P.C.Roberts: Americký zbrojařský strach ze schůzky Putin-Trump

gettyimages-872780694putin_custom-d628a0fcfa8a4696705d8d9992185cab90187620-s900-c85Mezi vládnoucími zájmy v USA je jeden ještě mocnější než je izraelská lobby. Je to tzv. Hluboký stát vojenskobezpečnostního komplexu, který se v těchto dnech třese strachem z toho, aby nadcházející Summit Putin-Trump nepřivedl na svět dohodu obou velmocí. A to dohodu takovou, která by znamenala konec démonizace Ruska, sloužící až dosud coby argument pro enormní rozpočet a neméně enormní moc amerického vojenskobezpečnostního komplexu.

Ten strach cítíte i z úvodníků, které Hluboký stát předal svým dvěma nejhlasitějším megafónům, kterými jsou deníky Washington Post (WP) a New York Times (NYT). Oba vyjadřují naprosto stejná stanoviska, používají dokonce i stejné fráze a svorně též opakují stejné a dávno už vyvrácené lži o Rusku. Ovšem s takovým humbukem, jako by přinášely nevyvratitelná fakta.

Oba deníky taktéž svorně odsuzují prezidenta Trumpa za „poklonkování“ Kremlu, i když právě poklonkování je to poslední, čím by se jednání Trumpa s kýmkoliv dalo charakterizovat. Ale samozřejmě, fakta, vyplivnutá z úst deníků WP a NYT, propagandě Hlubokého státu nepřekážejí.

Úvodník, předaný Hlubokým státem redakci WP uvádí „Důvody napětí mezi USA a Ruskem jsou známé: Rusko ukradlo Ukrajině Krym a podněcovalo válku ve východních oblastech Ukrajiny. Intervenovalo v Sýrii, aby zachránilo diktátorský režim syrského prezidenta Asada. Ovlivnilo americké prezidentské volby v neprospěch Hillary Clintonové a ve prospěch Donalda Trumpa. Na britské půdě otrávilo svého někdejšího zpravodajského důstojníka a i nadále se vměšuje do voleb v dalších demokratických zemích“.

V úvodníku NYT se uvádí totéž co v úvodníku WP a přidává se jen poznámka, že Trump namísto službě USA slouží Rusku. Naznačuje se zde dále, že pro národní bezpečnost nejen USA, ale i všech jejích spojenců (vazalů), představuje Trump hrozbu. Problém spočívá v tom, vyhlašuje NYT, že Trump nenaslouchá svým poradcům.

Ale všimněme si, jak se pojednávané deníky vyjadřují přímo ke schůzce Putin-Trump.

WP píše: „Trump sdílí názory ruského vůdce, což hrozí nebezpečnými důsledky. Když si národy nerozumí, mohou být Summity produktivní. Ale schůzka, jejímž cílem je potěšit Putina, je naivní a nezodpovědná. A má-li jít na úkor tradičních amerických spojenců, je nebezpečná a zničující. Nacházíme se tak na nebezpečné půdě. Buďto prezident ztratil kontakt s určujícími americkými zájmy, nebo se za jeho poklonkováním Putinovi skrývá jiné vysvětlení, které ještě neznáme“.

Šířeji se k helsinskému setkání vyjadřuje NYT: „ Je dobré se s protivníky setkávat. Jenže když spolu usednou Trump s Putinem, půjde o setkání příbuzných duší. A to je problém. Člověk by měl za to, že setkání Trumpa tváří v tvář s ruským diktátorem by se mělo týkat nějakých velkých zájmů Ameriky a jejich spojenců. Např. ruského zmocnění se Krymu a ruského napadení Ukrajiny. Ale na schuzce zemí G-7 Trump řekl, že Krym je ruský, protože každý tam mluví rusky. A samozřejmě, Trumpovi spolupracovníci hovořili s ruskými činiteli o potřebě zrušit protiruské sankce ještě předtím, než se Trump ujal úřadu.

Člověk by též doufal, že prezident dá Putinovi najevo, že proti němu stojí nikoliv jen on sám, ale spolu s celou spojenou frontou vůdců zemí NATO ( se kterými se měl Trump fakticky setkat ještě před schůzkou P-T v Helsinkách.). Ale on už na setkání G-7 v Kanadě řekl: „NATO je stejně špatné jako je NAFTA (Severoamerická dohoda o obchodě a clech).

Trump by se měl Putinovi zmínit i o tom, že vedoucí pracovníci amerických zpravodajských služeb mají za to, že Rusko ovlivnilo americké prezidentské volby, ale on místo toho nedávno zatweetoval: „Rusko stále říká, že s americkými volbami nemá nic společného“. A nejen to: Členům G-7 dal vědět, že by na svá jednání měli Rusko znovu přizvat.

Dalším námětem schůzky v Helsinkách bude Sýrie a Trump už signalizoval, že by odtud americké jednotky rád stáhl. Čímž by se se Sýrie samozřejmě ještě pevněji ocitla v rukou prezidenta Asada.

Trumpovi poradci jsou, pokud jde o ruskou hrozbu, jasnozřivější, než je on sám, a jasnozřivější jsou i republikáni, kteří řídí Senát. Měli by se tedy pokusit přesvědčit Trumpa, že národní bezpečnost USA se jeho setkáním s Putinem ocitne v sázce. A měl by se proto na ně připravit co nejobezřetněji“.

Zdroj: https://www.paulcraigroberts.org/2018/06/30/the-two-superpowers-who-really-controls-the-two-countries/




87 Komentářů k P.C.Roberts: Americký zbrojařský strach ze schůzky Putin-Trump

  1. Pepan napsal:

    Ano Rusko podle vás anektovalo Krim (byť to občané Krymu svou volbou chtěli, ale to přeci Yaankees nezajímá neboť počítali s tím, že si vytvoří novou základnu a budou mít Rusko jako na dlani)o tom že Yaankees „anektovali“ celé cizí území před více než dvěma sty lety o tom taktně pomlčí (takováto zvěrstva nemají promlčecí lhůt)Takže amíci zapomeňte na Rusko na to nemáte jak fisicky tak psychicky.

    • HVzV? napsal:

      JEŠTĚ PŘEDTÍM NEŽ TO ZAJDE ZA OBZOR VÁM VŠEM PŘIPOMINÁME,

      že povstalecká verse Národniho programu občanů voličů obsahuje bod NP Nr.8. ve zněni

      NE NATO? A PROČ?

      Vždyt náš budouci ministr obrany doporučený a zvolený opravdovými voliči může kdyby občané chtěli ,udelat NATO pro ČR nepotřebným!

      UŠETŘENÉ STOVKY MILIARD KE KTERÝM BUDE ČR BRZY DONUCOVÁNA VE FORMĚ 2-4 % Z ROZPOČTU SI MOHOU PAK VLASTENCI ROZDĚLIT MEZI SEBOU!

      Jestli to neni ten správný boj za mír tak se picneme!

      MIRU ZDAR NEBO TAKY NE!

      • HVzV? napsal:

        Neni divu,že vám vy slušni povstalci o tom neni povolena diskuse

        a zaviraji vám pusy ve dne v noci,napsal z naší značky jeden z prvnich členů HNUTI TŘI HWĚZD!

        No ni?

      • HVzV? napsal:

        JEDEN Z DALŠICH JEŠTĚ NEPŘESVĚDČENÝCH ČLENŮ TŘI HVĚZD

        nám píše toto.

        Vy sráči,jste všichni stejni jako vaše politická třida Šmejdů ,vámi pohrdlivě zvaná SSDK prý Sjednocených Stran Držitelů Koryt,tj bojujete za penize!
        A to prý ve vašem jakémsi poplantaném Národnim programu!
        Nejhorši je,že SSDK vynalezla ta smějíci se bestie KOLLER,tak toho nemám rád ,plně nabot je to fašista!

  2. Dobroděj napsal:

    Myslím,že k této schůzce shlížejí miliony obyvatel planety Země s velkou nadějí, asi jako byla setkání Gorbačova a Regana!! Dnes už není SSSR , ale jak je vidět, „válečné“ šílenství je pořád aktuelní a potřebuje „upustit“ ventil a s tím se také sníží zbrojení, což je jenom dobře, i když ekonomika USA je na zbrojní výrobě hodně závislá. Někomu klesnou zisky a mnoha lidem se uleví!!!

  3. Marek napsal:

    Dobře napsaný článek.
    On se Tramp potřebuje vymanit neoconům a dřep state. Globální prediktor zatím neumí opustit planetu a nechat jí napospas a tak samozřejmě nemůže riskovat jadernou apokalypsu …
    Proto musí ač nerad udržet Trampa i Putina u moci , aby k tomu nedošlo.
    Blázni americké státní elity potřebují válku za každou cenu a tak vyvolávají napětí…

  4. Novapalo napsal:

    Je to duševná choroba, ak súkromné firmy majú povolené vyrábať zbrane. Je len logické, že súkromný investor, majiteľ potrebuje maximalizovať zisk, teda maximálne predávať. Takže ak nie je vojna, súkromník vojnu musí vyvolať! Ak sa nezoštátnia všetky súkromné firmy na výrobu zbraní, tak sa nikdy nezastavia vojny. Slobodná tržná ekonomika z podstaty jej existencie je kriminálna, je nemorálna a duchovne degeneratívna. Slobodná tržná globálna ekonomika je katastrofa. Je to ekonomika tupého živočíšneho charakteru – ľudia, ktorí majú slobodnú tržnú ekonomiku za vrchol ľudstva sú tupí ako bagandže. Dokiaľ zločinci – duchovne najnižšia spodina ľudstva – budú mať možnosť koristiť a ničiť v mene slobodnej tržnej ekonomiky, tak zbrojári, ako najsilnejší segment tejto ekonomiky budú ďalej rozširovať vraždenie a vojny. Vzhľadom na moc zločincov na tejto planéte si myslím, že sa to bude dať vyriešiť len celoplanetárnou atómovou vojnou. Zločinci, ktorí ovládajú všetko a demokracia je dokonalý systém, ktorý im slúži, nevzdajú dobrovoľne svojej moci. A zločinec z podstaty jeho spôsobu myslenia nedokáže nič iné, ako kradnúť, zabíjať ….. je to sanatistické myslenie.

    • niSas napsal:

      Neříkejte svobodné, říkejte spíš volné, tržní, liberální, neviditelné trhy. A co dělají blboni? Něgde něco utrhnou, neco neviditelně zpunktují nebo ukutlají nějaké své hovadiny a běží s tím na trh, do kvelbu, gešeftu, obchodu, exportu aby utržili ty pojebané peňáze. A čím víc jich pojebají, tím více si za ně nakupují na trhu, ve kvelbu, gešeftu, obchodu, exportu aby za ty pojebané peňáze dotáhli do dom co nejvíc harampádí, sklíček a plechovek a měli se z teho stále lépe a stále lépěji. To není svoboda, páč to končí dycky v otrokářství, na trhu práce, na trhu otroků, kerému se říká svoboda, demosgrácie.

      • .lak napsal:

        Ano tak, vizíři :-D
        Qalitní pojednání http://svobodne-radio.cz/
        archiv / studio beta / 2018-07-03 – Studio Beta – Martin Koller – Glosy k současnosti

      • HVzV? napsal:

        DVAKRÁT JSME ZKUSILI DÁT TU DALŠIHO KOLLERA

        který byl taky prima solený,ale sorosovšti vnitráci ČSSD ho tady nepustili a zmasakrovali ho.

        Je tam pod nim diskuse tak,že jsme sami padali smichem,tam stoji NÁVOD,jak se má stát KOLLER ministrem válečné obrany!
        Pokud někomu z vás půjde dát tu odkaz z NR tak by se mohlo zjistit zda to dělaji jenom nám,aby jsme se stali nesmrtelnými!
        Nazev čLánku je

        Naše budoucnost:Babylonská věž liberálně policejniho typu?
        Fenomén migrace v přičinách a důsledcich.Sociálni džihad a naivni humanismus.Řizený chaos oslabuje soupeře.
        BUDE SVĚT VĚZENIM PRO VŠECHNY?

        • niSas napsal:

          Jó, eurokoncentrák je plnej pytel stranických korytářů. Voni nemají vlastní peňáze tak pasou lidi, že gdyž jako vyrobí navíc tolik sklíček a plechovek, že by z teho mohly být dvě nové zeměgule, že se budou mít otroci líp a zatím jejich přebytky přerozdělují pitomcům keří si na pozvání jezdí vybírat konta s měsíčním přípisem 820 hujero a sociální apanáží. To je asi z těch 30% černého trhu nebo jak se teď říká šedé echkonomice, kerá eště není zaparkovaná v daňových rájích na úroky, , o kterém se asi dohodli, že jej přepustí do kšeftování s pitomými turisty, keří tady budou čekat na banány. Takže se jim ty falešné bankocetle otočí zpět do černého trhu. Ale pozor vážení, ty výpočty vyšlly z úředně evidovaného počtu otrokků eurokoncentráku, takže jim na inwestice ještě zbývá velice moc. Straničtí korytáři už slintaj. Heh

    • Maroš napsal:

      „ak súkromné firmy majú povolené vyrábať zbrane“ – v kombinácii so „slobodným trhom“ = slobodná vojna – kto chce s kým? Zaujímavá situ – ja /bežný človek/ si doma nesmiem vyrobiť žiadnu smrtonosnú pukačku-kilovačku ani na prasa – dokonca ani luk nad 20/?/ N. Štát sa bojí jednotlivca, ale štát už sa nebojí organizovanej – podnikateľskej skupiny? Zbrane vždy vyrábali súkromníci – a vždy len pre svoj štát – pre svojich vládcov, vojvodcov, pre svoju armádu. Tak to bolo bezpečné – zbrane mohol akurát tak niekto ukoristiť – keď pobil a obral „našich“. A odrazu sa objavil vývoz zbraní – a s ním vývoz – vojny! A čo je na tom najhoršie – dočasné spojenectvá sa získaním výhodnejších zbraní často menia na úhlavné nepriateľstvá. Teraz narážam na vývoz českých zbraní Maďarom na prezbrojenie. To sa nedialo ani počas Varšavskej zmluvy! No a potom, keď k nám tí Maďari opäť vthnú – tak nás budú zachraňovať českí dobrovoľníci – ktorí už ani nerozumejú „slovenščine“? Hm…
      Existujú určité dlhodobé zásady, ale tie úspešne vždy zlikvidujú veľké peniaze – všakže. Rozhovor „tých dvoch hore“ – je o. i. aj kus marketingu vojensko-priemyselného komplexu – „zbrane sa uvoľnia“, až budú morálne zastaralé – je to ako výpredaj „najnovších“ mobilov – lebo vo vývoji sú predovšetkým tie naj – utajené zbrane a ich vývoj ide dopredu „ako u mobilov“. Prekvapko. Aj my máme „jedno prekvapko“ – VD Gabčíkovo. Pokiaľ bude pršať – potiaľ sme relatívne bezpeční.

  5. Ing. Miloslav Dědek napsal:

    Schůzka Putin-Trump může být prvním významným krokem na cestě k dosažení trvalého míru na celé planetě. Současný stav mocensko-politického uspořádání světa je žalostný. Přípravy na válku, války, vývoj a výroba zbraní, zbrojení, vojenské základny, vojensko-průmyslové komplexy atd. jsou v podstatě hračky globální finanční elity, tj. tzv. „lidí velkých peněz“. Uvedená hra těmto lidem vynáší astronomické příjmy, přičemž je těmto lidem zcela lhostejné kolik lidí v jejich hře zahyne a kolik se přitom zničí materiálních hodnot. Dnes už je zcela zřejmé, že je nezbytné pokud možno urychlit vývoj mocensko-politického uspořádání lidstva. Předpokládaný vývoj mocensko-politického uspořádání lidstva popisuje OTEVŘENÝ DOPIS POLITICKÝM STRANÁM VE VŠECH STÁTECH SVĚTA – http://miloslav7.blogspot.cz/2018/04/otevreny-dopis-politickym-stranam-ve.html V případě, že se vám jeví v dopisu popisovaný politický vývoj lidstva nereálný, potom vám doporučuji seznámit se s TEORIÍ VŠEVÝVOJE – http://miloslav7.blogspot.cz/2014/01/teorie-vsevyvoje.html což je v podstatě univerzální návod na kreativní řešení libovolně zvoleného problému.

    • proud napsal:

      Ty by ses mel spis seznamit s Chocholouskem,aby te vytahl z tvejch dusevnich chorob!

      • proud napsal:

        „Vsevyvoji“ :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))),uz i cestinu ty kurvy s koupenejma diplomama kurvej!

    • jan nowak napsal:

      Dědku pp .. Krteček juž ne~má BAN _ de..se ww wařit
      Mýdlo : ))

      M

      • HVzV? napsal:

        KRTECKA VELITELE ZÁLOŽNI PODZEMNI ARMÁDY JSME INFORMOVALI,ŽE JE TU ZAS ZÁSTUPCE PRÝ BOHÁČŮ.

        Boháči, tedy majitelé velkých peněz už nás V osv sami informovali,že oni vinni nejsou a zdůvodnili to logicky tim,že přeci podnikatelé nebudou ničit dobře naolejovanou mašinu na výrobu peněz.

        Vinni jsou prý středni kadry tzv politická třida PROLHANÝCH šMEJDŮ,KTERÁ NEMÁ PENIZE A TAK VYKRÁDÁ KAPSY NEBOHÝCH VOLIČŮ.

        Voliči prý nevi,že s pomoci prolhaného a zmanipulovaného tisku,radia a TV jsou jim při volbách kradeny právě těmi lžiinformacemi hlasy a tedy i jejich moc.
        Kdoví,zda takové zmanipulované volby vůbec plati!

        PAK SE TU MEZI SEBOU LIDOVI KOMENTÁTOŘI SEROU,NEBOT SI MYSLI,ŽE VOLIČI JSOU BLBÍ A POTŘEBOVALI BY VYMĚNIT!

      • HVzV? napsal:

        DŮKAZEM PŘEDCHOZIHO TVRZENI JE ŽE MAJSTRIM NECHCE NP

        uveřejnit a každý den vnitro ČSSD tady i na NWOO masakruje svobodu jeho uveřejnovani,což se prý PODLE NOMENKLATURY POLIT.TŘIDY SPROSTÝCH ŠMEJDŮ nesmi!
        Rekli jsme majitelům velkých peněz at se neboji,že je postavime před soud a zabavime jim jměni,ale at povyhazuji z tv A TISKU aspon tisic těch vlezdoprgelistických prolhaných novinářských kreatur,které neumi ani zdiskutovat obyčejné body Národniho programu obyčejných nevzdělaných dělníků a rolníků!

        • jan nowak napsal:

          Na Tadescu psa-li.. že prej wole-woleb.ní kUrwa krade .du-še – či~čo ???
          .. a nebo je Píchá , teď newim..

          Už wim : ři.kal TO DušeK na You Tube !

        • .lak napsal:

          Taky mi zhavaroval komp a po přeforátování se mi tam cos nacuclo možná s tím padem orchestrionu a prostě mi to na spousty adres hlásilo potenciálně nebezpečný web a ani nenabídlo možnost přesto pokračovat. Nevím jak jsem se toho zbavil protože jsem řádil jak úklidová četa se vším co znám. :-) Ovšem dá se předpokládat že u w10 vzdáleného řízení když je bloknou tak už nafurt a ti volbu k alternativě třeba ani nepoznají, chvilku mne to taky balamutilo že adresy neexistují. :-D

          • HVzV? napsal:

            SOROSOVCŮM NEVYŠLO VE ČTVRTEK ZDEMOLOVAT VŠECHNY

            prostřednictvim zlegalizováni cenzury hlasováni námi zvolených sprostých Šmejdů.
            To ted bude ¨na dennim pořádku.My asi zajdem na UNI a zkusime angažovat dalši dnes studujici odborniky.
            No ti se nikdy podvodů nevzdaji musi totiž krást a krást a krást,dokud nebude proti nim existovat Solidárni společnost pro všechny a předepíše jim hradit škody!

            • HVzV? napsal:

              TAKY NAM NEJDE TADY ZOBRAZIT

              http http://www.novarepublika cz/2018/06/babisuv vitezny antiunor.html
              Komu by to šlo at to tu dá i to se nám ztratiolo a zmizelo,ačkoli by nás to znovu zajimalo

            • .lak napsal:

              Drží se zásady že nejlepší otrok je ten co o tom neví (prosťáček a s tím s je dovedou :-) ) a že mu nasadí klapky jako koňovi aby viděl jen na to kam ho chtějí zapřáhnout. Ohavná dehonestace omezenců dělající omezence.

          • HVzV? napsal:

            MATE PRAVDU LAKU,ONO SE ZAČINAJI OBJEVOVAT BORCI

            sami navrhuji prvni plány na př Štefan,dal prvni SVŮJ origrinálni návrh,který už i viděl colonelo WIKINGERO PETERO a zpracovává ho nebot v něm jsou skryté vlastně myšlenky povstaleckého Národniho programu bobčanů voličů,které nechce zveřejnit náš tisk,který stoji v cestě opravdovým volbám a budeme muset vymyslet jak ho obcházet až nakonec obejit úplně.
            Oni totiž pochopili prvni co NP znamená a proto bráni špičkové elitě občanů voličů,kteří na př už vymýšleji v NP Nr.2.

            ZPŮSOB JAK OBEJIT UŽ TŘICET LET TRVAJICI BLOKACI ZÁKONA O REFERENDU A UŽ TAM ZČASTI ZVEŘEJNILI JEŠTĚ ÚČINNĚJŠI ZPŮSOB NEŽ JE TEN ZABLOKOVANÝ ZÁKON!

            Ono všichni víme ,že naše námi zvolená politická třida prolhaných a sprostých Šmejdů,která nemá nic jiného na práci než vyrábět vadné zákony ho stejně zmrvi k nepotřebě, tak se na ně vykašleme a zkusime je obejit a bude to ono pravo! NO NI?.

          • obycejnilide7 napsal:

            .lak napsal: 7.7.2018 (19.43)

            Ty Win10 ihned vyhod:) Sežen si Win7 profi, uloz instalačku na flešku. Nainstaluj je to rychly. pak stahni aktualizace do komplu (samy se nabidnou po nejakym čase tj 1-7 dni) tam si vyber ktery jo ktery ne (musiš zjistit) a pak stahni cr-ack (aby se to už dál nepřipojovalo na jejich server) a máš pár roku klid :-) osobne formatuju disk cca 1x/ rok, je to tak lepší :)

            • .lak napsal:

              7. mám ale povrtanou kdoví kým a čím a taky mi psali že si mám koupit legální tak sem jim poslat licenční číslo z nálepky a to jim po čase nestačilo. Tak jsem jim dal registrační číslo a ať si to vyřídí soudně s výrobcem acer a dali pokoj. Těch pádů jsem deset měl ale to nic není proti kámošovi který byl věčný student a má nejmíń tři tituly ale nevěšel se mezi žádné lousky :-D . Měl internetové bankovnictví už před 10. lety a jednoho dne mu přišlo že dluží do nizozemska třičtvrtě mega a soudil se soudil až v zahraničí vymohli že mu tady exekuovali plat do haléře, tak bral potom z firmy na ruku. Jezdil starou 120. a na nové neměl ani před exekucí. :-D Dnes je možné všechno

          • Maroš napsal:

            BODlak – kontrola vstupov na serveri funguje ako predsunutá hliadka – musíš to obísť „cez plot“ tzv. bezpečného servera – musíš „načichnout“ nejakým ich webom – teda pripájať sa nie rovno z domu, alebo z jednej alternatívy, ale z ich známeho – protialternatívneho webu. Vyskúšaj na seba naťahať ich „pach“ cookies a potom by si mal prejsť – veď aj oni sa potrebujú dostať na pre nich problematické weby – sledujú a vyhodnocujú obsah. Takto bol dlhodobo zablokovaný SVCZ – teraz už je presmerovávaný „cez“. Asi im tá prevažne ezoterika už toľko nevadí. Vyskúšaj čistič problémov – BleachBit.
            https://www.bleachbit.org/download

            • .lak napsal:

              Ten bleachbit uplně vykostil paměť ramky a počítač ztuhnul jak guano polární. To byl blbej vtip :-D

  6. HVzV? napsal:

    JE S PODIVEM,ŽE PRÝ ŠÉF PAN SOROS PLATI VOLOTRKY ZE ZISKOVEK.

    namisto,ABY VČAS POUKÁZAL PENIZE NÁM,kteři už pochopili,že stači,abychom ho napodobovali v tom,že si budeme taky vymýšlet jak na to s tim rozdilem, že na to nebudeme mit kohorty mazaných právniků,ale obyčejný dělnicko rolnický selské rozumy a to v milionovém vydáni nepolitické společnosti OSV,KTERÁ BUDE EXISTOVAT NAVŽDYCKY a jsme schopni vybúrit to i bez peněz!

    PTÁME SE JE TO PRAVDA NEBO NE?

    • Maroš napsal:

      HVzV – „jak na to s tim rozdilem, že na to nebudeme mit kohorty mazaných právniků,ale obyčejný dělnicko rolnický selské rozumy a to v milionovém vydáni nepolitické společnosti OSV,KTERÁ BUDE EXISTOVAT NAVŽDYCKY a jsme schopni vybúrit to i bez peněz!

      PTÁME SE JE TO PRAVDA NEBO NE?“

      - myslel si NEOLITICKEJ spoločnosti, či? Inak – spýtaj sa tvojho „šamana“ v bielom plášti – pravda je všetko, čo ti napichajú do zadnice. Si ošetrovateľovi ukradol notebook, alebo si im rovno zdrhol? Potkan Rath sa má ako?

      • HVzV? napsal:

        VITAME VÁS VY STARÉ PROJIMADLO MAROŠI, KDY SE BUDETE

        na Slowakii konečně modlit k NÁRODNIMU PROGRAMU okopirovanému našim skvělým nadzemnim a podzemnim silám.
        Podivejte se tady na tu fašistickou cenzuru ČSSD POSRANCE VESELÉHO na NWOO se kterou SI NEVI RADY ANI ZDEJŠI ADMIN!
        pojdme napsat našemu prý šefovi Sorosovi společný dopis ve kterém mu ztvárnime NP Nr.8.kde se piše

        NE NATO A PROČ?KDYŽ KLIDNĚ MŮŽEME UDELAT NATO SPOLEČNĚ PRO ŠESKO A SLOVENSKO NEPOTŘEBNÝM!

        Zgabneme mu ten BOMBEN kšeft s rezivými puškami a dynamitem pro neomarxistické islamistické humanistivcké diktátory estli nepošle 3,5 MILIONŮ EUR

        Slovenšti bratři přestante psát ANO ZÁKLADNÁM a pište jako my Z OSV

        MIRU ZDAR NEBO TAKY NE!

        Rozuměli jste vy senochrupové nebo ne?
        PIŠTE JASNĚ VOLOTRKOVÉ!

        • Maroš napsal:

          HVzV – my máme na Slovensku trojitý problém – z parlamentných kuloárov presiakla info, že „národniarske“ sionistické kurvy zo Slovenskej NÁRODNEJ strany – SNS, údajne rokujú s Maďarmi o uzákonení slovensko-maďarskej dvojjazyčnosti na Slovensku, čo by bol fakticky krok presahujúci autonómiu Maďarov na Slovensku – ergo – SYNTÉZA-KOMPROMIS – by bola práve tá autonómia a zvyšok Slovenska nám Maďari láskavo ponechajú dovtedy, než ich sionistickí „bratia“ Česi vyzbroja americko-českými zbraňami z českej zbrojovky. Čím ďalej, tým viac nás všetci „spojenci“ presviedčate, že sa nemôžeme spoľahnúť tak na vyjebancov zvonku, ako aj na „národných“ vyjebancov kapitána Danka zvnútra, takže národná očista ešte len príde. Detto odstup k českému protektorátu. Inak – seno už nežerieme – žerieme rovno posekanú golfovú trávu – viete hovno, čo je dobré!

      • HVzV? napsal:

        OD RATHA MÁME TELEFONNI ČISLO NA JEHO KLINIKU

        počkáme,jak se bude dále bit a potom mu zkusime cinknout!
        No je to smůla,že ho kapitalismus BEZ přivlastku natahuje jako kozu.Doufame,že uslyšime ještě jeho ostrý jazyk a jak hezky s námi pomůže tomu kapitalismu,aby pozoroval růst ředkviček zdola!.

        No ale KOLLER ten má jazyk jak slovenský nožik, ještě nabroušenějši.
        Už jsme mu přislibili ministerstvo obrany,to by ho určitě mohlo zajimat!

      • jan nowak napsal:

        Ha.. Krtečku zdá SA že popotkal Potkan potkana po pod..
        a dál to newim : (

        ps : Maroš je pí-ča !

  7. HVzV? napsal:

    SLYŠELI JSTE,ŽE MAKARON DOSTAL BOBKY A POVOLÁ MISTO VOJKSKA

    cizinecké legie do Libye povinně 16 ti leté kluky a holky jak to udělal kdysi fujer?
    To určitě chystá i náš nový ministr války,který podepíše všechno po tom marakéžském papiru a to celé generaci kafounů z pražské kakárny tedy i jejich popvolávaci rozskasy a oni o tom ještě nevi!
    On už MAKARON totiž vi,že se tam v jim rozflakované Libyi začinaji houfovat poraženi IS,kteři dostali od strejdy PUTINA na dekel a že vybaveni falešnými doklady které navic ztrati a gumovými čluny ,zaútoči brzy plně na frantiky v jejich Paradisu a půjdou EU zdynamitovat.
    Dost,že kráva Makrela mu neporadi,aby poslal pobřežni stráži LIBYE pana SOVĚTSKÉHO GENERÁLA chalifa HAFTARA, dokiud se ještě drži ,stovky rychlých člunů,aby včas mohl zachranovat své afrikoaraby

    A S NIMI OBNOVIL ZA PENIZE Z VÁLEČNÝCH REPARACI,KTERÉ LIBYI DLUŽI EVROPA ,TĚŽBU BENZINU a zaplatili tak i sociál DŽAMAHILII jako to dělal NEBOŽTIK kADÁFI!

      • HVzV? napsal:

        LAKU VÁŠ ODKAZ NÁM BYL NEZNÁMY

        Vedeni ho okamžitě zařadilo do použitelných pro naše dalši domorodce,kterým ho dáme ve vhodném okamžiku i na jiných webech…

        • jan nowak napsal:

          Děd.kowi ko.komenty Dnes.. ne.bu-du čist : (
          .. no hlawně , že Umim psat ~ hehe jag Nagy ..
          Mároš
          A Sasín i Marek Chlíwek & Che wára atď .
          A Láďa a SPŠCHT ® a a sswo-jí mamin.ce.. a ta~ky sswojí St. sestře Máňe
          .. dě dě ku-ju , že sste mě přiš-li wši-chni poDpořiť
          Do mo-jí HO Kanálu :

          Micha Lea & Ra-ja

          ps : pro Mrože ww wysíláme 0d – 22 – oo o.i. i f MAďAR_či_nie !?

          Mišel

    • HVzV? napsal:

      VITE,ŽE SE KOMUNISTI ÚPLNĚ ZBLÁZNILI A DALI 7 POŽADAVKŮ

      které se kryji s EU komisi podle jeji agendy a sedaji na lep Babišovi,který je hodlá nemilosrdně zlikvidovat?
      Už ani při tom neceknou,že chtěji stáhnout naši ARMY která má být podhozena strejdovi Putinovi a jeho námořni pěchotě přitom jak budou jejich tanky bránit ruské zemljanky?

      TAK TO DOPADNE,KDYŽ PŘIHLOUPLÉ VEDENI TÉ UŽ MRTVÉ STRANY NECHCE NÁRODNI PROGRAM OSV A KOPOU DO VOLIČŮ,ABY SE STALI SAMI JAKO NEMEHLA NEBOŽTIKY?

      V prdlamentu zůstane jen bezmocná Okamůra která tam bude hrát jak se zdá šaška!

      Kdo kromě HVzV má návrh řešeni.
      Ono ještě pár přispěvků a je dost možné,že vnitrákům ČSSD puknou nervy a zas nás máznou.
      Vidite možná všichni,že si s našim masakrovánim nevi rady ani sam admin a co chvili nás posilá na orbit asi

      na jejich roszkas nebo jak to vlastně je?!

    • HVzV? napsal:

      VŠE JDE K LIKVIDACI ČSSD A KOMUNISTŮ DO MRTĚ!

      Zbude nakonec jen PAN ANO BUDE HŮŘ?
      BUDE HNUTI TŘI HVĚZD, které pak musí,když si to všichni občané uvědomi a začnou s podporou i převzit úplně normálni vládu,která by opravdu MUSELA mit odpovědnost za ekonomickou,politickou a sociálni prosperitu

      což je vlastně bod NP Nr.1. z NÁRODNIHO PROGRAMU a znamená vlastně definici Sociálniho státu,.který záměrně chybi v naši Ústavě,aby vznkaly dalši vadné zákony z nichž je nejznámějši zákon o exekucich,ten hrozi VŠEM DOMORODCŮM ČR a ti si naivně mysli,že je to v pořádku těch 870 000 exekuci k nimž přibývá každou hodinu 87?

      • niSas napsal:

        Lak, něgde nahoře připsal link od zvědavého strejdy, gde socani ejakulovali, že by chtěli zase plnou robotu na plný úvazek a provyrábět se do týla nepřítele.Viděj to přez skleněné slzy a vlhké sny o dalších čtyřiceti létech budování matérie aby bylo zase co za falešné bankocetle ukrást.Tož kopat do jejich matěrinej ricia navalit šlohnuté podíly na neprodejné půdě, rozpočtu a rozhodování o vlasti. Každému našemu synkovi a dcérce nepodmíněný základní příjem, učit je ve školách rozumu, zrobotizovat výrobu automaty a železnými roboty a ve společných chvílích se doučit védám, přírodovědě a slušnému chování. Taky bysme už mohli říkat, že máme vlast a přestatříkat, že máme stát. Heh

        • proud napsal:

          Vcelku souhlas,jen si udelej poradek se statem,kterej nejspis taky jeste nikdy nikde nebyl :-).Proto tvrdim,ze vlast=stat a nic z toho nema nic spolecnyho s republikou,natoz kolonii.Kde je jakasi vlada v jiny forme nez narodne vetsinovy,tam nemuze existovat stat,jen republika nebo kolonie.

        • proud napsal:

          Tady mas k zamysleni,pokud vis,pochopis. :
          “ Ale nejdůležitější je následující: v tomto okamžiku absolutně všechno, co se zde děje, musí schválit lidé. Vesmírný Zákon svobodné vůle opravdu existuje. Pokud by tomu tak nebylo, proč by v tom nejtotalitnějším státě světa proběhlo referendum o rozpuštění SSSR? Poptali se národa a on odpověděl. Pokud by tomu tak nebylo, proč by tu byla celá ta liberálně demokratická klauniáda?
          Smysl demokracie je jednoduchý. Člověku je dáno právo vybrat si něco ze seznamu jemu nepotřebných věcí. Například jsi pro gaye, nebo lesbičky?
          – Jsem pro správné chlapy.
          – Ale taková volba v seznamu není. Vybírej z toho, co je.
          Ne. Nevybírej! Nemusíš!“ https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2018/01/jak-zmrazili-tartarii.html#more

          • niSas napsal:

            To cejtím takhle. Vlast vlastníme my, stát vlastní oni. Gdo? No to se porád neví. Heh

            • proud napsal:

              Ja to zas cejtim tak,ze kdyz stat jsme my,pak je vlastne vlasti :-).Ono je jedno jak tomu rikas,paklize si to sam neridis,proto kdyz mi nekdo rekne ze Cechy jsou i moje,vysmeju se mu.

  8. .lak napsal:

    No to je jak s jejich automatizací 4. degenerace kterou dělali normovači za 56. haléřů zpocenému robotovi za 8. hodin práce. Ale městečko propagandě věřilo už před čtvrt stoletím. Teď by zase zaměstnali 300. pracovníků ke strojům za 13. tisíc hrubého, kteří by tam na vyšlochtaný krumply nosili 26 000 za zmetky. Podnikavost papírových králů blázince nezná mezí. A ze zvědavce
    2.7.2018 13:32 Prognostika. Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.? Za třicet let jsme se stali rozvojovou zemí na úrovni Zimbabwe. Nutnost otročit na koleně pod cenou, legálně krást, šmelit a půjčovat na úrok, kam to všechno může dojít jinam než ke krachu ? Udržovat takový systém v chodu je nejhorší a nejsprostější sabotáž. Nejpotřebnější pro systém jsou všehoschopní zločinci, profesionální lháři a oblbovači. A vědět to, na to nemusí mít nikdo vysokoškolské vzdělání, to na první pohled vidí i každý hlupák… [velký smích]
    http://www.zvedavec.org/nazory-7657.htm

    • niSas napsal:

      Co z těch lidí dneska je? 5% produkuje a 95 % blboňů se o to hádá, že na to má nějaký přednostní vysvědčení, papír. Největší lemry vysedávají zase po schúzách a v sociálních státních zařízeních a rozhodujou o peňázách, keré mají skončit tak jako tak v jejich kapsách, keré jim zvobracá bankocetlová mafie na úrokách. Někeří kokoti sem vozí z cizína brambory, cibuli a tváří se, že jací to jsou podnikatelé. A jinjí na ukradené půdě nechávají pěstovat plodiny, keré se nejí a eště to ničí ukradenou půdu, dyk i v tom podělaným totáči by dostali basu za plýtvání, či rovnou rozkrádání socialistického majetku, že gdo to vyděl platit devízama za brambory. jakože devízama už se neplatí? Hownajs. A gdyž je všech těch povedenejch většina a něgdo zas přinde stím, že bez 100% zaměstnanosti se svět nezmění, tak to si dělají kozy. Stavět společnost na povinné spolu „práci“ šmejdů, zlo dějů a hujerů s produkčně schopnými blboni, že jako budou táhnout stejnou káru bez sabotáží je nejlepší socanský ftip všech dob.

  9. HVzV? napsal:

    PRO TY,KTEŘI TO JEŠTĚ STÁLE NEVI A NECHÁPOU,ŽE SOCIÁLNI STÁT

    povolili Němcům hned po válce ušáci,aby zas nevolili Hitlera.
    Ten stát se roznemohl v tom poraženém a načisto rozflákaném Německu,které existuje pouze DE FAKTO a nikoli DE JURE tak,že plati dnes snad už skoro přes 9 EUR na hodinu a Němci se vysmivaji zubožovaným Čechům,že si neumi vybojovat ani to jedno slovo do ÚSTAVY a jejich strana ČSSD tak lže nepřetržitě a sprostě už desitky let přimo v názvu!
    Každý měsic ztráceji domorodci ČR 9 000 korun každýp nebot jednotně nebojuji za Nepodminěný základni přijem viz NP Nr.4.který vypláceli komunisté za své komunistické prokleté diktatury každému ovčanovi nebot to byly výnosy ze zisku tehdejšich fabrik,které sice byl malý,ale stačil!Nyni jsou fabriky zdemolovány anebo soukromnici krachuji a majitelé prosperujicich kradou tento zisk do vlastni kapsy

    TO JE TEN KAPITALISMUS BEZ PŘIVLASTKŮ,KTERÝ VYCHÁZI Z GANGSTERISMU A BYL DOMORODCŮM IMPLANTOVÁN PROTOŽE JSOU A BUDOU OHLUPUJICIM TISKEM A TV OBÍRÁNI DÁL VOLBAMI O SVŮJ HLAS A TEDY I MOC!

    • Maroš napsal:

      HVzV – z vás socialistov sa môže človek vždy posrať – socializmus ako univerzálne zaklínadlo hadov sionistov! Členovia Nemeckej socialistickej strany v Sudetoch umožnili odtrhnutie Sudet, pretože „naivne sionisticky“ chceli podporiť Hitlerov deklarovaný národný SOCIALIZMUS! Choďťe už do piče s vašou socanskou internacionálov! Kurva – „Sociálny štát je taký štát, ktorý umožňuje rast populácie s cieľom zabezpečiť čo najviac príslušníkov mužského pohlavia – budúcich vojakov pre budúcu vojnu!“ Bodka! Projekt sociálneho-militantného štátu vznikol v Japonsku na prelome 19. a 20. storočia a trvá tam dodnes!

      Čiže – stále tu niekto vyrába ilúziu sociálnej pohody a zároveň mu vadí dlhovekosť obyvateľstva, pretože je v tom paradox – dobré podmienky pre množenie silnej populácie sú rovnako dobré podmienky pre dlhovekosť a prestárnutie populácie – ale kurva! To obyvateľstvo „stačí“ zostarnúť – len v mieri!!! A to je škrt cez rozpočet vyjebaných socialistov, „ktorým sa začne rúcať sociálny systém, KEĎ ZMEŠKAJÚ SVOJU PLÁNOVANÚ VOJNU“! Socialisti sú vojnoví štváči – v mene socializmu vyvraždili milióny vlastných obyvateľov! Červená kabbala – červení židoboľševici, maoisti, neomarxisti!

      Spravodlivý štát je súcitný štát. ktorý vidí v človeku Človeka, nie nástroj – spotrebný materiál, dobytok – vy červené satanské militantné krvavé kurvy!
      Vzestup peněz 1 – Sny lakomce
      https://www.youtube.com/watch?v=d7kUZJndUNI

      • Maroš napsal:

        Ešte doplním – tieto izmy treba chápať ako sociálne experimenty. Za socíku mala armáda hlavné slovo – v mene obrany vlasti komančovia kľudne rozjebávali rodiny, kľudne vás vyhodili zo školy, a to podstatné – existoval reálny plán na zničenie „nenávideného západného imperializmu“ – teda ofenzívne! Kasárne boli ešte do perestrojky aj u nás plné nenávistných vražedných hesiel – stále platilo – „Kto chce mier, musí pripravovať vojnu!“, alebo „Najlepšia obrana je útok!“. Socializmus bol len jeden z dvoch táborov, ktoré obidva boli pripravované na vojnu – tak len idiot môže chcieť návrat takýchto scenárov. Čím vôbec nevylučujem vojenskú prípravu – principiálne, pretože v každej spoločnosti majú tzv. defenders svoje prirodzené poslanie – a voľajú sa defenders, nie „ofenders“! A všetko je to v obsahu politickej prípravy, v svetovom prehľade, v cieľoch, v hodnotách. Pozrite si dokumenty o SÚČASNÝCH ruských specnaz – sú to o. i. vojaci-politológovia, sociológovia, znalci svetového zemepisu a iných kultúr – nie zelené komunistické gumy!

        • proud napsal:

          „Kasárne boli ešte do perestrojky aj u nás plné nenávistných vražedných hesiel – stále platilo – „Kto chce mier, musí pripravovať vojnu!“, alebo „Najlepšia obrana je útok!“. Socializmus bol len jeden z dvoch táborov, ktoré obidva boli pripravované na vojnu – tak len idiot môže chcieť návrat takýchto scenárov.“……………..takze co navrhujes,drzet hubu a krok aby to ted uz jen imperialisti meli jeste jednodussi?? Nejlepsi obrana je utok plati a ze kdo chce mir musi pripravovat valku plati taky,jinak zautoci nekdo jinej,kdo valku pripravil a ty budes rejt nepripravenej rypakem v zemi!!! Navic ano,ja chci zpatky nikoliv starej socialismus,ale urcite jeho vydobitky pro lidi!!!,ale nikoliv diktaturu mocnejch,schovanejch za lidi.Evidentne bud nepises jasne,nebo v tom mas bordel,nebo jeste hur,vnucuje se otazka za koho vlastne kopes a proc.

          • Maroš napsal:

            Proude – si typický materiaistický blb! Pre teba pripravovať sa na válku znamená fyzicky a mentálne sa skutočne chystať do vojny – pre mňa pripravovať sa na vojnu znamená – VŽDY BYŤ PRIPRAVENÝ – mať jasno, vedieť, byť odhodlaný, byť statočný, vedieť ovládnuť svoj strach, a zároveň – mať víziu mieru! Nie mať víziu vojny! Vojna len ako vyčistenie špinavého chlieva! Typickí amíci a židáci – oni nepotrebujú vyhrať, oni potrebujú stále nejakú vojnu! Lebo vojnu majú v hlave – lebo sú to psychopati! Rus – Slovan – o vojne NESNÍVA! Židoboľševik – ako permanentný profesionálny revolucionár a vojnový štváč – áno!

            • proud napsal:

              Proc meles kokotiny Marosi :-))).Samozrejme ze normalni clovek valku nechce,ale kdyz vidi ze ji chtej ti okolo,musi bejt pripravenej,takovymu stesti preje,to neznamena zit valkou. :-).A bejt pripravenej neznamena si rikat ze az to prijde,tak to bude,bejt pripravenej znamena bejt aktivne schopnej adekvatne zakrocit a to znamena se fyzicky pripravovat,zadny kecy jeste nikdy valku nevyhraly.

        • proud napsal:

          „Pozrite si dokumenty o SÚČASNÝCH ruských specnaz – sú to o. i. vojaci-politológovia, sociológovia, znalci svetového zemepisu a iných kultúr – nie zelené komunistické gumy!“…………srandisto:-))))))))))))))))))),byls nekdy v „ohni“? Protoze kdo skutecne byl tak vi o cem to je a nejaky takovy divny prejvojaky co maj bejt politologove a sociologove a jiny pice by jen nakopal do prdele,obzvlast kdyz je treba bojovat a tedy zabijet a nezamejslet se nad kravinama a nechat zabit sami sebe!!! Specnaz hlavne jasne rika,ze :“KDO,KDYZ NE MY!!! Je v tom nejaka veda krome umeni zabijet prvni???

          • Maroš napsal:

            Proude – ide o to, že keď sú v ohni všetci – z toho ohňa vylezú živí len tí správne pripravení. Zjavne stále rozmýšľaš ako starý kanónenfuter. Mentálne a duchovne pripravený vojak väčšiu cenu ako 1000 takých vojnových baranov „pečených na ohni“ ako ty. Vôbec nechápeš, že „toto nie je moja vojna“ je úplne iná vec ako „toto je moja vojna!“ A o tom hovorím a tiež, že je rozdiel vojna ako „good job“ a vojna ako poslanie – opäť hovorím o defenders – nie o hrdinoch pre svoju slávu a peniaze, alebo nahnaných na vojnu pod hrozbou zastrelením pre zbabelosť. Správne je boju sa vyhýbať, ale keď už musím, tak čo najlepšie. Väčšina verbovancov kvôli sláve, príslušnosti a uniforme, či vyznamenaniam – končí po prvej delostreleckej príprave nepriateľa. Preto sú niektorí vojaci specnaz a iní sú len kanónenfuter.

            • proud napsal:

              Presne spatne,ale mysli si co chces :-).Jedina ospravedlnitelna valka je obranna,jediny ospravedlnitelny nasili je takovy ktery vypina to neospravedlnitelny a jeste se s nim musi umet zachazet.No nic,az dojde k boji,sedni si a premejslej,politologuj a sociologuj,uvidime jak daleko se s tim dostanes misto bojovani zivej:-))))). Hele,uprimne,z vas co jste nikdy nestali proti samopalum naostro,mam jenom prdel ;-)

              • proud napsal:

                A kazdej vojak kterej v ohni byl,o klukach ze specnazu ani nemluve,bez a zeptej se primo jich,at se taky pobavej a zasmejou ;-)

              • Petr C napsal:

                Proude, vy jste proti samopalum stal?

                • proud napsal:

                  Kdybych nestal,nepsal bych to,slo o drogy,vic se rozepisovat nebudu.V kazdym pripade to bylo zaplaceny tak ze bys na ty penize musel leta delat abys je dal dohromady.

                • Petr C napsal:

                  Proude vy by jste mnel psat knihy. Mate velkou fantazii.

                • proud napsal:

                  Hlavne „na to“ mam,spis mel jsem,uz je to par let :-)

                • proud napsal:

                  A ted si dam kafco a pojedu na strelnici ;-)

                • Petr C napsal:

                  A to kvuli blbemu strileni musite na strelnici? To tu nechodi ani decka.

                • proud napsal:

                  Tady musis,kdyz si chces zastrilet a nevidim na tom nic spatnyho,uz vubec ne u ovcanu odvyklejch soudne premejslet,blb je schopnej odpravit souseda.

              • Maroš napsal:

                Proude – ja som našťastie v ohni /ako delostrelecký navádzač-prieskum/ v ohni nestál – oheň bol určený pre iných – pre nás bolo určené ako pre škodnú – stiahnutie z kože zaživa. Už som to tu rozoberal – mŕtvy prieskumák je každému nahovno prieskumák. V civile sa ma – plus ďalších – snažilo zopár ľudí odbachnúť – neviem, čím to je – adrenalín bol – strach nie – ten prišiel až dlho po tom, keď si človek uvedomil, že mal aj kus šťastia – takže stále platí – pokiaľ môžeš – boju sa vyhni, keď už bojovať musíš, tak s kľudom – aj zabi aj zomri.

                • Maroš napsal:

                  Proud – „Kdybych nestal,nepsal bych to,slo o drogy,vic se rozepisovat nebudu.V kazdym pripade to bylo zaplaceny tak ze bys na ty penize musel leta delat abys je dal dohromady.“ – samopaly sú nepríjemné v rukách každého opičiaka, ale pokiaľ ťa nezačnú systematicky vyhrabávať črepinami spod zeme – ešte to nie je oheň – leda že si sa pri tých včeličkách posral z nadmerného množstva domáceho chilli – ono to potom lepí a páli ako napalm. Mexiko?! Vojna gangov?
                  Čechoslováci sa naposledy zúčastnili vojny na Golanských výšinách – ako technická podpora obrnenej techniky – poradcovia, neskôr detto v Lýbii, inak o ničom, leda ako legionári fr. légie – a tí, ktorí prešli, tak až na pár mladých v 90-tych rokoch domov už nepáchli kvôli base tu, kvôli kontraktu tam a kvôli francúzskemu občianstvu a dôchodku tam. V Juhoške neboli, teraz ich je pár na Ukrajine. Takže pátram v pamäti, kde v prdeli si bol v ohni za tak veľké lówe, keď z Lýbie došli naspäť s 300 tisícmi za rok, ale kde si ich strážili ako oko v hlave. ???

                • proud napsal:

                  Patrej,Marosi,patrej.

    • HVzV? napsal:

      JE ŠKODA VY NEZNABOHU MAROŠI,ŽE JSTE IGNORANT A NEMÁTE RÁD

      jako všichni Slováci svého papeže,který řiká,že kapitalismus BEZ přivlastků je NOVÁ TYRANIE jak to dávate ve svém odkazu z AMERIKY!!
      My z ODS tu nejsme žádni socialisté,ale občané voliči a část z nás tzv cinkálisti vypudili socialismus,který se už nevráti a to dlouho možná ještě dýl.
      Vynálezce Sociálniho státu vy nevzdělanče byla tzv PRAVICE,která dnes tak zhloupla,že nevi či je!

      BOHUŽEL SE VE VAŠICH SLOVANSKÝCH VĚCECH NEVYZNÁME A VY TAM NECHCETE SESTROJIT VÁŠ NÁRODNI PROGRAM.

      Tak to půjde s vámi dál jenom tak do pyči s měkkkým i!Podivejte se aspon na dobrou babu a ne že ne.

      http://www.zvedavec.org/vezkratce/15172/

  10. Maroš napsal:

    No konečne viem, že ste vy – zdegenerovaní desatoráci, z tej chartistickej ODS! Tá vaša ODS – Klausova monetaristická, friedmanovská voľnotrhová „samoregulačná“ privatizačná banda „odborníkov“, ktorá žila na dlh minimálne 10 rokov po rozdelení ČSSR a stvorila takých, ako je Babiš – dnes ide „zachraňovať“ to, čo CIELENE posrala. Typickí sionisti – najprv vytvoríte problém a potom ho idete akože naprávať – a to len kvôli udržaniu sa pri moci! Ty Yahve znaboh! Tvoj pápež je sám Satan! Tfuj tajbl! „Desatero“.

    • petr napsal:

      Ohledně těch „zelených bolševických gum“, je tedy pravda, že to co se dělo v ČSLA od 60. let byla v podstatě diverze trockistických sionistů, kteří vojáky 2 roky učili hluboce nenávidět vlastní stát a vlastní zemi, tak aby bylo možné provést v 89. převrat kdy si takto zmanipulovaní muži nechají rozkrást zemi pod nosem a ani přitom nehnou brvou?

      Pamatuju, že nejvíc nešťastní z porevuločního vývoje byly ti z předválečných ročníků. Ti pováleční se z velké části na rozkrádání nadšeně podíleli. O tom je ten rozdíl ve výchově. I to pitomé křesťanství vychovalo nepoměrně lepší charaktery než trockizmus 2. poloviny minulého století.

  11. HVzV? napsal:

    MAROŠI ŠLO TO VEDLE,MĚLO TAM BÝT OSV TEDY sPOLEČNOST VOLIČŮ

    ale jsme tu všichni prozatim gojimové.Musime napsat,ale že mezi námi jsou i zatoulané ovečky,ale ty budeme ještě přesvědčovat porč jsou vlastně zatoulané a nechtěji se sjednotit v boji za naše penize což je bezesporu OSV napsano hezky v Národnim programu všech našich občanů voličů.
    Vy tam na SLOWAČI prý máte žabek dost tak proto je odmitate společně s námi dobývat jako jsme začali my tim NP a proto umřete brzy hladem nebot vám tam vezmou nejen hry,ale i chleba a zůstanete dále jako to ukazuje

    https://www.youtube.com/watch?v=FhW7XITI

    což je prý obraz i našeho prdlamentu dnes!Snad jsme se teďkom nezmýlili

  12. HVzV? napsal:

    UŽ JSME TO,ŽE JE VIDEO BLOKOVÁNO ZPOZOROVALI.TO DĚLÁ JOUROVA!

    z ANO BUDE HŮŘ.Je to ona,která na přikaz šefa vám zdemoluje celý internet!
    Je v komimisi EU,.kterou nikdo nezvolil a ta už inicializovala tvorbu obrovských filtrů,které maji propouštět jenom to co pokládaji šMEJDI Z EU za PRÝ nezávadné,ovšem nepodařilo se to hned a dalši hlasováni bylo odloženo a bude se čekat zákeřně za bukem,aby se vám všem za to,že prý nechápete jak vás Šmejdi obíraji o penize,ale jsou vám k tomu všemu ukradeny už dnes FILTRY UŽ ZAČALY FUNGOVAT A NEPOUŠTI BRZY NIC a k tomu dalšimi vadnými zákony i informace DOPOSUD JAKŽ TAKŽ nezávislého internetu.

    TATO PROLHANÁ A KŘIVÁCKÁ POLITICKÁ TŘIDA SPROSTÝCH ŠMEJDŮ,KTEŘI VÍ ŽE JEJI VOLBY PODRAZEM NEMUSI PLATIT,VÁS MÁ PRÝ CO NEJRYCHLEJI OaBIRAT NEJEN O PENIZE ,ALE PŘIJDETE I O HRY ALTERNATIVY INTERNETU A NE ŽE NE,!

    Tak budeme pozorovat nárůst preferenci AfD,která jediná nás může zachránit před terorem vlády menšiny s tyranii neomarxismu diktatury prý naivnich humanistů potažmo islamistů!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!