Nová kniha: Islamisté a soumrak Evropy

soumrak-obalBuď naše civilizace zmizí, nebo se z normálních kuchařů, taxikářů, zdravotních sester, švadlen, učitelek a soustružníků stanou bojovníci.  Jenže k tomu, aby bylo možné něco vybojovat, musíme nejdřív pochopit, v jaké jsme válce a o co v ní jde. Islamisté a soumrak Evropy je jednou z knih, která pomůže pochopit.

Petr Hampl, nezávislý sociolog

Slovo úvodem

(vzpomínka na prof. Jaroslava Hrocha)

 

Existují vědecké osobnosti, které se zaměřují nejen na svůj úzký obor, ale výrazně se angažují ve společensko – politickém životě. Jejich charakter, smysl pro čest a angažovanost jde ruku v ruce s potřebou přispět svým dílem k rozvoji společnosti. Našli bychom takových osobností více, pan prof. PhDr. Jaroslav Hroch, CSc., filozof se zaměřením na hermeneutiku a anglo-americkou filozofii, k nim patřil.

Od studentských let se vždy aktivně zajímal o společenské dění. Současné postoje k historickým událostem jej jako příslušníka poválečné generace (narozeného 1947) také nenechaly lhostejným. Svědčí o tom články ve sbornících a studie o úloze prezidenta E. Beneše v našich dějinách a také jeho působení v Masarykově demokratické akademii a Českém svazu bojovníků za svobodu.

Palčivé otázky vývoje společnosti se každodenně vynořují i v naší době. Blízký okruh přátel Jaroslava Hrocha a skupina angažovaných lidí nachází adekvátní způsoby, jak vyjádřit, publikovat a šířit své názory. Patří k nim především myšlenka zachování identity našeho národa, vlastenectví a bezpečnosti lidí v naší zemi i v Evropě. Svým přátelům a pokračovatelům včetně autorů knihy by Jaroslav Hroch popřál tvůrčí elán, objektivitu a spravedlnost a hlavně odvahu, vnímavé čtenáře a vděčné posluchače. Totéž přejeme autorům publikace i my, rodinní příslušníci.

Kniha Stanislava Balíka a Stanislava Polnara popisuje historické příčiny a souvislosti šíření islámského radikalismu na Blízkém Východě a zejména v Evropě. Autoři věnují pozornost reakcím současných evropských zemí a jejich politických představitelů na tento fenomén, stranou nezůstávají ani USA a Izrael. Součástí knihy je též zajímavý pohled některých politických filozofů (P. Buchanan, O. Spengler, S. Huntington) na krizi Evropy. Stanislav Balík a Stanislav Polnar se vyhýbají prázdné „politické korektnosti“ a popisují stav objektivně, kriticky, s důrazem na otázku bezpečnosti. V závěru autoři naznačují východiska a možnosti řešení.

Kniha Islamisté a soumrak Evropy přesvědčivě ukazuje, že naše evropské hodnoty svobody, demokracie, křesťanství a humanismu jsou v souvislosti s uprchlickou krizí ohroženy mnohem více, než by se na první pohled mohlo zdát. Tato kniha budiž inspirací, jak těmto hrozbám čelit.

Zdenka a Jan Hrochovi

Kniha k zakoupení: http://www.bodyartbook.cz/product/politika/islamiste-a-soumrak-evropy/138




140 Komentářů k Nová kniha: Islamisté a soumrak Evropy

  1. petr napsal:

    Nebezpečně zavádějící.
    Islám není vůbec žádná hrozba. Ale ti co ho vedou a především košer obřezanci a jejich pátá kolona u nás.
    Bez nich jsou islamisté jen tlupa pouštních opic.
    Kolik že jich to útočilo na těch 30 obklíčených ruských vojáků? Přes 1000 ? A jak dopadli.

    To by se obřezancům moc líbilo abychom se tu v Evropě řezali s muslimy a oni by v klídku dodávali zbraně oběma stranám až do vzájemného vyvraždění.
    Pokud tedy nezmiňujeme GP jehož jsou obřezanci prodlouženou rukou.

    A v neposlední řadě, většina arabů má islámu akorát tak po krk a sami by se ho rádi zbavili. Vždyť i ti Turci jsou často muslimy jen na veřejnosti a doma chlastají a když utečou do Evropy tak je jim Mohamed už zcela ukradený a dodržují zvyky už jen ze setrvačnosti.

    • Maroš napsal:

      Žiadna utečenecká „kríza“ – je to plán, tak sa nebavme o kríze – toto ak pán profesor „nevie“ – tak je kúpený, zavádza a akože inak – patrí medzi „záchrancov“ toho bordelu, čo mlčaním doteraz pomáhal – aj keď nepriamo – spúšťať. Byť profesor a politológ a nevedieť 1/ „nič“ o zakladateľovi Paneurópskej únie – o Kalergim – ergo 2/ nevedieť nič o „jeho“ globalistickom pláne na rasovú a kultúrnu eróziu – tak to mi pán profesor ešte – poser prsa!
      Islamizácia Európy bola dohodnutá s Arabmi počas ropnej krízy v roku 1970 /článok na nwoo.org/
      Islamizácia Európy – Čo ste nevedeli
      https://www.youtube.com/watch?v=UrywnO8q1d4

      • petr napsal:

        Njn. málokdo si uvědomuje, že ti dementní turci málem dobyli Evropu jen proto že jim „někdo“ dal know-how a vyškolil je k tomuto účelu. Sami by ti primitivové neměli šanci.

        Celý ten rozkvět islámského světa (stojícího na uřezaných hlavách nevěřících) co se tehdy udál, velmi nápadně připomíná rozkvět USA ikdyž jsou složeny z pologramotných primitivních rednecků a náboženských fanatiků. A přesto mají nejvyšší životní úroveň na světě.

        • Maroš napsal:

          petr- „A přesto mají nejvyšší životní úroveň na světě.“ – možno tí kuvajtskí – v pomere k ničnerobeniu. Islám nepodporuje prioritne konzumný život – nepliesť si to s baživosťou afromigrantov. A práve o to ide – islamizácia Európy je projekt na zníženie exploatácie planéty, pretože tu je najviac kreatívnych mozgov – v bielej rase vôbec – ktorá je vzdelanostnou základňou technologickej invencie. Islám má priniesť spätný chod, kvázi debilizáciu zavedením ideológie, ktorá je proti kritickému mysleniu. Dekadenciou invenčnej Európy sa zníži úroveň technológie – tým sa zníži úroveň ponuky konzumu a ten sa zníži aj ideológiou.
          Preto – najvyššiu životnú úroveň „majú“ v tom zmysle – že nemusia vďaka predaju zdrojov fakticky pracovať, a mali by to využívať na svoj osobný rozvoj – jednotlivci z tých múdrejších rodín sa vzdelávajú – ale ako celok sú pod vplyvom v podstate fašizujúcej ideológie /treba si všimnúť ich vzťah k cudzincom – môžu fungovať len ako ich servis, ale rovnaké práva!!! im nepriznajú – takže do piče s rovnakými právami pre nich aj tu! – nech idú do Kuvajtu či Bahrainu!/, ktorá im v osobnom rozvoji bráni svojou jednoznačnou doktrínou. Ak sa človek – či už z vlastnej vôle alebo z donútenia – osobnostne nerozvíja – nemôžeme hovoriť o vysokej životnej úrovni – aj keď to zviera žerie zo zlatej misy a serie ťiež do zlatej misy! Tak to je! Treba si naštudovať pojem ONIOMÁNIA – chorobná potreba nakupuvať – je to frustrácia z vlastnej neschopnosti a z vlastnej debilizácie – takýto ľudia fungujú ako dážďovky prehrýzajúce sa pôdou plnou hnijúcich dobrôt. Ale oni budú tvrdiť – aha! – čo všetko mám – akú životnú úroveň mám, akú vysokú kvalitu života mám! Takto fungujú aj tie čierne mátohy v burkách – furt sú v obchode – a existujú idioti, ktorí si potom ich lówe, ich možnosti – spájajú priamo s islamom – teda že islám prináša ľuďom bohatstvo /ropu na vlastnej záhrade/. Takže ešte raz tvoja veta petr – “ A přesto mají nejvyšší životní úroveň na světě.“ – si asi jeden z nich.

          • petr napsal:

            Já se jen pozastavuju nad tím, že si skoro nikdo nevšiml toho rozporu mezi reálnými schopnostmi američanů a jejich životní úrovní. A stejně tak u muslimů.

            Prostě všichni berou jako fakt že amíci jsou super a proto mají super životní úroveň a nikdo se nezamyslí nad tím že je to vlastně rozpor.

            Ale když sledujete poslední reportáže z reálného života američanů tak už i tam je vidět že nějaká prosperita je minulostí, protože jim to tam totálně rozmrdali bankovní kartely, vojenskoprůmyslový komplex a 17 let války „proti terorizmu“. A navíc střední třída tam prakticky přestala existovat okamžikem kdy výrobu začali přesouvat do číny.
            Mino L.A., N.Y. a nějaké turistické ráje je tam bída a velká zločinnost.

            • .lak napsal:

              Asi ten multikulturalismus nese ovoce.
              https://www.youtube.com/watch?v=maLrkliegyg

              • proud napsal:

                Nikdy zadny krome utrpeni neponese.Zit multikulturarne a zit vedle sebe,jsou dva pary bot,a neslo by to ani vedle sebe v jinym nez policejsnim „state“.

                • .lak napsal:

                  No vidíš že aparátníci lágru mohou profitovat a udělat celý svůj industriál kdy na jiné aktivity jim nezbude čas, chuť, prostředky a možnost uvažovat o že by to mohlo být bez totalitního systému loutek exotů.

            • proud napsal:

              S Amerikou je to trosicku slozitejsi,protoze je v zahranici mrdka a vy vsichni yo berete tak ze je mrdka i doma a z vaseho prani se vam tak stava falesna realita,ale z toho cos napsal nemuzu rict ze je vsechno blbost,tak asi tak.Co se urovne tejka,kdyby tady lidi makali jako tam a vsechno jim zustavalo doma a zakony nedelali vlastizradcove,v kratky dobe bysme meli svou Ameriku tady taky,ale my mame jiny konicky,treba si zavidet a kazit dilo,napriklad, plus policii co se boji makat jak se ma aby nahodou kriminalnikovi nezkrivila vlasek!

              • Petr C napsal:

                Proude, kdyby lide makali jako tam. Ve statech jsem nedelal, ale s Americanama ano. Pracovnici nemakali vubec vic nez Cechoslovaci, spis min. Vedeni bylo neschopne a z puvodnich 1,5 miliard skoncilo na skoro 7 miliardach vydaju. V tovarnach sice Amici makaji jenze to makaji i Cesi. Snazite se namluvit ze Cesi nemakaji dostatecne?

                • proud napsal:

                  Uz nemakaji kvalifikovane a makaji „za penize“.Asi dost zalezi na tom s kym a kde makas,koho jsi poznal ty jsem ja nepoznal,v Americe,zato tady jsem poznal a to mi uplne staci,bonzovani a foceni mobilem v praci,cihani na duhy na kazdym kroku,to vsechno za odmeny,vyznaceny cesticky kudy muzes jit a jak navlecenej,k pobliti.Takovej lagr je na par facek a kdo v nem dela,nad tim ohrnuju rypak,zbabelcem.

                • Petr C napsal:

                  Nevim co se tam deje nyni. Ale ze by to tak huboce kleslo? Tady jsou Cesi vetsinou jedni z lepsich.

                • proud napsal:

                  Souhlas,Cesi v nasem veku,tak cirka,ale mlady jsou v hajzlu,bohuzel……

          • proud napsal:

            “ nech idú do Kuvajtu či Bahrainu!/, ktorá im v osobnom rozvoji bráni svojou jednoznačnou doktrínou.“…………..ale shodneme se ze kazdej clovek i kazdy zvire ma jen urcitou hranici osobniho rozvoje kterou muze dosahnout a dal uz to nejde,az na vyjimky co potvrzujou pravidlo,ze ano.O cem se bavis jsou polozvirata s onou hranici omezenou, kterejm je cpano ze to tak neni a pak mame zbytecny problemy vsichni.To neni mineny jako urazka,ale jako ukazka jak se to s nama i s nima kouli.

            • houbeer napsal:

              ale prdlajs.omezeni nam dava situace kolem nas predevsim.geny jsou az vzadu.a i cerni z afriky kupodivu maji procento inteligentnich vedatoru co nemaj v hlave gulas.rek bych tak stejne jsko u nas.jen nasinci si mysli,ze jsou vic,sle ovce jsou ty sami

              • proud napsal:

                Mas hodne co dohanet „ale prdlajs“ :-))).Ono to vsechno neni v mereni si curacku,ale v priznani si skutecnosti jaka je a zarizeni se podle toho pri zachovani vseho pratelstvi a vzajemnyho respektu.Aby kazdej dostal takovou moznost prispet a prospet druhejm a sobe tim na co ma a v cem je dobrej a nemusel se stydet ze nemuze vic,protoze stydet se nema za co,kdyz to nemuze ovlivnit.Kdyz dostanes praci nebo ukol na kterej nemas,jsi v poradnym stressu,kdyz dostanes jen to co hrave zvladnes,dokazes se u toho jeste ucit a zlepsovat se na priste a pritom jsi v pohode,milej slunicko:-)

                • proud napsal:

                  Cernoch stejne jako cikan kdyz nezvladne sverenou mu praci na kterou nema zacne paradoxne nenavidet toho kdo mu ji dal,tedy bily.I to je zpusob rozdelovani.

                • houbeer napsal:

                  vsechno tohle listi co foukas plati stejne i na ,,bily“ lidi.prednes dukaz,ze cernoch je polozvire a bilej neni.to,ze znas vzorek negru v ameru neznamena nic o vsech negrech.blbej negr migruje do eu,blbej bilej na to maka denne-pro babise a spol.

                • houbeer napsal:

                  ze my jsme ,,kulturni“ a umime si vytirat prdel papirem z nas nedela chytrejsi lidi.inteligence a navyky jsou dve veci.

                • proud napsal:

                  Studuj houbeere.Co treba precist si Sidorova a popremejslet o prectenym? Jenze padnes na problem,mozna,jestli si nerozumis s intuici,na spornejch mistech zustanes zaseklej a misto pravdy si vyberes jen to co se ti proste libi.Mimochodem,doctes se v nem i o „rasach“.

                • proud napsal:

                  Apropo,co je kulturniho na pouzivani hajzlpapiru? :-))))

                • houbeer napsal:

                  sidorova jsem cetl…a proc jako mam verit jednomu typkovi?ja verim hlavne svemu usudku,zivot.zk,intuici atd.ne blogspotum,pjakinum a jim podobnych.na hajzlp prave ze neni kulturniho(vyspeleho)zhola nic,tzn.se taci chovaji desive hure nez zvirata.neco jako podlidi,uchylaci.

                • proud napsal:

                  Samozrejme ze mas verit svymu usudku,to cteni ti ma juen rozsirit obzory.Ani ja nemuzu vedet nakolik je pravdivy,ale to se ukazuje az casem kdy se skladaji dohromady puzle ktery ty veci bud potvrzujou,nebo vyvraceji,ale kdyz se nic nedozvis,nebo jen malo,nemuzes mit spravnej pohled na veci.

                • proud napsal:

                  S intuici na tom obecne moc dobre nejsi,trenuj.

                • houbeer napsal:

                  intuice mi rika,ze bily co se povysuji nad cerny nebo zluty jsou obycejni blbci ci fasouni.a to netvrdim,ze negri co se hrnou na evropu jsou andilci nebo chytri lide.jen tvrdim,ze bila evropa je blba az to hezky neni a tsk nemaj komu co ,,zavidet“

                • proud napsal:

                  To vsechno ti rika intuice?:-)))))))))))))))))))))))),tak to uz ses reditelem zemekoule co vynalez novej zpusob komunikace s intuici:-))

              • proud napsal:

                To je treba ta rozpolcenost cernochu v Americe,kdy na lepsich mistech jsou vlastne zbytecne dva pracocnici,kvuli rasismu,bilej a cernej manager,kdy vlastne dela jen ten bilej a cernej se jenom opici a dela co mu bilej rekne,tim vznika dojem ze jsou oba manageri rovnocenny a cernej ze na to taky ma.Pritom by mu bylo mnohem lip a zustal by zdravejsi kdyby rovnal regaly a mohl u toho tancovat,to oni radi a rovnat regaly je bavi a jde jim to……..a mezi nami,delaj praci mnohem potrebnejsi,nez jako manageri.Podobny je to tady s cikanama,ale mam podezreni ze ti uz vedi,proto na nejakou laborator zmrdu a jejich praci serou uplne.

                • Petr C napsal:

                  Proude, s tim hajzl papirem mate pravdu. Vetsina lidi co znam se neumi ani poradne vysrat a navic potom misto oplacnuti si prdel vytiraji. A tem kteri to delaji spravne se vetsinou smeji. (To jen ohledne toho hajzl papiru)

                • proud napsal:

                  Jiste,tak to bylo mysleny:-).Rozmazat si hajzlakem hovno po prdeli bych moc za kultutru nevydaval:-)

        • Paw napsal:

          Me tesi ze budu nejen zabitej,ale I sezranej potom. BUDU konecne UZITECNEJ. Ale vylamou si na mne zuby, kdyz mne neuvarej,coz neumi..Zacatek konce USA , ktery bude taky sezrany co nevidet,zacatkem byla ta jejich slavna obcanska valka ,aby se cernosi osvobodili. Stalo to za 700 tisi mrtvejch a shodujou se oficialne, ze to stalo a stoji dodnes za to ? A vysledky se dostavili. Nastal te pravej Divokej Zapad vo kterym se nemluvi dodnes. Zlocinecky Baroni rozkradli s pomoci zkorumpovane vlady a presidenta ozraly, generala Granta, celou USA.
          Od ty doby vladnou…Napr. zdrustevnovani USA probihalo zrovna tak krvavave, jako to Stalinovo…Farmare proste kovbojove vodkrouhli aby neprekazel a bez reci…A taky to osvobozeni stoji za to. Divokej Zapad se pro velky uspechy prestehoval do EU a probiha uspesne. Co ses to za vola, ze je z tebe zase mrtvola…Zase se naplnili prazdne veznice, v Jizni Africe je kazdych 2 minuty vrazdeni a masakry, ale nesmi se vo tom nic vedet kazilo by to dojem afroarabu, kteri radi a casto mimo jine taky uz tisice let obchodovali s otroky I v nasi Praze, a ted touzi zase a taky proto prispechavaji do EU nadsene. Hodne votroku tam , jako vzdy.
          Big Business. Nektery votrokyne se nemuzou dockat a ve Svedsku uz se hlasi jako Dobrovolnice…
          Predtim byli vobeti toho Assange bez gumy a tak jeho chteji sprovodit ze sveta , protoze byl proti tomu zvotroceni, ktery ale Higledy a Pigledy se bez gumy taky vodehrava . Jedina guma jsou ty vobusky na neposlusny votroky…..
          Jista a znama KALAMITY JANE sprazena s Buffalo Billem byla ve srovnani s nima nevinna pistolnice, ktera by mouse neublizila…Dyz vo nic neslo casto strilela slepejma….Se zavazanejma vocima…..nekomu holt projde vsecko ,
          I to zdrustevnovani.

        • Paw napsal:

          Jo moc mordovali turci a radi ,taky armence ale neuveritelny zverstva pachali I na zenach a detech. I v Evrope kam se nacpali…
          Proto si je pozvali uz,davno do Nemecka. Maj to tam radi uz od historie.
          Svuj k svemu ! A nikdy jinak.
          Zajimavy je jak USA vlady delaji neuveritelne presne to, co nikdo na svete nechce a nema rad.
          A neni to ani poprve a naposled a tak si chystaji svuj konec. A nemuzou , jako zavislaci s tim prestat. At delaji cokoliv vzdycky se jim to zvhne do nasili masakru a valek a nekonecnyho nenavistnyho vyhrozovani,/ktery kazdymu zakazujou/, bez prestavky a bez konce…
          Kazdymu pak je uplne je jasny , ze si koledujou o prevrat, revoluci a ty veci co nasledujou a maji z nich hroznej strach , ale nepremuzou se. Nekterej zavislak je schopnej na rozdil vod nich dokonce prestat…Je taky zajimavy,ze nekteri jejich pratele se jen pretvaruji ,ale snazi se pritom je taky potopit. Vydiranim, kdyz nedate , dame se k Rusum , nebo aspon k Cinanum…
          Kdyz EU plati na afroaraby, tak nezbejva na to NATO. To da sichra. Tak co Trump co ho vede slepa vasen a navic Melanie, dosahne, je utopena EU , zdevastovana , a trhovci si pak Trhnou akorat nohou. A volne…Globalne, jak chteji…
          Ty spravny a pozvany turisti pak odstrasujou jiny turisty nemultikulturni, a tak jeden nemusi bejt Nostradamus aby videl Dabla na Krizi…
          A pod nim hrajou rimsky legionary hazardni hry /kostky/ vo jeho roucho…Pak dyz Kristus vstal z mrtvejch byl uplne nahej…
          Na rozdil od nas co nevstaneme uz z mrtvych ani nahy, nebo vobleceny, coz nepripada v uvahu.
          Uz se zacalo s tim hazardem a my vzdycky prohrajeme protoze kostky jsou CINKNUTY ……

    • .lak napsal:

      :-) :-D SyslOVÉ taky dělájí jen co umí, kobylky také. Hádejte 3x kdo plní sýpky neziskovkám v africe a i tady. V kontinentu bez surovin, energií (bez suverenity, obrany a v zastoupení obyvatel mimikristy) s půlročním vegetačním klidem a ročním obdobím zimy? ///Pouze pro zpedagogované formanty/// lež jako věž!!! VYMÍRAJÍCÍ s čtvrtinou na hranici bídy (24,7%) a pod těm privilegiantům (legálním klimatickým uprchlíkům z marakéše potencionální miliardě a z arábie, polovinu třeba i duhovými filipínci) s absolutními komunistickými servisy států EU.
      https://www.youtube.com/watch?v=IaNlCtROBTs

    • proud napsal:

      „Nebezpečně zavádějící.
      Islám není vůbec žádná hrozba.“………….pouc se o islamu a o cirkvich vubec,nez napises volovinu.

      • houbeer napsal:

        ja ti nevim uplne rici proude.islam a nabozenstvi neni jen konstrukt elit.to tedy ne.myslim,ze kdo to bere osobne a vylucne obrazne a duchu svem,tak at si vyznava co chce.jina je tahani do politiky a vubec k jinym lidem na oci ci dokonce do jejich zemi-kraju.to uz je natlak.

        • proud napsal:

          Jak dlouho ses tomu tematu celkem venoval a shanel informace,skladal puzzle?

        • proud napsal:

          Od roku 1999 totiz vlastne ve volnym case nedelam nic jinyho,nez alternativu,online a v praxi……..

        • Maroš napsal:

          houbeer – islám jednoznačne núti svojich vyznávačov prinútiť vyznávať islám aj tých druhých – a kto to nepríjme, kladie im za povinnosť ich alebo zotročiť, alebo zabiť. Je to fašizmus! Tak choďte do piče s tvrdeniami, že islám ako taký nie je nebezpečný – to ho musia bohužiaľ povinne zdieľať – aby prežili – aj tí skutočne dobrí ľudia, ktorí sa vyhýbajú tejto muslimskej povinnosti – ako všetci normálni ľudia na planéte sa vyhýbajú robiť niečo neľudské! Tak si nepliesť týchto skrytých odporcov islámu s nejakým umierneným islámom, pretože nakoniec všetci kurva zistíte, že islám je len jeden, akurát ľudia sú v ňom iní – rozni! Národy, ktoré boli násilne islamizované si samozrejme hľadajú cestičky, ako sa povinnosťiam islámu vyhnúť! Tieto vaše tvrdenia sú jedna veľká židácka „tolerantná a humanitná“ lož – rozkladný jed – ktorý sem „svojimi“ indoktrinovanými názormi vnášate! Seriem na váš názor – ja nemám názor – ja mám vedomosti a VÔĽU odmietať islám – ešte raz – toto nie je môj názor – toto je prejav mojej vôle!!! Amen!

          • proud napsal:

            Jo,taky mi to tak prijde.

            • Maroš napsal:

              Proude – ide o „maličkosť“ – ten, kto je na alternatíve už pár rokov, tak vie, v čom je problém, o čo to je.
              Takže kto taký má po rokoch takéto scestné názory, tak s ním zjavne nie je niečo v poriadku! ???

              ČO JE TO POLITICKÝ ISLÁM!
              Drtinová vs Bill Warner
              https://www.youtube.com/watch?v=tGyz5Grvn6k

              Keďže pre niekoho je to nezrozumiteľné v češtine a angličtine – nech sa páči – v španielčine!
              interview – Geert Wilders: „El Islam es una ideología totalitaria“
              https://www.youtube.com/watch?v=BgeIQ28CgJE

              • Maroš napsal:

                K tej vyššej životnej úrovni – čágo bélo!
                Muslimský duchovní popisuje, proč jsou muslimové líní a blbí. CZ itulky.
                https://www.youtube.com/watch?v=CIYJXcCT_Uk

                PODSTATA SÚČASNÝCH PROCESOV V EURÓPE – NASTOLENIE TAKEJ IDEOLÓGIE A TAKÉHO SYSTÉMU, KTORÝ VÝRAZNE ZNÍŽI TECHNOLOGICKÚ A ĽUDSKÚ SPOTREBU ZDROJOV PLANÉTY – PRIAMO AJ NEPRIAMO!

                Dosiahnuť sa to dá každou totalitnou fašizoidnou ideológiou, ktorá výrazne obmedzuje rozvoj a invenciu jednotlivca, teda ktorá je výrazne demotivujúca! V sociálnych experimentoch sa ako demotivujúce ideológie, ktoré vedú k úpadku, plne osvedčili tieto 3:

                1/ Marxizmus – židoboľševizmus! V súčasnosti EU naplno ovládajú neomarxisti /cieľ NWO/! Juncker odhalil sochu homosexuála Marxa, ktorý si za peniaze manželky barónky, udržiaval milenca Engelsa – tento vzťah mal „hodnotu“ miliónov mariek – dôsledky pre pol sveta – nedozierne! K neomarxistom patria aj neo“liberáli“ – tváriaci sa ako pravica. Ich agendou je LGBT, voľne dostupné drogy, rouvrat rodiny, debilizácia, konzumný život, bezdetnosť. Marxizmus-boľševizmus bol účelovo inštalovaný prostredníctvom VOSR v Rusku – s cielom rozvrátiť, demotivovať a celkovo spomaliť vývoj v Rusku – znížiť jeho konkurencieschopnosť voči Západu.
                Teraz je marxizmus inštalovaný AJ! v západnej Európe – výsledky sa dostavia po pár desaťročiach

                2/ Islám – z viacerých uhlov pohľadov – stačí si rozobrať možnosti osobnostného rozvoja a rozvoja invencie polovice muslimskej populácie – žien! A máte efekt! Veľmi zjednodušene – islám patrí medzi „prirodzene“ totalitné ideológie – treba zabudnúť aj na akúkoľvek pseudodemokraciu – o demokracii sa už vôbec nebavme – ide o systém podobne demotivujúci jednotlivca myslieť inak – ústrednou témou „myslenia“ je islám – takže opäť máte výsledný degradujúci efekt – o storočia dozadu! Všetko podľa plánu!

                3/ Národný socializmus – vyskúšaný počas 2. svetovej vojny – čo bola technická a ideologická previerka tohto systému v top krízovom menežmente – vo vojne. Prevalcoval ho o. i. aj marxizmus a všeobecne – internacionalizmus. EU je projektom z roku 1941, ktorý vznikol v nacistickom Nemecku – v zálohe je podobný systém novodobej Európy – podľa Charty SS – že alternatíva národného socializmu je pripravená ako náhradné SANAČNÉ!!! riešenie v prípade, že sa nepodarí islamizácia a multi kulti – tak aby systém neruchol – pretože nesmieme zabúdať na bežiacu JADROVÚ TECHNOLÓGIU v Európe – čo je vec bezpečnosti CELEJ CIVILIZÁCIE!!! Teda – národný socializmus je pripravený pre prípad nezvládnutého chaosu – nakoľko na neomarxistických idiotov sa tradične nedá spoľahnúť – aj keď sú riadení z pozadia /nadnárodným riadením/.

                Ergo Česi a Slováci! Patríme medzi tvorivé národy s vysokou invenciou a technologickou a pracovnou disciplínou! A s duševnou slobodou v krvi! Máme za sebou 2 totalitné systémy – nacistický a komunistický – a pred sebou – v prípade zotrvania v EU – opäť výber z troch totalít – neomarxizmus, islám a národný socializmus niektorého z hegemónov Európy – pravdepodobne opäť nemecký! Teda – máme minimálne 3 dôvody, prečo musíme z Európske únie vystúpiť ČO NAJSKÔR – POKIAĽ SA DÁ!!!
                https://motls.blogspot.com/2018/01/juncker-will-open-big-karl-marx.html
                „Karel Marx musí být podle papeže Františka považován za „otce křesťanství“, když ten tvrdí, že zakladatel komunismu Marx má na současnou Katolickou církev větší vliv než Ježíš Kristus.“
                https://gloria.tv/article/3gSj8aESKNTe42CLQQcMowYsZ

                Ak zostaneme v EU – čaká nás globálny bankový bezhotovostný koncentrák – s totalitnou vládou „elitárnej“ neomarxistickej monarchie!

                • Maroš napsal:

                  Doplním – Charta SS 1944 /zdroj- Michail Veličko/
                  Scénáře pro Evropu, role kultury v řízení společností. Co by měl chápat každý liberál i nacionalista
                  https://www.youtube.com/watch?v=PPUNFhPnnI4

                • Maroš napsal:

                  Kto nechápe systémovú mentílnu a materiálnu demotiváciu jednotlivca – aj na toto slúži totalitný systém – Z VEČERA DO RÁNA budete na lístkovom prídelovom systéme – a bez peňazí na účte!!!

                • Maroš napsal:

                  Pre skôr narodených – 27 rokov starý film – príprava informačného pola na čipovanie osôb v NWO!
                  Obojek Film – Wedlock ( 1991 )
                  https://www.youtube.com/watch?v=nmo1XVee7OA

              • houbeer napsal:

                mas pocit,ze nerozumim cesky?… ja ti seru na fasouna wilderse.mam u prdele clanky radoby znalcu.totalitni je skoro kazda ,,ideologie“.to nema s nejakym islamem nic.ale jako jestli je vam libo skakat elitam stale na navnadu,tak racte.je skatulky a pytle na odpadky nepouzivam

          • houbeer napsal:

            je pravdou,ze islam jako naboz.ma dost divnou mystiku,mistry.ale ma je.i kdyz,jak pises,spis jsou to lide v danem case-uzemi,nez produkty islamu.ja tvrdim,ze ne jazdy islamec je nefachcenko a debil.nemam na mysli predhazovany islam tobe a evrope.

    • HVzV? napsal:

      DRAZI MUŽICI,JAK SE TU MEZI SEBOU PŘEDHÁNITE CO HROZI)

      je fakt pozoruhodné.Jeden odkaz střidá druhý,co nám hrozi a jak se hrouti svět,

      JE TU MEZI VÁMI NĚKDO KDO NAPÍŠE JAK STRČIT DO ŠPIC KORPORÁTŮ
      CO Z NÁS VYRÁBĚJI BLBCE NÁSADU OD LOPATY?

      • Maroš napsal:

        HVzV – „NÁSADU OD LOPATY?“ – také nepoznám – poznám len násadu DO krompáča. Čo je to DO LOPATA? Odlomené lopata – či čo?

  2. niSas napsal:

    Nezávislý socíólóg to je jak na tem svobodném vysílaču, že jako proč opice krade. No a vylezlo z teho zas to samý,. Opice krade, páč nevorá.

  3. Maroš napsal:

    Zarobte si aj vy! Nakrúcaním videí o „topiacich sa migrantoch! „Holywoodska“ podvodnícka mediálna židovina každodenná!

    Video zachytene na Krete, zaver si urobte kazdy sam :)
    https://www.youtube.com/watch?v=07XqF3HKl_o

    • proud napsal:

      Zajed do Teplic a natoc je v rybnice,vydelas taky tezky hrachy :-))))))))))))))))))))))))))))))))

      • petr napsal:

        Do Teplic na vepřové hody? :-)))

        • proud napsal:

          Abych se priznal,u nas v kolonii bych se spis zabejval znenim zakonu a jejich upravou,nez veprovejma hodama,jenze nejen co se emigrantu tejka,uplne vsech zakonu a jejich znenim! Mimochodem,ze jakoby odbocuju,znas talmud a zidovsky koser,napriklad? Oni musej,ale nemusej,muzou cokoliv,jen se musej v duchu omluvit,dobra vychcanost,ne? Pochybuju ze to maj muslimove jiny,kdyz jde o stejnou viru,jen jinak ;-).To ja jen aby se nekdo osklive nesplet a nenarazil.

          • proud napsal:

            Pro me je to o tom ze jim jako domaci povim jak se maji chovat a co maji delat a co delat nesmeji a to musi platit,vira nevira,zakon nezakon,komu z nich se to nelibi,neni tu prece drzenej nasilim,ale bud pujde sam,nebo bude nasilim vykopanej,paklize se tim nehodla ridit.To je celej problem,vyresino,uplne lehce.

        • asar napsal:

          Nie je zlý nápad. Zmrdi dávajú kokotinám krásne názvy, napríklad ministerstvo lásky pre gestapo v románe 1984 alebo gay pre buzíkov, a tak v mnohých prípadoch tieto slová domrvia.

          Ako sa do hory volá, tak sa z hory ozýva. Navrhujem preto bravčové – vepřové mäso nazvať v našich krajoch halal. Keď budú potom urezávači hláv chcieť od nás niečo na žranie, opýtame sa, či chcú halal. On samozrejme povie hej.

    • Maroš napsal:

      Toto je len skúška – na linuxe mi nejdú – nemám v ponuke tie satanistické smajlíky – tohto zmrda som si nechtiac natiahol v názve videa – tak skúšam, či sa tu dajú klonovať zo stránky – mienim ich „utopiť“…
      výsledok – kazdy sam :) – znak :) – takže nejdú…

      • Maroš napsal:

        Doprdele – mne to pri písaní zobrazuje dvojbodku a pravú zátvorku – ale po odoslaní ten slniečkársky hajzel nabehol v plnej kráse! ??? :) :) :) :) :) :) :) :) :) – tfuj tajbl!

  4. Petr C napsal:

    Vidite Proude, vy byste se zabejval upravou zakonu. Mate pravdu. Jenze na to nemate moc. Realne je to ze uskutecnite ty veprove hody a hlavne krvava jelita a tlacenku.
    Pokud chcete upravovat zakony, musite byt zvolen, nenechat se korumpovat, nechat se vlacet novinarskym main-stein. Takze upravovat se nic nebude.

    • proud napsal:

      Ty ses jak kafemlejnek,ser na volby,jsou jenom komedie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Muzes volit koho chces,prijde strejda ze stinovy vlady a vysvetli mu co je nejlepsi a na rovinu mu rekne ze jinak je mrtvej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • proud napsal:

      Opakuju ti znova,kazda vlada je na hovno!!!!!!!!! Je to jen pro GP a elity, aby to mely jednodussi.Jen kdyz si povladneme sami je mozny co ty rikas,skutecne prosadit co chceme,strejda asi tezko pujde k 10 milionum lidi dum od domu vyhrozovat!

      • proud napsal:

        Jakmile jim predhodis jakyhokoliv vudce,muzes se rozloucit se svobodou,udela co se po nem bude chtit,taky by ses zabit nenechal!,leda by jeho armada byla nejsilnejsi na svete!

        • niSas napsal:

          Se můžeš probudit a ráno uvidíš na vedlejším práklu sušit burky. Gdyž budeš vyskakovat, zavřou tě podle a ze za-kona, že si ohrozil jakési občany. Než se vrátíš, prodají tě jako H-systém a ještě budeš platit exekutorům úroky a jenom proto, že mezi svolením, tvým, a za-konem není nic než nepsané pravidlo, slušnosti, keré harpagondechajovači používají jako prstíčkové škrabátko. Čili vovčan proud může navštívit nejbližší kní-hownu a vyhledat si spoustu státních komiksových za-konů , keré mu slibují, ale v praxi se sněma dá vytřít jen prdel. Ale blboňům, co raději nic nevidí a nic neslyší, těm slibům dodnes věří a eště na tom můžou vydělat. A tvoje svolení k ničemu nepotřebujíí, páč nemáš žádný neprodejný podíl na neprodejné půdě a nesmíš o veřejných záležitostech spolurozhodovat na základě takového podílu, mandátu, a nezajímá tě ani způsob jak bys mezi všemi zjistil, nějakým sečítáním, potřeby všech sousedů, synů a dcer od naší mámy.

  5. Petr C napsal:

    Kafemlejnek jste vy – jen kdy si povladnem sami. Jak se chcete k tomu vladnuti dostat? Ja chci jen rozumnou odpoved jak se chcete k tomu vladnuti dostat. Hesla zmenit sam sebe, ucit mladez, predelat ovcany na obcany zcela evidentne nefunguji. Budeme rozhodovat vsichni a co kdyz kazdy budeme mit jiny nazor?

    • .lak napsal:

      Vládnou peníze a soustružník může dělat směnu za 56. haléřů.

    • proud napsal:

      Ty hesla bud fungovat zacnou,nebo jsme na konecny,tak prosty to je.A jak se budou lidi odovcanstovat,budou ty hesla fungovat.To nejde nikomu nacpat,sam musi chtit,my mu muzem jen pomoct se rozhodnout.Proto prave budeme vsichni rozhodovat:-))))))))),nejvic stejnejch nazoru vyhraje.

    • Maroš napsal:

      Petr C – „a co kdyz kazdy budeme mit jiny nazor?“ – srať na názor – základ je spoločný záujem a vôľa – a to sa prejavuje – §2/?/ O. Z. – konaním, alebo nekonaním!

  6. Petr C napsal:

    Tato hesla nikdy fugovat nebudou. Na zadne konecny nejste. Ovsem pokud se nepostavite islamismu tak jako narod skoncite v tkz. dobe temna. Canada se uz do toho pomalu dostava. Ale ona neni narodnostni stat. Ovsem Slovane by meli zapomenout na nesmyslne rozepre a spojit se proti opravdovemu nebezpeci. Jenze bez nekoho kdo vas stmeli, nevim co dokazete.

    • proud napsal:

      Mas ten system v sobe dobre zakouslej,bez bosse ani ranu:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • Maroš napsal:

      Petr C – no veď v Kanade máte buzíka baleťáka premiéra – tak idete podľa plánu. Hoď sem o ňom niečo…
      https://www.theguardian.com/world/video/2016/jul/04/canadas-pm-justin-trudeau-dances-at-gay-pride-in-toronto-video

      • asar napsal:

        Maroš alebo hocikto, neviete mi poradiť? Okrem toho, že chcem zmeniť národnosť na židovskú, chcem byť aj viac gay, ale akosi sa mi to nedarí. Poraďte mi niekto.

        • Petr C napsal:

          Asar, vic lasky a sexualniho vzruseni pri pohledu na Kisku. Misto svedeni pesti vas maji svedet koule a budete tam kde chcete.

          • proud napsal:

            Dooobryyyy :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

          • Maroš napsal:

            Petr C – asar má tú vlastnosť, že rád na hlas uvažuje – on to samozrejme tak nemyslí – jemu sa páči metrosexuál Pelegríni… Treba sa skúsiť zamestnať na úrade vlády – „ja by som“ ich kurva rovno atakoval, že keď „ma ako transvesti-dobrovoľníka“ nezamestnajú v rámci pozitívnej diskriminačnej kvôty ani ako upratovačku – „normálne ich zažaľujem“ za sexuálnu diskrimináciu a klamanie verejnosti – a vybavím im – že im soros-pride-demonštranti zahádžu úrad vlády Henryho vaječníkmi!

        • Maroš napsal:

          asar – už som to tu písal – podvedome – ako Pavlov reflex – spúšťa pozeranie „hetero“ pornografie – ten chlapík tam je súčasťou celého aktu, takže po čase sa stáva súčasťou vzrušenia celkovo – oni to veľmi dobre vedia, prečo kŕmia ľudí pornografiou – v zmysle pohlavného aktu muža a ženy. Normálne zdravé je pre chlapa ako objekt vzrušenia len žena – akty, striptíz, voyerské príbehy – teda nie „v trojke“ s chlapom – aj virtuálnym. Inak znásilniť-zmeniť orientáciu hetero sexuála na gaya – pokiaľ už nemáš v hlave prvé skúsenosti so sexom zároveň so sexom mužov – chlapcov – v čase sexuálneho dozrievania – internáty, polepšovne, cirkevné semináre – sa podľa mňa nedá. Preto pozor doma na decká – aby porno nesledovali – treba im to vysvetliť – aj ich postrašiť – že z nich tak budú buzeranti! Pavlov reflex sa preberá už na prírodopise ZD3 – či? A sme pri koreni veci – školy kompenzujú rodičovské protibuzerantské opatrenia tým, že žiakov nabádajú, aby z nich buzeranti boli – do piče!

          • asar napsal:

            Maroš aj ostatní vďaka za snahu, ale nechápem o čom to tu píšete. Gay je anglické slovo a znamená veselý. Ja už som na tom tak biedne, že chcem ísť aj do lágru, tak potrebujem rozveseliť – byť viac gay. Pohľad na Kisku som už skúšal a ešte viac ma to naserie.

            Takže, ak by vás nedajbože niekedy vyslýchalo nejaké inkvizičné komando, kľudne môžete povedať, že ste bojovníci za práva gayov.

            • Maroš napsal:

              asar – koňu – už viem, prečo sa ten pytlík s koziu hlavou volá gay-dy – aby bolo veseló!

              • asar napsal:

                Môže byť, lebo minister obrany Gajdoš ma s tými stíhačkami za 2 miliardy rozveselil tak, že ani spať nemôžem. Veselý chlapík.

            • niSas napsal:

              Předevčírem sem byl u řeky, tam gde bývá klid, a v trávě sem viděl dva hnusné naháče, zváleli to a trčeli tam jako osyna v řiti. Já ty trosky nemůžu vidět, páč gdyž se nad tím pak zamyslím, co ten hore s lidma dělá, dostanu záchvat smíchu. A gdyž pak du cestou zpět a vidím ty další trosky co seděj vedle sebe a každému řve debil a cykloturisti v reflexních ponožkách, trenkách, bundách a s kýblama na gebuli, to je už závdavek na remcání a to mě zase de. A než vlezu do postele mám zase potvrzeno, že žiju v zemi bláznů, debilů, magorů a co já vím jak to všechno pomenovat. Muheeeeeee

        • jan nowak napsal:

          Asar.. nesser !

  7. Petr C napsal:

    Maros, ono o volbach v Canade se rozhoduje hlavne vedvou provinciich. Quebec a Ontario. Zbytek je jen do poctu. Tyto provincie jsou rajem buzerantu a tkz. slunickaru. Takze ocekavat zazrak se tu opravdu neda. Na zapade jsou lide vic konzervativni. Jenze opet velka mesta jsouu presyceny multi kulti. Ja jsem se trochu angazoval v jedne strane ktera prosazovala odlouceni vychodu od zapadu ovsem predseda udelal podraz, chtel prodat hlasy. Tak jsem je poslal vsechny do prdele. Ja jsem take nazoru ze bezpohlavni tvor, ktery vladne v Canade je ostuda.
    Takze neco pro zasmani
    https://m.youtube.com/watch?v=A8nhiz_zWZI
    https://m.youtube.com/watch?v=q1dP7p2dqUI
    Canada je odrovnana zeme. Nastesti je velka, takze porad najdete misto, kde muzete tyto parchanty ignorovat.

    • Maroš napsal:

      Petr C – oóch! – ty kokso! Je to horšie, ako som očakával. Keby to boli zábery z nejakej prijebanej mexickej telenovely, pri ktorej brečí celá cigánska rodina – budiš. Z tohto musí ľudstvo zákonite ochorieť…- alebo to vyriešia islamisti, ktorí ich pozhadzujú zo striech – a my potom poriešime tých islamistov – všetko naraz asi nepôjde. Nechutné – stačí, keď si predstavím „ako taký Fico“ niekomu hulí vtáka – nejakému pomádovému ministrovi narcisovi – a potom to zaje chlebíčkami úradu vlády. Blé..! Kurva – v Kanade už chlapi nemajú gule, aby sa takéto niečo nedostalo do vlády? A ženy čo – volia buzíkov?

      • petr napsal:

        Pokud vím tak Kanada je ještě horší „tavící kotlík“ na zblití, než USA. Prostě slepenec lidí co spolu nemají vůbec nic společného. Jako když vezmeš spodinu z celého světa a tu nahážeš na jednu hromadu. Aspoň podle imigrační politiky posledních desetiletí.

        Navíc tam mají oficiální kvóty na všechny státní funkce, od pošťáka až po policejního prezidenta. Což znamená, že jako rodilý kanadský běloch s VŠ titulem máte naprosto nulovou šanci, pokud ve „výběrovém řízení“ na místo na úřadě stojí proti vám pologramotný pakistánec, s mokrým razítkem od imigračního a nulovou znalostí angličtiny.

        Dost o tom psali kanaďaní jako Stwora a taky na

        henrymakow.com

  8. pAW napsal:

    Jdete misto toho Stebetani neco uzitecnyho delat..

    • jan nowak napsal:

      Jednou něgdo na.psal.. že gdyž je w Mechiku Máně smutno , že sse prej
      Mo-že ( mro-že ) bože.. že sse prej ..grrrr
      .. replay – že sse može přestěhowatt do Canady & Petrowý C manŽelce TO nebude wadit.
      A wůbec.. gde je ???

      .. ach Máňo !

      ps : Dnes-ka mam na Barrandowě kardio – we fit-ku ss Michaelou B..
      Juchuchůů : ))

    • Maroš napsal:

      „Beľševíku víku víku ty jsi sám jak poustevník – já hříšnou duši mám! – když né já tě oddělám, tak tě něgdo oddělá, pak se já sám u-dělám!“
      https://www.aktuality.sk/clanok/611558/mladika-so-slovenskym-obcianstvom-naverboval-islamsky-stat/?AT=wgt.article_clanok-najcitanejsie.c.x…B.
      U nás práve prebieha proti „boľševikom“ takto:
      „Základňu s vojenskou technikou v Dolnej Krupej už preverovala aj polícia. Zistila však, že tanky v objekte nemôžu strieľať a vyhlásila, že nezaznamenala žiadne protiprávne konanie, priestupok, ani trestný čin.
      Tento postoj polície kritizoval prezident Andrej Kiska. Čakať, kým spolok, slúžiaci cudziemu štátu, začne na území Slovenskej republiky porušovať zákon, je podľa neho úbohá bezpečnostná stratégia.“
      „Svoju európsku pobočku v Dolnej Krupej otvorili Noční vlci ešte v júni, a to za účasti zástupcu ruského veľvyslanectva na Slovensku.
      Slovenské ministerstvo zahraničia vyjadrilo znepokojenie nad snahami klubu usadiť sa v krajine, inak však motorkárom blízkym prezidentovi Putinovi nikto nebráni v ich aktivitách.“

      Inak však nebráni, až na židoboľševické média a osobnosti – ich rukopis je jasný!
      „Po tom, ako sa voči prítomnosti ruského motorkárskeho gangu na Slovensku ohradilo viac než dvesto osobností či prezident Andrej Kiska, sa na internete objavila aj výzva samotných Dolnokrupčanov, teda ľudí žijúcich v bezprostrednom susedstve základne.“
      REPLAY – „200 osobností“ – 200 nosatých, vďaka ktorým to tu celé vyzerá „ako v Canade“.
      https://www.aktuality.sk/clanok/611484/proti-nocnym-vlkom-protestuju-uz-aj-ich-susedia-ludia-z-dolnej-krupej/?utm_source=azet.sk&utm_medium=box-magaziny-aktuality&utm_content=clanok3&utm_campaign=HP-new2

      • asar napsal:

        To nie je možné, čo si už dovoľujú títo nepriatelia diverzity a multikulturalizmu. Ruskí Noční vlci tu prišli, aby nás kultúrne obohatili svojou odlišnosťou a títo nepriatelia diverzity ich chcú vyhnať!

        Rusi porazili nacistov, ktorí zholokaustovali 6 miliónov židov a títo náckovia ich chcú odtiaľ vyhnať. Mali by sme už konečne s týmito náckami niečo urobiť.

      • asar napsal:

        „Dnes o tom informovala TV Markíza s tým, že ide o prvého Slováka, ktorého naverboval Islamský štát.“

        Ty vole, všade sú samí Slováci. Slovák z Dunajskej Stredy zabil Henryho, hnedí Slováci obliali dieťa kyselinou a teraz prvý Slovák vstúpil do Islandského štátu. Keď sú tu všetci Slováci, potom musíme zrušiť podporu menšín. Načo ich podporovať, keď tu žiadne menšiny nie sú.

        • proud napsal:

          Tak :-)))))

        • Maroš napsal:

          asar – nebeč a „Pridaj sa k nám! – naše ímja Legión!“

          Grigorij Klimov o Marxovi a Engelsovi a ich láske
          Григорий Климов о Марксе и Энгельсе и их любви
          https://www.youtube.com/watch?v=b8U74i_-VDM

          • asar napsal:

            Ver tomu, že sa pridám. Znova opakujem, tak ich zamotám do ich vlastných bludov, že sa z toho poserú. Si myslia, že sú strašne chytrí. Veď uvidia, keď na nich padne ich vlastný meč.

            Aj národnosť si zmením na židovskú, začnem robiť kokotiny a poviem, že to židia.

            • proud napsal:

              Zustan cim jsi! Tohle nezabere,jen te to dokalici.

            • proud napsal:

              Hadej kolik takovejch skoncilo v nacistickejch lagrech zaroven s pravejma,ale slusnejma zidama?…………ja nevim kolik,ale urcite hodne.6 milionu ale samozrejme urcite ne,osobne si myslim ze kdyz se hodne snazili,tak mozna petset tisic a kdybychbyl vyznavacem sci-fi,mozna bych sel az na 2 miliony,coz povazuju za pitomost!

              • asar napsal:

                Dobre proude, presvedčil si ma, kokotiny robiť nebudem. Ale národnosť mením na sto pro. Ja chcem skončiť v lágre. Lepšia rýchla smrť guľkou alebo splynovaním, jak toto pomalé skapínanie. Urobím to takto, zmením národnosť na židovskú a zároveň budem voliť Kotlebu.

            • Maroš napsal:

              asar – národnosť si za židovskú zmeniť nemôžeš – židovstvo je viera – teda – môžeš konvertovať – a potom sa priprav na hodiny „katechizmu“. Ale možno nájdeš nejakého Hebreja predka – najlepšie ženského pohlavia – a najlepšie zo strany matky – potom by sa s tým niečo dalo robiť. Inak – kokotiny môžeš robiť aj tak – na národnosti nezáleží. Čisto súkromne – pri budúcom sčítaní ľudu – zvažujem národnosť Lužičan – aby sa nezabudlo.

              • asar napsal:

                Môžem zmeniť. Sám píšeš, že židom je ten, kto má židovskú matku, nie ten, kto bol pokrstený na židovizmus. Tak je to aj národnosť, keď sa dedí génmi.

                V dnešnej dobe istí chlapi mi vravia, že sa cítia ako ženy, tak ich vraj musím volať ženským menom a správať sa k nim ako k ženám. Vraj to je ľudské právo si vybrať pohlavie. No a ja sa cítim ako žid, tak budem žid. Je to moje ľudské právo.

                V tomto videu zaúdený týpek hovorí, že sme rovnakí Dáni ako ty. Tak ja budem žid. A ešte k tomu sa cítim ako prezident, tak chcem prezidentský plat a cítim sa ako cisár Napoleon, tak sa mi budete musieť všetci klaňať :)

                • asar napsal:

                  Zabudol som odkaz na video:

                  https://www.youtube.com/watch?v=LaJJoa8x1cU

                  Islam je mír.

                • Maroš napsal:

                  asar – he he – keď sa ti chce srať – cítiš sa ako hovno – alebo ako riť?

                • asar napsal:

                  Maroš, to je zložitá otázka. Ale ak sa budem cítiť ako hovno, to si budete musieť zapchávať nosy, lebo budem dosť cítiť. A keď sa budem cítiť ako riť, to ma budete musieť utierať toaleťákom. To sú ľudské práva. Otvorená spoločnosť.

                  Inak kotlebovci by mali každý deň vybrať jedného, kto pôjde do Sorošovej nadácie Open society, vojde dnu a bude sledovať, čo sa tam deje. Myslím, že Otvorenej spoločnosti by to nemalo vadiť.

          • asar napsal:

            Vodca proletariátu Marx si vzal za ženu aristokratku :) Ja nemôžem, s tými židmi je taká sranda.

            Klimov vraví, že židia sa tlačia k ľuďom s titulmi. Marx sa ešte k tomu natlačil ku kapitalistovi – prihriatemu Engelsovi. Romanovi Polanskému, ktorý natočil film Ples upírov zabili Mansonovci ženu. Žeby vo filme ukázal viac, ako mal? Bol toto trest za jeho filmový počin?

  9. asar napsal:

    Mimo téma, ale práve išiel na STV britský seriál Profesionáli, diel Posledná Lawsonova bitka z roku 1982. Neuveriteľne pripomína prípad novičok.

    https://www.youtube.com/watch?v=J5RdxskZTNE&index=50&list=PLmAj1lvcw4fX3o72M0156dcBKi5dDoEiP

    • Maroš napsal:

      Komedie 2017 – Srdečně vás vítáme Cz dab (Celý film)
      https://www.youtube.com/watch?v=OOxcscf1DBU

      • asar napsal:

        Ci boha, 66 miliónové Francúzsko má len 18 tisíc cigánov a 5,5 miliónové Slovensko má 500 tisíc cigánov. Musíme prijať povinné kvóty na príjem indických imigrantov.

      • asar napsal:

        Aj ja chcem byť cigán. Som už ale žid, ako to vyriešim? Už viem. Budem cigánskej rasy, židovskej národnosti, islamského vierovyznania a gay sexuálnej orientácie. Ty kokos, ja budem super menšina. Nech mi potom skúsi niekto niečo povedať.

        • Maroš napsal:

          asar – takým ako ty – židocigáňom a možno aj muslimom – dal Husák zbúrať bratislavské podhradie aj synagógu – a nechal postaviť most SNP cez Dunaj – ten s tým UFO hore. Tak moc nepičuj a vesluj do Blavy – tých svojich nájdeš medzi východniarmi v Pétržke!

          • asar napsal:

            Aj by som išiel, ale teraz sa po celom Slovensku potulujú Slovenskí branci, ktorí sú veľkým ohrozením bezpečnosti. Mňa teraz z domu nedostaneš.

            Využijem preto túto chvíľu, zastavím sa a porozmýšľam. Čítam akurát knihu od Dana Browna Pôvod, dúfam len, že ma sluníčkári nazadrbú, lebo odštartovali kampaň Nedovoľme, aby Slovensko zhnedlo.

            Tam na strane 380 je zaujímavá pasáž.

            „Ávila v tej chvíli veril, že vyhral. Vyzbrojení sme rovnako, mihlo mu hlavou, ale ja mám výhodnejšiu pozíciu. Už predtým si všimol otvorenú šachtu uprostred schodiska – pád do nej znamená smrť. Tisol Langdona chrbtom k šachte, jednou nohou sa zaprel do steny, čo mu dodalo mocnú páku. Takto posilnený sácal Langdona k šachte. Langdon vedel, čo ho čaká. Keď ho Ávila mocne tlačil k hrane chrbtom k bezodnej šachte, jeho vyše 180 cm postava a vysoko ležiace ťažisko znamenali smrtiace faktory. Vedel, že proti Ávilovej sile nič nezmôže. Taký pád sa nedá prežiť. Langdon si pritom uvedomil, že má iba jedinú možnosť.

            Nebude s ním bojovať, ale naopak, ešte mu pomôže.

            Vymrštil sa zo skrčenej pozície chrbtom krížom cez prázdnotu. Pocítil, že Ávilu, ktorý rátal s odporom 90 kilovej mŕtvej váhy, táto opačne pôsobiaca sila vytrhla z rovnováhy.“

            Bol raz taký slovanský kmeň Anti. Anti znamená proti. Kde je ten kmeň teraz?

      • asar napsal:

        Podarený film. Vidím, že cigáni sú viac rasisti a konzervatívni katolíci uznávajúci tradičnú rodinu ako bieli gadžovia. A sluničkárom to nevadí, lebo sú čierni.

  10. Petr C napsal:

    Petr, co jste napsal o tech kvotach nevim. Prozatim co jednam na uradech tak tam jsou vetsinou bili. Pakaz tu bereme, ale je to porad vcelku bezpecny stat. A co se tyce te nejvetsi spodiny ta skonci u vas. K nam se moc tech ilegalu nedostane a v teto dobe to jsou vetsinou negri z USA,,kteri tu jdou kvuli soc.podpory. Nevim jestli je to horsi tavici kotlik nez USA, ale prozatim tu nejsou no go zony, tak jak jsou v Evrope.

    • petr napsal:

      Ono se dost blbě no-go zónuje v kanadském počasí. Ve slunečné francii to lze dělat non-stop.

      Já jen vycházím z článků z webů emigrantů co v kanadě žijí:
      henrymakow.com
      zvedavec.org

    • houbeer napsal:

      taky si myslim.co ja zazil,tak pokud nemluvi clovek anglicky,tak slusnou praci sezene tezkoo.mozna maj predpisy,ale raky jsou tam geny bilych fasounu.kteri drzi koryta a mista pred multikulti plebsem.

    • jan nowak napsal:

      .. tag já byl dopo u Míšel na kardiu jo.. a honi-la mě jak ňáký-ho Jaka na Sibiři &
      w gulagu k tomu : /
      .. we-cu : Mííšel my hell – eště mě prašť Humrem.. ale TO , co sse mi předtim sta-lo
      Napí-ču až ww wečer / bo za chwí-li musim zz domu – jedu na Hradčanskou do Nádražky /
      A nebo až ráno.

      A nebo sse staw-te , gdo ste Reptiliáni křtěný.. tou .. Moldau ; )
      .. wyswětlim wám to ja-ko Pirátům co na Barranďáku mě-li stánek – pult a chtěli.. abych sse
      jim popodep.sal pod ňákou petlici či-čo ??

      Tag jim ři.kám : goši.. & TO wíte , že Admin na NWOO je muj new..newlastní bratr !!
      Ha.. juž to líta-lo – si-ce ssem nebyl eště rozcwičenej.. Horko jag na Marzu ale
      .. což – snáď ssi niňče Neutrhnu – ja-go ten BLB .. teď newim.. ?

      Grrznár už TO mam : ))
      18 : 00 – mus.lim letět.. než doj.de piwo !

      ps : to ~ wostrej Australáku / AAA Auto !!! / he he : ))
      .. tady juž pár Let točej ta-ký eurosračky , že piju jenom buď lahwowý-ho Gambáče a nebo
      Swijany a nebo Plzeň / tu ale pašujeme zz Hongem z Džrmeny.de / * * *

      * * * bo tam stó-ji míň..
      2ps : a ta-ky jim tam wozíme prázdný Flašky.. bo ty tam zas stó-jej wíc..

      • Maroš napsal:

        Nowaku – kde si zohnal bedňu absintu?

        • jan nowak napsal:

          .. ww wyměnil ssem jí s Krtečkem za děbňu wóód Whyskííí z U.S.A.
          ( abys TO zas nezblb Mroži – Yakuzo )

          a prasátko od Bejra juž má ta-ky bazéén.. ja-ko Tipika : ))

          ps : teď newim jest-li ssem To Prase napsal SpRáwwně , ale
          .. čárka – čekowatt Toto prostě Replay už nééé !

          Hluboký Trdlo w.r.

          • jan nowak napsal:

            Micha Lea.. opr.

            • jan nowak napsal:

              Dopr.. won KRT ři.kal ať nechám furt ty píČmena..

              Deep State.. of proud !

              • asar napsal:

                I am PROUD to be gypsy jew gay.

                • jan nowak napsal:

                  Oude.. ty umíš prima jewrejsky – přeložíš mi TO ?

                  Michala
                  ps : a nebo radši ne ??

                • Maroš napsal:

                  Preklad – „Plávam po prúde na gaydách s gypsovou nohou, v ktorej mám diamantovú /jewelery/ karbošku /?/ – nie – diamantový opasok kráľa gayov/?/ – nie – kráľa Východu – Varechu /?/ nie – Varehu /?/, nie Varholíka /?/ nie – Vadalu /?/… Šalamúna?

                • jan nowak napsal:

                  Warho-la wole.. dy-by neměl dabl.jůů si ww jůesej – ani neškrť * * *
                  .. to máš jako mistr Proud ~ bez wadasky je Imhotempem : p

                  * fajr sstajl
                  Čekuj Mroži na YT : Hana liška – co je TO buschcraft..

                  .. kam sse sere Clíwek Ha !

  11. asar napsal:

    Ohľadom toho islamu, o ktorom je článok a ktorý uctieva Alaha. V roku 2001 amíci začali vojnu proti islamskému terorizmu. Existuje film 2001: Vesmírna odysea, kde je jeden super počítač…

    • Maroš napsal:

      asar -poznám film Vesmírnu odyseu 1966 – od Arthura C. Clarka /scenár/ – kultový film – 2003 – toto som ešte nekukol – možno…

      Drahí Filmári a Filmušky! Vážne sa začnite zaoberať pojmami ako „performancia“, alebo „animácia“! V dnešnej dobe sú to malé dielka, avšak svojim odkazom – jednoduchým odkazom – veľmi rýchlo ovplyvňujú verejnú mienku! Kedysi na zblbnutie ľudí bolo treba nakrútiť 2-hodinový film – dnes sa používajú tzv. „skratky“. Lebo informačný tok sa zrýchľuje – do 24 hodín treba napchať rýchly odkaz. Kam mierim? Kurva – vy si myslíte, že pri dnešnom nakrúcaní rôznych reality show a „príbehov“ v zvláštnom prostredí a za zvláštnych okolností – nenájdete jedinú ochotnú rodinu, ktorá sa zahrá – za peniaze – na muslimskú rodinu? Vážne nie? Lebo tá pani – ochotnícka herečka – autenticky rolovo samozrejme in natura originál – mi veľmi pripomína slovenskú /“orientálnu“/ herečku – Zuzanu Kocúrikovú!
      A presne o tom to je – to sú inšpirácie! Ľudia, ktorí toto všetko produkujú- sa navzájom – ako sionisti – veľmi dobre poznajú! A podľa toho tipujú – vyberajú /skauting/ vhodné – už mediálne známe tváre!

      „Denník N
      Zverejnené: 15. 9. 2015
      Rodina z Topoľčian konvertovala pred tromi rokmi na islam. Odvtedy zažíva odmietanie a aj vulgarizmy a vyhrážky. Šesťročná dcéra teraz nastúpila do školy a vzniká tam petícia, aby musela odísť. Vedenie školy je proti petícii. “
      Šesťročné dievčatko v škole niektorí nechcú, je moslimka
      https://www.youtube.com/watch?v=tmfi5ylKymE

      A teraz porovnajte túto „dobrovoľníčku-muslimku“ z Topoľčian – s herečkou Zuznou Kocúrikovou! Toto nie sú náhody!
      N022 Zuzana Kocurikova
      https://www.youtube.com/watch?v=w7ZWHojHXbM

      • Maroš napsal:

        Keďže mám určitý „mentálny predstih“ – ja nehovorím o porovnávaní muslimky z Topoľčian a našej známej herečky v zmysle analógie – že toto rovná sa – ani náhodou!!! 70-ročná – furt kočka Zuzana Kocúriková – je etalón inšpirácie a sviežosti – radosti zo života /bez zhýralosti!/ – je to náš duch! To – na čo upozorňujem – vychádza zo znalosti práce mediálnych zmrdov – že práve ju si typovo vybrali, aby mohli použiť inú ženu – vzhľadovo a temperamentom podobnú ženu – na proklamáciu islámu – „akože o nič nejde – moderna!“ Hovno! – kurva! – pozrite si – ako „naša“ moslimka z Topoľčian nosí frajersky-koketne „islamsky“ nasadené slnečné okuliare! Ešte raz – toto sú dopredu zaranžované scény!

        Touto cestou sa – ako dotknutý ctiteľ pani Zuzany Kocúrikovej – jej osobne ospravedlňujem, že som otvoril tému, v ktorej – podľa mňa – pani Kocúrikovú „skauti islamizácie“ Slovenska – účelovo – zneužili jej „orientálny“ facetyp!

      • asar napsal:

        Od Jehovistov konvertovala na islam, keď to nie je nahraté, ako vravíš, tak je riadne drbnutá :)

        Podobným môžem zadarmo a plný lásky poradiť, nech sa odsťahuju do Saudskej Arábie. Tam nech konvertujú na kresťanstvo a potom nech niečo vravia.

        Videá a slovenské seriály poznám. Napríklad všelijaké tie Susedské a rodinné prípady, kde tí hnusní Slováci a obzvášť katolíci majú predsudky k luteránom, cigánom, cudzincom a moslimom a obviňujú ich zo zločinov, pritom oni sú takí milí a dobrí.

        • asar napsal:

          Inak mne pripomína herečku Šuvadovú.

          • Maroš napsal:

            asar – mne viac pripomína jednu americkú herečku – meno si nespomeniem – má taký trochu nerovný chrup. Základ je, aby PODPRAHOVO takáto „názorová vodkyňa“ pripomínala nejakú mediálne známu osobnosť – potom to funguje a manipulátori dosiahnu za málo peňazí relatívne vysoký efekt – je to téma opinion leaders v marketinku. Tie Topoľčany sú marketing islamizácie.

            • Ľ napsal:

              Tiež už chápem prečo je tu u nich samé Aláh sem Aláh tam. Aláh, Aláh…
              Veď v koráne je po každej vete „Boh je velký a všeobímajúci. Boh je mudrý… Ja to nezpochybňujem. Ale, oni ho velebia tak intenzívne, až je podiv, že ešte nevzplanuli. Tiež sa tým vysvetľuje veľa vecí v KSB…
              Ale keď som korán čítal bez tej neustálej „ojebávačky“ o tom aký Boh „mega“ tak som mal tu tam pocit ako pri čítaní Biblie. Celkom sa s tým dá rozumne pracovať… Ja by som te ojebávačky okresal, upravil chronológiu a dal to ako súčasť Biblie ale to si môže každý sám… Nevidím v tom problém.
              ale oni sa chcú „jebať“. Takže to neprejde. Ale možno keď to dočítam, tak zmením názor. Zatím som tak na pol ceste.

              • Ľ napsal:

                Prepáč… To malo byť pod moj koment..

              • asar napsal:

                Halo, halo, olah je jediný pravý, vševedúci a všemohúci boh. Tak potom tá malá 6 ročná vo videu do školy vôbec chodiť nemusí. Vedomosti jej do hlavy vleje vševedúci olah predsa.

                V kuse toho olaha spomínajú, aký je mega. Potom neviem, načo sem tí chudáci moslimskí utečenci chodia. Myslím, že všemohúci olah nemôže mať problém sa o nich postarať aj na tej ich púšti.

                Žeby preto, aby to tu dobyli pre olaha? Ale veď olah je všemohúci, myslím si, že všemohúci boh nepotrebuje nejakých ľudských červov, aby dobýjali zem.

                Ten Orwell bol super spisovateľ. Doublethink funguje. Aspoň u niektorých existencií.

  12. Ľ napsal:

    Prečo v preklade Koránu do Sj niesú preložené aj mená ako Isus = Ježiš ale pritom slovo resp. Meno Alah sa prekladá ak Boh?

    • Ľ napsal:

      Zrovna to čítam. Už viem odkiaľ moslimovia berú to špeciálne klaňanie sa k mešite… Inak, je to dobré na chrbticu.
      Ale ozaj, mešita je chrám, nie? A Isus hovorí o chráme Ducha. Takže, kam sa to máme obracať? Zrejme si modloslužobný Moslimovia vykladajú knižku podľa seba.
      Môžem byť žid, kresťan i muslim zároveň?
      Alebo si musím vybrať a … ?

      • asar napsal:

        Jasné, že je to dobré na chrbticu. Vieš arabi okopírovali po dobytí Perzie a časti Inde indické číslice a teraz vyhlasujú, že to sú arabské číslice. Podobne to ich klaňanie je jedna jógová ásana.

        Samozrejme, že môžeš byť žid, kresťan i moslim zároveň. Ja som cigán, žid i gay a v pohode to zvládam. Podobne sluníčkari sú za práva žien a súčasne za islam. Pritom islam práva žien neuznáva. A sluníčkari s tým v pohode žijú, žiadne konflikty vo vedomí nemajú. 1984 v praxi.

        • Ľ napsal:

          Toho stíhaš hodne… :D

          • Maroš napsal:

            Stíhači stíhajte! Teraz začína byť sranda v tom, ako židovský rabín bije na poplach za „nedemokratické prejavy voči moslimom v Európe – z ktorých by mohol vzniknúť nový holokaust židov“! Kurva! V Izraeli sa žiadneho holokaustu od moslimov Palestíncov neobávajú – to je zaujímavé – zjavne s nimi žijú vo všeobjímajúcom náručí! Ide totiž o to – že vojnoví štváči – sionisti, ktorí organizujú aj islamizáciu Európy – nemajú strach z holokaustu – ten sa ich netýkal ani za 2. svetovej – oni majú strach len z toho – že majorita môže nakoniec ignorovať ich „vedúcu úlohu“ pri riešení konfliktu, ktorý sami spustili!
            „Rabín Baruch Efrati, rabín ješivy (náboženského učiliště) v izraelské osadě Efrat na Západním břehu Jordánu, věří že islamizace Evropy je vlastně dobrá věc. “S pomocí Boží přijmou gojové v Evropě zdravější způsob života, mnohem více zdrženlivější a počestnější. Ne jako tomu je u pokryteckého křesťanství, které se jeví čisté, avšak je od základu zkažené.”
            „Efrati v odpovědi napsal, že islamizace Evropy je lepší než Evropa křesťanská z etických a teologických důvodů – jako trest křesťanů za jejich perzekuci Židů a z důvodu, že křesťanství, oproti islámu, je z hlediska halachy považováno za “modlářství”.

            “Židé by měli jásat nad skutečností, že křesťanská Evropa ztrácí svoji identitu jako trest za to, co nám bylo po staletí činěno v exilu.” – DO PIČE!
            https://deliandiver.org/2013/06/rabin-baruch-efrati-islamizace-evropy-je-spravna-vec.html
            Protokoly 1
            https://www.youtube.com/watch?v=PxVyrdyYZVQ
            Vznik islamu, tajne dějiny jezuitu
            https://www.youtube.com/watch?v=UXtNfyg8gZU

            • Maroš napsal:

              Tu je ten „iný“ rabín – stále o tom istom… – hate yourself!
              https://tadesco.cz/muslimove-varuji-evropu-jestli-proti-nam-pujdete-spatne-dopadnete/

              • asar napsal:

                „Zmiňuje to, že asimilované děti a vnuci konvertitů ke křesťanství se během 14. a 15. století seznamovali spíše s biblickými texty než s obecnou katolickou populací. „Stali se běžnými nositeli protestantské reformace, která vedla ke zničení katolické hegemonie nad Evropou,“ připomíná, jak dopadly snahy převést Židy ke křesťanství. „Carské Rusko také chtělo „vyřešit“ židovský problém prostřednictvím represe a diskriminace. To způsobilo, že se nepřiměřené množství židovských intelektuálů připojilo k bolševické revoluci, která téměř zničila ruskou ortodoxii a kulturu,“ píše.“

                Čo asi tak budú robiť násilne konvertovaní kresťania, prípadne ateisti k islamu?

            • asar napsal:

              Ešte len pár dní som žid a už mám chuť prestúpiť naspäť. O akých miliónoch obetí to hovoríš, brat rabín. Ty vravíš, že údajne všemohúci židovský boh nedokáže ochrániť vlastných ľudí. Načo mi je taký boh?

              Brat rabín sa teší, ale čo bude s vami hlúpi židovskí bratia, keď kresťanov prinútia k islamu? Prestane platiť kresťanská láska a neveriaci sa budú môcť zabíjať. Potom spojení kresťania a moslimovia vyvraždia všetkých židov.

            • Ľ napsal:

              Samozrejme. Najväčší modlári ukazujú prstom na kresťanov… Nieže by „kresťanstvo“ nebolo o verklikovaní papagájovačiek pri žmolení ruženca… Ale na „Islám“ sa neťahajú.

      • Maroš napsal:

        Chrám Ducha – je moje telo, Chrám Boha je celý svet – pre tých skromnejších aj okolitá príroda. My sa kľaňať Bohu nepotrebujeme – my sme jeho súčasťou. My veríme svojmu Otvovi – BohU, oni veria v svojho Jahveho, že keď sa mu budú klaňať, tak ich za tie ich zločiny možno neskántri – oni v podstate svojmu „bohu“ neveria – ich vzťah k nemu je niečo za niečo. Oni svojho „boha“ nemiľujú, pretože neveria tomu, že by ich PÁN – nad nimi, mohol ako spotrebný materiál miľovať tiež! To oni sú neveriaci – ale pre istotu sa modlia, lebo v duchu si prajú nejaké výhody. Človek veriaci Bohu – Otcovi – sa nemodlí-nežadoní, ale komunikuje s ním. TRPEZLIVOSŤ je 3. rozmer našej existencie – je to viera v odozvu v tejto komunikácii. 4. rozmer našej existencie, je IDEA! Takže suma sumárum – načo sú skutočne veriacemu človeku nejaké chrámy a mešity, keď Chrám je všade a hlavne – v ňom samom?! Viera židov a muslimov je založená na strachu z trestu a odmenách – a materializme – naša viera je založená na hlbokej dôVERE v Najvyššieho Ducha!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!