Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 11.03.2018

pjakin2017

Ruský analytik odpovídá ve svém pravidelném pořadu na otázky z těchto témat: Proč zamezil globální prediktor lidstvu sestrojit zdroj neomezené energie již od 18. století, proč dovolil Rusku vyvinout zdroj energie na nových fyzikálních zákonech a co to znamená pro zbytek světa, jak se americké reportérce Megan Kelly v novém rozhovoru opět nepodařilo Putina znemožnit a proč toho ani není schopná, proč současné pokusy majdanizace Slovenska a České republiky jsou pouze místní události a jejich výsledky závisejí především na sporech mezi Ruskem, USA a GP, proč Švýcarsko zveřejnilo informace o účtech prezidentského kandidáta Grudidina, a další




103 Komentářů k Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 11.03.2018

  1. asar napsal:

    Nesúhlasím, že udalosti na Slovensku sú len lokálnou záležitosťou. Jedným z hlavných princípov matoviča, teda šachu je kontrolovať stred.

    Udalosti na Slovensku sú podľa terminológie ksb v matrici jednej z najznámejších filmových sérií Hollyúdu – v Batmanovi. Tým pádom by si mal dať pozor aj Putin. Sa čudujem, že ešte nebol obvinený z vraždy Kuciaka.

    • Voda napsal:

      A proc nesouhlasite, kdyz uz jsme jen takovy zbytecek kdysi vyznamne spolecne republiky. Nemecko brzy sebere pohranici na zapadni strane, Polsko na severni a zbytek zvladnou privandrovalci vylikvidovat. Uz ted jsme zombici. Lidi utikaji jak z Cech tak ze Slovenska. A ja se tomu nedivim.

      Leva-netaci se tou otazkou poradne ztrapnili. Prej detailne chteji okomentovat. Se jim Pjakin akorat vysmal. Pointa filmu A jitra jsou zde ticha – ztraty zanedbatelne.

      Copak jste si nikdy nevsiml, jak se divaji v Moskve na Zemana? to jenom on ve sve nadute hlave si mysli, ze je tam vitan a dulezity. Nejsme pro Rusko nic. Jen nevdecne mrsiny.

      Jak je to davno, co Pjakin mluvil o potocich krve v Evrope?

      Dneska se hodne podrekl, co se tyka spojeni GP a Rusko. GP promluvil usty Putina? To jsou veci. Dost se v tom chlapec mota uz.

      • obycejnilide7 napsal:

        Voda napsal: 17.3.2018 (19.56)

        „…… Copak jste si nikdy nevsiml, jak se divaji v Moskve na Zemana? to jenom on ve sve nadute hlave si mysli, ze je tam vitan a dulezity. Nejsme pro Rusko nic. Jen nevdecne ….“

        ———-
        Přemejšlíš a píšeš jako západní píča debile!

        • Voda napsal:

          Pust si videa ze setkani a sleduj oci. A nadavani do debilu si nechej pro ty, co s tebou pasli, ja ne.

          • Voda napsal:

            tady je jedno z videi:
            https://www.bing.com/videos/search?q=youtube+Zeman+v+Moskve&view=detail&mid=3A0ACA6577711BDF565A3A0ACA6577711BDF565A&FORM=VIRE

            Tam hnape, ze politika je jako pocasi, jednou ochlazeni, jednou otepleni a ze on „vystupal proti sankcim“, to je uroven.

            Takto se mluvi s predstavitelem zeme, ktera nas osvbodila???

            Vystupal, ale podepsal, tak mel drzet zobak a ne se obhajovat nejakym pocasim a nejakou docasnosti.

            To je potupa na nasich hlavach, ze participujeme na sankcich a co hur, nase vojska v ramci NATO obklicuji Rusko.

            Je potreba videt fakta ci skutky a ne kecy.

            • Eschatolog napsal:

              1***

            • obycejnilide7 napsal:

              Voda napsal: 17.3.2018 (22.00)

              ——–
              Pana Zemana mám osobně rád to uvedu předem, jiný kandidát není a kdyžbybyl asi by neprošel… Ani ty ani já nevidíme „do všeho“ co se děje při setkání prezidentů apod. Jedna věc jsou ty videa co posíláš (nebudu na to znovu hledět) a druhá věc je jakou se vyjadřuješ o našem prezidentovi.
              Jako ZÁPADNÍ PIČA! A tou u mne zustaneš do té doby, než sem hodíš jiný komplexní řešení situace debile!
              :-))))
              Jo a ber v potaz i fakty že v Pragli (skloněno dle vzoru prdel) jsou ruzný bašty chazarů, sionistů apod. šmejdů co se nám už mraky let všem obyčejným serou do života.

            • geronimoh napsal:

              oni v Rusku moc dobře ví, jak se věci mají, že Zeman je globalista, není proruský atd. A Česká republika je v NATO, a „připravena“ napadnout na povel Rusko …

              • Voda napsal:

                Presne. On uz si Putin do nej parkrat rypnul a on jen otocil hlavu tim svym priblblym zpusobem a rekl, ze hajil zajmy nasi zeme! Presne naopak. Jenom zemi skodi, s Kiskou si mohou podat ruce.

                A proto nechapu, jak muze nekdo napsat, ze ma Zemana rad! A mne, co konstatuje fakta, nadava. Je to zvracenost.

                Zeman je zradce nejhrubsiho zrna, ho mam plne kecky uz od doby, kdy se aktivne stavel k pruletu bombarderu nad nasim uzemim masakrovat obcany byvale Jugoslavie.

                Byl by to cely seznam hnusaren (od nej) pocinaje jeho vstupem do politiky.

                Kdysi se lidi klaneli kralum, dnes hradnim saskum, tak hluboko jsme klesli.

                • obycejnilide7 napsal:

                  to Voda

                  Kritizovat umi každej blbec a inženýr obv. ještě více, ja nikdy neřekl že Zeman je ultranejlepší, pouze že je svým způsobem Vlastenec a mám ho rád. Chová se dle mýho tak jak je zde „v rámci jistejch možností dovoleno“. A je to nejmenší zlo pro naši Vlast. Kde máte jinýho podobnýho kandidáta? Proč tedy nekandiduješ Vodo? :-))) Asi jsi taká píča Vodo že umíš jediný – jen kritizovat, vyblejt si zde ego a nic vic. A tady je blahopřání kdybyste náhodou zas vyžvejkli další pičovinu(že nic neposlau). Srovnat Zemana se scientologem Kiskou, to jsi Vodo obrpíča, docela divadlo vedeš :-)))))))

                  PS
                  Podle mě si musí zvolit spojení (UNII) s Ruskem sami lidi, žadnej (!) politik (ani Zeman) nestrčí hlavu do šibenice…

                  Vaše Excelence,

                  dovolte mi, abych Vám srdečně poblahopřál k Vašemu znovuzvolení prezidentem Ruské federace. Nebudu skrývat, že jsem Vaše opětovné zvolení očekával a není pro mě tudíž překvapením. Vaše přesvědčivé vítězství svědčí o tom, že drtivá většina Rusů preferuje stabilitu, předvídatelnost a perspektivnost, které ztělesňujete. Silná voličská podpora je také odrazem důvěry, již ruští občané ve Vaše prezidentství vkládají.

                  Rusko je naším významným partnerem v široké škále oblastí. Rozvíjejí se jak oficiální kontakty na mnoha úrovních, tak ekonomická a hospodářská spolupráce. Velký potenciál stále skýtají i nepolitické vztahy mezi tzv. „obyčejnými lidmi“; ty totiž přispívají k lepšímu vzájemnému poznání, které je nejlepším receptem proti nejrůznějším stereotypům a klišé, které jsou v obou našich zemích bohužel stále přítomné.

                  Náš cíl je přitom společný, budovat a prohlubovat mezi našimi zeměmi oboustranně výhodné vztahy založené na upřímnosti, vzájemném respektu a konkrétní spolupráci.

                  Bude mi proto upřímným potěšením pokračovat i v dalších letech v přátelských, otevřených a produktivních osobních kontaktech. Těším se, že Vám budu moci oplatit Vaši pohostinnost během mé loňské návštěvy Ruska a přivítat Vás v České republice. Doufám, že náš dialog bude brzy moci pokračovat i při dalších příležitostech.

                  Vážený pane prezidente, ještě jednou gratuluji ke zvolení a přeji nejen Vám, ale i všem ruským občanům hodně zdraví a štěstí.

                  S úctou

                  Miloš Zeman
                  prezident České republiky

                • geronimoh napsal:

                  Voda : Kisku neznám, ale jinak souhlas, nemám co dodat, snad jen že za každého mluví činy, ne slova

      • asar napsal:

        Keď z nás každý chce urvať kus, asi takí bezvýznamní nie sme. S československými tankami dobyl Hitler západ. Kde by bolo dnes Rusko, keby sa Hitler nezdržal v malických štátoch ako Juhoslávia a Grécko?

        To „bezvýznamné“ Slovensko dnes vyrába najviac automobilov na hlavu na svete. Keď dnes vyrába autá, zajtra môže vyrábať tanky.

        • jelena napsal:

          Ked si predstavim novy model maleho tanciku znacky w wagen karoq alebo kia, s kratkymym prednym delom a 2malymi gulometmi, za volantom 3 cierny tepli migranti, to bude srandy kopec. Rusi sa z toho od smiechu poseru…

          • asar napsal:

            Keď na nich takto pôjde 50-100 miliónov migrantov, ktorým je jedno, či skapú, lebo veria, že pôjdu rovno do raja a budú mať 70 panien? Vieš čo je to opotrebovávacia vojna? Ja by som sa nesmial.

            • jelena napsal:

              Migranti k nam neprisli bojovat oni uz svoju vojnu vybojovali v EU parlamente a u pani Merkel. Dobyvaju nase uzemie bez boja bez odporu domacich belochov. Migranti nas tu prisli kulturne obohacovat a dobre zo statu vyzmykat socialne davky pre svoje mnohopocetne moslimske rodiny. Bolo zverejnene ze do Nemecka sa tretina migrantov prepravila letecky….zdroj aeronet.cz. Aky to luxusny sposob viest vojnu bez boja…

        • obycejnilide7 napsal:

          asar napsal: 17.3.2018 (22.28)
          „Keď z nás každý chce urvať kus, asi takí bezvýznamní nie sme. …“
          ——-
          Přesně ASar,
          zde v Českosloviensko (alebo Slovienskočesko, šak je to to isté) jsme v podstatě skutečná světová elita (a další regiony jinde samozřejmě nojo..) a naše čaro spočívá v tom že si na elitu nikdy nehrajem pánč to je pod našu úroveň. Žijí zde jedni z „posledních mohykánů“.. ale někteří opět nepochopí :-)))

          • asar napsal:

            Nepochopia. Mne to ani nejako nevadí. Nepísal som, že nesúhlasím preto, lebo som naštvaný na Pjakina alebo urazený. Proste len mám taký názor. V istom zmysle je to aj naša výhoda. Keď pre niekoho nie sme dôležití, nevenuje nám pozornosť a my sa môžeme nerušene vyvíjať podľa svojho. Bohužiaľ, západ nám na rozdiel od Pjakina pozornosť venuje.

            • Voda napsal:

              Zapad nam venuje pozornost? Jisteze, jako pruchodaku. Takovy maly mostik smerem na Rusa.

              Jsme jen kolonie, nic vic.

              najedte si na web showmystreet a podivejte se, jak je u adres na mape psano vsude Czechia, nikoliv Czech republic. Uz vubec jako republika neexistujeme pro svet, a I ten Zeman to pouziva, kdyz ho zaslechnu, tak se mi otvira kudla v kapse.

              My jsme doposud Ceskoslovensko, jelikoz a protoze rozdeleni neprobehlo legalni cestou. Je to fakticky neplatne.

              Pokud verite, ze se muzeme nerusene vyvijet podle sveho, tak to je silny idealismus, velice mirne receno.

              • asar napsal:

                Aj keby tu išlo len o to, že sme odrazový mostík, predsa len to znamená, že tu nejde len o bezvýznamné lokálne udalosti. Slovensko má okrem toho jedny z najhodnotnejších zásob uránu na svete. Jeho ťažba bola zakázaná. Takže úplná kolónia nie sme, aj keď by si to západ prial.

                Že sa môžeme nerušene vyvíjať, to bol hlavne príklad, aby sme sa neurážali, ak nás niekto pokladá za nedôležitých. Písal som predsa, že nám západ pozornosť venuje. Momentálne až príliž. Hoci nás pritom považuje len za niečo ako hovoriace primitívne opice. Prečo ale tieto predsudky nevyužiť vo svoj prospech?

                Pjakin spomínal opicu, ktorá údajne nevie, čo robí. Ja by som sa tej opice zastal. Ona vie veľmi dobre, čo robí. Zaujímalo by ma viac, kto dal zbrane tým čiernym inžinierom. Tí nevedia, čo vlastne robia a sú nebezpeční aj sami sebe.

                Vezmime si príklad od Koby z Planéty opíc, ktorý využíva predsudky vo svoj prospech a hrá hlúpu opicu:

                https://www.youtube.com/watch?v=ReHytv17j5Q

          • Voda napsal:

            obycejnilide7 napsal:
            20.3.2018 (4.28)
            to Voda
            Kritizovat umi každej blbec a inženýr obv. ještě více, ja nikdy neřekl že Zeman je ultranejlepší, pouze že je svým způsobem Vlastenec a mám ho rád. Chová se dle mýho tak jak je zde „v rámci jistejch možností dovoleno“.

            Ty jsi ultrablb, kdyz zradce povazujes za vlastence a jeste to napises s velkym V!!
            Ja jsem u tebe pica? To mi rika ocas, ktery se uz nedokaze nicemu postavit..

            Zopakuji ti, ze na mne zadna Zemanova hadovina neplati!
            Mluvit o pratelstvi, kdyz nasi muzsti jsou soucasti obklicovani Ruska a jedeme v sankcich proti Rusku? Vzdyt to rikam, ze nejsi schopen videt rozpor mezi slovy a ciny a uplne ti postaci neci kecy k tomu, aby sis z nej udelal modlu. Jsi mrtvola, takze mne ani nemuzes urazit. Nemas uz mozek, kteremu by logika neco rikala.

            Putin se musel tomu dopisu zasmat, je to saskovani, podlizani, nic vic.

            Hnape o klise, ale to svoje nevidi. Ne nadarmo se rika, jaky pan, taky kram. Dal si obdivuj pokrytce, ktery nechce ven ani z EU ani z NATO a proti migraci ma debilni navrh “ ozbrojte se“. Nejsem debil jako ty, ktery zere pindy, takze to na mne nezkousej.

            • obycejnilide7 napsal:

              Voda napsal:
              20.3.2018 (8.27)
              ——-

              Tvuj kratkozraky (tj myšleno logický) pohled u mě nic nemění, používáš zdá se jen logiku tj jednu hemisféru a ještě stále jsi nepřišel na to co jsem psal mezi řádky. Máš nemocné mozek, nemocné myšlenky a to je problém protože pak se nikdy nemožeme pochopit.
              Nápověda pro tebe – vlastně „logicky“ víme oba houby já i ty, to uznám nojo, protože ani jeden jsme fyzicky nebyli na těch setkáních Zemana s Putinem. A věcná- je opravdu třeba tam být „fyzicky“? U tebe vím že ano… jinak to nepobereš! :-))))))

              Ale piča jsi kvuli nečemu jinýmu,stačí že ses přidal na stranu Vladislava pp toho už zde známe, však nenadarmo jsem psal že asi oba pícháte tu stejnou šiksu.

            • obycejnilide7 napsal:

              Stále jsi Vodo nenapsal lepšího kandidáta na prezidenta ČR…. čekáme!

    • HVzV napsal:

      asare,

      ted,když se vám tam podařilo svrhnout přecedu má být kyška porošenko a vy ukrajinec,

      je to pravda nebo ne?

      Prý budete mit referendum o tom zda budete platit nelegálnim migrantům 700 eur prebendy,zda to nebude málo,nebot jsou to prý vesměs bohati uběženci a nebude jim to brzy stačit.

      A už spořite na plyn pro ukrajinu zdarma,prý jim kvůli švedsku zavřou kohoutky a zbudou tam jen omrzliny.
      Je to pravda,že vám jakási vaše baba udělala zákon podle něhož rambo jednotky budou rostasum vraždit ráno malé děti a krást jim svačiny?

      To jste tam pojedli papriky a ted je to u vás vzhůru nohami a čechůni tu už z toho nic nerozumi, zvláště co chcete?

      • asar napsal:

        Ukrajinský scénar možný je. Ako to dopadne, neviem. Predsedu tu nikto nezvrhol. Odstúpil sám.

        O žiadnom referende neviem. Viem, že Sulík sníva o odvodovom bonuse 198€ Už som ti to raz písal, že vy navrhujete to isté. Bezpodmienečný príjem pre každého, čiže aj pre migrantov. Je to v podstate to isté ako sociálna dávka, len sa to inak volá. Nelegálnemu migrantovi môže byť jedno, či dostane sociálnu dávku alebo nepodmienený príjem, ktorý navrhujete vy. Hlavne, že bude mať prachy zadarmo.

        Keď budeme Ukrajine platiť plyn my, budete aj vy. Hádam si nemyslíte, že 5 miliónové Slovensko bude samo platiť plyn 40 miliónovej Ukrajine.

        Je pravda, že jedna baba tu zaviedla protiextrémistický zákon. Lenže pojem extrémista nie je nijako definovaný. Dnes je za extrémistu Rostas, zajtra ním môžu byť sluníčkáři, prihriati, aj sama Židňanská. Ak budú predčasné voľby, ktovie kto vyhrá. Možno aj Kotleba. Tento zákon sa môže ľahko obrátiť proti jeho zavádzateľom.

        • HVzV napsal:

          Viděli jste a četli zahraniční, nepolitický komentář pana asara,ke kterému lze jen upřesnit toto.

          čechůni, musi za své peníze bojovat a transparenty požadovat své peníze ve výši NZP 700 eur viz bod č.4.národniho programu nebot jinak nám budou uběženci utíkat k makreli,která to nebude chtit zase platit!

          Připomínáme důrazně,že NZP platili každému obyvateli zejména komunisti a jsme o něho už skoro 30 let každý měsic okrádáni§!!
          Je to shodně s návrhem Slovenska suma bratru 700 eur každý měsic pro každého čecha,tuto výši prý všem bude platit bohaté Německo-tedy makrela ,která dluži ČR 3.6 bilionů dnešnich korun z válečných reparaci nebot válku prohrálo a mir nechce s námi uzavřit.

          zde je třeba důrazně požadovat i od naši politické třidy,aby nám občanům dodala novou ideologii namísto neomarxismu,diktatury prý humanistů,která nám už leze krkem a krade naše penize.
          pokud toho schopni nejsou budeme muset přejmenovat Národni program občanů voličů na naši doktrinu doktrínu občanů,nebot jen ona nás sjednocuje v boji za naše peníze tak jak to dělaji vzorově naši židovšti spoluobčané od kterých jsme se to už začali učit.

          Jen tak nebudeme černi jako globin a pani židové nezažiji dalši holokaust tentokrát od svých přátel islamského zrna.

        • asar napsal:

          Ktovie, ako to dopadne, ale asi nám končí Kali yuga :) Pozdravuje John Wick 2.

      • jelena napsal:

        HVZV cernochov nam do SK aj do CZ tu navozia tak ci tak, mozte sa stavat na hlavu, robit protestne hladofky, mozte sa hrat na Palacha, aj tak nas cierni obsadia a asimiluju. Armada a policia neurobi nic a bude sa necinne prizerat ako nas cierni obsadia.
        Potom ked nas prevalcuju poctom pretoze sa mnozia ako hmyz, potom budeme biely otroci ciernych panov. Samozrejme zanikne nasa kultura, rasa, nabozenstvo, hodnoty. Z V4ky urobia cierny kalifat a zavedu povinny islam.

        • Eschatolog napsal:

          ano, vule volicu je svata, amen

        • HVzV napsal:

          Jeleno,

          to,že sundávate kalhotky,když brod je daleko neznamená,že se staneme všichni včetně vás defetisté!

        • jelena napsal:

          Nase oba narody su dokonale osprostene konzumnym sposobom zivota. Sme neustale denne obkoleseni klamstvami v mediach. Seriozny kanal alebo platok uz neexistuje a zumpa ktoru na nas denne kydaju z medii sa neda pozerat ani pocuvat. Cirkev mlci a ticho sleduje tuto zaplavu svinstiev. Zastupca Petra – skaly papez Frantisek podporuje invaziu moslimov do EU. Vyhlasuje ze vsetci mame iba jedneho boha. Slusni politici vymreli alebo ich odstavili agenti USA, volici nemaju koho volit. vsetko je uz zaplatene us dolarmi, skorumpovane, zdegenerovane, nasiaknute zlom a nenavistou. Pravda neexistuje, mame tu len honbu za majetkom a peniazmi. LUDIA STRATILI LUDSKOST. Z tohto kruhu nie je cesta von.

          • Voda napsal:

            Jeleno, ta cesta ven z toho je, je to bohuzel valka.

            Po ni vzdy lide pochopi, co je skutecnou hodnotou v zivote, ze je to ten zivot sam, a ovladne je docasne okouzleni obycejnym zivotem. Aby zapomneli na ztraty a utrpeni, najdou smysl ve spolupraci. Souperivost je potlacena az do doby, nez se vse opravi a nez zacnou majetkove rozdily. Nastoupi tentyz kolotoc jako pred kazdou valkou a skonci to zase tam, kde jsme dnes my.

            Bohuzel se lide ( az na vyjimky) nedokazi poucit a vsichni se ridi zasadne tim, co jim dela dobre. Zivot je vlastne pud ukajeni.

            • jelena napsal:

              Podla odhadov odbornikov bude 3.www vojna konecna a znicujuca, prezije len zlomok populacie pod zemou a aj ta zomrie na hlad a oziarenie. Ten kto prvy odpali atomove zbrane asi bude sam diabol, iba on vie co tu potom nastane. Naco budu najbohatsim bankstrom nakradnute miliardy dolarov? Vo svojich miliardovych bunkroch tiez po case skapu ako tiii pred nimi.

              • přemítač napsal:

                Mě zase nejde na mysl teze výše uvedená, pokud bych čistě hypoteticky byl tím, kdo jednou zmáčkne puntík zkázy, nebudu přece tak „fikaně“ krátkozraký a věřit ve spásu kdesi hluboko pod zemí. Jinými slovy, informační embargo s ochranou know-how ohledně mé záchrany je pro mne prioritní, navíc se velice rád postarám o to, abych puntík nemačkal já, ale někdo zástupný, který věří jiným myšlenkám či důvodům k tomuto ohavnému kroku. Takže pokud vím, že záchrana je „možná“ (ať už pod zemí či na orbitu) udělám pro její ochranu ve vlastním zájmu vše? (navíc tato varianta musí být odzkoušena v jiných podmínkách?) Z mého úhlu pohledu nevěřím tomu, že budou eliminováni do posledního všichni. Nicméně souhlasím s tím, že myšlení lidí je vcelku slušně pokřivené, kdy hřebík v mozku představuje „profit“ a nekonečná kumulace. Pokud někomu jen nastíníte tento myšlenkový patos, většina jakoby na chvíli ztichne a převod v jejich hlavě je jakoby zaseklý či naražený (bliká tam „není řešení“) a prostě koukají a neví. No a pak, aby nebylo trapné ticho, pokračují dál v těch potížích či úvahách, které vám mněstnali předtím. To co nám vcelku hodně chybí je uvědomění si širších souvislostí zpětně. Většina opravdu pracuje s omezeným z větší části zmanipulovaným informačním polem. (prý nemají čas) dále zjišťovat, přitom oni sami určují směr svých zájmů či priorit. A skutečně ona kumulace a uctívání těchto priorit ukazuje na naši nezralost pro vyšší hierarchie? Jelikož tento myšlenkový proud by byl v jiném vyšším řízení zhoubný? Můžeme počítat i se scénářem ryze odlišným, kdy malé procento se změněným „myšlením“ bude prostě „vycucnuto“? (ucho jehly, síto s plevami) a ti kdož prostě nepracovali s myšlením tolik, zkrátka zůstanou, ale z „nepochopitelných“ důvodů si nebudou pamatovat „výcuc“ či „zmizení“ osob blízkých či vedle nich pracujících? Ale berte to jako plky, to si vlastně jen tak žvaním, tak to neberte vážně. :-D

  2. Voda napsal:

    Otazka zni: Je tedy Rusko suverenni, kdyz musi poslouchat nejakeho GP?

    • proud napsal:

      A je Amerika suverenni,kdyz musi poslouchat nejakyho GP…..a Anglie a vubec vsichni? A je suverenni celej svet.kdyz ho GP ovlada? …………..Evidentne ti nic nedochazi.

  3. jan nowak napsal:

    Puitne .. hiLfe , Krtek nám Pro.pad roštem !

    • HVzV napsal:

      kdeže krtecek ted studuje zvláštni plzenský rychlofach s názvem-podnikáni v oblasti významných společenských událost a ještě z toho nepropad…vzkazuje

      MÍRU ZDAR NEBO TAKY NE!

  4. jan nowak napsal:

    .. Puputine.. oopraw : /
    kurwa !

  5. Marika napsal:

    Kdo je to GP? Bush a Clinton?

    • geronimoh napsal:

      speciální díl o GP a struktuře elit (z 7.8.2014)https://www.youtube.com/watch?v=tzFVEuZibes

    • jan nowak napsal:

      .. sem ssi wzpoměl jag Jožo Řáž – řikal Margitě goGombitowý , že prej jí
      nenechá wiset na stromě ta-jag .. no ten , si nemožu Mrožu ww wzpomenout jag
      sa wo-lá..
      .. Do pi-či !?
      Korálky.. ha , už TO mam – Peter Nagy !

      ps : Mariko , přijeď na Slawjanskej sjezd & my ti to ss Wláďou pp wyswět-líme : ))

    • Voda napsal:

      Kdo je GP? Pro mne nikdo. Pokud existuje, je to zdegenerovana skupina. Vzpominate, ze Pjakin mluvil o olympijskych hrach, ze s tou bilou vlajkou to byla akce GP?

      Ceho se tak Pjakin boji, ze GP nedokaze pojmenovat? Nevi? Ale mysli si, ze vi. Pry nejaci zreci, co vlastni neco, ceho se vsichni boji? Oni sami se boji, aby je nezlikvidovalo to, co sami vytvorili.

      Pjakin zije ideologii, a to je slepa ulice. A vlaci ni vsechny, co si z nej udelali idol. Neco predpovi, a kdyz to nevyjde, tak rekne, ze se to odklada.

  6. Novapalo napsal:

    Veľmi sa mi páči, ako Pjakin jasne a nekompromisne odhaľuje hĺbku všeobecnej degenerácie Západu a hlavne USA. Tiež, ako klesla úroveň vzdelania od čias socializmu. Na Slovenskú tí debili idú zavádzať „inkluzívne vzdelávanie“. Neviete čo to, je? Ani ja som to nevedel. za socializmu sme mali špeciálne školy, kde sa užili deti mentálne – mozgovo – postihnuté, ktoré neboli schopné sa učiť tempom, ako ostatné normálne deti. Teraz v „inkluzívnom“ systéme sa degenerované deti budú učiť spolu s normálnymi. Chápete ten POKROK??? Zámerne sa tým speduje „debilizácia“ aj slovenskej mladej generácie. Aby tu boli debili ako v USA, Veľkej Británii, … na Západe. Pán Kysucký tvrdí, že Západ už tak zdegeneroval, že sa to už nedá opraviť. Musíme vystúpiť z EU čo najskôr!! Ináč táto pohroma zo Západu – všeobecná tuposť a degenerácia – sa nedá zastaviť. Ak teraz neochránime naše deti, tak následujúce degenerované generácie sa už nedokážu spamätať. Musíme stavať na Slovanstve a starých predkresťanských Slovanských hodnotách a zabudnúť na kresťanské Vatikánske hlúposti a nepravdy. Študujme predkresťanské slovanské vedomosti – to by mal byť prvý krok odpútania sa od Západu.

    • jelena napsal:

      – všeobecná tuposť a degenerácia – sa nedá zastaviť
      Stacilo sa pozriet na marcove demonstracie na 100000 osprostenych zmanipulovanych obcanov SR na namestiach a pochopite ze je to tak. Buzeranti a zapredanci naroda na tribunach plus nepretrzita kampan v mediach urobili svoje.

    • Voda napsal:

      Novopalo, Pjakin zadnou degeneraci neodhaluje, ta je videt a u nas taky. Staci si procist tunajsie diskuze, to jen pro priklad, ikdyz na jinych webech je to viditelne taktez. Schizofrenie na postupu, viz Robo, proud, a par dalsich, kteri maji z vidin a domnenek uz v hlavach uz namisto mozku sracku. No a prival migrantu to dilo zkazy zavrsi.

      Ze se to neda opravit, to rika pan Kysucky spravne. na tom ani vystoupeni z EU nic nezmeni. Ty nechapes, ze vycteniny nemaji nejmensi sanci zachranit nase deti, ktere jsou viditelne likvidovany?

      Pjakin nabada ke studio, ale jemu samotnemu nepomuze, ze ma nastudovany nejaka pravidla i pozpatku pac se se zdegenerovanosti bojovat neda a ani logika tady nema sanci upset. Proto se casto plete v odhadech a zamotava se do vlastni site.

      Lide jsou nestastni a vylevaji si zlost jeden na druhem, obvinuji se navzajem z nesmyslu a jeste se tim bavi. A jeste se tim i chlubi ( viz proud)! Valka sprostych slov, to je uz totalni zdegenerovanost, nemyslite?

      Prej je potreba najit definici dobra a zla. Absurdni stejne jako resit nesmrtelnost. A jeste k tomu prihazuje otazku idolu, coz je jen zidovska odvozenina uctivani bohu.

      • Robo napsal:

        A zmrdi neprestanú a neprestanú.
        A spojí sa vladimir-bez-prestavky s Marii D., kedysi nerozluční nepriatelia a škodia svorne.
        Marie D. najnovšie relativizuje všetko.

        Správni ŽIDÁCI.

        • proud napsal:

          Mno,Vodovi se celkem divim,nazory zas az tak uplne a ve vsem spatny nema,presto haji idota,ale kazdyho vec.Tim co hlasame a za koho se stavime se radime kam patrime a podle toho je s nama zachazeno.A podle tech nazoru to s nama i vypada celkove. Ovsem to jisty skupine co tvrdi ze ona nic,oni muzikanti,to vsichni ti kolem…..nema smysl vypravet,nechytej souvislosti,natoz aby je pochopili.

          • Voda napsal:

            Nehajim idiota!Tvuj vyrok je pouhym dusledkem tveho nacviceneho rozdelovani lidi. Vymluvit se ti to neda, jelikoz a protoze je to tva potreba a delas si tim dobre. Normalni clovek vyhodnocuje poznatky a ne domnenky!

            Hajim u Vladislava to, co rika spravne a je viditelne. Ne jeho osobu, nezname se a nikoho neposuzuji bez poznatku , to delaji jenom somnanbulove jako je Robo (t), co si z domnenek vycaruje svou „pravdu“ a drzi se ji jako ves kosile. Magor. Vladislavovi vycita, ze si ho bere do huby, ale sam to dela. A mne taky, pritom mu nedochazi, ze mi lichoti :-)))). Asi mu Marie dala poradne zabrat, ze na ni nedokaze zapomenout.

            Ty si tady hrajes na rozhodciho aniz bys chapel, ze na to nemas narok. Putina obdivujes, ale jeho slova o dvojim metro jaksi nevnimas. Ale ono je to stejne jedno, tady se nic neresi. Jsi tady akorat za krale sprostych slov. Jdu radsi pracovat.

            • proud napsal:

              „Hajim u Vladislava to, co rika spravne a je viditelne. „…………a to je: ? :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

              • Voda napsal:

                Popis reality, kamarade.

                Narozdil od tvych sprostaren, vetsina jeho prispevku je vecna.

                Divim se mu ale, ze se nechava zatahovat do vasich primitivnich her, ale je to jeho vec. A nehodlam ho za to odsuzovat ani skatulkovat, jak to delas ty , Robo nebo ta osoba, co si rika obycjnilide.

                • obycejnilide7 napsal:

                  Vodo prostě u nás jsi jen píča. Měl jsi některé názory kdysi dobrý, ale jak jsi začal hájit Vladislava jde to s tebou … no nic
                  :-))))))

        • Vladislav po přestávce napsal:

          … napsal žid z východního Slovenska.

      • proud napsal:

        Velkem klasika,prastara jako sam svet co jsme na nej prvne vstoupili……………dementi co se snazej schovavat za tvrzeni ze dementni jsou vsichni ti kolem.

      • Vladislav po přestávce napsal:

        To není degenerace, to je hlas lůzy. Hlas primitivismu, hlas dna, hlas společenské spodiny.
        Spodiny, která neumí než lízat anál svým vůdcům na jedné straně, a popravovat své názorové odpůrce na straně druhé.
        Vlastní názor nemají žádný. K jeho vytvoření a schopnosti ho argumentačně obhájit by museli nejdřív dorůst na úroveň, která je jim hodně vzdálená.
        A tak křičí. Vyhrožují. Nadávají.
        Jak říkáte – stačí se podívat na jejich slovník.
        Jsou tady a jsou slyšet, protože žid zajistil všem „rovná práva“.
        Jak říkal Novapalo, židova demokracie je, že deset uklízeček „demokraticky přehlasuje“ devět atomových inženýrů.
        A pak ho pro jistotu popraví, protože už jen tím, že po nich požadoval argumenty a odmítal používat slova typu mamrd, zmrd, čurák, píča, kokot, dokázal, že se nad ně povyšuje a že je to agent Systému.

        • proud napsal:

          „To není degenerace, to je hlas lůzy. Hlas primitivismu, hlas dna, hlas společenské spodiny.
          Spodiny, která neumí než lízat anál svým vůdcům na jedné straně, a popravovat své názorové odpůrce na straně druhé.“………….ano pico,curaku,zmrde atd.,to my uz vime,nemusis se dal predstavovat,udelals to vic nez dobre,jasne a srozumitelne,skoc si na „inekcijku“ a neotravuj,mimochodem,jsou na tobe uz zatracene znat,perfektne ti vypucovaly ten prostor co v nem mas ozvenu,puvodne pro mozek.

          • Voda napsal:

            proude, na tvem miste bych mlcel, jelikoz a protoze jsi prave potvrdil ma slova, ze Vladislav popisuje realitu a viditelnou.

        • proud napsal:

          Jsi perfektni ukazkou toho,ze vzdelani je jenom iluze,obzvlast vzdelani pod prisnym dohledem GP,tedy nevzdelani.Jak muze ze skoly,navic jeste prej vyssi,vylizt takovej kreten…..na tu otazku dava sam system spousty odpovedi prave v praxi,ze? ;-)

          • Voda napsal:

            Proude, vzdelani neni iluze. Soucasti vzdelani je i slusne chovani, naslouchani a otevrenost k argumentaci.
            Nemas to, to je viditelne. A vztekas se i kvuli tomu, ze ti Vladislav sve vzdelani predvadi nebo i pripomene.

            A nebylo to tak, ze az pote, cos na nej zacal ty sve drzosti, ti to sve vzdelani pripomenul? Vzdelany clovek se svym vzdelanim nechlubi, ale nenecha si jej shazovat temi, kdo ho nemaji.

            Neznam te, ale jeste chvili budes tady skakat jako kopacak a chrlit sprosta slova a skoncis jako Robo, ktery je uz v krecich hodnych sveraci kazajky.

            Ten napred napise Vladislavovi, at jde se svou manzelkou ( nazval ji inac, ze) do bordelu a kdyz on zkontatuje vzhled jeho zeny, tak hned dostava zachvat vzteku a vyhrozuje zmlacenim. Magorina tedy, vskutku.

        • Voda napsal:

          Souhlasim.

      • Robo napsal:

        Sľúbila si, že na mňa reagovať nebudeš, ale robíš to.
        Ja som nesľúbil nič. Silu sľubu si totiž uvedomujem.

        Klameš aj, keď nepriamo zapieraš, že si Marie D.

        O svojej selektivnej pravde sa presvedčí tiež každý – vladimir-bez-prestavky už si tisíckrát naskočil na vidle, ani raz si to nevyužila.
        To by sa pred rokom nestalo.

        Keď si ma budeš brat do huby, čakaj reakciu.
        To isté ten druhý židák.

        • Vladislav po přestávce napsal:

          Jsi opravdu mimořádně hloupý člověk, Robo.
          Samotný tvůj velký guru Laubert, ještě když to, co psal, mělo hlavu a patu, řekl, že klíčem pochopení čehokoliv je schopnost oddělit myšlenku od jejího nositele.
          Voda je pro tebe Marie Dikyová, protože si kdesi, na nějakém jiném serveru, dal/a nick Pravda, což byl kdysi i jeden z nicků Marie D.
          Já říkám: i kdyby to byla Marie (což nedokážu posoudit), tak podstatné pro mě je, CO říká a ne KDO to říká.
          Ty jsi hloupý a nic ses nenaučil, nic nepochopils. Ty se totiž nezabýváš názory, ani je nečteš, ty se prostě podíváš, kdo to napsal, a máš „jasno“.
          Kdo říká něco, s čím nesouhlasíš, je pro tebe „židák“. Tvůj oblíbený výraz.
          Sidorov je židák, Kysucký je židák, Pjakin je židák, Žiarislav je židák, všichni, kdo tvrdí něco jiného než Laubert (který přitom teď sám tvrdí něco úplně jiného, než tvrdil ještě před rokem) jsou pro tebe prostě židáci.
          A „hotové, vybavené“.
          Podívej se ale na sebe. Jak ty sám VYPADÁŠ, ne co říkáš.
          Podobně Proud.
          Jak může žid označovat druhé za židáky?
          To je stejné, jako bych já druhým nadával do Vladislavů nebo ty do Robů.
          Jak si může Němec osobovat právo určovat, co je a co není slovanské?
          Vždyť je to k smíchu.
          Nebo spíš k pláči.

          • Robo napsal:

            Samé lži a manipulácie, na ktoré je nehodné vôbec reagovať.

            URobil si z tejto diskusie (na nwoo) žumpu, siedmu cenovú skupinu.

            Mohol by som si ta povodit na skoro každom tvojom príspevku, na skoro každej tvojej vete.

            Jak som ale povedal, s besmi sa nikdy dlho nezahadzujem.

            Už si odhalený dosť, moja práca skončila. Aj to som už písal.

            • proud napsal:

              Pravda,vsak ja uz se taky jen bavim pitomosti „zdelanyho“ :-)))))))))))))))

            • Vladislav po přestávce napsal:

              Ty bys nemohl povodit vůbec nikoho, protoze jsi spolu s obyčejnílide asi nejhloupejsi clovek, co se tady vyskytuje.
              Porad se jen k někomu připojujes a nekoho odsuzujes, nic jiného neumíš. Nic vlastního jsi nevymyslel a nemas.
              Kdyz Laubert napíše, ze Zeme je kuzelovita a uvnitř žije deset kilometru vysoká mravenci královna, zbastis to i s navijakem.
              Uveris čemukoliv, protoze nemas vůbec zadne kritické myšlení.
              Navic je úsměvné, kdyz se někdo se zahnutym frnakem, previslymi vicky, typickým tvarem lebky a ženou, co vypada jak průvodkyně od Zdi nářku, vydává za Slovana.
              Jenže to uz tady vsechno bylo. Němci sepisujici na prani carevny Kateřiny dějiny Ruska. Zidi definující, co je a co neni česky národ a kultura. A teď Němec, který si privlastnil problematiku Slovanu a přesvědčil par židů a domorodců s nevysokym IQ, ze jedine oni jsou ti praví.
              Ne. Jen na Slovensku je Ziarislav, Rostas, Kysucky. Tito lidi nejsou marketinkovy produkt Systému určeny k diskreditaci Slovanu. Oni existuji, komunikuji, diskutuji a posouvají veci dopředu.
              Je pro me pocta byt označován takto negativně ocividnym hlupakem. Spis bych měl zbystrit, kdybys me chválil, ty “sedma cenová skupino”.

              • Robo napsal:

                Nie si sám, čo videl mňa a aj moju ženu.
                Klameš, židák.

                Výchovná do zubov (za moju ženu) ťa neminie. To len na pripomenutie.

                • Vladislav po přestávce napsal:

                  No a?

                  Nebudeš mi vyhrožovat. Já jsem tu tvou židuli aspoň viděl, takže mám právo říct, co jsem viděl, ty moji ženu ne, nemáš právo ji hodnotit, ale přece to děláš, dokonce sprostě a urážlivě.

                  Výchovnou si nechej pro ni, se mnou bys špatně dopadl. Lidi jako ty mají výchovu teprve daleko před sebou, nemají co vychovávat ani děti, natož tak dospělé.
                  Na ní si dokazuj, že jsi chlap, ale na to nemáš koule. Takže raději sloužíš jí jak psík a vyhrožuješ těm, co řeknou nemilosrdnou pravdu. Špinit se s tebou už nehodlám, cítím, jak u toho hloupnu a začínám mluvit hebrejsky;-)

                • Vladislav po přestávce napsal:

                  Jo, a abych nezapomněl – dobře si nalešti tu svoji satanistickou motorku.
                  Lebka a zkřížené hnáty – to je přece takový pravý slovanský symbol!
                  Určitě o tom brzo napíše Laubert, a jestli ne, tak jen proto, že zapomněl.

                • Robo napsal:

                  Každý, kto číta tie tvoje výplody, musí byť zákonite zhnusený.

                • obycejnilide7 napsal:

                  Vladislav po přestávce napsal:
                  20.3.2018 (11.20)
                  ———-
                  Ale to víš blbečku že Robo viděl nejen tebe ale i tu tvoji blonďatou šiksu haha !!!
                  A nejen Robo… :-)

                • Robo napsal:

                  Zdravia, kamarát!

                  To je, čo?:-)

                  Kto má deti, ten si všimne, že často dedia hlavne nedostatky oboch rodičov. Pehy, vysoký temperament, …

                  Podľa mňa to funguje takto aj pri Konoch Rita.
                  Keď niekto proste ošuká, čo sa hýbe, aj čo nie a potom ešte svoju ženu, ktorá sa chová rovnako a tým tiež kdečo pochytá, tak sa z neho zákonite musí stať ….vladimír-bez-prestavky.

                  A myslíš, že taký vladimír si niekedy uvedomí, aký netvor sa z neho stal?

                  Nie, iba podvedome. A to mu akurát dopomôže byť ešte väčším zapšklým netvorom.

                  A my urobíme najlepšie, keď ho necháme samého so sebou a nebudeme si ho vôbec všímať.
                  To pukne od jedu, že už nemá koho rozčuľovať.

                • proud napsal:

                  Nanej srat,to je pravda,ale jeho kidy musej bejt uvadeny na pravou miru,nebo sis nevsim jak mu nekteri skacou na spek?? Proto jsme tady,aby jsme ukazovali ostatnim ze taky maji svoje hlavy a muzou si na leccos prijit sami,diskuse slouzi jen k nametum,o cem premejslet,co se deje,jak se to deje,jak by se to mohlo,nebo melo dit je uz na kazdym jednom,k cemu sam dosjde a ne ze si bude cpat do hlavy zavery z vylhany historie a vedy!!! Aby se kazdej ucil s vedomostma zachazet po svym a aby nezapomel ze existuje intuice,kterou je obdarenej co se zatim vi,jenom clovek,ale malokdo s ni umi zachazet,protoze je tisic veci,pocitu a zaveru ktery se za ni jenom vydavaji,totez plati o Sile! Pro dost lidi to jsou „novy“ veci,ackoliv s nima zijou co jsou.Nebude na skodu kdyz zacnou hledat a seznamovat se s nima bliz.Aby mohli,je potreba kretenum zavirat zobaky!

                • nisaS napsal:

                  Kuci, tak si myslím, že už jste si řekli všechno. Vladislav hledá slovanské otisky a Robo hledá slovanské otisky. Mám v šuplíku eště Funeral od Black Sabbath. Muheeeeee

          • Voda napsal:

            Vladislave, pisete „jak muze zid oznacovat druhe za zidaky“? Jednoducha odpoved. Z potreby provokovat. Vsimnete si, kdo tak vytrvale nazyva Rusko agresorem. Stejny trik a typicky zidovsky. ( obklicovany je agresorem? zvracena logika je nastrojem).
            Dalsim jejich poznavacim znakem je systematicke rozdelovani lidi ( rozdeleni se nemaji jak branit).

            Vzpominam si, jak to bylo, kdyz jsem sem prisel. Prvni na mne reagoval proud a spolecne s robem mne pak zacali zarazovat. Vadilo jim, ze souhlasim s Vasimi nazory, prisla nalepka zidak. Pak jsem zminil, ze znam Marii ( je to duchodkyne) a sup, jsem Marie. Na Robovy prispevky nereaguji, on presto tvrdi, ze ano. Provokuje cim dal vic, dokonce prisel s tim, ze neco popiram. Nemam zajem vyvracet blaznum jejich bludy. Ja jsem tady z duvodu ziskavani poznatku ci informaci a ne kvuli zabave ci potrebe byt nekomu tercem k jeho vybijeni si zlosti.

            Kdyz vyjde clanek, tak by mela byt diskuze o napsanem a prispevatele si vymenovat poznatky, ktere ziskali nekde jinde, aby se obraz o veci tzv. doplnil. Neni zadnou nahodou, ze to nefunguje. Je to zasluhou nastrcenych rozvracecu, kteri se orientuji na ty kdo zacnou prinaset informace a postvavaji proti nim ostatni. A funguje to.

            Nekde pisi, ze se Vam divim, ze s tou luzou komunikujete, ale zacinam si uvedomovat, ze mlceni taky neni reseni, protoze ji poskytuje prostor ke stupnovani agresivity ( opet pripomenu situaci Ruska, zvlaste ted v Syrii).

            A ze se zide vydavaji za Slovany neni pro mne zadne novum. Musej, aby podchytili jejich pripadne organizatory proti nim ( zduraznoval to uz Marx, ikdyz ne ve svych knihach pro gojimy).

            Takze jake je reseni? Zrejme pouze to, ktere naznacil Putin. Je-li valka nevyhnutelna, musim to byt ja, kdo zasadi znicujici uder prvni. Snazime se valce vyhnout, ale historie nas poucuje, ze to nejde.

            • Vladislav po přestávce napsal:

              Ano Vodo, je to tak. Uvědomil jsem si přesně to samé – mlčení je přesně to, co „oni“ potřebují. Proto sem nasazují křiklouny, kteří mají každého, kdo by chtěl něco začít seriózně diskutovat, za úkol znechutit tak, aby sem už nepáchl.

              Jejich rukopis je nezaměnitelný. Potřebují společnost, do níž se infiltrují, nejdřív rozbít napadrť, podle toho svého dobře vymyšleného proroka: „první budou posledními a poslední budou prvními“. Lid zbavený přirozených autorit nebude schopen řídit své věci sám, ne proto, že hrnčíř by byl méně než zřec, ale prostě proto, že hrnčíř umí pouze dělat hrnce a nic jiného, zatímco zřec přemítá a studuje. Pokud budou oba dělat všechno, nebude dobrý ani jeden v ničem…

              Takže to bude hrnčíř, kdo začne volat po „vedení“, oni mu ho nabídnou. Pozdě pak dojde hrnčíři, jak zchudl i on, pozdě mu dojde, jak naletěl…

              K povšimnutí je jedna velice zajímavá věc – jakožto parazité oni nikdy nic skutečného nenabízejí. Jsou to všechno jen cetky, šméčka, prázdné fráze, pozlátko, plky. Jako projev Slánského nebo Bronštajna. Velké nic zabalené do drahého obalu, který si zaplatíte v ceně výrobku. Když si přečtete Prouda, zjistíte, že jste se nic nového nedozvěděla. Jeden příspěvek popírá druhý, dozvíte se přinejlepším obecná hesla, jak bychom se měli učit apod. Robo je hlupák, ten bude pouze opakovat, co mu řekl guru, to se můžete přímo obrátit na gurua – proč chodit ke kováříčkovi, když existuje kovář? No a tamten hotentot, s těmi svými šiksami a nadávkami, tam se téměř obávám, že jde o skutečnou alternativu – protože kdybych chtěl třeba já znemožnit ty, za které tvrdí, že kope, nechal bych je obhajovat přesně nějakým takovým typem oposuma;-)

              Je možné si rovněž všimnout, jak jsou citliví na sebemenší zmínku, že Systém musí mít logicky „své lidi“ i v tzv. alternativě – vždyť žid přece vždycky nabízí členství v obou táborech, snaží se kontrolovat „vládu“ i „opozici“, to je zdokumentováno nejpozději od bitvy u Waterloo.

              Administrátor je nějakým způsobem v pasti. Není pánem tohoto serveru. Dělá pouze ústupky, tak, aby mohl pokračovat. On je tento server vůbec pěkným obrázkem současné „alternativy“. Nelíbí se ti idnes nebo bakalovština? Nevadí, gójimský dobytku, máme pro tebe i „alternativu“. Správný židovský obchodníček má přece ve svém obchůdku vždycky všechno, no ne?

            • proud napsal:

              „Dalsim jejich poznavacim znakem je systematicke rozdelovani lidi ( rozdeleni se nemaji jak branit). „………….presne to je Vladi strategie,pokud si vsimas……………mistr,reditel,kazdej je vic nez delnik a delnik je pro nej pouhou luzou.Ale klidne si dal notujte!

              • Voda napsal:

                Kdybys nekecal! Presne naopak. Najdi jeden jediny prispevek, kde lidi rozdeluje.

                Jsi argumentacne slaby, takze nejpohodlnejsim resenim toho je otocit vse naopak, jako to delaji zidi.

                Kdyz nekdo pristoupi na hru dobra a zla, tak vlastne do toho rozdelovani lidi automaticky spadne. Nejhorsi na vsem je, ze ti to vyhovuje, protoze premyslet se ti nechce. Proste podle prvnich naznaku hodis lidi do predem pripravenych pytlu a mas to uzavreno.

                No nic, musim za chvili sluzebne odjet. Tak si pytluj dal, kdyz uz to mas za svuj novy pud. Zidi se ti „odmeni“.

                • proud napsal:

                  Ty debile! Kdyz uz to tentokrat musim napsat,ty nevidis ze jeho chovani a psani je presne koristnicky a vykoristovatelsky a pritom hlasa ze je PREJ „Slovan“? Obycejny prase zidacky to je,a jestli se ho zastavas,jsi presne to stejny prase!

                • proud napsal:

                  Navic by hrozne rad vymrdal co neskoci do vody a nevyleze na strom,jenze to jsou jen jeho sny ze kterejch se budi s rukou v nocniku.Splnuje vsechny kriteria siozida vuci gojimovi,vykoristovatelstvi,pohrdani a vymrdani ceho muze,rozklad moralky,uz ty zakladni.Notujes si s nim? Nejsi tedy nic jinyho.Zacinam mit dojem ze jste sem oba nasazeny,prasivci!

                • proud napsal:

                  Podle toho bude i moje odezva k vam,uz zadny diskuse,protoze jste prokoukly,nestojite o ne,chcete jen rozvracet a poskozovat,zmrdi!

                • proud napsal:

                  Aaa,dalsi co se v praci flaka po netu,cim dal tim lip hosani!Zadarmo to nedelate,vic snad ani nepotrebujeme vedet,ze?

                • Robo napsal:

                  Proud, Voda je ONA.
                  Je to Marie Dikyova, dôchodkyňa z Mexika. Minulý rok tu písala, že jej nechodí dôchodok a že sa zasamovraždí.
                  Neustále hlása, jak je všetko v prdwli, jak nemáme žiadnu šancu. Prípadne, že máme pozabíjať
                  politikov.

                  Pridala sa k vladislavovi (to mimochodom ani nieje jeho pravé meno), aby spolu s tým mohla nasierať ľudí a tým nasávať energiu. Jak pravý židák.

                  Do žiadnej práce nechodí. Píše to len preto, aby si jej akože už nemohol odpísať, že už je aj tak preč.

                  Všimni si, jak naschvál píše, aby nemusela použiť rod (mužský/ženský).
                  A ani priamo nepoprela, že je Marie Dikyova.
                  Lenže také právnické kľučky platia u židákoc, u nás nie.
                  To už nieje schopná si uvedomiť.
                  Úplne prepadla židom.

                  HoTové.

                • Robo napsal:

                  Tak pozerám, že rod už používa. Mužský. Takže už klame aj priamo.

                • proud napsal:

                  Vsim jsem si ze pise jako baba i jako chlap.Prijde mi to spis jako ze se on hlasi z prace a doma pak pisou oba…….Ale je mi to celkem jedno,dulezity je co pisou.S Marii byl problem v jeji osobni nenavisti a reseni vseho valkou. Voda to ma podobne,taky mu smrdi prezident zvolenej vetsinou,sice se Zemanem taky nesouhlasim,ale respektuju vuli naroda a beru ho jako nejmensi zlo z tech kdo se hlasili,navic mam porad ten pocit(jistotu),ze jaky si to udelame,nebo udelat nechavame,takovy to mame a je uplne jedno kdo sedi v nejaky vlade,nebo kdo prezidentuje.Kdyz na to lidi serou,delaji si jejich zastupci co chteji,v tomhle pripade diktaturu s vlastizradou.

                • proud napsal:

                  A co vim,je to problem celyho sveta.Maj to vymakany,drobny lidi odstavej tim ze je zamestnaj na plnej uvazek a daj jim sotva na preziti,aby meli „jiny starosti“,prizivnikum davky,aby se nebourili a nerozdmychavali nepokoje co by mohly prerust v neco vetsiho,kdyby si lidi uvedomili o co jde a chteli to zmenit.To je drzeny penezma a onou „hierarchii“ ktera je vsechno,jen ne prirozena,ta vypada uplne jinak.Je to vlastne celkem prostej koncept.

                • proud napsal:

                  Zdejsi verbez od prvni zidle v kancelari nahoru ma jedno spolecny.Nad tema kdo je zivej ohrnujou rypak,cejtej se bejt necim vic a nazejvaj je „luzou“,a co ona „luza“ vyprodukuje,z toho ji nahazej jen kosti a zbytek si rozdelej podle „postaveni“! Je to prosty,cim vejs kdo sedi,tim vetsi je zlodej a navzajem si slouzej.Cim min pustej smerem dolu,tim vic si muzou ukrast,podle toho k jak velkymu zvanci se kdo dostane.Jejich takzvana „prace“ spociva tedy v tom,hlidat si aby dostali svoje a dali za to co nejmin.

                • Robo napsal:

                  „Ale je mi to celkem jedno,dulezity je co pisou“

                  A to je práve CHYBA, Proud. Toto očkujú v rámci pokusu o naše ohlúpenie napríklad aj Hox alebo tuná vladimir-bez-prestavky.

                  SAMOZREJME, že je dôležité aj to, KTO vyslovil určité slová. Potom si to môžeš dať do súvislosti, lepšie pochopiť aj zhodnoti5.

                  Nenechaj sa oblbnúť, Proud. Od nikoho.

                  Ak píše pod mužským i ženským rodom, tak sa proste len zabudne a napíše pod svojim pravým. To je logické..

                • proud napsal:

                  Tak to jde postupne az nahoru kde vitez bere vse.To jsou ti nad hranicema a zakonama.

                • proud napsal:

                  A sotva napises ze bys jim tu selanku zrusil a dal ji vsem,za poctivou praci tedy vsechno,vrhnou se na tebe jak hyeny,je pekny ty svine nenazrany sledovat:-)))))))))))

                • Vladislav po přestávce napsal:

                  Dvě hodiny se nedívám na tento server – a o tolik jsem přišel!;-)
                  Největší legrace je, když si přitakávají dva jedinci s IQ bublajícího bahna, že Proude a Robo?
                  Ano, jsem Vladimír, ale já to netajím. Já NIC netajím. Ani satanské lebky, ani židovský původ, ani sexuální preference. Moje plné jméno je ostatně uvedené i za mým článkem na tomto serveru.
                  Nabízím tedy vlastní konspirační teorii. Týká se Prouda. Proude, přiznej se, že Proud není tvé skutečné jméno! Ha, teď jsem tě dostal, už zase!
                  Kolik jste sesmolili článků vy, že jsem tak smělý? No tak, pochlubte se!
                  Jinak ne, neojel bych, na co bych přišel. Líbí se mi jen Slovanky, které navíc musí být hezké a inteligentní. Takže jak jsem psal už Robovi: můžeš být v klidu, tvoje žena je přede mnou v bezpečí.
                  Myslím si zcela neskromně, že je zcela normální, že zdravý heterosexuální muž má menší nebo větší sklony k polygamii. Samozřejmě, nějaký uťápnutý ťulpas, často bez erekce a vůbec nějaké schopnosti zaujmout ženu, toto nikdy nepochopí, ani nějaký zoufalec, co místo ženských rukou podržel akorát tak transparent adminovi.
                  Některé zkušenosti jsou holt nepřenositelné, hoši.
                  Vy jste holt takové spolčení hlupců. Kdo není stejná zakomplexovaná nula, jako vy, je podezřelý, je židák, je špina a „hotové, vybavené“.
                  Svět je plný židáků. Žiarislav, Rostas, Kysucký, Vladislav, Sidorov, Levašov, samí židáci.
                  A naproti nim čistí Slované. Jen takoví šalomáčtí, řekl bych.
                  U žida je všechno k dostání. I „pravé slovanství“, je-li po něm poptávka.

                • proud napsal:

                  Porad dokola to stejny,porad dokola ses blbej jako ta stoudev :-)

  7. přemítač napsal:

    Zajímalo by mne zda je někde překlad onoho interview s Megan v čistém překladu. Ten strojový je doslovné neštěstí. :-)

    • jan nowak napsal:

      VodaMarie..
      Použíwá “ já jsem napsal.. “ , no a w dalšim příspěwku zas “ naši muži obsazují atď. “
      .. jag w tom Filmu – tam ssi jed.na héérečka nalepi-la fůzy a mluwila Hlůůbokym Ha-la-sem.
      Noc na Karlštejně se TO nejmowa-lo..
      Ale ji-nak ww wše~cko stejný / nemá čárky , nemá háčky / jako mistr Oud..
      .. stejná Kadence , ale wiz čas.owaný pásma – HA .. je opět Zde ! w ČeskoRupsku..

      A stejný odstawce & stejnej STYL
      Za chwí-li sse pustí do El komandanta WIKINGERA Petera
      M

      ps : Máňo www wylez – něgdo tě prásk.nul ! !

      • Robo napsal:

        Presne tak, Mowaku.
        Niesom sám, čo si to (hneď) všimol, ale drvivá väčšina ľudí sa predsa nebude rýpať v lajne..

  8. jan nowak napsal:

    Krtci je-dou do MUZEA , tramwají .. a ří-dí Žena
    .. Krtci je-dou Eletrikou na na ssláwu přewelikou..
    Dnes-ka w Perlow-ce otwírají-ce Madame Tussand – WWoskowi-ce

    .. Hned zza dweřma – Ayrton Senna
    A pag za nim pp Gawel.. Madona & z Uherska co.že ?

    .. maji z mýdla Mrože !!

    M

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!