skladbou a spôsob, akým chlapci vystupovali a spievali, ukazuje, že stále máme veľa práce v tomto smere.

    AA: Anna Alexandrovna, ďakujem vám. Želám vám úspech v tejto náročnej oblasti. A opýtajte sa vás, v mene a publikum televízneho kanála „Tsargrad“, aby ste sa nepozastavili.

    AK: Ďakujem za vašu podporu.
    https://tsargrad.tv/articles/anna-kuvychko-nam-bylo-stydno-kogda-ushat-grjazi-vylili-v-adres-patrioticheski-nastroennyh-detej_96872

    Poznámka – „Vova“ u Vietnamcov
    https://videosvn.org/video/xem-video-khong-kha-dung/4sO3WMtqBcs

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!