Prohlášení k pořadu Newsroom ČT24 z 24.6.2018 o Krameriových cenách

newsroomct24-anmAsociace nezávislých médií nedávno udělovala již třetí ročník Krameriovy ceny za nezávislou žurnalistiku. A protože tato aktivita nejspíš leží v žaludku těm, kdo si dělají nárok na jediný správný výklad světa, tak i já, jakožto jeden z členů Asociace nezávislých médií, jsem se už poněkolikáté stal objektem zájmu pořadu Newsroom ČT24 a tentokrát „nečekaně“ jako dezinformátor a konspirátor a také někdo, kdo dělá nebezpečné výhrůžky. Jako obvykle, když tento pořad útočí na nezávislé publicisty, používá u toho řadu lží a manipulací.
1) První a největší lží je to, že jsem prý vyhrožoval Ondřejovi Kundrovi z Respektu oběšením. Není to pravda, naopak jsem ho varoval před následky jeho činů. Podrobně už jsem o tom napsal před rokem zde.

2) Dále obecně k obvinění z dezinformací jsem do redakce Newsroomu k jejich dotazu, který mi zaslali emailem, poslal tuto odpověď:

Pokud jde o web NWOO.org, myslím si, že je označován jako dezinformační, protože uveřejňuje názory, které jsou v rozporu s názory těch, kteří je takto označují a uveřejňuje též fakta takovéto odlišné názory podporující. Ve skutečnosti nikdy nikdo neprokázal, že by uveřejňoval nějaké lži. Asi proto také nikdo z oněch nálepkovačů nepřistoupil na mou výzvu veřejné konfrontace a dokazování faktů u konkrétních témat jako dezinformace označovaných. Zřejmě správně tuší, že by se pak ukázalo, že toho buď o daném tématu vědí velmi málo nebo to jsou naopak oni, kdo se snaží dezinformovat a manipulovat obrazem skutečnosti.

Tato odpověď se samozřejmě v pořadu neobjevila. K obvinění z dezinformací od pořadu Newsroom ČT24 jsem už psal před rokem zde poté, co si vymysleli hromadu lží o mé účasti na Všeslovanském sjezdu.  Pokud zde jsou nějaké nepravdivé informace, tak je to v zanedbatelném množství, kdy je možná na místě hovořit o omylech, ale rozhodně ne o cíleném šíření lží.

Podíval jsem se na definici pojmu „dezinformace“ na webu Ministerstva vnitra, najdete tam toto:

Dezinformace: systematické a úmyslné klamání
Pojem „dezinformace“ znamená šíření záměrně nepravdivých informací, obzvláště pak státními aktéry nebo jejich odnožemi vůči cizímu státu nebo vůči médiím, s cílem ovlivnit rozhodování nebo názory těch, kteří je přijímají. Je pozoruhodné, že tento dnes mezinárodně užívaný pojem pochází nejspíš z ruského дезинформация [dezinformacija], který byl prvně zaznamenán v roce 1949 (jak uvádí např. Oxford English Dictionary).

Obávám se, že tato definice sedí přesně na řadu reportáží pořadu Newsroom ČT24

 

3) Jako „důkazy“ dezinformačních příspěvků na webu nwoo.org jsou ukázány následující články:

a) http://www.nwoo.org/2016/12/29/piloti-lekari-a-vedci-odhaluji-chemtrails/

Jedná se v tomto případě o úryvek z následujícího delšího videozáznamu:
http://www.nwoo.org/2017/02/07/obcane-kalifornie-vyzaduji-vysetrovani-zlocinu-chemtrails-a-manipulace-pocasim-a-predkladaji-dukazy/

Myslím, že tímto si autoři pořadu vstřelili první gól do vlastní branky (když je zrovna to MS ve fotbale :-), protože se zrovna na tomto videu může každý přesvědčit, kolik lží a kolik pravdy je ve skutečnosti na jevu obecně zvaném chemtrails.

b) http://www.nwoo.org/2016/11/06/sest-zidovskych-spolecnosti-ovlada-96-svetovych-medii/

Připouštím, že v tomto překladu z amerického webu se jedná o nepřesný titulek, protože ve skutečnosti autor popisuje média pouze americká. I přesto jsou to velmi zajímavé informace, obzvlášť když uvážíte, jak vysoký podíl mají americká média v produkci českých a obecně světových televizí a médií, která zhusta z těchto amerických médií zprávy přebírají a řídí se jejich názorovým postojem.

4) Komentování zmínek o obsah webu AC24 nechám na jeho autorovi, ale manipulace ČT24 je mj. v tom, že komentátor zkrátil titulek:
Na Měsíci žije 250 milionů bytostí, tvrdí bývalý pilot CIA, pouze na „Na Měsíci žije 250 milionů bytostí“. Je v tom zásadní rozdíl. Celý titulek vypovídá o tom, co tvrdí bývalý pilot CIA, na čemž není žádná manipulace, lež nebo dezinformace. Zkrácený titulek by znamenal, že to tvrdí vydavatel AC24, což není pravda.

5) Prý úplně vymyšlené zprávy – Na webu NWOO.org není žádná úplně vymyšlená zpráva.

6) V pořadu vystupuje Leoš Kyša. Jak vypadala jím organizovaná přednáška o 11. září 2001 s ing. Františkem Waldem, se můžete podívat zde. Nic než pokrytectví a manipulace, v žádném případě poctivá věda a poctivé hledání pravdy.

7) Druhý gól do vlastní brány si autoři vstřelili výběrem jednoho z videí, na kterém vystupuji a konkrétně zde:

newsroomct24-bilderberg

Jedná se o jedno z řady videí, která jsem natočil v létě 2016 v Drážďanech, kde se v hotelu Kempinski konal sjezd skupiny Bilderberg. Vzhledem k tomu, že to je téma, které se v ČT již nesmí objevit a natož mu dávat nějaký význam a objevilo se tam před vícero lety pouze několikrát, předpokládám, že jej řadí k oněm konspiračním teoriím. A přitom přímo odvysílají důkaz, že skupina Bilderberg není žádnou konspirační teorií, ale je přítomnou skutečností.

O Bilderbergu si můžete počíst zde: http://www.nwoo.org/category/bilderberg-new-world-order/

Případně zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Bilderberg

Jejich oficiální web: http://www.bilderbergmeetings.org/

Podtrženo, sečteno. Autoři pořadu Newsroom ČT24 v souboji o pravdu opět prohráli a góly si vstřelili sami. Otázkou je, kolik procent diváků je schopno si toho všimnout.

 

Související:
http://www.nezavislamedia.cz/odpovedi-stanislava-novotneho-nikole-reindlove-z-poradu-newsroom-ct24/




135 Komentářů k Prohlášení k pořadu Newsroom ČT24 z 24.6.2018 o Krameriových cenách

  1. Jarmila napsal:

    Proč ti šmejdi dezinformační nazývají svůj pořad Newsroom? Kde to jako jsme? Jsme v Česku nebo jsme americkou kolonií- že se u nás zásadně časem bude psát a mluvit úředně anglicky?

    • petr napsal:

      To jsou holt pražáceee. V této republice nemají už nikoho nad sebou komu by mohli podlézat, tak holt si našli někoho v cizině komu mohou lézt do zadku. STejné to bylo za bolševika i za protektorátu. V Praze se hromadili vždy ti největší kolaborantští šmejdi.
      Praha byla napřed takový malý český Berlín, pak malá česká Moskva, a dnes je rozpolcená jestli má být spíš malým Washingtonem nebo Tel-avivem.

      I mezi tamní mládeží je míra nadužívání anglických slov pro které existuje český ekvivalent, výrazně vyšší než v jiných městech.

      • Jarmila napsal:

        Já bych všechno nesvalovala jen na Pražáky, protože i třeba na Moravě se najde stejné množství pitomců jako v té Praze. Zde v Praze je velké množství obchodů, které jejich majitelé dobrovolně nazvali anglickými názvy, aby byli „světoví.“ To samé ale třeba existuje i v takovém malém městečku Rýmařově, kde moje blízká příbuzná, třeba že jinak neumí anglicky ani jednu větu, jen proto aby byla „světová“ nazvala svou trafiku Shop tabák. :)

  2. Jana napsal:

    Jsem zvědavá na ten článek Tomáše Urbana pro Orientaci, který vyjde asi počátkem prázdnin. Doufám, že si kromě Honzy (Korála) promluví i s Milanem Vidlákem, Petrem Hájkem a Stanislavem Novotným. Asi i s Ondrou Geršlem.

  3. proud napsal:

    Zabomysi valky. Ale pojdte se organizovat,udelat program(plan postupu),udelat obraz budoucnosti,planovite a cilevedome oslovovat siroky masy lidi…………a pak teprv uslysite podsvincata skutecne kvicet a ne se jen delat na vas ucet zajimavejsima.

    • proud napsal:

      Ale tak jak pise „jop“,zadny sefove,zadna strana,zadny oficialni hnuti.Chceme li jit svou cestou a zavist novej system,musime zapomenout na ten starej a jeho nastroje.Zacit davat dohromady „cosi,co presne nevime,protoze to ma bejt spolecny dilo a jak se na nem zacne cilevedome pracovat,zacne se objevovat v konkretni podobe a tu pak muzeme postupne uvadet do zivota.Otazka zni: „CHCEME“? Chceme vlastne neco jinyho,nebo se chceme dal hrbit,ale jenom moct plakat a narikat? To je potreba si ujasnit,jelikoz to zatim vypada tak ze chceme plakat,stekat,drbat,ale nekousat.

      • admin napsal:

        Několikrát jsem tu už dával tohle a nikoho to nezajímalo:
        http://vzajemnost.eu/
        Takže nejdřív udělejte někdo něco, co bude mít alespoň nějakou hlavu a patu a pak s tím přijďte.

        • proud napsal:

          Jak jsem uz psal jopovi,Honziku………Muze bejt milion odhodlanejch sajt a lidi,ale dokud se budou jenom hnat stada,a budou „vudci“,bude to porad o nicem.Obzvlast pokud fungujou „za neco“.Pak ti je ti duleziti v pravou chvili vzdycky odezenou,protoze si toho „neceho“ muzou narozdil od nas a ostatnich opatrit kolik chteji!

        • jop napsal:

          admin
          pozrel som si tvoj odkaz

          ich chyby do budúcnosti, kvôli ktorým ich hnutie nemá šancu čokoľvek zmeniť:
          Oni chcú ísť „politickou cestou participálnej demokracie“
          Politická cesta je divadlo ovládané elitami, bez šance na zmenu. Tí, ktorí sa rozhodli pre politickú cestu sú alebo naivní blázni, alebo súčasť divadla, ktorí sa len chcú dostať „politicky hore“ a mať válovy a kradnúť.
          Takže celá ich „politická cesta“ je len súčasť Matrixu, a nič politicky zmeniť nedokážu!

          Nemajú tam nič o ekonomike! To znamená, že vôbec nechápu Matrix. Lebo ak závody patria nadnárodným korporáciam, ak pôda patrí zahraničným firmám, ak všetok majetok sprivatizovali privatizéri, tak môžeš mať aké len chceš politické hnutie, ale o ekonomike štátu nerozhoduješ a teda nič nedokážeš. Lebo všetko patrí kapitalistom, väčšinou zahraničným a nie ľuďom.

          Nemajú tam nič o financiách. Financie štátu sú ovládané Centrálnou jewrejskou (vraj českou) bankou. Financie obyvateľstva sú ovládané súkromnými západnými väčšinou nadnárodnými jewrejskými bankami.
          Všetky peniaze štátu aj občanov ovládajú jewrejské banky.

          Keďže tam nemajú tieto body, tak celý web vzajomnost.eu je len zbierka pár slovných fráz, ktoré síce pekne znejú, ale sú nerealizovateľné, tí ľudia nemajú potuchy ako ekonomika a financie riadia celý divadelno-politický Matrix.

          Ich možný výsledok pri akejkoľvek snahe bude nulový, lebo nechápu čo treba robiť.

          Pre prouda, aj pre admina.
          Ak chcete čokoľvek zmeniť, tak musíte dostať pod kontrolu majetok v štáte, aj financie a štátnu menu:

          1) Znárodnenie a vyvlastnenie majetkov, aj zahraničných vlastníkov, aj miestnych privatizérov,
          2) Znárodnenie bánk a priame riadenie národnej meny ako bolo za socializmu, ale bez súčasnej Centrálnej jewrejskej banky.
          3) Priame centrálne plánovanie ako za socializmu, ale bez socialistického myslenia.Lebo musiš dosiahnuť vysokú výkonnosť celej ekonomiky
          atď.
          Ak tieto mnou spomenuté kroky nedáš do „programu pre ľudí“, tak zas môžeme písať do aleluja, ale ekonomika a financie ťa nepustia a nijaké zmeny neurobíš.

          Takže ja vidím, že ak niečo chceš zmeniť, potrebuješ množstvo ľudí, ktorí budú chápať vyššie spomenuté kroky.
          To znamená žiadne politické hnutie, žiadna strana, žiadni vodcovia, ale dostatok organizátorov, ktorí budú návrhy a plány dávať usporiadane do nejakého pracovno-čitateľného a jasného tvaru (to je ten môj Excel).

          To znamená, že ktokoľvek tu zo servera sa môže zaregistrovať do diskusie aj na mainstrímových, aj na iných alternatívnych stránkach, a na iných diskusiách písať do diskusie s cieľom pritiahnuť pozornosť k tomuto serveru a k tomu, že sa tu začína vytvárať „národný ľudský program“.

          Presne ako hovorí proud, vytvoriť „český národný ľudský think-tank“, kde sa môže pripojiť každý občan, ktorý rozumie po česky.

          Síce sa pripojí množstvo trolov, síce sa okamžite začne proti tomu bojovať a sorošove think-tanky budú najprv zosmiešňovať …atď.
          Ale okamžite pri takomto postupe pritiahneš pozornosť aj ľudí, aj médií.

          A aby si pozornosť pritiahol, a aby ľudia začali chápať čo je pre nich „výhodné“, tak nesmieš začať s otrepanými frázami akú ty chceš „inú demokraciu“, ale musíš tam mať to, čo skutočne potrebuješ aby si zmenil systém súčasného Matrixu.
          To sú tie tri základné prvotné veci, ktorými musíš zlomiť naučené „kapitalistické myslenie“ –
          znárodnenie majetkov,
          centrálne plánovanie,
          znárodnenie bánk,
          vlastná mena bez jewrejskej Centrálnej (vraj českej) banky.

          Znovu zopakujem otázky ktoré dal proud a aj ja:

          CHCEME“ niečo robiť?
          Bojíte sa alebo nebojíte sa kousat a bojovat za svúj život?

          • proud napsal:

            „Oni chcú ísť „politickou cestou participálnej demokracie“
            Politická cesta je divadlo ovládané elitami, bez šance na zmenu.“……………tak!,a to je to proc si kladu otazky typu: Ti vsichni „odhodlani“ bojovnici se systemem to nevidej a tedy nevedej?Pak jsou malo bystri a nechat je vist ostatni by byl neumernej hazard koncici nejspis katastrofou,nebo proste jen hledaji moznost se uzivit zpusobem ze i na negativni reklame se necha vydelat?Jako pirati,uz jsou kde chteli bejt a zrazujou!…………

            • jop napsal:

              Ti vsichni „odhodlani“ bojovnici se systemem to nevidej a tedy nevedej?

              väčšinou vôbec nevidia a nevedia, že to je divadlo a vo svojej naivite chcú poraziť na divadelnom javisku nadnárodné elity.
              sú to hňupi, politická cesta k porazeniu elít nevedie

          • proud napsal:

            Zapomen doma na vlastni,nebo jakoukoliv menu,paklize chces skutecny vysledky,mozna jedine jako prechodnou,na chvili………..v takzvany „zahranicni politice“.

            • jop napsal:

              menu ZATÍM potrebuješ, bez prechodnej meny sa neobídeš. Preto tú hoci aj prechodnú menu potrebuješ ovládať na národnej úrovni.
              Ak chceš urobiť program „bez peňazí“, dostaneš sa na rovinu utópie, ktorú nikto nechápe, ani ty, ani ja, a skončíme znovu bez výsledku.
              Takže menu, prechodnú, ale ovládaná „národnou spoločnosťou ku prospechu národnej spoločnosti“

              • proud napsal:

                „menu ZATÍM potrebuješ, bez prechodnej meny sa neobídeš. Preto tú hoci aj prechodnú menu potrebuješ ovládať na národnej úrovni.“……………to samozrejme ano,i ono znarodneni je defakto jen prechodna vec davajici na vedomi samozrejmost ze vsechno patri vsem.

                • proud napsal:

                  S tim,ze ji i jeji cesty a pouziti budou ovladat vsichni stejne.Tedy zase referenda ,takovy kdy kazdej vi o co jde a rozumi tomu co zaskrtava.

              • proud napsal:

                Ten program je potreba vytvorit a stejne tak je potreba aby byl prave pochopenej,ne jako utopie.Je to cesta k blahobytu pro vsechny.Ale jak se nenaucime chapat,nemuzeme se naucit zit s minimem omezeni.

          • proud napsal:

            „„národný ľudský program“.“…………jo,to se mi libi! Jen s tim,ze se tu nezacina vytvaret,ale je potreba abysme ho vytvareli vsichni.Je to o nicem,kdyz bude zase par lidi navrhovat a vlastne nejak ridit a ostatni se jen povezou.Navrhujte vsichni a vsichni rozhodujte co z toho projde a jak to bude vypadat,rozhodujte vsichni o svy budoucnosti.Ja bych jen chtel nakopat prdel kazdymu kdo to nedela,je na to linej,pohodlnej,nebo mu nevadi drit z kuze ostatni a dokopat ho k trvalymu zucastneni se.

            • proud napsal:

              Porad se totiz chytam za hlavu a premejslim jak muze nekdo cizi nekde na urade vlady vedet co vlastne chci a jak chci zit,jak si predstavuju svou budoucnost,ze si dovoluje vyrukovavat se svejma narizenima a zakonama a s tim co muzu a co nesmim,natoz s tim co musim!

              • jop napsal:

                jak muze nekdo cizi nekde na urade vlady vedet co vlastne chci a jak chci zit,jak si predstavuju svou budoucnost

                nikto to nevie, ale ani ty si nikdy, verejne a nahlas nepovedal čo chceš. Ani ty nemáš presne a jasne sformulované, čo chceš.
                Myslím si, že veľkú časť z toho čo chceš ty, budú chcieť aj iní občania tohto štátu.

                To spoločné, čo bude väčšina občanov chcieť, to je ten „národný Ľudský program“

            • jop napsal:

              navrhovať všetci, rozhodovať všetci, meniť všetci, rozvíjať všetci.

              ale potrebuješ dostatok organizátorov, ktorí to budú dávať do pracovnej podoby, to je ten mnou navrhnutý Excel.

              Nasraných ľudí je dostatok, len potrebuješ im dať informáciu o tom, čo sa tu začne vytvárať.
              Preto som navrhol, aby sa miestni diskutéri zaregistrovali na iných weboch v diskusiách, a začali robiť to, čo robia think-tanky, teda informovať o tom čo sme začali a volať ľudí aby sa pridali.

              Ale potrebuješ jednu vec, aby pod menom proud, jop, sasin, atď., teda pod našimi nickami nezačali vystupovať iní diskutéri.
              Potrebuješ anonymné registráciu, na hocakú novovytvorenú mailovú adresu, kde sa aj my budeme musieť zaregistrovať.
              Lebo množstvo jopov a proudov ti začne tvoje vlastné návrhy ničiť a v diskusii sa bude hádať 10 proudov medzi sebou.
              Alebo my sa zaregistrujeme, a ostatní čo sa boja a nechcú sa registrovať budú v dikusii ako „anonymní“, ale budú prispievať a vytvárať program.

          • proud napsal:

            „Ak chcete čokoľvek zmeniť, tak musíte dostať pod kontrolu majetok v štáte, aj financie a štátnu menu:“…………domnivam se ze tady se pletes,protoze to ma bejt az nasledek toho,ze kazdej zacne znat sam sebe abude sam sebou,to znamena ze bude pouzivat vlastni hlavu a s ni intuici,zapomene na valky,pokrytectvi a nenazranost,taky proc kdyz mu bude vsechno spolupatrit a k dispozici, a tim bude menit svy okoli ,potazmo svet.Ale k tomu musi nejdriv dospet,jinak mu znarodneni k nicemu nebude,nebo jen omezene jak nam ukazal socialismus s vudcema,elitou a lzi o komunismu kterej nikdy nechtel.

            • jop napsal:

              kým dostatočné množstvo ľudí začne vytvárať program, budú mať dosť času všetci pochopiť, že Znárodnenie je ku ich prospechu, že západ, elity, nadnárodné spoločnosti ukradli to, čo vytvárali ich rodičia a starí rodičia. Že to je len návrat toho, čo im patrí, čo bolo ukradnuté ich predkom.

              Takže k tomu všetci dospejú, počas tvorby tohto „národného ľudského programu“

              • jop napsal:

                to Znárodnenie bude len jedným z podstatných bodov, predsa treba pochopiť, ako občania znárodnenie majetkov zlodejov chápu, musí sa začať tvrdá diskusia, v ktorej musíš vysvetliť, že bez znárodnenia budú naďalej len makať z nemeckej robotárni za mizerný plat.
                Preto sa nemecká robotárna, na ktorú dostali podporu z našich českých daní, ktorú postavili na našej pôde, musí stať našim závodom, kde my budeme vyrábať a my budeme sami sebe platiť platy.
                Kde (dočasné zisky a dočasné peniaze) pôjdu do našej českej národnej pokladne, a nebudú znovu vyvezené do Nemecka, aby sa Nemci mali dobre.

                Takže aj ty sa bojíš slova Znárodnenie. Neboj sa, začnime vytvárať program a ja ti vysvetlím, že nie je sa čoho báť :-)

                • proud napsal:

                  Jak se muzu bat slova znarodneni,kdyz horuju proto aby vsechno patrilo vsem skutecne a nejen na papire? :-))))

      • jop napsal:

        Proud
        hm………..
        dostal si chřipku, máš vysokou horečku a píšeš? Lebo to je presný opak ako doteraz.

        Tvoja otázka je včak veľmi veľmi správna: „CHCEME“ niečo robiť?

        Aj toto je veľmi veľmi správny postreh, ja to tvrdím roky: „To je potreba si ujasnit,jelikoz to zatim vypada tak ze chceme plakat,stekat,drbat,ale nekousat“

        Ďalšia otázka je“ Bojíte sa alebo nebojíte sa kousat a bojovat za svúj život?

      • HVzV? napsal:

        JOPE CHCETE NÁRODNI BUŘIČSKÝ PROPGRAM TEN UŽ MÁ OSV

        a teměř každý jeho bod píše,že žijeme v kapitalismu BEZ přivlastků a proto se musime Sjednotit v boji o NAŠE penize jak to dělaji SSDK tj.SJEDNOCENÉ STRANY DRŽITELŮ KORYT.

        Zajimá nás tu autore DŽOPOVA PLÁNU,proč nechcete dopřát domorodcům,aby všichni zbohatli a stavite se proti tomuto vlastně vašemu plánu.

        Zkuste to vysvětlit,??.at vás lépe pochopíme, nebot socialismus naši voliči vycinkali a ted zas nechtěji kapitalismus BEZ přivlastků či co,tak co vlastně chtěji podle vás,co?

        • jop napsal:

          HVzV
          daj odkaz, pošli mi pracovný zošiť čo ste doteraz vytvorili, čo už máte, nakolko je váš web aspom ako tak známy aby bol dostatok diskutérov a potom môžeme začať pracovať aj s tvojim webom, s tvojimi ľuďmi, s tvojimi nápadmi.
          Zatial som od teba nič nevidel

          • HVzV? napsal:

            JOPE ZKUSTE SE NĚJAK DOSTAT NA INFORMACE O NP

            kterýžto Národni program byl,když vyšla jeho prvni verse spolu se 67 sympatizanty vymazánim zmasakrován a jak jste si jistě mohl všimnout bylo tady HVzV POTÉ ZABLOKOVÁNO.To svědči samo o sobě jak vysoké kvality může být NP!
            Vedeni OSV proto rozhodlo dávat jeho pěkně opepřené body jednotlivě NEJENOM TADY.
            Dáme li na př zde NP Nr.2.v originálnim zněni může být vymazán celý přispěvek nebot by jednal o

            NAŠI NOVÉ DOPOSUD NEPOZNANÉ OBČANSKÉ PŘIMÉ DEMOKRACII,KTERÁ JE DALEKO OD TĚŽKOPÁDNÉHO POŽADAVKU PRÝ PROSAZOVANÉ FORMY

            snad pana Okamury.Požaduje totiž elegantně otevřeni zablokovaných diskuznich rubrik PŘIMO pod články stran a hnuti a tudiž

            NEPOTŘEBUJEME PROZATIM ŽÁDNÝ WEB

            ,kde bychom se MĚLI PRÝ POVINNOST namáhat se marně jednotlivcům vysvětlovat co znamenaji jednotlivé body NP,ale jsme tu proto,aby je vytvářeli průběžně právě oni sami.

            VZHLEDEM K TOMU,ŽE SE UŽ POUŽIVÁ VÁŠ SYMPATICKÝ DŽOPŮV PLÁN DOPORUČUJEME VÁM DÁLE SLEDOVAT DISKUZI A KLIDNĚ DÁVAT DÁLE VAŠE NÁZORY AT JSOU JAKÉKOLIV!

            • jop napsal:

              jopp@centrum.sk a pošli mi čo máš

              lebo kecaním nič nezmeníš, musíš to dať do písomnej formy, ktorá sa dá aj čítať aj šíriť

            • HVzV? napsal:

              VEDENI JE NÁZORU,ŽE MÁME ŘEŠIT TU POLITIKU HVĚZD

              kolektivně a to se i učit tak děkujeme za nabidku,zkusime najit přiležitost a pokud nás cenzura vnitráku ČSSD pusti dame tu postupně všechny body NP k opatrné diskusi,aby se ti ptáci z SSDK neposrali do gati!
              Jak jste rozuměl NP Nr.2.Proč si myslíte,že by takový Národni program nešel udělat i u vás v zahraniči?
              Je tam někde podobný web,který netrpí cenzurou??

              • jop napsal:

                web nie je, diskusie pod pár „alternatívnymi webmi“ nie sú.
                Slováci píšu v mainstrímových diskusiách, proti mainstrímu, a mažú ich.
                Zato si však omnoho častejšie ako v Česku môžeš na mainstríme v diskusii prečítať, že Fica treba obesiť za to koľko nakradol, alebo aj za vlastizradu. Ale obesiť.
                Koľko Čechov má odvahu napísať na mainstríme v diskusii, že babiša treba obesiť za vlastizradu?

                • HVzV? napsal:

                  JOPE MĚJTE ROZUM PSÁT O OBĚŠOVÁNI JE NESMYSL

                  a proto to režimy dovoluji,je to synonymum pro bezmocnost a žádná odvaha.
                  No je nám líto,že u vás neni podobný web,nemáme od vás žádné opravdové informace,ale když tam nedokážete vymyslet svoje OSV tj Společnost voličů,tak se musi čekat až to kohosi z vás to napadne.
                  Kdo tam je ten redaktor ZEM A VĚK,že mu BILLA nechce jeho časopis prodávat?
                  Nebo kdo se vzpírá ještě a neni podrasák a má svoje názory a je schopen diskuse a mohl by se tu i objevit,když ho dokážete pozvat.co?

                • proud napsal:

                  Za vlastizradu to rozhodne nesmysl neni,ale je to zbytecne komplikovany,polni lopatka,nebo kulka do palice je nekomplikovany reseni a stihne se jich vic.

                • jop napsal:

                  polni lopatka,nebo kulka do palice je nekomplikovany reseni a stihne se jich vic.
                  súhlasím, tvoje riešenie je „ekonomicky efektívnejšie“,

                  ale estetická a pocitová stránka pri obesení je omnoho podstatnejšia časť procesu ako tvoje ekonomické riešenie bez estetického zážitku.

                  tá krása, jak se houpe …… to za ten provaz stojí

                • proud napsal:

                  Beru jako legraci,pro me zabit nikdy nebyl zadnej zazitek a mohlo by to 100x vypadat „esteticteji“,vzdycky slo o ohavnost,bohuzel nutnou.Jedina polehcujici okolnost doufam je ze smrt neexistuje,presto slo o zasah do stavajicicho zivota a nasilny odeslani k novymu.Lov(na cokoliv) byl krasnej,finale ohavnost i pres vsechny „vyhody“ z ni plynouci.

                • jop napsal:

                  ok,
                  či je obesenie deviantov a vlastizradcov krásne, ohavné, potrebné, spravodlivé, od toho sme ďaleko.

                  Program. Národný ľudský program.
                  Ja už nič nové nevymyslím, ja už som tu na webe všetko čo ma napadlo, tak aby to fungovalo, napísal.
                  Bol som aj tebou aj adminom odmietnutý.
                  Rada je na tebe. Ak to zas neboli len kecy z tvojej strany.
                  Dávam ti štafetu, ja už som svoj úsek odbehol.
                  K mnou navrhnutej organizačnej časti nemám čo viac dodať.

                • proud napsal:

                  Neplet hrusky s jablkama,nevim jak Honza,ale ja te neodmitl,myslim ze ani on ne.Nevim jak on,ale ja odmitl tvoje zpusoby,nikoliv myslnky,o tvejch napadech jak vidis s tebou diskutuju,nemusim souhlasit se vsim,ale hodne tvejch veci cejtim stejne nebo podobne.Ale jak jsem uz psal,tohle by si zaslouzilo vlastni web,tenhle ma jinej ukol kterej si plni.Navic nevim jestli to taky vidis,tady se vic place a drbe nez by se premejslelo nad budoucnosti a pracovalo s lidma,bohuzel,to ale neni vina ani webu,ani admina,ale zase jenom nase.

                • jop napsal:

                  Proud,
                  aj na tomto bezvýznamnom webe máš aspom stovky čitateľov, z ktorých ak sa pripojí 1/10, tak más 50-100 ľudí na začiatku.

                  Nový web je od samého začiatku odsúdený na neúspech, lebo skončí tým, že tam ostanú traja šulíni v diskusii.

                  Každý už trochu známejší web má potenciál, len každý je posraný niečo začať.
                  Výhovoriek je množstvo, skutek utek.

                  Ak chceš začať nový web, tak ja nie, lebo to bude nezmyselná strata času.
                  Takže všetky tvoje reči v tejto diskusii, ktoré skončili tvojim štandartným „třeba nový web“ je jen tvoje štandartné hodenie nápadov preč z ihriska.

                  Presne ako si sa sám opýtal: Chceme kousat?

                  Tvoja reálna odpoveď napriek tomu čo píšeš je: „nechceme a nebudeme kousat, děte si kousat na nový web, tady se kousat nebude!“

                  Proude, prestaň sa už hrať na buditeľa, ak tvoje kroky v skutočnosti slúžia len na utlmenie aktivít na tomto webe

                • Petr C napsal:

                  Jope, jak chcete propagovat svuj program na webu, kterym pohrdate a s lidmi kteryma pohrdate? Mate sice vymluvu proc nezalozit svuj web, ale v pravde pokud chcete neco dosahnout musite byt nezavisly a hlavne si vse ridit sam. Jinak se budete stale toulat, opovrhovat a pritom budete zavisly na dobrote admina.

                • proud napsal:

                  Presny

                • proud napsal:

                  Navic si myslim ze by Honzik urcite na novej web dal stalej odkaz s tim o cem ten web je.Me by ve snu nenapadlo jope srat se Honzikovi do jeho sajty,a to se zname a myslim si ze si spolu spatne nestojime,ale tohle je jeho „dite“ a ma to zarizeny jak to ma,jeho vec,respektuju to i pres urcity vyhrady,ale ty ma kdekdo prakticky ke vsemu a vsem v zivote,natoz na webu,normalka.

                • Petr C napsal:

                  Proude, pokud nekdo chce zalozit opravdu nejakou bunku ktera by byla proti systemove cinna neprijde s tim na cizi web, ale zacne ve svym okoli, kdee lidi zna. Pokud je to solidni clovek lide mu budou duverovat a pujdou za nim. Na internetu muzeme ziskat ziskat zajimave informace, napady ovsem delat odboj pres kontrolovany internet ?

                • proud napsal:

                  Souhlas Peto,to samozrejme a v prvni rade,ale myslim si ze i na internetu je to v poradku a zadouci,ovsem jak pisu,mrtvejch hrdinu jsou plny hrbitovy,proto na internetu je to potreba delat s „hlavou“,pracovat na lidech aby si uvedomili co je treba.

                • jop napsal:

                  Petr C

                  jak chcete propagovat svuj program na webu, kterym pohrdate a s lidmi kteryma pohrdate?

                  ja nemám žiadny program, ja nepropagujem žiadny SVOJ program, ja sa už len zúfalo snažím, aby ste vy prestali kecať do prázdna a začali tvoriť SVOJ program.
                  Nie môj, ale váš, vy ho budete tvoriť, ja sám nič nedokážem. Svätoplukove prúty.

                  Ak sa bojíte dať na papier aj to, ako vlastne chcete žiť, lebo podla prouda budete „mŕtvi hrdinovia“ len preto, lebo poviete: „ja chcem žiť takto“ – tak máš pravdu, takýmto bojazlivým dobytkom skutočne pohŕdam.
                  Lebo ak sa bojíte povedať ako si predstavujete svoj život, svoju budúcnosť, tak nie ste ľudské bytosti ale dobytok bez budúcnosti.

                  Odboj cez Internet? To je preboha čo? Keď napíšem, že treba znárodniť privatizérmi ukradnuté majetky, to je odboj na Internete a budem mŕtvy hrdina?

                  Tak choď na ruské weby a čítaj ruské diskusie. Tam keby mohli tak Putinovi, bratom Rotbergovcom, ruským oligarchom by už obyčajní diskutéri všetko dávno znárodnili. Tam každý druhý píše, že treba oligarchov zlikvidovať a majetky vrátiť do rúk štátu. Otvorene, bez strachu z „mŕtvych hrdinov“.

                  To len tu ste posraní napísať, že Babiša obesiť za vlastizradu. O Putinovi som na ruských weboch čítal takýchto viet o ňom, že ho treba zastreliť, obesiť, obesiť s celou vládou, posadiť do basy do smrti aby tam zdochol, úplne na každom webe, kde bola téme o Putinovej vláde a oligarchoch.

                  tento tvoj a proudov opatrnícky prístup sa odborne nazýva „předposranej“

                • proud napsal:

                  „Ak sa bojíte dať na papier aj to, ako vlastne chcete žiť, lebo podla prouda budete „mŕtvi hrdinovia“ len preto, lebo poviete: „ja chcem žiť takto“ – tak máš pravdu, takýmto bojazlivým dobytkom skutočne pohŕdam.“…………..uz zase zacinas? Co porad provokujes a kecas voloviny:-),ja jsem svoje navrhy dal na sklo nejednou,nemuzu za to ze porad places ale nectes co pisu ;-).A ano,ctes dobre,jen navrhy,protoze jak rikas,vsichni se museji rozhodnout co chteji a jak toho chteji dosahnouta vybrat si,proto jen navrhy ktery muze hodit do placu kazdej.

                • proud napsal:

                  „tento tvoj a proudov opatrnícky prístup sa odborne nazýva „předposranej““…………..:-))))))))))))))))))))))),az te zalepej,pokecame si o pristupech,ok? :-))))))))))))))).Mozna ti i kolac za tu snahu bejt mrtvym hrdinou poslu:-)

                • proud napsal:

                  jope,naucil jsem se v zivote mimo jine jednu dobrou vec,neskacu kam nedosahnu a neslibuju co nevim jestli muzu splnit,takze proc bych mel slibovat Babisovi spagat kdyz je to jen priposranej hajzl co dela prachy tak jak mu bylo urceny? Spagat bych hodil tomu kdo mu urcuje co ma delat,na maly rybky se muzu vysrat,krome treba tech co skodej primo a ve velkym,napriklad vychvalovanim ockovani, na ktery navic dosahnu.S Babisem by to bylo neumerny riziko vlastne pro nic.Zmizi Babis a objevi se deset dalsich hladovejch psychicky narusenejch.

                • proud napsal:

                  Navic,vazne si myslis ze budu delat za ovce spinavou praci a debilum kaspara? ;-).Nene,at se naucej prestat bejt ovcema a vzit si svou zem konecne do vlastnich rukou,s tim jim rad pomuzu,ale nebudu to delat za ne!!!

    • jan nowak napsal:

      .. jop a je-tu lidoop – KRTe.. ty ssi měl zustat zaaBanej & byl by Klud..
      Čist TO ce-lý nebudu.. a stříhej.te Piss ..mena goši !

      proud
      o.i..

      • HVzV? napsal:

        KLID BUDEME MIT MON KOMANDATE AŽ POZDĚJI V HROBĚ

        nám tu banány nevadi jsme rychlé a chytré opice a tak na co nám bude autocenzura.
        Staňte se nesmrtelným, nebo napište co hrozi a kdy,stejně to bude furt stejny maras tak co ,nebo nebude? Níčeho nelitujte nebot všichni děláme všechno určitě správně,když píšeme ty dějiny!

  4. Jana napsal:

    Tady mají to samé asi chybně…

    American Jews Against Zionism
    12 hod ·
    96% of World media is owned and control by 6 Jewish companies.

    96 % světových médií vlastní a kontroluje 6 židovských společností.

    https://www.facebook.com/Zionocracy/photos/a.318585191570530.70523.318506794911703/1719526781476357/?type=3

    • proud napsal:

      Treba ne,je hodne zidu co se stavi proti sionu,takovy pak koncej napriklad v koncentracnich taborech,nove ve FEMA lagrech……Nebude to dlouho trvat(relativne) a jestli „nemakneme“,budeme je mit brzo i tady a tak jak „CESI“ pro par jidasskejch stavej bydleni ekoemigrantum(cizi armade),tak si i sami postavej FEMA koncentraky…………ti hvezdni „Slovane“ …….

      • proud napsal:

        A nikdo mi nerikejte ze to tak neni,kdyz se uvolili pro par prolhanejch kecu verit tomu ze jim ockovani pomaha a ne skodi,to stejny o chemoterapii a podobne a jsou schopny si to navzajem propagovat,stejne jako pohlavni promiskuitu!!!

        • proud napsal:

          U me tedy uchylnej dobytek majici ke Slovanum,tem spravnejm,podle toho jak je popisujeme,hodne daleko!

        • proud napsal:

          Nebo jak si mam jinak vysvetlit ze nasi vlastni „Zreci“ zijou prakticky v „ilegalite“ a mlady utikaji do sveta bez planu na navrat i kdyz uz se vratit muzou kdykoliv a stary to tady bez ohledu na ne plundrujou,nebo plundrovat nechavaj,jeste to i propagujou a jine a jine?……

  5. proud napsal:

    https://www.youtube.com/watch?v=oJkxcd1YefA , tohle prichazi a my to nechame zkazit masinerii soldatesky co nam hraje neumele divadlo kazdej den a kazdou minutou,tak jako kazdej rok uz od chvile kdy jsme nechali zlo nadechnout se,od ty doby jsme cilevedome rozdelovany a jsou mezi nami rozpoutavany valky,aby nas nenapadlo ani ze by nas mohlo napadnout se sjednocovat a zarizovat si zivoty po svym,v souladu s prirodou a bez upirani niceho nikomu na zaklade ruzne vytvarenejch dogmat jako je postaveni,bohatstvi,puvod,vzdelani a podobne!

    • proud napsal:

      Tyhle talenty casem zmizej a zastoupej je neumely trubaduri otrokaru za naseho obvyklyho mlceni a kdyz ne primo mlceni pak jen jakyhosi vykecani se a niceho vic!

    • proud napsal:

      Tady mate deti co jeste nechapou zlo penez a rozdelovani se a jejich umelou potrebu,a kdyz ono zlo vymytime a nechame jim jejich jistoty i kdyz dorostou,budou takovejma i v dospelosti a bude jich jen cim dal tim vic a svet podle toho taky bude vypadat!

    • proud napsal:

      „https://www.youtube.com/watch?v=feNMDXXnXFw“…………..tohle je ta zapadni mladez co usiluje o nase zivoty a nastesti,nebo kohokoliv??? Nebo z nich teprv to zlo vytvorime a uz na tom usilovne pracujeme,nebo k tomu mlcime??!

    • proud napsal:

      Ty deti maji uplne jiny starosti,stejne jako nase deti,jen maji ruzny moznosti,kolik talentu a dobra se vubec ani neukaze jen proto,ze tu moznest nema a nikdy ani mit nebude?…….

    • proud napsal:

      Jedna rada………………radujte se s nima a poslete tu radost do sveta.Zaroven aktivne blokujte zlo ktery nechcete jeho nepodporenim v zadnym pripade a zadnym zpusobem!

  6. petr napsal:

    Máne nový rekord.
    Proudova samomluva dosáhla rekordních 10 spříspěvků :-D

    • Vladislav po přestávce napsal:

      A přitom – co nového se člověk dozví, že?:-))))

      Teď jsem si třeba početl o neštovicích. Podle odhadu vědců žilo v Americe před Kolumbem nějakých 30 – 100 miliónů lidí. A z tohoto počtu jich 50-90% zemřelo nikoliv rukou kolonizátorů, ale na neštovice. Imunita indiánů byla téměř nulová, kdo se nakazil, v podstatě zemřel. Indiáni tento patogen neznali, neuměli s ním žít jako Evropané zvyklí na něj tisíce let – prostě měli nulovou šanci.

      Neštovice jsou virová, prudce nakažlivá nemoc, schopná přežívat i týdny např. ve zbytcích strupů v nakažených přikrývkách, přenosná dokonce i vzduchem a to na slušné vzdálenosti.

      Ta nemoc byla zničena teprve v 70.letech a dnes tento virus existuje jen jako vzorek ve dvou laboratořích na světě.

      No a teď si představte, že ty DESÍTKY MILIÓNŮ INDIÁNŮ, se všemi nenávratně ztracenými poznatky, kulturou, hodnotami, prostě vším, šlo zachránit PROOČKOVÁNÍM NĚKOLIKA DESÍTEK TISÍC EVROPANŮ, a tím tuto nemoc vymýtit o několik set let dříve!

      Jinými slovy, tady máte „inteligenci“ Proudů a jimi infikované „alternativy“ v přímém přenosu, Petře.

      • proud napsal:

        „Máne nový rekord.
        Proudova samomluva dosáhla rekordních 10 spříspěvků :-D
        Odpovědět

        Vladislav po přestávce napsal:
        27.6.2018 (10.55)

        A přitom – co nového se člověk dozví, že?:-))))“……………dozvi se mnohem vic nez ze tvejch „radobyucenejch“ picovin kterejma se snazis vykrmovat ovcany,sam jsouce jednim ;-).Copak jsi ty prinesl jako prinos,cos poradil,krome zabijeni se ockovanim a pohlavnima nemocema nepocitaje v to duchovni ujmy takovyho praseciho byti? A cimpak jsi petre prispel ty????? ……….ubozackove:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        • Vladislav po přestávce napsal:

          Když už jsme u té duchovní újmy – zkus se zamyslet nad tím, že ty desítky miliónů mrtvých indiánů, kteří by v případě očkování žili, tě možná „odněkud“ vidí:-(((

          Zasíráš hovnama nejen tuto diskusi, kde jsi pro 80% lidí persona non grata, ale zasíráš i svoji karmu, český Žide jako poleno.

          Tvoje karma mě sice nezajímá, ale existence postaviček tvého typu by měla zajímat admina, myslí-li to i nadále s tímto webem vážně.

          Kdo je tady rád za Prouda? Najde se někdo takový?:-))))

          Tvůj kompletní profil zde:

          https://cs.wikipedia.org/wiki/Lev_Davidovi%C4%8D_Trockij

          Pouze je třeba odečíst násilnou formu u celosvětové revoluce, znalost ruštiny slovem a písmem a cca 50% intelektu, rétorických a organizačních schopností Lva Davidoviče.

          • proud napsal:

            Ne ja………………to tobe chybi sebereflexe,jako nakonec kazdymu siozidovi,ale i obycejnymu hloupymu sobci ! Jak rikam,vul a nedele:-))))))))))))))))))))))

          • .lak napsal:

            To očkování by mělo stejně fatální vliv protože by se imunita prostě nerozvinula nebo leda tak na očekávanou imunitní reakci na hliník a rtuť příčinou alergií a autismu ze setrvalých zánětů mozku či u moderních s nanočásticemi rozřezávající buněčné stěny doživotně. Hmmm odpověděl jste už na to proč v německu dostali příušnice 100% právě jen ti co byli očkovaní když tam někdo infekci zavlekl? No a je to i odpověď proč nesmí neočkované děti do jeslí a školek. Už si ten everegren prohlídněte běžci. https://www.youtube.com/watch?v=iHub0GBvLEI time 23:03

  7. niSas napsal:

    Vědecky uznávané etalóny. Výběr: V Jižní Americe neznali kolo. Megalitické stavby opracovávali dřevěnými pilníčky na nehty. V Africe neznali železo. Pyramidy stavěli pro papaláše z bloků lámaných, ve stovkách kilometrů vzdálených, kamenolomech, měděnými dlátky. Židi utekli z egyptského otroctví a čtyricet let chodili po poušti dokola. Slované žili v zemljankách, pěstovali vysokou trávu, obilí a přivandrovali v šestém století.Atlantída byla, vybuchla a potopila se do doby kamenné. Řím založili Rómulus a Rémus, keré vychovala prsatá vlčice. V Evropě žili Celtae (keltové) a Druidi. Nigdo o tom nic neví, ale ví se to. Demográcie je právo zahodit svůj hlas do urny a spláchnout. Válka je boj za mír, Soudy soudí, léky léčí.. Co je etalón. Eta-lón (éto lón) je základní prvek, uznávané měřítko, matrice, pravidlo chápání. Čím křivější eto lón, tím blbější lidi. Je to porod..

    • Vladislav po přestávce napsal:

      V Severní i Jižní Americe skutečně neznali kolo. Jak opracovávali megality, pyramidy apod. – to zatím nikdo neví, žádný etalon tudíž neexistuje. To další podobně – nejedná se zdaleka vždy o etalon, ale o většinou soudobé vědy preferovaný názor – a to je rozdíl! Takže tě nikdo nebude dusit za to, že budeš tvrdit něco jiného. jen bys to měl mít něčím podložené, něčím jiným než často jen nějakou domněnkou nebo článkem někoho nedohledatelného, na nějakém obskurním plátku.
      Proč to píšu? Protože kopu za Systém? Samá voda – přesně naopak! Kopáním za Systém je totiž právě toto – vydávat kdejakou domněnku, kdejaký plk za stejně hodnotné info, jako když to má někdo aspoň něčím a aspoň zčásti podložené. Proč? Protože když to nebudeš dělat, tak si tě dá Systém k obědu. Jak to udělá? Tak, že když bude třeba pět „alternativních“ pošuků tvrdit, že Slované létali do vesmíru na lodích z březové kůry, tak Systém velice lehce tyto pošuky identifikuje – a zesměšní.
      A když pak přijde někdo se skutečně alternativní pravdou, skutečně demaskující lež Systému – tak si lidi řeknou, aha, zase nějaká alternativa s březovou kůrou – a nikdo tomu neuvěří, i kdyby to tentokrát už byla pravda!
      proto když čtu například tartariu.sk, mám pocit, že některé články tam snad financuje samotný Soroš – jen málo věcí na diskreditaci slovanství může fungovat ještě líp.

      • niSas napsal:

        Bez defenestrace křivých etalonů se blboni z bludiště nigdy nedostanou. Dycky si logicky odvodí správnou cestu bloudění, kerou si na obhajobu vědecky dokážou, a to opakovaně.

        • Vladislav po přestávce napsal:

          A co jsou to ty křivé etalony? Ty je vždycky poznáš? Já ne.
          V něčem má klasická věda pravdu, v něčem se mýlí, v něčem lže, v něčem tápe. Jenom ti daní lidi ví, co z toho kam patří.
          Co může ale udělat každý z nás, je zbavit se fanatismu. Existují mainstreamoví fanatici a existují „alternativní“ fanatici. Oba dva typy využívá Systém jako své sluhy.
          A ani jedni z nich si to neuvědomují.

          • niSas napsal:

            Vědecky podložená „pravidla“ nebo doměnky větci dodržují jako náboženství a gdyž přinde něgdo co to ignoruje a udělá to, řeknou o něm že je blboň. Vědecky problematická témata jsou dycky ta, která by svojí činností vedla k osvobození člověka. Tato témata jsou z těchto důvodů systematicky a důsledně ignorována, dle metody zesměšňování. To už dokázali mnohokrát. Plánované zastarávání, úpadek a blbnutí lidí je tedy cíleně řízené podle vědecké metody. Tento jev není nahodilý a je nezávislý na argumentaci dobrých a špatných větců. I oni jsou řízení „“společenskou poptávkou““. Představa, že něgdo pracuje zadarmo na základním výzkumu celý život bez předchozího na-vedení je naivní.

            • proud napsal:

              Presny ;-)

            • Vladislav po přestávce napsal:

              Promiň, ale to musím vědět líp než ty, pokud se sám jako vědec živím;-)
              To, co říkáš, je totiž pravda jen zčásti a jen v některých oborech. Rozhodně to není žádné pravidlo. Pokud je potřeba výzkumu iniciována například soukromým sektorem, platí firma vědce za výsledek, které pak zavede do své výroby a prodeje – ne za nějaké plánované zastarávání. Žádný vědec nedostane zaplaceno za to, že zavádí „kurvítka“ nebo jinak poškodí kvalitu výrobků firmy. To je prostě nesmysl a navíc totální nelogičnost.
              Pokud jde o obory humanitní, tak samozřejmě existuje určitá „společenská objednávka“, takže kdyby například někdo objevil a dokázal, že na Sibiři byla před 5000 lety civilizace, která létala do kosmu, musel by těžce bojovat a tvrdě dokazovat, že si to nevycucal z prstu.
              Ale zase – PŘI URČITÉ ÚROVNI DŮKAZŮ UŽ NENÍ MOŽNÉ PRAVDU DÁL TUTLAT, AŤ UŽ BY BYLA JAKÁKOLIV. Příkladem je DDT, aspartam, umělá sladidla, fruktózový sirup, GMO potraviny a mnoho dalších. Vědec, který jde „proti proudu“, je nejdřív zesměšněný, ale když shromáždí mraky důkazů, chopí se toho právníci, začne se o to zajímat konkurence, která používá třeba jiné látky, jiné země, prostě pro firmu je už neudržitelné tutlat pravdu, takže musí něco udělat.
              V USA je dnes třeba naprosto běžné, že na potravinách najdeš informaci, že nejsou GMO původu, že obsahují nebo neobsahují umělá sladidla, že obsahují tolik a tolik fruktózy – prostě je to tam, navzdory tomu, že příslušné lobby bojovaly roky za to, aby jim nikdo neviděl pod prsty.

              Takže bohužel ne – není to zdaleka bezvýchodný a beznadějný boj, jak tak rád prezentuješ. Beznadějné je to možná jen pro nějakého osla neschopného vidět jinak než černá – bílá, hledajícího ve všem spiknutí mocných a předem si jistého, že všechno je špatně. Pravda je ale podstatně složitější, jak jsem ti ukázal už na příkladu očkování.

              Je třeba jít po KONKRÉTNÍCH PŘÍPADECH, shromažďovat TVRDÁ DATA typu analýz složení, výskytu, upozorňovat na ně příslušné orgány, v případě neúspěchu medializovat, kontaktovat právníky – a ony se ty věci pohnou.

              Jenže – a to je kámen úrazu! – komu z „alternativy“ by se něco takového doopravdy chtělo, že? Vždyť ono je o tolik pohodlnější pindat stylem toto ano, toto ne, toto je čisté zlo, toto je dobro. Nemusíš k tomu mít ani žádné vědomosti z daného oboru, vždyť když o tom nic nevím, jsem s úsudkem hotový okamžitě, no ne?

              Míň generalizuj – stejně to děláš jen ze své samolibosti, soudě podle tvého výraziva, s nímž se těžkopádně snažíš o jakousi povrchní image. Tyto věci nejsou černé ani bílé a SKUTEČNÁ MANIPULACE SYSTÉMEM není tak průhledně jednoduchá, jak některé pitomoučké mozky prezentují – protože nic složitějšího nejsou s to pochopit.

              • proud napsal:

                „Pokud je potřeba výzkumu iniciována například soukromým sektorem, platí firma vědce za výsledek, které pak zavede do své výroby a prodeje – ne za nějaké plánované zastarávání. Žádný vědec nedostane zaplaceno za to, že zavádí „kurvítka“ nebo jinak poškodí kvalitu výrobků firmy. To je prostě nesmysl a navíc totální nelogičnost.“……………“boze“ ten je blbej,a vedec k tomu:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))).Otazka vzdycky zni,proc??! A kdo zaplati vic?!.Ty si klidne badej,ale vyhlasis co ti bude nadiktovany,paklize na tom bude zalezet,protoze ty ses milej vedce jen nastroj,hajzl na hrani a na srani mocnejch,jinak se milanku nenazeres a pujdes se zivit rukama,cehoz nejsi schopnej,kokote!!! :-)))))))))))))))))))

                • Vladislav po přestávce napsal:

                  Milý židovský zmrde: – jak jsem psal, ovládám x manuálních činností, takže rukama bych se uživil, ty bys ovšem studovat a tedy živit se hlavou nemohl, poněvadž na to nemáš, což je myslím všem tady dostatečně zřejmé.

                  Na vyučení se řemeslu stačí tři roky, na vystudování přírodovědné VŠ je třeba nejmíň 9 let.

                  Vymýšlíš si a lžeš, ve věcech, o kterých víš TOTÁLNÍ NIC.
                  Jsi největší parchant na tomto webu, zamindrákovaný impotentní židovský kokot, alkoholik a příživník, parazit každým coulem, který nikdy nic nedokázal, jen okrádat druhé, nebo aspoň stát.
                  Má tě plné zuby už i admin, otázka je, cos mu ve skutečnosti držel a čím ho držíš pod krkem teď, protože parchanty tvého typu na 99% jakýchkoliv diskusních webů administrátoři nesnesou.

              • Vladislav po přestávce napsal:

                A uvedu ti k tomu jeden příklad – své oblíbené očkování.
                O tom, že neštovice, ale i spalničky a další evropské nemoci zlikvidovaly milióny indiánů, z nichž mnozí ani nezahlédli bělocha, co je přinesl, že ti indiáni by žili, existovat očkování, a že veškerá léčba, hygiena apod. je totálně O NIČEM, pokud jsi indián a neměl sis jak vypěstovat imunitu na neštovice, když se s nimi ani tvůj stokrát pra-předek nesetkal, jsem už psal.

                Ale teď si představ, že někdo někde v Americe odkryje nějaké dejme tomu hroby indiánů, co umřeli na neštovice, z 18. století, zavalené sesuvem někde v Tennessee, Alabamě nebo kdekoliv, kde tam hodně prší. V těch hrobech bude se slušnou pravděpodobností virus neštovic ještě v aktivním stavu.

                No a teď se tím nakazí lidi. Dnes nemá skoro žádnou imunitu na neštovice už ani běloch – jeho rod se s tím už 300 let nesetkal. No a u moci budou Proudi nebo podobná židovská „alternativní“ pakáž, která rozhodne, že očkování je hnus a jako takové bude tedy zákonem zakázáno – což je přesně cílem „alternativy“.

                Chytneš ty neštovice kdekoliv – při přecházení ulice a míjení se s druhými lidmi na přechodu, na benzínce, v obchodě – nebudeš se muset nikoho ani dotknout, to ti garantuju.

                V krátké době onemocní tisíce, možná desítky tisíc lidí – a velká část jich taky umře, protože atb na virové nemoci neúčinkují, takže si můžeš akorát srážet horečku a natírat pupínky mastičkou.

                CO PAK UDĚLÁTE? VEZMETE NA SEBE ZODPOVĚDNOST ZA TU EPIDEMII, ZA TY MRTVÉ?

                Kdo/co bude tou epidemií jinak vinen, bylo-li zakázáno / zrušeno očkování?

                Víš, milý Sasíne, proč můžete kolikrát psát takové totální hovadiny? Protože nenesete ZA NIC ODPOVĚDNOST.
                Děláš někde manuální práci, nemáš vzdělání, nerozumíš odborným věcem, a co tvé obzory přesahuje a nelíbí se ti, to označíš za vědomosti „blboňů“. Pro tebe hotové, vyřízené.

                Jenže jiní lidi zodpovědnost mají a ty znalosti taky. Jestli ti to tedy vadí, pak s tím něco udělej – ale bez doplnění kvalifikace, abys začal řadě těch věcí konečně rozumět, to asi nedáš. Jinak jsi v pozici dítěte, kterého učitel učí psát, a ono kritizuje fakt, že písmeno A by se mělo psát jinak.
                Prostě – seznej své možnosti, a pokud se ti to nelíbí, změň svůj stav. Lepší rada neexistuje.

  8. Vladislav po přestávce napsal:

    Jaká imunita proboha – u indiánů, co se nikdy nikde nesetkali s neštovicemi????
    Jak si ji měli asi vypěstovat? Na čem??
    Vždyť umírali všichni, stejně, staří, mladí, muži, ženy, silní, slabí, prostě všichni!!!
    Protože to byli indiáni!
    Autismus vlivem očkování je blud – už stokrát vyvrácený!!! Doba, kdy se u člověka nejčastěji objeví autismus, se kryje s dobou příslušného očkování, to je celé! Vaše logika jak noha je typu valašského přísloví „hice sú ze slámy“. Proč? – Tož protože dycky, dyž je sláma, tak sú ty najvětší hice!“
    Video, které jste uvedla, je stokrát vyvrácený výmysl.
    Hliník ve vakcínách může být škodlivý, stejně tak zeslabený infekt tam – no, asi vám unikl princip očkování, že? Rtuť je i v pitné vodě, představte si! To jste na biosféraklubu.info ještě neprobírali:-)

    Kde jsou ty žaloby na farmaceutické firmy??? No? Na co čekáte, když je situace podle vás tak jasná? Tak kdepak je zakopaný pes, co? Že by jste k tomu nedostali „alternativní“ notičky, copak?

    Pro mě za mě, se neočkujete vy ani vaše děti proti ničemu, když vám tak vadí pár alergických reakcí a zeslabených průběhů nemocí, vůči nimž je očkováno – ale odtáhněte s celou vaší žido-alternativní sektou co nejdál od normálních lidí, aby až vás začnou zase kosit záškrty, neštovice, cholera, obrna, jste nenakazili mě ani moji rodinu.

    Díky za pochopení!

    • Petr C napsal:

      Vladislave, vyvratit se to musi a zakazdou cenu.
      http://www.ageofautism.com/2018/06/top-italian-scientist-assaulted-and-threatened-over-vaccines-a-letter-from-stefano-montanari.html#more
      Ono ockovani a celkove pharma byznys to je neco. Udrzet na zivu, prozatim jo. Ale uzdravit? Prece se nepripravi o penize.
      To ze za vetsinou propagovani a obchodovani s ockovanim stoji zidi mi nejak nesedi s vyhanenim zido-alternativy. Ja radsi odtahnul, zrekl se detskych pridavku ale decko jsem ockovat nedal. Beru ze je normalni nechlastat, nedrogovat, nekourit a nepichat zadne chemicka svinstva do tela.
      Dalsi je to proc se bojite nakazeni sve rodiny, kdyz je spravne ockovana. Proc jste ji tedy nechal ockovat?

      • Vladislav po přestávce napsal:

        Petře, očkováni se stalo byznysem, lékaři skutecne léčí, aby léčili a nikoliv vylecili a tim přišli o zdroj přijmu, souhlasím s tim vším. Ono dneska je byznysem uz i tzv. alternativa a v podstatě cokoliv, co ovládli Zide. Jak pisu jinde, lidé typu Korala muzou byt sebevetsi nadšenci a myslet to sebelip, ale pokud je nějaký Žid, jemuž se kdysi neuvažene zadluzili nebo řekli o sobe klicove a zneuzitelne informace, drzi timto v hrsti, jsou paralyzovani.
        A oni to vi a přiznat to nemůžou – proto mlčí:-(
        Mou profesi i založením je jít ve věcech do hloubky a az pak hledat souvislosti. Proto nerad mluvím o komplexních problémech, včetně očkováni, generalizujicim způsobem – to je pristuo totálních laiků, manipulátoru či hochštapleru. Na vaši v podstatě otázku muzu rict ale jedno.
        Fatální nemoci typu neštovic, zaskrtu bylo a je treba totálně zlikvidovat, vymytit. Nestaci si rict: – no však co, at si někde kolují v uzavřených populacích, sem se to nedostane, vždyť jsme navic všichni očkováni, tak co.
        Jednak nikdy nebudou očkováni všichni. A hlavně – dokud ta bakterie, virus, budou někde přítomné, budou moct mutovat, a pak se muze stát, ze nez vynalezneme sérum na zmutovanou verzi, budou zase umírat další lidé – treba i desítky tisic.
        Princip očkováni neni spatny, Petře. Špatní jsou ti, co ho zneuzili pro své zisky – či v pripade zlého záměru pro neco jeste horšího.

        • petr napsal:

          Ale že vám ty souvislosti docela unikají.
          Nebezpečné choroby byly vymýceny díky socialistické zdravotní péči a kvalitním potravinám s vitamíny pro každého. S vakcinací to téměř nesouvisí.
          Naopak se zapomenuté choroby vrací díky importu chudoby z afriky.

          Farmaceutické koncerny mají houfy drahých právníků. Proti nim nemá český žebrák kterému ochrnulo dítě po hexavakcíně dr.mengeleho, žádnou šanci.

          Jako třešničku na dortu uvedu novinku, že odškodné za ochrnuté děti po hexavakcínách (na kterých vydělali miliardy) bude PLATIT STÁT, tedy MY VŠICHNI !

          • Vladislav po přestávce napsal:

            Ne? Takže podle Vás stačí jako ochrana proti neštovicím vitamíny a kvalitní potraviny?
            To byste měl asi vysvětlit těm desítkám miliónů zdravých, silných a spokojených indiánů, co jim podlehly.
            Nebo v čistotě žijícím, přejedeným evropským boháčům, co umírali na choleru stejně, jako chudí špinaví bezzemci v podzámčí.

            • Petr C napsal:

              S tema indianama to bylo vyvolano zamerne. A to jejich zdravi, vyziva hygiena jim v tom jen pomohla. Bili to prestali bez problemu.
              Co se tyce hygieny bohacu v dobe cholery, to snad nemyslite vazne.
              Ano spravna hygiena (ne prehnana ta skodi imunite), dodrzovani spravne vyzivy hodne pomohlo v boji proti temto nemocem.

          • proud napsal:

            Velmi dobre!!! Vysvetlovat co a jak tobe tusim nemusim a „Blada“ je tak blbej,ze by to stejne nepobral……….spis zaplacenej.

          • proud napsal:

            Vsimni si argumentu bezzemek-bohac :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))).Oba zijici nezdrave,jeden proto ze na zdravi nema,druhej proto,ze si doprava.On je totiz celkem bordel v tom co je to zdravej zpusob zivota a co je to dobra imunita.Prave proto ze se mezi lidi cpou hovada co to priklanej jednou tam,podruhy tam,ale vlastne jak je to spravne nereknou,odbornici teprve ne,protoze nevedomost mass je zdroj jejich bezpracnejch prijmu.Takze vemkoncem je pravda takova ze kdo se opravdu hodne zajima,ma jakejs takejs obrazek,ale presto nemuze rict,kdyz ma bejt uplne uprimnej,ze to je to uplne ono.V dnesni dobe je tech pruseru vsude kolem nas,at jde o jidlo,vodu i prostredi tolik,ze je nutny likvidovat nasledky,protoze na priciny se bohuzel nedosahne,zatim.Ty zmizej az s penezma a moci jednotlivcu nad vetsinama.

            • Vladislav po přestávce napsal:

              Krása. Typické umění Žida – mnoha slovy nerict v podstate vůbec nic:-))))
              Ty musis mit na toho admina opravdu informace, které by vydaly na scénář k úspěšnému psychothrilleru, ze Sasina a další kdysi za zlomkove projevy banoval, ale ty tu smis dal nerušeně královat.
              No uvidime, pravda se uz brzo ukaze.

              • proud napsal:

                Ukaze,na to vem jed! Jinak si vsimni,ze ti nepisu treba :“Vyliz mi prdel“,ty kazateli,protoze uchyl jako ty je schopnej se na to tesit.K tomu ockovani,pablbe,i kdyby v nem nebyla rtut,olovo,hlinik a podobne,byl by to stejne nebezpecnej hnus!A co me sere nejvic,ze to moc dobre ty zkurvysynu vis a presto to dal cpes ostatnim,takze………..ano,ukaze se!

                • Vladislav po přestávce napsal:

                  Ano, vím, co je očkováni, na to vem jed.
                  Takze umím rozlišit mezi byznysem farmaceutických firem, s veškerým možným jejich sizenim vakcín apod., a ockovanim jako takovým, principem, díky kterému byly zachráněne miliony životu.
                  Kdybys neukoncil své vzdělaní zakladkou, věděl bys, ze očkováni je zeslabeny infekt, tedy neco, co bohuzel v některých případech muze mit i negativni následky. Prilis silná očkovací vakcina muze u slabších jedinců dokonce tu nemoc vyvolat.
                  Je to boj světla proti tmě, poznatků proti slepe víře.

              • proud napsal:

                Ockovani totiz neni jen o penezich,je to zaroven zbran hromadnyho niceni.Ovsem placeny siointeligenti,spis jen jejich ubohy poskoci, delaj ze to nevedi!

                • Vladislav po přestávce napsal:

                  To psali kde? Na biosferaklubu? Dvtr? Tartaria.sk? Nebo to mas přímo od krajanu, z letáku “Redukce gojimske populace včera, dnes a zitra”? To by me zajímalo:-))))

                • proud napsal:

                  A ty ze ses „ucenej“? :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

                • Petr C napsal:

                  Sam jste Vladislave napsal ze vakcina muze dokonce u nekterych jedincu vyvolat nemoc. Ano, protoze kazdy clovek je jiny. A ockuje se celo plosne. Nekterym pomuze, nekterym ne. Proto nemate pravo nutit lidi k ockovani. Nemoci byly a budou. Je to pravdepodobne dano prirodou k udrzeni rovnovahy. A cim vic budeme tento kolobeh potlacovat, tim vic se to lidstvu v budocnosti vymsti.

                • proud napsal:

                  Ja rikam Peto,ze diky za nemoci,potlacis je a budou probihat skryte,nebo se morfnou do neceho jinyho,tak ci tak dalsi pruser na kterej se teprve bude muset neco najit,a stejne se najde zase jen na potlaceni nasledku,ale vylecit se bude muset telo samo tak jak to bylo,je a bude! Diky za nemoci proto,ze tim ze se dostavej,daji nam vedet ze je neco spatne a je potreba neco napravit,zmenit,a tomu je potreba se naucit,ne do sebe sypat chemicky svinstva a jeste vypravet ostatnim jak je to skvela vec.

            • niSas napsal:

              Stále stejnej potvrzenej vzorec šílenců. Vydělávat, česky to je okrádat postižené z následků a příčiny zamlžovat, alternovat, vyvolávat duchy a blboňům pak nezbude než to celé zacálovat drakonickými či neuvěřitelnými náklady táhnoucí se generacemi a gdyž už to vypadá, že jsou z teho venku, šup a je tu novej bordel nový potíž, nové ničení a jede se znova. Pravzorec šmejdů je v institucionalizaci hodných a zlých šmejdů. Hodnej policajt a zlej policajt. Hodnej bankster a zlej bankster. Hodnej lahvičkář a zlej lahvičkář. Speciálně lahvičkáři mají ve svých bankách všechny svoje geniálně stvořené nemoce a anti nemoce. Hodnej papaláš a zlej papaláš. Hodnej Jidáš a zlej Jidáš. Všechno to je naházené do jednoho hrnca, gde nigdo nemá podíl, jen šmejdi. A v tom pokuřincovaném hrncu je zapíchnutej žebřík. po kterém se na čerstvej vzduch všichni musej sápat nahoru, hlava nehlava a gdyž se přes vostatní sápe hore, musí platit, a gdyž nechce, nemá nebo mu cestou něgdo jinej všechno ukradl, cvrnknou do něj a padá a padá a padá. Tak tyto společenské hry tady frčí už pěkně dlouho.

          • Vladislav po přestávce napsal:

            Bohuzel v tomto unikají spis Vam, Petře.
            Boj proti očkováni – jakozto principu, ne byznysu farmaceutických firem – je klasicky fake, jedna z veci, kterou se Systému podařilo dostat do jim řízené části alternativy.
            Kdyby šlo o skutečný boj proti skodlivemu očkováni, tak uz by se davno dělaly analýzy problematických vakcín, padaly by žaloby, atd.
            Místo toho se veškerá diskuse scvrkla na očkováni ano – očkováni ne, a stala předmětem viry, nikoliv faktu, na obou stranách.
            Tyto znaky maji všechny chazarske “alternativni” projekty tohoto typu.
            Proč?
            Protoze na jedné straně x milionu jakoze “osvicenych” lidi odvrhne očkováni – dobre.
            Na druhe straně sem přijde x jiných milionu migrantu odněkud z Afriky, samozřejme nenaockovanych.
            Co pak asi nastane? Přejete si, aby Vase dítě umřelo na zaskrt, jako kdysi bracha jeho prababicky? Ja teda ne.
            S tim prave System počítá – jde na to z obou stran.
            A “alternativa” mu to žere i s navijakem.
            Depopulace bílých, to je, oč tu běží. Nova rasa dle Kalergiho nebo jak se píše, nebudu to teď hledat.
            Kde je hormonalni antikoncepce, neplodnost žen, posouvání veku zakládání rodiny?
            Nikde, “alternativa” je neresi, protoze tyto problémy slouží stejnému depopulacnimu cili jako tažení proti očkováni.
            Nechávate se napálit Židem – zase.
            A bavme se prosím v rovině věcných argumentu, ne viry. Vira je jejich, naši zbraní je nebo by mělo byt vedeni.

            • Petr C napsal:

              Ale zadne analyzy vakcin by se nedelaly. A nebo ti kteri by je udelali by daleko nedosli. Nedelejte si zadne iluze o nejake spravedlivosti. O skodlivosti vakcin jsem se docetl uz pred triceti lety, kdy dnesni alternativa jeste neexistovala. Vsechny casopisy co o tom psaly byly vzapeti zkoupeny tema spravnyma.
              Zaloby samozdrejme padaji, nektere dokonce zvitezi. A to ze to neni na prednich stranach novin, tak samo jak demonstrace (jak Jste sam podotkl jinde).
              To ze se k nam hrnou (u nas je to s emigraci stejne) zastupy negru a jim blizkych je rizeno stejnou lobby jak ockovani. Navic v Africe se ockuje o stosest.
              Ano zde se jedna o depopulaci a to nejenom bilych. A znova, kdo za tim stoji? Proc by zrovna ockovani dnesniho stylu melo byt vyjimkou?
              Mate pravdu co se tyce hormonalni antikoncepce je svinstvo. Neplodnost zen, posouvani veku rodiny, za tim vsim stoji jedni a ti sami. Ovsem hlavne za to muzou lide kteri na to vse pristupuji.
              Nevim jestli ja se nechavam napalit zidem, ale prozatim mam celkem stastny zivot a zdrave decka. Dokonce jako rodina drzime pri sobe a to i v dobach kdy se zrovna nedarilo.

              • Vladislav po přestávce napsal:

                Ne, nemáte pravdu. Jedna věc je přečíst si nějaký článek napsaný ve stylu „jedna paní povídala“, druhá věc jsou tvrdá fakta, na základě kterých můžete podávat žaloby apod.
                Kauzy typu azbest, těžké kovy v aditivech do plastů, DDT nebo hormonální antikoncepce ze 70.let začaly totiž úplně stejně. Pár desítek poškozených „obyčejných lidí“, tedy nedisponujících vlivem ani finančními prostředky, a proti nim obří koncern mající chapadla všude možně.
                No a vidíte, DDT je dnes zakázané, pokud narazíte ve stabilizátoru do plastů na olovo a firma se deklarovala jako „lead-free“ (což je dnes už nepovinně povinné), tak má firma obrovské problémy?
                Proč?
                Protože když se takových spotřebitelů dají dohromady desítky či stovky, tak už na toho dobrého právníka prostředky seženou, netvrďte, že ne.
                Jak je tedy možné, že se nedali dohromady v případě očkování?
                Inu tak, že prostě NEMAJÍ NIC OPRAVDU SPOLEHLIVÉHO V RUCE, takže prostě média (i naprosto solidní) od toho dávají ruce pryč, právníci si to po prověření faktů rozmyslí a ti samotní iniciátoři nakonec ani neví, co doopravdy chtěli dosáhnout.
                Klasická je v tomto směru blamáž s tím, že vakcíny údajně vyvolávají autismus. Pár fanatiků to tvrdilo tak dlouho, dokud se nezjistilo, že je v tom jenom časová spojitost – vznik autismu u člověka se časově většinou kryje s příslušným očkováním – to je bohužel celé:-(

                Očkování je aplikace zeslabeného infektu, což by měl vědět každý. Proto se stává, že u oslabených jedinců je očkování zdrojem nákazy – prostě jsou tak slabí, že je na ně vakcína příliš silná a způsobí tedy nemoc, proti které by měla očkovat! Popřípadě vedlejší následky z nemoci plynoucí. To je většinový mechanismus.

                Říkám – je to všechno na vodě. Očkování je byznys – souhlasím. Některé vakcíny se pravděpodobně šidí – souhlasím. Někdo do některých vakcín může záměrně přidávat svinstva – i s tím souhlasím. Ale dokud se neudělají přesné testy poskytující tvrdá fakta, tak je to prostě k ničemu. A proč ta tvrdá a jednoznačná fakta ohledně škodlivosti očkování jako takového nejsou k dispozici?
                No prostě proto, že taková jednoznačná fakta, tedy něco, na základě čeho by se dalo postupovat stejně, jako třeba u toho DDT, PROSTĚ NEEXISTUJÍ.

              • proud napsal:

                Presne tak,Peto,a zes nacal tu antikoncepci,nevim jestli se to k tobe doneslo,ale Japonci vynalezli alternativu,slo o antikoncepcni pilulku pro chlapa,bez vedlejsich ucinku,zadna hruza hormonalni,proste to zabilo spermie,brala se pred stykem.Vyjelo to jako trhak a pak nastalo ticho,ktery je do dneska,tak to funguje.A to uz je opravdu hodne let zpatky.

                • Petr C napsal:

                  Kdo nechce decka, at neprca a nebo vcas vytahne no a kdyz se nepodari bude nas proste vic. Ja bych manzelce zadnou antikoncepci nedovolil a sam take neminim brat nejake svinstva. Nevime co to udela s telem v pozdejsi dobe.

                • proud napsal:

                  S tim za sebe nesouhlasim,ale je to tvuj nazor kterej vztahujes na sebe,tak budiz :-).Ja proti antikoncepci nejsem,ale rozhodne za jinejch nez soucasnejch podminek,muj nazor je ze antikoncepce ma delat vylucne to k cemu je urcena a nic jinyho,natoz jakykoliv zdravotni skody,nemam tedy nic proti ty japonsky,co ji „zazdili“ a vsadim se ze vynalezce,ani vyrobce to ze svy vule neudelali.

                • proud napsal:

                  Peto,myslim si ze antikoncepce pomaha svobodnymu rozhodnuti se a je i nastrojem jisty zodpovednosti k moznymu diteti i matce.Rict nekomu „nemrdej“ mi prijde dost neferovy.Ale hodne me stve ze je zneuzita k jinejm cilum nez k jakymu je urcena,jako ostatne hodne „leku“(pojem lek je hodne zavadejici),jak ne vsechny.

                • Petr C napsal:

                  Proude, to je vec nazoru. Ja si uz davam pozor pres dvacet roku. Manzelka zadna svinstva nebere, ja take ne. Na prezervativy kaslu. Proste vemu zodpovednost na sebe a vytahnu o vterinu driv. Mozna existuje neco jak pilulka pro muze, ale ja spis spoleham na sebe. Nebudu riskovat ze mi nekdo tu pilulku za vitamin.

                • Petr C napsal:

                  Mi to ferove prijde. Bila rasa je na vyhynuti, navic jak ctu statistiky tak se jim ani toho mrdu moc nechce. Kdyz do toho zapocitate ruznou antikoncepci, tak se neni ani co divit ze nas je cim dal tim min.

                • proud napsal:

                  Vsak se taky nehadam Peto,ridis se tim sam,nikomu to necpes a rovnou to i napises,pohoda.Taky mam nacteno(nevyzkouseno),ze existujou tak zvany plodny dny kdy je potreba davat pozor a ze je to stejne spolehlivy jako hormonalni antikoncepce.Za sebe tomu neverim,ale nemuzu rict ze je to blbost,znam lidi kterejm to tak bezvadne slape,tuky tuk.Muj nazor je jeste rozsirenej o to,ze v tom velkou roli hraje prave laska,bud ta zena s tebou to dite chce,nebo se tomu prinejmensim nebrani,nebo ho nechce,to dela taky hodne.

                • proud napsal:

                  Peto,ono by se spouste lidem chtelo,ale jsou zodpovedni.Znam takovy co by chteli hodne deti ale nedokazali by jim dat co potrebujou,pak takovy co rikaj ze kdyz dite,tak svoje,ale ne ze udelam hajzlum otroka a oni mi jeste budou ridit vychovu,pripadne mi hrozej sebranim myho ditete!To vsechno je pochopitelne rizeny a umyslny,nahody neexistujou.Proto ma vic deti obecne jen ten kdo se upise systemu za prachy,takze vytvari dalsi pravdepodobny skodice,nebo ten kdo naopak na system sere a to je prave spis veci primitivu,proto se tak mnozej a system dela tu chybu ze je potom zivi i s detma.Muj nazor je ze skodit jim nema,ale podporovat je taky ne.Ovsem ve vsem je zamer a umysl,tak se na to podle toho taky divam.

                • proud napsal:

                  A dokolecka dokola se znovu dostavam k jednotlivci,protoze kdyz mu umoznim obecny vzdelani a dam podminky,jistoty,pak se zmeni i jeho postoj ke spouste veci.Pak ani africky (divosi) nebudou touzit po hromadach deti bez ladu a skladu a zacnou si zivot a rodinu „planovat“.Casem dokonce tak, ze i „globalne“(globalne samozrejme jinak nez to chteji elity),tedy s ohledem na ostatni narody a prirodu,coz je zatim sci-fi,ale to byl svyho casu i Jules Verne,ze ano:-)

                • Petr C napsal:

                  Proude, skoro vsichni moji kamaradi se zenili proto ze jim ukaplo. Pokud by se antikoncepce, neplodne dny, a nejake pilulky propagovaly uz tehdy melo by Ceskoslovensko asi polovinu obyvatel. A navic pokud tomu mensimu ja vysvetloval at pocka na neplodne dny, asi by mne v tech dnech zradil.

                • Petr C napsal:

                  Proude, my se rozhodli ze budeme mit decko, v dobe kdy jsme nemeli nic. A udelali jsme dobre. Pokud bych mel planovat decka na dobu az budu zajisteny, tez by jsme mohli skoncit bezdetni. Ono to decko zas tak moc nepotrebuje.

                • niSas napsal:

                  Dítě stojí miliony s úrokama bez záručního listu a bílý člověk pod bičem otrokáře na to už nemá. To je prosté vysvětlení. Ostatní řeči jsou pouhé vědecky okecané problémy, inteligentně vymyšlené šmejdy a vysokoškolsky degenerovanými podržtaškami, , ze kterých má býti navařenej vejvar pro malou bandu psychopatů a jejich věrných sociopatů, keří strkají svůj rypák do všeho a nic jim není v zájmu ujařmení dost. Nigdo normální v Jevropě nepotřebuje dovážet zahraniční „pracovníky“ aby jim pomáhali vyrábět. Chtějí jen aby je šmejdi toik neodrbávali a proto přirozeně se svými zájmy nespolupracují jako blázni, páč mají více rozumu než psychouši. Ale ti psychouši nedají pokoj dokud nebudou viset, páč gdyž lidi nespolupracují jako blázni, tak voni za falešné bankocetle dovážejí blázny z Cizína. A má to fantastické kon-tury. Ti šmejdi klidně bez mrknutí oka zavedou jakoukoliv torturu proti původním obyvatelům, keří je nigdy k ničemu nepotřebovali, a dokonce ti šmejdi převedli téma na výměnu obyvatelstva a je to už tak šílené, že lidi tomu stále nevěří. Lidi nevěří, že může být něgdo tak praštěnej, že by si něco takového s pomocí institucí a banksterů dovolil. No prostě jako myši, co v zimě natahují krk na mrkev a přez žiletku nad ní kroutí hlavou. A stále dokola mluví o tom, že nevěří, že by ti nejchytřejší a nejstudovanější psychopati, keré si navíc smějí ostentativně ke svým gilotínám volit, by měli s něma takové úmysly.

                • houbeer napsal:

                  to jsi teda ,,vyperlil“ volovinu.myslim,ze by jsi se k detem,rodine nemel moc vyjadrovat.jednoznacne mas velke ,,mezery“.peta ti odpovedel pekne selsky ze sve zk.js bych tsky pridal,ale zatim nechsm na tobe,aby jsi popremyslel znovu o tvem textu….

                • houbeer napsal:

                  kurna,to bylo pro prouda.a kam bys zaradil me pri tom tvem rozdelovani na duvody ,,mnozeni se“? jsem blb ci plodim jako otrok systemu ci co? hahah asi nejlepsi bude vymrit,vzit ,,zodpovednost“ a doslouzit,v prach se obratit,hlavne ze za zivota svoje ego jsme si pohonili….

                • proud napsal:

                  :-))))))))))))))),houbeere,nemam ocem premejslet,deti jsou z baraku a taky jsem si to prosel,vim tedy o cem to je,byly mi motorem,abych se postaral,jenze to neni zadny musim,natriskat si deti a doufat ze budou tim motorem,co kdyz nebudou a privedl jsem na svet tvory ktery tim udelam nestastny a oni se pak svetu budou mstit? To je o zodpovednosti a ne o blbejch kecech o vejmluvach proc mam „ptaka vola“!!! Sasin to napsal hned od zacatku velice presne,zadny pokrytectvi! Ja se nebojim priznat ze syna jsem mel jako mladej a blbej,navic jsme ho chteli,tedy zadny „uklouznuti“,vsechno znaky mladicky pitomosti i kdyz s velkou laskou, a pak mi dalo dost prace dostat se do stavu kdy jsem se naucil rodinu zajistovat,dneska uz bych tu mladickou BLBOST nemel a tu chybu neudelal,nejdriv bych se postaral a pak privedl decko do peknyho prostredi,tecka!

                • proud napsal:

                  Ne houbeere,vymrit samozrejme neni reseni,reseni je stat se osobne zodpovednejma a naucit se delat si podminky,nikoliv nechavat zmrdy aby nam je delali oni!

                • proud napsal:

                  Podivej se na Bladu,je ti zarnym prikladem,ten by te vykastroval a poslal do pracovniho tabora,nemas vzdelani,neseres horem dolem systemu,nehodlas nechat ockovat,nemas narok,jen zit z ruky do huby.To vsechno a mnoho jinyho,krome podrazeni Slovansky myslenky kdy se zaroven jakoze Slovan stavi, a propagaci systemu, tady z nej za tu dobu co se „hrdinne“ schovava za zensky sukne a praskani policii,vypadlo.Pritom ostatni uci bejt nemoralni a obskocit co neskoci do vody a nevyleze na strom,typicky talmudovsky chovani.pro srovnani pridavam malej vynatek co se tejka „gojimu“ a vztahu k nim: Proč jsou židé pronásledováni pro své náboženství?
                  talmud – opravdový základ židovské víry

                  Stejně jako vy, jsem kdysi věřil, že základní rozdíl mezi židy a křesťany je v tom, že židé věří ve Starý Zákon a křesťané v Nový zákon. Pravda je to, že jejich “ opravdová bible “ je Talmud. Židovská kniha Mitzbeach vyhlašuje: Neexistuje nic vyššího, než Svatý Talmud. Přestože židé vyhlašují svou oddanost Starému zákonu, opravdový základ židovské víry není Starý Zákon jako takový, ani Pentateuch, ale talmud. Existuje několik větví židovství – ortodoxní, reformovaní, liberální, konzervativní, sefardité, aškenázy, sionisté, atd., ale ti všichni používají talmud ve svých synagogách, tak jako všechny odlišné větve křesťanů používají tu samou bibli. Talmud se skládá z 63 knih v 524 kapitolách a je často tištěn v 18 velkých svazcích. Byl sepsán rabíny mezi roky 200 n.l. – 500 n.l. Obsahuje hlavně všechny židovské zákony ve vztazích mezi sebou a také ve vztazích židů vůči nežidům. Osm katolických papežů odsoudilo talmud. Martin Luther, zakladatel protestantského vyznání, ho přikazoval spálit. Papež Klement VIII vyhlásil: „Hříšné talmudistické, kabalistické a ostatní čarodějnické knihy židů jsou tímto zcela odsouzeny a musí vždy zůstat odsouzeny a zakázány a tento zákon musí být stále dodržován.“ Talmud obsahuje, že pouze židé jsou pravé lidské bytosti a nežidé jsou „gojímové“ (to znamená dobytek, nebo zvířata). Následují šokující, ale přesné citáty z různých knih talmudu.

                  1. Sanhedrin 59a: „Zavraždit gojíma je jako zabít divoké zvíře.“

                  2. Abodah Zara 26b: „Nejlepší z nežidů musí být zabiti.“

                  3. Sanhedrin 59a: „Gój, který strká nos do Zákona (talmud) je vinen smrtí.“

                  4. Kniha Davidova 37 : „Sdělit gójovi cokoli ohledně našich náboženských vztahů se rovná zabití všech židů, protože kdyby gój věděl co o něm učíme, chtěl by nás otevřeně zabít.“

                  5. Kniha Davidova 37: „Pokud je žid povolán aby vysvětlil nějakou část rabínských knih, má dát pouze falešné vysvětlení. Kdokoli nedodrží tento příkaz bude zabit.

                  6. Yebhamoth 11b: „Pohlavní styk s malou holčičkou je dovolený, pokud jsou jí aspoň 3 roky.“

                  7. Schabouth Hag. 6d: „Žid může přísahat falešně, pokud při tom použije úskočných formulací.“

                  8. Hilkkoth Akum X1: „Nezachraňuj gojíma v nebezpečí smrti.“

                  9. Hilkkoth Akum X1: „S gojímem neměj slitování.“

                  10. Choschen Hamm 388,15:“Pokud se prokáže, že někdo dal peníze Israelitů gojímům, musí být nalezen po rozvážné úvaze způsob jak ho vymazat z tváře Země.“

                  11. Choschen Hamm 266,1: „Žid si může ponechat jakoukoli věc, kterou najde a která patří Akumovi (nežidovi). Ten kdo vrací ztracený majetek (nežidům) hřeší proti Zákonu, protože tak roste moc porušovatelů zákona. Je chvályhodné vracet ztracený majetek, pokud je to uděláno ke cti božího jména, protože při takovém jednání křesťané budou chválit židy a hledět na ně jako na ctihodné lidi.“

                  12. Szaaloth-Uthszabot, kniha Jore Dia 17: „Žid má a musí učinit falešnou přísahu, pokud se ho gojím zeptá, jestli naše knihy obsahují něco proti němu.“

                  13. Baba Necia 114,6: „Židé jsou lidské bytosti, ale národy celého světa nejsou lidští tvorové, ale zvířata.“

                  14. Simeon Haddarsen, fol. 56-D: „Až přijde Mesiáš každý žid bude mít 2800 otroků.“

                  15. Nidrasch Talpioth, p. 225-L: „Jehova vytvořil nežidy v lidské podobě, protože židům by neměla sloužit zvířata. Nežid je proto zvíře v lidské podobě a je odsouzený sloužit židovi neustále.“

                  16. Aboda Sarah 37a: „Nežidovská dívka, která je 3 roky stará může být znásilněna.“

                  17. Gad. Shas. 2:2: “ Žid může nežidovskou dívku zneuctít, ale nesmí si ji vzít.“

                  18. Tosefta. Aboda Zara B, 5: „Pokud gój zabije góje, nebo žida, je za to odpovědný, ale pokud žid zabije góje, tak za to NENÍ odpovědný.“

                  19. Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 388: „Je dovoleno zabít udavače židů všude. Je dovoleno ho zabít ještě předtím, než někoho udá.“

                  20. Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 348: „Všechen majetek ostatních národů patří židovskému národu, který je proto oprávněn se ho zmocnit bez jakýchkoli ohledů.“

                  21. Tosefta, Abda Zara VIII, 5: “ Jak vysvětlit slovo krádež. Gójovi je zakázáno krást, loupit, nebo brát ženy za otrokyně, atd., od gójů, nebo od židů. Ale židovi NENÍ zakázano dělat toto všechno gójovi.“

                  22. Seph. Jp., 92, 1:“ Bůh dal židům moc nad majetkem a krví všech národů.“

                  23. Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 156:“ Když má žid nežida ve svých rukou, další žid může přijít k tomu samému nežidovi, půjčit mu peníze a tak ho podvést, že nežid bude zničen. Majetek nežidů, v souladu s naším zákonem, nepatří nikomu a první žid, který ho spatří má plné právo se ho zmocnit.“

                  24. Schulchan Aruch, Johre Deah, 122: „Židovi je zakázáno pít ze sklenice vína, které se dotkl nežid, protože tento dotyk učinil víno nečistým.“

                  25. Nedarim 23b:“ Pokud někdo touží po tom, aby žádná jeho přísaha, kterou udělá během roku, nebyla závazná, ať se postaví na začátku roku a prohlásí: Každá přísaha, kterou bych mohl udělat v budoucnosti ať je neplatná. Tím jsou jeho přísahy neplatné.“

                  Mohli bychom poskytnout ještě mnohem více citátů z této urážlivé knihy, ale věřím, že záležitost je jasná: Židé jsou zapleteni do něčeho co může být nazýváno, a vlastně bylo nazýváno, spiknutím proti celému lidskému rodu a učiní jakékoli kroky, které budou považovat za nutné pro jejich ovládnutí světa. Možná díky této víře a ochotě židů jednat podle ní existuje „antisemitismus“ a možná je to důvod proč židé byli nenávidění a nakonec vyhnáni z každého národa, u kterého se aspoň jednou usídlili.

                • proud napsal:

                  Myslim ze ta podobnost je az „zarazejici“!!!

                • proud napsal:

                  A houbeere,neplet se,nemam ti za zly ze mas vic deti,tvoje rozhodnuti a staras se o ne,tvoje vec,v poradku,jen k tomu mam osobne za sebe vyhrady a smeruju je zase a opet ke kazdymu jednotlivci,aby si uvedomil ze svet je tu pro nas a prave nase deti a ne pro par „nadrazujicich se“ a tedy bysme my meli urcovat kolik deti chceme a mit samozrejme podminky na to dat jim vsechno co je potreba beze strachu z budoucnosti.Chces jedno,dve,mej si je,cejtis se na 20?,budiz,tak by to melo bejt,ovsem s tim ze zaroven se staneme nejen osobne,ale i vzajemne zodpovednejma a zodpovednejma k planete a podle toho se budeme zarizovat.

        • Petr C napsal:

          Ja nepisi ze princip je spatny. Nejsem doktor a ani se zaden vyzkumnik vakcin. Tvrdim jen ze to co se dnes deje v oblasti ockovani je podfuk. Strasi nas krizema, valkama, ekologii, nemocema a sami vse to svinstvo podporuji a vetsinou stoji za pricinama.
          Notne pochybuji ze by lide vypili stamprli toho co nechavaji vstrikovat svym detem do tela.

          • Vladislav po přestávce napsal:

            Používejte zdravý rozum, to úplně stačí. Žijete v Kanadě, tak si třeba zjistěte něco o těch neštovicích, kolik miliónů indiánů zabily v Americe.
            Ti lidé by nezemřeli, kdyby existovalo očkování.
            Je třeba rozlišovat mezi dobrou věcí, kterou někdo zneužívá, a už v principu špatnou věcí. Přestanete jezdit autem, jen proto, že řidičák má kdejaký kretén a může Vás opilý za volantem zabít? Asi ne – navzdory kreténům za volantem jsou auta dobrá věc.
            Tak proč tedy paušálně nenávidět očkování? Já to vím – dělají to titíž, kteří se snaží bílé depopulovat, ožebračit, zneplodnit – aby mohla vzniknout jejich jediná, vysněná univerzální rasa, bronštajnovsko-proudovský „univerzální“ člověk, masa šroubečků jeden jako druhý, kterému by mohl Žid bez problémů vládnout, což je přesně jeho sen, který mu nevyšel křesťanstvím, nevyšel francouzskou revolucí, Marxem, Leninem, nevyjde ani liberalismem, tak udělal co? Nasáčkoval svá témata do „alternativy“.

            • proud napsal:

              „Používejte zdravý rozum, to úplně stačí. Žijete v Kanadě, tak si třeba zjistěte něco o těch neštovicích, kolik miliónů indiánů zabily v Americe.“…………..“pravdiva“ historie,ze? Byls tam,videls to?…………..Spis verim tomu chlastu co ten duverivej,nic netusici narod dostal darem……..a podobne.Indiany vlastne vyresili podobne jako Rakusani cikany,dostali je z oci a z mest,nacpali jim „praci“ co jim nejspis sedi a radeji na ne doplaceji,nikdo uz nevidi,ze to prijde levnejch nez je honit zbytecne po uradech prace a platit za ne dodatecny mliardy tem kdo by kolem nich skakali.I tak se jich na nich prizivuje jeste dost.

              • proud napsal:

                A nakonec,porad je aktualni pracovni otazka kdy neni prace pro „vzdelance“,natoz pro „apace“ a podobne,ty vecny kecy kolem si jen akorat protirecej,kdyz mam teda pouzit hlavu:-)))).Podobny je to ted u nas v kolonii,ze? Mezi lidi se pustilo kolik je pro ne prace,ale uz se radeji mlci o tom jaka,pro koho a za kolik!!!!!!!!! Pravda je takova,ze je to porad jen horsi a horsi.

            • Petr C napsal:

              Ja nevim jestli by indiani zemreli nebo ne, ale na zadne kdyby neverim. Take Vam nerozumim v tom kdyz pisete ze neockovani by mneli odtahnout aby nenakazili Vasi ockovanou rodinu.
              Pisete o plastech,DDT a pod. Ze byly zakazany. Samozdrejme ty ohrozovaly kazdeho, ale ockovani mohou ti nasi ridici proste vypustit a nebo mit svoje specialni.
              https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2017/04/11/big-pharma-immunity-against-vaccines-lawsuits.aspx
              Pisete abych pouzival zdravy rozum. Ockovat se uz nedam. Nejmladsimu klukovi je pres skoro petadvacet vi ze nikdy nebyl ockovany a je jen na nem jestli se ockovat necha. Uz po desate opakuji ze ze ockovani bylo vynalezeno za dobrym ucelem, ale v dnesni dobe je zneuzivano.
              Mi je ockovani zcela lhostejne, ale nesnesu lidi kteri ho nasilim vnucuji jinym. No a nejvetsi jeho protagoniste jsou zidi. Beru to z pohledu sdelovacich prostredku (95% zidovsti majitele).
              https://trofire.com/2017/04/11/big-pharma-owns-corporate-media-americans-waking-fighting-back/

              • proud napsal:

                „No a nejvetsi jeho protagoniste jsou zidi.“…………..a je to tady :-).Jisteze,kazdej kdo na necem vydelava a nesmrdej mu praktiky kterejma to dela,to propaguje,a to je prave onen pruser,protoze opravdu vydelavaj jen sluzebnici GP a tedy systemu a to jsou siozidi a sionisti,bez diskuse,kdyz jsou penize vic nez moralka a zodpovednost.A je bez diskuse,ze jsou! Cest vyjimkam.

  9. niSas napsal:

    Jste v pořádku? Hmm, počteníčko. V Bruseli jsou taky inženýři, chtějí nás zachránit pro změnu asimilací, nejlépe s těmi, co už všechny ty choroby v sobě maj. A Taky vočkovaný.
    A nedělám si iluze, že u nás to bude s e-mentálem blboňů u koryt a korýtek tak nějak podobný…

  10. Vladislav po přestávce napsal:

    Petr C napsal:
    28.6.2018 (14.21)
    Sam jste Vladislave napsal ze vakcina muze dokonce u nekterych jedincu vyvolat nemoc. Ano, protoze kazdy clovek je jiny. A ockuje se celo plosne. Nekterym pomuze, nekterym ne. Proto nemate pravo nutit lidi k ockovani. Nemoci byly a budou. Je to pravdepodobne dano prirodou k udrzeni rovnovahy.

    Petře, míň ideologie a víc zdravého rozumu. Běžte to o rovnováze vysvětlovat americkým indiánům. Co bylo rovnovážného na tom, že jich až 90% zemřelo na neštovice?
    Když přišel do Evropy ve 14. století dýmějový mor vyvolaný bakterií Yersinia pestis, přenášený krysími blechami, byla Evropa na vrcholu rozkvětu. Ekonomicky silná, se zdravou populací – co víc si přát? Přesto „černá smrt“ zdecimovala třetinu její populace.
    To jsou prostě jen takové řeči, o vitamínech, pěstování imunity atd. Já sám se tím řídím, protože vím, že před anginou, virózou apod. mě to skutečně ochrání. Ale když budu indián a naskáčou mi neštovicové pupínky, tak mi to dá akorát jedinou výhodu – umřu o den nebo dva později než indián z vedlejšího týpí, který se neumývá, je prase a věčně zpitý ohnivou vodou. Tak to prostě je:-(

    • niSas napsal:

      Ste si sem nadhodil zase svoje oplzlé téma , stříkání sajrajtů do lidí, a teď to obhajujete. No a japato, že „prav.níci, soudci, papaláši a další ludry nemají nařízený platový medián, gdyž strkají lidem démosgráticky rypáky do domácnosti? A kolik havěti je všude, keří mají práv strkat rypáky lidem do hrnců až hamba. Stačí jim ve skutečnosti se do teho hrnca jakýmkoliv způsobem dostat a už mají jakýsi nárok na výpalné. Stačí někoho podvést a už je to tam, Stačí za-kon, kerý nařizuje platit a už je to tam. A kundy by se eště soudily, lkály a kňučely, že se tak snažily, že do teho daly všechno co nakradly v okolí a že teda mají „právo“ na okradení, zneuctění, vošulení těch druhejch. To je teda blivajz na kvadrát. Tsss

    • Petr C napsal:

      Nevim jestli byla ve 14 tem stoleti populace silna a zdrava. Take nevim kolik toho vedeli o hygiene a v jakem stadiu byli zamoreni krysami. Ale vim ze nyni jsme straseni vsim moznym a nase decka jsou nucena vyhruzkama se nechat ockovat. A zatim vsim stoji stejna lobby, ktera ma zajem o depopulaci. Stejna lobby ktera rozpoutava valky, revoluce, krize. A ta sama lobby nas chce zachranit od nemoci? Ja netvrdim ze ockovani je spatna myslenka a nebo ze vsechno ockovani je neucinne. Ja tvrdim ze to co se ted deje ohledne ockovani je zrudne. Ja jedu nekde do Asie bez ockovani a vetsinou se prvni dny poseru. Ostatni kamaradi co se ockovat daji jsou zdravi jako rybicky. Jenze ja sebou beru jen batoh s oblecenim. Ostatni ac mladsi nebo starsi berou batohy dva. Jeden s oblecenim a ten druhy s leky aby vubec mohli fungovat.

      • proud napsal:

        „Nevim jestli byla ve 14 tem stoleti populace silna a zdrava. Take nevim kolik toho vedeli o hygiene a v jakem stadiu byli zamoreni krysami.“…………to je poctivej a rovnej pristup! Podle pristupu hned od zacatku pak prave podle toho casto pozname s kym mame vlastne tu „cest“,nebo smulu. Kdyz sem nekdo vrazi s tim jak vsechno vi a zna protoze historie a je v poradku ockovani a promiskuita,nemuze se divit,ze je na seznamu!Za chvili se zacne probirat chemtrails a dotycnej zase pribehne s vedeckejma kecama ze je to vejmysl,podobne jako je vejmysl nestridani partneru a neroznaseni pohlavnich chorob,o prikladu detem a nemoralnosti s nezodpovednosti nemluve,jeste ma tu drzost to tvrdit o predcich,ze to bylo normalni a ze to zavedla az cirkev,coz nemuze vedet,ona cirkev totiz jen rada prebirala(kradla),kopirovala a upravovala,pokud mi je znamo.

  11. petr napsal:

    Není to překlep?
    Neměl se pořad původně jmenovat Jewsroom?
    A nějaký snaživý šabesgoj to z neznalosti opravil.
    :-)))

  12. HVzV? napsal:

    EL NON COMANDANTE NOWAK,NÁM JSOU BANÁNY ÚPLNĚ VOLNÝ

    pokud si sám dáte líbit,že vaše důstojniky budou vraždit,pak tu za chvili nebude nikdo chodit,protože lid zmizi z toho důvodu,že tu sranda bude v absenci.
    Pozbirejte odvahu, nebot web stejně bude bud brzy zcenzurován ,ale nejhorši co se může zase stát,že debaty tady budou o punčošce a tak stejně dojde dřive nebo později k havarii.

    Tak ničeho nelitujte a pojezte v klidu papriky,ať to pára tlači!
    Uznejte sám,že autocenzura je jedině tak na hovno!

  13. jan nowak napsal:

    A Hongowa mamanŽel.ka ee-_ce Honzo no no Nowaku ne.plať pře-ce maš. a já we-
    cu Hangho. bo a kredit 1/2 Milijóna u u nás ..na krámě & já tě Mejluju .. Npwáku
    Kutwa !

    .. a teď ne-wim kkti – pžečte-te TO & ne-bo NE..e ?

    Krteček..

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!

NEKRMTE TROLY!