Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 27.11.2017

pjakin2017

Ruský analytik odpovídá ve svém pravidelném pořadu na otázky z těchto témat: vystoupení ruského školáka v Bundestagu s omluvou za zabíjení „nevinných“ vojáků Wehrmachtu a jeho propagandistické zneužití, intenzivní komunikace Putina s představiteli jiných států jako projev utváření Ruska jako centra koncentrace řízení, důvody odstoupení Plotnického z vedení LNR, průběh rozpoutání bolševické revoluce a zásadní role Československých legií při rozpoutání občanské války v Rusku, důvody ustanovení Ukrajiny jako samostatné republiky v rámci SSSR, zatčení korupčníka Sulejmana Kerimova ve Francii, symbolické události pro GP oznamující nutnost změny koncepce řízení, a další



loading...

128 Komentářů k Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 27.11.2017

  1. jop napsal:

    stáva sa z neho vykladač rozprávok.
    On je idológ, proruský, proelitný, je na strane elít.
    Finančné a kapitalistické Elity nie sú národ. Finančné a kapitalistické Elity sú paraziti každého národa.
    Pjakin je ideólog a obhajca ruských parazitických kapitalistických elít.
    Tých elít, ktoré okrádajú ten ruský národ presne rovnako, ako babiš, fico, mečiar, dzurinda, penta, jt, ppf a všetka podobná svoloč okradli slovákov a čechov

    • admin napsal:

      :-O
      Co to meleš za blbosti? Vždyť právě takovéto zdegenerované „elity“ skoro v každém videu dost tvrdě odsuzuje!

      • jop napsal:

        nemel,
        on odsudzuje tie „elity“ v rusku, ktoré nie sú proruské, plus odsudzuje americké. On je na strane proruských elít.
        Proruské elity nie sú národ, sú to len ruskí kapitalisti ktorí zarábajú na ruských ľuďoch.
        Najprv ten ruský národ okradli v privatizácii, teraz ho okrádajú na platoch a ty si myslíš, že oni sú ruski vlastenci?
        Vole, to aj Babiša môžeš nazvať českým vlastencom a Pentu sloveskými dobrodincami.

        Tí, ktorých obhajuje Pjakin, to sú ruskí Babišovia a ruskí penťáci.
        A ty si vúl.

        • proud napsal:

          Bez tech zbytecnejch urazek jope,admin neni neinteligentni hovado a umi si davat dve a dve dohromady!

        • admin napsal:

          Prostě lžeš, mnohokrát odsuzoval právě takovéto parazity a především ty ruské. Je to prakticky v každém jeho videu. Hledat to nebudu, každý se může přesvědčit sám.

          • Robo napsal:

            Musí predsa hovoriť (pjakin) 99% pravdy, aby mohol mať šancu na úspech.
            To však nič nemení na tom, že jopovi sa veriť nedá, pravda.

            A z Teba sa stal stúpenec Sekty Pjakinovej, žiaľ. Snáď len dočasne.
            Snáď prídeš časom i Ty na to, čo sú títo výtečníci zač..

            • Maroš napsal:

              Robo – nič v zlom, ale predstav si to veľké Slovanstvo s Marhuľom-Majským, ktorý vyštudoval ekonómiu a právo – aby mohol s tým – s nami poriadne vyjebať – narážam na Horizont, Fruniho atď. a takých zmrdov je tu na odstrel údajne 3 tisíc. A s rodinami naprogramovanými na parazitizmus – davo-elity. No – bude treba brakovať – ale oni majú repelent – Humanizmus a Toleranciu – poťažmo biblický projekt s odpúšťaním zmrdom. Čo s tým?

      • proud napsal:

        No admine,je to nazor a nezni zas tak spatne,kdyz se nad tim zamyslis,copak ze to hlasal marx a engels……..a jak to v praxi dopadlo? Z bolsevika udelali kriminalnika a trockista byl malem geroj……..presne obracene,jsou v tom mistri.

      • jop napsal:

        úplne zjednodušene

        proruské elity sú ruskí privatizéri a zlodeji, ktorí okradli ruský národ, ktorí tunelujú, rozkrádajú, ťahajú prachy zo štátnych a miestnych rozpočtov,
        ale nakradnuté prachy investujú aspom v určitej „primeranej miere“ v rusku.

        Nie proruské elity sú ruskí privatizéri a zlodeji, ktorí okradli ruský národ, ktorí tunelujú, rozkrádajú, ťahajú prachy zo štátnych a miestnych rozpočtov,
        ale nakradnuté prachy investujú iba v malej miere v rusku, lebo kapitál vyvážajú na západ.

        Putin sa niekde vyjadroval, že týmto zlodejom a privatizérom všetko prepáči, ale nech vyvezený kapitál vrátia do ruska. A nech sa mu nepletú do politiky.

        Rozumiete? Nikto z „elít“ nie je vlastenec a milovník nejakého zasratého ruského národa. Jediný rozdiel medzi týmito „pruruskými a neproruskými elitami“ je v tom, či nakradnuté prachy vyvezú z Ruska alebo investujú viacmenej v Rusku.

        Tí čo vrátia do ruska vyvezený nakradnutý kapitál sú podla Pjakina proruské „tie správne“ elity.
        Zlodeji, svoloč, ale „svoji“.

        Pjakin obhajuje tých, ktorí by mali tiež všetci visieť na kandelábroch za všetko nakradnuté.
        Lebo Pjakin vidí to čo robí Putin.

        Putin potrebuje vytvoriť pevnú skupinu „svojich“ bohatých kapitalistov, ktorí dokážu vzdorovať skupine amerických kapitalistov, teda amerických resp. západných elít.

        Putinovi ani Pjakinovi nevadí, že všetka tá „správna ruská elita“ je svoloč, ktorá ožobračila celý národ.
        Oni obaja iba potrebujú, aby kapitál ostal v rusku a tak tá budúca ruský elitná skupina bola dostatočne silná a mohla ekonomicky vzdorovať americkým elitám.

        Plus jedna dôležitá vec. Ak ruské elity majú prachy v ofšoroch, tak sú americkými elitami vydierateľní, ovplyvniteľní, lebo môžu stratiť tie prachy. To znamená, že ruské elity s prachmi v ofšoroch sa pod tlakom západu budú správať tak, ako chce západ, teda protirusky, protiputinovsky. Čiže sú slabý článok v reťazi, čo Putinovi vadí.

        Preto od nich Putin chce, aby prachy previedli naspäť a tak sa vymanili spod západného tlaku a zároveň tak môžu prestať podporovať protiruské postoje. Lebo už nebudú západom ovplyvnení, lebo prachy budú pekne ošetrené a chránené v rusku.

        Všetko čo Pjakin obhajuje sú „proruské“ elity. Elity ktoré ožobračili celý ruský národ. Pjakinovi absolútne nevadí, že tie „proruské“ elity ožobračujú ruský národ pekne po kapitalisticky naďalej. Jemu ide len o to, aby „proruské elity“ neprehrali americkým elitám.

        Je to len boj dvoch rôznych kapitalistických zoskupení, pričom obe strany treba obesiť na kandeláber a bude ľahšie celému svetu.

        Kua veď to je natoľko viditeľné a jednoduché, nedajte si stále oblbovať hlavy.

        Viete kto je skutočná národná elita ruska? Zaznobin, Petrov, Levašov a takýto ľudia.

        Skupina okolo Putina sú len oligarchická ruská svoloč okrádajúca rusko a bojujú s americkou svoločou, ktorá okráda celý svet.
        „Proruské elity“ si len chcú ochrániť svoje ruské koryto kde sa kŕmia. Aby im to nevyžrali západné elity.

        Ak to nechápete a čakáte na spasiteľa Putina z Ruska, tak ste hlúpi.

        • proud napsal:

          Ma to neco do sebe,ale zase to ma ty povestny ale.do Putina nevidime,ale muze bejt skutecnej vlastenec a me tak pripada,a jak vime,vybornej „sachista“ a hraje zrejme sachy nejen se zapadem,ale i doma,tezko si ted muze rozhazet svy elity,at jedny,nebo druhy,uz tak mu urcite hazej klacky pod nohy jen tim,ze myslej na sebe a ne na narod……….nezda se mi to tedy az tak jednoduchy a uz vubec ne takovy,abych Putina hodil pres palubu.Pjakin je vec jina a presne nevim za koho skutecne kope.

          • proud napsal:

            Na kazdej pad mi jeho „cteni tlustejch knih“ pekne smrdi.

            • admin napsal:

              A kolik těch knih z ksbpress.cz jsi už přečetl? Já zatím 5. A nemůžu si to vynachválit. Nejkvalitnější analytický materiál současnosti.
              Viděl jsem asi 90% Pjakinových videí, tak mám dobrý přehled, koho jak a proč podporuje a tak mohu s dobrým svědomím prohlásit, že to, co tu JOP píše, jsou úplný blbosti a úplně naruby.

              • proud napsal:

                To me tak trochu prekvapujes :-)

              • proud napsal:

                Precetl jsem malo,na to nemam cas,delat si predepsanej nazor a nestihat uz nic jinyho,zvlast kdyz k tomu potrebujes jeste slovnik cizich slov a spoustu casu k premejsleni,ledaze to proste jen hltas,coz je vemkoncem o nicem,jen z jednoho ovcanstvi do druhyho ;-)

                • proud napsal:

                  Protoze kdybys to opravdu cetl takzvane 3x a premejslel o tom co ctes a pak jeste znova s tim co uz jsi precetl a zaroven s realnou situaci,nenapsal bys nejspis co jsi napsal :-)

              • proud napsal:

                Problem vsech techhle jednostranne zamastnavajicich veci je ze te odvadeji od sebe sama a sundavaji te z onoho pomyslnyho mostu ze kteryho se divas nezucastnene na svet a tak o nem premejslis.Delaji te „zaujatym“.

                • admin napsal:

                  Ach jo, to si toho zase domejšlíš :-(
                  Takoví „chytráci“, kteří si dělají na něco názor, aniž by o tom něco věděli, mě fakt štvou. Je jich mnohem víc, než těch, kteří mají skutečné znalosti.
                  Jen se do toho podívej sám a udělej si vlastní názor. „Hltat“ se to nedá, je to na čtení dost náročný, je to studium a ne čtení.
                  A myslím, že vzhledem k hromadě jiných zdrojů a pramenů, které mám nastudované a které jsou i tady na tomto webu, si můžu dovolit tvrdit, že mám nezaujatý názor.

                • proud napsal:

                  Tak dobra,jdu na tvou notu,tak mi povez,kdyz ti to dalo takovej prehled,co z toho pro tebe plyne,co delat a jak to delat,jak to vidis,cim zacit a kde ;-)

                • admin napsal:

                  1) Co se týká přehledu, tak mi to můj dosavadní přehled rozšířilo především o podrobnější poznání dějin Ruska a to především novodobých.
                  2) Nejdůležitější je, že VPSSSR má vypracovaný systém a metodiku řízení sociálních supersystémů. Tj. definici pojmů a jejich vztahů, např. 6 priorit řízení, strukturní a nestrukturní řízení, typy psychiky, davo-elitářství a mnoho dalšího – ještě to nemám úplně nastudováno, přeci jen jsem toho četl poměrně málo vzhledem k tomu, kolik toho je k dispozici.
                  3) Každé tvrzení a závěr jsou pečlivě dokazovány a vyfutrovány argumenty. Text je zpracován dialektickou metodou, tj. jsou položeny otázky, navrženy hypotézy a prozkoumána jejich pravdivost.
                  4) Obecně se pohled tohoto kolektivu na svět a na řízení světa shoduje s výzkumníky a publicisty na západě, z čehož mnoho bylo publikováno zde na tomto webu. A protože už to dělají od konce 70. let, tak to potvrzuje správnost výsledků. VP SSSR tomu akorát dodává systém a řád a mnoho dalších podrobností.
                  5) Celkově se svět nachází pod vlivem Biblického projektu zotročení lidstva ve jménu Boha, kdy je cílem konstruktérů tohoto projektu davo-elitářská společnost snadno ovladatelných lidí – biorobotů.
                  6) Tento projekt začal od starého Egypta, ale má samozřejmě hlubší kořeny.
                  7) Cílem VP SSSR je pomoci vzniku civilizace svobodných a samostatně myslících lidí, bez zbytečných válek, parazitování a ničení přírody.
                  8) Prvořadým nástrojem je vzdělávání a informování o tom, jak, kým a proč je lidstvo řízeno a co je s tím možné dělat.
                  9) Jak už jsem psal na začátku, studium „tlustých knih“ VP SSSR není v rozporu s ničím, co už známe, ale obohatí to mnoha dalšími podrobnostmi a souvislostmi a umožní mnohem lepší chápání procesů v sociálních systémech.
                  10) Kolektiv VP SSSR pracuje stále a vydává postupně analýzy všech podstatných oblastí života a všech důležitých historických událostí a procesů z hlediska vlastní metodiky. A za těch několik desítek let už toho vydali opravdu hodně.
                  11) Co dělat? Osvojovat si tuhle metodiku a znalosti a s její pomocí osvobozovat sebe i ostatní a pracovat v zájmu svém, své rodiny, vlasti a lidstva.

                • proud napsal:

                  Tos mi ale Honziku na to nejdulezitejsi neodpovedel…..

                • jop napsal:

                  Maroš

                  Psychológia.“ – snáď „účel svätí prostriedky“ – čo je príslovie Jezuitov – teda prostriedky aj v rozpore s morálkou – a tu už je oficiálne proti zásadám KOB – a analógia účelového biblického odpúšťania zmrdom, ktorý kradnú buď priamo pre nás ako biele kone, alebo koncentrujú lúpený majetok, ktorý potom vieme ľahko zhabať na kope. A to už nie sú zásady KOB, ale zásady KGB. Lenže KGB v psledných časoch svojej existencie už spolupracovala so Syndikátom. Viď 1989, 1991

                  to nie je moja psychológia, to je psychológia ktorou sa riadi Putin lebo sa to v konečnom dôsledku, tak ako to opisujem, prejaví v ruskej ekonomike. Že sa vytvorí tvrdé ruské jadro ruských kapitalistov.

                  Plus Putin bol predsa hlavným šéfom KGB, ak to o ňom neviete. Bol najvyšším riaditeľom celej tajnej služby Ruska, niekedy od rokov 1995. A aj predtým bol na najvyšších postoch KGB, jeho na úlohu šéfa dlho pripravovali.
                  Takže je možné, že jeho kandidátka mala dávno podporu od GP. GP, ktorý sám naplánoval a riadil zničenie SOCIALISTICKÉHO ZSSR a vytvorenie kapitalistického RUSKA pod taktovkou KGB.
                  Zároveň kapitalistické Rusko je nový ale už „kapitalistický antipól“ ku americkým neoconom.

                  Rozdeľ a panuj.

                  Neoconi najprv bojovali v studenej vojne proti „socializmu“, ten padol, teraz bojujú proti tvrdému ruskému kapitalizmu. Musí byť protivník, musia byť antipóly. Rozdel a panuj, GP takto riadi a ovláda tento svet.

                  Divadlo pre masy a zároveň spôsob ako udržať neoconov na krátkej reťazi pre psa.

                • jop napsal:

                  oprava,
                  tento môj komentár má byť ako odpoveď pre maroša, preto ho zopakujem tam kde patrí

              • jop napsal:

                admin

                riť palovu máš pravdu.

                Keď budú mať ruskí privatizéri v Rusku funkčné ekonomické závody, tak predsa budú chcieť naďalej zarábať, a tak akosi mimochodom budú musieť svoje investície v tom rusku chrániť.
                Takže sa z nich stanú tak mimochodom „PRORUSKí VÝROBCOVIA“, lebo chceš nechceš, ak máš závod v rusku, tak sa oň staráš.

                Obyčajná psychológia. Ak Putin dotlačí zlodejov k tomu, aby vrátili kapitál do ruska, a platí predsa pravidlo „prachy sa musia točiť“, tak sa tie prachy točia v rusku a zasratí zlodeji, ktorí predtým okradli národ, musia potom chrániť ruskú ekonomiku, lebo chránia svoje vlastné podniky.

                Psychológia je sviňa, ten Putin naozaj vytvára „proruskú elitu“, ktorá má potom záujem budovať ruskú ekonomiku. Lebo inak prídu o vložené prachy.
                Aj negri z afriky alebo arabáši sa stanú „proruskou elitou“ ak v tom rusku za svoje prachy postavia závod a budú chcieť aby im zarábal.

                Problém je v tom, že ten ruský, africký alebo arabášsky kapitalista je len parazitický kapitalista, lebo celý parazitický kapitalizmus ….
                Plus ten proruský ale aj neproruský rus predtým okradol ruský národ o tú sumu, ktorú on „zarobil“ predtým privatizáciou, korupciu, mafiánstvom

                Samozrejme je to zložitejšie, ale podstata je taká ako tvrdím.

                Ak rus nakradol a vyviedol prachy von z ruska, žije v Londýne, je mu nasrať na celé rusko.
                Ak sa dá Putinom presvedčiť aby sa vrátil, tak jeho prachy sa začnú točiť v rusku a on bude mať záujem aby v tom rusku zarábal. Stane sa „proruský“.
                Preto im putin slúbil, že ich nebude vyšetrovať, nebude im nakradnuté odoberať, všetko im zlegalizuje, len nech sa vrátia.
                Psychológia.

                • jop napsal:

                  len doplnok

                  proruské elity sú len skupina kapitalistov, ktorí svoje prachy točia v rusku. To že sú to zlodeji, mafiáni, korupčníci, privatizéri zadarmo a podobná svoloč nikoho nezaujíma.

                  Vy si pletiete pojmy, myslíte si, že ak Pjakin povie „proruské elity“, že sú to elity na strane ruského národa, že sú to vlastenci, že sú to spravodliví a dobrí Slovania, že sú to bojovníci za ruský národ.

                  HOVNO

                  Sú to len ruskí parazitickí kapitalisti, zlodeji, mafiáni, korupčníci, zbohatnuté svine, ktorí si chcú uchrániť svoje ruské koryto, aby mohli naďalej ožobračovať a okrádať ten ruský národ iba oni
                  a
                  aby sa im do ICH Ruského Koryta so žrádlom nedostali západné elitné kapitalistické parazitické svine.

                  Pjakin nehovorí o vlastencoch bojujúcich za národ. Pjakin ruský národ pokladá za hlupákov, nezaujíma ho ruský národ. On obhajuje iba „proruské elity“

                • Jura napsal:

                  O co ti jde Jop?
                  Četl jsi některou z analýz/knih VP SSSS?

                  Pokud ano, tak bys věděl, že označení elita z úst Pjakina není pochvala … v písemné podobě vždy používají „elita“ cca ve smyslu pseudo-elita

                  Hlavním protivníkem je systém davo-“elitářství“ a GP je jen tím davo-“elitářským“ systémem, který je nejefektivnější z ostatních davo-“elitářských“ systémů a ostatní systémy si dokáže přes různé triky omotat okolo prstu tak, že mu slouží.

                  Putin o nikoho jiného než alespoň o část „elity“ nemůže opřít a tak to dělá.

                  Jasně můžeme se bavit o tom, jestli je to od něj konečný cíl nebo dočasná taktika.

                  Každopádně konečný cíl VP SSSR je odstranění davo-“elitarismu“.

                • jop napsal:

                  Jura

                  mýliš sa

                  Pjakin je ideológ a podporuje Putina a skupinu „proruských elít“ okolo Putina.
                  Ja tvrdím, že žiadne kapitalistické „národné ruské elity“ okolo Putina neexistujú, že je to len ruské zoskupenie kapitalistických parazitov a nijaká zmena davo-elitárskeho systému od nich nepríde. Lebo oni sú tie „elity“, ktoré ten dav okrádajú.

                  Pjakin mal inú rétoriku predtým, teraz už len podporuje skupinu okolo Putina, že vraj oni sú tí praví slovania čo zachránia rusko.
                  Koho chlieb ješ …………….
                  Pjakin už presvedčil aj mnohých z vás tu na serveri.

                  Ja tvrdím že hovno, že Pjakin podporou Putina sa stal jeden z tých, ktorým ten davo-elitársky systém vyhovuje.
                  Aj Putinovi vyhovuje davo-elitársky systém.
                  Každej tej proruskej elite, ktorú tak obraňuje Pjakin vyhovuje delenie na dav a elity.

                  Ja som dav, ja so plebejec, mne Pjakinova podpora ruských elít hovorí o tom, že on je už na opačnej strane barikády ako ja.
                  On je na opačnej strane barikády ako vy, to len vy si myslíte že on patrí k vám. Mýlite sa, vy len nechápete, že vaše želania a želania Pjakina a „proruských elít“ nie sú rovnaké.

                  Vaše želania taktiež nie sú v záujme elít okolo Putina.
                  Putin je hlava tvrdého kapitalistického klanu, ktorý momentálne okráda celé rusko.
                  V v ňom vidíte záchrancu slovanov.

                  Hovno

                  študujte ruské reálie, zistite si čo sa robí v ruskom vzdelávacom systéme. Ako Putin hovno robí v mnohých oblastiach, v ktorých má psiu povinnosť konať ako hlava štátu. Pletiete si rétoriku so skutočnosťou. Neviete nič o ruských reáliach.

                  Ja nemám nič proti kobistom, ale sú ťažkí na čítanie, nie sú pragmatici, nemajú riešenia situácie a nemajú plán ako to všetko zmeniť a nemajú návrh ako má tá lepšia budúcnosť vypadať. Tie knihy sú ťažké na chápanie, lebo je to v podstatnej miere len akési filozoficko-ideologické tliachanie skupiny „vysokých intelektuálov“ bez praktickej hodnoty.

                  Jura, jediný kto môže zmeniť tvoj život k lepšiemu si ty. Nepomôže ti Pjakin.
                  Putin ako superelita je vždy a vždy bude opačná strana barikády ako ty.

                  Ty si dav, Putin a jeho klan sú elity. Myslíš že Putin a jeho klan chcú stratiť svoje elitné postavenie, prísť o svoje závody, o svoje vily, jachty, miliardy???????????????
                  Myslíš si, že tie nimi „sprivatizované“ závody, banky, bane, pôdu, nehnutelnosti, nakradnuté kapitály chcú „vrátiť“ nejakému zasratému hlúpemu ruskému národu???? Aby sa ruský národ mal lepšie, tak oni vrátia svoje závody národu????
                  To si vážne myslíš?

                  A ak s podľa teba Putin musí oprieť o časť tej skorumpovanej elity, tak to znamená, že Putin je jediný spravodlivý človek v celom rusku!
                  Kaddáfi mal okolo 200 miliárd, Hussein mal bohvie kolko stoviek miliárd, posraný Babiš si nakradol pár miliárd.
                  Ty si myslíš, že Putin ako hlava ruska nič nenakradol, že on nemá sto-dvesto miliárd dolárov? Že on je jediný čestný človek v celom rusku?
                  V jeho skupine sú jeho priatelia z Leningradu, bratia tréneri z jeho džudistického klubu. Ktorí sa počas jeho vládnutia stali multimiliardármi, odhad majetku minimálne 50-80 miliárd dolárov. Bez neho by ostali trénermi v klube.
                  Ty aj po takomto fakte naozaj myslíš, že Putin nie je multimiliardár?
                  Ktorý multimiliardár má záujem zničiť davo-elitársky systém a stratiť svoje miliardy?

                  Putin bojuje proti oligarchickému zoskupeniu západu, ale to z neho nerobí zástancu obyčajných ľudí, ruského národa, slovanov.
                  On je multimiliardár, elita, jeho „ruský“ oligarchický klan okráda celé rusko.
                  Bojuje s oligarchami západu.
                  Nič viac, boj o ruské koryto.

                • Ivana napsal:

                  Ano Jope, teď jsi to popsal přesně. Putin to má velmi dobře promyšlené, takže podporuje jenom ty kapitalisty, kteří nechávají své peníze v Rusku a nevyvádějí je do cizích bank. Fakt, že ti kapitalisti okrádají lidi, momentálně Putin neřeší, teď jde o záchranu Ruska, o jeho ekonomickou stabilitu..

                • jop napsal:

                  Ivana

                  Putin je jeden z tých, ktorí okrádajú to Rusko. To že by to rusko okradli ešte viac západné elity, viem, ale to nie je argument, že Putin a jeho klan sú tí „dobrí“ lebo oni okrádajú menej ako tí západní.
                  Putin potrebuje stabilné rusko, lebo jeho klan sa tu kŕmi. Ak sa rusko dostane do „majetku“ západu, tak koryto pre putinov klan skončí.
                  Putin nie je záchranca rusku lebo chce zachrániť rusko, on len ochraňuje svoje ruské koryto.

                  Práve si potvrdila to čo ja tvrdím. Ja nehovorím, že Putin Rusku škodí viac ako západ. Ja tvrdím, že Putin je len menšie zlo, ale je stále zlo ktoré škodí celému ruskému národu. Lebo putinov klan sa takí istí oligarchovia ako babiš a všetka česká multimiliadárska svoloč, ktorá okráda každého čecha.
                  Aj babiš vyrába v ćechách, „platí dane väčšinou“ v čechách – ale okráda každého, jeho zisky jeho agrofertu ničia českú pôdu, tuneluje rozpočty cez dotácie – ale vyrába v čechách.
                  Babiš je malý český zlodej, ktorý tuneluje čechy ale pracuje v čechách. Český škodca.
                  Prečo potom neobhajujete multimiliardára babiša s jeho klanom, pracujúceho kapitalisticky v čechách ale obhajujete multimiliardára putina s jeho klanom, pracujúceho kapitalisticky v rusku.
                  Väčšina babišových krokov škodí českej spoločnosti, per huba je ochranca čiech.
                  Putin to isté, per huba je ochranca ruska, reálne ho tuneluje a chce aby tunelári to rusko tunelovali naďalej

                • proud napsal:

                  „Putin je jeden z tých, ktorí okrádajú to Rusko. To že by to rusko okradli ešte viac západné elity, viem, ale to nie je argument, že Putin a jeho klan sú tí „dobrí“ lebo oni okrádajú menej ako tí západní.
                  Putin potrebuje stabilné rusko, lebo jeho klan sa tu kŕmi. Ak sa rusko dostane do „majetku“ západu, tak koryto pre putinov klan skončí.
                  Putin nie je záchranca rusku lebo chce zachrániť rusko, on len ochraňuje svoje ruské koryto.“………….kdybys mi mohl tohle tvrzeni nejak verohodne dolozit,byl bych ti vdecnej! Ze podporuje s tim souhlasim,je politik,navic zrejme hodne dobrej diky svymu lidskymu potencialu,kterej ale stoji v rozporu s tim co pises,nejde bejt Clovekem a zlodejem,jen jednim,nebo druhym……..Uz jsem psal ze je vynikajicim „sachistou“,ale jsou veci kterejma se musi ridit pri jednotlivejch tazich,aby neztratil celou partii a s ni celej turnaj.Taky nerikam v nasem pripade pojdte vsichni na ne a zacneme znova a lip,protoze vim presne jak by to skoncilo,ale rikam zacneme kazdej sam sebou a ovlivnujme nase okoli,pak se organizujme,konejme,vychovavejme a pak to otocime,respektive otoci se to vlastne pak uz „samo“(obrazne). Vsechno ma svuj cas a svuj mechanizmus,preskakovat nelze.

                • jop napsal:

                  Ivana doplnenie

                  vy od Putina čakáte niečo, čo on nikdy nesplní. Vy si myslíte, že on ochraňuje rusko a možno ochráni slovanov.
                  Mýlite sa, on ochraňuje len svoje ruské koryto kde sa kŕmi jeho klan.
                  Vy niečo čakáte, lebo si myslíte, že Putin je taký ako vy.
                  Hovno.

                  Putin je multimiliardár, elita a vy ste malí plebejci, ktorí čakajú na záchranu, ktorá nepríde.
                  Namiesto toho, aby ste sa sami začali zachraňovať. vy čakáte na spásu od putina, ktorá nepríde.
                  Ak sem do čiech príde ruský kapitalista, člen putinovho klanu, vy si myslíte že on vám dá nemecký plat?
                  Hovno.
                  Skúpi pôdu, zničí výrobou okolie, dostane dotácie z rozpočtu, dá natolko nízke platy ako sa len dá.

                  Čo vy kurva čakáte od ruského oligarchu putina?
                  Čo vy kurva čakáte od proruských elitných kapitalistov?
                  Že sú to „Slovania“ a s nimi sa budete „mať dobre“
                  Čo vám všetkým zmrdom tupým lenivým jebe v hlave?

                  Ste leniví sa sami začať zachraňovať a zároveň ste zbabelí přizdisráči!

                  Komu sa moje komenty nepáčia, serem na vás.
                  Dúfam však, že aspom určitej časti čitateľov to pomôže uvidieť a pochopiť realitu. Lebo aj malá časť klamstva vo veľkej časti pravdy tú realitu dokáže skryť.

                  Jedna časť klamstva je v tom, že samotný GP pomáha dať Putinovi OBRAZ akéhosi budúceho záchrancu ruska, slovanov, planéty.
                  Putin je pre GP potrebný, aby sa rusi nevzbúrili a ľudia hovno robili pre svoju záchranu.
                  Šak načo sám niečo robiť, ten veľký spravodlivý Putin ma zachráni.
                  Hovno.

                  Putin je súčasť toho divadla, aby ste vy ostali len pasívnymi divákmi a nestali sa aktérmi predstavenia.
                  Putin je súčasť plánu, ako vás udržať v pasivite, lebo on vás zachráni.
                  To si len vy myslíte, že vás zachráni.
                  Presne táto vaša pasivita je to, čo GP potrebuje.
                  Gratulujem, máte presne ten typ myslenia, ktorý vyhovuje pre GP. Ste dobre vycvičení nemysliaci bioroboti

                • proud napsal:

                  To je prave ten tvuj problem jope,ze na vsechny seres a kdekoho mas za nepritele,za nepritele mam kdekoho sice taky,nebo spis za neutralniho,za vyslovenyho nepritele az kdyz se odkope,a jen do doby kdy se neprokazu,lip,kdy si neprokazu opak,ale rozhodne neseru na ostatni,bech nich jsem naprostym hovnem a nic nemuzu dokazat,az na „malickosti“.Jak muzu chtit aby me lidi poslouchali co rikam a cetli co pisu kdyz se k nim budu chovat hur nez ti oligarchove,politici a vlastizradna svoloc proti kterejm vystupuju? A proc se mam tak chovat k lidem stejnejm jako jsem sam a pro ktery chci to nejlepsi jako skrz ne i pro sebe?……..Mel by sis sam krapet usporadat a promyslet hodnotovy zebricky……Ledazes nam prisel vynadat a vsechnu praci zastanes sam,ty nam prece ukazes,ze?;-) :-)))))))))))))))))

                • jop napsal:

                  videl so Matrix?

                  je zaujímavé, ale tam ten čierny hlavný herec každého spiaceho v matrixe označil za nepriateľa prebudených.
                  Vieš prečo?
                  lEBO TO NAOZAJ BOLI NEPRIATELIA, LEBO SLúžILI MATRIXU. Lebo ich pasivita a každodenný život podporovali matrix.

                  Ja miestnych čitateľov nemám za nepriateľov, mne ide len o to, že pomôžem tým, ktorí sa chcú zobudiť.
                  Tí ktorí sa nechcú zobudiť ma nezaujímajú, rešpektujem ich prianie spať naďalej, seriem na nich.
                  Každý kto sa zobudiť chce, tak chápe, že jemu ale ani trochu nenadávam. Len pomáham. Tu naozaj ide o prístup čitateľa, ktorý alebo chápe čo píšem, alebo odmieta chápať.
                  Ja píšem tie dlhé traktáty preto, aby každý mohol pochopiť, lebo to množstvo malých nuansí a malých vysvetlení otvára celý obraz s jeho množstvom rôznych aspektov. Obraz sa vždy skladá z obrovského množstva malých vysvetlení.

                  ako vidíš, už píšem veľmi zriedkavo, nevidím zmysel dokolečka sa opakovať a o 3 dni bude diskusia znovu zabudnutá.

                • proud napsal:

                  Vem si ten pomer probuzeny-spici a vyjde ti ze aby nase snazeni k necemu bylo,je potreba probouzet spici,ne na ne srat a urazet je,jinak s tema probuzenejma nic nedokazes.Neber matrix doslova,je to jen film i kdyz nejakej skrytej vyznam ma,otazka i u nej je jakej presne a presne kolik jich ma,kdyz se dostal na platna kin,jinak by ani nebylo povoleny ho natocit.Vidis,a tady je napriklad ten rozdil mezi tebou a Putinem :-)))))))))))))))))).Ty jdes hlavou proti zdi,on ji pouziva tak aby zed nerozbil a jednou mu patrila…..bez krveproliti ;-)

                • Jura napsal:

                  Jope, nad ideologickou mocí (označil jsi tak Pjakina) je ještě konceptuální … a v ní jde o myšlenky a o cíle, kam se bude lidstvo vyvíjet.

                  Svět je v takové situaci, že ty myšlenky o změně cílů vývoje lidstva bublají v Rusku. Aby mohly dále bublat, musí Rusko přežít.

                  V letech 1996-8 žádný klan kolem Putina neexistoval, pár kamarádů se scházelo na dáčách a bavili se o zašlé slávě a katastrofě, která přišla a o tom, co by se s tím dalo udělat aby nepřišla ještě horší.

                  Vím co chci já, tuším co chtějí síly, které za Putinem stojí a bez nich by si neškrtl. Je mi jasné, že může používat jen ty figurky, které jsou na šachovnici a pohybují se výukou jim předprogramovaným způsobem.

                  … a po pravdě ti nemám co vytknout, tak jak to vidíš je to možné taky vidět. … jen to nevidím tak černě.

                • jop napsal:

                  Jura

                  … a po pravdě ti nemám co vytknout, tak jak to vidíš je to možné taky vidět. … jen to nevidím tak černě

                  Raduj sa dnes, zajtra bude horšie. :-(

                  Možno máš pravdu ty, ja to dopúšťam, že to nie je až také čierne.

                  Čo keď mám tú pravdu ja?
                  Dopúšťaš to alebo to principiálne odmietaš ako nemožné?
                  A ak to dopúšťaš, tak čo ak tú pravdu mám ja???????
                  Čo ak je to ešte horšie?

                • Jura napsal:

                  Jop, jestli máš pravdu ty, a Putin je v bledě růžovým to co máme my, tak alespoň zařídil přežití Ruska … a díky tomu se tam formují 2 skupiny od kterých si slibuji změny.
                  On se k ani k jedné nepřihlásil veřejně, já však chápu určité náznaky, že se k nim přihlásil neveřejně.

                  A i kdyby i tak jsem neměl pravdu, tak stejně nemám co s tím jinýho udělat (v Rusku).

                  Tady dělám co umím.

                • jop napsal:

                  Jura

                  a díky tomu se tam formují 2 skupiny od kterých si slibuji změny.

                  prosím vysvetli, aké dve skupiny, aké čakáš zmeny a hlavne PREČO čakáš také zmeny ktoré si práve spomenul.
                  Odkiaľ tieto dve skupiny pochádzajú, aké majú podľa teba ciele.
                  Sú to zástancovia kapitalizmu alebo národní zástancovia ktorí chcú vrátiť nimi samými nakradnuté závody ruskému ľudu?
                  Čo vlastne chcú?
                  Daj prosím argumenty, nie len svoje želania a vysvetli prečo čakáš tie zmeny ktoré čakáš.
                  Lebo ľudia si často zamieňajú svoje želania založené len na prianí s argumentami.

                  Keď začneš argumentovať, vyvráť mi moje argumenty, že aj ja čakám zmeny, ale len vo vytvorení silnej ruskej skupiny kapitalistov, ktorí budú naďalej parazitovať na tom ruskom národe, ale aj parazitovať všade tam, kde si svoje závody postavia.
                  Ja súhlasím s tým, že ak sa ruský kapitál nebude vyvážať, tak to v nejakej miere zlepší životnú úroveň rusov. Ale to nie je cieľ, lebo cieľ kapitalistov je parazitovať, zisky, korupcia.

                  Rozumieš to čo ja tvrdím?
                  Že ja nevidím rozdiel medzi ruským elitným kapitalistom alebo západným elitným kapitalistom.
                  Obaja rovnako parazitujú na každom plebejcovi, obaja sú súčasťou elít, národnosť nehrá rozdiel.
                  Že celý kapitalizmus je založený na elitách okrádajúcich dav a ja odmietam obhajovať „proruské elity“ len preto, že nevyvážajú kapitál z ruska, a teda sa len nejakým náhodným pobočným efektom zvýši životná úroveň v rusku!!!

                  Ja stále vidím elity, je jedno či sú proruské, či sú neproruské, či sú západné, ktoré okrádaju mňa! Lebo ja som člen davu, ty si člen davu!
                  Proruským elitám vyhovuje presne ten davo-elitársky systém, ktorá mňa ničí.
                  Všetkým elitám vyhovuje davo-elitársky systém. Proruské elity okolo Putina vznikli ako súčasť elít, vždy budú elitami, vždy budú tvojim aj mojim nepriateľom! Lebo oni sú priama časť tých elít a ja som DAV.

                  Presvedči čitateľov, že sa mýlim ja.
                  Pomôž im.
                  Ja ti odpoviem

                • proud napsal:

                  Dobre napsany :-)

                • Jura napsal:

                  Jop, o kus níž vedu ideologický spor s Robem (a týká se i tvojí věci).

                  Mě jsi v prvé chvíli naštval kritikou Putina, ale ona je svým způsobem oprávněná….. ale pak jsem si uvědomil, že koukáš na stejné věci jako já, jen je hodnotíš jinak. ….

                  Špatně je davo-“elitarismus“ v jakékoliv podobě.
                  Liberálně buržoasní projekt je jedna z jeho forem. Ve výsledku jsou tedy špatně jak západní, tak ruští kapitalisté. Ti ruští, pokud budu pracovat na Rusko dávají šanci s tím davo-“elitarismem“ něco udělat … pokud by nepracovali tak Rusko bude rozparcelováno i se všemi případnými bublajícími projekty.

                  Lidmi se lidi teprve musí stát … a stát se jimi musí i dnešní kapitalisté, židé, atp.

                  Kde vykořisťování vzniklo? (v době prvobytně pospolné ještě nebylo)
                  A co je je prapříčinou? …. a tu je třeba najít a opravit.

                  Na tuhle otázku se snaží odpovědět dva proudy … Anastasie a KSB. (ostatní jedou v různých modifikacích davo-“elitarismu“).

                  Jedno je 10 knih a miliony čtenářů. Druhý je 40 knih a druhý cca 60 – tam je čtenářů míň, ale potenciál na změnu možná větší.

                • Maroš napsal:

                  Jop – „Psychológia.“ – snáď „účel svätí prostriedky“ – čo je príslovie Jezuitov – teda prostriedky aj v rozpore s morálkou – a tu už je oficiálne proti zásadám KOB – a analógia účelového biblického odpúšťania zmrdom, ktorý kradnú buď priamo pre nás ako biele kone, alebo koncentrujú lúpený majetok, ktorý potom vieme ľahko zhabať na kope. A to už nie sú zásady KOB, ale zásady KGB. Lenže KGB v psledných časoch svojej existencie už spolupracovala so – Syndikátom. Viď 1989, 1991.
                  A to je sakra rozdiel medzi idealizovaným Maťkom Spravodlivým, ktorý nemusel nikde kradnúť, „lebo mu všetko patrilo odjakživa“.
                  „Boľševizmus“ je založený na prechodnom vlastníctve – je to židovina exekuovaného sadu, ktorý ti potom niekto dá do prenájmu – aby si ho zveľadil – a potom ti ho zhabú opäť. Tu ide len o level – kto je väčší predátor. Ani Putinov syn nie je žiadne béčko – a možno ide práve o taký formát koncentrácie a organizácie peňazí – aby práve naňho neukazovali prstom. A to nepredáva plyn do zapaľovačov /možno nemnóžko toho butánu/.

                • jop napsal:

                  Jura,

                  prepáč za nátlak, ale neodpovedal si ani na jednu z mojich otázok. Nemáš odpovede?
                  Pridávam ďalšie otázky.
                  Prečo si myslíš, že proruské elity sú cestou na zničenie davo-elitárskeho systému, ak sú priamou časťou ktorá má z davo-elitarizmu úžitok?
                  Zavádzaš tým ľudí, lebo znovu im vkladáš do hlavy výhovorky a alibi na vlastné neschopnosť.
                  Že nič nemusia sami urobiť, že Putin aj proruské elity predsa len nejako zrušia ten davoelitarizmus.
                  Hovno.
                  Alebo ho zrušíme sami, my, plebejci, spolu so zničením západných elít,
                  spolu so zničením západných klanov,
                  spolu so zničením proruských aj neproruských elít,
                  spolu so zničením putinovho klanu,

                  alebo

                  alebo ostaneme ožobračovaným davom a budú nás ožobračovať naďalej aj západné klany aj putinov klan,
                  budú nás ožobraťovať naďalej aj západné aj proruské aj neproruské elity.

                  Lebo spolu so zrušením davoelitarizmu skončí aj putin, aj GP, aj neoconi.

                  Ale opakujem, neodpovedal si na otázku, prečo si myslíš, že nás takzvané „proruské elity“ zachránia.
                  Prečo by to robili?, keďže oni vznikli parazitovaním na rusoch a okradnutím celého ruského národa privatizáciou. Teda to, čo národ spolu vytvoril po vojne si ukradli určití ľudia a stali za z nich „elity“, proruské aj neproruské.
                  Prečo by tí títo sociopati a psychopati mali začať pomáhať, ak ťa predtým okradli???? Veď top je len totálne naivná túžba, lebo nechápeš že zlodej ťa okradol a dúfaš že ťa začne chrániť. To len ty nechápeš myslenie zlodeja.

                  Ani KOB ani Anastasia ťa nezachránia, sám musíš urobiť každý krok na svoju záchranu. To že si si prečítal ich knižky je síce pekné, ale hovno to pomôže k tvojej záchrane.

                  Čakám tvoje odpovede.

                • proud napsal:

                  „Alebo ho zrušíme sami, my, plebejci, spolu so zničením západných elít,
                  spolu so zničením západných klanov,
                  spolu so zničením proruských aj neproruských elít,“……..to s Putinem jsem vynechal zamerne,protoze to neni jisty,nevime jak politika a jak on osobne,co planuje dal,ze? ;-)

                  „Prečo by to robili?, keďže oni vznikli parazitovaním na rusoch a okradnutím celého ruského národa privatizáciou. Teda to, čo národ spolu vytvoril po vojne si ukradli určití ľudia a stali za z nich „elity“, proruské aj neproruské.
                  Prečo by tí títo sociopati a psychopati mali začať pomáhať, ak ťa predtým okradli???? Veď top je len totálne naivná túžba, lebo nechápeš že zlodej ťa okradol a dúfaš že ťa začne chrániť. To len ty nechápeš myslenie zlodeja.

                  Ani KOB ani Anastasia ťa nezachránia, sám musíš urobiť každý krok na svoju záchranu. To že si si prečítal ich knižky je síce pekné, ale hovno to pomôže k tvojej záchrane.“……….dobre napsany,mas potencial:-).Jen jeste trochu maknout sam „na sobe“,jako na sobe,svym pristupu k ostatnim,ale to se podda,prijdes na to :-)

                • Jura napsal:

                  Sorry … abych odpověděl musím vylistovat nahoru a tvoje poslední a předposlední otázky nevidím (jen nějaký z 6.12.), takže odpovídám pouze popaměti.

                  Já si myslím co si myslím – do toho si kecat nenechám.
                  Co si myslíš ty, jsem přece uznal, že je možné v tom co se děje vidět. … takže nejprve jsi mě sice naštval, proto jsem s tebou začal diskutovat, poté, co jsem pochopil, že to tak můžeš vidět, tak tu potřebu ti cokoliv vyvracet již nemám.

                  A jak ti jednoduše vysvětlit svojí pozici nevím, pokusil jsem se a u tebe nepochopení mne spíše roste, než by se snižovalo.

                  Proruské elity v Rusku nejsou prostředkem ke změně davo-“elitarismu“. Jsou jen dočasným spojencem, aby Rusko mohlo pokračovat svou vlastní cestou. Z jediného důvodu – nemůžeš hrát najednou proti všem …. zkus si nějaký sport třeba fotbal zahrát 1x Messi proti jedenáctka Horní Lhoty z okresního přeboru. Samotný Messi by dostal nakládačku.

                  Putin prostě potřebuje, aby mu jeho nařízení prezidenta někdo vyplnil. A to by se nedělo, kdyby byli všichni proti němu.

                  No a odstranění předchozí „elity“ bez vychované nové náhrady většinou končí katastrofou. Je tedy lepší část předchozí „elity“ donutit pracovat na svoje cíle.

          • jop napsal:

            ale.do Putina nevidime

            SERIEM NA TO čO „MOžNO“ Má pUTIN V HLAVE, LEBO VšETKY JEHO PRAKTICKé KROKY HOVORIA O TOM, žE MáM Tú PRAVDU JA.

            To aj o kápovi z nemeckého koncentráku môžeš povedať, aký je to skvelý otec, ako sa skvele stará o svoje dve deti. Ale ja vidím a viem, že je to kápo z koncentráku, ktorý likviduje ľudí.

            Nepoužívajte argument čo má putin v hlave. Pozerajte iba na o, čo skutočne robí a aké sú reálne následky toho čo robí.
            Alebo prečo nerobí to, čo by robiť mal, keby bol ten „ozajstný národný vlastenec“. To nehovorím o politike, ale o jeho ničnerobení v ruských reáliach

            • Július napsal:

              Toto, čo ty píšeš je ťažká problematika. Putin v Rusku niekoĺkokrát zvýšil životnú úroveň celej ruskej populácie. Aby toho bolo viac, tak by musel zmeniť celý spoločensko -ekonomický systém na nejaký socialistický a znárodniť.
              V prostredí súčasného sveta, by sa Rusko stalo niečím ako vydedenec alias Severné Kórea. Bolo by pod obrovským embargom celosvetového nadnárodného kapitálu.Okrem toho by Čína získala výsadné a luxusné postavenie, pretože by využila výhody, ktoré by Rusko tou zmenou stratilo, keby sa Rusko takto stiahlo zo svetového diana zmenou spoločensko – ekonomického systému.Putin je proste šachista, pokračuje po krokoch a buduje multipolárny svet. Až dokáže dostatočne oslabiť západný blok, tak sa uvidí čo ďalej.
              Až by Rusko ponechal len západným žralokom, tak si myslíš, že by tam bola teraz forma štátokapitalizmu ako teraz ? Kdeže, Rusko by už neexistovalo ako štát, krajina by bola rozdelená , Západ by totálne drancoval územia a Rusi by zakapávali pod genocídou ako otroci, vačšina ruských žien by robila prostitútky.
              Vieš, jop, nie je toto také jednoznačné a jednoduché.
              Cieľom Putina je vytvoriť multipolárny svet, do ktorého pritiahne čoraz viac štátov na základe spolupráce a nie na parazitizme.
              To sa mu izoláciou nepodarí. A okrem toho niečo také buduje v prostredí nepriateľstva Západu voči Rusku všetkými hybridnými metódami.
              Myslíš, že by Putinovi prešlo znárodnenie, keď doteraz nemá Rusko plnú zvrchovanosť ?
              Trocha reality je treba..

              • Julek napsal:

                Putin není jenom dobrým šachistou, je i dobrým teoretikem marxismu a křesťanem. Pochopil, že když spojí křesťanství (jako nadstavbu) a marxismus (jako základnu), tak vytvoří úspěšný stát.
                Z jeho postupných kroků je zřejmé, že v Rusku za jeho vlády došlo k stabilizaci a k zpětnému zestátnění klíčových odvětví hospodářství, pracuje se na převodu centrálního bankovnictví do rukou státu atd. Ruské pravostavné křesťanství je základem vyhlášené státní ideologie ..

                • Jura napsal:

                  Řekl bych spíše, že RPC měla být použita k posílení Ruské státnosti za situace, kdy katolíci kolabují pod hesly o vítání migrantů.
                  No, ale oni se moc akceschopnými neukázali, takže se Putin na jaře setkal s hiearchou staroobřadníků.

              • Maroš napsal:

                Július – aj svojich psov musíš riadne nakŕmiť, inak ťa zvrhnú ako vodcu, napadnú a roztrhajú. Psom aspoň kosti, keď už my to mäso.

                • Maroš napsal:

                  Putin na rozdiel od tých „atlantských“ imbecilov – „po nás potopa“ – vylágrovať všetky zdroje a neponechať žiaden potenciál na obnovu – „tú hrsť pšenice na osiatie“, má jednoznačne zmysel pre mieru a obnovu – veď sa predsa nemieni upiť k smrti a „chuj s tým“ ako Jeľcin.
                  Je to Gosudar – a pre Harvard asi robiť nechce, alebo mu to neponúkli.

                • jop napsal:

                  Maroš

                  Putin na rozdiel od tých „atlantských“ imbecilov – „po nás potopa“ – vylágrovať všetky zdroje a neponechať žiaden potenciál na obnovu – „tú hrsť pšenice na osiatie“, má jednoznačne zmysel pre mieru a obnovu

                  samozrejme, nie je blázon, má mozog.
                  Lebo každému volovi je jasné, že ak rusko kľakne ekonomicky, tak „proruskej elite“ vyschne prúd žrádla do koryta a sami nebudú mať kde sa kŕmiť.
                  Takže každý normálny musí nechať pšenicu na zasiatie na budúci rok.

                  Rozdiel medzi Putinom a západnou elitou je v tom, že Putin musí udržovať ruské koryto „provozuschopné“ a západné elity ho chcú len vycucať. Prirodzene, lebo rusko nie je pre západ miesto kde žijú, je to len zdroj.
                  Putin sa o rusko musí starať, aby nevyschlo, lebo sa chce kŕmiť a mať za sebou silu. Je to jeho sídlo.
                  Globálne aj Západné elity sa takto starajú o Švajčiarsko, ktoré majú ako bydlisko, o Austráliu, možno ešte o nejaké štáty kde tie sídla chcú mať.
                  Americkí neoconi sa takto starajú viacmenej o USA, ich zisky sa aj vytvárajú v podstatnej miere v USA a aj sa stekajú do USA, a tak obyčajní američania majú z tých ziskov tiež zvýšenú životnú úroveň. Rovnako ako ako rusi majú zvýšenú životnú úroveň z vynúteného ekonomického správania sa „proruských elít“ chrániacich svoje investície v rusku.

                  Ale zároveň Globálne elity potrebujú znížiť spotrebu USA, tak medzi GP a americkými elitami nastal rozpor. Lebo americkým elitám je jedno že sa rusko rozpadne, naopak GP potrebuje rusko ako antipól k americkým neoconom.
                  GP tak chtiac nechtiac podporuje Putina, dovtedy kým budú neoconi silní.

                • proud napsal:

                  No neni jim to jedno,protoze nadnarodni koncerny sidlej i v Americe,ale neporcujou si Zemi podle jednotlivejch zemi,ale podle zisku,taky by radi Rusko,respektive jeho bohatstvi a z Rusu otroky……jako z nas.

                • proud napsal:

                  Oni se nektery GP elity a bezny elity,at americky,nebo jakykoliv jiny na vyssi urovni vzajemne prolinaji v zajmech.GP neni jen ten vyslovene „zlej“,ovsemze ono „zlo“ vnima kazdej jinak,jinak treba Babis,jinak ty,jinak majitel jednoho obchudku,jinak majitel retezce supermarketu……..jelikoz za celou dobu lidsky existence jsme nebyli schopni jasne urcit hranice dobra a zla,tedy „ocamcad pocamcad“,mame je jen co se kriminality tejka a podobne,cim vejs,tim jsou ty hranice „rozamazanejsi“ az mizej vlivem penez a moci uplne a ridej se pouhym okamzitym zajmem a zajmem planovanym,neboli kdo ma ten ma,jak ziskal je az druhotny.

            • proud napsal:

              „Nepoužívajte argument čo má putin v hlave. Pozerajte iba na o, čo skutočne robí a aké sú reálne následky toho čo robí.“…………..samozrejme nesouhlasim,neplet jablka s hruskama,jedna vec je Putin a druha vec je jeho polityika,vsad se ze by dost veci udelal jinak,dost jich urychlil,dost zrusil….atd,ale je to „sachista“ a vi co dela s vyhledem do budoucna,svym zpusobem jede podobne jako GP,nelze to nevidet.Vsimni si ze ti netvrdim,ze neni previt,ale presto se ho zastavam,protoze si myslim ze neni,ale samozrejme to nevim urcite a je to jen muj nazor,stejne jako je nekoho jinyho jeho zboznovani a druhyho nenavist k nemu.

    • Jura napsal:

      Myslíš Pjakina nebo Putina? …

      Myslím, že je dostatečně dobře vysvětleno, že většina „elit“ jede v předprogramovaných módech. Je možné pracovat s tím předprogamováním, ale to je věc postupná. Nikdo nemůže vyhrát, když bude bojovat proti všem.

      Takže Putin dělá tu věc, že jde krok za krokem … a ano v danou chvíli potřebuje alespoň část elit (v určitých módech), aby ho podporovala a umožnila mu udělat další krok.

      Nic víc, nic míň. Pjakin to jen ozvučuje, aby jsme to chápali.

  2. Maroš napsal:

    Ha ha ha! Dajte si do súvislosti Alexandra Puškina – po jeho údajnej smrti alias Alexandra Dumasa /dumať = myslieť/- a máte scenár gnostických iluminátov „liberté egalité fraternité“ = „humanizmus a tolerancia“ – kde IDEOVO slabší = podliehajúci klamstvu, zakape tak ako vždy = periféria moci GP! Pjakin kope za „nezávislosť“ moci ruských židov na GP – čo je top level – hry „divide et impera“. Inak – SPOR = sanskrtský-VÉDSKY výraz pre VOJNU! GP FUNGUJE NA ROZVRATE AŽ VLASTNEJ RODINY – to sú tie hniezda s dvoma orlími hlavami – Kain a Ábel!

    Je mi ľúto – ale jedna je vec veľmi dobrej analýzy Pjakina – a druhá vec je je úmysel! Stále platí pravidlo – „Kto s čím zachádza – s tým aj schádza:“

    Akože – „Bez boľševizmu = nevybočovať!“ – ni krok! – je základná brzda vývoja zo strany GP! = Pjakinova doktrína! Teraz je otázka – „keďže každý úrovňou svojich vedomostí pracujeme v prospech seba a úrovňou svojej nevedomosti v prospech iných = GP“ – na akom leveli funguje V.V.Pjakin – ako UŽITOČNÝ IDIOT?!

    Poznámka – jednoducho neviem prežrieť jeho úvod o 6.armáde Nemecka – to je až taký kokot, ktorý nechápe guľku do hlavy za odmietnutie rozkazu – teda gulečníkový rozstrel – OK! – mám šancu na prežitie – a potom budem riešiť ostatné?

    • Maroš napsal:

      … lebo v NKVD bolo až 80% židov! Nikdy nebojovali v čele frontu!
      Takýto vyjebanci – politruci – vojnoví štváči – sú prítomní vo všetkých mocenských systémoch! Odporúčam pozrieť film Nezlomný na http://www.ulozto.net
      Ma základe skutočného príbehu – stroskotanú posádku amerického bombardéru nakoniec vylovila japonská vojnová loď – a skutočné peklo sa len začalo – v podobe psychopata – agilného veliteľa zajateckého tábora – ktorý nikdy v živote nebojoval!

      Pjakin ma neskutočne nasral týmto svojím prístupom k vojne – pretože tí, ktorí ju zažili na vlastnej koži – tie zverstvá – sa za to hanbia, a chcú zabudnúť – ale tí, ktorí manipulujú – Pjakin – tak to stále pitvajú! Ešte raz – píše sa slovanský rok 7526 – od podpísania Veľkého mieru v Ázii!

      • proud napsal:

        Zajimavy,tvoje zavery,ale nejak mi nesedej i kdyz sem tam rikas neco podobnyho co ja,ale jen podobnyho……
        napriklad:“„Bez boľševizmu = nevybočovať!“ – ni krok!“=picovina,ty taky neroznas bolsevika od trockisty,se mi zda.
        dal:„keďže každý úrovňou svojich vedomostí pracujeme v prospech seba a úrovňou svojej nevedomosti v prospech iných = GP“….dalsi picovina,protoze to muze bejt tak,ale i jinak v nekonecnym mnozstvi moznosti.GP na tvoje vedomosti sere,protoze k tem jeho se nedostanes,bude porad napred,dokud je neodevzda vsem.
        a dal: „pretože tí, ktorí ju zažili na vlastnej koži – tie zverstvá – sa za to hanbia, a chcú zabudnúť“…….to jsi vzal kde,zverstva delaji vzdycky vsechny strany,otazka je vzdycky individualni,kdo a proc to ktery zverstvo udelal,dalsi otazka je co se povazuje za zverstvo a co uz ne,specialne ve valce.Valka je vymozenost stad a ovcanu,protoze obcani by do ni sli taky,postrilet ty kdo za ni jsou zodpovedni,vsichni spolu. Na to si jeste budeme muset chvilku pockat,ale prijde to urcite.Jinak zverstva jsou obrovsky tema,delal je temer kazdej kdo zachranoval svoje lidi,nebo lidi vubec, kdyz prislo na ziskavani informaci v terenu.Tady jsme u toho jak je doro a zlo relativni a jak se prolina.Sam bych delal znova co jsem musel udelat abych zachranil „nevinny“,zhnusenej tim nejsem,jina cesta neexistovala,ledaze bych byl ten „hodnej“ a nechal civilisty svymu osudu…..

        • Maroš napsal:

          Proudest – tvoja doktrína – úloha – program – je – znefunkčniť – zneistiť VŠETKO! Si kokot! – ktorý bez problému zneistí aj vlastnú existenciu – taký enzým totálneho rozkladu! Choď do piče rozkladať vlastnú matku ktorá ťa porodila! SKAP! Si piča – skúšobná raketa s modulom na sebazničenie – a toto zavádzaš – s požehnaním admina – sem! Z ostatných webov ťa vykopali – tu funguješ ako záloha nejakého vírusu na pokusy. OK! Osobne som presvedčený – že základom rozvratu sú zasiate pochybnosti – ergo – MUSÍME VEDIEŤ = GNOSTIKA – takže aj keby som ťa najradšej nakopal do piče – tolerujem ťa ako skúšobný etalón – aby sme si rozumeli – vyvrátiť Proudove pochybnosti – bez ohľadu na ich zlomyseľný BOĽŠEVICKÝ rozvratnícky úmysel = PREKOPAŤ SA K POKLADU – K PRAVDE!

          Proude – čisto súkromne – skús mi vyvrátiť to, že si nenapomáhal v „amerike“ zlikvidovať Nepelu – ber to ako rozstrel.

          • proud napsal:

            „Proudest – tvoja doktrína – úloha – program – je – znefunkčniť – zneistiť VŠETKO! „………..velmi spravne!!! Presne tak jednam sam se vsim s cim prijdu do styku nez si to dostatecne overim a dokazu to oduvodnit,kdyz nedokazu,zustava to v rovine teorie,vice ci mene pravdepodobny,ale porad jenom teorie,a to znamena ze je neco mozny az teprv kdyz se to na 100% prokaze,jinak je to muze bejt,ale nemusi!!! A ty specialne nadhazujes,ale nevysvetlujes,neobhajujes,nevyvracismhazes odkazy,ale jen zridka,pokud vubec,neco ze svy hlavy,co si o takovejch myslim nebudu psat,protoze je to jejich vec,ale urcite si je nekam zarazuju.

          • proud napsal:

            A davej pozor jak mluvis o matce nekoho koho neznas,a ji teprve ne,zmrde zidovskej,nastrcenej!!! S tyebou cobole mel tata vychcat diru do snehu a ne te zplodit,kretene!!!

          • proud napsal:

            Kdo je Nepela? Mam pocit ze to bejval krasobruslar,coz me nikdy nebralo.Jsem lovec hosane,zvirat i lidi.Ted uz v klidu,zmenily se podminky,ted uz jestli se neprestanes srat do moji rodiny muzu lovit akorat tak tebe,ale to te nemusi zajimat,stejne si ani neuvedomis odkud prilitla a ze vubec,kdyz se rozhodnu te navstivit.V Americe se zije uplne jinak,nepochopis kdyz nezkusis,na to uz je pro tebe pozde,a jelikoz se cejtim cechoslovakem a vlastencem,hadej jestli bych kohokoliv z nasich lidi pomahal nejak poskodit,krome vlastizradcu a jak vidis,i opravdovejch kretenu co si myslej ze jsou na internetu anonymni……..

            • Maroš napsal:

              Proude – výsada eštebákov, ktorí boli natoľko spoľahliví, že ich komančský režim posielal loviť aj do Ameriky emigrantov z ČSSR, ktorí boli mediálne známi. A to ešte nerozoberám komando určené na likvidáciu politických odporcov tu! Takže nech sa páči – ty RE-mington. Aj ja mám otvorený účet.

              • proud napsal:

                Vidis,o tom ani nevim,ze by nekdo lovil nas emigranty,ja znal jen lovce drogovejch magnatu,mimo USA,ale ne mimo Ameriku :-).Jeste se trochu snaz tam kde jsem nejvic haklivej a potkame se…….kolem leta…..zima mi nesedi a snih uz vubec ne,treba si nekde prectes proc,protoze to evidentne sam nevymyslis ;-)))

                • jan nowak napsal:

                  .. šmarjá – nech HO TY ty ty mřoži ………………… MRoži !
                  sexy Michaela

                  ps: nech ho mě.. sem řek , že poteče Kref !

              • proud napsal:

                Prevedls to do osobni roviny,s timhle uz nwoo a diskuse nema co delat.

            • Maroš napsal:

              „Kdo je Nepela? Mam pocit ze to bejval krasobruslar,coz me nikdy nebralo.“ Proudest – ty prasa – počítaš s úplnou nevedomosťou mladej generácie – Nepela bol krasobrusliarskou hviezdou tej našej generácie – hovorím o tebe, ty hajzel – ani ja som nebol na tieto tanečky, ale keď si si išiel zakúriť do kachiel novinami – bol tam Nepela – ako denný chleba. Tak neojebávaj – že ty o ňom nič nevieš – o „homosexuálovi, ktorý zomrel na záhadnú chorobu“ ako top emigrant – znemožnený travičmi z KGB a eštebákmi ako ty – ty boševický „emigrant“ – choď do piče – ja poznám ľudí v pozadí – náhodou. Dedina…

              • proud napsal:

                Tebe zajimal Nepela,me zase zensky,kazdej ma svoje:-),mimochodem,Nepela byl spis jeste k ty starsi generaci,mam ten pocit :-).A jestli byl teplous,tak to jsi vedle uplne,nemuzu je ani vystat,i jen posloucha se mi o nich spatne,kdyby dokazali nevimco.Jeste dobre ze jsem to nevedel,usetril jsem si debilni pohledy vitacu a slunickaru az bych rovnou nekde povedel co si o nem myslim.

          • proud napsal:

            Opravdu si moc prejes rozstrel?……….

    • asar napsal:

      Ja tiež poznám jedného Alexandra. Narodil sa ako Petrovič a potom sa objavil ako Petofi. Potom zomrel vo vojne a znova sa objavil v Rusku.

  3. asar napsal:

    Neviem, či som dobre počul, ale spomínal Pjakin impérium? Žeby také malé Overtonove okienko?

    • jan nowak napsal:

      Sory.. nemam už www wolnej clíweček.. dám TO ka.kam tó padne..
      .. na KRTkowu pamať..
      No , minutu ticha cha chá máme Oude za ssebou – AAA přiznej .. kámo – mě napad -
      - al swý-HO ČASu Eskobara.. a nebo Houbeer , chwíli taky Robo.. no něgdo tě přes Šišku
      Musel praštit – www wždyť to-dle by neby-lo jinak možný ..

      Ale fakt si lowil Chlapy ??
      .. já taky !
      Michala

      • jan nowak napsal:

        .. a protože sem si wytwořil www wlastní CHLiwek.. řekni mi eště JEDnou.. ti Zmetku
        .. jag se TO ředí ???

        ps : dam ti 100 Doláre !

        • jan nowak napsal:

          .. hele a teď wážně .. proude – fakt o Sasínowi nic newíš ?
          Že se mu ztohotadyasi chtělo Blejt , nato bych HO typowal – měkotu : /
          .. byl/a to holčička.

          A krteček taky : ))

    • Maroš napsal:

      asar – nie ku tomuto, ale hore k ovládaču – „použiť proti nemu jeho vlastnú zbraň“. Takže to by musel byť človek aj rovnaký zmrd a oplan – je to ovládač – pre tých málo tvorivých. Humanizmus a Toleranciu treba zrušiť, nie používať – treba trestať zlé činy aj úmysly ešte v zárodku – aj gangstri potrebujú nechať vyrásť – na tom je založené ich sebavedomie – na beztrestnosti, A čisto prakticky v zachádzaní so zbraňou – používaj tú, ktorú ovládaš – pointou víťazstva Dávida nad Goliášom je, že si nenechal vnútiť boj s ťažkým mečom, z ktorého by sa asi najprv posral… Invencia je najlepšia zbraň – a samozrejme ešte odhodlanie a statočnosť – a nikdy nič nepredpokladaj – lebo „podľa seba súdim teba“ – je chyba lávky. Napr. – myslíš, že je možné spredu podrezať hrdlo trénovanému fotbalistovi? Lebo…

      Ozaj blbý „vtip“ – že – kedy je opitý Arab na Slovensku vysmiaty od ucha k uchu? Keď mu naše úrady pridelia slovenský občiansky preukaz a on potom podreže nejakého Slováka od ucha k uchu. /02.10.2017/
      „V druhej časti uvidíte doteraz neuverejnené jedinečné zábery z krvavej drámy, pri ktorej zomrel v centre hlavného mesta futbalista Braňo († 37).“
      https://www.cas.sk/clanok/629481/dramaticke-zabery-ktore-ste-este-nevideli-co-sa-dialo-po-vrazde-brana-37-v-centre-bratislavy/?AT=wgt.article_videoclanok-najnovsie.c.x…A.2

      • asar napsal:

        Nemusí človek byť zmrd ak použije proti nemu jeho vlastnú zbraň. Súhlasím, je v tom nebezpečenstvo, aby sme sa v rámci boja proti zmrdom sami nestali zmrdmi a aby sme v rámci boja proti NWO sami neustanovili NWO.

        Vysvetlím, ako som to myslel. Ide o použitie vlastnej energie útočníka proti nemu samému, aby sa sám odrovnal. Nemusíme používať meč Goliáša priamo, stačí ak ho necháme, nech sa naňho sám napichne. Agresor je agresor a my máme právo na obranu. Hádam sa s ním nebudeme maznať. To nie je zmrdovstvo. No keď som aj ja majster meča, nemôžem ho použiť aj priamo? Ak niekto vymyslí zbraň, ako napríklad Amerika atómovku, hádam si nemyslí, že ju nikto nebude používať v sebaobrane.

        Vezmime si tú Toleranciu. Vytvorením repelentu s názvom Tolerancia sa sami vohnali do určitej ohrady. Navyše je to nejednoznačný pojem rovnako ako tá Obamova Zmena. Ak by ma chcel nejaký zmrd pranierovať alebo skúšať otázkami, ja sa môžem s kľudným srdcom za tie ich nejednoznačné pojmy skryť. Hovoria, že oni sú stúpencami Tolerancie, ale sami tých, čo s nimi nesúhlasia netolerujú. Ukazujme toto ľuďom, nech uvidia, akí sú to pokrytci. Toto som myslel, že máme použiť ich vlastnú zbraň proti nim.

        Tiež vravia, že žiadne no-go zóny neexistujú. Tak ich pošleme do Molenbeku. Proti tomu nemôžu mať nič. Môžu sa tam kultúrne obohacovať koľko chcú. A keď budú namietať, tak sa sami znemožnia.

      • asar napsal:

        Aj niektoré komentáre pod tým videom sú „vtipné“:

        Viladi256

        neskutočná neprofesionalita našej polície. Načo ho treskli o zem ked mu mohli rovno dať putá ….

        • Maroš napsal:

          Asar – o zem ho tresli, lebo:
          1/ mal výrazne biele gate, tak prečo nie – keby mal aj výrazne biele em džej botasky – tak by mu aj dupli,
          2/ je to psychologický moment poníženia a potlačenia sebavedomia – keby to však bol profi zápasník, tak im zmieša hlavy s riťami.
          Neviem, ako to celé dopadlo – či sa z toho zase nevykľul nejaký anglicky hovoriaci róm – ale mohol to biť aj agent provokatér – niečo za niečo – napríklad aj vydráždiť fanúšikov k hromadným násilnostiam – aby mal Kali koho naháňať. Bol oblečený a správal sa tak – aby ho určite chytili – normálne sa človek zašije. Aj to, že pred USA ambasádou – kde monitorujú aj holuby. Toto bolo demonštratívne – také malé Nice a Mníchov – ide Silvester a na tom Hviezdoslavovom námestí pri ambasáde býva každý rok – smrdí to.

          • asar napsal:

            Maroš, mne je to jasné, ale ten idiot Viladi nerieši, že tam niekoho zabili, ale že policajti vraha tresli o zem. No možno je ten komentár tiež len provokácia, ako aj ten útok.

            Policajti použili proti vrahovi jeho vlastnú zbraň – násilie, ale v oveľa menšej miere. Je to zmrdovstvo? Podľa mňa nie. Ja som ale stúpenec Tolerancie, takže tento zákrok by som toleroval, aj keby ho nakopali. Nepriateľ tolerancie Viladi to však netoleruje. Pôjde do basy hajzeľ.

            Máš pravdu, to že sa to stalo pred ambasádou je fakt podivné. Dúfam, že sa nikto vyprovokovať nenechá.

  4. Zdenio napsal:

    Plkáte tady jako Pepa z depa v hospodě u piva. Myslete hlavou a čtěte mezi řádky. Pjakin ze všeho co zde publikuje jen v podstatě říká, že Rusko je pro svět nepostradatelné, svět už je a bude jinak rozdělen, vliv Ruska je jasný, všechno ostatní je šuma fuk……

  5. geronimoh napsal:

    Pjakin je skvělý politolog, i historik. Komu se nelíbí, ať ho nesleduje.

    PS : KOB jsem nečetl

  6. Kolkobudeszit napsal:

    Jedna z najvaznejsich tem v roku! Zaroven v sulade so Zakonom casu Prave tato tema tu umoznuje odhalenie Miery chapania KOB i Ved. P. Pjakin SA nezmylil! Len niektori si neuvedomili PODSTATU otazky a jej Vaznost- zit, alebo nezit! Prosim, vypocujte si znovu a znovu nove odpovede p.Pjakina zo 4.12., az kym i srdcom nepojmete PODSTATU.
    Potom analogicky spravne pochopite i nespravodlivy pre narod genocidny satansky vyrok zahaleny vo falosnom „dobre‘ a jeho zvrateny “ slunickarsky“ vrazedny ciel-“ kto do teba kamenom ty donho chlebom“, ktory je zakladom sebadestrukcie vlastneho rodu a naroda a nema nic spolocne so skutocnym milosrdenstvom! A proti tejto falosnej dobrote stoji spravodlivy Vedicky vesmirny Kon -“rovnako mierou musis merat!“ a znali vedia, ze AK takto nekonas a nemerias spravodlivou mierou poskodzujes si vlastnu karmu a teda i zdravia…! Prosim vnimajte genialne odpovede skutocneho a praveho ucitela narodov, lebo pokial tuto KLUCOVU temu nepochopi predovsetkym mladez a teda i uvedeny analog, ako narod prestaneme existovat!

    • Maroš napsal:

      Ja fakt neviem koľko budeš žiť, ale práve si si ty židák – ako obvykle – privlastnil védy – tak ako katolícka cirkev Krista!
      Učiteľ národov – Pjakin? – ty debil! Jedného sme tu už mali – Komenského – všetci „pedagógovia“ sa o ňom učia, ale ani zaboha – neuvádzajú jeho učenie do praxe. Prečo? Lebo Komenský sa nenechal zlákať do iluminátskeho mocenského spolku! O tom existuje dôkaz! Odmietol ponuku! Tak ho odpísali!

  7. jan nowak napsal:

    Na tadesku psa-li.. že má Maroš dobrý srdce !
    .. taky myslim – ale , gdo nemá doma mrože – može použít i srdce z KOCKY : p

  8. Paul Durham napsal:

    zábavné, bzučení much na howně a největší masařky se rozčilují, který že elitní obratlovec to howno vytřepal z výfuku , tyvoe prý „smrt elitám “ na věčné časy a amen, salam-šalom ! Kdo asi tak napsal všechny ty KSB, KOB atd. ? :-) nejspíš hajzlába v Kremlu….

    ale k věci : proude mohl byste mi vysvětlit níže uvedené jevy ve světle proletářského internacionalismu , já je totiž nechápu:
    - soud osvobodil obžalované z pádu mostu ze Studénky
    - soud dal podmínku policistovi za zabití občana z nepozornosti
    a mám naprostou důvěru ve vaši proletářskou intuici

    • proud napsal:

      To mi budes nejdriv muset vysvetlit vyrazy proletar a internacinalismus a pak ono jejich spojeni. Pokud se tejka vycviku ovci,protekcionalismu a nenazranosti,protoze protekcionalismus neco stoji,v tomhle pripade to nebyly urcite maly castky a protisluzby,za tim bych hledal jen to jmenovany,ale tezko cokoliv z toho cos nastinil,nejspis to nebude mit s politikou az na ten vycvik ovci,co delat.Vic by nam mozna reklo,nebo napovedelo vedet vic o tom kdo stavel most a kdo stoji za firmou(hlavne neoficialne) a u policajta ci je to synacek,blizkej pritel nejspis rodicu,spoluzak,co ma za konicky a podobne.

      • proud napsal:

        Nebo kam se pripadne ozenil……..

      • proud napsal:

        A mozna ze se pocita casem s tim,ze se po nem neco bude chtit a je zkompromitovanej,bude se lehce ovladat,mozna o nem jeste uslysime az budou potrebovat zase nekoho odrovnat,jinak mu pohrozej vytazenim staryho pribehu a obnovenim procesu…….

    • Julek napsal:

      Durhame napovím ti .. Prostuduj si W.Pareta k pojmu elita a K.Marxe k pojmu třída. Jsou elity intelektuální, ale i komediantské, šaškovské, idiotské a další. Třídy jsou vykořisťovatelské, vykořisťované, vládnoucí ..

  9. mark72 napsal:

    DAkujem adminovi za videa,a vsetkym diskuterom. Zaujimave nazory, a som rad ze casto krat opacne, v diskusii sa posuvame dalej.
    Mam jednu otazku na vsetkych.
    Kto z vas cital knihy Anastasia – Zvonici cedry Ruska, Allatra, Sensei zo Sambaly? (vsetke volne dostupne na nete)
    Ak ano, beriete do uvahy co je tam napisane? nikde v diskusiach ich nikto nespomina, bud je na nich silna cenzura, alebo ich naozaj nepoznate? Su to najsilnejsie knihy co som za 20 rokov cital, cestovna mapa Ruska, a nasledne celeho sveta. Ani Pjakin ich nespomina. Otazka je preco. On o nich na 100% vie.
    Dakujem.

    • proud napsal:

      Proc asi se o nich nezminuje,kdyz je DVTR/KSB proti Vedam a tedy potazmo proti Slovanum a Arijcum………….ale pise spousty tlustejch knih ktery nektery „Slovany“ naramne zajimaji……….on ten zrejmej rozpor nejspis nikdo nevidi……..

    • Robo napsal:

      Cedry mi zmenili život, viac o nich rozpravat netreba. Ku komu majú prísť, prídu.
      Vymysly de.bilov viac čítať nemusím.

      Allatra je podľa mňa židácky projekt. Rovnako, ako kob aj s pjakinom a napriklad levanetom.
      Pjakin o Cedroch nerozpráva, vlastenci mu vadia. Putina len zneužíva.
      Honza Korál sa nechal nalákať, ale také „ej-í-ňjúz“ je tiež ICH projekt už od začiatku..

    • Jura napsal:

      Poznávacím znamením je, jestli daný zdroj podporuje davo-“elitarismus“ v jakékoliv podobě, nebo mu jde o jeho zrušení.

      Zvonící cedry – NE
      Allatra neznám podrobně, ale z toho co vím, tak ANO
      Sensei neznám podrobně, ale z toho co vím, tak ANO
      Levašov – Chronologicko-esoterická analýza dějin ANO
      Védy – ANO
      Staroslovanství – ANO (ale v opravitelné podobě).
      KSB a DVTR NE

      • Robo napsal:

        Máš tam štyri chyby. Tvoje zdroje sú k ničomu.

        • Jura napsal:

          A dočetl jsi vůbec tu Anastasii do konce? Bylo tu od tebe info, že čteš 1., pak 2. a poslední o kterým vím je 4. díl.

          Takže v 6. díle v kapitole CIVILIZACE POHROUŽENA VE SPÁNEK je monolog, kde říká, že při přechodu z védického do obrazného období se vždy dělá chyba (a udělala se i teď). Tu chybu je třeba najít a předělat ty obrazy, které jí obsahují.

          Jinými slovy jak Védy, tak staro-Slovanství tu chybu obsahují (a díky té chybě se žrecma v minulosti taky prohráli a není důvod předpokládat, že teď by to bylo jiné)

          Bezmyšlenkovitě tuto chybu opakovat (jak to prosazuješ ty) jde proti smyslu toho, kvůli čemu Anastasie ty knihy Megremu nadiktovala.

          A mimochodem, ani jednou Anastasie nepoužila slovo Slovanství. Vedrusové byli i neslované. (Britské ostrovy). … ta její idea není jen slovanská, je platná pro celý svět, pro všechny národy.

          • Robo napsal:

            Pletieš dve na tri. Čo slovo, to „perla“. Hádať sa ales de.bilom a klamarom nebudem.
            Jednu tvoju čiastočnú pravdu ale potvrdím – áno, my Slavjani zmeníme celý svet. Na nás sa totiž čaká, my sme Fénix.

            Áno, všetkých desať. Mimochodom, Megre by mal napisat i jedenástu, sám mi (nám, ako odpoveď na moju otázku) to povedal.

            • geronimoh napsal:

              no ty vole, to by dopadlo :)

            • Jura napsal:

              To cos předvedl je nepěknej Slavjanskej fašismus … důsledek chyby, kterou čtenáře vyzvala Anastasie najít a opravit… což taky uděláme.

              P.S. O tý jedenáctý vím z první ruky asi 2 roky.

              • geronimoh napsal:

                Tou chybou bude nejspíš to, že máte opravovat chyby u sebe, ne u druhých

                • Jura napsal:

                  Co tam v ZC byly dány nápovědy, tak to souvisí s pýchou

                  já z toho vyvozuji, že jde o postoje postoje „já jsem víc než ostatní“ = elita a „na mě nezáleží, já věřím autoritě“ = dav

                  V přechozím případě: „my Slavjani zmeníme celý svet. Na nás sa totiž čaká, my sme Fénix“ je ta elitárnost /nadřazenost patrná.

                  Pokus při přechodu od prvobytně pospolné společnosti ke společnosti kde jsou již státy, hranice a vůdci se dostanout na pozice těch vůdců lidi s touto charakteristikou, tak to je základ toho průseru, který po dalších cca 10 tisíc letech sklízíme.

                  Pokud by se obraz spravedlivého vládce vytvořil správně, tak se na jeho pozici defektní lidi nedostanou, ale správně se nevytvořil a tak se dosatali, zbytek je historie.

                • geronimoh napsal:

                  to nikdy fungovat nebude, vždy se tam dostane někdo, kdo už se té moci nebude chtít vzdát a jsme tam, kde jsme ……

                • proud napsal:

                  Uz davno si nejsem zadnou prvobytnou spolecnosti jistej,spis bych rekl ze jak se nam nepodari zmenit stavajici „vyvoj“(degradaci),tak nas teprv ceka.

                • proud napsal:

                  „„my Slavjani zmeníme celý svet. Na nás sa totiž čaká, my sme Fénix“ je ta elitárnost /nadřazenost patrná.“……..vidis v tom elitarnost? Ja bych spis rekl ze v tom vidim sanci,protoze zapadni svet asi nic menit nebude z hlediska vetsiho zovcansteni…..na pychu a nadrazovani se,elitarnost,se da zmenit leccos,specialne u psanyho textu.

                • proud napsal:

                  Souhlas gero,jedna z nejdulezitejsich veci,zametat nejdriv svuj dvorek,opravit vlastni chyby nez ukazu na chyby druhejch,otrepany,ale pravdivy,tim je treba se zabejvat do hloubky,protoze pak muzeme zjistit ze uz na chyby druhejch neni treba ukazovat,odstranenim svejch, zaniknou.

                • Jura napsal:

                  to nikdy fungovat nebude, vždy se tam dostane někdo, kdo už se té moci nebude chtít vzdát a jsme tam, kde jsme ……

                  Ano, tak to doposud fungovalo. Např. Hitler částečně správně rozpoznal, že vykořisťování světa se děje pomocí židů, tak chtěl židy odstranit a místo nich dostadit SS a se sebou na vrcholu.

                  Jen odstranit elitu a nezměnit davo-“elitářský“ systém znamený, že se dostaneme nejspozději do dvou generací do stejného bodu, za mnohem nižších podmínek, protože řídící iformace s odstraněním staré elity mohou ztratit.

                  To co vyzvala Anastasie hledat je snaha o to, aby ten davo-“elitarismus“ vůbec nevznikl … tj. aby lidi byli rovnocení ve svém lidství (davo-“elitarismus“ v rámci svého generačního zachování plodí nelidské typy psychiky)
                  A najít to není jednoduché, Rusové to neúspěšně hledají 15 let.

                  Pokud to nikdy fungovat nebude, tak tato civilizace skončí katastrofou.
                  Můžeš si vzít židličku vylézt na vysokou horu a dívat se na ten konec.
                  Nebu tu chybu taky hledat.

      • Maroš napsal:

        Jura – ujasni si pojmy – skutočné elity a davo elity = keď dvaja robia to isté – nie je to to isté – jeden barman rád robí svoju prácu, lebo si rád pokecia s ľuďmi, iný barman „rád“ robí svoju prácu – lebo z nich rád ťahá peniaze. Obaja púredávajú chlast = jed, ale to ich netrápi na úrovni ich neuvedomelosti.

        Ergo – davo elity sú tí, ktorí doslova pózujú – aby vynikli ako vodcovia – či rádoby vodcovia – viď Boris Kolár – 10 detí s deviatimi ženami – ktorý zachraňuje svoje – to je jeho predstava – „elitné“ vexlácke gény – a robí to tak, že vstúpil do politiky s projektom Sme rodina = jeho rodina, lebo najlepšou živnosťou je nadácia a politika. Snaží sa vyniknúť, aby zaujal pozornosť a profitoval z toho a popritom sa hrá na spasiteľa národa – ale ním myslí len ten svoj rodinný klan, ktorému by ostatná spoločnosť mala zaručiť bezpečnosť. A zázemie. Leho lówe sú pre istotu investované v USA.

        Skutočným príkladom národnej elity je pre mňa napr. Ľudovít Štúr, alebo lekár, spisovateľ a politik Nádaši Jégé – ktorý nemal problém brodiť sa na rebriňáku cez ľadovú rieku za pacientom v horách a ešte mu aj zo svojho kúpil nevyhnuté lieky. To boli ľudia, ktorí boli elitami SRDCOM!!! – teda nie len hoc aj viditeľnými skutkami – hovorím o úprimnej čistej motivácii pomáhať ľuďom a národu. To sú ELITY!

        Takže ak niekto podporuje elity – to automaticky ešte neznamená davo-elity. Robíš povrchné a chybné závery.

        • Robo napsal:

          Jura robí povrchné a chybné závery nie z nevedomosti.
          Jura predal vlastnú dušu, ako aj viacerí z levanetu, Maroš.
          Dvtr, minimálne tunajší spôsob jeho chápania, k tomu ponúka a viacerí sa už chytili.

        • Jura napsal:

          Já to mám ujasněný … ale nevím jak 10x 300 stránek zkomprimovat do půl stránkového příspěvku.
          Samozřejmě, že vycházím z KSB, kde je to definováno … a proto se používá davo-“elitarismus“ (elity v uvozovkách).

          Svého času se nejsilnější člověk stal náčelníkem …. ten byl tou skutečnou elitou.

          Protože platilo, že každý si vychovává své děti sám, tak při určité míře zesložitění společnosti se nestal tím náčelníkem již ten nejsilnější/nejlepší, ale ten, který dostal výchovu od předchozí generace náčelníků.

          Tj. Hloupý Honza může být i chytřejší než nanicovaté princátko, ale to díky královské informaci od svého otce ví o řízení víc než ten Hloupý Honza … to nanicovaté princátko je již „elita“.
          I kdyby nějaký Hloupý Honza to nanicovaté princátko i tak převyšoval, tak pomůže tatínek princátku umést cestičku nebo Honzovi hodit klacek pod nohy (nejlepe dát mu neadekvátní vzdělání a tím ho dopředu vyřadit).

          Za davo-“elitarismus“ nejsou zodpovědné elity (a to ani skutečné ani ty pseudo). Je za něj odpovědný dav malých lidí toužící žít podle autorit.

  10. proud napsal:

    Noo,ja mam za to,ze diskuse co je dobry a spatny je takova „zbytecna“,protoze se to vzajemne prolina,podle toho co uz vime.Nebudu tahat ani jedno z nich,zustanu v obecny rovine.Mym nazorem i praxi je ze louskam vsechno z toho co uznam za nejakym zpusobem hodnotny,nebo dulezity a skladam si mozaiku s tim co vidim kolem sebe.Kazda lez,ma li bejt dobra,obsahuje hafo pravdy a jen trochu ty lzi,jinak by neprosla,nebo u uplne neznamejch veci jen na chvili a jak se by se prokazala jasna a uplna lez,uz by po ni pes nestekl.Nerikam ze je to nejlepsi zpusob ani ho nikomu netlacim,ale me to tak pasuje nejlip,nezatracuju nic,ale ani nicemu na 100% neverim,procenta duveryhodnosti pridavam az casem,kdyz a jak se ukazujou.V prvni rade se snazim vzdycky rozeznavat k cemu to ci ono ma vlastne opravdu slouzit a mechanismy kolem,napriklad reklamy,ty taky dost dokazou povedet o ty ci ony „veci“.

  11. Maroš napsal:

    GLOBÁLNE ZHRNUTIE SITUÁCIE – Rusko a Západ – Rusko a Východ
    В.М. Зазнобин – Заявление
    https://www.youtube.com/watch?v=23M8B_g-H-s
    - – -
    RUSKO A VÝCHOD
    „Všetci sa boja Západu, ale treba sa báť Číny!“
    Ruský medveď s čínskym GP tigrom v chrbte!!! Plán tichej expanzie.
    Čína pred 4 rokmi „potichu“ vojensky anektovala časť zadĺženého Tadžikistanu, kde sa nachádzajú významné zdroje uránu a rúd!
    Rusko – Putin – len nedávno systémovo oddlžovalo svoje satelity voči svetovým bankám.
    Situ v Tadžikistane bolo analogicky riešenie – „národ, alebo územie“ – teda národ a potom sa uvidí.
    Lebo – pozor – analógia v „spoločnej“ EU – vláda Radičovej predložila 3 týždne pred vstupom Slovenska do Eurovalu narýchlo schválený zákon, podľa ktorého „sa Slovensko“ zaväzuje splácať svoje dlhy svojim prírodným bohatstvom! A to sa dá „ohodnotiť“ rôzne. A spadnúť účelne do dlhov tiež – o tom je globálny finančný systém. A dlhová brzda Slovenska – ktorú mienia naši „správcovia“ odbrzdiť. Aj voči čínskemu kapitálu – expandujúcemu na Hodvábnej ceste – na ktorej leží aj Slovensko.
    Китай за долги аннексировал часть Таджикистана
    https://www.youtube.com/watch?v=8pfAzS4OaO8
    Китай против Казахстана Сможет ли армия Казахстана дать отпор?
    https://www.youtube.com/watch?v=2HrsfToTlGU
    Скоро России не будет. Даже на карте! ФАКТЫ и 100% Гарантии
    https://www.youtube.com/watch?v=F-Wf4xmHeTE
    ČÍNSKE „MŔTVE“ MESTÁ S KAPACITOU PRE 200 MILIÓNOV ĽUDÍ – žeby príprava na zmenu zemských pólov?! ??? Lebo tropická oblasť v tomto severskom regióne už raz bola a súčasný rovník nie je ten jediný a posledný!
    Hlava dinosaura v riečke polárneho Uralu – niekdajšej Hyperbarie.
    Затерянный мир. Полярный Урал. Голова динозавра. Река Рута-Ю. ЯНАО.
    https://www.youtube.com/watch?v=NsSSHFY0E_I
    Немыслимая находка на Дальнем Востоке удивила даже бывалых ученых.Загадка таинственной цивилизации
    https://www.youtube.com/watch?v=nHutck4FJJU
    Китайские города-призраки: война неизбежна!
    https://www.youtube.com/watch?v=EfGZDCUf31w
    Čína – pustatina s obrovskými rezervoármi na vodu!
    Китай, пустыня, огромные водохранилища и пустые города.
    https://www.youtube.com/watch?v=FriH-FY7ckI
    Когда Китай бросят на Россию. Андрей Фурсов.
    https://www.youtube.com/watch?v=WALHsBUQ8JQ
    Тайна Китая. Пустые города. № 2
    https://www.youtube.com/watch?v=zYGTvU7juos
    Как китайцы убивают русских в России
    https://www.youtube.com/results?search_query=%D0%9A%D0%B0%D0%BA+%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%B9%D1%86%D1%8B+%D1%83%D0%B1%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%8E%D1%82+%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%85+%D0%B2+%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B8
    SCENÁR – „AKO ČÍNA OBSADÍ SIBÍR“
    Как Китай захватит Сибирь
    https://www.youtube.com/watch?v=QbkmRN8eOkw
    Putin k hraniciam Sibíri a čiastočnému odstúpeniu územia Číne – „Je to akt vysokej dôvery k Číne!“ ???
    Путин и Китай Прощай Сибирь ? обзор с 2005 по 2017
    https://www.youtube.com/watch?v=BteIdBVkoK8
    BAJKALSKÝ ŠOK – globálny mocenský systém plánuje – cez Svetovú banku – prostredníctvom Číny – na mongolskom území – vybudovať vodné diela na prítokoch do Bajkalu – čo bude znamenať obrovský zásah do kvality jeho vôd, výšky hladiny a životného prostredia! Tak vyzerá konkrétne „prenášanie“ centra globálneho riadenia do Číny - a detaily projektu GP Hodvábnej cesty. Situ okolo Sibíre začína veľmi pripomínať predaj Aljašky USA – zdrojového bypasu Hodvábnej cesty cez severoamerický kontinent!
    Отжать Байкал: удастся ли помешать Монголии осушить главное озеро России
    https://www.youtube.com/watch?v=inLM-D4WVGw
    NEzaoberať sa „ďalekou“ Čínou je pre nás základné pochybenie!
    Андрей ФУРСОВ – Китай и китайцы – А как на самом деле? Виндзоры, Ротшильды, сетевые структуры
    https://www.youtube.com/watch?v=qh0hXAHIduU
    Lož o preľudnení Číny! Na zachovanie aspoň minimálneho demografického prírastku je treba rodivosť 2,1 dieťaťa, čo pri niekoľkogeneračnej politike „jedno a dosť“ logicky nie je možné – a Čína má vysokú úmrtnosť aj vďaka zdevastovanému životnému prostrediu.
    VEĽKÁ LOŽ O PREĽUDNENÍ PLANÉTY – čo realizujú fondy genocídy konkurenčných národov!
    REPLAY – GENOCÍDY KONKURENČNÝCH NÁRODOV – t. j. tých, ktoré ovládajú územia s významnými zdrojmi – viď „našu“ V4 = Voda Štyroch – a cca 30%-ný plánovaný /sociálne inžinierstvo, chemtrails, atď/ úbytok tunajšej populácie.
    ЛОЖЬ О ПЕРЕНАСЕЛЕНИИ ПЛАНЕТЫ ПРОБЛЕМА КИТАЯ Они вымирают смертность в Китае превысила рождаемость
    https://www.youtube.com/watch?v=XkB5wrVHNEE
    Великая ложь (перенаселение).mp4
    https://www.youtube.com/watch?v=62SkXawxMX8
    Generál Petrov – Перенаселение
    https://www.youtube.com/watch?v=faBYwm_wQbM
    Ročný obrat Ruska s Čínou predstavuje smiešne percento – takže predstava Číny ako hlavného partnera Ruska je – ZAVÁDZAJÚCA!
    Михаил Веллер – Байкал продали китайцам
    https://www.youtube.com/watch?v=XsLjEmTDAkQ
    Mýtus o preľudnení Číny je v kontexte s mýtom o preľudnení ľudstva – zároveň je to manipulatívny zastrašujúci nástroj na 6. úrovni „že nás ubijú čapicami“. Nebezpečenstvo Číny spočíva na ekonomických pákach a rovnakom drancovaní zdrojov – a na to ich stačí „židov Východu“ tých odhadom LEN 500 miliónov obyvateľov. PERESTROJKA ZSSR v prospech globálneho centra riadenia v USA sa poťažmo mení na perestrojku v prospech globálneho centra riadenia v Číne.
    КИТАЙ ВРЁТ насчёт НАСЕЛЕНИЯ!
    https://www.youtube.com/watch?v=KkQ4axSoDiY
    Rusi utekajú z Ďalekého Východu
    Poznámka – tento priestor ovládajú rusko-čínske mafie, korupcia a zastrašovanie. Drancovanie prírody na bežiacom páse.
    Рoccиянe бегут с Дальнего Востока, его занимают корейцы и китайцы
    https://www.youtube.com/watch?v=qVQzQTRuOLs
    DETAIL – na rusko-čínskom záujmovom území Globálneho prediktora sa „náhodou“ nachádza Židovská autonómna oblasť. ???
    https://sk.wikipedia.org/wiki/%C5%BDidovsk%C3%A1_auton%C3%B3mna_oblas%C5%A5
    Čínske rakety na hraniciach s Ruskom – ako výraz „vysokej dôvery“ Číny k Rusku!
    Ответ китайца огорошил всю Россию
    https://www.youtube.com/watch?v=ZdGYcpIBky8
    PRAVDA O VEĽKOM ČÍNSKOM MÚRE
    Правда о Великой Китайской Стене
    https://www.youtube.com/watch?v=EtjxFBfI5YU
    - – -
    RUSKO A ZÁPAD
    7.12.2017 Ρ0CCИЯ ΗAЧИHAEΤ ΡА3ГP0Μ C.Ш.A
    https://www.youtube.com/watch?v=8VJtZAOJU_U
    С.Ш.A ПΕPΕШΛИ ЧΕPΤУ, ΡΟCCИЯ 3A CEБЯ HE OТBEЧAEТ — Владимир Путин — 7.12.2017
    https://www.youtube.com/watch?v=1-s9RYp4S0A
    ПЛАНЫ ПУТИНА 2018 ПЯКИН РАСКРЫЛ КАРТЫ ПУТИНА (4.12.2017)
    https://www.youtube.com/watch?v=F1ZKsDXXJiA
    Klíčová událost je tady. Rusko oznámilo, že Sýrie je kompletně „vyčištěna“ od teroristů z Islámského státu
    http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/11621-klicova-udalost-rusko-syrie-teroriste-islamsky-stat
    - – -
    KONTEXT:
    „Potoky krve před Uralem, za Uralem na frontě klid. /OMYL!!! – pozn./
    Celé Rusko se historicky i kulturně odlišuje na dvě velké oblasti, o kterých se musím zmínit. Celá evropská část Ruska je v této souvislosti někdy označována jako “Předuralsko”, které historicky trpělo nejvíce nájezdy útočníků po celá staletí. Právě proto Rusové z Předuralska mají největší zkušenosti s nepřáteli Ruska a chápou, že největší útoky jsou směřovány ze západu na ruské děti.“
    „V ostrém kontrastu s tím je Zauralsko. Asijská část Ruska historicky nikdy nečelila takovým útokům a válečným vyhlazovacím genocidám ruského národa jako evropská část země. Je to dáno geograficky, protože Ural je velmi daleko od Evropy a za pohořím Uralu se rozprostírá Tajga a nekonečná a neprostupná rozloha země, která i dnes je velmi těžko přístupná s výjimkou železnice a helikoptér. Tento prostor Ruska nikdy nečelil systematickým pokusům o vyhlazení ruského národa, jako se o to pokoušeli nacisté v evropské části Ruska za II. sv. války.
    /Poznámka – analógia „Sýty hladnému neverí!“/
    Pohledy zauralských Rusů na politiku v Předuralsku jsou mnohdy podobné s názory, které slyšíme od neoconů a globalistů. Paradoxně. Systém obrany země budovaný na 1. a současně i 6. prioritě a dlouhodobých procesech na dětech od útlého věku nenachází u lidí v Zauralsku vůbec žádné pochopení a jak jsem se přesvědčil, ani u Valerije Pjakina ze zauralského Altaje. Z toho potom vyplývají i jeho názory, kdy kritizuje úlohu mládeže, která je zatahována do politiky. Jenže měl by uvést na pravou míru, že kadeti ruských škol jsou právě k tomu vychováváni od útlého dětství, aby pochopili geopolitiku co nejdříve a byly ochotny v dospělosti bránit vlast i za cenu svého života.“
    https://aeronet.cz/news/strycek-vova-odhalil-vlasteneckou-propast-mezi-ruskem-a-zapadem-mocensky-system-matciny-a-otciny-vysvetluje-proc-rusko-musi-vychovavat-deti-se-zbrani-v-ruce-fenomen-preduralska/
    - – -
    „Velké množství předpovídačů prorokuje Americe, Evropě, Británii a dalším západním zemím katastrofu globálního významu. Tajní vůdci světa, kteří lidstvo řídí od dob Egypta a Říma, se logicky snaží přesídlit do Ruska, na Sibiř (např. D.S.Kahn). Jak situace vypadá nyní?
    Tato tendence se může jevit nelogická, ale tento plán vůbec není nedůvěryhodný a ten proces nikam nezmizel. V plánu přesídlení elit se jako nejvíce výhodné ukázalo území Altajského kraje a republika Altaj. To má souvislost s tím, že v 19. století žili bratři Gumbelgové (?), kteří jezdili po celém světě a financováni byli švýcarskými bankami – dokud Alexandr Gumbelg (?) nepřijel na Altaj a nepřinesl zprávu, že Altaj je “druhé Švýcarsko”. A že zde jsou nejen obdobné podmínky, ale ještě lepší, protože Altaj je velké území a navíc příznivé pro zemědělství. Dále vzhledem k různým teoriím o globální katastrofě, např. i vzhledem k teorii o převrácení/posunu zemských pólů, se Altajský kraj jeví být odolným proti jakýmkoliv kataklizmatům. A rozvíjení Altajského kraje v postsovětské době mělo především tu podobu, že zde probíhaly různé geografické mise, řízené profesionálními rozvědčíky a v altajských horách už je naplánováno, kde budou stát jaké zámky, kde budou rozvíjena různá centra a v tom plánu se Barnaul (pozn.: hlavní město republiky Altaj) má stát centrem administrativně-ekonomického řízení, kam budou moci kdykoliv vrtulníkem z hor přiletět a večer se domů zase vrátit.“
    https://aeronet.cz/news/globalni-elity-nasly-zachranu-pred-klimatickymi-zmenami-druhe-svycarsko-je-v-rusku-na-sibiri-v-v-pjakin-o-klimatickych-zmenach-a-presidlovani-elit-video-z-roku-2013/
    В. В. Пякин_Переселение глобальной элиты Алтай – вторая Швейцария
    https://www.youtube.com/watch?v=Xt9yABfG0P8
    Film o KSB (Koncepci Společenského Bezpečí) . Titulky CZ
    https://www.youtube.com/watch?v=BT4sXpeenVw
    „V roce 1985 světové společenství zformovalo program, podle kterého má být do roku 2020 dvojnásobně sníženo obyvatelstvo zemí SSSR a v průběhu 35 let bude nutné každého druhého v zemi zabít. Zabít nejen válkou, ale starší generaci zničit bídou, která bude organizovaná a mladou generaci zničit alkoholem, tabákem, drogami a morálním rozkladem, který bude všude a masově do zemí bývalého SSSR implantován. Na území Ruska má zůstat pouze 15 milionů obyvatel.“
    https://aeronet.cz/news/globalni-prediktor-egypt-tajne-spolky-slovane-rusko-globalizace-illuminati-zednari-zlata-miliarda/
    Globálna demografia – fakty proti mýtom!
    Глобальная демография: факты против мифов
    https://www.youtube.com/watch?v=JT6ePBOxB38
    http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/11627-vyznamny-priznak-zemsky-povrch-ochlazuje
    Genocídny výbor 300
    ANONYMOUS – ILLUMINATI – COMMITEE 300
    https://www.youtube.com/watch?v=-7rOUZMTivU
    Committee of 300… The Power Behind the New World Order {Full Documentary}
    https://www.youtube.com/watch?v=R9HZvsliT5E
    https://aeronet.cz/news/bitva-u-kadese-po-trech-tisiciletich-aneb-rusky-koncert-v-syrii-a-finale-kdo-s-koho/
    https://aeronet.cz/news/atlantida-tartarie-vedy-vs-zidokrestanstvi-a-gnosticismus-jako-nejvetsi-nebezpeci-cirkve-videa/
    https://aeronet.cz/news/proc-je-v-bibli-tolik-nasili-a-proc-je-zidovsky-narod-tim-ktery-mu-ma-naslouchat-jako-narod-vyvoleny-a-o-cem-jsou-velikonoce/
    Yahweh – God of the New World Order & The Synagogue of Satan
    https://www.youtube.com/watch?v=ELest_s9sI0
    - – -
    Téma: ZEM AKO VÄZENIE /blokáda, karanténa/
    ПЛАНЕТА ТЮРЬМА
    https://www.youtube.com/watch?v=mCn-_ztzBfs
    ЗЕМЛЯ СОЗДАНА ИСКУССТВЕННО! С ТАКИМ ЗАЯВЛЕНИЕМ ВЫСТУПИЛИ ВЕДУЩИЕ УЧЕНЫЕ
    https://www.youtube.com/watch?v=4fKHlI2IIxY
    X- ФАКТОР .Два Солнца и куда летают ракеты
    https://www.youtube.com/watch?v=ZuKb5RmFgYI
    Бессмертные среди нас .(Последнее видео )
    https://www.youtube.com/watch?v=u44deb-4yv4
    TELEGONIA – výchova DNA /biopole vplývajúce na DNA/ potenciálu dieťaťa začína už v maternici! Syndróm nechcených detí promiskuitných matiek.
    Generál Petrov – Телегония – Зачатие
    https://www.youtube.com/watch?v=onhEVKI62TA
    Prof. Ždanov – „Psí sex“ – promiskuita bez vzťahu – dôsledky genocídnej agendy pornografie.
    Телегония (это нужно знать каждому)
    https://www.youtube.com/watch?v=C_aklQqp_rs
    Generál Petrov – genetický potenciál človeka
    Генетический Потенциал Человека
    https://www.youtube.com/watch?v=VpQRQKbvdP4

  12. Robo napsal:

    „Viem z prvej ruky už dva roky“ – ked vy inzenyra, my doktorku!:-))

    Žiadne klamstvo ti nieje trápne, si úbohý.

    • Robo napsal:

      ..a to, čo som predviedol, sa volá prevzatie zodpovednosti. Za seba i celý svet.

      Slnieckari a iní kreténi to nazývajú fašizmom, pretože v tom vidia ohrozenie svojej nadvlády, svojho diktátu, samozrejme.

      • jan nowak napsal:

        Aaa..
        .. Při pochodu po Prazé – aťs Franta nebo Jakub
        Chraň se proti nákazé – Půl / Litr rumu zakup
        Dezinfekce pomocí – lahwinkou špiritusu
        Uchráníš se nemocí – zdrawý i po funusu..

        Gryž se řeční o Strejdowi – z ideowé stránky
        Zanes-te swý postřehy sem – na tydlencty stránky
        Pag zanes tisk i batérie – do nejbližší sssběrny
        Demagog i Baktérie … Refrén bu-de stééjnýý..

        Aaa.. ram.pam pam a ramparam.pam ..
        .. při popo..

        Nazdar Robo ! ! !
        Sem TO složil pro tebe , abys neřek , že tu nemáš žádnýho kakamaráda : ))
        F.

        ps : na Prouda už seriem : /

    • Maroš napsal:

      Ešte ku tomu veksláctvu v článku – to, že niekto z nich mal za socíku v banke 4 melóny je samozrejme blbosť – to by ho rýchlo zobrali za nepodložené príjmy – a bolo treba hlavne točiť – pred prevratom na 100 západných makových liftboy zarobil 5-ti kilo – 10 litrov za smenu nebol problém – 2 melóny za rok reálne. Výhra v Športke bola max. 300 tisíc – tak odkiaľ by mal nočný vrátnik zarobené 4 melóny? Prostitútky – upratovačky detto. Policajti čo ich vyberali detto.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!