Chruščovova zrada a arogance byly společně s Brežněvovým flegmatismem a laxností důvodem pádu SSSR

stalin-khrushchev-brezhnevUkrajinec Nikita Chruščov dokázal během svého života podkopat, zničit a překroutit většinu toho, co dokázal za svého života J. V. Stalin. Chruščov se po smrti Stalina dostal ke kormidlu země, která byla druhou nejsilnější ekonomickou velmocí po USA, a přestože Sovětský svaz příšerně poničila válka s nacisty, doháněla tato země raketovou rychlostí USA a útočila na první velmocenskou příčku světa.

Co se týče vojenské připravenosti k válce, neměl v té době Sovětský svaz na světě konkurenci. Rudá armáda měla několik let po vítězství nad nacistickým Německem a jeho spojenci úžasnou bojovou morálku. Žádné jiná armáda světa neměla v té době tak obrovský bojový arzenál a vojsko složené z tolika zkušených veteránů, zakalených v opravdových bojích, jako SSSR.

Stalin začal ihned po válce (po vzoru USA) budovat mohutnou armádu s početným loďstvem a letectvem, schopnou nejen obrany, ale také útoku na vzdáleného nepřítele. Tento velký muž si byl moc dobře vědom toho, že kapitalistické země po vítězství nad nacisty založily NATO (kam přestože mělo původně údajně jít o obranný pakt odmítly přijmout SSSR, který o to požádal), jako vojenskou sílu proti Sovětům a jejich spojencům.

Stalin si moc dobře uvědomoval, že dlouhodobá společná existence obou světových bloků (kapitalistického a socialistického) není možná. Tento velký stratég viděl za roh a tušil, že pokud se moci v Sovětském svazu ujme někdo neschopný a slabý, dokážou západní tajné služby sběhlé v intrikování a falších infiltrovat nové vedení a nakonec rozložit socialistický blok zevnitř. Věděl, že myšlenka komunismu, je ještě mladá a nic si nenamlouval o tom, že mnoho „komunistických“ funkcionářů vlastně vůbec neví jak dosáhnout tohoto vytouženého cíle.

Stalin byl ve své podstatě neochvějným zastáncem tzv. válečného komunismu a jeho konečným cílem, bylo osvobození dělníků a rolníků celého světa od vykořisťování a finančního otroctví bank nad pracujícím lidem. Z tohoto důvodu byl vypracován plán útoku na americký kontinent přes území Aljašky za pomoci v té době nejvěrnějšího a nejsilnějšího spojence SSSR. Tímto spojencem nebyl nikdo jíný, než Čína a její vůdce Mao Ce-Tung. V té době, byly atomové zbraně a jejich nosiče ještě tzv. „v plenkách“ a podle tehdejších vojenských stratégů záviselo vítězství ve válce ještě pořád především na velikosti a síle armády a konvenčních zbraních.

Je téměř jisté, že by Sověti společně s početnou čínskou armádou nakonec zvítězili nad USA, zatímco by jejich středoevropští spojenci (Polsko, Maďarsko, Československo, Jugoslávie, Albánie a půlka Německa) společně s ukrajinským frontem zaútočili na západoevropské spojence Američanů. Na straně socialistického bloku, totiž tehdy byla mohutná technická a početní vojenská převaha nad zbytkem světa.

Nicméně místo tohoto scénáře došlo k náhlé (pravděpodobně násilné) smrti Stalina a k nástupu Nikity Chruščova k moci. Tento renegát a zrádce si usmyslel, že dosáhne světového věhlasu a velikosti tím, že zničí pověst muže, který vládl před ním, a který dokázal z chudé feudální země s 11% HDP oproti USA udělat za svého života ekonomickou a politickou velmoc a lídra socialistického bloku čítajícího okolo miliardy a půl lidí. Začal tím, že nechal, jak jinak, než za potlesku stále horečně zbrojícího západu sešrotovat dvě třetiny nově vyrobeného letectva a loďstva a prohlásil, že Sovětskému svazu stačí menší armáda, rakety a atomové zbraně.

Jeho dílo pokračovalo vydáváním různých falešných dokumentů o Stalinovi, zničením sovětského zemědělstvím šíleným přechodem od domácích plodin k americké kukuřici na úkor ječmene, pšenice a dalších obilovin, rozdělováním území, které historicky patřili Rusku ostatním členským zemím (tak také Ukrajina získala od Chruščova Krym, který ožralý jak dělo, prostě jednoho rána vzal Rusku a dal Ukrajině). Tento věčně ožralý a hloupý Ukrajinec nakonec dosáhl politického rozkolu mezi SSSR a Čínou a ztratil tak nejsilnějšího vojenského spojence. Jeho arogance došla tak daleko, že jako „komunista“ úplně opustil cestu k cíli, přestal zlevňovat potraviny a jiné produkty (jak to od konce války dělal Stalin) a místo toho začal zdražovat, čímž nastoupil cestu od socialismu ke státnímu kapitalismu, kterou bohužel nakonec následovala většina celého socialistického bloku.

Poslední kapkou jeho zrady bylo to, že nechal v rámci vojenského cvičení hnát veterány Rudé armády, kteří prošli celou válkou a bojovali statečně za svou zem a za Stalina, územím zamořeným radiací bezprostředně po atomovém výbuchu, a nechal střílet do dělníků oprávněně demonstrujících proti zdražování masa a opuštění Stalinovy cesty ke komunismu. Když už byla situace neudržitelná, podařilo se naštěstí Brežněvovi za pomoci starého dobrého bojovníka a revolucionáře Molotova podlého Chruščova svrhnout. Na jeho místo však bohužel nenastoupil „stalinista“ Molotov, nýbrž flegmatický Brežněv, kterého nejvíce zajímal hokej a udržení současného stavu věcí, dokud bude u vlády, bez ambicí na konečné vítězství.

Sovětská ekonomika se tak již nikdy nevydala zpět z cesty státního kapitalismu a nezotavila se. Brežněv zaujal pozici „mrtvého brouka“ a přestože pomlouvání a očerňování Stalina a jeho cesty za jeho vlády ustalo, nikdy nedošlo k ke Stalinově rehabilitaci a k ozdravení země. Po Brežněvově smrti se poté, co „záhadně“ v rychlém sledu umřeli jeho dva předchůdci a konkurenti, dostal Gorbačov, který už jen „zasadil poslední ránu“ umírajícímu kolosu stojícímu v té době již „na hliněných nohách“.




101 Komentářů k Chruščovova zrada a arogance byly společně s Brežněvovým flegmatismem a laxností důvodem pádu SSSR

  1. OldNoe napsal:

    No prosím! Už je tu zas. A ani to tak dlho netrvalo…

  2. Lukaš napsal:

    Hodně primitivní článek,nehoden tohoto webu.

  3. Justass napsal:

    …..“Stalin byl ve své podstatě neochvějným zastáncem tzv. válečného komunismu a jeho konečným cílem, bylo osvobození dělníků a rolníků celého světa od vykořisťování a finančního otroctví bank nad pracujícím lidem. Z tohoto důvodu byl vypracován plán útoku na americký kontinent přes území Aljašky za pomoci v té době nejvěrnějšího a nejsilnějšího spojence SSSR. Tímto spojencem nebyl nikdo jíný, než Čína a její vůdce Mao Ce-Tung…………..“

    To se nám to pan Kašuka zase rozjel. Kdyby trošku rozuměl politice a znal historii, tak by takovou pitomost napsat nikdy nemohl.
    ……“jeho konečným cílem, bylo osvobození dělníků a rolníků celého světa od vykořisťování a finančního otroctví bank nad
    pracujícím lidem“….
    Výše uvedené právě bylo cílem trockistů, kterým byl i Nikita Sergejevič, nikoliv však Stalina. No a těch pitomin je v jeho článku povýcero.

    Pán Kašuka by už fakt měl přestat psát a nejen nám tím stále vyhrožovat, resp. nám to slibovat.:-)

    • proud napsal:

      Spis by se mel naucit cist a poucit se tam kde pisou celkem seriozne,ale presto potrebuje intuici aby rozeznal zrno od plev.Ale snahu ma,jen si nechce nechat poradit :-).Nakonec,neni jedinej takovej.Cti to jako fejeton a bude to zabava :-)

  4. Ladislav napsal:

    Tak za prvé vy „diskutéři“. Trockisté chtěli pernamentní celosvětovou revoluci dělniků a rolníků až do úplného vítězství….přeloženo, chtěli utopicky hnát bezbranné lidi vyzbrojené vidlemi proti kulometům hned po revoluci v Rusku. Stalin nejprve vybudoval socialismus v jedné zemi, pak získal silného spojence, vytvořil projekt socialistického bloku, a teprve, když získal početní a vojenskou převahu, hodlal postupovat dále. Za druhé, své předsevzetí plním a nadále se nevyjadřuji k současné politické situaci, která mi stejně jako většina dnešních lidí za to již nestojí…

    • Justass napsal:

      …“Stalin nejprve vybudoval socialismus v jedné zemi, pak získal silného spojence, vytvořil projekt socialistického bloku, a teprve, když získal početní a vojenskou převahu, hodlal postupovat dále.“….

      LADISLAVE úžasný – Stalin zemřel, či byl zavražděn v roce 1953. Varšavská smlouva, tedy ta údajná vojenská převaha,
      byla založena 14.5. 1955. Zě by Stalin vstal z mrtvých?
      Máte to v hlavince dost pomotané – tedy alespoň ta fakta.

      • Ladislav napsal:

        Kdo mluví o Varšavské smlouvě :-) ???? V té době však už ve výše jmenovaných státech vládli stejně jako v SSSR komunisté, pokud to pane nevíte :-) Dokonce ti původní skalní komunisté, kteří by na Stalinovu výzvu šli ihned do boje proti komukoli na světě…. Tak sklapněte a studujte historii dál pane :-)

        • Justass napsal:

          Ladislave kecy, kecy, kecy — a tvrzení ve kterých si sám odporujete = diskuse o ničem, snad jen o ztrátě času – a tím nemíním plýtvat.:-)

    • boyar napsal:

      nemas li rad lidi, nemas tu co delat, tak uz konecne vypadni pošuku!!!!

  5. Perun Hromovládný napsal:

    Sliby se slibují, blázni se radují.

    Aneb odvolávám, co jsem odvolal, slibuji, co jsem slíbil?

    • jan nowak napsal:

      Wčerá . !¡ssem – zežral -Ža-bu..
      Řika-la – co že , Mrože .. TO radši bábu..

      .. než zeŽrati Žábu ..

      A nebo TI Mrože :: o

  6. Ladislav napsal:

    Perestrojka Chruščova
    G.Sidorov
    S rokem 1956 první sovětská perestrojka začala čím dál tím více a přesvědčivěji nabírat sílu. Z jakého konce začal své destruktivní dílo Nikita Sergejevič? Pochopitelně, nejdříve se vypořádal s odkazem Stalina. Aby sovětští lidé přestali věřit v socializmus a propadli rozčarování, Chruščov razantně narušil jeho základní princip: „každému podle jeho práce“. V Sovětském svazu byla plošně zavedena „uravnilovka“: jakkoliv dobře bys nepracoval, dostaneš stále stejně. Druhý úder organizoval Nikita Sergejevič prostřednictvím zvýšení pracovních(výrobních) norem. Růst platů byl zmražen, zato pracovní normy začaly růst. Pracovní podmínky po celém Svazu začaly připomínat ty v pracovním táboře. Prakticky, se socializmem takovým, jaký by měl být, Chruščov skoncoval. Za „prokletého“ Stalina jsi získal tolik, kolik jsis vydělal. Pokud jsi odpracoval za milión, zaplatili ti ho. A pracovní normy se měsíčně nezvedaly. Ony se zvedaly ve vztahu k instalaci nových výrobních kapacit, moderní techniky. Za Stalina platili na frontě dokonce vojákům. Sestřelil jsi letadlo – ber! Zneškodnil jsi tank, kromě vyznamenání tě čekala ještě i peněžní prémie. Jiná věc je, že mnoho z nich ty peníze nebralo, považovali to za nedůstojné. Ale stalinská vláda byly připravena platit, sama nabízela peníze. Za Chruščova se všechno od základů změnilo. Narušení jednoho ze základních principů socialismu vytvořilo stání aparát nového druhu, který namísto aby sloužil národu, považoval jej za prostředek uspokojování svých potřeb. Straničtí činitelé si začali žít „jako prase v žitě“. Zvláště dobře se zařídila stranická věrchuška, fakticky nová třída sovětských vykořisťovatelů. Na Západě Sovětský svaz považovali stále za socialistický, ale ve skutečnosti chruščovský socialismus přijal formu státního kapitalismu. Základním příznakem kapitalistické společnosti je neustálý růst cen, přičemž i na zboží každodenní potřeby. Za Chruščova ceny začaly růst. Prostí lidé zírali a nechápali, co se děje. Proč stát přestal s obvyklým každoročním snižováním cen? S tím jarním snížením cen zboží prvotní potřeby, které probíhalo každoročně v letech 1947-1953 za Stalina? Hodně toho nechápali i sovětští vojáci: ihned po obnovení válkou zničeného národního hospodářství vzal Stalin kurz na vytvoření silné námořní vojenské flotily, silnější, než spojené námořnictvo USA a Západní evropy dohromady. Proč Rusko potřebovalo takovou flotilu? Za prvé, aby se nemuselo bát agrese mořských držav. A za druhé, pro vrácení Rusku, bez vážnějšího vojenského konfliktu, Ruské ameriky (Aljašky). Stalin takové plány měl a nijak zvlášť se s nimi netajil. Stalinští ekonomové přišli k závěru, že Sovětský svaz má dostatek ekonomických kapacit pro vybudování silné námořní flotily a že se to nijak výrazněji neprojeví na životní úrovni národa. Očividně, Nikitovi Sergejevičovi pomáhali ze Západu přijít k moci mimo jiné i proto, aby zorganizoval zničení tohoto pro Západ nejen nebezpečného, ale smrtelného projektu. A on se s tím úkolem velkolepně vypořádal: už hotové lodě byly sešrotovány a ostatní zůstaly na papíře. Když bylo se stalinovým projektem vytvoření silné mořské flotily skoncováno, Nikita Sergejevič se zaměřil na zničení letectva. Tento nepřítel vlastní země a vlastního národa začal demagogicky vyhlašovat, že když disponujeme silnými balistickými raketami, nepotřebujeme letectvo. Předtím J. Vissarionovič utratil množství peněz na vytvoření domácího leteckého průmyslu. Za něj bylo otevřeno více než deset konstrukčních kanceláří. Byly v nich konstruovány velkolepé domácí stíhače a frontové bombardéry, nemajíce ve světě obdoby. Po válce v nich začali vytvářet první domácí strategické bombardéry. V zemi fungovaly desítky leteckých závodů, závodů na letecké motory a přidruženou produkci. Před Nikitou Sergejevičem stál úkol všechen tento Stalinům odkaz zničit a udělat to za krátkou dobu, aby se ani vojáci, ani čestní politici a představitelé nestačili zorientovat. Generálové letectva vzpomínají, jak se velkolepé stíhače a bombardéry po stovkách posílaly na sešrotování. Někteří vojenští piloti, když to šílenství viděli, plakali jako děti. Všeho všudy za pět let Chruščov připravil zemi jak o mocné námořnictvo, tak moderní letectvo. Nyní se Západ mohl radovat. Co podpírá sílu říše? Především početná a moderní námořní flotila a převaha ve vzduchu. Díky armádní reformě Nikity Sergejeviče přišel Sovětský svaz o jedno i druhé. Ale nehledě na to, že se sovětských letectvem a námořní flotilou bylo skoncováno, první socialistická država na světě ještě stále disponovala silným finančním potenciálem. Sovětský rubl byl podložen zlatem a představoval americkému dolaru, nepodloženému ničím, vážnou hrozbu. Takový nepořádek, z pohledu západních stratégů, bylo třeba rychle napravit. A Chruščovovi byl zadán úkol: zbavit sovětský rubl jeho zlatého zajištění. Západní loutkáři mu očividně dodali plán operace. Plán to byl, to je třeba uznat, velmi efektivní a zajištěný ze všech stran. Chruščov začal likvidací zemědělství (p.p.: není vám to povědomé?). Pro všechny lžireformátory je tento krok stará prověřená klasika. Pokud země není schopná sama se uživit, musí kupovat potraviny za hranicemi a platit za ně zlatem a svými přírodními zdroji… Chruščovovy reformy byly tím úderem zemědělství, které přinutilo zemi hladovět. Najednou, z ničeho nic, byly tisíce vzkvétajících sovětských vesnic prohlášeny za nerentabilní a za krátké období byly z takové vymyšlené příčiny – zničeny. Zároveň s tím byly v roce 1958 zrušeny mašino-traktorní stanice (MTS). Nyní museli zemědělskou techniku udržovat a servisovat samotní kolchozníci. To přirozeně silně oslabilo ekonomický potenciál i bez toho ne moc bohatého sovětského venkova. První úder byl zasazen. Po zničení tisíců „neperspektivních“ vesnic se začalo přirozeně nedostávat zemědělské produkce. Nyní bylo možné ospravedlnit vložení obrovských prostředků do kultivace celiny a zemí Povolží, jižní Sibiře, Kazachstánu a Dálného východu. Tak jeden problém dal vzniknout druhému: z jedné strany byly do tohoto nepromyšleného projektu nasypány ohromné peníze, z druhé, většina té nově kultivované země se za několik let proměnila v solné pláně a poušť. Co je to, pokud ne záškodnictví? Úder do zad vlastnímu národu? Mnozí politici a komunisté se pokoušejí Chruščova ospravedlňovat s tím, že prý to myslel dobře, jen ničemu nerozuměl.. Potom proč jeho hloupost byla tak výjimečně plošná? Proč, do čehokoliv se pustil, vždy naší společnosti škodil? Například jeho kukuřičný projekt. Kde v SSSR mohla růst kukuřice? Jen na jihu. A Chruščov požadoval, aby ji seli nejen v lesostepích jihu, ale i na severu. V jeho době vznikl vtip: „Tak co, bratři korjaci, sejeme kukuřici? Sejeme, – řekli korjaci, navlékáme do kožešin.“

    Nebo například financování sovětským zlatem desítek zahraničních komunistických stran? Když pochopili, že sovětský vláda „svým“ dobře platí, kompartije začaly vznikat po celém světě. Rostly jako hřiby! A sovětské zlato teklo řekou do lačných rukou Afričanů, Asiatů a Latinoameričanů. Jakmile po sesazení Chruščova finanční řeka vyschla, zmizely i všechny ty virtuální strany… Překvapuje něco jiného: proč ty zločinné aktivity Nikitovi Sergejevičovi procházely? Vzniká dojem, že v jeho epochu existovalo v zemi spiknutí. Spiknutí ne tak proti Sovětskému svazu, jako proti ruskému národu a Rusku. Jak jinak vysvětlit, že Ukrajině byl Chruščevem dán Krym – odnepaměti ruská země, štědře politá naší krví, a Luganská a Doněcká oblast. Copak Krym Turkům z rukou vyrvala Ukrajina? To dokázal náš národ. Ale řekl někdo ve vládě Nikitu Sergejeviči „NE“? Jakoby toho bylo málo, Čečně byl předán levý břeh Těreku. Odnepaměti kozácké země. A Kazachstánu – celý jih Sibiře.

    Probíhalo obrovské okradení Ruska. A nikdo v Kremlu tomu neodporoval. Otázka – proč? Jasná odpověď nebyla do dnešního dne nalezena. Vše bylo provedeno postupně a tiše. Bez povšimnutí, plánovitě. Teprve nyní je jasné, co bylo vzdáleným cílem. Za prvé, odebrat Rusku úrodné jižní země. Proměnit ho v chladný severní stát, ekonomicky závislý na jižních sousedech. A za druhé, kvůli bezproblémovému ovládnutí těch nejlepších území bez války, po rozpadu Sovětského svazu. Což se při druhé perestrojce i stalo. Po chruščovsku se zatím nepodařilo skoncovat s Kurilami. Nikita slíbil tři ostrovy Japonsku, ale dát je už neuspěl. O ty ostrovy má Rusko s Japonskem do dneška teritoriální spor, ale Japonci mají naději že v současné, už třetí ruské perestrojce jim připadnou, protože ti, kteří se snaží zničit Rusko, je zahrnuli do bodů programu přehodnocení výsledků druhé světové války. Úder, který byl Rusku zasazen chruščevskou perestrojkou vojenskému potenciálu a ekonomice byl obrovský, ale ne smrtelný. Smrtelným se stalo něco jiného: změna ve vědomí sovětského člověka. Chruščovské reformy, především uravnilovka a současně privilegované postavení stranicko-hospodářkých představitelů vedly k tomu, že duchovní hodnoty určité části sovětské společnosti se posunuly ne v tu správnou stranu. Množství lidí, zvláště mladých, si začalo myslet, že práce na blaho národa je podlým vykořisťováním, která je národu vnucena prosředky bolševistické propadandy. Že sen o spravedlivé komunistické společnosti není nic než chiméra. Mýtus, který se nikdy nenaplní. Že je čas učit se žít pro sebe. A abyste měli v materiální rovině vše dobře zařízeno, je třeba buď krást, nejlépe státu, nebo se stát vyšším představitelem strany nebo státního aparátu, protože čestnou prací ničeho, co byste chtěli mít, za celý život nedosáhnete. A „mít“ se chtělo velmi mnoho věcí. Západní propadanda za Chruščova pronikla velmi hluboko. Paralelně s chruščevskou perestrojkou začala proti našemu národu ještě jedna, tentokrát informační, válka. A jedno i druhé se na území Sovětského svazu spojovalo v jediný celek. A silným tlakem dávilo vědomí ruských lidí. Lidí se měnili před očima. Duchovní hodnoty se ve vědomí sovětských lidí čím dál více transformovaly na materiální. Tak se za Chruščova zrodila třída obyvatel-spotřebitelů, pro které se věci a peníze staly tím hlavním v jejich životě. Fakticky byl vytvořen základ pro budoucí zničení Sovětského svazu. Byli „vytvořeni“ lidé, kteří bezmyšlenkovitě hlasovali za reformy Gorbačova a Jelcina, kterým bylo ukradené, že se rozpadla veliká Država a národní majetek se ocitl v rukou hrstky.

    Tím nejnegativnějším faktorem chruščovské epochy byla materializace a individualizace vědomí části občanů. Zárodek gorbačovovské perestrojky padl právě na takovou úrodnou půdu. Proto i skončila rozpadem a zánikem SSSR.

    Za pochopením tragédie minulosti a zjištěním, kdo byl ve skutečnosti Nikita Sergejevič, je nevyhnutelné zaměřit se na dobu stalinských pětiletek a dobu Velké vlastenecké války.

    • Forever Slav napsal:

      Samé bolševické kecy, o těch utopistických nemluvě. Nepočítáje obhajobu masového vraha a tyrana Maa Ce-tunga. Prý žádné „vykořišťování“ v socialismu. :D
      A co ty gulagy, kde byly vězněny a zahynuly miliony lidí?!
      Řízený hladomor na Ukrajině v letech 1932-1933?!
      Holocaust ruského národa (nejtvrdší v letech 1917-1957) – až 25 000 000 – 35 000 000 obětí!

      To bylo co?!

      Velmi bych vám, místo snění o „ráji na Zemi“ (tuhle práci nechte na Ježíše Krista, ne na nějaký váš „komunismus“), si něco nastudovat o zločinech komunismu – začněte třeba se slavným ruským filozofem a spisovatelem Alexandrem Solženicynem a jeho dílem „Souostroví Gulag“.

      • proud napsal:

        Vis vubec co znamena pojem „bolsevik“? At se posuneme s tvou debilitou dal :-))))))))))))))))))))))))))))))))

        • Forever Slav napsal:

          Myslím, že „věčný soudruh“ Lenin by vám to mohl vysvětlit. :D

          • Petr napsal:

            Je dobré se o tom trochu informovat. Ty milióny mrtvých měl na svých bedrech Trockij – marxista. Stalin a Berija pouze nechávali popravovat ty co ty zvěrstva způsobily.
            Bolševici existovali už před rokem 1905 – byli to čestní lidé milující svou vlast.

            • Forever Slav napsal:

              Ale no tak, židobolševický holocaust ruského národa pokračoval i po Trockém a Leninovi – gulagy, řízený hladomor na Ukrajině, popravy a vyhnanství (v odlehlých oblastech SSSR) milionů lidí – Stalin byl pevně držen pod krkem (až do dob jeho utržení řetězů během své antisionistické vzpoury po vzniku státu Izrael) sionistickým mezinárodním židem. A Berija (mj. oceněný židovskou cenou žido-zednářské organizace B’nai B’rith) byl židovský agent (stejně jako např. Lazar Kaganovič), jako téměř celé (žido)komunistické vedení SSSR.

              • proud napsal:

                Vem si lopaticku a kyblicek a mazej zpatky na piskoviste :-))))))))))))))))))))))))))))

              • Justass napsal:

                Forever Slav napsal:
                4.2.2018 (21.11)

                „Ale no tak, židobolševický holocaust ruského národa pokračoval i po Trockém a Leninovi – gulagy, řízený hladomor na Ukrajině, popravy a vyhnanství (v odlehlých oblastech SSSR) milionů lidí – Stalin byl pevně držen pod krkem (až do dob jeho utržení řetězů během své antisionistické vzpoury po vzniku státu Izrael) sionistickým mezinárodním židem. A Berija (mj. oceněný židovskou cenou žido-zednářské organizace B’nai B’rith) byl židovský agent (stejně jako např. Lazar Kaganovič), jako téměř celé (žido)komunistické vedení SSSR.“

                Tolik omylů v tak krátkém textu – h-historik
                Forevel používá sice vžité, trockisti zavedené, pojmenování „židobolševické“ nicméně jednalo se o židotrockistické spiknutí, které právě Stalin prokoukl a likvidoval za pomoci Beriji.
                Srovnávat Beriju s Kaganovičem je jako tvrdit, že voda a oheň jsou nejlepší přátelé.
                Takže Petr (4.2. 20:56 ) má pravdu a doporučení prouda ve 21:13 sedí na toho rádoby historika jako ušité.:-)

                • Forever Slav napsal:

                  Kdybyste napsal, že pojem židobolševismus zavedli nacisté, bylo to mnohem blíže k pravdě, než vaše psané nesmysly výše. Je vidět, že o ovládání SSSR židy nevíte zhola nic a jestli věříte na to, že židé někdy v SSSR moc ztratili, věřte si dál pohádkám.

                  Činy L. Beriji jen dokazují to, co tvrdím já – např. během občanské války Berija na několika místech brutálně potlačil protibolševická povstání. Za celým jeho odkazem krev sta tisíců až milionů ruských mužů, žen a dětí. Sám byl jako příslušník komunistického režimu sadistický vrah. I významný muž v obávané a zažidované NKVD, která zavraždila miliony ruských křesťanů. Byl to i on, kdo nese odpovědnost za proslulý katyňský masakr, během něhož byly povražděny desetitisíce příslušníků polské národní elity.

                  Doporučuji knihu „Kagan a jeho bek“ – (nepočítám -li podivné hodnocení odkazu generála Žukova) je tu dobře popsán a zachycen komunistický teror židovských teroristů, mající na svědomí desítky milionů Rusů aj. národů Ruska.

                • proud napsal:

                  A zase se nam forever poblil…………….

                • Justass napsal:

                  No – ono vždycky záleží na tom kdo ty knihy píše. To si můžete třeba zakládat na názorech h-historika Suvorova nebo u nás třeba Pekaře, při hodnocení doby husitdké – takže dišputace
                  o hisTórii s vámi vésti nelze – sbohem.

              • Boyar napsal:

                ctu tuto prezdivku: Forever Slav

                .. a rikam si jen ze to bude zase dalsi po lobotomii nebo nejakem brainwashing-u … a texty pod prezdivkou to len dokazuji..

          • proud napsal:

            Takze nevis,nemas poneti………….zvatlo :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

            • Petr C napsal:

              Proude sam jste mi napsal nechat vyhnit. A ja kvuli vam prisel o miliony, ponevadz jsem se nenechal presvedcovat o dobrote a stedrosti nasi kapitalisticke spolecnosti. Mnel by jste jit do sebe.:-)))))))))))

              • proud napsal:

                Kdyz me az takova blbost nedala,ale snazil jsem se bejt strucnej :-).Poslu ti je,at neplaces :-))))))))))))))))))))))))))

      • rudi napsal:

        ty magore, to nebolo 35 000 000 ale 350 000 000 lebo po Stalinovi Sovietsky zväz prestal existovať a ako ľudoprázne miesto si ho rozobrali susedné krajiny a zvyšok je dodnes pod správou OSN, milujm, keď nejaký debil sa hraje na historika, lebo si prečítal nejaký propagandistický panflet v novinách alebo si pozrel nejaký britský „objektívny“ dokument

        • Forever Slav napsal:

          Tato různá čísla pochází z přiznání samotných sovětských historiků. Mj. např. Alexandr Solženicyn ke svému číslu 66 000 000 obětí komunismu v SSSR z let 1917-1961 použil výzkum sovětského statistika I. A. Kurganova, který měl přístup k tajným vládním spisům.

          • rudi napsal:

            66 miliónov nezomrelo ani počas 2. svetovej, keď VŠETKY priemyselne najvyspelejšie krajiny sveta medzi sebou bojovali za použitia celých armád, najničivejších zbraní až po jadrové zbrane zhodené dobrými kapitalistami na Japonsko a to sa zabíjalo od brehov Atlantiku až po Volgu, v severnej Afrike, od Cejlónu až po Havaj, sovietskému historikovi dali nahliadnuť do TAJNÝCH spisov aby sám jeden človek spočítal na stovkách ak nie Xtisíckach dokumentov, a odhalil aké sú svine, to ako vážne?

            • Justass napsal:

              Ladislave kecy, kecy, kecy — a tvrzení ve kterých si sám odporujete = diskuse o ničem, snad jen o ztrátě času – a tím nemíním plýtvat.:-)

          • Justass napsal:

            Forever Slav napsal:
            4.2.2018 (22.45)

            „Tato různá čísla pochází z přiznání samotných sovětských historiků. Mj. např. Alexandr Solženicyn ke svému číslu 66 000 000 obětí komunismu v SSSR z let 1917-1961 použil výzkum sovětského statistika I. A. Kurganova, který měl přístup k tajným vládním spisům.“

            -No a demografové, a to nejen ruští, spočítali, když k tomu ještě přičetli 25 milionů mrtvých v II.WW, že ženy ve věku 15-50!! let v SSSR by v tomto období musely rodit všechny výhradně trojčata!!! a by se země dostala na počet obyvatel let sedmdesátých.
            Tak vidíte h- historiku, resp. hysteriku co to tady kážete za bludy Solženicin Nesoženicin.:-)

    • rudi napsal:

      Ladislav, veľmi pekne ti ďakujem za príspevok, jasne ukazuje kto bol Chruščov a čo naštartoval, len by som ťa v jednej veci opravil, dolár odstúpil od zlata až za Nixona, Chruščov však pristúpil do Bretton-Woodskeho menového systému (Stalin to počas vojny lišiacky sľubil ale potom sa na nich vykašľal, čo mu židia dodnes neodpustili), založeného na nekonečnej emisii peňazí ako dôsledok na dlhu založenej ekonomiky, za Stalina to fungovalo opačne emisia peňazí sa uskutočnila raz za čas a bola viazaná na skutočné bohatstvo v štáte, ktyté reálnymi aktívami, ak sa medzičasom postavili napr nové domy, tak automaticky zlacneli, prechod na dolar mal zabezpečiť len jednu vec, stalinský socializmus generoval iba základne tovary a služby ktoré potrebuje bežný človek ale žiaden luxusný tovar, ten sa vyrábal len na západe a nová papalášska verchuška potrebovala devízy na nákup tohto tovaru, súhlasím, že už Chrušťov sa snažil o perestrojku, viď jeho siahodlhá návšteva v USA, jeho jednania však s Eisenhowerom nikam neviedli, tak z toho vzišlo, práve za Eisenhowera vojensko-priemyselný komplex žral ak si správne pamätám až 12% HDP tak nebolo možné uzavrieť so ZSSR mier (aj to viedlo k jeho slávnemu varovaniu na konci jeho volebného obdobia pred VP komplexom)

    • Jarmila napsal:

      Taky mi po mnoha letech došlo, že Chruščov byl neskutečný hajzl- patrně agent Západu. Byly doby, kdy jsme se v práci v socialismu bavili o Stalinovi, či Chruščovovi. Dvě kolegyně, které byly o 7 let starší než já, vyprávěly, jak jako pionýrky usedavě plakaly, když tatíček Stalin umřel. Já jsem ale už patřila jinam, já už jsem byla ovlivněna Chruščovovou propagandou, která rozhlašovala, že Stalin byl ten nejhorší zločinec, co mohlo SSSR potkat. Už jsem to tu jednou psala, že když jsem byla v Sovětském svazu před asi 39 lety, tak jsem byla překvapena, v jaké tam žijí Moskvané v bídě a mají poloprázdné obchody (tehdy již snad za Brežněva), zatímco v tehdejším Československu jsme si proti nim žili fakt v blahobytu.
      Záhadou se pro mne stal maršál Žukov. Někde jsem před několika lety na internetu četla, že když Stalin umřel (patrně byl skutečně zavražděn), tak si maršál uvědomil obrovské nebezpečí, které plynulo z hadího hnízda- Ljubljanky. A tak vůbec nikomu nic nesvěřil, vzal si vlastní divizi, tankami projel celou Moskvu, dojel do Ljubjlanky a všechno to tam na místě zrubal včetně Berji a všechny dokumenty zabavil.
      Když jsem se nedávno dívala na mejnstrýmový lžidebilizor, tak tam maršála Žukova neskutečně pomlouvali- nenechali na něm nitku suchou. Tak jsem si tedy chtěla oživit vzpomínky z internetu, jak to tenkrát v roce 1953 bylo s tou Ljubjlankou. A světe div se, nenašla jsem o tom na internetu jedinou zmínku! Přitom jsem si tohle zaručeně nemohla nějakým způsobem vymyslet, protože já se jinak o válečné věci a maršály a generály vůbec nezajímám.

      • Petr C napsal:

        Ja kdysi take hltal tu Chruscovovu anti stalinskou propagandu. To bylo v mode a hlavne komunisty trochu utajovane. Coz ji vlastne delalo popularni.

  7. Ladislav napsal:

    Tady se podívej chytráku, kdo to byl Solženicyn :-)

    https://youtu.be/5GG6DAb1r3k

    • Forever Slav napsal:

      To video jsem viděl a je to neskutečná bolševická slátanina. Nejen špinění samotné osobnosti Alexandra Solženicyna, který byl velký ruský patriot a věřící pravoslavný křesťan, ale relativizující milionové oběti a kruté mučení v gulazích (část gulagů byla hovotovými tábory smrti).
      Jediný „zločin“ Solženicyna byl v tom, že odhalil krutá zvěrstva, páchaná v gulazích pod vedením židovských katů (jako např. Naftalije Frenkela, Lazara Kogana, Genricha Jagody, Matveje Bermanna, Jakova Rappoporta aj.) a čekal na osvobození Ruska (křesťanským a bílým) Západem.

      Osobně, i já bych případné tehdejší osvobození americkou armádou od žido-komunismu uvítal. Právě osvobození Američany by bylo tehdy přímo “darem z nebes”. Nešlo by o žádný rok ve stylu 89, nýbrž osvobození východních zemí a Ruska od židobolševismu. Přímo by byla na to ideální doba – SSSR ještě neměl vyvinutou atomovou bombu. Navíc, v Maďarsku a Polsku existovala celkem silná “antisemitská” antikomunistická opozice. Nehledě na to, že osvobození Ruska by umožnilo návrat ruským bělogvardějským emigrantům, kteří by mohli přinést do Ruska zpátky staré carské a pravoslavné pořádky. Navíc v USA měly celkem vysoký vliv konzervativní bělošsko-křesťanské vlastenecké síly – a v té době část politiků nebyla podělána ze sionistické moci – např. hrdina z druhé světové války a tehdejší americký prezident Dwight D. Eisenhower (jako předposlední prezident USA, před JFK, který se byl schopen ještě postavit moci izraelského Siónu). Talmudický plán ovládnutí Evropy a USA židy by se tak velmi zkomplikoval a prakticky by se dostal do slepé uličky. Pravda, židovské plány by to ještě nezastavilo, ale výrazně oslabilo.

      PS: Alexandr Solženicyn byl ideovým guru Vladimíra Putina. Co vy na to? ;-)

      • Ladislav napsal:

        Sovětský svaz vyvinul jadernou zbraň v roce 1949… aneb učit se…učit se…. učit se … :-)

        • Forever Slav napsal:

          Ladislav
          A já snad uvedl konkrétní rok? Právě že ve 40. letech po válce byl nejvhodnější čas amerického útoku na SSSR, dokud SSSR neměl atomovou bombu. Navíc, i kdyby k tomu mělo dojít až na začátku 50. let, stále USA a celý Západ měly převahu v počtu jaderných zbraní. O to go.

      • jarek* napsal:

        PS: Alexandr Solženicyn byl ideovým guru Vladimíra Putina. Co vy na to? Co já? Jako humor, to je takový průměr. Solženicyn byl takový dost hloupý trockista. Euroatlantická sekce G.P. jej za tzv. práce náležitě oznámkovala tou svou „nobelovou cenou“. Tu nedostal nikdo, kdo by jim svou „prací pro společnost“ míchal v jejich plánech na zotročení planety.

      • Vladislav po přestávce napsal:

        Zastáváš se Solženicyna, protože byl pravoslavný křesťan?
        A to je podle tebe dobře, že jím byl?
        Zastáváš se „jedu z Judeje“? Co dobrého přineslo křesťanství Rusům nebo nám?
        Je třeba JÍT KE KOŘENŮM, vždy a ve všem, jinak nepochopíme nikdy nic.

    • Forever Slav napsal:

      Ladislav
      PS: My si tykáme?

    • Boyar napsal:

      dulezite vedet kdo jsi ty = pak nemusime cist a ani sledovat tve odkazy..

  8. Jarek* napsal:

    No to je zase blábol pane Kašuka. A to jsem se vážně těšil, že se konečně odmlčíte, tak jak jste urputně slibovat. Nu což, hlouposti se meze nekladou. Jen jste mi potvrdil mou domněnku o Vás. Sám jste se vyfauloval do „konce zápasu“. Jste jen takový hodně slabý trockista.

  9. OldNoe napsal:

    Ladislav, vôbec sa nečudujem, že píšete, ako píšete, ak čerpáte z podobných grcov. Predsa, všetci (skôr narodení) dobre vieme, ako vznikali: nie iba v ZSSR, ale i na našom území. Našťastie sú i iní autori, ktorí sa so Solženicinom až hrozivo zhodujú. Minimálne na Slovensku vyšlo niekoľko kníh od ľudí, ktorí zažili stalinské lágre na vlastnej koži: do pozornosti by som – i širšiemu publiku – odporúčal knihu Jána Košúta „Cez červený očistec“. V nej sú uvedené i tie strašné okolnosti, ktoré Solženicin nespomína. Práve stalinské budovateľské úspechy boli založené na práci miliónov otrokov, tzv. päťdesiatosmičkárov, ktorí dostávali za nič 10-25 rokov. A máte pravdu. Za Chruščova dostávali už iba 2-3, maximálne 5 rokov a aj keď viacerí nie raz, pracovnej sily otrokov výrazne ubudlo. O koncentrákoch v Chruščovovom období stojí za prečítanie kniha H. Hartfelda „Svitanie“. Tiež by ste si mohli preložiť Stalinovo skutočné meno. Je to i na internete. Možno tu potom prestanete vyplakávať a glorifikovať najstrašnejšie obdobie ruských dejín.

    • rudi napsal:

      čítal som knihu od istého docenta z čiech (vidieť, že tituly sa aj v tomto režime dávajú za politicky správne názory), ten písal, že v období Veľkého teroru bolo zabitých 10 000 000 ľudí, nie je nutné uvádzať, že za necelé 2 roky to nie je ani len technicky možné (to nedokázali ani Američania kobercovým bombardovaním Koreje či Vietnamu, jednoducho ani so zbraňmi hronadného ničenia, za omnoho dlšie obdobie), chcem povedať ak takto vedome klamať a démonizovať dokáže „docent vied“ akú vierohodnosť majú v dobe démonizácie komunizmu a Stalina obzvlásť tebou vyselektované publikácie, nedá mi: máš pravdu ľudia sa dostávali do Gulagov za nič, proste si šiel večer opitý z krčmi a keď si sa prebral z opice zistil si, že si v ruskom gulagu :-)

      • OldNoe napsal:

        rudi, môj zlatý, je to technicky možné. Navyše v obrovskej krajine, keď fungujú telefóny a systém. Čo sa týka horeuvedených publikácií, sú to výpovede konkrétnych ľudí o tom, čo zažili. Navyše, s pánom Košútom som hovoril i osobne a rozhodne verím viac jemu, ako zmanipulovanej štatistike. Napokon, aj keby nenapísali ani čiarku, rozhodne môžeme veriť tajne (a prečo tajne?) vysväteným slovenským biskupom Korcovi a Dubovskému. Ale i ďalším obetiam – či už veriacim, alebo komunistom. Inak dôveryhodným svedectvom je i kniha Š. Hlaváča „Po priamych cestách“. Aj keď o stalinských lágroch píše až poslednej štvrtine knihy.

    • Forever Slav napsal:

      1****

      Tak, tak. Léta SSSR (ač to nelze vymazat a oddělit od ruských dějin) bylo takové (jak by řekl slavný český spisovatel Alois Jirásek) období „Temna“ pro ruský národ a Matku Rus.

      Jinak, nerad používám v souvislosti s rudým terorem v SSSR termín „stalinský kult“ – je to takový patvar sloužící k odvedení pozornosti od skutečných židovských katů, jež tahali za nitky rudého teroru a mezinárodního komunismu. Jedna z mála věcí, jež slouží Stalinovi ke cti, je jeho antisionistické povstání na sklonku života, stejně jako jeho podíl na vítězství ve Velké vlastenecké válce (kterou podpořila i část bělogvardějských elit jako např. Děnikin či Rachmaninov), kdy upřednostil vlastenectví, boj za rodnou Vlast a ruského národního ducha před prohnilou komunistickou ideologií a bezduchým „třídním bojem“. Solženicyn k tomu trefně poznamenal:

      „Stalin se již v prvních válečných dnech neopřel o prohnilou, zchátralou ideologii, ale poslušen rozumu ji odmítl, skoro se o ní nezmínil a místo ní rozvinul starý ruský prapor, trochu i pravoslavnou korouhev – a zvítězili jsme!“

      Je proto úsměvné, že se komouši odkazují na Velkou vlasteneckou válku, ve které ruský lid zvítězil nikoli díky bezduché komunistické ideologii, ale díky nezlomnému patriotismu a národnímu duchu.

  10. rudi napsal:

    autor článku sa dopustil viacerých historických chýb ale i keď trošku krčmovým slohom verne vystihol premenu formy zriadenia a ducha Sovietského zväzu od doby Stalina-budovateľa socializmu a veľmoci cez Chruštova-amorálneho človeka ktorý uvoľnil hrádze papaláštvu a korupcii, Brežneva-ktorý len udržiaval status quo už len vlády strany nad ľudmi až následne k nevyhnutnému rozkladu a zničenia socialistickej sústavy 2-4 generáciou papaláškych nomenklatúrnyh kádrov, ktorým už nestačilo iba papalášstvo a túžili aj po reštaurovaní systému boháči/chudoba, o útoku na USA sa nidky neuvažovalo, aspoň o tom neviem, k tým komentom o zločinoch komunizmu pre znalých historickej reality nie je čo písať, samotný fakt, že dodnes sa samozvaní historici na hrôzu gulagov odvolávajú prostredníctvom beletristického diela, namiesto úradných listín a dokumentov z toho obdobia, ktoré sa všetky už dávno sprístupnili vedeckej verejnosti, hovorí za všetko, k tým „miliardám“ povraždených nemá zmysel sa vyjadrovať, nacistickému Nemecku sa pripisujú s ich vojenskou mašinériou a v histórii ľudstva raritným systémom továrni na smrť sa pripisujú menšie obeti, aj jednoduchý sedliacky rozum musí prísť na to, že tie čísla su jednoducho technicky nerealizovateľné a to v obrovskom priestore ZSSR platí mnohonásobne

    • Forever Slav napsal:

      Dejte pokoj s pohádkou holohoaxu židů. Ač se nacisté dopustili genocidy židů, neexistovali žádné plynové komory sloužící k vyhlazení všech židů ani ústřední nacistický plán k vymazání židů z povrchu země. Němci jsou důslední lidé, kteří i za časů nacismu zaznamenávali i každé detaily. I v nacistických záznamech koncentračních táborů na východě můžeme vidět vše možné – vysoká úmrtnost způsobená nemocemi, hladem, sebevraždami i popravy od oběšení až po zastřelení vězňů. Ale nikdy žádné dokumenty o plynování vězňů. Dokonce v nacistických tajných šifrovaných zprávách, dekódované a rozluštěné Spojenci za války, se nikde nehovoří o vyhlazování židů v plynových komorách. V těch zprávách je vše možné – i zaznamenaná nacistická zvěrstva na východní frontě (viz krvavé zločiny nacistických jednotek Einsatzgruppen), ale nikde ANI ZMÍNKA o plynových komorách. Koneckonců, i podle části židovských historiků (což židomédia zamlčují) většina věžnů v „táborech smrti“ (které skutečně byly tábory smrti, akorát většina vězňů nezemřela ve vymyšlených plynových komorách) zahynula na hlad, nemoci, kruté zacházení a mučení či kruté pracovní nasazení, ale nikoli popravami. Tedy obdobná příčina smrti, jako byla např. v sovětských gulazích.

      Mj. mýty o „vyhlazovacích táborech s plynovými kormorami“ šířila a vymyslela sovětská komise v čele s židovskou NKVD – a sovětská propaganda si ve své jedovatosti nezadala s nacistickou propagandou. A koneckocnů, sovětská propaganda v průběhu Norimberského procesu (který ošéfovali kompletně židé, jak na západní, tak i sovětské straně) lhala opakovaně – např. když svedla Katynský masakr polské národní elity, spáchaný židovskými komisaři NKVD, na nacisty. A takových lživých věcí tam bylo více.
      Ani západní Spojenci nezaostali v této propagandě – viz např. poválečné lživé legendy o plynových komorách v Dachau a Buchenwaldu.
      Ano, nacistické tábory smrti skutečně existovali – ať už to byla Treblinka, Mauthausen, Buchenwald, Osvětim atd. Ale příčina úmrtí většiny vězňů se v zásadě nelišila od příčiny smrti např. většiny věžnů sovětských lágrů.

      • proud napsal:

        Konecne neco trochu normalniho.

      • rudi napsal:

        tvrdiť, že nacistické koncentráky ako vyhladzovacie tábory neexistovali…prepáč, že som s tebou diskutoval, inak vieš, že je to trestné

        • proud napsal:

          Dovol mi otazku.Co bys delal s nepritelem kteryho nechces na miste zastrelit a tak velky vezeni nemas a potrebujes ho izolovat od ostatnich.Jaky bys vymyslel reseni.Pomijim otazku kdo je kdo,ptam se obecne,zapomen kdo proti komu bojoval a jakym pravem,nebo nepravem.Pomijim i „trestnost“,pac je to blbost,dovolit jen oficialni propagandu a zbytek prohlasit za trestny,to je specialita siozidu a jejich neskutecne idiotskyho antisemitismu za kterej sami nesou zodpovednost.

          • proud napsal:

            Zobecnil jsem to proto,ze sam bych nepritele Slovanu kterej nas napadne strelil do palice,ale ted mi jde o nestrannej pohled a technicky reseni.

          • proud napsal:

            Rozebirat druhou svetovou do detailu kdy sli vlastne zpitomeli Slovani proti sobe se mi do detailu opravdu momentalne nechce(pro me Nemci jsou z vetsiny „ponemceni“ Slovani)

  11. Petr C napsal:

    Hlavni udaje kdo byl Khrushchev se tu neuvadi.
    Byl to zid vlastnim jmenem Nikolaus Solomon Khrushcev pochazi z rodiny Pearlmutter. Zde na tomto odkazu je najdete vsechny pohromade.
    http://www.adelaideinstitute.org/newsletters/n96_97_chapter3.htm

  12. Ladislav napsal:

    Východoevropští laici viní ze všech existujících hříchů strašlivý totalitní SSSR Stalinovy éry a vůči současnému Rusku vytahují požadavky na kompenzace za „období okupace“, a tradičně zapomínají na pro „mladé demokracie“ poněkud nepříjemné okolnosti: mluvit o tom, že v období mezi dvěma světovými válkami byl ve většině evropských zemí otevřený fašistický nebo polofašistický režim je nyní nepřípustné. Připomeňme si, jakéže to „demokracie“ byly zničeny „sovětskými okupanty“: •Polsko: „Sanační režim“, provádějící etnické čistky, zabírající území sousedních zemí a extrémní nacionalismus.

    •Rumunsko: Vojenská diktatura Antonesca, aliance s Hitlerem.
    •Maďarsko: vojenská diktatura Hortyho, aliance s Hitlerem.
    •Slovensko: Po Mnichovské dohodě a zničení Československa – vojenská diktatura Tisa a aliance s Hitlerem.
    •Pobaltští trpaslíci: Diktátorské nacionalistické režimy.
    •Finsko: Diktatura Mannerheima, aliance s Hitlerem.
    •Bulharsko: Autoritativní monarchistický režim, aliance s Hitlerem.
    •Chorvatsko: Fašistický režim ustašovců, aliance s Hitlerem.
    •Albánie: Do italské okupace – diktátorský režim Ahmeta Zogu.

    Takže nevinné oběti sovětského totalitarismu nejsou vůbec takoví andílkové, jak se může na první pohled zdát: všechny výše uvedené státy se zúčastnily druhé světové války, přičemž většina z nich na straně států „Osy“, proti spojencům SSSR, USA a Velká Británie. Po vojenské porážce byly tyto země obsazené sovětskými vojsky, která z jejich území vyhnala nacistické armády a, což se jeví zcela rozumným a přirozeným, byly tam nastoleny k Sovětskému svazu přátelské vlády komunistů nebo socialistů. Nikdo přece nezačne obviňovat Spojené státy americké z toho, že v letech 1944-45 „okupovaly“ Francii, Belgii nebo Holandsko, při osvobozování uvedených zemí od nacistů. Nicméně ve slovníku současných „politických historiků“ představují Američané osvoboditele, a Rusové – to jsou zlovolní a zákeřní okupanti, kteří zaměnili hitlerovský totalitarismus za stalinský. Přitom polští, pobaltští nebo rumunští propagandisté lomí rukama a litují „zahynuvší demokracie“, údajně rozdupané okovanou botou bolševiků, a úplně zapomínají na to, že v letech 1918-1945 se mohlo jejich státní zřízení nazývat jakkoliv, jenom ne demokratické. A mluvit o současných politických fetiších, jako „lidská práva“ nebo „evropské hodnoty“, ve vztahu k této historické epoše tvrdé diktatury maršálů Pilsuckého a Rydz Smiglyho, prezidenta Ulmanise, Hortyho nebo Antonescu se nehodí.

    Ale kde se vzala taková podivná selektivnost? Represe proti ukrajinsko-běloruskému obyvatelstvu meziválečného Polska jsou skromně nazývány „sanací“, a obvykle se neupřesňuje hluboký smysl tohoto výrazu a zapomíná se na počet obětí, avšak počínání „sovětských okupantů“ povinovaných zabezpečit týl armády postupující k Berlínu – to jsou „tvrdé a neopodstatněné represe“? Přitom v Polsku zapomínají, že emigrantské vládě v Londýně podléhající Armija Krajova střílela do zad sovětské vojáky a prováděla diverze v týlu Rudé armády, jejíž velení bylo povinno zajistit klid na územích osvobozených od nacistů. Analogické činy americké vojenské správy ve Francii – konkrétně pronásledování kolaborantů a prohitlerovské „páté kolony“ – se přijímají naprosto samozřejmě, ale rozumí se samo sebou, že v našem případě vidíme nekonečnou hysterii a výroky ne-li již o „genocidě“. Rozsah této „genocidy“ a její důsledky lze odhadnout z rozhodnutí Nejvyššího sovětu SSSR z 26. 7. 1947 „O osvobození Polska a navrácení polských občanů, nacházejících se na území SSSR pod dozorem“: Podle stavu z 30. srpna 1947 bylo na základě tohoto rozhodnutí osvobozeno 3762 členů AK a 2487 členů tak zvané „internované skupiny B“. Je podivné, že polskými historiky démonizovaný „krvavý stalinský režim“ jednal tak humánně – důstojníci a bojovníci Armije Krajove vůbec nebyli zastřeleni nebo odvezeni na nucené práce, a již za dva roky po skončení války se vrátili zpět do Polska. Takže možná jsou hrůzy zveličeny a oficiální výzkumníci tak trochu chytračí a přesvědčují evropskou veřejnost o tom, že Sověti za sebou nechali spálenou zemi a hory mrtvol „polských patriotů“.

    Příklad s Armijou Krajovou je pouze jedním z mnoha. Litva, Lotyšsko a Estonsko více než ostatní vynikaly v rozdmýchávání atmosféry hrůz kolem sovětského období své historie, a prezentovaly ho jako dobu nepřetržitých zvěrstev, poprav, deportací, vyhnanství a dalších hrůz, otřásajících představivostí průměrného evropského obyvatele, kterého již dlouhé roky přesvědčují o nevysvětlitelné a téměř mystické krutosti „těch Rusů“. Je zcela nepochopitelné, jak po „okupaci“ Pobaltí vůbec někdo přežil, avšak statistika svědčí o opaku. V malinké Litvě podle sčítání lidu z r. 1940 žilo 2,9 milionů lidí, z nichž bylo 225,000 židů fyzicky zlikvidováno nacisty, a přibližně stejný počet etnických Poláků byl po válce repatriován do Polska. V r. 1989 a v době rozpadu Sovětského svazu napočítali v Litvě 3,68 obyvatel, přičemž Rusové z toho představovali 8,6%. Mýtus o neslýchané „genocidě“ se vypařuje před očima – ukazuje se, že za čtyřicet let „komunistického jha“ se počet Litevců téměř zdvojnásobil! A opět položme otázku – k čemu je dobrá drzá a lehko vyvratitelná lež o téměř vyhlazení obyvatel Pobaltí? Kdo a proč to potřebuje? Kdo uměle vytváří démony?

    Není sporu, že epocha vlády Josifa Stalina v SSSR byla náročná a těžká: v převážně agrární zemi bylo nutno v extrémně krátké době vytvořit silný průmysl a průmyslové zemědělství, schopné nakrmit rostoucí městskou populaci. Ano, nepochybně, metody vlády byly autoritativní, ale dodnes nikdo nedokázal vysvětlit, v čem je „totalitarismus“, obzvláště v podmínkách nevraživého obklíčení, „horší“ než demokracie v současném chápání tohoto výrazu. Nezapomínejme, že ve 30. letech 20. století prakticky všechny státy na světě byly autoritativní. Od USA a Británie, kde panovala „oligarchická demokracie“ dosazující na vedoucí pozice výlučně členy elity a podnikání, po učebnicovou diktaturu Franka a Mussoliniho. V posledních letech vytvořený mýtus o rozvinuté anglo-saské demokracii, exitující věčně (v krajním případě od přijetí Deklarace nezávislosti v USA) neodpovídá skutečnosti: stačí si vzpomenout na mimořádné pravomoci Franklina Roosevelta v období velké hospodářské krize, které se jen málo lišily od pravomocí stalinských. A doplníme: je nemožné, aby před 70 lety byl do amerického kongresu zvolen pracující z Detroitu nebo farmář z Kentucky, ale pro Sovětský svaz byla účast obyčejných pracujících v orgánech výkonné moci zcela přirozená a nutná – a okamžitě vyvstává ještě jedna otázka, kde bylo více demokracie jako skutečné vlády lidu? V britském parlamentu, se starou šlechtou a zbohatlíky, v kongresu, s naftovými magnáty z Texasu a zbrojařskými magnáty, kteří vydělali jmění za první světové války, nebo v Nejvyšším sovětu SSSR? A kde je onen totalitarismus?

    Závěry jsou jasné: není možné přistupovat k různým historickým epochám s šablonami politické korektnosti a stereotypy vzniklými v 21. století – to, co je nyní nazýváno „totalitním“ bylo v minulosti běžným a dokonce všedním, a nevyvolávalo to žádné veřejné rozhořčení a pohoršení.
    Výše jsme položili mnoho otázek, a jejich seznam lze rozšířit. Není to tak dávno, co Evropský soud pro lidská práva potvrdil rozsudek nad v Lotyšsku žijícím bývalým velitelem 1. lotyšské partyzánské brigády Vasilijem Konovovem, který byl obviněn z „válečných zločinů, genocidy a zločinů proti lidskosti“ za zastřelení desíti hitlerovských kolaborantů v květnu roku 1944. Pochopitelně, že tato obvinění vzneslo „Lotyšské středisko dokumentování zločinů totality“, které se zabývá z nějakého důvodu výhradně bývalými sovětskými vojáky a důstojníky, a nevěnuje sebemenší pozornost v Lotyšsku prosperujícím „legionářům“ Waffen-SS, kteří jsou přirovnáváni k válečným veteránům a dostávají zvýšené důchody. Takže rozsudek byl vynesen, „zlo bylo potrestáno“.

    Nyní si připomeňme další epizodu doby války – 29. dubna 1945 byl koncentrační tábor Dachau osvobozen vojáky americké armády. To, co se stalo v Dachau pak, uvádí neradi. Oficiálním stanoviskem je toto: šokováni pohledem na nacistickou továrnu na smrt (za celou dobu zemřelo v plynových komorách Dachau 35,000 lidí) oddělali Američané 50 vojáků stráže z vojsk SS – poté, co se vzdali a složili zbraně. Málokdo ví, že v r. 1991 Národní archiv USA odtajnil dokument „zpráva poručíka Howarda Buchnera“. Podle jeho zprávy zajaté Němce, včetně raněných, chlapců z Volksšturmu a personálu nemocnice (346 lidí), američtí vojáci zastřelili kulomety u bloku C v Dachau. Naživu nezůstal nikdo.

    Popravě velel sám poručík Howard Buchner, a tuto událost stroze uvedl v zápisu štábu jako „soud s posádkou Dachau“ a uvedl celkový počet obětí – 560 lidí. Ale tento dokument se nebere v potaz. Dokonce je na panelu v muzeu v Dachau uvedeno: „zemřelo 50 vojáků SS“. U esesáků je to samozřejmé. Nicméně tímto faktem se obratně zakrývá poprava stovek raněných, lékařů a chlapců z Volksšturmu – bezmocných a neozbrojených: podle ženevské konvence válečný zločin.

    Případy, kdy spojenci organizovali zúčtování se zajatci, a je jich spousta, uvádí Robert Lionfield, historik z USA. 14. července 1943 na letišti v Biscary (Sicílie) Američané zastřelili 74 zajatých italských vojáků. Generál George Patton pak v dopise uvedl: „Řekněte, že tito chlápci byli snipeři, jinak se tisk zblázní“. 6. června 1944, v době vylodění spojenců ve Francii, jen na jednom místě zavraždili 64 zajatých Němců. 24. dubna 1945, při potopení ponorky U-546, Američané mučili německé námořníky. Později se obhajovali: „bylo třeba získat informace“. Všechny tyto případy byly odtajněny až v letech 2002-2007 – předtím o nich nikdo nevěděl.

    V článku výzkumníka Klause Wiegrefe v časopisu „Spiegel“ je uvedeno: „Historici ignorují zápisky vojáků druhé světové války: jinak by byl vyvrácen mýtus o milosrdenství spojenců.“ Zatímco za období leden až duben 1945 se kvůli obviněním z hrubého zacházení s německým obyvatelstvem dostalo před soud 4148 sovětských vojáků a důstojníků. Ty potrestali. Američany nebyl za popravu, znásilnění a usmrcení zajatců hladem potrestán ANI JEDEN ČLOVĚK.
    Ale z nějakého důvodu „historičtí démoni“ do jednoho mají ruskou uniformu s rudými hvězdami – jako zmíněný Vasilij Konovov. Dokážete si představit analogické rozhodnutí „Evropského soudu pro lidská práva“ vůči příslušníkům amerických ozbrojených sil, kteří popravili raněné a personál nemocnice v Dachau?

    Ne, samozřejmě. Vždyť to přeci dělali „kvůli demokracii, všelidským hodnotám a lidským právům“.
    Ve třetí části pojednání probereme hlavního démona historické vědy – generalissima Josifa Stalina, a jeho kolegy: skutečné demokraty Churchilla a Roosevelta.

    Část III. – Osobnosti historie – mýty a skutečnost

    Jakákoliv mimořádná historická osobnost dává vzniknout mnoha legendám, a časem nanejvýše neuvěřitelným mýtům, vytvářených jak současníky, tak vzdálenými potomky na základě zvěstí, chybně nebo podjatě interpretovaných faktů, a někdy dokonce i fantazií nepoctivých a politicky angažovaných badatelů. Mýty je opředen život všech velkých lidí, počínaje Juliem Césarem, po imperátora Napoleona a Winstona Churchilla (který, díky neobyčejnému literárnímu talentu, část „legendy“ o své osobě vytvořil sám), nicméně na počátku 21. století přináleží první místo v oblasti mytologizace zcela jednoznačně maršálovi Josifu Stalinovi. Vůdci SSSR, jehož činnost je hodnocena v podstatě buď výlučně v negativním kontextu, nebo v silně pozitivním stylu – třetí způsob neexistuje, Stalin je buď ponurý démon historie, nebo největší génius. Neutrální a střízlivé hodnocení období jeho vlády se vyskytuje jen ojediněle, což jen potvrzuje dané pravidlo.
    Tradiční soubor mýtů o Stalinovi, neustále a vtíravě šířený liberální veřejností a tak zvanými „nezávislými historiky“, vykresluje jeho portrét pouze černými barvami: tyran a diktátor vinný masovými represemi, „hladomorem“ počátku 30. let, „okupací nezávislých pobaltských států“, domluvou s Hitlerem o rozdělení Polska, přípravou „agrese“ proti Německu a celé Evropě, porážkou Rudé armády v r. 1941, atd. atd. – vyjmenovávat všechny „odporné zločiny“ připisované Josifu Stalinovi v úplnosti nemá smysl.

    Jakkoliv je to absurdní, odsuzovatelé stalinské éry se většinou neopírají o archivní údaje, ale o tak zvanou „Chruščovovu zprávu“ z 20. sjezdu KSSS z r. 1956, známý pod názvem „O kultu osobnosti a jeho důsledcích“ – konkrétně na vystoupení Chruščova, a to slouží jako základ pro všechny „badatele“ démonizující Stalina, bez výjimky. Ano, pro všechny – od současného Ruska po USA. Z nejasného důvodu je Chruščovova zpráva přijímána jako pravda nejvyšší, přičemž pseudo-historici buď zapomínají, nebo zamlčují to, že tento dokument byl vytvořen výlučně z politických důvodů a cílů, a ne kvůli vykořenění „stalinismu“.

    Americký historik, profesor státní univerzity v Montclaire Grover Furr, který napsal v r. 2010 knihu „Anti-stalinská podlost“, je jedním z prvních západních vědců, kteří přistupují kriticky k podkladům, na nichž staví propaganda namířená na démonizaci Stalinovy epochy. Ve svém rozhovoru poukazuje na následující:

    „Podařilo se mi vyvrátit 61 „obviňujících“ tvrzení. Každé z nich je zkoumáno ve světle historických důkazů, a jak se stalo nakonec jasným, v „neveřejném“ projevu Chruščov neřekl o Stalinovi a Berijovi nic, co by se ukázalo být pravdivým. O „bránění Stalina“ zde nemůže být v žádném případě řeč: břímě důkazů spočívá na obviňující straně. A všechna „usvědčující“ tvrzení „neveřejného“ projevu jsou jako důkazy neopodstatněná.

    A nyní o příčině „víry“. Ani jeden seriozní badatel nemá právo akceptovat nebo neakceptovat něco za skutečné jen na základě svého přesvědčení nebo preferencí. Ať se to komu líbí, nebo ne, ve světle vědecko-historických důkazů předložených v „Anti-stalinské podlosti“ posuzovat historii Sovětského svazu přes křivé zrcadlo „neveřejného projevu“ již není možné.“

    Odtajňování mnohých dokumentů sovětské epochy slova Grovera Furra potvrzuje: „miliony zastřelených“, o kterých tak rádi mluví ruští a východoevropští liberálové, beze stopy mizí, i když veřejnost je hromadně stále pod vlivem vymyšlených a historické pravdě neodpovídajících statistických výpočtů, obsažených jak v pracích západních autorů (R. Konkvest, S. Cohen a další), tak v dílech ruských autorů. Takže například S. Cohen (s odvoláním na knihu R. Konkvesta „Velký teror“, vydané v r. 1968 v USA) píše: „…Na konci r. 1939 vzrostl počet lidí zavřených ve vězení a jednotlivých koncentračních táborech na 9 milionů (oproti 30,000 v r. 1928 a 5 milionům v letech 1933-35).“

    Ve skutečnosti však v lednu 1940 bylo v táborech Gulagu drženo 1,334,408 lidí, v koloniích Gulagu 315,584, a ve vězeních 190,266 lidí. Celkem bylo tehdy v táborech, koloniích a vězení 1,850,258 zavřených, tj. R. Konkvestem a S. Cohenem uvedené statistické údaje jsou téměř pětinásobně vyšší.

    Pro srovnání: nyní je v Ruské federaci s obyvatelstvem značně menším, než jaké měl SSSR v r. 1940 (140 milionů oproti 209 milionům) ve vězeňských zařízeních více než 880,000 lidí, a ve Spojených státech amerických kolem 900,000 – což je poměrný počet plně srovnatelný s tak zvaným „vrcholem stalinských represí“. (Autor se plete. Podle tohoto zdroje je v USA ve vězení 2,3 milionu lidí, nikoliv 0,9 milionu. Stejné číslo uvádí Wikipedie s upřesněním, že jde o údaj z roku 2008. Teď bude patrně počet amerických vězňů ještě vyšší. Pozn. editora) Nicméně nikdo neříká, že vláda Ruska nebo USA provádí represivní politiku a „odklízí polovinu země za ostnatý drát“.
    Jako důkaz je možné předložit neosobní objektivní dokument – potvrzení podepsané generálním prokurátorem SSSR R. Ruděnkem, ministrem vnitra SSSR S. Kruglovym a ministrem spravedlnosti SSSR K. Goršeninem, ve kterém byl uveden počet odsouzených za kontrarevoluční činy za období leden 1921 až 1. února 1954. Podle tohoto potvrzení bylo za toto období odsouzeno Kolegiem OGPU, „trojicemi“ NKVD, Zvláštní konferencí, Vojenským kolegiem, soudy a vojenskými tribunály pouze 3,777,380 lidí, z čehož 642,980 lidí bylo odsouzeno k trestu smrti.
    Zvláště zdůrazním – za období 1921-1954!

    Nicméně lži Konkvesta, Cohena a Solženicina jsou neustále šířeny a opakovány na všech úrovních – od organizací pro lidská práva, po vysoké politiky, obzvláště v zemích východní Evropy. A opět se vracíme k důkazům Chruščova – senzační „odhalení“ údajně tajného projevu (text byl zveřejněn v USA ve stejném roce, 1956) sledovalo pouze jeden cíl: garantem zachování existujícího řádu, politického režimu a udržení se vládnoucí elity v dané etapě mohla být pouze politika liberalizace (tedy politika sebezáchovy), která zahrnovala různá opatření pro ozdravení morálně-psychologického klimatu v zemi, zrušení mimosoudních orgánů, poměrně velké kroky směrem k právnímu státu a veřejné zřeknutí se „stalinismu“. Přičemž oficiální propaganda dokázala zpracovat veřejné mínění v tom duchu, že masové represe nevinných lidí probíhaly údajně jen v období 1937-38, a v jiných obdobích jako by neexistovaly. N. S. Chruščov a jeho klika úspěšně svalil veškerou zodpovědnost za represe na nebožtíky J. V. Stalina, N. I. Ježova a L. P. Beriju.
    Pozdější napodobitelé Chruščova, počínaje již zmíněným Konkvestem a Solženicinem – jehož „Archipelag Gulag“ není dokumentárním badatelským dílem, ale pouze soupisem zvěstí a strašlivých historek, okořeněných doplněními autora – po současné činitele bezpočetných organizací pro „lidská práva“ vydržovaných ministerstvem zahraničí USA a Freedom House, jako „Památník“ nebo „Moskevská helsinská skupina“, které místo skutečné ochrany lidských práv aktivně pokračují v práci prvního tajemníka ÚV KSSS Nikity Chruščova, rozšiřují a prohlubují démonský mýtus, zobrazující Stalina a epochu jeho vlády jako nejhlubší peklo, v jehož hlubinách byly každodenně posílány miliony nevinných do chřtánu bolševického Molocha.

    Takže se vrátíme k tvůrcům této obrovské legendy. Stalin bezesporu není bílým andělem, jak ho často vykreslují jeho stoupenci. Ano, byly represe a chyby, ale jinak nebylo v období mezi světovými válkami možné postupovat. Dovolte mi připomenout, že jediný socialistický stát na světě se tehdy nacházel v nevraživém obklíčení – fašistické a polofašistické diktátorské režimy v Evropě, na území začínajícím Estonskem a Polskem, po Itálii a Španělsko, největší evropská velmoc Německo pod vládou Hitlera, a „demokracie“ pohlížely na SSSR s podezřením a pohrdáním, nehledě na blížící se hrozbu války, připravované nacistickým režimem.

    A stejně tak Mnichovská dohoda „demokratického západu“ s Hitlerem a Mussolinim je nazývána „odkladem války“, či v lepším případě „chybou“, ale pakt Molotov-Ribbentrop je jednoznačně předkládán jako „zločin stalinismu“. O „okupaci“ východního Polska sověty vytrubují na každém rohu, avšak zapomínají na to, jak si polská vláda spolu s nacistickým Německem dělily území jižního souseda. Slovy W. Churchilla Polsko „se s lačností hyeny zúčastnilo rozkrádání a likvidace československého státu“ – ale dnes ve Varšavě o tomto smutném incidentu raději nemluví. Je mnohem jednodušší obvinit ze všech smrtelných hříchů příšerného Stalina a „ty proklaté Rusy“, než odčiňovat a napravovat hříchy vlastní…

    Obyvatelé východní Evropy by měli být Josifu Stalinovi vděční za to, že jako pragmatický politik zajišťoval umírněnou linii v mezinárodních vztazích, byť tvrdě hájil zájmy SSSR, včetně teritoriálních – konec konců „okupované“ Pobaltí, Besarábie a západní území Ukrajiny a Běloruska patřily do r. 1917 do Ruského impéria. Pokud by v Sovětském svazu zvítězila a vládla radikální trockistická strana z tak zvané „staré leninské gardy“, druhá světová válka by vypadala úplně jinak a začala by podstatně dříve. Stalin však, protože v revolučních extremistech viděl bezprostřední hrozbu pro SSSR, udělal to, co bylo nezbytné – zlikvidoval radikální opozici fyzicky. Mimo jiné nejhlasitěji o „ukrutných represích“ křičí právě potomci vášnivých revolucionářů, kteří byli ve 30 letech odstraněni a zbaveni vlády, posláni do táborů nebo zastřeleni – a to v situaci, kdy revolucionáři-trockisté pod heslem „permanentní revoluce“, již dlouho před objevením se komisařů Jagody, Ježova nebo Beriji, vedli „třídní boj“ takovými metodami, že postupy stalinské NKVD se ukazují být zcela oprávněným trestem za potoky krve prolité Tuchačevskými, Zinovjevy a Radekami v 30. letech, kdy Josif Stalin zastával nevýznamný post ministra pro národnostní věci a tajemníka ÚV strany.

    Jakýkoliv bod obžaloby na adresu Stalina, zformulovaný Chruščovem a nyní šířený tuzemskými a zahraničními liberálními fundamentalisty, se může a musí stát předmětem nestranného a důkladného zkoumání, prováděného bez emocí a angažovanosti – je třeba pochopit, že éra 30. – 50. let se podstatně lišila od naší, nejen politickou situací, ale také společensko-občanskou mentalitou, a proto nelze zkoumat „stalinismus“ z pozice naší doby. A tím spíše nelze z nadprůměrné historické osobnosti a vůdce velké země dělat neschopné krvelačné strašidlo, jak se nyní pokoušejí vykreslit J. Stalina stoupenci přehodnocení a revize historie 20. století.

    Andrej Martjanov

    • proud napsal:

      No a ja bych to cely zkratil a zjednodusil.Kdyz si rozlozim na stul mapu sveta,vezmu si barevny vlajecky a zacnu si oznacovat mista vlivu a financnich toku,prijdu na to,ze je uplne jedno kde je kdo a kdo je s kym,pro ty kdo ovladaji finance globu jsme vsichni jeden dobytek kterej je tak hloupej ze se kvuli nim zabiji a nici si co cely generace stavely.Hloupy stado zabijejici se navzajem pro uzitek nekolika,pro ktery je moc a penize vic nez byti a nebyti celejch narodu.Takze mam vsechny jejich figurky co jim poslouzily,at vedome,ci nevedome u prdele.Nebude to jiny dokud budou mit ktreteni svoje nastroje moci a ovcan bude „vzhlizet“ ke svymu vudci.Takze dokud nepostoupime na dalsi uroven inteligence,uroven sebeuvedomeni si sebe sama kazdym jednotlivcem a neprestanem se pro vudce nicit,bude uplne jedno kdo kde sedi,at zvolenej,nebo jmenovanej,paklize bude mit moc nad jinejma.

      • proud napsal:

        Premejslejte co jsou ty nastroje a jak to udelat aby je darebaci nemeli(budou je mit dokud ty nastroje budou existovat a mit svou silu,protoze jich maj nejvic i s moznostma si jich opatrovat vic a vic).

    • Petr C napsal:

      Vcelku dobre napsane Ladislave. Jenze pokud se podivame kdo nejvic pomlouva Stalina a snazi se maskovat svoje zlociny jeho jmenem. Kdo vlastne mel v Stalinove vlade prevahu a moc vzdy uvidime jen jednu narodnatni mensinu-zidy.
      V dnesni dobe se zapomina na ty prave vrahy jako je napr. rodina Kaganovicu. Ted stejna banda co vladla za Stalina, na neho nadava nejvic. Stalin po smrti Lenina prevzal vladu da se rici vylucne zidovskou. Bohuzel se mu tohoto zivla zbavit nepodarilo.

  13. proud napsal:

    Hadame se o jednotlivy „vudce“ aniz bysme brali v potaz ze oni jen musej reagovat na vyvoj sitaci ktery navozuje nekdo uplne jinej a tak aby z nich vzdycky tezil.Vyrob nepritele,ukaz ho vsem,rozdel lidi a pust je na sebe.Financuj vsechny.To nejsou nahody.To je zakladni princip a tim bysme se meli zacit fofrem zabejvat.Nikoliv Stalinama,Breznevama,Obamama,Husakama a podobnejma pouhejma figurkama.

  14. Vladislav po přestávce napsal:

    Stalin dnes silně vadí – takže je namístě položit si otázky: – komu a -proč?
    Když si pročítáte židonoviny a čtete třeba o Trockém alias Bronštajnovi, najdete tam o něm 100x méně špíny než o Stalinovi. Po Marxi a Engelsovi, kteří považovali Slovany za podlidi, jsou dodnes i na Západě pojmenovávány ulice a náměstí. Stalin ale vadí – proč?
    No protože Stalin sejim vymkl zpod kontroly, zatímco ti ostatní ne. Ti ostatní byli instalováni, Stalin se instaloval sám. Ti první měli bohatství Ruska a Sibiře převést do newyorských a frankfurtských bank, ten druhý jim naopak zatnul tipec a vybudoval vedle USA druhou světovou supervelmoc.
    Neidealizuju si Stalina, to rozhodně. Některých ze zločinů, které jsou mu přičítány, se nepochybně dopustil. V každém případě to byl ale geniální politik, který „jim“ zaťal plány. A to se prostě neodpouští. Proto byl zlikvidován.

    A na závěr námět k zamyšlení. Dnes mluvíme česky a žijeme tam, kde žijeme. Kdyby nebylo Stalina, tak nic z toho není pravda. Vraždu nelze obhajovat téměř nikdy, ale ty „ubohé politické oběti“ sovětských čistek 30.let sloužily z nemalé části těm samým páníčkům, kteří financovali Hitlera – a ti by jeho vojákům předali klíče od Moskvy na zlatém podnose!

    • Eschatolog napsal:

      dejiny pisi vitezove, vitezove se meni, dejiny se meni, pantha rei, jen lidska naivita a hloupost zustava zivnou pudou pro pristi viteze věčně , vy to vite

  15. Vladislav po přestávce napsal:

    Hlavně nenaletět židovi, zas a znova, milí kolegové.
    Vidíme všichni, že ani lišák Stalin to nakonec nedokázal.
    Byl si vědom, co jsou tito lidé zač, a tak je začal likvidovat. A tím se sám stal zločincem, protože to vzal opravdu „zgruntu“ a popravil tak i spoustu nevinných.
    A nejen to. Pro pozdější soudy jim tím dal další zbytečnou munici do rukou. Takovou, že „oni“ dnes můžou pohodlně přijít, zcela pominout vše dobré, co Stalin udělal, a s pouhým poukazem na jeho chyby z něj udělat zločince – což dav zcela uspokojí.
    Je to všechno špatně.
    O parazitické povaze sionismu se asi nemá cenu přít – tu všichni známe a jsme zajedno (pan Jinský sem už nechodí).
    Na sionismus je ale třeba nahlížet naprosto stejně jako na jakéhokoliv jiného škůdce, parazita nebo nádor.
    Existují postřiky, ozařování, víc nebo méně účinné. Výsledek? Možná zničíte nemalou část parazita, ale sami se kontaminujete. Úroda je jedovatá, nedá se jíst, půda je zamořená. A parazit sám, protože je chytrý a přizpůsobivý jako potkan z kanálu, přežije a už v dalším kroku vám to náležitě osladí.
    Proto říkám – jen žádné násilí! Zločince nikdo neporazí tak, že se sám stane zločincem, kolikrát ještě horším. Na to oni čekají, a klidně obětují 3/4 jich samotných, aby se pak ta 1/4 mohla vydávat za oběti a politicky z toho vytěžila maximum.
    Parazita, rakovinu, je totiž třeba především NEŽIVIT. Vyhladovět.
    Nesledovat jeho tupé pořady v televizi. Nefinancovat jeho banky a půjčkové společnosti hloupými úvěry. Nechat je zkrachovat.
    Nekupovat jeho produkty, nevolit politiky, kteří prosazují jeho program. Nebalit jejich ženy, nezakládat si s nimi rodiny.
    Nestudovat jejich školy, nepřispívat na jejich nadace.
    Úplně se odstřihnout. My je nepotřebujeme, oni potřebují nás.
    A když od nás už nic nedostanou, nezbude jim než odtáhnout nebo umřít hlady.
    Je to dlouhodobý a těžký úkol, ale jiná cesta dnes, po všech těch staletích, co z nás sají jako jmelí z lípy, asi už není. Chceme snad pokácet tu lípu? Tu lípu, která má pořád zdravé a silné kořeny, a nejméně polovinu kmene překypující mízou?
    Explicitní násilí (jakékoliv) jim umožní snadno nás označit za nacisty nebo něco podobného a tím snadný terč pro moc, kterou disponují.
    Nikdo nás nemůže přinutit je dobrovolně živit. Tuto volbu ještě máme, tak jí využijme. Přestaňme se chovat hloupě a dělat ze sebe snadný terč pro tu obrovskou moc, kterou disponují.

    • proud napsal:

      Hodne dobry,ale porad to nerika jak konkretne ;-)……….to je ta vec kterou se snazim uz dlouho poradne rozebrat,ale vsichni od toho utikaji :-))))

    • proud napsal:

      Ono se rekne nepodporovat,kdyz se u nich zbihaji vsechny nitky ;-)

      • Vladislav po přestávce napsal:

        Myslím, že už se to děje, není důvod k pesimismu. Stačí se podívat na celý ten jejich kvikot kvůli „ruským dezinformacím“, „fake news serverům“ apod.
        Byli zvyklí, že mají informační monopol. Takže zainvestovali do všech hlavních informačních zdrojů – koupili všechny hlavní mainstreamové plátky, nasadili své lidi do veřejnoprávních televizí a rozhlasu.
        A ejhle! Parlamentní listy. Aeronet. TV Barrandov. A už jim do té jejich parádní loďky teče voda. A oni, jako vždy: „nechápou“, jsou „otřesení“.
        Takže už to probíhá. Nemůžeme čekat, že nás pustí tam, kde to mají víc než solidně obšancované, ale oni zase nemůžou zabránit nám, abychom vytvářeli PARALELNÍ STRUKTURY. Náš svět, naše informační zdroje, náš pohled na události. A aby tyto struktury časem vzaly k nám jejich diváky, jejich klienty, jejich voliče. Jejich kapitál a jejich vliv!
        Jasně, budou se to snažit zakázat – už se snaží. Ale nikde není dané, že se jim to taky podaří.
        Co bude dělat ČT, když na její publicistiku Václava Moravce nebude nikdo reagovat? Co udělá nějaká XY s.r.o. půjčující na 30% úrok, když si lidi přestanou půjčovat? Co udělá nějaký producent nějakého „zábavného“ zvratku na komerční televizi, když mu tam lidi přestanou volat a hlasovat do ankety?
        Umře hlady. Bude se muset jít přiživovat jinam. My máme obrovskou moc a je poraženecké popírat to. Máme ji proto, že oni nás potřebují, ale my je nepotřebujeme. Neutvrzujme se v tom, že jsme ovce – nejsme. To jen oni chtějí, abychom byli.

        • proud napsal:

          Do sebevrazednyho pesimismu mam daleko :-),ale ty se porad vyhejbas odpovedi jak konkretne na ne,jak by to bylo nejlepsi,porad otalis s tim co chci slyset a chces jim vzit neco co jim vzit nejde bez toho,aby to bylo uplne zniceny,vymazany,tak perfektne to bylo navrzeny :-))))))))))))) ;-)

          • asar napsal:

            Dobre proude, nejaké nápady ti dám.

            U nás je dosť veľký problém alkoholizmus. Nie som za jeho zákaz, viď skúsenosti s prohibícou v amerike a tiež, prečo si znižovať priestor na manévrovanie. Nič nie je zakázané, ale nie všetko rovnako osoží. Preto nie som za zákaz, ale vyhýbam sa ako môžem.

            Keď som len tak vravel, že nepijem, tak sa mi niektorí smiali, že nepijú len mäkýši. Bratia to samozrejme majú poistené zaklínadlami v štýle rozprávky Cisárove nové šaty.

            Tak začínam hovoriť, že som iluminát a my ilumináti potrebujeme idiotov, ktorí sa zbavujú vlastných peňazí za to, že im ničíme zdravie. My ilumináti potrebujeme vymazané mozky, aby sme ich mohli lepšie ojebať.

            • proud napsal:

              Taky taktika,ale ne pro vsechny dobra,tim myslim pro vetsinu.Jinak jiste,taky nepiju,chlast je nejhorsi pruser,ale dokud se neozeres,tvari se privetive,pritom te nekompromisne nici zevnitr.

            • jan nowak napsal:

              To já zas řikám.. že su Su – Reptilian & moje Mať Quasar , Asar..
              A proto tag chlastám : (

              KRTeček ale ta-ky ! ! !

              ps : w Zooo má Kámásutra hlad – wěnujte MU pls ně-co na Zub !
              .. gdo nemá morče , može dát o.i. i KOCKU ; ))

          • Vladislav po přestávce napsal:

            Proude, tady máš pár konkrétních věcí:
            - nepůjčuj si peníze u židovských bank. Jasně, banku úplně bez židovské účasti asi nenajdeš, ale asi se shodneme, že není totéž, jako když si půjčíš u UniCredit a u Sberbank
            - vůbec – nezadlužuj se. Na bydlení si asi něco půjčit musíš, ale na auto, dárky, dovolenou už ne. Nikdy neruč střechou nad hlavou
            - přestaň sledovat kanály typu ČT, Nova
            - velice důležité: – pořiď si pozemek, který tě v případě potřeby uživí
            - nepij a nekuř – nestane se vůbec nic, když s tím člověk skončí. Pokud už piješ, pal si svůj vlastní alkohol, pokud kouříš, pěstuj si vlastní tabák. Pokud si neumíš odpustit jiné „poklesky“ typu ženských, nechoď ani do bordelu, ani na priváty, ale zabývej se tím, co tě finančně nezruinuje – rozumná milenka, swingers
            - vyhýbej se všemu, co jen trochu souvisí s křesťanstvím, a v tomto duchu veď i děti. Pokud budeš vidět, že jsou děti učitelem infikované k multikultuře, křesťanství a dalším židovským vynálezům, změň učitele nebo školu
            Žij tak, aby to druzí viděli. Buď otevřený a nic nezatajuj. Mnozí tě budou odsuzovat, ale ve skrytu duše začnou postupně dělat ty věci po tobě, když budou vidět, že to tobě a tvé rodině prospívá.
            My je prostě musíme IGNOROVAT. Vytvořit kolem sebe doslova ochranný štít. Oni odejdou jedině proto, že budou vyhladovělí, protože jim z nás už nic nebude kynout. Ani zbraněmi, ani žádným násilím je neporazíme – vše použijí proti nám, protože se za těch 1000+ let do nás skutečně zažrali.
            My jsme ale tvůrci – zatímco oni jsou parazité. Když budeme tvořit pro sebe, staneme se nezávislými a oni ostrouhají.
            Jsou slabší, než jak vypadají.

            • proud napsal:

              Hm,no,a co znicit to po cem tak touzej,co jim dava onu moc,co to vymazat z povrchu Zeme? ;-)

              • Vladislav po přestávce napsal:

                Co máš na mysli?

              • proud napsal:

                To kvuli cemu jste me s foreverem nazvali komunistou,zrusit prachy a obchodovani a zacit hospodarit a rozdelovat podle potreb,ne podle penez.Pak si muzou svy banky,konta a vyrobce zbrani akorat tak nabouchat do nosu.Jejich moc je razem tatam,a zvlast kdyz zavedes primy referenda a nechas rozhodovat lidi jejich vetsinou,pak se ani uz nemaji kde „chytit drapkem“ ,a uz ani zadnej kriminalnik.Budes mit na praci mnohem vic lidi a nebude rizena vejdelkem,muzou se stridat a delat par hodin tejdne,zbytek se venovat rodinam a konickum,praci s mladejma………je to o zruseni jednoho systemu a zavedeni mnohem pratelstejsiho.Ale chtelo by to na nem maknout a udelat lidem solidni navrh k rozhodovani.

                • proud napsal:

                  Az na vyjimky pochazi vsechno zlo,zavist,zlodejny a valky jen z chtivosti po moci a po tom za co jde koupit,po penezich,majetku kterej za ne poridis!To ma za nasledek nesvobodu a musis.Musis pracovat,delat co se ti rekne,jinak si nemas za co koupit jidlo,kde bydlet,cim topit a svitit.Proto mas i ty kdo delat nechtej,nedaji tu svobodu,radeji budou zivorit a casto je dostane na sikmou plochu.Na druhy strane mas ty kdo se chtej vyrovnat nejbohatsim a za tu cenu budou financovat valky aby se dostali na soukromy plaze,nejlip vlastni.Nikdy nebudou mit dost,na tom je to zalozeny,prodaj svou dusi bez mrknuti oka.A dokud bude zlo penez,nic se na tom nezmeni,vzdycky se najdou „cesticky“,vzdycky najdes koho uplatit,koho koupit kdo za tebe udela spinavou praci.S modelem svobody nebude nikdo kdo by mel duvod,nebo nouzi,to vsechno za trochu prace pro vsechny.

                • Vladislav po přestávce napsal:

                  S tou chtivostí po moci a penězích máš pravdu, i zrušit peníze by mohlo jít, ale co je utopie, je dávat každému podle jeho potřeb.
                  Představ si třeba takovou klasickou situaci. Ty jsi zodpovědný, pořídíš si tolik dětí, kolik víš, že utáhneš. Budeš pilně pracovat, abys jim dal všechno, co potřebují. Ale tvůj soused v takové komunitě, lenoch a budižkničemu, si dětí naseká 10.
                  Ty jeho děti budou mít úplně ty samé potřeby, jako tvoje, ale přesto budeš těžko souhlasit s tím, abys jim dával ze svého tolik, jako dětem vlastním. Protože ony mají svého otce, a ty přece nebudeš doplácet na jeho lenost a neschopnost.
                  Ty jeho děti za to nemůžou, to je jasné, takže ta společnost se o ně postará, ale dá jim TO NEJNUTNĚJŠÍ, takže to prostě bude míň, než by jim dal dobrý otec – kdyby fungoval.
                  Prostě lidi si NEZASLOUŽÍ STEJNĚ. A je to tak dobře, protože tato nerovnost nás učí usilovat o změnu, pracovat na zlepšení našeho údělu, se kterým nejsme spokojení. Je motorem lidského vývoje. Bez ní společnost zakrní, protože ty usilovné a pracovité časem přestane bavit dřít na ty parazity a lenochy, a ti se zase nebudou mít motivaci zlepšovat, když budu vidět, že to dostanou i bez práce.
                  Na toto přesně dojel „reálný socialismus“ nebo jak minulý režim nazveme. Důležité je si uvědomit, že i spravedlivé či spravedlivější společnosti minulosti (předkřesťanské) se vyznačovaly určitou sociální a společenskou nerovností. Protože takto je to spravedlivé a motivující – pro ty rozvinutější i méně rozvinuté.
                  Totální rovnostářství je proto ve skutečnosti židovina. Protože vede časem k tomu, že sice všichni mají zhruba stejně, ale stejně málo. A pak je propast a nad tou ční nějaká kasta vyvolených, diktátor, generální tajemník nebo něco, a ten nemá jen „větší práva“, ale je doslova pánem nad životem a smrtí těch lidí.
                  Nespravedlivá není proto nerovnost, ale situace, kdy ti společnost NEDÁ ŠANCI TVŮJ ÚDĚL ZMĚNIT. Upírá ti tedy svobodu a možnosti. A to je u mnoha lidí dnešní „kapitalismus“ a byl to i ten „reálný socialismus“. Obojí je židovina a se spravedlivou společností nemá nic společného.

                • proud napsal:

                  Tady se rozchazime na neprejicnosti,protoze……….. A vzdycky bude nejaky protoze,dokud si neprestaneme neprat si! Vzdycky bude nekdo sikovnejsi,nekdo chytrejsi,nekdo silnejsi,tmavej,svetlej…..porad to jeste nevidis? A ano,na nej kaslu,ale na jeho deti se nevykaslu,blizi se doba kdy nebudeme rikat moje deti,ale budeme rikat nase deti.A ty skutecne za svy rodice nemuzou. Ale chapu proc to pises,je to na zaklade soucasnejch zkusenosti,rozumim tomu.Ale ty nezapomen ze sdoba by se rapidne zmenila v novym sysytemu,jiny skolstvi,jiny hodnoty…………….to vsechno bude mit vliv na kazdyho jednotlivce,na kazdej vztah,i na ty pracovni.Je urcite pekny rezat se za druhy a prat jim,ale je potreba bejt na urovni kdy jim das skutecne to co je potreba jim dat,a tim ze si mezi nima zacnu vybirat,ten princip zrusim.Kazdej je schopnej nejakym zpusobem prispet do spolecnyho kyble,nech ho vybrat cim,urci jen tech par hodin nutejch pro spolecnost co se odmakat „musej“,aby bylo vsechno pro vsechny,je toho vic nez dost.Musej je v uvozovkach,protoze je to individualni,co mi da vic prace a sebere vic casu a prostredku,slapani po tech nekolika co skutecne nechteji,nebo vynechani jich?A tech kdo by doopravdy nechteli by v novy spolecnosti a tomu ver,bylo zalostne malo za novejch podminek,pokud by byli vubec nejaky.

                • proud napsal:

                  Osvobod cloveka a uvidis jakej udela skok dopredu!

                • Vladislav po přestávce napsal:

                  Proude, ne.
                  Lidi si nejsou rovni a nikdy nebudou. Někdo je pro společnost užitečnější víc, někdo min a někdo vůbec.
                  Někdo je líný, hloupý a ošklivý (a nema nic, cim by to vykompenzoval), někdo pracovitý, inteligentní a hezky.
                  To, ze někdo umí dobre umýt podlahu, žádná normální společnost neocení stejne jako to, ze jiný operuje rakovinné nádory.
                  Všichni proste nemůžou dostat stejne, i kdyz by treba chteli. To asi neokecas.

                • proud napsal:

                  Tak to pak mame blby vsichni a musime si pockat az k tomu holt uzrajeme………..

                • Paul Durham napsal:

                  ak to pak mame blby vsichni a musime si pockat az k tomu holt uzrajeme………..

                  proude vy jste už přezrálej , app. podlahu máte už vytřenou ?

                • proud napsal:

                  Ne Durhame,ale ac o tom vim pravdepodobne trochu vic nez vetsina ostatnich,jsem v tom s vama a jdu tedy do pici,kam se zenete,taky s vami,neni zbyti.Ale protoze se mi nechce,snazim se vas z toho pruseru pomahat vysekat.

        • proud napsal:

          „Neutvrzujme se v tom, že jsme ovce – nejsme. To jen oni chtějí, abychom byli.“………….to nejde,je potreba si priznat skutecnej stav veci a odrazit se od nej.Protoze ovce jsme,chovame se tak,az na par vyjimek.Nikoliv ten stav prijmout,to v zadnym pripade.

          • Vladislav po přestávce napsal:

            To není pravda, Proude. Těch výjimek je hodně. Podívej se jen na předvolební masáž. Nejdřív anti-Babiš, pak anti-Zeman. Přesto vyhráli, jak je to možné? Jak to, že neuspěl Kalousek, Farský, Bělohrábek a celá ta verbež? Dodávám, že pro mě je Zeman i Babiš jenom menší zlo, to je jasné.
            Podceňuješ lidi a vidíš věci horší, než jsou. Nezapomínej, že toto je jeden ze způsobů, jak nás ovládají – přinutí nás myslet si, že „na to nemáme“, čímž utlumí naši snahu. Neskákej jim na to víc, než je nutné.

            • proud napsal:

              Podle predvolebniho kina nemuzes soudit,ledaze by u nej zustali sami a koukali co ze se to vlastne deje,proc jsou odignorovani…………..nezustali.

            • Petr C napsal:

              Vladislave je smutne ze si neumime postavit naseho kandidata. Vsude na svete jsou kandidati horsi nebo jeste horsi. Jediny rozpor u mne je Putin, nevim si tipnout. Prozatim se zda na nasi strane. Ale ze by zrovna tolik krat nicenym Rusum prislo najednou tolik stesti?

              • proud napsal:

                Proc by ne,muze bejt charakter,ale sam taky dobre vi,ze ma urceny mantinely,a ty ho stejne dal nepustej,nez nakolik maji pruznost.Presto ocenuju jeho zjevnou snahu namahat je az na jejich maximum.

    • asar napsal:

      V diele Kupec Benátsky od Šejkspíra je táto problematika ukázaná pekným spôsobom. Týpek nadáva na žida, pľuje naňho, pohŕda ním, ale potom ako psík so stiahnutým chvostom za ním pribehne a chce si požičať peniaze.

      Takýmto spôsobom to ďaleko nedotiahneme.

      • Vladislav po přestávce napsal:

        A to je přesně ono. Žid si vždycky vytáhne z chumlu našich lidí nějakého průměráka, slabého, ničím nevynikajícího – ale zato ctižádostivého. Namluví mu, kam by to mohl dotáhnout, komu všemu by mohl vládnout, a ten zakomplexovaný ambiciózní chcípáček mu na to skočí a začne skákat, jak žid píská. Má moc, kterou si nezasloužil, zastává časem funkci, na kterou nemá. Ale protože si to všechno uvědomuje, bude jíst židovi z ruky. Toto se dělo celý středověk – loajalita vítězila nad schopnostmi, oddanost „víře“ nad pravdou, povinnost k věřitelům (většinou židům) spouštěla nesmyslné války. Dějiny se opakují, pořád a pořád, dokud se nepoučíme a nezačneme se chovat jinak.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!