Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 9.7.2018

pjakin

Ruský analytik odpovídá ve svém pravidelném pořadu na otázky z těchto témat: Proč bylo ruskému fotbalovému týmu umožněno vyhrát nad Španělskem, ale nad Chorvatskem už ne, proč bylo postavení ruských poslanců při příjezdu amerických senátorů projevem podřízenosti a proč je Komunistická strana RF největším vlastizrádcem, proč je Organizace smlouvy o kolektivní bezpečnosti nedostatečným nástrojem zajištění bezpečnosti, proč je nový balík zákonů proti teroristům neúčinný, zatímco může umožnit tvrdší kontrolu obyvatelstva, proč a jak byla Ukrajina zmanipulována po rozpadu SSSR do role nepřítele Ruska, a další




129 Komentářů k Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 9.7.2018

  1. niSas napsal:

    Esli tě nebaví koukat na TELEvízor, pusť si v mobilu Pjakina. Kup si v korporátu plechovku s energií, myslící tyčinku a udělej si pěkný večer. Muheeeeeee

  2. .lak napsal:

    Gdyž tu hlavní tyčinku opeče f mikrovlnce tak bude cool i s vipadanímy žubi. :-D

  3. Maroš napsal:

    99 Baťovych frankov pre Nowáka – na prasačí Chlíbek v horách
    https://www.youtube.com/watch?v=U_jUOPxfI04

  4. jan nowak napsal:

    Gdo ne-má ssů.šenky.. Lenáá .. může do mikro~wlnky strčit třeba KOCKU !
    .. du Čeknout ten film od Mrože ww kokomentech TO zrowna nechwálej – Ha : o

    To by sse mi moh-lo líbit..

  5. Maroš napsal:

    „Niečo málo“ nielen o festivale Pohoda
    Informačná vojna 17.7.2018
    https://www.youtube.com/watch?v=088fKw29TxM
    1200 rokov spolužitia Rusov a Chazarov
    https://www.youtube.com/watch?v=X3eMAZ9V5ok

  6. Lukaš napsal:

    Mne zaujala informace,že v roce 1968,mohlo dojít k obsazení ČSR vojsky NATO,pokud by včas nevstoupily armády WS.
    Pak Pjakin vysvětloval nasazení vojsk NATO v Pobaltských zemích,čekajících na v hodný okamžik vstoupit do Běloruska a čemu bych i věřil,ovládnout další stít u hranic Ruska.Přece víme,že už byl v Bělorusku pokus o majdan.

    • proud napsal:

      Taky ale vime,ze kdyz nevime co chceme,daj nam jini co chteji oni a z nas si nadelaji svy otroky! Plati to vsude,cemu se aktivne postavi narod,to neprojde,cemu se postavej nejaky „vudci“,to neni problem,jen otazka casu.Postavit se ale umi jen spolecnost obcanu,stado ovcanu to nedokaze,to je jenom hnany.

      • proud napsal:

        Na to nepotrebuju nejaky „Pjakiny“ buhvi v cich sluzbach.

        • Lukaš napsal:

          proude.
          Proč se dozvídáme určité informace až po padesátých letech,nebo když se odtajní archivy.Někdo to věděl,co se děje na západ od naších hranic,také někdo věděl,že je to nutno zamlčet před veřejností.

          • proud napsal:

            Samozrejme,vzdycky to nekdo vi,protoze je vsechno planovany,i Pjakin je naplanovanej! A tak to bude do ty doby nez kazdej zacne pouzivat doopravdy vlastni hlavu a zacne pracovat nejdriv a v prvni rade sam na sobe a tu hlavu bude pouzivat i na to co vymysleli jini,protoze ze nekdo neco vymysli a da to mainstreamu aby to rozhlasil jeste neznamena ze je to spravny,nebo jediny spravny a jediny na svete,vsechno jde vzdycky vylepsit na x zpusobu.

            • proud napsal:

              ……a tak se dostanes i na patentovani a patenty,ty vic skodej nez pomahaj,jak vidis GP nenechava nic nahode,vsude a ve vsem ma svy techtle mechtle,verim ze i v nasich loznicich,skrze ruzny „pravdy“ o vsem co kde hlasa a do vseho se sere kvuli nasi kontrole a nasemu ovlivnovani abysme byli pruhledny a vypocitatelny,predpoveditelny pro nej,pred nama ale zustava v utajeni,pochopitelne,jen o tom popremejslet.

          • Maroš napsal:

            Luki – už len kvôli tebe to video o stretnutí našich obrnencov s obrnencami na Šumave vyhrabem – malo to taký nijaký názov – „povídání“ – tak to bude trochu trvať než to rozlúskam – vidím, že je to kvôli trockistom u moci stále aktuálne. Zatiaľ si skús vyhľadať referát-obsah k tejto knihe /1968/
            https://www.knihy-marmar.sk/N-Leonov-J-Kostrov-Operacia-Viking-d1117.htm?tab=description

            Operácia Viking bola aj vo verzii československej /80-te roky – zbabraný pokus čs. rozviedky preniknúť do tajnej služby švédska – to je o inom – ale v pozadí tuším tú prípravu na multikulti a situ vo Švédsku dnes.
            „Viking, který stroskotal“
            https://www.abscr.cz/data/pdf/sbornik/sbornik8-2010/kap05.pdf

            • Lukaš napsal:

              Maroš.
              Díky.
              Hodně věci mě to vysvětluje,co jsem jen tušil.
              Tak jen dodám,ono se to otáčí proti nim.

              • Maroš napsal:

                Spravodajsky pikantná stránka! Je to akási nemecká analógia NWOO!
                „Fašizmus, štátny teror a zneužívanie moci
                Povedzte Nie NATO “
                By translator:

                https://www.bilderberg.org/nato.htm

                Sú tam fraktály hypertextu na posranie – to sa dá študovať 10 rokov – ukážka
                https://www.bilderberg.org/index.htm

                Poznámka – túto stránku mi vyhodil vyhľadávač k operácii Wiking a zjavne to tam aj bude! Hor sa do roboty…

                • proud napsal:

                  Njn,kdyby tak clovek vedel s bilderbergem o cem to je,jeho zviditelneni taky neni nahoda,ma nas to fixovat na nej,zrejme abysme se nevrhli na neco dulezitejsiho,ale jeste tak vedet na co,kdyz nam hazej tolik zavadejicich cilu.

  7. Maroš napsal:

    Zatiaľ – „Hŕŕ na ně!“ – ať nám to nevychládne!
    CSLA UTOK NA ZAPADNI EVROPU x264 Segment 0 x264
    https://www.youtube.com/watch?v=W3e9LJ7dEZo
    Československé legie v Rusku 1914–1920
    Poznámka – v dokumente sú uvádzané nepravdivé informácie ohľadom cárskeho zlata, resp. autori sa tejto téme šikovne vyhli, že „čs. legionári vrátili zlato ruskej vláde. Pravda je taká, že čs. légie skutočne strážili evakuačnú sibírsku magistrálu, po ktorej sa okrem vojska evakuovalo cca 2 a pol tisíc ton zlata, pričom čs. légie neskôr priamo kontrolovali 500 ton a po rozhodnutí, že prestanú na Sibíri bojovať – po dohode s boľševikmi im odovzdali 250 ton – ostatné zlato použili na zdárny prechod cez Čínu a Japonsko a neskôr zvyšok použili na založenie Legio banky. Zlaté zásoby ČSR nakoniec skončili v rukách V. Británie – ako náhrada za vojenský materiál a zaopatrenie našich vojakov, ktorí bojovali za V. britániu proti Nemecku. Trockij minul v USA 500 ton zlata nákupom zbraní a potravín pre boľševickú revolúciu.
    O všetkom veľmi podrobne zmazaný ruský dokument na Y. T. Pravda o dolároch a rubľoch – cca 2 a pol hodiny. Neskutočné veci.
    правда о долларох и рублях – možno bude na Ru Tube…
    https://www.youtube.com/watch?v=MTq1bpfvvl4
    Československé legie v Rusku 1914–1920
    https://www.youtube.com/watch?v=8KI72c-8wDA
    Československé legie 1914–1920
    https://www.youtube.com/watch?v=OX2fn-uu03s

    • petr napsal:

      Byl bych ti velmi vděčný, kdyby se ti podařilo najít ten dokument o útoku NATO na ČSSR v 68. Já jsem na nějakém válečném nebo podobném fóru o tom už četl zmínku, takže vím že je to pravda.

      Každopádně by to byla doslova informační bomba v tomto národě rozmazlených ufňukánků, kteří 60 let brečí, že přijeli rusové v železných maringotkách a pár lidem skřivili vlásek.

      • proud napsal:

        Zkrivili,ale pouze kriminalnikum a blbum!

      • proud napsal:

        To se nakonec delo za sociku normalne,ne jako dnes kdy jsou kriminalnici chraneny a poctivy lidi okradany!

      • proud napsal:

        Proto taky kriminalnici a blbove tak jecej a nadavaj na minulej rezim!!! Aspon vidime co jich mezi nami je.

      • Maroš napsal:

        Petr – ten dokument je v podstate výpoveď našich vojakov o zoči-voči stretnutí s časťou vojsk NATO – na našom území – počas ich provokatívneho cvičenia na našej západnej hranici. Pozor – tu nejde ani tak o počty, ale o bleskové obsadenie dôležitých bodov – preto ich /vôbec/ ruskí specnazi, v ktorých zložkách bojovali aj čechoslováci – jedného som poznal osobne – predbehli a pol dňa pred vpádom VZ už mali pod kontrolou letiská a všetky vysielače R a TV. Tak si predstavte, že by toto obsadili specnazi NATO! Čo by sa dialo – aké výzvy /majdan/, atď. Jednoducho – za žiadnych okolností sa ti nemôže obrnená brigáda zatúlať len tak na územie cudzieho štátu – to už je noha vojaka! Nie provokatívny prelet.

        Pokúšal som sa kombinovať témy na You Tube, aby mi to video ponúklo znovu a možno ho mám aj niekde v inom kompe uložené, a viem, že som možno aj sem /určite/ dával link, tak poprosím strpenie, lebo nemám čas len na toto.

        Ruské zlato z predrevolučného /boľševického prevratu/ ožíva – podľa mňa tiež nie „náhodou“ v Kórei a teraz.
        „Ruská vláda plánuje prípadné peniaze získané z nálezu použiť na výstavbu železničnej trate, ktorá spojí Ruskú federáciu so Severnou a Južnou Kóreou.“
        https://www.aktuality.sk/clanok/607744/nasli-potopenu-rusku-vojnovu-lod-viezla-vyse-100-miliard-v-zlate/?AT=wgt.article_clanok-najcitanejsie.c.x…A.

        • petr napsal:

          Teď bude v Srpnu výročí. Nevím jak u vás, ale u nás ve všech sorosových sračkometech včetně ČT od rána do večera kvílí a truchlí jak nás ti zlí rusáci okupovali, a vyrábí všechny druhy protiruské propagandy.

          Pár takových článků a videí by v tuto dobu zapůsobilo jako bomba.

        • jan nowak napsal:

          Psychopat Majsner.. asi ta-ky sleduje wideossosáky
          Marka Chlíwka – bo f w po.slední době chodí wohák.lej jag Specnaz : ))

          ps : ba-cha – pod Mostem má nastražený Miny !!

  8. Maroš napsal:

    Nowaku – he he..! Boha jego! Nómen omen…

    „Maroš je údajne sám presvedčený, že sa mu zjavila samotná Panna Mária a odvtedy má dar a silu liečiť chorých, no vraj len Rómov. Tí tomu uverili natoľko, že za ním do miestneho Pažitského parčíka prichádzali aj zďaleka. Správy o údajných zázrakoch sa šírili rýchlosťou blesku.“
    https://www.cas.sk/clanok/719115/romovia-okupuju-piestany-laka-ich-zahadny-muz-tajna-minulost-spasitela/?utm_source=azet.sk&utm_medium=box-magaziny-cas_short&utm_content=clanok1&utm_campaign=HP-new2
    - – -
    Proude – „zrejme abysme se nevrhli na neco dulezitejsiho,ale jeste tak vedet na co,kdyz nam hazej tolik zavadejicich cilu.“ – fakt ma zaujíma, ako trafíš v noci ako námesačný senilák s prostatou do hajzlovej misy! Čo sa ty tak staráš o ciele druhých a hlavne – o ich NEinformovanosť?
    http://www.bilderberg.org/wdm.htm

  9. Maroš napsal:

    Lukáš, petr – niečo málo – aspoň indície
    „V Maďarsku nešlo o vojenský zásah Varšavskej zmluvy, ale výlučne o operáciu Sovietskej armády. Maďarsko bolo totiž vo vojne spojencom fašistického Nemecka, členom jeho koalície, a teda malo štatút okupovanej krajiny vzhľadom na to, že bolo vo vojne porazené. ZSSR hneď na začiatku dal vedieť všetkým členským krajinám Varšavskej zmluvy, že navodenie poriadku zabezpečí výlučne jeho armáda, bez akejkoľvek pomoci zo strany ostatných členských štátov. A tak sa to aj stalo, žiadna iná armáda sa operácie nezúčastnila. Prvý argument teda odpadá.

    Udalosti v Československu mali úplne iný charakter. Vzhľadom na SNP a účasť československého armádneho zboru v bojoch druhej svetovej vojny na strane ZSSR bolo Československo považované za spojenca Sovietskeho zväzu a člena protifašistickej koalície, musel byť teda volený iný postup. Pre lepšie vniknutie do udalostí tej doby je dobre si pozrieť dokumentárne filmy ČESKOSLOVENSKO, ROK SKÚŠOK od režiséra A. Kološina z r. 1969 a ODPOR NEPRIATEĽOM SOCIALIZMU od režiséra I. Venžera z roku 1968. Nechajme teraz bokom demoverziu, ktorou nás dlhodobo kŕmia a pozrime sa na udalosti z pohľadu dokumentárnych záznamov.“
    https://www.tartaria.sk/pravda-dnes/cierne-myty/245-2015-11-17-08-11-16

    „VOJENSKÉ VYUŽITIE V ZÁPADE NEMECKO
    HL Deb 26. júla 1968 zv. 295 cc1394-5
    1394

    §
    11.17

    §
    LORD BROCKWAY

    Moji lordi, prosím, položte otázku, ktorá stojí v mojom mene, na Objednávke.

    §
    [Otázka bola nasledovná:

    §
    Požiadať vládu Jej Veličenstva o to, či využije svoj vplyv na zrušenie manévrov NATO, ktoré sa majú konať v blízkosti československých hraníc vzhľadom na kritickú otázku demokratickej slobody na tomto území. “
    ……
    “ LORD WINTERBOTTOM

    Moji lordi, to je ďalšia otázka.

    §
    LORD KOŽENÁ

    Moji páni, moja ušľachtilá priateľka cíti, že to, čo je omáčkou na husi, by mala byť omáčka pre hlodavca a že už nie je nič iné v tom, že máme západné cvičenia v blízkosti Československa, ako v ruských cvičeniach? “
    Originál:
    MILITARY EXERCISES IN WEST GERMANY
    HL Deb 26 July 1968 vol 295 cc1394-5
    1394
    §
    11.17 a.m.
    https://api.parliament.uk/historic-hansard/lords/1968/jul/26/military-exercises-in-west-germany

    • jan nowak napsal:

      Maroš = Soroš / w kódě noradu /
      zajeď ssi do Dawle & Měchenic – bo.. Měchenická plo.wár.na má prima
      Wokolí ~ eště lepší než-li bazén ww Praze 4 Podolí..

      A tam tam je TO wšechno na informační Cedu-li i z wobrázkama..
      .. produkce : Hugo z Holyůdu !

      Myslim a te-dy sem , že wěc je jasná..
      ps : Karlos to-mu řiká ready timing.. ale já neumim čist Anglicky : (

      Micha Lea

  10. Maroš napsal:

    Dávam to aj sem, lebo to sem patrí! Torzo komenáta k Robertsovi a najmä k takým, ako je Proud!

    KSB je „len“ omnoho lepšie rozpracovaný program Stolypina – toť dôvod na sio-prevrat v Rusku v roku 1917! Rusko v rokoch 1905-1914 zvýšilo počet svojich obyvateľov zo 115 miliónov na 139 miliónov – a len Cigáni sa tam nerodili. Toto plus plány Mikuláša II. na rozvoj Ďalekého Východu /= kontrola Ruska nad východnou Hodvábnou cestou/ – spustili celý rozvrat Ruska – a celý projekt boľševizmu – a celé to vyvražďovanie!! Takže pochopiteľne Proude – ty sion Pjakina „nemusíš“, takže ťa kurevsky serie – že MUSÍŠ!
    „V těchto podmínkách car Mikuláš II. /chybný preklad pozn./
    přebírá úřad vlády saratovský gubernátor P. A.
    Stolypin. Zjištění příčin dlouhodobé krize státu,pochopení její vnitřní logiky a směru vývoje bylo prvořadým cílem premiéra. Bezpochyby si jasně uvědomoval rozsah nutných změn, jejich osudovost pro budoucnost Ruska. Správně tak charakterizoval období 1905-1907 jako „velký
    přelom“, „perestrojku“ či „veliký historický předěl“(Stolypin 1991, 50-51). Podle jeho představ
    Rusko vstupovalo po přijetí Manifestu 17. října
    (Rumjancev 2003, 41-43; Golder 1927, 627-
    628) do transformačního stadia, které předpokládalo zřízení a upevnění postavení zákonodárného
    shromáždění, rozšíření občanských práv a svobod, včetně jejichochrany. V rozhovoru s novináři
    saratovských novin „Volga“ ze dne 1. října 1909 Stolypin vymezil časový rámec transformace:
    „Dejte zemi 20 let pokoje a klidu, a to vnitřního i vnějšího. Poté nepoznáte Rusko!“ (Stolypin 2006, 488).

    Takže REPLAY pre všetkých kokotov!
    „Dejte zemi 20 let pokoje a klidu, a to vnitřního i vnějšího. Poté nepoznáte Rusko!“ – Stolypin! = prvý autor /1905/ DVTR + KSB!
    https://nf.vse.cz/wp-content/uploads/fewpp_article_kashapov-stolypin.pdf

    Poznámka – Stolypin začal tým čim mal – ZDROJOVÝM ZÁZEMÍM – poľnohopodárstvom! Tak si to porovnajte s tým našim zdrojovým zázemím teraz, a bude vám jasné, o čom je podstata KSB! A tiež prečo máme rozvrátené zdrojové zázemie „v mene demokracie a liberalizmu“! Všetci sa tu „v džungli regulujeme sami“! Hovno! Je to len židácky sociálny darwinizmus – právo silnejšieho, vývoj silnejšieho a bezohľadnejšieho! Spoločnosť humanoidov so zvieracou psychikou – farma!
    Čisto súkromne – keďže židáci vždy spôsobia problém a potom nás zachraňujú pred týmto istým problémom – chcel by som si vypočuť komentár Pjakina na tému Stolypin – a že ktorý boľševik to teda „vymyslel“ KSB! ???

    • petr napsal:

      Však to tu kdysi dávno říkal tuším Durham, že nás tu honí na Icikově farmě zvířat jak dobytek z jednoho kouta do druhého jen abysme chvíli neměli klid a čas na přemýšlení.

      To je ten klíč! Jakmile se člověk může zastavit, necítí se existenčně ohrožen, má klid a může přemýšlet a meditovat, tak se jako zázrakem jeho psychika začíná měnit ze zvířecí zpět na lidskou.

      TO JE PODSTATA !

      A proto američanům kteří žili v blahobytu vymysleli celý ten zábavní průmysl, aby zase neměli ve svém volnu čas na sebe a přemýšlení kdo jsem a kam jdu !!!

      • niSas napsal:

        Gdyž něgdo moc přemýšlí, gde vydělat kachle aby si mohl koupit, co by mu aji beztak rostlo na neprodejné půdě, na jejíž základě by spolurozhodoval o celém baráku, že jako co bude strubkama a kam se položí kabel a esli vůbec něgdo potřebuje před barákem kluziště nebo minové pole a že by jako o tem sčitatelně házeli své lístky do sečítání se všema aby se jako už kua vědělo, co jako banda národa vlastně potřebujeme, tak skončí u nosaté vrátnice odkaď ho zase vrátí k přemejšlení gde vydělat kachle aby si mohl koupit, co by mu aji beztak rostlo na neprodejné půdě, na jejíž základě by spolurozhodoval o celém baráku, že jako co bude strubkama a kam se položí kabel a esli vůbec něgdo potřebuje před barákem kluziště nebo minové pole a že by jako o tem sčitatelně házeli své lístky do sečítání se všema aby se jako už kua vědělo, co jako banda národa vlastně potřebujeme, tak skončí u nosaté vrátnice odkaď ho zase vrátí k přemejšlení gde vydělat kachle aby si mohl koupit, co by mu aji beztak rostlo na neprodejné půdě, na jejíž základě by spolurozhodoval o celém baráku, že jako co bude strubkama a kam se položí kabel a esli vůbec něgdo potřebuje před barákem kluziště nebo minové pole a že by jako o tem sčitatelně házeli své lístky do sečítání se všema aby se jako už kua vědělo, co jako banda národa vlastně potřebujeme,..Heh

      • proud napsal:

        To zni dobre a ma to logiku,i kdyz Durhama nemusim a pochybuju ze je to od nej.

    • proud napsal:

      Me nesere vubec nic,protoze vim,i bez Pjakina,me hlavu nezblbne ani on,jako se to nepovedlo strane a vlade,ani dnesnim zlodejum!Na rozdil od tebe.

    • Maroš napsal:

      Poznámka – podľa Pjakina – skupina Globálny prediktor sa v roku 1775 rozhodli, že budú brzdiť vedomostný a technologický vývoj na Zemi. Z tohto dôvodu bol založený gnostický rád /tých, ktorí ovládajú vedomosti/ Bavorských Illuminátov v r. 1776, ktorí majú prakticky dodnes kontrolu nad vedou a akademickou pôdou! Takže to, čo dnes oslavujeme ako výdobytok vedy – je len torzo prepustených, už dávno známych poznatkov – v zmysle riadenia a kontroly ľudskej invencie! Veda neslúži nám – veda slúži IM! Teda – ak počujete alebo vidíte napísanú hurá vetu, že „vedci“ /väčšinou britskí, že?/ niečo objavili, tak faktom je, že „vedci“ len dostali povolenie uverejniť to, čo je iným známe už storočia!

      STOLYPINOVA REFORMA RUSKA VS. BRATSTVO SMRTI!!!
      Zmyslom vzniku Sovietskeho zväzu bolo cielené zabrzdenie vývoja v Rusku! Likvidácia Stolypinovych farmárov /vojna, prevrat/ – rozvrat zdrojového zázemia – čo bolo príčinou aj neskoršieho hladomoru /židoboľševik Kaganovič – Ukrajina 30-te roky, pred ním „pripravil pôdu“ anarchistický psychopat Nestor Machno/!

      Prof. Antony C. Sutton DrSc. – Řád Skull & Bones 322 – Bratrstvo Smrti CZ titulky
      Poznámka – v interwiev sú spomenuté detaily pre verejnosť neznámych faktov – ako v skutočnosti prebiehala spolupráca TIEŇOVÝCH VLÁD ZSSR a Západu – kto bol napríklad autorom prvej sovietskej 5-ročnice /americký židovský ekonóm/, tiež ako prebiehala výmena technologických informácií – aby 2. svetová vojna mala ten „správne“ zničujúci priebeh! Toto je jeden
      z kľúčových dokumentov pre pochopenie nadnárodného riadenia a svetovej politiky! A PRÍČIN VŠETKÝCH DÔSLEDKOV – v ktorých dnes žijeme v tomto parazitickom a fašistickom globálnom systéme!
      https://www.youtube.com/watch?v=92Bi7l3BqPk
      Poznámka – kolektivizácia a „spoločné“ vlastníctvo má jeden podstatný demotivačný mechanizmus – PARAZITUJÚCU VERCHUŠKU, ktorá všetko riadi na úrovni len toho svojho PRIMITÍVNEHO poznania /prioritou je ideologický postoj, nie vedomosti – „názor“ – ako dnes!/ a brzdí tak vývoj celku, vývoj jednotlivca /= boľševický fasizmus!/ a celkovo demotivuje individuálnu aktivitu a plné uplatnenie genetického a duševného potenciálu Človeka!
      O tom to celé je – za socíku sa mal dobre každý blbec a stranícky riťopchaj – komunisti fakticky naučili ľudí – ROZKRÁDAŤ „TO SPOLOČNÉ“ VLASTNÍCTVO! Teda – dobrá znalosť ľudskej psychiky Illuminátmi /zal. 1776 – plán GP 1775/ bola základom pre vymodelovanie židoboľševikmi riadenej spoločnosti! Dnes nad tým všetkým preberajú moc /veľmi sa snažia/ neo-“liberáli“ so svojím „sociálnym“ darwinizmom, založeným na budovaní zvieracieho typu ľudskej psychiky = neo“liberálny“ korporátny fašizmus!

      Späť k téme Stolypin…
      Stolypinovu reformu rozdrvil židoboševický zahraničný komplot!
      peter stolypin crushes 1905 jewish bolshevik plot
      https://www.youtube.com/watch?v=LJo4VJZXdFQ
      Stolypin ENG 1
      https://www.youtube.com/watch?v=jJVMGOeVLYc
      https://www.youtube.com/results?search_query=Stolypin+reform

      • proud napsal:

        „O tom to celé je – za socíku sa mal dobre každý blbec a stranícky riťopchaj – komunisti fakticky naučili ľudí – ROZKRÁDAŤ „TO SPOLOČNÉ“ VLASTNÍCTVO! „…………o copak te „komunisti“ pripravili a dali to vsem,ze je mas tak v zaludku? Vas co si myslite jak valcite a pritom podsouvate jen vlastni problemy,neschopnost a mindraky je mi vzdycky uprimne lito,a ze vas nedospelejch panecku je …….
        Jinak na co slavne prisel prave nekdy ted Pjakin,jsem prisel selskym rozumem uz hodne let zpatky sam,ale podal jsem to jak to skutecne je a ne jak se to „komusi“(GP) prave ted hodi!!!

        • Maroš napsal:

          Proude – ty si blb! Pokiľ je niečo spoločné, tak ťa „osobne“ nikdy o nič nepripravia, že? Pripravili ľudí o 40 rokov práce – práce na tom, čo potom – za dohodu, že ich sionisti po roku 1989 nepopravia, ale im ponúknu podiel na moci – sionistom A SEBE umožnili rozkradnúť v privatizácii. Proude – u mňa si jasný bolševik a bolševikom zostaneš – ide len o to, ktorý variant boľševizmu práve vyznávaš a teda – čo tu stále zatĺkaš. Tak si sa mal ty blb za socíku dobre, že keď ti nepadol v USA či v Mexiku do huby celý „výklad tvojich túžob a predstáv“ – vrátil si sa späť! Rozdiel medzi mnou a tebou je ten – že ja by som odtiaľto nikdy neušiel kvôli caddylacku – a keby bolo zle – sloboda je v dymenzii duchovnej, nie v politickej. O čo ma kurvy komunistické pripravili? O ilúzie a o dôveru k ostatným! Lebo vykradnúť sa dahjú aj myšlienky, pocoty, ideály! Choď do riti – pretože tvoje myslenie je a bude vždy vylízané komunistami – materialistické. Preto náš „národný“ boľševik – Kapitán Danko vždy bude ponúkať ľuďom len ten židoboľševický blahobyt – nikdy nie obrodu – duchovný blahobyt. Hej? – To je večná tézakomunistov – najprv sa ty zviera musiš cítiť dore s „plným bruchom“ = aj v hlave – a až potom, keď ukojíš všetky svoje výkladové nutkania – potom sa môžeš cítiť dobre inak! Som šťastný, lebo vlastním to, po čom som vždy túžil: Celý ten váš pojebaný komunizmus stojí a padá na zvieracej psychike. Takže čo mi komunisti ukradli okrem ideálov a dôvery a životného času? Choď do riti!

          • proud napsal:

            Njn,mas na sobe jeste hodne prace,Marosi.Ja dneska kolem sebe vidim jak vsechno co za neco za sociku stalo,prace s detma,dneska upada,protoze rodice na to nevydelaj a sponzori nedaji na nic co se jim nevyplati.Ja jako decko a pubertak se nezastavil,na jedny strane za svazarm strelba a zavody,na druhy judo,a zadarmo,kdyby to meli nasi platit,mel bych hovno a rostl pro kriminal a blbej,tak jako dnesni mladez a ty mi zkousis kazat a nasazujes na rezim kde jsi mel vsechny zivotni jistoty a to nejdulezitejsi,zdravi a vzdelani, zadarmo a v jiny kvalite nez dneska kde si ty svinstva jeste zaplatis.A chod do pici s tvym vecnym vystavovanim otrocky prace jako pupku sveta,vzdyt je to ostuda,v dobe kdy by ti stacily odmakat tri osmicky tejdne a to jsem to jeste hodne nadnesl!!!

            • přemítač napsal:

              Jeho zloba se dá v jistém smyslu pochopit jen v případě, kdy nazujeme jeho boty života a pak uvidíme směr jeho nahlížení. Chce to velkou dávku pochopení i když je v tom nesoulad na rovině duševní. Nicméně je třeba vidět i to, kam se jakýsi kulturní neomarxismus ubírá. Osobně vnímám že prostor v kterém se nacházíme je kapitalisticky či ekonomicky vyhořelý či „vyžitý“ pro lidi je to projev ztráty smyslu a proto je nabíledni, aby zde došlo z pohledu řízení k přeměně duševního pohonu. Směrem k sociálnější či lidštější podobě demokratického socialismu. Vše je to pouhý nástroj, který je třeba hejblátky uvést v praxi. V naší vrstvě střední třídy je to vnímáno jako jakási velká obroda či změna směrem k většímu lidství, ale i ta bude v budoucnu zničena. Je to jako ta hvězda z ruska, která symbolizuje člověčí podobenství a hvězda ze zámoří která ztělesňuje zvířecí podobu v našem těle. Ale obě hvězdy v extrémní podobě přináší zhoubný charakter, který vnáší do společnosti ve své totalitě neudržitelný směr. Takové katastrofy třeba jsou pro šéfy jen obnova kultury se sociálním progresem, který ústí do bezduchovnosti individuality euroamerické civilizace. V katastrofě kultury se ničí výdobytky duchovní kultury. Ten techno pokrok se jen kontinuálně zachovává, ale žebřík jejího úpadku či vrcholu je již dávno znám.

          • proud napsal:

            Komunismus rikas? A kde? Rad bych se na nej mrknul,nikde jsem ho nezazil,jen socik kde te nepustili ven a hrabali pod sebe,ale jinak ti porad cpali mnohem vic nez zdejsi lidozrouti,zes s tim neumel zachazet byla tvoje blbost,ja ve strane nebyl,ze ssm me vyhodili,ale mel jsem se jako prase v zite,na tehdejsi dobu vejdelek 6-8 tisic cistyho mesicne znamenal kralovskej zivot.Nemel jsem a nemam duvod remcat kdyz si dam ruku na srdce a odectu co jsem si sam zaslouzil.

            • houbeer napsal:

              socik nezname,zname jen zhoubny komunismus.prave,ze socik nezname,tak ho vypichujes z komunismu jako plus tehdejsi doby.a ja mel za panelakem sotva betonovej placek,dnes jsou tam 3dobry hriste,terenky,v zime supr sjezdy na bobech.to,ze deti jsou nemehla

              • houbeer napsal:

                pricitej hlavne rodicum-30nikum….a technologii a kdecemu.to neni politika.dnes znam dost malych farmaru-vyrobcu kdeceho a i prodavajici kdeco bio-eko.pres net malinovy stavy do prahy.to za komousu nebylo.byl potlacen lidsky individualni sen a pristup k zivotu.vse srovnano do sede.

                • houbeer napsal:

                  doba je nedobra i ted,jen jinak.komunismus a kap.bez privlastku je stejna mince.socik je abstraktni pojem.posuzujes jak jsi se mel podle vejdelku?toz to u me je nicnerikajici udaj.fuckoff prachy nejlepe.ja posuzuji,,kvalitu“ zivota jinak.a rek bych,ze he o piď lepsi nez 89

                • proud napsal:

                  Mas to krapet zmateny,prave za komancu v SOCIKU!!! se delalo spousty domacich stav a zavarovalo se,pestovalo doma kdeco,delaly se zabijacky a podobne.prodavat nebylo potreba protoze tehdejsi vyrobky mely tak prisny normy,zes je doma dodrzet jen tak nedokazal.Zato dneska zeres jedy uplne oficialne!!!

                • proud napsal:

                  Bejt po mym,nechal bych bejval socik,ale se zmenama,takze uz by to uplne socik ani nebyl,ale abych skocil do otroctvi a kolonie jako to lidi udelali,to bych se radeji bejval obesil a odjel do pekla na bilym koni,protoze bych vzal s sebou z uradu zlodeju a vlastizradcu kdekoho,nez bych se takovyho debilniho svinstva zucastnil!!!

                • houbeer napsal:

                  ale prd,sracky chemicky hnojeny byly vsude.monokultura,pesticidy atd.dnes je to to same,jen vice lidi pouziva mozek,a vedomosti o prirode.driv se koupil postrik a bylo-bylo to in.ja znam mraky lidi co zavaruji,sbiraji,pestuji,chovaji vcely atd.

                • houbeer napsal:

                  porad pouzivas socik.to je tvuj ulet,vyl komunismus,nevladla stara dobra socdem.ale komousi co to jen upravili-otocili na druhou stranu mince,-na kapitalismus.socialni mysleni skoncilo davno.tehdejsi nektery jidlo byl hnus a svinstvo,dnes je na vyber a zalezi na kazdem.

                • proud napsal:

                  Nezbejva mi nez rict ti: ok,mas pravdu! Protoze co uz rict nekomu kdo nezna zakladni znaky socialismu a kounizmu a bude me kterej za sociku vyrostl a dospel presvedcovat ze to byl komunizmus,kdyz jsem platil kam jsem vlezl stejne jako ted :-).Hele,nechame toho,nema to smysl,posli nekoho kdo zna alespon ony zaklady!

                • Petr C napsal:

                  Houbeer, vzdyt i za komousu byli soukromi zemedelci. Take pestovali co chteli. S jednim jsem slouzil. Tesil se az to prevezme po tatovi. Ze hned vstoupi do druzstva.
                  Co se tyce sportu a hrist. Aktivne jsem sportoval a v dobe zavodu mne stat podporoval tim ze mi zaplatil moje vydaje za ty dny. Tady si kluci musi platit vse sami.Hodne talentu tak prichazi o sanci uspet. Chlast a drogy je vyjdou lacineji. Na vlastni oci jsem videl zebrat canadskeho reprezentanta v lyzovani. Za to ze jste mu dali almuznu dal vam jeho fotku s rozvinutou statni vlajkou. Ja nevim jak u vas, ale v mladi jsme meli hriste na kazdem rohu. Za sociku o nas rorhodoval kdejaky blb. Jenze jak vidim kdo o nas rozhoduje ted, likvidaci Evropy v primem prenosu, degradaci rodiny, dekadenci v tkz kulture, umele vyvolavana nenavist a spousta jinych neresti ktere jsou prosazovani dnesnim vedenim. Rikam si ze komousi byli jen slaby odvar tech dnesnich pokrytcu.

                • houbeer napsal:

                  vladli komousi ci socialisti?odpovezte si sami co to ctete.ja odbornik nejsem,lec rozlisuji…petre,jo byli hriste-betonovej plac!my jsme si dali branky-ukradli,my jsme si v noci udelali led na betonu a namalovali lajny na hokej-zakazali,znicili.ja byl reore brankar zaku….platil si vse sam

                • proud napsal:

                  Presne Peto,vcera jsem byl za klukama na strelnici,meli tam asi osm deti,rikam jim ze maji super dve druzstva mladejch na zavody i s nahradnikama.Zustali na me koukat a kroutili hlavama,pak mi vysvetlili,ze kolik stoji krabicka naboju a cestak,zbrane atd. a ze na to rodice nemaji penize a sponzor ze da jen kdyz se mu to ma vyplatit.Sportovni strileni u nas tedy padlo,kazda rana kterou slysim je soukroma a kdyz jsem se podival z ceho se strili rekl jsem jim ze kdyby slo o preziti,s tema zbranema co vidim,ze bych jim dal zivotnost tak 3 hodiny……………a zase kroutili hlavama.Kdyz lidi nechapou ani zaklady,neda se vysvetlovat.

                • houbeer napsal:

                  ja nerikam,ze nebyli soukr.zem.petre,jenze jak a kolik?dnes jsou ,,moznosti“ jine.znam jedneho co mu na orahi ubili tatu k smrti,ze mel 2supr kravky a mel tvaroh,mliko atd na smenu-prodej po vsich.syn po 89 zas ma par krav na vl. par h. co uz maji stoleti,za komousu vsevzatoprovsechny.

                • proud napsal:

                  Komousi byli predcasny sci-fi klise,jenom nazev,navic nefunkcni,vsechno byl jen socialismus,lidi byli na vykresleni komunismu a sliby jeho zavedeni proste nachytany,to je vsechno,cela veda.Je smutny,ze i tak se meli lip a meli vetsi jistoty tehdy,nez dnes a jen blbec uveri tomu ze nejde o cestu zpatky na stromy ale o pokrok,jak se mu snazej nalhavat.

                • houbeer napsal:

                  nehajim dnesni dobu,ale jsem dalek hajit tu minulou.dobre veci jsou vsude a za kazdeho rezimu.lide by svoji blbost nejradeji svadeli na system a politiku a dobu.tak bud mam idealy nebo ne.bud jsem bojovnik-vizionar,nebo jen dav.doba se meni.psychologie zustava

                • proud napsal:

                  Klidne si za komunismus dosad jiny slovo,treba trabantismus:-)))))))),na socialismu to nic nezmeni,meli jen vyhodu jediny strany a jinou nepovolili,ovsem i tak dali lidem mnohem a zasadne vic nez dnesni hovada a vlastizradci :-)

                • proud napsal:

                  Bud si co chces,ale bavime se o minulosti,minulym rezimu,byl jakej byl,to ted nemuzes zmenit,muzes jen srovnavat,paklize ho pamatujes.A co je nejdulezitejsi a nejrozumnejsi,muzes si z nej vzit do dobry a ne ho bezmozkove narvat do jedny skatule s tim dobrym i spatnym a nazvat ho spatnym!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                • houbeer napsal:

                  ty jsi blbec sam,kdyz tak nazyvas jine.socik byl lez komunistu.oblbli lidi s ,,jistotama“ake v idee siovynalezu zlounu-komunismu.jak pises sam,lide naleteli komunistum na vykreslovani sociku.a jistoty?jistoty sede masy normalnaku te doby meli.bejt jinej,jistoty sli do hajzlu

                • houbeer napsal:

                  to stejne plati o dnesku-ty jen hanis a vypichujes to zly.a co to dobry,to jakoze neexistuje?lide jsou jen otroci?je spousta dobreho na dnesni dobe a s kapit.to nema mnoho spolecneho.rek bych,ze srovnavat ty doby nelze.

                • proud napsal:

                  Jmenuj mi to dobry,chytraku

                • Petr C napsal:

                  Kvuli zvanci se zabijelo a bude zabijet porad. To jestli ukradli nebo znarodnili. Ja vidim tady jak velke spolecnosti kradou prirodni bohatstvi, uzakonnuji ruls ku prospechu svemu. Svet neni jednoduchy. Tak samo to nebylo se socialismem. Co mi ovsem vadi je jak se zacinaji prekrucovat dejiny. Ja muzu napsat ze jsem prozil krasne dectvi i pubertu v sociku. Co mi vadilo byla devastace prirody, malo
                  prostoru a dost nalikovany zivot. V Canade je take devastace prirody v plnem proudu, ale muj zivot neni nalinkovany a prostoru tu mam hodne.
                  Jinak pokud muzu treba srovnat skolstvi jednoznacne pro socik. Co se tyce svobody zcela urcite vetsi nez za sociku. Ono kazdemu vyhovuje neco jineho.

                • proud napsal:

                  :-))))Peto,porovnej i ty „svobody“,tu tehdejsi a tu dnesni ;-).Kdyz vynecham ze jsem nemohl svobodne cestovat po zahranici,jediny skutecny minus z jedny strany,obrovska vyhoda z ty druhy.Tenkrat by se stat nemohlo ze by sem nalezli arabsky a africky opice,ani nahodou.

                • houbeer napsal:

                  prou prouda blbouna -treba svoboda!
                  pro petra,ha mel detstvi taky ok,to neznamena,ze dnes to nejde,viz.rodice.prir.boh.se kradlo i tehdy a lude z toho meli prd.zas jen smejdi nahore.priroda se nicila vice a dnes setrvacnosti jeste vice,lec jisto ne,ze zmneba je take zivouci.

                • houbeer napsal:

                  skolstvi bylo hrozny,ale debilizace doby zaostavala.ucili darwinismus a 90%lzi.=neucili nic.ha mam zakl.skolu a je jedno jestli tehdy nebo ,,dnes“.bludy jsou stejne,to,ze jste chytrej,nezavinilo skolstvi.myslim,ze tehda bych mel problemy na kazdem kroku,dnes na kazdem skoku

                • Petr C napsal:

                  Ano houbeer lide jsou ve velkem procentu otroci. Z casti to je jejich vina (materialisticti) a zcasti to je vina systemu proto ze hlavni faktor ziku je cachrovani. Vemte v uvahu zadluzenost. Je to nejvetsi zbran otrokaru. Propracovany system jak zotrocit lidi. Udelat lidi zavislymi na alkoholu a drogach. Proste vytvorit zpracovatelnou masu to je priorita dnesnoch vladnich.

                • proud napsal:

                  Tady v Evrope a uz vubec v EU nemate o svobode ani nejmensi sajn,jste zvirata na retezech,jediny co mate je ruzna dylka retezu kterou si kdo dokaze nejak zaridit! Co dal,houbeere:-))))))))))))

                • houbeer napsal:

                  ja v ameru i kanade byl,tak mi to nemel o svobode.je to jen jina svoboda,jinej kontinent,furt to neporovnavej jak newafe-vse je unity a svet jedno je.svoboda ted je mozna.za komancu skoro nemozna.ake ted je hrozne tezka,ale mozna.jen je jednodussi byt otrokem,jako oracujicim pred 89.sablony

          • proud napsal:

            Jestli ses ty Marosi prase ktery se vysere na stary rodice kdyz uz nemuzou,je to tvoje vec a muj jedinej duvod se vratit domu,takze zavri chrtan a bez si za roh nafackovat!

            • Maroš napsal:

              Doprdele s vami aj s adminom – to tu funguje ako, že bez ponuky „odpovědět“ si tu dvaja ptáčci vešajú komenty jeden za druhým?!

              Takže kurva s dovolením – “ proud napsal:
              20.7.2018 (17.27)

              Mas to krapet zmateny,prave za komancu v SOCIKU!!! se delalo spousty domacich stav a zavarovalo se,pestovalo doma kdeco,delaly se zabijacky a podobne.prodavat nebylo potreba protoze tehdejsi vyrobky mely tak prisny normy,zes je doma dodrzet jen tak nedokazal.Zato dneska zeres jedy uplne oficialne!!!“ – len toľko, že Proud iný ako materialistický bonus plného brucha nikdy mať nebude! Prosto takýto nemajú pojem o duchovne – nemaju!!! „Jáj – aká dobrá treska v majonéze, jáj aké dobré utopence!“ – človek duchovný si pochváli aj obyčajnú krupičnú kašu – a funguje ďalej! Čo komu bráni si urobiť tresku v majonéze ešte lepšie doma – teraz – zajtra?! Na to kurva potrebujete komunistov? Proude – tebe jebe asi od hladu – lebo máš stále materialistickú zvieraciu psychiku! Snívaš o žrádle – ja snívam o krajšom svete!

              Eva Cassidy – What A Wonderful World
              Poznámka – zámerne som sem nedal Sečma – lebo nesmie existovať žiadne tabu, pokiaľ niekto vie veci urobiť krajšie a lepšie – a ona to naspievala tak ako treba vedieť – lietať!
              https://www.youtube.com/watch?v=pPAGH0AT-os
              Hierachicky nejvyšší řízení (intelekt)
              https://www.youtube.com/watch?v=wtyeTVqkgBg

              • proud napsal:

                To jsou mi soudy :-)))))))))))))))))))))))))

              • maori napsal:

                Není třeba komunistů, je třeba ideologie. Ta socialisticko komunistická odešla/ byla odstraněna. Pokud nebude jiná jako náhrada, její místo zabere islám! A to už nebude legrace, na musulmany platí jen oheň, meč a vepřové.

                • proud napsal:

                  Veprovy jen hodne a hodne mozna!!!!!! Precti si talmud jak to maj zidi s nekoser zradlem a se lhanim a podobne,vychcane osetreny,nepochybuju o tom ze stejne to maj muslimove,jsou s nima totiz jedna mince kde se dve strany nenavidej ale zmenit to nemuzou!

  11. Petr C napsal:

    Co se tyce skolsti mohu srovnavat. Ja mam jak se tomu rikalo v CSSR obycejny elektrotechnicky obor z maturitou. Co se tyce znalosti jsem na tom mnohem lip nez absolventi university v Canade. To se da napsat o hodne lidech vychodniho bloku. Proto vetsinou tady prorazili a lidem byli uzitecni. Samozdrejme i soc. skolstvi melo sve bludy a nebylo perfektni. Ovsem v celosvetovem meritku bylo vzdy mezi nejepsima.

    • proud napsal:

      Presne popsano,a ted si predstav tu hruzu kdyz ve zdejsi laboratori udelali skolstvi takovy ze se situace presne obratila.

      • houbeer napsal:

        z vychodu lidi jsou stale chytrejsi.ake ne vzdelanejsi.to,ze jsi petre vedel kde je canada a naopak oni nevedeli kde cr.neni vypovydajici.obory ale asi byly o neco lepsi nez gym.a vys.sk.ze umite zapnout cervenej a modrej preci nejni zadana vec,to bylo treba aby otroci znali

        • houbeer napsal:

          ucitel a uca mych deti jsou supr 40tnici,takovy ja nepotkal a pokud ano,museli to dobre potlacovat v zajmu sedeho komunismu.je system a v nem lidi,urazet skolstvi nelze.jen konkretni osoby a navyky.tady bylo stupidni memorovani sracek do hlav deti a tomu rikate vzdekani?

  12. Petr C napsal:

    Kamos se dal na starsi roky k ucitelum. Ac zdatny sportovec odesel kvuli chovani zaku. A odsedet si pracovni dobu nemel ve zvyku tak odesel. To pisi o Cesku.
    Co se tyce Evropy je z casti socialisticka a diky tomu se lide maji jeste dobre. Az se zacnou tyto vymozenosti (lekarstvi, skolstvi, soc. system) ukrajovat, lide se z toho proberou.

  13. Petr C napsal:

    Vy jste v Canade zil ze to muzete posoudit? Neboli, pokud si vetsina decek kterum je sestnact a vic a jsou uspesni zaci neumi vypocitat vydavek, je pesvedcena ze okolni svet konci za hranici Ameriky a historije zacina jejich narozenim, je spis vina skolstvi. Navic lide tu nejsou blbi jen jsou poznamenani systemem.

    • proud napsal:

      Poznamenani jsme vsichni,jen si to nekteri uvedomujeme a jini ne.Ti co si to uvedomujou s tim aspon muzou neco delat.

    • houbeer napsal:

      to je pausalizovani spolecnosti a hazeni do jednoho pytle.takovych budizknicemu jako komunismus produkuje kazdy siosystem stejne.je to k hownu umet pocitat miliony(vid sasine)joo ja se mam,vim co je titikaka a co tezi kongo,ooo jake vzdelani se mi dostalo

    • proud napsal:

      Pro me to je prave o tom uvedomovani si a premejsleni co s tim dal.

      • houbeer napsal:

        uvedomovani si,ze komunismus mel jen oripravit otroky na kapitalismus.

        • proud napsal:

          To urcite v zadnym pripade.Naopak,mel za ukol rozdelit lidi,evropu i kontinenty,dat jim vzajemne nepritele.A protoze se sionistum vymkla z rukou kontrola sociku,honem ho zbourali,stejne jako amici zlikvidovali saddama i muammara a spousty dalsich………..jen premejslet……….

          • houbeer napsal:

            mam jiny nazor.byl vymyslen zlouny.byl implantovan nasilim.udelal z ruznorodych lidi z pred val.obdobi otroky,masu a byl umne transformovan pod plastikem prevratu do toho,kam smeroval od pocatku.dopadl tak cely vychod.i rusko.nic se jim nevymklo

            • proud napsal:

              Mej si ho,ale pokud ti nebylo v 89 minimalne 25-27,ses s nim k smichu………….

              • proud napsal:

                A jestli ti bylo,pak by me zajimalo kdes zil, ze to mas tak zcestny.Ale jinak jsem po letech taky zjistil ze u nas jeste po revoluci existovaly suchy hajzly a nechtelo se mi tomu verit.

            • Petr C napsal:

              Houbeer, take si myslim ze puvodne komuniste byli urceni na vybiti Slovanu. Lenin a Trocky byli placeni zapadem za velkou zidovskou revoluci v Rusku. Nastesti pro Rusy to chytil do ruk Stalin, ktery se jim zvrtnul a postavil Rusko na nohy. Proto hlavni kritika jde na neho a ne na puvodni hlavni iniciatory. Bohuzel Stalin po predchudcich zdedil vladu zidu a doslo na krev. A veskery pokrok skoncil nastupem ukrainskeho zida Solomona Perlmutter.
              https://tarbaby.wordpress.com/2017/07/16/the-three-holodomor-genocides/
              Tak samo v Ceskoslovensku, kde s k moci dostala zidovska klika v cele se Slanskym, ktera zneuzila pocatecni nadseni lidi a socik zdiskreditovala.Nastesti par jich skoncilo na sibenici a doslo jakz takz k uvolneni rudeho teroru. V teto dobe je ironii ze ze Slanskeho a jeho pochopu delaji skoro martyry.
              Ja prozil v sociku pres petadvacet let a otroka se mne nikdy neudelali. Tady stacilo par roku a malem se ze mne otrok stal.

              • houbeer napsal:

                doba a cas se zrychluje….

              • Maroš napsal:

                Petr C – no veď to všetko pokračuje – komunisti mali za úlohu budovať ZSSR, aby to vyzeralo ako úplne nový projekt – nemohli to nazvať Nové Rusko – v krajine, ktorá si zakladá práve na tých starých tradíciách. ZSSR mal za úlohu Rusko zabrzdiť vo vývoji – to, že nejaký popustený vývoj tam bol je zavádzajúce – Rusko sa mohlo bez komunistov a nepriateľov zvonku vyvíjať 100x rýchlejšie – zatiaľ čo komunisti postavili „dom“ – Rusko mohlo postaviť „paláce“ na Marse /je to len metafora – lebo Proud sa chytá slovíčok/. Komunisti dokonca rozjebali aj ten svoj krvavý dom – v roku 1991 – keď mali v rukách všetku moc – dnes rozjebávajú Rusko zvnútra. Bohužiaľ – ten horný výplach a tie obete v minulosti boli tak obrovské, že ešte nedozrel čas zrušiť komunistickú stranu Ruska – pretože to obrovské rozčarovanie a frustrácia ešte komunistami zdebilizovaných generácií by bolo veľkým zdrojom nestability. Rusi toto musia začať chápať postupne -pretože perzekúcií – rôzne odôvodnených – zažili dosť, a toto „by bola len ďalšia“. Rovná sa – zotrvačnosť sociálneho supersystému – treba čas, než sa tá loď dokáže obrátiť bez prevrátenia.

                • Petr C napsal:

                  Maros, Rusko bylo zaostale a ten vyvoj za cara mi pripada zveliceny. Staci se podivat na ruske vojaky v prvni svetove, kdy cekali na zbrane po padlych. Rekl bych ze car je idealizovany. Zidovska revoluce pravdepodobne byla vedena za jinyma ucelama nez zabzdeni pokroku. V posuzovani tohoto jsme ovsem zavisli na zdrojich ktere jsou vselijak ovlivnovany. Kazdopadne slo o zabijeni Slovanu. Ja jen tvrdim Stalin nebyl tim co o nem tvrdi dnesni propaganda. Postavil Rusko dvakrat na nohy. Poprve pred druhou svetovou a podruhe po ni. Pozdejsi vladci Rusko jen likvidovali.

  14. Maroš napsal:

    Nemám kam, tak sem…

    Dovolím si vás upozorniť na tzv. „pufrovanie“ migrácie, ktoré momentálne prebieha v Bavorsku a spočíva v 2 krokoch bavorskej vlády – 1/ zamedzeniu vstupu migrantov do Bavorska, 2/ trestné stíhanie budúcich vydavateľov Mein Kampf, ktoré je od roku 2016 voľným dielom. Čo znamená to pufrovanie?

    Pufrovanie – je výraz z chemickej technológie, znamená zmiernenie búrlivosti reakcie – používajú sa pri tom napríklad soli silných zásad a slabých kyselín. Podstata – predstavte si sociálny experiment – výmenu obyvateľstva migráciou ako chemický proces, ktorý prebieha v chemickom labáku – v Európe. Zásadne musí ísť o KONTROLOVANÚ chemickú-sociálnu reakciu, pretože inak celý labák aj s experimentom multikulti a islamizáciou – vyletí do luftu! Ide o to, že Bavorskí Illumináti – ktorí sú niekoľko sto rokov plánovačmi týchto zmien – vrátane Kalergiho – si uvedomujú výbušnosť situácie a rastúci odpor proti migrácii, ktorý sa vymyká ich globalistickému riadeniu. A to aj vďaka informačnému fenoménu internetu a existencii alternatívnych médií!

    Čo s tým má Mein Kamf? Časť európskych intelektuálov má snahu o znovu vydanie tohto – ani nie tak celkom len Hitlerovho diela – avšak s podrobnými komentármi – aby sa verejnosť dokázala orientovať a opäť nepodľahla čaru ideí v ňom obsiahnutých. A práve o to ide, že Bavorskí Illumináti /1776/, resp. oficiálne bavorská vláda – si veľmi dobre uvedomujú výbušnosť zmesy ľudí nasratých na súčasný vývoj imigrácie v kombinácii s „Hitlerovými“ ideami – ako urýchľovača reakcie, ktorá by im od základu – a možno na veky vekov – rozmetala ich „nový chrám“ – Európsky kalifát č. 3 – prvý mal byť maurský, druhý osmanský – teda nový iránsky, s centrom riadenia v Teheráne a s náboženstvom Bahá’í, ktoré má „láskavo“ nahradiť radikálny islám.

    Teda – pozor na záchvaty radosti pri správach o kadejakých vládnych prekážkach imigrácie – ide stále len o účelové spomalenie-pufrovanie odmietavých výbušných reakcií európskeho obyvateľstva. Islamizácia bude pokračovať – pravdepodobne viac na ideologickej – „vzdelávacej“ – intelektuálnej úrovni – teda viac na akademickej pôde, ktorú majú Bavorskí Illumináti plne pod kontrolou vo väčšine sveta – vrátane u nás – s čím podľa môjho názoru súvisí aj vražda Martiny Kušnírovej – v súvislosti s jej výskumom, objavmi – dôkazmi, a hlavne plánovaným zverejnením vedeckých záverov o lužickej žiarovej kultúre – ako o našich priamych predkoch Slovákov, Moravanov a Čechov, ktorých potomkovia – my – tu žijeme kontinuálne minimálne 3.700 rokov – teda nie je pravda, že sme – „primitívni barbari“ – vyliezli na svetlo božie z pripjaťských – černobyľských močiarov v 6. storočí!

    “ „Chceme ukázať občanom Bavorska, že to berieme vážne a že o tom aj rozhodujeme,“ citoval jeho slová Bavorský rozhlas (BR). Söder zároveň zdôraznil, že sú teraz vytvorené predpoklady na plynulejšie ukončenie procesov v danej oblasti. To je v záujme zainteresovaných i obyvateľstva, dodal.“
    REPLAY – „To je v záujme zainteresovaných“
    https://www.parlamentnelisty.sk/arena/monitor/Bavorska-krajinska-vlada-schvalila-nove-principy-azylovej-politiky-301320#discussionbrief
    Hitlerův Mein Kampf: nebezpečná kniha…Historický dokument CZ
    https://www.youtube.com/watch?v=_NPZEt1l4Y0

    • proud napsal:

      “ o lužickej žiarovej kultúre – ako o našich priamych predkoch Slovákov, Moravanov a Čechov, ktorých potomkovia – my – tu žijeme kontinuálne minimálne 3.700 rokov“…………diky za to „minimalne“ :-).Ciste jenom muj nazor je ze to bude mnohonasobne dyl,ale je to jen domnenka.

      • Maroš napsal:

        Proude – píše sa rok 7526 – 22.9.2018 bude nový trok 7527, takže nám chýba ešte 4.000 rokov histórie od podpísania Veľkého mieru v Ázii
        „“22. septembra 2017 Slovania oslavujú Nový rok. V týchto dňoch začína rok 7526 od Uzatvorenia mieru v hviezdnom chráme (S.Z.M.CH.) podľa pôvodného slovanského kalendára, ktorý sa v Rusku oficiálne používal do roku 1700, kedy bol zrušený Petrom I.“ – poznámka – zrušený jeho zameneným náhradníkom na ceste po Západe – Petrom Velikým – Peter 1. dožil vo väzení vo Francúzsku ako tzv. Muž so železnou maskou – aj keď železná zrejme nebola, pretože to by ho veľmi skoro zabila sepsa.
        https://tadesco.cz/slovansky-novy-rok-7526/

        • proud napsal:

          „Proude – píše sa rok 7526″ …………zrejme pravda,vsimni si,ze pisu zrejme,po tech taneckach s historii nejde verit nicemu.

        • petr napsal:

          Ale Pjakin říká, že Petr veliký byl velmi výrazný přínos pro rusko, že ho posunul z materiální zaostalosti za západem a vlastně i díky němu se Rusko stalo velmocí i na moři.

          • Maroš napsal:

            petr – Pjakin má svoje kompetencie – inak sám v minulosti spomenul, že úlohou Petra Velikého bola likvidácia Švédska – námorného konkurenta vtedajšieho centra GP – Anglicka, takže niečo za niečo /systém bŕzd a protiváh/ – pravý Peter 1. – tiež mimoriadne vzdelaný a múdry človek, avšak úplne iného, skôr mierumilovného razenia /mal dobré vzťahy so Švédskom – historicky dobré vzťahy Wikingov a Rusov/, ktorého Západ do tejto vražednej avantúry nemohol zmanipulovať. Veď stačí si to predstaviť – vladársky dvor so všetkými radcami a vynášačmi /“krtmi“/ – najprv sa futrovalo informáciami – potom sa zisťovali postoje a spôsob uvažovania cára – a vedelo sa, aký to bude mať vývoj. Preto Petra 1. vylákali von a nahradili ho o hlavu vyšším človekom, nadaným obrovskou silou – Peter Veľký dokázal v ruke zohnúť podkovu – bol to človek vyslovene vojensky a strategicky vyškolený ako organizátor a plánovač, bezohľadný, neovládal ruštinu – jeho ekvipáž držala hubu, lebo padali hlavy. Vraví sa, źe Peter Veliký vybudoval Petrohrad na kostiach státisícov Rusov – lenže lenže – existujú dokumenty o tzv. zasypanom-zbúranom a zaplavenom Petrohrade v minulosti – základy – resp. už funkčné časti budov sú hlboko až 9 metrov a sú z pred peterovského obdobia.

            Dokument – fakty zámeny Petra Alexejeviča 1. „samozvancom“ Petrom Velikým zo Západu, a o jeho protiruských perzekúciách.
            ЖЕЛЕЗНАЯ МАСКА ДЛЯ ПЕТРА АЛЕКСЕЕВИЧА
            https://www.youtube.com/watch?v=P8ubh_rzwRc

            Факты подмены истории – 1
            /Почему письма Петра Первого не могли быть написаны в ту эпоху?/
            https://www.youtube.com/watch?v=bAlFhJJySHg

            Санкт-Петербург. Чей город?
            https://www.youtube.com/watch?v=V8j5XSWOTuY

    • petr napsal:

      Mrošu obávám se, že i ten vzestup střední evropy a viszegrad je zase jen takový pufr a že Orbán pracuje pro GP.
      Původně jsem do toho vkládal velké naděje, ale teď fakt nevím.

      • proud napsal:

        Taky se mi zda.Problem je ze na GP je jeste brzo,ale dozvime se casem urcite jak to s Orbanem je.GP a odpadly elity si vybijej lidi navzajem,nas to nemusi bagrovat,protoze je to pro nas tak jako tak jen z deste pod okap,paklize nas to nebude bagrovat tak ze si konecne a samozrejme vezmeme vsechno co nam vsem patri pro vsechny,jak to ma bejt.

        • petr napsal:

          Ach ty naivko. I židovské klany se mezi sebou často mydlily. Ale to jim nebránilo v tom, aby přitom ještě stíhaly genocidu gojů podle plánu.

          Je to jen malé odlehčení pro nás které by se mělo naplno využít tak jak to dělá Putin. Je potřeba aby se probudilo co nejvíc lidí.

          Druhá hrozba je, že nás tahle planeta smete z povrchu, tak jak to učinila s hromadou dalších civilizací které ji začaly ohrožovat. Je naivní se domnívat, že tato planeta nemá sebezáchovny program. Ten je prioritou. Ne přežití téhle civilizace, jen jedné z mnoha v historii.

    • Maroš napsal:

      Téme lužickej kultúry treba venovať neustálu pozornosť, pretože sa jedná o historickú genetickú rodovú pamäť o našom pôvode.
      “ Je to důkaz, že přinejmenším od starší doby bronzové v této oblasti lidé žili a že tu docházelo k nepřetržitému a přímému vývoji. Pěkně nám to do sebe začíná zapadat a dávat smysl.“
      https://hradec.idnes.cz/archeologicke-nalezy-ve-hvozdnici-u-hradce-kralove-f8e-/hradec-zpravy.aspx?c=A161015_2279468_hradec-zpravy_the
      https://mynitra.sme.sk/c/20770742/zavrazdenu-archeologicku-kusnirovu-si-pietne-pripomina-aj-archeologicky-ustav-sav.html
      https://domov.sme.sk/c/3968254/pri-cinobani-odkryvaju-ziarove-hroby-z-obdobia-kyjatickej-kultury.html
      https://www.puchovskenoviny.sk/okno-do-minulosti-xii-puchovska-kultura/
      https://duckduckgo.com/?q=v%C3%BDskum+lu%C5%BEickej+%C5%BEiarovej+kult%C3%BAry&t=h_&atb=v122-3&ia=web

  15. Maroš napsal:

    „„Poprava cárskej rodiny bola potrebná nielen na zastrašenie a zneistenie nepriateľa, ale aj na povzbudenie našich vlastných radov. Chceli sme im ukázať, že niet cesty späť, že pred nami je len úplné víťazstvo alebo koniec…“ ospravedlňoval neskôr jatky Lev Trockij.“
    „Telá, z ktorých vrahovia pozbierali asi osem kilogramov drahokamov, odviezli a zlikvidovali. Zhruba o týždeň na to padol Jekaterinburg do rúk legionárov z Československa.“
    „Zaujímavý je aj osud tiel kráľovskej rodiny a domu, v ktorom Romanovovcov povraždili. V roku 1977 šéf KGB Jurij Andropov navrhol, aby Ipatievov dom zrovnali so zemou. Na jeho mieste neskôr postavili Chrám Spasiteľa na preliatej krvi.
    Telá Romanovovcov objavili dvaja historici-amatéri v roku 1979. Keďže však vtedy ešte tvrdou rukou vládol Brežnev, kosti radšej potichu pochovali.
    Po páde ZSSR Rusi exhumovali deväť tiel, ktoré podrobili analýze, aby zistili, či ide skutočne o pozostatky členov slávneho panovníckeho rodu.“
    https://www.aktuality.sk/clanok/607367/v-pivnici-ich-postrielali-a-dobodali-bajonetmi-ako-sa-bolsevici-zbavili-cara-a-jeho-rodiny/?utm_source=azet.sk&utm_medium=box-magaziny-aktuality&utm_content=clanok2&utm_campaign=HP-new2

    • proud napsal:

      Je to slozity kdyz jedni rikaj ze popravili a jini ,ze nepopravili……jakej smysl a hodnotu pak takova udalost neudalost ma? Jen odvadi pozornost od aktualnich veci u kterejch neni pochyb a daj se ted a tady skutecne resit,aby k tomu nedoslo.

      • Maroš napsal:

        Proude – ty relativista z povolania! Toto je typická ukážka tvojho rozvratníctva a dezinformovasnia – „Jen odvadi pozornost od aktualnich veci u kterejch neni pochyb a daj se ted a tady skutecne resit,aby k tomu nedoslo.“ – JENOM PRAVDIVÉ HISTORIE SE VY ŽIDÁCI OBÁVÁTE NEJVÍC! – preto nás neustále kŕmite „aktualitami“ – pičovinami – olizovou soľou – aby sa vám stádo nevybralo iným smerom – čo kurva nie je aktuálne na aktuálne odhaľovanej lživej histórii?! Si zúfalý!!! Že teba tiež doženie vlastná minulosť!

        • proud napsal:

          Bez se zeptat Pjakina jestli se uz muzes vycurat……..a kam :-))))).Blejes nesmysly a odmitas samostatny mysleni,potrebujes stado a jet podle nej.

        • proud napsal:

          Vsichni sborem za tim prvnim volem,a ta krava vzadu,uzavira radu!

          • Maroš napsal:

            Proude – radšej za volom, ako za pastierom či honákom, ktorý ma naženie akurát tak pod nôž. Každá divá ovca si vie nejako poradiť s predátorom – ale už si neporadí so zradným pastierom!

  16. Maroš napsal:

    Proudiči – nie som ovca, lebo som človek a rebel od narodenia – rebel voči idiotom a znásilňovačom môjho života podľa ich predstáv. Proprosím – reaguj na slovo-skratku WC nejakou úvahou – prečo srať do WC a prečo nesrať do WC.

    V skratke – teraz je najdôležitejšie vedieť kto sme – teda, že sme 1/ ľudia, 2/ ľudia konkrétnej kultúry – s konkrétnou minulosťou a NAŠOU konkrétnou budúcnosťou – teda – že 3/ nie sme vyjebaní kozmopoliti – a to len preto, že existujú vyjebané kozmopolitné banky a vyjebané peniaze a kredity a vyjebané aerolinky, ktoré sú schopné prenášať mor čohokoľvek po tomto svete!

  17. jan nowak napsal:

    Psa-lo mi wčera Majsner.owo Prasát-ko
    Majsner.. bejrr..
    .. že pí-če skwěle , ale Mrož pí-če Líp .. muheeeee !

    & ps : Sasíne promiň..

    2ps : pani pp Pozorowatel-ce , že čakra ..neumi Čist : o

    • jan nowak napsal:

      Napí-ču i Zde !
      ..pí-čli – tag na Zwědawci..

      .. bo mi i já & “ krti “
      ww wyhrožujou Smrtí.. ale ne umim dát Link kurwa .. a aa ROBOTI wíc newim..
      .. JEN

      .. že Chlíbek ššousstá Máňu : (

      Rptl Jan

  18. jan nowak napsal:

    Chrocht..chro ..chtal tu-hle Typika že chce ka-wu
    : Do Děžurná mu damSoďwároš mlí~ko doš-Proseg.wároš !

    Ref. : Mlíko doš-lo ROBOTI .. Čo šmé i-lé , čášmatí..

    Jóó Oud sse má ..že je oUtteL Muj – KRTE.. stříhej..
    … pi.. ppi pííí ííí _ __ _________ íííííííííí

    .. zase sse nahodil KRTek ..Kláda MU Nesstála : ))

  19. Ľ napsal:

    „12 Boh na lotra cieli: Alexander Izaievič Co-LŽE-nicin je „prorokom“(projektantom) rovnakej zverskej doktríny. *Starozákonný Izaiáš zomrel hroznou násilnou smrťou – bol vraj podľa biblie rozpílený.“
    - to je ako keď „kresťania“ priviazali o kameň „čarodejnicu“ a hodili do rieky. Ak vypláva = je čarodejnica.

    • Robo napsal:

      Na toho Solženicina sa musím výhľadovo pozrieť/niečo si od neho prečítať, keď od výtečníkov dostáva neustále takú reKlamu.

    • Ľ napsal:

      Len potom ani Ježiš Kristus nieje Boží syn, keďže bol umučený a zavesený na kríž.?
      Takže podľa KSB doplatil na vlastnú doktrínu?
      Pýtam sa tu, lebo na stránkach konceptuálov nedostávam odpovede a mažú mi príspevky.

      Tiež som reagoval na obsah KSB svazek II, kapitola 3.
      „hriech úžerníctva – dávanie na úrok, vôbec nie je hriechom „prvotným“, ale niečo „kvalitatívne“ iné ..a dokonca aj Bibliou7 ospevovavé..
      7 Hlavne v Starom Zákone – z pohľadu dnešnej cirkvi je Starý a Nový Zákon nedeliteľná časť jednotne nazývaný Biblia. Deuteronómium, 23:19-20, 28:12; Izaiáš 60:10-12″

      „„A budeš dávať na úver mnohým národom, ale sám na úver brať nebudeš!“ – táto veta je v KSB akoby bola obsahom biblie. Len neviem ktorej, pretože je viac prekladov.

      Podla toho ktorí poznám znie ta veta inak.
      „Ani peniaze, obilie, ani nijakú inú vec nesmieš požičiavať na úrok svojmu bratovi, 20 len cudzincovi. Svojmu bratovi požičiaš bez úroku, čo potrebuje, aby ťa Pán, tvoj Boh, požehnával pri každej tvojej práci v krajine, do ktorej vojdeš, aby si ju vlastnil.“
      (http://mojabiblia.sk/svatepismo/5/kniha-deuteronomium-kapitola-23/katolicky-preklad/)

      Takže neviem s akým pracujú prekladom a či zámerne prekrútili obsah Biblie a v ich podaní je to len prepis obsahu Biblie tak ako ho vyrozumeli autori koncepcie.

      Ale aj tak, ano v ich podaní (preklade) na tom nič zlé nevidím, pretože Pán hovorí aby sme nebrali na úrok, inak nás ovládne zen od koho na úrok berieme.
      Z katolíckeho prekladu vyplíva to isté. S toho pohľadu je Bratom ten kto žije ako káže Pán Boh a kto tak nežije je cudzí Bohu = akoby syn Satan resp. Jesho sluha.

      Čiže podľa Biblie, ak ju uplatníme v medzinárodnych vzťahoch a v ekonomike, tak potom by podľa nej by mali mať naše firmy u nás lepšie podmienky ako zahraničné. Inak zničia náš priemysel a prevezmú nad nami kontrolu. To isté platí ak si budeme požičiavať od kade okoho na úrok, ktorí reálne nieje možné splatiť tak sme nútený „založiť“ majetok ….

      Čo je na tomto obsahu Biblie špatné a nepravdivé? Veď keby sme sa tým riadili, nikdy by sme sa nedostali sem kde sme. …
      Tak o čo im ide… „konceptuálom“?
      Si myslia že sme všetci úplne jebnutý alebo čo?

      • Maroš napsal:

        Ľ – ak zvládneš POHODLNE počúvať 3 hodiny – budeš mať jasno medzi židmi pozmeneným a prevráteným židokresťanstvom a medzi pôvodným védskym, kaanánskym, koptským kresťanstvom – v čom je filozofická a svetonázorová podstata – aj poznania ako takého – väčšina názorov je totiž silno inkulturovaná a indoktrinovaná židokresťanstvo – to nie je o tom, či Ježiša ukrižovali, alebo nie a či boh exituje, alebo nie!
        Jan Kozák: Křesťanství ve světle nejnovějších nalezených starověkých písemností
        https://www.youtube.com/watch?v=Xd6zFK5n3Ag

        Ku KSB – základom KSB je pôvodná Stolypinova reforma /1905/, od ktorej sa odvíjali aj plány Mikuláša II. na rozvoj Východnej Sibíri – to celé zničiť bolo úlohou najprv židoanarchistov a neskôr židoboľševikov – úspešne počas 1. svetovej a VOSR a vznikom ZSSR! Treba prelúskať!

        „Dejte zemi 20 let pokoje a klidu, a to vnitřního i vnějšího. Poté nepoznáte Rusko!“ – Stolypin! = prvý autor DVTR /Dostatočne všeobecná teória riadenia/ + KSB!
        https://nf.vse.cz/wp-content/uploads/fewpp_article_kashapov-stolypin.pdf
        Stolypinovu reformu rozdrvil židoboševický zahraničný komplot!
        peter stolypin crushes 1905 jewish bolshevik plot
        https://www.youtube.com/watch?v=LJo4VJZXdFQ
        Stolypin ENG 1
        https://www.youtube.com/watch?v=jJVMGOeVLYc
        https://www.youtube.com/results?search_query=Stolypin+reform

  20. zero napsal:

    Admine, tento článek by jste měl opakovaně vkládat po dobu několika let, aby se meteorologičtí pseudoodborníci, mlátící prázdnou slámu na ČT, dozvěděli že nám vodu někdo krade.

    Počasí pozoruju a vím o několikadenních vysokých, šedivých oblačnostech, kdy obrovskám masa vody putuje nad našimi hlavami, aniž by spadla jediná kapka. Meteorologové a jiní počasologové jsou buď úplně slepí, nebo úplní idioti.

    Zatímco naši vojáci umírají v cizích válkách, naši oblohu nikdo nehlídá a vodu nám kradou za bílého dne. Nepomůže vyrábět idiotské zákony ve smyslu poskytování soukromých studní státu, ale chemtrailsová letadla sestřelovat!!!

    • proud napsal:

      Chapu tvoje rozcileni,ale 10 milionovej narudek se v sim vsudy na fotbalovym hristi 500x300km cirka, v situaci kdy se na nej kazdej vysere a bez armady, si musi davat sakra majzla aby nekoho silnejsiho radeji nenastval ani nestastnou nahodou!b Takova je pravda i kdyz ani me moc nevoni……..

  21. Ľ napsal:

    Je možné, aby v súlade s KSB jej študenti v praxi využívali mainstreemové praktiky s odôvodnením, že sme TROLovia a neviem čo ešte?
    Alebo sa jedná o psychotrockijstov snažiacich sa o diskreditáciu KSB a jej rozklad z vnútra?

    • proud napsal:

      Jsi si jistej ze je na KSB neco k rozlozeni? :-))))))))

    • S. napsal:

      Ještě že tu jsou i jiní studenti, co se tím nenechají odradit :)

      • Ľ napsal:

        Ano, sú. Ten chalanisko z prednášky zverejnenej na leva net je (podľa diskusie) ľudský, pokorný, … Dá sa s ním komunikovať, vie prijať kritiku a neberie si to hneť osobne alebo v zlom Duchu, narozdiel od tej PsychoTrockijstickej sebranky Hox, Ľudo či Cico. Keď pre svoju namyslenosť a autoritárstvo nezvládnu diskusiu v zmysle očierniť a onálepkovať oponenta, tak to proste vymažú aby nikto nevidel čo sú v skutočnosti zač.
        Som zvedaví, čo budú robiť na živo. Vyhnú sa tomu? Alebo budú volať po uveznení či zabití (vymazaní) oponenta? Veď je to jasný prejav Trockijzmu. Taktiež všetci PsychTrockijsti v radoch KSB nevedia predýchať, že KSB v Rusku nepretlačili ako povinné (násilne vnucované) štúdium. Pretože tak by oni boli na vrchu, keďže majú študíjny náskok a mohli by z pozície autorít vnucovať mladým študentom svoj vlastný výklad a chápanie KSB. To im neprešlo a tak vyšiaľovali jak nafetovaný blázni, pretože takto ostala KSB bez kontroli z ich strany. To je predsa hrozné…

        • S. napsal:

          Takhle to zní dobře, je dobře že je to nepovinné. Ale těch psychotrockistů je nějak hodně, doufám že něco v KSB je z nich nevyrábí. S tím mazáním máš pravdu, a ještě k tomu když sleduji co občas smažou tak se až divím o co jim vlastně jde.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!