Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 05.02.2018

pjakin2017

Ruský analytik odpovídá ve svém pravidelném pořadu na otázky z těchto témat: „Omluva“ Putina ruským olympionikům a proč to znamená malé vítězství v zápase o ruskou suverenitu, jak a proč se mohl Strelkov v roce 2014 stáhnout do Doněcka a proč ukrajinské ministerstvo obrany pomáhalo vyzbrojení Novorossie, proč obvinění Ruska ze státem organizovaného dopingu není a nemůže být pravdivé, význam a důsledky nového kremelského sankčního seznamu, sebevražda syna Fidela Castra a souvislost se zabavením radioaktivního materiálu a s radioaktivním mrakem nad Evropou během podzimu, kazašská Astana jako jedno z center globálního řízení, a další




132 Komentářů k Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 05.02.2018

  1. Ron napsal:

    :D Kobisti budú zase múdrejší o 1 diel o-o vvp.

    • Tom napsal:

      Aby im s toho Putina nešvihlo. Ešte že sa tu vždy objavý vvp a povie nám ako to majú chápať. Kobi potom má celý týždeň čo preberať. Ale nejak s ničím novým neprídu až do dalšej časti vvp.
      Iba čo špinia samotnú KSB

      • Peter Priečinský napsal:

        Pre Boha,kde ste chodili do školy a kdo Vás učil, že neviete gramatiku. Je pre mňa urážlivé že neviete kde dať y a kde i. Hambite sa. Pribina.

        • Nez napsal:

          Ani sz neviem. Za čo? Že fotrik chodil ožraty a len nas „sekíroval“. Soryy ale nemám za čo. To iný nech sa hambia. Mne to nechíba.

        • Robo napsal:

          Peter Priečinský, keď napíšem, že si debyl, tak sa mám hanbiť za nadávku alebo za gramatickú chybu?

          A je viac neslušné nadávať alebo zrádzať ľudí štátu, kde som sa narodil, kde žijem?

          • Nad-pindos napsal:

            Obojo je neslušné. Nadávat = zrádzať.
            Pretože kto takto jedná. Ten nechce diskusiu. Ten nechce mier. Pretože kto takto jedná nechce jednať. Kto nechce jednať – chce konflikt. Kto chce konflikt ten zradil svoju vlasť a svoj národ.

            • Robo napsal:

              S určitými entitami nechcem a nebudem jednať.
              Niesom Putin, môžem si to dovoliť.
              Hotové.

              Mimochodom, prd vieš. Drahošovci sa tiež zaklínali slušnosťou. Rovnako, ako hoxovci..

            • Maroš napsal:

              Nagy-Piňďoš – a preto sú komunikatívni kaviarnici tí správni vlastenci!

          • Tomi napsal:

            Ahoj Robo

            Na leva net som cital ze Pjakin im pred olympiadov nieco povedal.
            Urcite ho pocuvali keď na nich pred tým nenávistne nahúkal aké sú to idiotské a sparchantelé ovce.
            Takých ľudí si predsa každý rád a pozorne vypočuje

            • Robo napsal:

              Čo si myslieť o človeku, ktorý sám o sebe vyhlásil, že je jedným z piatich najvýznamnejších politikov v RF.

              Veď by ho od tých športovcov vyniesol Chocholoušek v zuboch, keby „sa im chcel prihovoriť“ (osobne, z očí do očí).

              • Kolo napsal:

                Keď sa no pozriem čiste z psychologickeho hľadiska.
                Potom ich k tomu aby na tú olympiadu išli vmanipuloval. Tým aké pomohol vytvoriť info pole.
                A teraz im pripusuje všetko zlé. Že je to len ich vina. (Ten pilot.)
                takto v nich naviac vyvolá pocit viny, ktorý im bude brániť v tom aby si uvedomili že spravili chybu. Takže máme psychologicky spracovanú skupinu na ktorú teraz smeruje nenávisť národa, ktorú che tými rečami vyprovokovať.
                Pokladá atómovku pod Rusko.
                A zrejme si je toho dobre vedomí, keď má neustále potrebu sa brániť, vykrúcať a vybľakovať že „on by Putina nikdy nezradil“

                To je akoby povedal: „každým slovom, každým skutkom ho zrádzam“

                • Maroš napsal:

                  Kolo – uniká vám – obecne, podstata. Putina chcú dať dole bojkotom MS vo futbale – je to symbolicky aj The Economist. Putin im takto zobral vietor z plachiet, pretože štátnym bojkotom olympionikov by prilial olej do ohňa – vystupňoval situ a nasratosť debilov k tomu fuci machchu. Si treba spomenúť, ako Jeľcin rozvrátil Rusko pojebanou tézou o picce so salámom – že je viac hodné, ako bezpečnosť a armáda Ruska! Ó, aké nespravodlivé – ruskí olympionici drú. Áno! – Každý za svoju slávu a štátne peniaze – aby mohol na reklamách zarobiť na zahojenie sa do konca života! Títo olympionici sú budúci emigranti z Ruska!

                • Kolo napsal:

                  Tak s týmto môžem súhlasiť. Áno zobral im vietor s plachiet. To isté hovorím, ale trochu inak.

                  Hádam, keď sa niekomu úprimne ospraledlním, tak ho obratom nenazvem „kde-ako.“
                  Potom by sme sa mali pozrieť na to kde je chyba a riešiť to systémovo. Nie niekoho prenasledovat za jaho volbu – ako to robí západ (temný) – ako GP.

                  Pozriet sa na každý prípad jednotlivo.
                  Veď najlepších Ruských športovcov jednoducho nepustili. Povedal by som že vybrali len takých ktorý nemajú moc šancu vyhrať, ale pre nich je to šanca sa predvisť a získať sponzorov. Aby prežili. Neviem o tom že by dnes v Rusku bol šport sponzorovaný od štátu ako v SSSR. V tedy by som proti tomu nazvat ich ….. Nemal žiadny problém.
                  Je potrebné riešiť prečo si tý-ktorý „zradci“ dali prihlášky. V alej boli situácii. Snažiť sa ich pochopiť. Teraz si treba uvedomiť že mnohý ani nedostali možnosť dať prihlášku i keď dokázali že sú čistý. Keby mali možnost ju podať pod bielu vlajku – urobili by to? Neviem(e).? – takto to ani nezistíme.
                  Dať možnosť tým čo zvolili „z nášhu pohľadu chybne“ aby svoj omyl napravili.
                  Oni si to iž vyžierajú a mnohý z nich odýdu. Treba im ale dať možnosť to napraviť.
                  S takýmto postojom iba posilníme nepriatela ktorý to využije k posilneniu odporcov Putina. -“správne si poznamenal že im zobral vietor…“
                  V niektorých ohľadoch mi to pripomína situáciu okolo Savčenkovej. Keď Putina/Rusko tlačili k tomu aby ju vydal.
                  Ona však bolo udsúdená – uveznená – omilostená a prepustená.
                  Jeden aspekt je ten o ktorom hovoril VV Pjakin.
                  Ale druhý je ten. Že na západe je Putin „démonizovaný“ aj ako nemilosrdný. On ale predsa uzna že je vinná a dostala trest. Ale on jej dal milosť.
                  Veď jedným s cieľov informačnej vojny je vyvolâvať strach. Tu konkrétne Putinofóbiu a Rusofóbiu.
                  Strach a nádej sú základ manipulácie. Veď na Ukrajine ale aj v celom svete je vytváraný obraz krvilačného, nemilosrdného, pomstychtivého „Rusa, Putina“ …
                  Pripisujú mu svoje vlastnosti.

                  A Pjakin teraz hovorí. „Putin to myslel len tak v uvozovkách v tom zmysle že ich neochránil. -
                  - Teraz im to ale všetko poriadne spočítame parchantom“.
                  Výborne. To chceme aby k nám prišli zo strachu? Tak ako na západ? Toto je pomoc a pochopenie Putina zo strany „jediného naj“, ktorý by nikdy nič špatné neurobil. Keby mu mám veriť jeho vlastné slovo, tak je čistejší, pravdivejší a dobrosrdečnejší…ako Ježiš, alebo sám Boh.

                  Trocha pokornosti by nezaškodilo.

                • Kolo napsal:

                  „Mám taký pocit, že mu „sláva a úspech“ v „profi zameraní“ zatimnil rozum natoľko že už ani vlastné slová nechápe v clej ich hĺbke a rozsahu.

                  Jedna vec je ako to myslí. Druhá je to, ako to bude pochopené = čo kto a ako môže využiť a obrátiť proti nám.

                  No a Putin sa postaral o to že všetko sú to iba prázdne nepodložené bludy. Jemu nič také nijak nedokážu. Aj keď mu to budú pripisovať a podkladať tie tvrdenia slovami a skutkami kdejakých ….., ktorý sa spájajú s Putinom. -On sa týmto od nich dištancuje a dobre robí

                  No a bojkot? Ako mohol Ruský štát niečo bojkotovať keď bol vylúčený na základe dokázaných fantas-magórii západu. Šlo o to aby to ani nikto nemohol tvrdiť. Aj keď to skúsia.- Je proti nim postoj Ruského Prezidenta = najvyššej oficiálnej osoby Ruska.

                  „Čo sa mňa týka, tak diskvalifikujem všetkých súťažacich, fanúšikov, sponzorov, organizácie a každého kto sa účastní tej politickej šou za nešportové správanie.

        • Maroš napsal:

          Peter Priešinský – oni môžu, ony sú dyslekticy – mne vadí, že si – sabáka, nepoužil ruskí prýzvuk – „Gambýte’s!“

    • Voda napsal:

      S kazdym dalsim dilem pana Pjakina pozoruji jeho prohlubujici se schizofrenii. Pomalu uz nedokaze dat souvislou odpoved. To je ale jen logicky dusledek u cloveka, ktery ustrnul na ideologii z doby SSSR v kombinaci s krestanstvim. Vira v diktaturu svedomi. A pritom sam vidi, ze nefunguje a rozciluje se nad tim.

      Zaspal dobu a chce po ruskych sportovcich, aby se chovali jako za socialismu, kdy sportovcum vsechno zaplatil stat. Pritom vi, ze jde o profesionalni sportovce, kteri mysli uz kapitalisticky.

      Nikdo se svedomim neridi, vse zalezi na okolnostech a jeste je treba se zabyvat otazkou, vuci komu kdo to svedomi ma. Muzete ho klidne mit ke svym sponzorum vice nez ke sve vlasti. Nadiktovat se to prednostni neda nikomu. A ze nekteri sportovci jsou vlastenci a nekteri nejsou, je zase jenom normalni chovani.

      A co se tyka Putina? Ten proste manevruje, jelikozto to musi delat a diktaturou svedomi se take neridi, pane Pjakine.

      • Voda napsal:

        Jen pridam par jeho vlastnich vyroku:

        Kde je jaké vykrucování? A ještě k tomu vykrucování. Když jsem viděl jak mnozí, skutečně seriózní lidé, kterých si vážím, začali měnit svůj postoj… A já vím, proč ho začali měnit. Cožpak já jsem nepochopil, že by bylo načase změnit svůj postoj? A zdá se mi, že právě v minulém pořadu jsem řekl, že mi bylo řečeno, abych nepoužíval slovo parchanti. Nebo snad ne?

        Komentuji: Jidasove byli jsou a budou vzdy existovat, pane Pjakine, ikdyz budou znat Vami doporucovane knihy I pozpatku..

        Nebo toto:
        Vrcholoví sportovci jsou úplně stejnými bojovníky a veliteli na polích informační války jako naši vojáci a důstojníci na poli obyčejné občanské války. Je třeba si uvědomit jednoduchou věc…
        - Horké války
        - Ano, horké války a co jsem řekl?
        - Občanské války
        Omlouvám se. Horké války. A zrada… To jsem trochu předběhl.
        A zrada na polích studené války vede potom k občanské válce.

        Toto ani komentovat uz nejde. Snad jen to, ze clovek, zijici svou virou ma k vyslovovani domnenek velice blizko.

        • Tomi napsal:

          K tej schizofrenii.
          Akorat sme o tom mali debatny kruzok.
          Tiež sme si to všimli. Zhodli sme sa žeby mu prospel oddych. Trochu si prečistiť hlavu a skúsiť začať znova. Menej povýšene a citlivejšie – bez hnevu a „titulov“.

          Inak s jeho analýzami súhlasím.
          Len škoda že mu to tá emocionalita kazí.
          Kypí to v ňom a takto sa ventiluje.
          Mal by radšej skúsiť meditácie. Predyšiel by škodám. Radšej 5 min meditácia na ukľudnenie, ako 30 minút vysvetlovať „svoje vášne“

    • Novapalo napsal:

      Ronovmu komentáru vôbec nerozumiem. Čo chcel povedať?
      Táto časť Pjakina je na štandardnej úrovni, teda ani neprekračuje jeho štandard a ani nezaostáva za svojim vysokým štandardom. Ale je tu zásadná vec, ktorú Pjakin trvalo nevysvetľuje. Je to zákon hierarchie – teda Pjakin hovorí, že časť populácie sú „zradcovia“ a „otroci“ Západu a ináč časť populácie sú patrioti – teda odporujú Západu.
      Pán P.P. Kysucký hlavne v jeho poslednej knihe „Zásadné omyly Západu a Vatikánu“ jasne dokázal, aký je vzťah medzi „duševnými otrokmi“, teda debilmi, a „duchovnými subjektami bez strachu“. Aj na Slovensku je väčšina ľudí „posratá od strachu“, že by mali nosiť plienky celý deň, tak sú posratí od strachu. V Čechách je to to isté, alebo ešte viac sú Česi posratí od strachu. Chcete vedieť, prečo ste všetci posratí od strachu? Čítajte knihy P.P. Kysuckého.

      • OldNoe napsal:

        Novapalo – ja plienky nenosím. Takže ani pána Kysuckého čítať nemusím.))))) Suchý a Šlitr vyslovili svojho času myšlienku: „Místo vodky, bavlněné spodky!“ Vy ste vyslovili nasledovné: Namiesto plienok – pána Kysuckého.

  2. Jarmila napsal:

    To video je pro mě příliš dlouhé, ale zajímalo by mne, proč syn Fidela Castra spáchal sebevraždu? Nebyl náhodou spíš zavražděn?

  3. Tom napsal:

    Ano je treba ich chrániť. Tak že budeme celému svetu 3 mesiace pred olimpiadovov hovorit že sú parchanti.
    A potom ich vyprevadíme slovami prepáčte.
    Ach…
    Ale má to dobre premyslené. Logiku to má.

    • Karma napsal:

      Keď sme im chceli vysvetliť čo je treba robiť asi sme snimi mali jednať ako s ľuďmi a nie ich najprv nazvať parchantmi.
      Asi sme mali už pred tým chápať v akej sú tý ľudia sytuácii a nie tuto pre nich psychicky tazku sytuaciu zneuzit a takto ich psychologicky tlačiť….. . On. Velky pán Pjakin, jedíný najmúdrejší na svete, on čoby Rus už dopredu vykrikoval na celý svet že sú parchanti.
      Proste urobili chybu. To sa im to nedalo povedať normálne? To ich musel najprv urážať?

      Budete počúvať človeka ktorý s vami takto jedná pre to že ste spravili chybu?
      Ved týto športovci vyrastali ked v rusku nic nefungovalo. Stat im v tom case moc nedal. Tak …

      Si predstavte ze trenujete jak blazon za peniaze rodicov a neskor za svoje.
      Chcete na olympiadu kde vam stat nic neda ak nedonesete znamku na krku.
      Co dlhuju takemu statu a narodu ktory by ich ani neoplul keby nepriniesli znamku hodnoty?

      Ale sulhasim. Ak ma stat za nich bojovat tak potom nemali ist. Ale mohlo sa im to – a to najme vzhladom k sytuacii sa im to malo povedat normalne.
      A ked uz tak az potom ich nazvat parchantmi…

      A teraz mu to je prej luto. Cinik.
      Asi má byť čo. Len nie to čo povedal.

      • jan nowak napsal:

        Karma.. nefunguje mi karma !
        .. nejsi náhodou instalatér , nebo aspoň Drotár : p
        M

      • proud napsal:

        Bejt,nebo nebejt vlastencem nejde naridit,ani za to trestat.Trestat jde az za vlastizradu,nebo protinarodni,proti“statni“ aktivity.Je to jejich vec,ale podle toho se na ne jejich vlastni lidi budou divat a svet jejich chovani taky „vyuzije“,paklize tedy reprezentuju vlast,mel bych se podle toho chovat.Paklize ji nereprezentuju,nepatri mi ani jeji dres a barvy,kdyz privat,tak se vsim vsudy,sam za sebe a za svy!!!

      • Karma napsal:

        21:30. Tak. A nech celý svet vie ze to parchanti ho zabili. Toho pilota. To všetko kôli nim.

        Už keď športovcov prirovnal k armáde.
        Tak mal povedať aj to že profi armáda na 6 priorite má bojový výcvik. Kdežto Športovci nemajú výcvik ako bojovať v informačnom poli.

        Pekne.
        Takto sa usmerňuje nenávisť. Výborne.
        Takto sa to robí.

      • Karma napsal:

        A Putin sa im omlúva lebo vie čo tento predvedie a ako sa potom k nim budú ľudia stavať. Že ich pred tým neuchránil.

        Rovno im mohol (pjakin) pripnúť davidovu hviezdu, ak svojho času jeho „duchovný“ brat v nemecku.
        Takto sa to robí dnes.
        „Hail Pjakin“

      • Tom napsal:

        Re: O
        Miki 09.02.2018
        Jak dlouho si představujeme, že budeme tolerovat “ chyby“ u tak významných osobností, jako jsou reprezentanti, politici, majitelé firem, top manažeři, atd. Prosím vás, kdo tvrdí, že v jakékoli době neměli dotčení podmínky. Kecy a jenom kecy. Člověk může udělat chybu z nevědomosti. Nikoli pro peníze nebo z důvodu egoizmu. Pak je na místě titulovat takové existence jednoznačně, třeba nevybíravě. Výška škody způsobenà těmito lidmi je nedozírná. Kdo chce to chápe, kdo ne, tomu je marné vysvětlovat.
        Odpovědět
        Re: Re: O
        Pologramotny 09.02.2018
        Aké význámné osobnosti? Športové.?
        Všetky významné nepustili.
        Tých ktorý sú finannčne zavodou…
        A čo ostatný? Sa im to môže dať vyžrať aj v kľude. Už si prešli svojim keď nastúpili pod rohožkou, ktorú niesol „dobrovoľník“.
        A ostatný prišli pod farbami za jásotu.
        Chceli slávu? „Nech ju majú“
        Nech je pre nich ta ólympijáda nekonečná.

        Ozaj, čo tvoje chyby

        Více zde: http://m.leva-net.webnode.cz/products/otazka-odpoved-v-v-pjakina-ze-dne-05-02-2018/

        …..

        Tak uz seru na to. Dopozeram a spat

  4. Svarog napsal:

    Nemal som pocit, že Putin sa ospravedlnil v „uvodzovkách“.
    Mal som picit že bol úprimný. Neviem. Žeby Ruský Gosudar klamal.

    • Tom napsal:

      To hovori on že. Ich dávame na roveň. Ale ok.
      Ja psa motivujem odmenou za dobre ne trestom zle. Za zle ho vzdy len kludne napomeniem a ukazem mu co ma robit. Potom to robi, lebo chápe. Ked ho hnet jebem jak sirotu tak nic dobre to nespravi. Akorat su potom agresivny alebo bojazlivi atď.
      Tym som nikdy nic dobré nedosiahol.

      Ty co isli pod bielim hadrem – co snimi.?
      Sa budu cítiť riadne sprosto…
      Nuž… Nech si to užijú. Každý bude mať svoje farby iba oni handru.

      Ty co nesli – ich vyzdvihovat.

      Více zde: http://m.leva-net.webnode.cz/products/otazka-odpoved-v-v-pjakina-ze-dne-05-02-2018/

      • Nez napsal:

        Súhlas
        Mx 09.02.2018
        Áno. Potrebujeme sa stať subjektmi riadenia a nie objektmi.
        Ako to chceme dosiahnuť?
        Tak že budeme urážať a čertiť sa div nám s uší para nepôjde?
        „Čítajte dvtr.“ To je ozaj vecné keď vieme ako sú ľudia zahltený a kde čím traumatizovaný. Toto je „citlivý“ prístup. Ach jaj
        Smutné
        Odpovědět
        Re: Súhlas
        Mx 09.02.2018
        Pre koho je to „španielská dedina“ pretože nieje v stave to hneť chápať je hneť…
        Desiatky kníh a pipritom práca (stres), doma (stres).
        Ešte toto počúvať. Celý život som takéto výlevy počúval od „otca“ a samé bitky.

        Nie ďakujem. Toto nieje Ruská koncepcia. Ale koncepcia nejakých …

        Více zde: http://m.leva-net.webnode.cz/products/otazka-odpoved-v-v-pjakina-ze-dne-05-02-2018/

  5. Lukaš napsal:

    Pjakin to řekl jasně,pod tím bílým hadrem,jsou jen úbožáci.Jak se můžu tvářit jako Rus,reprezentovat jako Rus,pod bílým hadrem.Každý stát,státeček,tam pochoduje,závodí pod praporem svého státu a přes čest,nejede vlak.Jen mě u toho napadá,asi Rusko nechtělo mít na dresech reklamu západních firem.
    Jarmilo.
    Podobných sebevražd je více,že se dokáže střelit zezadu.Každopádně byl do něčeho zapleten,podobně ten Ukrajinský vědec,nebudou už moci něco říci.Každopádně se nějaká provokace chystá.

    • Element napsal:

      On snad má znemožnit kritiku a diskusi. „Bez diskuse ale není demokracie a bez té není svoboda a prosperita. Pán si zřejmě myslí, že naši lidé jsou natolik debilní, že nedokážou vyhodnotit informace, a chce je jako nesvéprávné hlupáky vodit za ručičku. Chce jim přikazovat, co si mají myslet, na co se smějí dívat a o čem a jak si mají povídat. Já si o našich lidech naopak myslím, že mají svého rozumu dost a od nikoho nepotřebují rozhodně další sekýrování a poučování. Myslím, že už ho je i tak až dost. Je to cesta do totality. Přesně tak se choval nacismus.
      Je jedno koho a za co budeme nenávidet.
      Důležité je živit a podporovat nenávist.
      Hlavne ať jsou objektivní události řízené Globálnim prediktorom správne informačne využity k rozdelení spoločnosti.
      Ani Hitler predsa „nic nedelal“. Jenom využil toho co se dělo.

      „To židé jsou za vše odpoviedni. To kůli nim sme prohráli, když naší vojáci hrdine umírali. To oni nás prinútili kapitulovat. To židé…

      Pak když židy označíme a nenávist vzplane, je možné ji popustit uzdu. Ať se společnost rozpadne zevnitř.
      Než nám pak dojde že židé za nic nemohou, bude pozde.

      Teď si slůvko židé hahraďme slovem sportovci.

      • Ron napsal:

        Zdá sa mi, akoby najprv využil smrť toho pilota k rozdúchaniu emócii a potom ich riadil potrebným smerom

    • Martin B. napsal:

      Jarmilo, souhlas s Lukášem.

      Bílá vlajka znamená „vzdávám se“: Své suverenity a svého národa a příslušnosti k němu.
      Putin to říká skvěle a podrobně ze všech stran.

      I když pro mne je otázka trochu jiná, než pro pana Pjakina, tak s ním bezvýhradně souhlasím.

      Já za sebe jsem rád, že pro mne olympiáda, tak jako jiný vrcholový sport nic není, nic neznamená. Když při debatě s jedním známým jsme zavadili o olympiádu, jen jsem mohl říct: „Nezajímám mě to, je to jiný svět, svět peněz, ne sportu“. A je mi jedno, jestli to je fotbal, tenis nebo gorodky. A povídám to jako bývalý aktivní sportovec. Tenhle svět „sportu“ už totiž od trochu vyšší úrovně lidem vysloveně škodí. především myšlenkově, ať už ho na vyšší úrovni provozují, nebo mu fandí. To je můj názor.

      Ke smrti syna Fidela nic říct nemohu, nic nevím.

      • Martin B. napsal:

        oprava: místo slova Putin má být Pjakin.

      • proud napsal:

        Za olympiadou vidim vic politiku,nez penize,bohuzel.O penezich ani nemusime myslim ve vrcholovym sportu diskutovat.Bohuzel uz zdaleka nejen u vrcholovyho.

      • proud napsal:

        Pro me uz ma smysl jen sport bez soutezeni.

        • Tom napsal:

          Re: O
          M. 10.02.2018
          Myslím, že Rusové vždy chápali vlastenectví jako lásku k Národu, bez ohledu na to, jaké je zřízení a kdo je zrovna u kormidla. Byli vždy hrdí na sebe jako na národ, ne na ty elity které zrovna vládnou. To je spíš naše specialita, že pořád nadáváme na stát. Oni byli vždy velcí vlastenci a to je ta síla, která je drží při sobě. Proto největší snaha nepřátel je tuhle jejich soudržnost rozbít. Proto nemyslím, že je špatné když jim to Pjakin připomene.
          Odpovědět
          Re: Re: O
          Tomi 10.02.2018
          Ale mohol by to spraviť aj tak aby v nikom nevyvolával oprávnený odpor.
          Bolo mi povedané že sa čohosi bojím.
          No áno. Bojím sa ako bude vyzerať svet za ktorý bojujeme takýmito prostriedkami.

          Prezident Putin vždy hovorí že voľba je na nich. Budeme rešpektovať voľbu.

          Pjakin to nerešpektuje. Len aby presadil pravdu ktorú nepochybne v mnohom má, tak užíva metódy GP.

          A čo tým zatiaľ dosiahol? Iba rozdelenie. A presne toto GP potreboval. Aby tam išli a nemali podporu.
          A teraz Pjakin…misto toho aby takéto nálady miernil tak ich podporuje – nenávisť k nim čo je voda na mlyn GP a Putin to chápe.
          Preto povedal že im budeme držať palce.
          On totiž nepotrebuje aby za to boli nejak prenasledovaný. (Nehovoril to aj pjakin v inej súvislosti?)
          - Aby sa to nedalo využiť ako základ rozvratu spoločnosti z vnútra.
          Ale teraz Pjakin, jak sa vykrúca, tak v podstate hovorí že ich treba prenasledovať ako za totality.

          Podľa mňa tým chcel Putin ukázať že Rusko sa neotočí chrbtom ani tým čo chybujú.
          Že i bez vlajky sme jednotný.
          Dáva na vedomie že im to nevíde. Že síce išli pod bielou vlajkou ale nikto sa nevzdáva. Že sa to nevyužije k tomu aby to v Rusku vyvolalo rozvrat.
          _____________

          To že budú vystupovať pod rohožkou za vlastné je pre nich nateraz dostatočné.

          Tak to chápem ja.

          Více zde: http://m.leva-net.webnode.cz/products/otazka-odpoved-v-v-pjakina-ze-dne-05-02-2018/

    • asar napsal:

      Každý štát vystupuje pod svojou vlajkou, len Rusko nie. Prečo? Pomsta za ten neotvorený kruh v Soči?

    • Maroš napsal:

      Lukaš – symbolicky je biela handra vždy len – vzdávame sa! Olympiáda je symbolická zástupná vojna! Mali si zvoliť radšej čiernu s lebkou a prekríženými hnátmi – ale Globálny prediktor im určil bielu! Vzdajte svoje vlastenectvo kurva! Stále tvrdím – tie pojebané bielo-modro-červené slobodomurárske pásy na našich slovanských handrách by sme mali vztýčiť na stojato – štáty s vlajkami s pásmi na ležato sú dopredu určené GP hrať len pasívnu úlohu vo svete! Rusi pomohli Francúzom zo sračiek pri Verdune počas prvej svetovej – dnes by Francia neexistovala. A ruské expedičné zbory kvôli tomu precestovali cez Ďaleký východ pol sveta! Lebo žabožrúti majú pásy na stojáka – detto taloši. Maďari naležato. le Rumuni na stojato! Preto oni mohli obsadiť Budapešť v roku 1919 po vpáde Maďarskej republike rád na Slovensko – nie čsr vojská!

      Alebo biela farba ako symbol psychiatrie? „Nie je dôležité vyhrať, ale zúčastniť sa!“ – hovno – v antických hrách sa počítalo len a len víťazstvo! Do piče aj s „olympiádami“ a ich krumplovými medailami a bodmi!

      • Lukaš napsal:

        Maroš.
        Díky,jasně napsané.
        Jako voják,uznávám prapor vojenského praporu,když ho ztratil,zničil,nebo mu byl odňat nepřítelem,prapor byl,rozpuštěn,převelen a přestal existovat.Proto si myslím,že Ruští sportovci jsou tam jako parlamentáři a nevědí co bude dál.

      • asar napsal:

        Neviem, aké má Gepo úmysly s tou pasivitou, ale my to nemusíme brať tragicky. Keď hrám počítačové hry a stanem sa majstrom, začnem hrať na ťažšej obtiažnosti s určitými obmedzeniami, lebo to už začína byť nuda. Ak dokážeš hrať na vyššej obtiažnosti máš vyšší kredit.

        Namiesto bedákania by sme mali radšej energiu venovať na nalýzu situácie a začať konať efektívne, keď nemáme toľko možností na jednanie.

        Navyše pasivita zapadá do „zastavme sa bratia, veď sa oni stratia“. Nechajme západných zaostalejších kámošov, nech sa znemožňujú ďalel. Už toho so svojou super aktivitou majú na svedomí dosť. Ako sa hovorí, iniciatívny blbec je horší ako triedny nepriateľ. Alebo keď sú takí aktívni, zariaďme to tak, nech robia pre nás.

        Inak, čo znamenajú vlajky, ktoré nemajú žiadne pruhy ako napr. Čína?

  6. Eschatolog napsal:

    vase starosti a fordovy penize, to bych rad mel

  7. petr napsal:

    Teď toho Pjakin hodně naznačil, ale nedořekl, aby nepokazil putinovy plány.

    Ta spojitost mezi zavražděným ukrajinským atomovým vědcem a synem fidela castra mi taky nedává smysl. Udělal to Predikror? Nebo američani? Chtěl Fidelito vlastní jadernou raketu, nebo jen první jadernou elektrárnu na kubě, což se nelíbilo GP, který se snaži všehny jaderky zrušit, protože se chystá v Evropě i USA masivní občanská válka?

  8. Mir napsal:

    Ruský Gosudar dosiahol pri získavaní suverenity pre Rusko naozaj veľa.
    Nič s toho však nedosiahol v hneve a užívaním pojmov ktoré môžu byť chápané ako urážky a ktoré zároveň podporujú negatívne tendencie v spoločnosti. Ďakujem mu za to.

    • jan nowak napsal:

      Hore na Mire.. a gde-pak máme www Dne.ska mistra Ouda ?
      .. dostal snad BANán.. že že TU ne-ní : o

      • Nad-pindos napsal:

        Jj. Inak by nemal potrebu sa vykrúcať a vyprávať že by putina nepodrazil.

        To povedal aj Peter Ježišovi.
        Ježiš mu odpovedal: „…Duch je silný, ale telo je slabé…“ 3x aj keď Peter Emmanuelovi prisahal. I tak ho zaprel
        Reči silné, ale skutek jaksi utek.

  9. jan nowak napsal:

    Hů~La~ HO.. fůůj & séé ..Dimitry legen-dá .. ® mešél..
    .. hálgaóm – szweherrdzátóóm , hů-lá Hóó Ha Ha Ha : ))
    __________________________________________________#_________________________

    ps : psal MI KRTek zz OHáň-ky.. že přijede na – raňájky – nechce prej
    .. zwostat po-zadu www wyplundrowatt Oudowi Zooo zahradu : //

    • Don Chichot napsal:

      Jinak se cítíš duševně v pořádku?

      • jan nowak napsal:

        Aadmine.. gde je mistr , mistr Proud ??

        ps : zežral HO Kakáčer : o ..

      • Maroš napsal:

        Don Chichot – Nowak má na chleba namleté, tak je mu hej. To ty si dávaj pozor na tie bubácke karusel vrtule! Praštijótě!

      • Maroš napsal:

        Šulínky a šulíni! Kuknite si dokument o Molotovovi! Cársky režim platil politickým vo vyhnanstve vreckové a podporoval ich v získaní vzdelania – naivne – lebo ten, kto získa vzdelanie, môže urobiť kariéru a nemusí z neho byť anarchista! Vás jebne z toho, ako všetci tí židovskí boľševici vyjebali s cárom! Revolúcia bola brnkačka. Medzi životopisnými údajmi o Molotovovi sú tam detilné info, ako Poliaci vyjebali so sovietskou pomocou pre ČSR v roku 1938 a potom mali blbý školský rok 1939, alebo ako produkcia výroby zbraní prevyšovala výrobu v Británii – Hitlera fakticky vyzbrojilo ČSR! Si to pozrite, ako to chodilo medzi sio-boľševikmi – začiatok 2. svetovej a strategické šachy sú tam polopate a na tanieri! Pochopíte súčasnú ruskú diplomaciu. Už ste niekedy cestovali pol sveta na rokovanie v lietadle, v ktorom bolo mínus 50 – akurát čo v ňom nezamrzlo palivo?
        Zapomenutí vůdci: Vjačeslav Molotov
        https://www.youtube.com/watch?v=fvK4Fgkh1WY

        • jan nowak napsal:

          To-to nic neni Mroži.. já tu-hle čekowal na YT prima film – dokument Vojenské
          .. cwičení Štít 1984 , ale by-lo TO děsně dlouhý.. asi 2,5 hodiny – Jarmila by to
          nedala..
          A byl tam soudruh Huhusák na tribuně & 1.000 stihaček w luftě a a
          .. znáš HO – údiw , wodewřená tlama , wed-le něj Štroug – a ta-ky
          newěřil : o..

          ps : útoči-li to-tiž na urychlowač w CERNU !!

          w.r. 1984..

        • Tomi napsal:

          Jj, ďík.

  10. Václav Říha napsal:

    http://tadesco.cz/robinson-nahral-mainstreamove-presstitutky-zvracenym-zpusobem-klamou-manipuluji-video/
    Lidi, sdílejte toto video, ať se co nejvíce ozvučí to, co se nyní děje s naší svobodou a „demokracií“.

  11. jan nowak napsal:

    Wáclaw Ří~há.. : ))

    .. a Co dy~by sme si TY Podíly Sasíne ww wza-li dlja sib.já ??
    Myslim / a tade sem – Maroši / .. ja-go wedle ssebe.
    Ty umíš čist , já zas PSAt & Haarpík nám TO bude hlídatt..

    Michaela
    ps : .. te-da jest-li sse ně.gda z to-ho weliký-ho Seweru www wrátíš ???

  12. jan nowak napsal:

    2 ps : wši-mnu-li ste si ROZTOČI..
    .. že mistr Proud stá-le chybí !?

  13. Tomáš napsal:

    Týmto sa vysvetlujú tvrdé vyjadrenia niektorých nórov:
    https://cz.sputniknews.com/video/201802106755766-norsko-sportovec-lek/
    Norská lékařka vysvětlila, proč její reprezentace potřebuje 6 tisíc léků proti astmatu

  14. Eschatolog napsal:

    to je prča, pred rokem jste P. hltali a nemohli dospat, a najednou mu nemuzete prijit na nazev, sulini

  15. jan nowak napsal:

    KRTci je-dou Tramwají a wese-le si zpíwají
    .. Krtci jedou w Elektrice wése-le si zpíwají-ce
    My jede-me do Zooo , stará je jag zze So-Ho
    .. Krtek mačká tlačítko – k Řidiči – chcem wystoupit do pi~či !

    Už sme ta-dy .. už sme TU
    Slon má prima Trumpetu..

    U pokladny Krtek we-ce 5 lupenů Bababice , chceme ww widět wopice..
    & 5 lupenů na Pštrosá a ta-ky 5 na para-se : ))
    .. zítra přinde me za-se !!!

    • HVzV napsal:

      Krteček a jeho tlupa,

      na rana-jky se už chysta

      k Proudovi brzy dojede

      ledničku mu vyžere

      • Maroš napsal:

        Na kožušine z Krtka – dobre sa mi trtká!
        Proud je v base v Norade – kvôli buzi paráde!
        Jeho stará saň pení-funí – v posteli je vrtká!
        Éj veru – na kožušine z Krtka – dobre sa jej trtká…

    • HVzV napsal:

      Ta nasada z ryča

      to je pěkna fiča

      neomarxističti buzici,

      maji z něho opuchlou zadnici,

      buzi MROŽ přeceda,

      jim na sve kůži zasedá!

      • Maroš napsal:

        HVzV má moju buzzi tašku – mal som v nej od Nowaka fľašku!
        Daj si naňho pozor Nowaku, keď ťa bude fajčiť vo vlaku!

  16. proud napsal:

    Premejsleli jste nekdo o tom jakym zpusobem se dostava sportovec na Olympiadu? To neni jako mistrovstvi sveta,nebo snad na Olympiadu nemusi poslat svyho sportovce stat,nebo republika kterou ma reprezentovat? To si tam muze jako „kdokoliv,jakkoliv“ jen na zaklade sportovnich vysledku?

    • Maroš napsal:

      Proude – do začiatku 90-tych rokov platilo, že profi športovec na olympiádu nemohol. Potom sa zhodli na tom, že profi športovec je aj socialistický športovec – živený štátom. Kuzminová je profi športovec, áno, alebo nie? Kuzminová, keď nedostávala od SR to, čo dostávať mala – protestovala. Lebo zmluva – teda – profi. Pre mňa je to stále Ruska, ktorej talent tam neodhadli, tak sa pretĺkla sem. Športový žoldnier. Čo je to olympiáda teraz? Veľká športová profi šou! Ale ľudia – u nás, zotrvačne myslia, že je to reprezentácia. Čoho reprezentácia – kto má lepšie tréningové podmienky a diéty? Je to obyčajný sprostý Circus Maximus! Ja osobne radšej idem do cirkusu so šapitó a ieskom, pretože tam je na dosah vidieť top toho, čo dokáže človek. To že niekto naflusá broky do terča, cez videokameru vidieť ozaj nepotrebujem. Olympiády sú mi u riti. Detto futbal – šou, pri ktorej masy nešportovcov pozerajú, ako si milionári hrajú futbal.

      • proud napsal:

        Vidim to prakticky stejne,profi neprofi,Olympiada je od reprezentace svy zeme,vsechno ostatni patri jinam,treba na mistrovstvi sveta kde by byl kazdej sam za sebe,nebo co ja vim kam,maj toho dost na pohodlnej zivot a pripravu,kdy za svoje netrenujou,to ani nejde,kdyz nedelaj nic jinyho,a jen nektery by na to tak ci onak vydelali.Pro me jsou profici parazitama pivnich obtloustlejch a rozervanejch gaucaku co sami snad ani nebezeli aby chytli aspon autobus.Kdo skutecne sportuje,dela to pro sebe.

  17. Tomi napsal:

    Keď si napríklad Nór, tak pošleš koho chceš a pribalíš mu aj tisícky „liekov“
    Keď si Rus, tak ti to určia prozápadný úradnici a nesmieš zobrať ani čistú vodu alebo vlastné oblečenie. Dajú ti totiž bielu handru.

  18. Justass napsal:

    No nic . Jen mě zaujalo pár nenávistných komentářů vůči panu Pjakinovi. Něco třeba o jeho nadřazeném vystupování atp. Zde si nelze plést nadřazenost s nasraností – no a ono se není co divit, když musí odpovídat na otázky mnohých Debilů Debilovičovů. Nasranost je spíš znakem upřímnosti, jako projevu nadřazenosti. Jinak Pjakin je PAN analytik, a na tom nezmění nic kdejaký místní Trouba Troubovič – řek bych.

    • El napsal:

      Môžete byť konkrétnejší? Ktoré príspevky a v čom sú nenávistné?

      „Môžno len snaha udržať si zbožtilí obraz „proroka“ čoby dokonalého a neomylného.“
      Preto mu je všetko ospravedlené?
      Keby ste s takým pochopením hľadeli aj na tých „debilov“.
      -Preto tá „démonizacia“ tých čo 100% nesúhlasia.?

  19. El napsal:

    Keď to vnímate takto.

    Mňa na tej bielej handre zaujalo iné.
    Peť kruhov = 5 svetadielov. Rusko bojuje za celý svet. ;)

    • proud napsal:

      S bilym hadrem???………..

      • El napsal:

        Ja som sa v sprche ubránil bielim uterákom
        Za blbých podmienok, ale bojoval som.

          • El napsal:

            Keď sa ocitneš v tej sytuácii.
            V tedy to neriešiš akej farby je hadra ktorú máš. Proste robíš čo musíš aby si sa s toho dostal. – „aby si nejak prežil“.
            Musíš využiť čo máš. Prostredie, mydlo, uterák.
            Temný nebudú hľadieť že mávaš s bielim praporem. Oni nepoznajú zľutovanie.

            • proud napsal:

              Prolem je uz ta situace sama,ani bych se v ni neoctnul.Okecavani je o nicem,nemaj tam co delat a nikomu lizt do prdele,cpat se kde je nechtej.

              • El napsal:

                Ich tam predsa chceli. Za ponižujúcich podmienok. Vedeli že to zafunguje. Najlepších, ktorý majú sponzorov, úspechy, zarobené… tých odstavili s vlajkou = uvoľnilo sa miesto takým čo žíjú z ruky do úst a šport si dotujú sami. Pre nich je to možnosť sa … .
                Za takých podmienok? Veľa nedosiahnu. Rusko, ako štát sa musí od nich, ako svojich národných športovcov dištancovať. V tom zmysle, že im nebudú nič platiť…
                „Žiadny právny vsťah ohľadom olympiády“.
                Rusko sa neúčastní a hotovo.
                Ale nemalo by sa dištancovať ľudsky od športovcov.
                Na to správne poukázal V.V.Putin vo svojom prejave športovcom.
                Potom to dokážeme využiť v náš prospech.

                • proud napsal:

                  Mozna. Putin vidi rozhodne mnohem dal nez ja,to nejde porovnavat,ten vi co dela.

                • El napsal:

                  :)
                  Pôsobýš primerane. Ani namyslený ani zakomplexovaný. – teraz ;)
                  Máš otvorenú myseľ a veríš intuícii.
                  Hmmm…?

                • proud napsal:

                  Intuice je velkej dar.Ma ho kazdej.Mame jich mnohem vic,jen na to prijit a naucit se s nima zachazet.

                • proud napsal:

                  …..stat se zpatky lidma.

  20. Maroš napsal:

    Hm, hm, hm… – rozhovor medzi dvomi froťasmi napravencami. Hm, hm, hm… Kladiem si otázku, či za to ďakovať bielym uterákom, alebo správnejšie mydlu. Obaja akosi mlčíte o tom, ako ste si ho honili do bielych ponožiek. „Aby bílá bílá byla!“
    /CZ\ Prison Break: The Conspiracy Part 10 – Aby bílá bílou byla
    https://www.youtube.com/watch?v=t-bk8x8pepE
    Jungle Jail
    https://www.youtube.com/watch?v=8nDP0ke3tfU
    Mental
    https://www.youtube.com/watch?v=fb09A3dswGs

    • El napsal:

      Wtf?
      TarTar 14.02.2018
      To je čo za prirovnanie?
      V Rusku predsa majú profesionálnu armádu a profesionálnych športovcov.
      Keđ človek vstupuje do profesionálnej, armády tak tam vstupuje s tým, že bude svojím životom brániť záujmy svojho štátu na 6. priorite.
      Ide do toho s týmto vedomím a dostáva profesionálny výcvik v tejto oblasti. Podotýkam že od štátu.

      Keď ale človek ide do sveta športu, tak si to financuje sám. V dnešnom svete mu štát nanajvýš poskytne nejaký štadión. Keď začína zo športom, tak sníva o tom že ak bude dobrý (vlastným úsilím a vlastnými peniazmi alebo peniazmi od sponzorov), tak raz možno dostane možnosť reprezentovať svoju krajinu v športe. Ale rozhodne nie – Nejde do toho s vedomím že je bojovník v informačnej vojne. – ani nedostáva profesionálny vícvik od štátu.
      Ako to môže zrovnávať? To nemá žiadnu súdnosť.
      Vraj musíme podporovať Putina lebo globalisti ho chcú oslabiť aby nebol schopný to a to. Aby bol nútený slúžiť nadnárodnému a globálnemu riadeniu v záujme prežitia.
      Čo športovci, ktorý trénujú na šport za peniaze od rodičov a neskôr od sponzorov. Tu nemusíme hľadieť na to že sú takto nútený slúžiť nadnárodnému riadeniu (peniazom).
      Že sú zaviazaný v prvom rade vlastnej peňaženke a sponzorom a až potom štátu.? – aby prežili.
      Vidieť že pre Pjakina sú dobrý len ako zbraň v info vojne. Ako ľudia pre neho nemajú žiadnu cenu.
      Som zvedaví ako by im štát alebo Pjakin dal na chleba keby sa zachovajú ako pravý vlastenci čím by stratili príjem. – tu nemusíme riešiť zdrojovú stabilitu?

      • Tomi napsal:

        *Zo športom*. Ten má slovenčinu ako ja :D

      • Maroš napsal:

        El – pozorovateľ nie je to isté, čo organizátor – budeš na safari riešiť čo? – že levica zožrala antilopu s krásnymi očami, do ktorej si sa ty zamiloval? Pozorovateľ to skonštatuje – a ty si môžeš honiť nad inou antilopou. Pjakin je – POZOROVATEĽ! No tak sa doňho serte ako do turistu, ktorý nezachránil tvoju milovanú gazelu! Ktorá inak dala každému!

        • Tomi napsal:

          :D
          A pozorovatela nemožem dojebať keď zasahuje do infopoľa.?
          Trochu sa pozaujímaj o kvantovej mechanike.
          Všetci sme politici a diplomati. Aj keď len pozorovatelia. Už samotnÿm pozorovaním ovplivňujeme udalosti. Tváriť sa že to tak nie je – je byť pštros.
          Jedna vec je čo a ako myslíme a druhá, ako to povieme = ako to bude pochopené.
          Môžme sa tváriť že je len pozorovateľ. Ale svojou činnosťou ovplivňuje mnohé… .
          Bolo by dobré prijať tú zodpovednosť.

          • proud napsal:

            „A pozorovatela nemožem dojebať keď zasahuje do infopoľa.?“…………….muzes,tim mu posilis jeho egregor,ty se prave zajimej ;-) a postav naopak opacnej a posiluj ho ;-)

            • El napsal:

              Pekne povedané.

              Ale vieš o tom, že keď sa to vezme kolem a kolem, tak podľa karmických zákonov …
              Keď vidíš že je niekto kokot, tak by si mu to mal povedať -schválne kto si všimne ako si serem do huby :D
              Ale problém je v tom ako to podať tak aby kokot nemal dôvod sa hneť uraziť… Ale aby premyslal. A nie pritakával len aby nebol kokot v ociach kokota.
              Treba občas zrkadlo nezaškodí. On ho taky delá. Asi keby som ho nežral, tak tu ani niesom. Ale odtál-potál.
              Ja som ten prístup skúšal a nerobí to dobre.

              • proud napsal:

                „Ja som ten prístup skúšal a nerobí to dobre.“………..pro nekoho ano,pro jinyho ne.Jsme hodne „rozmaniti“:-),nicmene ono infopole pouzivame vedome,nebo nevedome,vsichni to stejny ;-)

                • Tomi napsal:

                  Jasne… Ale každý po svojom. Pozri ten odkaz na tartariu od Roba. Jebne ma s toho. :D

                • proud napsal:

                  Na co,co jsem o nas potreboval vedet vim.To znamena ze nic nevim prave kvuli umely historii.O historii,co se s ni deje vim taky,dalsi obrazky uz se skladaj na tom zaklade samy.Zustavaj jen inspirace k otazkam pro intuici………

                • proud napsal:

                  Mam jediny,zato jasny pouceni: Nikomu a nicemu never! Obzvlast ne ruznejm „citovacum“,paklize se ti k citovanymu neozve ona intuice.

  21. . napsal:

    Sa teším na ďalší pořad pána Pjakina.
    To bude zaujímavé.

    • proud napsal:

      Ano,zase se dozvime co bude,kdyz nebude neco jinyho a co bylo s cim uz nic nenadelame,parada :-)

      • El tom napsal:

        Ja sa teším na to vykrúcanie, ak bude.
        A dúfam že bude riešiť tie stovky vyraketovaných „Ruských žoldnierov“. Na koľko sa s ním zhodme a v čom. A tiež na to že sa kolem toho dozviem niake nové detaili.

        • proud napsal:

          Jak bude se tezko rika,protoze moznejch scenaru je nekonecne.Je to jen urcovani miry pravdepodobnosti na zaklade ruznejch indicii,coz se ale muze z ruznejch duvodu zmenit jako mavnutim proutku.Minimalne do ty doby kdy kazdej bude chtit v zakladnich vecech zasadniho charakteru neco jinyho.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!