HLAVA DLR ALEXANDR ZACHARČENKO ZAHYNUL 31.8. PŘI ATENTÁTU V DONĚCKU, VYJÁDŘENÍ SPOLEČNOSTI PŘÁTEL LLR A DLR K ATENTÁTU

10-1631.8. v 16.30 našeho času v kavárně Separ v centru Doněcka v důsledku mohutného výbuchu zahynul Hlava DLR Alexandr Zacharčenko. Zraněn byl místopředseda Rady ministrů DLR Alexandr Timofejev.Společnost přátel LLR a DLR vyjadřuje upřímnou soustrast rodině Alexandra Zacharčenka, Radě ministrů a Lidovému sovětu DLR i lidu DLR. Alexandr Zacharčenko byl váženým a oblíbeným představitelem jak v DLR, tak v LLR a v Rusku. Vážili si jej i mnozí lidé v dalších zemích, hlavně antifašisté a levicově smýšlející občané. Alexandr Zacharčenlo stál od roku 2014 pevně v čele lidu DLR proti ukrajinské agresi, proti ukrajinským fašistům-banderovcům, za svobodu lidu Donbasu, za práva ruskojazyčných obyvatel Donbasu. Pod jeho vedením se i za složitých politických a ekonomických podmínek jeho země rozvíjela. Ve spolupráci s LLR usiloval o spojení s Ruskem. Byl přesvědčen, že spravedlivá věc lidu Donbasu zvítězí a fašismus na Ukrajině bude poražen.

Odsuzujeme podlou vraždu Alexandra Zacharčenka, kterou má na svědomí ukrajinská vláda, parlament a prezident, kteří nechávají svobodně řádit ve své zemi fašistické prapory Azov, Ajdar a podobné. Jak se již dříve zmínil Alexandr Zacharčenko, ukrajinská armáda se neodvažuje bojovat tváří v tvář s armádou DLR, protože ví, že by neměla žádnou šanci, ale uchyluje se k podlým vraždám na území DLR i LLR, které páchají za odměnu ukrajinští diverzanti.

Odsuzujeme i podporu včetně vojenské, kterou dávají Ukrajině USA, NATO a EU včetně České republiky. Žádáme českou vládu, parlament a prezidenta, aby tento teroristický čin ostře odsoudili!

SPRAVEDLIVÝ BOJ LIDU DONBASU PROTI UKRAJINSKÉMU FAŠISMU ZVÍTĚZÍ!

Jaromír Vašek, předseda Společnosti přátel DLR a LLR




55 Komentářů k HLAVA DLR ALEXANDR ZACHARČENKO ZAHYNUL 31.8. PŘI ATENTÁTU V DONĚCKU, VYJÁDŘENÍ SPOLEČNOSTI PŘÁTEL LLR A DLR K ATENTÁTU

  1. proud napsal:

    ……..ukaz jim vudce a pujdou ti po nem………..

    • Maroš napsal:

      Proude – tady máš svého vúdce!

      „Keď 30. augusta 1918 v Petrohrade zasiahli Lenina dva výstrely, polícia uväznila a o štyri dni neskôr aj popravila Fanny Kaplanovú. “
      „Boľševickí vyšetrovatelia Kaplanovú štyri dni mučili a vypočúvali, len aby im prezradila, kto ju na vraždu vodcu socialistickej revolúcie najal. Krehká žena však vzala celú vinu na seba tvrdiac, že atentát na Lenina vraj spáchala sama, lebo „zradil revolúciu“.“

      „Podľa Alaina Soubigoua, francúzskeho historika, profesora na Sorbonne, autora životopisnej knihy o Masarykovi – nie tak úplne. 200 000 kerenských rubľov na atentát mal poskytnúť neskorší československý prezident Tomáš Garrigue Masaryk. “

      „Masaryk však ku založeniu Československa porážku Rakúsko-Uhorska potreboval – a to v čo najväčšom rozsahu. Aj preto mu plány Leninových boľševikov neboli po chuti. “
      „Masaryk však ku založeniu Československa porážku Rakúsko-Uhorska potreboval – a to v čo najväčšom rozsahu. Aj preto mu plány Leninových boľševikov neboli po chuti. “ – pre niekoho zločin, pre iného hriešik – ruka ruku krvou myje – zvlášť keď ide o moc – je to „v pohode“ – Masaryk aj Beneš /Heidrichiáda/ prevzali anarchistické metódy na riešenie globálnych problémov = účel svätí prostriedky = heslo jezuitov = násilie, ako posledné štádium neschopnosti!

      Podstata kurva – Masaryk sa spolčil s trockistickou židovskou anarchistkou – a nie s niekym iným – nejakým naším legionárom – takže o čom to točím?!
      https://www.aktuality.sk/clanok/609465/kalendarium-za-neuspesnym-atentatom-na-lenina-bol-mozno-aj-masaryk/?utm_source=azet.sk&utm_medium=box-magaziny-aktuality_koktejl&utm_content=clanok2&utm_campaign=HP-new2

      • Josef Švejk napsal:

        Opakování je matkou moudrosti. Zbývá tedy jen doufat, že vám to pomohlo.

      • Maroš napsal:

        Takže o čom to točím?!
        Odkiaľ vzal Masaryk 200 tisíc kerenských rubľov – rozumej – ak existoval takýto kontakt, tak musela existovať aj možnosť urobiť to vojensky čisto – naším človekom, a nie pomocou poloslepej židovskej anarchistky! To, že tá fanatička mala gule a vydržala nezradiť svojich, je jedna vec – ale podstata – komu potom vďačiť za úspech a neúspech? Lebo brest-litovský mier bol podpísaný kedy?

        „Brestlitovský mier alebo brest-litovský mier bola mierová dohoda podpísaná medzi Boľševickým Ruskom a Centrálnymi mocnosťami (Nemeckom, Rakúsko-Uhorskom, Bulharskom a Osmanskou ríšou) podpísaná 3. marca 1918 v nemeckom hlavnom štábe v Brest-Litovsku (dnes Brest v Bielorusku).[1] Ukončil tak boje na východnom fronte prvej svetovej vojny. “
        https://sk.wikipedia.org/wiki/Brestlitovsk%C3%BD_mier
        https://www.aktuality.sk/clanok/609465/kalendarium-za-neuspesnym-atentatom-na-lenina-bol-mozno-aj-masaryk/?utm_source=azet.sk&utm_medium=box-magaziny-aktuality_koktejl&utm_content=clanok2&utm_campaign=HP-new2

        Ešte raz – brest-litovský mier podpísaný 3. marca 1918,
        atentát trockistov-anarchistov na Lenina 30 augusta 1918!
        O vojnu s Nemeckom – spojencom R-U teda nemohlo ísť!
        Kontext:
        „Mnozí si myslí, že středem světového sionismu je Dněpropetrovsk. To je nutné vysvětlit: okultním střediskem světového sionismu je již po staletí Praha. Právě proto je v Česku po dlouhý čas a jenom díky tomu dostatečný klid. Okupace hitlerovskou říší a osvobození Čechů od hitlerovské říše probíhaly ve velmi mírných podmínkách.“
        http://leva-net.webnode.cz/products/okultnim-strediskem-svetoveho-sionismu-je-praha/
        http://svetforum.sk/viewtopic.php?t=510

        Epilóg:
        „Vzhledem ke značné zkreslenosti tehdejších úředních písemností a částečně slepotě Kaplanové se objevují názory některých historiků o tom, že žena atentát nespáchala. Jak by přeci mohla téměř slepá žena hned třikrát zasáhnout kulkou Lenina? Pravdu si sebou však Fannia Kaplanová vzala do hrobu.“
        - – -
        „Třicátého srpna 1918 vůdce ruské revoluce Vladimír Iljič Lenin hovořil v bývalém Michelsonově závodě v Moskvě o nutnosti bojovat proti československým legionářům. Poté vykročil ven ke svému automobilu, když ho dvěma nebo třemi výstřely do ramene, klíční kosti a krku zasáhla atentátnice.“
        https://www.reflex.cz/clanek/historie/87413/fanny-kaplanova-revolucionarka-spachala-v-roce-1918-atentat-na-lenina-odpovedi-byl-rudy-teror.html

        Poznámka – vpád maďarských boľševikov /Maďarskej republiky rád/ na Slovensko v roku 1919, bol vykonaný v priamej súčinnosti – prostredníctvo každodenného telegrafného spojenia – židoboľševika Bélu Kohna-Kúna s Leninom – táto operácia mala o. i. práve odpútať čs. leginárov od bojov s boľševikmi na Sibíri – kde o. i. išlo hlavne o ochranu zlatého ešalónu – 2 a pol tisíc ton cárskeho zlata evakuovaného na východ po transibískej magistrále!

        Tých 200 tisíc kerenských rubľov „za Masaryka“ zatiahol večný ruský žid za teplé miesto v Prahe! O tom točím! Preto Kaplanová nezradila SVOJICH, preto teraz vyplával slobodomurár Masaryk a preto to celé s Leninom tá poloslepá židoVanga aj domrvila – a židia si pekne sedkajú v Prahe a pekne v Kremli!

        • Josef Švejk napsal:

          Flašinet a opilec v hospodě 5té cenové skupiny také neustále melou to samé, bez ohledu na okolí, či kontext. Ani jednomu to neustálé opakování žvástů k ničemu není, stejně jako jejich okolí. Jsou pouze názornou ukázkou, že jsou mezi námi i tací, kterým ani stonásobné opakování nezvedne IQ ani o tisícinku. Obvykle je označujeme za blbce, nebo pitomce.

        • openeyes napsal:

          Tiež si myslím, že Kaplanová je taký typ Oswalda z atentátu na Kenedyho. Formy riešenia „neposlušných“ sú stále rovnaké…
          PS: Lenin skutočne zradil revolúciu – ale nie tú ruskú, ale celosvetovú. Tú chceli organizátori exportovať z Ruska do celého sveta. A vytvoriť v tak krajinách štruktúry typu Severná Kórea. No a po podpise mieru sa export nekonal…

          • Forever Slav napsal:

            openeyes

            Lenin měl v plánu vývoz revoluce. Bohužel pro něj a jeho židovské soudruhy se ten [židovský] vývoz revoluce zasekl v Polsku na Visle. Plány na vývoz židovské komunistické revoluce však pokračovaly. Kdyby nebylo vzestupu Hitlerova Německa, šlo by to jako po másle. Namísto komunistů a počátku vývozu revoluce r. 1933 zvítězili nacisté. Ani tím však plány na vývoz židovské-komunistické revoluce neskončily.
            Plány na světovou komunistickou revoluci [židovský cíl] pokračovaly. Stačí se podívat na sovětskou podporu komunistické revoluci během občanské války ve Španělsku. Nebo na sovětský útok na Finsko.

            Kdyby nebylo Hitlerova útoku na SSSR, došlo by k sovětskému vývozu revoluce až ke břehům Atlantského oceánu. Sovětské plány na dobytí zbytků Evropy odhalili ruští historici jako např. Viktor Suvorov a Mark Solonin.

      • proud napsal:

        Proc ja,magore,po zadnym nevolam a zadnyho nepotrebuju………..

  2. hel napsal:

    je mi smutno, čekala jsem to, všechny vůdce jim vraždí ty lidské zrůdy jednoho po druhém…a já se cítím paralyzovaná odporně pokryteckým profašistickým postojem evropských vlád, včetně té naší

    • Maroš napsal:

      “ Ve spolupráci s LLR usiloval o spojení s Ruskem.“ ???
      Neviditeľná vrstva toho problému je práve v protiruskom štvavom označení – proruskí separatisti! Pokiaľ viem, Putin nemá záujem pripojiť DLR a LLR k Rusku a zdržiava sa ruských vojenských operácií práve preto, aby sa to nestalo dôvodom intervencie Zápdu a 3WW! Tieto nálady tam v minulosti boli – keď vrcholil práve sionistický teror proti DLR a LLR, ale myslím, že už prevládlo strategické myslenie v zmysle, že DLR a LLR sa stanú právnymi nástupcami Ukrajiny – o. i. aj preto, že po rozpade ZSSR v roku 1991 – Ukrajina doteraz nepodnikla právne kroky /a možno to bol zámer!/ k medzinárodnému uznaniu svojich hraníc v OSN! To je fakt! Pretože v pozadí môže byť práve aj zámer chasidských ukrajinských židov vyhlásiť svoju republiku – možno za cenu „zmieru“ a „medzinárodného“ uznania – že časti ukrajinského územia pripadnú aj susedným štátom!
      http://olser.cz/9011/jak-se-ukrajina-zapomnela-zapsat-do-mapy-katastru-nemovitosti-osn/
      Teror kyjevských sionistů proti lidu Donbasu pokračuje – část 1/4
      https://www.youtube.com/watch?v=1CU-zy8rbqc
      Hladomor na Ukrajine a žido bolševizmus sionismus, izrael, žid, judaismus, talmud)
      https://www.youtube.com/watch?v=OhfYU5ywpKg
      Pokúšajú sa sionisti vytvoriť z Ukrajiny „Druhý Izrael“?
      https://sk.ynterview.com/rozhovory/wayne-madsen-spojene-staty-poskytnu-ukrajine-smrtiacu-vojensku-pomoc

  3. JPS napsal:

    To je práce rusů. Typická „false flag“. Ta restaurace patří náčelníkovi Zacharčenkovy tělesné stráže a byla hodně střežená. Takkže rusáci, nebo separatisti.

    • Josef Švejk napsal:

      Po jednoduchém úkonu „zamyslet se vlastní hlavou“ (máte-li tuto), dojdete třeba k jinému závěru. Držím palce.

    • Maroš napsal:

      Janda Piča Sionistická – situ v DLR a LLR nevyhovuje oligarchom a mafii v zahraničí – teda záujmov na likvidácii Zacharčenka – ako predstaviteľa štátnej moci, tu je viac… Áno – je to pravdepodobne práca Rusov so židovským pôvodom – môže byť?

      • Maroš napsal:

        Piče civilné ukrajinské youtuberské už si z toho robia srandu – voľný preklad – „Jeho smrťou sa opäť priblížilo navrátenie DLR k Ukrajine, pretože ako hovoril Zacharčenko – „Len cez moju mŕtvolu!“
        Už menej srandujú „trupy“ tých Ukrajincov, ktorých Zacharčenko prepustil z vojnového zajatia po debaľcevskej bitke domov – čo už…

        Takže piče sionistické – prečo OPÄŤ Putin zabil Zacharčenka?! Plus ďalších ľudí?!
        Зачем Путин убил Захарченко?
        https://www.youtube.com/watch?v=ot1CHWx4fkA
        Takže prečo zavraždili Zacharčenka! pretože ide o. i. o provokáciu DLR a následné zrušenie Minského dohovoru! Takže určite žiadni Rusi – vy piče sionistické!
        Убит Глава ДНР Захарченко. Эксклюзивное интервью Евгения Поддубного. 60 минут от 31.08.18
        https://www.youtube.com/watch?v=aTNDRTegECY
        Už sú zadržaní pravdepodobní páchatelia – ukrajinskí diverzanti!
        Эксклюзивные кадры места убийства Захарченко
        https://www.youtube.com/watch?v=2CI_yCjRtVs

        • Lukaš napsal:

          Maroš.
          Něco se chystá většího.
          Úmyslem zabití Zacharčenka je,připravit Doněcké o vůdce o oporu,znejistit občany,otupit odpor a také,vyřadit spojence Ruska.

    • Paw napsal:

      Chybi podrobnosti, jak se utok odehral a co kdo delal nebo nedelal…A Proc ?Zamysleni neni pak samozrejme mozne …

  4. Fotografka napsal:

    Velká ztráta pro lid Donbasu. Čest jeho památce!

  5. Petr C napsal:

    Nevim kde to vlozit. Jeste nedavno se vsude diskutovalo o okupaci CSSR Ruskem zapominalo se ostatni staty. Dnes se jaksi vsude na 1. 9. 1939, kdy zacala oficialne druha svetova valka. Jestli to neni tim ze ten kdo byl tenkrat nepritel a okupant je nyni pritelem nejvetsim a opacne.

  6. Petr C napsal:

    Oprava – vsude zapomina

  7. proud napsal:

    Az si bude narod vladnout sam,budou nam misto zabijeni vudcu v lesich pytlacit,kurvy siozidovsky……

  8. jop napsal:

    nemám o Zachračenkovi dobrú mienku.
    Plotnickij, LNR sú samé škandály, prachsprostý zlodej a aparátčik.
    Zacharčenko som zas čítal, že mal tiché ale dobré kontakty na miliardára Achmetova, čo je len ďalší multiprivatizér a multizlodej.
    Takže DNR bola pod Zacharčenko presne taká, akú ju potrebovali aj ruské vedenie, aj ukrajinskí miliardári.

    Jediný kto vyvolal moju dôveru bol zabitý Mozgovoj, On jediný hovoril o tom, že treba odstaviť miliardárov, zrekvírovať im závody, ktoré tí ukrajinskí miliardári na tom Donecku naďalej vlastnia.
    Všetci ostatní „lídri“ sú len súčasť divadla elít.
    Mozgovoj chcel aby prebrali kontrolu nad závodmi, Zacharčenko sa snažil o dobré vzťahy s miliardármi. Taktiež Achmetov dodával do Donecka dennodenne kamióny s potravinami, aby Zacharčenko mal dôvod nedopustiť reprivatizáciu závodov.

    Miliardári ostali miliardármi a vlastníkmi doneckých závodov napriek tomu, že sa na Donbase bojuje.

    Smrť Mozgovoja ľutujem, Zacharčenka nie

    • proud napsal:

      Nemam o nikom koho osobne a dlouho neznam i s jeho okolim……….zadnou „minku“.

      • jop napsal:

        ak som o nejakej téme, v danom prípade občianska vojna na Ukrajine veľa čítal, ak som besedoval s ľuďmi a nabral som dostatok faktov

        a

        neurobil by som si „názor“, tak by som bol hlúpy.

        Môžem sa mýliť, ale bez názoru pri tom množstve mne známych argumentov a faktov, by som bol iba nechápajúci baran.

        Prečo potom proude diskutuješ o Trumpovi, Putinovi, Pjakinovi, keď ich nepoznáš osobne?

        • proud napsal:

          Vsimnul sis,ze o nich,jakoze „O nich“ vlastne nediskutuju??! Nejsou totiz z hlediska toho co chci a co si predstavuju,vubec, ani trochu duleziti! A ze stejnyho duvodu nediskutuju,ani o sposte „faktu“ vzniklejch povetsinou z drbu,je to stejnej zaklad se kterym tu vetsinou vetsina z vas ztracite jen casm,nic neprinasejici. My totiz nic nevime ze zakulisi deju a lidi v nich.A o tom co se dozvime nevime jestli je to pravda,nebo jen jeji cast,chytra lez,nebo jestli je to nejakym zpusobem za nejakym ucelem kterej samozrejme taky nesmime znat,podvrzeny.

        • proud napsal:

          Jope,o Ukrajine je toho k precteni tuny a dalsi tuny toho tvrdej ruzny lidi,treba i typu vladislava po prestavce,nebo forevera,tomu nemuze nikdo aspon trochu pri smyslech,verit! A jak psala Hel,a tobe to asi uteklo o ty srdecni veci,je to jasna zminka o intuici o ktery je znamo ze ona nehada ani nehleda,protoze intuice vi,zna pravdu!

          • proud napsal:

            No….. a ja ji neznam,a neznam ji o spouste vecech,protoze se svet zblaznil a stalo se normou delat nelogicky veci a rozhodnuti,cemuz jsem se jeste nenaucil rozumet.Tak proc bych mel o necem takovym diskutovat a vypravet? Co dosahnu kopanim do hovna o kterym navic temer nic nevim?……….atd…..atd.

    • hel napsal:

      To, jaký je kdo člověk, poznáte jen srdcem nebpp-li pravdu má ten, kdo si věci dokáže nacítit…Zacharčenko byl správný chlap! přestaňte hledat hnidy a konspirovat…jeho smrt je velká ztráta pro celý svět slušných lidí, který se pomalu a jistě mění ve zmanipulované ovčí stádo:(

      • proud napsal:

        Tomu srdcovymu verim spis,nez vsem tem zmanipulovanejm kecum,kterejma se sem tam holt nekdo nekdy necha presvedcit,jak se rika:“nalitne“, casem vznikajicim prave z ruznejch drbu.

      • jop napsal:

        hel,
        si mimo mísu

  9. jop napsal:

    Takže DNR bola pod Zacharčenko presne taká, akú ju potrebovali aj ruské vedenie, aj ukrajinskí miliardári.

    to znamená, že Rusi to neboli, ruský flase flag to nebol. Predpokladám tajnú službu Ukrajiny, teda Prasačenkov príkaz na odstránenie Zacharčenka

    • Maroš napsal:

      Jop – tie vzťahy s oligarchami a mafiou na Donbase sú ešte z 90-tych rokov – je to v ruských videách – viaceré pod názvom „Kto vládne Ukrajinou“ – plus súvislosti s Červenou strechou – seriál Vysoká hry ruskej mafie – komplet na Mojevideo.sk

      Súvislosti – 1/ nad oligarchami vládne Červená strecha – v podstate nomenklatúra židoboľševickej Červenej Kabbaly, 2/ oligarchovia sú napácovaní peniazmi – ako budúci obetní baránkovia zodpovední za všetko – a nomenklatúra Červenej strechy to opäť prežije čistá!

      Teda – ak je za vraždou Zacharčenka mafia a ukrajinská oligarchia – za tým je aj Červená strecha! A teraz – v akej pozícii je Putin so silovikmi, ktorý časť oligarchie presvedčil, aby pracovali v prospech Ruska a časť neposlušných oligarchov zlikvidoval – keď pravdepodobne sám je súčasťou Červenej strechy – a teraz – aký mocenský boj sa odohráva v Červenej streche, keď Putina navrhol Jelcin, ale Jeľcin ako bábka nomenklatúry a Červenej strechy?
      Ide o to, že výkonným orgánom Červenej strechy bolo/je/ KGB!

      Takže je dosť možné, že Zacharčenka DALI zavraždiť ukrajinskí oligarchovia so záujmami na Donbase, a podarilo sa im to so súhlasom 1/ Červenej strechy, 2/ Putina – ale Putina len v prípade, ak Zacharčenko NECHCEL POCHOPIŤ strategický záujem Putina na vytvorení Novej Ukrajiny = DLR a LLR, teda nie separátnej Zacharčenkovej DLR! Pritom Putinovi stačilo byť len neaktívny – t. j. – Zacharčenka prestať chrániť! Lebo Zacharčenko nebol idiot a len idiot navštevuje obľúbený podnik – Separatist – kde sa po atentáte na Motorolu a Giviho mohol cítiť bezpečne ozaj len ako človek istý si výnimočnou ochranou! Veď tú bombu tam musel niekto nastražiť – na prezidenta! – a nebolo to v nejakej obyčajnej pivárni – príde si a odíde si kto chce! V tomto trochu Zacharčenko pripomína atamana Nestora Machna z obdobia VOSR – separatistu a nekoncepčného anarchistu,ktorý prekážal židoboľševikom pri vytvorení ZSSR aj s ovládnutou Ukrajinou. Samozrejme v inom kontexte.

      Možná súvislosť z leta minulého roku – odveta /ako riadený proces/
      https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/433753-na-plukovnika-ukrajinskej-rozviedky-v-kyjeve-spachali-bombovy-atentat/

    • Maroš napsal:

      Táágže – známa vec – ako pre koho – ak informačné pole predbieha udalosť – je jasné, že udalosť sa stane! Nenápadná „správa“ spred necelých 2 mesiacov – klapka! – akcia!
      Moskva našla náhradu Zacharčenka! Už je jasné, prečo sa rozhodli odstrániť vodcu bojovníkov!
      Свежая Пресса
      Zverejnené: 11. 6. 2018
      Москва нашла замену Захарченко. Стало известно, за что решили убрать главаря боевиков
      https://www.youtube.com/watch?v=XtbApsfJDKI
      Á – nespokojní baníci Donbasu – a Zacharčenko ušiel!
      Poznámka – pozrieť červenú hviezdu – logo vkladateľa videa!
      Komunisti! Komunisti! Komunisti! + oligarchia = spasitelia!
      Likvidácia Zacharšenka a Deň baníkov na Donecku – Antizombie /= zóna bez propagandy – lebo propaganda komunistov sa za propagandu nepočíta!/
      Ликвидация Захарченко и День Шахтера в Донецке – Антизомби
      https://www.youtube.com/watch?v=6uyXfhg90Fo

      • Maroš napsal:

        A tu je Zacharčenkov náhradník – vyštudovaný architekt a ekonóm – ukrajinské spravodajstvo.
        Випуск новин за 9:00: Заміна вбитому Захарченку
        24 Канал
        Zverejnené: 1. 9. 2018 /teda o 9:00 – takže rýchlovka!/
        https://www.youtube.com/watch?v=YMOS0lcHOnE

        • hel napsal:

          proboha a vám se nechce ze všech těch uvedených ukrajinských slátaných videí zvracet ??? mně jo!

  10. jop napsal:

    Maroš

    Videl som už dávnejšie ten seriál Červená strecha, už ho dobre nepamätám, ale podstatu si pamätám.
    Samozrejme súhlasím s tým, že počas socializmu bolo celé podsvetie kontrolované tajnou službou, rovnako ako u nás. Ale v Rusku tajná služba priamo v mnohých prípadoch pomáhala podsvetiu, aby si ho udržala pod kontrolou.
    Asi pred 20 rokmi som sa rozprával s jedným človekom, zapamätal som si doteraz tému: On pestoval na poliach mak, sušil makovice a odoberali to od neho vtedajší dôstojníci KGB, išlo to do laboratória na ópium a následne priamo na väzenské zóny, kde to dodávali väzňom. Aby sa väzni nebúrili, aby si KGB vytváralo kontrolu nad väzňami a zároveň vytváralo vzťahy s väzňami, teda s „vorami v zakone“ v tých väzeniach, ktorí dostávali narkotiká. Platilo sa to z „obščaku“, to bola spoločná kasa kriminálnej komunity, ale ochraňovali to KGBáci. Boli to divoké roky, ale on mal najvyššiu KGB ochranu. Ale aj tam sa menia vzťahy, on mi to hovoril, keď sa ZSSR rozpadlo, a jeho „biznis“ skončil.

    Samozrejme Červená strecha existovala, riadili to šéfovia tajných služieb a vysoko postavené komunistické štruktúry. Ale spolu s rozpadom ZSSR sa tieto štruktúry narušili, takže pochybujem, že teraz existujú ako Červená strecha.
    Ani vtedy Červená strecha nemala to postavenie, aby ovplyvňovala najvyššie postavené komunistické štruktúry, lebo oni neboli tí najvyšší, oni neboli členovia vlády alebo Najvyššieho sovietu, oni boli výkonný orgán a zodpovedali sa Najvyššiemu sovietu

    Teraz sa vytvorili nové štruktúry.
    Putin bol malá bábika, ale podarilo sa mu presvedčiť ľudí a s postupom času vytvoril svoj klan oligarchov. V Rusku sú asi 3-4 najvyššie klany, Putin je „smotrjaščij“ nad klanmi, aby nevznikla vojna ktorá by poškodila všetky klany.
    Predtým boli „vori v zákone“, teraz má túto najvyššiu funkciu Putin. Nezaujímajú ho však obyčajní mafiáni, ako predtým Červenú strechu, ale oligarchické klany.

    Červená strecha podla mňa už neexistuje, stratila moc a zároveň už nie je potrebná. Predtým, počas socíku sa vládnuce štruktúry bránili vytvoreniu piatej kolóny, ktorou sa mafiánske štruktúry mohli stať. Preto existovala riadiaca štruktúra Červená strecha. Teraz sa z tých jednotlivcov, ktorí boli šéfmi Červenej strechy stali kapitalisti, z tých najbohatších sa možno stali miliardári a oligarchovia. Určite časť bývalej Červenej strechy je súčasťou súčasnej vládnucej špičky, teda fungujú v tých súčasných najvyšších klanoch Ruska, ale štruktúra Červená strecha určite neriadi ani ukrajinských oligarchov, ani ruskú vládu, lebo štruktúra zanikla alebo sa pretvorila a riadia to iní jednotlivci.
    Červená strecha určite neboli najvyššia riadiaca vrstva v ZSSR, ale podriadená výkonná zložka, riadiaca iba mafiánske štruktúry.

    Takže podla mňa sa mýliš, a hlavne preceňuješ niečo, čo sa nazýva Červená strecha.

    Samozrejme dopúšťam, že Zacharčenko prestal vyhovovať Putinovi, a tomu stačilo aby ruské tajné služby prestali dodávať presné informácie, a Prasačenko odstránil Zacharčenka. Tak ako hovoríš, že ho Putin prestal chrániť.

    Tiež dopúšťam, že Kolomojskij, ako protivník Achmetova takto pokazil plány Achmetova a odstránil človeka pomáhajúceho Achmetovovi. Mohol byť za atentátom Kolomojskij. Kolomojskij určite so žiadnou bývalou Červenou strechou nič nemá, Kolomojskij je výkonná zložka židovského Chabadu. Chabad ako taký priamo spolupracuje s Putinom, Chabad sú dosť ruskí Židia, ktorí bojujú za záujmy aj Židov, ale aj ruských Židov, čo z nich robí v určitej miere odporcov neoconov.

    Netrúfam si ísť do tejto témy, ono sa tie zájmy medzi takýmito skupinami niekde prelínajú, niekde podporujú a inde odporujú.
    Takže Kolomojskij bojuje proti Donbasu ako takému ale zároveň v inej časti ako chabadník spolupracuje s Putinom, lebo Chabad spolupracuje s Putinov a zároveň podporuje Putina.

    To je to, čo stále hovorím. Elity stále v určitej miere spolupracujú, napriek divadlu ktoré vidíme my.
    Nepriateľ elít sme my, a nie oni medzi sebou. Oni sa vždy dohodnú, s nami dohoda nie je možná, lebo by znamenala ukončenie elít ako takých, lebo by sa zničil systém „elity-plebejci“

    Najvyššiu pravdepodobnosť ako strojcu atentátu však dávam Prasačenkovi. Podla mňa sa ale touto smrťou najviac poškodí postavenie Prasačenka ako prezidenta, lebo bude zmena mocenských vzťahov. Zmeny Prasačenkovi škodia.

    Hlúpy Prasačenko, ktorý nemá dostatočnú inteligenciu na vládnutie, poslal vrahov ale sám najviac stratí. Lebo prezident Ukrajiny potrebuje utíšenie situácie, aby ho zvolili znovu. Nepomôže mu smrť nepodstatného Zacharčenka, pomôže mu iba ukludnenie situácie bez ohľadu na to, aký bude pre Ukrajinu výsledok. Či sa Donbas odtrhne, či bude mať autonómiu nie je pre postavenie Prasačenka ako prezidenta podstatné, ale on to nechápe.

    To čo chce Rusko, určitú autonómiu, aj keď neviem podrobnosti je pre Prasačenka to najlepšie, čo sa mu môže stať, aby ostal prezidentom aj v ďalšom období.
    Prasačenko je hlúpy, jeho americkí poradcovia mu lejú do hlavy to čo potrebujú neoconi, a nie to, čo potrebuje Prasačenko aby sa udržal v ďalšom volebnom období.
    Výsledok je, že Prasačenko namiesto utlmenia situácie na Donbase podla mňa dal príkaz na odstránenie Zacharčenka.
    Hlupák, pracuje tak sám na svojom možno násilnom odstránení, proti svojim záujmom. Lebo hlupák.

    • Maroš napsal:

      Jop – v mnohom súhlasím a diki za iné info, ale odporúčam ti znovu si pozrieť ten seriál – v podstate ruský varovný zdroj pre podmenky ČR a SR – Vysoké hry ruskej mafie, pretože:
      1/ „Protokoly Sionu“ neexistujú – ale každý deň vidieť ich postupy presne podľa tohoto scenára – a desaťročia – takže Protokoly sú reálny plán a reálny dokument!
      2/ Podľa teba Červená strecha neexistuje – ho ho – to by nemohla existovať posadnutosť mocou, cham, mocenský komplex, psychopati – a Červená Kabbala! Pozri si 4. diel seriálu Vysoké hry – v ňom Putin ešte nie je spomínaný – vtedy politicky ešte nebol známy, mocensky v pozadí však áno. Seriál je ešte s vyjadreniami ľudí orientovanými na samostatnosť ČR, ale podstata – Červená strecha pokrýva kompletne všetky bývalé štáty Varšavskej zmluvy – to, že tu majú vplyv amíci vôbec nerozhoduje, pretože všetky strany kupčia s informáciami, používajú užitočných idiotov, ČERVENÉ KRAVATY = zaviazanosť komu /Zacharčenko detto mimo maskáčov/, tajné služby spolupracujú pre nadnárodné záujmy, organizovaný zločin kompletne preliezol zložky štátov, vlády a parlamenty! Podstata – Červená strecha sa z vertikálnej pyramídy moci stala ideológiou so svojimi bohmi, ktorí sa medzi sebou dohodli, že nepotrebujú anebudú mať nad a medzi sebou svojho Zeusa, teda vzniklo čosi ako pseudodemokratická vláda medzinárodného zločinu, ktorá sa snaží byť vo vzťahu k vykorisťovanej väčšine neviditeľná, pretože má 2 základné slabiny:
      a/ Každý z nich je okamžite nahraditeľný ešte žravejším predátorom – tých alfa samcov čakajúcich v poradí sú zástupy v ich vlastných ľuďoch, ktorí ich bez mihnutia oka zlikvidujú pri prvej príležitosti – ich vernosť je ako vernosť nejakej banke!
      b/ Tí múdrejší z vlastnej histórie vedia, čo dokážu ľudia, ktorí už v minulosti zabíjali – vo vojnách, že títo – aj uzrozumení s vlastnou smrťou, aj so smrťou iného – si nenechajú ako ovce všetko, a takýchto je viac, takže tí hore už vyčnievajú radšej potichu a vládnu v podstate veľmi sprostredkovane – čo už nie je operatívne a prináša to množstvo chýb a svedectiev. V podstate – keby došlo – prozreteľnosťou – k „náhodnému“ impulzu – k nimi už neriadenej revolte, vzbure – tak ich tí správne nasratí a schopní zabíjať – zlynčujú a rozprášia – ak to prežijú – tak, že v podstate skončia sami so sebou. Preto je pre nich tak dôležitá tolerancia, huanizmus, zrušenie trestu smrti! Toto sú ich základné ochranné štíty! Je to názorne – ako riešenie, vysvetlené myslím už v 1. časti Vysokých hier, keď v 50 rokoch systém stratil v gulagoch otrokov – terminus technicus oproti vorom v zakone – vďaka tomu, že zavretí bývalí vojaci Červenej armády si to s vormi vybavovali nôž na nôž a toto jedine na nich platí!

      Takže – podľa teba Červená strecha už neexistuje – podľa mňa už to nie je typicky hierarchické Á-čko top nomenklatúry, ale už viac horizontálna organizácia, ktorú spája jediná idea – plošne čo najväčšia moc – teda aj cezhranične. Čo sa týka jej „neviditeľnosti“ v ČR a SR – v 4. dieli Vysokých hier máš vysvetlenie – toto sú krajiny oddychu a priestoru na rokovanie – takže preto ich tu nie je tak vidieť!

      Už som tu vešal pár dokumentov „Kto vládne Ukrajinou“ – Porošenko sa „vypracoval“ vďaka Červenej streche z tzv. fuškára – čierneho výrobcu nedostatkového tovaru a z vexlovania – „čo mu bolo dovolené“ – až na výrobcu zbraní – „čo mu tiež bolo dovolené“ – v podstate všetkým oligarchom to bolo dovolené a mali vyčistenú cestu, pretože v tečení peňazí smerom hore, hrajú úlohu tých, ktorí koncentrujú peniaze pre tých nad nimi. U nás „banálny“ príklad – o tom, či budú vreckári okrádať pracujúcich – rozhoduje parlament! Teda – ak „niekto“ rozhodne, že vreckár pôjde do basy len ak ukradne NARAZ 2-násobok minimálnej mzdy – tak si polož otázku – koľko percent bežných ľudí nosí pri sebe väčšiu sumu na nákupy – a preto tento systém okrádania môže fungovať, lebo má fungovať, lebo každý vreckár má nad sebou svojho bosa, ktorý posúva peniaze vyššie a ďalší ešte vyššie – až do parlamentu – stanám, poslancom! Lebo žiaden človek, ktorému niekto okradne mamku o jej posledných 20 eur na tržnici, nepovie – však ho pustite, nech okradne aj iného mamku!

      Pokiaľ existuje zákonná benevolencia voči existencii kriminálneho prostredia – existuje aj Červená strecha! Howgh!

      • jop napsal:

        súhlasím s tým, že miestna mafia môže kompletne ovládnuť štát. Typický príklad Kosovo. Premiér je zločinec, šéf zločineckého klanu.

        Rusko je ovládané oligarchami, sú tam v určitej miere bývalí komunisti, ktorí zbohatli ešte počas socíka. Sú tam aj bývalí kriminálnici, ktorí zbohatli počas socíka. Sú to všetko ľudia, ktorí nezávisle od toho akým spôsobom zbohatli to bohatstvo dostali pod osobnú kontrolu a vypracovali si vlastné štruktúry, stali sa teda samostatní a nezávislí od tých, ktorí im pomohli zbohatnúť.
        Ak im Červená strecha pomohla zbohatnúť, tak sa títo ľudia dostali mimo vplyv priameho riadenia nejakej bývalej organizácie a vytvorili si vlastné klany. Dostali sa v hierarchii miestnej moci vyššie.

        Putinov klan a ani 2-3 ďalšie oligarchické klany počas socializmu neexistovali. Teraz existujú. Určite nad sebou žiadnu Červenú strechu nemajú.
        Samozrejme členovia „strechy“ môžu byť súčasťou nových mocenských oligarchických štruktúr.

        To čo sa tam hovorí o Česku ako o neutrálnom oddychovom území sa týka starých kriminálnych štruktúr, ktoré boli riadené tou Červenou strechou, a ktoré ale ňou už tiež nie sú riadené. Súčasných ruských oligarchov Česko moc nezaujíma. Česko je jedna z cieľových staníc tej obyčajnej fyzickej mafie, ktorá nemá prachy aby si kúpila byty v Starom Londýne za 50 melónov.

        Samozrejme kontakty obyčajných „vorov v zákone“ ostali zachované, aj sa využívajú oboma stranami, ale už to nie je tá štruktúra s tou mocou, ktorú jej ty pripisuješ.

        Pri rozpade ZSSR sa množstvo ľudí dostalo k takému obrovskému bohatstvu, že sa dostalo na alebo nad úroveň bývalých komunistov a ich štruktúr.
        Takže Červená strecha bola prekonaná. Ber to ako progres štruktúry, ktorá riadila kriminál, ktorá sa transformovala a stala súčasťou nových štruktúr.

        Kým nevieme mená a postavenie nových štruktúr, kým nevieme mená a súčasné postavenie jednotlivcov zo starých štruktúr, všetko čo píšem sú len moje analytické konštrukcie, kde sa môžem mýliť.
        Ty sa tiež môžeš mýliť, dôkazy nemáme.
        Televízny seriál dáva informácie, ale nie je to neomylný dôkaz, tiež sa môžu mýliť, alebo chceli vyvolať nejaký „dojem“.
        Mám myslím prečítaných viac ruských zdrojov ako ty, už keď som prvýkrát videl ten seriál, bol som skeptický.
        Lebo to by robilo zo súčasných ruských oligarchov ovládané bábiky iných ruských utajených „neviem koho“.

        Vieš kto vlastní nadnárodné banky? To je ten Globálny prediktor, to sú vlastníci FEDU. Nie sú to nejakí neznámi Rusi, sú to hlavne židovskí bankári.
        Všetci ruskí oligarchovia, všetci tí tvoji ruskí neznámi „najplyvnejší utajení mocipáni“ majú prachy v židovských bankách.
        To robí z majiteľov bánk vyššie postavené zvery ako neznámi, tebou predpokladaní Rusi z Červenej strechy.

        Súčasná moc Ruska sú 3-4 klany najvyšších oligarchov, jeden z nich je Putinov klan. Či a v akej miere sú súčasťou týchto klanov staré mocenské kriminálne a komunistické štruktúry neviem ani ja, ani ty. To že tam môžu byť je jasné.
        Ale žiadna Červená strecha nad nimi nie je!
        Oligarchovia sú strecha, oni okrádajú Rusko. Oni sa tou strechou stali, oni kryjú všetkých nižšie postavených zlodejov, privatizérov, úradníkov. Oni riadia vládu Ruska, lebo oni sú vláda Ruska. Oni si môžu platiť čisto kriminálne výkonné štruktúry. Oni už obyčajných kriminálnikov ale nepotrebujú, lebo ovládajú štátne tajné služby s ich oddeleniami agentov zabijakov.

        Rozdiel medzi ruskou a kosovskou mafiou, ktorá riadi štát je v tom, že Kosovo predtým štát nebol, sú to novovytvorené riadiace zložky, čistá fyzická krvavá mafia.
        Ruská mafia tiež ovláda štát. Sú to bývalí komunisti, bývalí vedúci pracovníci tajných služieb, aj množstvo nových ľudí, často aj s kriminálnou minulosťou.
        Ruská vláda nie je mafia, ktorá sa dostala k moci. Ruská vláda sa stala mafiou, lebo vytvorili štruktúry ako mafia.
        Mafia fyzická počas socializmu v Rusku nie je identická súčasnej Putinovej oligarchickej mafii.
        Kosovská fyzická mafia je identická, stala sa vládou.
        Rusko počas socíka nebolo ovládané mafiou, mafiou sa stali tí, ktorí ho začali ovládať počas Jelcina.
        Mafia sa vytvorila, nie sú to staré mafiánske štruktúry zo socíka.
        Iné procesy, aj iné myslenie mafiánov.
        Kosovskí mafiáni vo vláde sú čistí zabijaci, fyzická mafia.
        Rusko je mafia bielych golierov.
        Rozdiel v myslení týchto kreatúr.
        Kreatúry sú pritom všetci.

        • Maroš napsal:

          Jop – „Rusko je mafia bielych golierov.“ = Slovensko je mafia bielych golierov = program čisté ruky = program GP, akurát naše golieriky nie sú na leveli GP!

          Jop – obligátna otázka v copywritingu – „Čo je základným bonusom bielej košele?!“
          Hmḿ… biela košeľa – stačí, že si ju len navlečieš a už ju nevyzlečieš čistú – prepotíš, golier špinavý! Kto kurva chce bielu košeľu?
          Biele košele chcú a potrebujú manželky bielych golierov = top manažérov! Je to ich status „byť niekto“ – „byť manželkou niekoho“! Profesionálne puťky domáce – vydržiavané príživníčky! Normálna žena chce normálneho chlapa – rovnocenného! Aby som nezabočil do feminizmu.

          A tak – manželky bielych golierov sú cieľovou skupinou výrobcov pracích práškov! A keďže aj iné manželky snívajú, že ich starý sa raz stane bielym kariérnym golierom – aj ony kupujú pracie a bieliace prášky! Preto sa stala v 90-tych rokoch aj u nás – v období privatizácie a divokého podnikania – reklama Procter a Gamble na prášok Vizir tou najúčinnejšou – stupídna pre stupídne nie je stupídna – „Vy zíráte – my zíráme!“ Takže v čom je ten bonus bielej košele – okrem symbolu statusu – ako je aj golfový trávnik dedinského krmiča a dojiča?

          BIELA KOŠEĽA SA HODÍ KU KAŽDEJ KRAVATE!

          A tá kravata = viazanka – okrem spôsobu jej výberu a vkusu a spôsobu jej uviazania – symbolizuje zaviazanosť – určitej konvencii. Aj zaviazanosť určitým hodnotám a určitým spoločenstvám. A sup! – sme u Kočnera!

          Čo ťa musí udrieť po hlave pri jeho vizáži? Že zásadne nosí snehobiele – až neónovo žiariace biele košele – a zásadne bez kravaty! Teda – je to biely golier, ktorý prezentuje svoju – pred zákonom a dokazovaním – nevinnosť a postavenie, a zároveň – prezentuje svoju nezávislosť – neviazanosť určitej záujmovej mocenskej skupine. Lebo podľa mňa veľmi dobre vie, že všetky tieto straničky a figúrky sú súčasťou ekvipáže jedného a toho istého gašparkovského predstavenia – nuly a hovná na tróne – nikto s tradíciou v minulosti, žiadna šľachta – tak ku ktorému hovnu sa pridáš – akú kravatu – aby sa hodila im – nie k bielej košeli – si navlečieš?
          A tak Kočnera lámu ako děvku, ktorá by mala šľapať dobrovoľne! Z vyššieho pohľadu – tiež ponuka na zarábanie peňazí pridaním sa k určitej skupine – lebo ide hlavne o schopnosť Kočnera byť produktívnym pre niekoho hore! Lenže Kočner práve toto nepotrebuje! A tak zavadzia – inak by sme o ňom nepočuli – a nie, že by nemal nič za ušami, lebo z pohľadu takýchto ľudí ojebávanie štátu je ojebávanie štátnej mafie, nie bežných ľudí – lebo oni nechcú pochopiť zdroj toho bohatstva – prácu iných – oni už vidia to bohatstvo v rukách iných – teda relatívne – čo im dovoľuje nemať konflikt svedomia: Okradnúť zlodeja nie je zločin – ale ten predmet krádeže sa k pôvodnému vlastníkovi akosi „nemusí“ vrátiť, že? Mal si dávať väčší pozor, že?

          Fakticky som zvedavý, ako dlho Nestor Kočner vydrží nepracovať pre mocenský systém, ako iní bossovia nevydržali nepracovať napríklad pre Mečiara, čo dzurindovcov. Kollára som už myslím v červenej kravate na foto niekde videl.

  11. Paul Durham napsal:

    tvl. to už je pátej nebo šestej “ oblíbenej “ , chodit do hospody se teda vyplatí , šachová partie pokračuje a figurky padají ze stolu , no nekup to Horste , to už se vyplatí …

  12. Maroš napsal:

    Lukáš + … Už to pomaly vylieza – ruská FSB sa vyjadrila, že za vraždou Zacharčenka je boj o moc medzi klanmi DLR – vo verchuške a medzi „strechami“ – všetko prepojené so záujmami určitých Ukrajincov – Zacharčenko nemal úplnú kontrolu nad všetkými oblasťami DLR. Skrytá vrstva – nedávny pokus USA, s ktorým súhlasia v Kyjeve, pretože by to umožnilo dostať pod kontrolu záujmové oblasti mimo ich dosah – pokus „mierotvorcov“ vytvoriť kontrolované mierové pásmo medzi Ukrajinou a Ruskom práve na frontovej línii DLR! Neskutočné! Čiže amíci priamo na hraniciach Ruska! Rusi odmietli s tým, že sa na žiadnu vojnu s Ukrajinou nechystajú – takže „mierotvorstvo“ je tu zbytočné. Čiže – niekto má záujem eskalovať napätie a odstránením Zacharčenka sa má preskupiť moc v DLR a zároveň – nový vodca DLR by zrejme v záujme Ukrajincov mal súhlasiť s vytvorením takéhoto „mierotvorného“ pásma v DLR! Tu ide o to, že medzinárodným garantom Minských dohovorov je Rusko a chce sa ním stať USA! Lenže – už existuje vyšší formát – Normanské dohovory o bezpečnosti v Európe – bez účasti USA! Ďalšia vec – v hre sú aj odpočty a vratky veľkého množstva DPH, takže vraždou Zacharčenka a jeho ministra financií vzniká poriadne kalná voda – takže sme opäť aj pri záujmoch mafie a oligarchov!
    Что будет с непризнанной ДНР после убийства Захарченко? Дискуссия на RTVI
    https://www.youtube.com/watch?v=Bwz9TR6mDho

    Čisto súkromne – vďačná téma, lebo je veľmi poučná! Ad Červená strecha.

    • jop napsal:

      maroš

      „Čiže – niekto má záujem eskalovať napätie a odstránením Zacharčenka sa má preskupiť moc v DLR“

      neoconi to riadia a hlúpy Porošenko dal príkaz. Zároveň výhodné Chabadu a Kolomojskému, lebo jeho protivník Achmetov k Chabadu nepatrí.
      Prelínanie záujmov neoconov a oligarchov z Chabadu

    • proud napsal:

      A copak se z ni chces naucit,bejt kriminalnikem?….

      • Maroš napsal:

        Proude – ja už som v minulosti ponuku pracovať pre organizovaný zločin – pod kontrolou policajtov – dostal – slušne som odmietol – lebo už väčšia špina neexistuje! Bolo to presne začiatkom 80-tych rokov, miesto neuvádzam – v boji o moc ich po 20 rokoch zlikvidovala iná partia – len pre zaujímavosť – jeden z tých špinavých policajtov pracoval na ministerstve veľmi vysoko a celé to kryl. A to je len jedna epizóda z určitého počtu „ponúk“. „Kriminálnikom“ sa stanem až v prípade nejakej katastrofy – keď budem chytať ryby bez povolenia, zbierať drevo bez povolenia, a srať kde sa bude dať – bez povolenia. Točím o tom, že mafiánom sa človek stáva až po ponuke zhora – systém má milión možností, ako zlikvidovať každého – aj organizovaný zločin! Teda – organizovaný zločin je ZÁSADNE SÚČASŤOU SYSTÉMU! O tom to celé je – ak sa chceš „mať dobre“ podľa kritérií týchto zvierat a psychopatov! Ja sa mám dobre „v chudobe“ – lebo sa chudobný necítim!

  13. proud napsal:

    Byl osvícen.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!