Drahoš vyjádřil obavy o život aktivistky. A jinak zdraví dobrý?

Jiří Drahoš je evidentně mimozemšťan. Klaus st. se zase jednou trefil. Vědec nejen, že neodsoudil "útok" aktivistky na prezidenta, ale ještě vyjádřil obavy, že riskovala život. Nebo opět přijde omluva od šéfa jeho týmu?

Útok na prezidenta republiky, byť by jím byl kdokoliv, ve volební místnosti, a nejen tam, je v demokracii, dle mého, bez debat odsouzeníhodný. A i když jde o vašeho konkurenta, myslím, že je vhodné vyjádřit odsouzení zejména právě v rámci podpory demokracie.

Vlastně mě ani nepřekvapuje, že slušňák Drahoš je natolik mimo, že nejen že toho není schopen, ale navíc ho nejvíce zatížily obavy o život aktivistky. Ohledně oné bájné slušnosti vědce s falešnými brýlemi mi přibývá další střípek do mozaiky.

"Byla to velká nerozvážnostPrezident je chráněná osobata žena riskovala život," sdělil ČTK Drahoš.

Zajímalo by mě, jak by reagoval, kdyby stejným způsobem nějaký aktivista "nácek" zaútočil na jiného politika/kandidáta/jeho? To by určitě zaplevelil Facebook slovy o nenávisti, xenofobii, populismu, Putinovi... nebo ne?

Tak jsem zvědav, zda historický rekordman v umění nic neříct v co největším mediálním prostoru neskončí podobně jako mediální "hvězda" minulé volby "neschovávající se Honza".

Zdroj: https://tomasvyoral.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=643482




100 Komentářů k Drahoš vyjádřil obavy o život aktivistky. A jinak zdraví dobrý?

  1. Maroš napsal:

    Tá aktivistka je z Kuby, alebo rómskeho sídliska? - podľa bradaviek asi miešanka oboch - žeby Tina? Zúfalé... O čo išlo? - "Ty ma už nepoznáš?!"

    • hel napsal:

      o čo išlo..je to členka skupiny femen, matka ukrajinka, otec z černé angoly...krásná ukázka, jaké jsou výsledky multikulturního obohacení.. =lidé bez kulturních kořenů, co pro prachy předvedou cokoliv a kdekoliv....nadnárodní elity si to přejí, sionostičtí miliardáři platí a stádo ovcí( i u nás je jich dostatek) neprotestuje, protože NEVÍ, NETUŠÍ A NEZNÁ DŮSLEDKY...někdy si říkám, ať si to tedy užijí...ale je mi líto dětí i předchozích generací, kteří o toto území statečně a s láskou bojovali

      • proud napsal:

        Kazdej kdo neni uplne blbej bude dbat o cistotu svoji rasy,to je zaklad,zadna nenavist,nebo rasismus,je to jen o tom,ze vi kam patri.Ti kdo vedi jeste vic,k tomu pridaji samozrejme i svuj vlastni narod.

        • hel napsal:

          ti vědoucí nejsou v módě..válka je mír, svoboda je otroctví, nevědomost je síla- g.orwell ( a to umřel v roce 1950! vizionář jeden)

        • proud napsal:

          To je pravda,i proto jsme tady,aby se tema kdo vedi stalo co nejvic ostatnich........:-).Cloveka nejde predelat zvenku,to musi on sam zevnitr,ale jde v tom kazdymu kdo chce,pomoct.Ale nejdriv musi o tom stavu a ty situaci vubec vedet,aby mohl chtit ;-).

        • Paw napsal:

          Starostlivy Milous OVSEM VZDY ZAPOMENE SDELIT DETAILY. Jak dotycna ma sejit ze sveta, kdo ma a co spachat na ni za jeji Hysterii.
          Mozna chtela byt prvni STRIPTEASE PRESIDENT na svete...A nebo si spletla v olebni mistnost , kam dochazel Havel ozralej s bordelenm, nebo byla taky vozrala a nebo aspon zdogovana...
          Coz takhle , aby ji Milous prispechal zachranit v poslednim momente ze SPARU KRUTYCH A UKRUTNYCH ZLOCINCU cihajicich za rohem....Nuze Milousi prikroc k zachrane bez vahani..Jako je to v Americkych filmech a ziskal tak nehynouci slavu vse Oskaru a byl vynesen vlnou obdivu az na hrad a do bile Chatrce za morem..Nuze hrdino dej se do dila, zachranuj.
          Jako kdyzi cele president USA jiste tvuj vzor zahral roli opicakova druha ve slavnem filmu. Bedmate a Bozo..

      • asar napsal:

        Títo Atreidovi Fremeni ma začínajú rozčuľovať stále viac

  2. Josef I. napsal:

    Tak tato fraška s ceckami se moc nepovedla a v hlavní roli komediant drahoušek má o ní strach "chudák". Tedy nevím kdo je větší ubožák, jestli striptérka nebo šáša drahoušek??? Teď ukázal jak seriózně a zodpovědně myslí. Třeba jí dá vyznamenání, až bude prezident?

  3. Rocco napsal:

    FEMEN sponzoruje Soros.

  4. Rocco napsal:

    Drahoš vítá afroaktivisty, to je jeho volební program, jestli jste si nevšimli.

    • Petr C napsal:

      Treba doufa ze uvidi zase jednou prsa cizi zenske. Mimochodem, priste by mohli vybrat neco s prsama misto tech mucholapek co tam mela ta osoba.

  5. Rocco napsal:

    Miloš Zeman oběť sexuálního obtěžování #MeToo

    https://twitter.com/brejlofka/status/951852436053950465/photo/1

  6. vilon napsal:

    Mám obavy o pozici p.Zemana. Sčítáni bylo zfalšováno, to určitě. Mělo to skutečně být o 10% víc. A Drahoš měl určitě 16% !!
    Přesunuli ty procenta Drahošovi. To přísahám! Ve druhem kole zase budou manipulovat, a způsobí podvod ve volbách. Je vůbec někde seznam členů UVK ? Co za lidí to tam šmejdí? Když jim to vyjde ve 2.kole, tak nasimulují výhru Drahoše návíc,tak o 2-3%, aby to nebylo okaté.Když to tak bude, víc nikdy nevolím. Kašlu na všechno. Vždyť to se už nedá poslouchat, to pištění - "jen volte všichní, co nejvíc voličů, rozhodněte" - jo, aby měli víc na manipulování....sbohem.

    • alena napsal:

      podle mého se manipuluje s hlasy lidí, kteří k volbám nejdou

      • proud napsal:

        Nemyslim,ze by bylo potreba takhke "riskovat",kdyz stejne pojede vsechno "podle planu",jako doted.

        • proud napsal:

          S tim zadnej "zvolenej" stejne nic nenadela,s tim dokazeme nadelat jen pekne vsichni dohromady.

      • přemítač napsal:

        Dokud je sčítání kryté a je tu prostor pro manipulaci, nemůže nikdo říct, jak věrohodně věří. Je to do očí bijící. Na jedné straně si přečteme jak Zeman zvítězil v každém kraji a Drahoš pouze v Praze a náhle během hodiny jsou dokonce vypsány kurzy, které zcela "oprávněně" favorizují Drahoše?. (to nějak popírá logiku ne?) Je to neuvěřitelná trapárna. Tolik informací co si protiřečí je neskutečně mnoho. Je to záměrné podhoubí, které vytváří totální chaos a zmatek, kde 99% informací bude brak, ve kterém nalézt pravdu je pro většinu vždy nemožné. Cíl je eliminovat schopnost rozpoznat? Zahltit nás nesmysly, které se jeví vždy pravdoplatně oprávněné a zdůvodněné bez sebemenšího náznaku pochybností. Jen informace, která je po "americku" vždy "jakoby" "náhle" "ihned" vyřešena ideálně do několika hodin po zveřejnění "události" je trapný pokus o ovládnutí tvého postoje. Hlavní je, svést tě z cesty a nasměrovat tě k rychlým a pomíjivým činům či rozhodnutím. Jediné co těmto kolohnátům přivodí potíže, je zavedení našich myšlenek a postojů do fyzické reality. Oni doufají ve velikost našeho strachu :-) Přitom svou snahou a posedlostí po kontrole jsou sami těmi největšími sraby na této planetě.

    • Jarmila napsal:

      Především by volby měly probíhat pouze v jediném dni, tak jak to mají v Německu. Nejlépe se totiž volby falšují v noci z prvního volebního dne na druhý. Nic nebrání bisákům v tom, aby v noci vyměnili celé zapečetěné bedny za jiné zapečetěné bedny.
      Komu se tohle zdá jako čirá neopodstatněná fantazie, ať si vždycky vzpomene, co všechno tajné služby ve světě bez mrknutí dokázaly: shodit tři mrakodrapy řízenou demolicí za bílého dne, narazit řízenou střelou do pentagonu, zabít pár stovek cestujících v unesených letadlech- a vše to svést na muslimy s nožíky v ruce.

      • proud napsal:

        V tom mas sice kus pravdy,ale poloz si zakladni otazku...proc? :-)))).Proc u nas v pidikolonii kde maj vsechny na lopate,protoze to maji vsichni na haku? A proc vubec,kdyz si stejne udelaji co chteji,at si zvolis co chces,protoze to pro tebe tak jako tak volbama zvadne a dal te to nezajima,respektive vetsinu,protoze jedinec stejne jakoby nebyl.Testujou to jednoduse,od mest po ustredi,debilnima vyhlaskama a zakonama ktery michaj k potrebnejm a sledujou jak se zase nic nedeje a ovci blbci to berou prakticky bez pripominek.........

      • benmil napsal:

        Už jsem tady jednou psal Stalinův citát, že vítězem voleb je ten, kdo spočítává hlasy.

        • proud napsal:

          Tak nejak,ale v praxi uz ani to neni potreba,pro nadrizeny.Je to uz jen o tom kdo se nazere u koryta,o tom jsou uz dneska volby.To je jim jedno,pro ne je dulezity jen to aby delal co se po nem chce.A to bude delat naprosto kazdej!

        • proud napsal:

          Ma to svou vyhodu,ze muzes bejt naprostej debil,protoze ti stejne povedi co a kdy mas udelat.....lepsi robot,ale kralovsky zaplacenej,a kdyz si umis jeste prikrast,pak to za ty prachy nekup,ze? Protoze bejt to jinak,tak se tam ani 99% kandidatu neobjevi,protoze takovy debily aby pohledal,kdyz se objevjej,znamena to,ze je skutecne v jadru jedno jakej cigos si tam sedne.

      • Vaska napsal:

        Jarmila - viz volby v Rakousku: učastnilo se v různejch městech 130 až 140 % oprávněných voličů - extrem byl 500 % - volby prohlášeny za neplatné - za půl roku 15 až 20 % voličů změnilo názor (podle plánu) a vše v pořádku - do dneška jsem nikde nečetl že by policajti vyšetřovali a nebo něco vyšetřili - takže falšování voleb už maj nacvičené a u nás chacha - viz parlamentní - těsně před koncem výpadek počítačů - zřejmě přepínali ten "správnej" software

        • Jarmila napsal:

          Ano správně, dnes se falšují volby všude možně po celé Evropě i v ostatním světě- viz. třeba v americké chazárii, jejíž jsme vykradenou kolonií.
          Co mě ale štve, že nejvíc ze všeho se falšují výsledky v Praze, kde to jde tajným službám nejsnadněji, než někde na maloměstě. A pak my Pražáci (já ovšem nepocházím z Prahy) vypadáme před ostatním národem jako pitomci a debilové, kteří vždy volí jinak, než zbytek národa.

    • Kadlik napsal:

      Naopak cim vic nas k volbam bude chodit tim tezsi to manipulovani budou mit.

      • proud napsal:

        Myslete si to dal:-)))))))))))))))))))))))))))))).Kam by prisli,kdyby to nechavali na svy lidsky farme? :-))))))))) .Verit volbam je az detska naivita!!!

        • proud napsal:

          Presneji!:......verit ze volby cokoliv zmenej.........tomu ze tam dostanes svyho "zastupce" by se verit i dalo,proc taky ne,kdyz nahore vedi ze stejne pojede podle nich.A vyjde je to mnohem levnejc,nez neco falsovat a riskovat pruser,oni si to poresej az kdyz uz bude hotovo primo s konkretnima "zas-tupcema":-))))

          • proud napsal:

            Jedinej rozdil mezi tim kdo tam bude je ten,ze bude bud vychcane sofistikovanej(Zeman),nebo pruhlednym debilem-traktoristou,nebo takovym "Babisem" jedno kricicim,krasnym se stavejicicm,ale ve skutecnosti obycejnym sobeckym zralokem kterymu zalezi jen na sobe.Ale slapat jak se jim naridi,budou vsichni!!!

            • Přemyslav napsal:

              Jasně, takže nikdo nechoďte nikdy nikam volit, protože to stejně nic nezmění. Nechejte, ať o všem rozhodnou jiní. Vy si zalezte někam do hlubokých lesů, zařiďte si tam internetové připojení a všechno komentujte, na všechny nadávejte. To je ta nejlepší cesta ke změně.
              Zapomněl sem na něco?

              • proud napsal:

                Zapomel! Nastinit co se stane kdyz nikdo k volbam neprijde a jak to bude interpretovany! Nejaky kecy ze "rozhodne nekdo jinej" si v klidu nech od cesty,protoze to se deje uz staleti,volby nevolby,to neni argument,nebo jsi z Marsu a nevis o tom? :-)

                • Přemyslav napsal:

                  V minulejch volbách vyhrál kdo? Zeman nebo Trautenberk? Ty si vážně myslíš, že volby nemají žádnou moc? Jestli jo, tak jak je možný, že vyhrál Trump, Zeman, Babiš, Okamura a propadla havlérka?
                  Asi to nechápeš, ale kdyby všichni vlastenci uvěřili tomu fatalismu, co tu šíříš, tak nepůjdou volit, Drahoš má 60% v prvním kole, nejlepší ministr financí Kalousek je zase ministr financí.
                  Fakt to nechápeš?
                  Já to taky miluju v lesích a na samotě, ale odtamtud musí jeden vylézt a začít něco dělat, jinak se nikdy nic nezmění. Máš to v hlavě pomíchaný, chlape.

                • proud napsal:

                  Podle me nastanou dve moznosti(muze jich bejt vic): 1/ Prijde takovy opatreni,ze se razem probudi vic lidi,bud opatrenim samotnym,nebo tim co z nej vyplyne. 2/ Pokusej se zustat u vesla ti stavajici coz lidem taky dost napovi a tem se nebude chtit tak prilis do niceho novyho,protoze maji svoje zlodejny uz nejak najety,takze by nemuselo bejt hur tak rychle.Jelikoz novy koste dobre mete a musi se poradne "nazrat"(nakrast si) a zkompromitovat se,takze skody jsou vzdycky vetsi.

                • proud napsal:

                  Lesy a samoty jsou na preziti ve velkym pruseru,ale nejsou o novym systemu,to zas nejspis nechapes ty! Nikdo z nas kdo to myslej vazne se nehodlaj schovavat,presne naopak,ale nikdo z nas neni sebevrah,dokud se neni moznost oprit o masu,vyleze jen silenec co se nema rad! Proto je snaha o vytvareni egregoru a stineni novy mozny budoucnosti,aby nase rady rostly.A s tim ti zadny volby nemuzou pomoct,protoze jestli to sledujes,je to porad prakticky stejny at tam sedi kdo chce,takze me osobne je uplne sumak,jestli Zeman,nebo pochcavajici se a spici "knize",ani jeden z nich neudela co nesmi!!!!!!!!!!!!!!! Je to uplne stejny jako hodnej a zlej policajt,jen ty zijes s hlavou v oblacich,radim ti vratit se zpatky do reality a sledovat cvrkot,hodne ti to ukaze.

                • proud napsal:

                  Tenhle pruser muze zmenit jen vetsina odhodlanejch lidi,ale rozhodne ne nejakejma volbama nebo jinym nastrojem systemu,jimz volby presne jsou.Musime to udelat presne tim z ceho ma system poradnej vichr a ne tim co sam zavadi a provozuje,to uz vedi maly decka!!!

                • proud napsal:

                  Ty taky zkousej jedno za druhym a cekaj co zabere a nestojej poslusne jak stado ovci u uren s cancem papiru s lidma ktery si neurcily a ani je naznaji!!!!!!!!!!!!

                • proud napsal:

                  A nezapomen ze nejakej "prezident" kolonie,je jenom lepsi,nebo horsi herec,takze je uplne jedno jestli si tam sednes ty,nebo kdokoliv jinej,vsem a vsemu,krome vas,protoze budete koukat co z toho budete mit a chranit si vlastni prdel pred vlkadnima soukmenovcema.Nic vic!

                • proud napsal:

                  Jestli nechces rozumet ani tomuhle polopatickymu vykladu,pak je mi te lito,ale to je asi tak vsechno.Protoze v dnesnim svete to nejsou vlady a zastupci kdo vladnou,to uz je jasny kazdymu,jen zrejme tobe ne :-)))))

                • Přemyslav napsal:

                  Proude, kamaráde, já nežiju s hlavou v oblacích. dyť o mně lautr nic nevíš, tak jak to můžeš říct?
                  Kalouskovi zůstal po minulejch volbách spící kníže a sbor pěti židů, protože co? Protože lidi šli volit!
                  Bakala a jeho kurtizány můžou psát, co budou chtít, ale zemi bude řídit vláda, kde jeho lidi nebudou. Nebo jich tam bude krapet míň.
                  V Americe není lesba Hillary, v Polsku to taky vypadá už líp, o Maďarsku nemluvě, protože co? Protože lidi šli volit!
                  Vono se to nezmění hned, naráz, že jo. Ale zkus všem těm lidem vysvětlit, že by měli sedět doma na tlustejch prdelích, protože volby stejně nic nezmění. A voni zůstanou, a budou tím bezpečně zvolený lidi, co jdou proti nám.
                  Prostě nemáš pravdu s tím, že volby nic nezmění. Dalo by se říct, že volby nestačej, to jo. Že musíme taky a hlavně makat každej na sobě. Ale volby sou prostě základ.
                  Jestli budeš lidi zrazovat od voleb, tak tím pomůžeš nejvíc těm, vo kterejch předpokládám, že je stejně jako já nemusíš.

                • proud napsal:

                  Jisteze nevim,soudim jen podle toho co napises,stejne jako ty.Zalezi na tom,cemu rikas zlepseni,podivej se na to celkove.Podle me treba Orban neni vubec zadna vyhra,co je platny ze stve proti migrantum,kdyz na druhy strane stve proti sousedum pres mensiny coz neni taky nic jinyho nez migranti,ale jeho.Napriklad! Me by zaclo zajimat zlepseni az by se jasne projevilo vuci ty vetsine "malejch lidi",nevidim zadny a nikde!!! Protoze ukazat dobrou vuli muzes jen jedinym zpusobem,budovani statu z republiky,nebo kolonie,tedy budovanim sobestacnosti a navysovanim domaciho "bohatstvi",ja vidim jen rozsirujici se toky prostredku smerem ven!

                • proud napsal:

                  A to se at koukam jak koukam nemeni za zadnyho slozeni "vlady"! Kapri si rybnik nevypustej,kdyby ses rozkrajel.

                • proud napsal:

                  Vypustit jim ho muzeme jen my,ale volby nejsou k tomu ani cestou,natoz tim stavidlem!!!

                • benmil napsal:

                  Volby nejsou úplně k ničemu. Vzpomeň si, jak ječeli, když jim před 5 lety jejich loutka neprošla.

                • proud napsal:

                  Ale samozrejme ze ti musej pohonit ego az z tebe bude strikat,na to je skodolibej cechacek obzvlast nadrzenej,to funguje ;-)

                • Přemyslav napsal:

                  Proude, jenže žádnej politik není 100%. To je trošinku dětské, říkat "každej má nějakou chybu" a protestovat vlastně proti všem, s nikým se neztotožnit.
                  Tady jde o to, že říct si, co jsou pro nás teď největší hrozby. A jít s takovýma politikama, který na ně mají recept. Až vyřešíme migraci a zotročování ze strany EU, můžeme začít dumat nad tím, jestli s Orbánem ještě víc jó nebo ne. Jenže teď jsme v dost velkým ohrožení a musíme bejt vděčný i za toho uheráka. Až to zmáknem, bude jiná.
                  Mrkni se na dějiny. Znáš někoho, nějakýho politika, kerej by byl 100%? Na kerým by ti nic důležitýho nevadilo? Kdyby třeba naši předkové řešili tyhle věci stylem: jó, Žižka je sice dobrej, ale u Grunwaldu řádil, a pár roků kradl u cest, takže Žižku nebrat, tak tady dneska máme Německo a vybíráme mezi Merkelovou a Šulkem. To si uvědom, chlape.

                • proud napsal:

                  Problem je ten,ze se neni ztotoznit s kym!!! Ledaze ti staci se ztotoznovat s planejma slibama:-)))))))))))))))))))))))))).Rikam ti ze dokud si nebudou vladnout lidi sami a neprestanou bejt zavisly na vejplatach,tedy penezich ktery vladnou,muzes se stavet na usi a volit ostosest a bude ti to hovno platny! ;-).Je jedina spravedlnost,znemoznit komukoliv aby kohokoliv jakkoliv vydiral,aby nemel cim,pak teprve zavladne poradek jakej ma bejt,podle potreb,az se zacne hospodarit podle nich a podle nich rozdelovat,ne jima ovladat.

                • benmil napsal:

                  Přemyslav:

                  +

                • proud napsal:

                  Ano,kdyby byla historie pravdiva a nas predkove skutecne resili ze kdo ma skraloup,nesmi nikam rozhodovat,byli bysme dneska nekde jinde,ono to tvoje ze nikdo neni stoprocentni plati,ale tam kde neneses odpvednost za narod,proto se nebojim chtit do jeho vedeni ty stoprocentni,nebo jim nejblizsi,paklize se o sebe nechceme postarat sami a chceme bejt ovcema pod klackama!!! Ja se toho nebojim,bejt narocnej na ty ktery kralovsky platim,jsou tam dobrovolne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                • proud napsal:

                  A kdyz nejsou,nebudu ze sebe delat picu a volit koho nechci jen abych se toho svinstva zucastnil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                • Přemyslav napsal:

                  Proud
                  Ale jak si představuješ, že si maj vládnout lidi sami? Jako všelidový referendum na všechno, na každej prd? To je blbost.
                  Vždycky budeš mít obyčejný lidi a ty si budou volit předáky. Vždycky budou mít různý lidi různou váhu hlasu. Mrkni na se na kopný právo. Abys mohl
                  volit, musels mít aspoň 20 nebo 21 a mít už rodinu. Abys moh bejt zvolenej, mesels mít 50, mít hospodářství bez dluhů a vnuky.
                  Některýho takovýho předáka šlo uplatit, jinýho ne. Toho uplacenýho pak třeba potrestali, nebo ne. Ale to vždycky bylo a vždycky bude.
                  Nemůžeš řídit společnost bez delegování moci. To je komunismus a ani komunisti si tohle nelajzli. To prostě není možný, nedá se to uskutečnit. A hlas nějakýho rybízka bez zkušeností nemůže mít stejnou váhu jako zasloužilýho hospodáře, co vychoval 5 dětí a 10 vnuků, protože ten první zkrátka ví desetkrát míň vo tom, co je důležitý a
                  ta komunita potřebuje, než ten druhej, co si ještě třeba ani nevrz:-)

                • proud napsal:

                  Blbost to neni,je to vec organizace.Muzes mit prece vselidovy referendum tech koho se tejka,mesta,okresu,kraje a celonarodni,napriklad.Muzes mit referendum o trestech,i tech "vyjimecnejch",kdyz neprojde kopny pravo,ktery bych nejradeji.A co je blbost,zapojeni lidi do starosti o svou Vlast? Me to prijde rozhodne mnohem rozumnejsi,osobne cejtim starost o svou zemi jako povinnost,nez jejich soucasny odpojovani a delani kasparku a tanecku jednou za 4 roky!!!

                • proud napsal:

                  Navic bych moc rad videl nejen takovy GP,ale i treba Babise,jak by chodil od jednoho ke druhymu oblbovat,to by asi neproslo,ze?:-)))))Ale podplatit nebo zastrasit par nenazranejch parchantu,navic krivejch jako akademie ze kterejch vzesli,to uz je jiny kafco,mozny a levnejsi,nemam pravdu??!!!!

                • proud napsal:

                  Komunismus to neni,neni to zadnej -ismus,komunisti si to nelajzli,protoze ani nesmeli,to je uplne jina kapitola,pokus ve kterym s komunismem ani nebylo pocitano,jen se o nem muselo porad mluvit,ze jako jo,ze super,ze budujeme,ale uz tenkrat dost lidi vedelo ze je to jen bouda,ze socialismus,moc a vlada penez vyhovujou tem nahore!!!

                • proud napsal:

                  Komunismus nezatrhli lidi,ale ti kteri meli a nechteli o svy vyhody prijit ;-),je to podobny jako dneska,kdy hazi klacky pod nohy bohatsi mensina ty chudy vetsine co na ne dre.

                • proud napsal:

                  Mimochodem,co popisujes,napriklad dospelost v 21 a podobne,neni prece zadnej problem zavist,neexistuje zadny nejde,existuje jen chceme,nebo nechceme.

                • Přemyslav napsal:

                  Proud
                  Komunismus zatrhlo, že lidi se nemohli pořádně rozvíjet. Každej měl skoro stejně, ať už šlo o kripla nebo dříče. To, žes nemoh bejt bez práce, bylo na jednu stranu fajn, ale na druhou tě nic nenutilo až tak na sobě makat.
                  K tomu hlasování. Nemůžeš třeba dát nějakýmu Pepkovi Vyskočovi, co v životě na nic nešáh stejnej hlas v referendu o věku odchodu do důchodu jako chlápkovi, kerej celej život makal a vychoval x děcek a vnoučků. To je prostě urážka toho schopnýho, takže ten se ti dá k nějaký "elitě" a časem můžeš na něco na způsob kopnýho práva zapomenout. Jiná věc třeba je, jestli má dálnice vést tudy nebo tudy, ale tohle fakt ne. Lidi si prostě nejsou rovný a nikdy nebyli a nebudou. Předkové to věděli, proto nemoh hlasovat každej trouba. Pak přišli pámbíčkáři a řekli, že slabomyslnej je blahoslavenej a všichni sme si rovni - a od tý doby je tu ten bordel. To je židovina. Nerovnost je dobrá i pro ty, co nestíhaj, protože maj vedle sebe vzory, který jim ukazujou cestu, víš. Když společnost srovnáš do latě a dáš všem stejný "práva", ty slabý se stejně nebudou vytahovat na ty lepší, protože ztratí důvod, a ty silnější zdegenerujou. Proto zkapal komunismus, a proto zkape časem i ten novej komoušismus na západě. Lidi nejsou tak degenerovaný, jak jim "elity" tvrdí.

                • proud napsal:

                  Precetl jsem nejakejch pet radku a stacilo mi to,dels lidi na drice a lenochy? Na ty co si podle tvejch hledisek zaslouzej a ty co ne? Jsme u toho,co tady pak delas na tyhle sajte,kdyz ti system na tom zalozenej vlastne naramne sedi? Ja si delim lidi na dobry a spatny,s dobrejma a zlejma umyslama a nezajima me jestli delaj otroky,nebo je delat nechteji,chteji zotrocovat druhy,nebo nechteji,chteji ostatnim rikat co je dobry a spatny,co smej a nesmej.Taky na co,dobrej to nedela,spatnej si vzdycky klacek najde.Novej system a lepsi budoucnost nejsou na techhle nadiktovanejch "meritkach" vubec zalozeny! Presneji,nebudou,paklize se s tim lidi seznamej a vezmou to,budou to chtit,protoze to bude na nich,i na tom Pepikovi ze Lhoty,neni nicim min nez kazdej druhej,absolutne pritom nezalezi na skolnim vzdelani a fyzickejch a zdravotnich propozicich k praci,zalezi jen na tom,jestli je clovek.

                • proud napsal:

                  "Když společnost srovnáš do latě a dáš všem stejný „práva“, ty slabý se stejně nebudou vytahovat na ty lepší, protože ztratí důvod, a ty silnější zdegenerujou. "..........noo,priznam se ze jsem mel za to ze mas v hlave vic! Tvoje meritka jsou prave tema siozidackejma vychcane diktovanejma zbytku sveta! Clovek budoucnosti tohle bude povazovat za svinarnu a rozhodne to odmitne.Nepotrebuju spolecnost nikam rovnat,staci mi nechat ji o sobe rozhodovat samotnou a nedat nikomu ani vic,ani min,prerovnat zebricky hodnot na ty spravny,nevim jak tebe,me zasrany krvavy prachy nikdy nemotivovaly,motivovalo me uznani druhejch za dobrou praci a hlavne to moje uznani sama sebe!!!

                • proud napsal:

                  Priznam se ze po co tom cos predvedl uz necekam ze cokoliv z toho pochopis,natoz abyses nad tim zamyslel.To neni material pro ovcany!

                • Přemyslav napsal:

                  Proud
                  Zbytečně urážíš, kamaráde. Máš to přitom v hlavě nějaký pomotaný.
                  Kdo bude posuzovat, kdo je "dobrý" a kdo "špatný" člověk? Na základě čeho? Bavíme se o právech každýho z nás, který sou daný tím, co sme pro společnost udělali a tudíž jak sme pro ni cenný nebo ne.
                  Neber to podle vzdělání nebo peněz. Vem si třeba dvě holky. Stejně starý, třeba sestry.
                  Jedna se celej život lituje, je líná jako prase, vošklivá a hloupá. Chlap se jí obloukem vyhne, zůstane sama, dožije někde s matkou nebo kočkama. Až umře, lidi to ani nezjistí, a nikdo po ní nezapláče.
                  Její ségra bude odmala dělat pro druhý, nezastaví se, nestihne se změnit v prasnici prostě, bude cílevědomá, snaživá. Získá pořádnýho chlapa, založí rodinu, budou mít šikovný a dobře vedený děcka a spoustu vnoučat. Až ta umře, budou z toho v depce stovky lidí.

                  Moh by si mi říct, proč by ty dvě holky měly mít stejný práva? Proč by jejich hlas měl mít stejnou váhu? Když udělaly pro vostatní každá něco úplně jinýho?

                  Přesně tohle je ten problém, Proude. Seš v koncích s argumentama, tak tady vytahuješ židovinu, jenže přesně todle je ta židovina jak vyšitá. Nalžeš týpkovi, co je o mraky životů pozadu, že je rovnocennej jinýmu, kerej mění svět. Uděláš z něho "dělnickýho ředitele" a banka jde do kopru...

                  Blahoslavený chudý duchem, páč jejich je království nebeské - znáš? Vynikáš v něčem, seš dobrej? No tak my tě seknem, protože my potřebujeme stádečko průměrnejch, páč jedině ty můžeme ovládat a když voni ztratěj autority, začnou je vidět v nás!

                  Přesně vo to de v NWO. Menšiny se maj rovnat věčinám, páč všichni sme si rovný, že. Franta je řiťopich a roznáší akorát AIDS, Honza maká pro rodinu, ale sou si rovný, a až přídou volby, bude hlas řiťopicha stejně silnej jako hlas zasloužilýho fotra.

                  To je přesně vono, Proude. Zkus najít ty souvislosti. Komoušismus, NWO, židi a křesťani maj úplně stejnýho taťku, Proude.

                  My Slovani sme hierarchičtí. Ale pozor, nepovyšujeme se. Jenom umíme ocenit ty dobrý mezi náma, a nepředstíráme rovnost až na dřeň jak někde v kibucu.

                • proud napsal:

                  Neurazim,neni to mysleny jako urazka,je to to ja sam za sebe vidim a jak se mi to jevi.

                • proud napsal:

                  "My Slovani sme hierarchičtí. Ale pozor, nepovyšujeme se. Jenom umíme ocenit ty dobrý mezi náma, a nepředstíráme rovnost až na dřeň jak někde v kibucu.".........tesi me ze chces bejt dobrym Slovanem,ale prijde mi zes uplne nepochopil hierarchii,snad jen krome ty prirodni u zvirat.Pro me je hierarchie inteligentnich tvoru nikoliv prirodni,ale prirozena,kdo umi ten umi,kdo zna,ten zna,a pouziva to po blaho vsech,vazime si ho,sverujeme mu co jinejm radeji ne,ale porad si bude s kazdym rovnej,kdyz ne a prijme jakysi vyhody,pak je to znameni,ze ac dobrej,neni zralej!

                • proud napsal:

                  Je to presne stejny jaky by to melo bejt s prirozenym respektem,tedy zaslouzenym,samozrejme mereno jinak nez bohatstvim,materialnem!!! Mereno "lidstvim".

    • Lukaš napsal:

      vilon.
      Správně,souhlasím.
      Nejlépe to předvedli v Bohnicích,tam bylo odevzdáno víc hlasů,než je chovanců ústavu.Kdo to tak blbě nastrkal do obálek,že někde vložil dva lístky,určitě Drahoše.

      • proud napsal:

        Prece blazni,meli z toho kozy.Takze se vlastne ukazali rozumnejsima nez zbytek naroda :-)))))))))))))))))))))))

      • Paw napsal:

        Blazni vzdy byli moudrejsi svych osetrovatele a odbornych osetrujicich doktoru. Ale ze ted uz jsou moudrejsi populace nejen v Praze me zaskocilo ponekud.
        A nezaslouzime se bejt ovlivnovany pri volbach vobycejnejma ceckama, kozama apod .
        Kdyz v Americe , Putinem. Sme snad neco min ?
        Mohli bychom skoncit ,ze zvolime ovlivneni a skoncime jako nejaky holy prdele...

  7. Martin Rubáš napsal:

    Pokud nechceme aby to v Praze za 20 let vypadalo jako v Paříži, ze které se stala jedna velká no-go zóna, je potřeba volit Zemana navzdory všem jeho chybám. Řítí se na nás Dublin IV + Sociální kompakt.

    http://www.epshark.cz/clanek/320/francie-no-go-zony-nyni-i-v-centru-velkych-mest

    • proud napsal:

      A schvalne,pojd se vsadit,ze to bude Zeman,neZeman presne stejny,ne podle nejakyho prezidenta,ale podle narizeni z vyssich mist!!! O co???

      • proud napsal:

        Super sazka,nemuzu prohrat,uz -set let to tak je,at tam sedel kral,cisar,komanc,nebo ozrala.................

        • jan nowak napsal:

          Mroži..
          Ta ženská - to je proudowa manŽelka Haarpýča : p

          • proud napsal:

            Pica je mozna tak tvoje manzelka,debile!!! Nedelej stejnou chybu jako zakernej Maros a nenavazej se do tech kdo stojej mimo! Mimochodem,nejsem blbej,abych zivil manzelku:-))))))))))))))))))))

            • Maroš napsal:

              Proude - ty nestojíš mimo - ty stojíš hlboko UPROSTRED - v pevnosti NORAD

            • proud napsal:

              To mas pravdu,mimo nestojim,ale to neznamena,ze muzes napadat mou rodinu co mimo stoji,bobecku,nemam rad zakerny parchanty co se nepodivaj do oci rovnou me a slidej kolem jak ublizit pres druhy,s takovejma par fackama hotovej nebejvam,takovy dobijim!

  8. Maroš napsal:

    "Polonahá žena křičela anglicky: „Zeman je Putinova coura." Po několika minutách se prezident vrátil a odvolil. Zeman řekl, že je poctěn, protože ho napadla aktivistka skupiny Femen, která napadla i papeže."
    Matka Ukrajinka, otec z Angoly... "Nenápadná"... Niekomu tu už v tom divadelníctve!!! kvalitne jebe...
    REPLAY: "která napadla i papeže" - a "která" bola ako farebná "pozorovatelka" - v Západnej Európe farebná norma - vo volebnej miestnosti - s vedomím KOHO?!
    http://www.ac24.cz/zpravy-z-domova/11891-prezident-zeman-polonaha-zena
    Prezident ZEMAN NAPADEN při volbách ukrajinskou aktivistkou! Jak dopadl?
    https://www.youtube.com/watch?v=z2Vqpdddb70

    KONTEKT: havloidi /USA sio-neokoni/ Drahoš, Horáček vs. globalisti
    /Čína/ - Zeman

    "V preplnenom divadle a bývalej továrni La Fabrika patril Ivan Havel počas soboty k najsledovanejším prívržencom akademika Jiřího Drahoša.
    Celé meno súčasného českého prezidenta počas krátkeho rozhovoru ani raz nevyslovil."
    https://www.aktuality.sk/clanok/555098/brat-vaclava-havla-podporujem-drahosa-pretoze-sa-nevola-milos/?utm_source=azet.sk&utm_medium=box-magaziny-aktuality_koktejl&utm_content=clanok3&utm_campaign=HP-new2

    Pani poradkyňa "Horáčková" Vásáryová o tom niečo vie... /Pán, pán, pán, pán... - všetci sme si v lóži rovní/
    "V kampani som nebola súčasťou výkonného tímu, iba poradkyňouv. Viac - menej som sedela v Bratislave, odkiaľ som posielala expertíz a prichádzala do Prahy na porady."
    https://www.aktuality.sk/clanok/555012/vasaryova-jiri-drahos-bral-peniaze-od-bohatych-je-to-funkcionar/?AT=wgt.article_clanok-najcitanejsie.c.x...B.

    "Páni" herci - odborníci na inscenácie - taký malý česko-slovenský "Hollywood" - Havlov Barrandov- ako v roku 1989, či?
    "Skandál! Michal Horáček šíří po internetu zfalšované video jeho neexistujícího TV duelu s Milošem Zemanem. Lze klesnout ještě hlouběji?"
    "Horáčkova videomontáž byla masterována na profesionálním softwaru"
    http://tadesco.cz/skandal-michal-horacek-siri-internetu-zfalsovane-video-neexistujiciho-tv-duelu-milosem-zemanem-lze-klesnout-jeste-hloubeji/

  9. benmil napsal:

    Co mi přišlo:

    Neinformovaný občan ani netuší, odkud se objeví kandidát na prezidenta.
    I když je to navenek slušný člověk, pracuje jako akademik, tak to chce

    velmi zpozornit. Pro boj o hrad v ČR dosadili také Jiřího Drahoše,

    vědce, ale také - člena České asociace Římského klubu /CoR/ . a co to je, ten Římský klub? -

    Zednářské společenství, ovládané západní „Černou šlechtou“ a velmi

    bohatými 13 iluminátskými rodinami z USA, jak uvádí Michael Morris v

    knize „Co nesmíte vědět“ - díl 1."""" Část jejich programu

    Zdá se, že lidé potřebují společnou motivaci v podobě společného

    nepřítele, aby se dokázali spojit a spolupracovat … hledání obětních

    beránků je taktika stará jako lidstvo samo. Když nevíte, co s domácí

    politikou, odveďte pozornost k hrozbám z vnějšku. Sjednoťme národy proti

    vnějšímu nepříteli, buď skutečnému, nebo k tomu účelu vymyšlenému“

    (s. 71). „Při hledání nového nepřítele, který nás sjednotí, nás napadlo,

    že se k tomuto účelu dá využít znečištění, hrozba globálního oteplování,

    nedostatek vody, hladomor a podobně … Skutečným nepřítelem je však

    lidstvo jako takové ( s. 75).

    Jiné citáty naznačují, že autoři chovají k lidskému životu jen

    to největší opovržení: „Země má rakovinu a tou rakovinou je lidstvo,“

    píše se v knize Mankind at the Turning Point: The Second Report to

    The Club of Rome (autoři MESAROVIC, Mihajlo, PESTEL, Eduard; 1974; ISBN:

    0-525-03945-77, s. 3).

    „Musíme přestat s naší snahou léčit symptomy a

    přikročit k vyříznutí rakoviny. Tato operace bude vyžadovat zřejmě mnoho

    brutálních a bezcitných rozhodnutí“ (EHRLICH, R. Paul. The Population

    Bomb, Ballantine Books, 1976, ISBN: 034525337X; s. 152). Globalisté také

    jako součást řešení navrhují zřízení celosvětové vlády, která by sama

    rozhodovala o tom, kolik se kde bude rodit dětí: „Planetární režim by

    dostal zodpovědnost za rozhodování týkající se optimální velikosti jak

    světové, tak regionální populace. Každá země by dostala přiděleno jisté

    číslo v rámci svých regionálních limitů. Světová vláda by ale měla

    pravomoc tyto limity vynucovat“ (EHRLICH, R. Paul., HOLDREN, John.

    Ecoscience: population, resources, environment San Francisco :

    W. H. Freeman, 3, ilustrované vydání, Vydavatel W. H. Freeman, 1977,

    ISBN: 0716705672; s. 943).

    Docela by mne zajímalo, jak se slučuje, aby bojovník za demokracii byl

    členem sdružení, které demokracii odsuzuje jako přežité zřízení,“

    poznamenává k tomu V. Kremlík. Je zajímavé, jak může organizace

    usilující o redukci lidí na zemi a považující lidstvo za rakovinu a vřed

    oslovit člověka, který se vydává za humanistu a obhájce lidských práv.

    Například V. Havla, J. Drahoše a jiné. Cílem je, aby přežili jen ti

    nejbohatší. Navenek se ale klub tváří jako nevinná organizace, která

    starostlivě přemýšlí (pozn. red.: čtenář si snad už všiml, že se toto

    uvažování děje nejen bez evangelia, ale dokonce bez Boha vůbec, na půdě

    čistě nitrosvětské, zvrácené) o tom, jak čelit globálním výzvám

    současnosti. Římský klub je spolkem politiků, byznysmenů a dalších

    vlivných osobností z celého světa. Počet členů je striktně dodržen a
    proto je členství vysoce prestižní záležitostí. Československá asociace

    Římského klubu oficiálně vznikla hned 15. července 1991 z popuduexpresidenta Václava Havla. Zajímavé ale je, že na svých osobních

    stránkách se V. Havel – třebaže zde vyjmenovává členství v celkem

    35 organizacích či spolcích – o členství v Římském klubu nezmiňuje.

    Možná věděl, proč. Členem této organizace je Jiří Drahoš. Nedivme se,

    že právě od něho vyšla v roce 2015 petice, abychom přijímali tyto

    ilegální uprchlíky. Je zajímavé, že ze se v Německu uvažovalo

    o kandidátovi na prezidenta taky ze stejné skupiny. I v Rakousku si

    zednáře dosadili na trůn. V Německu Merkelová je v Atlantik-Brucke,

    kde se to zednáři jen hemží a její hvězda vylétla vzhůru po návštěvě

    mocných Bilderbergů. Hollande je rovněž v jedné přední francouzské

    zednářské lóži. Nedávno v Holandsku vyhrál ten "správný"kandidát a také

    "správná" multikultikulti strana. Oni to mají "hoši" všude pod kontrolou bsp;

    https://youtu.be/2JJtMhXlZxM(https://youtu.be/2JJtMhXlZxM) "" https://youtu.be/2JJtMhXlZxM(https://youtu.be/2JJtMhXlZxM)

    Někteří lidé si stále myslí, že šéf vědecké instituce musí být vždy

    férový. Jak slyšíte, p. Drahoš takový není, nebo ano? Posuďte sami. Zaujala mě jeho odpověď na otázku, proč kandiduje řekl, zcela popravdě, že jeho podporovatelé si prostě přejí, aby byl zvolen a nahradil prezidenta Zemana. Všimněte si, že v duelu (dole) p. Drahoš uráží nepřítomného p. Ovčáčka. Ještě při dalších příležitostech jsem si všiml, že p. Drahoš rád odvádí pozornost, napadá lidi, kteří s danou věci nemají nic společného, hlavně stále útočí na současného prezidenta, až je to trapné. Co je vrchol! 1. Na prezidentskou kampaň p. Drahoš dostal mnoho peněz ze zahraničí!!!

    Copak asi po něm žádají?

    2. Další peníze dostal od lidí, kteří jsou svázáni s Mosteckou uhelnou!!! Copak požadují?

    Přitom si p. Drahoš stěžuje bývalému premiérovi Sobotkovi, že se bojí, že mohou tajné služby ovlivnit, aby nebyl zvolen.

    To je paradox!! Kdo všechno stojí za kandidátem Drahošem??? Vysoce postavení lidé nedávají jen tak miliony, aby nepožadovali náklonnost prezidenta. Možná těch zdrojů vyjde najevo i víc? Proto ten zájem, aby byl zvolen někdo, na koho se mohou spolehnout. Na internetu jsem se dočetl, že miliardář p. Dědek , který neúspěšně kandidoval za Starosty, přispěl p. Drahošovi 3 mil. Ale p. Drahoš v rozhovoru mluvil o 2 milionech. To už není tak podstatné, někdo ale nemluvil pravdu. Copak asi zamýšlí pan Dědek? Strana TOP 09 a Starostové jsou největšími podporovateli p. Drahoše.

    V duelu je upozorněno na vysoký plat p. Drahoše. Ve vědě se takové peníze nerozdávají. Jaké to byly odměny, které p. Drahoš dostával? A od koho? Přikládám zajímavý duel dvou kandidátů: p. Drahoše a p. Horáčka stačí od 18,45 min https://www.seznamzpravy.cz/clanek/tak-kde-mate-tu-savlicku-na-sekani-do- mlhy-prvni-a-pekne-ostry-souboj-drahose-a-horacka-40887?dop-ab-variant= seq- no=2 source=hp P. Drahoš dostal vyznamenání za zásluhy od V. Klause. Kolik máme špičkových vědců, kteří toho mnoho dokázali a vyznamenáni nebyli. Ale tito vědci dělají jen vědu a nespolupracují s politiky, podnikateli,... .

    P. Drahoš dostal povolení od StB, aby mohl několikrát před rokem 1989 vycestovat na Západ. Kdopak tenkrát mohl takto vycestovat?

    Ještě přikládám další odkaz, jak p. Drahoš ukradl p. Horáčkovi jeho vyjádření. Také ostuda, už se o tom dál nemluví!

    https://volby.idnes.cz/prezidentske-volby-kampan-jiri-drahos-micha-horacek-socialni-site-1c5-/prezidentske-volby-2018.aspx?c=A171220_142614_domaci_bja)

    P. Drahoš by neměl problém přijmout 2600 migrantů. Kladně se vyjádřil k možnosti přijmout 2 600 uprchlíků podle kvót.

    Zdroj: (https://zpravy.idnes.cz/diskuse-s-prezidentskym-kandidatem-jiri-drahosem-fv1-/domaci.aspx?c=A170629_175731_domaci_kop)

    Nyní se z toho vykrucuje. Ovšem na přímou otázku, zda by jako prezident podepsal, že si necháme přerozdělit imigranty podle kvót, neřekl , že "ne", naopak to vyznělo, že asi "ano".(pozn. : Jaké případné studování materiálů, jak říkal. Tady je nasnadě odpověď buď ano či ne! Podmínky a o jaké migranty se při rozdělování jedná, je zřejmé .

    Co je to za lidi, kteří šíří, že prezident Zeman má amputovanou část dolní končetiny, že za několik týdnů či měsíců zemře, že je smrtelně nemocný. Na internetu je mnoho vulgárních, podlých urážek od vlivných lidí. Ano, není zcela zdráv. Ale hlavu má v pořádku. Někteří kandidáti s ním nemohou soupeřit ve znalostech, paměti, v politickém a ekonomickém přehledu. Má své chyby. I já mám vůči němu několik výhrad. Ale vždy je zapotřebí zvážit, jestli nepřevažují věci pozitivní. Především hájí zájmy občanů.

    Bohužel, téměř všichni kandidáti mají kandidaturu postavenou na "popravě "Zemana. Nezáleží tolik na programu, ale na boji se současným prezidentem Zemanem!

    Nelze přehlédnout, že naše česká televize a další media ovládaná panem Bakalou a dalšími "dobráky" i ze zahraničí, mají ve hře proti prezidentovi Zemanovi postavené především tři hlavní muže: Drahoše, Topolánka a Horáčka. Otevřete-li si nějaký časopis, vykouknou na vás tito tři jmenovaní kandidáti. Poslední dobou všude na nás kouká především p. Drahoš. Ostatním, nejmenovaným kandidátům media nevěnují pozornost. Proč?? Jen ještě prezidentovi Zemanovi věnují velkou pozornost, ale velice zápornou. Kandidát p. Fišer se zdá být morální člověk, možná by byl i dobrým prezidentem. Ovšem ten bohužel nemá žádnou šanci zvítězit. Snad příště. Uvažujme logicky, dáme-li hlas třeba p. Fišerovi, sice bude mít radost, třeba si to i zaslouží. Dostane ale jen několik málo procent. Pokud prezident Zeman nevyhraje v 1. kole, tak se ve druhém kole spojí všichni ti, kteří chtějí prosadit p. Drahoše, p. Topolánka a p. Horáčka. Takže vyhraje jeden z mužů, které si mafie přeje. Pravděpodobně nejvíc jim vyhovuje p. Drahoš. Pokud vás zajímá, kdo je Michael Morris, který napsal i knihu o Novém světovém řádu, o globálním ovládání světa bohatými, o kterém jsem se nahoře rozepsal. Tak několik údajů.

    Michael Morris se narodil v roce 1966, je spisovatel, podnikatel, původem z Rakouska. V současnosti žije v USA. Je autorem řady textů v anglickém a německém jazyce. U nás vyšlo několik knih, ve slovenském nakladatelství, i v češtině. Kniha: " Co nesmíte vědět č.1" http://www.na-septande.cz/vse/co-ne-smime-vedet-m-morris/michael-morris-co- nesmite-vedet-cast-1 (http://www.na-septande.cz/vse/co-ne-smime-vedet-m-morris/michael-morris-co-nesmite-vedet-cast-1)

    • Jarmila napsal:

      K velké řadě podrazáků se včera přidala i pravdoláskařka režisérka Třeštíková. Včerejší pořad o manželích po třiceti letech byl velmi dobře načasován proti Zemanovi- pouhých 14 dnů před druhým kolem voleb. Tento pořad, který byl vždy striktně apolitický, natož aby jmenoval za 30 let jediného politika, v kterém se jednalo vždy jen o vztahy manželů, kteří se vzali před třiceti lety- tak najednou ten dotyčný křivák tam patrně na objendávku Třeštíkové vykřikoval ,jak jsou Babiš (to bylo oprávněné) a Zeman hrozní. Kolik za to asi tenhle křiváček dostal? Křiváček, který se nikdy nepostaral o rodinu, vždy všechno nechal na své manželce, která kvůli němu měla zkažený celý život- a ještě navrch z ní udělala Třeštíková blbku, kdežto z křiváčka udělala šikovného podnikatele.
      P.S. Benmile, tenkrát když jste mezi magickou dvojku zařadil i dva modré balónky, tak to jste mě dostal :) Tu písničku znám z dětství nazpaměť dodnes.

    • proud napsal:

      Drahose stejne jako ostatni kasparky neresim.Ale z tech "zeprejhruznejch" ruznejch programu se da vycist hodne poucnyho,podival jste se nekdo na ty veci z takovyho uhlu,nebo jste to okamzite jako "zlo" zavrhli? ;-)

      • proud napsal:

        Jak to myslim? Napriklad: ona populacni exploze,je nas moc? Ano,pradva,je nas moc.A co s tim? Neco s tim delat budeme muset,ale je na nas jakym zpusobem,jestli rozumnym,"prirozenym",nebo bolavym.Jiste,"prachaci" co maj svoje jisty si svy deti budou chranit a nehodlaji se nijak omezovat,oni na to prece maji,oni jsou podle nich neco vic,smetanka,vyber,to nejlepsi,ostatni je potreba vystrilet a nechat jen ty loajalni otroky co se drou a chcipaj bez reptani,aby zahrabali ty ostatni.Zadnej z nich nepremejsli o pouceni lidi jak to udelat abysme se dostali z mest do prirody a prizpusobili tomu a ziti s prirodou nase pocty a zpusoby zivota dobrovolne a nenasilne.A tak se da pokracovat o vsem a se vsim.

      • proud napsal:

        Protoze znalej a poucenej clovek je jim nebezpecnej,mohl by lehce prijit na to,ze je nepotrebuje,ani jejich dravej a zlej,vykoristujici zpusob zivota a zaridit se po svym,to je celej ten kamen urazu! Proto potrebujou blbce a ovcany!!!

  10. Tomi napsal:

    Komu Fandíme?

    • proud napsal:

      Je komu?.........

    • jan nowak napsal:

      Fantomasowi.. blbečku Robotí w ( 11.54 ) !!

      ps : Oude - na tý fotce to wypadá , že jí Zeman chce dát Hu.. hudlana - pi~čo : o
      ... řika-la Michala

      • proud napsal:

        Ver tomu ze si da radeji sklenku vina,panacka slivovicky a dobre se nazere,nez by se ohudlaval:-)))))))))))))))))))))))))

        • proud napsal:

          Protoze rozhodne neni blbej,tak vi ze stadu pomoct nemuze,dokud bude chtit bejt stadem,takze radeji pomuze tomu kdo to patricne oceni(GP)a postara se mu o dceru! A ta je to s naprosto vsema "zas-tupcema" stejne jako s tema kdo se jima chteji stat!

          • proud napsal:

            Vidime to den za dnem v primym prenosu a nechceme si to dat dohromady :-))))))))))))))))))))))))))

            • Tomi napsal:

              A kou teda fandime? Ze-manovi? Z-Drahoš to je taká Česká Kiska jen chytrejší? AntiRuskySeparator-proEuKulti ?

        • napětí napsal:

          a všiml sis, jak se při útoku ukrajinské geiši usmíval ten ochrankář po pravem boku Zemana? Je to jasný, byl kontaktem pro geišu, pustil ji až k prezidentovi na dotek! Je to jasný, měla spojence rovnou v jeho ochrance!

  11. špina negerská napsal:

    Ta negerská potkaní podřadná bestie měla skončit s dírou v opičí palici ve škarpě za městem.

  12. Maroš napsal:

    Ako sionisti ovládli ČT v roku 2000. Na Slovensku to išlo formou "efektívneho zoštíhlenia" - vyhodili 1200 ľudí, neskôr sio-mediálnu pyramídu uzavrela pohltením Slovenského rozhlasu RTVS. Chceš pracovať v branži? - jedine pre Protokoly!

    Chcem vás všetkých vyviesť z omylu - internet nie je pre všetkých - aj moji príbuzní radšej pozerajú TV sračky z pohodlia gauču, ako by mali sedieť za počítačom a vzdelávať sa, orientovať, zdieľať. Pohodlnosť je neskutočný zabijak!
    http://tadesco.cz/pred-17-lety-spachan-atentat-ct-zajmu-vstupu-evropske-unie-referendum-bylo-fakticky-neplatne-vstup-eu-podvod/
    Práca snov - VÝROBA "HODNÔT" - ako sa "cviká karta" v televízii
    Stalo se - Show Jana Krause 10. 1. 2018
    https://www.youtube.com/watch?v=ySxdAF2LcKM

  13. Maroš napsal:

    Ad politická fraška - TANDÉM - Drahoš "VERSUS" Zeman:

    MIROSLAV DOLEJŠÍ: ANALÝZA 17. LISTOPADU 1989

    "Charta 77 byla od svého zaloţení v r. 1977 koncipována jako zednářská lóţe. Funkce mluvčího je převzata ze Sionistické organizace. Aby nemohla být jako ilegální organizace stíhána podle zákona, odesílala všechna svá prohlášení a stanoviska státním úřadům. Ve svém prohlášení z 1. 1. 1977 konstatuje, ţe nechce škodit komunistickému reţimu, ale chce s ním vést konstruktivní dialog, coţ koresponduje s komunistickým zaměřením vedoucích funkcionářů Charty a s dohodami, které byly o jejím
    vzniku a působnosti uzavřeny. Reakce, která byla proti Char
    tě 77 vedena ze strany ÚV KSČ měla za účel na Chartu upozorňovat a popularizovat ji u protikomunistickysmýšlející části občanské veřejnosti. Hlavní část její popularizace převzaly vysílačky Svobodná Evropa, Hlas Ameriky a BBC.
    Přibliţně od r. 1974 byla v Československu konstituována nová báze KGB, která dnes zahrnuje asi 7 aţ 8 tisíc občanů Československa, kteří nejsou v ţádných evidencích StB, KGB, ministerstva zahraničí, atd. Jediným viditelným výrazem této báze je skupina prominentních reprezentantů Charty 77, dnes převáţně zastávající nejvyšší státní úřady."

    "Je nejvýš pravděpodobné, ţe nejdůleţitější materiály, týkající se Charty a jejích prominentů, byly z FMV odstraněny ještě před 17. 11. 1989. Kupř. magnetofonové kazety s nahrávkami jednání mluvčích Charty, jejího vedení, jednání s některými zahraničními diplomaty apod., které vedení Charty předávalo StB, zmizely (záznamy o jejich existenci v osobních materiálech důstojníků StB byly patrně přehlédnuty).
    Rovněţ byly odstraněny osobní materiály vůdců Charty 77: V. Havla, I. Havla, J. Dienstbiera, Zuzany Dienstbierové, Petra Uhla, Jar. Šabaty, A. Šabatové, L. Hejdánka, V. Bendy, J. Gruntoráda, M. Palouše, R. Palouše, Kantůrka, E. Kantůrkové, Vl. Chramostové, M. Kubišové, Zd. Jičínského, M. Motejla, dr. Danisze, Zd. Rychetského, P. Pitharta, J. Urbana, P. Kučery, J. Hájka, M. Hájka, A.Marvanové, P. Šustrové, J. Rumla, R. Slánského, W. Komárka, M. Zemana, V.Klause, atd.

    "Zpráva Komise FS pro vyšetřování událostí 17. 11. 1989 byla prohlášena za utajenou a nebyla zveřejněna. Důsledky šetření se promítly do odsouzení několika bezvýznamných policistů k
    několikaměsíčním trestům. Vyšetřování bylo zaměřeno pouze na násilnosti na Národní třídě, bylo zmanipulováno a záměrně se vyhýbalo vyšetření politického pozadí převratu. Podobný osud postihl Nezávislou vyšetřovací skupinu studentů, která vznikla jako reakce na evidentní manipulování vyšetřovací komise FS.
    Důsledkem tohoto stavu věcí byly rychle a všeobecně se rozšířivší pochybnosti o nejapné legendě sametové revoluce, jak ji dosud urputně hlásá president a vláda Charty 77. President rovněţ nedodrţel svůj veřejně daný slib, ţe budou zveřejněny všechny záznamy o jednání s Adamcovou vládou a následně jednání tzv. rozhodujících politických sil (dodnes není známo, kdo je tímto pojmem označen). S odstupem měsíců se však stalo zřejmým, ţe masakr na Národní třídě byl předem připraven a ţe byl koncipován jako signál k zahájení převratu. Po něm byla iniciativa okamţitě předána Chartě 77 - to dokazuje, ţe v přípravách existovala spolupráce (mimo mnoha dalších důkazů). Charta převzala iniciativu
    rozšířením sdělení sl. Draţské o smrti studenta, která se ukázalabýt desinformací. Tento kritický bod spojení Charty 77 a zasvěcené části ÚV KSČ nebyl dosud objasněn a tvoří jedno z ústředních politických tajemství."

    "Nikoli náhodou v jednom ze svých prvních prohlášení Havel nabídl své zprostředkování mezi Ţidy a Araby, i kdyţ to vzbudilo posměch. Přesto je jeho úloze přizpůsobováno všechno, co je nutné, včetně vnitřního politického reţimu státu: osobní presidentskýreţim, podříz
    enost KSČ, vytváření jediné politické výkonné armády OF, zničení jakékoli opozice, která by byla schopna jeho budoucí politiku korigovat, atd. Také proto jsou jeho zahraniční poradci téměř výlučně sionisté, nebo ţidé.Proto Havel obnovil v Československu
    všechny ţidovské společnosti a přislíbil transfer ţidů z Ruska přes
    Československo, obnovil zednářské lóţe, jejichţ členy se stali téměř všichni vyvolení členové Charty 77 a Občanského fóra, vlády a diplomatického sboru. Ihned po svém zvolení presidentem republiky, k němuţ byl předurčen od května 1989, vzal pod ochranu KSČ a její členy a dříve, neţ se občanská veřejnost vzpamatovala, nechal v parlamentu odhlasovat zákon č. 15/1990 z 23. 1. 1990 o politických stranách, jímţ byla zajištěna legalita existence KSČ pro budoucnost a právo na účast ve volbách a podíl na legitimní moci ve státě. Svůj postoj odůvodnil tézemi politiky národního porozumění,humanitou, lidskými právy, odpuštěním a láskou k bliţnímu. Tímto aktem legitimoval rozhodnutí setrvat na autorita
    tivních aţ totalitních principech své vlády proti vůli obyvatelstva.
    Průnik mezinárodních souvislostí v politice V. Havla se projevuje v hospodářské a ústavně právní
    destrukci Československa.

    "Národní ekonomiky neexistují, existuje pouze světová ekonomika, jejíţ řízení je určováno konsorciem 14 světových bank. Tento jediný fakt rozhoduje o suverenitě států a nezávislosti jejich politiky, protoţe toto konsorcium vlastní, řídí, nebo alespoň kontroluje 72 % veškerého světového oběţiva."
    http://www.policejniveteran.cz/files/Anal%C3%BDza%2017.listopadu%201989.pdf

    Čo je to Rímsky Klub?
    http://tadesco.cz/co-je-to-rimsky-klub/

    "Zeptali jsme se proto přímo Jiřího Drahoše, zda je či není členem. „Česká asociace Římského klubu je sdružením s dlouholetou historií, jejímž čestným předsedou byl Václav Havel, výkonným předsedou Valtr Komárek a mezi zakládajícími místopředsedy byl Miloš Zeman, současný prezident ČR. Ten se v počátcích výrazně za vznik pobočky klubu angažoval,“ uvedl pro server EuroZprávy.cz Jiří Drahoš.

    Klub podle něj je to od samého počátku čistě diskusní kroužek, kde se debatuje o různých otázkách doby. „Se zednáři nebo jakoukoli snahou ovládnout svět to nemá nic společného, to je naprostá hloupost. Vím to z přímé zkušenosti, po jistou dobu jsem České asociaci i předsedal. Zhruba od roku 2010 se činnosti již neúčastním,“ dodal pro EuroZprávy.cz Drahoš.

    A co Miloš Zeman?

    Jeho slova potvrzuje i článek z doby, kdy vznikla česká větev klubu. „Čestným předsedou asociace se stal prezident ČSFR Václav Havel, předsedou prof. Valtr Komárek, DrSc., vědeckým sekretářem ing. Jiří Nekola, CSc., místopředsedy rektor Univerzity Karlovy prof. Radim Palouš, děkan matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Komenského prof. Beloslav Riečan, DrSc., a prognostik ing. Miloš Zeman,“ píše se v archivní zprávě ČTK z 22. února 1991, jejíž kompletní znění má server EuroZprávy.cz k dispozici.

    Na to, jestli a jak dlouho byl Zeman do činnosti klubu zapojený,
    jsme se ptali i Hradu. Zemanův mluvčí Jiří Ovčáček ale příliš sdílný nebyl. „Tuto záležitost neřeším, plně se soustředíme na přípravu duelu s Jiřím Drahošem,“ uvedl Ovčáček pro EuroZprávy.cz bez bližších detailů."
    http://domaci.eurozpravy.cz/politika/212973-rimsky-klub-zeman-ho-zakladal-drahos-clenem-neni-ez-zjistovaly-podrobnosti/

    http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/11912-statecne-osoby-zahadne-zemreli-tajne-informace-svet-politika

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!